Ik vind het niet zoveel gemak hebben eerlijk gezegd. Misschien kan het komen omdat ik het ook niet helemaal snap of wil snappen.Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 11:29:
[...]
Waarom geen gebruik maken van het gemak dat beschikbaar is?
offtopic: Dat hele nieuwe Album is van Audio is ronduit briljant en dan deze in het speciaal.
Ik ga echt niet plaat 008 met een C over laten gaan in plaat 003 met een G, omdat toevallig de keys op elkaar aansluiten. Nee, ik wil een vibe overbrengen naar de luisteraar. Wat peerd ook al zegt, soms zijn tracks op papier totaal niet gelijkwaardig aan elkaar, maar klinken toch supervet samen. Daarbij vind ik het leuker om veel tracks te luisteren en bij elkaar te gooien dan maar een beetje naar keys zitten te loeren.
Trouwens, de verschillende bpm's verzieken je key toch wel weer, dus ik vind het onzin om er op te letten persoonlijk. Je kan dan wel weer je key vast gaan zetten, maar dan ga je die track in weze verbouwen, komt het geluid en sfeertje allemaal niet te goede voor mijn gevoel.
offtopic : Dat nieuwe album is inderdaad van belachelijk goede klasse. Het feit dat die kerel een hoes heeft wat zou uit 1980 zou kunnen komen vind ik al top.