Idd, als mediaplayer is het al geen probleem. Dat je maar een klein gedeelte van de kracht kan gebruiken klopt niet helemaal zover ik weet. Er zijn 8 processoren aanwezig in de PS3 (2+6 toch?) en er zijn er 7 onder linux beschikbaar zover ik het heb begrepen. Bij OGR presteert de PS3 nogal gigantisch en Folding loopt ook als een tierelier schijnt het. Om eventjes wat kracht bij te schakelen was dit wel leuk geweest.crazyx schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 09:06:
[...]
Hij is nu al perfect als mediaplayer te gebruiken, maar wel enkel in combinatie met een pc. Ik ken eigenlijk niemand die er linux op geinstalleerd heeft. Het lijkt me niet interessant want je kan maar een klein gedeelte vd kracht van de ps3 gebruiken.
Dat de linux-ondersteuning eruit gehaald is maakt het wel wat minder interessant voor mij persoonlijk, maar het blijft een leuke console /mediaplayer. Eerst maar eens een 16:9 platte TV kopen ipv. die 4:3 met kont die nu nog in de huiskamer staat.
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht