Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 13:10

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

crazyx schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 09:06:
[...]
Hij is nu al perfect als mediaplayer te gebruiken, maar wel enkel in combinatie met een pc. Ik ken eigenlijk niemand die er linux op geinstalleerd heeft. Het lijkt me niet interessant want je kan maar een klein gedeelte vd kracht van de ps3 gebruiken.
Idd, als mediaplayer is het al geen probleem. Dat je maar een klein gedeelte van de kracht kan gebruiken klopt niet helemaal zover ik weet. Er zijn 8 processoren aanwezig in de PS3 (2+6 toch?) en er zijn er 7 onder linux beschikbaar zover ik het heb begrepen. Bij OGR presteert de PS3 nogal gigantisch en Folding loopt ook als een tierelier schijnt het. Om eventjes wat kracht bij te schakelen was dit wel leuk geweest.

Dat de linux-ondersteuning eruit gehaald is maakt het wel wat minder interessant voor mij persoonlijk, maar het blijft een leuke console /mediaplayer. Eerst maar eens een 16:9 platte TV kopen ipv. die 4:3 met kont die nu nog in de huiskamer staat. ;)

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:44
Die GT5 lijst ziet er veelbelovend uit! Nu maar wachten op de Tokyo gameshow voor meer info... kan bijna niet missen dat daar veel meer verteld gaat worden.

Wat betreft Sony's persconferentie: weinig verrassende zaken (is ook bijna onmogelijk in dit tijdperk), maar wel mooi om te zien dat het merendeel van de geruchten is bevestigd.

Na het uitkomen van de slim ben ik nog blijer met mijn laatste gen phat. Die slim is echt totaal niet mijn smaak. Ik begrijp dat niet iedereen gecharmeerd is van die piano lak, maar dat maakt het toch wel een stuk sjieker om te zien. De matte afwerking van de slim oogt cheap imho. Maar goed, uiteindelijk telt de hardware... en dat zal best goed zitten. Ik hoop dat de slim van allerlei gekke problemen bespaard blijft.

Ik kijk wel uit naar de FW 3.0. Zitten toch wel weer leuke features bij.

En yeah! Een roze psp |:(

[ Voor 4% gewijzigd door Dynamix op 19-08-2009 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Geen externe voeding :)
http://ps3.ign.com/dor/ar...3slim_opening_081609.html

en hdd is wel vervangbaar. :)

[ Voor 10% gewijzigd door EfBe op 19-08-2009 09:41 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pateen75
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-07 11:12
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 23:07:
Iemand al de trailer van dead nation gezien?
Vind het wel erg veel op left4dead lijken.
Misschien daarom de excuses van die Valve-knakker van de week.
Achja ... had Valve maar niet zo'n grote mond moeten hebben.
Vond het spelbeeld erg op 'burn zombie, burn' lijken, alleen is dat meer cartoony.

PSN: xpock Live: xspock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 19:48:
[...]

Ondertitels worden al ondersteund, alleen moeten ze ingebakken zijn in je divx film. Niet perse hardcoded natuurlijk, maar wel in de container verwerkt.
Mja ik download niks in DivX formaat dus dat vind ik niet interesant. Meeste mensen downloaden toch MKV of M2TS bestanden. Nu word die laatste wel ondersteund, maar zonder werkende ondertitels. Denk dat als dat eens gefixed word, een hoop mensen de PS3 zouden aanschaffen zodat ze geen aparte mediaspeler zouden hoeven aanschaffen.

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Laatst online: 05-09 13:05
Je kan ook gewoon avchd downloaden, staat het helemaal vol mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Dat van de HDD vervanging kon je ook in de engadget fotoshoot (http://www.engadget.com/p...im-unboxing-and-hands-on/) goed zien bij de laatste paar foto's. Er zit een klein releaseknopje onder een plaatje en dan komt een frontplaatje eraf.

[ Voor 3% gewijzigd door Armada op 19-08-2009 10:07 . Reden: Fixed link ]

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Ik lees dat er in de nieuwe firmware (3.00) betere ondersteuning komt voor ondertitels. Gaan ze dan rechtstreeks srt-files detecteren zoals windows mediaplayer kan? Zou wel handig zijn. Nu is het nog: film downloaden, srt downloaden en srt in film branden met winavi of addxsubs.

Het zou wel handig zijn mocht die laatste stap wegvallen.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

DarthDavy schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 10:18:
Ik lees dat er in de nieuwe firmware (3.00) betere ondersteuning komt voor ondertitels.
Oh? De enige details die ik er van zie zijn de highlights uit de blog. Nergens nog gezien dat er iets qua ondertitels zou veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 10:07
Ik zei het al zo'n 2 maanden geleden, kwamen mensen met bijdehante opmerkingen, en zie nu.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah fijn voor je, dat roepen mensen al 3/4 jaar en altijd komen die wijsneuzen die ongeveer goed zaten qua periode weer met hun oe kijk mij eens geweldig voorspellen opmerkingen.....nutteloos.
Iig ik dacht dat ik miss teleurgesteld zou zijn met m'n oude ps3, ben miss bevooroordeeld omdat ik die al heb, maar ik vind em wel een stukje mooier dan de nieuwe matte look. Wel het formaat bevalt me wel, maar de oude is niet storend groot dus ook dat valt weg. Enige waar ik jaloers op ben is de 120 gig HD. Voor de rest ben ik erg content met mijn oude ps3 en de HD kan ik alsnog zelf vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
Ik lees dat er in de nieuwe firmware (3.00) betere ondersteuning komt voor ondertitels. Gaan ze dan rechtstreeks srt-files detecteren zoals windows mediaplayer kan? Zou wel handig zijn. Nu is het nog: film downloaden, srt downloaden en srt in film branden met winavi of addxsubs.

Waar heb je die gevonden ?
Iets meer info over AV ondersteuning in FW 3.0 zou leuk zijn.
Zelfs na release is men daar meestal niet erg snel mee.

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:30

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

BM schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 07:27:
Dat klinkt haast alsof ze interieur en damagemoddeling bij die 830 andere autos maar hebben laten schieten :?
Denk dat het verschil zit in foto-realistische zut. Verschil bijvoorbeeld tussen die Z350 en een random golf was in GT5:P al best aanwezig, maar ook het stuurtje van de F12007 was tot in het kleinste detail perfect nagemaakt.

Daarbij, je rijd uiteindelijk altijd met een serie favoriete auto's, qua tijd laat je de 'mindere' auto's dan gewoon wat varen. (in GT3 en 4 zijn er genoeg auto's geweest waar ik zelfs nooit in gereden hebt). Als ze dan de focus al op 170 wagen leggen ben ik al blij genoeg. Die 360 rolls lijk me ook erg interessant.

Maar dacht dat ze damagemodels enkel mogen doen als de fabrikant ook toestemming geeft? Dat was het eerste probleem uit GT3, dat veel fabrikanten dit niet wilde.

Naja, heb ik nog paar maanden om nieuwe racekuip te bouwen :) (G25 werkt perfect met GT).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Nou, ik neem alles terug over de persconferentie van Sony na de 'persconferentie' van MS. Alleen Molyneux met Fable 3, that's it. Sony nam Gamescom in ieder geval nog serieus.

Over dat hoesontwerp (zie beneden), jammer dat dat de standaard wordt. Ik vond het spiderman-logo wel mooi staan langs de zijkant van de hoes. Als ze iets aan moeten pakken, dan is het wel de platinum verpakking.

[ Voor 38% gewijzigd door Armada op 19-08-2009 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er komt een nieuwe PS3 Slim-pack in Japan uit begin september en daar staat hetzelfde hoesontwerp op dat we al zagen voor EyePet. Het verschil is dat op de Japanse hoes het nieuwe PS3-logo staat.

Afbeeldingslocatie: http://cache.gawker.com/assets/images/kotaku/2009/08/gundamps3.jpg

Sony wil dit hoesontwerp de nieuwe standaard maken.
How many logos does one system need?

There is the multicolored logo that has been with the PlayStation since the first system, the logo that even Koller referred to as the "Spider-Man Logo," and the new PS3 logo seen on the top of the new system. So which one should we be paying attention to?

"We're in the process of replacing the Spider-Man font to the PS3 logo. [The new design] will be the logo moving forward, that will be in place on the hardware and peripherals and software, starting with Uncharted 2."

The older PS logo on the front of the system has been changed from the multicolored design to silver. Koller says that decision was made to standardize the logo across all the territories the PS3 is sold.
De keuze voor Uncharted 2 is simpelweg omdat dat de eerstvolgende game is die Sony uitbrengt. Ik ben benieuwd of vanaf 1 september alle nieuwe spellen van derde partijen ook het nieuwe hoesontwerp gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
GranCanaria schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 08:08:
Hmm. hij is overigens dieper dan de oude ps3 en als ze zo naast elkaar staan vind ik de oude ps3 er kwalitatief beter uitzien.
Dat dacht ik ook maar dat is optisch bedrog doordat hij ook smaller is, denk ik. In die uitpakvideo stonden ze naast elkaar en bij dat shot van boven leken ze even diep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira
  • Laatst online: 03-09 10:08

MeagaShira

MeagaShira_NL

Is er al wat meer bekend over die PSNCard dan....??? Is dit al bevestigd door Sony.....blijft akelig stil hier over. Zou echt jammer zijn als ze dit niet doen, het is namelijk een gat in de markt.

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MeagaShira schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 11:32:
Is er al wat meer bekend over die PSNCard dan....??? Is dit al bevestigd door Sony.....blijft akelig stil hier over. Zou echt jammer zijn als ze dit niet doen, het is namelijk een gat in de markt.
http://playstationlifesty...ard-information-revealed/

It looks like Europe is going to get it’s share of the PSN card love. According to Andrew House, head of Sony Europe, there will be 50 and 20 euro denominations. They’ll be available sometime in September. This is great news for Europeans who haven’t been able to buy items off of the PSN Store, due to a lack of a credit card. PSN cards are a great substitution.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
Ik wil dat ding bestellen, kan maar niet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 13:28
Jheroun schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 11:31:
[...]

Dat dacht ik ook maar dat is optisch bedrog doordat hij ook smaller is, denk ik. In die uitpakvideo stonden ze naast elkaar en bij dat shot van boven leken ze even diep.
Slim: 11.42 x 2.56 x 11.42 in.
Oude: 12.75 x 3.86 x 10.8 in.

Dus wel dieper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
Giant87 schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 11:43:
[...]

Slim: 11.42 x 2.56 x 11.42 in.
Oude: 12.75 x 3.86 x 10.8 in.

Dus wel dieper :)
De bevestiging, ik had het op diverse foto's ook al gezien.

Hij ziet er aan de bovenkant idd niet zo mooi uit, ze hebben echt de ps2 principe aangehouden, maar voor de rest is het een leuk apparaat welke in mijn geval veel beter pas bij me, ik verhuis de console regelmatig van de zolder naar de beneden verdieping en dat zal bij deze versie ook makkelijker gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Welke bron heb je dat vandaan?

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
Als Fifa 10 uitkomt wil ik graag met een maatje via internet spelen. De PS3 ondersteund toch speak via BT in game? Net als Skype b.v. op de pc? Dus gamen en lullen tegelijk?

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzkrieg
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:28

blitzkrieg

Whoop Whoop!

Tekn0z schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 12:01:
Als Fifa 10 uitkomt wil ik graag met een maatje via internet spelen. De PS3 ondersteund toch speak via BT in game? Net als Skype b.v. op de pc? Dus gamen en lullen tegelijk?
Ja, mits je dus in hetzelfde spel zit.

Geen cross game chat.

Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

ymmv schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 11:38:
[...]

http://playstationlifesty...ard-information-revealed/

It looks like Europe is going to get it’s share of the PSN card love. According to Andrew House, head of Sony Europe, there will be 50 and 20 euro denominations. They’ll be available sometime in September. This is great news for Europeans who haven’t been able to buy items off of the PSN Store, due to a lack of a credit card. PSN cards are a great substitution.
Wat relaxed...!! september al ja....Damm ik kan niet wachten....Eindelijk Wipe Out kopen en mijn costumes voor SF4

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

MeagaShira schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 12:31:
[...]

Wat relaxed...!! september al ja....Damm ik kan niet wachten....Eindelijk Wipe Out kopen en mijn costumes voor SF4
Persoonlijk zeg ik 'september pas'. Dit hadden ze imho bijna bij launch al moeten uitbrengen, hadden bepaalde succesgames uit de PStore nog beter verkocht.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

SinergyX schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 12:36:
[...]
Persoonlijk zeg ik 'september pas'. Dit hadden ze imho bijna bij launch al moeten uitbrengen, hadden bepaalde succesgames uit de PStore nog beter verkocht.
Als ze echt willen dat de verkopen van de spellen uit de store verder verbeteren, dan moeten ze ook demo's verplicht gaan stellen vanaf September.
Wat is nou eigenlijk echt het probleem geweest met de prepaid-cards? In het begin zag ik nog langskomen dat dit kwam omdat het een geldelijke waarde betrof, maar dit kennen we toch ook al lang van de prepaid cards van mobiele aanbieders en van Itunes? Of wilde de noodzaak bij Sony niet echt doordringen?

[ Voor 26% gewijzigd door Armada op 19-08-2009 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:00

scorpie

Supra Addict

Ik denk dat Sony met het releasen van die PSN cards echt een enorm dikke boost mbt revenue en profit gaat zien. Ik heb zelf een CC, maar hoeveel mensen ik wel niet heb moeten helpen om bepaalde zaken te kunnen kopen, dat is niet normaal meer. Denk echt dat er geld voor het oprapen ligt voor Sony, en daar gaan ze nu achteraan, goede zaak. (Beter laat dan nooit).

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Sentry23 schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 11:01:
[...]

Waar heb je die gevonden ?
Iets meer info over AV ondersteuning in FW 3.0 zou leuk zijn.
Zelfs na release is men daar meestal niet erg snel mee.
Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 19:48:
[...]

Ondertitels worden al ondersteund, alleen moeten ze ingebakken zijn in je divx film. Niet perse hardcoded natuurlijk, maar wel in de container verwerkt.
Hier op Tweakers zelf... Maar blijkbaar mis gelezen. Geen informatie over nieuwe ondersteuning voor ondertitels.

Eigenlijk is er nog geen ondersteuning voor ondertitels op de PS3 behalve als je ze of op de film zelf brandt of toevoegt als ondertitel spoor zoals op de meeste dvd's.

Ik vind gewoon dat ondersteuning voor srt-files handig zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:26

Aight!

'A toy robot...'

Misschien komt dat nog in een nieuwe PS3 media server software :).

GT5 ziet er zeer veelbelovend uit, hopelijk heb je ook iets aan als je GT5: P heb uitgespeeld, anders heb ik daar zoveel tijd gestoken. Maar bij GT 4 was dat geloof ik wel zo.

Hopelijk mag je de auto's meenemen, en ik snap nu eindelijk wat met de versnelling spelen, dus dat scheelt een hoop. Laatst toch maar GT 4 erbij gepakt, maar god wat kan je daar veel instellen in vergelijking met de GT5: P.

En in december dat hij uitkomt vind ik al helemaal prima, toch maar eens pre orderen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
Is er al iets bekend over de hardware in de PS3 slim? Is deze van mindere of betere kwaliteit dan de 'oude' PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasMachinator
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-12-2024

WasMachinator

I'll be back! =)

het is zuiniger, verder dezelfde features. en dat had je ook allemaal zelf kunnen zien met een paar minuten google werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

DarthDavy schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 12:57:
Eigenlijk is er nog geen ondersteuning voor ondertitels op de PS3 behalve als je ze of op de film zelf brandt of toevoegt als ondertitel spoor zoals op de meeste dvd's.

Mis ik hier een stap dan? Je streamt video naar je PS3, de .srt wordt dan toch door je mediaserver meegestreamd? Zo doen TVersity en PMS het in ieder geval, met andere servers geen ervaring hier

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De prijzen van de PS3 zijn aangepast bij de meeste webwinkels:

Bart Smit:
Playstation 3 80 GB set + 2 controllers en Ratchet & Clank Quest for booty - 299,95 euro

Dixons:
SONY PS3 PlayStation 3 80 GB spelcomputer + Resistance 1 + Uncharted - 299 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
WasMachinator schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 13:14:
het is zuiniger, verder dezelfde features. en dat had je ook allemaal zelf kunnen zien met een paar minuten google werk.
Zelfde features is wat anders kan kwaliteit van hardware ;)
het kan goed zijn dat de bluray speler sneller, stiller is... of juist niet... misschien gebruik gemaakt van goedkopere hardware in de slim zoals de koelers.. mss hebben ze de CPU/GPU vervangen door een nieuwe generatie.. etc.. etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
In november hopelijk een box met MW2 erbij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Sandyman538 schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 23:58:
[...]

Ik denk ook dat Exirion meer bedoelde dat er al wekenlang mensen dit topic bezoeken met de vraag wanneer de PS3 nou eindelijk goedkoper wordt en of er GoT'ers zijn die hier informatie over hebben. Elke keer wordt dan gezegd dat dit niet bekend is en dat sony dit vanzelf naar buiten brengt. Nu brengen ze een prijsverlaging naar buiten en dan gaan mensen alsnog zeggen 'nu maar hopen op een goede bundelaanbieding met kerst'...
Eigenlijk is dat wel een beetje inherent aan dit soort topics waar ook regelmatig aanbiedingen/bundels in gepost worden.
Ik snap de ergernis ook wel maar PuDy, in dit geval, geeft gewoon netjes aan dat hij het een leuke prijs vind maar nog even de reviews afwacht en eventueel een leuke bundel rond de kerst alvorens over te gaan tot koop.
Dat is wat anders dan wanneer hij/zij had gevraagd of "wij" nog een leuke prijsdaling voorzien voor rond de kerst.
Ergens is het wel verstandig om nog even de reviews af te wachten ivm eventuele problemen als het te warm worden en het gepaard gaande lawaai wat zo'n slim zou kunnen maken. [ik noem maar wat]
Nogmaals, ik snap de ergernis, ik lees al anderhalf jaar mee, alleen vond ik de reactie in dit geval niet terecht. ;)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:29
Xaverius schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 09:36:
[...]
Idd, als mediaplayer is het al geen probleem. Dat je maar een klein gedeelte van de kracht kan gebruiken klopt niet helemaal zover ik weet. Er zijn 8 processoren aanwezig in de PS3 (2+6 toch?) en er zijn er 7 onder linux beschikbaar zover ik het heb begrepen. Bij OGR presteert de PS3 nogal gigantisch en Folding loopt ook als een tierelier schijnt het. Om eventjes wat kracht bij te schakelen was dit wel leuk geweest.

Dat de linux-ondersteuning eruit gehaald is maakt het wel wat minder interessant voor mij persoonlijk, maar het blijft een leuke console /mediaplayer. Eerst maar eens een 16:9 platte TV kopen ipv. die 4:3 met kont die nu nog in de huiskamer staat. ;)
De PS3 heeft één PowerPC-core + 8 SPU's, van die SPU's is ééntje uitgeschakeld om de yields te verhogen en ééntje voorbehouden aan het XMB, wat bij games praktisch op 7 processoren komt maar SPU's zijn niet echt te vergelijken met volwaardige CPU's aangezien ze zelf geloof ik vrij weinig kunnen als de PowerPC core ze niks voert. Staat tegenover dat ze in specifieke taken als F@H dan weer wel heel erg goed zijn :*)

Voor wat betreft het gezeur over het verwijderen van de Linux support, zoals ik eerder al zei hebben heel wat hobby instituten inmiddels een paar honderd PS3's staan waar van alles en nog wat op draait behalve games. En als Sony nog steeds verlies maakt op de hardware zitten ze niet te wachten op bedrijven die honderden PS3's laten draaien zonder ooit één game te kopen gok ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

SinergyX schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 12:36:
[...]

Heb je helemaal gelijk in maar met mijn 'al' bedoel ik eigenlijk dat ik het later had verwacht. Ik ben eigenlijk voor global releases. Slaat nergens op om op verschillende tijden en verschillende dingen te releasen in elk werelddeel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-09 20:21
Nou heb ik hier net een meter of 5 aan HDMI kabel binnen gehad en wil kijken of de PS3 aan de PC gehangen kan worden. Is dit uberhaupt mogelijk? Om via de PC het beeld van de PS3 te laten verschijnen? (Dus HDMI PS3 ---> HDMI videokaartje 3870x2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:29
MeagaShira schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 14:24:
[...]

Heb je helemaal gelijk in maar met mijn 'al' bedoel ik eigenlijk dat ik het later had verwacht. Ik ben eigenlijk voor global releases. Slaat nergens op om op verschillende tijden en verschillende dingen te releasen in elk werelddeel
Je en nee, feit blijft dat Europa tussen Amerika en Japan maar een groot ongeorganiseerd rotzooitje blijft, in ieder geval wat talen en belastingen et cetera betreft. Dan nog heeft Sony er ruim de tijd voor genomen maar goed, Microsoft werkt met een punten systeem waarmee ze in verschillende landen verschillende bedragen voor hetzelfde aantal punten, Sony heeft echter bewust voor prijzen in euro's gekozen en dat schijnt regeltechnisch wat moeilijker in elkaar te steken...

@Speedlink, heeft jou PC een HDMI ingang? 8)7 Tuurlijk kan het maar dan moet je wel iets hebben zodat je HDMI kunt binnen krijgen in plaats van alleen uitzenden...

[ Voor 9% gewijzigd door Rctworld op 19-08-2009 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Speedlink schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 14:33:
Nou heb ik hier net een meter of 5 aan HDMI kabel binnen gehad en wil kijken of de PS3 aan de PC gehangen kan worden. Is dit uberhaupt mogelijk? Om via de PC het beeld van de PS3 te laten verschijnen? (Dus HDMI PS3 ---> HDMI videokaartje 3870x2)
Nee dat is niet mogelijk. Op je videokaart zit een hdmi-output. Geen input. :)

[ Voor 69% gewijzigd door Satch op 19-08-2009 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-09 20:21
ja, ik daccht, HDMI = HDMI :P dus zenden + ontvangen :P dat leek mij zo iig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Laatst online: 31-07 12:36
DarthDavy schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 12:57:
Hier op Tweakers zelf... Maar blijkbaar mis gelezen. Geen informatie over nieuwe ondersteuning voor ondertitels.

Ok, dank voor de informatie.
Het rotte is dus dat idx/sub support eigenlijk zo te doen is. Dit wordt al gebruikt om de huidige 'soft subs' (image overlays) te doen, alleen moet het in een file staan nu. Om het nog pijnlijker te maken zitten er in BR echte softsubs (text files, geen image overlays) zodat ook deze routines wel gewoon beschikbaar moeten zijn.

Misschien is het de moeite waard om met een stel coders van tweakers een eigen PS3 media player te schrijven om die voor een paar euri op PSN te verkopen? (kan meteen SMB support ingebouwd worden. Codec support zit als het goed is in de SDK, dus hoeven er alleen container handlers gemaakt te worden).

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
leuke functie heeft de ps3 slim Bravia sync. hopelijk wordt dit ook nog met een Fw update voor zijn grote broertje uitgebracht. anders toch maar over nadenken om een slim te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

AllSeeyinEye schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 13:25:
[...]

Mis ik hier een stap dan? Je streamt video naar je PS3, de .srt wordt dan toch door je mediaserver meegestreamd? Zo doen TVersity en PMS het in ieder geval, met andere servers geen ervaring hier
Yups, maar ik stream niet zoveel. Draadloos gaat dat niet zo lekker. Ik hou mijn films op een externe HD bij. Die externe HD hang ik dan via usb aan m'n PS3 als ik film wil kijken. Vandaar dat ik het dus leuk zou vinden mocht de PS3 srt ondersteuning krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gediminas
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-09 21:36

Gediminas

recovering stagiair marketing
Dus tot nu toe hebben alleen de Bart Smit, Dixons en Consoleshop.nl hun aangepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
CaptainCharisma schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 19:11:
Is het eigenlijk mogelijk om bijvoorbeeld voor FIFA Ultimate Team aan te schaffen met je EU PSN Card, en vervolgens het spel mét deze aangeschafte add-on daadwerkelijk te spelen met je US account? :X
Aan de ene kant zou ik niet weten waarom dit niet zou kunnen werken, je kunt immers gewoon EU games spelen op je US account natuurlijk. Maar omdat je wel de Europese add-on moet kopen en downloaden, ben ik toch aan het twijfelen of je dan wel kunt spelen op je US account. :X

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kunt nu nu eindelijk auto's stukrijden in GT5. Zie filmpje van Gamersyde:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=R_8cafP6VFE]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
CaptainCharisma schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 17:09:
[...]
Aan de ene kant zou ik niet weten waarom dit niet zou kunnen werken, je kunt immers gewoon EU games spelen op je US account natuurlijk. Maar omdat je wel de Europese add-on moet kopen en downloaden, ben ik toch aan het twijfelen of je dan wel kunt spelen op je US account. :X
Je kunt alle games op elke account spelen, ongeacht in welke store deze gekocht is.
Je kunt echter wel alleen add-on content kopen in de store overeenkomstig met het land waar je game vandaan komt. Voor games geimporteerd uit amerika moet je in de US store je add-on kopen.
Deze kan je vervolgens wel op je EU account spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-09 12:24
ymmv schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 17:14:
Je kunt nu nu eindelijk auto's stukrijden in GT5. Zie filmpje van Gamersyde:

[video]
Alleen raar dat de auto die er dan achterop knalt helemaal niet beschadigd raakt :X

Ziet er trouwens wel erg mooi uit. Maar waarschijnlijk veel te realistisch voor mij qua gameplay. Heb geen PS3 maar met de nieuwe prijzen en uitvoering ben ik het wel aan het overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 11:14
dangerpaki schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 17:25:
[...]

Alleen raar dat de auto die er dan achterop knalt helemaal niet beschadigd raakt :X
Inderdaad vreemd. Tevens apart dat de Subaru nog redelijk lijkt te rijden. Lijkt met dat je met dergelijke schade nauwelijks nog snelheid en handling hebt, maar de problemen lijken me eerder vanuit de speler te komen. Hoop dat de schade verder gaat dan alleen uiterlijke schade. Ook niet echt verfkrassen te zien van al het schuren tegen de boarding of dergelijke effecten die je bij botsingen verwacht..
GT5:P was mijn eerste GT en bevalt prima, maar er zijn nog genoeg vraagtekens ten opzichte van zijn grote broer.

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gamemania verkoopt de 80GB platinum pack (uncharted & resistance fall of men) voor €279

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ike. schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 17:44:
Gamemania verkoopt de 80GB platinum pack (uncharted & resistance fall of men) voor €279
In alle winkels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ja, ontving net een nieuwsbrief van ze. landelijke prijsdaling

[ Voor 6% gewijzigd door Ike. op 19-08-2009 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 11:20

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

dialMforMike schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 17:40:
[...]

Inderdaad vreemd. Tevens apart dat de Subaru nog redelijk lijkt te rijden. Lijkt met dat je met dergelijke schade nauwelijks nog snelheid en handling hebt, maar de problemen lijken me eerder vanuit de speler te komen. Hoop dat de schade verder gaat dan alleen uiterlijke schade. Ook niet echt verfkrassen te zien van al het schuren tegen de boarding of dergelijke effecten die je bij botsingen verwacht..
GT5:P was mijn eerste GT en bevalt prima, maar er zijn nog genoeg vraagtekens ten opzichte van zijn grote broer.
Zie op dit filmpje ook niets bijzonders wat al niet in andere games zit die al meerdere jaren oud zijn :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Van mij mogen ze de mogelijkheid om je eigen muziek in games te draaien ook wel verder uitbreiden. Tot nu toe kan het alleen in de meeste psn games. Volgens mij las ik dat het in GT5 wel zal kunnen, dus dat vind ik wel leuk. Ik begrijp wel dat niet elke game die functionaliteit hoeft te hebben (bijv Resident Evil en dat soort games), maar in sommige sport/race/fighting games ed zou ik het wel vaker willen zien.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

dialMforMike schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 17:40:
[...]

Andere kant, je moet ergens een balans vinden. Ga een beetje online race doen, de sneaky duwtjes in de bochten (waar jij vanrail pakt) waar je in 'het eggie' al lang de race wordt uitgestuurd kan daar gewoon. Ik zit er nu niet bepaald op te wachten om bv in Londen bocht 1 al richting bording te worden gestuurd en de rest van de race niet eens meer mee kan rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou ik beter een slim kunnen halen of een dikke?
Ik vind de dikke mooier dus denk ik daaraan.
Of zitten er hardware voordelen aan de slim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 18:54:
Zou ik beter een slim kunnen halen of een dikke?
Ik vind de dikke mooier dus denk ik daaraan.
Of zitten er hardware voordelen aan de slim?
Hij is zuiniger. No offense, maar lees het topic eens :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, mijn fout... ik heb de vraag verkeerd gesteld.
Ik bedoelde of er nog veranderingen zijn die de performance beinvloeden, verbruik boeit mij niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clementine
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-08 19:39
Ok laatste Dead drop net gevonden.

Het volgende blijft helaas wel van kracht:

Daarnaast is er op het 2e eiland nog steeds 1 plekje rood maar er zijn geen sidemissions meer en ik krijg ook geen hidden packages als ik een paar bad guys de kling over jaag...

[ Voor 16% gewijzigd door Clementine op 19-08-2009 19:35 . Reden: Dead drop gevonden ]

Macbook Pro 15" 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

PS3 Slim Q&A with John Koller:

http://www.gamepro.com/ar...lim-q-a-with-john-koller/

Interessante dingen:
Cell is idd van 65 naar 45nm
De Slim is initially zonder game.

[ Voor 29% gewijzigd door Help!!!! op 19-08-2009 19:36 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clementine
Help!!!! schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 19:27:
PS3 Slim Q&A with John Koller:

http://www.gamepro.com/ar...lim-q-a-with-john-koller/

Interessante dingen:
Cell is idd van 65 naar 45nm
De Slim is initially zonder game.
Ander koeling systeem.

Ik vraag mij af of deze beter is dan de originele koeling.

Macbook Pro 15" 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 19:03:
Sorry, mijn fout... ik heb de vraag verkeerd gesteld.
Ik bedoelde of er nog veranderingen zijn die de performance beinvloeden, verbruik boeit mij niet echt.
Performance zal hetzelfde blijven, alleen heeft de Slim minder energie en minder onderdelen nodig om tot hetzelfde resultaat te komen. Backwards compatability lever je wel in, net als de mogelijkheid om Linux te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roamor schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 20:02:
[...]

Performance zal hetzelfde blijven, alleen heeft de Slim minder energie en minder onderdelen nodig om tot hetzelfde resultaat te komen. Backwards compatability lever je wel in, net als de mogelijkheid om Linux te installeren.
Backwards compatability mist ie maar vergeleken met de 60gb versie dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
BM schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 07:27:

[...]

Dit word ook al geroepen sinds GT5:P uit kwam. Word imho tijd dat ze daar eens wat van laten zien (en nee, die E3 trailer is geen demo van de schade).
Kijk eens! :D http://gamersyde.com/stre...com_damages-12436_en.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:11
Catz schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 19:05:
Ok laatste Dead drop net gevonden.

Het volgende blijft helaas wel van kracht:

Daarnaast is er op het 2e eiland nog steeds 1 plekje rood maar er zijn geen sidemissions meer en ik krijg ook geen hidden packages als ik een paar bad guys de kling over jaag...
Verder had je alles al vrijgespeeld? Misschien moet je wat vaker dat rode gebied ingaan. Na een paar keer moet dat lukken. Ikzelf heb bijna alles op rood staan, omdat ik de side missions negeer. Het lukt mij alleen niet om de stuntmaster trophy te krijgen. |:(

P.S Dit gaat over Infamous. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clementine
Tjesus schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 21:12:
[...]

Verder had je alles al vrijgespeeld? Misschien moet je wat vaker dat rode gebied ingaan. Na een paar keer moet dat lukken. Ikzelf heb bijna alles op rood staan, omdat ik de side missions negeer. Het lukt mij alleen niet om de stuntmaster trophy te krijgen. |:(

P.S Dit gaat over Infamous. ;)
Ik kan nog blast shards gaan zoeken maar das leuk voor later (ja dag!!!!).

Ik ben nu al 2 uur daar aan het rond hangen :P

Niks qua side missions.

(ik heb het spel dus al uitgespeeld btw ;))

Macbook Pro 15" 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
Ik ga deze map zometeen gewoon even af, verveel me toch en heb wel zin om even te klimmen en klauteren: http://www.noelshack.com/...nfamous_map.gif018727.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 11:14
SinergyX schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 18:48:
[...]

Andere kant, je moet ergens een balans vinden. Ga een beetje online race doen, de sneaky duwtjes in de bochten (waar jij vanrail pakt) waar je in 'het eggie' al lang de race wordt uitgestuurd kan daar gewoon. Ik zit er nu niet bepaald op te wachten om bv in Londen bocht 1 al richting bording te worden gestuurd en de rest van de race niet eens meer mee kan rijden.
Tuurlijk is dat rot, maar zoiets mag niet de zorg zijn van PD bij het maken van een (semi-sim?) GT game. Dat is nou eenmaal wat kan gebeuren in een race. Het mooiste scenario is dat de host van een game zelf kan bepalen in welke mate hij realisme in het spel wilt.

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dialMforMike schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 22:26:
[...]

Tuurlijk is dat rot, maar zoiets mag niet de zorg zijn van PD bij het maken van een (semi-sim?) GT game. Dat is nou eenmaal wat kan gebeuren in een race. Het mooiste scenario is dat de host van een game zelf kan bepalen in welke mate hij realisme in het spel wilt.
En dat je als speler zelf kunt zoeken naar deze verschillende settings. ;)

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clementine
Skire schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 22:12:
Ik ga deze map zometeen gewoon even af, verveel me toch en heb wel zin om even te klimmen en klauteren: http://www.noelshack.com/...nfamous_map.gif018727.png
Handige map.

Ik heb net na 2 1/2 uur eindelijk het laatste hidden package gevonden waarmee ik dus alle eilanden volledig heb bevrijd.

Die blast shards vind ik echt een gedoe zeg...

Eerst maar eens op youtube het "goede" einde kijken :P

Heb het hele spel de hero uitgehangen maar nadat trish overleed dacht ik #%$# it. Gewoon alles kapot gaan blazen :+

Macbook Pro 15" 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
Catz schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 22:33:
[...]

Handige map.

Ik heb net na 2 1/2 uur eindelijk het laatste hidden package gevonden waarmee ik dus alle eilanden volledig heb bevrijd.

Die blast shards vind ik echt een gedoe zeg...

Eerst maar eens op youtube het "goede" einde kijken :P

Heb het hele spel de hero uitgehangen maar nadat trish overleed dacht ik #%$# it. Gewoon alles kapot gaan blazen :+
Nou moet je alsnog als Hero gaan, wil je de Good Ending Trophy pakken. :+

• efgeha
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-02-2021

efgeha

trial and error

In Shaun White snowboarding kan het ook, moet je wel al één of meer playlists gemaakt hebben in je xmb....
BatmanHorizon schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 18:43:
Van mij mogen ze de mogelijkheid om je eigen muziek in games te draaien ook wel verder uitbreiden. Tot nu toe kan het alleen in de meeste psn games. Volgens mij las ik dat het in GT5 wel zal kunnen, dus dat vind ik wel leuk. Ik begrijp wel dat niet elke game die functionaliteit hoeft te hebben (bijv Resident Evil en dat soort games), maar in sommige sport/race/fighting games ed zou ik het wel vaker willen zien.

HP Pavilion dv9645

• BamSlam_
  • Niet online

• BM
  • Laatst online: 08:19

BM

Moderator Spielerij
Had die video gisteravond al gezien. Geeft al een beter idee van de schade.

Ziet er netjes uit, maar realistisch is het nog steeds niet (ja, azijnzeiker alert), waarmee ik niet wil zeggen dat ik zo weet welke game het beter doet.
Bumpers hadden er allang af moeten vallen imho, en die motorkap blijft ook wel heel netjes open staan. Benieuwd of dit het echt is, of dat we het nog wat meer te zien gaan krijgen.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• -ET-
  • Laatst online: 08:55

-ET-

Phone Home

Zo gisteren avond ook maar een PS3 besteld. De 80GB platinum pack (uncharted & resistance fall of men) en meteen maar SF4 erbij besteld. Ben wel erg benieuwd. Kloterige is alleen dat hij wordt vandaag bezorgt maar ik ben natuurlijk niet thuis. Dus hopelijk zaterdag ophalen.

* -ET- can't wait

• maniak
-ET- schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 07:27:
Zo gisteren avond ook maar een PS3 besteld. De 80GB platinum pack (uncharted & resistance fall of men) en meteen maar SF4 erbij besteld. Ben wel erg benieuwd. Kloterige is alleen dat hij wordt vandaag bezorgt maar ik ben natuurlijk niet thuis. Dus hopelijk zaterdag ophalen.

* -ET- can't wait
Idd een zeer leuke aanbieding.. maakt mijn keuze niet makkelijker... PS3 'fat' or slim :? Ik neig naar de slim vanwege de 45nm cpu en eventueel andere verbeterde hardware..

• -ET-

-ET-

Phone Home

Ik heb zoiets van qua ruimte maakt het mij niet heel veel uit. komt toch in een audio/video meubel. Met genoeg ruimte er om heen. Mijn ervaring is dat dingen die kleiner zijn vaak toch meer warmte genereren en je dus meer last van de fans krijgt op den duur.

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ik ga gewoon voor de slim vooral ook omdat hij duidelijk minder stroom gebruikt en ik hem ook als dvd speler wil gebruiken. :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• Frenzy_LS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08-2023
-ET- schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 07:39:
Ik heb zoiets van qua ruimte maakt het mij niet heel veel uit. komt toch in een audio/video meubel. Met genoeg ruimte er om heen. Mijn ervaring is dat dingen die kleiner zijn vaak toch meer warmte genereren en je dus meer last van de fans krijgt op den duur.
Kun je een voorbeeld geven met welke producten je dit zo ervaren hebt ?

De vorige PS2 Slim was toch wel fluister stil en koel (o.k had ook extern power blok).
Heb met de huidige slim geen dikke ventilatie gaten gezien of i.d.
Denk dat het juist wel goed zit mbt hitte en geluid :)

• -ET-

-ET-

Phone Home

Frenzy_LS schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 09:56:
[...]

Kun je een voorbeeld geven met welke producten je dit zo ervaren hebt ?

De vorige PS2 Slim was toch wel fluister stil en koel (o.k had ook extern power blok).
Heb met de huidige slim geen dikke ventilatie gaten gezien of i.d.
Denk dat het juist wel goed zit mbt hitte en geluid :)
niet heel specifiek dezelfde merken moet ik wel zeggen. Maar bijvoorbeeld een dvd speler van standaard audio formaat. tov een mooie slimeline dvd speler. De slimeline werd veel heter en had sneller problemen.

uiteraard hoeft dit voor de PS3 slim absoluut niet op te gaan.

Zal bij mij ook wel meegespeelt hebben om hem gewoon asap in huis te hebben :D

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

BM schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 07:16:
[...]

Had die video gisteravond al gezien. Geeft al een beter idee van de schade.

Ziet er netjes uit, maar realistisch is het nog steeds niet (ja, azijnzeiker alert), waarmee ik niet wil zeggen dat ik zo weet welke game het beter doet.
Bumpers hadden er allang af moeten vallen imho, en die motorkap blijft ook wel heel netjes open staan. Benieuwd of dit het echt is, of dat we het nog wat meer te zien gaan krijgen.
http://www.gamer.nl/doc/5...l-autos-in-Gran-Turismo-5

Slechts een beperkt aantal auto's in Gran Turismo 5 zal een volledig schademodel kennen. Dit bevestigt bedenker van de Gran Turismo-reeks, Kazunori Yamauchi, in een interview.

Een speelbare versie van GT5 bevestigt dat auto's beschadigd kunnen worden. Het gaat niet alleen om kleine krasjes, maar om volledige onderdelen van de carrosserie die van de auto's af kunnen vliegen. Kazunory Yamauchi wist te zeggen dat een beperkte hoeveelheid auto's zullen worden voorzien van een volledig schademodel. Om hoeveel auto's het gaat, wilde hij niet zeggen.

Benieuwd wat dat beperkt aantal zal zijn dan :). Ziet er namelijk belachelijk uit als je met twee man van de baan afschiet en in de vangrail komt. De een heeft enkel wat krasjes en de andere ligt uit elkaar :+

Daarnaast blijf ik me afvragen waarom mensen denken dat de licenties het probleem zijn bij schade, terwijl dit bij andere games (lees: Forza) geen probleem is? Is er iets dat ik over het hoofd zie?

[ Voor 12% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-08-2009 10:30 ]

Verwijderd

Er zullen idd leuke packs te koop zijn in de kerst, maar ik zelf ben ongeduldig en koop m meteen, de games importeren is zo voordelig dus kan het wel hebben

Daarnaast voor de mensen die een review willen hebben van de slim zie hier de link. Hij wordt uitgebreid getest door Cnet.

http://reviews.cnet.com/consoles/son...-33765068.html

Daarnaast een leuk gerucht Het schijnt dat we maybe toch wel BC krijgen, maybe moet je er wel voor betalen. Dat zou mooi zijn voor sony. Ik zelf zou er wel voor willen betalen, als t maar acceptabel is. Niet hoger dan €30.

http://www.justpushstart.com/2009/08...ough-download/

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2009 10:34 ]

• BM
  • Laatst online: 08:19

BM

Moderator Spielerij
uchiha tijntje schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 10:28:
[...]

http://www.gamer.nl/doc/5...l-autos-in-Gran-Turismo-5

Slechts een beperkt aantal auto's in Gran Turismo 5 zal een volledig schademodel kennen. Dit bevestigt bedenker van de Gran Turismo-reeks, Kazunori Yamauchi, in een interview.

Een speelbare versie van GT5 bevestigt dat auto's beschadigd kunnen worden. Het gaat niet alleen om kleine krasjes, maar om volledige onderdelen van de carrosserie die van de auto's af kunnen vliegen. Kazunory Yamauchi wist te zeggen dat een beperkte hoeveelheid auto's zullen worden voorzien van een volledig schademodel. Om hoeveel auto's het gaat, wilde hij niet zeggen.
Klopt mijn vermoden dus toch. Zet de quote "we implementeren alleen schade als het perfect is" is een ander daglicht. Dat wat ik gezien heb is niet perfect, en nu blijkt dat ook lang niet alle autos het krijgen. Gemiste kans...
Benieuwd wat dat beperkt aantal zal zijn dan :). Ziet er namelijk belachelijk uit als je met twee man van de baan afschiet en in de vangrail komt. De een heeft enkel wat krasjes en de andere ligt uit elkaar :+
Ga d'r vanuit dat de 'interne' schade wel gelijk zal zijn, en online word het wellicht allemaal teruggebracht naar 'een-paar-krasjes'-mode. Vind het wel een erg vreemde designkeuze. Maar wellicht wilden ze het niet weer 2 jaar uitstellen.... :z
Daarnaast blijf ik me afvragen waarom mensen denken dat de licenties het probleem zijn bij schade, terwijl dit bij andere games (lees: Forza) geen probleem is? Is er iets dat ik over het hoofd zie?
Schade is lang een probleem geweest, omdat fabrikanten niet graag zien dat hun autos aan barrels gereden worden. Volgens mij is Forza wel 1 van de eersten die hier echt mee begonnen is? (Correct me if I'm wrong). Goeie zaak als je 't mij vraagt.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

BM schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 10:41:
[...]
Schade is lang een probleem geweest, omdat fabrikanten niet graag zien dat hun autos aan barrels gereden worden. Volgens mij is Forza wel 1 van de eersten die hier echt mee begonnen is? (Correct me if I'm wrong). Goeie zaak als je 't mij vraagt.
Volgens mij waren vroeger de licenties idd een probleem. Echter Forza 1 is uitgekomen in 2005. Dus het mag in principe al 4 jaar geen probleem meer zijn. Of het moet te maken hebben met duurdere licentiekosten, wat ik goed kan begrijpen, echter laat ze dat dan ook maar gewoon aangeven, en niet met een excuus komen dat ze perfectie willen bereiken. :)

• Dynamix
  • Laatst online: 23:44
Skire schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 22:12:
Thanks voor deze map. Ik zal binnenkort nog eens een poging wagen om de laatste shard te vinden... echt een frustrerende opgave :(

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Surineeslander schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 10:47:
[...]

Thanks voor deze map. Ik zal binnenkort nog eens een poging wagen om de laatste shard te vinden... echt een frustrerende opgave :(
Ik moest uiteindelijk ook 1 shard hebben, terwijl ik niet wist op welke van de drie eilanden ik moest zijn. Ik had erg veel geluk dat ik hem 10 minuten had gevonden. Mijn tip is om vooral aan de randen van de eilanden te gaan zoeken. Daar lagen bij mij nog de meeste shards die ik niet tijdens mij normale playthrough had gevonden.

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
Het valt me wel op trouwens dat er de laatste tijd veel ps3's bij vraag een aanbod worden aangeboden

• Randeazy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-09-2024
ik heb wat rond gezocht maar het is me nog niet helemaal duidelijk.

Ik zit in Oktober in America en zit te denken een PS3 Slim mee terug te nemen.
Mede door de koers lijkt me dat wel een handige actie...

is het dan mogelijk om, games, blu-ray af te spelen van Europese afkomst en online gebruik te maken van de faciliteiten in NL??

• itons
  • Niet online
Randeazy schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 11:34:

is het dan mogelijk om, games, blu-ray af te spelen van Europese afkomst en online gebruik te maken van de faciliteiten in NL??
games zijn regio vrij voor de ps3
blurays zijn vaak regio ABC
PSN is afhankelijk van het adres dat je opgeeft in je account
3x ja dus :)

Verwijderd

maniak schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 07:36:
[...]

Idd een zeer leuke aanbieding.. maakt mijn keuze niet makkelijker... PS3 'fat' or slim :? Ik neig naar de slim vanwege de 45nm cpu en eventueel andere verbeterde hardware..
Ik heb het zelfde probleem ook.
Vorige week wilde ik een PS3 maar toen las ik over de slim dus heb ik er gelukkig goed over gedaan om te wachten :)
Maar eigenlijk wil ik nu een PS3 kopen maar ik wil eigenlijk ook wachten op de slim :')
Komt de slim ook meteen met een bundle uit of is het in begin alleen de PS3?
De PS3 Slim zal eerst los verkocht worden, dus niet in een bundel. Maar misschien dat er winkels zijn die zelf een bundel samenstellen.
Randeazy schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 11:34:

Spellen en PSN zijn geen probleem, maar Blu-ray's wel. Of je moet Blu-ray's uit Amerika laten overkomen...
Ik vraag me ook af hoe het zit met de voeding van de PS3 Slim. Bij de huidge PS3 maakt het voltage namelijk niet uit, maar ik weet niet hoe dit bij de Slim zit.

[ Voor 16% gewijzigd door SToRM666 op 20-08-2009 12:27 ]

PSN id: NL_SToRM

Was deze al voorbij gekomen?

http://blog.eu.playstatio...-feel-a-bit-damp-in-here/

Echt een briljante trailer _/-\o_
En water was toch wel iets waar ik al langer op gehoopt had.

[ Voor 50% gewijzigd door SToRM666 op 20-08-2009 12:32 ]

itons schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 11:42:
[...]

games zijn regio vrij voor de ps3
blurays zijn vaak regio ABC
PSN is afhankelijk van het adres dat je opgeeft in je account
3x ja dus :)
Zo'n 35-40% van alle Amerikaanse/Europese Blu-Rays zijn regio-beveiligd. Het is niet zo leuk om niet te weten of de Blu-Rays die je bij de FTS of Mediamarkt kunt kopen het wel doen op je Amerikaanse PS3. Je (originele) Europese DVDs doen het er ook niet op.

PS3-games zijn wel 100% regio-vrij, alleen moet je eventuele DLC kopen in de PSN-winkel uit dezelfde regio als de game. Als je bijv Burnout Paradise in de VS hebt gekocht, moet je ook de uitbreidingen in de Amerikaanse winkel kopen. Dat betekent dat je dan Amerikaanse PSN-kaarten moet kopen om je Amerikaanse wallet met dollars bij te vullen.

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:16
Was deze al voorbij gekomen?

http://blog.eu.playstatio...-feel-a-bit-damp-in-here/

Echt een briljante trailer
En water was toch wel iets waar ik al langer op gehoopt had.
Die trailer is inderdaad geweldig! Ik had 'm op de Gamescom dag al gecheckt met de link die iemand hiero had gepost van de Firmware 3.00.

Het was de officiele Viddler site van de Sony blog. Staan dus videos op die denk ik iets later pas op de blog komen (omdat de tekst nog moet worden getypt waarschijnlijk :+ )

[ Voor 23% gewijzigd door Gusev op 20-08-2009 12:37 ]

SToRM666 schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 12:23:
De PS3 Slim zal eerst los verkocht worden, dus niet in een bundel. Maar misschien dat er winkels zijn die zelf een bundel samenstellen.

Spellen en PSN zijn geen probleem, maar Blu-ray's wel. Of je moet Blu-ray's uit Amerika laten overkomen...
Ik vraag me ook af hoe het zit met de voeding van de PS3 Slim. Bij de huidge PS3 maakt het voltage namelijk niet uit, maar ik weet niet hoe dit bij de Slim zit.
Het lijkt erop dat de PS3 Slim geen universele voeding heeft. Een Amerikaanse PS3 zal dan via een transformator aangesloten moeten worden.
De Store update voor vandaag:

http://blog.eu.playstatio...-update-20th-august-2009/

Vooral de DiRT 2 demo is interessant en de Conference ga ik ook maar eens binnenhalen :)

[ Voor 13% gewijzigd door SToRM666 op 20-08-2009 12:46 ]

• Randeazy
  • Laatst online: 30-09-2024
ymmv schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 12:38:
[...]

Het lijkt erop dat de PS3 Slim geen universele voeding heeft. Een Amerikaanse PS3 zal dan via een transformator aangesloten moeten worden.
Thnx alvast..
ik ben nog in NL als deze uit komt en dan hoor ik vanzelf wel hoe en wat...
tiz me iig een stuk duidelijker!
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.