Een 6e klasse voor Fat Princess is aangekondigd --> de Ninja klasse
http://www.gamersplaza.be...klasse-voor-fat-princess/

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-09 12:24
Ike. schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 17:44:
Gamemania verkoopt de 80GB platinum pack (uncharted & resistance fall of men) voor €279
Ze willen natuurlijk af van de oude voorraden. Grootste gedeelte van de consumenten denkt natuurlijk nieuwe is beter. Dus die zullen allemaal de PS3 Slim willen hebben. M'n handen jeuken eigenlijk ook behoorlijk om de nieuwe PS3 te kopen. Maar voorlopig hou ik m'n geld goed vast :)
Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 20:11:
[...]

Backwards compatability mist ie maar vergeleken met de 60gb versie dan ;)
Is er nou nog dan een soort van softwarematige ondersteuning voor oudere games van de PS2 of mag je gelijk helemaal vergeten dat je oude games kunt spelen.
dangerpaki schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 13:13:
Is er nou nog dan een soort van softwarematige ondersteuning voor oudere games van de PS2 of mag je gelijk helemaal vergeten dat je oude games kunt spelen.
Nee hoor, de PS2 is nog gewoon te koop, dus je kunt gewoon je oude games spelen.

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-09 13:05
De ps3 slim is al te preorderen volgens mij bij ps3home.nl, echter kan iedereen dat ding zo aanbieden en dan is de vraag nog maar of deze ook echt te leveren is begin september

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

dangerpaki schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 13:13:
Maar voorlopig hou ik m'n geld goed vast :)
Offtopic: je houdt je geld vast omdat je je bang hebt laten maken door iedereen die vreest dat de economie slechter wordt. En die wordt inderdaad slechter doordat iedereen op z'n centen blijft zitten en te weinig uitgeeft...

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 10:33:
Daarnaast een leuk gerucht Het schijnt dat we maybe toch wel BC krijgen, maybe moet je er wel voor betalen. Dat zou mooi zijn voor sony. Ik zelf zou er wel voor willen betalen, als t maar acceptabel is. Niet hoger dan €30.

http://www.justpushstart.com/2009/08...ough-download/
Ik heb de hoop nu wel opgegeven:

http://arstechnica.com/ga...the-new-playstation-3.ars
Do we need to stop yapping about backwards compatibility?

"It's not coming back, so let me put that on the table," Koller says with an air of finality. But it's all people ever talk about!

"It's not as big as a purchase intent driver as you may be hearing," he claimed. "We've got such a substantial lineup of titles on the PS3; most people are buying the PS3 for PS3 games. They've buying it for PS3 games and Blu-ray movies."

"That won't be returning," he repeats.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Gelijk hebben ze :) Als je nu een console koopt, of het nu de PS3, 360 of Wii is, dan ben je eigenlijk gek als je nog PS2/Xbox/Gamecube titels gaat spelen. Waarom?

Omdat er voor elke console tientallen (nuja, in ieder geval voor de PS3/360) goede titels zijn, soms zelfs echte triple-A titels, voor 20,- of 30,-. Er is zó'n groot aanbod van oudere games, dat je de komende 2 jaar niet eens naar de nieuwe line-up hoeft te kijken. Voordeel is dat de nieuwe titels van nu, dan ook voor een habbekrats te krijgen zijn.

Dat je een must have als GT5 direct koopt als hij er is begrijp ik, voor de rest zou ik lekker "oudere" titels pakken, waarvoor je er 3 krijgt voor de prijs van 1 :)

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:19

BM

Moderator Spielerij
Wel grappig dat MS eerst afgekraakt werd door Sony door geen/matige BC te leveren, en nu dor Sony uiteindelijk hetzelfde. :)

[ Voor 6% gewijzigd door BM op 20-08-2009 15:16 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

BM schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 15:16:
Wel grappig dat MS eerst afgekraakt werd door Sony door geen/matige BC te leveren, en nu dor Sony uiteindelijk hetzelfde. :)
Voortschrijdend inzicht heet dat :+

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

BM schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 15:16:
Wel grappig dat Sony eerst werd afgekraakt omdat zij (oude) games opnieuw wilde verkopen via de store, nu doet MS hetzelfde en vraagt er ook nog eens meer geld voor dan dat je in de winkel betaald. :)

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Exirion schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 15:17:
[...]

Voortschrijdend inzicht heet dat :+
En een losgeslagen Ken Katuragi die de kostprijs van een PS3 over het hoofd zag.

PSN: Shiver23

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
OPSLAGHOND schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 15:26:
[...]

Wel grappig dat Sony eerst werd afgekraakt omdat zij (oude) games opnieuw wilde verkopen via de store, nu doet MS hetzelfde en vraagt er ook nog eens meer geld voor dan dat je in de winkel betaald. :)
Microsoft kraakte Sony af omdat ze oude games opnieuw wilde verkopen? Anders slaat je vergelijking als een tang op een varken.

Los van het feit dan Sony geen oude PS3 titels verkoopt op PSN, maar van eerdere generaties. Op de 360 kan je al tijden Xbox1 spellen kopen dus daar gebeurt hetzelfde. Nieuw is dat je 360 games kan kopen

(neemt niet weg dat de 'oude' downloadbare 360 games veel te duur zijn)

• Sentry23
  • Laatst online: 31-07 12:36
b.t.w kijkt er nog iemand uit naar de IL2 Sturmovik: Birds Of Prey demo vanavond in de store ?
*fingers crossed voor een goeie framerate*

het klinkt (en ziet er uit) als een goed vliegspel.
eindelijk :)

hoop ik....

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

• Dynamix
  • Laatst online: 23:44
uchiha tijntje schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 10:56:
[...]

Ik moest uiteindelijk ook 1 shard hebben, terwijl ik niet wist op welke van de drie eilanden ik moest zijn. Ik had erg veel geluk dat ik hem 10 minuten had gevonden. Mijn tip is om vooral aan de randen van de eilanden te gaan zoeken. Daar lagen bij mij nog de meeste shards die ik niet tijdens mij normale playthrough had gevonden.
Ik heb juist het gevoel dat ik de laatste shard op een doodsimpele plek heb laten liggen. Maar idd bij het water mis je ze ook nogal snel. Jammer dat er niet per eiland wordt aangeven hoeveel shards je nog moet... |:(

Iets anders: hier nog medetweakers die ook regelmatig een crashende browser hebben? Ik zat gisteren voor de zoveelste keer weer helemaal vast :(

[ Voor 9% gewijzigd door Dynamix op 20-08-2009 16:19 ]

Verwijderd

ymmv schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 12:36:
[...]

Zo'n 35-40% van alle Amerikaanse/Europese Blu-Rays zijn regio-beveiligd. Het is niet zo leuk om niet te weten of de Blu-Rays die je bij de FTS of Mediamarkt kunt kopen het wel doen op je Amerikaanse PS3. Je (originele) Europese DVDs doen het er ook niet op.

PS3-games zijn wel 100% regio-vrij, alleen moet je eventuele DLC kopen in de PSN-winkel uit dezelfde regio als de game. Als je bijv Burnout Paradise in de VS hebt gekocht, moet je ook de uitbreidingen in de Amerikaanse winkel kopen. Dat betekent dat je dan Amerikaanse PSN-kaarten moet kopen om je Amerikaanse wallet met dollars bij te vullen.
Of een BR speelbaar is in jouw regio kan je zien aan het logo op de hoes, zoals eerder gemeld A, B en/of C. Amerikaanse content voor een spel dmv. een promotion code kan je alleen met een US account activeren.
Voorbeeld: bij mijn de ltd edition van Blaz Blue (USA) zat een BRdisc (geen gamedisc) met extras die gewoon afspeelbaar is op mijn Europese PS3 8)

• Mikey5times
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Surineeslander schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 16:18:
[...]
Iets anders: hier nog medetweakers die ook regelmatig een crashende browser hebben? Ik zat gisteren voor de zoveelste keer weer helemaal vast :(
Ja, ik heb deze week ook 2 keer geprobeerd om wat youtube HD filmpjes te bekijken op m'n tv, met keiharde crashes als gevolg, en dan niet alleen de browser, maar de hele PS3.

Ik vind sowieso die hele browser ervaring waardeloos, nog heel veel ruimte voor verbetering iig... :(

• SeamusXanthus
Sentry23 schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 15:58:
b.t.w kijkt er nog iemand uit naar de IL2 Sturmovik: Birds Of Prey demo vanavond in de store ?
*fingers crossed voor een goeie framerate*
Heb de demo vorige week toevallig gespeeld en ik vond het een beetje tegen vallen. Maar ik moet eerlijk zijn dat dit een van de weinige game-genre's is die mij (meestal) niet zo boeit dus mijn ervaring is in die zin niet veel waard. Spel zag er verder wel goed uit, met goede framerate, en zelfs als je 2 meter boven de grond vloog was alles nog in detail en in 3d. Hoopte een beetje op een game zoals je vroeger "Wings" had op de Amiga (lekkere snelle arcade shootouts) maar het is allemaal iets te realistisch voor mijn smaak.

• Sentry23
  • Laatst online: 31-07 12:36
SeamusXanthus schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 16:34:
[...]
Heb de demo vorige week toevallig gespeeld en ik vond het een beetje tegen vallen. Maar ik moet eerlijk zijn dat dit een van de weinige game-genre's is die mij (meestal) niet zo boeit dus mijn ervaring is in die zin niet veel waard. Spel zag er verder wel goed uit, met goede framerate, en zelfs als je 2 meter boven de grond vloog was alles nog in detail en in 3d. Hoopte een beetje op een game zoals je vroeger "Wings" had op de Amiga (lekkere snelle arcade shootouts) maar het is allemaal iets te realistisch voor mijn smaak.
Ok, dat klinkt voor mij wel goed aangezien ik een vlieg spel juist snel te 'arcady' vindt :)
Ik zal later wel posten wat mijn bevindingen zijn.

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Vind het altijd typisch hoe hard mensen kunnen schreeuwen om BC. Ik geef toe, het leek mij ook enorm veel toe te voegen maar geloof me als ik zeg dat zodra je het eenmaal hebt en je bent géén fervent verzamelaar van Japanse PS2 titels o.i.d. dan is het gemis zeer zeer gering. Ook ik had een 60GB en dacht even wat PS2 spellen in te halen door er een hele rits te kopen. Echter, zo lang het geen artsy, originele, graphics-doen-er-niet-echt-toe spel is (jRPGs, etc...) dan is het zo hard schrikken, zelfs tijdens launch, dat de motivatie echt ontbrak om in zo'n game te duiken als je (helemaal nu) voor hetzelfde geld (de echte ps2 toppers zijn $$) nu top spellen in HD kan kopen.

Helemaal in 2009 is dit gewoon voor een zeer kleine groep erg belangrijk maar overschatten de meeste het nut van BC, want zodra je het eenmaal hebt zul je het (denk ik) echt weinig gebruiken. Neemt niet weg dat software matige BC middels een gratis firmware update natuurlijk top zou zijn..

Also, ligt het aan mij of is er écht een vrij substantiele groep die nu in de startschoenen staat (of al naar de winkels rennen) om een PS3 aan te schaffen. Denk dat de pricedrop best wel een impact gaat hebben.. Puur uitgaande van de hoeveelheid nieuwe gezichten op fora's.

• GranCanaria
bc is helemaal niet belangrijk meer, in het begin wel omdat er toen niet veel ps3 games waren en ps3 games redelijk duur waren.

Tegenwoordig kan je voor een prikkie goede ps3 games kopen, speel die maar eens. En als je toch zo graag ps2 games wilt spelen dan koop je toch gewoon een ps2 slim erbij? kosten niets meer.

--

Ik vind de ps3 slim nu echt meer een console geworden, voorheen was de ps3 meer een apparaat waarmee je óók nog kon gamen, dit geeft mij een goed gevoel.

[ Voor 20% gewijzigd door GranCanaria op 20-08-2009 17:13 ]

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Was dit niet al bekend bij de introductie bij de 40 en 80 gig versies? Volgens mij kwam toen Sony ook met het verhaal dat veel mensen BC willen, maar dat vervolgens (bijna) niemand het gebruikt.Voor het geld dat je 'extra' moet betalen voor een PS3 met BC mogelijkheid, kun je net zo goed een PS2 (slim) kopen. Tevens kom je met een Ps2 emulator (zoals pcsx2) tegenwoordig ook al een aardig eindje mits je een krachtige pc hebt.

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Exact. Ik bedoel waar hebben we het over met games als Dead Space (willekeurig voorbeeld) voor onder 2 tientjes.

Mijn focus ligt nu echt 100% op top PS3 spellen, en die zijn en komen er in royale hoeveelheden.. why look back?

• Clementine
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-08 19:39
Ik dan ook maar gezwicht:

Guitar Hero III: Legends of rock

Ik heb net was psp spellen ingeruild bij gameshop twente en zo een leuke korting op dit spel + gitaar.

Ik kreeg gratis een Accu pack voor m'n gitaar erbij :o

Geweldig spel overigens

Macbook Pro 15" 

• GranCanaria
Ik denk dat ik maar begin met wat ps3 spellen te bestellen, heb wel weer zin om Drakes Adventure opnieuw te spelen en mgs natuurlijk.

Om het geheel compleet te maken natuurlijk ook Call Of Duty 4 en World at War weer halen :) In de online shop heb ik ooit es dat online shoot spel gekocht, weet zo niet meer hoe die heet, die download ik telkens weer echter speel ik hem nooit :) maar ik heb er wel voor betaald dus lekker downloaden.
SeamusXanthus schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 15:43:
[...]Microsoft kraakte Sony af omdat ze oude games opnieuw wilde verkopen? Anders slaat je vergelijking als een tang op een varken.
Omdat?
Los van het feit dan Sony geen oude PS3 titels verkoopt op PSN, maar van eerdere generaties. Op de 360 kan je al tijden Xbox1 spellen kopen dus daar gebeurt hetzelfde. Nieuw is dat je 360 games kan kopen
Sony verkoopt games van eerdere generaties onder de winkelprijs, MS vraagt meer geld dan in de winkel voor relatief nieuwe games.
Oude games moesten ze wel meteen verkopen aangezien ze de eerste xbox meteen na de launch van de 360 dood lieten vallen.
JUIST!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
uchiha tijntje schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 10:28:
[...]

http://www.gamer.nl/doc/5...l-autos-in-Gran-Turismo-5

Slechts een beperkt aantal auto's in Gran Turismo 5 zal een volledig schademodel kennen. Dit bevestigt bedenker van de Gran Turismo-reeks, Kazunori Yamauchi, in een interview.

Een speelbare versie van GT5 bevestigt dat auto's beschadigd kunnen worden. Het gaat niet alleen om kleine krasjes, maar om volledige onderdelen van de carrosserie die van de auto's af kunnen vliegen. Kazunory Yamauchi wist te zeggen dat een beperkte hoeveelheid auto's zullen worden voorzien van een volledig schademodel. Om hoeveel auto's het gaat, wilde hij niet zeggen.

Benieuwd wat dat beperkt aantal zal zijn dan :). Ziet er namelijk belachelijk uit als je met twee man van de baan afschiet en in de vangrail komt. De een heeft enkel wat krasjes en de andere ligt uit elkaar :+

Daarnaast blijf ik me afvragen waarom mensen denken dat de licenties het probleem zijn bij schade, terwijl dit bij andere games (lees: Forza) geen probleem is? Is er iets dat ik over het hoofd zie?
Lekker veel schademodellen nu achterhouden, zodat we deze straks allemaal voor € 2,99 per model erbij mogen kopen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

OPSLAGHOND schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 17:57:
Sony verkoopt games van eerdere generaties onder de winkelprijs, MS vraagt meer geld dan in de winkel voor relatief nieuwe games.
Onder de winkelprijs? Welke games?

Wellicht een keer als test, maar niet structureel. Je gaat niet met je eigen partners en afzetkanaal in gevecht, althans nog niet. Daarom zijn 360 games op Xbox Live even duur als de adviesprijs in de winkel.

[ Voor 26% gewijzigd door PWM op 20-08-2009 19:27 ]

• Dynamix
  • Laatst online: 23:44
Mikey5times schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 16:34:
[...]

Ja, ik heb deze week ook 2 keer geprobeerd om wat youtube HD filmpjes te bekijken op m'n tv, met keiharde crashes als gevolg, en dan niet alleen de browser, maar de hele PS3.

Ik vind sowieso die hele browser ervaring waardeloos, nog heel veel ruimte voor verbetering iig... :(
Inderdaad, de hele ps3 zit dan muurvast ;(

Van mij mag Sony ook wel eens kritisch naar die browser kijken. Zijn er uberhaupt ooit wel eens updates geweest om zaken in de browser te verbeteren? (Heb mijn ps3 nog niet zo lang heb, vandaar dat ik het even vraag)
Moet zeggen dat ik die browser toch wel verdomd handig vind, aangezien ik geen mediacenter pc in de woonkamer heb staan. (gebruik nog een oude xbox met xbmc daarvoor)

Voor geinteresseerde van MAG: op youtube zijn ingame beelden te vinden van MAG beta. (Ik plaats hier geen linkjes ivm de NDA. Wil eventuele problemen op GoT voorkomen)

[ Voor 17% gewijzigd door Dynamix op 20-08-2009 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Iemand zegt dat het ironisch is dat bedrijf Sony een ander bedrijf (MS) beschuldigt van iets, en het vervolgens zelf ook doet.

Jij geeft aan dat het omgekeerd ook zo is. Maar in jouw voorbeeld is dat helemaal niet zo. Zover ik weet heeft MS nooit Sony afgekraakt om het feit dat ze oude spellen verkopen (correct me if Im wrong). Vervolgens suggereer je dat MS het van Sony heeft gejat, wat naar mijn mening niet zo is omdat MS al veel langer oude games verkoopt. Nieuw is dat current-gen games nu worden verkocht.
Veel te duur inderdaad, waarschijnlijk om de retailers niet tegen het hoofd te stoten. Dat verklaart ook waarom deze games de enige items zijn in de store met regionale pricing.

Maar hier sluit ik het mee af. Heb geen zin in een verder discussie, omdat het toch uiteindelijk naar een 360 vs PS3 topic zal gaan, want niet mijn bedoeling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SeamusXanthus schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 00:00:
[...]Iemand zegt dat het ironisch is dat bedrijf Sony een ander bedrijf (MS) beschuldigt van iets, en het vervolgens zelf ook doet.
Tis geen beschuldiging, het is een feit.
Jij geeft aan dat het omgekeerd ook zo is. Maar in jouw voorbeeld is dat helemaal niet zo. Zover ik weet heeft MS nooit Sony afgekraakt om het feit dat ze oude spellen verkopen (correct me if Im wrong)
MS heeft een tijd na de launch commentaar gegeven op het feit dat men bij Sony beloofd had BC te ondersteunen voor PS1 games bij de PS2.
MS zei destijds zelf dit niet van plan te zijn voor de xbox omdat men toch op de oude games zou zijn uitgekeken tegen de tijd dat er een opvolger zich zou verschijnen.
Vervolgens zijn de oude games wel verkrijgbaar via de store omdat er toch vraag naar was.
Vervolgens suggereer je dat MS het van Sony heeft gejat, wat naar mijn mening niet zo is omdat MS al veel langer oude games verkoopt.
Ik suggereer niets.
Nieuw is dat current-gen games nu worden verkocht.
Veel te duur inderdaad, waarschijnlijk om de retailers niet tegen het hoofd te stoten. Dat verklaart ook waarom deze games de enige items zijn in de store met regionale pricing.
Gewoon een domme zet, ze hadden veel geld kunnen verdienen door gewoon een adviesprijs te hanteren.
Maar hier sluit ik het mee af. Heb geen zin in een verder discussie, omdat het toch uiteindelijk naar een 360 vs PS3 topic zal gaan, want niet mijn bedoeling is.
Het kwaad is al geschied, zie het als vloeken in de kerk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:26

Aight!

'A toy robot...'

nudie schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 17:05:
Vind het altijd typisch hoe hard mensen kunnen schreeuwen om BC. Ik geef toe, het leek mij ook enorm veel toe te voegen maar geloof me als ik zeg dat zodra je het eenmaal hebt en je bent géén fervent verzamelaar van Japanse PS2 titels o.i.d. dan is het gemis zeer zeer gering. Ook ik had een 60GB en dacht even wat PS2 spellen in te halen door er een hele rits te kopen. Echter, zo lang het geen artsy, originele, graphics-doen-er-niet-echt-toe spel is (jRPGs, etc...) dan is het zo hard schrikken, zelfs tijdens launch, dat de motivatie echt ontbrak om in zo'n game te duiken als je (helemaal nu) voor hetzelfde geld (de echte ps2 toppers zijn $$) nu top spellen in HD kan kopen.

Helemaal in 2009 is dit gewoon voor een zeer kleine groep erg belangrijk maar overschatten de meeste het nut van BC, want zodra je het eenmaal hebt zul je het (denk ik) echt weinig gebruiken. Neemt niet weg dat software matige BC middels een gratis firmware update natuurlijk top zou zijn..

Also, ligt het aan mij of is er écht een vrij substantiele groep die nu in de startschoenen staat (of al naar de winkels rennen) om een PS3 aan te schaffen. Denk dat de pricedrop best wel een impact gaat hebben.. Puur uitgaande van de hoeveelheid nieuwe gezichten op fora's.
Wat jij zegt klopt, ik had laatst een bui om te gaan racen, dus GT5:P erbij gepakt, toen denk ik ga eens GT4 spelen, jezus wat een verschil in GFX, die pixels, blokjes.

Toch maar weer snel naar GT5:P gegaan, heb niet voor niks een LCD tv en een leuke surround set gekocht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
GT5:P nog voor een leuke prijs kunnen verkopen, dus laat GT5 nu maar uitkomen. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 21-08-2009 08:01 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk zeg ie in deze interview dat gt5 daadwerkelijk snel na gt psp komt Alleen kan ik niet frans dus weet niet of ie dat ook daadwerkelijk zo zegt hehe

http://www.examiner.com/examiner/x-1...n-after-GT-PSP

http://www.dailymotion.com/video/xa8...ebl_videogames

Het lijkt nu echt cker te zijn, ga dr maar vanuit dat de releasedate op Tokio game show (24- tot donderdag 27 september of van de 25e tot de 27e) wordt bekend gemaakt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Toch, wanneer GoW 3 komt, dan is het wel fijn wanneer je deel 1 en 2 weer even kunt spelen om verder te gaan met het verhaal. Tuurlijk, de gfx zijn niet 720p en scherp, maar dat boeit bij die games echt niet. Na een paar minuten kijk je er doorheen. (26 uur bezig geweest met RE4 ps2 op mn ps3, die pixels doen er snel niet meer toe).

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

EfBe schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 09:31:
Toch, wanneer GoW 3 komt, dan is het wel fijn wanneer je deel 1 en 2 weer even kunt spelen om verder te gaan met het verhaal. Tuurlijk, de gfx zijn niet 720p en scherp, maar dat boeit bij die games echt niet. Na een paar minuten kijk je er doorheen. (26 uur bezig geweest met RE4 ps2 op mn ps3, die pixels doen er snel niet meer toe).
Dat klopt wel inderdaad. Het is vooral de eerste paar minuten even wennen, dan besef je wel weer even hoe vet die spellen er tegenwoordig uitzien. Voor de mensen die nog GoW 1+2 nog niet hebben gedaan: er gaan geruchten over een blu-ray remake incl. GoW 3 demo eind dit jaar.

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BC was belangrijk bij de launch aangezien er toen vrij weinig games waren en je anders je ps3 niet kon gebruiken. Inmiddels is dat natuurlijk anders en als je nu een ps3 koopt en je hebt ook een boel ps2 games die je erop zou willen spelen heb je waarschijnlijk ook wel een ps2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EfBe schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 09:31:
Idd ik heb toendertijd op mijn 60gb versie ook paar games zitten spelen, waaronder ICO en SHadow of the COllosus en FF10 en GoW2 etc, en de games zien er egt nog goed uit. Volgens mij scaled ie het ook waardoor t in mijn ogen nog beter uitziet. SOny is altijd goed in ontkennen (ahum) dus de bc komt vroeg of laat tog wel erin. Ik gok zelf op de release van gow3 of binnen 1 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artacis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-08 10:48
Een vraagje over het vervangen van de HD in mijn PS3 FAT.

Ik heb een aanbieding van een externe schijf (MMH2500UB fujitsu, 500 gb) gevonden voor 79 euro, waar ik wil proberen de schijf uit te halen. Het is een 5400 rpm, dus dat is het probleem niet. De behuizing kan ik straks gebruiken om mijn oude PS3 schijfje in te doen, zodat ik dan een extra externe HD heb.

-Heeft iemand hier toevallig ervaring met een soortgelijke operatie en ging dat goed?
-Heeft iemand enig idee wat voor een merk HD er in deze behuizing kan zitten?

Ik heb al wat rondgekeken, maar ik word er niet veel wijzer uit. Ik vermoed dat het een Hitachi of een Seagate zou kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:45

scorpie

Supra Addict

Er zijn zat mensen die hun interne HD hebben omgewisseld voor een grotere, er zijn ook wel guides op het net te vinden met merk / type vergelijkingen.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 20:21

Nohead

PSN ID: Nohead

artacis schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 09:54:
Een vraagje over het vervangen van de HD in mijn PS3 FAT.

Ik heb een aanbieding van een externe schijf (MMH2500UB fujitsu, 500 gb) gevonden voor 79 euro, waar ik wil proberen de schijf uit te halen. Het is een 5400 rpm, dus dat is het probleem niet. De behuizing kan ik straks gebruiken om mijn oude PS3 schijfje in te doen, zodat ik dan een extra externe HD heb.

-Heeft iemand hier toevallig ervaring met een soortgelijke operatie en ging dat goed?
-Heeft iemand enig idee wat voor een merk HD er in deze behuizing kan zitten?

Ik heb al wat rondgekeken, maar ik word er niet veel wijzer uit. Ik vermoed dat het een Hitachi of een Seagate zou kunnen zijn.
Zolang jouw fujitsu 500Gb een SATA schijf is kan je hem zo vervangen.
Op youtube zijn genoeg filmpjes te vinden hoe je dit kan doen. Weet ook niet meer welke merk in zat dacht een seagate :S
Vervangen e.d. is echt heel eenvoudig.
1. Eerst zwart klepje er afhalen is buigbaar.
2. Dan een blauwe schroef er uit draaien met een philips schroevendraaier.
3. Je kan nu de HDD slee er uit schuiven.
4. Schroefjes van de slee/hdd er af
5. HDD wisselen
6. Schroefjes terug in de slee
7. Slee terug in schuiven en locken
8. Blauwe schroef terug
9. Klepje terug

Misschien ook belangrijk eerst een backup te maken mbv backup utility.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artacis
  • Laatst online: 31-08 10:48
Thnx, voor de reacties. Ik had dat natuurlijk ook al geresearched. Het vervangen zelf lijkt me ook niet moelijk hoor. Ben een fanatiek PC-bouwer geweest! ;)

Ik ben alleen bang dat ik er straks misschien een HD inzet die de PS3 te heet, te langzaam of te lawaaiig maakt. Ik heb gezocht naar bepaalde types HD's waarmee men goede ervaringen heeft gehad wat betreft deze punten, maar tot op heden weinig gevonden (voor de 500 GB modellen dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:45

scorpie

Supra Addict

Weer een interessant nieuwtje over de PS3 slim:

http://www.engadgethd.com...-dts-hd-ma-audio-at-last/

Bitstream Dolby TrueHD en DTS HD. :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
Nohead schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 10:54:
[...]

Zolang jouw fujitsu 500Gb een SATA schijf is kan je hem zo vervangen.
Op youtube zijn genoeg filmpjes te vinden hoe je dit kan doen. Weet ook niet meer welke merk in zat dacht een seagate :S
Vervangen e.d. is echt heel eenvoudig.
1. Eerst zwart klepje er afhalen is buigbaar.
2. Dan een blauwe schroef er uit draaien met een philips schroevendraaier.
3. Je kan nu de HDD slee er uit schuiven.
4. Schroefjes van de slee/hdd er af
5. HDD wisselen
6. Schroefjes terug in de slee
7. Slee terug in schuiven en locken
8. Blauwe schroef terug
9. Klepje terug

Misschien ook belangrijk eerst een backup te maken mbv backup utility.
Wat ik er nog van weet is dat je een speciale recovery firmware image van de playstation site moet afhalen die op een USB stick zet en als ie na het opstarten erom vraagt en meldt dat de HDD nog niet init is de USB stick moet gebruiken om de firmware te herinstalleren. Issue is dat een deel van de firmware op HDD staat. Kwartiertje werk.
Daarna de settings van een USB (FAT32) harddisk of flash drive terug zetten en klaar.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
scorpie schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 11:51:

Maakt natuurlijk geen verschil of de PS3 de audio decodeert of je receiver, maar voor de HT freaks (= ik) natuurlijk wel een issue.

Geeft aan dat er een nieuwere HDMI TX IC in de Slim zit.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09 15:16
Ik wil dus ook een ps3 gaan kopen, nu zie ik allemaal varianten met bepaalde spellen erbij, en als ik goed heb gekeken zijn dat allemaal spellen die ik nooit ga spelen.

Nu vraag ik me af welk pakket het beste zou zijn waarbij ik de spellen kan verkopen en dus het meeste op kan verdienen?

b.v.
http://www.bartsmit.com/s...57d%26fh_refview%3Dlister

Spel + 1 controller verkopen?

http://www.bol.com/nl/p/g...04004006850974/index.html

beide spellen verkopen?

Welke zou het meeste opleveren, of hebben jullie nog betere ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
Dirk0s schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 12:27:
Ik wil dus ook een ps3 gaan kopen, nu zie ik allemaal varianten met bepaalde spellen erbij, en als ik goed heb gekeken zijn dat allemaal spellen die ik nooit ga spelen.

Nu vraag ik me af welk pakket het beste zou zijn waarbij ik de spellen kan verkopen en dus het meeste op kan verdienen?

b.v.

beide spellen verkopen?

heb je al eens op marktplaats gekeken naar wat er op die spellen is geboden e.d.?

ik denk dat je er dan wel een goed idee van krijgt.

Het zijn alledrie vrij oude spellen. Misschien dat uncharted nog wel goed te verkopen is. De andere twee spellen heb ik mijn twijfels over. (maar dat kan ook aan mij liggen)

Waarom zou je je 2e controller verkopen. Naast dat het handig is om een tweede controller te hebben als de andere leeg is, is het ook leuk om samen met iemand te gamen.... (of ligt dat ook aan mij?)

edit:

Kijk ook eens op gamemania. Daar kost de ps3 incl. twee spellen 279 euro. Dan heb heb je die 20 euro maar weer verdiend....

[ Voor 4% gewijzigd door PearlPumpkin op 21-08-2009 12:46 . Reden: kleine toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
  • Laatst online: 10-09 15:16
Al mijn vrienden hebben al ps3 dus mochten ze hier komen gamen, kunnen ze eigen controller meenemen,, scheelt mij weer geld:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Laatst online: 08:51

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

loekf2 schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 12:02:
[...]

Wat ik er nog van weet is dat je een speciale recovery firmware image van de playstation site moet afhalen die op een USB stick zet en als ie na het opstarten erom vraagt en meldt dat de HDD nog niet init is de USB stick moet gebruiken om de firmware te herinstalleren. Issue is dat een deel van de firmware op HDD staat. Kwartiertje werk.
Daarna de settings van een USB (FAT32) harddisk of flash drive terug zetten en klaar.
Uhm, dit heb ik echt niet hoeven te doen. Nieuwe HD erin, opstarten, klaar is majoh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Dirk0s schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 12:27:

b.v.

beide spellen verkopen?

Waarom zou je een spel als bijvoorbeeld Uncharted meteen willen verkopen? Wordt door velen toch wel gezien als een toppertje. Misschien denk je dat het je smaak niet is, maar je kan het allicht proberen. :)

Verder is een 2de controller altijd handig. Er komen vast ook wel eens vrienden of familieleden over de vloer die geen PS3 hebben of toevallig hun controller niet bij zich hebben. Dan is het toch handig als je er één in huis hebt. Zoals eerder genoemd uiteraard ook handig voor als de ene leeg is, kan je meteen verder spelen met de andere.

Het zou mij die 30? euro in ieder geval niet waard zijn die een DS3 opbrengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Dirk0s schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 12:49:
Al mijn vrienden hebben al ps3 dus mochten ze hier komen gamen, kunnen ze eigen controller meenemen,, scheelt mij weer geld:P
Zelf twee controllers hebben is handig. Punt. Het is altijd zo lam om aan anderen te vragen of ze hun controller meenemen.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clementine
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-08 19:39
Dirk0s schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 12:49:
Overigens wil ik hem wel overnemen voor een leuke prijs :D

Macbook Pro 15" 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
scorpie schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 11:51:

Ah dus de geluidsfreaks (zoals ik) kunnen dan eindelijk het Dolby TrueHD en DTS HD logo zien oplichten op hun receiver. Echter om voor die reden nou een nieuwe PS3 te gaan halen..... :)

Weet iemand al hoe het zit met garantie van de PS3 Slim? Hanteren ze ook 1 jaar garantie zoals de PS3 in het begin of hanteren ze gewoon 2 jaar garantie. Verder ben ik nieuwsgierig naar het energieverbruik van de PS3 Slim. Geldt die 33 procent besparing in alle gevallen (standby, dvd film kijken, blu-ray film kijken, spel spelen) of alleen in bepaalde situaties?
Nohead schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 10:54:
[...]
Weet ook niet meer welke merk in zat dacht een seagate :S
Bij mij is het een Seagate HD. Tevens met een grote sticker erop dat de HD niet geschikt zou zijn voor gebruik in laptops (??).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
Die 33 procent is gewoon vergeleken met de allereerste PS3's. De 40GB was al iets van 25 procent zuiniger dan de 60GB modellen. Dus vergeleken met de 40/80GB zal de Slim een stuk minder zuinig zijn ;)
majoh schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 12:52:
[...]
Uhm, dit heb ik echt niet hoeven te doen. Nieuwe HD erin, opstarten, klaar is majoh.
Sinds de 80GB versie staat de firmware (deels?) op de HDD. Bij de 60/40GB versie staat de firmware op het systeemgeheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LennyLL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-09 14:02
Wow zag zonet Heavenly Sword voor 15 euro liggen bij Van Leest in Groningen. Alleen dan de originele versie en dus niet de platinum.
Dus vond mooi prijsje, alleen op de prijssticker stond ook nog iets van "Game promo".
Ik dacht dan zal die daarom wel voor slechts 15 euro zijn, alleen bleek dat ik nog es 10,50 euro korting kreeg.
Dus gewoon dat spel voor €4,50 haha.

Ik wou hem eigenlijk aan vriend van me cadeau geven, die echter geen PS3 heeft maar wou hem geven zodat die wel eindelijk een PS3 moet kopen. Maar hou hem nu denk ik zelf en koop wel wat anders voor hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal wel weer de zoveelste vraag zijn maar weet er iemand wat de exacte releasedatum is van de prepaid cards in Europa? Van sommige bronnen lees ik in september en sommige 1 oktober...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:37
Klopt het dat de Gamescom trailers (deel 1 t/m 4) niet in de EU store update van gisteren staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Verwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 13:54:
Zal wel weer de zoveelste vraag zijn maar weet er iemand wat de exacte releasedatum is van de prepaid cards in Europa? Van sommige bronnen lees ik in september en sommige 1 oktober...
Ik ga uit van september, maar aangezien op 1 oktober de PSP Go! in de winkel ligt, zullen de PSN Cards uiterlijk op die dag al wel verkrijgbaar zijn.

De officiële site noemt september als verschijningsdatum. :)

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gusev schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 13:56:
Klopt het dat de Gamescom trailers (deel 1 t/m 4) niet in de EU store update van gisteren staan?
Ik heb ze ook niet kunnen vinden. Misschien ook eens op de US Store kijken?

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
SToRM666 schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 14:15:
[...]

Ik heb ze ook niet kunnen vinden. Misschien ook eens op de US Store kijken?
Ook al gecheckt, denk UK only voorlopig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SeamusXanthus schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 15:43:
[...]

Microsoft kraakte Sony af omdat ze oude games opnieuw wilde verkopen? Anders slaat je vergelijking als een tang op een varken.

Dit is natuurlijk niet correct.

Op PSN kan je wel degelijk PS3 titels kopen, bijvoorbeeld: Warhawk, Socom, Burnout paradise. Er zijn nog een paar games die zowel een disc als PSN release hebben.

Toegegeven het zijn er niet veel, maar ze zijn er wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
artacis schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 11:42:
Thnx, voor de reacties. Ik had dat natuurlijk ook al geresearched. Het vervangen zelf lijkt me ook niet moelijk hoor. Ben een fanatiek PC-bouwer geweest! ;)

Ik ben alleen bang dat ik er straks misschien een HD inzet die de PS3 te heet, te langzaam of te lawaaiig maakt. Ik heb gezocht naar bepaalde types HD's waarmee men goede ervaringen heeft gehad wat betreft deze punten, maar tot op heden weinig gevonden (voor de 500 GB modellen dan).
Kijk wel of de schijf niet hoger is dan 9.5mm. Anders past die niet in je ps3.
Gusev schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 14:39:
[...]

Ook al gecheckt, denk UK only voorlopig :P
De Gamescom conference van Sony is nog niet online op de psn store. Het zou eigenlijk gister al online zijn, maar het werd op het laatste moment afgeblazen. Is nog geen duidelijkheid waarom. Bron is de EU Blog van playstation. Comment 229 volgens mij. En volgens mij doen de Amerikanen niks met de Gamescom. Want tot nu toe heb ik alleen apart gedeelte van de Gamescom alleen in de EU store gezien en niet in de US Store.

Overigens is er wat mis gegaan in store. Sommige europese regio's hebben niet de update gekregen die op de blog zelf stond. Er zou eigenlijk ook de demo van Wet in de store staan. Maar voorlopig is dit een UK exclusive, tenzij het al gefixed is. Verder hebben wij gelukkig drie demo's gekregen waaronder Dirt 2.

[ Voor 5% gewijzigd door Tjesus op 21-08-2009 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Even hotlinken, maar dit is wel interessant:

Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/dump/1250863489.jpg

Episodes From Liberty City logo op schermen van Sony tijdens de Gamescom...(private gedeelte)

Bron: http://www.insidegamer.nl...tbreidingen-naar-PS3.html

edit: Episodes From Liberty City zijn dus beide DLC van de 360 op 1 schijfje...schijnt?

[ Voor 32% gewijzigd door Gusev op 21-08-2009 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
Het lijkt er wel op ja :) Het woord episodes zegt genoeg lijkt me :D
Heel erg mooi! Ik ga ze kopen in ieder geval. Vond GTA IV echt heel leuk. Heb hem al 2x uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 12:23
Dat zou inderdaag TOP zijn :) Heb inmiddels ook gta 4 voor de pc gekocht en ben die actief aan het spelen. Mocht deze uitbreiding komen op de ps3 dan zal ik het zeker kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Tjesus schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 16:48:
[...]

Kijk wel of de schijf niet hoger is dan 9.5mm. Anders past die niet in je ps3.

[...]

De Gamescom conference van Sony is nog niet online op de psn store. Het zou eigenlijk gister al online zijn, maar het werd op het laatste moment afgeblazen. Is nog geen duidelijkheid waarom. Bron is de EU Blog van playstation. Comment 229 volgens mij. En volgens mij doen de Amerikanen niks met de Gamescom. Want tot nu toe heb ik alleen apart gedeelte van de Gamescom alleen in de EU store gezien en niet in de US Store.

Overigens is er wat mis gegaan in store. Sommige europese regio's hebben niet de update gekregen die op de blog zelf stond. Er zou eigenlijk ook de demo van Wet in de store staan. Maar voorlopig is dit een UK exclusive, tenzij het al gefixed is. Verder hebben wij gelukkig drie demo's gekregen waaronder Dirt 2.
De conference is te zien in de Presentation space in Home.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Nu online
Meelobee schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 17:34:
[...]

De conference is te zien in de Presentation space in Home.
Helaas zijn er nog steeds mensen zoals ik, die geen Home hebben geïnstalleerd op de ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:10

FeaR

In GoT we trust

OCTheEagle schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 13:23:
[...]
Ah dus de geluidsfreaks (zoals ik) kunnen dan eindelijk het Dolby TrueHD en DTS HD logo zien oplichten op hun receiver. Echter om voor die reden nou een nieuwe PS3 te gaan halen..... :)
Als geluidsfreak moet het toch ook bekend zijn dat er eigenlijk geen verschil moet zijn tussen het bitstreamen van HD Audio en het versturen via LPCM. Ik heb een stand alone Blu-ray speler liggen om HD Audio te bitstreamen. Plus dat het beeld ook nog eens net wat beter is dan van de PS3. En ook is de stand alone nog stiller, maar dat kan ook komen omdat ik hier nog met een launch model zit. Al kan ik daar niet mee zitten, want vind dat lompe wel mooi met dat chromen randje :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Tjesus schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 17:47:
[...]

Helaas zijn er nog steeds mensen zoals ik, die geen Home hebben geïnstalleerd op de ps3.
Helaas? Gewoon installeren.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Nu het onderwerp toch genoemd word. Is er een mogelijkheid om Home helemaal weg te krijgen uit XMB? Vind het een draak van een applicatie, die ik het liefst ook gewoon niet beschikbaar heb :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BM schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 18:39:
Nu het onderwerp toch genoemd word. Is er een mogelijkheid om Home helemaal weg te krijgen uit XMB? Vind het een draak van een applicatie, die ik het liefst ook gewoon niet beschikbaar heb :)
Nope.
Er staat hooguit een logo, als je je daar al aan ergert dan lijkt het of je aan het zoeken bent naar ergenissen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Skire schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 13:38:
Die 33 procent is gewoon vergeleken met de allereerste PS3's. De 40GB was al iets van 25 procent zuiniger dan de 60GB modellen. Dus vergeleken met de 40/80GB zal de Slim een stuk minder zuinig zijn ;)
Oh ja? Kun je even een linkje geven waar dit getest is of door Sony aangegeven is? 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Help!!!! op 21-08-2009 19:14 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
OPSLAGHOND schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 18:42:
[...]

Nope.
Er staat hooguit een logo, als je je daar al aan ergert dan lijkt het of je aan het zoeken bent naar ergenissen. ;)
Ergeren is een groot woord, maar aangezien ik het toch niet gebruik, vroeg ik me af of het weg kon. Heb al eens per ongeluk Home opgestart ipv de PSN store, vandaar.

No big deal verder hoor :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 10-09 11:14
Hoi, ik heb sinds vandaag de game. Hij is erg leuk online.

Alleen kan ik de gratis mappen niet vinden in de ps store.

Waar kan ik ze vinden?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Laatst online: 06:50
*weg*

[ Voor 91% gewijzigd door PromoX op 22-08-2009 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Mars18 schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 20:32:
Hoi, ik heb sinds vandaag de game. Hij is erg leuk online.

Alleen kan ik de gratis mappen niet vinden in de ps store.

Waar kan ik ze vinden?
De game?

Meestal kun je de extra content wel via de "alle spellen" opties checken. Nu weet ik niet hoe de Nederlandse store verschilt van de Zweedse, maar je hebt overzichten van alle spellen.

Deze week trouwens Siren: Blood Curse op disk besteld. 17 pond bij Mymemory, best OK dus. Leek me altijd al een vette game. Leuke review:

Heeft iemand deze ook, of gespeeld?

[ Voor 20% gewijzigd door Hillie op 21-08-2009 21:53 ]

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

OPSLAGHOND schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 18:42:
[...]

Nope.
Ik vind het ook gewoon irritant. Heb net zoals BM al meer dan één keer gehad dat ik Home opstart ipv PSN store, en aangezien Home ongeveer het meest waardeloze stukje software is waar ik een paar minuten aan heb besteed, had ik graag ook gehad dat het verwijdert kon worden :) Nu dus erg voorzichtig als ik PSN store wil hebben :z

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Nu online
Shiver23 schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 18:36:
[...]

Helaas? Gewoon installeren.
Iets installeren wat ik echt niet ga gebruiken is zonde van mijn tijd en ruimte van mijn hdd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
Help!!!! schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 19:14:
[...]

Oh ja? Kun je even een linkje geven waar dit getest is of door Sony aangegeven is? 8)
http://www.thinktechno.co...s-less-power-consumption/

De 60GB heeft een 90nm Cell & RSX. De 40GB heeft een 65nm Cell en een RSX van 90nm. De 80GB heeft een 65nm Cell & RSX. En de Slim heeft (volgens mij) een 45nm Cell & RSX.

Persoonlijk denk ik niet dat de Slim 33% zuiniger is dan de 80GB. Marketingtechnisch gezien zou het voor Sony ook slimmer zijn om de Slim met de allereerste PS3 te vergelijken ;) Hoe meer procenten de Slim zuiniger is, hoe beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Hillie schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 20:55:
[...]

De game?

Meestal kun je de extra content wel via de "alle spellen" opties checken. Nu weet ik niet hoe de Nederlandse store verschilt van de Zweedse, maar je hebt overzichten van alle spellen.

Deze week trouwens Siren: Blood Curse op disk besteld. 17 pond bij Mymemory, best OK dus. Leek me altijd al een vette game. Leuke review:

[video]

Heeft iemand deze ook, of gespeeld?
lol geniale review. game ziet er eigenlijk niet slecht uit moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 22:41:
[...]

Ik vind het ook gewoon irritant. Heb net zoals BM al meer dan één keer gehad dat ik Home opstart ipv PSN store, en aangezien Home ongeveer het meest waardeloze stukje software is waar ik een paar minuten aan heb besteed, had ik graag ook gehad dat het verwijdert kon worden :) Nu dus erg voorzichtig als ik PSN store wil hebben :z
Volgens mij kan je dat Home gewoon verwijderen, toen ik is een keer bij die opties zat te kijken zag ik er ook een optie verwijderen bij staan dus misschien kan je is kijken.

Dat is blijkbaar alleen als je het al eenm keer gedaan heb en je heb van de hdd af wil hebben het icoontje blijft er gewoon staan jammer genoeg.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2009 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FeaR1986 schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 17:55:
[...]

Als geluidsfreak moet het toch ook bekend zijn dat er eigenlijk geen verschil moet zijn tussen het bitstreamen van HD Audio en het versturen via LPCM. Ik heb een stand alone Blu-ray speler liggen om HD Audio te bitstreamen. Plus dat het beeld ook nog eens net wat beter is dan van de PS3. En ook is de stand alone nog stiller, maar dat kan ook komen omdat ik hier nog met een launch model zit. Al kan ik daar niet mee zitten, want vind dat lompe wel mooi met dat chromen randje :)
En toch is er wel een verschil: LPCM is not always equal to bitstream
BM schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 19:24:
[...]

Ergeren is een groot woord, maar aangezien ik het toch niet gebruik, vroeg ik me af of het weg kon. Heb al eens per ongeluk Home opgestart ipv de PSN store, vandaar.

No big deal verder hoor :)
Ik vind Home een prima applicatie hoor, maar ik kan ook niet begrijpen dat ze dat logo boven het Store logo gezet hebben. Ik heb dan ook al meerdere keren gehad dat ik ipv op het Store logo op het Home logo drukte...

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-09 21:01
Gister Dead Nation gespeeld. Ik moet toegeven dat ik zeer positief verrast ben door deze game. Ik dacht altijd dat deze te simpel werd gemaakt, maar hij blijkt vrij pittig en leuk! Ik kan in ieder geval al echt niet meer wachten.

Overigens ben ik op zoek naar een stuur voor de PS3. Iemand suggesties of ervaringen met deze? Die van Logitech lijkt me best goed, maar ik heb er nog geen ervaring mee.

[ Voor 27% gewijzigd door AvanCade op 22-08-2009 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Skire schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 02:19:
[...]

http://www.thinktechno.co...s-less-power-consumption/

De 60GB heeft een 90nm Cell & RSX. De 40GB heeft een 65nm Cell en een RSX van 90nm. De 80GB heeft een 65nm Cell & RSX. En de Slim heeft (volgens mij) een 45nm Cell & RSX.

Persoonlijk denk ik niet dat de Slim 33% zuiniger is dan de 80GB. Marketingtechnisch gezien zou het voor Sony ook slimmer zijn om de Slim met de allereerste PS3 te vergelijken ;) Hoe meer procenten de Slim zuiniger is, hoe beter!
In je eerste post was je stellig dat de Slim vergeleken werd met de eerste PS3. En nu "denk je" het.
Mijn punt is dat je iets neerzet als feit wat nog geen bewezen feit is. :)

Jouw link, die overigens niks zegt over de Slim, ontkracht jouw verhaal imho al.
1e PS3 was 200W en 33% (Slim) daarvan af is 134W terwijl de 40GB PS3 destijds al naar 133Watt ging.
Je snapt dat de Slim dus eigenlijk welhaast minder moet gebruiken anders zou die net zo zuinig zijn als dat ding van twee jaar geleden. ;)

Persoonlijk denk ik obv voorgaande en de veel kleinere kast met aangepaste cooling dat de Slim idd maximaal 33% minder verbruikt dan de 80gb PS3 (geloof zo'n 120W). Dan kom je op 80W, wat mij redelijk in overeenstemming lijkt met de grootte vd kast en het gebruikte produktieproces.

Maar goed, binnenkort zal vast wel iemand het testen. :P

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Help!!!! schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 11:03:
[...]

Persoonlijk denk ik obv voorgaande en de veel kleinere kast met aangepaste cooling dat de Slim idd maximaal 33% minder verbruikt dan de 80gb PS3 (geloof zo'n 120W). Dan kom je op 80W, wat mij redelijk in overeenstemming lijkt met de grootte vd kast en het gebruikte produktieproces.
Inderdaad. Dat viel mij het meeste op aan het design van de Slim, het vrijwel ontbreken van koelgaten. Sony heeft hem het liefst plat liggen, terwijl hij aan de bovenkant helemaal dicht is. Het kan zijn dat de behuizing als een enorm koellichaam functioneert natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Hallo PS3'ers,

even een vraagje. is er nog veel over van de problemen met lag etc als je op PSN speelt? heb nu een xbox360 en met het dalen van de prijs ben ik aan het overwegen om mn xbox te verkopen en de ps3 te halen aangezien de classics van de ps3 me meer anspreken en ik de controller van de ps3 handiger vind. maar ikwil wel graag goed online spelen. speel met name first person shooters en race games. is dat goed te doen zonder lag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Dat is natuurlijk ook afhankelijk van je eigen internet verbinding. Maar als die in orde is dan gaat het prima online. Ik heb persoonlijk nooit lag bij het online spelen.

[ Voor 19% gewijzigd door Meelobee op 22-08-2009 12:11 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ben benieuwd hoe goed Braviasync van de nieuwe ps3 werkt, want dat is alleen al een reden voor mij om de nieuwe te halen.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Meelobee schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 12:10:
Dat is natuurlijk ook afhankelijk van je eigen internet verbinding. Maar als die in orde is dan gaat het prima online. Ik heb persoonlijk nooit lag bij het online spelen.
dank. heb nu geen problemen met onlne gamen op xbox live, dus dan zou het ook goed moeten zijn op PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TutanRamon
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 19:53
Wellicht is het al aan de orde gekomen, maar ik kan het zo snel niet vinden.

Begin september komt de Slimline uit. Op het ene forum lees ik dat deze sneller/beter is en op het andere forum lees ik weer dat het juist minder is....

Is er toevallig een mooi tabelletje met de specs naast elkaar?

We see things as we are, not as they are

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
TutanRamon schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 12:16:
Begin september komt de Slimline uit. Op het ene forum lees ik dat deze sneller/beter is en op het andere forum lees ik weer dat het juist minder is....
Specificeer dat eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Ik weet wel welke geruchten er zijn, maar zulke vage mededelingen kun je moeilijk discussiëren. ;)

Volgens is het vrij duidelijk; de Slim verliest BC en Linux support. Hij is stiller/zuiniger, maar niet sneller, omdat dit het principe van een console omver zou halen. Developers moeten ervan uit kunnen gaan dat elke PS3 dezelfde rekenkracht heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-09 08:42

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:10

FeaR

In GoT we trust

Ah, dus in theorie is het gelijk, maar in de praktijk ligt het dus weer wel eens anders. Blijft toch echt lekker met al die diverse apparaten en combi's en daarmee dus (eventuele) verschillende uitwerkingen.
Roamor schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 12:42:
[...]
Hij is stiller/zuiniger, maar niet sneller, omdat dit het principe van een console omver zou halen. Developers moeten ervan uit kunnen gaan dat elke PS3 dezelfde rekenkracht heeft.
Agreed. De PS2 Slim was toch ook niet sneller dan zijn grote lompere broer en idem met de PSX. Kan je als fabrikant eigenlijk ook niet maken aangezien je anders bezitters van de "oude" PS3 zou verplichten de nieuwe versie te halen omdat die sneller is en games daarop beter speelbaar zijn...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Iemand al PS3 Slim bundels gevonden? Of gaan we die pas met de kerst krijgen... ?

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
Zal wel Japan only zijn, maar hiero
Bij de release zal er ongetwijfeld wel een bundel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Yippie schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 13:45:
Zal wel Japan only zijn, maar hiero
Bij de release zal er ongetwijfeld wel een bundel zijn.
A nice. Ik kreeg de indruk dat de Slim eerst "los" voor 300euro over de toonbank zou gaan, zodat je los een game erbij moest kopen zodat je uiteindelijk nog best wat geld kwijt bent.

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:57

jasjenl

Liab A Tymo

Ik heb gisteren de PS3 slim op de Gamescom in Keulen gezien, maar ik vond 'm in de praktijk toch minder 'slim' dan ik verwacht had. Hij is weliswaar minder breed en hoog in vergelijking met het oude model, maar de diepte is volgens mij vrijwel hetzelfde, waardoor hij van bovenaf er bijna vierkant uitziet. Dat komt op de één of andere manier best wel 'lomp' over. Als je bijv. kijkt hoeveel kleiner de PS2 slim t.o.v. het originele model was, is het verschil bij de PS3 slim veel kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Een nieuwe feature op de PS3 Slim is Bravia Sync. (Er zijn een hoop geruchten dat dit met de 3.0 firmware ook aan de 'oude' PS3 wordt toegevoegd.)

Werkt die sync ook als je de PS3 via een (niet Sony) receiver aangesloten hebt? of moet de PS3 rechtstreeks aangesloten zijn op een Bravia TV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
jasjenl schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 13:54:
Ik heb gisteren de PS3 slim op de Gamescom in Keulen gezien, maar ik vond 'm in de praktijk toch minder 'slim' dan ik verwacht had. Hij is weliswaar minder breed en hoog in vergelijking met het oude model, maar de diepte is volgens mij vrijwel hetzelfde, waardoor hij van bovenaf er bijna vierkant uitziet. Dat komt op de één of andere manier best wel 'lomp' over. Als je bijv. kijkt hoeveel kleiner de PS2 slim t.o.v. het originele model was, is het verschil bij de PS3 slim veel kleiner.
Slim is zelfs dieper:

Slim Afmetingen 290mm (W) ×65mm (H) × 290mm (D).
Fat Afmetingen: 325mm (W) x 98mm (H) x 274mm (D).
Meelobee schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 14:03:
Een nieuwe feature op de PS3 Slim is Bravia Sync. (Er zijn een hoop geruchten dat dit met de 3.0 firmware ook aan de 'oude' PS3 wordt toegevoegd.)

Werkt die sync ook als je de PS3 via een (niet Sony) receiver aangesloten hebt? of moet de PS3 rechtstreeks aangesloten zijn op een Bravia TV?
Ø BRAVIA® Sync™ Functie
Het nieuwe PS3-systeem is ook uitgevoerd met de BRAVIA® Sync™ functie. Door het nieuwe PS3-systeem met de HDMI-kabel aan te sluiten op een BRAVIA-televisie, kunnen gebruikers de XMB op PS3 met de afstandsbediening van hun televisie bedienen. Andere functies zijn ‘System Standby’, waardoor het PS3-systeem automatisch uitschakelt als de BRAVIA-televisie wordt uitgezet.

[ Voor 37% gewijzigd door Yippie op 22-08-2009 14:12 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.