Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
miekol schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 11:15:
[...]
Je kunt ook kijken naar een Traktor (Scratch) certified mixer. Ik heb zelf een Korg Zero 4, 4 kanaals mixer, 2 fx secties, de hele mik mak. Die heeft een ingebouwde geluidskaart (via firewire) die Traktor certified is. Met andere woorden. Timecode vinyl (of CD's) op je platenspeler leggen, laptop aan mixer en je kunt met timecode draaien. Mixer kostte me € 600,- nieuw, maar wordt volgens mij niet meer verkocht. Dus vast wel 2e hands te vinden rond de € 300,-.
Nou, an sich klinkt dat nog niet eens zo heel verkeerd moet ik zeggen.. Punt is echter dat ik sinds vorig jaar behoorlijk ben overgestapt naar produceren. Dus de werkplek (mijn zolder) is nu volledig hierop ingericht. Ik heb nog wel 2x Super OEM draaitafels staan... Dus technisch gezien zou het een optie kunnen zijn. Maar ik zie mezelf niet meer slepen met die apparaten. Als ik al ergens ga draaien zal dat nog enkel op prive feestjes zijn.

Dan zie ik mezelf eerder over een half jaartje een 2e hands Macbook Pro kopen en van daaruit traktor gebruiken (of evt, in combi met ableton)

Dus ja... die scratch functie lijkt me echt top... (en je bent fysiek weer meer met je muziek bezig), echter puur vanwege praktische redenen ga ik dit (denk ik) niet doen.

Daarnaast vind ik het erg interessant dat ik voor 170 euro een controller (X1) + Traktor PRo 2 heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 10:25

miekol

erm

Dacide schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 11:24:
[...]

Nou, an sich klinkt dat nog niet eens zo heel verkeerd moet ik zeggen.. Punt is echter dat ik sinds vorig jaar behoorlijk ben overgestapt naar produceren. Dus de werkplek (mijn zolder) is nu volledig hierop ingericht. Ik heb nog wel 2x Super OEM draaitafels staan... Dus technisch gezien zou het een optie kunnen zijn. Maar ik zie mezelf niet meer slepen met die apparaten. Als ik al ergens ga draaien zal dat nog enkel op prive feestjes zijn.

Dan zie ik mezelf eerder over een half jaartje een 2e hands Macbook Pro kopen en van daaruit traktor gebruiken (of evt, in combi met ableton)

Dus ja... die scratch functie lijkt me echt top... (en je bent fysiek weer meer met je muziek bezig), echter puur vanwege praktische redenen ga ik dit (denk ik) niet doen.

Daarnaast vind ik het erg interessant dat ik voor 170 euro een controller (X1) + Traktor PRo 2 heb.
Mis je dan de jogwheels niet op de X1? Dan kun je ook de Novation Twitch nog overwegen. Ook een DJ controller zonder jogs. Heeft nog een aantal dingen (in Itch) die de X1 niet heeft. Zoals de slicer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Nou, als ik dan toch overstap, dan hoef ik niet perse meer te beatmatchen.. dat heb ik 7 jaar lang gedaan met vinyl en zie het dan ook niet als een zonde om nu enkel gebruik van sync te maken.

Maar verdomme zeg... nu las ik zojuist de review van AboutDJ over de Korg die je zojuist benoemde... Dit zet me toch wel een beetje aan het denken.

Al met al.. ik denk dat ik er goed aan doe om de komende twee weken nog even niks te kopen en mezelf verder te verdiepen in de mogelijkheden van digital mixing.... Want ik merk dat er toch nog wel wat dingetjes zijn die erg interessant zijn voor mij.

in ieder geval bedankt voor je tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Die track van Don Diablo :F
"Mezelluf" , godverdomme wat kan ik daar beroerd van worden. Autotune stem kennen we nu _echt_ wel een keer.

Clip is wel oke en die beat klapt ook best leuk, maar die vocals erdoorheen ;( waarom als een genre populair wordt moeten mensen het gaan verkloten.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlaaing peerd
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18:19
Dacide schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 11:53:
Nou, als ik dan toch overstap, dan hoef ik niet perse meer te beatmatchen.. dat heb ik 7 jaar lang gedaan met vinyl en zie het dan ook niet als een zonde om nu enkel gebruik van sync te maken.
Voordeel met scratch is natuurlijk wel dat je zo een plak vinyl erdoor kunt gooien (vanuitgaande dat je je collectie niet hebt weggepleurd). En wat je live mee moet nemen valt wel mee, 2 tijdcode vinylplakken, de USB soundcard en je laptop.

en als je al 7 jaar kan beatmatchen dan is matchen natuurlijk niet meer de grootste uitdaging lijkt me.
Al met al.. ik denk dat ik er goed aan doe om de komende twee weken nog even niks te kopen en mezelf verder te verdiepen in de mogelijkheden van digital mixing.... Want ik merk dat er toch nog wel wat dingetjes zijn die erg interessant zijn voor mij.
.
Da's altijd verstandig. succes met je keuze. er is (te)veel leuks te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 10:16
Ik zit hetzelfde als dacide een beetje op de twijfelmodus.
Ik draai nu timecode op 2x Technics, Cdj1000mk3, djm800 + novation Dicers.

Werkt allemaal prima, maar ik heb alles in een case zitten (excl de cdj) en die is niet te tillen :P nadeel is dat ik mn "studio" op zolder heb staan, dus elke keer als ik een feestje wil doen is mn rug 1cm korter.

Ik zit toch sterk te overwegen om een S4 te halen en een MB pro en de rest van de meuk de deur uit te doen.
Ik ben alleen zo bang dat ik mn draaitafels ga missen :'(. Ik hou nl ook wel van turntablism (al bak ik er niet veel van) en dat is natuurlijk over als ik alleen nog een S4 heb staan. Of ik hou er gewoon 1 tt bij. pff er is tegenwoordig teveel mooi speelgoed.

@ Dacide, heb ik die oembakken van jou niet ooit geruild voor jouw technics? jij zat toch oo kaltijd op New-Line?

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Ik heb inderdaad heel wat jaren op new-line gezeten....

Maar heb nooit iets geruild. Ook nooit in bezit van Technics geweest (direct de super OEM gekocht). Wat was jouw nickname daar?

We zitten verder in een vergelijkbare situatie ja... Is toch een afweging tussen oldschool (vinyl/cd) vs new school (digital dj'ing)... de vraag is dan waar je de balans tussen beide uitersten zet..

Ik heb nog een stuk of 300 a 400 vinyls.. .maar ik zal ze niet direct missen. Daarom hoef ik echt geen scratch functie meer. Wil gewoon lekker pielen en creatief bezig zijn op zolder.

Mocht ik ooit weer kriebels hebben en weer op feesten willen draaien, dan ontkom ik er denk ik niet aan een macbook pro te kopen.

Ben benieuwd als we ons over een half jaar spreken hoe onze "studio" er dan uit ziet.

mijn huidige werkplekkie ziet er zo uit: (kleine afbeeldingen mogen toch direct geplaatst worden, niet?)

Pc +ableton + EMU 1212M
Launchpad
Nocturn controller
SL 49 MK2
Syrincs M3-220 monitor set

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/2j5chs9.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Dacide op 16-08-2011 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
Ik heette Tribal Chef (vreselijk naam,i know) heb er ook aardig lang rondgehangen, ook een hoop van geleerd iig. Ik had toen met iemand mn super oem AA tt's geruild voor mn huidige technics, ik wist het niet meer precies :)

Ik heb ook nog honderden vinyl's staan,maar deze gebruik ik eigenlijk nooit meer, op een nostalgisch buitje na. Ik ben nu de zolder (mijn domein) aant verbouwen, dus het kan nog alle kanten op, en ruimte genoeg. Heb trouwens dezelfde monitors als jou, gaan nu al jaaaren mee :)

Toch denk ik dat ik een S4 haal en gewoon naast mn normale setup ga gebruiken, kijken hoe het bevalt.

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Ah ja, nu gaat er een kwartje vallen.. die naam zegt me wel iets ja :)

Die S4 is ook echt retegaaf.. Maar die investering zou echt te hoog zijn voor mij ATM.

Ja he, die syrincs heb ik nu ook een jaar zeven ofzo... Zijn nog in absolute nieuwstaat en klinken echt heerlijk.

Ben toch nog aan het overwegen om ze ooit weg te doen om vervolgens dedicated monitoren te kopen ivm produceren. Ik ben alleen bang dat ik geen enkele monitor set zal vinden die echt "beter" is in deze prijsrange. Die syrincsen zijn in feite (voor mijn gevoel) altijd te laag geprijsd geweest... Setje had makkelijk 900-1000 euro mogen kosten gelet op kwaliteit, degelijkheid en het geluid dat er uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

--MeAngry-- schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 17:15:

@BtM909
De laatste RUINMYTUNE is érg lekker trouwens! :D

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Dacide schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 09:08:
Ja he, die syrincs heb ik nu ook een jaar zeven ofzo... Zijn nog in absolute nieuwstaat en klinken echt heerlijk.
En ik heb weer de pech dat ze na een half jaartje kapot zijn gegaan :(
Denk een zekering geknapt dus ze staan nu al 2 weekjes bij Thomann voor reparatie.
Betekend dus ook dat ik op het moment niet kan draaien :'(

edit: Wel zo netjes om er even bij te melden dat de service van Thomann echt top is!
Toen ik ze opbelde kreeg ik eerst excuses dat ze zo snel kapot zijn gegaan en direct een label om uit te printen voor de retour zending via UPS.
UPS gebeld en een paar dagen later netjes opgehaald.
Kreeg 2 dagen daarna een mailtje van Thomann dat ze ze ontvangen hebben en er zo snel mogelijk mee aan de slag gingen. :)

[ Voor 31% gewijzigd door Radiance op 17-08-2011 21:01 ]

Youtube

• Dacide
Grote kans dat enkel het zekeringetje gesprongen is... Is eenvoudig te verhelpen.

Echter, als de zekering er met regelmaat uitklapt zal er iets anders aan de hand zijn.

• DSK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-09 23:05

DSK

boeiend...

Chef_v_leeuwen schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:41:

Werkt allemaal prima, maar ik heb alles in een case zitten (excl de cdj) en die is niet te tillen :P nadeel is dat ik mn "studio" op zolder heb staan, dus elke keer als ik een feestje wil doen is mn rug 1cm korter.

Ik zit toch sterk te overwegen om een S4 te halen en een MB pro en de rest van de meuk de deur uit te doen.
Ik ben alleen zo bang dat ik mn draaitafels ga missen :'(. Ik hou nl ook wel van turntablism (al bak ik er niet veel van) en dat is natuurlijk over als ik alleen nog een S4 heb staan. Of ik hou er gewoon 1 tt bij. pff er is tegenwoordig teveel mooi speelgoed.

@ Dacide, heb ik die oembakken van jou niet ooit geruild voor jouw technics? jij zat toch oo kaltijd op New-Line?
Is het geen optie om je draaitafels gewoon op je "studio" te laten staan? en als je een feestje doet, dit met de DJM + CDJ's doet? Dan kun je voor het plezier nog met je draaitafels bezig zijn maar hoef je het niet altijd te verhuizen.
Ben zelf van: 2TT + Mixer naar 2TT + 2CDJ + Mixer en daarna 2CDJ+Mixer gegaan omdat ik het beu was om iedere week mijn collectie platen te verslepen. Momenteel ben ik terug naar 2TT + Mixer met Traktor omdat ik het vinyl-gevoel toch wel mistte en het platen verslepen daar nu ook niet nodig is.

Als je volledig digitaal draait, zonder tijdscode (met zo'n S4 bijvoorbeeld) dan ga je iets missen denk ik.

Blog (Linux-related)

• Dacide
DSK schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 10:39:

Als je volledig digitaal draait, zonder tijdscode (met zo'n S4 bijvoorbeeld) dan ga je iets missen denk ik.
Hier zit hem denk ik de crux in....

Ik heb namelijk totaal niet het gevoel dat ik iets ga missen. Ik zie het juist als een kans om andere facetten binnen het DJ'ing te masteren.. (efx, loops, combinaties met ableton en andere trics)

Doordat je niet hoeft te beatmatchen hou je tijd over... en die moet je toch nuttig invullen haha :)

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
DSK schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 10:39:
[...]

Mwah, alles wat ik mis aan mijn CDJ's wordt ruimschoots gecompenseerd door alle nieuwe mogelijkheden die de S4 mij biedt. :)

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Dacide schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 08:37:
Grote kans dat enkel het zekeringetje gesprongen is... Is eenvoudig te verhelpen.

Echter, als de zekering er met regelmaat uitklapt zal er iets anders aan de hand zijn.
Ik neem aan dat de reparateur bij Thomann dit wel voor mij test, of die zekering er vaker uit klapt.

Ik ga er zelf in ieder geval niet aan sleutelen want heb 3 jaar garantie. :)

Youtube

• Dacide
nee zeker.. begrijp me niet verkeerd.. Altijd de fabrikant/leverancier raadplegen als je garantie hebt. Daar is garantie nu eenmaal voor.

• Dacide
Misschien een domme vraag... Maar heb ik het juist:

Kan ik een Kontrol X1 zonder problemen gebruiken in de volgende setup:

Pc -- Traktor 2 Pro -- Audio interface -- extern mengpaneel

Ik wil dus werken zonder timecode/scratch... enkel via de sync modus.

[de reden dat ik dit vraag is omdat ik op diverse sites las dat de X1 vooral bedoeld is voor timecode gebruikers... Maar kreeg op een ander forum zojuist de reactie dat als je enkel wilt syncen, dat een X1 dan een meer dan prima optie is...]

[update] Zojuist de X1 + gratis Traktor Pro 2 besteld :)

[ Voor 36% gewijzigd door Dacide op 19-08-2011 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerald182
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-11-2017
De nieuwe camera van mijn zwager uitgetest op mijn set:

Afbeeldingslocatie: http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/300867_144137689007014_100002323517187_257874_7491661_n.jpg

Afbeeldingslocatie: http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/296145_144137772340339_100002323517187_257875_3610027_n.jpg

Afbeeldingslocatie: http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/294666_144137855673664_100002323517187_257876_2824117_n.jpg

Afbeeldingslocatie: http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/297639_144137939006989_100002323517187_257877_7036782_n.jpg

Afbeeldingslocatie: http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/228957_144138659006917_100002323517187_257884_2121571_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-06-2021

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Niiiiiiiiiiice!

...:::everybeat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:18
mischien zouden jullie hiernaar kunnen luisteren , ik ben alleen niet tevreden over het begin. wat ik altijd wel al een keer heb willen doen is een mix maken van verschillende remixen van hetzelfde nummer. mischien dat jullie ook even een leuk berichtje kunnen droppen :)

http://soundcloud.com/ale...nimals-toppers-in-the-mix

gemaakt met virtual DJ 7 en een hercules dj control steel midi controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze week een Allen & Heath Xone:DX gekocht. Heb Serato geinstalleerd, maar was er toch niet tevreden mee, gelijk gemapt voor Traktor Pro 2 :-) De Xone-42 headphone moet ik nog kopen, zit nu met Sennheiser in-eartjes maar dat werkt niet fijn!

Afbeeldingslocatie: http://i159.photobucket.com/albums/t153/casfs/ah.png

Eerste mix is er al (tech/house):

[Soundcloud: http://soundcloud.com/capsoo/tech-house-mix-1-free-download]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

En dan komt Hedgehog 4 september eventjes langs in Hoofddorp. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18:32
Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 21:42:
Deze week een Allen & Heath Xone:DX gekocht. Heb Serato geinstalleerd, maar was er toch niet tevreden mee, gelijk gemapt voor Traktor Pro 2 :-) De Xone-42 headphone moet ik nog kopen, zit nu met Sennheiser in-eartjes maar dat werkt niet fijn!

[afbeelding]

Eerste mix is er al (tech/house):

[audio]
heb hem even doorgeluisterd maar je hebt lekkere zware tracks en dan een paar met irritant hoog melodietjes erdoorheen. Daar stoorde ik mij behoorlijk aan, dat was de reden ook dat ik hem niet helemaal beluisterd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, bedankt voor de goede kritiek, hier heb ik tenminste wat aan! Ik zal er de volgende keer op letten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eloy, welk programma gebruikte je ook al weer voor de visuals die je maakt. Ben het nu al weer vergeten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catbread
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-09-2022
Don Diablo is ook begonnen met hardcore ;)

YouTube: Don Diablo & The Raven The arrival - YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerald182
Danceflight 794: Summer Club Edition Part III - 22.08.2011 Enjoy!

[Soundcloud: http://soundcloud.com/danceflight794/danceflight-794-19-augustus]

Tracklist:
1. Afrojack - Bangduck (Moguai Remix)
2. Alex Gray - Pyanooo (Original Mix)
3. Gregor Salto - Madalena (Gs Club Mix)
4. Laidback Luke - Natural Disaster (Instrumental Extended Mix)
5. Chocolate Puma - For your Love 2011
6. Sander van Doorn - Timezone
7. Jaydee - Plastic Dreams (Housebangerz ft. MC Joe Remix)
8. Sidney Samson vs. Tara MC Donald - Dynamite (Nicky Romero Remix)
9. Benny Benassi ft. Gary Go - Cinema (Extended Mix)
10. Oscar Cano - Can't stop (Dario Nunez Remix)
11. Grooveflavourz ft. MC Gi - Danca Do Facao (R'bros Mix)
12. Undercontrol ft. TI - I wanna be with you (Gregor Salto Mellow Mix)
13. Tim Mason - The Moment (Original Mix)
14. Tiesto & Hardwell - Zero 76 (Original Mix)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Laatst online: 13:39

Erikie

www.erikie.nl

Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 22:16:
Eloy, welk programma gebruikte je ook al weer voor de visuals die je maakt. Ben het nu al weer vergeten :D
resolume voor live performance acts?

Of bedoel je photoshop / after effects / etc om te maken?

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer een nieuwe Dubstep mix!
[Soundcloud: http://soundcloud.com/fastforwardandrewind/dubstep-mix-by-neek]

TRACKLIST:

01. Act Like You Know (ID Dubstep Mix)
02. Dub King
03. Get Mad (ID Dubstep Mix)
04. Hold Me Close
05. Be Alright
06. Big Boss
07. Blue Skies (Flux Pavilion Remix)
08. Benga & Youngman - Ho
09. Nero - Promises (Skrillex & Nero Mix)
10. Ghost N Stuff (Nero Remix)
11. Fire Bunn (ID Dubstep Remix)
12. Could This Be Real (Joker Remix)
13. Bionic Commando (Rusko Remix)
14. Arraksis "97
15. Clap Your Hands (ID Dubstep Mix)
16. Genesis (Neek's copy and past edit)
17. Can't Help me (Neek's vocal edit)
18. Gifted
19. Right Here Right Now (FFAR Exclusive Remix)
20. Praise You (FFAR Exclusive Remix)
21. I Need You (Jacob Plant Remix)

Feedback is altijd welkom! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erikie schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 09:35:
[...]

resolume voor live performance acts?

Of bedoel je photoshop / after effects / etc om te maken?
Hij had het inderdaad over zoiets als resolume. Alleen weet ik dus niet precies meer welk programma hij gebruikt voor zijn beamer visuals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maykoga
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-08 17:47
[Soundcloud: http://soundcloud.com/appleann/hardcoremix-appleann-1]

Tracklist:
01: Get it Crackin (2011 edit) - Re-Style
02: Bounce Back - Tha Playah
03: In the Shadow - Tommyknocker
04: Broken - Evil Activities
05: Inside your Head - Nitrogenetics
06: The Challenge (Evil Activities Remix) - Coone
07: Hit Em (Evil Activities & The Viper Remix) - Tha Playah
08: Partystarter - Dione
09: Nirvana of Noise - Art of Fighters
10: Evil Inside - Evil Activities
11: The New Shit - Neophyte
12: Attack (Mad Dog Remix) - Unexist
13: Beter Kom Je Niet (unofficial) - Target M ft. Dr. Peacock

2e mix en eerste try

[ Voor 30% gewijzigd door maykoga op 22-08-2011 20:19 . Reden: object doet het niet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 22:16:
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 19:17:
[...]

Hij had het inderdaad over zoiets als resolume. Alleen weet ik dus niet precies meer welk programma hij gebruikt voor zijn beamer visuals.
Ik had het over BeatHarness is een tof programmaatje wat i.p (redelijk) stand-alone kan werken.
Je kunt er een hoop content van tevoren in gooien, foto's, video's en zelfs een live camera feed en dat mixt hij dan zelf door elkaar, op geluid. Erg geinige effecten zitten er in. Het was oorspronkelijk bedoeld als plugin voor winamp.

Het programma is gemaakt door ene Lennard (Led) Denninger, hij heeft het door ontwikkelt tot een stand-alone programma. Helaas is hij er mee gestopt omdat hij er na 5-6 jaar genoeg van had om er aan te werken en er te weinig vraag naar iets dergelijks was...

http://partyflock.nl/topi...s_gratis_VJ_software.html

Ik heb in het verleden contact met hem gezocht om een volledige versie te krijgen zonder logo's en zo er in.
Wat me overigens gelukt is, maar dat heeft heel veel moeite gekost omdat hij nergens op reageerde, niet op email, PM berichten etc. En nu lijkt hij zelfs totaal vd (digitale) aardbodem verdwenen te zijn. Zn partyflock account is verwijderd en de website www.beatharness.com is ook offline.

Ik vrees dus dat ik een vd weinige ben die een volledige versie heeft weten te bemachtigen... Want zoals hij op PF schrijft, dat hij het volledig gratis wilde gaan maken, dat is volgens mij nooit gebeurd. Ik heb de website destijds regelmatig in de gaten gehouden en er is bij mijn weten nooit iets veranderd totdat hij offline ging. Erg jammer want het is echt een leuk programma. Het programma doet echter natuurlijk nog steeds wat het moet doen dus ik ben heel blij dat ik een volledige versie heb gekregen van hem want ik heb t al op menig feestje gebruikt.

Zo zie je op dit filmpje een beetje wat voor effect het geeft (vanaf 2:00 min ofzo kun je t wel aardig zien)
YouTube: Fris & Fruitig - 08-10-2010 - Afterfilm - YouTube

Ik ben zelf wel aan de slag gegaan met het maken van logo's en tiles etc voor in het programma en ook de effecten enz kun je evt zelf maken/veranderen. Zijn losse bestanden namelijk, maar dat kan ik niet.

Mocht hij dit topic bij toeval lezen (of als iemand m hier kent..): laat even wat van je horen!! Ik ben je erg dankbaar voor dit programma en zou het geweldig vinden als je er weer eens mee verder zou willen gaan om meer effecten etc in te bouwen! _/-\o_

[ Voor 17% gewijzigd door ElayZ op 22-08-2011 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:37
Chef_v_leeuwen schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:41:

Is een Denon mc6000 geen optie? Zo kan je ook je draaitafels blijven gebruiken omdat het ook een analoge mixer is. Had laatst alleen gelezen als je de draaitafels wilt gebruiken met Traktor scratch dat je dan weer een aparte geluidskaart nodig hebt (+ natuurlijk een versie voor Traktro scratch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:23
Erikie schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 11:41:
Te grappig dit, overigens denk ik dat er wat anders aan de hand is. We merken hier bijvoorbeeld in rotterdam dat je niets wordt gegunt. Er zijn teveel organisaties en goede DJ's die maar al te graag feesten willen geven en draaien. Het meeste flopt ook gewoon, en ik ben benieuwd hoe ver wij kunnen komen met onze organisatie (http://www.facebook.com/pages/SESSIONS/133326506756673) . Ik denk dat hier een hoop kritische mensen lopen die hun oordeel al klaar hebben liggen en de meesten hier hebben wel een goed punt. Echter heeft de meuk daar weinig aan, maar we kunnen wel zien hoe sommige 'dj' het voor ons dus keihard kunnen verneuken (filmpje wat hiervoor werd gepost). Echter heeft het publiek daar waarschijnlijk maling aan . Het is gewoon zo, de boot is veeel te vol, en nu helemaal het 'draaien' veel te makkelijk is.. Fucking jammer..
Grappig, ging even op je FB kijken. Klinkt goed, een maat van me, waar ik vaak samen mee draai, woont in Rotterdam. Zie ik 'm al op een flyer staan op die page, hehe. Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
Marc3l schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:45:
[...]

Is een Denon mc6000 geen optie? Zo kan je ook je draaitafels blijven gebruiken omdat het ook een analoge mixer is. Had laatst alleen gelezen als je de draaitafels wilt gebruiken met Traktor scratch dat je dan weer een aparte geluidskaart nodig hebt (+ natuurlijk een versie voor Traktro scratch)
Bedankt voor de tip, maar ik ben nooit zo heel gek van Denon geweest, voor mij iets te propperig/druk.
Aan de S4 kun je zover ik weet ook 2 draaitafels hangen zonder dat je een externe kaart nodig hebt, iemand die dit toevallig heeft geprobeerd hier?

Als ik naar een S4 zou overstappen doe ik wel de rest weg denk ik, anders word het wel erg vol, erg lastige keuze, ik ben er nog lang niet uit. Mn CDJ1000 gaat iig wel de deur uit en mn vinyl ook aangezien ik die toch amper gebruik.

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

Moet je natuurlijk wel de Traktor Scratch update kopen, die je vorige maand gratis kreeg bij een S4. En je kan vast ook nog gewone vinyls draaien als je het deck in Traktor op Live Input zet.

[ Voor 25% gewijzigd door Tsunami op 24-08-2011 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ezra070
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09 13:48
Tsunami schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 19:34:
[video]
Moet je natuurlijk wel de Traktor Scratch update kopen, die je vorige maand gratis kreeg bij een S4. En je kan vast ook nog gewone vinyls draaien als je het deck in Traktor op Live Input zet.
Dat is waar ik voor wil gaan!

Draai nu thuis met 2x Technics SL1200 + Ecler Hak 320.
Helaas moet ik soms (zo extreem vaak draai ik ook weer niet) op plekken draaien waar alleen CDJ's staan.
Zelf weiger ik met CDJ's te draaien (lang verhaal kort gemaakt: ik heb al een Macbook en had al Traktor ivm timecode draaien...ik weiger dan om nog 2000 Euro uit te geven voor CDJ's die me beperken), dus sleur ik mijn Vestax VCI 100 (oude model) + Korg Nanopad (voor hotcue's) + Geluidskaart + MacBook Pro + Traktor mee.

De Vestax VCI 100 heeft zijn te kortkomingen (oa. het gemist van hotcue's) en ik zocht een controller die ik kan gebruiken als stand-alone controller maar ook als mixer in een timecode opstelling.

De S4 heeft het!

Iemand al ervaring om de S4 in een timecode set-up te gebruiken?

Verwijderd

Vandaag is ook de S2 gepresenteerd. NI kennende zal de integratie met timecode prima voor elkaar zijn.

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Er zitten geen inputs op, dus op timecode-ondersteuning kan je lang wachten. Denk ook wel logisch, dit is een slimme stap om ook wat voor het goedkopere segment te hebben, de mensen die timecode gebruiken hebben ook wel het geld voor een S4 :) En wel cool dat je er gewoon Traktor Pro bij krijgt, ipv Duo.

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18:32
-_D_- schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 15:59:
Dubstep begint steeds populairder te worden geloof ik. Ze gebruiken het bij promofilmpjes van feesten en bij reclames enzo... En zo te zien zijn er ook artiesten die er geld mee willen verdienen.

Wie zei er ook alweer dat Don Diablo niet commercieel was ingesteld? ;)

[video]
Don knalde al dubstep voordat het groot en populair was, zeker al jaartje of 3 terug toen ik het net kende :)

• -_D_-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:33

-_D_-

Polsbandje

rhodium schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 21:00:
Don knalde al dubstep voordat het groot en populair was, zeker al jaartje of 3 terug toen ik het net kende :)
Produceerde hij toen al dubstep?

- - Ik draai en maak muziek :) - -
It's not far back to sanity
At least it's not for me
And when the wind is right you can sail away
And find serenity

• Sjoewe
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07:33
Dit is een (co-)productie van Noisia zei Ron op de radio. Oftewel zij de beat hij de vocal :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjoewe schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 23:29:
Dit is een (co-)productie van Noisia zei Ron op de radio. Oftewel zij de beat hij de vocal :')
Dacht dat hij alles mezelluf deed O-) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -_D_-

-_D_-

Polsbandje

Sjoewe schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 23:29:
Vaag want ook zonder de vocal vind ik het allemaal vrij sneu klinken. Terwijl Noisia wat mij betreft een paar van de hardste DnB en dubstep tracks hebben gemaakt die ik ken. Dan heeft Donny misschien toch wat meer gedaan :+

At least it's not for me
And find serenity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 00:12:
[...]

Dacht dat hij alles mezelluf deed O-) 8)7
Idd, maar nu valt het kwartje. Vond het al aardig "noisia-ish" klinken.

@-_D_- ; sneu klinken ? die beat is vrij stevig hoor. Echt geen slechte productie als je het mij vraagt. Over die vocals heb ik het maar niet.

[ Voor 22% gewijzigd door kaos001 op 26-08-2011 08:16 ]

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Zo, ideaal. Vorige week eindelijk toch de X1 gekocht.... Vervolgens het formulier voor de double deal ingevuld. Kreeg ik gisteren een mailtje met de download link en serial voor Traktor 2 PRO. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -_D_-

-_D_-

Polsbandje

kaos- schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 08:15:
Idd, maar nu valt het kwartje. Vond het al aardig "noisia-ish" klinken.
Ja bij de eerste paar seconden had ik het eigenlijk al kunnen herkennen, met die grommerige dierlijke mwooaaap die ze vaak gebruiken :P
@-_D_- ; sneu klinken ? die beat is vrij stevig hoor. Echt geen slechte productie als je het mij vraagt. Over die vocals heb ik het maar niet.
Na een tweede keer luisteren; je hebt gelijk :) De baslijn is lekker en hij klapt goed, maar die vocals verneuken het zo hard dat ik dat bij de eerste listen gewoon niet meekreeg denk ik :P

At least it's not for me
And find serenity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Ik had ook al meteen een oordeel hoor. Kan gewoon erg slecht tegen zulke dingen. Dubstep verneuken met een autotune vocal gaat mij echt veel te ver. Zeker als je van die gare narcistische teksten zoals meneer Diablo erdoorheen pleurt.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Dacide schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 08:54:
Zo, ideaal. Vorige week eindelijk toch de X1 gekocht.... Vervolgens het formulier voor de double deal ingevuld. Kreeg ik gisteren een mailtje met de download link en serial voor Traktor 2 PRO. :)
Goed bezig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerald182
Na vorige week een uur lang club/house/progressive, deze week een uur lang vol gas!

Enjoy!

[Soundcloud: http://soundcloud.com/danceflight794/danceflight-794-26-augustus]

Tracklist:
1. Bad meets Evil feat. Bruno Mars - Lighters (Zany Mix)
2. Frequencerz - Runnin'
3. Black Eyed Peas - Just Can't Get Enough (Hardstruction Bootleg)
4. Main Suspect - Feel Like A Bird
5. Kodex & Star Driver Feat. Ellie - Time Of Our Lives
6. Psyko Punkz & Noisecontrollers - Universe
7. Vamper - Universe
8. Noisecontrollers - Marcabre 2010
9. Brennan Heart - Till you believe it
10. Bioweapon - How else can i say
11. Ambassador Inc. - Put This on Youtube (Wildstylez Remix)
12. JDX ft. Sarah Maria - Live The Moment
13. Noisecontrollers - Summer In The City (Decibel Anthem 2010)
14. Coone & Scope DJ - Travelling
15. Coone - Open up the trunk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:23

Zym0tiC

^_^

Promo mixje gemaakt voor het aankomende dub wars feestje in Roermond volgende maand.

[Soundcloud: http://soundcloud.com/nzym/nzym-dub-wars-xl-promo-mixtape]

Tracklist:
Subreachers - Left Hand Path
Sleeper - The 2nd Step
Instinct, Thelem - Apocrypha
Thelem - Machine City
Olie Bassweight - The Void
TMSV - Cold VIP
Section 8 - Half Gram
Kutz & DJG - Hella Tight
Riskotheque, Von D - Like A Bird
DJ Met - Mental Moon
Phonetic System - Eyes Closed
Press, Tzr - Shadowlands
Mr. Boogie - Strike A Nu Path
Benton - Smash That Badger
Jakes - Roulette
Sukh Night, Mensah, Squarewave - G Activity
Kromestar, Hatcha - Great Escape
Utah Jazz - Take No More (N-Type Remix)

[ Voor 198% gewijzigd door Zym0tiC op 28-08-2011 01:59 ]

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Laatst online: 22-09 20:40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-09 17:04
Het is anders bijna september :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaceNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-09 07:15
Maandelijkse mix van Aug :

http://www.mixcloud.com/M...ce-in-da-mix-august-2011/

01 Tim Berg Seek Bromance (Cazette Meets Ash Vocal Mix)
02 Deadmau5 Professional Griefers (Original Mix)
03 Afrojack & R3hab Prutataaa (Original Mix)
04 Avicii Vs Dajae Levels Of My Life (Dj Sign Bootleg)
05 Marcel Woods Advanced (Tiësto Remix)
06 Tiesto Ft Kay Work Hard, Play Hard (Autoerotique Remix)
07 Hardwell The World (Original Mix)
08 Tiesto & Hardwell Vs Swedish House Mafia Save The World Vs Zero76 (Hardwell Mashup)
09 Sandro Silva & Quintino Epic (Original Mix)
10 Michael Woods Bullet (Original Mix)
11 Avicii Penguin (Fade Into Darkness) (Vocal Club Mix)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Niet vergeten, volgend weekend het GoT feest: FOUR

Wil iedereen die heeft aangegeven bij te willen dragen aan het feest aub even op het andere forum kijken.

Beste collega Dj's, ik heb nog een brutale vraag, zijn er hier mensen die naar het feest willen komen en die evt gear ter beschikking zouden willen stellen?

We hebben namelijk nog best wat spullen nodig doordat er mensen zijn afgehaakt en doordat mensen last-minute ineens toch geen gear konden lenen. Om alles te huren gaat erg in de kosten lopen en we zitten eigenlijk al over t budget...

In ruil hiervoor krijg je uiteraard voor jezelf en je vrienden gratis entree en een aantal consumpties, mag je backstage en eventuele schade aan de apparatuur zal natuurlijk vergoed worden!

Wat we nog nodig hebben:

2x DJM800 / AH Xone 92 (of vergelijkbaar)
2x CDJ1000/800 (850/900/2000 mag uiteraard ook...)

Als iemand ons evt te hulp kan schieten zouden we daar erg dankbaar voor zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-05 22:54
Welk forum is dat, over FOUR?

Noushka's Magnificent Dream | Unity

• ElayZ
[link heb ik verwijderd, PM even als je hem nog niet hebt]

Maar ik geloof dat we nu op orde zijn qua gear.

Jij zou i.p ook komen draaien toch?
Je stond eerst als opener in de technozaal geplanned maar doordat we pas later mogen beginnen kan dat niet. Nu is er waarschijnlijk wel ruimte in de minimal/deephouse zaal. Zou je het wat vinden om daar te openen?

[ Voor 8% gewijzigd door ElayZ op 01-09-2011 12:20 ]

• Michali
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-05 22:54
Van hoe laat tot hoe laat is dat dan?

Het is wel een eindje reizen vanaf hier, zo'n 2,5 uur. Ik draai overigens wel wat steviger, dus misschien zou ik dan wat later in de minimal/deephouse kunnen of eventueel toch in de techno?

Noushka's Magnificent Dream | Unity

• ElayZ
Ik zie dat je op t andere forum gepost hebt, dan gaan we daar verder.

Komen er nog mensen van hier op het feest?

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Veel plezier zaterdag met four! Zou wel vet zijn als het wat wordt. dan mogen jullie me t volgende feestje uitnodigen ;) . PS, stond net in de mediamarkt te kijken voor een nieuwe macbook voor traktorscratch, want m'n witte macbook (core2duo) valt nu echt uit elkaar. Ik wilde eigenlijk de airbook, maar ik heb toch voor de macbook gekozen, en nu lig ik met een nieuwe macbook pro in bed :D wtf... (vannochtend wist ik nieteens dat ik een nieuwe mac ging halen) anyway, nu kan ik eindelijk de latencies op minimaal zetten en bitrate op 96000. en t werkt gewoon, m'n mbp staat gewoon uit zn neus te vreten :S.. ik vond de keuze tussen de mba en mbp toch wel redelijk moeilijk, want die airbook was wel echt mooi, maar ik denk niet echt dj proof.. Morgen dit ding maar even ontmaagden in le bootleg.

[ Voor 5% gewijzigd door Erikie op 02-09-2011 00:32 ]

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er gaaf uit, dat Four. Jammer dat het een beetje ver weg is ;(

Anyways, ik wil een DJ-headphone. Ik loop nu te klooien met Sennheiser In-eartjes, maarja, dat werkt natuurlijk niet plesant!

Maar, ik wil wel een kleintje. Gewoon, lekker lightweight, niet al te duur. Ik zit te twijfelen tussen de Xone XD-42 van Allen&Heath, en de Pioneer HDJ-500. Ik wil namelijk wel goede kwaliteit. [/veeleisend]

Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renio
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-04-2024
ik ben uitermate tevreden van de Pioneer HDJ-500, licht, goede afscherming ondanks misschien ietwat kleine oorschelpen, mooi strak design en geen gedoe met langs alle kanten wegdraaiende oorschelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Thnx voor de support hier mensen!

@ erikie, echt jammer dat je niet komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 16:33
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 20:54:

Anyways, ik wil een DJ-headphone. Ik loop nu te klooien met Sennheiser In-eartjes, maarja, dat werkt natuurlijk niet plesant!

Maar, ik wil wel een kleintje. Gewoon, lekker lightweight, niet al te duur. Ik zit te twijfelen tussen de Xone XD-42 van Allen&Heath, en de Pioneer HDJ-500. Ik wil namelijk wel goede kwaliteit. [/veeleisend]

Wat denken jullie?
Technics RP-DH1200? http://www.djresource.eu/...iew--Technics-RP-DH-1200/

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 21:14
Die moet je echt niet nemen als je een lekker klein en licht koptelefoontje wilt hebben. Geluid wat eruit komt is prima maar ik vond hem veel te zwaar en te lomp. Heb hem om die reden verkocht en vervolgens een Sennheiser HD-25 gehaald waar ik heel tevreden over ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerald182
Aaaauuuuuwww! Deze week bevat Danceflight 794 weer een paar toppertjes van formaat...Enjoy!

[Soundcloud: http://soundcloud.com/danceflight794/danceflight-794-2-september]

Tracklist:
1. DJ Chus & Pepo - Shopska Salata (Original Mix)
2. Jorge Montia - Balearic Vibe (Original Mix)
3. Robert Abigail and DJ Rebel - Cuba (Extended Mix)
4. Matthew Codek - Aleria (Original Mix)
5. Rene et Gaston - Vallee de Larmes Remasterd
6. The Good Men - Give it up 2011
7. The Beatthiefs - Umbungo (Chocolate Puma Remix)
8. Chocolate Puma ft. Shermanology - Only love can save me
9. Stereotuners - House Dog
10. Dash Berlin - Disarm yourself (Alternate Remix)
11. Eminem ft. Rihanna - Love the way you lie (Nik Fish Hard Remix)
12. Jaydee - Like this (Original Mix)
13. Second Identity - Modified
14. Wasted Penguinz - Far from Reality (Original Mix)
15. Jan van Bass -10 - For the love of God
16. Atmozfears and Lady Faith - Pleasure and pain
17. Gunz for hire - Evolution Complete
18. Zany & DV8 - World on Fire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik denk dat ik deze week maar eens de HDJ-500 ga bestellen dan. Bedankt voor de tips!

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2011 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 20:54:

Wat denken jullie?
Afbeeldingslocatie: http://www.creativevideo.co.uk/public/product_images/altimage/06%2007%202006sennheiser_hd-25.jpg

Sennheiser HD25. Goede kwaliteit, lekker afsluitend, licht in gewicht en klein :) Wel aan de prijs.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

kaos- schreef op zondag 04 september 2011 @ 20:14:
[...]

[afbeelding]

Sennheiser HD25. Goede kwaliteit, lekker afsluitend, licht in gewicht en klein :) Wel aan de prijs.
Geniaal ding inderdaad. Sluit goed af, ook in harde dj booth's, en is erg flexibel. Ik gebruik zelfs de technics 1200, maar hij is redelijk zwaar en zweet gaat lekker tussen je huid en t leer zitten.. voordeel van de technics is dat ie wel meer bas en geluid produceert op hoog geluidsniveau, maar het is maar wat je wil. mn volgende wordt denk ik wel een hd25.. net zo duur

ps, hoe was t four feestje? sessions @ rotterdam was flink aan.. heb er nog last van :)

[ Voor 11% gewijzigd door Erikie op 05-09-2011 00:08 ]

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuisM4t
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Four feestje was erg mooi! Vette underground locatie, leuke mensen! De mensen kwamen laat binnen, maar toen ging het vooral in Techno goed los. Andere zalen hadden een beetje hun pieken en dalen gedurende de avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

MuisM4t schreef op maandag 05 september 2011 @ 00:41:
Four feestje was erg mooi! Vette underground locatie, leuke mensen! De mensen kwamen laat binnen, maar toen ging het vooral in Techno goed los. Andere zalen hadden een beetje hun pieken en dalen gedurende de avond.
techneu is dan ook de place to be ;) Maar leuk om dat te horen.. vervolgfeestje in aantocht?

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:34

Krizzie

Progressive Music \o/

Vers van de Internetradiogolven

Sounds of the Deep 023 on Pure.FM

01 » Fefo & Dario Arcas - Take Me Away (Original mix) [Sudbeat]
02 » Ewan Rill - Imagination (Original mix) [Balkan Connection]
03 » TLectual & Summer - Bomberang (Orignal mix) [Mirabilis Records]
04 » Indo - R U Sleeping (Jamie Evans remix) [Azulli Back Catalog]
05 » Marco Dassi - Five Things Of You (Orignal mix) [Hell Yeah]
06 » Luke Porter - Opiate (Kassey Voorn remix) [Sudbeat]
07 » Luke Chable - The Shepherd (Hernan Cattaneo & Martin Garcia remix) [Vapour Recordings]
08 » Infusion - Love and Imitation (Dousk remix) [Vapour Recordings]
09 » James Warren - Breathless (Lank remix) [Proton Music]
10 » Ewan Rill - Perpetuum (Original mix) [Balkan Connection]
11 » Deadpan - Revolution (Seb Dhajje remix) [Voco Records]
12 » 16Bit Lolitas & Glowfield - Calling New York (DAVI remix) [Bits And Pieces]
13 » Luke Porter - Opiate (Original mix) [Sudbeat]
14 » Cid Inc. - Blizzard (Original mix) [Replug]
15 » 16Bit Lolitas pres. Bug Report - Troubleshooter (Original mix) [Bits And Pieces]
16 » Deepfunk - Tulips Grow in Space (Cid Inc. remix) [Replug]
17 » Henry Saiz - The Way Sunlight Plays Upon Her Hair (Original mix) [Natura Sonoris]
18 » Tom Hades - Come On (Original mix) [Bedrock Records]
19 » Envotion - Down There (Original mix) [Deep Records]
20 » Juan Deminicis & Martin Etchegaray - The Curse (Silinder remix) [Replug]
21 » Gill Norris - Forme (Original mix) [Precinct Recordings]

http://kris-redding.is-mu...f-the-deep-023-on-pure-fm

Progressive Techno-ish. :)

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
MuisM4t schreef op maandag 05 september 2011 @ 00:41:
De dubstep was zwaar aan hoor :*) Heb me ook ontzettend vermaakt zaterdag, geweldige sfeer!

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maykoga
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-08 17:47

betere mix, met de Hardere stijlen..

Tracklist:

1 Burning Inside - Rayden
2 I'm Not an Addict (Accelarator Remix) - Dj Paul Elstak
3 Drunk With a Gun (Evil Activities Remix) - Endymion & Nosferatu
4 Riotstarter (State Of Emergency Remix) - Angerfist
5 Odious - Angerfist & Outblast
6 Smash (AppleAnn's Rebuild) - Evil Activities
7 Nothing To Lose
8 Bassdrum Bitch
9 On the edge - Tha Playah
10 Stalker - Advanced Dealers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobb_Deep
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-06 22:01
Ik heb ook sinds kort die Sennheiser HD-25 II, inderdaad wel investeren en als je m binnekrijgt is het van, hmmm is dit het nou maar de combinatie van het gewicht / geluidskwaliteit / comfort is het waard.

Zijn er btw nog foto's / youtubefilmpjes van FOUR ergens te vinden. Ik ben wel benieuwd!

De glazen horen klinken, maar niet weten waar de tap is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Mobb_Deep schreef op maandag 05 september 2011 @ 16:54:

Zijn er btw nog foto's / youtubefilmpjes van FOUR ergens te vinden. Ik ben wel benieuwd!
https://www.facebook.com/...81383148.330991.720303147

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Het was zeker een mooi feestje mensen, nogmaals bedankt iedereen!

Foto's en filmpjes zijn te vinden op facebook. Misschien gooi ik ze later nog wel op youtube ook.

De techno ging zeker goed los, we hebben die zaal flink op zn kop gezet, goeie muziek, leuke mensen, top sfeertje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik gebruik ook Sennheiser in-eartjes voor mn iPod enzo, het is wel topgeluid, maar die HD-25 II is wel aan de prijzige kant. (als je erbij bedenkt dat ik ook nog een Launchpad wil kopen ergens deze maand). Dus...

Het wordt even een dilemmaatje :-) Toch bedankt voor de feedback iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-09 15:15
Beste muziek-liefhebbers, even een vraagje :)

Ik ben van plan om vanavond de Denon DN-MC6000 te bestellen maar aangezien deze op de 700 euro zit kan ik volgende maand pas een setje degelijke monitoren aanschaffen..

Nou kan ik toch ook tot die tijd de Denon aan mijn Home Cinema Set koppelen middels een RCA-stekker?
Ik heb de handleiding van de Denon al geraadpleegd maar aangezien ik geen geleerde ben op kabel-gebied hoop ik dat iemand hier mee uitsluitsel kan geven.

Mijn 5.1 set bestaat uit een Onkyo NR-TX509 reciever en een Jamo S606HCS5 5.1 set..

Hartelijk bedankt alvast, t antwoord zal voor jullie hier vast simpel zijn :9

[ Voor 21% gewijzigd door maikel_rox op 06-09-2011 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Je ook gewoon een RCA naar RCA kabel gebruiken hoor. Je receiver zal echt wel een dubbele tulp ingang hebben aan de achterkant :)
Page 10 van je manual.

[ Voor 80% gewijzigd door kaos001 op 06-09-2011 12:58 ]

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
Zelfs op de voorzijde :) Thanks!

• Gerald182
Danceflight 794 / 09.09.2011

[Soundcloud: http://soundcloud.com/danceflight794/danceflight-794-9-september]

Tracklist:

1. Benny Benassi ft. Gary Go - Cinema (Congorock Remix)
2. Swedish House Mafia - Save the world (AN21 and Max Vangelli Remix)
3. Alex Gaudino ft. Kelly Rowland - What a feeling (Hardwell Remix)
4. David Guetta ft. Taio Cruz - Little Bad Girl (Norman Doray Remix)
5. Avicii - Penguin (Fade into Darkness) (Instrumental Club Mix)
6. Mastiksoul and Dada ft. Akon and Paul G - Bang it all (Chuckie Remix)
7. Truelove - Rock the Casbah
8. Brooklyn Bounce - Break the rules (Scope DJ and A-Lusion Remix)
9. The Machine ft. Raw Manners - Self Esteem Fund
10. Frequencerz - Fly with me (Original Mix)
11. Second Identity ft. MC Chucky - The Reason
12. Neilio - Obession
13. Psyko Punkz - No Fear
14. Brennan Heart - Running Late (Konvex Kick Edit)
15. Catatonic Overload - The Sexual Thrill (Ground Zero 2011 Edit)
16. Gunz for Hire - Put it on

Enjoy! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 10:14

Tijn96

In speed we trust

Laatst een AA vms4 gekocht. Het ding loopt geweldig. Ik kan er zoveel meer mee dan mijn vorige (hercules mp3 e2 :p).

Begin oktober naar nope is dope in eindhoven en misschien daar ook draaien, wie weet. Iemand anders nog leuke events in het verschiet?

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerald182
Tijn96 schreef op zondag 11 september 2011 @ 18:03:
Laatst een AA vms4 gekocht. Het ding loopt geweldig. Ik kan er zoveel meer mee dan mijn vorige (hercules mp3 e2 :p).

Begin oktober naar nope is dope in eindhoven en misschien daar ook draaien, wie weet. Iemand anders nog leuke events in het verschiet?
Hoe bedoel je 'misschien daar ook draaien'?
En beetje debiel om jezelf te quoten, maar ik ben zo verliefd op dit nummer...damn! _/-\o_

[ Voor 22% gewijzigd door Gerald182 op 12-09-2011 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

@gerald182
Familie van mij is daar de eigenaar van, en ik ben uitgenodigd om daar een keer heen te komen. En als er ruimte is om het te doen mag ik daar ook draaien. ben beniewt :)

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-09 11:08
als je dat zo schrijft zul je wel niet mogen komen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
beniewt
Dude.. :F

En draaien op Nope is Dope? Ik zou het leuk voor je vinden, maar maak je geen illusies alsjeblieft. Als 16-jarig groentje zetten ze je echt niet neer op zo'n feest hoor.
maikel_rox schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 12:45:
Beste muziek-liefhebbers, even een vraagje :)

Ik ben van plan om vanavond de Denon DN-MC6000 te bestellen maar aangezien deze op de 700 euro zit kan ik volgende maand pas een setje degelijke monitoren aanschaffen..
Ik neem aan dat je op de hoogte bent van het feit dat er alleen LE software bij zit hè? Kun je beter voor de S4 gaan, tenzij je de stand-alone mixer echt gaat gebruiken.

[ Voor 198% gewijzigd door bram1984 op 12-09-2011 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

Whyte schreef op maandag 12 september 2011 @ 11:59:
[...]

als je dat zo schrijft zul je wel niet mogen komen :X
typen is niet mijn beste kant....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Je bedoelt schrijven. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

bram1984 schreef op maandag 12 september 2011 @ 13:13:
[...]

En draaien op Nope is Dope? Ik zou het leuk voor je vinden, maar maak je geen illusies alsjeblieft. Als 16-jarig groentje zetten ze je echt niet neer op zo'n feest hoor.
Wat denk je dat Kenneth G, Quintino en de hele beginfam dan waren? Die gasten draaiden geen enkele track netjes aan elkaar toen Nope is Dope begon.

Als die 16-jarige gast een beetje kan mixen, zal er vast wel ergens ruimte zijn (al is 't maar om te openen bijvoorbeeld). Als het klopt wat hij, dan onderschat je de belangrijkheid van connecties hebben ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
bram1984 schreef op maandag 12 september 2011 @ 13:13:
[...]

[...]

Ik neem aan dat je op de hoogte bent van het feit dat er alleen LE software bij zit hè? Kun je beter voor de S4 gaan, tenzij je de stand-alone mixer echt gaat gebruiken.
Heb Traktor 2 al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan00
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:49
Tijn96 schreef op maandag 12 september 2011 @ 09:55:
@gerald182
Familie van mij is daar de eigenaar van, en ik ben uitgenodigd om daar een keer heen te komen. En als er ruimte is om het te doen mag ik daar ook draaien. ben beniewt :)
Familie is eigenaar van de Effenaar of van NID?

Ik zou er niet teveel van verwachten, maar ik hoop voor je dat je een kans krijgt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
BtM909 schreef op maandag 12 september 2011 @ 17:13:
[...]

Wat denk je dat Kenneth G, Quintino en de hele beginfam dan waren? Die gasten draaiden geen enkele track netjes aan elkaar toen Nope is Dope begon.

Als die 16-jarige gast een beetje kan mixen, zal er vast wel ergens ruimte zijn (al is 't maar om te openen bijvoorbeeld). Als het klopt wat hij, dan onderschat je de belangrijkheid van connecties hebben ;)
No offence richting hem verder, maar hij is echt net begonnen. Heb je z'n mixjes nooit gehoord? Dan moet je daar niet eens willen draaien, maar gewoon nog heel veel oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

Daan00 schreef op maandag 12 september 2011 @ 19:29:
[...]

Familie is eigenaar van de Effenaar of van NID?

Ik zou er niet teveel van verwachten, maar ik hoop voor je dat je een kans krijgt!!
NID, ik mag openen maar ik verwacht er niet te veel van. want het is het eerste half uur van het feest dus iedereen moet dan nog binnen komen.
Verder zijn mijn "skills" goed genoeg bevonden om daar een stukje te mogen draaien.
de ervaring is alleen al super gaaf.
nu maar hopen dat het lekker gaat.

EDIT: en ik draai met iemand samen dus niet alleen, zo erg vertrouwen ze me ook weer niet :+

[ Voor 8% gewijzigd door Tijn96 op 12-09-2011 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Mooi zo. Succes, en we horen graag hoe het was. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan00
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:49
Tijn96 schreef op maandag 12 september 2011 @ 19:36:
[...]
Verder zijn mijn "skills" goed genoeg bevonden om daar een stukje te mogen draaien.
de ervaring is alleen al super gaaf.
En dan heb je van die DJ's die in hun bio zetten; Gedraaid op NID etc etc..
Terwijl het niet zoveel voorstelt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

Daan00 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 03:27:
[...]

En dan heb je van die DJ's die in hun bio zetten; Gedraaid op NID etc etc..
Terwijl het niet zoveel voorstelt..
Daar geef ik eerlijk gezegt niet zo veel om. Vind het al gaaf genoeg om daar te staan en misschien vaker dan 1 keer.
Aan de andere kant NID is wel tot +-15000 mensen dus het zijn geen lullige feestjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlaaing peerd
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18:19
Tijn96 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 07:18:
[...]

Daar geef ik eerlijk gezegt niet zo veel om. Vind het al gaaf genoeg om daar te staan en misschien vaker dan 1 keer.
Aan de andere kant NID is wel tot +-15000 mensen dus het zijn geen lullige feestjes
Veel plezier daar mang! Kritiek of niet, je kan daar gewoon draaien, wie wil er als beginnende DJ nou niet op een groot feest draaien?

Check nog even de stijl die ze daar draaien en probeer een beetje in die stijl een setje te maken. Wat je hier gepost hebt was afentoe te breed (van trance tot skihut naar daft punk tot techno-ish e.d).

Verder ook een beetje netwerken, leer mensen kennen. altijd goed als ze je naam weten en misschien hebben ze zelfs meteen een nieuwe gig voor je. Succes daar iig, dat zijn goeie feestjes om ervaringen op te doen!

FF wat anders in de GoT-DJ roddelhoek;

Is het waar dat Rubjo99 door een paar freaky behaarde spanjaarden gefingerraped is tijdens Four in Groningen?

:9~

[ Voor 8% gewijzigd door vlaaing peerd op 13-09-2011 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
vlaaing peerd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 08:53:
[...]

FF wat anders in de GoT-DJ roddelhoek;

Is het waar dat Rubjo99 door een paar freaky behaarde spanjaarden gefingerraped is tijdens Four in Groningen?

:9~
rofl, wtf? :+ Waar haal je dat nou weer vandaan ouwe viezerik ?

Soundcloud

Pagina: 1 ... 42 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.