Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Arnold schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 13:00:
[...]

Heb nu een Z1 aangeschaft, maar zonder Z1 is traktor voor Traktor iPad eigenlijk een beetje mank. Het is heel duidelijk dat de Z1 er echt bij hoort.
Was benieuwd wat ie kon, maar zo kan je met alleen een iPad met Traktor en Z1 heel compact een aardig complete DJ setup hebben.

Had nog iPad2, dus geen adapter nodig ;)
Voor de 'volledige' traktor is het misschien beetje te simpel trouwens, maar dan kan je bijv met een X1 MK2 uitbreiden natuurlijk.

Wel handig hoor van die kleine modules die makkelijk te combineren zijn :)
Mis je de transport controls niet op de Z1? Ik vind Traktor iPad helemaal te gek en zou graag iets van een controller hebben die ik daarmee kan gebruiken (voorluisteren ook vooral) maar eventueel ook goed kan combineren met Traktor 2 Pro (die ik nog niet heb). De Z1 lijkt erg beperkt in functionaliteit namelijk.

Ook is mijn laptop niet heel geweldig (Core i3 dingetje) dus denk dat Traktor daar sowieso niet lekker op gaat werken qua geluidskaart... :{ Als budget zou ik rond de 500e willen zitten, de Kaoss Pad Quad ga ik zeer waarschijnlijk verkopen. Leuk ding maar niet voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a fly
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-05 10:25
Cartman! schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 21:52:
[...]
Ook is mijn laptop niet heel geweldig (Core i3 dingetje) dus denk dat Traktor daar sowieso niet lekker op gaat werken qua geluidskaart...
Qua performance: Ik heb een T8100 in mijn laptop en heb nog nooit last gehad van een kraakje in mijn geluid omdat er te weinig rekenkracht was. Er zal vast wat verschil tussen Traktor en VDJ zijn, maar ik kan me niet voorstellen dat het om grote verschillen gaat.
De Z1 vervangt toch de geluidskaart van je laptop zoals bij de meeste controllers? Dat hoeft dus geen probleem te zijn.

"Don't try this at home. We are professionals; We've been doing this since yesterday"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-02-2022
Right, de show van vandaag zit er weer op. Voor de liefhebberts, 2 uur Neurofunk.

Streaming: http://www.mixcloud.com/jeshdnb/live-db9radiocom-11-08-2013/

Download: http://dnbshare.com/downl...o.com_11-08-2013.mp3.html

Tracklist:

Andy Pain & Z Connection - Out Of Place
Backdrop - Don't Look Down
Gerra & Stone - Back Hand
Cern, Misanthrop, Phace & Bulletproof - Vulcanic
Release - Talon
Heamy - Lightning Storm
BTK - Megahertz
Optiv & BTK - Inception (Maztek Remix)
Ed Rush - Arcadia
Phace - Crocker
Paimon & Place2B - Feretory
Break ft. Calyx & Teebee - Don't Look Down
Jinx - Give Yourself
Inflicted - Spaced
Misanthrop - Viperfish VIP
Phace, Dizplay & N.Phect - Deep Throat (Dabs Remix)
Paimon & Place2B - Darko
State Of Mind, Black Sun Empire & Bulletproof - Roulette
Prolix - On Like That ft. MC Coppa
Break - Kicked To Death
Hykario - Alien Sub (SEVA Remix)
Survival - Timber
Misanthrop - Waste Express
Ed Rush & Optical - Get Ill (Prolix Remix)
Paimon & Place2B - Heat
Fierce, Break & Nico - Draw
Malsum - Black
Catacomb - Buried Alive (Misanthrop Remix)
Aeph - The Burning Shadow (Prolix Remix)
Optiv - Sodium
Noisia - Concussion
Optiv & BTK - Infested
Facing Jinx - Hungry (Philth Remix)
Gridlok - Chrome (ft. Mindscape)
Topspin ft. Camel - The Temper Trigger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Ik heb m'n Kaoss Pad Quad te koop gezet: V&A aangeboden: Korg Kaoss Pad Quad mocht iemand interesse hebben :)

Zoals ik er ook bij gezet heb, echt een leuk ding maar ik heb geen tijd genomen om ermee te gaan spelen. Nu ik mijn spullen toch moet opbergen omdat m'n hobbykamer een kinderkamer wordt kan ik het net zo goed verkopen. Mocht je willen langskomen om te proberen of ie samenwerkt met je mixer dan kan dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlaaing peerd
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-09 10:36
Jesh schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 20:24:
Right, de show van vandaag zit er weer op. Voor de liefhebberts, 2 uur Neurofunk.
Cheers, me like! :9 Je bent volgens mij de eerste DJ ik in 4 jaar heb gehoord die een Neuro setje weet neer te zetten zonder een keer een track van Noisia erin te donderen. Respect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
vlaaing peerd schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 20:22:
[...]

Cheers, me like! :9 Je bent volgens mij de eerste DJ ik in 4 jaar heb gehoord die een Neuro setje weet neer te zetten zonder een keer een track van Noisia erin te donderen. Respect!
Niet helemaal waar... zie tracklist: Noisia - Concussion (wel al een oudje) >:)

Maar thanks voor de feedback! Komende zondag wordt het 1 uur Liquid en 1 uur Jungle. Anders wordt het ook zo afgezaagd.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobb_Deep
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-06 22:01
Zo, nog steeds dwing ik mijzelf vast te houden in de Nachtdigital sferen, ik kan er moeilijk afscheid van nemen..

Echter heb ik wel leuk nieuws. Vrijdag 23 augustus mag ik draaien op het Westergasterras. Van 1700 tm 2300 kun je daar chillen / eten etc en word er voor muziek gezorgd :).

En zondag 25 augustus draai ik een 2 uurs set op een boot in Hoorn tijdens de Hoornse Waterweken. Zo draai je 3 of 4 maanden niet meer buiten je slaapkamer, zo doe 2 gigs per weekend :).

Om dit te vieren heb ik het onderstaande setje opgenomen. Hij begint wat diep richting Techouse aan om vervolgens wat rustiger te worden, denk ik? Oordeel zelf :):

[Soundcloud: http://soundcloud.com/julius_dj/blue-monday-12-8-2013]
kleine p.s. vinyl only

De glazen horen klinken, maar niet weten waar de tap is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterwhite
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-09 12:54
Hallo ik ben van plan een dj set aan te schaffen.

Ik zat eerst een xone 4d of s4 te overwegen maar deze zijn al vrij gedateerd.

Sowieso wil ik zonder cd's / vinyl gaan draaien.

Vraagje, combi van een xone 42 met een x1 mk2 misschien?

Of zijn de jogwheels 'onmisbaar'?

Graag jullie input.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
walterwhite schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 12:10:
Hallo ik ben van plan een dj set aan te schaffen.

Ik zat eerst een xone 4d of s4 te overwegen maar deze zijn al vrij gedateerd.

Sowieso wil ik zonder cd's / vinyl gaan draaien.

Vraagje, combi van een xone 42 met een x1 mk2 misschien?

Of zijn de jogwheels 'onmisbaar'?

Graag jullie input.
De Xone 4D komt uit 2008, maar is wat mij betreft nog steeds het beste all-in-one systeem op de markt. Het voordeel van een losse Xone mixer en 2 losse controllers, is dat je bij gigs alleen maar de controllers hoeft mee te nemen. Indien het puur voor thuisgebruik is, haal je met een 4D een beetje hetzelfde in huis.

Qua geluid en hardware is weinig wat beter is.

Ik heb zelf een 4D, mocht je vragen hebben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2mb
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-09 23:25

2mb

Ik heb een X1 (met een Xone 22), en ik mis jogwheels eigenlijk niet. Als ik al wil zoeken in een nummer doe ik dat met Shift + Browse. Je kunt alleen geen backspins en shizzle doen. De nieuwe X1 kan ook zoeken met die touch strip, dat is misschien nog handiger.

Mijn muziek op SoundCloud - Speel online rikken - Maak muziek in je browser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Over de jogwheels heen gelezen: ligt aan je stijl. Als je wilt scratchen en backspinnen heb je wel jogs nodig. Dan is de 4D niet geschikt. Dan kun je beter naar een Pioneer kijken ofzo. Draai je net als ik techno op een BPM'etje of 128, dan heb je ze niet nodig. Scrollen door je browslist kan met de shift knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-09 13:53
ik grid mijn tracks niet zelf. als sync dan niet werkt wegens incorrecte grid corrigeer ik dan zelf dus daarvoor zijn jogwheels wel handig.

backspin of slowdown kun je volgens mij ook met effecten doen.

• walterwhite
Wat voor opstelling heb jij Bram?

Is er geen show ur dj booth topic? :9

• gebakken peer
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-09 14:22
Is er volgens mij wel ooit geweest, alleen jogwheels vind ik echt onmisbaar. Grof zoeken doe ik op mijn T1 met needle search en verder met de jogwheels. Hoe zou dat anders moeten? :?

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05:12
Gebruikt iemand hier software om muziek te scannen voor key?

Een aantal jaren geleden was ik ook al opzoek naar zo iets, maar toen bleken bijna alle programmas slechts een 50% accuraat te zijn. Is Mixed In Key nuttig anno 2013?

Als iemand andere tips heeft om snel een lijstje tracks te scannen... :)

Mijn YouTube

• 2mb
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-09 23:25

2mb

De nieuwste versie van Traktor heeft die mogelijkheid ook, key scannen. Het werkt wel aardig goed volgens mij. Als je sorteert op de kolom Key krijg je met leuke kleurtjes te zien wat bij elkaar past. De Mixed In Key codes (8A is Am enzo) die je al ingevuld hebt neemt hij over.

Mijn muziek op SoundCloud - Speel online rikken - Maak muziek in je browser

• vlaaing peerd
kevz schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 13:38:
Is Mixed In Key nuttig anno 2013?
nee. Ik zou mijn tijd er niet aan gaan verspillen iig. Want wat is A mineur bv volgens je scanner nu werkelijk? Als de software al in staat is om uberhaupt een kleine terts te scannen, zou het volgende modisch gezien onder A mineur vallen: A mineur (aeolisch), A dorisch, A Frygisch, A lokrisch

geloof me, die gaan niet allemaal doorelkaar passen.

Dus wat nu als je 2 tracks hebt in zgn A mineur die totaal niet matchen, ga je ze dan tot in de eeuwige ellendigheid inelkaar proberen te mixen?

En wat nu als een track uit D majeur en B mineur nou wél heel leuk bijelkaar passen? Die zijn nl enharmonisch aan elkaar en gaan beter bij elkaar passen dan bv Amineur en A frygisch.

En wat nu als 2 tracks die qua tonaliteit totaal niet in de buurt van elkaar komen gewoon uberrrrrvet samengaan (ik ken er meer combinaties van dan combi's die tonaal gelijk zijn), ga je ze dan maar niet draaien?

Kijk, met beatmatchen kan ik me nog voorstellen dat met een BPM meter het tijd scheelt als je geen geoefend gehoor hebt, maar voor "in key" mixen vind ik echt werkelijk maar 1 antwoord mogelijk:

- je bent DJ, gebruik gewoon je oren. -

• kevz
Dat is 100% persoonlijk Vlaaing. Bovendien heb ik al jaren niet live ge dj'd (wil ik wel weer oppakken mgv complete midi controller, maar zo duur). Mijn hobbie op't moment bestaat uit enkele keren per jaar een 'premade set' te maken in Ableton Live. Mijn werkwijze is collect favourite tracks, scan for key, draft track order (en dat doe ik dan via key EN bij muziek stijl, voor de beste resultaten) en dan afmixen/tweaken/perfectioneren in Ableton. Jaren geleden een aantal programma's zoals mixed in key geprobeerd, maar waren toendertijd echt niet te vertrouwen. Vandaar de vraag of iemand een soortgelijke werkwijze hanteerd, of in ieder geval gebruik maakt van key-mixing scanning software :)

Ik heb een sterke voorkeur gekregen voor mixing in key, en soms kan ik mijn oren best vertrouwen. Ik doe dit alleen niet zo vaak, dus dit helpt de boel op tempo te houden (in theorie) zodat ik niet enorm veel tijd er in hoef te steken. Tracks warpen in Ableton Live kost alleen al een (!&^$!^&($& lange tijd haha :P

btw, de enkele sets op m'n utube zijn ook allemaal 'met behulp van' key mixing gemaakt. Klinkt toch niet slecht al zeg ik het zelf :P
YouTube: kevzeh

[ Voor 9% gewijzigd door kevz op 15-08-2013 15:38 ]

Mijn YouTube

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-09 12:53
kevz schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 15:28:
Mijn hobbie op't moment bestaat uit enkele keren per jaar een 'premade set' te maken in Ableton Live. Mijn werkwijze is collect favourite tracks, scan for key, draft track order (en dat doe ik dan via key EN bij muziek stijl, voor de beste resultaten) en dan afmixen/tweaken/perfectioneren in Ableton.
YouTube: kevzeh
Je zou eens naar Mixmeister moeten kijken als je een premade mix wil maken, deze geeft de tracks ook in key weer.

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

• kevz
audiojunk schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 19:57:
[...]

Je zou eens naar Mixmeister moeten kijken als je een premade mix wil maken, deze geeft de tracks ook in key weer.
Dank voor de tip. Even gekeken naar het programma en de vooruitgang, ook het forum, maar ziet er niet echt veelbelovend uit. Ik had er jaren geleden ook al over gehoort, maar het lijkt er op dat het sterk in populariteit verliest door de bugs oa. Ik ga mixed in key proberen, 58 dollar is net niet het einde van de wereld, ben benieuwd ^^

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:06
Mixed in Key had ook mijn aandacht maar voor zon pakket en dan geen demo, vind ik tricky...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Zelfs Traktor op de iPad geeft de key weer voor tracks maar ik merk toch dat de key vaak weinig toevoegt voor non-vocale tracks. Er is voor Mixed In Key ook nog het gratis alternatief "Rapid Evolution", die heb ik een paar jaar terug eens gebruikt. Driftig alles ingevoerd en uiteindelijk toch maar m'n oren gewoon gaan gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakete
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 07:36
kevz schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 21:10:
[...]

Dank voor de tip. Even gekeken naar het programma en de vooruitgang, ook het forum, maar ziet er niet echt veelbelovend uit. Ik had er jaren geleden ook al over gehoort, maar het lijkt er op dat het sterk in populariteit verliest door de bugs oa. Ik ga mixed in key proberen, 58 dollar is net niet het einde van de wereld, ben benieuwd ^^
Ik gebruik al sinds 2001 ofzo MixMeister, heb alle versies zo'n beetje meegemaakt. Maak zelf af en toe een mix, puur als hobby. Ik vind het nog steeds een perfect programma voor als je een premade mix wil maken. Ik ervaar het zelf niet als buggy voor de doeleinden waar ik het voor gebruik :) Download een versie en probeer 't 's uit zou ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
@Sakete

Ik heb MixMeister toendertijd wel geprobeerd hoor, maar ik vond het gewoon net niet goed genoeg voor een echte high quality set. Opties zijn aardig gelimiteerd en geluidskwaliteit is soms so-so. Kan me herinneren dat keylocken nogal wat artifacts achterlaat. Wel vond ik het handig om ff rond te kijken naar track volgorde en daarna direct in Ableton Live aan de slag te gaan. Natuurlijk zijn alle programma's wel in kwaliteit vooruit gegaan, maar volgens mij ziet het er niet naar uit dat MixMeister nog lang zal bestaan tov Ableton Live. Misschien met een versie 8 als dat ooit uit gaat komen, weer ff een sneak peek doen, time will tell :D

Mixed In Key werkt overgens wel ok. Natuurlijk niet 100% accuraat, maar eerder 75%, waarvan de overige 25% naaste keys vind en heel af en toe het compleet fout heeft. 't Is gewoon een nadeel voor iemand als ik die zo perfectionistisch is. Dan maar scannen en checken of het wel klopt (vooral nu, om te kijken of het wel werkt), track order bepalen met winamp, warpen in ableton live, grof mixen, verder perfectioneren en dan pas naar het eind resultaat luisteren (lol!).

Ik heb ergens een hele lange set op m'n HDD waar ik denk ik 120+ man uren aan gewerkt heb. Klinkt dan ook wel lekker uiteindelijk, maar dat was echt veel te veel van het goede 8)7

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakete
Ok. Als ik een mixje maak is het meestal techno (of een variant daarop, zoals minimal / progressive / tech-house). Mij lukt het wel altijd om een goede set te maken. Qua geluidskwaliteit, dat hangt ook voor een groot deel af van de audiobestanden die ik gebruik. Heb ook nog veel MP3tjes van 10 jaar geleden met 128 of 192 kbps bitrate (niet om aan te horen, maar goed) en dan klinkt het wat minder. Maar tegenwoordig is bijna alles 320kbps en dan klinkt het wel redelijk goed.

Het afmixen is nog wel de kunst maar meestal als ik eenmaal zo'n set af heb ben ik er vaak ook wel klaar mee en ga ik niet nog zitten prutesen om het perfect af te mixen :) Vaak gaan er een paar maanden overheen voor ik zo'n set afheb (ik werk er in stukjes aan en soms heb ik maanden geen inspiratie en weet ik niet hoe ik de set verder kan brengen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Met de kwaliteit bedoelde ik meer de audio engine van mixmeister. Maar toendertijd waren de meeste programma's nog niet zo goed als je keylock wilde gebruiken, hoeveel of hoe weinig je ook pitch'd :D

Zelf leun ik naar muziek met melodieën. Van Techno naar voornamelijk Progressive-House en Progressive-Trance, Liquid/Atmospheric DnB. Da's ook de reden dat die artifacts zo opvallen, met straight up techno valt het in het niet.

Die lange set gevonden, 5 uur jumpy liquid drum n bass... lol.
https://mega.co.nz/#!lRtW...oQihxTbAcrCPEiicScoDysib8 (440mb ongeveer)
tracklist: http://pastebin.com/GPge0r2q
Zelf al lang niet naar geluisterd, niet zoveel energie meer voor dat soort muziek. Die 3 uur DnB set op m'n youtube is een stuk verdragelijker :)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakete
Wat ik tegenwoordig sinds Mixmeister 7 een grote vooruitgang is dat je kan kiezen voor 'Turntable mode' en 'Beatmatch mode' of zoiets (zit nu ff op een andere pc dus kan het ff niet exact zien). Voorheen als je het tempo van een track aanpaste dan probeerde Mixmeister altijd de pitch gelijk te houden, maar dit ging soms ten koste van de kwaliteit van de plaat. Maar nu kan je ook kiezen voor turntable mode en dan gaat de pitch van de plaat gewoon mee met tempo. Daardoor wordt de plaat wel volledig intact gelaten en klinken de platen veel zuiverder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
Ik gebruik nu een tijdje: Key Finder (http://www.ibrahimshaath.co.uk/keyfinder/)

Het lijkt aardig goed te werken, en is bovendien gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
archetta schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 11:54:
Ik gebruik nu een tijdje: Key Finder (http://www.ibrahimshaath.co.uk/keyfinder/)

Het lijkt aardig goed te werken, en is bovendien gratis.
Ziet er uit alsof het identiek is aan Mixed In Key, kwa functie EN betrouwbaarheid :')

Ach, ik zit er niet mee :D Harmonisch mixen is episch met melodieuze muziek, ik raad het iedereen aan om in ieder geval te bekijken hoe het werkt ;)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakete
Waar kan je hier makkelijk een mix uploaden zodat ie makkelijk te delen is? Ik had het al via Soundcloud geprobeerd maar die begonnen meteen te zeuren dat ze een auteursrechtelijk beschermd nummer hadden gedetecteerd (de openingstrack van een mix van mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Sakete schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 19:53:
Waar kan je hier makkelijk een mix uploaden zodat ie makkelijk te delen is? Ik had het al via Soundcloud geprobeerd maar die begonnen meteen te zeuren dat ze een auteursrechtelijk beschermd nummer hadden gedetecteerd (de openingstrack van een mix van mij).
Wikipedia: Comparison of file hosting services

Dat soundcloud moeilijk doet is een beetje lam, is inderdaad nog steeds iets meer gericht op producers dan dj's met livesets voor zover ik weet. Anders youtube: Wav -> windows movie maker -> plaatje toevoegen en uitrekken tot audio lengte -> export als wmv met audio kwaliteit op 448kbps (ongeveer)

Verder weet ik het eigenlijk niet. Misschien is Mixcloud wat, maar verder heb ik het niet zo op die site 8)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
Sakete schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 19:53:
www.mixcloud.com

Ik ben daar ook naar overgestapt nadat Soundcloud mixen had verwijderd. Werkt prima, je moet alleen een tracklist toevoegen.

EDIT: Sorry, ik zie nu pas dat je hem wil delen. Dat gaat niet via Mixcloud want die staan geen downloads toe. Ik gebruik zelf altijd www.dnbshare.com maar is primair voor drum & bass volgens mij.

[ Voor 16% gewijzigd door Jesh op 17-08-2013 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakete
Zo, voor de liefhebbers dan, een mix van mij die ik toevallig gisteren heb afgemaakt, gemaakt met Mixmeister. Dit is een techno/tech-house mix.

http://i.mixcloud.com/CDG3W7

Als er mensen zijn die deze mix graag willen hebben, laat maar weten en ik geef je een download link.

[ Voor 33% gewijzigd door Sakete op 18-08-2013 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
En weer een nieuwe editie @ www.db9radio.com, zoals altijd voor de Drum & Bass/Jungle headz. Vandaag weer een split show, met 1 uur Liquid en 1 uur Jungle.

Streaming: http://www.mixcloud.com/jeshdnb/live-db9radiocom-18-08-2013/

Download: http://dnbshare.com/downl...o.com_18-08-2013.mp3.html

Tracklist:

Liquid:

Calibre - Paragov
Motta & MSDOS - Dots
Break - Who We Are
Melinki - Lifted (ft. Kinsella)
Donnie Dubson - Assemble
Ncamargo - Desire
Greenfly - Outer Rim (Kubiks Remix)
Nookie – Only You (dRamatic & dbAudio 2013 Remix)
Malaky - Keeping On
Severity Zero - Gyangstas
Delano – Big, Bad & Heavy (Logistics Remix)
Technimatic - Sphere
Command Strange - Shine
Anile ft. Jess Brinham - That Night
Sunny Crimea - Sun Goes Down
Dan Guidance - Think
Funkware - Boombox

Jungle:

Nebula - Mass Weight
Kid Lib - Da Absolute Dubplate Danger (Feat. Mc Murman)
Scape - Dedication
DJ L.A.B. - Eradication
Andyskopes - True Human Emotion
Future Cut - Whiplash (Verb Remix)
Jem One - Bullet To The Head
Kid Lib - Lick A Shot
Seed Organization & Big Toes HiFi - Sound A Goody Goody (ft. Danger Man) (El Richee Remix)
Level - Back Up Off Me
Nebula - The Dynasty
Morgan Heritage - Down By The River (Chris Rockz Remix)
Infest & Parallel – Deep Science
Acid Lab - Take Control
Bay B Kane - Earth Ah Run Red
DJ Vapour & Hades - Ignition
Foreign Concept ft. T Man - Tag Team
DJ Westy - Now That You've Gone

oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerald182
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-11-2017
Van het weekend een nieuwe Danceflight Podcast online gezet.
Deze keer een guestmix van Overtracked. Enjoy!

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=8tN5k1aPpCI]

Tracklist:
1. Overtracked - Ocean Drive (Original Mix)
2. Lunde Bros - Can you feel it (Original mix)
3. Skrillex vs. Plastic Funk,Tujamo - Make It Bun Dem WHO! (Marcello Lepore Mash-Up)
4. Bryan Adams - Run To You (Dj GS Bootleg )
5. Infinity - Infinity Ink.
6. Overtracked ft. Rod Stewart - Time Is On Your Side (Young Turks)
7. U2 & Dr. Kucho! - With Or Without You (Dr. Kucho Rework)
8. Avicii - Speed (Burn & Lotus F1 Team Mix)
9. Overtracked vs. Adi G - Highlife (Original Mix)
10. Chuckie - Shed My Skin vs Make Some Noise (Massivedrum Bootleg)
11. Josh Butler - Got A Feeling (Bontan Remix, Pleasurekraft Edit)
12. Pep & Rash vs. Overtracked - Booze Up (Work Title)
13. Spenca - Superstition (Feat. Stevie Wonder)
14. Roos - Instant Moments (Overtracked Bootleg)
15. Unknown - Rattle Zombie
16. Martin Garrix - Animals (Original Mix)
17. Overtracked - Discovery (Original Mix)
18. Speedy J - Pullover (Laidback Luke Remix)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a fly
We hebben vanavond een extra speciale gratis editie van Boemkool, met NCT en Maduk :D

"Don't try this at home. We are professionals; We've been doing this since yesterday"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
a fly schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 13:15:
We hebben vanavond een extra speciale gratis editie van Boemkool, met NCT en Maduk :D
Nice!

Om ook even te patsen : Wij hebben 7 sept; Black Sun Empire, High Rankin en Smooth in de tent :7

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/y6mloLe.png

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterwhite
Voor mijn xone 42 zoek ik nog een externe geluidskaart.

De audio 6 dj lijkt me wel wat maar 220 euro vind ik een hoop geld.

Is er een goedkoop alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlaaing peerd
kaos- schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 13:21:
[...]

Om ook even te patsen : Wij hebben 7 sept; Black Sun Empire, High Rankin en Smooth in de tent :7
Als dat de XL editie is, wat noem je deze line-up dan?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ygedFQJyW1AEFmdSh69egKHM/full.jpg

:P maaarrre nice. BSE is altijd wel relaxt om naast te draaien!

[ Voor 34% gewijzigd door vlaaing peerd op 19-08-2013 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
Wat een dikke line-up hebben we toch zo!
Wil iedereen aub ff helpen promoten, ook al ga je zelf niet? Alvast onwijs bedankt!

Nog iets anders, even een leuke discussie aanzwengelen: Xone DB2/4 VS DJM900 Nexus.
Wat is jullie voorkeur en waarom? :9

Mijn Xone 92 heb ik namelijk verkocht dus ik sta voor deze keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
vlaaing peerd schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 18:57:
[...]

Als dat de XL editie is, wat noem je deze line-up dan?
XL staat voor het feit dat we meerdere "grote namen" boeken op 1 avond. :)

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a fly
walterwhite schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 14:41:
Voor mijn xone 42 zoek ik nog een externe geluidskaart.

De audio 6 dj lijkt me wel wat maar 220 euro vind ik een hoop geld.

Is er een goedkoop alternatief?
Kan je iets specifieker zijn in je eisen hiervoor? Denk aan hoeveelheid en type in-&output.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-09 13:39

Erikie

www.erikie.nl

Deze house/technoset heb ik vorige week gedraaid in perron, misschien fijn om mee het weekend in te gaan :)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
Jaja, het is weer zondag en dat betekent 2 uur Drum & Bass in ya face! 1 uur Liquid en 1 uur Neuro, zoals altijd voor de liefhebberts.

Komende week geen show i.v.m. vakantie, dus de volgende editie is op 8 september van 17.00-19.00 @ www.db9radio.com

Streaming: http://www.mixcloud.com/jeshdnb/live-db9radiocom-25-08-2013/

Download link: http://dnbshare.com/downl...o.com_25-08-2013.mp3.html

Tracklist:

Liquid Section:

Calibre - Keep Control
Paramount - Electric Blue
Ben Soundscape & Superior Selectionz - Tribute
Pennygiles & Jess Brinham - Caught In Your Eyes
AMC & DBR UK ft. Robby Stone - Blue Waters
dRamatic & dbAudio - Got Feeling
Funkware - Too Many Rich Too Many Poor
Marvel Cinema - Funny Bones
DJ Skill - Spring Jazz
J Logic - Close To Me
Random Movement & Ben Soundscape - Perpetual
Bladerunner & Savage Rehab - Somethings Got To Give
DJ Marky & Makoto - Konfused
MSDOS - Schoolish
Euphorics - Book Dust
Joaquim - See's Ink

Neuro Section:

Acid Lab - Drone
Andy Pain & Z Connection - Chemical Reaction
Rawtekk - Photone Recruits
M-Zine, Scepticz & Distant Future - Sinister
Disept - Spittin
Stealth - Scrummage
Scylla & Speedwagon - Madhatter
Villem, Linden, Mako & Fields - Saturate
Break ft. Silent Witness & Survival - Conference Call
Cause 4 Concern - Jinx
Gerra & Stone - Tenfold
Myselor - Alive (Insom Remix)
Billain - Soulmatter
Borderline - Thinker (Teknik Remix)
Allied ft. Future Signal - Beta Wave
Prolix - Scourge
Optiv & BTK - Sabretooth (Audio Remix)
Killer Industries - Disaster

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerald182
Iemand nog interesse in een complete set?

Met pijn in mijn hard doe ik deze weg, ik kom ernstig in de knel in verband met ruimtegebrek.

http://www.marktplaats.nl...6&previousPage=mympSeller

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Iemand hier ervaring met zogenaamde DJ-pools?

Zo'n structuur lijkt me voordeliger en makkelijker dan alle nieuwe tracks zelf constant in het oog (oor) houden...

Heb al naar een paar websites gezien, maar de meeste ervan lijken met toch meer naar een "amerikaans" dj-publiek te vissen, met veel pop en latin, dancehall...
Ik zoek eigenlijk een dj-pool met voornamelijk EDM, ik wil niet extra betalen voor muziekgenres waar ik geen interesse voor heb. Zolang het maar hoge kwaliteit is (bitrate,flac e.d.), DRM vrij (wellicht wel audio-'watermerk' maar zonder probleem te kopieren/branden/... en alle bestanden te behouden zelfs na stopzegging abbo), brede backlog (van liefst +10 jaar) is alles goed (liefst wel niet al te duur natuurlijk ;) ).
(Misschien heb ik wel redelijk zware eisen precies nu ik alles nalees :P .)

Of dl'en jullie gewoon tracks van dance-tunes/beatport...?

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

• kevz
Ik heb al jaren een beatport account inderdaad. Vroeger ook wel Audiojelly. Discogs verkoopt ook digitaal tegenwoordig, handige site dat als info database. Dus geen promo's of wat dan ook, puur publieke releases zegmaar. Ik vind dat Beatport's suggesties altijd wel ok werken, 'users who liked this also liked...' en sowieso is hun indeling per genre wel aardig. Wel vind ik dat sommige tracks wat breder in hun genre's getagged kunnen worden, maar cant complain really. Niet al te lang geleden hebben ze de site ook geupgrade, sample banks, dj sets, nieuws site. Gebruik die onderdelen van de site zelf (nog) niet, ik doe maar sporadisch eens wat met muziek :)

[ Voor 3% gewijzigd door kevz op 29-08-2013 16:09 ]

Mijn YouTube

• -_D_-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-09 16:01

-_D_-

Polsbandje

Doe vanavond een house set van een uurtje op In Progress Radio! Dus voor iedereen die lekker vanuit z'n luie stoel muzakjes wil horen, klik op de link hieronder vanaf 22:00 vanavond ^_^

http://www.inprogressradio.com/player.html

- - Ik draai en maak muziek :) - -
It's not far back to sanity
At least it's not for me
And when the wind is right you can sail away
And find serenity

• Diminish
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-11-2024
leuk leuk leuk, voor welk programma ? :)
wij doen nog steeds wekelijks een 2 uurs show op de dinsdag avond om 20:00 !

• -_D_-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-09 16:01

-_D_-

Polsbandje

Smaakmakers :)

- - Ik draai en maak muziek :) - -
It's not far back to sanity
At least it's not for me
And when the wind is right you can sail away
And find serenity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coen-
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-02-2023
Weet iemand goede DJ-Speakers voor ongeveer 100 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Coen- schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 08:59:
Weet iemand goede DJ-Speakers voor ongeveer 100 euro?
Speakers zoals in PA of meer zoals in monitor speakers? :)
Indien PA, voor 100 euro (zelfs per stuk) vind je sowieso weinig deftigs als je actieve PA speakers zou willen. Zelfs passieve zullen lastig zijn, misschien een paar 8' of 10' van JB Systems?

Voor monitors is blijkbaar "Hercules XPS 2.0 60 DJ-monitorset" wel een goede, én onder de 100 euro. Voor KRK moet je toch ineens al een pak meer neertellen ;)

[ Voor 27% gewijzigd door BlaSfem0n op 30-08-2013 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Beste mede DJ's willen jullie aub helpen om komende week ons GoT FOUR feestje te promoten?
Ook al kom je zelf niet maar woon je in de buurt van Groningen, of ken je mensen in Groningen en draag je ons een warm hart toe (wat jullie natuurlijk allemaal doen :9) help ons ff die tent vol te krijgen!

Wijs mensen aub ff op de site: www.four-events.nl en de FB pagina: https://www.facebook.com/pages/Four-Events of de pagina van het feest: https://www.facebook.com/events/143220325884637/

We hebben echt een dikke line-up en het wordt net als vorige keer ongetwijfeld weer een top sfeertje!

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartaz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-09 10:02

Bartaz

Likes cookies!

Ik wil een Kontrol X1 mk2 i.c.m. een Kontrol Z1 gaan bestellen (+ 2x NI bag).
Heeft iemand tips waar dat nog goedkoper dan bij Bax-shop.nl of Tonecontrol.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a fly
Je noemt wel de goedkoopste shops uit Nederland. Tonecontrol lijkt actief hun best te doen om de goedkoopste prijs te hanteren, Bax moet je er redelijk vaak voor mailen. Bij beide is het mogelijk om korting te regelen door te bellen/mailen. Ze hebben ook met enige regelmaat kortingsacties op het gehele assortiment, maar dat is toch weer afwachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Sowieso kortingscode voor Bax: MEDIA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartaz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-09 10:02

Bartaz

Likes cookies!

Helaas is die code verlopen... heb net wel via e-mail 30 euro korting kunnen regelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Vandaag is het zover, we gaan Groningen onveilig maken met ons FOUR feestje!

Mocht je vanavond niet kunnen maar wel in (de buurt van) Groningen wonen, en het leuk vinden om een beetje te helpen. We hebben nog wat extra handen nodig met verlichting ophangen etc. Alle hulp is welkom! ff een uurtje ofzo. PM mij dan even.

Hopelijk tot vanavond! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Jullie zullen me vast voor gek verklaren, maar ik ga m'n CDJ2000's en DJM800 omruilen voor de Nexus varianten (met de DJM900 dan).

Nu nog kijken of ik die platinum editie voor minder kan scoren of gewoon deze set http://www.tonecontrol.nl...xus-ltd-m--rmx-1000-ltd-m en dan de speakers en de RMX doorverkopen.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
De DJM kan ik begrijpen maar waarom de 2000's?
Enige verschil met de nxs is de sync knop toch... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
Zeau, terug van vakantie! Tijd voor een nieuwe show op www.db9radio.com!

Vandaag back on that Liquid & Neuro tip, beiden een uur... so wie immer voor de liefhebberts!

Streaming: http://www.mixcloud.com/jeshdnb/live-db9radiocom-08-09-2013/

Download: http://dnbshare.com/downl...o.com_08-09-2013.mp3.html

Tracklist:

Liquid Section:

Arp XP & Maurs - Strange Delight
Phase - Walk Alone
Blade - No More Goodbyes
Jay Rome & Paul SG - Sweet Sundays
Nymfo - Whenever You Need Me
Brother - Distance Between
Soultec & MSDOS - Samba Jazz
Euphorics & Funkware - Flying Away
Source Code DnB - Keep On Running (Jaybee Remix)
Madcap & Villem - Inflated Tear (Madcap Remix)
Aquasion - Diamonds In My Watch
BCee - Last Daze
Spective - Gettin' Down
Savage Rehab & Physics - Nomad
Ted Ganung & MSDOS - Nickeisha
Furney & Locksmith - So High
D.Side - Capillary
Mage - True Symbiosis

Neuro Section:

D Iolax - Oreon
Critical Impact - Get Too
Command Strange - Black Hat
Disept - Rebellion
DLR, Hydro, Mako & Villem - The Formula
Maztek ft. Nuclear MC - What We Bring
Ed:it - Defects
Fade - Blckd
Philth - Destiny
Stealth - Nanite
Maztek - Caph
Fourward - Sewer Run
Inside Info ft. Girl X - Real World
Rregula - In The Weeds
Kodin - Me
Rregula - Lustre
Lethal - Vortex
Myselor - Compulsion
Audio - Ruffneck
A.M.C & Six Blade - Killa
Neomind - Saw Me

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerald182
Youtube lijkt me de laatste tijd aardig in de steek te laten. De afgelopen twee edities van Danceflight Podcast werden simpelweg geweigerd in verband met de rechten. Het lijkt of ze het Soundcloud syndroom hebben over genomen. En wat schetst mij verbazing, Soundcloud pakt de meest recente editie nu wel. :/
Ik hoop dat jullie hem tof vinden. Gemixt met mijn nieuwe controller btw. S4! :P

Danceflight Podcast #11 - The Spinnin Edition
https://soundcloud.com/da...st/danceflight-podcast-11

Tracklist:
1. Beatmechanic - Voice of Soul (Original Mix)
2. The Presets - It's cool (Andrew Bayer and James Grant Remix)
3. Nora En Pure - Sweet Melody
4. The Cube Guys & Mike Vale - Una Mattina (Original Mix)
5. Get Far - Let's Play (Original Mix)
6. Duck Sauce - It's you (Gregor Snake Danceflight Mash Up)
7. Nicky Romero vs. Krewella - Legacy (Vicetone Remix)
8. Hook 'N Sling and Chris Willis - Magnet (Original Mix)
9. Steve Angello vs. Matisse & Sadko - SLVR
10.Dannic - Rocker (Original Mix)
11. Fedde le Grand & Michael Calfan - Lion (Feel the Love)
12. Quintino and Blasterjaxx - Puzzle (Original Mix)
13. La Fuente and SL8 - Fancy Fair (Original Mix)
14. Kenneth G - Stay Weird (Original Mix)
15. DVBBS & Borgeous - Tsunami (Original Mix)
16. Tiesto & DJ Punish - Shocker (Basscamp Remix)

[EDIT] En nu werkt hij wel weer... 8)7

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=fP73uF3DLm8&list=HL1378714169&feature=mh_lolz]

[ Voor 12% gewijzigd door Gerald182 op 09-09-2013 10:09 ]

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik heb eindelijk weer een nieuwe Moombahton mix in elkaar gedraaid. Deze keer zou ik het wel leuk vinden om vooraf commentaar te krijgen. Mocht het tegenvallen dan gaat die opnieuw. :P

DM je SoundCloud username of e-mailadres.

De tegenprestatie is dat ik mij aanbied voor hetzelfde, anytime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Nieuwe Traktor S2 en S4 MK2 :)

YouTube: Traktor Kontrol S4 MK2 and S2 MK2 // presented by ToneControl.nl

De S2 ziet er precies uit als wat ik wil: degelijke controller, kan samen werken met een laptop maar ook met de iPad, voorzien van jogs, transport controls en fx :9

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Geen touchstrips :( maar verder wel nice.

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-09 12:53
Ik had meer verwacht van de S4 MK2, 8 pads ipv 4 pads voor bv cuepoints, touchstrip zoals op de X1 MK2.
Nog steeds geen filterknop op de S2 voor een 2 kanaals controller van bijna 500€.

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Het valt niet mee om een vinyl collectie te verkopen zeg :/ Mensen willen best veel betalen voor enkele vinyls, maar een beetje meer betalen voor de hele collectie waar ik mee geholpen zou zijn, ho maar :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
En de volgende Sunday Session... 1 uur Neurofunk en 1 uur Jungle. For the headz!

Streaming: http://www.mixcloud.com/jeshdnb/live-db9radiocom-15-09-2013/

Download: http://dnbshare.com/downl...o.com_15-09-2013.mp3.html

Tracklist:

Neuro Section:

Crystal Line - Born From Hell
Ed:it - Ideology
Kalm & Carera - Perceptions
Survival & Silent Witness - Speedbag
BCee - Africa
Axon - Relapse (Gerra & Stone Remix)
7th Sense - Chromestar (Dabs Remix)
Double Helix - Delusion
Agressor Bunx - Sleeping Sun
Jade & State Of Mind - Here We Go
Survival - Didgy
Optiv & CZA - Back To The Future
Rene LaVice - Tap Dat (Chords Remix)
Frankee - Black Heart
Incognito - Breathe & Step
Telekinesis - Lich
Inside Info - Honey Bee (Audio Remix)
Playma ft. Fred Vedo - Monsters
Myselor - Rise
Wally D - The Harrowing

Jungle Section:

dgoHn - Jack Salad
DK Ritual - Massive
Technical Itch - Oblivion Survival
Eschaton - Lunar (Paluca & S Kid Remix)
Evil Audio - Time Surfer VIP
Kid Lib & Tim Reaper - Hackle Dem Body
Nolige - Face It
nScape - Storm
Andyskopes - True Chord Redux VIP
Drum Cypha - Send Em Out
Acid Lab - Your Choice
Jem One - Metal Voice
Scape - Elements
Future And Senses - Lightspeed
Kid Lib - Da Kung Fu King
Nebula - Cruel
Krinjah - Amen Pump

:9

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10:53
Alvast voor een beetje weekendgevoel een lekker Electro House setje.

Te beluisteren via http://i.mixcloud.com/CDes9K

[ Voor 4% gewijzigd door rhodium op 18-09-2013 01:28 ]

• Gerald182
audiojunk schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 12:02:
Ik had meer verwacht van de S4 MK2, 8 pads ipv 4 pads voor bv cuepoints, touchstrip zoals op de X1 MK2.
Nog steeds geen filterknop op de S2 voor een 2 kanaals controller van bijna 500€.
Ik ook. Numark biedt nu de Mixtrack Quad aan voor ruim 250 euro.
Hij ziet er op het eerste gezicht speelgoedachtig uit, maar als je hem in de hand hebt, voelt hij er solide. Met 8 pads per deck, voor de helft van het geld. Native en Pioneer lijken wel een beetje de Apple onder de controllers te worden. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Topic is redelijk stil hier afgelopen dagen...
Ik zal even een leuke ervaring met jullie delen.

Gisteren was ik met mn vriendin en vrienden bij een Saturn filiaal waar een setje CDJ's aangesloten stond en je gewoon kon draaien. Het was vrij rustig op die afdeling, voor een zaterdag nog wel, maar het liep al tegen 17:00. Ik had mn USB sticks bij me dus ik ging voor de grap ff lekker techhouse staan draaien, volume (ongemerkt... :*) ) steeds een tandje hoger natuurlijk.

Na een kwartier ofzo staat er iets van 20-25 man ofzo om me heen... haha
beetje te bouncen.

Personeel lieten me ook gewoon mn gang gaan, en hij stond best wel hard op een gegeven moment. Toen ik na half uurtje/ 3 kwartier ofzo stopte (ik moest ook gewoon wat kopen bij de camera afd ernaast.... daarvoor kwam ik, 18:00 sluiten) kwam personeel naar me toe van "stop je nu al?! ga nog ff door!" Haha :9

Wel grappige ervaring, meestal bij dat soort winkels als je iets ff wat harder zet ofzo dat ze meteen naar je toe komen en zeuren of ze je kunnen helpen en dat ie zachter moet enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
En de Sunday Sessions van vandaag zit er weer op. 1 uur Liquid en 1 uur Neuro.

Streaming: http://www.mixcloud.com/jeshdnb/live-db9radiocom-22-09-2013/

Download: http://dnbshare.com/downl...o.com_22-09-2013.mp3.html

Tracklist:

Liquid Section:

Halogenix ft. Zoe Klinck - Take The Lead
Alicia Keys - Feelin Me, Feelin U (Friske Remix)
Phase 2 - The Groove
Jrumhand - Against All Odds
Bredren - Nina Dobrev
Deeper South - East Meets South
Seba - Under The Sun
Thesis - Homecoming
Nuage - Eversky (Anile Remix)
nCamargo - Radiant
Skeletone & Silence Groove - Calling For You
Hosta - Into The Unknown
BCee & Bladerunner ft. Phillippa Hanna - In The Shadows
Scott Allen - Parallel Reality
MSDOS & Malaky - Autumn Leaves
Flowrian & Deeper Connection - Nightlife Avenue
Actraiser - Missing Paradise

Neuro Section:

Break - End Of Time
Klute & Prolix - Keep It Simple
Ulterior Motive - Point Of Difference
Ed Rush - Pheromone
Rico, Zeal & Litta - Lycan
Mindscape ft. Chris SU - Swampster
Max Shade & Talent - The Killers
Inside Info & Smooth - Hear Me Roar
Dose - Caffeine Dream
Rregula - Lode Runner
Artifical Intelligence ft. Jamakabee - 10 Outta 10
Agressor Bunx - Tornado
Ulterior Motive - Gang Rule
The Upbeats & Noisia - Clamber
Noisia & Phace - Outsource (Misanthrop Remix)
Myselor - Sly Wish
Phace & Misanthrop - Fortune
Black Sun Empire ft. Foreign Beggars - Dawn Of A Dark Day (Prolix Remix)
Rawtekk - Monopolists & Robberies

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:46

Nibbz

Postmaster General

Ben nog met dit nummer bezig (tips zijn welkom :)).. het zou een house track moeten worden.. kan het daarmee voor door?

overigens laatst ook een numark mixtrack pro II gekocht. Erg lastig.. maar wat is dat leuk zeg, nummers in elkaar draaien!

(oeps deze hoort eigenlijk thuis in de producer thread)

[ Voor 39% gewijzigd door Nibbz op 23-09-2013 01:00 ]

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-09 17:04
Weer eens een set van mijn kant, opname van de set die ik speelde op Hell & Dunkel festival twee weken geleden:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerald182
ElayZ schreef op zondag 22 september 2013 @ 10:48:
Wel grappige ervaring, meestal bij dat soort winkels als je iets ff wat harder zet ofzo dat ze meteen naar je toe komen en zeuren of ze je kunnen helpen en dat ie zachter moet enz.
Dat is zeker wel vet, ik kan me een slechtere besteding van mijn zaterdag bedenken... 8)

Een nieuwe editie van Danceflight Podcast staat online, deze keer een guestmix van Avine. En ik moet zeggen, ik vind hem zeer geslaagd. Feedback altijd welkom! :*)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=WcyqrtKdyIY]

Tracklist:
1. Avicii vs Jerome Isma - Wake Me Up (Kryder Edit)
2. ASH - Let Me Show You Love (Tom Swoon Edit)
3. Bruno Mars - Locked Out Of Heaven (Project 46 Mashup)
4. Avicii vs. Nicky Romero - I Could Be The One (DubVision Remix)
5. Bassjackers vs. Icona Pop - I Dont Care vs. Crackin (Hardwell Summer 2013 MashUp)
6. DVBBS & Borgeous - Tsunami (Original Mix)

Exclusive tracks
7. Klangkarusell - Sonnentanz (Exclusive Bootleg)
8. Daft Punk vs Mysto - Lucky To Be Alive (Exclusive Mashup)

9. Robin Thicke - Blurred Lines (DallasK Remix)
10. Alvaro & Mercer feat Lil Jon - Welcome To The Jungle (Riggi & Piros Remix)
11. Avicii feat. Salem al Fakir - Silhouettes (Syn Cole Creamfields Mix)
12. Krewella - Alive (Cash Cash x DJ Kalkutta Remix)
13. Mercer - Supreme (Original Mix)
14. Zedd ft. Foxes - Asura Clarity (Tom Swoon & Filtercrush Edit)
15. Hardwell & Amba Shepherd - Apollo (Lucky Date Remix)
16. Eurythmics vs. Halfway House - Sweet Peak Dreams (MAKJ Edit)
17. Clockwork ft. Wynter Gordon - Surge (Deorro Remix)
18. Knife Party - LRAD (Avine's Smashup)
19. Macklemore - Thrift Shop (Mikael Wills Bootleg)

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Een paar gare mensen op SoundCloud: Followen en liken, dan dat ongedaan maken en weer doen om een nieuwe notification te genereren, en als je dan nog niets terug doet unfollowen/unliken ze helemaal. 8)7

Binnenkort maar eens de mensen browsen die al vanaf het begin volgen. Nooit echt tijd voor gehad.

Anyways, de 3e Moombahton mix is af. Opnieuw gemixt en gelukkig maar, want het is een stuk beter nu.

1. Iggy Azalea - Drop That (ETC!ETC! Moombahton Remix)
2. Milo & Otis - (Feel) Like A Sir
3. Valentino Khan & ETC!ETC! - Eat It (The More Moombah Edit)
4. Donkong - Turn It Up
5. Baauer - Yaow (Shane Suffriti & Gurbtron Remix)
6. Rez & Des - Grind N' Roll (Vito Smash Remix)
7. Damage - Illectric
8. ZEDD - Shave It! (Sazon Booya Remix)
9. Kapo - Metele!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22-09 22:33
Misschien een hele rare vraag van een newbie in dit gedeelte van het forum.....

Maar zit er hier iemand die toevallig een stukje muziek zou kunnen aanpassen voor mij?
Dacht het zelf wel even te kunnen maar met 4 verschillende programma's krijg ik het toch niet mooi klinkend voor elkaar.

Het gaat om het nummer Blues Brothers - Everybody Needs Somebody To Love
Maar dat begint met een heel welkomst stukje voor de politie zo tussen de 12,5 en 40 seconden
We're so glad to see so many of you lovely people here tonight and we would especially like to welcome all the representatives of Illinois law enforcement community who have chosen to join us here in the Palace Hotel ballroom at this time. We do sincerely hope you'll all enjoy the show and please remember people, that no matter who you are and what you do to live, thrive and survive, there're still some things that make us all the same. You, me, them, everybody, everybody.
En dat zou ik er graag tussenuit willen.
ik wil het draaien op mijn bruiloft morgen maar vind dat stukje niet echt bruiloft materiaal ;)

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

• vlaaing peerd
kan je beter in het producerforum vragen denk ik.

Maar zover ik me kan herinneren word er muziek onder die tekst door gespeeld (de band zet in en Jake en Elwood doen dit praatje), dus ik ben bang dat je het niet kan vervangen of verwijderen zonder dat je dat gaat horen.

Op korte termijn word het sowieso moeilijk, als er wat meer tijd was zou je substractieve filtering kunnen doen, maar dat ga ik (en veel anderen waarschijnlijk) niet voor morgen voor je klaar krijgen. Teveel priegelwerk en ge-edit vrees ik.

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22-09 22:33
was ik al bang voor....
toch bedankt heb het just in case toch ook maar even in het juiste topic geplaatst ;)

[ Voor 65% gewijzigd door harley op 26-09-2013 15:48 ]

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ik weet niet of jullie deze al gezien hebben, maar ik mis toch wat...
Nog even los van de witgeverfde spullen, dus. Jammer Bob.

Afbeeldingslocatie: https://scontent-a.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/1374724_620219474685470_265270403_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Kaj. schreef op donderdag 26 september 2013 @ 15:45:
Ik weet niet of jullie deze al gezien hebben, maar ik mis toch wat...
Nog even los van de witgeverfde spullen, dus. Jammer Bob.
Och nee, das allemaal draadloos tegenwoordig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
Sunday Session time again! Wederom een editie met 1 uur Liquid en 1 uur Neurofunk... enjoy!

Streaming: http://www.mixcloud.com/jeshdnb/live-db9radiocom-29-09-2013/

Download: http://dnbshare.com/downl...o.com_29-09-2013.mp3.html

Tracklist:

Liquid Section:

Kubiks & Lomax - Taking A Stand
BCee - Our Time
Alex Clare - Treading Water (Lenzman Remix)
Macca & Vector - Two Lovers
Jrumhand - Decadence
Impact - Looking Back
Scott Allen & Deeper Connection - Sight Unseen
Flowrian - Contact
Blade - Black Smoke
Funkware & Mr. Zodiac ft. Stefanie - Sunny Beats
Naibu ft. Key - Play With Fire (Nitri Remix)
Invisible Landscape - Chain
Sunny Crimea - Little Visions
J Logic - I've Got The Love
Dr. Meaker - Music In The Night (Unreal Remix)
Breach - Jack (Calibre Remix)
Loz Contreras - Favela Stories

Neuro Section:

Rido - Faith
State Of Mind & Nymfo - Get Humpty
Incognito - Reckless
Chrisp - Hound (Ulterior Motive Remix)
Survival & Silent Witness - Noise 3
Paimon & Place 2B - Sleep
Savage Rehab ft. Saxxon & Gigante - Step Inside
Int Company - Panther (Foxconn Remix)
Naibu - Long Way Out (Survival Remix)
Audio - Headroom VIP
Andy Pain & Z Connection - Quicksand
Octane & DLR ft. Break - Murmur
Myselor - Dark Horizon
Max Shade & Talent - The Prototype
Zero Method - Cold War (Optiv Remix)
Rregula - Stomp Shank Redemption VIP
Ancronix - Lightly Salted (EBK Remix)
Eiton ft. Hostile MC - Nothing

:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:06
Wow, nu zie ik hoe lang ik afwezig ben geweest en wat voor toffe progress die topic heeft gemaakt.

- @ Jesh lekker setje!
- Wat gaan die danceflight Mixtapes hard zeg! Respect!

Ondertussen heb ik 2 CDJ 2000 en een DJM 2000 in een nog te bouwen studio staan en heb ik wel al weer wat toffe gigs achter de rug.

Zo stond ik in de line up bij Blasterjaxx en Funk D op Get Loose festival en heb ik eindelijk wat toffe boekingen staan buiten Almere, o.a. in Utrecht en Amsterdam.

Ook ben ik afgelopen zomer tourmanager geweest van het DJ/MC duo Girls Love DJ's, wat kunnen die gasten draaien en een sfeer creërenn zeg, Wauw.
Afgelopen Zaterdag nog naar Herfstkriebels geweest in Central Studio's waar ik nog even heb staan praten met Martin Garrix en Alvaro die beide een **** harde set hebben neergezet.

Verder ben ik bezig met een eigen radio show/podcasts, waarvoor ik nu testjes draai met de setup.
Wat ik merk is dat ik erg veel ruis record over mijn signaal naar m'n geluidskaart/Macbook en wat ook duidelijk is te horen tijdens het afspelen van het .flac bestand.

Hebben jullie tips voor dit probleem? Ik kwam wel bij de Noise canceling/ruis verwijdering van Audacity terecht alleen daar word ik helaas niet heel erg wijs uit.
Heb liever dat het al niet in de opname voorkomt.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
Thx mate!

;)

[ Voor 28% gewijzigd door Jesh op 01-10-2013 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerald182
mr.DJ95 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 11:16:

- Wat gaan die danceflight Mixtapes hard zeg! Respect!

Zo stond ik in de line up bij Blasterjaxx en Funk D op Get Loose festival en heb ik eindelijk wat toffe boekingen staan buiten Almere, o.a. in Utrecht en Amsterdam.

Hebben jullie tips voor dit probleem? Ik kwam wel bij de Noise canceling/ruis verwijdering van Audacity terecht alleen daar word ik helaas niet heel erg wijs uit.
Heb liever dat het al niet in de opname voorkomt.

Alvast bedankt!
Thanks en volgens mij verdien jij meer respect, want je timmert aan de weg zo! Ga zo door!

Voor wat betreft je ruis, heb je de latency van je geluidskaart helemaal onder controle?
Alle drivers goed in orde? Kwaliteit van je geluidskaart mogelijk een oorzaak?
Softwarematig achteraf iets weghalen is nooit tof namelijk. De oorzaak (bron) ligt mogelijk ergens anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoewe
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 24-09 21:57
Heeft die DJM-2000 nou al een digital out?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerald182

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:06
Gerald182 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:51:
[...]

Thanks en volgens mij verdien jij meer respect, want je timmert aan de weg zo! Ga zo door!

Voor wat betreft je ruis, heb je de latency van je geluidskaart helemaal onder controle?
Alle drivers goed in orde? Kwaliteit van je geluidskaart mogelijk een oorzaak?
Softwarematig achteraf iets weghalen is nooit tof namelijk. De oorzaak (bron) ligt mogelijk ergens anders.
Thanks!

Ik denk dat ik het meer moet zoeken bij de kabels waardoor ik record die mogelijk langs de power-kabels liggen van de KRK's en DJM, zou dit uit kunnen maken?

Vanavond waarschijnlijk een KRK 10S bestellen of kijken of er nog wat leuke studio subjes te vinden zijn in NL voor +/- 400 euro. Enige tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-09 13:53
mix opgenomen voor een festival aankomende zaterdag

https://soundcloud.com/sleazy-v/the-village-festival-2013

1. Major Lazer - Hold The Line (feat. Mr. Lex & Santigold)
2. Schlachthofbronx - Dickie Riddim (feat. Warrior Queen)
3. Banginclude- Swerve
4. Chase & Status - No Problem (DJ SuperStereo Remix)
5. Hataah - Sekwe
6. Major Lazer - Scare Me feat. Peaches & Timberlee (Blass Reggaeton Remix)
7. Bro Safari & UFO - Drama (JSTJR Remix)
8. Skrillex, 12th Planet and Kill The Noise - Right On Time (Alex Young Remix)
9. TWRK - NOLIA
10. Douster ft. Aidonia - Uucko Tight
11. TWRK x 4KORNERS - WORK
12. Showtek - Booyah (JSTJR Bootleg)
13. Santigold- Say Aha (Tepr Remix)
14. FilosofischeStilte - Hairdoo VIP
15. Otto Von Schirach - When Dinosaurs Rule The Earth
16. Justin Timberlake - Cry Me A River (King Kong ''Go On And Just'' Bootleg)
17. Steve Aoki & Angger Dimas feat. Iggy Azalea - Beat Down
18. GTA - Yolohton
19. Bro Safari & ETC!ETC! - Suspects
20. N.E.R.D. - She Wants To Move
21. The Wizard feat. Nyanda & Chedda - Like A Pro (Yellow Claw Flames of the Dutch Lion Remix)
22. Moderat - Bad Kingdom
23. Popcaan - The System
24. RDX - Jump(Raw)
25. Zebra Katz feat. Azaelia Banks - Ima Read
26. De Jeugd van Tegenwoordig - Shenkie
27. Marble Players - Marble Anthem (Original Mix)
28. Cajmere - Percolator (Major Lazer Remix)
29. INOJ - Love You Down (eSenTRIK VIP Remix)
30. Migos - Versace (feat. Drake)
31. Ace Hood - Bugatti (DJ Tray Remix)
32. Jeremih - Girlz Gon Wyld (Taste Tester Remix)
33. Berou & Canblaster - Kapongo Dance (DJ Tray Remix)
34. Janet Jackson - I Get Lonely (DJ Hoodboi Remix)
35. Wildlife! feat. Rapha - PC Riddim
36. Buraka Som Sistema - Kalemba (Wegue Wegue)
37. Dismantle - Computation
38. Rustie - Slasherr
39. S-Type - Billboard
40. Macklemore & Ryan Lewis - Can't Hold Us (feat. Ray Dalton)
41. Miguel - Do You… (Cashmere Cat Remix)

tot en met justin timberlake is van mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:05
Ook weer een nieuwe mix gefrabiceerd.

Raw techno dit keer..even geen tracklist voor handen..maareh tracks van o.a truncate, oscar mulero, sleeparchive, skudge, kobosil etc.

Error - Raw Techno - Oktober13

[Soundcloud: http://soundcloud.com/djerror_nl/error-raw-techno-oktober13]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
Het was weer Sunday Session time... enjoy!

Streaming: http://www.mixcloud.com/jeshdnb/live-db9radiocom-06-10-2013/

Download: http://dnbshare.com/downl...o.com_06-10-2013.mp3.html

Tracklist:

Liquid Section:

Londy - Lies
Altitude - Paper & Clocks
Funkware ft. Albert Tempel - Mindstep
Scott Allen - Solemn Shores
Medium - The Abyss
Klute - Superficial Lover
Kasper - One Time
Chroma - If You Only Knew
Savage Rehab ft. Saxxon & Balistik - Neck Funk
Submorphics ft. Christina Tamayo - Forgotten Dreams
Eveson - In My Mind
Blade - 70SIX
Marvel Cinema - Dog Days
Die & Break - Grand Funk Hustle
Severity Zero - Head In The Sand
BCee ft. Nicholas Noble - Make You Mine

Neuro Section:

Andy Pain & Z Connection - Magnetron
DBR UK & Mtwn - Shrapnel
Xtrah ft. Codebreaker MC - Lost Time
Survival & Silent Witness - The Wall
Philth - Overload
Philip T.B.C. - Galactic (BTK Remix)
Cause 4 Concern - Nerve (Bionic1 Remix)
Optiv & BTK - Dirty Tricks
Dose - Nicotine Dream
NickBee - Dusk Valley
Axiom - Lucid
Phentix & Tr Tactics - Foe
Myselor - Simple Words
MT - Phantom Funk
Tango & Fallout - Positive Chaos (Madcap Remix)
Criminal Intent - Hide And Seek (Braincrack Remix)
N.Phect - Patient Zero
Killer Industries - Jaguar

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralf Bimbo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-07 13:46
Ik beschik nu een korte tijd over een Traktor S4. Voorheen gebruikte ik Traktor op m'n laptop zonder enkel probleem, maar met de controller 'stottert' het geluid af en toe.. zéér vervelend! Na flink wat lezen blijkt dit een latency-probleem te zijn, maar de oplossing krijg ik maar niet gevonden. Heb latencymon gebruikt om te achterhalen waar het kon zitten. Bleek het m'n accellerometer te zijn. Bijzonder, maargoed. Dat ding volledig verwijderd en de verschillen waren meteen merkbaar. M'n latency zakte enorm, maar toch is het probleem niet volledig verdwenen.

De S4 hangt aan de adapter en ik heb hem aangesloten op een usb3 poort van m'n laptop. Ik heb een dell XPS15 l502x met een i7, 8gb ram en een 128SSD (waar traktor ook op is geïnstalleerd) en draait op Windows 8 Pro. Via de service-site van dell heb ik de meest recente drivers en bios geïnstalleerd.. ook de drivers van de S4 zijn up to date.

Tijdens gebruik staat de laptop letterlijk uit z'n neus te eten. De cpu-load is ook niet noemenswaardig.
In traktor heb ik de 'enable Multi-core processor support' uit staan. Vraag me niet waarom, maar dat werd aanbevolen?
Voor audio processing gebruik ik het volgende:
- 44100 Hz sample rate
- 256 process buffer
- 3ms USB buffer
output latency komt dan totaal op 12.4 ms.. met het draaien van de test zie ik ook alleen maar hele lage groene balken, kortom.. moet goed zijn! Toch storrert het heel af en toe.

Na wat meer leesvoer lees je oplossingen als 'wifi uitschakelen' .. een tal van andere processen killen.. maar je kan mij niet vertellen dat dit allemaal nodig is om dit op orde te krijgen.

Mijn vraag; heeft iemand ervaring met dit probleem en zijn er nog stappen die ik kan of (toch) moet zetten om dit te verhelpen?

Edit: Toch multicore aangezet en bij m'n nvidia settings traktor weer ingesteld op de geintegreerde grafische chip (had dit namelijk ook nog aangepast).. Afgelopen 2 uur geen problemen. Misschien dat dit het was?

[ Voor 5% gewijzigd door Ralf Bimbo op 07-10-2013 10:51 ]

Rookworst zonder 'r' is ookworst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10:53
Mix van deze maand nu ook online gezet. Dit keer wat hardere electro tracks om flink op los te kunnen gaan.

De mix van vorige maand kan je hier luisteren
[Soundcloud: http://soundcloud.com/robzeth/keep-on-dancing-1]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerald182
Ralf Bimbo schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 09:19:

Mijn vraag; heeft iemand ervaring met dit probleem en zijn er nog stappen die ik kan of (toch) moet zetten om dit te verhelpen?

Edit: Toch multicore aangezet en bij m'n nvidia settings traktor weer ingesteld op de geintegreerde grafische chip (had dit namelijk ook nog aangepast).. Afgelopen 2 uur geen problemen. Misschien dat dit het was?
Zou mooi zijn als het nu daardoor verholpen is, want aan je PC zou het niet moeten liggen, gezien je specs. Gebeurde het ook bij een bepaalde actie, of was het ook als je niet deed?

Ik heb zelf wel eens last van het stotteren gehad tijdens het inladen van een track in combinatie met het analyseren van een map met tracks en tegelijkertijd afspelen van een andere track. Maar dit was puur een geheugen kwestie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gangstahh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-09 20:12
Een nieuw mixje gemaakt, met van alles door elkaar ( Trap, Twerk, House, Hardcore, Hardstyle) voor de geïnteresseerden :

[Soundcloud: http://soundcloud.com/patrykmoj/patty-mixtape-i]

ohja, er zitten wel een paar kleine foutjes in, maarja ik ben nog maar een noob met mixen ;p ik doe mn uiterste best om dit zsm goed onder de knie te krijgen ;)

Tracklist:

JoyceJoin - Twerk Tutorial! (Patty Intro Remake)
Major Lazer Feat Bruno Mars, 2 Chainz, Tyga & Mystic - Bubble Butt [Remix]
Yellow Claw & Tropkillaz - Assets feat. The Kemist
KEYS 'N KRATES - Dum Dee Dum (JiKay Remix)
TNGHT - Top Floor
Stromae - Humain à l'eau (Dj Snake Remix)
Crystal Fighters - You & I (Yellow Claw Remix)
Psychic Type - Victory Road (Original Mix)
Boaz v/d Beatz - Breakoe
Dricee - Shity Shityshit
Patty - Summer Feelings House Remix
Carnage x Tony Junior - Michael Jordan (LOUDPVCK Remix)
Naughty Boy - La La La ( Patty TRAP REMIX )
Bakermat - Vandaag (originalmix)
Partysquad x Boaz - Oh My (Dirtcaps Remix) Final Master
Yellow Claw - DJ Turn It Up
Booty Dip by Ric Stin & Treyy G (Savage! Remix)
Patty - ? NEWHOUSEDEMO
Patty - Go Crazy
DVBBS & Borgeous - Tsunami (Original Mix)
DVBBS & Borgeous - Tsunami (LNY TNZ Remix)
Boaz van de Beatz - Flontie Stacks Pt.2
DiegoMolinams - Diego Van De Beatz (Original Mix)
DJ Fresh vs Diplo - Earthquake (LNY TNZ & Yellow Claw Remix)
Ard und Jorn - 16 (Ruthless & Looney Tunez Remix)
Yellow Claw & LNY TNZ Last Night Ever
Atmozfears Audiotricz - This Is The Time
Level - Angels & Demons (Official Anthem 2013)
Yellow Claw - Thunder (Evil Activities & E-Life Remix)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralf Bimbo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-07 13:46
Gerald182 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:51:
[...]

Zou mooi zijn als het nu daardoor verholpen is, want aan je PC zou het niet moeten liggen, gezien je specs. Gebeurde het ook bij een bepaalde actie, of was het ook als je niet deed?

Ik heb zelf wel eens last van het stotteren gehad tijdens het inladen van een track in combinatie met het analyseren van een map met tracks en tegelijkertijd afspelen van een andere track. Maar dit was puur een geheugen kwestie.
Uiteindelijk was dat niet de oplossing. Ik heb m'n USB 3.0 drivers geupdate, toen was het zo goed als verholpen. Daarna Multi-core optie uitgezet.. en klaar :).

Rookworst zonder 'r' is ookworst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik had ook problemen met Traktor en Windows (hoge CPU load). Reinstall van Traktor verhielp het probleem. Maar hoe gek het ook klinkt: dingen als Wi-Fi uitzetten scheelt echt met Windows. Ik zet overigens met mijn Mac ook gewoon de Wi-Fi uit en allerhande andere processen (Facebook app, Safari etc.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a fly
Misschien dat ik verkeerd heb gezocht, maar het is mij niet gelukt om op eBay, kabelsites en de reguliere muziekwinkels normaal geprijsde rca kabels te vinden met een lengte tussen de 40 & 50 cm.

Gelukkig heb ik uiteindelijk iets wat makkelijk opruimt & wegwerkt kan worden gevonden bij bax:
Afbeeldingslocatie: http://static.bax-shop.nl/images/resized/549/1349080/200x200/interface_adio_cable.jpg
Helaas wel 2 weken levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Wat is er mis met 1 meter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Vrijdagavond mijn laatste gig gehad. Lekker dik feestje ook. Had enkele weken geleden al besloten te gaan stoppen. De laatste 5-6 maanden heb ik nooit meer de behoefte gehad om te gaan draaien. Het boeide me ook gewoon niet meer. Het aantal feestjes in de buurt is al meer dan een jaar ruk, dus ook daar hoefde ik het niet meer voor te doen.

Volgende week mijn CDJ-900's en DJM-900 maar eens te koop zetten. Ik vind het zonde van het geld om het zomaar te laten staan.
Pagina: 1 ... 83 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.