Alsof iemand anders die scheve mixen heeft gehoord. Niemand luisterd zo aandachtig als jullie zelf.
Gewoon vaker blijven doen, al doende leert men.
Gewoon vaker blijven doen, al doende leert men.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Als alles zo overstemd is, dan doe je iets niet goed (met je monitoren / in je riderb.o.n.s schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:58:
Ik ga ook heeel vaak de mist in op locatie.. Vind het zo lastig om het goed te horen allemaal doordat alles vaak zo overstemd is.
[ Voor 25% gewijzigd door BtM909 op 16-10-2012 14:59 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Verwijderd
Bij mij werken die zenuwen juist goed mee, als ze niet te erg zijn. Van zenuwen krijg je ook een beter concentratie omdat je niet wilt falen.BtM909 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 14:58:
[...]
Als alles zo overstemd is, dan doe je iets niet goed (met je monitoren / in je rider). Het is overigens wel zo dat draaien op locatie COMPLEET anders is dan thuis en daar moet je wellicht in het begin nog een beetje aan wennen. Eventuele zenuwen helpen daar vervolgens ook niet verder bij
Ik kan je in elk geval aanraden om te leren om op de koptelefoons te splitmixen. Mocht het tegenvallen met de monitoring dan kan je tenminste nog een beetje syncen voordat je je nieuwe plaat ingooit. Hoe slecht de monitoring ook is, daarmee moet het altijd strak lukken.b.o.n.s schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:58:
Ik ga ook heeel vaak de mist in op locatie.. Vind het zo lastig om het goed te horen allemaal doordat alles vaak zo overstemd is.
Totaly agree!Sjoewe schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 14:06:
Mja soms dan heb je gewoon dat je een set draait endat het allemaal dik aanslaat in de zaal, en als je dan thuis komt en je luistert je opname terug dan is het scheef en slordig whehe.
Daarom, platenkeuze boven alles.
[ Voor 10% gewijzigd door ElayZ op 16-10-2012 23:06 ]
ik bedoel eigenlijk vooral gewoon op de koptelefoon mixen, gesplit of niet.Ik vind met koptelefoon uberhaupt kut maar als de monitors bagger zijn (of zelfs soms er helemaal niet staan) dan moet je toch wat...ElayZ schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 23:04:
Wat peerd zegt; op split mixen vind ik persoonlijk dan weer über kut. Ik hoor het dan liever gewoon Li+Re gelijk en dan door elkaar.
- - Ik draai en maak muziek :) - -
It's not far back to sanity
At least it's not for me
And when the wind is right you can sail away
And find serenity
Verwijderd
Het is in principe mogelijk om elke kaart te gebruiken mits deze genoeg ins/outs heeft ja.Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 13:07:
Iemand hier die timecode draait? Ik zit te kijken naar geluidskaarten, maar in precipe zou elke geluidskaart met genoeg ins en outs gewoon timecode aan moeten kunnen toch? Want ik ben een beetje in twijfeling gekomen omdat ik op sommige web-shops bij geluidskaarten speciaale time-code geluidskaarten vindt.
Hangt ook een beetje af van de software die je wil gebruiken toch? Serato- en Traktor certified interfaces en alles. Volgens mij is er maar weinig software die het met elke geluidskaart dan ook doet.Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 13:07:
Iemand hier die timecode draait? Ik zit te kijken naar geluidskaarten, maar in precipe zou elke geluidskaart met genoeg ins en outs gewoon timecode aan moeten kunnen toch? Want ik ben een beetje in twijfeling gekomen omdat ik op sommige web-shops bij geluidskaarten speciaale time-code geluidskaarten vindt.
[ Voor 12% gewijzigd door RaZ op 17-10-2012 18:31 ]
Ey!! Macarena \o/
[ Voor 10% gewijzigd door ElayZ op 17-10-2012 19:57 ]
volgens mij wordt 2.5 zelfs helemaal niet verkocht in ons landElayZ schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 19:51:
No offense maar dan gebruiken jullie vlgns mij allemaal gedownloadde en illegale versies van Traktor. Want de legale Traktor versies werken alleen met certified geluidskaarten en mixers of controllers met ingebouwde (certified) geluidskaarten. http://co.native-instrume...?id=tscratchcertified&L=1
Als je een non-certified geluidskaart gebruikt dan zijn de scratch mogelijkheden gelocked...
traktor scratch!
Verwijderd
De glazen horen klinken, maar niet weten waar de tap is.
Das t beste plan inderdaad, weet je zeker dat het goed werkt.Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:52:
Ja ik denk dat ik gewoon het complete NI timecode pakket haal, weet ik zeker dat alles werkt.
Hoe bedoel je? Traktor 2 is gewoon te koop, en die kun je weer updaten naar 2.5.Erikie schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 23:14:
[...]
volgens mij wordt 2.5 zelfs helemaal niet verkocht in ons land
[ Voor 24% gewijzigd door ElayZ op 18-10-2012 22:36 ]
Waarom wil je beginnen met een hybride controller/cd speler?MaximumOfSound schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 00:25:
Zijn er eigenlijk alternatieve stand-alone controllers in de aard van een Numark Mixdeck Express?
Vind deze wel een mooie optie om mee te beginnen, maar wil zeker ook zien of er geen andere alternatieve zijn (cd+usb)!
Heb er reeds al enkele uren achter gezocht maar nog steeds niets gevondenQua prijs wil'k wel zeker niet over de Mixdeck gaan, liefst zelfs iets goedkoper
Hope I can get some help in here?
Mvg
"Don't try this at home. We are professionals; We've been doing this since yesterday"
"Don't try this at home. We are professionals; We've been doing this since yesterday"
en+en word 'm niet binnen je gestelde budget. Numark is al een van de goedkopere controllers en van die goedkopere ook wel 1 van de betere. CDtjes en USB sticks kan je natuurlijk ook gewoon in je laptop douwen. Is niet anders dan in de controller drukken hoor.MaximumOfSound schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 23:08:
ik vind het gemakkelijk dat er zowel cd's en usb gebruikt kunnen worden! Vandaar dat ik hier wel naartoe neigde..
Verder wou'k ook gaan voor een all in one omdat ik altijd alles moet opruimen na elk gebruik en dan is zo'n controller gemakkelijker!
Ik sta natuurlijk ook open voor alternatieven, jullie kennen er meer van als ik!
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
[ Voor 50% gewijzigd door Erikie op 24-10-2012 16:11 ]
traktor scratch!
Ik vond het knap dat Armin zo goed als praktisch zonder koptelefoon stond te draaien en ik zo gauw ook niet kon zien of hij actief gebruik maakte van de sync button... (ik heb de Zaterdag 'gemist' op het ADE) ik vermoed in dergelijke gevallen altijd dat het dj kunstje op zo'n avond beperkt blijft tot de effect unit van de DJM-800 en de rest al kant en klaar op een stickje stond.BtM909 schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:56:
Zijn er mensen die toevallig de ADE specials op TV hebben gezien? Was wel grappig dat er redelijk vaak werd getoond hoe de DJ's draaide (en grappig om de verschillen te zien)
Daarnaast had ik wel wat meer rants en![]()
![]()
en jeuj-berichten verwacht naar aanleiding van de MAG DJ Top 100
Als je aan die Top100 überhaupt waarde hecht dan heb je het sowieso niet echt begrepen denk ikBtM909 schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:56:
Zijn er mensen die toevallig de ADE specials op TV hebben gezien? Was wel grappig dat er redelijk vaak werd getoond hoe de DJ's draaide (en grappig om de verschillen te zien)
Daarnaast had ik wel wat meer rants en![]()
![]()
en jeuj-berichten verwacht naar aanleiding van de MAG DJ Top 100
- - Ik draai en maak muziek :) - -
It's not far back to sanity
At least it's not for me
And when the wind is right you can sail away
And find serenity
Heeft waarschijnlijk dan betrekking op de MK2 tijdcode die niet in Nederland verkrijgbaar is vanwege ruzie met N2IT.Erikie schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 16:00:
reactie op elayZ :
http://www.native-instruments.com/#/en/products/dj/traktor-scratch-a10/?page=4781 : This product is not available in the Netherlands. Lekker vaag dan( al gaat t wel om de scratch variant )
Als je ook de mogelijkheid tot tijdcode wil hebben ben je sowieso aangewezen op een NI-geluidskaart, of je had een Traktor certified mixer moeten kopen.sandertenty schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 16:27:
Audio8dj ook leuk (gooi hem zeker in de groep) maar kan me toch niet voorstellen dat NI de enige is die kwalitatief goede kaarten maakt?
Moest in eens weer aan dit dvd-tje denkenReind schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 17:08:
[...]
Ik vond het knap dat Armin zo goed als praktisch zonder koptelefoon stond te draaien en ik zo gauw ook niet kon zien of hij actief gebruik maakte van de sync button... (ik heb de Zaterdag 'gemist' op het ADE) ik vermoed in dergelijke gevallen altijd dat het dj kunstje op zo'n avond beperkt blijft tot de effect unit van de DJM-800 en de rest al kant en klaar op een stickje stond.
Overigens bleek tijdens ADE wel dat JunkieXL nog steeds een held is!
Ik heb Armin, en ook Ferry zien draaien op 1 meter afstand, maar die mannen hebben geen sync-knop nodig... Hun tracks staan (net zoals "grote" vriend Roog dat doet) strak op een vaste BPM. Met de nauwkeurigheid van de CDJ 2000's luistert hij volgens mij alleen of de track goed gecue-ed staatReind schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 17:08:
[...]
Ik vond het knap dat Armin zo goed als praktisch zonder koptelefoon stond te draaien en ik zo gauw ook niet kon zien of hij actief gebruik maakte van de sync button... (ik heb de Zaterdag 'gemist' op het ADE) ik vermoed in dergelijke gevallen altijd dat het dj kunstje op zo'n avond beperkt blijft tot de effect unit van de DJM-800 en de rest al kant en klaar op een stickje stond.
Ben je daar geweest? Vet man! Hij is en blijft een held... Alleen jammer dat hij tegenwoordig met een kleine controller draait; ik vind het helemaal cool als hij met al z;n hardware loopt te pikpotenOverigens bleek tijdens ADE wel dat JunkieXL nog steeds een held is!
Ehm, ik niet, maar het hele internet, inclusief een aantal bekende DJ's lopen maar te ranten en te ouwehoeren... Had wel zin in een bepaalde discussie-_D_- schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 19:02:
[...]
Als je aan die Top100 überhaupt waarde hecht dan heb je het sowieso niet echt begrepen denk ikIn die zin dat het niet zoveel met DJ-en te maken heeft, maar vooral met producties, hitlijstnoteringen, verkoopcijfers en wat de massa van je vindt. De vraag is of je aan die criteria het stempel "beste DJ' moet koppelen.
[ Voor 21% gewijzigd door BtM909 op 25-10-2012 21:50 ]
Mijn muziek op SoundCloud - Speel online rikken - Maak muziek in je browser
Maar op zich beginnen de VRIJ feestjes altijd een beetje lam. Ben er wel eens geweest, maar het lijkt in het begin meer op een veredelde vrijmibo dan een party.2mb schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 19:18:
Ik heb de YouTube liveuitzending van de VRIJ ADE special een beetje gezien en daar bleek ook wel weer dat platenkeuze alles is
Yonderboi begon met vage Duitse minimalistische techhouse wat niemand kon waarderen gezien de stilstaande dansvloer en de constante stroom aan negatieve YT comments. Daarna kwam Pretty Lights die iets betere muziek draaide maar hij stond er dan weer enorm hyperactief bij te doen. Gelukkig was Junkie XL wel goed bezig
[ Voor 3% gewijzigd door Noxa op 25-10-2012 20:29 ]
Ik heb ook wel eens achter the flexican gestaan in harders plaza, en daar knalde hij ze er ook achter elkaar in, zonder een sync knop (was nog in de tijd voordat de CDJ2000 nexus uitwas), en geen headphone. Het waren geen lange mixes, maar blijkbaar heeft ie aan de BPM meter en zijn cuepunten genoeg. Zag hem nog wel wat kleine correcties uitvoeren, maar dat was echt fijnafstemming, je kon het bijna niet horen. (en hij gooit ze best vlot achter elkaar door, 1 tot 1,5 minuut per plaat ofzo)BtM909 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 16:13:
[...]
Ik heb Armin, en ook Ferry zien draaien op 1 meter afstand, maar die mannen hebben geen sync-knop nodig... Hun tracks staan (net zoals "grote" vriend Roog dat doet) strak op een vaste BPM. Met de nauwkeurigheid van de CDJ 2000's luistert hij volgens mij alleen of de track goed gecue-ed staat
Flexican vind ik juist slecht in elkaar mixen... Omdat hij constant van tempo verandert en gewoon maar crossfade kan hij dat makkelijk zonder koptelefoon doen. Ik vind het alleen zo "automatische piloot" overkomen... Alsof hij die sets 20x per week doetRonnieB82 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 22:57:
[...]
Ik heb ook wel eens achter the flexican gestaan in harders plaza, en daar knalde hij ze er ook achter elkaar in, zonder een sync knop (was nog in de tijd voordat de CDJ2000 nexus uitwas), en geen headphone. Het waren geen lange mixes, maar blijkbaar heeft ie aan de BPM meter en zijn cuepunten genoeg. Zag hem nog wel wat kleine correcties uitvoeren, maar dat was echt fijnafstemming, je kon het bijna niet horen. (en hij gooit ze best vlot achter elkaar door, 1 tot 1,5 minuut per plaat ofzo)
Gelukkig kwam ik 5 minuten voor hij begon binnen lopen en stond ik 2 minuten nadat hij klaar was al weer buiten het concertgebouw.
Strakker voorbereid en gepland dat het huwelijk van de gemiddelde kroonprins zullen we maar zeggenBtM909 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 16:13:
Ik heb Armin, en ook Ferry zien draaien op 1 meter afstand, maar die mannen hebben geen sync-knop nodig... Hun tracks staan (net zoals "grote" vriend Roog dat doet) strak op een vaste BPM. Met de nauwkeurigheid van de CDJ 2000's luistert hij volgens mij alleen of de track goed gecue-ed staat
Ik teer zo af en toe nog steeds wel eens op de AboutDJ connecties uit het verleden. Een kaart voor ADE ritselen ging dus vrij makkelijkBen je daar geweest? Vet man! Hij is en blijft een held... Alleen jammer dat hij tegenwoordig met een kleine controller draait; ik vind hethelemaal cool als hij met al z;n hardware loopt te pikpoten
Ach, er zijn dj's die heel hard gaan klagen dat het een nep lijst is e.d. (geloof dat die Sascha dit jaar zijn gal ook weer aan het spuien was) en het zijn vaak de mensen die een 'net niet' dj carriere achter zich hebben liggen. Ik zou er geen moeite mee hebben om op nummer 1 te staan... als de bankrekening maar net zo hard vol looptEhm, ik niet, maar het hele internet, inclusief een aantal bekende DJ's lopen maar te ranten en te ouwehoeren... Had wel zin in een bepaalde discussie
[ Voor 58% gewijzigd door R2D2 op 26-10-2012 08:18 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2012 17:30 ]
[ Voor 10% gewijzigd door ElayZ op 27-10-2012 23:00 ]
[ Voor 9% gewijzigd door ElayZ op 28-10-2012 00:08 ]
Verwijderd
[ Voor 81% gewijzigd door ElayZ op 28-10-2012 18:22 ]
kun je specificaties geven van je gear? thnxsandertenty schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 10:25:
Het is toch maar een Audio10dj geworden. Werkt perfect! Nieuwe set up so far...
[afbeelding]
[ Voor 10% gewijzigd door El_V op 29-10-2012 15:51 ]
Klopt als een bus, ook nog een audio2dj trouwensEl_V schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 15:50:
macbook
audio10dj
krk rokit 6
allen&heath xone:92
traktor x1
traktor maschine
zo op het oog
[ Voor 3% gewijzigd door sandertenty op 29-10-2012 16:43 ]
Verwijderd
Voor mij blijft het één van de mooiste mixers om te zien!Whyte schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 22:30:
Aangezien ik voor het eerst op Beatport sta sinds dit weekend, heb ik mezelf getrakteerd.
[afbeelding]
ienieminie Xone en een eigen X1. Ik draai al een jaar niet meer met m'n VCI maar met X1, maar moest al die tijd lenen van een maat van me. Nu maar een eigen gekocht.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2012 03:19 ]
Het is een schatje, deze mixer. En hoewel hij heerlijk klinkt heb ik wel wat nadelen ontdekt waar je aan kunt merken dat het toch echt de goedkoopste Xone is. Zoals:Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 03:18:
[...]
Voor mij blijft het één van de mooiste mixers om te zien!
edit: @white: launchpad voor traktor was inderdaad geen bijster slimme oplossing. S2 toch gehouden.
Verwijderd
Als lurker moet ik toch even wat opmerken.vlaaing peerd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:01:
nouja een filter is ook niet meer dan een EQ met een hoge curve (evt soms gecombineerd met resonantie) en kan je inderdaad ook gebruiken als EQ. Maar er is wel degelijk verschil tussen het als fx gebruiken of als balanceren van je mixovergang.
De glazen horen klinken, maar niet weten waar de tap is.
[ Voor 11% gewijzigd door ElayZ op 02-11-2012 19:30 ]
Let maar niet op die kindertjes
[ Voor 48% gewijzigd door gebakken peer op 04-11-2012 12:11 ]
[ Voor 8% gewijzigd door gebakken peer op 05-11-2012 08:04 ]
Je kan gewoon je spullen meenemen, ik zou het wel in de handbaggage meenemen en niet nieuw in verpakking. Als ze zoiets vinden in je vluchtbaggage en ze weten niet wat het is dan trekken ze het overhoop en pakken ze het op hun eigen manier weer in. Ik heb helaas wel eens gehad dat een paar vinyls bij thuiskomst in 2 stukken lag.ElayZ schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 20:41:
Even nog een andere vraag; weten jullie of je DJ gear (mixer, geluidskaart etc) als handbagage mee mag nemen in het vliegtuig? @ Peerd, jij hebt ook wel eens in t buitenland gedraaid toch? Heb jij zelf spullen meegenomen? Ik ga misschien eind deze maand in Barcelona draaien maar dan wil ik eigenlijk mn Xone 92, X1's en Audio 10 meenemen. Het is geen grote club ofzo waar al dit soort spullen al wel staan. Mijn zwager woont en werkt daar en die geeft regelmatig feesten, zodoende. Boxen en CDJ's kunnen ze daar wel huren ofzo maar toch t liefst mn eigen betrouwbare Xone 92 lekker mee
[ Voor 42% gewijzigd door Manny_Moare op 05-11-2012 11:13 ]
We will be right back with Manny_Moare !
Zoals anderen al zeiden, je kan je spul meenemen als handbagage, maar meer dan je Audio 10 en X1's zou ik niet meenemen... Ze zullen vast wel een DJM 800/900/2000 hebben staan en dat scheelt je echt een enorm gesjouwElayZ schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 20:41:
Even nog een andere vraag; weten jullie of je DJ gear (mixer, geluidskaart etc) als handbagage mee mag nemen in het vliegtuig? @ Peerd, jij hebt ook wel eens in t buitenland gedraaid toch? Heb jij zelf spullen meegenomen? Ik ga misschien eind deze maand in Barcelona draaien maar dan wil ik eigenlijk mn Xone 92, X1's en Audio 10 meenemen. Het is geen grote club ofzo waar al dit soort spullen al wel staan. Mijn zwager woont en werkt daar en die geeft regelmatig feesten, zodoende. Boxen en CDJ's kunnen ze daar wel huren ofzo maar toch t liefst mn eigen betrouwbare Xone 92 lekker mee
Ook helemaal niet bescheiden hè in de aankondigingchieldtm schreef op maandag 05 november 2012 @ 11:08:
Trailer Ik mag zaterdag weer!! en we hebben er zin an!!![]()
![]()
[ Voor 12% gewijzigd door BtM909 op 05-11-2012 11:15 ]
ik hoef alleen maar te draaien, meer niet..BtM909 schreef op maandag 05 november 2012 @ 11:13:
[...]
Ook helemaal niet bescheiden hè in de aankondiging
We will be right back with Manny_Moare !
Klinkt erg lekker!Diminish schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 09:28:
hier ook maar mn setje van afgelopen weekend maar even spammen
enjoy
[audio]
leuk :-)..altijd gezellig ook met de rot-boys! (allard,justin,rachid)Diminish schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 09:28:
hier ook maar mn setje van afgelopen weekend maar even spammen
enjoy
[audio]
Verwijderd
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2012 03:59 ]
Ken het probleem, bij mij hielp het om de latency van het geluid bij de instellingen aan te passen zodat hij minder CPU gebruikt. Ik heb het ook gehad dat alles het prima deed tot ik met knopjes ging spelen.Verwijderd schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 03:00:
Zojuist een beetje wezen spelen in traktor.
Wat mij ineens opviel dat als ik met de jogwheels tijdens het cue-en wat terug draai krijg een vreemd "distorted" geluid. Klinkt bijna alsof de "rendering" gewoon brak is.
Ik heb even een stukje op genomen met een willekeurige track.
Wat veroorzaakt dit?
Geluid (soundcloud)
Specs:
Traktor pro 2.6 (legaal en laatste update)
Dell xps 14z op voeding
windows 8
Traktor Kontrol S2 (3.0.3 drivers - usb 3.0 en 2.0 geprobeert + voeding)
multi core support staat uit
edit:
Kwam dit net tegen op Youtube en wilde hem jullie niet onthouden, ik vind het in ieder geval érg grappig.
Draaien op de achterbank van een auto
[ Voor 3% gewijzigd door Rtzrs op 10-11-2012 13:50 ]
Verwijderd
BtM909 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 00:18:
Ik gebruik zelf m'n Technics niet meer in de woonkamer, maar moet altijd zo lang wachten op m'n pizza in de oven...
[afbeelding]
Verwijderd
Gezien de controller pas net uit is zou een visuele inspectie genoeg moeten zijn. Alle knopjes en geluidskaart aansluitingen testen kan geen kwaad natuurlijk.gebakken peer schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 16:36:
Heb de Ddj-T1 via marktplaats gevonden en ik ga donderdag avond kijken. Nog tips waar op te letten buiten de standaard dingetjes als een running test, krasjes en of de faders soepel gaan?
Dankje voor tips, maar de T1 is al sins eind 2009 uita fly schreef op woensdag 14 november 2012 @ 11:38:
[...]
Gezien de controller pas net uit is zou een visuele inspectie genoeg moeten zijn. Alle knopjes en geluidskaart aansluitingen testen kan geen kwaad natuurlijk.
gebakken peer schreef op woensdag 14 november 2012 @ 13:51:
[...]
Dankje voor tips, maar de T1 is al sins eind 2009 uitde ddj-sx is er pas net en die werkt met serato (wat ik 10x niks vind)
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq