Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01:43
Ik draaide al 10 jaar op een oud Sony setje. Nu vandaag mijn nieuwe KRK's geinstalleerd (die ik zonder luisteren had gekocht, blijft een gok :X ). Wat een sound zeg, echt serieus tevreden mee. Het zijn de RP6 geworden.

Overigens had ik bij Bax-shop de gewone zwart/gele besteld, maar ze hebben de verkeerde geleverd, de LE Phantom Grey. Geen reactie gehad op mijn mail over een eventuele retour dus prima, ik heb ze uitgepakt. Ik vind ze gelukkig een stuk fraaier dan van de afbeeldingen. :) Kortom toch wel helemaal happy.

[ Voor 57% gewijzigd door Bushalte op 29-05-2013 21:20 ]

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-09 11:08
Iemand ervaring met CDJ-2000's? Ik zit er aan te denken om gewoon lekker met USB stickies te gaan draaien, enige wat me tegenhoud zijn de loopmogelijkheden op de CDJ's. Ik dacht altijd dat je maar 4 bar loops kon zetten, maar blijkbaar kan dit bij de CDJ-2000 met een druk op de knop ook 32 bar zijn b.v. Ideaal!

Enige wat ik me afvraag is of je dan ook de default loop size aan kan passen? Het zou voor mij perfect zijn dat zodra ik die loop knop in ram dat 'ie er dan gelijk een 16 bar loop van maakt. Kun je dat instellen of springt 'ie telkens automagisch terug naar de 4 bar loop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandertenty
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-08-2018
Heb vandaag ook weer eens een techno setje gemaakt, dus hoop dat jullie me kunnen voorzien van wat feedback.

[ Voor 38% gewijzigd door sandertenty op 31-05-2013 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -A3AAN-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-10-2021

-A3AAN-

@Whyte
De standaardlengte is een 4 bar loop, maar als je de knop langer indrukt dan wordt dat een 8 bar loop.
Als je vervolgens de loop out knop indrukt kun je er elke lengte van maken dmv de touchstrip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
-A3AAN- schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 09:20:
@Whyte
De standaardlengte is een 4 bar loop, maar als je de knop langer indrukt dan wordt dat een 8 bar loop.
Als je vervolgens de loop out knop indrukt kun je er elke lengte van maken dmv de touchstrip.
Dat is dus precies wat ik vraag.. of die standaardlengte aangepast kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobb_Deep
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-06 22:01
En ros ff op de quantize knop bij die Nexus, dan corrigeert hij je loops automatisch. Het is net Traktor, ik stond er van versteld. Maar dat mag ook wel voor dat geld ;-).

De glazen horen klinken, maar niet weten waar de tap is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -A3AAN-
  • Laatst online: 18-10-2021

-A3AAN-

Oh excuus voor de onduidelijkheid.
Dan is het antwoord simpel: nee dat kan niet.
Whyte schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 17:44:
[...]

Dat is dus precies wat ik vraag.. of die standaardlengte aangepast kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2mb
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-09 23:25

2mb

Voor de geinteresseerden: kortingscode RELEASES werkt nog bij Beatport. :)

Mijn muziek op SoundCloud - Speel online rikken - Maak muziek in je browser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -_D_-
  • Laatst online: 24-09 16:01

-_D_-

Polsbandje

Vrijdag gedraaid in de Winkel van Sinkel in Utrecht en jezus wat was dat gaaf! Ik moest openen, 11 tot half 1, dus ik ging ervan uit dat het niet zo druk zou zijn als ik klaar was. Maar rond 00:00 stond de grote zaal al vrijwel helemaal vol! En nog leuker; er werd heel veel gedanst! Was heeeeel erg gaaf. En toen ik werd afgekondigd, en mijn naam door de speakers knalde, gingen er massive veel handen in de lucht en werd er flink geschreeuwd; heer-luk! Tot een uurtje of 5 op het feest gebleven en gedurende de avond kwamen er veel mensen naar me toe om te zeggen dat ze het vet vonden. Gebeurt op zich wel vaker met gigs maar nog niet eerder zoveel als vrijdag. Hele toffe gig O+

- - Ik draai en maak muziek :) - -
It's not far back to sanity
At least it's not for me
And when the wind is right you can sail away
And find serenity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a fly
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-05 10:25
Ik heb de American Audio MXR-14 gisteren binnen gekregen.
In eerste instantie was ik heel enthousiast: De faders en knobs voelen heel stevig aan. De midi-knoppen voelen heel goedkoop, maar doen wel wat ze moeten doen. Helaas was een van de lampjes van een mic aan/uit wel defect.
De 4/4 stereo geluidskaart bleek toch mono te zijn 8)7. Dus alleen kanaal 1 & 2 kunnen via de usb signaal krijgen. Het geluid is erg zuiver en de filters zijn redelijk (In vergelijking met software filters geef ik het alsnog zeer goed). Helaas geven ze vervelende geluidspieken als ze een klein beetje open staan zonder bewogen te worden. Dit kwam slechts naar boven met zoeken naar fouten in het geluid. Tijdens normaal gebruik speelde dit niet.
Dat ik alsnog met RCA kabel in de weer moest kon ik nog goedpraten voor mezelf omdat de gebreken niet opvallen in hoe ik de mixer wil gebruiken. Helaas komt dan het volgende probleem om de hoek kijken:
Ik wil 4 virtuele decks behouden, en een van die decks kunnen afwisselen met een platenspeler.
Hiervoor moet ik de mixer via usb 2 decks binnen hengelen, en via een andere geluidskaart de andere 2 analoog.
Dat kan wel, mits de geluidskaarten dezelfde specificaties hebben. Helaas, de K2 & Contour die ik heb zijn niet dezelfde samplerate, waardoor het er een niet uit te staan gekraakt uit de speakers komt. Ik heb omwegen als Asio4All al geprobeerd, maar dat mocht niet baten. Het gekraak blijft zolang ik met twee verschillende geluidskaarten tegelijk een signaal uitstuur.

De Contour heeft alle uitgangen die ik nodig heb om deze mixer heel relaxed te kunnen gebruiken. Om een platenspeler aan te sluiten, kan ik een input-geluidskaart aan mijn laptop hangen, die het geluid dan weer via de Contour alsnog bij de mixer krijgt.
Afbeeldingslocatie: http://advertering.nl/setupvoorbeeld.png

Edit:

Ik heb besloten de mixer te houden. De filters kom ik niet zo gauw tegen bij andere mixers, en wat ik nog niet heb lijkt erbij gebouwd te kunnen worden. Ik heb even gauw in Paint geknipt en geplakt om te kijken of er waarschijnlijk ruimte voor is, en ik verwacht dat het wel moet lukken *O*
Afbeeldingslocatie: http://advertering.nl/mxr14.png

[ Voor 8% gewijzigd door a fly op 04-06-2013 00:01 ]

"Don't try this at home. We are professionals; We've been doing this since yesterday"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerald182
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-11-2017
2mb schreef op zondag 02 juni 2013 @ 17:32:
Voor de geinteresseerden: kortingscode RELEASES werkt nog bij Beatport. :)
THNX! Fijne tip...ik moet nog even wat tracks aanschaffen.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=t-qretZAynk]

Je moet er van houden natuurlijk, maar zo af en toe maak ik ook nog wel eens een hardstyle setje. De afgelopen week eens gekeken welke gratis tracks, edits en bootlegs beschikbaar zijn op het web. Ik kwam op het onderstaande lijstje uit.

Dus voor de liefhebber een zomers setje! Enjoy!

1. Energyzed - Sunlight
2. Avicii & Nicky Romero - I Could Be The One (Dillytek bootleg)
3. Kayem & El Grekoz -Dance Like a Hedgehog (Da Tweekaz Ultimate Sega Edit)
4. Manyou - Take Me Home (Silver Nikan DJ Tool)
5. Oasis - Don't look back in anger (The Vision Bootleg)
6. Da Tweekaz & Hard Driver - Feel The Night (Satisfaction Edit)
7. Energyzed - Exalt The Sun
8. Neilio - Obsession (Neilio's Kick Edit)
9. Betavoice - The Unknown
10. Krewella - Alive (Rebourne Remix)
11. One Republic - If I Lose Myself (Shockwave DJ Tool)
12. Art of Trance - Madagascar (Audiofreq Remix)
13. Wildstylez - Pleasure 2013
14. Nero - Guilt (Phuture Noize Bootleg)
15. Zatox vs Alesso - Everybody Raise Your Head ( Are U Ready Hard Mix)
16. Low-E & Alter Egosz - WTF (Nieuwe Edit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://img.srv2.de/bm/ogn/a/0/e/c/a0ec329ce30bcb047e9d0e569642f895_209305.jpg

Tot 30 juni 200 euro korting op de Kontrol Z2 *O*

Tenzij je in Nederland woont -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-09 13:01
Is het normaal dat een ingehuurde dj niet iemand anders bij z'n spullen mag?
As vrijdag trouwt mijn zus en ik zou ook een setje neerzetten.
Krijg ik opeens te horen dat ik niet aan zijn apparatuur mag komen en zelf maar spullen mee moet nemen?
Toch raar dat je dan ineens 2 laptops, 2 mengpanelen ziet!

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a fly
Als hij wil dat je een eigen laptop+controller gebruikt in plaats van zijn laptop+gear, vind ik dat niet raar. Hij kent je niet en weet niet hoe jij met de spullen van anderen omgaat. Als hij bedoeld dat je zelf een drive-in show moet meenemen, is het natuurlijk wel belachelijk :+

"Don't try this at home. We are professionals; We've been doing this since yesterday"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 21:21:
Is het normaal dat een ingehuurde dj niet iemand anders bij z'n spullen mag?
As vrijdag trouwt mijn zus en ik zou ook een setje neerzetten.
Krijg ik opeens te horen dat ik niet aan zijn apparatuur mag komen en zelf maar spullen mee moet nemen?
Toch raar dat je dan ineens 2 laptops, 2 mengpanelen ziet!
Dat is redelijk normaal; ik vind het ook niet leuk als iemand aan mijn spullen zit, en potentieel mijn instellingen verkloot. :)
Sommige verhuurbedrijven doen ook niet aan dry hire; bij hen moet je ook technici afnemen om de boel te bedienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renio
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-04-2024
vind ik ook niet meer dan normaal. Mocht het een kennis of vriend zijn dan valt het best wel te overwegen. Maar een vreemde die zou zijne eigen spullen (mengpaneel/controller/cdj's) mogen voorzien.

Wat ik zelf al paar keer meegemaakt heb en beetje vervelend vind is:
Eerst gevraagd worden om als enige DJ een hele avond/nacht te draaien op een verjaardags/prive-party. Weken op voorhand tussendoor bezig zijn met je muziekverzameling uit te dunnen met als doel een aangepaste collectie voor die ene avond/nacht voorbereid te hebben. Daar dus naar toe te leven om die spullen te draaien... En dan ... een paar dagen vooraf de vraag te krijgen of je het ok zou vinden mocht iemand anders (een kennis/vriend van de organisator) die ook DJ is ook kan komen draaien om het even van jou over te nemen...
Ik probeer daar dan liever vriendelijk voor te bedanken, draai dan liever zelf heel de nacht (ook al lijkt dat slopend, ik amuseer me te pletter) omdat ik vrees dat het met een andere DJ er een rommeltje wordt.... kan zijn dat ik iets te egoïstisch ben op dat vlak, maar als je daar al weken mee bezig bent en dan op de valreep komt zo een voorstel ... hmzzz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01:43
Weet iemand van de CDJ900 gebruikers of en hoe je de markering van gespeelde tracks kan resetten, terwijl de CDJ aan blijft staan? Als je in de browselist zit geeft hij aan welke nummers al gespeeld zijn (of die aan het spelen zijn). Dit reset ik nu door de spelers aan en uit te zetten, dat moet anders kunnen.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlaaing peerd
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:19
@hierboven,

Een controller en laptop is misschien wel wat persoonlijk, maar als ik ergens gevraagd word om te draaien dan verwacht ik wel dat de TT's, mixer en CDJ's daar klaar staan voor gebruik. Ik ga echt niet zelf met die rommel slepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-09 16:40
vlaaing peerd schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 09:29:
@hierboven,

Een controller en laptop is misschien wel wat persoonlijk, maar als ik ergens gevraagd word om te draaien dan verwacht ik wel dat de TT's, mixer en CDJ's daar klaar staan voor gebruik. Ik ga echt niet zelf met die rommel slepen.
Ik vraag daar meestal wel naar. Wat ze hebben staan. Tegenwoordig moet er wel minimaal een mixer en hun eigen geluid staan. Controllers en laptop neem ik zelf wel mee, weet ik zeker dat ik het in orde heb.
Afgelopen zaterdag nog op andersmans controller en laptop moeten draaien, maar die had vergeten dat in te stellen.. stond ik tijdens de set nog van alles te wijzigen in traktor en te calibreren. :P
Had ik hem eerder die week even moeten melden, dat als je het op je thuiscomputer goed hebt, het niet automatisch in je laptop goed hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-07-2021

marrk

marrk

a fly schreef op zondag 02 juni 2013 @ 22:58:
[...]
De Contour heeft alle uitgangen die ik nodig heb om deze mixer heel relaxed te kunnen gebruiken. Om een platenspeler aan te sluiten, kan ik een input-geluidskaart aan mijn laptop hangen, die het geluid dan weer via de Contour alsnog bij de mixer krijgt.
[...]
Hier ontgaat me iets, waarom hang je die platenspeler niet direct aan de mixer?

blog
sow
eee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:06
Tsunami schreef op maandag 03 juni 2013 @ 20:08:
[afbeelding]

Tot 30 juni 200 euro korting op de Kontrol Z2 *O*

Tenzij je in Nederland woont -O-
Hij is in Nederland ook gewoon 599€ en je krijgt er nog een voucher van 100€ bij.

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrk

marrk

marrk

audiojunk schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 11:32:
[...]

Hij is in Nederland ook gewoon 599€ en je krijgt er nog een voucher van 100€ bij.
Yep, maar geen Traktor Scratch. Ik snap die dingen niet met timecode. Serato eerst niet en Traktor wel in NL, en nu andersom?

blog
sow
eee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-09 14:41
Voor de techno, (deep)house liefhebbers wat vinden jullie van de nieuwe van Dominik Eulberg?

Ik vind het echt een bazen plaat! Fantastisch dromerige opbouw en zeer dansbare climax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09 13:32
setje van vorige week club r_AW area @ Alcatrazz Festival 2013

Tracklist:
1. Embrionyc - Beyond Your Dreams
2. Embrionyc - Oxygene
3. Frame Of Mind - Die Guetta
4. The Outside Agency - Forest Children
5. Nosferatu - The Undergound Stream
6. Mindustries - Therapy
7. Frame Of Mind - Asswell
8. Fracture 4 - Departure
9. DJ Niel - Battlefield
10. The Outside Agency The Immobilizers VIP (feat. Mindustries)
11. Zanthrax - Children of Hell
12. N-Vitral - Ghettocore
13. TNGHT - Acrylics
14. Celsius - Capefear
15. Peaky Pounder - Viisi
16. Nosferatu - The Wolves of Creation
17. Ophidian - Sleepwalking
18. Ophidian - Predator & Prey
19. Tymon - Stay
20. The Outside Agency - The Strangers
21. Sei2ure - The Demonizer
22. SRB - 2 Ure Head
23. Ophidian as Raziel - To Destroy What Is Broken
24. Tymon - Gucci (I:Gor Remix)
25. The Outside Agency - Motherfucking Ants (Part 1)
26. Catscan - WO III
27. Project Omeaga - Morphine Attack
28. E-Noid - DNA Theory
29. Stormtrooper - Todesvogel
30. Slavefriese - Wonderpill (Art Of Fighters Remix)
31. Enzyme X - Syskwahor

het was lang geleden dat ik zo'n bak herrie had gedraaid maar wel weer leuk :P

[ Voor 3% gewijzigd door El_V op 09-06-2013 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
[Soundcloud: http://soundcloud.com/kaos001/kaos-drum-and-bass-spring-2013]

het zonnetje schijnt, tijd voor een nieuwe frisse mix!

kaos - drum and bass spring 2013 mix

tracklist :

001 anile - another year
002 future engineers - scratch in the surface
003 emperor - she said
004 ravager - last night on fire
005 4ma - late night
006 flame and nclear - intermezzo (flame vip)
007 lenzman - empty promise
008 engage - tourmaline
009 gridlok - radar (state of mind remix)
010 trilo and maject - brickwall
011 emperor - begin
012 the upbeats - diffused

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a fly
marrk schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 11:13:
[...]

Hier ontgaat me iets, waarom hang je die platenspeler niet direct aan de mixer?
De mixer heeft maar 4 (stereo) ingangen. Thuis gebruik ik vaak 4 decks, dus als ik de platenspeler aansluit kan deze alleen analoog; Een loopje voor timecode is dan niet mogelijk omdat de krakende mix van geluidskaarten nodig is.
Hoe dan ook ben ik voorlopig wel even zoet hiermee, ook zonder platen.

Even wat schaamteloze promotie voor Boemkool: We hebben twee bekenden namen uit de omgeving weten te regelen O+ : Crispy (Blendits) & Substar (Dubberz).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
Weet niet of iedereen het al gezien heeft maar er komt weer een nieuwe controller uit van NI, de Z1:

video

Wel geinig dingetje, lijkt mij wel handig en compact om mee te nemen op vakantie bijv. Setjes voorbereiden of kleine feestjes bouwen op verjaardagen enzo. Alleen jammer dat er geen browse/load en play knoppen op zitten. Moet je toch nog met de muis aan de gang of een X1 meenemen.

Vinden jullie er van?

[edit] Fuck it, geen idee hoe je Youtube embedded krijgt hier...

[ Voor 19% gewijzigd door ElayZ op 12-06-2013 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
ElayZ schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 17:08:

Alleen jammer dat er geen browse/load en play knoppen op zitten. Moet je toch nog met de muis aan de gang of een X1 meenemen.

Vinden jullie er van?
het idee is natuurlijk dat je dit naast je X1 neerlegt. Anders had je maar zo'n Traktor mixer als in de aanbieding hierboven moeten kopen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerald182
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-11-2017
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=3glJ6ftLGhQ]

Even een lekker zomers setje opgenomen met house, club en progressive...enjoy!

1. Sean Finn & Gino Montesano - Sunglasses at Night (Pink Fluid Remix)
2. Chocolate Puma - 2000 People
3. Marcus Schossow & Sebjak - Liceu
4. Hook N Sling - Don't you know
5. Knife Party - We are LRAD Friends (Avine's Smashup)
6. Baggi Begovic - ft. Tab - Compromise
7. Monsta - Messiah (Dirty South Extended Remix)
8. Sander van Doorn, Dubvision vs Mako feat. Mariana Bell - Into The Light
9. Laidback Luke & Hardwell - Dynamo
10. Overtracked & Lugar - Tori
11. Audio Bastardz - Come On!
12. Henry Fong & Toby Green - Revival
13. Nom De Strip & Hatiras - Nippolodeon
14. Skitzofrenix - Clap
15. Carnage New & Used - Signal
16. D.O.D. - More Cowbell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiddo
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-09 09:55
Whyte schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 19:16:
[...]

het idee is natuurlijk dat je dit naast je X1 neerlegt. Anders had je maar zo'n Traktor mixer als in de aanbieding hierboven moeten kopen O-)
Ik zie vooral mogelijkheden samen met een iPad, dan heb je een super compact setje wat je overal even in kunt prikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Hiddo schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 20:14:
[...]

Ik zie vooral mogelijkheden samen met een iPad, dan heb je een super compact setje wat je overal even in kunt prikken.
Exactly! Wij gaan in Oktober rondreis maken door Amerika met een camper, dan is dit ideaal om mee te nemen om daar onderweg beetje mee te kunnen pielen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a fly
Ik zou hem niet kopen, maar het is zeker wel een leuk apparaat! Als je een X1 & F2 hebt ben je praktisch verplicht de setup hiermee af te maken :9~
ElayZ schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 21:02:
Wij gaan in Oktober rondreis maken door Amerika met een camper, dan is dit ideaal om mee te nemen om daar onderweg beetje mee te kunnen pielen. :9
Ga je nog proberen gigs te scoren daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
a fly schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 00:09:
Ik zou hem niet kopen, maar het is zeker wel een leuk apparaat! Als je een X1 & F2 hebt ben je praktisch verplicht de setup hiermee af te maken :9~

[...]

Ga je nog proberen gigs te scoren daar?
Dat was wel mn bedoeling ja, maar ja waar begin je... Ik loop heir in NL al niet over van de gigs, laat staan daar.
Ik denk dat ik in Vegas gewoon een club binnen ga lopen en vragen of ze nog een top DJ uit Nederland zoeken gehe :*) 8)

[ Voor 5% gewijzigd door ElayZ op 13-06-2013 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobb_Deep
Zelf ben ik vorige maand naar Indonesië geweest. 2x mogen draaien op Gili Trawangan, ging eigenlijk vrij simpel. Ik ging een avondje zitten bij een relaxte tent met muziek die mij aansprak. Na een tijdje ff gepraat met de DJ en die nodigde me de volgende dag uit om smiddags mijn sound een beetje te checken.

De volgende dag even een USB gekocht aangezien ik thuis met vinyl draai en muziek er op gezet (mooi downloaden met 30kb/sec haha). Vervolgens naar die vent toe en wat ouwehoeren over muziek en me nummers checken en mocht meteen die avond draaien. Stelde allemaal niet heel veel voor maar vond het echt supermooi. Daarna nodigde hij me meteen uit voor de volgende dag. Leuke ervaringen :-).

Filmpje: https://www.facebook.com/photo.php?v=385053141607993

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a fly
Misschien kan je kijken of er iets te regelen valt via Engelstalige dj-fora?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlaaing peerd
ElayZ schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 17:46:
[...]

Dat was wel mn bedoeling ja, maar ja waar begin je... Ik loop heir in NL al niet over van de gigs, laat staan daar.
Ik denk dat ik in Vegas gewoon een club binnen ga lopen en vragen of ze nog een top DJ uit Nederland zoeken gehe :*) 8)
Gewoon doen, zo ben ik ook vaak aan gigs gekomen. Zo heb ik eens in dowtown Taipei gedraaid door een beetje dik doen.

Mocht je nog Wisconsin of Illinois aandoen kan ik je nog wel voorstellen aan wat venues in Chicago en Madison. Moet je niet teveel van voorstellen maar is iig leuk om's ervaring daar op te doen. Zorg ff dat je info op four ff up to date is met Bio + showcase setje (gewoon 20 minuten, geen lange).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Ja doe Madison Square Garden maar. :9 8) :+

Helaas kom ik daar vlgns mij niet in de buurt, maar evengoed bedankt!
We gaan naar de westkust. We vliegen op Las Vegas en gaan dan waarschijnlijk in 4 wk dit "rondje" doen:

Las Vegas
Zion
Bryce
Capitol Reef
Arches
Monument Valley
Grand Canyon
Lake Havasu
Palm Springs
San Diego
Los Angeles
Santa Barbera
Carmel/Monteray
San Fransisco
Yosemite
Mono Lake
Seqoia > Ik kan wel een paar mooie pica's voor je maken als je wilt Flo! :*)
Death Valley
Las Vegas

Even nog iets anders;

Zijn er mensen hier die in regio Leiden wonen en een beetje richting dezelfde stijl als ik draaien? (deephouse,techhouse en techno) En die evt mee zouden willen doen met het vormen van een resident DJ crew?

Ik ben namelijk bezig om dit op te zetten voor een bekendere dj website. Ik heb al een paar vrienden benaderd maar misschien zijn er hier ook nog geschikte mensen te vinden. Het is een kans om ieder geval wat vaker te draaien. DM me even voor meer info.

[edit]

PS @ peerd, FOUR = dood heb ik het idee... geloof eerlijk gezegd niet dat er nog een keer een feestje gaat komen.

[ Voor 9% gewijzigd door ElayZ op 14-06-2013 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
ElayZ schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 20:39:
Ja doe Madison Square Garden maar. :9 8) :+

Seqoia > Ik kan wel een paar mooie pica's voor je maken als je wilt Flo! :*)
Ja doe :> !
PS @ peerd, FOUR = dood heb ik het idee... geloof eerlijk gezegd niet dat er nog een keer een feestje gaat komen.
Ben bang dat het op deze manier niet meer gaat werken nee. :/

Edit:

Afgelopen week in Studio 80 gedraaid! Toch wel een van de bekendste clubs van NL en de nummer 37# van de wereld :+ . Gelijk grote zaal ook, en de boel mogen afsluiten. Heb het wel lekker sloom gehouden. Trots!
[Soundcloud: http://soundcloud.com/studio80/florinsz-janvier-black-box]

[ Voor 24% gewijzigd door Florinsz op 18-06-2013 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlaaing peerd
Whyte schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 15:11:
[...]

Ja doe :> !

[...]

Ben bang dat het op deze manier niet meer gaat werken nee. :/

Ja, had gehoopt dat we het budget nog rond zouden kunnen krijgen met de "oude" crew. Ik ben dus maar even bezig geweest met rondbellen en we zitten nu op het beoogde budget.

Als de mensen hier die meedoen zich even hier willen melden om een datum te prikken. Dan gaan we de zalen zsm bespreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Om aan te melden moet je een vraag beantwoorden ivm spam. Antwoord is: Groningen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlaaing peerd
Eloy,

heb contactje voor je uit San Francisco. Hij is over 2 weken een tijdje in NL, ik zal 'm even met je linken via facebook. Hij organiseert zelf niet maar zal je zeker wel wat adresjes kunnen regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
vlaaing peerd schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 12:38:
Eloy,

heb contactje voor je uit San Francisco. Hij is over 2 weken een tijdje in NL, ik zal 'm even met je linken via facebook. Hij organiseert zelf niet maar zal je zeker wel wat adresjes kunnen regelen.
Thnx man! Ik ben benieuwd! Lijkt me kicken om daar een keer te draaien. :*)

[edit]

Hier nog mensen die naar Awakenings gaan de 29e? Misschien leuk om eens een keer een meeting af te spreken?

[ Voor 13% gewijzigd door ElayZ op 19-06-2013 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandertenty
Awakenings sowieso!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
Dennis en ik staan samen op de line up met Ame voor een after na Awakenings :) !

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/946722_464037540344919_1647727360_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobb_Deep
Dat is niet de minste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
En met Tiefschwarz in juli. Gaat snel allemaal :).

Overigens, als er iemand a.s. zaterdag in a'dam is, geef een gil en kom langs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobb_Deep
Lekker bezig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrk

marrk

marrk

Mogelijk al bekend bij velen: Native Instruments heeft de prijs van de S4 naar 600 euro verlaagd.

http://www.native-instrum...oller/traktor-kontrol-s4/
a fly schreef op maandag 10 juni 2013 @ 23:09:
[...]

De mixer heeft maar 4 (stereo) ingangen. Thuis gebruik ik vaak 4 decks, dus als ik de platenspeler aansluit kan deze alleen analoog; Een loopje voor timecode is dan niet mogelijk omdat de krakende mix van geluidskaarten nodig is.
Hoe dan ook ben ik voorlopig wel even zoet hiermee, ook zonder platen.
Ah ik wist niet dat je timecode op die platenspeler wilde draaien. Dat maakt het wel wat lastiger inderdaad... Meerdere geluidskaarten is altijd lastig volgens mij.

blog
sow
eee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• po1son
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-02 17:38

po1son

They call me captain.

Hm, ik heb ze maar in prijs verlaagd. 200 views en alleen maar idiote reacties tot nu toe :(.

http://link.marktplaats.nl/691591288

http://link.marktplaats.nl/691591842

But I just want to play it right, we are gonna get there tonight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

marrk schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 16:53:
Mogelijk al bekend bij velen: Native Instruments heeft de prijs van de S4 naar 600 euro verlaagd.

http://www.native-instrum...oller/traktor-kontrol-s4/
Yep. Hiermee wordt een S4 een stuk aantrekkelijker en heb ik met 750 euro een vervanger voor mijn losse mengtafel, geluidskaart en controller. Scheelt toch weer een flightcase.
Punt is alleen: je kunt er natuurlijk donder op zeggen dat er een opvolger komt, waarschijnlijk met F1-functionaliteit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Tip:

http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr

Ben ik naar overgestapt vanaf de S4. Een wereld van verschil (positief).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:06
Gaan we nu allemaal onze advertenties hier dumpen :(

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Als je ergens last van hebt, maak dan een TR aan ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a fly
audiojunk schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 10:17:
Ik denk niet dat Bram zijn 4D binnenkort zal wegdoen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
audiojunk schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 10:17:
Ik ben er net op overgestapt, en ik heb 'm op marktplaats gezet? Dit is gewoon een willekeurige advertentie, gast. Ik kan wel de link naar Tone Control plaatsen, maar daar kost 'ie € 1100,- ofzo.

Link heb ik gepost omdat het maar € 100,- scheelt met een S4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randy
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:07
Ik kijk al jaren mee in dit topic maar post eigenlijk zelden tot nooit iets. Heb sinds een jaar weer eens een setje opgenomen met mijn antieke maar o zo betrouwbare Vestax VCI-100. Stijl zit ergens in de UK house/bass hoek, maar hoe je dit precies noemt zou ik echt niet weten. Ben eigenlijk wel benieuwd naar feedback, dus als iemand tijd of zin heeft: schroom je niet en spui je gal. :)

[Soundcloud: http://soundcloud.com/rave16/randy-zomer-zonder-zon]
Tracklist:
Maurice Donovan - Babeh
Boddika & Joy Orbison - Swims
Slackk - Pub Crawl
Untold - Just For You (Roska Remix)
Julio Bashmore - Chazm
Martyn - Newspeak
Willy Joy - Superhuman
NKC - Shockout
Breach - Man Up
Sophie - Bipp
Cashmere Cat - Mirror Maru (Feadz & Kito Remix)
Roska - Jackpot
Trusta - Hypnotic
Bambounou - Deepstaria
Mosca - Square One (L-Vis 1990 Remix)
Patrice Baumel - Mike Tyson (Army Of 10000 Edit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a fly
Voor de Dubstep en Drum and Bass DJ's hier: http://tivolibynight.nl/blog/versus-dj-contest/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

bram1984 schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 10:15:
Tip:

http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr

Ben ik naar overgestapt vanaf de S4. Een wereld van verschil (positief).
Wat is het grote verschil? En hoe zijn de jogs op de 4D?
Ik heb namelijk erg veel lol van de grote jogs (niet alleen het formaat, maar ook de resolutie, de weerstand en de capacitieve sensorplaat vind ik geweldig) op mijn Mixtrack Pro en ik vond die op de S4 al vrij klein. De jogs op de 4D lijken rotary encoders met een iets grotere knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
Randy schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 18:16:
Ik kijk al jaren mee in dit topic maar post eigenlijk zelden tot nooit iets. Heb sinds een jaar weer eens een setje opgenomen met mijn antieke maar o zo betrouwbare Vestax VCI-100. Stijl zit ergens in de UK house/bass hoek, maar hoe je dit precies noemt zou ik echt niet weten. Ben eigenlijk wel benieuwd naar feedback, dus als iemand tijd of zin heeft: schroom je niet en spui je gal. :)

[audio]

[...]
hey randy!

Ik heb geluisterd en een erg vette mix! Gaan jullie dit zaterdag ook draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randy
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:07
El_V schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 09:24:
[...]

hey randy!

Ik heb geluisterd en een erg vette mix! Gaan jullie dit zaterdag ook draaien?
Danku! Kees is er misschien niet dus Roel en ik draaien wss twee losse sets van een uur. Ik ga wel een beetje richting deze stijl zitten denk ik. Nu nog in regio Utrecht gigs zien te vinden. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
Zou leuk zijn ja om een keer in utrecht te draaien. Mag binnenkort wel een keer in p60 in amstelveen draaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-09 13:39

Erikie

www.erikie.nl

Whyte schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 14:23:
Dennis en ik staan samen op de line up met Ame voor een after na Awakenings :) !

[afbeelding]
Grappig :) Ik sluit zo af op een after in perron na Henrik schwarz!! Nu eerst naar expedition !

- Nou het is gelukt.. aanvankelijk zou alleen henrik schwarz een livesetje draaien, maar op een gegevenmoment kwamen dixon en mano le tough aanzetten met hun usb stick, dus die gingen nog ff voor henrikje draaien waardoor alles werd opgeschoven. Gelukkig had een vriend van me de hele innervisions crew wat iets te harde pillen gegeven zodat ik vanaf 4 uur toch vrij baan kreeg haha.. Tot 6.45 gedraaid, daarna was ik echt op, het publiek zag er aardig afgeragd uit toen t licht aan ging, maar jemig, wat een fun :)

[ Voor 38% gewijzigd door Erikie op 30-06-2013 13:32 ]

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Awakenings was weer top gisteren! Hele dag droog gebleven en lekker zonnetje gehad zelfs.

En zoals altijd bij festivals, er was weer te veel moois tegelijkertijd. Dus van de ene area naar de andere gelopen. Drumcode was echt top. Super hard geluid met diepe bass. Geluid vond ik bij sommige area's wat tegenvallen.

Op be-at.tv kun je veel sets bekijken trouwens.

Wat hebben vrouwelijke "dj's" het toch makkelijk... Ida Engberg hoefde vlgns mij alleen maar 1:30 uur leuk te lachen, want ze heeft zo te zien geen noot zelf gemixt. Haha, vlgns mij staan de CDJ's compleet nutteloos te zijn. En ik zie ook geen enkel ledje op de Xone 92 branden. Ze kut leuk met wat knopjes maar vlgns mij is het gewoon een pre-recorded setje. [edit] kan ook zijn dat ik het verkeerd zie hoor maar vlgns mij doet ze niks zelf..

[ Voor 5% gewijzigd door ElayZ op 30-06-2013 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobb_Deep
Erikie schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 13:48:
[...]

Grappig :) Ik sluit zo af op een after in perron na Henrik schwarz!! Nu eerst naar expedition !

- Nou het is gelukt.. aanvankelijk zou alleen henrik schwarz een livesetje draaien, maar op een gegevenmoment kwamen dixon en mano le tough aanzetten met hun usb stick, dus die gingen nog ff voor henrikje draaien waardoor alles werd opgeschoven. Gelukkig had een vriend van me de hele innervisions crew wat iets te harde pillen gegeven zodat ik vanaf 4 uur toch vrij baan kreeg haha.. Tot 6.45 gedraaid, daarna was ik echt op, het publiek zag er aardig afgeragd uit toen t licht aan ging, maar jemig, wat een fun :)
Hulde, mooi om te lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:41
Vrijdag op een groot feest mogen draaien terwijl mijn set gehost/gemc't werd door die gast van pownews (rijke tatta's) Best tof en leuk om mee te maken.

Dikke en harde set gedraaid alleen op het laatst kwam de zaal van beneden erbij waar voornamelijk rnb, dancehall en regeaton werd gedraaid en het publiek waar daar op afkwam kwam tussen het house/hardstyle en pop publiek wat vechten werd, helaas en het was best schrikken voor me.

Vandaag de knoop doorgehakt en mijn DJM2000 te koop gezet, heb mijn ogen laten vallen op de DJM900NXS en een nieuw setje monitoren.

V&A aangeboden: TKA: Pioneer DJM2000 + Prodector kap
http://www.marktplaats.nl...e656940d2&previousPage=lr

Tips voor de verkoop kan ik altijd gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen van four, vergeet niet het forum te checken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

ElayZ schreef op zondag 30 juni 2013 @ 14:52:
Awakenings was weer top gisteren! Hele dag droog gebleven en lekker zonnetje gehad zelfs.

Wat hebben vrouwelijke "dj's" het toch makkelijk... Ida Engberg hoefde vlgns mij alleen maar 1:30 uur leuk te lachen, want ze heeft zo te zien geen noot zelf gemixt. Haha, vlgns mij staan de CDJ's compleet nutteloos te zijn. En ik zie ook geen enkel ledje op de Xone 92 branden. Ze kut leuk met wat knopjes maar vlgns mij is het gewoon een pre-recorded setje. [edit] kan ook zijn dat ik het verkeerd zie hoor maar vlgns mij doet ze niks zelf..
Ik zie haar wel duidelijk mixen hoor . Beetje saai misschien, maar wel strak. (tenminste, de 1e 15 min). saaie muziek ;)

//edit
hmm, wel misschien sync..

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoewe
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:26
mr.DJ95 schreef op zondag 30 juni 2013 @ 22:27:
Tips voor de verkoop kan ik altijd gebruiken.
Meer en duidelijkere foto's maken van alleen de mixer. De huidige overzichtsfoto is misleidend.
Verder, als je beschadigingen meldt in de beschrijving maak daar dan even een close-up van.

Geef een duidelijke omschrijving, waar je 'm mee samen hebt gekocht is verder niet relevant voor de koper.
Te koop aangeboden een Pioneer DJM2000 met Prodector stofkap

Deze mixer is in augustus 2012 aangeschaft en heeft zodoende nog ... maanden/jaren fabrieksgarrantie.
(Wordt verkocht vanwege een beoogde upgrade naar de DJM900 Nexus.) Niet heel belangrijke info

Heeft altijd thuis gestaan in een rookvrije ruimte en wordt geleverd met bon en doos.
De mixer is zowel technisch als visueel in nagenoeg perfecte staat op enkele minimale gebruikssporen na (zie foto's).

Direct op te halen voor €1500. Wordt niet verzonden!

e.v.t ook te ruil tegen een DJM900 Nexus
Een beller is sneller 0683575901 mailen is ook mogelijk alexander.witte@outlook.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:05
Niet op awake geweest maar wel op be-at tv gekeken en zodoende inspiratie voor mixje gekregen :-)

resultaat:

[Soundcloud: http://soundcloud.com/djerror_nl/error-raw-techno-june2013]

Awakenings Aftermix..tracks from Lucy, Truncate, Shifted, Orphx, Benjamin Damage, Gedevaan, Reeko etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:41
Sjoewe schreef op maandag 01 juli 2013 @ 12:49:
[...]

Meer en duidelijkere foto's maken van alleen de mixer. De huidige overzichtsfoto is misleidend.
Verder, als je beschadigingen meldt in de beschrijving maak daar dan even een close-up van.

Geef een duidelijke omschrijving, waar je 'm mee samen hebt gekocht is verder niet relevant voor de koper.

[...]
Ik dank u vriendelijk! ga meteen even aan de bak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Hier hebben we een paar duitsers op een rijtje : dixon, henrik schwarz en mano le tough, frank wiedeman stond ergens in een hoekje, die andere gast van ame moest naar utrecht, maar ik voel me zwaar vereerd dat ik naast die gasten stond. hoe vet!

en daarna ik :)

'k heb ook nog een filmpje dat t licht helemaal aan gaat maar denk niet dat dat echt door de policy heen komt :) 'k heb afgesloten met time, pachanga boys die heeft zo'n lekkere lange outro, nou. Ik was dus de hele dag nuchter.. als enige dus 8) Damn, ik wil weer terug.

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
djerror schreef op maandag 01 juli 2013 @ 15:23:
Niet op awake geweest maar wel op be-at tv gekeken en zodoende inspiratie voor mixje gekregen :-)

resultaat:

[audio]

Awakenings Aftermix..tracks from Lucy, Truncate, Shifted, Orphx, Benjamin Damage, Gedevaan, Reeko etc.
Heb je een tracklijstje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlaaing peerd
Verwijderd schreef op maandag 01 juli 2013 @ 10:23:
mensen van four, vergeet niet het forum te checken!
Gechecked en gereplyed! ook @Po1son, aFly en Prosac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
Erikie schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 13:48:
[...]

Gelukkig had een vriend van me de hele innervisions crew wat iets te harde pillen gegeven zodat ik vanaf 4 uur toch vrij baan kreeg haha..
Beetje smerig verhaal dit ;).

Kristian van Ame in Utrecht was ook klasse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Whyte schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 13:14:
[...]

Beetje smerig verhaal dit ;).

Kristian van Ame in Utrecht was ook klasse.
laten we zeggen : ze vroegen erom :) supergezellige gasten trouwens, echt heel tof. Die manu is echt zo gek als een deur, maar toch wel stuk voor stuk artiesten ..

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
Erikie schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 13:40:
[...]

laten we zeggen : ze vroegen erom :) supergezellige gasten trouwens, echt heel tof. Die manu is echt zo gek als een deur, maar toch wel stuk voor stuk artiesten ..
Mag ook wel op hun eigen feestje :). Ik was eigenlijk verbaasd over hoe statig en rustig Kristian was, maar toen ik filmpjes van eerder op de dag zag denk ik dat 'ie gewoon intens moe was in Utrecht ;).

Grappig dat je dat zegt over Mano btw, verhalen die ik hier hoor is dat het echt een arrogante zak is, maar dat is ook een groot deel eigen ervaring natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
vlaaing peerd schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 11:41:
[...]

Ga vanavond/morgen even kijken. Zit niet in mijn systeem dat forum (of deze) regelmatig te checken. :P

Zag via Facebook al het weekend van Âme voorbij komen, vrij begrijpelijk dat ze wat moe waren. Beetje jammer dat ik zowel Awake als Expedition heb moeten missen door eigen laksigheid. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:05
bram1984 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 09:44:
[...]

Heb je een tracklijstje?
yeps:

Idealist - Contemplation
HD Substance - 8 Mile
Benjamin Damage - delirium tremens (robert hood remix)
Kangding Ray - tempered inmid (original mix)
Orphx - Outcast
Timothy Alexander - Sentience I
Spherical Coordinates - SCMWY-04
pfirter - ahora (jonas kopp remix)
Ma Spaventi - The Jungle
Benjamin Damage - 010x
Gedevaan - Complex1
Cr3S - Animodular (Florian Meindl Remix)
Noaria - Cocooning
Drunken Kong - Moonlight
Daegon - Run (Jeff Rushin Remix)
Lucy - Finnegan (Pariah Dub Mix)
Reeko - Segmento 1
Gedevaan - Fukushima (Jericho Acid Raw)
Reeko - Passage#17.4
Phase - perplexed
Truncate - Message (Developer Remix V1)
W&dy, Twist3d - Golden Scent

[Soundcloud: http://soundcloud.com/djerror_nl/error-raw-techno-june2013]

[ Voor 4% gewijzigd door djerror op 03-07-2013 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a fly
vlaaing peerd schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 11:41:
[...]

Ik twijfel nog of ik bereid ben naar Groningen te reizen. Morgen ga ik naar Ameland dus krijg ik een goed idee van de reistijd in de trein tot aan het noorden van het land. Volgende week zal ik iets uitgebreider posten waarom wel/niet op het four-forum; helaas heb ik er nu geen tijd voor omdat ik eigenlijk al op bed moet liggen en nog niet klaar ben met inpakken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:58
Afsluiten van de avond kan inhouden dat je alles afbreekt wat nog staat. Of je voorganger heeft niets overgelaten?

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1045192_10151676205453326_1391826272_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Edward
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-02-2024
a fly schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 00:21:
[...]

Ik twijfel nog of ik bereid ben naar Groningen te reizen. Morgen ga ik naar Ameland dus krijg ik een goed idee van de reistijd in de trein tot aan het noorden van het land. Volgende week zal ik iets uitgebreider posten waarom wel/niet op het four-forum; helaas heb ik er nu geen tijd voor omdat ik eigenlijk al op bed moet liggen en nog niet klaar ben met inpakken :X
Madnes toevallig? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-02-2022
Voor de D&B/dubstep liefhebberts, check deze bundle:

http://groupees.com/boom

Een steal voor 1 Eurie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Kaap schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 11:03:
Afsluiten van de avond kan inhouden dat je alles afbreekt wat nog staat. Of je voorganger heeft niets overgelaten?

[afbeelding]
Ligt natuurlijk ook aan hoe laat je afbraakset begint. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandertenty
Traktor DJ voor de Ipad is tijdelijk gratis te krijgen in de App Store..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Ook voor de iPhone, bedankt voor de tip :) Scheelt toch weer 20+ euro samen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
sandertenty schreef op maandag 08 juli 2013 @ 10:28:
Traktor DJ voor de Ipad is tijdelijk gratis te krijgen in de App Store..
Klerelijers, ik heb paar wk terug iets van 18 eu betaald... :(
Maar ik gun het jullie allemaal graties uiteraard hoor! :+

[ Voor 12% gewijzigd door ElayZ op 08-07-2013 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-09 17:04
Op Beatport was een contest om Inner City - Good Life te remixen, normaal vind ik dat klassiekers niet germixed mogen worden, maar stiekem vond ik dit wel heel leuk om te doen :D

http://play.beatport.com/.../51d88f5e753a0d1e685f338c

Heb een flink aantal van de andere remixes beluisterd... wat een troep zit erbij, heb niet echt iets gehoord dat me aanstond, ben benieuwd wat de toppers gaan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramO
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-07 00:50
Mijn nieuwe promo CD, ik heb geprobeerd er een aantal verschillende stijlen in te gebruiken, maar eigenlijk alleen progressive house (wat daarvan de definitie is weet echter niemand tegenwoordig meer zeker, dit zal ook wel anders heten). Het zou fijn zijn als jullie even kunnen luisteren en misschien wat commentaar kunnen geven. :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a fly
Toevallig wel =) Ik was vrijwilliger bij de parkeerwacht, dus je hebt me waarschijnlijk wel op de bank zien chillen 8)
Een vriend van me was bij Omroep Ameland langsgegaan om te vragen of hij kon draaien. Hij heeft twee setjes (deephouse e.d.) mogen draaien en mag zeer waarschijnlijk volgend jaar via hun in de kleine tent draaien.
Jesh schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 15:16:
Voor de D&B/dubstep liefhebberts, check deze bundle:

http://groupees.com/boom

Een steal voor 1 Eurie.
Goede tip, thanks!

[ Voor 20% gewijzigd door a fly op 10-07-2013 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels132
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17:01
Vraagje aan de Traktor gebruikers:

Ik heb nogal wat niet-elektronische muziek waarvan Traktor het BPM/beatgrid niet automatisch goed zet. In principe geen probleem, ik draai die toch meestal zonder te mixen en anders op het gehoor.
Maar, ik krijg het niet voor elkaar om een cuepunt op een willekeurige plek te zetten. Traktor verplaatst deze steeds naar een van de gridmarkers. Maar omdat het beatgrid niet klopt, is het cuepunt niet op de plek waar ik hem wil hebben. Hoe kan ik een cuepunt maken tussen twee gridmarkers in? (dit speelt pas sinds Traktor 2.6 volgens mij overigens...)

Ik heb al in de opties zitten zoeken maar ik kan het niet vinden. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralf Bimbo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-07 13:46
nielsgaastra schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 16:47:
Vraagje aan de Traktor gebruikers:

Ik heb nogal wat niet-elektronische muziek waarvan Traktor het BPM/beatgrid niet automatisch goed zet. In principe geen probleem, ik draai die toch meestal zonder te mixen en anders op het gehoor.
Maar, ik krijg het niet voor elkaar om een cuepunt op een willekeurige plek te zetten. Traktor verplaatst deze steeds naar een van de gridmarkers. Maar omdat het beatgrid niet klopt, is het cuepunt niet op de plek waar ik hem wil hebben. Hoe kan ik een cuepunt maken tussen twee gridmarkers in? (dit speelt pas sinds Traktor 2.6 volgens mij overigens...)

Ik heb al in de opties zitten zoeken maar ik kan het niet vinden. Iemand tips?
Is dit niet gewoon de 'snap' die aan staat?

Rookworst zonder 'r' is ookworst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobb_Deep
Iemand een idee waar ik Audio4DJ bekabeling kan bestellen? Ik heb in 2010 een Audio4DJ gekocht bij Bax, echter als ik switch van het line signaal naar phono signaal heb ik een piep. De boel is netjes geaard en als ik de multicore kabel op het andere deck aansluit heb ik het zelfde. Als ik aan de multicore kabeltjes aan het rommelen wordt het soms erger / minder erg...

Kreeg overigens een leuke reply terug van een Bax medewerker:

"Bedankt voor uw mail. Op kabels zit geen garantie en ik kan uit eigen ervaring zeggen dat de kabels die bij de audio 4 zaten heel matig van kwaliteit waren. Ik zou gewoon opteren voor 4 losse kabels van goede kwaliteit:

http://www.bax-shop.nl/tu...eter/product-details.html

Die multicore functie is toch redelijk waardeloos omdat de geluidskwaliteit echt een stuk minder is, dus daar zou ik mezelf niet al te blind op staren. Als u gewoon een cd / plaat wilt draaien dan zet u het deck in traktor zelf gewoon op live input."

[ Voor 4% gewijzigd door Mobb_Deep op 11-07-2013 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels132
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17:01
Ralf Bimbo schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 17:20:
[...]

Is dit niet gewoon de 'snap' die aan staat?
8)7

Thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
Mobb_Deep schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 18:20:
Iemand een idee waar ik Audio4DJ bekabeling kan bestellen? Ik heb in 2010 een Audio4DJ gekocht bij Bax, echter als ik switch van het line signaal naar phono signaal heb ik een piep. De boel is netjes geaard en als ik de multicore kabel op het andere deck aansluit heb ik het zelfde. Als ik aan de multicore kabeltjes aan het rommelen wordt het soms erger / minder erg...

Kreeg overigens een leuke reply terug van een Bax medewerker:

"Bedankt voor uw mail. Op kabels zit geen garantie en ik kan uit eigen ervaring zeggen dat de kabels die bij de audio 4 zaten heel matig van kwaliteit waren. Ik zou gewoon opteren voor 4 losse kabels van goede kwaliteit:

http://www.bax-shop.nl/tu...eter/product-details.html

Die multicore functie is toch redelijk waardeloos omdat de geluidskwaliteit echt een stuk minder is, dus daar zou ik mezelf niet al te blind op staren. Als u gewoon een cd / plaat wilt draaien dan zet u het deck in traktor zelf gewoon op live input."
je kunt toch ook gewoon losse tulpkabels gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobb_Deep
El_V schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 20:03:
[...]

je kunt toch ook gewoon losse tulpkabels gebruiken?
Yup dat kan, alleen kun je dan alleen via Time Code draaien, ik wil juist kunnen switchen tussen TC & Vinyl :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Maar dat kan nog steeds toch? Switchen naar live input, of je input van een draaitafel routeren naar deck A en C, deck A op scratch control, en deck C op liveinput. ( weet niet 100 % zeker of dit kan )

ow wacht ,audio 4 }:O

[ Voor 6% gewijzigd door Erikie op 12-07-2013 13:00 ]

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb al jaren een Pio DJM700 + 2 x CDJ400 maar merk dat ik het branden van CD's / maken van USB sticks teveel werk vind. Ik zit dus te kijken naar een simpele controller en ik kwam uit op de Pio WeGO controller die volgens mij heel compact is en doet wat ik wil (simpel mixen, klein effectje), dat er geen booth out op zit boeit me niet zo heel erg want zo'n ding is niet echt bedoeld voor grote dingen. Het wordt me alleen niet duidelijk hoe de support is voor software. Er staat bij dat er “Virtual DJ Limited Edition” is inbegrepen maar kan ik ook simpelweg Traktor aanschaffen en het daaraan hangen zodat ik elk knopje van die controller kan gebruiken?

Overigens heb ik ook een iPad en net (gratis) TraktorDJ gedownload, voegt een losse controller dan nog echt wat toe wat jullie betreft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renio
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-04-2024
wow van een DJM en CDJ setup terugstappen naar iPad ...
Afbeeldingslocatie: http://i3.kym-cdn.com/photos/images/original/000/139/076/WhyWouldYouDoThat.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
renio schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 16:25:
[afbeelding]
Afbeeldingslocatie: http://static4.fjcdn.com/thumbnails/comments/3561688+_8e3ecc5eae8bd432482aa90c19bdd044.jpeg

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
renio schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 16:25:
[afbeelding]
Omdat ik nu nog alle ruimte heb maar over 6 maanden een baby mijn hobbykamer gaat innemen ;)

Traktor op de iPad werkt verrassend goed trouwens behalve dat je geen losse uitgang hebt voor je headphones ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Cartman! op 12-07-2013 18:54 ]

Pagina: 1 ... 81 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.