Qountdown ˆˆ.Erikie schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 14:09:
Voor de rtm'rs en omstreken die nog geen idee hebben wat te doen met NYE, pakhuis rotterdam almost sold out. http://www.pkhs.nl/ Of je moet naar awakenings willen
Yo vraagje voor de cdj2000 kenners onder ons.. ik moet morgen draaien in toffler (oude catwalk), nu hebben ze daar cdj 2000 staan, en ik heb vandaag voor de gein 2 usb stickjes gekocht. Nu ben ik net geadviseerd door een vriend met rekordbox mn tracklist voor te bereiden.. So far so good, nu zie ik echter bij de loopfunctie dat je tot 32 maten kan loopen.. Laatst stond ik achter een cdj 2000 en toen kon ik maar maximaal 4 beats loopen. Hoe zit dit nou? is het nou mogelijk om ook 32 maten te loopen?! want dit gebruik ik best wel vaak in traktor.
traktor scratch!
@Erikie: Wanneer je op de 4-beat loop/loop cutter button klikt, en vervolgens op de out/out-adjust, kan je via de needle search aangeven wat voor een loop het moet worden (dus ook 16 maten, 32 maten etc.)
ok laatste vraag, is er ook een soort beat jump optie? - volgens mij nie .
[ Voor 15% gewijzigd door Erikie op 17-12-2011 14:14 ]
traktor scratch!
Ik ben opzoek naar een koptelefoon en twijfel: ik kan nu een Xone xd 40 kopen of doorsparen voor een Sennheiser HD 25 of Ultrasone DJ 1 pro. Heeft er hier iemand ervaring met een van deze modellen? Is dit prijsverschil het waard? Want heb laatst met een HD 25 van een vriend mogen draaien en dat klinkt toch echt goddelijk..
[ Voor 24% gewijzigd door MuisM4t op 20-12-2011 19:30 ]
Waar is de 794?!?!? Je moet niet gaan denken dat niemand hier luistert maar ik ben een vaste luisteraar die te lui is om te reageren.!
OT: Gaat een nieuwe HD205 goed om met hoge volumes, ik twijfel, mijn vorige 2 HF's heb ik allemaal opgeblazen..
OT: Gaat een nieuwe HD205 goed om met hoge volumes, ik twijfel, mijn vorige 2 HF's heb ik allemaal opgeblazen..
Verwijderd
Durf ik niet te zeggen. Ik heb zelf een stanton dj pro 3000 gehad welke na 3 keer opklappen brak en nu heb ik een HD 25 1-II basic gekocht.MuisM4t schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 19:48:
klopt, maar heb niet echt ervaring met de xone 40 en het prijsverschil is toch wel erg groot.
comfortabel en een heerlijke geluid. Ik kan je alleen aanraden heel veel reviews te lezen of ergens te gaan luisteren en anders gewoon meer investeren en datgeen kopen waar je eigenlijk al van onder de indruk bent.
Waarom genoegen nemen met "minder"?
Is er nog iemand die interesse heeft in een volledige Timecode setup? ik zit te denken om de buts de deur uit te doen.
Het bestaat uit, 2x SL (licht gemod), DJM800, flightcase, dicers, NI Audio 8Dj, Traktor 2 pro.
Het bestaat uit, 2x SL (licht gemod), DJM800, flightcase, dicers, NI Audio 8Dj, Traktor 2 pro.
* PSN=Chef_NL** *
Verwijderd
Einde van de hobby of opzoek naar iets nieuws?
Ik ben van plan een S2 aan te schaffen. Mijn droom is nog steeds 2 TT's maar, tis zoveel geld
.
Ik ben van plan een S2 aan te schaffen. Mijn droom is nog steeds 2 TT's maar, tis zoveel geld
Beetje half half, ik woon samen, heb ook een hoop andere hobby's ik vind het zonde dat ik er soms zo weinig mee doe, ben nu ook druk leren piano spelen, keuzes.. misschien dat ik later wel een S4 haal, dat is wat compacter
* PSN=Chef_NL** *
sl's zo lang mogelijk bewaren.. je bent een mafkees als je ze weg doet
over tien jaar zijn ze een miljoen waard :):)
<edit>
Nouja, het feit is dus dat ik vorige week een spammailtje kreeg, er zijn dus nog nieuwe, ik denk de allerlaatste producties. Prijzen waren niet mals.. vanaf 900 tot 2200 euro.. wtf
<edit>
Nouja, het feit is dus dat ik vorige week een spammailtje kreeg, er zijn dus nog nieuwe, ik denk de allerlaatste producties. Prijzen waren niet mals.. vanaf 900 tot 2200 euro.. wtf

[ Voor 50% gewijzigd door Erikie op 22-12-2011 15:00 ]
traktor scratch!
Haha +1 voor Erikie
De glazen horen klinken, maar niet weten waar de tap is.
Deephouse setje tot vanavond 12u
. Ben nu live aan het draaien op www.onlineclubber.com voor de liefhebbers
Effe iets tussendoor.. Wat vinden jullie van deze baas?! :
[Soundcloud: http://soundcloud.com/steve-mensink/steve-mensink-red-light-radio]
We hebben hem geboekt voor aankomend weekend, doet alles live, maakt z'n eigen muziek, samples, werkt met een vaste zangeres, maakt z'n eigen midi-controller
en zweeft imho mening VER boven de gemiddelde (live) artiest uit. Echt die midicontrollers die hij maakt zijn focking dik.

check hier z'n overige controllers : http://www.degrote8.com/audio
( link naar het feestje a.s. zat http://www.facebook.com/events/214776825264514/ )
[Soundcloud: http://soundcloud.com/steve-mensink/steve-mensink-red-light-radio]
We hebben hem geboekt voor aankomend weekend, doet alles live, maakt z'n eigen muziek, samples, werkt met een vaste zangeres, maakt z'n eigen midi-controller

check hier z'n overige controllers : http://www.degrote8.com/audio
( link naar het feestje a.s. zat http://www.facebook.com/events/214776825264514/ )
[ Voor 13% gewijzigd door Erikie op 22-12-2011 10:06 ]
traktor scratch!
Verwijderd
Die dingen zien er dik uit!
Wil nog steeds een keer zelf een midifighter achtig iets maken.
Heb de knoppen niet nodig maar, lijkt me erg leuk om te maken.
Wil nog steeds een keer zelf een midifighter achtig iets maken.
Heb de knoppen niet nodig maar, lijkt me erg leuk om te maken.
Hehe cool, houten kistje met zooitje knoppen erop! Ziet er wel beetje amateuristisch uit als ik eerlijk ben, maar ik geloof best dat hij er geniale dingen mee kan doen.
@chef v leeuwen; als je,je SL's echt weg doet, laat ff weten, heb wel interesse!
@chef v leeuwen; als je,je SL's echt weg doet, laat ff weten, heb wel interesse!
Je hebt wel gelijk, misschien verstop ik de boel wel op zolder, want voor het geld hoef ik de boel niet echt te verkopen. En ik heb nu, voordat ik uberhaupt al stappen heb genomen om te verkopen al een behoorlijk spijt gevoel in de lucht hangen, dat zegt al genoeg denk ik.Erikie schreef op woensdag 21 december 2011 @ 20:01:
sl's zo lang mogelijk bewaren.. je bent een mafkees als je ze weg doetover tien jaar zijn ze een miljoen waard :):)
<edit>
* PSN=Chef_NL** *
En terecht!
De glazen horen klinken, maar niet weten waar de tap is.
Gelijk heb je chef! Zeker als je t geld niet nodig hebt. Lekker houden die dingen!
Ik heb mijn SuperOEM's een tijdje terug verkocht en zoek dus nog SL's maar ik koop ze pas als ik echte goeie heb gevonden en dan doe ik ze vervolgens ook echt nooit meer weg!
Die dingen zijn tijdloos!
Ik heb mijn SuperOEM's een tijdje terug verkocht en zoek dus nog SL's maar ik koop ze pas als ik echte goeie heb gevonden en dan doe ik ze vervolgens ook echt nooit meer weg!
Die dingen zijn tijdloos!
Voor de (techno)vinyljocks, grote kans dat op een meerderheid van jullie platen er "Nilz @ Exchange" na de uitloopgroef in gekrabbeld staat...
http://www.djbroadcast.nl...rmasteraar_overleden.html
RIP
http://www.djbroadcast.nl...rmasteraar_overleden.html
RIP
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
oi, the exchange Dat is het beste masterhouse die ik ken.
Nils ken ik niet (drum 'n bass word altijd door Simon@exchange gedaan.) maar volgens mij heeft iedereen daar gouden oortjes. Die lui kunnen vinyl laten klinken als het best mogelijke medium voor geluid.
Ik heb 1 keer een track laten masteren door die Simon, zo'n kwaliteit zal ik zelf nooit kunnen evenaren ook al had ik de beste apparatuur in de wereld.
*RIP* Nils.
Nils ken ik niet (drum 'n bass word altijd door Simon@exchange gedaan.) maar volgens mij heeft iedereen daar gouden oortjes. Die lui kunnen vinyl laten klinken als het best mogelijke medium voor geluid.
Ik heb 1 keer een track laten masteren door die Simon, zo'n kwaliteit zal ik zelf nooit kunnen evenaren ook al had ik de beste apparatuur in de wereld.
*RIP* Nils.
Overigens kun je naast je decks je overige spullen wel verkopen. Of je er nog wat voor krijgt is de vraagChef_v_leeuwen schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 10:39:
[...]
Je hebt wel gelijk, misschien verstop ik de boel wel op zolder, want voor het geld hoef ik de boel niet echt te verkopen. En ik heb nu, voordat ik uberhaupt al stappen heb genomen om te verkopen al een behoorlijk spijt gevoel in de lucht hangen, dat zegt al genoeg denk ik.
traktor scratch!
Inderdaad, ik heb laatst mn laatste CDJ1000MK3 verkocht, voor 550€, eigenlijk zonde, aangezien ik er vroegah dik 1300eu voor betaald heb, altijd wel weer even zuur..
* PSN=Chef_NL** *
CDJ's zijn nog redelijk waarde vast. Hoe lang bestaan de CDj1000mk3's al niet? En dan nu toch nog 550 per speler er voor krijgen is niet slecht denk ik.
Ik kocht een Xone DX midicontroller toen hij net uit was voor 1149 en nog geen jaar later kon hem met moeite kwijt voor 400 eu... das pas zuur.
Die nieuwe midicontrollers droppen allemaal als een malle in prijs, Pioneer T1 was ook 1200 ofzo nu ook alweer 300eu gezakt.
Ik kocht een Xone DX midicontroller toen hij net uit was voor 1149 en nog geen jaar later kon hem met moeite kwijt voor 400 eu... das pas zuur.
Zit ik zomaar eens naar aanleiding van een filmpje te kijken naar de prijs van een CDJ850... zie ik dat die 780e kosten en de zwarte (CDJ850K) maarliefst 120e duurder is... Pioneer in de bocht
Ik heb nog een setje draaitafels met mengpaneel en koptelefoon te koop. Absoluut geen topsetje meer maar wellicht leuk om mee te beginnen:
V&A aangeboden: DJ set (mengpaneel, 2 draaitafels en koptelefoon)
V&A aangeboden: DJ set (mengpaneel, 2 draaitafels en koptelefoon)
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
hopelijk licht er morgen onder de boom een Mashine....
Zijn bij Bax gewoon even duur. Maar dan nog is de zwarte 850 gloednieuw en de zilvere al meer dan een jaar oud, dus Pioneer kennende is hij dan sowieso duurder.Cartman! schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 16:35:
Zit ik zomaar eens naar aanleiding van een filmpje te kijken naar de prijs van een CDJ850... zie ik dat die 780e kosten en de zwarte (CDJ850K) maarliefst 120e duurder is... Pioneer in de bocht
Voor we het zomaar vergeten, fijne kerstdagen allemaal en mocht je nog ergens gaan draaien, succes!
Maak er een mooi feestje van!
Maak er een mooi feestje van!

Merry Christmas indeed 
Iemand geïnteresseerd in een in zeer goede staat verkerende A&H Xone 1D midicontroller? Ik doe er niet al te veel mee en wil een midi-keyboardje aanschaffen om te gaan produceren dus ik doe hem weg!
€90 lijkt me wel een eerlijke prijs (gekocht voor €200, nu nieuw €145 bij Bax).
Iemand geïnteresseerd in een in zeer goede staat verkerende A&H Xone 1D midicontroller? Ik doe er niet al te veel mee en wil een midi-keyboardje aanschaffen om te gaan produceren dus ik doe hem weg!
€90 lijkt me wel een eerlijke prijs (gekocht voor €200, nu nieuw €145 bij Bax).

- - Ik draai en maak muziek :) - -
It's not far back to sanity
At least it's not for me
And when the wind is right you can sail away
And find serenity
Na maanden weer eens achter de decks gekropen.
[Soundcloud: http://soundcloud.com/bramble-1/december-depths-2011-12-25]
01. Matteo Pitton - 9942 Apophis
02. Christopher Rau - Capri
03. Plastikman - Glob
04. Enthousiaste Gasten - Men Of The Hour
05. Stefan Vincent - Movement
06. Reference - Another Place
07. Mariano DC - Bourbon Of Wizards (Tadeo Remix)
08. Harvey McKay - Show Face (Instrumental)
09. Alex Long - Delightful Puzzle
10. Mattias Fridell - Sinners (Mattias Fridell remix)
11. Samuel L. Session - Inner City Dust - Part 4
12. Skudge - Surplus
13. Skudge - Senocular
14. Marcel Dettmann - Planning
15. Tony Montana & Darkatek - DNA (Mattias Fridell Remix)
16. Reeko - Dystopic Futures
17. Mattias Fridell - From Above We Reach
18. Jeroen Search - Expose
19. Marcel Fengler - Thwack
20. Lucy - Beautiful People
21. Robert Hood - Omega (Alive)
[Soundcloud: http://soundcloud.com/bramble-1/december-depths-2011-12-25]
01. Matteo Pitton - 9942 Apophis
02. Christopher Rau - Capri
03. Plastikman - Glob
04. Enthousiaste Gasten - Men Of The Hour
05. Stefan Vincent - Movement
06. Reference - Another Place
07. Mariano DC - Bourbon Of Wizards (Tadeo Remix)
08. Harvey McKay - Show Face (Instrumental)
09. Alex Long - Delightful Puzzle
10. Mattias Fridell - Sinners (Mattias Fridell remix)
11. Samuel L. Session - Inner City Dust - Part 4
12. Skudge - Surplus
13. Skudge - Senocular
14. Marcel Dettmann - Planning
15. Tony Montana & Darkatek - DNA (Mattias Fridell Remix)
16. Reeko - Dystopic Futures
17. Mattias Fridell - From Above We Reach
18. Jeroen Search - Expose
19. Marcel Fengler - Thwack
20. Lucy - Beautiful People
21. Robert Hood - Omega (Alive)
Verwijderd
Mijn midi controllers en laptop wil ik even achter slot en grendel gooien en beginnen met cdj's.
Gewoon voor op mijn slaapkamertje een 2 kanaals mixer en 2 tabletops aanschaffen zodat ik even weg kan van de sync knoppen, waveforms en een lading effects.
Mijn kennis over cd spelers is heel beperkt, net als mijn budget eigenlijk.
Mijn vraag is nu of ik met mijn doel voldoende heb aan een setje Reloop RMP 1(nieuw) of 2(tweedehands) en een RMX 20.
Bij bax ligt het setje rond de €600 en dat is eigenlijk ook wel mijn budget.
Ik sta open voor suggesties uiteraard, dus als iemand nog wat anders weet hoor ik het graag.
Wilde eerst overstappen op een kontrol S2 maar, ik denk dat ik dan op dezelfde voet verder ga als nu met de VCI-100.
edit:
RMP-2 2 stucks €350
RMX 20 - €140
Gewoon voor op mijn slaapkamertje een 2 kanaals mixer en 2 tabletops aanschaffen zodat ik even weg kan van de sync knoppen, waveforms en een lading effects.
Mijn kennis over cd spelers is heel beperkt, net als mijn budget eigenlijk.
Mijn vraag is nu of ik met mijn doel voldoende heb aan een setje Reloop RMP 1(nieuw) of 2(tweedehands) en een RMX 20.
Bij bax ligt het setje rond de €600 en dat is eigenlijk ook wel mijn budget.
Ik sta open voor suggesties uiteraard, dus als iemand nog wat anders weet hoor ik het graag.
Wilde eerst overstappen op een kontrol S2 maar, ik denk dat ik dan op dezelfde voet verder ga als nu met de VCI-100.
edit:
RMP-2 2 stucks €350
RMX 20 - €140
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2011 18:39 ]
Verwijderd
Ik zou eerder twee NDX900's van Numark halen dan (wel 20 euro duurder). Maar de mixer is gewoon goed voor slaapkamer gebruik.
Verwijderd
De RMP2's zijn bij bax in B-stock voor €350 als set. De NDX900's zijn dan dus 2 keer zo duur.
Maar die NDX900 zien er wel héél interessant uit!
Maar die NDX900 zien er wel héél interessant uit!
Verwijderd
ik heb al eventjes een hercules dj4set, draaiende via virtual dj. nu wil ik toch overstappen op traktor, dit lijkt mij veel professioneler, en na wat kijken bij vrienden, naar mijn mening ook fijner. nu heb ik mijn oog laten vallen op het volgende:
reloop rmx-30
1x reloop contour interface
1x reloop contour controller.
nu heb ik 2 vraagjes, met 1 interface en 1 controller, kan ik tog wel 3 volledige decks besturen op de mixer? dit hoef ik alleen maar zo te mappen toch?
en nog een andere vraag, ik wil graag mijn mixjes opnemen, is daar een oplossing voor? want via traktor zal niet gaan, omdat de mixer niet digitaal is,
alvast bedankt voor de hulp!
reloop rmx-30
1x reloop contour interface
1x reloop contour controller.
nu heb ik 2 vraagjes, met 1 interface en 1 controller, kan ik tog wel 3 volledige decks besturen op de mixer? dit hoef ik alleen maar zo te mappen toch?
en nog een andere vraag, ik wil graag mijn mixjes opnemen, is daar een oplossing voor? want via traktor zal niet gaan, omdat de mixer niet digitaal is,
alvast bedankt voor de hulp!
Morgen mijn kerstcadeau ophalen
een machine mikro!!
Omdat ik weet dat hier een fiks aantal dubsteppers zit, mijn Kerstcadeautje aan jullie 
Check vooral de eerste track, heel dik (moet nog uitkomen).
Check vooral de eerste track, heel dik (moet nog uitkomen).
At least it's not for me
And find serenity
Had deze nog op stapel liggen. Niet zo underground als de rest van de mixen hier (waar ik wel waardering voor heb trouwens). Gewoon een leuke feest mix.
Tracklist:
01 Rogerseventytwo - Take Me Higher
02 Crookers presents Dr. Gonzo - Carcola (feat. Lazy Ants and His Majesty Andre)
03 Busy P - Procrastinator (Hey Today! Remix)
04 Mumbai Science - Lotus
05 Nom De Strip - De Piano (Breakdown Remix)
06 Dada Life - Happy Violence (Original Mix)
07 Real El Canario - International Style (Extended Radio Mix)
08 Mightyfools - World Tour (TJR Remix)
09 Swedish House Mafia - Save The World (Zedd Remix)
10 La Fuente - Bang Bang (Original Mix)
11 Felix Cartal - The Riddler (Original)
12 The Loops of Fury - Don't Stop
13 D.I.M. & Tai - Ion
14 VNNR - What!? (Modek Remix)
15 The Subs - Don't Stop
16 Duck Sauce - Goody Two Shoes (Viceroy Edit)
17 Sound of Stereo - Diamond
18 Calvin Harris - Awooga
19 Jaymo & Andy George - Tension
20 Zinc - Nexx
21 Bassjackers - Mush, Mush (Original Mix)
22 The Subs - The Face Of The Planet (Gtronic Remix)
Duration: 01:04:28 sec.
[Soundcloud: http://soundcloud.com/sjer/01-live-mix-20-10-2011]
In elkaar geflanst met een VCI-300 en Scratch Live.
Tracklist:
01 Rogerseventytwo - Take Me Higher
02 Crookers presents Dr. Gonzo - Carcola (feat. Lazy Ants and His Majesty Andre)
03 Busy P - Procrastinator (Hey Today! Remix)
04 Mumbai Science - Lotus
05 Nom De Strip - De Piano (Breakdown Remix)
06 Dada Life - Happy Violence (Original Mix)
07 Real El Canario - International Style (Extended Radio Mix)
08 Mightyfools - World Tour (TJR Remix)
09 Swedish House Mafia - Save The World (Zedd Remix)
10 La Fuente - Bang Bang (Original Mix)
11 Felix Cartal - The Riddler (Original)
12 The Loops of Fury - Don't Stop
13 D.I.M. & Tai - Ion
14 VNNR - What!? (Modek Remix)
15 The Subs - Don't Stop
16 Duck Sauce - Goody Two Shoes (Viceroy Edit)
17 Sound of Stereo - Diamond
18 Calvin Harris - Awooga
19 Jaymo & Andy George - Tension
20 Zinc - Nexx
21 Bassjackers - Mush, Mush (Original Mix)
22 The Subs - The Face Of The Planet (Gtronic Remix)
Duration: 01:04:28 sec.
[Soundcloud: http://soundcloud.com/sjer/01-live-mix-20-10-2011]
In elkaar geflanst met een VCI-300 en Scratch Live.
klopt... mijn mac heeft de tekst aangepast haha.bram1984 schreef op maandag 26 december 2011 @ 20:35:
De juiste spelling is Maschine.
nu even installen ben erg benieuwd
Sorry dat ik zown oud bericht quote maar die 2e is echt te ziekEl_V schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 08:40:
mijn knallers van deze week
http://soundcloud.com/nucleya/free-download-khandit-nayaka
http://soundcloud.com/krampfhaft/carl-sagan-the-man
over het plaatjes voor jezelf houden verhaal ben ik het niet helemaal mee eens. deel eigenlijk altijd alles.. ik heb vaak 'hitjes' (onbekendere tracks die ik zelf super dik vind) die ik terug laat komen in mn sets en die deel ik ook maar al te graag als mensen er naar vragen
Is er iemand hier die zelf een (actieve) PA set heeft?
Ik heb namelijk steeds meer feestjes en ik zit er over te denken om zelf maar een setje te kopen ipv steeds te huren.
Nu heb ik niet heel veel verstand van speakers en ben ik een beetje aan het rondkijken/vragen en Toon (van tonecontrol) raadde mij dit setje aan. Als zijnde een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Ik heb ze ook beluisterd bij hem (alleen dan de 12" versie) en ik moet wel zeggen dat ik versteld stond van het geluid. Maar wat denken jullie? Zo'n soort setje aanschaffen of even doorsparen en voor een JBL set gaan? En welke dan?
[edit] linkfix
Ik heb namelijk steeds meer feestjes en ik zit er over te denken om zelf maar een setje te kopen ipv steeds te huren.
Nu heb ik niet heel veel verstand van speakers en ben ik een beetje aan het rondkijken/vragen en Toon (van tonecontrol) raadde mij dit setje aan. Als zijnde een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Ik heb ze ook beluisterd bij hem (alleen dan de 12" versie) en ik moet wel zeggen dat ik versteld stond van het geluid. Maar wat denken jullie? Zo'n soort setje aanschaffen of even doorsparen en voor een JBL set gaan? En welke dan?
[edit] linkfix
Je link gaat nergens heen 
Wij hadden een tweedehands JBL EON set, dat was echt heel prima tot 150-200 mensen.
Wij hadden een tweedehands JBL EON set, dat was echt heel prima tot 150-200 mensen.
Ik moet wel zeggen dat een subje, hoe klein ook, altijd wel een goede toevoeging is bij zo'n setje
.
A.s. donderdag draaien ik en Addictive (ook van hier) hier in Utrecht in een grachtenkelder onder de Winkel van Sinkel
.
Erg zin in
. Heb ook een mooie timeslot te pakken van 2 tot 3.30 dus dat wordt knallen
.
De lelijkste poster ooit, hoewel ik hem in al zijn lelijkheid wel kan waarderen
.

Klikbaar voor fb-event.
A.s. donderdag draaien ik en Addictive (ook van hier) hier in Utrecht in een grachtenkelder onder de Winkel van Sinkel
Erg zin in
De lelijkste poster ooit, hoewel ik hem in al zijn lelijkheid wel kan waarderen

Klikbaar voor fb-event.
haha hoe vet is die flyer 
Volgens mij ben ik die mick benjamins nog een keer tegengekomen op kiesgrube.. mooie staat was ie
Volgens mij ben ik die mick benjamins nog een keer tegengekomen op kiesgrube.. mooie staat was ie
[ Voor 64% gewijzigd door Erikie op 27-12-2011 17:03 ]
traktor scratch!
Ik zag m al op FB idd, wazige flyer ja, maar goed bezig man!
Je hebt in ieder geval weer een mooie gig in t vooruitzicht en daar kun je er nooit genoeg van hebben!
Je hebt in ieder geval weer een mooie gig in t vooruitzicht en daar kun je er nooit genoeg van hebben!
Haha, dat zou zo maar kunnen! Ben op heel wat Kiesgrube's geweest deze zomer. Heerlijke feesten!Erikie schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:02:
haha hoe vet is die flyer
En ja, zin in donderdag!
En heb gister nog een mooie booking bevestigd gekregen, maar die houd ik nog even geheim
[ Voor 15% gewijzigd door addictive op 27-12-2011 18:23 ]
Verwijderd
Iemand nog zin in een leuk wedstrijdtje? Een oudjaars mix van 10 minuten in een bepaalde stijl, die bedoelt moet zijn dat je hem zo kan downloaden en kan afspelen op een oudjaars feestje. Beetje kortdag, maar als we allemaal wat proberen in elkaar te flansen
10 min maar? Pff das wel erg kort! Kun je net 3 nr's in kwijt ofzo?
Verwijderd
10 minuten daagt mensen uit om extreem creatief te zijn en het doel is gewoon kleine mixjes die je overal kan opzetten is er muziek nodig
Ik dacht is wel een leuke uitdaging. Ik ga het zeker doen morgen.
Succes met Sekoia, Whyte!
...:::everybeat.nl
Ook maar eens keer mijn DJ Gear laten zien..

- Pioneer DJM800
- Pioneer CDJ1000MK3
- Pioneer CDJ1000MK3
- SynQ X.TRM-1
- SynQ X.TRM-1
- Syrincs M3-220
- Allen & Heath XD-53

Mooi weggewerkt! We hoeven niet te vragen wat voor stijl je draait
Hehe
Draai je nog volledig analoog, zonder Traktor enzo?
Ik ga niet digitaal draaien, dat is totaal niet mijn ding. Ik vond het eerst al erg genoeg om over te gaan op CD's. Zie wel de voordelen om met cd's te draaien, maar als het aan mij lag bleef ik bij vinyl draaien. Dat gevoel dat je gewoon nog iets vast hebt een mooie plaat.. of een mooie hoes is zo leuk! Voordeel van cd's is wel dat je snel de nieuwste tracks hebt of iig snel kan branden op cd.ElayZ schreef op woensdag 28 december 2011 @ 12:09:
Mooi weggewerkt! We hoeven niet te vragen wat voor stijl je draaitHehe
Ziet er mooi uit! Maar zelf kan ik totaal niet tegen verzonken gear, ik wil op de randen kunnen mee tikken
Haha doe ik ook altijdaddictive schreef op woensdag 28 december 2011 @ 19:11:
Ziet er mooi uit! Maar zelf kan ik totaal niet tegen verzonken gear, ik wil op de randen kunnen mee tikken
Bezig met een nieuwe set trouwens, is bijna af! Gooi hem vrijdag online
[ Voor 13% gewijzigd door -_D_- op 28-12-2011 20:40 ]
At least it's not for me
And find serenity
Ik post hier eigenlijk nooit wat maar wou jullie mijn net opgenomen techno setje niet onthouden 
[ Voor 16% gewijzigd door Dubbel Fristie op 29-12-2011 01:26 ]
Bijna af? Zit je op het Tweakers forum tijdens het mixen?-_D_- schreef op woensdag 28 december 2011 @ 20:40:
[...]
Haha doe ik ook altijd
Bezig met een nieuwe set trouwens, is bijna af! Gooi hem vrijdag online
Mijn mix hier ergens boven is overigens goed genoeg bevonden voor de Lat, nice!
http://vuistdikkeramlat.weblog.nl/
Ziet er goed uit!Grudgie schreef op woensdag 28 december 2011 @ 11:19:
Ook maar eens keer mijn DJ Gear laten zien..[afbeelding]
- Pioneer DJM800
- Pioneer CDJ1000MK3
- Pioneer CDJ1000MK3
- SynQ X.TRM-1
- SynQ X.TRM-1
- Syrincs M3-220
- Allen & Heath XD-53
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Cd-tjes zien er ook netjes uit, heb dat ook gedaan voordat ik Traktor aanschafte maar is best wel een werkje.
Heb nu Traktor de deur weer uit gedaan (was meer aan het computeren dan muziek draaien leek het wel) maar pak nu wel weer een marker
Das dus precies waarom ik op een controller ben overgestapt: branden. Verschrikkelijk vond ik het. Neemt veel te veel tijd in beslag en je CD's kunnen bekrast raken. Vinyl is in de essentie natuurlijk het vetst, maar ik ben blij met mijn S4. Ik heb veel meer controle en mogelijkheden dan ik ooit met CD's of vinyl zal hebben. Ik draai techno over 4 decks en je kan technisch zo lekker diep mixen, en zo geweldige soundscapes creëren. Heerlijk.Grudgie schreef op woensdag 28 december 2011 @ 18:02:
[...]
Ik ga niet digitaal draaien, dat is totaal niet mijn ding. Ik vond het eerst al erg genoeg om over te gaan op CD's. Zie wel de voordelen om met cd's te draaien, maar als het aan mij lag bleef ik bij vinyl draaien. Dat gevoel dat je gewoon nog iets vast hebt een mooie plaat.. of een mooie hoes is zo leuk! Voordeel van cd's is wel dat je snel de nieuwste tracks hebt of iig snel kan branden op cd.
Plaatjes bij elkaar aan het zoeken voor vanavond
. Zin om eindelijk weer eens voor een goed publiek te staan.
Haha ja, het is wel even een werkje dat cd's branden. Maar heb het ervoor over. Omdat het gewoon mooier staat. Brand op cd meestal een EP. max 2 nummers.Marc3l schreef op donderdag 29 december 2011 @ 11:37:
[...]
Ziet er goed uit!
Cd-tjes zien er ook netjes uit, heb dat ook gedaan voordat ik Traktor aanschafte maar is best wel een werkje.
Heb nu Traktor de deur weer uit gedaan (was meer aan het computeren dan muziek draaien leek het wel) maar pak nu wel weer een marker
Heb vroeger veel gedraaid met Virtual DJ, vond ik helemaal geweldig. Toen heb ik paar jaar later zelf een eigen set gekocht. Ik wil wel het gevoel hebben dat ik iets vast heb.. en niet weer simpel via Virtual DJ of Traktor of whatever, dat trekt me totaal niet aan.
Ik houd het lekker bij vinyl en cd's. Al draai ik laatste jaar alleen maar met cd's omdat ik toch geen vinyl meer aanschaf. Heb ook een heleboel platen verkocht die ik toch niet meer draai of ga draaien. Al houd ik nog wel hele vette vinyls, sommige vinyls hebben hele mooie hoes eromheen. En heb sommige vinyls die zijn Picture Disk. Erg vet !
Bedoel niet alleen het branden maar volgens mij gebruik je ook printable cd's, dus ook nog een label maken en printen (+ beschermlaag erover spuiten als je dat doet). Heb dit in het begin ook gedaan tot ik overstapte op Traktor, resultaat is mooi alleen kost aardig wat tijd. Ik snap wat je bedoeld, draai het liefste ook met vinyl dus daarom ook weer technics gehaald vorig jaar met Traktor. Merkte alleen dat ik meer bezig was naar het beeldscherm staren dan met muziek bezig dus Traktor weer weg en daarvoor weer cdj's gehaald deze week.Grudgie schreef op donderdag 29 december 2011 @ 17:04:
[...]
Haha ja, het is wel even een werkje dat cd's branden. Maar heb het ervoor over. Omdat het gewoon mooier staat. Brand op cd meestal een EP. max 2 nummers.
Heb vroeger veel gedraaid met Virtual DJ, vond ik helemaal geweldig. Toen heb ik paar jaar later zelf een eigen set gekocht. Ik wil wel het gevoel hebben dat ik iets vast heb.. en niet weer simpel via Virtual DJ of Traktor of whatever, dat trekt me totaal niet aan.
Ik houd het lekker bij vinyl en cd's. Al draai ik laatste jaar alleen maar met cd's omdat ik toch geen vinyl meer aanschaf. Heb ook een heleboel platen verkocht die ik toch niet meer draai of ga draaien. Al houd ik nog wel hele vette vinyls, sommige vinyls hebben hele mooie hoes eromheen. En heb sommige vinyls die zijn Picture Disk. Erg vet !
Klopt, heb printable cd's. Maar daar kies ik ook voor, vind het zo suf en lelijk eruit zien om gewoon op cd te schrijven. Zo kan ik heel makkelijk zien welk label het is, welke cat. ep naam enzo. Je bent wel even bezig ja, maar dan heb je ook wat.Marc3l schreef op donderdag 29 december 2011 @ 18:02:
[...]
Bedoel niet alleen het branden maar volgens mij gebruik je ook printable cd's, dus ook nog een label maken en printen (+ beschermlaag erover spuiten als je dat doet). Heb dit in het begin ook gedaan tot ik overstapte op Traktor, resultaat is mooi alleen kost aardig wat tijd. Ik snap wat je bedoeld, draai het liefste ook met vinyl dus daarom ook weer technics gehaald vorig jaar met Traktor. Merkte alleen dat ik meer bezig was naar het beeldscherm staren dan met muziek bezig dus Traktor weer weg en daarvoor weer cdj's gehaald deze week.
Zin in vanavond!Whyte schreef op donderdag 29 december 2011 @ 16:11:
Plaatjes bij elkaar aan het zoeken voor vanavond. Zin om eindelijk weer eens voor een goed publiek te staan.
Zoveel verschil zit er anders niet meer tussen een controller en een CDJ, behalve dat je er een schijfje in duwt. De pitch geeft tegenwoordig al supernauwkeurig aan wat het tempo is, en de rest is in dat opzicht verder hetzelfde. Wat ik hierboven al zeg: dat kan helaas nooit met CDJ's of decks. Daarom blijf ik lekker bij m'n controller.Grudgie schreef op donderdag 29 december 2011 @ 17:04:
[...]
Haha ja, het is wel even een werkje dat cd's branden. Maar heb het ervoor over. Omdat het gewoon mooier staat. Brand op cd meestal een EP. max 2 nummers.
Ik ben ook over gegaan op tijdcode, omdat ik het branden van cd's en juist labelen/ordenen helemaal spuugzat was
. Ik wil nogal veel variëren van muziekstijl dus dan wordt het helemaal een klucht om te zorgen dat je alles bij je hebt. Tijdcode is toen een van de beste aankopen die ik mettertijd gedaan heb.
Ik ben er definitief uit: nu bezig om mn DJM800 te verkopen en hiervoor een S4 te halen, wel jammer want ik had een flightcase gebouwd met alle aansluitingen geinteregreerd (USB etc.) kijken of ik deze nog ergens kan slijten. Liefhebbers?
het is een Prodjuser DJM-TTXL. (plaats voor TT's + een DJM formaat mixer) ik heb hier USB aansluitingen etc ingebouwd.
Ik denk overigens dat ik met mn huidige traktor scratch pro 2 uit de voeten kan, of heb ik de officieële TP2 scratch update alsnog nodig om tijdcode te kunnen draaien op de S4?
Ik ben er definitief uit: nu bezig om mn DJM800 te verkopen en hiervoor een S4 te halen, wel jammer want ik had een flightcase gebouwd met alle aansluitingen geinteregreerd (USB etc.) kijken of ik deze nog ergens kan slijten. Liefhebbers?
Ik denk overigens dat ik met mn huidige traktor scratch pro 2 uit de voeten kan, of heb ik de officieële TP2 scratch update alsnog nodig om tijdcode te kunnen draaien op de S4?
[ Voor 5% gewijzigd door Chef_v_leeuwen op 30-12-2011 12:30 ]
* PSN=Chef_NL** *
Volgens mij moet dat gewoon kunnen. Ik zou die vraag anders even op het NI forum stellen.
Waarom zou je trouwens tijdcode op de S4 willen gebruiken? Gewoon voor het gevoel? Originele vinyls die niet digitaal verkrijgbaar zijn, dat snap ik. Maar digitaal kun je toch net zo goed via je S4 laten lopen?
Waarom zou je trouwens tijdcode op de S4 willen gebruiken? Gewoon voor het gevoel? Originele vinyls die niet digitaal verkrijgbaar zijn, dat snap ik. Maar digitaal kun je toch net zo goed via je S4 laten lopen?
@ chef: Je kunt je huidge TSP2 gewoon blijven gebruiken.
BTW, waarom ga je niet gewoon timecode gebruiken emt je hudige setup en ga je een S4 kopen??
Als je een Audio6/10 geluidskaart haalt, hoppa cd's/vinyl erop en gaan!
@ discussie hierboven, controllers zijn erg leuk, ik heb er ook een jaar lang 1 gehad (Xone DX)
je kunt er veel mee maar wat je op de duur gewoon mist is de (club) standaard setup.
Je MOET dan naar elke gig zelf je controller meeslepen, er is nooit ruimte om m neer te kunnen zetten, gekut met aansluiten etc.
BTW, waarom ga je niet gewoon timecode gebruiken emt je hudige setup en ga je een S4 kopen??
@ discussie hierboven, controllers zijn erg leuk, ik heb er ook een jaar lang 1 gehad (Xone DX)
je kunt er veel mee maar wat je op de duur gewoon mist is de (club) standaard setup.
Je MOET dan naar elke gig zelf je controller meeslepen, er is nooit ruimte om m neer te kunnen zetten, gekut met aansluiten etc.
[ Voor 19% gewijzigd door ElayZ op 30-12-2011 14:38 ]
Ik heb nu al tijdcode (Met een audio
, icm Dicers op mn tt's. maar het lijkt me gewoon eens leuk om een controller erbij te proberen, TT's wil ik houden omdat ik wel van scratchen hou en die kleine jogjes hem wat dat betreft niet gaan worden 
Over clubstandaard, heb je wel gelijk, maar ik heb al jaren niet meer in een club gedraait, dit is meer voor eigen plezier en zo nu en dan eens een klein feestje.
Over clubstandaard, heb je wel gelijk, maar ik heb al jaren niet meer in een club gedraait, dit is meer voor eigen plezier en zo nu en dan eens een klein feestje.
* PSN=Chef_NL** *
Benieuwd wat jullie er van vinden! 
http://soundcloud.com/dj-dennis-williams/dennis-williams-tub-in-the-club
http://soundcloud.com/dj-dennis-williams/dennis-williams-tub-in-the-club
At least it's not for me
And find serenity
Timecode geeft hetzelfde issue als je punt hieronder...ElayZ schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 14:37:
@ chef: Je kunt je huidge TSP2 gewoon blijven gebruiken.
Daarom ben ik van een Traktor Scratch Pro 2 setup terug naar CDJ's. CDJ 900's om exact te zijn. Nog steeds de mogelijkheid om mijn digitale muziek aan te sluiten. In bijna alle clubs kom je al 2000's tegen en dus de mogelijkheid om je USB sticks of externe HD aan te sluiten. Als backup heb je nog steeds cd's.ElayZ schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 14:37:
Ik blijf er echter wel bij zeggen dat dit puur aan je scene blijft liggen. De softere scene ligt nou eenmaal wat meer bij controllers etc. Harder styles is het nu nog voornamelijk CD's wat de klok slaat met gelukkig al vaak de optie voor CDJ's met USB aansluiting.
Denk dat het ook wel aan je niveau ligt. Software controllers kunnen lekker goedkoop zijn, terwijl je voor een CDJ setup echt veel knaken neer moet leggen. Aan de andere kant kan je ook weer zoveel met midi controllers dat de overstap naar CDJ voor veel mensen ook weer een stap terug is.Kaap schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 02:57:
[...]
Ik blijf er echter wel bij zeggen dat dit puur aan je scene blijft liggen. De softere scene ligt nou eenmaal wat meer bij controllers etc. Harder styles is het nu nog voornamelijk CD's wat de klok slaat met gelukkig al vaak de optie voor CDJ's met USB aansluiting.
Ik weet niet, ik klooi nu ook wat aan met traktor, maar eigenlijk zou ik toch wel graag cd spelers hebben. Komt ook omdat ik in traktor eigenlijk alleen transport dingen en hier en daar een filtertje gebruik, dus twee cd spelers en een goei mengpaneel zou ik ook wel klaar mee moeten zijn.
Verwijderd
Iedereen nog op een vet NYE party gedraaid? Kom net terug van een house party, was niet echt de bedoeling dat ik de hele tijd zou gaan draaien, maar lukte nog best goed met een slokje extra
Net op een leuk huisfeestje gedraaid. Lekker knallen is dat altijd! Biertje extra erbij een gaanVerwijderd schreef op zondag 01 januari 2012 @ 04:51:
Iedereen nog op een vet NYE party gedraaid? Kom net terug van een house party, was niet echt de bedoeling dat ik de hele tijd zou gaan draaien, maar lukte nog best goed met een slokje extra
Ja ik ben nu ook net thuis, heb ook flink staan knallen op ons feestje. De hele tent ging goed los! Was zo'n 70 man.
@ kaap, Ik snap wat je bedoeld, ik heb ook CDJ 900's en ik heb mn muziek behalve op de macbook ook op cds en USB stick staan, al is t voor de zekerheid. Maar laptop en Audio 10 is vrij snel snel aangesloten op elke standaard setup vind ik. En in de techhouse/techno scene wordt er heel veel met timecode gedraaid dus dat scheelt ook nog wel. (mensen staan niet gek te kijken)
Nou draai ik ook weer niet elke week op een feestje moet ik zeggen dus ik vind t goed te doen maar als je elke week van hot naar her gaat kan ik me wel voorstellen dat gewoon USB stickje of cdtjes t handigst is ipv gesleep met laptop en alles.
En nog een reden is dat ik de effecten van Traktor gebruik met 2 X1's omdat ik op een Xone 92 draai en je daar alleen (welliswaar gruwelijke!) filters op hebt zitten.
Maargoed ieder zo zn voorkeur natuurlijk. Mijn reactie was voornamelijk gericht op t feit dat Chef zn setup (DJM 800) weg doet voor een S4. Ik zou dat persoonlijk nooit zo doen, zonde!
@ kaap, Ik snap wat je bedoeld, ik heb ook CDJ 900's en ik heb mn muziek behalve op de macbook ook op cds en USB stick staan, al is t voor de zekerheid. Maar laptop en Audio 10 is vrij snel snel aangesloten op elke standaard setup vind ik. En in de techhouse/techno scene wordt er heel veel met timecode gedraaid dus dat scheelt ook nog wel. (mensen staan niet gek te kijken)
Nou draai ik ook weer niet elke week op een feestje moet ik zeggen dus ik vind t goed te doen maar als je elke week van hot naar her gaat kan ik me wel voorstellen dat gewoon USB stickje of cdtjes t handigst is ipv gesleep met laptop en alles.
En nog een reden is dat ik de effecten van Traktor gebruik met 2 X1's omdat ik op een Xone 92 draai en je daar alleen (welliswaar gruwelijke!) filters op hebt zitten.
Maargoed ieder zo zn voorkeur natuurlijk. Mijn reactie was voornamelijk gericht op t feit dat Chef zn setup (DJM 800) weg doet voor een S4. Ik zou dat persoonlijk nooit zo doen, zonde!
[ Voor 15% gewijzigd door ElayZ op 01-01-2012 06:05 ]
Helaas niet op een feestje gedraaid, wel naar een mooi feest geweest! Qountdown.
En wat was ik lijp en vaag... lol.
En wat was ik lijp en vaag... lol.

Verwijderd
Van de week mijn Kontrol S2 binnen gekregen. Prachtig apparaat!
Hij wil alleen niet echt werken
.
Geluidskaart werkt wel maar verder werken de knoppen op de S2 niet.
De S2 wordt wel herkend in windows.
Geprobeerd:
Build-in USB 2.0
Express card USB 3.0 (renesas drivers)
USB 2.0 hub (met en zonder externe voeding)
Re-install van Traktor pro 2 en S2 drivers
Re-install USB drivers
Verschillende USB kabels gebruikt
custom TSI's en handmatig toevoegen van de S2 in TP2 (in en out port gecontroleerd)
S2 USB led brand constant tijdens aansluiten op USB.
S2 zend géén signaal uit in TP2 en MIDI-OX.
Ik draai TP2 op mijn laptop:
TP 2.1.2 (heb alle vorige versies ook geprobeerd)
P9500 2,53Ghz
3Gb DDR 2, 800Mhz
Windows 7 x64 SP1
Het mooie is dat de S2 vlekkeloos werkt op de laptop van mijn vriendin. TP2 herkend de S2 direct en is plug & play beschikbaar.
T5500 1,83Ghz
3Gb DDR 2, 800Mhz
Windows Vista x86 SP2
Ik snap er dus echt helemaal niks meer van. Iemand enig idee wat ik nog kan proberen?
Hij wil alleen niet echt werken
Geluidskaart werkt wel maar verder werken de knoppen op de S2 niet.
De S2 wordt wel herkend in windows.
Geprobeerd:
Build-in USB 2.0
Express card USB 3.0 (renesas drivers)
USB 2.0 hub (met en zonder externe voeding)
Re-install van Traktor pro 2 en S2 drivers
Re-install USB drivers
Verschillende USB kabels gebruikt
custom TSI's en handmatig toevoegen van de S2 in TP2 (in en out port gecontroleerd)
S2 USB led brand constant tijdens aansluiten op USB.
S2 zend géén signaal uit in TP2 en MIDI-OX.
Ik draai TP2 op mijn laptop:
TP 2.1.2 (heb alle vorige versies ook geprobeerd)
P9500 2,53Ghz
3Gb DDR 2, 800Mhz
Windows 7 x64 SP1
Het mooie is dat de S2 vlekkeloos werkt op de laptop van mijn vriendin. TP2 herkend de S2 direct en is plug & play beschikbaar.
T5500 1,83Ghz
3Gb DDR 2, 800Mhz
Windows Vista x86 SP2
Ik snap er dus echt helemaal niks meer van. Iemand enig idee wat ik nog kan proberen?
@ Ricon, in Traktor moet de controller wel geselecteerd staan als geluidskaart. Misschien overbodig om te zeggen maar iets dergelijks heb ik ook eens gehad namelijk.
Wat je kan doen is de S2 op je pc/laptop aansluiten, opstarten, dan Traktor starten en die setup wizard gebruiken. Dan zou hij t normaliter gewoon gelijk moeten doen. Je hoeft geen TSI's enz te laden. Moet plug en play zijn.
Wat je kan doen is de S2 op je pc/laptop aansluiten, opstarten, dan Traktor starten en die setup wizard gebruiken. Dan zou hij t normaliter gewoon gelijk moeten doen. Je hoeft geen TSI's enz te laden. Moet plug en play zijn.
Vandaag de hele dag met onderstaande mix bezig geweest. Ik ben erg blij met het resultaat:
Uiteraard is feedback altijd welkom, positief of negatief.
Bramble - Cryptic Caverns [2012.01.01]
[Soundcloud: http://soundcloud.com/bramble-1/cryptic-caverns-2012-01-01]
01. Deepchord - Sofitel
02. Jeroen Search & Dimi Angélis - Contributie
03. Endian - Two Chords Deep
04. Sascha Dive - New Frontiers
05. Terrence Dixon - Multiply
06. Raiz & Truncate - Rhythm
07. Truncate - 21 (V2 Dub Mix)
08. Mike Dehnert & Roman Lindau - Sophia - 2 Octave
09. DVS1 - Departure
10. Darko Esser - Clean Slate (DVS1 Remix)
11. Planetary Assault Systems - Black Tea
12. O/V/R - Post-Traumatic Son (Marcel Dettmann Construction 2)
13. Sawlin - Excipidial
14. Anthony Shakir - Travellers (MRSK Remix)
15. Rod - Mori Two
16. Roman Lindau - Hunt
17. Roberto Figus - Berlin Music Part 2
18. Shed - Boom Room
19. Rod - Malmok Three
20. Ed Davenport - Basium
21. Floorplan - Basic Principle
22. DVS1 - Evolve
23. Abstract Division - Floating Point
24. Delta Funktionen - Miss Communication
25. Mike Dehnert - Pneumatic
26. Alexey Volkov - Nomad
27. D. Carbone - Untitled
28. Greg Gow - Afterhours 2
29. Mark Broom - Fever
30. Mark Broom - Verve (Gary Beck Remix)
Uiteraard is feedback altijd welkom, positief of negatief.
Bramble - Cryptic Caverns [2012.01.01]
[Soundcloud: http://soundcloud.com/bramble-1/cryptic-caverns-2012-01-01]
01. Deepchord - Sofitel
02. Jeroen Search & Dimi Angélis - Contributie
03. Endian - Two Chords Deep
04. Sascha Dive - New Frontiers
05. Terrence Dixon - Multiply
06. Raiz & Truncate - Rhythm
07. Truncate - 21 (V2 Dub Mix)
08. Mike Dehnert & Roman Lindau - Sophia - 2 Octave
09. DVS1 - Departure
10. Darko Esser - Clean Slate (DVS1 Remix)
11. Planetary Assault Systems - Black Tea
12. O/V/R - Post-Traumatic Son (Marcel Dettmann Construction 2)
13. Sawlin - Excipidial
14. Anthony Shakir - Travellers (MRSK Remix)
15. Rod - Mori Two
16. Roman Lindau - Hunt
17. Roberto Figus - Berlin Music Part 2
18. Shed - Boom Room
19. Rod - Malmok Three
20. Ed Davenport - Basium
21. Floorplan - Basic Principle
22. DVS1 - Evolve
23. Abstract Division - Floating Point
24. Delta Funktionen - Miss Communication
25. Mike Dehnert - Pneumatic
26. Alexey Volkov - Nomad
27. D. Carbone - Untitled
28. Greg Gow - Afterhours 2
29. Mark Broom - Fever
30. Mark Broom - Verve (Gary Beck Remix)
Verwijderd
Ik heb een oude Linux partitie voorzien van een schone vista installatie en het werkte direct.ElayZ schreef op zondag 01 januari 2012 @ 18:14:
@ Ricon, in Traktor moet de controller wel geselecteerd staan als geluidskaart. Misschien overbodig om te zeggen maar iets dergelijks heb ik ook eens gehad namelijk.
Kan geen kwaad om een aparte windows te hebben voor Traktor.
wel apart dat het in windows 7 niet werkt, zal wel een wazige driver issue zijn.
Bedankt voor het meedenken!
Goed bezig Bram!bram1984 schreef op donderdag 29 december 2011 @ 10:54:
[...]
Bijna af? Zit je op het Tweakers forum tijdens het mixen?
Mijn mix hier ergens boven is overigens goed genoeg bevonden voor de Lat, nice!
http://vuistdikkeramlat.weblog.nl/
Heb mijn hardstyle NYE set/yearmix nu ook online alleen met 2 uur en 15 min is die te lang voor soundcloud, even pm voor linkje.
De playlist is om even te posten ook een beetje lang, pak hem beet ongeveer 50 tracks.
De playlist is om even te posten ook een beetje lang, pak hem beet ongeveer 50 tracks.
Hmm, das vreemd. Hebben ze de upload tijd voor basisaccounts ingekort ofzo? Ik heb vaak zat sets van 2,5 uur geüpload.rhodium schreef op maandag 02 januari 2012 @ 06:04:
Heb mijn hardstyle NYE set/yearmix nu ook online alleen met 2 uur en 15 min is die te lang voor soundcloud, even pm voor linkje.
Mijn tracklist hierboven bestaat uit 30 tracks. Waarom is 50 te lang om te posten?
Thanks Ome Les. Check ook vooral die mix van gisteren. Erg goed gelukt.
[ Voor 5% gewijzigd door bram1984 op 02-01-2012 09:21 ]
[Soundcloud: http://soundcloud.com/erik-de-boer/pakhuis-nye-2012-sessions-erik]
Dit is m dan, de recording van oud en nieuw vanuit Pakhuis sessions zaal te rotterdam.. Niet m'n allerbeste set ooit, maar t dak ging er vanaf
En jeeeezus, geen druppel alcohol of andere vernaperingen aangeraakt
Was dan ook om half zeven helemaal gesloopt.. kwordoud
Dit is m dan, de recording van oud en nieuw vanuit Pakhuis sessions zaal te rotterdam.. Niet m'n allerbeste set ooit, maar t dak ging er vanaf
traktor scratch!
Verwijderd
Voor de DJ's onder ons die met cd's draaien of willen beginnen met draaien.
Ik heb hier nog een Pioneer CDJ 800 mk2 te koop.
Marktplaats
Verder heb ik hier nog een nieuwe mixvideo, al wat gedateerd inmiddels.
Dit was een opdracht van school. De opdracht was om een "showtje" te maken met jou talenten en sterkte punten. Dit heb ik vertaald in een mixje met tracks die staan voor mijn sterke punten.
Ik heb hier nog een Pioneer CDJ 800 mk2 te koop.
Marktplaats
Verder heb ik hier nog een nieuwe mixvideo, al wat gedateerd inmiddels.
Dit was een opdracht van school. De opdracht was om een "showtje" te maken met jou talenten en sterkte punten. Dit heb ik vertaald in een mixje met tracks die staan voor mijn sterke punten.
misschien niet je beste maar wel een erg lekkere! niet zo van dat diepe maar lekker "happy"Erikie schreef op maandag 02 januari 2012 @ 13:31:
[audio]
Dit is m dan, de recording van oud en nieuw vanuit Pakhuis sessions zaal te rotterdam.. Niet m'n allerbeste set ooit, maar t dak ging er vanafEn jeeeezus, geen druppel alcohol of andere vernaperingen aangeraakt
Was dan ook om half zeven helemaal gesloopt.. kwordoud
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
mja en de muziek stond ook zo achtelijk hard, dat mixen ongeveer onmogelijk werd. al heb je je fader op 70 %, je hoort m er amper tussendoor komen, of je moet je koptelefoon keihard zetten.. Uiteraard kon ik ook de booth zachter zetten , maar da's niet leukTijn96 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:53:
[...]
misschien niet je beste maar wel een erg lekkere! niet zo van dat diepe maar lekker "happy"
traktor scratch!
Ik kan niet meer dan 1 uur en nog wat uploaden, volgens mij zat er eerst een limiet op het aantal uploads ipv de lengte.bram1984 schreef op maandag 02 januari 2012 @ 09:20:
[...]
Hmm, das vreemd. Hebben ze de upload tijd voor basisaccounts ingekort ofzo? Ik heb vaak zat sets van 2,5 uur geüpload.
Met een free account kan je volgens mij 2 uur per maand uploaden? Of misschien 2 uur in totaal?rhodium schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 22:01:
[...]
Ik kan niet meer dan 1 uur en nog wat uploaden, volgens mij zat er eerst een limiet op het aantal uploads ipv de lengte.
Anyways, sinds vandaag mn JB Systems ingeruild voor een Akiyama MCX. Dat scheelt toch wel veel. Verder voor controls 2x EKS xp5 met traktor op een eee 901. Gewoon om te proberen, maar dat hele draaien vind ik toch wel leuk, dus ik vermoed dat ik over niet al teveel tijd twee cd-spelers aanschaf.
Ook net mn eerste soundcloud upload gedaan, maar na terugluisteren moet ik toch wel echt gaan oefenen.
Okay ik weet het niet. Ik heb een Solo account, goed voor 12 uur uploads. 
http://soundcloud.com/bramble-1
http://soundcloud.com/bramble-1
Als het goed is kun je max 120 minuten uploaden, ongeacht de bestandsgrootte. Zo heb ik, pauper als ik ben, 3 accounts
. Bij alle accounts heb ik al meerdere keren bestanden ververst.
traktor scratch!
Goeiemiddag allemaal
.
Ik heb wat MIDI apparatuur en beginners mengpanelen te koop staan hier op tweakers.
V&A aangeboden: MIDI Apparatuur en DJ Mixpaneel te koop
Als je interrese hebt, DM mij even. Want ik wil er eigenlijk graag vanaf
Ik heb wat MIDI apparatuur en beginners mengpanelen te koop staan hier op tweakers.
V&A aangeboden: MIDI Apparatuur en DJ Mixpaneel te koop
Als je interrese hebt, DM mij even. Want ik wil er eigenlijk graag vanaf
Ik ben sinds vandaag ook de gelukkige bezitter van een S4, bevalt tot nu toe tot, wel nog druk bezig om alle mappings naar mijn eigen hand te zetten.
* PSN=Chef_NL** *
Die is ook zeker niet verkeerd te noemen.bram1984 schreef op maandag 02 januari 2012 @ 09:20:
[...]
Thanks Ome Les. Check ook vooral die mix van gisteren. Erg goed gelukt.
Dit topic is gesloten.