Allemaal al gechecked, ook door de Ziggo monteur. Heb 2 decoders (5050) beiden zelfde probleem.-={Fred_Perry}=- schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 15:43:
[...]
Geen problemen met andere HD zenders, alleen Nederland 3 HD? Mijn broertje had ook problemen met zijn HD kanalen, een paar deden het wel en een paar niet. Nieuwe decoder, hetzelfde probleem... Bleek dat hij de verkeede waarde had ingevuld voor de zenders, hij ontving wel alle zenders maar niet alle HD zenders daardoor. Misschien heb je de verkeerde waardes ingevuld? (De postcodetabel en de codes daarbij kloppen ook niet, mijn broertje had andere waardes staan dan ik al jaren gebruikt in hetzelfde postcode-gebied)
Vriend van me hier in de straat krijgt geen enkele HD zender door (Humax 5000). Vriend 3 blokken verder krijgt ze alle 3 perfect, met veel meer signaal.
Lijkt ernstig op een wijkprobleem, waar ze geen fuck mee doen. Signalen op het AOP waren nét in orde na wat bij draaien in de wijk. Mijn bekabeling en dozen zijn doorgemeten, mag het ook niet aan liggen (decoder rechtstreeks aan AOP doet NL 3 HD het ook niet).