Verwijderd

sjer schreef op woensdag 21 september 2011 @ 20:59:
Nee.. Het is echt een speledingetje. Maar goed. Met een krap budget ga je bij dit soort dingen uitkomen.
Of je moet 2de hands ergens iets op de kop kunnen tikken.

Die Mixtrack heeft ook geen geluidskaart. Dan moet je de PRO hebben.
Dan moet je de PRO hebben. dat weet ik... Toevallig zit er iemand in Zwolle met zo'n ding op marktplaats. Maar eigenlijk zit dat net wat boven mijn budget(rond de 150)..

Ik denk zelf meer aan deze http://muziek.marktplaats...x-20-blackfire-mixer.html of http://link.marktplaats.nl/482898145 (na te vragen naar foto's). Zelf denk ik dat de Behringer betere bang 4 the buck heeft/is, ook al staan er meer goedkope BCD2000's op MP

Verder over die 3 band EQ/loops, dat zou ik ook gewoon met de muis kunnen doen(liever niet natuurlijk).

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2011 21:22 ]

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 10:14

Tijn96

In speed we trust

Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2011 @ 21:19:
[...]

Dan moet je de PRO hebben. dat weet ik... Toevallig zit er iemand in Zwolle met zo'n ding op marktplaats. Maar eigenlijk zit dat net wat boven mijn budget(rond de 150)..

Ik denk zelf meer aan deze http://muziek.marktplaats...x-20-blackfire-mixer.html of http://link.marktplaats.nl/482898145 (na te vragen naar foto's). Zelf denk ik dat de Behringer betere bang 4 the buck heeft/is, ook al staan er meer goedkope BCD2000's op MP

Verder over die 3 band EQ/loops, dat zou ik ook gewoon met de muis kunnen doen(liever niet natuurlijk).
Je hebt het over 2 totaal verschillende dinge . Die reloop is een mixer om 2 cdj's of tt's aan te hangen en de ander is een midi controller.

Je hebt het meest aan de midi controller maar ik zou dan voor een bcd300 gaan.

(Als je interesse hebt; ik heb een hercules mp3 e2 + audio2dj te koop staan. Dm me als je interesse hebt)

En die 3 band eq's: dat zijn die 3 draaiknoppen per kant :)

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Verwijderd

Tijn96 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 21:36:
[...]

Je hebt het over 2 totaal verschillende dinge . Die reloop is een mixer om 2 cdj's of tt's aan te hangen en de ander is een midi controller.

Je hebt het meest aan de midi controller maar ik zou dan voor een bcd300 gaan.

(Als je interesse hebt; ik heb een hercules mp3 e2 + audio2dj te koop staan. Dm me als je interesse hebt)

En die 3 band eq's: dat zijn die 3 draaiknoppen per kant :)
Alles wat je zegt weet ik, misschien heb ik iets doms geschreven; ik weet het niet.. 8) Ik zal even kijken naar je spullen.

Soundcloud mix, check @ 02:05 en mn mush mush vs the mule @ 10:00

EDIT: ik zie dat je die Hercules Mp3 en Audio2DJ niet in de V & A hebt staan, ik DM je

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2011 21:54 . Reden: <|> ]

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:24
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2011 @ 21:13:
na lang stiekem mee gelezen te hebben heb ik zelf een midi controller gekocht namelijk de reloop digital jockey 2 master edition.
Als kompleet leek hem maar aan mijn computer aangeslote op hopen dat hij werkt maar dus niet, na enig gegoogle kwam ik achter dat mijn speaker set niet compitabel is( een philips ambx setje).
Nu ben ik opzoek na een paar speakers voor op me kamer en misschien om een keer mee te nemen in een later stadium?
Ik heb zelf geen idee waar ik naar moet kijken, studio speakers of juist niet, actief of passief, studio speakers of niet?
Ik zelf ben geïnteresseerd in de trance scene.
Mijn budget ligt rond de 250 euro voor het setje.
Any help is welcome
Kan je niet gewoon een kabeltje van die reloop op je line-in van je geluidskaart/pc gooien.

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
ff een beschamende spam van het aankomende dubstep feestje in Metropool Hengelo :

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2xT8u.jpg

Dus voor de mensen die in Twente wonen, hier moest je zeer zeker zijn *O*

Soundcloud

Verwijderd

rhodium schreef op woensdag 21 september 2011 @ 22:46:
[...]

Kan je niet gewoon een kabeltje van die reloop op je line-in van je geluidskaart/pc gooien.
Ik heb zowiezo geen line in op het moment en is helaas ook geen plek voor.
Een nieuwe geluid set lijkt me ook wel mooi maar ik heb alleen geen idee waar ik mee moet beginnen.

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
vlaaing peerd schreef op woensdag 21 september 2011 @ 10:14:
[...]
Mag je mij een dnb mix maken waar de beats niet goed overelkaar heen liggen en het volgens jou toch goed vind klinken. While you're at it, gooi d'r meteen 's wat gesyncopeerde amenbreaks door, moet makkelijk zijn toch?

Serieus. Als je met het "geratel" je beatmatchen wilt verdoezelen kom je niet ver in de dnb scene, je word finaal in de pan gehakt door je mede DJ's.

[...]

Dat heet tot 16/32/64 tellen, een vrij basic skill voor een DJ als je het mij vraagt.

da's bij hardcore zo, bij dnb, bij techno, trance, skihut, europop-italo-disco. Ik snap best dat je die 2 stijlen prefereert maar in dat opzicht zijn die echt niet anders of 'speciaal" hoor.

[...]
Je snapt blijkbaar totaal niet wat ik bedoel.
Als je 2 D&B platen aan het mixen bent en dezen lopen 99,99% gelijk hoor je dit amper, doe je dit met een techno of house plaat valt dit veel meer op als bij een D&B plaat.
Uiteraard probeer ik niet een foutje te verdoezelen door maar D&B te gaan draaien omdat het minder opvalt.
Als het echt mis gaat met 2 D&B tracks krijg je inderdaad een stuk grotere chaos dan met straight beats aka trainwreck.
Maar gelukkig hoef ik me ook niet te bewijzen in de D&B scene want draai al een jaar of 6 geen D&B meer en heb zat leuke gigs gehad toen ik nog wel D&B draaide.

Dus als jij aan het draaien bent ben je constant aan het tellen?
Als je net begint met draaien en je probeert het allemaal nog onder de knie te krijgen misschien maar na 8 jaar draaien sta ik echt niet meer te tellen tijdens het mixen.
Ook hier snap je totaal niet wat ik bedoel. In D&B, trance, hardcore etc heb je altijd wel kleine breakjes die je makkelijk van te voren hoort aankomen op gevoel zonder dat je de plaat daarvoor hoeft te kennen of de melodie die opnieuw begint na 4 of 8 maten etc.
Bij techno daar in tegen komt het regelmatig voor dat je bijv. 32 maten exact dezelfde loop hoort zonder een duidelijk te volgen melodie die opnieuw kan beginnen en dan ineens uit het niets komt dat breakje die je dus niet aan hoorde komen omdat je de plaat nog niet goed kent. Natuurlijk kan je dan gaan tellen zoals je zegt maar daar heb ik geen zin in, speel dan liever met een effectje of kies m'n volgende plaat alvast uit. Als je de plaat goed kent dan weet je wanneer die breakjes eraan zitten te komen en is het hele probleem opgelost.
Platen kennis is naar mijn idee dan ook een van de belangrijkste dingen om een goede mix te kunnen draaien.
Hier nog een download link voor de liefhebber :)
http://lsdb.nl/set/94880/...17-09-2011__17-09-11.html

[ Voor 6% gewijzigd door Radiance op 22-09-2011 13:23 ]

Youtube

• -_D_-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:33

-_D_-

Polsbandje

Radiance schreef op donderdag 22 september 2011 @ 11:48:
Als je net begint met draaien en je probeert het allemaal nog onder de knie te krijgen misschien maar na 8 jaar draaien sta ik echt niet meer te tellen tijdens het mixen.
Echt actief tellen is het niet, je weet het gewoon op de een of andere manier. Ook met eentonige technoplaten :) Maar dat is misschien een kwestie van gewenning hoor; ik vond techno eerst ook maar monotoon en lastig, maar het went :)

- - Ik draai en maak muziek :) - -
It's not far back to sanity
At least it's not for me
And when the wind is right you can sail away
And find serenity

• kaos001
Radiance schreef op donderdag 22 september 2011 @ 11:48:
[...]

Je snapt blijkbaar totaal niet wat ik bedoel.
Als je 2 D&B platen aan het mixen bent en dezen lopen 99,99% gelijk hoor je dit amper, doe je dit met een techno of house plaat valt dit veel meer op als bij een D&B plaat.
Uiteraard probeer ik niet een foutje te verdoezelen door maar D&B te gaan draaien omdat het minder opvalt.
Als het echt mis gaat met 2 D&B tracks krijg je inderdaad een stuk grotere chaos dan met straight beats aka trainwreck.
Maar gelukkig hoef ik me ook niet te bewijzen in de D&B scene want draai al een jaar of 6 geen D&B meer en heb zat leuke gigs gehad toen ik nog wel D&B draaide.

Ook hier snap je totaal niet wat ik bedoel. In D&B, trance, hardcore etc heb je altijd wel kleine breakjes die je makkelijk van te voren hoort aankomen op gevoel zonder dat je de plaat daarvoor hoeft te kennen of de melodie die opnieuw begint na 4 of 8 maten etc.
Bij techno daar in tegen komt het regelmatig voor dat je bijv. 32 maten exact dezelfde loop hoort zonder een duidelijk te volgen melodie die opnieuw kan beginnen en dan ineens uit het niets komt dat breakje die je dus niet aan hoorde komen omdat je de plaat nog niet goed kent. Natuurlijk kan je dan gaan tellen zoals je zegt maar daar heb ik geen zin in, speel dan liever met een effectje of kies m'n volgende plaat alvast uit. Als je de plaat goed kent dan weet je wanneer die breakjes eraan zitten te komen en is het hele probleem opgelost.
Platen kennis is naar mijn idee dan ook een van de belangrijkste dingen om een goede mix te kunnen draaien.

[...]

Hier nog een download link voor de liefhebber :)
http://lsdb.nl/set/94880/...17-09-2011__17-09-11.html
Het is gelul dat als je platen niet compleet gelijk hebt je dat minder bij dnb hoort dan bij welk willekeurig ander genre. Scheef is scheef, ongeacht wat voor muziek.

Over het "tellen". Ik tel niet, ik voel aan. Dus tel je onbewust.
Hier is het ook onzin dat je dingen hoort "aankomen" ik heb echt stapels dnb/jungle tracks die jou echt geen moer vertellen wat er aan zit te komen. Dus het dnb vs 4/4-maat beats gaat hier totaal niet op.

Het verhaal "platen-kennis" ben ik wel met je eens, maar dat lijkt me niet meer dan normaal als je op een feestje draait niet ? ;)

Soundcloud

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Uiteraard hoor je het wel maar minder imo.
Als een straight beat er net een klein tikkeltje naast loopt krijg je zo'n klik geluid, dit heb je met D&B minder vind ik maar uiteraard hoor je het wel degelijk.
Ik praat dan ook over hele kleine foutjes, geen complete train wrecks.

Inderdaad, zoals ik al eerder aangaf. Dat je dan onbewust telt had ik eigenlijk niet eens over nagedacht, zal wel komen omdat het puur automatische piloot werk is.
Je hebt natuurlijk D&B platen die uitzondering zijn, heb er zelf ook een aantal in m'n platen koffer, en die zul je in ieder genre wel hebben maar over het algemeen is techno een stuk minder voorspelbaar dan andere genres vind ik.
Kan zoals -_D_- zegt gewenning met het genre op zich te maken hebben want draai net een half jaartje een beetje techno. Het ging ook niet over feiten maar over meningen als je mijn eerste post wat deze discussie betreft terug leest.
IK vind D&B, trance, house, hardcore, hardstyle etc veel makkelijker te voorspellen dan techno doordat het meer melodieën en herkenbare breaks bevat. Dat jij of anderen het daar niet mee eens bent is jouw/jullie mening.

De discussie begon met het feit dat bepaalde mensen 4x4 beats simpeler te mixen vinden als gebroken beats wat ik dus niet zo vind per definitie en hier mijn mening over geef die volgens sommige mensen niet als correct word gezien.

Ik mag inderdaad hopen dat je je platen goed kent als je op feesten draait ja.
Ik zou nu dus ook niet snel op een serieus feest te vinden zijn aangezien ik nog lang niet tevreden ben over m'n mix werk met techno platen doordat ik de platen kennis nog niet helemaal op pijl heb.
Op feesten waar je het kan maken om van techno naar house naar trance naar dubstep te gaan (dans cafe stijl) zou ik er geen moeite mee hebben om nu voor publiek te staan, is alleen maar een goeie mogelijkheid om een beetje te experimenteren op een PA

[ Voor 15% gewijzigd door Radiance op 22-09-2011 14:28 ]

Youtube

• rubjo99
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-07-2020
Als ik dit zo lees heb jij nog lang niet alle soorten D&B gehoord

• vlaaing peerd
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18:19
@Radiance,

Hetzelfde wat -_D_- zegt, actief tellen is het niet meer, je hoort gewoon automatisch al wanneer 16/32 maten voorbij zijn of er nu een fill-in inzit of niet. Dat word gewenning als je dat al jaren hebt gedaan. Ik ben trouwens geen beginner, ik draaide al toen jij nog op de kleuterschool zat.

Voor mij is "ernaast" lopen compleet no go en is trouwens ook psychoacoustisch eerder hoorbaar bij hogere tempo's. Strak mixen of niet mixen.

uitleg: neem voor het gemak even dnb = 180BPM en techno 120BPM (zit vaak eerder richting 170 en 130, maar dat rekent minder makkelijk)

Stel je gaat nu scheef mixen met een mismatch van 1 seconde (das uberextreem, maar even voor het rekenen).

Dan zit je op een tempo van 180 er al 3 beats naast en bij 120 nog maar 2 beats.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:33
Vandaag eindelijk eens de moeite genomen om een formulier in te vullen voor Native Instruments Tech Support. Die Audio 10 interface is gewoon niet in orde. Heeft dat probleem eigenlijk al sinds de aankoop maar goed, ik was wat lui om stappen te ondernemen :P

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Wat is er dan allemaal mis mee? Moet die van mij ook nog steeds terugsturen omdat de output op kanaal B te zacht is op Direct Thru, inderdaad ook te lui geweest. Maar verder doet ie wat ie hoort te doen.

Verwijderd

Weet iemand nog een leuk adressje om de native instruments X1 op de kop te tikken? Bij bax-shop is hij pas weer leverbaar over 3 weken en ik wil hem toch nog wel even halen om ook traktor meteen er bij op te kop te tikken.

Verwijderd

Is een Behringer BCD 2000 (zogenaamd ZGAN, ik krijg nog foto's) http://link.marktplaats.nl/482898145 voor 50 euro excl. verzenden een goede deal?

Ik draai Windows 7/8 Preview @ 32 bit of XP @ 32 bit, dus die 64 bit problemen maken niet uit.

Voor 60 euro excl. verzenden kan ik ook een BCD 3000 kopen.

De software maakt niet uit, ik kan de VirtualDJ Home Edition gewoon gebruiken, die heeft volgens mij evenveel functies. Of TPB.org

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 10:14

Tijn96

In speed we trust

Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2011 @ 20:07:
Is een Behringer BCD 2000 (zogenaamd ZGAN, ik krijg nog foto's) http://link.marktplaats.nl/482898145 voor 50 euro excl. verzenden een goede deal?

Ik draai Windows 7/8 Preview @ 32 bit of XP @ 32 bit, dus die 64 bit problemen maken niet uit.

Voor 60 euro excl. verzenden kan ik ook een BCD 3000 kopen.

De software maakt niet uit, ik kan de VirtualDJ Home Edition gewoon gebruiken, die heeft volgens mij evenveel functies. Of TPB.org
Virtual dj home edition kun je maar 10 min gebruiken met een controller. Zonder kan je blijven gaan

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Verwijderd

Tijn96 schreef op donderdag 22 september 2011 @ 20:35:
[...]

Virtual dj home edition kun je maar 10 min gebruiken met een controller. Zonder kan je blijven gaan
Dan het standaard programma of mixxx of iets(har har @ the bay) gebruiken

• JeroenNietDoen
Tsunami schreef op donderdag 22 september 2011 @ 17:58:
Wat is er dan allemaal mis mee? Moet die van mij ook nog steeds terugsturen omdat de output op kanaal B te zacht is op Direct Thru, inderdaad ook te lui geweest. Maar verder doet ie wat ie hoort te doen.
Als je hem aanzet, dus gewoon stekker in het stopcontact doet, behoren alle leds van de inputs op te lichten plus de power en usb led. Bij mij detecteert hij heel vaak de inputs niet. Vaker niet dan wel zeg maar. Dan moet ik de stroom er meerdere keren afhalen en opzetten voor hij ze pas ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 10:16
ik heb ook een soortgelijk probleem gehad met mn audio 8 dj, deze is toen keurig vervangen door NI, support is prima

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Chef_v_leeuwen schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 00:17:
ik heb ook een soortgelijk probleem gehad met mn audio 8 dj, deze is toen keurig vervangen door NI, support is prima
Moest je dat doen via de winkel waar je gekocht had of werd er gewoon een nieuwe Audio opgestuurd en moest je de defecte terugsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In nederland moet altijd de verkoper voor garantie zorgen. Dus stel voor jij hebt hem bij Winkel Banaan gekocht moet je Winkel banaan opbellen en het naar hun sturen. Winkel banaan moet er dan voor zorgen dat het terugkomt bij de fabriek die dan vervolgens een gerepareerde/nieuwe naar winkel banaan opstuurt die het dan weer naar jou opstuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik bedenk me ineens dat ik nog n DJM400 over heb, die ligt al een jaar in de flightcase omdat ik een DJM700 heb.... iemand enig idee wat die nog waard zou zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Nieuw kost die nog tussen de 500 en 600. Als die in goede staat is lijkt me dat je daar toch nog wel een 300 ofzo voor kunt vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De DJM-350 (de opvolger) is 500 euro. Dus ik zou hem zo rond de 300 te koop zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlaaing peerd
heheheh, filmpje binnen van de Spaniolen!

De blauwe zaal (dnb) van het GoT feestje FOUR. in Groningen, laatst 3 september.

0:06 set van Kaos & Proces
2:18 set van SDI
3:48 de verkrachting van Rubjo99 :>
5:19 set van Hemorrage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Heb die DJM400 een jaar gebruikt denk ik en er zit een passende flightcase bij, ik denk dat ik 350e incl. flightcase ga proberen.. :) tnx voor jullie replies.

• kaos001
vlaaing peerd schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 21:09:
heheheh, filmpje binnen van de Spaniolen!

De blauwe zaal (dnb) van het GoT feestje FOUR. in Groningen, laatst 3 september.

0:06 set van Kaos & Proces
2:18 set van SDI
3:48 de verkrachting van Rubjo99 :>
5:19 set van Hemorrage

[video]
Vet! :D

Soundcloud

• Chef_v_leeuwen
Kaap schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 01:09:
[...]

Moest je dat doen via de winkel waar je gekocht had of werd er gewoon een nieuwe Audio opgestuurd en moest je de defecte terugsturen?
Ik heb hem via Midi amsterdam, zij hebben bij mij gezorgt voor een nieuwe.

* PSN=Chef_NL** *

• rubjo99
Met zijn vinger ...... Godfackingdamnit xD

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-09 23:20
BtM909 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 21:14:
Wat zuigen de laatste paar firmware-versies van de CDJ2000's zeg :r

4.04 was een lachertje en hebben ze (gelukkig) snel 4.05 uitgebracht.... Maar man-o-man, nog meer issues dan before :N Tikkende mp3's en haperende tracks (waarbij de hele speler simpelweg locked) zijn weg, maar nu dus weer USB/SD over LAN issues...
Lang leve de CDJ-1000MK3, nooit troubles mee 8)

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

• vlaaing peerd
rubjo99 schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 15:42:
Met zijn vinger ...... Godfackingdamnit xD
_O-

what can I say...als je eenmaal serieus genomen bent dan ben je daarna vaak moeilijk serieus te nemen

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
Master filmpje! _/-\o_ :*) Ik heb m op de site gezet.

Ik heb nu al zin in de volgende editie!

[ Voor 31% gewijzigd door ElayZ op 24-09-2011 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerald182
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-11-2017
Heerlijk en lekker om de zondag mee te starten: Danceflight 794 / 23 September 2011

[Soundcloud: http://soundcloud.com/danceflight794/danceflight-794-23-september]

Tracklist:
1. Edward Maya ft. Vika Jigulina - Desert Rain (Instrumental)
2. Kaskade ft. Mindy Gledhill - Eyes (Extended Mix)
3. Fergie - Dynamite and Laserbeams (Mr. Henry Von S New York Love Story Remix)
4. Nightcrawlers ft. Taio Cruz - Cryin over you (Cahill Extended)
5. Nicky Romero & Apster - Bootcamp (Original Mix)
6. Sidney Samson - Tomahawk (Original Mix)
7. Dubsidia & Dirtyloud - Kill Humans (Dirtyloud Remix)
8. Beat Providers - Firebird
9. Scope DJ - Rock Hypnotic Again (2011 Refix)
10. Dutch Master - You are the sound
11. Toneshifters - Psychodelic Wasteland
12. Stuback - The new tune
13. Technoboy - Next Dimensional World (Qlimax Re-Edit)
14. Alpha 2 - Kick Back
15. Adaro - Haunter of the dark

Een beetje club, dance, met een vleugje dubstep en daarna knallen!

Enjoy! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[Soundcloud: http://soundcloud.com/erroar/september-11-dark-vibes]
Klein mixje (~36 minuten)
Het is een wat meer donkere industrial gerichte dubstep mix. Lekker stevig, zoals het hoort!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2011 03:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een Numark Mixtrack gekocht voor 85 euro incl. verzenden. Mensen die mij advies hebben gegeven: bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjer
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-05 15:58
Leuk ding. Veel plezier ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/sPuuo.jpg

Afgelopen feestje in Metropool Hengelo ging weer goed los :+

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:45

Zym0tiC

^_^

Voor m'n vakantie nog even een keertje online om 2 uur lang dubstep te knallen op www.rwd.fm. Dit keer met gast DJ Marked (Dubstance).

Who's in? :)

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
kaos- schreef op maandag 26 september 2011 @ 00:34:
[afbeelding]

Afgelopen feestje in Metropool Hengelo ging weer goed los :+
Mooie vci-100, al 1.4 erop gezet? Zit wel een leuk grapje in YouTube: VCI-100 1.4 DiscoMode - YouTube :). Ik ben nu overgestapt op de traktor, net even wat meer knopjes en vrijheid dan de vci-100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Eindelijk weer eens een nieuwe mix gemaakt!

Helaas heb ik mn set op FOUR niet op kunnen nemen maar diverse tracks die ik daar gedraaid heb zitten hier in en weer een paar nieuwe. Lekker beukend setje al zeg ik t zelf. Begint met techhouse en dan steeds tikkie steviger tot aan beukende techno. Ik zeg volume op 10 en check it :9 :

[Soundcloud: http://soundcloud.com/elayz/elayz-september-2011-mix]

[ Voor 8% gewijzigd door ElayZ op 27-09-2011 03:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
rhodium schreef op maandag 26 september 2011 @ 21:39:
[...]

Mooie vci-100, al 1.4 erop gezet? Zit wel een leuk grapje in YouTube: VCI-100 1.4 DiscoMode - YouTube :). Ik ben nu overgestapt op de traktor, net even wat meer knopjes en vrijheid dan de vci-100.
Ben erg tevreden met de VCI-100 idd :) Staat nog gewoon firmware 1.2 op. Vriend van me heeft 1.4, verschrikkelijk vind ik het.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:39

Erikie

www.erikie.nl

ElayZ schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 00:10:

Helaas heb ik mn set op FOUR niet op kunnen nemen maar diverse tracks die ik daar gedraaid heb zitten hier in en weer een paar nieuwe. Lekker beukend setje al zeg ik t zelf. Begint met techhouse en dan steeds tikkie steviger tot aan beukende techno. Ik zeg volume op 10 en check it :9 :

[audio]
Yohoo, technisch gezien zit ie prima in elkaar :) Ik zou wel iets opbouwender aan de slag gaan. Nu blijft alles een beetje op dezelfde lijn. En zeker bij deze redelijke minimaltechno kun je wel wat sneller mixen, aka meer spelen met meer tracks, kortere stukjes uit de tracks halen etc. Overigens lijkt t alsof je 128kbs mp3 hebt geuploaded?

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Sorry voor de grote pica, maar

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/NE1IEEIgXQZlv6WYhfA9U5TX/full.jpg

In het echt spatten de kleuren er nog beter vanaf :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Erikie schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 12:27:
[...]

Yohoo, technisch gezien zit ie prima in elkaar :) Ik zou wel iets opbouwender aan de slag gaan. Nu blijft alles een beetje op dezelfde lijn. En zeker bij deze redelijke minimaltechno kun je wel wat sneller mixen, aka meer spelen met meer tracks, kortere stukjes uit de tracks halen etc. Overigens lijkt t alsof je 128kbs mp3 hebt geuploaded?
Thnx voor je comment erik!
Feedback vind ik altijd goed om te krijgen want daar kan ik wat mee.
Het is de eerste set die ik met mn nieuwe setup opgenomen heb, met de CDJ900's ipv met vinyl.
Was wel even wennen maar cdj's draait eigenlijk een stuk makkelijker als je vergelijkt met vinyl.
Ik heb wel met 2 decks gedraaid ipv met zoals voorheen 4. Ik ben nog niet handig genoeg met de sample decks om dat in een recording te gebruiken. (vind ik zelf)

Afbeeldingslocatie: http://www.eloyzoet.nl/pics/booth_02_small.jpg

Ik heb expres nu wat meer 1 lijn aangehouden omdat ik bij vorige mixen feedback kreeg van iemand die zei dat ik soms vd hak op de tak spring en te veel tracks in te korte tijd prop :9 haha eigenlijk precies t tegenovergestelde. Volgende mix ga ik weer wat meer stoeien! Hopelijk heb ik dan de sample decks wat meer uitgevogelt en kan ik daar leuke dingen mee doen.

Hij is overigens geupload op 320kbps gewoon, misschien dat soundcloud er 128 van maakt?
Al mijn tracks zijn ook minimaal 320 of Wav.

[edit] ik dacht, kom ik trap er ff plaatje bij :+

[ Voor 15% gewijzigd door ElayZ op 27-09-2011 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoewe
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:25
Als je soundcloud embed op een website krijg je een 128kbps versie ipv het origineel zoals op de soundcloud website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Sjoewe schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 18:32:
Als je soundcloud embed op een website krijg je een 128kbps versie ipv het origineel zoals op de soundcloud website
:o goed om te weten... kun je dat niet ergens instellen ofzo? Dat ie wel gewoon overal 320 gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoewe
Volgens mij kan dat niet, je kan kiezen tussen wel en niet embedden. Maar ik plaats er gewoon een link bij naar het origineel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlaaing peerd
Zym0tiC schreef op maandag 26 september 2011 @ 15:39:
Voor m'n vakantie nog even een keertje online om 2 uur lang dubstep te knallen op www.rwd.fm. Dit keer met gast DJ Marked (Dubstance).

Who's in? :)
wanneer, hoelaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-05 22:54
M'n nieuwe mix is af, hij staat op SoundCloud. Het is vrij rustige mix die een beetje tussen de dansvloer en de bank in zit. Naar mijn mening erg geschikt voor de after hours, of om bij te ontspannen.

Het is een behoorlijk project geweest, maar het is de moeite (voor mij) zeker waard geweest. Hoop dat jullie er net zo van kunnen genieten als ik. :)

Link: http://soundcloud.com/micka-dj/transcendence
Duur: 98 minuten
Stijlen: Tech house, Deep house, Dub techno, Detroit, Techno, Ambient

Tracklist:
01. Gabriel Ananda - Open Up - Till Kruger's The Unknown Artist Remix
02. Luke Hess - Kratos
03. Minilogue - Blessed - CD Version
04. Nick Hoppner - Swivel Flick
05. Gwen Maze, Jef K, G-Rom - Number 6
06. Midland - Through Motion
07. Gui Boratto - Flying Practice
08. Dominik Eulberg - Der Tanz Der Gluehwuermchen
09. Phil Kieran - Le Carrousel - Egbert Remix
10. Ryo Murakami - Down The Sky - Argy Remix
11. Omar-S - Supported Solely
12. Reedd - The Show - Echoplex Odyssey Remix
13. Daniel Bortz, Sascha Sibler - Color Of Love
14. Derek Marin - The Things That Come - Alexi Delano Remix
15. Mathew Jonson - Learning To Fly
16. Autechre - Piezo
17. John Tejada - The Honest Man
18. Shpongle - Walking Backwards Through The Cosmic Mirror
19. Dominik Eulberg - Wenn Es Perlen Regnet
Veel plezier ermee en comments altijd welkom.

Noushka's Magnificent Dream | Unity

• Florinsz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-09 11:08
Goeie tracklist! Binnenkort even luisteren :).

• Michali
Whyte schreef op woensdag 28 september 2011 @ 00:47:
Goeie tracklist! Binnenkort even luisteren :).
Cool, hij blijft daar gewoon staan, dus wanneer het je uitkomt. ;) :)

Hoop dat je het wat vindt!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Michali schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 23:08:
M'n nieuwe mix is af, hij staat op SoundCloud. Het is vrij rustige mix die een beetje tussen de dansvloer en de bank in zit. Naar mijn mening erg geschikt voor de after hours, of om bij te ontspannen.

Het is een behoorlijk project geweest, maar het is de moeite (voor mij) zeker waard geweest. Hoop dat jullie er net zo van kunnen genieten als ik. :)

Link: http://soundcloud.com/micka-dj/transcendence
Duur: 98 minuten
Stijlen: Tech house, Deep house, Dub techno, Detroit, Techno, Ambient

Tracklist:

[...]

Veel plezier ermee en comments altijd welkom.
flex setje.. prima om bij uit te spacen ;)

traktor scratch!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

ElayZ schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 17:36:
[...]

Thnx voor je comment erik!
Feedback vind ik altijd goed om te krijgen want daar kan ik wat mee.
Het is de eerste set die ik met mn nieuwe setup opgenomen heb, met de CDJ900's ipv met vinyl.
Was wel even wennen maar cdj's draait eigenlijk een stuk makkelijker als je vergelijkt met vinyl.
Ik heb wel met 2 decks gedraaid ipv met zoals voorheen 4. Ik ben nog niet handig genoeg met de sample decks om dat in een recording te gebruiken. (vind ik zelf)
Alsjeblieft ;) Ik kreeg vorig jaar ook wel vaak te horen dat de sets redelijk eentonig was.. Daarna ben ik echt meer tijd in gaan steken in de opbouw van de sets en muziekkeuze. Als ik nu setjes beluister van vorig jaar vind ik dat ik zelf wel wat verder ben gekomen. Meer een verhaal vertel met mn muziek. Nu wil ik niet zeggen dat ik zwaar populair ben geworden, maar ik krijg nu wel redelijk wat bookings binnen op de feestjes waar ik op dit moment thuis wil horen.. Echter ligt m'n inspanning nu meer op het live icm timecoded vinyl gebeuren.. Overigens :

Afbeeldingslocatie: http://www.erikie.nl/DSC_1730.JPG

Nadeel is dat ik nu dus geen usb poorten meer beschikbaar heb.. m'n xone:1d zit al via midi aan m'n audio8dj vast, maar een launchpad zou er in dit geval niet meer bij kunnen. Een 2e xone:1d is wel een optie maar ik zoek eigenlijk nu nog een midicontroller met alleen maar rotary knobs & midi out ondersteuning... Iemand overigens een idee voor een goede, stabiele en snelle usb hub, die ook nogeens geaccepteerd wordt door een macbook?

traktor scratch!

Verwijderd

Had het gezien op facebook. De APC20 is een prachtding. Ik weet niet hoe handig/hoeveel tijd je hebt, maar je zou ook zelf een controller kunnen maken met alleen maar rotary knobs. Al zou ik dan eerder een apc40 gehaald hebben ipv apc20. Je moet ook oppassen dat je niet al je midi kanalen gebruikt. Want zover ik weet gebruikt de APC20 8 midi kanalen, echt heel inefficiënt

• Mobb_Deep
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-06 22:01
:)

[ Voor 90% gewijzigd door Mobb_Deep op 28-09-2011 22:24 ]

De glazen horen klinken, maar niet weten waar de tap is.

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2011 @ 22:01:
Had het gezien op facebook. De APC20 is een prachtding. Ik weet niet hoe handig/hoeveel tijd je hebt, maar je zou ook zelf een controller kunnen maken met alleen maar rotary knobs. Al zou ik dan eerder een apc40 gehaald hebben ipv apc20. Je moet ook oppassen dat je niet al je midi kanalen gebruikt. Want zover ik weet gebruikt de APC20 8 midi kanalen, echt heel inefficiënt
hollyshit..dat wist ik niet.. die apc40 past niet in mn tas, en om nou zelf wat in elkaar te solderen, harstikke tof, maar ik krijg t waarschijnlijk niet erik proof.. 'k wil nog wel eens met 80kg op m'n knopjes leunen :)

traktor scratch!

• ElayZ
Erik, ik heb ook USB poorten te weinig (2 X1's en Audio10) dus ik heb toevallig pas ook gezocht naar een goeie hub. Ik heb ook wat op google lopen zoeken en op NI forums enz gekeken. Met 1D's schijnt het nog wel eens lastig te zijn op een hub. Sowieso een duurder type nemen, met voeding. Dus geen el cheapo Trust dingetje.

Eigenlijk wat ik overal lees is dat hub's van Belkin goed uit de bus komen, en als je op de apple site kijkt is dat ook het enige merk dat zij verkopen.

Ik heb uiteindelijk deze gekocht bij de BCC. En die werkt prima! Zit een voeding bij maar zelfs zonder voeding werkt hij goed met mijn setup, de X1's op de hub en de audio10 op de andere poort op mn macbook.

Overigens blijkt dat er in de recente macbooks een hub in de macbook zelf zit als t ware, dus je kan t beste de externe hub op de poort die t dichtsbij zit zegmaar te doen. Want een hub op een hub is vragen om problemen...
With only 2 USB ports on the 13″ and 15″ MB and MBP, Apple have shuffled around USB users on its internal USB hub scheme over the years.   Hardware like the keyboard/trackpad, iSight, memory card reader, Bluetooth and the IR receiver are all USB devices attached to the internal hub.  And depending on the configuration of the laptop, the devices are piggybacked differently onto your 2 USB ports.

For MBP models with ports on the left and right, only those on the left are recommended.  For MB and MBP models with the both ports on the left (as in the above photo), only the port furthest from the screen is recommended (often referred to as the front port).  These recommendations have stood since the early days of the MBP, with the trackpad and iSight specifically pointed out as devices causing poor port performance.
bron

[ Voor 14% gewijzigd door ElayZ op 28-09-2011 23:58 ]

Verwijderd

1D's moet je oppassen dat je ook stroom via de hub krijgt. Echter zijn 2 1D's helemaal een ramp, want ze kunnen niet allebij op de computer geconnect staan, dan ziet hij er maar een. De work-around daarvoor is een midi out kabel naar midi in bij de andere Xone 1D, die op de pc zetten. En de Xone 1D die het out signaal geeft verbinden met een USB charger op stroom. Echt heel stom dat ze geen goede drivers daar schrijven bij A&H

• Michali
Erikie schreef op woensdag 28 september 2011 @ 20:56:
[...]

flex setje.. prima om bij uit te spacen ;)
Thanks, lekkere nummers om bij weg te dromen idd. :)

• AM-PM
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-10-2024
Ik ben op zoek naar een simpele USB geluidskaart waarmee ik 2 losse outputs heb (eentje voor mn cue en eentje voor mn main). Overal waar ik zoek kom ik op de BEHRINGER UCA222 maar ik kan nergens vinden of dit is wat ik nodig heb. Iemand ervaring met deze of een betere suggestie?

• marrk
  • Laatst online: 01-07-2021

marrk

marrk

AM-PM schreef op donderdag 29 september 2011 @ 14:46:
Ik ben op zoek naar een simpele USB geluidskaart waarmee ik 2 losse outputs heb (eentje voor mn cue en eentje voor mn main). Overal waar ik zoek kom ik op de BEHRINGER UCA222 maar ik kan nergens vinden of dit is wat ik nodig heb. Iemand ervaring met deze of een betere suggestie?
Behringer heeft maar 1 uitgang, dus dat gaat niet lukken... Knutselend kan je het met die behringer, je onboard sound-card en gebruik maken van Asio4all. Wat beter is, is een dedicated 4 (2x stereo) kanaals geluidskaartje kopen. Klein lijstje: Native Instruments Audio2, Numark DJ|Io, Mixvibes U-mix 44. Dat soort dings. Googlen op usb audio interface 4 out en zulks...

blog
sow
eee

• AM-PM
  • Registratie: November 2005
marrk schreef op donderdag 29 september 2011 @ 14:53:
[...]

Behringer heeft maar 1 uitgang, dus dat gaat niet lukken... Knutselend kan je het met die behringer, je onboard sound-card en gebruik maken van Asio4all. Wat beter is, is een dedicated 4 (2x stereo) kanaals geluidskaartje kopen. Klein lijstje: Native Instruments Audio2, Numark DJ|Io, Mixvibes U-mix 44. Dat soort dings. Googlen op usb audio interface 4 out en zulks...
Dit zocht ik, top, thanks! Nog mensen met ervaringen met deze apparaten? En stel ik zou eigenwijs toch die Behringer ism mn onboard gebruiken, wat voor problemen zou ik dan tegen aan kunnen lopen? Het is alleen voor thuis gebruik de komende tijd, gewoon puur zodat ik mn mixes in Traktor kan luisteren.

• marrk

marrk

marrk

AM-PM schreef op donderdag 29 september 2011 @ 14:59:
[...]

Dit zocht ik, top, thanks! Nog mensen met ervaringen met deze apparaten? En stel ik zou eigenwijs toch die Behringer ism mn onboard gebruiken, wat voor problemen zou ik dan tegen aan kunnen lopen? Het is alleen voor thuis gebruik de komende tijd, gewoon puur zodat ik mn mixes in Traktor kan luisteren.
Ik gebruikte zelf een behringer/interne geluidskaart met asio4all. Mijn laptop trok dat niet zo goed, dus ik had nogal hoge latency. Dus vertraging tussen op knoppen douwen en geluid. Asio4all is wat trager dan een dedicated geluidskaart met asio drivers. Nu ik een Numark gebruik, heb ik daar geen problemen meer mee.

blog
sow
eee

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 08:18:
1D's moet je oppassen dat je ook stroom via de hub krijgt. Echter zijn 2 1D's helemaal een ramp, want ze kunnen niet allebij op de computer geconnect staan, dan ziet hij er maar een. De work-around daarvoor is een midi out kabel naar midi in bij de andere Xone 1D, die op de pc zetten. En de Xone 1D die het out signaal geeft verbinden met een USB charger op stroom. Echt heel stom dat ze geen goede drivers daar schrijven bij A&H
Jup daar was ik ook al achter. Opzich geen probleem, genoeg usb opladers (iphone dingetjes) in bereik. Ik heb de opstelling nu zo :

apc 20 direct op macbook (kan niet anders), geen midi
audio 8dj direct op macbook,
xone:1d naar audio 8dj met midikabel
emu 61 keyboard naar xone1:1d midikabel

Alle apparaten worden dus gevoed met normaal stroom uit t stopcontact. Ik ga binnenkort nog even testen of ik er nog 1 xone:1d ertussen kan proppen, maar volgens mij is dit geen probleem. Een ander usb device wel, maar ik zou even niet weten waarom ik die nodig zou hebben. :) 'k ben overigens zeeer tevreden met de apc20, en ben erg blij dat ik niet de launchpad heb gekocht. Die faders maakt alles toch een heel stuk gemakkelijker. Wat ik nu misschien wel echt moet oefenen is om precies op de maat te kliken.. Tot 1/8e lukt me nog wel prima, maar om op 1/16 een beat of whatever erin te knallen, da's ff op het moment een no-go :)

traktor scratch!

• vlaaing peerd
ElayZ schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 00:10:

[audio]
<play> ...ben benieuwd.

Er is nog een filpje binnengekomen van FOUR waar jij ook op staat, ik zal 'm ff uploaden zodra ik niet meer de bandbreedte van een dooie pier heb.

• Chef_v_leeuwen
Voor de liefhebbers, ik heb opruiming gehouden v.w.b.t. m'n dj gear;

V&A aangeboden: Opruiming: (Dj-spul) Naalden, Soundbite, CDJ1000MK3

o.a. een Redsound Soundbite, Aantal elementen, en een CDJ1000MK3

* PSN=Chef_NL** *

• Sjoewe
Oh nice, ik heb eventueel wel interesse in de DJ-S'en, hoeveel draaiuren zitten erop ongeveer?

• Chef_v_leeuwen
Het zijn Concorde Pro S'en hè, ze hebben wel aardig wat uurtjes gehad, maar dit was meer een backup setje, ik heb zelf ook nog een set concordes. DM anders maar even (om het topic niet teveel te vervuilen)

* PSN=Chef_NL** *

• ElayZ
vlaaing peerd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 18:44:
[...]

<play> ...ben benieuwd.

Er is nog een filpje binnengekomen van FOUR waar jij ook op staat, ik zal 'm ff uploaden zodra ik niet meer de bandbreedte van een dooie pier heb.
En? Vond je er van? Het is geen DnB/Dubstep natuurlijk... Hehe ;)

Ben benieuwd naar t filmpje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M v Akkeren
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-09 13:56
Gisteren introduceerde Pioneer de DDJ-Ergo, een nieuwe midicontroller voor € 499,- Ik ben aan het twijfelen of ik deze aan ga schaffen.. Ziet er leuk uit, maar is het ook wat? Ik vraag me af of er voor deze prijs geen betere alternatieven zijn. Wat denken jullie? Ik heb ook gekeken naar de Vestax VCI-300, welke wel iets meer kost.

Afbeeldingslocatie: http://www.bax-shop.nl/components/com_virtuemart/shop_image/product/Pioneer_DDJ-Ergo_DJ_MIDI_controller_3.jpg

Specs: http://www.bax-shop.nl/di...ller/product-details.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-09 17:04
Is lastig te zeggen he, product is nog niet uit, specs zijn niet bekend. We hebben nu enkel een plaatje.
Rustig afwachten dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubjo99
Ik weet nu al, dat ik deze ga kopen. Hier is wat meer duidelijkheid:

http://www.bax-shop.nl/ni...universeel-te-noemen.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
No offense maar t ziet er echt uit als een kermis ding met al die leds zo... :+
Het beatmixen wordt u heel eenvoudig gemaakt, door middel van uitgebreide visuele indicatoren en de aanwezigheid van een 'sync'-knop worden de tracks automatisch goed gezet. Het is een kwestie van 'play' en de kanaalfader open zetten om de track met uw huidig spelende track te laten versmelten, tot een muzikale eenheid. Hierdoor kunnen zelfs beginnende DJ's die weinig beatmix-ervaring hebben met de controller werken. En wilt u zelf leren beatmixen, zonder hulp van een 'sync'-knop? Dan heeft u de blauwe LED-indicatoren van de jogwheels tot uw beschikking. Deze vertellen u precies of een track offbeat is, door slechts zwak op te lichten als de plaat niet gelijk loopt. En heeft u de plaat wel op hetzelfde tempo gekregen? Dan zullen de blauwe LEDs fel blauw oplichten.
8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
ElayZ schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 12:52:
Inderdaad. Pioneer meets Reloop als je het mij vraagt. Vind het er écht niet uitzien.
Het verhaal van de oplichtende leds is idd 8)7

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
Nog even over een usb hubje...

Ik heb hier een sitecom 7 poort usb hub CN-061. Hierop heb ik echt alles aangesloten gehad. Akai MKP49, VCI-100, Traktor S4. Dit allemaal tegelijk gebruikt. Er zit een voeding bij dus probs over te weinig power heb je met dit ding ook niet.
Heb deze bij de mediamarkt vandaan gehaald. Ding heeft op elke imac en macbook gewerkt die ik heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat controllers van de speelgoed feeling af wilden. Deze nieuwe Pioneer controller ziet er alleen maar uit als speelgoed heh.
De sitecom 7 poort USB hub is inderdaad een aanrader, is niet te duur en werkt gewoon goed. Ik gebruik hem zelf ook en ik heb helemaal geen last van langere latency of dergelijke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
ElayZ schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 12:52:

[...]

8)7 |:(
Haha nogal tegenstrijdig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Jezus wat een spuuglelijk ding zeg die Pio. Haha, en dan zet je sync uit, en zie je alsnog aan de ledjes of de plaat gelijk loopt. Lekker slecht. :P

Zou lekker iets meer uitgeven voor een 4 decks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrk

marrk

marrk

bram1984 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 17:04:
Jezus wat een spuuglelijk ding zeg die Pio. Haha, en dan zet je sync uit, en zie je alsnog aan de ledjes of de plaat gelijk loopt. Lekker slecht. :P

Zou lekker iets meer uitgeven voor een 4 decks.
Tis een 4 decks controller toch?

blog
sow
eee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Herpaderp. Gebruik nu mijn Audio 2 DJ op een andere pc, heeft iemand bij Native Instruments bedacht dat er verschillende drivers zijn voor de Traktor Audio 2 en de Audio 2 DJ. En ik maar kloten, zijn het de verkeerde drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -_D_-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:33

-_D_-

Polsbandje

Ook maar even een setje online gezet, m'n eerste set die online staat! Laat me weten wat jullie vinden :)

http://soundcloud.com/dj-dennis-williams/dennis-williams-summer-ends

[ Voor 18% gewijzigd door -_D_- op 30-09-2011 20:21 ]

- - Ik draai en maak muziek :) - -
It's not far back to sanity
At least it's not for me
And when the wind is right you can sail away
And find serenity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Na m'n custom painted SL's, moet ik misschien ook maar m'n CDJ's gaan customizen :D

http://japan.digitalslife...ayer-block-blockin-beats/

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
marrk schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 17:28:
[...]

Tis een 4 decks controller toch?
Ik zie toch echt maar 2 faders en EQ secties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrk

marrk

marrk

bram1984 schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 09:01:
[...]

Ik zie toch echt maar 2 faders en EQ secties.
Ja true. Maar hij heeft wel van die knoppen om naar je twee andere decks te switchen. Lijkt me dat je dan met die soft takeover wel met 4 decks kan speulen. Niet ideaal, maar toch een puntje voor op de S2.

blog
sow
eee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjer
De VCI-400 is opgedoken. Ik ben iig onder de indruk.

Afbeeldingslocatie: http://www.djtechtools.com/wp-content/uploads/2011/09/VCI-400_top_m.jpeg

Meer op: http://www.djtechtools.co...clusive-video-and-photos/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
Ziet er netjes uit idd, ik heb net een nieuwe laptop gehaald voor het draaien, nu nog de rest van mn spullen (mixer, tt's) inruilen voor een controller :)

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vindt alleen de filters er een beetje bij afsteken en ook niet echt op een mooie manier. Echter $999? Dan zou ik mischien toch sneller voor een S4 gaan. Al moet ik zeggen dat die pads boven elke decks wel bijzonder zijn en ook best handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjer
Die $999 is idd een pittig prijsje. Het is echter nog even afwachten wat de uiteindelijke prijs gaat worden. Denk echt dat deze nog wel wat lager kan.
Ik heb de VCI-100 gehad en tegenwoordig een VCI-300. Ik moet zeggen dat maar weinig controllers zo goed gebouwd zijn als die van Vestax. Niet alleen de jogs en knoppen zijn suprieur (mijn mening) maar ook de behuizing is oerdegelijk. Het zal idd afwegen worden tussen deze en de S4. Alhoewel de jogs van de S4 vooral voor scratch-dj's een afknapper zijn. Vandaar dat veel van hen de voorkeur geven aan de VCI-300 of NS7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerald182
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-11-2017
Danceflight 794 / 30.09.2011

[Soundcloud: http://soundcloud.com/danceflight794/danceflight-794-30-september]
Tracklist:
1. Mark Knight & Wolfgang Gartner - Conscindo
2. Axwell - Nothing but love (Remode Mix)
3. Hardwell - Storage (Original Mix)
4. Paul Harris - The Take (Sultan & Ned Shepard Dub Mix)
5. Benny Benassi vs. Iggy Pop - Electro Sixteen (Alex Gaudino Remix)
6. Chuckie & LMFAO - Let the bass kick in Miami (Club Mix)
7. T-Spoon - No time to waste 2009 (Benny Royal Remix)
8. Scope DJ - Stargazer
9. S-Dee - Bamboozled
10. Digital Punk & Waverider - Fuck the Hype
11. Alphaverb - Overdrive Ya Woofah
12. The Anarchist - Skreetch
13. The Pitcher - Smack (ft. MC Renegade)
14. The Machine - Vicious Tones (Second Mix)
15. Catatonic Overload - Paralyzed

Enjoy de mixtape van deze week!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:33
Lijkt me een hele goede controller die VCI-400 maar inderdaad aan de prijzige kant.
Ik heb zelf een VCI-300 gehad en die werkte perfect met Itch maar met Traktor kreeg ik de jogwheels niet goed ingesteld om er mee te scratchen,hopelijk is dat bij de VCI-400 beter.

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me een trance/house tracklist geven waarvan ik mijn eerste serieuze mix kan maken?

Ik heb zelf niet superveel muziek / kennis van liedjes die bij elkaar passen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobb_Deep
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-06 22:01
Moeten we hem ook alvast voor je mixen, bespaard ook weer tijd en werk ;)....

De glazen horen klinken, maar niet weten waar de tap is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
LOL, dat meen je niet serieus Mr Bram?

Als je zo'n vraag serieus stelt moet jeje misschien toch eens af vragen waarom je dj wilt zijn...
Het uitzoeken en bij elkaar matchen van tracks is juist de uitdaging van het draaien en eigenlijk nog t moeilijkste van het hele "DJ zijn". Beats aan elkaar matchen dat kun je op een gegeven moment wel. (zeker als je synct met een controllertje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:32

The Eagle

I wear my sunglasses at night

* The Eagle meldt zich ook maar eens hier, please don't shoot me ;)

Gisteren een Ion Discover DJ Pro gekocht. Schijn een ondermerk van Numark te zijn. beginnerspul dus, maar dat treft, want dat ben ik namelijk ook ;)
Al wel wat ervaring met live draaien, maar dat was in een studentensocieteit, vnl met Winamp en Atomix :X Desalwelteplus erg leuk om te doen.

Nu dus met die Ion en VDJ Pro aan de slag. Kostte me ongeveer anderhalf uur om de boel in te stellen zodat ik ook af kon luisteren via de headphones. Geen idee wat er nou mis ging eigenlijk, maar goed, hij doet het. De syncknop is handig maar meestal doet ie net niet wat ik zou willen, dus dan maar handmatig mixen. En dat gaat reuze goed :)

Muziekstijlen van mij: variabel. Veel Goa / psytrance, maar ook 90's evenals The Prodigy en happy hardcore. gewoon voor de leuk dus vooralsnog, al zou ik het wel erg gaaf vinden om te horen wat anderen van mijn toekomstige eerste eigen mixtape zouden vinden :)

[ Voor 6% gewijzigd door The Eagle op 02-10-2011 18:04 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 13:11:
Kan iemand me een trance/house tracklist geven waarvan ik mijn eerste serieuze mix kan maken?

Ik heb zelf niet superveel muziek / kennis van liedjes die bij elkaar passen..
Haha. Zal ik ook je billetjes afvegen en 'm inderdaad alvast voor je mixen? :+ 8)7
marrk schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 09:36:
[...]

Ja true. Maar hij heeft wel van die knoppen om naar je twee andere decks te switchen. Lijkt me dat je dan met die soft takeover wel met 4 decks kan speulen. Niet ideaal, maar toch een puntje voor op de S2.
Dat kan toch serieus nooit lekker werken? Je kan dus nooit tegelijk met de EQ en faders van deck A/C en B/D spelen. Vrij essentiëel als je met 4 decks draait.

[ Voor 39% gewijzigd door bram1984 op 03-10-2011 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
Misschien nog een tip voor iemand, mijn oorkussens waren gaar van mijn Sony MDR-V700,

Ik heb ze hier kunnen bestellen voor 3,52€ :)

http://www.suntekstore.co...j-mdr-v500dj-v500-dj.html

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xplorer
  • Registratie: Augustus 2001
Zijn hier ook mensen die gebruik maken van harmonic mixing en wat zijn de meningen hierover? Handige tool of moet men gewoon op platenkennis afgaan?
Pagina: 1 ... 44 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.