Schaamteloze knip/plak maar op populaire aanvraag mijn logopack aangepast voor Canal Digital / FTA Satelliet!
Dit zijn high-res logo's in flat-design 800x450px formaat voor MediaPortal/Kodi/Wetek/Dreambox of wat ook maar logo's kan gebruiken welke ik al jaren lang bij houd (sinds 2003 ergens).
Aangezien ik niet weten welke zenders jullie voornamelijk belangrijk vinden ben ik vooralsnog afgegaan op de wensen van de requesters en dat was voornamelijk FTA UK aanbod.
Originele bericht;
Nieuwe TV logo pack mei 2016
http://www.megafileupload..._Logo_s_pack_mei_2016.zip
Zoals je al aan de titel kan zien heb ik Ziggo weggehaald uit de titel en er zijn heel veel veranderingen op aanvraag doorgevoerd;
Dit zijn high-res logo's in flat-design 800x450px formaat voor MediaPortal/Kodi/Wetek/Dreambox of wat ook maar logo's kan gebruiken welke ik al jaren lang bij houd (sinds 2003 ergens).
Aangezien ik niet weten welke zenders jullie voornamelijk belangrijk vinden ben ik vooralsnog afgegaan op de wensen van de requesters en dat was voornamelijk FTA UK aanbod.
Originele bericht;
Nieuwe TV logo pack mei 2016
http://www.megafileupload..._Logo_s_pack_mei_2016.zip
Zoals je al aan de titel kan zien heb ik Ziggo weggehaald uit de titel en er zijn heel veel veranderingen op aanvraag doorgevoerd;
- Alle zenders van Casema zijn nu toegevoegd, waardoor alle kabelmaatschappijen nu meegenomen zijn
- Alle lokale zenders zijn nu meegenomen! Zenders die niet meegenomen zijn staan niet op overzichten, zijn geen logo's voor te vinden of een dusdanig lage resolutie dat ik er niks mee beginnen kan.
- Alle FTA zenders van de satelliet die van belang zijn zijn toegevoegd op populaire request!, wil je er meer laat het dan weten
- Alle kanalen die Canal Digital only waren nu ook meegenomen, hierdoor nu ook bruikbaar voor de satelliet!
- Alle Zenderwijzigingen voor 1 juli bij Ziggo zijn doorgevoerd
- Enkele zenders hebben een logo update gekregen (RTL Crime, Ziggo Sport, CBBC)
- Enkele schoonheidsfoutjes in de radiologo's bijgewerkt