wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

link naar groter formaat

grotere
[ Voor 42% gewijzigd door Kimo op 18-08-2009 20:40 ]
Dat scheelt wel even wat ja. Net even in de PS Store gekeken. Staan nu wat trailers in het kader van de GamesCom. Onder andere die voor EyePet. Filmpje is bijna helemaal identiek aan die van de E3 show. Aan het einde van het filmpje wordt nu echter de PS3 slim getoond.Kimo schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 20:36:
Op deze flickr page zijn veel persfoto`s te vinden van de nieuwe ps3 http://www.flickr.com/photos/playstationblog/
[afbeelding]
link naar groter formaat
[afbeelding]
grotere
Ander power aansluiting ook. Lijkt me externe voeding.

[ Voor 6% gewijzigd door robbydw op 18-08-2009 20:43 ]
Geen commentaar
Ga echter een slim kopen vanwege o.a. het lagere stroomverbruik en hij is ook echt een stuk handzamer.
Zou de EUR 299 prijs incl. een game zijn? Of is dat nog niet bekend...
[ Voor 7% gewijzigd door Help!!!! op 18-08-2009 20:43 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Dat zou heel leuk zijn!Zou de EUR 299 prijs incl. een game zijn? Of is dat nog niet bekend...
Nee dit is een normale kabel zonder randaarde. Het is wel een en al ventilatie aan de achterkant.robbydw schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 20:41:
[...]
Ander power aansluiting ook. Lijkt me externe voeding.
[afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door Kimo op 18-08-2009 20:48 ]
Hoewel ik dan met mijn plasma ook niet echt energie bewust bezig ben.
Ook ben ik benieuwd naar evt. kinderziektes van de ps3 slim.
Niks gelezen over zowel hdmi als optical geluid gelijktijdig in de nieuwe firmware. Dat is wel een gemis (geklooi).
43% of all statistics are worthless.
Okay de PS3 slim komt, maar dat is totaal niet interessant voor huidige gebruikers. De meeste gamers hebben gewoon een credit card. Geen enkel nieuw spel voor de PS3. PSP: een reader en minigames zoals Tetris, poeh poeh. Een gratis game bij een Go, dat mocht toch ook wel voor de zeer hoge prijs? En dan een paar aankondigingen dat we wat in het volgend jaar gaan krijgen.swopdark schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 20:12:
[...]
sja voor nederland was te verwachten dat dit soort zaken vertraagd worden ingevoerd. maar teleurstellend???
- psn cards voor EU
- PS3 voor 299,-
- PS3 slim
- nieuwe erg slick looking firmware met veel extra opties
- nog steeds veel goede exclusive games
- comic reader voor PSP
- mini's games voor PSP
- gratis GT psp bij aankoop van de go in de eerste week
- vidzone komt in de loop van 2010 naar ned?
- videostore komt uiteindelijk ook naar NL?
En weetje, als mensen elkaar gek maken met "valse" geruchten over PS2 BC en cross game voice chat, en het komt niet, dan is alles teleurstellend. Ik ben best blij, ben ook benieuwd wanneer 3.00 uitkomt.
En zoals ik al zei: een firmware met bewegende background en wat shortcuts. Waarom zou je daar in hemelsnaam een major release van maken?
Hoe kan je hier als bestaande PS3 eigenaar nou *blij* van worden?
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Verwijderd
http://www.consoleshop.nl/consoles/97/playstation-3.html
Vind die nieuwe PS3 slim ook maar.... mwoah. Niet heel sexy, maar dat is de huidige PS3 ook nietHelp!!!! schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 20:41:
Mmm ben er nog niet helemaal uit wat ik ervan moet vinden qua looks. Denk dat ik de oude mooier vind.
Goeie redenGa echter een slim kopen vanwege o.a. het lagere stroomverbruik
Hoe vaak verhuis jij je PS3?en hij is ook echt een stuk handzamer.
Lijkt me de losse prijs eigenlijk.Zou de EUR 299 prijs incl. een game zijn? Of is dat nog niet bekend...
Leuk trouwens hoor, XMB3.0, animated themes enzo... maar waar blijft de crossgame chat...

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Uhm juist niet. In Europa hebben heel weinig mensen een credit card
WOW! console shop als eerste? ik kan nog geen andere shops vindenVerwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 20:56:
Check de mooie deals die meteen worden gegeven , als je nu geen ps3 haalt dan weet ik t ook niet..
http://www.consoleshop.nl/consoles/97/playstation-3.html
Vind die logo's van "Dolby Digital", "DTS", etc ook altijd wel chique staan op apparaten. Vind het dan ook wel tof dat ze op de nieuwe versie voorop staan en niet meer aan de zijkant zoals op de "oude" versie.Kimo schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 20:36:
Op deze flickr page zijn veel persfoto`s te vinden van de nieuwe ps3 http://www.flickr.com/photos/playstationblog/
[afbeelding]
link naar groter formaat
[afbeelding]
grotere
Maar zou de nieuwe versie ook HD Audio via bitstream uit kunnen sturen of weer alleen via LPCM, want dat zou toch ook wel een extra pluspunt zijn. Maar was het niet zo dat je die DD en DTS logo's alleen op apparatuur mocht zetten als het zo uitgevoerd kon worden, dus niet intern decoderen?
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Koop een PS2? Voor de prijs van een fat PS3 heb je nu een Slim en een PS2.GrandDestroyer schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 21:02:
Ik zat er aan te denken om een PS3 slime te halen, als ze betere Backward compatibility hadden aangekondigd helaas... Nu toch nog maar even na denken
Behalve dat ie lelijker is verder geen ingrijpende wijzigingen. Dat is wel netjes. Ben wel benieuwd of dat de voeding intern of extern is? Of is dat al bekend?
PSN: Shiver23
Dat is fraai, past er vast en zeker geen notebook hardeschijf van 2,5'' meer in zeker?Younes schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 19:34:
1:33
crecente: Kaz says the ps3 is getting a new model. That's right the slim
1:34
crecente: Available in stores from the first week of September
1:35
crecente: Same features and function. 120 gb drive 33 percent smaller, 36 percent lighter
1:35
crecente: It will be 299
1:36
crecente: That will be the price for the current ps3 starting tomorrow
Nee dan ben ik blijer met m'n PS3 met 320gb. HD er in.
Vind je dat echt? Ik vind juist, hoe minder, hoe beter.Vind die logo's van "Dolby Digital", "DTS", etc ook altijd wel chique staan op apparaten. Vind het dan ook wel tof dat ze op de nieuwe versie voorop staan en niet meer aan de zijkant zoals op de "oude" versie.
Jup, anders zou ik het niet zeggen het-town schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 21:06:
[...]
Vind je dat echt? Ik vind juist, hoe minder, hoe beter.
Vind het ook jammer dat die dingen bovenop de Pioneer BDP-320 staan en niet op de voorkant...
Maar smaken verschillen
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Ik had een PS2, maar die heb ik toen verkocht toen ik me Xbox 360 kochtRoamor schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 21:04:
[...]
Koop een PS2? Voor de prijs van een fat PS3 heb je nu een Slim en een PS2.Serieus, wie wil er nu nog outdated games op zijn PS3 spelen? Als die games echt zo belangrijk zijn, had je al een PS2 imho.
Ook in Europa hebben heel veel mensen credit cards. Kijk eens naar de betaalpakketten van de Rabobank, SNS, ABN AMRO en de ING, overal zit wel een 'gratis' credit card bij. Dat wij het niet als primair betaalmiddel gebruiken in het dagelijks leven, is omdat ons PIN systeem goed en 'gratis' is, het door de kosten ontmoedigd wordt door de winkeliers en krediet vies is (ook al betaal je het aan het einde van de maand, zonder rente). Internetverkopen nemen nog jaar over jaar toe en dat is niet omdat alle sites nu ineens Ideal of machtiging als betaalmogelijkheid heeft.Skire schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 20:58:
De meeste gamers hebben gewoon een credit card?
Uhm juist niet. In Europa hebben heel weinig mensen een credit cardSony heeft de afgelopen 2 jaar veel inkomsten misgelopen door geen prepaid cards aan te bieden. Dat is nu gelukkig over! Kan ik mooi meteen Battlefield 1943 en Flower kopen
Ik denk dat jij aan het segment 12-16 jaar zit te denken, dat zal inderdaad niet veel credit cards bezitten.
Heb ik al. Ik. Heb ik al.Roamor schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 21:04:
[...]
Koop een PS2? Voor de prijs van een fat PS3 heb je nu een Slim en een PS2.Serieus, wie wil er nu nog outdated games op zijn PS3 spelen? Als die games echt zo belangrijk zijn, had je al een PS2 imho.
Ik wil niet nog meer apparaten onder de TV. Ik wil mijn wireless gamepads kunnen gebruiken. BC is voor een heleboel mensen nog zeer welkom. Geeft ze het gevoel dat ze de oude zooi niet weg hoeven te gooien. Echt, niet iedereen vindt het sexy om tien verschillende apparaten in het TV-meubel te hebben.
[ Voor 23% gewijzigd door Armada op 18-08-2009 21:12 ]
Waarschijnlijk zit die 2,5" er wel in, maar is die niet meer zo makkelijk te vervangen. Ik zie geen klepje.Jorn1986 schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 21:05:
[...]
Dat is fraai, past er vast en zeker geen notebook hardeschijf van 2,5'' meer in zeker?
Nee dan ben ik blijer met m'n PS3 met 320gb. HD er in.
Op mijn bon staat 29-07-2009 das wel pijnlijk
Klepje rechtsvoor onder de slot in drive? Misschien een soort druk mechanisme erachter ofzo.Shiver23 schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 21:11:
[...]
Waarschijnlijk zit die 2,5" er wel in, maar is die niet meer zo makkelijk te vervangen. Ik zie geen klepje.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
Ouch !Nowa schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 21:11:
Zo.. nu al prijsverlagingen in de nederlandse shops.
Voeding is gewoon intern er staat bij die aansluiting ac in en met een externe voeding heb je meestal een rond plugje en staat er DC in.Shiver23 schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 21:05:
Slime? Het is slim![]()
Ben wel benieuwd of dat de voeding intern of extern is? Of is dat al bekend?
Hier op de gelekte foto`s zie je dat aan de voorkant een uitsparing is voor de hddShiver23 schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 21:11:
[...]
Waarschijnlijk zit die 2,5" er wel in, maar is die niet meer zo makkelijk te vervangen. Ik zie geen klepje.
http://i6.photobucket.com/albums/y247/Wollan/PS3_Slim_4.jpg
En op de persfoto`s zie je het ook op dezelfde plek.

[ Voor 42% gewijzigd door Kimo op 18-08-2009 21:18 ]
PS2 slim heeft ook zo'n 8'je en externe voeding, dus het zegt niks.Kimo schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 21:15:
[...]
Voeding is gewoon intern er staat bij die aansluiting ac in en met een externe voeding heb je meestal een rond plugje en staat er DC in.
Die deals bij consoleshop zijn wel erg mooi trouwens, gaat hard zo.
Mijn ps2 slim heeft toch echt een rond geel stekkertje aan de achterkant. kijk maar op dit plaatje.scorpie schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 21:16:
[...]
PS2 slim heeft ook zo'n 8'je en externe voeding, dus het zegt niks.
http://upload.wikimedia.o...laystation2_slim_back.jpg
Als je geen PS3 wilt, prima. Maar als je BC wilde hebben had je in het begin een PS3 moeten halen. Is toen ook aangekondigd dat het eruit ging omdat bijna niemand het daadwerkelijk gebruikte of boeiend vond.Armada schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 21:08:
[...]
Ook in Europa hebben heel veel mensen credit cards. Kijk eens naar de betaalpakketten van de Rabobank, SNS, ABN AMRO en de ING, overal zit wel een 'gratis' credit card bij. Dat wij het niet als primair betaalmiddel gebruiken in het dagelijks leven, is omdat ons PIN systeem goed en 'gratis' is, het door de kosten ontmoedigd wordt door de winkeliers en krediet vies is (ook al betaal je het aan het einde van de maand, zonder rente). Internetverkopen nemen nog jaar over jaar toe en dat is niet omdat alle sites nu ineens Ideal of machtiging als betaalmogelijkheid heeft.
Ik denk dat jij aan het segment 12-16 jaar zit te denken, dat zal inderdaad niet veel credit cards bezitten.
[...]
Heb ik al. Ik. Heb ik al.
Ik wil niet nog meer apparaten onder de TV. Ik wil mijn wireless gamepads kunnen gebruiken. BC is voor een heleboel mensen nog zeer welkom. Geeft ze het gevoel dat ze de oude zooi niet weg hoeven te gooien. Echt, niet iedereen vindt het sexy om tien verschillende apparaten in het TV-meubel te hebben.
En dat verhaal van die CC slaat nergens op. Het is een extra betaalmogelijkheid. Dat kan nooit een nadeel zijn. Slaat dan ook nergens op daar een punt van te maken.
Sowieso om te zeuren op dingen die al uitgelekt waren. Dat is hetzelfde als eerst op internet het plot lezen van een film, naar de bios gaan en dan vervolgens gaan zeuren dat het een stomme film is omdat je al wist hoe die ging.
Hmm dan heb ik m'n ps2 slim al te lang in de doos laten zitten, my bad, dacht echt dat er zo'n 8'je in gingKimo schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 21:21:
[...]
Mijn ps2 slim heeft toch echt een rond geel stekkertje aan de achterkant. kijk maar op dit plaatje.
http://upload.wikimedia.o...laystation2_slim_back.jpg
Net zoals je een iphone kan kopen of een goedkope chinese rip off.
anyways ik heb net Infamous uitgespeeld. Wat een goed verhaal!
Zeer veel plezier mee gehad.
Macbook Pro 15"
Verwijderd
terwijl $ony toch wel een goede designer kan betalen volgens mij

Tsja ik moet wel zeggen dat ik de ps2 slim er ook niet mooi uit vond zien. Die leek alleen nog wel een beetje op de ps2 fat.Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 21:28:
Wat een verschrikkelijk lelijk ding is dat geworden zeg,![]()
terwijl $ony toch wel een goede designer kan betalen volgens mij![]()
Macbook Pro 15"

De slim is wel een verbetering hij is in ieder geval iets kleiner. Maar mooi kan ik het niet noemen.
Nee, je kan best gelijk hebben. Ik dacht dat er later ook een ps2 slim was met een interne voeding!scorpie schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 21:25:
[...]
Hmm dan heb ik m'n ps2 slim al te lang in de doos laten zitten, my bad, dacht echt dat er zo'n 8'je in ging
Slims zijn altijd lelijk geweest. Op de frontpage zijn wel weer mensen die hem erg mooi vinden, dus zal ook wel kwestie van smaak zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 21:28:
Wat een verschrikkelijk lelijk ding is dat geworden zeg,![]()
terwijl $ony toch wel een goede designer kan betalen volgens mij![]()
![]()
[afbeelding]
Dat is waar ook de eerste ps2 slims waren met een externe voeding later hebben ze deze ook ingebouwd.ToFast schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 21:34:
[...]
Nee, je kan best gelijk hebben. Ik dacht dat er later ook een ps2 slim was met een interne voeding!
Op die van mij staat 599E, dus zo pijnlijk kan het niet zijnNowa schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 21:11:
Zo.. nu al prijsverlagingen in de nederlandse shops.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
En ja 599 bij de release is toch anders dan 3 weken terug
Digital Comics service en b.v. de PSP mini games.
je zou toch denken dat een emulator op de PS3 dit makkelijk aan kan en je hebt meteen een x aantal miljoen mensen meer die erover kunnen beschikken....
(postbank rentepunten actie)
FixedShiver23 schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 21:22:
[...]
Als je geen PS3 wilt, prima. Maar als je BC wilde hebben had je in het begin een PS3 moeten halen. Is toen ook aangekondigd dat het eruit ging gehaald omdat bijna niemand het daadwerkelijk gebruikte of boeiend vond. het te duur was voor Sony
Mijn punt is dan ook dat de meeste mensen een CC hebben. Welk standpunt dacht je dat ik had?En dat verhaal van die CC slaat nergens op. Het is een extra betaalmogelijkheid. Dat kan nooit een nadeel zijn. Slaat dan ook nergens op daar een punt van te maken.
Eerder de trailer gezien hebben en er achter komen dat er inderdaad maar zo weinig hoogtepunten in het verhaal zaten.Sowieso om te zeuren op dingen die al uitgelekt waren. Dat is hetzelfde als eerst op internet het plot lezen van een film, naar de bios gaan en dan vervolgens gaan zeuren dat het een stomme film is omdat je al wist hoe die ging.
Kerel, gedraag je even volwassen.
De meeste mensen?[...]Mijn punt is dan ook dat de meeste mensen een CC hebben. Welk standpunt dacht je dat ik had?
Dat denk je dus mooi verkeerd.
Jouw glas is altijd half leeg he?[...]Eerder de trailer gezien hebben en er achter komen dat er inderdaad maar zo weinig hoogtepunten in het verhaal zaten.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
http://translate.google.c...unterstuetzung%2F47259%2F
Ik ben benieuwd hoe ze dit hebben gefixed dan, voor zover ik weet zou je dit op firmware niveau regelen, maar dat zou betekenen dat ze de oude ps3's ook zouden moeten strippen van die other OS feature, wat ze 99,99% niet zullen doen. Dus dan maar 2 firmware trees naast elkaar onderhouden?

Misschien niet direct maar indirect zal de Slim weer een aantal nieuwe mensen over de streep trekken waardoor het gat met de 360 weer kleiner zal worden waardoor er (nog) meer ondersteuning van devs voor ps3 zal komen wat voor ons weer goed nieuws is.Armada schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 20:54:
Okay de PS3 slim komt, maar dat is totaal niet interessant voor huidige gebruikers.
Daar ben ik het niet mee eens. Misschien een hoop mensen boven de 18 wel en dan nog vinden veel mensen het eng om online uitgaven te doen. Juist het type consumenten dat bijna gooit met geld (de jeugd) had in de EU tot op heden niet veel mogelijkheid tot aankopen uit de store. Open een gemiddeld bericht over aankondigingen van Sony en er zijn mensen die hard roepen: Waar blijven de PSN cards! Nu ze er zijn is geld uitgeven in het PSN een stuk toegankelijker geworden.De meeste gamers hebben gewoon een credit card.
Nog niet nee.Geen enkel nieuw spel voor de PS3.
inderdaad, ik zou positieve veranderingen en ondersteuning ook niet toejuichen. Gewoon lekker zuur blijven doen. Ik hoop dat je zelf ook wel begrijpt dat dit niet alleen bij Tetrsi zal blijven? Juist de indy community zal hiervan smullen.PSP: een reader en minigames zoals Tetris, poeh poeh.
het is een mooie start en gratis spellen houden we allemaal van. een PSP 3000 kost iets van 169,-?? zonder Mem stick. De go heeft 16 gig mem intern is kleiner en gewoon een strak apparaatje. De IPhone was ook maar een telefoon van 599 euri. Kijk hoe mensen zich daarop hebben gestort. Natuurlijk je hebt recht op je eigen mening en ik had 20 euri ook een mooier bedrag gevonden. Er zijn denk ik genoeg mensen die het er wel voor over hebben.Een gratis game bij een Go, dat mocht toch ook wel voor de zeer hoge prijs?
zohee jij weet overal een negatief punt van te maken. Voegen ze (weer) dingen toe aan het XMB vind jij het maar stom dat het een mayor release is. Zal ik Sony dan maar vragen het 2.9 te noemen??En dan een paar aankondigingen dat we wat in het volgend jaar gaan krijgen.
En zoals ik al zei: een firmware met bewegende background en wat shortcuts. Waarom zou je daar in hemelsnaam een major release van maken?

Hoewel ik de veranderingen toejuich, zit ik als velen waarschijnlijk te wachten op het enige voordeel dat de 360 nog heeft: cross game voice chat. Ik red mezelf redelijk met het cross game text chat, en voice werkt in games gewoon prima maar het zou e.e.a. toch makkelijker maken.
Ik wordt hier heel blij van, ik zie mijn PS3 per jaar enorm groeien qua mogelijkheden, support en games. Nu de 299 prijs is bereikt zullen er ook weer meer mensen een PS3 hebben waardoor er meer software wordt verkocht = meer games = meer fun. Ook de PSN cards vind ik als CC gebruiker een groot voordeel. Als PSP owner vind ik de vernieuwde ondersteuning voor het apparaat geweldig. Dit verlengt de levensduur van de PSP weer met een jaar of 3 gok ik zo.Hoe kan je hier als bestaande PS3 eigenaar nou *blij* van worden?
Ik vind de nieuwe PS3 slim eigenlijk wel heel erg mooi. Als het apparaat ook weer een stuk stiller is dan zit ik er over te denken mijn 60 gig PS3 te verkopen en er een slim voor aan te schaffen. Ik heb nog een PS2 staan dus die BC zal ik niet zo missen denk ik. Ik hoop dat de HDD ook weer gemakkelijk te vervangen is want dan kan ik mijn 320 gig overzetten. Weet er iemand wat er gebeurd als je een backup van je oude console terugzet op een nieuwe? zijn alle functies en saves nog steeds te gebruiken?
[ Voor 6% gewijzigd door swopdark op 18-08-2009 22:17 ]
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Als het echt zo belangrijk voor je is mag je mijn 60gb in ruil voor een 80gb. ruilen we de hd even om.Armada schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 21:50:
[...]
Fixed
Eerder de trailer gezien hebben en er achter komen dat er inderdaad maar zo weinig hoogtepunten in het verhaal zaten.
Volgens deze link geen linux ondersteuning op de slim.
edit: spuit11
[ Voor 6% gewijzigd door Goron op 18-08-2009 22:30 ]
Inderdaad. Ik val in het segment 30+ en ik ken echt niemand zonder creditcardArmada schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 21:08:
[...]
scorpie in "Het Playstation 3 ervaringen topic - Dee..."WaWaWiiiiWa schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 22:15:
http://kotaku.com/5340085/ps3-slims-pics-and-specs/gallery/
Net zoals bij de PC met bijv. Teamspeak
Vind ik wel een serieuze tegenvaller want voor de rest hebben ze met de PS3 zowat alle sterke punten vd PC ingelopen....
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Hey guys,
The fantastic people at Gamescom have just announced a further rollout of VIDZONE to Sweden, Denmark, Finland, Norway, New Zealand, Belgium, Netherlands, Luxembourg, Austria, Switzerland and Portugal during Q4 2009!! And as promised, you lot are the very first to know!
We hope you’re looking forward to this as much as we are!
Ben
vet
BRON: http://blog.eu.playstatio...ent-page-5/#comment-15956
Welkom in het jaar 2009. De gemiddelde gamer nu is tussen de 30 en 35. Deze leeftijdcategorie heeft veel meer geld uit te geven aan games dan de tieners die vroeger achter de SNES zaten. Het is ook een kritischer publiek dan ooit, omdat het niet net komt kijken. Dat er een luidruchtige minderheid is die om de PSN Cards gilt is niet meer dan normaal.swopdark schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 22:10:
Daar ben ik het niet mee eens. Misschien een hoop mensen boven de 18 wel en dan nog vinden veel mensen het eng om online uitgaven te doen. Juist het type consumenten dat bijna gooit met geld (de jeugd) had in de EU tot op heden niet veel mogelijkheid tot aankopen uit de store. Open een gemiddeld bericht over aankondigingen van Sony en er zijn mensen die hard roepen: Waar blijven de PSN cards! Nu ze er zijn is geld uitgeven in het PSN een stuk toegankelijker geworden.
Wij hebben gewoon een ander beeld bij wat een goede presentatie maakt. Ik kan gewoon niet woop-tie-doo worden van deze kruimeltjes. Ik moet blijkbaar mijn roze bril opzetten.zohee jij weet overal een negatief punt van te maken. Voegen ze (weer) dingen toe aan het XMB vind jij het maar stom dat het een mayor release is. Zal ik Sony dan maar vragen het 2.9 te noemen??![]()
Hoewel ik de veranderingen toejuich, zit ik als velen waarschijnlijk te wachten op het enige voordeel dat de 360 nog heeft: cross game voice chat. Ik red mezelf redelijk met het cross game text chat, en voice werkt in games gewoon prima maar het zou e.e.a. toch makkelijker maken.
De huidige staat van de industrie is dat er geen spellen gemaakt worden voor een van de twee platforms door de userbase door de 3rd parties. Ze worden voor zowel de 360 gemaakt als de PS3, om uit de kosten te komen. Dus wat win je hier mee? Zeer weinig. Sony zal zijn first parties nog steeds aan het werk zetten, exclusief voor de PS3, dat verandert niet. Misschien dat een groot deel van de nieuwe kopers nu weer een relatief goedkope blu-ray player zien en dat zijn dus niet de spellenkopers. En aan de andere kant koopt MS bepaalde DLC al dan niet getimed. Er verandert niets wat dat betreft.Ik wordt hier heel blij van, ik zie mijn PS3 per jaar enorm groeien qua mogelijkheden, support en games. Nu de 299 prijs is bereikt zullen er ook weer meer mensen een PS3 hebben waardoor er meer software wordt verkocht = meer games = meer fun.
Bij heel veel spellen kan het wel, het gaat om de cross-game chat wat mensen tegenvalt. Ik weet nieteens of het uberhaupt ooit is aangekondigd, maar het zorgt ervoor dat je met je vrienden kan chatten ongeacht welk spel ze spelen. Nu kunnen gamers in dezelfde match met elkaar chatten, maar dat is dus voor sommige mensen niet genoeg. Ik snap echt absoluut niet wat je ermee moet, maar blijkbaar willen mensen telefoneren onder het gamen ofzo, ondertussen hun concentratie er weer niet bij hebben.Help!!!! schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 22:25:
Zit niet echt in de consoles, maar als ik het dus goed begrijp kan je bij de PS3 niet ingame met mensen chatten.
Net zoals bij de PC met bijv. Teamspeak
Vind ik wel een serieuze tegenvaller want voor de rest hebben ze met de PS3 zowat alle sterke punten vd PC ingelopen....
Verwijderd
Firmware:
Erg coole nieuwe functie's, de dynamische achtergronden vindt ik een erg strak plan van Sony. Ik had met de avatars gehoopt dat je je eigen custom avatar kon importeren vanaf een usb stick of iets dergelijks, nu zul je weer een x aantal euro's kunnen besteden aan een x aantal avatars terwijl dat ook gewoon gratis kan. Zo'n avatar maken kost misschien 5 minuten waarom dan er geld voor vragen?
De verandering van het Information Board vindt ik niet zo interessant, daar keek ik toch nooit naar. En wat heeft die 'laatste game die je hebt gespeeld' functie nou weer voor zin?
PS3 Slim:
Maakt mij niets uit, ik heb mijn PS3 40GB gekocht voor 250 euro bij de bart smit dus erg kan ik het niet vinden ik heb hem immers voor 50 euro minder gekocht dan de PS3 Slim.
Daar wachten we toch op.
Ze konden toch even de fans informeren. Het was leuk geweest samen met de PS3 slim.
Ik hoorde dat in september ook een groot game beurs is dat dan wel bekend gemaakt word. Maar dat geloof ik niet meer. Dat zeiden ze ook over de E3.
Mijn 2007 60GB model ging dit jaar ook kapot. Ik kreeg daarna 2 60GB's die allebei een klereherrie maakten. Uiteindelijk maar een nieuwe 80GB geaccepteerd, maar ook die is niet echt lekker stil. In ieder geval minder stil dan m'n eerste PS3robbydw schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 19:52:
Sinds ik een refurbished exemplaar heb (na defecte laser) blaast die van mij op een zomerdag als een gek.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ik zit vaak een game te spelen wanneer er een vriend van me online komt. Het is een (vreemd maar waar) te grote stap om men game te pauzeren, met chadpad te zoeken en een berichtje te tikken waarin je niet in 1 bericht kan zetten wat je eigenlijk wil zeggen, Bijvoorbeeld:scorpie schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 22:37:
Nu kunnen gamers in dezelfde match met elkaar chatten, maar dat is dus voor sommige mensen niet genoeg. Ik snap echt absoluut niet wat je ermee moet, maar blijkbaar willen mensen telefoneren onder het gamen ofzo, ondertussen hun concentratie er weer niet bij hebben.
hey man hoe is het?
-ja goed man met jou?
lekker, hey zin om een potje killzone te doen?
-nah wou ff men rondetijd verbeteren in GT prologue
oh jammer, welke auto rij je?
- nou een... bla bla
okey man, maar als je nu ff killzone doet dan kan je daarna toch ff.. ik moet zo weg
-balbla
oke lets play!
oke kortom: Een conversatie vereist snelle feedback en dat werkt niet lekker via messages of cross game text chat. Nu bel ik vaak diegene ff wat eigenlijk onzin is en omslachtig
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Waar haal jij dat gemiddelde vandaan?Armada schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 22:37:
[...]Welkom in het jaar 2009. De gemiddelde gamer nu is tussen de 30 en 35. Deze leeftijdcategorie heeft veel meer geld uit te geven aan games dan de tieners die vroeger achter de SNES zaten. Het is ook een kritischer publiek dan ooit, omdat het niet net komt kijken. Dat er een luidruchtige minderheid is die om de PSN Cards gilt is niet meer dan normaal.
Luidruchtige minderheid?
Ik hoop voor de mieren dat jij wel een rubbertje gebruikt.[...]
Wij hebben gewoon een ander beeld bij wat een goede presentatie maakt. Ik kan gewoon niet woop-tie-doo worden van deze kruimeltjes. Ik moet blijkbaar mijn roze bril opzetten.
[...]De huidige staat van de industrie is dat er geen spellen gemaakt worden voor een van de twee platforms door de userbase door de 3rd parties. Ze worden voor zowel de 360 gemaakt als de PS3, om uit de kosten te komen. Dus wat win je hier mee? Zeer weinig. Sony zal zijn first parties nog steeds aan het werk zetten, exclusief voor de PS3, dat verandert niet. Misschien dat een groot deel van de nieuwe kopers nu weer een relatief goedkope blu-ray player zien en dat zijn dus niet de spellenkopers. En aan de andere kant koopt MS bepaalde DLC al dan niet getimed. Er verandert niets wat dat betreft.

Jij bent zo iemand die wacht totdat de PS4 er is omdat de PS3 je dan eindelijk goedkoop genoeg is? Je hebt nu een PS3 80GB met 2 toptitels erbij voor 299 euro inclusief verzending! Hoelang wou je nog gaan wachten?PuDy schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 20:16:
€299,- hehe eindelijk.
Wacht eerst even op de eerste reviews en misschien een leuke bundel met de kerst.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Vind het wel erg veel op left4dead lijken.
Misschien daarom de excuses van die Valve-knakker van de week.
Achja ... had Valve maar niet zo'n grote mond moeten hebben.
Ik denk eerlijk gezegd dat ze GT5 voor de Tokyo Game Show bewarenEvertt schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 22:47:
Ik heb niet meer vertrouwen in dat Sony nog op de GamesCom met datum komt voor de GT5.
Daar wachten we toch op.
Ze konden toch even de fans informeren. Het was leuk geweest samen met de PS3 slim.
Ik hoorde dat in september ook een groot game beurs is dat dan wel bekend gemaakt word. Maar dat geloof ik niet meer. Dat zeiden ze ook over de E3.
Het lijkt mij ook dat ze elke show met een knaller willen komen, GT5 bij het thuisfront aankondigen lijkt mij vrij normaal.Skire schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 23:11:
[...]Ik denk eerlijk gezegd dat ze GT5 voor de Tokyo Game Show bewarenPolyphony Digital is ten slotte een Japanse developer, dus ik denk dat ze het liever voor "eigen publiek" aankondigen. Het is al zo goed als zeker dat de game een 2009 release heeft.
Waarschijnlijk ligt ie dan ook zo in de winkel.
De slim ps2 was ook al een stuk knapper dan de "phat" ps2, was te verwachten dat de trend zich ging voortzetten.
De Go blijft even onaantrekkelijk: Overduidelijke rip-off.
Armada heeft gewoon gelijk hoorKerel, gedraag je even volwassen.
[ Voor 105% gewijzigd door boe2 op 18-08-2009 23:26 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ok helder. Thx.scorpie schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 22:37:
[...]
Bij heel veel spellen kan het wel, het gaat om de cross-game chat wat mensen tegenvalt. Ik weet nieteens of het uberhaupt ooit is aangekondigd, maar het zorgt ervoor dat je met je vrienden kan chatten ongeacht welk spel ze spelen. Nu kunnen gamers in dezelfde match met elkaar chatten, maar dat is dus voor sommige mensen niet genoeg. Ik snap echt absoluut niet wat je ermee moet, maar blijkbaar willen mensen telefoneren onder het gamen ofzo, ondertussen hun concentratie er weer niet bij hebben.
Cross game chat is voor mij nice to have en zeker geen must have.!
PC Specs
Ik zelf was nog in de veronderstelling mijn PS3 snel te verkopen en een PS3 Slim te kopen, maar zie daar nu toch vanaf. Gelukkig heb ik nog niet veel verlies: ik heb vorig jaar mijn gekregen PS3 40GB + Sixaxis kunnen verkopen voor € 300,- en een paar weken later bij de Bart Smit een PS3 80GB + DS3 + 2 Games naar keuze (Eén 'full price' en één Platinum uit de gehele collectie) voor € 324,- kunnen kopen. Ik hoopte nu een beetje op een mooiere PS3, om weer te switchen, maar dan misschien met wat verlies te nemen.
[ Voor 7% gewijzigd door Jumpman op 18-08-2009 23:48 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Euh, L4D is een FPS en Dead Nation is een twin stick shooter met isometric view?OPSLAGHOND schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 23:07:
Iemand al de trailer van dead nation gezien?
Vind het wel erg veel op left4dead lijken.
Misschien daarom de excuses van die Valve-knakker van de week.
Achja ... had Valve maar niet zo'n grote mond moeten hebben.
Afgezien van zombies en schieten zijn het verder 2 totaal verschillende games imho.
Zombies worden wel een beetje uitgemolken de laatste tijd.
Hoewel ik het wel met je eens ben is het zijn goed recht natuurlijk om de ps3 pas aan te kopen wanneer voor hem de juiste prijs is bereikt.Exirion schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 22:55:
[...]
Jij bent zo iemand die wacht totdat de PS4 er is omdat de PS3 je dan eindelijk goedkoop genoeg is? Je hebt nu een PS3 80GB met 2 toptitels erbij voor 299 euro inclusief verzending! Hoelang wou je nog gaan wachten?
Jij en ik worden er niets minder om dat hij nog steeds wacht op een betere aanbieding althans ik heb er geen last van.
Als ik zo eens in mijn glazen bol kijk verwacht ik eigenlijk geen betere aanbieding rond kerst dan die jij noemt, hooguit andere titels in de bundel.
Rond kerst hebben consumenten vaak wat minder de hand op de knip itt net na de vakantie waar het school/boeken geld weer opgehoest moet worden en dan hebben we het nog niet eens over de crisis.
Feit blijft wel dat je ooit eens de knoop moet doorhakken want voor je het weet is de PS4 er en sta je alweer in de wachtrij voor de eerste prijsverlaging.
Only fools are enslaved by time and space.
Ik denk ook dat Exirion meer bedoelde dat er al wekenlang mensen dit topic bezoeken met de vraag wanneer de PS3 nou eindelijk goedkoper wordt en of er GoT'ers zijn die hier informatie over hebben. Elke keer wordt dan gezegd dat dit niet bekend is en dat sony dit vanzelf naar buiten brengt. Nu brengen ze een prijsverlaging naar buiten en dan gaan mensen alsnog zeggen 'nu maar hopen op een goede bundelaanbieding met kerst'...LoneRanger schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 23:43:
[...]
Hoewel ik het wel met je eens ben is het zijn goed recht natuurlijk om de ps3 pas aan te kopen wanneer voor hem de juiste prijs is bereikt.
Jij en ik worden er niets minder om dat hij nog steeds wacht op een betere aanbieding althans ik heb er geen last van.
Zulke mensen willen volgens mij het liefst de PS3 thuisbezorgd krijgen met 2 games en dan geld toe van de postbode...

[ Voor 7% gewijzigd door Sandyman538 op 18-08-2009 23:58 ]
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
De reden daarachter ligt misschien meer voor de hand dan je op het eerste gezicht zou denken, Sony maakt namelijk nog steeds weinig winst tot verlies op elke verkochte PS3 en met al die hobby instituten die de PS3 voor allerhande rekentaken gebruiken zonder ooit één game te kopen gaat dat zichzelf niet terugverdienen.WaWaWiiiiWa schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 22:15:
http://kotaku.com/5340085/ps3-slims-pics-and-specs/gallery/
edit: spuit11
Overigens wel netjes dat Bravia Sync oftewel HDMI-CEC ondersteund wordt in de nieuwe PS3, al vraag ik mij af of dat bij de oude PS3 ook niet ondersteund kan worden door middel van de 3.0 firmware, aangezien de PS3 al sinds de launch voorzien is van HDMI 1.3a die toch echt CEC ondersteund. En het zou toch best leuk zijn dat je met één druk op de afstandsbediening alles aan of uit kan zetten zonder ooit één fysieke knop te hebben aangeraakt
Kijk dan niet hier: http://www.engadget.com/p...ing-and-hands-on/2216841/Jumpman schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 23:32:
Hmmm, ik vindt de PS3 Slim er op het eerste gezicht goedkoop uitzien, het doet me denken aan een niet te slopen 'Fisherprice' doos, met robuuste knoppen, zelfs het mooie PS logootje lijkt nu erop gedrukt te zijn. Ik begrijp dat Sony goedkoop moet produceren om de 'massa' aan de PS3 te krijgen, maar ik vindt dit toch wel wat jammer. Maar gelukkig is de PS3 ervaring er niet minder om.
Ik zelf was nog in de veronderstelling mijn PS3 snel te verkopen en een PS3 Slim te kopen, maar zie daar nu toch vanaf. Gelukkig heb ik nog niet veel verlies: ik heb vorig jaar mijn gekregen PS3 40GB + Sixaxis kunnen verkopen voor € 300,- en een paar weken later bij de Bart Smit een PS3 80GB + DS3 + 2 Games naar keuze (Eén 'full price' en één Platinum uit de gehele collectie) voor € 324,- kunnen kopen. Ik hoopte nu een beetje op een mooiere PS3, om weer te switchen, maar dan misschien met wat verlies te nemen.
En hoe zit het met een ander OS installeren, ip de ps3 slim kan dat niet, hoop niet dat het bij de volgende software upgrade eruit word gehaald voor de wat oudere ps3'tjes!
Dat is een beetje waar ik op doel ja. Eigenlijk is het gemekker over die prijs er al sinds de introductie, dus bijna 2.5 jaar. En als mensen dan nu NOG niet tevreden zijn over de prijs dan lokken ze dit soort reacties uit.Sandyman538 schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 23:58:
Ik denk ook dat Exirion meer bedoelde dat er al wekenlang mensen dit topic bezoeken met de vraag wanneer de PS3 nou eindelijk goedkoper wordt en of er GoT'ers zijn die hier informatie over hebben. Elke keer wordt dan gezegd dat dit niet bekend is en dat sony dit vanzelf naar buiten brengt. Nu brengen ze een prijsverlaging naar buiten en dan gaan mensen alsnog zeggen 'nu maar hopen op een goede bundelaanbieding met kerst'...
Zulke mensen willen volgens mij het liefst de PS3 thuisbezorgd krijgen met 2 games en dan geld toe van de postbode...

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Gran Turismo 5 has been announced! Here is the latest information on the game design:
■ models included
1,000 vehicles
170 Premium new models (full interior modeling, the interior corresponds to vehicle damage)
830 kinds of standard model (some are from Gran Turismo 4 that have been carried over to GT5) [Read: Cars we have seen in GT4 before ]
■ Courses
60 courses confirmed with 20 or more to be revealed
■ physical simulation of vehicles
Physics system simulation is brand new
Represented is full fall in vehicles [possibly rollover]
Damage representation (reproduced in full by real-time collision deformation)
faithfully reproducing the behavior of electric cars, i.e. Prius, Insight, hybrid cars and the latest Tesla model
■ Arcade Mode
Single Race
2 player battle
■ GT Mode
World Map
My Garage
Car Dealer
Tuning Shop (parts, tires)
Car Washes/Oil Change
Race Championship (Series system, point system)
License Test
■ Online
Open Lobby
Text / Voice Chat
Private rooms
Online Photo Album
Online Replay Album
YouTube replay output
■ Photo Mode
Photo Drive (Circuit)
Photo stage (Stage Photo mode only)
■ Gran Turismo TV
Video output to a PSP or PSP Go®
Progressive Download
Improved
user interface
Continuous Play for videos
■ Museums
The
Gran Turismo 5 Prologue version, + more information at TGS
■ Sound
Custom soundtracks (Use songs from your PS3 hard-drive)
Dolby Digital 5.1 and 7.1
■
User Interface
The
Gran Turismo 5 Prologue, and the same design concept. The icons change color
Able to track the movement of Cockpit Camera interface (confirmed in full 3-D. The camera can be fully manipulated and you can opt to have your head tracked by the PSEye)
Bron; http://www.gtplanet.net/g...-game-features-announced/
Ziet er fantastisch uit. Hopelijk gaan heel veel devs nu eindelijk kappen met die gruwelijk slechte Unreal Engine.
Niks mis met de unreal engine maar dit ziet er wel geweldig uit zegymmv schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 01:43:
Demo van de nieuwe Crysisengine op de PS3: http://uk.xbox360.ign.com...;jsessionid=6knctm93t3oo2
Ziet er fantastisch uit. Hopelijk gaan heel veel devs nu eindelijk kappen met die gruwelijk slechte Unreal Engine.

Macbook Pro 15"
Volgens mij kwam het juist door de unreal engine dat er slechte ports waren. Of zit ik hiermee fout? Ik heb namelijk geen spel dat gebruik maakt van de unreal engine.Catz schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 02:25:
[...]
Niks mis met de unreal engine maar dit ziet er wel geweldig uit zeg
Edit: Fout gemaakt. Ik was vergeten dat Bioshock de unreal engine gebruikt.
[ Voor 9% gewijzigd door Tjesus op 19-08-2009 02:42 ]
Dat komt omdat de unreal engine veel gebruikt wordt. Wacht maar tot de cryengine uitgemolken gaat wordenTjesus schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 02:37:
[...]
Volgens mij kwam het juist door de unreal engine dat er slechte ports waren. Of zit ik hiermee fout? Ik heb namelijk geen spel dat gebruik maakt van de unreal engine.
http://xbox360.ign.com/do...y2_trl_squadstories2.html
http://xbox360.ign.com/do...rl_multiplayer_52109.html
Komt dit ook naar de ps3?
// check die 2e trailer is de nicks op het einde xD ROLLIEPOLLIE
[ Voor 14% gewijzigd door Clementine op 19-08-2009 02:46 ]
Macbook Pro 15"
Helaas zal dat waarschijnlijk gebeuren. En anders met de unreal engine4.Catz schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 02:38:
[...]
Dat komt omdat de unreal engine veel gebruikt wordt. Wacht maar tot de cryengine uitgemolken gaat worden
http://xbox360.ign.com/do...y2_trl_squadstories2.html
Komt dit ook naar de ps3?
En Bad company2 komt ook uit op de ps3.
edit: Lol, valt mij nu pas op. Terwijl de trailer op de E3 uitkwam.
[ Voor 6% gewijzigd door Tjesus op 19-08-2009 02:56 ]
Dat klinkt haast alsof ze interieur en damagemoddeling bij die 830 andere autos maar hebben laten schietenVerwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 01:28:
Gran Turismo 5 has been announced! Here is the latest information on the game design:
■ models included
1,000 vehicles
170 Premium new models (full interior modeling, the interior corresponds to vehicle damage)
830 kinds of standard model (some are from Gran Turismo 4 that have been carried over to GT5) [Read: Cars we have seen in GT4 before ]
Dit word ook al geroepen sinds GT5:P uit kwam. Word imho tijd dat ze daar eens wat van laten zien (en nee, die E3 trailer is geen demo van de schade).Damage representation (reproduced in full by real-time collision deformation)
Leukfaithfully reproducing the behavior of electric cars, i.e. Prius, Insight, hybrid cars and the latest Tesla model
Ziet er uit alsof ze dit wel een redelijke overhaul gegeven hebben tov GT5:P. Mocht ook wel, die paar keer dat ik daar online heb proberen te rijden was echt te slecht voor woorden.■ Online
Open Lobby
Text / Voice Chat
Private rooms
Online Photo Album
Online Replay Album
YouTube replay output
Jammer, GUI van GT5:P vond ik niet heel best, niet heel snel ook■ Photo Mode
User Interface
The
Gran Turismo 5 Prologue, and the same design concept. The icons change color
Zou leuk zijn als ie dit jaar nog uitkomt, zou leuk zijn, in december zal ik Forza3 ondertussen wel redelijk uitgespeeld hebben
Beetje jammer dat ie pas maart 2010 uitkomt. Viel me beetje tegen die datumSkire schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 02:53:
Battlefield Bad Company 2? Jazeker!Ben nog steeds zoet met deeltje 1 online, erg leuk spel!

[ Voor 7% gewijzigd door BM op 19-08-2009 07:27 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
PS. Kunnen we even letten op het "ik wordt"? Ik word er een beetje droevig van ;p
[ Voor 21% gewijzigd door scorpie op 19-08-2009 07:53 ]
Ik hoop alleen niet dat ie nu meer geluid maakt.
Hmm. hij is overigens dieper dan de oude ps3 en als ze zo naast elkaar staan vind ik de oude ps3 er kwalitatief beter uitzien.
Maar ik wil hem toch hebben, heb namelijk toch meer zin in ps3 en omdat het nieuw is moet ik het hebben
[ Voor 45% gewijzigd door GranCanaria op 19-08-2009 08:12 ]
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Nou de linux optie is ook niet alles hoor, je zit superlang te wachten totdat linux opgestart is en al lijkt het allemaal leuk, dat is het niet.Xaverius schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 08:18:
Oei, de linux-optie is bij de slim eruit gesloopt? Jammer, ik zit te denken om een PS3 te kopen en deze ook als mediaplayer te gebruiken. De linux-optie vind ik best interessant om wat DC-programma's te kunnen draaien. Dat i.c.m. het verlaagde gebruik maakte deze slim best interessant, totdat ik dus hier zag dat de linux-optie eruit is gehaald.
Van mij hoeft er geen linux in te zitten, het gaat mij puur om het volgende: wireless, bluetooth, 120gb hd, lekker plat, bluray, hij is zwart.
Dit apparaat is nu gewoon liever en door de game line-up, nu helemaal de tijd om zo'n ding aan te schaffen.
Ik heb ook het gevoel dat het nu langzaam Sony tijd gaat worden, hiermee bedoel ik niet dat de xbox360 niets meer kan, maar meer dat de ps3 gewoon voller is qua uitrusting en dat de uitrusting nu juist nuttig gaat worden.
[ Voor 15% gewijzigd door lowfi op 19-08-2009 08:30 ]
idd ik zou dat toch wel erg fijn vinden om mijn half jaar oude bravia samen te kunnen bedienen met de ps3, scheelt me ook weer de aanschaf van een bluray remote heRctworld schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 23:59:
[...]
Overigens wel netjes dat Bravia Sync oftewel HDMI-CEC ondersteund wordt in de nieuwe PS3, al vraag ik mij af of dat bij de oude PS3 ook niet ondersteund kan worden door middel van de 3.0 firmware, aangezien de PS3 al sinds de launch voorzien is van HDMI 1.3a die toch echt CEC ondersteund. En het zou toch best leuk zijn dat je met één druk op de afstandsbediening alles aan of uit kan zetten zonder ooit één fysieke knop te hebben aangeraakt
dat zou voor mij de belangrijkste update zijn geweest maarja ieder zijn ding zullen we maar zeggen
PSN Headless_Pumpkin
Hij is nu al perfect als mediaplayer te gebruiken, maar wel enkel in combinatie met een pc. Ik ken eigenlijk niemand die er linux op geinstalleerd heeft. Het lijkt me niet interessant want je kan maar een klein gedeelte vd kracht van de ps3 gebruiken.Xaverius schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 08:18:
Oei, de linux-optie is bij de slim eruit gesloopt? Jammer, ik zit te denken om een PS3 te kopen en deze ook als mediaplayer te gebruiken. De linux-optie vind ik best interessant om wat DC-programma's te kunnen draaien. Dat i.c.m. het verlaagde gebruik maakte deze slim best interessant, totdat ik dus hier zag dat de linux-optie eruit is gehaald.
Hoop dat dat idd meekomt in de nieuwe firmware, zou wel nice zijn. Kan dr iig weer een afstandsbediening de deur uitRctworld schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 23:59:
[...]
De reden daarachter ligt misschien meer voor de hand dan je op het eerste gezicht zou denken, Sony maakt namelijk nog steeds weinig winst tot verlies op elke verkochte PS3 en met al die hobby instituten die de PS3 voor allerhande rekentaken gebruiken zonder ooit één game te kopen gaat dat zichzelf niet terugverdienen.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Zeker als je dit ziet:ymmv schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 01:43:
Demo van de nieuwe Crysisengine op de PS3: http://uk.xbox360.ign.com...;jsessionid=6knctm93t3oo2
deel 1: http://uk.xbox360.ign.com...crytekdemo_p1_081709.html
deel 2: http://uk.xbox360.ign.com...crytekdemo_p2_081709.html
echt... dan zie je dat sommigen het wel snappen. Ik moet wel toegeven dat je hier niet ziet gedemoot hoe de engine omgaat met het fenomeen dat op bv de ps3 memory vol is en op de 360 niet of vice versa, maar goed, het ziet er idd mega uit.
edit: Die Cevat Yerli is wel een beetje een lulhannes... 'no engine does these lighting in real time'... erm... jawel
Die game van demo komt niet meer zei hij, is gecancelled. Dat bos is wel erg mooi...
[ Voor 19% gewijzigd door EfBe op 19-08-2009 09:35 ]
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Ik begrijp dit ook niet. Fysiek zou er niets moeten zijn wat het hindert bij de Slim, dus waarom zou dat weg zijn. De ondersteuning zou geen extra moeite kosten, laat het gewoon in toekomstige firmwares(/OS updates) zitten. Tenzij, en dat is een gok van mijn kant, men de optie uit alle PS3-en wil halen, omdat men dat deel van de footprint van het OS voor iets anders wil gebruiken. Ze zijn al aardig ver met het OS verkleinen (het origineel was iets van 60 MB dacht ik en tegenwoordig zitten we op de 34-36 MB), wil je dus iets toevoegen, dan moet je binnen de eerste footprint blijven zitten omdat je die eerste spellen niet onbruikbaar wil maken. maar dat zou wel betekenen dat je het uit alle versies moet halen.scorpie schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 22:08:
Hmmm dit is dan weer wel apart... de nieuwe ps3 slim kan GEEN other OS installeren op z'n HD.
http://translate.google.c...unterstuetzung%2F47259%2F
Ik ben benieuwd hoe ze dit hebben gefixed dan, voor zover ik weet zou je dit op firmware niveau regelen, maar dat zou betekenen dat ze de oude ps3's ook zouden moeten strippen van die other OS feature, wat ze 99,99% niet zullen doen. Dus dan maar 2 firmware trees naast elkaar onderhouden?
Dat klopt echter hun kennende gaan ze waarschijnlijk alles uit de ps3 halen, ik vind het ook tijd worden om echt het verschil in kwaliteit te zien, helaas is dat niet zo goed te zien in alle spellen tot nu toe omdat producenten niet genoeg tijd stoppen in het ontwikkelen voor de ps3.EfBe schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 09:19:
[...]
Zeker als je dit ziet:
deel 1: http://uk.xbox360.ign.com...crytekdemo_p1_081709.html
deel 2: http://uk.xbox360.ign.com...crytekdemo_p2_081709.html
echt... dan zie je dat sommigen het wel snappen. Ik moet wel toegeven dat je hier niet ziet gedemoot hoe de engine omgaat met het fenomeen dat op bv de ps3 memory vol is en op de 360 niet of vice versa, maar goed, het ziet er idd mega uit.
Dit topic is gesloten.