Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
Cartman! schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 18:28:
[...]

Omdat ik nu nog alle ruimte heb maar over 6 maanden een baby mijn hobbykamer gaat innemen ;)

Traktor op de iPad werkt verrassend goed trouwens behalve dat je geen losse uitgang hebt voor je headphones ;)
Daar is dus die nieuwe controller voor...

Ik vind het bloed irritant dat je de 2e track er niet in kan gooien op het moment dat je zelf wilt. Hij wacht een aantal tellen en start dan pas in. Ook al start ik hem exactly op de eerste tel vd maat, net als wanneer je normaal iets in mixt, dan gaat ie nog 4 tellen wachten. Ik zag wel dat je dat iets aan kunt passen naar 1,2,3 tellen, maar toch krijg ik hem niet zo dat ik hem net als bij de normale Traktor gewoon exact goed zelf kan instarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-07-2021

marrk

marrk

Thanks man! Mn submission staat nu op facebook voted te vergaren.

blog
sow
eee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
ElayZ schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 20:37:
Of een geluidskaart van NI met de laatste firmware icm camera connection kit :)
Ik vind het bloed irritant dat je de 2e track er niet in kan gooien op het moment dat je zelf wilt. Hij wacht een aantal tellen en start dan pas in. Ook al start ik hem exactly op de eerste tel vd maat, net als wanneer je normaal iets in mixt, dan gaat ie nog 4 tellen wachten. Ik zag wel dat je dat iets aan kunt passen naar 1,2,3 tellen, maar toch krijg ik hem niet zo dat ik hem net als bij de normale Traktor gewoon exact goed zelf kan instarten.
Het verschil is inderdaad dat als je hem na de downbeat instart, hij 4 tellen wacht. Als ik hem net voor de downbeat instart gaat het perfect. Mits je beatgrid goed staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobb_Deep
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-06 22:01
Mobb_Deep schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 08:55:
[...]

Yup dat kan, alleen kun je dan alleen via Time Code draaien, ik wil juist kunnen switchen tussen TC & Vinyl :) .
Ik heb nog eens goed gekeken naar dat plaatje die op Bax staat. Alleen koppel ik die XLR stekkers aan elkaar, kan iemand mij daar het nut van uitleggen? De kabels bij mijn audio4 zitten al gewoon al aan elkaar.

[edit] Ah, Google is my friend :-).

Zo gaat het er dus uitzien als ik die meuk van Bax koop (http://www.bax-shop.nl/ti...ngle/product-details.html)

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v289/Thrill_House/100_1462.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Mobb_Deep op 13-07-2013 10:29 ]

De glazen horen klinken, maar niet weten waar de tap is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Het nut is dat je ze makkelijk los kan halen, en de ene helft aan de mixer laat hangen en de andere helft aan je geluidskaart. Omdat NI klachten kreeg over de kwaliteit van de multicore kabels hebben ze die later aan elkaar gemaakt, maar die kan je dus niet los kopen, alleen degene met XLR. Bij de Audio 6 en 10 leveren ze gewone tulp-kabels en moet je zelf switchen naar Live Input, dus de medewerker van Bax heeft gelijk dat dat het verstandigste is.

[ Voor 5% gewijzigd door Tsunami op 13-07-2013 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobb_Deep
Wat is dat nou weer voor gedoe, ik draai xwax op Ubuntu en heb die switch optie niet. Naast dat opensource hippie gedoe, al zou ik Traktor gebruiker. Wil je zo min mogelijk bij die laptop in de buurt komen? Als ik wil switchen van TC naar vinyl wil je toch niet continu in je laptop instellingen veranderen? Gewoon knopje van line naar phono of vice versa en vlammen met die handel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Ik kan niet ruiken dat je geen Traktor gebruikt, maar volgens mij kan je dat in Traktor gewoon mappen aan MIDI of je keyboard :)

[ Voor 49% gewijzigd door Tsunami op 13-07-2013 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-02-2022
Na lange tijd weer begonnen, heb altijd vinyl gedraaid (1998-2009) daarna wegens "life" tot nu niet meer bezig geweest. Maar bleef altijd kriebelen uiteraard, dus recentelijk een paar CDJ-850's aangeschaft omdat die dingen ook overal staan. Moet het nu alleen helaas ff doen met crappy monitor en een dubieuze mixer.

Enniewee, D&B en Jungle (en alle broken beats zijn mijn ding)...

http://www.mixcloud.com/jeshdnb/neuropa-vol-1-11-07-2013/

of

[Soundcloud: http://soundcloud.com/jeshdnb/neuropa-vol-1-11-07-2013]

Tracklist:

Chromatic - Transient
Optiv & CZA - In Too Deep
Paimon & Place2B - The Perfect Host
Gridlok ft. Mindscape - Chrome
Optiv & BTK - Drop The Funk
Prolix - Over You
Catacomb - Buried Alive (Misanthrop Remix)
Fallout - Hesitate (Spor & Toxin Remix)
Axiom - Air Raid
Telekinesis - Polaris
Maztek - Limber
Mefjus & Inside Info - Mythos
Audio, Dylan & Robyn Chaos - Rapture (Axiom & Treo Remix)
Mindscape - Stardust
Optiv & Maztek - Quarks
Rawtekk - To Be A Space Monkey
Topspin - Apocalypse

:)

EDIT:

NEVER MIND. Aangepast na tip hieronder.

[ Voor 88% gewijzigd door Jesh op 14-07-2013 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlaaing peerd
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:19
look up. "s" achter de https weghalen, en de audio tag bij "UBB codes" opzoeken.

Short url's die je op soundcloud zelf kan krijgen werken het best. Leuke mix, hoor hier doorgaans veel te weinig dnb/jungle. :9 Zitten wel een paar glitches in zo te horen, maar dat mag de pret niet drukken ;)

^) announcement ^)

Willen de mensen van Four zich even naar het forum bewegen? We moeten de lineups voor op de posters voor de 20e rond hebben, anders kom je er niet op te staan!

thx alvast! Nu al zin in ons 2e GoT feestje. :9

[ Voor 155% gewijzigd door vlaaing peerd op 14-07-2013 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
NI blijft controllers uitpoepen, nu alweer de X1 MK2 (shoplink omdat ik het op NI site niet kan vinden gek genoeg...)

Touchstrips van Pio afgekeken en wel leuke toevoeging maar ik vind het verder niet heel veel toevoegen tov de gewone X1 eigenlijk... Jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ElayZ schreef op zondag 14 juli 2013 @ 11:09:
NI blijft controllers uitpoepen, nu alweer de X1 MK2 (shoplink omdat ik het op NI site niet kan vinden gek genoeg...)

Touchstrips van Pio afgekeken en wel leuke toevoeging maar ik vind het verder niet heel veel toevoegen tov de gewone X1 eigenlijk... Jullie?
Het is wel leuk als je de originele X1 niet hebt, maar om deze te kopen als je de originele al hebt lijkt me een beetje zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:55
ElayZ schreef op zondag 14 juli 2013 @ 11:09:

Volgens mij is Numark (NS7) er mee begonnen.

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
vlaaing peerd schreef op zondag 14 juli 2013 @ 00:06:
look up. "s" achter de https weghalen, en de audio tag bij "UBB codes" opzoeken.

Short url's die je op soundcloud zelf kan krijgen werken het best. Leuke mix, hoor hier doorgaans veel te weinig dnb/jungle. :9 Zitten wel een paar glitches in zo te horen, maar dat mag de pret niet drukken ;)
Thanks man. Ben nog een beetje rusty, zoals gezegd een paar jaar uit de running geweest... en moet nog een beetje wennen aan die CDJ's. Maar ik heb er al een hoop fun mee! ;)

Over die Soundcloud player:

Als ik de UBB code gebruik, dan gebeurt er nog steeds niks:

[Audio: http://snd.sc/1bznyl3]

Andere varianten hiervan heb ik ook al gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Vraagje, wat is een goede externe FX unit die ik aan mijn Xone 92 kan hangen?

Want ik draai tegenwoordig vaker zonder Traktor en gewoon met USB sticks in m'n CDJ's.
Maar ik mis dan wel de effecten, met name echo en delay.

Is zo'n Kaoss Pad Quad iets? Wand ik vind die Pioneer RMX1000 echt te duur eigenlijk.

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05:46
Je hebt ook de Zomo, zelfde prijsklasse?

http://www.zomo.de/en/Pro...i-Controller-MC-1000.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
ElayZ schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 20:37:
[...]

Daar zat ik ook mee maar als je op de 1e maat gewoon een hotcue instelt dan kun je gewoon die hotcue + play gebruiken zoals je dat op een CDJ ook doet. Werkt in praktijk prima. Vind die app echt geweldig, lekker aanrommelen zonder de hele bende toe hoeven opzetten :9

ElayZ: ik heb die Kaoss Pad Quad al een jaar of twee en het is een geinig ding maar in praktijk heb ik hem nooit gebruikt eigenlijk. Het werkt wel goed en je hebt erg veel controle vanwege het touch pad overigens.

[ Voor 10% gewijzigd door Cartman! op 14-07-2013 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a fly
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-05 10:25
De Zomo is een midi-controller en een Kaoss Pad standalone. Op de prijs na niet echt te vergelijken.
Helaas heb ik nog geen ervaring met een Kaoss Pad. Een vriend van me heeft er een in zijn meubel ingebouwd en is er dus vanzelfsprekend enthousiast over.

@Jesh
code:
1
[audio]http://soundcloud.com/jeshdnb/neuropa-vol-1-11-07-2013[/audio]

geeft
[Soundcloud: http://soundcloud.com/jeshdnb/neuropa-vol-1-11-07-2013]
Geen url-verkorters gebruiken en de S uit https:// weghalen.

"Don't try this at home. We are professionals; We've been doing this since yesterday"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrk

marrk

marrk

Das een midi controller toch?

Ik ben ook wel benieuwd naar wat er qua effecten is. Ik zit met twee draaitafels en een mixer zonder send/return, dus volgens mij is er geen echte oplossing voor, of weet iemand van een FX unit die twee ingangen en twee uitgangen heeft?

blog
sow
eee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
@ Bons: Die Zomo is een midi controller idd. Niet wat ik zoek maar toch bedankt.
marrk schreef op zondag 14 juli 2013 @ 18:58:
[...]

Das een midi controller toch?

Ik ben ook wel benieuwd naar wat er qua effecten is. Ik zit met twee draaitafels en een mixer zonder send/return, dus volgens mij is er geen echte oplossing voor, of weet iemand van een FX unit die twee ingangen en twee uitgangen heeft?
Dan kom je toch al snel op de RMX1000 uit ben ik bang. Die kun je ook in-line op de master aansluiten.
Maja 600 eutjes... Is ook wat mij tegenhoudt. Ik had onderhand al wel een prijsdaling verwacht.
Cartman! schreef op zondag 14 juli 2013 @ 18:34:
[...]

Daar zat ik ook mee maar als je op de 1e maat gewoon een hotcue instelt dan kun je gewoon die hotcue + play gebruiken zoals je dat op een CDJ ook doet. Werkt in praktijk prima. Vind die app echt geweldig, lekker aanrommelen zonder de hele bende toe hoeven opzetten :9

ElayZ: ik heb die Kaoss Pad Quad al een jaar of twee en het is een geinig ding maar in praktijk heb ik hem nooit gebruikt eigenlijk. Het werkt wel goed en je hebt erg veel controle vanwege het touch pad overigens.
Waarom gebruik je hem niet als ik vragen mag?

[ Voor 44% gewijzigd door ElayZ op 14-07-2013 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
[b]a fly schreef op zondag 14 juli 2013 @ 18:37
@Jesh
code:
1
[audio]http://soundcloud.com/jeshdnb/neuropa-vol-1-11-07-2013[/audio]

geeft
[audio]
Geen url-verkorters gebruiken en de S uit https:// weghalen.
Thx man.

_/-\o_

EDIT:

Hier nog een Jungle mix die ik toenstraks snel ff tussendoor in elkaar geflanst heb. Niet via Soundcloud want die hebben een paar mixen verwijderd vanwege copyrightschending.

Had een Pro account gekocht maar meteen weer opgeheven...

Anyhoo:

Streaming: http://www.mixcloud.com/j...-jungle-vol-1-14-04-2013/

Download: http://dnbshare.com/downl...ol._1_14-07-2013.mp3.html

Tracklist:

NCQL - Breath Of The Eve
Jaybee - A Long Time Ago
Nebula - Unique
Ricky Force - Hardcore
Chimpo ft. Fox - Frontline (Calibre Remix)
SR & Digbee - Back To Basics
Beatmasta - KILLman (Beatmasta Special Mix)
Jem One - Lithium
Dillinja - Silver Blade
Peshay - The Nocturnal (Back On The Firm)
Lighterman - History
Memro - Droplets
Ricky Force & Mecca - You'll Never Know
Jinx & K Jah - Can't Think
DJ Hybrid - What You Gonna Do

[ Voor 55% gewijzigd door Jesh op 14-07-2013 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a fly
Even wat frustratie delen: Ik wilde spontaan een mix op gaan nemen, ongeveer 30 minuten. Het ging perfect tot de 27 minuut, waar ik een beatmatch foutje (na teruggeluisterd te hebben: fout van 7 seconden 8)7 ) overcorrigeerde zonder mastertempo. De tracklist heb ik nog wel, maar dan is toch het freestylen weg :(

Edit:
Dit bedoelde ik dus.
[Soundcloud: http://soundcloud.com/a-fly/voorbeeld-got]
Master Tempo heeft geen voorbereiding nodig, dat is gewoon een knopje indrukken wat het aan/uit zet. Praten we wel over dezelfde functie? (pitch shift vastzetten zodat bij een zwaai aan de platter het niet hoog/sloom klinkt)

[ Voor 43% gewijzigd door a fly op 15-07-2013 01:13 ]

"Don't try this at home. We are professionals; We've been doing this since yesterday"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
Lolwut?

Ik freestyle alleen maar zonder mastertempo, geen rekordbox voorbereiding etc.

F%k dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Jesh schreef op zondag 14 juli 2013 @ 23:38:
Lolwut?

Ik freestyle alleen maar zonder mastertempo, geen rekordbox voorbereiding etc.

F%k dat.
Recordbox ff je tracks laten analyseren van tevoren is wel handig hoor.
Laden ze veel sneller op je CDJ's. Cue points voorbereiden enz doe ik verder ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
Right.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
ElayZ schreef op zondag 14 juli 2013 @ 20:11:
Waarom gebruik je hem niet als ik vragen mag?
Ik maak geen tijd om ff lekker te draaien en ik ben technisch helemaal niet goed genoeg om veel tijd te hebben voor FX. Ik pak toch elke keer lekker de standaard fx van m'n DJM700 :') Een beetje rommelen met Traktor iPad is voor mij eigenlijk wel zat. De spullen hou ik gewoon voor die keer dat er iemand een feestje geeft en mensen ff willen draaien. De Kaoss Pad zou ik opzich kunnen verkopen maar 2e hands levert dat denk ik te weinig op om profijt van te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-09 16:40
Die Quad Pad heb ik ook, prima om mee te pielen, maar uiteindelijk gebruik ik toch het meest de traktor-effecten. (Als ik ze al gebruik)
Al levert de combinatie van effecten met de quad-pad soms nog wel een aantal verrassend leuke dingen op.

Is het die 250 euro waard.. neu dat niet. Tweedehands kan het geen kwam om het eens te proberen en te bezien of het wat voor je is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Prosac2010 schreef op maandag 15 juli 2013 @ 17:16:
Is het die 250 euro waard.. neu dat niet. Tweedehands kan het geen kwam om het eens te proberen en te bezien of het wat voor je is.
Bij ToneControl is ie 189 euro, scheelt toch weer. 2e hands wellicht voor 140 a 150 euro te krijgen misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-09 16:40
Oh, dan is hij al flink gedaald in prijs. Zelf opgepikt voor rond de 250 euro toen hij net uit was geloof ik. Was een verjaardagscadeau. 2e hands moet het dan voor een eurootje of 120 ook wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Na m'n positieve ervaring met Traktor op de iPad zit ik toch te kijken naar een NI Z1 controller. Ik zie het best zitten om de beatgrids op de PC te maken en alles lekker naar de iPad te syncen. Het enige wat zonde is, is dat ik dan m'n 2xCDJ400 en DJM700 een beetje overbodig maak maar het simpelweg ff wat nummertjes mixen vind ik toch wel leuker, zeker nu ik m'n gear moet inpakken om plaats te maken voor een kleine (wat geweldig is, dat even voorop). Zover ik begrijp is een Z1 opzich prima aan te sluiten op zowel een laptop als een iPad en kun je daarmee de meeste dingen al goed doen. Ook denk ik dat dit voor mij meer zin heeft dan een Pioneer WeGo controller en later kan ik er altijd een F1 en/of X1 bijkopen. Iemand hier een mening over?

Die Z1 heeft toch wel n paar nadelen:
- Losse lightning adapter nodig a 30 euro
- Geen transport-buttons

Keuzes, keuzes :X

[ Voor 8% gewijzigd door Cartman! op 16-07-2013 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerald182
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-11-2017
Zo midden in het festival seizoen even een zomers hardstyle setje in elkaar gemixt! :P
You like? Duimpje altijd welkom! O+

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=1Ii0FlRBBqs]

Tracklist:
1. Substance One - 4 Minutes In Space
2. Audiotricz - We Are As One
3. Frontliner - Weekend Warriors (Official Defqon.1 2013 Anthem)
4. Hard Driver & Substance One - Breaking Free (Official Sunrise Festival 2013 Anthem)
5. D-Block & S-te-Fan ft. F8trix - Beat as One
6. Coone - Colors Of Life (Official Emporium Anthem 2013)
7. Sound Freakerz - The Lights
8. Psyko Punkz ft. Murda - Love This Life
9. Wildstylez - Delay Distortion (Atmozfears Remix)
10. The Pitcher - Who I Wanna Be
11. Bass Modulators - The Same Frequence (Official Frequence 2013 Anthem)
12. The Vision - Place of Power
13. Noisecontrollers - Destroyer Of Worlds
14. Gunz For Hire - Gangsters Don't Dance (Noisecontrollers & Alpha² Remix)
15. The Pitcher feat. Donkey Rollers - To The End (Original Mix)
16. Zatox & Villain - Action

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a fly
Toch nog een drum & bass mix gemaakt waar ik redelijk tevreden over ben :) De tracklist staat op soundcloud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-09 11:08
Gerald182 schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 12:09:
Zo midden in het festival seizoen even een zomers hardstyle setje in elkaar gemixt! :P
You like? Duimpje altijd welkom! O+

[video]

Tracklist:
1. Substance One - 4 Minutes In Space
2. Audiotricz - We Are As One
3. Frontliner - Weekend Warriors (Official Defqon.1 2013 Anthem)
4. Hard Driver & Substance One - Breaking Free (Official Sunrise Festival 2013 Anthem)
5. D-Block & S-te-Fan ft. F8trix - Beat as One
6. Coone - Colors Of Life (Official Emporium Anthem 2013)
7. Sound Freakerz - The Lights
8. Psyko Punkz ft. Murda - Love This Life
9. Wildstylez - Delay Distortion (Atmozfears Remix)
10. The Pitcher - Who I Wanna Be
11. Bass Modulators - The Same Frequence (Official Frequence 2013 Anthem)
12. The Vision - Place of Power
13. Noisecontrollers - Destroyer Of Worlds
14. Gunz For Hire - Gangsters Don't Dance (Noisecontrollers & Alpha² Remix)
15. The Pitcher feat. Donkey Rollers - To The End (Original Mix)
16. Zatox & Villain - Action
Misschien moet je wat minder copy pasta van Facebook doen en meer proberen daadwerkelijk iets toe te voegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlaaing peerd
heuj Whyte, check je 4 even. :9 zaal doen?

[ Voor 15% gewijzigd door vlaaing peerd op 17-07-2013 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
En weer een nieuw mixje vandaag, uiteraard D&B:

Streaming: http://www.mixcloud.com/jeshdnb/neuropa-vol-2-17-07-2013/

Download: http://dnbshare.com/downl...ol._2_17-07-2013.mp3.html

Tracklist:

Ulterior Motive - Lost Contact
Zero Method - Groundbreaker
Survival - Hanout
Audio & Meth - Alone
Maztek - Slight Funk
Ed It - Cargo Dub (Total Science Remix)
Optiv & BTK - Zero Hour
S.P.Y - Ghost Ship (VIP Remix)
Optiv & BTK - Slander
Survival - Dub Soldier
Mefjus - Signalz
Hybris - Losing It
Cause 4 Concern - Alchemist
Neonlight & Hackage - Nothing Is Safe
Blokhe4d ft. Gridlok - Bad Kat
Audio - Burn It Down
Treo & Judda - Do It

oOo

[ Voor 7% gewijzigd door Jesh op 17-07-2013 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:06
In de categorie jinxed...

Morgenavond draai ik op een freestyle/pussy lounge feest in de buurt. Die kelderverdieping van de kroeg in kwestie heeft nog CDJ-1000's staan i.p.v. 900/2000. Ik mocht dus fijn alles even op cd gaan branden.

Nadat gisteren CDBurnerXP niet juist de cdtext wegschreef, kon ik een Nero gaan installeren, om er vervolgens achter te komen dat ik nergens nog een cd markerpen heb liggen, om die vervolgens bij zowel kruitvat als de EMTE niet te vinden, met als klap op de vuurpijl dat zelfs de Mycom dat niet meer verkoopt, had de Bruna welgeteld er nog "1" liggen, om vervolgens thuis te komen en verder te branden waar op ongeveer de helft mijn cd brander kuren vertoont. En uiteindelijk kom ik er nu net achter dat ALLE cd's gebrand zijn op max snelheid. En we weten hoe Pioneer CDJ's denken over hoge schrijfsnelheden...

Ik blijf morgenavond wel gewoon thuis... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Neem je 900's / 2000's mee :P

* BtM909 is blij met z'n (technical) rider

[ Voor 55% gewijzigd door BtM909 op 18-07-2013 14:36 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik ken de organisator, had ie erom gevraagd, had ie ze best mogen lenen.
BtM909 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 14:35:
Neem je 900's / 2000's mee :P
* BtM909 is blij met z'n (technical) rider
* JeroenNietDoen is niet bekend genoeg om een echte rider te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Kaap schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 14:49:
[...]

Ik ken de organisator, had ie erom gevraagd, had ie ze best mogen lenen.

[...]

* kaos001 is niet bekend genoeg om een echte rider te hebben
Ook al treed je 1 keer in de 5 jaar op mag je nog een rider hebben :)

Meestal zijn het de standaard dingen die erop staan, alleen stoere mannen doen gekke dingen.
Laatst een verhaal gehoord dat de Flexican krasloten op z'n rider had staan, wat een debiel.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
kaos- schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 15:10:
[...]
Ook al treed je 1 keer in de 5 jaar op mag je nog een rider hebben :)
Mwoah ik vind dat als je niet geregeld boekingen hebt je ook niet echt eisen moet lopen stellen. Zal misschien mijn eigen bescheidenheid zijn :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Kaap schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 15:20:
[...]

Mwoah ik vind dat als je niet geregeld boekingen hebt je ook niet echt eisen moet lopen stellen. Zal misschien mijn eigen bescheidenheid zijn :Y
Eisen vind ik een groot woord. Je mag bij een beetje gig wel verwachten dat er een Pioneer DJM800/900 of gelijkwaardig staat. Staat er een halfbakken Numark dan kom ik niet. Die fout heb ik 1 keer gemaakt, nooit meer.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
kaos- schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 15:23:
[...]
Eisen vind ik een groot woord. Je mag bij een beetje gig wel verwachten dat er een Pioneer DJM800/900 of gelijkwaardig staat. Staat er een halfbakken Numark dan kom ik niet. Die fout heb ik 1 keer gemaakt, nooit meer.
Dat is wel iets wat ik vooraf aangeef. Ik ga inderdaad niet op minderwaardige apparatuur draaien. Als er een Denon, Xone staat vind ik dat ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Mijn punt is een beetje dat een rider een vrij breed begrip is.
Meestal geef ik mondeling aan wat ik nodig heb. Mixer, water, bier, etc. In weze geef je dan ook je rider af.

Mocht het een onbekende gig zijn waar ik nog niet eerder gestaan heb doe ik het via een e-mail.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Kaap schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 14:04:
En we weten hoe Pioneer CDJ's denken over hoge schrijfsnelheden...
Toch heb ik alles gewoon altijd op 52X gebrand en m'n CDJ400's hebben het altijd geslikt. Waar ik wel veel problemen mee had is dat de CDJ400 vastloopt met MP3 op usb sticks op bepaalde headers of ID3 info. Dan moet je eerst die ID3 shit clearen en het dan nog eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlaaing peerd
Riders is doodnormaal en je bent niet meteen een verwaande eikel als je die hebt. Het is niet zo dat alles exact zo moet zijn zoals je wilt, maar het gebied wel de organisator overleg met je te plegen als ze het niet hebben staan.

Als ik bv een DJM900 heb gevraagd en de organisator belt dat ze alleen de 800's hebben staan, vind ik dat geen probleem, staat er echter een anderhalf kanaals-no-name-bakje ellende dan word 't anders. En als het echt een ramp is is de rider jou contractuele verzekering om de boel af te zeggen.

Dan gaat het meestal wel om de gear, maar je mag ook best een bescheiden aantal consumpties erop zetten.

Die rare eisen (krasloten ?) is eigenlijk begonnen met een rockband (Van Halen geloof ik) die dat er gewoon tussenpropte om te kijken of de organisatie wel goed op de rider had gekeken. Stond er bij hun optreden niet een bak vol bruin geselecteerde M&M's dan wisten ze dat ze de rider nog eens goed moesten nalopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Ik weet nog wel een keer dat bij onze studentenvereniging op een eindfeest een DJ kwam draaien die wilde perse bepaalde soorten kaas en worst hebben, dure champagne en nog wat obscure zaken. Wat een verwaand mannetje was dat zeg.. :{ Eisen over gear lijkt me logisch maar een bak met alleen bruine M&M's vragen, dan ben je gewoon verpest imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -_D_-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-09 16:01

-_D_-

Polsbandje

addictive schreef op maandag 08 juli 2013 @ 23:52:
Op Beatport was een contest om Inner City - Good Life te remixen, normaal vind ik dat klassiekers niet germixed mogen worden, maar stiekem vond ik dit wel heel leuk om te doen :D

http://play.beatport.com/.../51d88f5e753a0d1e685f338c

Heb een flink aantal van de andere remixes beluisterd... wat een troep zit erbij, heb niet echt iets gehoord dat me aanstond, ben benieuwd wat de toppers gaan zijn.
Vond deze wel het vetste van de remixes die ik heb beluisterd, choe gedaan!

- - Ik draai en maak muziek :) - -
It's not far back to sanity
At least it's not for me
And when the wind is right you can sail away
And find serenity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerald182
Whyte schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 19:16:
[...]

Misschien moet je wat minder copy pasta van Facebook doen en meer proberen daadwerkelijk iets toe te voegen :)
_/-\o_ +1, helaas heb ik zelf helemaal geen Facebook, en was het duimpje toch echt voor jullie bedoeld. :*)
Maar je hebt gelijk, het lijkt zo alleen maar schaamteloze promotie. En dat was natuurlijk ook. 8)7

Maar ik heb nog even twee vragen:
Ik krijg binnenkort een nieuwe Ipad van de zaak en ik was benieuwd of er al mensen zijn die echt ervaring hebben met Traktor voor de Ipad. Heeft deze app ook echt bestaansrecht of is gewoon alleen een leuke gimmick? Ik lees her en der wel wat reviews, maar of ze allemaal even objectief zijn weet ik zo niet.

En ten tweede, ja daar komt hij weer :X , heb ik een nieuwe lay out voor mijn podcast ontworpen, en ik was benieuwd wat jullie ervan vinden. Het blijft een simpele, maar ik vind hem wel strakker. Ik weet het, het heeft niet direct met DJ'en te maken, maar ik vind het wel belangrijk om te weten of de uitstraling aansluit bij de gedachten die ik heb. Ik hoor het wel. :9 Overigens, in 1080p heb je (vanzelfsprekend) het beste resultaat.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=KAEh6RQ9HNE]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Een zwart/grijs gradient (kleurverloop) als achtergrond is wat mij betreft een no-go. Of je moet palmbomen, strand en feestende mensen erin verwerken. Maar dan wel met een kleurtje.

Ik zou het meer in deze richting gooien, alleen dan iets meer contrast en witte elementen erin verwerken.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CyOq7ut.png

[ Voor 7% gewijzigd door kaos001 op 23-07-2013 09:38 ]

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerald182
kaos- schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 09:38:
Een zwart/grijs gradient (kleurverloop) als achtergrond is wat mij betreft een no-go. Of je moet palmbomen, strand en feestende mensen erin verwerken. Maar dan wel met een kleurtje.

Ik zou het meer in deze richting gooien, alleen dan iets meer contrast en witte elementen erin verwerken.

[afbeelding]
Ok, verrassende reactie, voor mij althans :9
Ik heb verschillende mensen in mijn omgeving gevraagd en die vonden juist die zwart grijs overgang wel aantrekkelijk. Maar ik ga er eens even mee aan de slag. Palmbomen, strand en feestende mensen. :9~
Overigens was het doel om een enigszins 'stoere' en een beetje 'industriële' uitstraling te krijgen.
Ben benieuwd of er nog meer meningen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Als je dan een beetje een industrial look wilt moet je met textures en/of backgrounds gaan werken. Een standaard verloop kan dat gevoel maar moeizaam overbrengen.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

Leuk Topic. Ik heb in een ver verleden al eens DJ'ing gedaan en heb ook nog steeds 2 crappy draaitafels en een redelijke mixer.

Echter wil ik in de toekomst het weer een beetje oppakken en daarvoor heb ik dus een aantal vragen:

Hoe kan ik het beste mijn vinyl digitaliseren? Heb een PC met een audigy kaart en externe breakbox, welke software kan ik het beste gebruiken? Weet dat dit een beste klus gaat worden met meer dan 550 platen, vooral als ik alles ook netjes met tags wil opslaan. Kent FLAC ook iets van id3tags net als MP3? Lijkt me handig alles als FLAC te masteren en dan te converten naar MP3?

Welke mixer icm met een iPad kan ik het beste gebruiken? Ik heb me er een beetje in verdiept en het enige wat in mijn ogen redelijk in de buurt komt is de Vestax Spin2 icm DJay app. Zijn er nog meer fatsoenlijke hardware mixers icm de iPad die de klassieke fader setup hebben zoals de Spin2?

[ Voor 15% gewijzigd door thunder8 op 23-07-2013 10:58 . Reden: taal/tikfoutjes herstellen ]

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerald182
kaos- schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 10:10:
Als je dan een beetje een industrial look wilt moet je met textures en/of backgrounds gaan werken. Een standaard verloop kan dat gevoel maar moeizaam overbrengen.
Heb je een voorbeeld, van wat jij zo ongeveer voor je ziet?
Kan ik een beter beeld krijgen van wat je bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Gerald182 schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 10:32:
[...]

Heb je een voorbeeld, van wat jij zo ongeveer voor je ziet?
Kan ik een beter beeld krijgen van wat je bedoeld.
Google even op "industrial textures" of "industrial backgrounds" , genoeg inspiratie te vinden :)

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
Net ff een nieuwe Liquid D&B mix in elkander gespind:

Streaming: http://www.mixcloud.com/jeshdnb/liquified-vol-2-23-07-2013/

Download: http://dnbshare.com/downl...ol._2_23-07-2013.mp3.html

Tracklist:

Altitude & Paul SG - Stay Strong
Break - Time After Time
Amaning ft. Greenlaw - Slippin' Away
Calibre - Simple Things
DJ Marky & S.P.Y. - Love Affair
Villem & McLeod - Keeper Of The Sun
Paul SG - The Teacher
SpectraSoul ft. Tamara Blessa - Away With Me (Calibre Remix)
Nookie - Only You (Soultec Remix)
Skyweep - Samba Del Costa
Break - Out Of Nowhere
Skeletone - Don't Worry! I'm Easy Man
ATP & Soultec - Chicolini
Nymfo - Suddenly VIP
Funkware - The Shift
Vandera - Anandamide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerald182
Gerald182 schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 09:15:
[...]

En ten tweede, ja daar komt hij weer :X , heb ik een nieuwe lay out voor mijn podcast ontworpen, en ik was benieuwd wat jullie ervan vinden. Het blijft een simpele, maar ik vind hem wel strakker. Ik weet het, het heeft niet direct met DJ'en te maken, maar ik vind het wel belangrijk om te weten of de uitstraling aansluit bij de gedachten die ik heb. Ik hoor het wel. :9 Overigens, in 1080p heb je (vanzelfsprekend) het beste resultaat.

[video]
Nog meer meningen? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerald182
kaos- schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 10:57:
[...]

Hier word ik heel erg verdrietig van.
Lijkt het nou zo of zijn het alle Duitsers? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebakken peer
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-09 14:22
kaos- schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 10:57:
[...]

Hier word ik heel erg verdrietig van.
Die allerlaatste is dan wel weer mooi haha. Maar waren deze mensen nou echt serieus? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:32
thunder8 schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 10:15:
Leuk Topic. Ik heb in een ver verleden al eens DJ'ing gedaan en heb ook nog steeds 2 crappy draaitafels en een redelijke mixer.

Echter wil ik in de toekomst het weer een beetje oppakken en daarvoor heb ik dus een aantal vragen:

Hoe kan ik het beste mijn vinyl digitaliseren? Heb een PC met een audigy kaart en externe breakbox, welke software kan ik het beste gebruiken? Weet dat dit een beste klus gaat worden met meer dan 550 platen, vooral als ik alles ook netjes met tags wil opslaan. Kent FLAC ook iets van id3tags net als MP3? Lijkt me handig alles als FLAC te masteren en dan te converten naar MP3?

Welke mixer icm met een iPad kan ik het beste gebruiken? Ik heb me er een beetje in verdiept en het enige wat in mijn ogen redelijk in de buurt komt is de Vestax Spin2 icm DJay app. Zijn er nog meer fatsoenlijke hardware mixers icm de iPad die de klassieke fader setup hebben zoals de Spin2?
traktor met de z2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

De Z2 heeft geen jogwheels en die vind ik voor het mixen toch wel erg noodzakelijk. En ik wil een klassieke fader setup voor het mixen met early rave en oldschool. Ik gebruik de X-Fader zelden, daarom is de Numark iDJ Pro geen optie, daar deze draaiknoppen gebruikt voor de 2 kanalen. Dat vind ik persoonlijk een hele rare keus. Voor de rest is het concept geweldig, vooral met de ipad in het midden.

Maar ik moet toch eerst mijn vinyl overzetten naar HDD en dat gaat veel tijd vergen. Heb zo'n 550 platen à 20 minuten speeltijd per stuk. Dat is qua overzetten alleen al 11.000 minuten = 183 uur. Voordat ik dat allemaal klaar heb, zullen er vast meerdere controllers erbij zijn gekomen. Nu nog een goede methode zoeken, waarmee ik snel en efficiënt het vinyl kan overzetten naar digitaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlaaing peerd
thunder8 schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 10:15:

Hoe kan ik het beste mijn vinyl digitaliseren?
you don't, gewoon vinyl blijven draaien. Klinkt altijd beter O-) Tijdcode setje erbij en je kan naar hartelust draaitafels blijven gebruiken.

Mocht je het echt willen doen, neem dan hoge resolutie op (32bit, 96khz), verwijder kliks en pops, maximaliseer de opname en converteer dan pas naar 16bit/44.1 Khz met dithering. Afknippen op de one en klaar.

Ik zou het dan ook als Wav bestand laten, iig geen MP3, in het ergste geval dan liever FLAC.

Probleem met wavbestanden is dat veel software er lang over doet om in te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Bedankt voor de info. Hoewel ik het met je eens ben dat op vinyl blijven draaien het mooist is, wijst de praktijk tegenwoordig toch anders uit. We geven met een paar man af en toe nog een feest in Enschede, maar er is geen enkele DJ meer die Vinyl bij zich heeft. We hadden zelfs een DJ met alleen een USB-stick bij zich, die in de veronderstelling was dat we allemaal gekoppelde CDJ2000's hadden staan.

Zat er zelf aan te denken om alles te digitaliseren naar FLAC, Daarna een batchconversie naar high quality MP3, waarbij de FLAC in stand blijft. Of ipv FLAC als Wav bewaren, zodat je in de toekomst alsnog kan converteren naar een andere standaard, zonder alles weer fysiek te moeten overzetten.

Als wav of FLAC laden in DJay zal niet lukken denk ik, daarnaast zit je dan al snel aan de opslag limiet van de iPad. Mp3 is dus een noodzaak om een fatsoenlijk bibliotheek mee te kunnen nemen. Ik ben nooit van vaste sets geweest, dus beperkt aantal nummers meenemen is voor mij geen optie. Liep destijds ook altijd met een megaplaten tas, ondanks maar 1 uur draaien. Voorlopig wil ik gewoon lekker weer in de woonkamer gaan prutsen, zonder de buren teveel van last te zijn. Als het weer een beetje loopt, wil ik misschien wel weer publiekelijk gaan draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
En een nieuwe Jungle mix...

Streaming: http://www.mixcloud.com/j...-jungle-vol-2-27-07-2013/

Download: http://dnbshare.com/downl...ol._2_27-07-2013.mp3.html

Tracklist:

Maff - Ain't No One Like You
Ray Keith - Deeper Love
Madcap - Innervisions
DJ Hybrid - Brockout
Invisible Landscape - Puff Puff Pass
Eschaton – Oberon
Acid Lab - Conquering
Thing - Shakuhachi
Jem One - Out Of The Shadow
Terminal State - From The Depths
Tactical Aspect - Galaxies
Ricky Force - All Kinda Style
Tropmanga - Pon Di Rock
Brother - Rough Man
MDS - Landing
DJ Westy - Good Old Days
CLSM - Boy In Da Corner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Voor de techno liefhebbers onder ons, ik heb dit weekend een promo set/podcast gedraaid voor FOUR 7 Sept.
[Soundcloud: http://soundcloud.com/elayz/four-3-september-2013-hsa]

Het is een hardere set geworden dan jullie van me gewent zijn maar ik had zin om even flink te rammen. Ik zat er zo lekker in dat ik zelfs 2 uur vol geknald heb.

Enkele namen die voorbij komen: Alan Fitzpatrick, Joseph Capriati, Jon Rundell, Bart Skills, Christian Varela, Pig & Dan, Nicole Moudaber en nog heel wat anderen. :9

Laat maar horen wat jullie er van vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

"This track is currently not available."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
BtM909 schreef op maandag 29 juli 2013 @ 01:09:
"This track is currently not available."
Nog waveform aan het maken ;-)
Niet gedacht dat er iemand zat te kijken hier om 1:15 op zondag nacht :9 8)

[edit] Mensen van FOUR, willen jullie aub wat vaker het forum checken en replyen enz?
We moeten denk ik wat actiever aan de slag om de line-ups rond te krijgen etc.

[edit2] Traktor spul gaat de verkoop in, als iemand interesse heeft, PM maar ff.
Audio10, 2x X1 en een F1

[ Voor 36% gewijzigd door ElayZ op 29-07-2013 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrk

marrk

marrk

Misschien een leuke link voor mensen die naast draaien ook de wens hebben ooit te gaan producen:[url=http://www.djtechtools.com/2013/07/23/wax-to-tracks-contest-become-a-producer/]djtt linkje[url].

blog
sow
eee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
Ik heb vanaf komende zondag wekelijks een show op www.db9radio.com, 17.00-19.00.

Drum & Bass en Jungle voor de liefhebberts! Zie ook: http://www.db9radio.com/schedule.php (let op: tijden in UK tijd)

8)

[ Voor 7% gewijzigd door Jesh op 29-07-2013 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlaaing peerd
Nieuw? 't is net of ik weer in '97 rondloop ;)

Maarre vette mix! Jungle zou eigenlijk wel weer meer gedraait mogen worden, al dan niet met iets nieuwere sounds. huidige dnb is daar toch wel erg van verwijderd geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
vlaaing peerd schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 12:58:
[...]

Nieuw? 't is net of ik weer in '97 rondloop ;)

Maarre vette mix! Jungle zou eigenlijk wel weer meer gedraait mogen worden, al dan niet met iets nieuwere sounds. huidige dnb is daar toch wel erg van verwijderd geraakt.
Jaja, inderdaad de oude sound maar dan wel door nieuwe producers. ;)

Maar je hebt helemaal gelijk, daarom probeer ik er zelf ook meer aandacht aan te besteden. Sowieso omdat ik er zelf als DJ mee "opgegroeid" ben, maar nog belangrijker... een hele hoop mensen realiseren zich niet dat die stijl nog steeds leeft en gemaakt wordt! En niet onverdienstelijk, er zitten echt dikke releases tussen waar ik zelf zoiets had van damn!

Dus ik probeer sowieso eens in de zoveel tijd weer een nieuwe Jungle mix af te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Mensen, help ons eens even het FOUR GoT feestje te promoten aub! 8) :9

https://www.facebook.com/events/143220325884637/

Jullie alvast worden eeuwig bedankt en hopelijk komen jullie allemaal ook even een biertje halen op 7 Sept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swandertj
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-04 15:42
Hey mannen, ik heb een klein vraagje. Ik loop al enkele maanden rond met de gedachte nieuw leven te blazen in mijn oude DJ hobby. Op dit moment heb ik de Traktor Kontrol S4 in gedachten (mooie prijs lijkt mij), wat ik in combinatie wil gebruiken met tijdcode, en de jogs op de controller zelf natuurlijk. Nu heb ik een set samengesteld op tonecontrol.nl. De vraag is of deze winkel betrouwbaar is (qua garantieverlening maar ook qua service)? Ik heb trouwens ook gelezen dat de S4 niet als losse mixer gebruikt kan worden. Betekent dit als ik vinyl wil draaien dit niet kan op de S4, of dat dit alleen kan als deze staat aangesloten op een computer (en de computer aan staat)?

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/v0ax_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -_D_-

-_D_-

Polsbandje

Gezien het mooie weer vond ik het tijd voor een warme zomermix! Begint rustig (119 bpm), eindigt met power, is overal melodieus en sfeervol.

Genres; house, tech & progressive. Tracks van o.a. Ripperton, Alex Smoke, Dominik Eulberg, Kollektiv Turmstrasse, John Tejada, 16-Bit Lolitas en Butch.

At least it's not for me
And find serenity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a fly
Swandertj schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 12:34:
De vraag is of deze winkel betrouwbaar is
Ik heb op mijn eerste controller na alles bij deze winkel gekocht, en dat ging altijd perfect.
Ze hebben ook een paar vacatures openstaan, dus het lijkt mij dat het financieel ook goed gaat met de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Swandertj schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 12:34:
Hey mannen, ik heb een klein vraagje. Ik loop al enkele maanden rond met de gedachte nieuw leven te blazen in mijn oude DJ hobby. Op dit moment heb ik de Traktor Kontrol S4 in gedachten (mooie prijs lijkt mij), wat ik in combinatie wil gebruiken met tijdcode, en de jogs op de controller zelf natuurlijk. ... Ik heb trouwens ook gelezen dat de S4 niet als losse mixer gebruikt kan worden. Betekent dit als ik vinyl wil draaien dit niet kan op de S4, of dat dit alleen kan als deze staat aangesloten op een computer (en de computer aan staat)?
Als ik die mixer bekijk dan lijkt het me dat je hem wel alleen met 2 platenspelers kan gebruiken, maar dan hou je maar effectief 2 kanalen over. De andere 2 kanalen met de jogwheels zijn puur voor gebruik met Traktor en dan is een computer noodzakelijk. Maar 100% zekerheid kan ik je niet geven. Misschien dat ook die 2 externe kanalen worden gestuurd door Traktor.

Verder lijkt het erop dat je met timecode wil werken. Dan moet je een aparte software kit bijkopen, TRAKTOR SCRATCH PRO 2 SOFTWARE & TIMECODE KIT en laat die nou net niet in Nederland beschikbaar zijn. (Zie onderkant pagina)

Verder lijkt het me haast dat dit model uitlopend is. Zag links en rechts al dat hij niet meer leverbaar was. Dit zou kunnen duiden op een uitfasering en mogelijk een opvolger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swandertj
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-04 15:42
thunder8 schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 14:46:
[...]

Als ik die mixer bekijk dan lijkt het me dat je hem wel alleen met 2 platenspelers kan gebruiken, maar dan hou je maar effectief 2 kanalen over. De andere 2 kanalen met de jogwheels zijn puur voor gebruik met Traktor en dan is een computer noodzakelijk. Maar 100% zekerheid kan ik je niet geven. Misschien dat ook die 2 externe kanalen worden gestuurd door Traktor.

Verder lijkt het erop dat je met timecode wil werken. Dan moet je een aparte software kit bijkopen, TRAKTOR SCRATCH PRO 2 SOFTWARE & TIMECODE KIT en laat die nou net niet in Nederland beschikbaar zijn. (Zie onderkant pagina)

Verder lijkt het me haast dat dit model uitlopend is. Zag links en rechts al dat hij niet meer leverbaar was. Dit zou kunnen duiden op een uitfasering en mogelijk een opvolger.
Bedankt voor het antwoord. Nu was mijn eerdere plan om gewoon 2 timecode platen bij de Traktor S4 te bestellen, met de aanname dat dit wel zou werken in combinatie met de traktor software, blijkbaar niet dus. Ik ga alsnog de S4 bestellen (want voor 600 euro heb je wel een erg compleet pakket), want wachten op een opvolger hoeft voor mij niet persee (zeker met een hoge introductieprijs).
Zodra ik alles binnen heb en heb opgezet zal ik wel pics posten en wellicht ook een setje (Drum and Bass en/of Techno).

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/v0ax_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Succes. Ik ben juist aan het kijken om zoveel mogelijk apparatuur te elimineren. Ik wil het weer een beetje oppakken in de woonkamer en wil geen vaste setup. Ben dus op zoek naar een set met een iPad en een controller. Maar eerst maar eens mijn vinyl digitaliseren, daar zit het grootste stuk tijdverdrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
Swandertj schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 15:01:
[...]

Zodra ik alles binnen heb en heb opgezet zal ik wel pics posten en wellicht ook een setje (Drum and Bass en/of Techno).
Nice, altijd benieuwd naar fellow D&B heads!

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a fly
VirtualDJ kan overweg met alle (asio) geluidskaarten en ten minste de Traktor & Serato timecode vinyls voor een DVS. Als je hier iets mee wilt gaan doen, zou ik de verschillen tussen de pakketten goed vergelijken voor je een besluit maakt voor de controller en software.

Voor de Drum&Bassers: Memtrix _/-\o_ . Tot gisteren kende ik deze naam niet, en gezien hoe dik dit is, wil ik het direct gedeeld hebben.
thunder8 schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 15:12:
Ben dus op zoek naar een set met een iPad en een controller.
Is een standalone/all-in-one controller dan niet iets? Heb je de iPad ook niet perse nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrk

marrk

marrk

Dames en heren. Ik ben op zoek naar mensen die een tooltje wat ik heb ontwikkeld te testen. Omdat ikzelf alleen vinyl draai heb ik niet de luxe dat ik iets als mixed in key kan gebruiken. Toch vind ik het superchill al een beetje een indicatie te hebben welke van mijn tracks samen lekker klinken. Daarom heb ik een webapp gebouwd die discogs exports importeert, van een niet nader te noemen bron key en BPM informatie importeert en het geheel toont in een interface waarin je gemakkelijk harmonisch door je collectie kan navigeren. Als extra feature voor de vinylisten is het mogelijk om te kijken welke tracks die je moet pitchen ook nog harmonisch klinken.

Zijn er mensen die dit zien als een waardevolle toevoeging aan de toolset die een DJ heeft? Stuur me dan even een pm en ik geef je een URL waar je de tool kan testen. Ook feedback op basis van deze beschrijving wordt bijzonder gewaardeerd.

Bedankt voor het lezen alvast.

blog
sow
eee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
a fly schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 17:01Voor de Drum&Bassers: Memtrix _/-\o_ . Tot gisteren kende ik deze naam niet, en gezien hoe dik dit is, wil ik het direct gedeeld hebben.
Ja is natuurlijk bekend. Volgens mij pas 17 jaar die gast, niet echt mijn ding. Is getekend bij RAM Records, wel echt een goede producer.

Sowieso is RAM een kant op gegaan die mij niet helemaal meer kan bekoren tegenwoordig (op Calyx & TeeBee na dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

a fly schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 17:01:
Is een standalone/all-in-one controller dan niet iets? Heb je de iPad ook niet perse nodig.
Voorlopig nog niet. Eerst maar eens alles digitaal hebben. Dan maak ik wel een beslissing wat ik daadwerkelijk ga kopen. Moet volgend jaar sowieso een andere iPad hebben, dus dan maar kijken of het extra geld voor opslag rendabel is.

Welke standalone/All-in-one controller heb je het dan over? Kan ik me een beetje inlezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a fly
Ik weet er niet heel veel meer van dan dat ze bestaan. Bij Bax is een redelijk aanbod, dus vanaf daar verder zoeken lijkt me het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:37
Cartman! schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 11:40:
Na m'n positieve ervaring met Traktor op de iPad zit ik toch te kijken naar een NI Z1 controller. Ik zie het best zitten om de beatgrids op de PC te maken en alles lekker naar de iPad te syncen. Het enige wat zonde is, is dat ik dan m'n 2xCDJ400 en DJM700 een beetje overbodig maak maar het simpelweg ff wat nummertjes mixen vind ik toch wel leuker, zeker nu ik m'n gear moet inpakken om plaats te maken voor een kleine (wat geweldig is, dat even voorop). Zover ik begrijp is een Z1 opzich prima aan te sluiten op zowel een laptop als een iPad en kun je daarmee de meeste dingen al goed doen. Ook denk ik dat dit voor mij meer zin heeft dan een Pioneer WeGo controller en later kan ik er altijd een F1 en/of X1 bijkopen. Iemand hier een mening over?

Die Z1 heeft toch wel n paar nadelen:
- Losse lightning adapter nodig a 30 euro
- Geen transport-buttons

Keuzes, keuzes :X
Heb nu een Z1 aangeschaft, maar zonder Z1 is traktor voor Traktor iPad eigenlijk een beetje mank. Het is heel duidelijk dat de Z1 er echt bij hoort.
Was benieuwd wat ie kon, maar zo kan je met alleen een iPad met Traktor en Z1 heel compact een aardig complete DJ setup hebben.

Had nog iPad2, dus geen adapter nodig ;)
Voor de 'volledige' traktor is het misschien beetje te simpel trouwens, maar dan kan je bijv met een X1 MK2 uitbreiden natuurlijk.

Wel handig hoor van die kleine modules die makkelijk te combineren zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:05
Zo vind net tijdens het opruimen van een kast nog een oude mix van me.
Man wat maakte ze lekkere tracks rond die periode :-D..geen tracklist helaas

DJ ERROR - Cat Eye- Old Vinyl Techno 2001 mix

[Soundcloud: http://soundcloud.com/djerror_nl/dj-error-cat-eye-old-vinyl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Swandertj schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 15:01:
[...]

Bedankt voor het antwoord. Nu was mijn eerdere plan om gewoon 2 timecode platen bij de Traktor S4 te bestellen, met de aanname dat dit wel zou werken in combinatie met de traktor software, blijkbaar niet dus. Ik ga alsnog de S4 bestellen (want voor 600 euro heb je wel een erg compleet pakket), want wachten op een opvolger hoeft voor mij niet persee (zeker met een hoge introductieprijs).
Bij Serato en Traktor zit je sowieso vast aan een timecode/interface pakket van hun, bij Virtual DJ niet, die kan zowat met elke interface/timecode-vinyl/cd combo overweg (ik denk dat dit eerder een kwestie is van hun eigen, redelijk dure pakketten te kunnen pushen dan daadwerkelijke softwarematige compatibiliteit). Virtual DJ raad zelf aan de Serato pressings te gebruiken voor timecode-vinyls. Hoe het zit bij andere pakketen (mixvibes, deckadance, cross-dj) weet ik niet, maar die worden toch al minder gebruikt dan de vorige 3. Voordat je iets koopt kan je dus beter uitmaken welk software pakket je wilt gebruiken, of je echt persé timecode wil, en hoeveel geld je het allemaal waard is.

Virtual DJ kan je zowat alles alles mengen naar behoren van digitale mixers/midicoontrollers, interfaces en type timecodevinyls/cd's. Zeer brede ondersteuning, bijna allemaal standaard inclusief, sommige mappings worden door de community gemaakt. Heeft ook levenslange gratis updates, en ook ingebouwde video module (voor VDJ'ing), maar kost het duurste van de drie. Kwa effecten en filters wat minder maar wederom wel extra te vinden via hun community.
Traktor: Enkel met hun eigen pakketten kan je aan timecode doen, maar bv het volledige progamma zelf zit bij de meeste van hun controllers erbij. Degelijke kwaliteit van controllers, gaat jaren mee. Software op zich van Traktor is het goedkoopste van de 3. Zelf je eigen mappings maken en/of grote community met custom mappings, daarom krijg je ook de meeste controllers wel aan de praat in Traktor.
Serato: Cleane interface (hou je van of niet), het scratch timecode pakket is wellicht het beste pakket op de markt. Hun vinyls zijn wellicht ook wel de beste op de markt :). Mappings en ondersteuning van controllers is minder uitgebreid dan bij de andere 2.

Ik zou zeggen, probeer ze alle 3 eens uit (trail) en beslis dan met je voorkeur + budget wat je gaat aanschaffen.

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Wat zijn keuze's maken toch moeilijk als het om je gear gaat vinden jullie niet... :)

Ik heb al eerder hier gemeld dat ik erover dacht om mijn Traktor spul te verkopen en gewoon volledig met alleen CDJ's te draaien. Geen gekut meer met een laptop, geluidskaart en kabels enz. Maar nu is het echt zo ver.

Ik zit nog steeds met het volgende, ik heb een Xone 92 mixer (echt een top ding, beste mixer ooit imho).
Grote MAAR is alleen filters en verder geen FX.

Aangezien ik toch wel FX als delay en echo en reverb enz van Traktor gebruik ben ik gaan zoeken naar een extern FX device. Laatst hier in topic al over de RMX1000 en die Korg KAOSS pad enz gehad maar ik kom er niet uit. Ik dacht er vd week uit te zijn en voor de RMX te gaan als de ultieme FX machine maar nu lees ik her en der dat de send/return van de Xone 92 niet helemaal lekker werkt met de RMX1000. Met levels enz. dus dat je m dan alleen in-line met de master aan kunt sluiten en zodoende niet voor kan luisteren. Schijnt dat een DJM fixed volume over S/R stuurt en de Xone heeft level knoppen en is daardoor lastig in te stellen. Is dat echt zo?

Heeft iemand hier ervaring met aansluiten van FX spul op een Xone 92?

Want nu twijfel ik zo erg dat ik zelfs mijn Xone maar op MP heb gezet en als ik hem een beetje redelijk kan verkopen om dan een DJM900 nexus te gaan halen. Daar zitten tenslotte ook FX op.

Wat zouden jullie doen? Ik kan er weinig over vinden op youtube etc. Ook weinig alternatieve FX die ik op de Xone aan zou kunnen sluiten.

[edit] Hmm interressant, iemand bied aan mijn Xone 92 te ruilen voor zijn Xone DB2. Wat denken jullie?

[ Voor 3% gewijzigd door ElayZ op 01-08-2013 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobb_Deep
Op naar Nachtdigital! Nog meer mensen hier?

https://www.facebook.com/...786/?directed_target_id=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -_D_-

-_D_-

Polsbandje

ElayZ schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 19:14:

[edit] Hmm interressant, iemand bied aan mijn Xone 92 te ruilen voor zijn Xone DB2. Wat denken jullie?
Even de nieuwprijzen opgezocht maar de DB2 is goedkoper dan de Xone92; komt dat alleen door het MIDI aspect van de Xone92? Dan kan je het best doen denk ik, in jouw geval.

At least it's not for me
And find serenity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Ja de DB2 is nieuw "maar" 1000eu en de Xone 92 1300eu (ff afgerond).
Dus als er zeg 200-300 eu afgaat ivm 2e hands. Dan is de B2 nog 700-800 waard en de Xone 92 1000-1100... Verschil blijft ongeveer 300eu.

Misschien kan hij er nog 150 bij leggen ofzo. Is dat redelijk?
Vlgns mij wel goed ding die mixer. Net ff youtube filmpje zitten kijken.

[edit] Iedereen zit op het strand kennelijk...

Ik twijfel wel erg hoor. Die DB2 is 2 mnd oud en met garantie. Hij wil er zodoende niks bij leggen.
Ik ben alleen bang dat ik de filters, het goede geluid en de robuustheid van de 92 ga missen. Die DB2 ziet er te gelikt uit vind ik eigenlijk. Met die kleine zilveren CUE buttons bijv. Het is ook geen clubstandaard mixer dus je komt hem weinig tegen verder en ik ben bang dat hij veel sneller in restwaarde zal dalen dan de 92. Die heeft zich bewezen, waar de DB2 dat nog moet doen.

Zodoende denk ik er nu over om twee losse FX aan te schaffen. De Boss RV-5 Reverb en de Boss DD-7 delay Dit zijn toch de twee effecten die ik het meest gebruik.

Wat zouden jullie doen?

[ Voor 57% gewijzigd door ElayZ op 03-08-2013 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a fly
Gaan voor de DB2, want buiten de geldelijke waarde lijk je hem beter te vinden. De ruil kost je niets, en nieuwe FX sowieso wel. Meer dan het restwaarde verschil. Die zit ook niet op de mixer, waardoor het misschien lastig is in gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• born2score
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 24-05 12:17
Ik ben op zoek naar 2de hands cdj 2000. Wie o wie wil ze kwijt of weet een aanbieding buiten marktplaats om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlaaing peerd
:/ ebay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
De eerste editie van mijn wekelijkse show op www.db9radio.com, uiteraard strictly D&B en Jungle. Deze editie is het eerste uur Liquid, tweede uur Neurofunk.

Voor de liefhebberts!

Streaming: http://www.mixcloud.com/jeshdnb/live-db9radiocom-04-08-2013/

Download: http://dnbshare.com/downl...o.com_04-08-2013.mp3.html

Tracklist:

Liquid:

Sunny Crimea - Time And Time Again (Intro Version)
Technimatic - Frozen Leaves
LSB – Solstice
Villem & McLeod - Another Star
Mage - Game Of Light & Paints
Soligen & Type-2 - Those Words (ft. Wednesday Amelia)
Malaky - Own World (ft. Lyndsey Murray)
Joe Nebula ft. Ben Martin - Export Coca (Rowpieces Remix)
Break - Music Is Better
Kubiks & Lomax - Outer Forces
Drum Force 1 - Saxed
Loz Contreras - Chasing The Past (Loz Contreras Remix)
Sunny Crimea - Something Special
Technimatic – The Unspoken
DJ Chap - Dont Wait For Me
Funkware - Alone

Neuro:

Mikal - Epic
Arclight - Hydrosphere
Nymfo - Woodpecker
Hybris - The Blinds
Fields, Hydro, Mako & Villem - Celestine
BTK - Try (ft. Sam Wills)
Jaydan - Late Night Drive
DBR UK & Displaced Paranormals - Residence (ft. L-Structured)
Break - Steam Train
Twisted Facts & Agnostetics - Side Effects
Ulterior Motive ft. Peta Oneir - Forgiven
Andy Pain & Z Connection - Obey ft. Cursa
Fields, Hydro, Mako & Villem - Dissolve
Brainfuzz - Method Lean
Inside Info, Kiro & 59 Crime - Response
Hamilton - Overdrive
Jade - Red Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Hier ook nog ff schaamteloos reclame maken, willen jullie aub FOUR ff helpen promoten onder je vrienden?

Jullie zijn uiteraard ook allen van harte welkom!
We hebben echt een goeie line-up met enkele hele goeie DJ's.

En ook al kom je zelf niet, like en deel het even en help ons medetweakers om er een top feest van te maken.
Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y298/Myristate/988276_548390738559128_536202485_n.jpg

http://four-events.nl/
https://www.facebook.com/events/143220325884637/

Line up:

Drum N Bass & Dubstep:
- aFly
- Willow (Therapy Sessions - ES)
- Stewie (Irreverent Barcelona)
- SDI (=Vlaaing Peerd)
- LaRaque & Inreal
- Mr Emptyhead
- Ayle Eima

Techno & Techhouse:
- Prosac
- Luco Strike
- Sjeroem (Nightriders)
- Verdi (Club AIR, Misc Agency)
- Dickson & Aike (BlaBla Records, Natives)
- ElayZ

Minimal & Deephouse:
- Dennis Williams (=_D_ Polsbandje)
- Capsoo
- Stupeed
- Deefunk

Zoals jullie zien hebben we een paar toppers ertussen zitten, er komen zelfs enkele DJ's uit Spanje.
En er komen misschien nog wat namen bij.

De kaartverkoop is gestart, als je komt laat het even weten, leuk om kennis te maken.

Alvast bedankt!

[ Voor 30% gewijzigd door ElayZ op 04-08-2013 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerald182
ElayZ schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 22:57:
Hier ook nog ff schaamteloos reclame maken, willen jullie aub FOUR ff helpen promoten onder je vrienden?

Jullie zijn uiteraard ook allen van harte welkom!
We hebben echt een goeie line-up met enkele hele goeie DJ's.

En ook al kom je zelf niet, like en deel het even en help ons medetweakers om er een top feest van te maken.
Zal er zelf niet zijn, net iets te ver. Maar jullie krijgen wel mijn Facebook support! 8)

Ook deze week heb ik weer een zomerse mix in elkaar gezet, met wat deep house aan het begin, daarna wat verder opbouwen naar wat stevigere tracks. Ik heb voorlopig maar besloten om de background van de podcast variabel te houden, afgestemd op het thema. Ik kon nog niet echt een keuze maken voor een vaste background. Hope you like it, enjoy!

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ktE04OCUIt8]

Tracklist:
1. Matt Karmil - Reverse Peephole (Original Mix)
2. Ninetoes - Finder (Original Mix)
3. Slideback - Summerize (Original Mix)
4. Jerome Robins & Dolly Rockers - What about my love (Etienne Ozborne & Peter Brown Remix)
5. Richard Grey & Gary Caos - Barabatiri (Original Mix)
6. Palmez - Macete (Original Extended)
7. Marco V vs. Alex Gusta & Stefano Pain - Quake (Original Mix)
8. Nicky Romero vs. Krewella - Legacy (Original Mix)
9. Basto - Dance with me (Original Mix)
10. Candyland - Get wild (Jay Cosmic Remix)
11. Leventina & EDX - The Sun (Original Mix)
12. Wayne & Woods vs. Henrix - Jumangee (Original Mix)
13. Down with Webster - One in a million (Charlie Darker Remix)
14. Dj Ghost & Ummet Ozcan - Airport (Original Mix)
15. ZAV - Bounce (Original Mix)
16. Sander van Doorn - Joyenegizer (Lazy Rich Remix)
17. W&W - Thunder (Original Mix)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Gerald182 schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 08:59:
[...]

Zal er zelf niet zijn, net iets te ver. Maar jullie krijgen wel mijn Facebook support! 8)
_/-\o_ Klasse, dank je wel! Hoop dat de rest dit ook wil doen!

[edit] Iemand interesse in een Xone 92? V&A aangeboden: Allen & Heath Xone 92 DJ Mixer (zwart)

[ Voor 26% gewijzigd door ElayZ op 05-08-2013 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-09 13:39

Erikie

www.erikie.nl

Het allerbeste festival tot nu toe voor mij. De 1 na laatste set met James Holden liepen we met ons matrasjes naar de bosrand om te slapen. Zet ie 1 remix van angel echos op van four tet op, geen idee welke, maar toen stonden we wel ff stil en gingen bijna janken hoe mooi het klonk met al die echo's door het dal ;) Ook het lekker dobberen vanaf 9 uur 's ochtends op zaterdag ging lekker .. Daarna nog eventjes 2 daagjes verdwaald in Berlijn rondgelopen, wat een toffe stad! 'k Heb daar weer dingen gezien .... Nu even van de dinsdagdip genieten..

Volgens mij was het deze op 110 bpm.

traktor scratch!

Pagina: 1 ... 82 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.