Volgens mij zijn ze nog bezig met de laagste pakketten te upgraden (1 naar 1.5 en 2 naar 3) dus het zal wel doorschuiven naar volgend jaar.Nimrod2253 schreef op maandag 21 september 2009 @ 07:53:
Is er al bekend wanneer de snelheid omhoog gaat naar 80mbit?
En ach, een DVD in een kwartiertje is voorlopig toch snel zat?
Ze lopen in de reclame toch knap hard te bleren dat in het NAJAAR de snelheid tot 80mb moet zijn. Als ze dat niet doen gaan ze behoorlijk nat gezien er veel mensen onder geschreeuwde condities hun contract zijn aangegaan.Volkert schreef op maandag 21 september 2009 @ 07:56:
[...]Volgens mij zijn ze nog bezig met de laagste pakketten te upgraden (1 naar 1.5 en 2 naar 3) dus het zal wel doorschuiven naar volgend jaar.
Daar ben ik het mee eens. Echter, er zijn ook mensen die heel graag een hogere upstream hebben en laat die nou verdubbelen bij de volgende upgrade.Volkert schreef op maandag 21 september 2009 @ 07:56:
[...]
Ik ben voor mijn werk veel op reis en dan is het lekker als ik met een hoge snelheid files bij mij thuis kan ophalen.
Ook spelen we nog wel eens een online game en dan is die hoge upstream ook wel lekker om te kunnen gamen en daarnaast nog een TS (Team Speak) server the hebben draaien.
Kortom: Voor mij gaat het gaat bij niet om sneller downloaden, maar om een snellere upload.
http://www.deyterra.com
Sorry, dat krijg ik ook te horen inderdaad. De andere partij kan niet zien wie er belt maar dat klopt, toen ik ben overgegaan naar Ziggo heb ik een geheim nummer aangevraagd dus die verandering is doorgevoerd. Vandaar dat ik ook wel zeker weet dat ik al via Ziggo bel, alleen gebeld worden kan dus niet. Heb in het weekend maar een nieuw digitaal kaartje gehaald zodat we in ieder geval TV kunnen kijken. Hopelijk is de portering nu binnen 2 weken opgelost want anders verloopt ook dit kaartje weer, kost me alleen maar meer geld zo, zucht..oisyn schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 16:29:
[...]
Kan de andere partij zien wie er belt?
[...]
Maar ik krijg te horen dat het nummer niet in gebruik is...
Xbox GT: DennisGaas
Een Ziggo pakket zou afgeleverd worden, dus neem aan dat het eindelijk onze modem is.
Zal vanavond eens de bevindingen plaatsen en welke fw erop zit.
Neem aan dat het in orde is, gezien ze nu het restant versturen.
Google apps zou een oplossing kunnen zijn, maar dat is ook niet ideaal als je meerdere domeinnamen hebt...
[ Voor 61% gewijzigd door MochiGohan op 21-09-2009 12:40 ]
Wat moet je nog met een DVDtje? Met deze snelheden ga je voor HDkwaliteit. Daarnaast word bij de volgende upgrade de upload snelheid verdubbeld!Volkert schreef op maandag 21 september 2009 @ 07:56:
[...]
Volgens mij zijn ze nog bezig met de laagste pakketten te upgraden (1 naar 1.5 en 2 naar 3) dus het zal wel doorschuiven naar volgend jaar.
Cat5e kan gewoon 1Gb aan. Ik heb zelf thuis nu ook zo mijn Gb netwerk liggen. 1 Dlink855 router en een Dlink Gb switch verbonden met voornamelijk cat5e kabels. Werkt perfect.MeNTaL_TO schreef op zondag 20 september 2009 @ 23:55:
[...]
Yeps, niet alleen pc's maar ook ps3's xboxen, popcorn. Moet alle kabels nog vervangen voor cat6 en Gb switches. Maar goed, tot die tijd dus QoS (vandaar ook die vraag en opmerking).
[ Voor 33% gewijzigd door MrBlueEyes op 21-09-2009 12:28 ]
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 77G5, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Ik heb thuis ook Cat5e liggen met 3Com GB switches en ik haal naar mijn server 100MB per seconde data transfer.
Spamhaus weet welke adressen worden gebruikt door particulieren, en merken deze daarom ook direct aan als SPAM (veel mailservers raadplegen deze lijst). Heb zelf een mail server gedraaid toen ik nog Tiscali (/Telfort) had, dit valt gewoon om deze reden niet aan te raden!MochiGohan schreef op maandag 21 september 2009 @ 11:25:
Iemand al een (gratis) oplossing gevonden voor het poort 25 probleem (zodat het onmogelijk wordt om thuis een mailserver te draaien) ?
Google apps zou een oplossing kunnen zijn, maar dat is ook niet ideaal als je meerdere domeinnamen hebt...
Google Apps kun je overigens wel meerdere domeinnamen neerzetten onder 1 account. Ook kan ik b.v. van info@domain1.nl en info@domain2.nl de mail naar 1 postvak laten gaan. (Ja ik ben hierop overgestapt, en het bevalt me prima).
Verwijderd
Kan iemand mij dit vertellen?
Een andere poort gebruiken? 587 bijv., die ondersteunen de meeste mailservers ook gewoon.MochiGohan schreef op maandag 21 september 2009 @ 11:25:
Iemand al een (gratis) oplossing gevonden voor het poort 25 probleem (zodat het onmogelijk wordt om thuis een mailserver te draaien) ?
Ik heb van de week een Motorola modem gehad bij een AIE-P pakket.Ronneuh schreef op maandag 21 september 2009 @ 13:44:
Volgens mij in de meeste gevallen een Arris modem maar het kan ook zijn als je een Ubee krijgt.
Deze (SBV5121E):
[ Voor 28% gewijzigd door .oisyn op 21-09-2009 13:49 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik heb een Motorola SBV5121E gekregen vorige week bij een alles-in-1-plusVerwijderd schreef op maandag 21 september 2009 @ 13:35:
Ik was benieuwd welke modem je bij het alles-in-1-pluspakket krijgt.. de verkoopafd weet het namelijk zelf ook niet :-|
Kan iemand mij dit vertellen?
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Ik vermoed een Motorola SBV5121E, tenminste ik kreeg die wel. Er staat een plaatje van in de openingspost.Verwijderd schreef op maandag 21 september 2009 @ 13:35:
Ik was benieuwd welke modem je bij het alles-in-1-pluspakket krijgt..
Een prima ding, hij staat 24/7 aan en doet het altijd.
Alleen wel strontvervelend dat je 'm per se verticaal neer moet zettengrun93 schreef op maandag 21 september 2009 @ 13:49:
Een prima ding, hij staat 24/7 aan en doet het altijd.
[ Voor 11% gewijzigd door .oisyn op 21-09-2009 13:51 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
My best friend: duct tape.oisyn schreef op maandag 21 september 2009 @ 13:50:
[...]
Alleen wel strontvervelend dat je 'm per se verticaal neer moet zetten. Ophangen in de meterkast wordt niet echt makkelijk gemaakt.
Dus niet te zeggen wat je krijgt.
Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg
Indertijd kreeg ik bij mijn motorola een voetje die je aan de muur kon monteren, waar je de motorola dan weer inschoof. Overigens zat hij dan dus met zijn voet tegen de muur en stak hij dus flink uit.oisyn schreef op maandag 21 september 2009 @ 14:22:
Het kán wel met schroefjes, als je gebruik maakt van de openingen in de koelvinnen. Maar net zoals met duct tape is het wel de vraag of hij op die manier z'n warmte nog wel voldoende kwijt kan (wat wellicht ook de hele reden is dat hij moet staan)
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Nu kreeg ik vandaag een mailtje dat ik een nieuw modem ga krijgen voor 50mbit:
Klopt dit wel?U kunt binnen enkele dagen een pakket met het nieuwe modem thuis verwachten. In dit pakket treft u de activatiecode aan, zodat u het modem zelf kunt aansluiten. Binnen enkele eenvoudige stappen kunt u dan gebruik maken van uw nieuwe snelheid van 50 Mb/s.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Net te laat dus..... bovenbuurman was eerst...Geachte heer, mevrouw,
U heeft van Ziggo een e-mail ontvangen met het goede nieuws over de verhoging van uw internetsnelheid.
Uw nieuwe snelheid is zo hoog, dat u hiervoor een speciaal nieuw modem nodig heeft. Met dit nieuwe modem bent u klaar voor de toekomst.
U kunt binnen enkele dagen een pakket met het nieuwe modem thuis verwachten. In dit pakket treft u de activatiecode aan, zodat u het modem zelf kunt aansluiten. Binnen enkele eenvoudige stappen kunt u dan gebruik maken van uw nieuwe snelheid van 50 Mb/s.
Vergeet u niet het oude modem naar ons terug te sturen? Gebruik hiervoor de doos met retoursticker, waarin u het nieuwe modem ontvangt.
Wij wensen u heel veel plezier met uw nieuwe internetsnelheid.
Met vriendelijke groet,
Marcel Nijhoff
Directeur Marketing & Sales
Want ik heb een motorola eraan hangen, maar ik haal dus niet de 50mb/s, krijg maar 20mb/s door.
Toch zegt ziggo dat ik een 50mb/s verbinding heb lopen en op www.coax.nl zie ik ook dat ik 50mb/s moet halen
De Ubee en de Arris TM-702 modems zijn voor mij de 2 bekende eDOCSIS3 modems.Markolig schreef op maandag 21 september 2009 @ 16:39:
Welke modems van ziggo ondersteunen nu Docsis 3.0?
Want ik heb een motorola eraan hangen, maar ik haal dus niet de 50mb/s, krijg maar 20mb/s door.
Toch zegt ziggo dat ik een 50mb/s verbinding heb lopen en op www.coax.nl zie ik ook dat ik 50mb/s moet halenIemand idee?
Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)
Ik dacht alleen dat ze nog maar Arris en Ubee modems leverde!.oisyn schreef op maandag 21 september 2009 @ 13:45:
Ik heb van de week een Motorola modem gehad bij een AIE-P pakket.
Deze (SBV5121E):
[afbeelding]
@TS De inleiding mag dan ook wel geupdate worden, Arris en Ubee toevoegen?
Verwijderd
Ik gebruik Rollernet, werkt prima.MochiGohan schreef op maandag 21 september 2009 @ 11:25:
Is gratis als je niet te veel mail gebruikt.
Ik heb dus nu ongeveer een maand Ziggo, nadat we 1 maand geen telefoon hebben gehad door Ziggo, wegens telefoonbehoud
Dus ik neem aan dat ik dat modem maar moet gaan vervangen, maar daar heb ik zeker weer zo'n activiatiecode voor nodig ofzo...
Motorola modem vervangen door het Ubee modem, activeren kan door Ziggo helpdesk worden gedaan. Het rare is dat je, volgens diegene die ik bij Ziggo technische dienst aan de lijn had, het Motorola modem niet eens terug hoeft te sturen?!?Markolig schreef op maandag 21 september 2009 @ 17:14:
Nou, in ieder geval al bedankt voor de reacties! Ja, ik heb AiE-Extra.
Ik heb dus nu ongeveer een maand Ziggo, nadat we 1 maand geen telefoon hebben gehad door Ziggo, wegens telefoonbehoud. Dus het is al een fijne start
Daarna kwam de monteur, die heeft ons een motorola modem geplaatst, terwijl ik nu lees dat die Docsis 2.0 is en dus geen 50mb/s ondersteund. Een dag later kwam het volledige pakket binnen met een DTV pakket en een ander modem, ja ik heb nu dus 2 modems thuis liggen. Ik heb dat modem zonet nog eens bekeken en blijkt een Ubee te zijn.
Dus ik neem aan dat ik dat modem maar moet gaan vervangen, maar daar heb ik zeker weer zo'n activiatiecode voor nodig ofzo...
https://powershellisfun.com
Heb hem ook gekregen bij mijn abbo, is een Docsis 3.0 modem inderdaadMarkolig schreef op maandag 21 september 2009 @ 17:23:
Ubee EVM3200, is dat het goede model van Ubee? (voor Docsis 3.0)
Dan ga ik maar eens tijd maken voor n telefoontje naar Ziggo.
Mijn zus stapte over van ziggo Z2 naar alles in 1 plus, ze kreeg een brief thuis dat het modem (en gratis decoder) binnenkort opgestuurd zou worden (verzendkosten van 9,50 zouden in rekening worden gebracht) en de installateur was gratis. Modem e.d. is nooit opgestuurd maar nam de monteur mee. Oude modem nam hij weer mee terug. Nou maar afwachten of die 9.50 wel of niet wordt afgeschreven.
Mijn zwager deed dezelfde overstap maar kreeg in diezelfde week een brief dat de monteur alles mee zou nemen. Wat gewoon gebeurde.
Mijn vader stapt binnenkort over van Z3 naar alles in een plus (flink goedkoper, en maar 5Mbit/s inleveren). Krijgt te horen dat alles opgestuurd wordt (kost 9.50), en hem is telefonisch verteld dat er geen monteur komt. De gratis monteur is namelijk alleen voor nieuwe klanten, en niet voor huidige bestaande. (toch gek dat mijn zus en zwager deze man wel langs kreeg, en dat actiefolder wel een gratis monteur beloofd). Ben benieuwd of hij überhaupt wel wat opgestuurd krijgt.
Die monteur kan me verder gestolen worden, ik kan zelf ook wel een f-connector losdraaien en er opnieuw opdraaien. Ik heb bij hen thuis toch destijds alles al geïnstalleerd.
Maar ik vind dit toch wel typisch voor het grote logge bedrijf wat ziggo is geworden. Afdelingen werken langs elkaar heen en doen maar wat. Samenwerking en communicatie doen ze blijkbaar niet aan.
Het is altijd spannend om er achter te komen of de persoon aan de telefoon wel de waarheid vertelt.
Je weet nooit welke decoder of modem je krijgt.
[ Voor 5% gewijzigd door job op 22-09-2009 15:05 ]
Zal mij benieuwen wanneer de nieuwe firmware uitkomt.
Ehm wel een monteur sturen maar geen bestelling, en dan nog de fout bij mij proberen te leggen. Maar goed, nu heb ik dus een gratis modem over voor geinteresseerden
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Zojuist de Netgear WNDR3700 geinstalleerd. Ik behaal 47Mb/s downstream en 4,7Mb/sec upstream. Prima tevreden dus.guido09 schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 13:54:
Ben zeer benieuwd naar jou bevindingen, daar ik ook in de race ben voor een nieuwe router.
Ben aan het twijfelen tussen D-link 825 of 855 , Linksys WRT610N of de bovenstaande Netgear WNDR3700.
Deze laatste is de nieuwste en ik neig ernaar toe om deze te kopen... Gezien de review bij smallbuildersnet.
Ook het aansluiten was erg eenvoudig. Interface is lekker basic, zoals ik het graag zie.
Mijn vader is het hele weekend bezig geweest om de modem aan de gang te krijgen, maar er knippert steeds slechts 1 lampje. 10 euro beltegoed opgebeld naar de helpdesk en nu komt er donderdag een monteur langs
Ik denk dat je Alles in één Plus bedoelt. Bij Extra lever je geen Mbits in, je krijgt er veel meer bij.job schreef op maandag 21 september 2009 @ 17:35:
Mijn vader stapt binnenkort over van Z3 naar alles in een extra (flink goedkoper, en maar 5Mbit/s inleveren).
It ain't stupid if it works!
Nee. Allemaal op 'obtain automatically'. Blijft een vaag probleem. Bij opstarten geen internet, repair/diagnose lost probleem op, na 30 minuten valt het weer weg, zelfde actie lost het weer op en dan blijft ie het doen tot ik de pc weer uitzet.Atomsk schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 09:30:
Dan werkt DHCP blijkbaar niet goed. Je hebt niet zelf DNS servers, of ip-address ergens ingevuld (in pc of router)?
Dit dus.
Vreemde gang van zaken dat een extern bedrijf een pakket beschikbaar moet stellen terwijl dat gewoon al beschikbaar is (ik heb immers al Z1 en Z3). En dat ze je daarvan niet eventjes op de hoogte stellen via een e-mail of brief, nee dat kost je weer een hoop geld omdat je gemiddeld een half uur per keer aan hun 0900 nummer hangt. pfff..... Ik ben al heel lang klant van hun en best tevreden, want in al die jaren heb ik er maar een paar keer uitgelegen en ben ik altijd goed geholpen. Maar wat een zootje nu!
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
Want ik heb nog helemaal niks gezien over een eventueel email adres van hun.
Ik kan wel bij Mijn Ziggo "Mijn E-mail instellen" maar daar raak ik niet ingelogd, terwijl ik dat verder wel ben ...
Ik, en 2 vrienden van me, welke allemaal individueel ziggo hebben besteld of verschillende dagen verdeelt over 2 weken hebben allemaal EXACT hetzelfde probleem gehad. Je zou toch verwachten dat ze iig er voor zorgen dat hun eigen web formulier voor nieuwe klanten fatsoenlijk werkt. Maar helaas......V3g3ta schreef op maandag 21 september 2009 @ 19:46:
4 weken geleden via internet Alles in 1 plus besteld, bevestigingsmail gekregen en ik zou binnen een paar dagen een brief ontvangen. Na 1 week nog geen brief of iets anders, dus gebeld en er was niks bekend van een bestelling. Goed, via de meneer aan de telefoon alsnog de bestelling gedaan en alles was oké en ik kon wederom binnen enkele dagen een brief ontvangen.
Inmiddels hebben we het allemaal, en werkt het naar behoren. Maar ik houd mijn hart vast. De laatste keer problemen met ziggo (bij mijn ouders, meer dan 100 emails in 1 uur verstuurd, smtp server van ziggo weigert toegang heb ik 12x !!!! (meer dan 14 uur tijd in gegaan) gebeld met ziggo. En elke keer als ze me zeiden dat als ik geen mail kon versturen ik mijn outlook settings maar opnieuw moest invullen, aangezien de webmail wel werkte. Heb ik gewoon opnieuw terug gebeld, weigerende te geloven dat de ondersteuning ZO slecht kon zijn. Ik ze uitleggen dat ik geen telnet connectie op poort 25 kon maken, maar wel naar andere servers of vanaf een andere lijn... nee, ik moest niet zo moeilijk doen en mijn outlook settings opnieuw instellen, als dat niet werkte, was het niet hun probleem, want ik deed iets fout..... right..... als of ik niet weet hoe het werkt. Toen, 2 weken!! later, een email (een email, handig) dat de smtp server me geblokkeerd had (joh!!). Inmiddels al lang een ip change geforceerd, en poef, weg problemen.).... anyway.. Erg frustrerende ervaring iig. Laten we hopen dat het beter word.
Maar zoals gezegd, tot nu toe werkt het internet iig helemaal top!
1) Hoe zit dat met de overname van telefonie? Behoud ik mijn nummer. Regelen zij de overname van de telefonie van (nu) Online ?
2) Is het modem wat je krijgt alleen een modem of een modem router. Anders gesteld, kan ik direct een switch achter het modem hangen en daarna een wireless router/ap, of moet ik eerst een (wireless) router en pas daarachter een switch aansluiten. Ik wil nl graag mijn wireless router/ap uit de meterkast hebben.
GamiQ, de game notes app met game maps!
Allen op eigen request.-SaveMe- schreef op maandag 21 september 2009 @ 21:55:
Ik zit erover te denken om over te gaan van ADSL naar Ziggo AI1 Extra. Ik heb een paar vraagjes daarover:
1) Hoe zit dat met de overname van telefonie? Behoud ik mijn nummer. Regelen zij de overname van de telefonie van (nu) Online ?
Alleen een modem, router moet je zelf regelen.2) Is het modem wat je krijgt alleen een modem of een modem router. Anders gesteld, kan ik direct een switch achter het modem hangen en daarna een wireless router/ap, of moet ik eerst een (wireless) router en pas daarachter een switch aansluiten. Ik wil nl graag mijn wireless router/ap uit de meterkast hebben.
Je kunt direct een wireless router eraan hangen middels natuurlijk een UTP kabel, stel je wireless instellingen goed in en gaan met de banaan.
Nog altijd beter dan mijn USR8004 router dat ik gekocht had, als je wilt weten wat een miskoop is dan moet je vooral die nemen..oisyn schreef op maandag 21 september 2009 @ 23:10:
Als je al een (wireless) ADSL modemrouter had kun je die meestal ook wel gebruiken. Mijn Siemens Gigaset SX762 (miskoop van het jaar, daar niet van) kon ik met 1 instelling zo configgen dat hij een van de ethernetpoorten op het modem als WAN zag. Daar kon ik dan gewoon m'n kabelmodem inpluggen.
Speaking of which, iemand kopen?
Dat snap ikDefiance schreef op maandag 21 september 2009 @ 22:52:
Alleen een modem, router moet je zelf regelen.
Je kunt direct een wireless router eraan hangen middels natuurlijk een UTP kabel, stel je wireless instellingen goed in en gaan met de banaan.
Mja, ik heb dus een livebox en ik heb nog een linksys wrtg54 dus. Alleen is dan wan > lan snelheid snel genoeg ?.oisyn schreef op maandag 21 september 2009 @ 23:10:
Als je al een (wireless) ADSL modemrouter had kun je die meestal ook wel gebruiken. Mijn Siemens Gigaset SX762 (miskoop van het jaar, daar niet van) kon ik met 1 instelling zo configgen dat hij een van de ethernetpoorten op het modem als WAN zag. Daar kon ik dan gewoon m'n kabelmodem inpluggen.
Dan zou ik dus de volgende settup kunnen maken:
ziggo modem --- livebox/linksys (alleen router) --- gigabit switch--- lan clients & dir 855 (voor wireless n)
[ Voor 39% gewijzigd door -SaveMe- op 22-09-2009 00:23 ]
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Signaal moet sterk genoeg zijn om het uit te kunnen houden, wat wel behoorlijk nutteloos is om een gigabit switch te plaatsen na de WRT54G router, want die kan toch maar 100 Mbit aan.
Ziggo -> DIR855 -> Lan Clients/Livebox.
Als je bang bent voor kabel tekort, stop bij een winkel, want UTP kabel is toch goedkoop als chips, en koop gewoon 10 - 20 meter kabel, dan moet je meer dan genoeg hebben om je hele huis te bereiken... tenzij je in een Villa woont, in dat geval.... GIEFV COMPUTER PLXPLX!
gewoon de Vista firewall en McAfee btw
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
De fluctuatie in de snelheid kan ik gewoon negeren, dit is al veel sneller dan mijn 8 MBit verbinding bij XS4all, maar de VPN uitval en gewoon websites niet in kunnen laden, zijn niet acceptabel. Ik hoop dat de ervaring verbeterd over de komende dagen.
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Zelfde probleem heb ik ook gehad. Je email adres met bijbehorend password zou in de welkomstbrief moeten staan, maar dat was bij mij niet het geval. Gewoon even de helpdesk bellen, dan maken ze direct een email adres voor je aandapluiz schreef op maandag 21 september 2009 @ 21:32:
Hoor je trouwens ook een @ziggo email adres te krijgen ?
Want ik heb nog helemaal niks gezien over een eventueel email adres van hun.
Ik kan wel bij Mijn Ziggo "Mijn E-mail instellen" maar daar raak ik niet ingelogd, terwijl ik dat verder wel ben ...
Verwijderd
Waarschijnlijk gaan ze 'm nog wel terugvragen... Maar als ze dat niet doen: welke modem is het?Phusebox schreef op maandag 21 september 2009 @ 18:29:
Ehm wel een monteur sturen maar geen bestelling, en dan nog de fout bij mij proberen te leggen. Maar goed, nu heb ik dus een gratis modem over voor geinteresseerden
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2009 10:15 ]
Zal ik wel even nakijken en voorlopig even vasthouden. Bij mijn ouders heeft de monteur het dubbele pakket, want ook daar was het een ellende, mee terug genomen. Ik zei dat dat behoorlijk dom was en ze nooit hadden moeten doen omdat ze daarvoor getekend hebben, en eigendom van Ziggo is. Monteur = niet ziggo.Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 10:10:
[...]
Waarschijnlijk gaan ze 'm nog wel terugvragen... Maar als ze dat niet doen: welke modem is het?
Verwijderd
Ik ook tevreden klant, tot deze maand... ben verhuist... en dus wilde ik een nieuw abbo afsluiten, telefonisch... eerste keer 2 weken zitten wachten, dus ik bellen... nee meneer die bestelling is niet doorgekomen, ik verbind u door, dan kunt u opnieuw bestellen..V3g3ta schreef op maandag 21 september 2009 @ 19:46:
Ik ben al heel lang klant van hun en best tevreden, want in al die jaren heb ik er maar een paar keer uitgelegen en ben ik altijd goed geholpen. Maar wat een zootje nu!
dus ik opnieuw besteld, bel ik voor de zekerheid na een week weer, nee meneer is zie geen bestelling staan..
hoe kan dat dan? geen idee, hoe gaan we dit oplossen? geen idee...
dus ik naar de expert hier om de hoek "ziggo-verkooppunt" daar werd mij aangeraden een alternatief te zoeken, ziggo werd daar letterlijk een "kut-organisatie" genoemt....
Ik ben niet zo'n klager.. maar zo kom je natuurlijk niet aan klanten... zullen ze wel niet nodig hebben denk ik dan......
Verwijderd
Het is een groot bedrijf, en elke groot bedrijf heeft problemen met administratie. Ik heb meer problemen bij de Belastingdienst en mijn bank. Feit is gewoon dat je af en toe es je rekeningafschriften moet nakijken op afschrijvingen (van welke bedrijf dan ook)...
Ik ben nog steeds voorstander van naar een winkel gaan en daar je ding bestellen. Dat gaat bijna altijd goed. Bovendien, als je bijv. naar BCC gaat om je Ziggo-abbo te bestellen heb je nog een beetje speling qua kiezen voor de tv-ontvanger en modem (dat is wat ze mij iig bij BCC vertelden). De kosten zijn voor Ziggo namelijk hetzelfde.
Verwijderd
Eigenlijk nog nooit problemen gehad met Ziggo en voorheen @home als ik contact nodig had met de helpdesk oid. Kwestie van probleem duidelijk verwoorden en kalm blijven en goed luisteren. En je zeker niet kenbaar maken als jij diegene bent die wel even verstand van zaken heeft.
Verbaast mij altijd als je verhalen leest van andere mensen die problemen hebben met (grote) organisaties. Ben dan wel eens benieuwd hoe de correspondentie daadwerkelijk verloopt
Verwijderd
zja... ik heb er voorheen ook nooit problemen mee gehad.... altijd netjes geholpen, en dingen goed voor mekaar .. tot nu.Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 11:28:
Verbaast mij altijd als je verhalen leest van andere mensen die problemen hebben met (grote) organisaties. Ben dan wel eens benieuwd hoe de correspondentie daadwerkelijk verloopt
Waar dan precies als ik vragen mag ?Exorcist schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 09:46:
Ik moest zelf mijn e-mailadres aanmaken, stond niets van in de brief (en kon daarna kiezen voor @ziggo, @home en @casema .nl) .
Kan het zelf niet echt vinden onder "Mijn Ziggo"
Ik vind alleen https://mijn.ziggo.nl/myziggo-email/do/email/myemail maar daar moet je volgens mij juist met een bestaand ziggo mailadres inloggen, wat ik dus nog niet heb.
[ Voor 20% gewijzigd door dapluiz op 22-09-2009 12:15 ]
Begin september Ai1 plus aangevraagd bij Ziggo
Weekje later installatiepakket binnen en zelf aangesloten.
Ziggo heeft ons verteld dat zij mijn huidige abbo bij HetNet zullen opzeggen en dat de kosten bij Ziggo pas ingaan nadat HetNet hun contract etc heeft verbroken met ons. Echter zie ik nu dat ik vanaf 16-9 moet gaan betalen bij Ziggo.
Na 10 telefoontjes heb ik 10 verschillende antwoorden. Fijn dus...
Ten eerste is er ook geen opzegging gemeld door Ziggo bij HetNet. 1 van telefonisten bij Ziggo zei zelfs dat zij dit niet zouden doen maar dat we dit zelf hadden moeten doen. Even later werd dit weer gecorrigeerd.
Een andere telefoniste zei me dat dit pas aan het eind van de kalender maand gedaan word. Nja ok dan maar..
Maar nu nog zit ik opeens met dubbele kosten voor internet en telefonie..:S
Ziggo zegt nu als laatste.. Wacht maar even af kijk even of je in oktober een brief krijgt van Ziggo en HetNet omtrent de opzegging van het oude abbo. Zo niet bel even, en als alles goed gaan daarna maar een keertje en klacht indienen en dan word er naar gekeken.
Ziggo bedankt!
Modem aangemeld met mn pc erop aangesloten, kreeg IP in 82 range toegekend (****.cable.casema.nl)
Router gekocht, aangesloten en ik kreegn een ip in de 94 rang (****.cable.ziggo.nl)
Mac-adres van mn pc in de router gezet....en ik krijg weer mn IP uit de 82 range die ik oorspronkelijk had. Lijkt erop dat Ziggo dus wel iets doet met het MAC-adres?
https://www.ziggo.nl/mijnziggo/e-mail/ , daar inloggen en dan kiezen voor Secundaire Emailaccounts en E-mailaccount toevoegen. Je moet daar inderdaad inloggen met een bestaand ziggo mailadres, ik heb deze aangemaakt tijdens het activeren van het modem (Je krijgt dan gewoon de vraag om er een aan te maken)dapluiz schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 12:08:
[...]
Waar dan precies als ik vragen mag ?
Kan het zelf niet echt vinden onder "Mijn Ziggo"
Ik vind alleen https://mijn.ziggo.nl/myziggo-email/do/email/myemail maar daar moet je volgens mij juist met een bestaand ziggo mailadres inloggen, wat ik dus nog niet heb.
Dat is niet zo heel gek. het MAC adres is nodig om een IP adres aan te koppelen.Deadeye878 schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 12:10:
Mac-adres van mn pc in de router gezet....en ik krijg weer mn IP uit de 82 range die ik oorspronkelijk had. Lijkt erop dat Ziggo dus wel iets doet met het MAC-adres?
Ziggo zal in haar DHCP servers je MAC adres registreren en zolang ze deze niet herstarten of de lease-tijd niet is verstreken krijg je gewoon hetzelfde IP adres toegewezen aan het specifieke MAC adres.
Is er nog niemand die iets heeft gehoord over de volgende verhoging? Ik had op het Ziggo Gebruikers forum gelezen dat dit "rond 21/22 september" zou gebeuren, maar ook "voor het lengen der dagen" (dat zou in theorie rond 21 december zijn).
Mij gaat het niet om NOG sneller te downloaden, maar om de snellere upload (game server en vanaf mijn hotel bij mijn data te kunnen).
Rally
Dat snap ik wel...maar 2 verschillende ranges met 2 verschillende domeinnamen?rally schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 12:31:
[...]
Dat is niet zo heel gek. het MAC adres is nodig om een IP adres aan te koppelen.
Ziggo zal in haar DHCP servers je MAC adres registreren en zolang ze deze niet herstarten of de lease-tijd niet is verstreken krijg je gewoon hetzelfde IP adres toegewezen aan het specifieke MAC adres.
Het leuke is trouwens dat een host bij een DHCP request een voorkeur-ip op kan geven. De meeste DHCP servers luisteren hier wel naar als dat ip in hun range ligt en op dat moment vrij is. Ik heb daar bij TweakDSL weleens wat mee geexperimenteerd nadat ik een paar keer een nieuw ip adres had gekregen omdat ik al te lang niet meer was ingelogd (m'n adsl modemrouter opereerde destijds nog in bridge mode). Als je Windows gebruikt kun je het voorkeur-ip weliswaar niet opgeven, maar als je eerst een vast ip instelt dan zal hij dat ip gebruiken bij de volgende DHCP request.rally schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 12:31:
[...]
Dat is niet zo heel gek. het MAC adres is nodig om een IP adres aan te koppelen.
Wellicht dat je in je router ergens een voorkeur-ip kunt instellen, of iets dergelijks op dezelfde manier kunt doen waarbij je eerst een vast ip instelt. En als het via de router niet lukt zou je het nog altijd even met Windows kunnen doen door je PC direct aan het modem te hangen met het MAC adres van je router
hmm, ik kan me dat aanmaken niet herinneren ... Als ik dan niet gedaan heb ben ik zeker overgeleverd aan de helpdesk ?-={Fred_Perry}=- schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 12:19:
[...]
https://www.ziggo.nl/mijnziggo/e-mail/ , daar inloggen en dan kiezen voor Secundaire Emailaccounts en E-mailaccount toevoegen. Je moet daar inderdaad inloggen met een bestaand ziggo mailadres, ik heb deze aangemaakt tijdens het activeren van het modem (Je krijgt dan gewoon de vraag om er een aan te maken)
Ik heb hetzelfde probleem. Nooit een Ziggo.nl e-mailadres aangemaakt (ook niet tijdens het activeren van het modem), maar om er een aan te maken (of om ze te beheren) moet je inderdaad inloggen met een Ziggo.nl mailadres....wat ik dus ook niet hebdapluiz schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 13:06:
[...]
hmm, ik kan me dat aanmaken niet herinneren ... Als ik dan niet gedaan heb ben ik zeker overgeleverd aan de helpdesk ?
Had ik dus ook, ff helpdesk bellen, dan maken zij het mailadres aan, moet je zelf op de site aangeven dat je je wachtwoord vergeten bent (geloof ik), dan kun je een nieuw password zelf aanmaken, binnen 5 minuten geregeldTheVMaster schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 13:14:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem. Nooit een Ziggo.nl e-mailadres aangemaakt (ook niet tijdens het activeren van het modem), maar om er een aan te maken (of om ze te beheren) moet je inderdaad inloggen met een Ziggo.nl mailadres....wat ik dus ook niet heb
Verwijderd
Met overstappen/opzeggingen/betalingen etc..
Moraal van het verhaal: Probeer het eens met een andere pc op dezelfde aansluiting (Of met een Live-Cd), wou dat ik het eerder had gedaan (Scheelde een hoop tijd)
Windows opstarten in veilige modes met netwerk ondersteuning en daarna je pc/laptop direct met een goede lan kabel aan het modem hangen..-={Fred_Perry}=- schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 15:50:
Ben net overgestapt van Alles-in-1-Plus naar Alles-in-1-Extra en ik haalde de snelheid niet met het Ubee modem. Van alles geprobeerd en gebeld met de Helpdesk, leek op iets in mijn eigen aansluiting te zitten. Tijdens het testen van wat er nu aan de hand was met mijn notebook in de meterkast haalde ik gewoon krap 49Mb terwijl mijn pc maar net 26Mb haalde?!? Op elk punt richting mijn pc op de 1e verdieping getest met mijn notebook, blijkt het probleem in mijn Windows 7 installatie te zitten en niet in het Ziggo modemBen nu mijn pc even opnieuw aan het installeren met Windows XP, blij dat het probleem nu opgelost is want ik had al van alles geprobeerd en de Helpdesk veel lastig gevallen..
Moraal van het verhaal: Probeer het eens met een andere pc op dezelfde aansluiting (Of met een Live-Cd), wou dat ik het eerder had gedaan (Scheelde een hoop tijd)
Dit is in veel gevallen genoeg op de maximale download te kunnen bepalen. Ten zij er natuurlijk meer mis is met je configuratie.
Een heleboel mensen met een Alles in 1 extra abonnement hebben ook nog een router die over wireless maar maximaal 20 a 25 Mbit halen... deze dienen een nieuw (sneller) exemplaar router te kopen...
Cogitationis poenam nemo patitur
Heb ook nog een Sitecom Wireless router i.p.v mijn N-Router, zou binnen nu en twee weken nageleverd moeten zijn volgens de Helpdesk... Nou ja, ik weet nu in ieder geval dat ik bedraad de maximale snelheid van het abonnement wel haal en daar ben ik blij meeBullet NL schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 16:23:
[...]
Een heleboel mensen met een Alles in 1 extra abonnement hebben ook nog een router die over wireless maar maximaal 20 a 25 Mbit halen... deze dienen een nieuw (sneller) exemplaar router te kopen...
[ Voor 4% gewijzigd door Tags NL op 22-09-2009 16:36 ]
Je zal niet de eerste zijn waarbij ze niet op komen dagen, mijn ex-vriendin had het ook: Dag vrij genomen van werk zodat de aansluiting bij haar nieuwe huis geregeld zou worden, staan ze bij haar oude adres (Na 10 keer het nieuwe adres doorgegeven te hebben) en zeggen ze : Sorry, we moeten een nieuwe afspraak maken... Pfff...WeAreLegion schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 16:40:
En 10 over half 5 en nog niemand gezien, ze hebben nog 1 uur en 20 minuten. Ik kan hier echt zo slecht tegen. Hebben meerder emensen hier last van gehad of ben ik gewoon de sigaar een keer dat kan natuurlijk ook.
Nou daar komen ze nog wel achter, ik word gek van ze. Eerst gezeik dat ze 3x modem niet kunnen sturen nu zit ik hier al hele middag te wachten. Ik ben in staat om gewoon naar ze toe te gaan om een modem op te halen. Das enige wat ik nodig heb.-={Fred_Perry}=- schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 16:47:
[...]
Je zal niet de eerste zijn waarbij ze niet op komen dagen, mijn ex-vriendin had het ook: Dag vrij genomen van werk zodat de aansluiting bij haar nieuwe huis geregeld zou worden, staan ze bij haar oude adres (Na 10 keer het nieuwe adres doorgegeven te hebben) en zeggen ze : Sorry, we moeten een nieuwe afspraak maken... Pfff...
Verwijderd
Haha ja ik heb dit ook meegemaaktWeAreLegion schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 16:40:
En 10 over half 5 en nog niemand gezien, ze hebben nog 1 uur en 20 minuten. Ik kan hier echt zo slecht tegen. Hebben meerder emensen hier last van gehad of ben ik gewoon de sigaar een keer dat kan natuurlijk ook.
Hij zou dan rond 3'en bij mij zijn maar hij was er pas om ........HALF 6!
En binnenkort komt ie weer omdat die monteur niet echt iets had gedaan behalve het isra punt vernieuwd te hebben wat ik dus ook net gedaan had
Maarja ik heb met de medewerker aan de tel afgesproken dat de monteur wel een ubee modem en een motorola modem (JAA EU 2.0) mee zou nemen!
Want 20 mbit is nog altijd beter dan 4 mbit
Haal op 150mbps connectie minder dan op mijn oude router met 54mbps.
Max down wat ie haalt is 2 mbps, waar dat normaal rond de 17 zit.
Zeker geen aanrader dus de Dlink 615.
Mmm, ik heb zelf even 2 sec zitten kijken, maar hoe geef je deze voorkeur op? (onder een linux omgeving gaat het dan over, debian hier, maar zal dan vrijwel het zelfde zijn als onder andere linux distro's)..oisyn schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 12:59:
[...]
Het leuke is trouwens dat een host bij een DHCP request een voorkeur-ip op kan geven.
T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...
Ziggo spreekt nooit een exact tijdstip af, het is altijd een dag deel.....WeAreLegion schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 16:48:
[...]
Nou daar komen ze nog wel achter, ik word gek van ze. Eerst gezeik dat ze 3x modem niet kunnen sturen nu zit ik hier al hele middag te wachten. Ik ben in staat om gewoon naar ze toe te gaan om een modem op te halen. Das enige wat ik nodig heb.
Tis nu al je zoveelste post hier over, het lijkt net alsof je geen geduld hebt.
gewoon afwachten, de storingsmonteurs van Ziggo komen tegenwoordig ook s'avonds...
Toch vreemd, zou het dan toch aan jou manier van bellen c.q. communiceren liggen?WeAreLegion schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 17:30:
Jezus, wat een tering bedrijf. Ik bel 3x, ja de monteur komt dinsdag, blijkt er gewoon geen monteur te zijn ingeboekt. Denk dat ik alles maar gewoon opzeg.
Ik heb vorige week woensdag 1x met de helpdesk gebeld en afgelopen maandag in het juiste tijdsblok stond de monteur voor mijn neus.
Ik zou als ik jou was gewoon opzeggen.... Kijk maar eens op www.tele2.nl of www.online.nl
suc6
Ze hebben hem gewoon niet ingeboekt, dat is het probleem maar goed.Bullet NL schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 17:35:
[...]
Ziggo spreekt nooit een exact tijdstip af, het is altijd een dag deel.....
Tis nu al je zoveelste post hier over, het lijkt net alsof je geen geduld hebt.
gewoon afwachten, de storingsmonteurs van Ziggo komen tegenwoordig ook s'avonds...
of heb jij een aanname gemaakt dat ze een monteur zouden sturen?WeAreLegion schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 17:37:
[...]
Ze hebben hem gewoon niet ingeboekt, dat is het probleem maar goed.
Is bij mij ook al 3 of 4 keer gebeurd, het zijn gewoon echt enorme prutsers daar.Bullet NL schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 17:39:
[...]
of heb jij een aanname gemaakt dat ze een monteur zouden sturen?
Dunno, het is iets dat de DHCP client zelf mee moet geven. Geen idee hoe dat werkt in linux. Zoals ik al zei, ik kwam erachter dat je in Windows dat kon doen door eerst het gewenste ip als vast in te stellen, en daarna over te gaan op een dynamisch ip. Wellicht dat dat onder linux ook werkt?MaxxMark schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 17:26:
[...]
Mmm, ik heb zelf even 2 sec zitten kijken, maar hoe geef je deze voorkeur op? (onder een linux omgeving gaat het dan over, debian hier, maar zal dan vrijwel het zelfde zijn als onder andere linux distro's).
En anders kun je, als je handig bent met programmeren, zelf die pakketjes wel sturen
Nee, ik heb geen aanname gemaakt dat ze een monteur zouden sturen, er is mij 3x verteld dat de monteur vandaag zou langs komen. En heb net gebeld en hij is wel degelijk langs geweest maar hij zag een briefje van me buurman (das ook 10a), met er op iets voor tnt bezorger, en hij is gewoon weg gegaan en heeft teruggemeld aan ziggo dat hij niet van TNT is en dat was het. Sorry hoor, maar dan ben je gewoon een simpele ziel in mijn ogen. Ik moet nu weer een week wachten voor monteur.Bullet NL schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 17:39:
[...]
of heb jij een aanname gemaakt dat ze een monteur zouden sturen?
Maar goed, ik ga dinsdag morgen wel op terras voor me deur zitten dan zie ik hem vanzelf wel aankomen. Ik mag hopen dat het daarna werkt want ik heb nog iets langer dan een week internet via ADSL en dan is het afgelopen.
[ Voor 14% gewijzigd door WeAreLegion op 22-09-2009 17:55 ]
Hier ook. Is inderdaad niets nieuws.Phusebox schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 17:46:
[...]
Is bij mij ook al 3 of 4 keer gebeurd, het zijn gewoon echt enorme prutsers daar.
Ow ik maakte half uit je tekst op dat je het jusit onder linux wist en dat je de windows 'work-around' wist.oisyn schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 17:48:
[...]
Dunno, het is iets dat de DHCP client zelf mee moet geven. Geen idee hoe dat werkt in linux. Zoals ik al zei, ik kwam erachter dat je in Windows dat kon doen door eerst het gewenste ip als vast in te stellen, en daarna over te gaan op een dynamisch ip. Wellicht dat dat onder linux ook werkt?
En anders kun je, als je handig bent met programmeren, zelf die pakketjes wel sturen
Ik ga dan zelf nog wat doorzoeken, want sinds mn lijn met enige regelmaat klappert vind ik het wel interessant om die voorkeur te kunnen geven
T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...
Ja, duh! Dat snap ik. Maar dan staat die dus weer in de meterkast, waar ik hem dus niet wil hebbenMsG schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 00:25:
Als je dan toch een Dir 855 wilt halen heb je niet eens meer een andere router nodig, maar kan je die meteen achter de ziggo modem zetten
Het signaal vanuit de meterkast is dus NIET sterk genoeg. Het haalt nu de 2e verdieping niet. Daarom wil ik de wireless uit de meterkast hebben!Defiance schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 00:35:
Nah, knal gewoon een wireless router in de meterkast.
Signaal moet sterk genoeg zijn om het uit te kunnen houden, wat wel behoorlijk nutteloos is om een gigabit switch te plaatsen na de WRT54G router, want die kan toch maar 100 Mbit aan.
Ziggo -> DIR855 -> Lan Clients/Livebox.
Als je bang bent voor kabel tekort, stop bij een winkel, want UTP kabel is toch goedkoop als chips, en koop gewoon 10 - 20 meter kabel, dan moet je meer dan genoeg hebben om je hele huis te bereiken... tenzij je in een Villa woont, in dat geval.... GIEFV COMPUTER PLXPLX!
En die gigabit switch na linksys heeft wel zin. Immers mijn LAN is dan gbit en wan - lan (de linksys) 100 mbit, wat voldoende is aan de wan kant....
[ Voor 58% gewijzigd door -SaveMe- op 22-09-2009 18:15 ]
DUDE, relax...... er is meer dan internet in de wereld.WeAreLegion schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 17:48:
[...]
Nee, ik heb geen aanname gemaakt dat ze een monteur zouden sturen, er is mij 3x verteld dat de monteur vandaag zou langs komen. En heb net gebeld en hij is wel degelijk langs geweest maar hij zag een briefje van me buurman (das ook 10a), met er op iets voor tnt bezorger, en hij is gewoon weg gegaan en heeft teruggemeld aan ziggo dat hij niet van TNT is en dat was het. Sorry hoor, maar dan ben je gewoon een simpele ziel in mijn ogen. Ik moet nu weer een week wachten voor monteur.
Maar goed, ik ga dinsdag morgen wel op terras voor me deur zitten dan zie ik hem vanzelf wel aankomen. Ik mag hopen dat het daarna werkt want ik heb nog iets langer dan een week internet via ADSL en dan is het afgelopen.
Echter, op de site van Ziggo, staat dat alles-in-1 basis slechts 1,5 Mbit is.
Heeft iemand alles-in-1 basis?
Hoe snel is deze?
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Ik heb al een DOCSIS3 modem sinds mei of juni. Ik had Z3i en die kregen als één van de eerste al die nieuwe modems. En nu vandaag sturen ze een Ubee modem op met nieuwe activatie codes.
Maar ik heb dus al een DOCSIS 3 modem en het werkt allemaal perfect. Zal ik het toch omwisselen of zal ik hem installeren en activeren bij mijn moeder (in een andere plaats)? Of gewoon niks mee doen?
gelukkig wel he anders zouden we allemaal wel een probleem hebbenlexi schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 18:36:
[...]
DUDE, relax...... er is meer dan internet in de wereld.
Ziggo gebeld, vrijdag komt er een monteur... Ben benieuwd wat het probleem gaat zijn...
Dit topic is gesloten.
![]()
Ontopic aub. We gaan hier niet een beetje lopen flamen, bedankt.
Let ook even op dat je niet een compleet loze 'ik ben geupgrade' of 'ik heb de brief!' melding doet. Dat helpt niemand en vult alleen maar een dan onleesbaar wordend topic.