Allereerst: dit bericht is geplaatst met toestemming van de mods, waarvoor dank.
In de weekenden ben ik als vrijwilliger actief in een jongerencentrum, waar we ook de beschikking hebben over een klein podium. Vanuit de werkgroepen worden er elke vrijdag en/of zaterdag activiteiten georganiseerd in de vorm van bands die komen optreden. We hebben echt van alles, van blues tot death metal, van hip hop tot hardcore, zodat we een lekker gevarieerd programma hebben en verschillende doelgroepen aan kunnen spreken.
Aangezien het alweer een poosje terug is dat we een minimal/techno avondje hebben georganiseerd, vinden we het de hoogste tijd dit weer eens snel te doen en dat brengt mij in dit topic.
Hoewel we zelf ook wel wat mensen kennen, ben ik toch op zoek naar mensen die plaatjes draaien, in de minimal/techno stijl, en dat een keertje voor een publiek willen doen.
We hebben zelf wat apparatuur waar gebruik van mag worden gemaakt:
- 2 x Technics SL1200 (wel eigen naalden meenemen),
- Pioneer DJM600,
- We kunnen en willen eventueel 2 cd-spelers huren,
-
Uitversterken (Soundcraft MH2 en Qube speakers) zorgen we zelf voor, ik heb daar geen kaas van gegeten, maar onze PA werkgroep wel. De capaciteit hiervan ligt verrrrrrrr voorbij de behoefte, dus maak je daar geen zorgen over! Eigen input mag natuurlijk als je het niet eens bent met bepaalde instellingen
- Als er andere materialen nodig zijn, laat het even weten, we zullen ons best doen, maar we hebben een beperkt budget. Laat het dan wel zo snel mogelijk weten, want wij zijn ook onderhevig aan bureaucratie
- Laptops zijn ook welkom, dus als je liever digitaal draait, prima!
Onkosten worden vergoed, maar aangezien we dit soort avondjes voornamelijk kunnen organiseren en financieren bij de gratie van overheids/gemeentesubsidies en onze vrijwilligers kunnen we niet heel veel meer bieden.
Onderhandelen kan altijd, maar verwacht er niet teveel van. Het is een jongerencentrum, geen Paradiso.
Als streefdatum hebben we nu vrijdag 11 juni 2010. De lokatie is: J.C. Elektra in Sliedrecht. Het zal helaas geen nachtwerk worden, maar we hebben een avondje tussen 21:00 en 03:00 met 4 sets van 1,5 uur. Hier valt uiteraard over te praten.
Lijkt het je leuk om voor een publiek je kunsten te vertonen, laat me het dan
!!!!via DM!!!! weten (om zo dit topic niet onnodig te vervuilen).
Wat wil ik van je weten/hebben/horen/zien:
- Je pincode,
- Je N.A.W. (en je email of telefoonnummer is ook wel hendig

),
- Je stijl (let erop: minimal met techno aan het einde),
- Je website (als je die hebt),
- Je setup: wat heb je, wat heb je nodig,
- Je onkosten,
- Een demo!
Nogmaals, verdere communicatie gaarna via DM!