ElayZ schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 23:10:
[...]
Gefeliciteerd! Ziet er dik uit man, ook brute locatie zo aan de maas!
Ik kom (als ik vrij ben) zeker ff kijkje nemen!
Enne, ook ff ordinair solliciteren net als ome les, als je nog es iemand nodig hebt...

Zou leuk zijn

Je mag alleen maar vrouwen meenemen

. Maar met alle respect, ik ben helaas niet diegene die de lineup samenstelt. Ik doe alleen de technische dingetjes regelen, zoals licht en geluid (en draaien uiteraard).. Locatie + aankleding doet weer een andere vriend, en bookings en overige pr dingetjes doet weer een andere vriend. Daarnaast zijn er nog twee vrienden die de lineup doen, en ik moet zeggen, ze zijn allemaal stuk voor stuk focking kritisch. Kan best irritant zijn, maar ik ben er wel van overtuigd dat dit wat kan gaan worden.
We willen dus alleen maar dj's die er op dit moment echt wat toe doen in de house muziek (met alle respect, in principe zijn t allemaal maar gewoon normale mensen), en uiteraard willen we onszelf zo in de markt zetten, wat eigenlijk een keiharde wereld is.. Maar als je het een beetje door hebt, en gewoon lief tegen iedereen doet, dan wordt er best wat gegund. En dat is eigenlijk wat er een beetje aan de hand is in rotterdam, Niemand gunt elkaar iets. Maar bij ons toevallig wel omdat we net begonnen zijn en er echt tijd en aandacht in steken .
We willen dus alleen maar op dikke locaties draaien, en dj's booken zoals bas amro, of in dit geval melon. En ook dat wereldje is super vaag. Bij bijvoorbeeld DJ xxx (ff naam weggesjord) is het redelijk de soep in gelopen omdat we via via hem konden regelen voor een X bedrag, maar zijn bookingsagent ging toen over de zeik omdat ze hem niet hadden benaderd, dus hoppa, de hoofdprijs.. Uiteindelijk veel gezeik er toch wat af weten te lullen, maar toch voor Melon gekozen (dit is eigenlijk die gast die innervision naar nederland heeft gehaald, vaste dj bij trouw). In iedergeval is het in het begin echt niet te doen om feesten winstgevend te maken, of je moet met commerciele bende aan komen zetten. En dat is waar sessions hopelijk verandering in gaat brengen in rotterdam.. Want die stad was aardig dood ..
dessalnietemin, hopelijk quitte draaien we quitte, en eerlijk gezegd gaan we daar wel van uit, maar bij 150 bezoekers zijn we blij (en die komen toch wel). Sowieso is het echt fantastisch om dit werk te doen en we zijn echt fucking blij dat nu alles rond is... Maar het vergt wel aardig wat tijd

Komende periode gaan we ons richten op promotie, aka de goeie feesten bezoeken en iedereen (ook panden) onderbestickeren en flyeren. Dat is eigenlijk nog t leukste deel haha, zo kom je echt vollop in contact met chicks