Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:29

The Eagle

I wear my sunglasses at night

The Eagle schreef op woensdag 28 november 2012 @ 22:04:
Voor ik het uverhaupt ga proberen, hier even vragen :)
Iemand ervaring met de combi Ion Discover DJ Pro en een virtuele machine? Gaat dat een beetje werken, of kan ik gekke dingen verwachten? Mijn eigen PC is eigenlijk aan vervanging toe, heb van de zaak een i7 met meer dan genoeg power, en daar draai ik VirtualBox op. Vraag is alleen of dat met doorgeven van USB en sound etc goed zal gaan.
Als software gebruik ik overigens Virtual DJ pro. Allemaal niks fancy's, maar het zou leuk zijn als het kon gaan werken :)
Even mezelf quoten ;)

Ik heb inmiddels een VM op virtualbox met win7 64bit. Mijn host (ook win764bit) herkent mijn Ion Discover DJ Pro vlekkeloos, alleen krijg ik hem niet in de VM gedetecteerd. Aangezien het er hier wel meer geprobeerd hebben: hoe krijg ik dat ding aan de praat :?
D'r zijn niet echt drivers voor te vinden ofzo...

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Hallo dames en heren, heb nu een aantal keer gedraaid bij een vriend thuis en vind het zelf erg leuk, wil dus een setje aan gaan schaffen. Nu heb ik weinig verstand van dit soort apparatuur, heeft iemand een idee wat een beetje betaalbaar is om aan te schaffen (2e hands?). Speakers + amplifier en een goede koptelefoon heb ik. Heb gedraaid op 2 CDJ 1000MK3's, met volgens mij een Pioneer DJM 900 als mixer.

Wat zijn goede "instap" cd spelers en wat is een goede "instap" mixer? Wat raden jullie me aan? Budget doet er even niet toe, ik wil me gewoon even orienteren op niet al te dure apparatuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
The Eagle schreef op woensdag 05 december 2012 @ 20:55:
[...]

Even mezelf quoten ;)

Ik heb inmiddels een VM op virtualbox met win7 64bit. Mijn host (ook win764bit) herkent mijn Ion Discover DJ Pro vlekkeloos, alleen krijg ik hem niet in de VM gedetecteerd. Aangezien het er hier wel meer geprobeerd hebben: hoe krijg ik dat ding aan de praat :?
D'r zijn niet echt drivers voor te vinden ofzo...
Je hebt in VirtualBox toch de DeviceID en VendorID toegevoegd in de USB-controller settings?

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Ik snap even niet wat je bedoelt...DeviceID en VendorID toevoegen in de VM zelf bedoel je? Of in virtualbox zelf. Indien de laatste: waar doe ik dat :?

* The Eagle is redelijk ervaren met Vbox, maar deze ben ik nog nooit tegengekomen.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manny_Moare
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-09 14:58

Manny_Moare

PTFO Motherf*cker!!!

[Soundcloud: http://soundcloud.com/dj-stigmata/stigmata-2012-12]

Mag ik mezelf dan ook even schaamteloos O-) promoten? O-)

1: Adrenalize - Mystical Universe
2: Frontliner - Whatever!
3: Monkey Biznizz & Double C - Reflection
4: Noisecontrollers - Pillars of Creation
5: Code Black & NitrouZ - Can't Hold Me Back
6: Headhunterz - Dragonborn (malukah vocal edit)
7: Ran-D & Digital Punk - Survivors
8: Psyko Punkz - Let's Get Ill
9: Coone ft. Nikkita - Monstah
10: D-Block & S-Te-Fan Ft. Zatox - Madhouse
11: Wildstylez & Ran-D - Future Shock
12: Artic - Fuck The Fake Shit (adaro mix)
13: Gunz 4 Hire - Bolivia
14: B-Front & Crypsis - Movement
15: Dj Sthepanie - Sicknite

[ Voor 1% gewijzigd door Manny_Moare op 06-12-2012 09:44 . Reden: embedding issues.. ]

We will be right back with Manny_Moare !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:43
Whyte schreef op maandag 03 december 2012 @ 12:52:
Mag ik mijn nieuwe baby's showen dan? Vanaf januari maandelijks feest in Utrecht, in de Lux :D.

Ene maand techno (driehoek), andere maand deep house (inmotions), met altijd de tweede zaal voor Sekoia.

11 januari
[afbeelding]
https://www.facebook.com/events/193957650736588/?fref=ts

15 februari
[afbeelding]
https://www.facebook.com/...625982512/?ref=ts&fref=ts

Fijn om eens iets eigens van de grond te krijgen :).
Gaaf, vind echt dat we wat meer house/deephouse/techno feestjes moeten hebben in Utrecht.
Zal ook je website eens bezoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-09 11:08
Noxa schreef op donderdag 06 december 2012 @ 09:42:
[...]

Gaaf, vind echt dat we wat meer house/deephouse/techno feestjes moeten hebben in Utrecht.
Dat vinden wij ook :). Zou het tof vinden als je langs zou komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgrovert
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-09 22:05
Thomasthomas schreef op woensdag 05 december 2012 @ 21:15:
Nu heb ik weinig verstand van dit soort apparatuur, heeft iemand een idee wat een beetje betaalbaar is om aan te schaffen (2e hands?).
Wat zijn goede "instap" cd spelers en wat is een goede "instap" mixer? Wat raden jullie me aan?
Ik zou in elk geval aanraden om tweedehands te kijken. Als het uiteindelijk toch niet blijkt te zijn wat je er van dacht, kan je het weer verkopen zonder al te veel geld bij te hoeven leggen.
Zelf ben ik 7 jaar geleden begonnen met een stel tweedehands CDJ-100 spelers, welke nog steeds werken. Momenteel gaan de CDJ-800 / CDJ-1000 tweedehands voor dezelfde prijs als wat ik toentertijd voor de 100 betaald heb. Ik zou aanraden om tweedehands te zoeken naar een set cd-spelers die de functies hebben die jij wilt gaan gebruiken. Mocht je met CD gaan draaien, voldoen ze allemaal, maar mocht je laptop of usb sticks gaan gebruiken, is het even kijken of de speler deze ondersteund.
Kwa mixer is de Dateq XTC een erg leuke. Deze zijn tweedehands tussen de 250 en 300 euro te vinden en praktisch onverwoestbaar. Voor hetzelfde of een beetje minder, koop je weliswaar een nieuwe budget mixer, maar de kans is vrij groot dat de XTC langer meegaat.

Lost In Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
The Eagle schreef op woensdag 05 december 2012 @ 22:23:
Ik snap even niet wat je bedoelt...DeviceID en VendorID toevoegen in de VM zelf bedoel je? Of in virtualbox zelf. Indien de laatste: waar doe ik dat :?

* The Eagle is redelijk ervaren met Vbox, maar deze ben ik nog nooit tegengekomen.
Ik bedoel dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-09 11:53
Zoals vele ben ik (starter) ook aan het denken om een midi controller te gaan halen.
Ik heb wel enige ervaring met virtual dj, maar neig eigenlijk maar al te graag om de daadwerkelijke knoppen en schuifjes aan te raken.

Ik heb in dit topic eigenlijk nog niemand wat horen zeggen over de nieuwe Pioneer DDJ-WeGo?
Heeft iemand hier al op gedraaid? Hij kost ongeveer 300 euro, zit vol fancy leds :P maar heeft aardige features.
Ik heb de goedkopere budget/start controllers ook gevonden.
Daarom ben ik nog even aan het kijken welke voor mij het beste is.

- Pioneer DDJ-WeGo (300eu)
- Reloop Mixage Interface Edition MK2 MIDI controller (180eu)
- Numark MixTrack Pro SR (195eu) (veel positief in dit topic over gelezen)
- Reloop Beatmix DJ Controller (200eu)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Sgrovert schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 10:57:
[...]

Ik zou in elk geval aanraden om tweedehands te kijken. Als het uiteindelijk toch niet blijkt te zijn wat je er van dacht, kan je het weer verkopen zonder al te veel geld bij te hoeven leggen.
Zelf ben ik 7 jaar geleden begonnen met een stel tweedehands CDJ-100 spelers, welke nog steeds werken. Momenteel gaan de CDJ-800 / CDJ-1000 tweedehands voor dezelfde prijs als wat ik toentertijd voor de 100 betaald heb. Ik zou aanraden om tweedehands te zoeken naar een set cd-spelers die de functies hebben die jij wilt gaan gebruiken. Mocht je met CD gaan draaien, voldoen ze allemaal, maar mocht je laptop of usb sticks gaan gebruiken, is het even kijken of de speler deze ondersteund.
Kwa mixer is de Dateq XTC een erg leuke. Deze zijn tweedehands tussen de 250 en 300 euro te vinden en praktisch onverwoestbaar. Voor hetzelfde of een beetje minder, koop je weliswaar een nieuwe budget mixer, maar de kans is vrij groot dat de XTC langer meegaat.
Bedankt. Een vriend van me gaat misschien binnenkort zijn spelers de deur uit doen (gewoon CD spelers, verder geen usb of laptop plug volgens mij), dat gaat, als ik het goed heb, om de Numark NDX400. Die kan ik dan mooi overnemen :) (want ze werken nog prima). 250 á 300 is een prima prijs voor die mixer, altijd fijn als hij lang meegaat.
Whyte schreef op maandag 03 december 2012 @ 12:52:
Mag ik mijn nieuwe baby's showen dan? Vanaf januari maandelijks feest in Utrecht, in de Lux :D.

Ene maand techno (driehoek), andere maand deep house (inmotions), met altijd de tweede zaal voor Sekoia.

11 januari
[afbeelding]

15 februari
[afbeelding]
https://www.facebook.com/...625982512/?ref=ts&fref=ts

Fijn om eens iets eigens van de grond te krijgen :).
Daar kom ik zeker even kijken ;). Ik kom al elke donderdag bij Kranck/Nicks (van Nick en Matthieu a.k.a. Bergmann, die draaien ook op 15 feb zie ik, mooi), fijn om ook een keer een leuk feestje op vrijdag te hebben! Ik weet niet of je bekend bent in Utrecht, maar vrijdag en zaterdag zijn altijd afzien als het om techno/techhouse/deephouse feestjes gaat. Je hebt af en toe een goede line-up in Poema, maar vast is er eigenlijk niks (behalve Lokale Helden, maar dat komt niet goed van de grond). Meestal wijken ik en m'n techno-vriendjes dus uit naar Amsterdam, maar iets goeds in Utrecht zou ideaal zijn.

Leuk trouwens om te zien dat jij (als organisator?) op T.net zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
Thomasthomas schreef op zondag 09 december 2012 @ 01:28:

[...]

Daar kom ik zeker even kijken ;). Ik kom al elke donderdag bij Kranck/Nicks (van Nick en Matthieu a.k.a. Bergmann, die draaien ook op 15 feb zie ik, mooi), fijn om ook een keer een leuk feestje op vrijdag te hebben! Ik weet niet of je bekend bent in Utrecht, maar vrijdag en zaterdag zijn altijd afzien als het om techno/techhouse/deephouse feestjes gaat. Je hebt af en toe een goede line-up in Poema, maar vast is er eigenlijk niks (behalve Lokale Helden, maar dat komt niet goed van de grond). Meestal wijken ik en m'n techno-vriendjes dus uit naar Amsterdam, maar iets goeds in Utrecht zou ideaal zijn.

Leuk trouwens om te zien dat jij (als organisator?) op T.net zit :P
Ik heb laatst nog gedraaid op Nicks :). Nick is een vriend van me, kleine wereld! Woon nu al een hele poos in Utrecht, en inderdaad, op vrijdag/zaterdag is er weinig te doen op de poema na, dus daar zagen we een gat. Ik ga normaal ook meestal in Amsterdam met feestjes, maar als er iets kut is is het wachten op A'dam CS op de nachttrein van 6.17 ;( . Hoe koud het dan wel niet is op dat station. Lekker in Utrecht blijven is dan een stuk fijner!

Wel tof om te zien dat het wel aan gaat slaan, zijn nu al halverwege de voorverkoop, niet slecht voor een eerste feestje :). Het systeem wat we voor de voorverkoop gebruiken helpt ook wel mee, hoe eerder je je kaartje koopt, hoe goedkoper :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ook fijn om de ene keer techno en de andere keer deephouse te hebben. Ik was ook bij Nicks Kleedgeld, waar enkel deephouse/techhouse gedraaid werd, dat vond ik een welkome afwisseling van al dat gebeuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
Thomasthomas schreef op zondag 09 december 2012 @ 16:44:
Ook fijn om de ene keer techno en de andere keer deephouse te hebben. Ik was ook bij Nicks Kleedgeld, waar enkel deephouse/techhouse gedraaid werd, dat vond ik een welkome afwisseling van al dat gebeuk :)
Het leuke is juist dat we twee zalen hebben bij Lux. Bij die januari editie hebben we bijvoorbeeld Tommy Four Seven in de grote zaal, wat echt wel stevige techno is. In het kleine zaaltje is er dan juist deephouse te vinden. Zodat je inderdaad wat afwisseling hebt tijdens de avond zelf. Ff wat afkoelen voordat je weer gaat beuken e.d. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlaaing peerd
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10:33

^) aankondiging ^)

Mochten hier nog producerende DJ's of mashuppers zitten, we hebben een foute-acapella-remix competitie georganiseerd in dit topic:

het grote foute remix competitie topic

Schroom niet om mee te doen, je favoriete Scooter en Kylie Minogue acapella zit er uiteraard tussen!

[ Voor 7% gewijzigd door vlaaing peerd op 10-12-2012 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Voor de liefhebbers van lekkere obscure techno.

Vanavond ga ik anderhalf uur klapperen tijdens Reverb op XT3 Radio.

http://www.xt3radio.nl/news/zakoni-in-reverb/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Weet iemand waar de voeding vandaan komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-09 12:01
geniaal! die moet ik hebben man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Knap hoor, de zangeres slaat zelfs over op 3:15 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 10:16
Krijg spontaan last van plaatsvervangende schaamte, zucht

Weet iemand overigens of er nog een beetje markt is voor oude vinyl's? ik heb er nog honderden die ik eigenlijk nooit meer gebruik. Groot deel techno en house.

Nu kan ik natuurlijk via Discogs proberen, maar ik heb niet zo'n zin om alles los te gaan verkopen (en dus ook uitzoeken) Is een vraagprijs voor 1€ per Vinyl als ik de hele buts in een keer verkoop haalbaar? (hangt er uiteraard vanaf wat er bij zit, maar het zijn een hoop klassiekertjes)

[ Voor 80% gewijzigd door Chef_v_leeuwen op 12-12-2012 11:04 ]

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlaaing peerd
Chef_v_leeuwen schreef op woensdag 12 december 2012 @ 11:02:
Krijg spontaan last van plaatsvervangende schaamte, zucht

Weet iemand overigens of er nog een beetje markt is voor oude vinyl's? ik heb er nog honderden die ik eigenlijk nooit meer gebruik. Groot deel techno en house.

Nu kan ik natuurlijk via Discogs proberen, maar ik heb niet zo'n zin om alles los te gaan verkopen (en dus ook uitzoeken) Is een vraagprijs voor 1€ per Vinyl als ik de hele buts in een keer verkoop haalbaar? (hangt er uiteraard vanaf wat er bij zit, maar het zijn een hoop klassiekertjes)
Naar de vinylwinkel gaan en kijken of je ze daar weer kwijt kan? Mijn platenzaak hier in Groningen koopt regelmatig 2e hands spul af en dumpt die weer voor lage prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diminish
  • Laatst online: 02-11-2024
voor die techno heb ik wel intresse, als je een lijst hebt, wil ik daar wel is door heen spitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renio
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-04-2024
ok.. ik hoop dat er voor volgend probleem wel een degelijke oplossing bestaat want aanstaande zaterdag moet ik op een feestje draaien en heb iTunes zowat leeg gekocht maar 90% van de gedownloade tracks zijn M4P file (drm protected) en Traktor (2.6) lust die niet (maw: wil de track niet laden).
De topics die ik op forums vind halen oplossing aan zoals: converteer de M4P files naar MP3 of iets anders ... maar daardoor maak ik net datgene ongedaan waarvoor ik die tracks legaal aangekocht had: afspelen op basis van de originele drager ... kwestie van met Sabam (Buma) in orde te zijn.
Wat nu gedaan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

http://www.native-instrum...um/showthread.php?t=23256

Oftewel je bonnetjes bewaren en gewoon omzetten naar MP3.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
renio schreef op woensdag 12 december 2012 @ 19:33:
ok.. ik hoop dat er voor volgend probleem wel een degelijke oplossing bestaat want aanstaande zaterdag moet ik op een feestje draaien en heb iTunes zowat leeg gekocht maar 90% van de gedownloade tracks zijn M4P file (drm protected) en Traktor (2.6) lust die niet (maw: wil de track niet laden).
De topics die ik op forums vind halen oplossing aan zoals: converteer de M4P files naar MP3 of iets anders ... maar daardoor maak ik net datgene ongedaan waarvoor ik die tracks legaal aangekocht had: afspelen op basis van de originele drager ... kwestie van met Sabam (Buma) in orde te zijn.
Wat nu gedaan??
Als jij kunt aantonen dat jij de tracks legaal hebt (en dat kan je). Dan mag jij ze op een cassettebandje, VHS band, MP3, CD of whatever zetten. Dus ik zie geen probleem.
Het enige lastige hieraan is dat je de zooi moet omzetten.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renio
ha neen in Belgenland (waar ik per ongeluk woon) moet je - als je met copies werkt - nog eens 270 eurokes op jaarbasis dokken aan Sabam. Werk je met puur origineel materiaal (cd's, vinyl, originele aangekochte downloads) dan spaar je die 270 euro uit. Maakt verschil als je slechts een handvol feestjes draait op een jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wat wordt onder een kopie verstaan (een kopie van een CD snap ik wel), maar een digitaal bestand omzetten naar een ander formaat (desnoods het originele bestand weggooien) en ik vraag me af hoe Sabam gaat achterhalen dat de m4p is omgezet naar mp3.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renio
volgens de wet / sabam-uitleg mag je bv al niet het volgende doen: op je pc via itunes spul legaal aankopen, het bestand dat op je pc gedownload wordt op een usb stick zetten (kopiëren that is) en die dan gebruiken om het nummer af te spelen.
Nu goed... ben ondertussen die 1000 aangekochte nummers via itunes naar MP3 aan het converteren... ze kunnen mijn rug op bij Sabam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Wat nu gedaan??
Here goes: De hele bende op je iPod zetten, vervolgens Winamp aanslingeren, en volgens mij moet je van daaruit de boel kunnen kopieren. Met een beetje mazzel ben je dan ook je DRM kwijt.
iTunes is godzijdank niet het enige stukje software dat goed met iPods om kan gaan. Op mijn Windows PC geen mac-meuk ;)

Edit: en als ze er in .be al onderhand een jaar voor nodig hebben om een regering te formeren, dan vraag ik me af hoe snel de sabam doorheeft dat je met mp3 draait.

[ Voor 7% gewijzigd door The Eagle op 12-12-2012 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Sabam is (net zoals Buma/Stemra) een privéorganisatie en maakt er een levensdoel van uit alles wat als muziek kan worden opgevat munt te slaan. Als het gelobby het maar enigzins toelaat, liefst meerdere keren ;) Bekijk de filmpjes van Basta! eens, die hebben een mooi voorbeeld van een onbestaande fuif waar de "Sabam-controleur" zo maar eventjes drie keer is gaan kijken :P

[ Voor 6% gewijzigd door Petervanakelyen op 12-12-2012 23:10 ]

Verwijderd

Wat nu gedaan??
Dan weet ik 100% zeker dat je Quicktime nog niet hebt geïnstalleerd, correct?
Dit was bij mij in ieder geval het probleem, Traktor heeft Quicktime nodig om de M4A's te kunnen laden.
Als je deze toch al wél hebt, kijk dan even of er ondertussen al wat updates zijn.

Edit: typo.

• Noxa
Petervanakelyen schreef op woensdag 12 december 2012 @ 23:09:
Sabam is (net zoals Buma/Stemra) een privéorganisatie en maakt er een levensdoel van uit alles wat als muziek kan worden opgevat munt te slaan. Als het gelobby het maar enigzins toelaat, liefst meerdere keren ;) Bekijk de filmpjes van Basta! eens, die hebben een mooi voorbeeld van een onbestaande fuif waar de "Sabam-controleur" zo maar eventjes drie keer is gaan kijken :P
Leuke aflevering van Basta, geeft goed weer hoe belachelijk dat soort bedrijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:31
https://soundcloud.com/novahardstyle/nova-x-qlusive

Ook mijn setje voor de DJ contest van wildstylez maar even delen met de community!

1) Da Tweekaz & Coone - Born In The 80's 0 - 5:23

2) Atmozfears - Restart 5:23 - 10:22

3) Psyko Punkz - Psyko Foundation 10:22 - 14:46

4) Wildstylez - True Rebel Freedom 14:46 - 20:48

5) Guild Wars 2 - Fear Not This Night (Nova Hardstyle) 20:48 - 22:40

6) Da Tweekaz - Become (Wasted Penguinz Remix) 22:40 - 27:07

7) Dj Duro - Cocaine Mf (Alpha2 Remix) 27:07 - 30:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Waarom schrijven ze in de hardstijl alles met een Z op het einde? Ik vind het al muziek voor kleine kinderen, maar dit helpt bepaald niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hokkie
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-09 07:10

Hokkie

Hello

bram1984 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 16:39:
Waarom schrijven ze in de hardstijl alles met een Z op het einde? Ik vind het al muziek voor kleine kinderen, maar dit helpt bepaald niet mee.
Wakker geworden met je broek op de enkels en een tientje tussen je tenen? :+

 MacBook Air M2  Apple TV 4 64GB  HomeKit  iPhone 13 Pro  Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
Nog nooit op gelet maar valt nu wel op haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:55

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Who's the guy with the extra chins?
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ZCc1bI6Zi8WGwGAsXDFEQC1O/full.jpg

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
+1

Al moet ik wel zeggen dat het live nog best te pruimen is. Moest laatst draaien in een dubstep area van een hardstyle feest (met Zany als mainact). Daarna nog even in de hardstyle zaal geweest. Langer dan 1 uur is niet leuk, maar zo af en toe is best geinig.

Waar ik me alleen dood aan erger is het feit dat al die DJ's aan "easy mixing" doen. Ze mixen allemaal op een break zodat beatmatchen praktisch overbodig is met al die sweeps die je hoort.
Wat ik ook echt tergend vind is dat als er een climax in een nummer komt dit voor een seconde of 10 is waarna er weer een vreselijk lange break plaatsvind. Waarom niet gewoon lekker doorbeuken, i don't get it.

Hardstyle is toch niet mijn style after all.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik moet ook echt niets hebben van hardstyle, word er helemaal gek van. Ik begrijp eigenlijk ook niet zo heel goed hoe je dat fijn kan vinden. Ik heb niks tegen opzwepende muziek, maar ik vind hardstyle over het algemeen echt veel te snel en te hard. Ik vind lekkere harde techno wel fijn, maar volgens mij zit een beetje hardstyle al op 100BPM meer...

Heb trouwens een erg fijn nummertje gevonden;

https://soundcloud.com/da...ossian-remix-for-magnetic

Vrijdag a.s. overigens naar Speedy J en Marcel Fengler in Perron, Rotterdam. Eerste keer dat ik daar over de vloer kom, maar ik heb goede verhalen gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
Yes, ik mag in januari op gesprek komen bij een club!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
Thomasthomas schreef op zondag 16 december 2012 @ 03:06:
Ik moet ook echt niets hebben van hardstyle, word er helemaal gek van. Ik begrijp eigenlijk ook niet zo heel goed hoe je dat fijn kan vinden. Ik heb niks tegen opzwepende muziek, maar ik vind hardstyle over het algemeen echt veel te snel en te hard. Ik vind lekkere harde techno wel fijn, maar volgens mij zit een beetje hardstyle al op 100BPM meer...
100bpm ja? Pfoe.

B)
mr.DJ95 schreef op zondag 16 december 2012 @ 15:34:
Yes, ik mag in januari op gesprek komen bij een club!
Cute!

Al door driekwart van de voorverkoop heen van m'n feestje in januari. Fijn om te zien dat het lekker loopt O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Laatst online: 11:56

Stoney3K

Flatsehats!

kaos- schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 18:10:
[...]

Waar ik me alleen dood aan erger is het feit dat al die DJ's aan "easy mixing" doen. Ze mixen allemaal op een break zodat beatmatchen praktisch overbodig is met al die sweeps die je hoort.
Wat ik ook echt tergend vind is dat als er een climax in een nummer komt dit voor een seconde of 10 is waarna er weer een vreselijk lange break plaatsvind. Waarom niet gewoon lekker doorbeuken, i don't get it.
Misschien is dat omdat die hardstyle-DJ's echt geilen op lange buildups om het publiek helemaal gek te maken. Zelf achter de decks op dat moment niks hoeven doen, alleen maar naar het publiek glunderen met een "WAAR ZIJN DIE HANDJES!!"-houding.

Ik heb niks tegen goeie artiesten die graag hun werk doen, maar ik heb wel een spuughekel aan lui die denken dat ze belangrijk zijn met een berg sterallures. |:(

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
Ik ben zelf jaaaren lang hardstyle liefhebber geweest maar ik ga tegenwoordig nooit meer naar hardstyle feesten. Ik word misschien ook een dagje ouder, maar een stevige plaat kan ik nog steeds waarderen op zijn tijd, al moet ik wel zeggen dat de hardstyle van tegenwoordig bij verre na niet de energie had van de begin jaren en dat de vernieuwing echt ver te zoeken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -_D_-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:22

-_D_-

Polsbandje

Komende maanden op een paar toffe locaties in Amsterdam draaien, o.a. in de kelder van Paradiso, Amsterdam RAI, het Rijk van de Keizer, Studio K en de Sugar Factory :D

Wel een beetje gemengde gevoelens daar ik me weer eens besef dat het aspect 'netwerken' een grote vinger in de pap heeft gehad voor deze gigs, maar zo werkt het nou eenmaal en daar moet ik dan maar niet te moeilijk over doen, toch?

- - Ik draai en maak muziek :) - -
It's not far back to sanity
At least it's not for me
And when the wind is right you can sail away
And find serenity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
-_D_- schreef op zondag 16 december 2012 @ 20:40:
Komende maanden op een paar toffe locaties in Amsterdam draaien, o.a. in de kelder van Paradiso, Amsterdam RAI, het Rijk van de Keizer, Studio K en de Sugar Factory :D

Wel een beetje gemengde gevoelens daar ik me weer eens besef dat het aspect 'netwerken' een grote vinger in de pap heeft gehad voor deze gigs, maar zo werkt het nou eenmaal en daar moet ik dan maar niet te moeilijk over doen, toch?
Nee, gewoon blij zijn. Zou willen dat ik zulke connectie's had, warm houden dus haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlaaing peerd
-_D_- schreef op zondag 16 december 2012 @ 20:40:

Zolang je maar niet je anus ervoor beschikbaar hebt moeten stellen lijkt me niks mis met mensen ontmoeten om voor jezelf gigs te regelen. Leuke locaties trouwens, veel succes~!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Laatst online: 12:55

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Ik pak dus ook weer langzaamaan mijn oude hobby op, en dat netwerken hoort er nu eenmaal bij. Je moet jezelf "verkopen" en jezelf laten zien is part of the deal.

De tijd dat organisatoren mij opzochten is lang..... lang..... geleden.

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoewe
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:19
Ik snap de weerzin tegen netwerken die sommige mensen lijken te hebben niet zo goed. Of je nu platen draait of aardappels verkoopt, je zult mensen er toch altijd van moeten overtuigen dat jouw 'product' de moeite waard is. Iedereen wil het succes wel op een presenteerblaadje aangereikt krijgen maar dat is toch gewoon een utopie?

Uiteindelijk geld voor DJ'en hetzelfde als voor alle andere dingen in het leven, als je er genoeg tijd in steekt, bereid bent om offers te maken en zorgt dat je mensen de kans geeft hiervan deel te worden, dan volgt er altijd wel een vorm van succes. Het is een investering en daar wordt helaas toch wel makkelijk over gedacht. Men denkt dat je met een paar mixes op soundcloud een heel eind bent, maar dat is gewoon niet zo. Kijk naar de verhalen van de jongens die nu groot zijn, 9 van de 10 zullen een verhaal vertellen van hoe ze avond na avond in de club stonden om tapes af te geven en eindeloos mensen hebben gestalkt om hun muziek/talent bij promotors/artiesten over het voetlicht te krijgen. Het is niet (altijd) leuk, het is niet hoe het eigenlijk zou moeten werken, maar het is wel gewoon hoe het gaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:05
teacher schreef op zondag 16 december 2012 @ 21:26:
Ik pak dus ook weer langzaamaan mijn oude hobby op, en dat netwerken hoort er nu eenmaal bij. Je moet jezelf "verkopen" en jezelf laten zien is part of the deal.

De tijd dat organisatoren mij opzochten is lang..... lang..... geleden.
hahaha same here. Wel zwaar hoor tijd dat ik elk weekend naar een feest ging is voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:28

Ves

A gadget addicted Bounty

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Afbeeldingslocatie: http://www.rockshop.co.nz/shop/media/catalog/product/cache/1/image/450x345/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/t/m/tma1_no_mic.jpg

Aiaiai TMA-1

Ik dacht ik ga mezelf even een kadootje geven.
Goede isolatie voor live performance en snijden niet in je oren bij hoog volume. Wilde eerst de Sennheiser HD-25 kopen, maar deze is goedkoper en een stuk sterker.

http://www.aiaiai.dk/store/headphones/tma-1-nomic

normaal 179,- maar * kaos001 heeft even research gedaan en heeft 145,- betaald incl verzending. Morgen binnen O+

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05:37
Mooie headphone!
Ken hem persoonlijk niet maar komt goed uit de diverse 'testen'! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diminish
  • Laatst online: 02-11-2024
Sjoewe schreef op zondag 16 december 2012 @ 21:43:
Ik snap de weerzin tegen netwerken die sommige mensen lijken te hebben niet zo goed. Of je nu platen draait of aardappels verkoopt, je zult mensen er toch altijd van moeten overtuigen dat jouw 'product' de moeite waard is. Iedereen wil het succes wel op een presenteerblaadje aangereikt krijgen maar dat is toch gewoon een utopie?

Het is niet (altijd) leuk, het is niet hoe het eigenlijk zou moeten werken, maar het is wel gewoon hoe het gaat. :)
+1

en aangezien ik wel zo'n dj ben, die graag het succes ziet aanwaaien :) hier een nieuw setje op soundcloud van afgelopen weekend :)

https://soundcloud.com/diminish/diminish-telic-technotique

[ Voor 17% gewijzigd door Diminish op 17-12-2012 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaos- schreef op maandag 17 december 2012 @ 20:08:
normaal 179,- maar /me heeft even research gedaan en heeft 145,- betaald incl verzending. Morgen binnen O+
Waar als ik vragen mag? :D

Ben ook opzoek naar een nieuwe koptelefoon die kan gebruiken voor zowel draaien als produceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 15:13:
[...]

Waar als ik vragen mag? :D

Ben ook opzoek naar een nieuwe koptelefoon die kan gebruiken voor zowel draaien als produceren.
www.i4-muzique.nl, daar is hij sowieso al vrij cheap (159,-), maar nu hebben ze een kortingsactie waardoor hij 153,- wordt. Als je dan ook nog de couponcode invult wordt hij 145,-

Code : mijnkortingscode-I4

Weet alleen niet of die code nu nog werkt aangezien ik dus korting op korting heb gekregen. Denk niet dat ze dat tof vinden.

(net gecheckt en die code werkt nog steeds)
Twijfel nog wel trouwens, misschien dat ik deze wel weer doorverkoop want eigenlijk had ik een hd-25 willen hebben. Dus gooi een mooie prijs en hij is van jou ;)

[ Voor 14% gewijzigd door kaos001 op 18-12-2012 16:40 ]

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -_D_-

-_D_-

Polsbandje

Sjoewe schreef op zondag 16 december 2012 @ 21:43:

Uiteindelijk geld voor DJ'en hetzelfde als voor alle andere dingen in het leven, als je er genoeg tijd in steekt, bereid bent om offers te maken en zorgt dat je mensen de kans geeft hiervan deel te worden, dan volgt er altijd wel een vorm van succes. Het is een investering en daar wordt helaas toch wel makkelijk over gedacht. Men denkt dat je met een paar mixes op soundcloud een heel eind bent, maar dat is gewoon niet zo. Kijk naar de verhalen van de jongens die nu groot zijn, 9 van de 10 zullen een verhaal vertellen van hoe ze avond na avond in de club stonden om tapes af te geven en eindeloos mensen hebben gestalkt om hun muziek/talent bij promotors/artiesten over het voetlicht te krijgen. Het is niet (altijd) leuk, het is niet hoe het eigenlijk zou moeten werken, maar het is wel gewoon hoe het gaat. :)
Ik heb geen weerzin jegens netwerken, helemaal niet zelfs. Het punt wat ik vooral bedoelde, maar misschien niet helemaal goed uitlegde, is dat je soms niet wordt gevraagd omdat je zo'n muzikaal talent bent, maar omdat ze je gewoon een tof persoon vinden. Nu weet ik niet in hoeverre dit bij mij zo is, maar ik hoop gewoon dat ik word gevraagd omdat mensen m'n muziek diggen, niet omdat ik zo'n gezellige babbelaar ben :)

At least it's not for me
And find serenity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoewe
Het is toch niet het een of het ander, het lijkt me meer een gezonde mix van de twee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -_D_-

-_D_-

Polsbandje

Sjoewe schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 17:26:
Het is toch niet het een of het ander, het lijkt me meer een gezonde mix van de twee :)
Dat hoop ik dan maar haha ;)

Nieuwe mix online gegooid trouwens, alle feedback is welkom! :)

At least it's not for me
And find serenity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
iemand dat nieuws van dj shadow meegekregen?

http://www.mixmag.net/wor...ed-off-the-decks-in-miami

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:28
-_D_- schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 17:02:
[...]
Het punt wat ik vooral bedoelde, maar misschien niet helemaal goed uitlegde, is dat je soms niet wordt gevraagd omdat je zo'n muzikaal talent bent, maar omdat ze je gewoon een tof persoon vinden.
Erger nog, dat andere gevraagd worden om te komen draaien, niet omdat ze beter zijn dan jou, maar omdat ze meer vriendjes hebben, dus meer publiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlaaing peerd
Ja wat een waanzin, }:| stelletje respectloze oetmogolen daar. Zijn muziek was te extreem voor al die rich kids, dus mag de huisDJ na 30 minuten maar weer verder met top40 housesjit pompen. platbranden die toko.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaos- schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 16:35:
[...]

(net gecheckt en die code werkt nog steeds)
Twijfel nog wel trouwens, misschien dat ik deze wel weer doorverkoop want eigenlijk had ik een hd-25 willen hebben. Dus gooi een mooie prijs en hij is van jou ;)
Ik ga waarschijnlijk ook voor de HD-25 maar alsnog bedankt voor je aanbod :)

Over die DJ Shadow, dat gaat echt helemaal nergens meer over. Als club zijnde luister je toch eerst naar de muziek van de DJ die je gaat boeken? Dan kan je daarop al baseren of het de muziek is die je verwacht in je club..

Verwijderd

Beste mensen

Ik heb een groots probleem. Ik heb een VMS4.1 en dit werkte de eerste 20 dagen perfect met VDJ alleen sinds een paar dagen pakt ie de 4 kanalen niet meer en ik heb niks aan de instellingen in die tijd veranderd. Nu krijg ik 2 decks over 1 hetzelfde kanaal heen en de andere 2 wel over 2 verschillende kanalen. Ik heb intussen naar mijn weten alles geprobeerd. Alle fora afgegaan en ik weet niet nu echt niet meer waar het aan zou kunnen liggen. Heb alles opnieuw geinstalleerd en opnieuw ingesteld via de tutorial van het VDJ forum.

Ik weet het echt niet meer en kan dus eigenlijk helemaal niks atm :(

Someone please help!

• renio
Je instellingen in de ASIO driver zullen verloren gegaan zijn. Heb dit ook eens gehad en was volgens mij toen te wijten aan het feit dat ik zonder er op te letten een andere USB poort gebruikt had. Ik heb een VMS4 en zal eens screenshots maken van mijn ASIO driver instellingen. Check voor de zekerheid ook of je per ongeluk niet de knoppen vooraan op je VMS verzet hebt (van 4 naar 8 channel mode).

Verwijderd

renio schreef op donderdag 20 december 2012 @ 11:12:
Je instellingen in de ASIO driver zullen verloren gegaan zijn. Heb dit ook eens gehad en was volgens mij toen te wijten aan het feit dat ik zonder er op te letten een andere USB poort gebruikt had. Ik heb een VMS4 en zal eens screenshots maken van mijn ASIO driver instellingen. Check voor de zekerheid ook of je per ongeluk niet de knoppen vooraan op je VMS verzet hebt (van 4 naar 8 channel mode).
Thanks man :). Hij heeft niet anders gestaan dan de 8 channel mode. Maar ik zal het vanavond nog een keer proberen als ik je screen heb gezien :D

• vlaaing peerd
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2012 @ 08:55:
[...]

Ik ga waarschijnlijk ook voor de HD-25 maar alsnog bedankt voor je aanbod :)

Over die DJ Shadow, dat gaat echt helemaal nergens meer over. Als club zijnde luister je toch eerst naar de muziek van de DJ die je gaat boeken? Dan kan je daarop al baseren of het de muziek is die je verwacht in je club..
neh, de werkelijkheid (ook hier in NL) is dat programmeurs echt niet bulten demo's gaan afluisteren. Dat is ook een reden dat ik DJ's aanraad geen lange sets op te sturen maar beter een korte showcase van 15~20 minuten max. Dan heb je minder risico dat de programmeur toevallig net naar een oninteressant stuk skipt en voor jezelf ook makkelijker om alleen killers en geen fillers te doen.

Deze club doet echter niet meer dan bekende namen boeken vanwege de allure, maar als puntje bij paaltje komt horen ze liever top40 dan een potje fatsoenlijke breakbeat. Ze hebben in het verleden hetzelfde geflikt met Jazzy Jeff trouwens. Dus naast hun toko in de fik steken zou iedere DJ in de wereld ook nog even in hun bek moeten schijten.

• Florinsz
vlaaing peerd schreef op donderdag 20 december 2012 @ 11:54:
[...]

neh, de werkelijkheid (ook hier in NL) is dat programmeurs echt niet bulten demo's gaan afluisteren. Dat is ook een reden dat ik DJ's aanraad geen lange sets op te sturen maar beter een korte showcase van 15~20 minuten max. Dan heb je minder risico dat de programmeur toevallig net naar een oninteressant stuk skipt en voor jezelf ook makkelijker om alleen killers en geen fillers te doen.

Deze club doet echter niet meer dan bekende namen boeken vanwege de allure, maar als puntje bij paaltje komt horen ze liever top40 dan een potje fatsoenlijke breakbeat. Ze hebben in het verleden hetzelfde geflikt met Jazzy Jeff trouwens. Dus naast hun toko in de fik steken zou iedere DJ in de wereld ook nog even in hun bek moeten schijten.
En Dennis Ferrer hebben ze er ook uitgeknikkerd.

Het zou ook een hele scheve vorm van marketing kunnen zijn. Immers weet iedereen nu wel wat de Mansion in Miami is. En ja, negatieve reclame is ook reclame.

• vlaaing peerd
Whyte schreef op donderdag 20 december 2012 @ 12:31:
[...]

Het zou ook een hele scheve vorm van marketing kunnen zijn. Immers weet iedereen nu wel wat de Mansion in Miami is. En ja, negatieve reclame is ook reclame.
nou, die resident daar zal zichzelf vast heel erg koel vinden. Het publiek luistert liever naar hem dan Shadow, Jazzy Jeff én Ferrer...

• Noxa
Whyte schreef op donderdag 20 december 2012 @ 12:31:
[...]

Zou jij daar graag een avondje gaan stappen? Mij zul je er niet binnen zien gaan, kan me ook niet voorstellen dat elke andere muziekliefhebber dat wel zal doen.

• Sjoewe
Ik kan me eerlijk gezegd ook niet zo goed voorstellen dat de boeker van een 'underground' artiest als Shadow een boeking aanneemt in die club, het is niet de eerste keer dat het gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
Noxa schreef op donderdag 20 december 2012 @ 16:50:
[...]

Zou jij daar graag een avondje gaan stappen? Mij zul je er niet binnen zien gaan, kan me ook niet voorstellen dat elke andere muziekliefhebber dat wel zal doen.
Tsja, stel nou je bent niet zo bezig met muziek/clubs (het soort volk waar Mansion zich op richt) hebt dit verhaal ooit ergens gelezen en de naam Mansion is in je hoofd blijven hangen. Op het moment dat jij met wat random vrienden door Miami loopt en op zoek naar een club tegen de Mansion aan loopt zul je toch die onbewuste herkenning hebben.

Krom, maar zo werkt het wel. Waarom denk je dat Vanish Oxi Action reclames zo irritant zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
Zojuist mn Soundcloud Premium Solo account weer voor een jaartje verlengd.

Ik ben even gaan zoeken op google en ik kwam deze promo code tegen: Y2LCZ2XUdp
Hiermee krijg je 30% korting en betaal je 55 eu ipv 79 voor een jaar.
Net zelf gebruikt dus hij werkt. ;)

[edit]

Nieuwe mix staat er op!

[Soundcloud: http://soundcloud.com/elayz/orotund]

Tracklist: (voor deze ene keer, tis tenslotte kerst ;) )

Steve Lawler - Distrait (Kaiserdisco Remix)
Matt McLarrie - Tickly Voodoo (Hollen Remix)
FullHouse, Fapples - I Will feat. Jan (Just2 Remix)
J&S Project - No Budy (Original Mix)
Kiko, Mihalis Safras - Mentos (Original Mix)
Luca M, Just2 - Black Magic (Original Mix
David Herrero - Together (Hollen Remix)
Simon Doty - Rhythm Rebels (Original Mix)
Miguel Bastida - Sunday Picnick (Original Mix)
Onix - Daboom (Original Mix)
Justin Martin - Ruff Stuff (Eats Everything Reruff)
Stefano Noferini - Flash (Original Mix)
Macromism - Groover (Okain Remix)
Rene Amesz, Camilo Franco - Get This (Original Club Mix)
Gruuve - Ancient Vase (Original Mix)
Raul Mezcolanza - Follow Me (Original Mix)
Nicole Moudaber - Sonic Language
Alan Fitzpatrick - Skeksis (Original Mix)

[edit 2]

En hier mijn top 10 van het afgelopen jaar:
http://www.beatport.com/chart/best-of-2012/139837

[ Voor 79% gewijzigd door ElayZ op 24-12-2012 22:52 . Reden: beatport top 10 tegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Onze set op XT3 Techno Radio :)

[Soundcloud: http://soundcloud.com/bramble-1/zakoni-dj-set-reverb-xt3]

01. Midland & Pariah - Untitled 2
02. Marcelus - Friction
03. Marcelus - Mutation
04. Psyk - Main
05. Mike Dehnert - Umgangston
06. Mike Dehnert - Refillable
07. Dimi Angélis & Jeroen Search - Monopole
08. Truncate - Bodega V2
09. Truncate - 21
10. Dimi Angélis & Jeroen Search - Rhetorica (Jonas Kopp Remix)
11. Quake - Device Overload (Marcel Fengler Remix)
12. S100 - Discharge
13. Jonas Kopp - Let's See
14. S100 - Intern
15. Psyk - Bonus Trail
16. Framework - Flatland (Luis Flores Remix)
17. Truncate - Transients (Mike Gervais Remix)
18. Brendon Moeller - Wanderer (Jonas Kopp Remix)
19. Luis Flores - The Devils Tool
20. Truncate - Diffraction (Jonas Kopp Remix)
21. Secluded - Provoke
22. Nihad Tule - Hunger (Hans Bouffmyhre Remix)
23. Lex Gorrie - Dark Alley
24. Sintek - Abissum
25. Truncate - Pad Mode
26. Moerbeck & Subjected - 006.CE
27. Audio Injection - Condition (Tex-Rec Remix)
28. Brian Sanhaji & Drumcell - Structure
29. Tosi - Dechain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobb_Deep
  • Laatst online: 13-06 22:01
Hallo mensen, even een snelle vraag. A.s. zaterdag ga ik richting Londen om daar o.a. o&n te vieren. Nog tips van places 2 be :):)? En weet iemand nog een leuk adresje voor een aan te raden platen zaak?

Heb er nu 3 gevonden die ook nog eens dicht bij elkaar zitten

Sister Ray Ltd
Reckless Records
BM Soho

[ Voor 21% gewijzigd door Mobb_Deep op 26-12-2012 12:59 ]

De glazen horen klinken, maar niet weten waar de tap is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
ik zou kijken of er geen leuke avond in fabric is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
ElayZ schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 22:31:
Zojuist mn Soundcloud Premium Solo account weer voor een jaartje verlengd.

Ik ben even gaan zoeken op google en ik kwam deze promo code tegen: Y2LCZ2XUdp
Hiermee krijg je 30% korting en betaal je 55 eu ipv 79 voor een jaar.
Net zelf gebruikt dus hij werkt. ;)

[edit]

Nieuwe mix staat er op!

[
Thanks ook gelijk even verlengd :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlaaing peerd
El_V schreef op woensdag 26 december 2012 @ 12:47:
Inderdaad! Vind dat nog wel 1 van de vetste clubs in europa. Zal ook wel te doen hebben met het gehalte dnb en breakbeat wat ze daar draaien... :9

Maar's wel lekker rondstruinen over allerlei area's en verdiepingen.
Mobb_Deep schreef op woensdag 26 december 2012 @ 11:35:
En weet iemand nog een leuk adresje voor een aan te raden platen zaak?

Heb er nu 3 gevonden die ook nog eens dicht bij elkaar zitten

Sister Ray Ltd
Reckless Records
BM Soho
Ik weet niet hoe ze heten maar als je in Soho bij Blackmarket bent staan er een fink aantal platenzaken naast elkaar. Gewoon ff doorlopen en niet bij de rooie lichtjes naarbinnen :P

[ Voor 38% gewijzigd door vlaaing peerd op 28-12-2012 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
soho is sowieso wel leuk wat dat betreft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
damn copyright geneuzel van soundcloud dan maar via mixcloud kan je helaas niet downloaden.
Geen rauwe ondergrondse techno dit keer maar deep house en techno tracks

Gerwin - Deep House Techno - dec12

edit: toch ook soundcloud :-)
[Soundcloud: http://soundcloud.com/djerror_nl/gerwin-deep-house-techno]

tracklist:
1. DJ Hell, Christian Prommer, Hell - Freak It (Spencer Parker Remix)
2. Kerri Chandler - Cobal (Version 1)
3. Phonique - Vincent Price (Dub)
4. Steffi - Tank (String Version)
5. Code 718 - Equinox (Henrik Schwarz Remix)
6. Will Saul, October - Light Sleeper (Michael Mayer Remix)
7. Jackmate - Wolfen (Original Mix)
8. Plastikman - Consumed (Original Mix)
9. Auntie Flo - Sun Ritual (Original Mix)
10.Emmanuel Top - Ecsta-Deal (Original Mix)
11. Stefano Esposito - Destroy (Julien Sandre Dark Raw Remix)
12. Lawaetz, Classic VIV - This Is For The Women (SHOW-B & Thomas Herb Remix)
13. Citizen Kain, Meda - Cambronne (Scan X Remix)
14. Meda - Curtain Call (Justin Harris Remix)
15. Trevino - DolDrums (Original Mix)
16. Rachel Row - Follow The Step (Kink Beat Mix)
17. Silent Servant - Demonstration (Original Mix)
18. G Flame - V Dance (Original Mix)

[ Voor 4% gewijzigd door djerror op 28-12-2012 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

El_V schreef op woensdag 26 december 2012 @ 12:47:
Dit.

Zit zelf ook nog te denken wat ik moet doen met O&N. Een paar vrienden van me rijden naar Berlijn, heb ik ook wel een keer zin in ( nooit uit geweest daar, maar staat al lange tijd op de planning). Aan de andere kant is er in NL ook zat te doen, misschien ga ik vanavond even langs Toffler om nog kaarten voor Nachtduik in de Maassilo te halen, maar dat is ook weer zo'n onderneming (ik woon in Utrecht :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-09 17:04
Afgelopen donderdag weer in Pand48 in Groningen gedraaid, blijft een leuke locatie met een leuk concept!

Eerste half uur wat vrolijk en funky gedraaid, om aan te sluiten bij mijn voorgangers, en vanaf een minuut of 30 lekker de diepte in gegaan en donker gedraaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Heeft iemand Beatport Mixes al geprobeerd? Het lijkt erop dat je ook een prijs voor je mix kan instellen als je alle tracks bij BP gekocht hebt.

Ik heb net mijn oude er op gezet, maar omdat die niet 100% BP is kan die alleen low-fi gestreamd worden. Beetje zinloos dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

addictive schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 17:21:
Afgelopen donderdag weer in Pand48 in Groningen gedraaid, blijft een leuke locatie met een leuk concept!

[audio]

Eerste half uur wat vrolijk en funky gedraaid, om aan te sluiten bij mijn voorgangers, en vanaf een minuut of 30 lekker de diepte in gegaan en donker gedraaid.
Leuk mixje :) Ben er enigzins snel doorheen gegaan, maar klinkt nice. Ik hoor trouwens tegenwoordig wel heel vaak Metal van Darius Syrossian (en nog iemand) langskomen (die heb je ook gebruikt, ergens in het begin) in Dock154, Utrecht. Als ik dat hoor waan ik me altijd even op een feestje 8) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:32

Dennis1812

Amateur prutser

Pioneer HDJ500 vorige week binnengekomen :) Heerlijk dingetje. Nu nog een eigen DJ console thuis en het plaatje is compleet :)

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
Iedereen te druk met feestjes bouwen en plaatjes draaien dat niemand hier iets gepost heeft intussen?

Nou laat ik dan maar de eerste zijn: happy newyear bitches!!! 8) *O* oOo

Dat er komend jaar maar veel mooie feestjes mogen komen.

[ Voor 18% gewijzigd door ElayZ op 01-01-2013 04:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a fly
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-05 10:25
Voor de kerst was ik bij een hoorspecialist langs geweest. Ik heb oordoppen laten aanmeten en een gehoortest gedaan. Hieruit bleek dat mijn gehoor nog best prima is. Hier was ik verbaasd over gezien de hoeveelheid feesten die ik zonder gehoorbescherming heb bezocht.
Desondanks wilde ik ook oordoppen, zodat mijn gehoor niet alsnog achteruit gaat. Helaas had ik ze nog niet voor oud&nieuw.
Helaas omdat ik sinds o&n een lichte suis in mijn oren heb :( . Hopelijk trekt dat nog weg.

Afgelopen vrijdag heb ik een rustige set gedraaid op een Delfts dnb feest:

Gelukkig nieuw jaar en
ElayZ schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 04:15:
dat er komend jaar maar veel mooie feestjes mogen komen.

"Don't try this at home. We are professionals; We've been doing this since yesterday"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renio
Gelukkig nieuwjaar all!

Omdat ik in 2012 zo flink geweest ben ;) heb ik mezelf toch nog op de valreep vorige week een cadeautje gedaan en de Traktor S4 gescoord. De American Audio VMS4 die ik een jaar met plezier gebruikt heb begon beetje vervelend te doen icm meest recente Traktor versie (mapping niet in orde te krijgen) dus de VMS4 zet ik nog te koop. Enfin.. heerlijk apparaat die Traktor S4!
Aangezien ik reeds een Traktor software licentie aangekocht had vraag ik me nu af of de licentie die bij de S4 zit te verkopen is... of is dat niet echt netjes...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05:37
Gewoon bewaren om een eventuele verkoop makkelijk te houden ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afhankelijk van het soort licentie zijn ze best gewild.
Bij de aanschaf van een S2 heb ik die van mij ook verkocht omdat ik zelf al een licentie had.
Heb er toen €50 voor gekregen. Als je niet verlegen zit om het geld zou ik het bewaren voor eventuele verkoop inderdaad.
Tegenwoordig krijg je bij elke hardware van NI een volle licentie, toch? Dus de prijs die je zal krijgen zal niet bijster hoog zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobb_Deep
  • Laatst online: 13-06 22:01
Voor de mensen die het nog willen weten,

De platenzaken in Londen vond ik wat tegenvallen. Ik ben de hele straat waar o.a. ook BM-SOHO zat afgelopen maar die platenzaken zijn een beetje een aanfluiting qua house muziek. Alleen BM-SOHO verkocht alleen elektronische muziek maar heb bijna alles geluisterd maar vond er niks knaps tussen zitten (mening). De overige platenzaken hebben van alles wat, veel 2e hands en bij sommige kan je geen eens voorluisteren :(, beetje rare gang van zaken daar. Maargoed. evengoed 1 plaatje gekocht uit de 2e hands bak voor 1 pond voor de herinnering ;-)

De glazen horen klinken, maar niet weten waar de tap is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
Onze voorverkoop voor komende vrijdag is gewoon uitverkocht :D. Niet slecht voor een eerste feestje van een externe organisatie in een nieuwe stad!

Ik draai zelf niet eens maar begin nu al zenuwachtig te worden :') .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renio
Whyte schreef op maandag 07 januari 2013 @ 16:40:
Onze voorverkoop voor komende vrijdag is gewoon uitverkocht :D. Niet slecht voor een eerste feestje van een externe organisatie in een nieuwe stad!

Ik draai zelf niet eens maar begin nu al zenuwachtig te worden :') .
How cool!
Kan je wat specs van je party doorgeven? Hoeveel volk? dj's? Kosten, voorbereidingstijd etc...?
Ik loop al paar maand met het idee om een party in Gent centrum te organiseren, een zaal waar 500 man in kan en zou samen met nog 2 dj's willen draaien... Ik mik vooral op electro house maar heb geen naambekendheid en zit niet zo in het club wereldje.
Geld is het probleem niet dus een bekende DJ boeken kan ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
renio schreef op maandag 07 januari 2013 @ 20:52:
[...]

How cool!
Kan je wat specs van je party doorgeven? Hoeveel volk? dj's? Kosten, voorbereidingstijd etc...?
Ik loop al paar maand met het idee om een party in Gent centrum te organiseren, een zaal waar 500 man in kan en zou samen met nog 2 dj's willen draaien... Ik mik vooral op electro house maar heb geen naambekendheid en zit niet zo in het club wereldje.
Geld is het probleem niet dus een bekende DJ boeken kan ook nog.
Technofeestje in Utrecht. In de Lux. Club die aan wat reputatieschade heeft geleden, maar wij zien het als een uitgelezen kans om deze weer op te krikken. Vanaf komende vrijdag een maandelijkse avond.

Links naar Fb:
Deze vrijdag Tommy Four Seven (techno):
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/319687_525020877515856_474594941_n.jpg

Februari hebben we Karmon (deephouse):
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/537628_463028213733565_1741549796_n.jpg
https://www.facebook.com/events/108410625982512/?fref=ts

Maart komt Brian Sanhaji (techno):
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-ash4/188160_125369704291980_803423717_n.jpg
https://www.facebook.com/events/125369704291980/?fref=ts

Hebben ook nog een editi met Ben Klock, maar die is in Maastricht :).
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-snc6/203618_463690583668614_765411434_n.jpg

Kosten kan ik me helaas niet over uitwijden, daarnaast zijn het nogal complexe berekeningen. Maar we zijn iig wel een van de weinige organisaties binnen utrecht die álle DJ's betaald, een punt dat we belangrijk vinden. Daarnaast zijn we niet het goedkoopste feestje binnen utrecht. Liever kwaliteit en iets meer betalen :).

Bij ons draait het iig om een grote naam + bekende locale support voor de marketing, plus een sterke poster en socialmedia campagne. We hebben ons echt geprofileerd als het nieuwe dikke maandelijkse concept van Utrecht, wat zijn vruchten af aan het werpen is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, kan geen mixcloud includen :(
Naja, dan hierbij eindelijk weer eens dubstep setje opgenomen. Een uurtje hard knallen met af en toe wat rust er door heen.

http://www.mixcloud.com/AyleEima/dubstep-5-january-mix/

@Whyte: Lekker bezig man _/-\o_ Heb de poster al een aantal keer gezien, moet nog steeds een keer langskomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
Oh en 28 februari nog een Nicks met SEKOIA editie in Dock154.

En nog wat dingetjes voor Soenda doen verder in het jaar.

We gaan wel goed van start zo :)

edit:
Overigens weer een nieuw setje opgenomen :), hele persoonlijke set deze keer.
[Soundcloud: http://soundcloud.com/whyte/whyte-noche-oscura-podcast]

Diep, langzaam, oude favorieten er in. Muziek voor grijze dagen.

O.a.:
Voices From The Lake
John Tejada
Mathew Dekay
Lee Burridge
Recondite
Ingo Boss
En een eigen track :)

[ Voor 52% gewijzigd door Florinsz op 08-01-2013 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:02
Gefeliciteerd Whyte! Veel uploads van Sekoia hebben al mijn iTunes bibliotheek bereikt! :)

[ Voor 76% gewijzigd door Nilsepils op 08-01-2013 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Zijn er DJ's die naar de dancefair gaan? Of de WMC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandertenty
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-08-2018
BtM909 schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 16:47:
Zijn er DJ's die naar de dancefair gaan? Of de WMC?
Dancefair sowieso, WMC graag, maar denk niet dat het er in zit dit jaar. Ben één keer geweest, in 2010 en het was echt geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/406157_544727965545147_1316558614_n.jpg

Zo, tijd voor een feestje vanavond :Y .
Pagina: 1 ... 70 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.