Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:37

Erikie

www.erikie.nl

Tja kak, geen midi out led verlichting.. wel erg donker in t donker, maar opzich is alles op de tast prima te vinden..
Mobb_Deep schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:07:
Kun jij wel lekker bijdraaien Erikie of doe je dat op de oldschool manier door met je pitch te beatmatchen? Er zit niet veel ruimte tussen je TT en je laptop :P
Uiteraard oldskool beatmatchen met de pitch van de draaitafels. Dat is echt geen probleem meer bij mij..Af en toe bijsturen vind ik juist een heel erg fijn 'dj' gevoel, alleen zelfs dan verveel ik me nog :) Daarom deze xone:1d, die ik volgens mij nu echt onmogelijk heb gemapt. Ik gebruik de faders voor de dry/wet van mn effecten, en die potmeters voor de overige knoppen van de effecten. Die 12 knopjes eronder gebruik ik voor de loop en beatjump, en de lengte instellingen (met die shiftknop boven de jogwheel) . Die shiftknop gebruik ik dan ook weer door het browsen van mn mappen.. de onderste 4 buttons voor t aan en uitzetten van mn effecten. Per deck (ik gebruik er maar twee a+b) heb ik dus 1 permanent effect (filter:92) gemapt en 2 gedeelde (delay & flanger). die kan ik opzich nog een keer instellen met een vage shiftknop.. Nu nog een layout maken, maar eigenlijk vraag ik me af of dat wel zinnig is, want niemand mag er aan komen :p Maargoed, 5 uur lopen mappen doe ik niet meer...

Eigenlijk is het enige voordeel dat m'n effectenbak nu naast mn mengtafel staat, ipv zo'n onhandig keyboard waar de effecten op de toetsen zijn gemapt ... Mensen vroegen zich nogal eens af of ik een liedje ging spelen......

overigens nog een deephoussetje van van 't weekend
[Soundcloud: http://soundcloud.com/erik-de-boer-1/lets-go-deep]

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobb_Deep
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-06 22:01
Facking chill mixje, kun je me vertellen welk nummer je draai op 31 min en 20 seconden? Die zoek ik al een tijdje :)!

De glazen horen klinken, maar niet weten waar de tap is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:12:
[...]

Ik heb ook op Good Heavens gedraaid samen met mijn maat aka D-Vine & Kubahwe. Onder welke artiestennaam draai jij?
kaos & proces

(check soundcloud link)

[ Voor 5% gewijzigd door kaos001 op 07-06-2011 08:15 ]

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Mobb_Deep schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 07:48:
Facking chill mixje, kun je me vertellen welk nummer je draai op 31 min en 20 seconden? Die zoek ik al een tijdje :)!
hmm, ik dacht van bas amro, maar da's niet t geval.. Ik zoek m vanavond ff op als ik thuis ben..

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Misschien een leuk idee, lopen hier geen mensen rond die feestjes organiseren? Lijkt me erg tof om een tweakers-DJ-avond te houden. Met het liefst een heel pak mensen erbij natuurlijk 8)
Je moet het dan alleen niet aankondigen als een "nerd"-feestje, maar even in een ander jasje stoppen.

Goed idee?

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoewe
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:27
Whehe, 'iedereen-hier-is-DJ-feestjes' zijn vrij rampzalig. Elkaar de hele tijd achter de decks vandaan trekken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Sjoewe schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:42:
Whehe, 'iedereen-hier-is-DJ-feestjes' zijn vrij rampzalig. Elkaar de hele tijd achter de decks vandaan trekken :P
Nee, ik bedoel wel met een degelijke line-up etc. Als iemand nou een mooie locatie heeft waar hij gebruik van kan maken, of iets kan regelen voor weinig, best een idee niet? Misschien ben ik ook wel iets te romantisch ingesteld, maar het leek mij geinig.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

kaos- schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:44:
[...]

Nee, ik bedoel wel met een degelijke line-up etc. Als iemand nou een mooie locatie heeft waar hij gebruik van kan maken, of iets kan regelen voor weinig, best een idee niet? Misschien ben ik ook wel iets te romantisch ingesteld, maar het leek mij geinig.
Leuk idee, ik wil wel meedoen :) Echter is zoeits inderdaad moeilijk te realiseren. Je bent zo een paar 1000 euro kwijt om een tent af te huren en nog een probleem is dat je toch wel 1 bekende naam erbij moet hebben. Misschien dat t buiten de randstad wel gaat lukken, maargoed, volgens mij luisteren ze daar alleen maar carnavals muziek O-) . Illegale feestjes zijn top overigens, helaas komen de juten daar ook vrij snel achter :( . Overdag in een park is meestal ook wel leuk! Het enige is dat je dan ongeveer 200 euro kwijt bent voor de soundsystem en een aggregraat. Laatst nog een feestje gehouden in een weiland vlakbij rtm, daar kwma de politie niet opdagen! Helaas ben je wel afhankelijk van het weer.. Maar als ze zo'n feest organiseert op facebook, en de locatie op t laatste moment pas bekend maakt, dan komt dat meestal wel goed.

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoewe
Ik heb afgelopen jaar feesten georganiseerd, met toch zeker niet de minste namen, maar zelfs quitte draaien is echt heel moeilijk zonder het gelijk retecommercieel aan te pakken. Alleen een tent huren zit je al vaak op 1000 euro.

Dan kan je inderdaad beter een paar speakers en een aggregaat huren en lekker een middagje in het amsterdamse bos gaan freaken met wat goede bekenden. Als iedereen meebetaalt dan heb je het over 5 euro p.p. ofzo. Dat is te doen ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Sjoewe op 07-06-2011 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-09 11:08
Pff tell me something over het organiseren van feesten :p. Hels karwei.

Anyway, als er plannen zijn, betrek me er bij, ik studeer er voor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Waar woont iedereen eigenlijk? In rotterdam krijg ik ws wel 50 man op de been, maar dan moet het wel omstreeks rtm zijn..

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Genoeg positivisme hier dus :) Goed goed.

Het beste is om een locatie die al bestaat te regelen (discotheek? groot cafe?). Of is een tent en zelf de hele kermis regelen beter?

Aangezien ik hier best wat verschillende stijlen zie langskomen is het misschien ook leuk om die genres te combineren in 1 electronisch feestje.

@ erikie; Ik woon in Almelo, maar kom uit het westen van het land.

[ Voor 9% gewijzigd door kaos001 op 07-06-2011 11:55 ]

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
Midi-Tweaker-fightclub :+

Ik heb nog wel een aantal offertes voor verschillende locaties in Utrecht en A'dam liggen. Beginnen allemaal rond de 1500 euro.

Kunnen we beter een ziekelijke illegale ergens organiseren.

Ik weet dat er een gigantische oude brouwerij leeg staat in Breda. Komt nooit iemand, nog nooit een feest gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Whyte schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:58:
Midi-Tweaker-fightclub :+

Ik heb nog wel een aantal offertes voor verschillende locaties in Utrecht en A'dam liggen. Beginnen allemaal rond de 1500 euro.

Kunnen we beter een ziekelijke illegale ergens organiseren.

Ik weet dat er een gigantische oude brouwerij leeg staat in Breda. Komt nooit iemand, nog nooit een feest gegeven.
Ja man dat zijn echt de betere lokaties. Ik ben ooit een keer onder een brug begonnen onder een snelweg.. Nou, we waren daar weer snel weg :P Kut politie...

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Whyte schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:58:

Klinkt hard, moeten we allen wel ervoor zorgen dat er ook gigantisch veel mensen komen en een boze PA hebben staan. :*)

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
kaos- schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:59:
[...]

Klinkt hard, moeten we allen wel ervoor zorgen dat er ook gigantisch veel mensen komen en een boze PA hebben staan. :*)
Tja, in Breda is amper een scene natuurlijk. Tenzij we er gelijk een festival omheen bouwen.

Life in the Brewery Festival :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Whyte schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:10:
[...]

Tja, in Breda is amper een scene natuurlijk. Tenzij we er gelijk een festival omheen bouwen.

Life in the Brewery Festival :+
Maar er zit denk ik wel potentie in breda.. beetje goed aanpakken. Maar facebook is wel een mooi social media ding om een feestje te laten hypen.. Alleen de goeie mensen uit zoeken die dingen willen delen..

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Erikie schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:13:
[...]

Maar er zit denk ik wel potentie in breda.. beetje goed aanpakken. Maar facebook is wel een mooi social media ding om een feestje te laten hypen.. Alleen de goeie mensen uit zoeken die dingen willen delen..
Probleem is alleen dat de wouten roet in het eten kunnen gooien. Social media is leuk, maar er lopen genoeg snitches rond :-(

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
kaos- schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:34:
[...]

Probleem is alleen dat de wouten roet in het eten kunnen gooien. Social media is leuk, maar er lopen genoeg snitches rond :-(
Ik weet wie het pand in beheer heeft, en die wilden er in de komende jaren waarschijnlijk een eventlocatie van bouwen. Er is dus potentie om het met toestemming te kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Whyte schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:36:
[...]

Ik weet wie het pand in beheer heeft, en die wilden er in de komende jaren waarschijnlijk een eventlocatie van bouwen. Er is dus potentie om het met toestemming te kunnen doen.
Dat klinkt helemaal goed dan. Hoe zit het met omringende gebouwen/woningen? Kans op overlast e.d. ? Als dat allemaal goed is wil ik wel meedoen om er een geslaagd feestje van te maken :)

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe groot is die brouwerij? Zou je zelfs nog verschillende zalen kunnen doen voor verschillende stijlen.
EDIT: Wat ook kan is mischien bijvoorbeeld een gemeente sportzaal afhuren. Dat zal denk ik ook wel niet al te duur zijn.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2011 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Traktor 2.0.2 update :) Snap alleen niet waarom, als ik Copy kies om automatisch alles van mijn 2.0.1 installatie te laten kopiëren, ik alsnog handmatig mijn oude collectie moet importeren. Als ik dat niet doe gaat hij doodleuk alles opnieuw analyzen, wat een dag duurt. Laat maar, hij gaat alsnog alles opnieuw analyzen :/

[ Voor 10% gewijzigd door Tsunami op 07-06-2011 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoewe
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:44:
Hoe groot is die brouwerij? Zou je zelfs nog verschillende zalen kunnen doen voor verschillende stijlen.
EDIT: Wat ook kan is mischien bijvoorbeeld een gemeente sportzaal afhuren. Dat zal denk ik ook wel niet al te duur zijn.
Daar krijg je geen vergunning voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Lekkere akoestiek zal dat geven. :/
Zonder gein, opzich leuk, maar wel erg opgesloten. Alleen aan de bovenkant ramen, en een vierkante doos nodigt niet echt uit tot een party-alarm als ik eerlijk ben.
Sjoewe schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 13:07:
[...]

Daar krijg je geen vergunning voor ;)
Dat ook nog es, dus een no-go lijkt me.
Die brouwerij zie ik wel zitten. Omdat het leeg staat krijg je sowieso wel beetje underground sfeertje. :9

[ Voor 22% gewijzigd door kaos001 op 07-06-2011 13:10 ]

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlaaing peerd
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-09 11:37
Feesten organiseren kan vaak in samenwerking met de horecagelegenheden, doorgaans worden mij er 2 constructies aangeboden;
1. Je betaald alles wat de zaal niet bied en je vangt alle entree. De zaal zorgt voor bewaking, personeel en vangt de inkomsten van de bar. Erg gunstig als de zaal al een goede PA en lichtinstallatie heeft.
2. Je laat de venue voor alles betalen en zij vangen alles en jij organiseert alleen. Niks verdienen, maar wel risicoloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoewe
Ik ken geen tent meer die in deze tijd het risico neemt om te investeren in een onzekere avond, meestal moet je dan een bargarrantie afgeven van een paar ruggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Is het trouwens ook niet zo dat een horeca-gelegenheid maar een x aantal keer per jaar een feest mag organiseren van de gemeente?

[ Voor 6% gewijzigd door kaos001 op 07-06-2011 13:13 ]

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
kaos- schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:39:
[...]

Dat klinkt helemaal goed dan. Hoe zit het met omringende gebouwen/woningen? Kans op overlast e.d. ?
Ze zijn op dit moment een woonwijk aan het bouwen er omheen, wonen nog weinig mensen :)
Echt huge, kun je wel 8 stages in kwijt :P
Als dat allemaal goed is wil ik wel meedoen om er een geslaagd feestje van te maken :)
Ja ik ook wel, maar regel maar eerst een kleine 10.000euro om mee te beginnen ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlaaing peerd
@Sjoewe

klopt, je moet bij reguliere horeca dan ook vaak een risico bijleggen of aantonen dat de avond meer als gemiddeld bezoekers gaat opleveren. Er zijn in mijn woonplaats echter behoorlijk wat panden die geen commerciele instelling zjin en juist bestaan om evenementen te organiseren, hier is het vaak wat makkelijker omdat er geen winstoogmerk is en word vaak ook nog door de gemeente gesubsidieerd.

Een groter probleem vind ik de concurrentie, bijna elk weekend is er wel een feest van gelijke genre en sommigen halen dan ook echt de hele wereldtop op 1 avond hierheen. Daar kan je niet mee op dezelfde avond concurerren met je lokale supportacts + 1 bekendere.
kaos- schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 13:13:
Is het trouwens ook niet zo dat een horeca-gelegenheid maar een x aantal keer per jaar een feest mag organiseren van de gemeente?
Dat is alleen als je geluidsoverlast produceert of in openbare ruimte bezig bent, dan moet je een vergunning aanvragen (en moet je om 24u ophouden). Verdere zaken worden vaak per gemeente verschillend geregeld.

[ Voor 25% gewijzigd door vlaaing peerd op 07-06-2011 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoewe
Beetje meer uptempo en happy dan m'n gebruikelijke sjoeges, maar wel leuk dacht ik: [Soundcloud: http://soundcloud.com/sjoewe/avex-lemarto-feel-like-i-do]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
@peerd,

Niet te geloven dat je haast in de rij moet staan om een feestje te kunnen geven. Hier in Almelo is echt geen reet te doen qua dance/electronische muziek. De gemeente houdt alles tegen lijkt het wel.

Laatst bij hoge uitzondering wat dubstep kunnen draaien in een (rock)café.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
Ja maar dan heb je het ook over fucking Almelooe :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Whyte schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 13:48:
Ja maar dan heb je het ook over fucking Almelooe :+
Klopt ook hoor. Ik doe het mezelf aan. Toch snap ik er geen klote van. Hengelo en Enschede hebben wekelijks dikke feesten met verschillende genres. In Almelo is echt he_le_maal niets. Op het theaterhotel na :/
Zo hadden we in een café zo nu en dan nog wel es een hiphop avondje, maar aangezien dat café ook failliet is blijft er gewoonweg niets over.

Nu willen ze een groot poppodium gaan maken, geloof er niets van.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -_D_-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 13:38

-_D_-

Polsbandje

Sjoewe schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 13:40:
Beetje meer uptempo en happy dan m'n gebruikelijke sjoeges, maar wel leuk dacht ik: [audio]
Lekker setje dude :Y)

- - Ik draai en maak muziek :) - -
It's not far back to sanity
At least it's not for me
And when the wind is right you can sail away
And find serenity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

ps, hier m'n midimapping van mn xone:1d

Afbeeldingslocatie: http://www.erikie.nl/traktorCustom_erikie_thumb.jpg

maar volgens mij ben ik nog de helft vergeten .. Illustratorskills = -100

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook een optie is een sponser zoeken. Mischien een geluidsbedrijf proberen over te halen? Of een DJ/Geluids winkel of dergelijke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuisM4t
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
@paar pagina's terug: Ik zou die mixtrack pro laten liggen. http://link.marktplaats.nl/454153775

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlaaing peerd
Voel ik een t.net forum party aankomen?

Lijkt me wel een bruut plan eigenlijk, elke stijl z'n eigen area. :D Maarja, Breda is wel errug ver van Groningen af.

@Kaos,
Vond ik ook wel vreemd, merkte ook al dat Hengelo en Enschede goed actief op partygebied is. Maarja, misschien cateren ze ook veel voor de omliggende steden. Komt het niet omdat er daar veel meer studenten/jongeren zijn dan Almelo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
vlaaing peerd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 15:45:

Lijkt me wel een bruut plan eigenlijk, elke stijl z'n eigen area. :D Maarja, Breda is wel errug ver van Groningen af.

@Kaos,
Vond ik ook wel vreemd, merkte ook al dat Hengelo en Enschede goed actief op partygebied is. Maarja, misschien cateren ze ook veel voor de omliggende steden. Komt het niet omdat er daar veel meer studenten/jongeren zijn dan Almelo?
Lijkt mij ook echt een gruwelijk idee om een dik feest te organiseren. Het geld is alleen een beetje een probleem gok ik zo :-(
Enschede heeft meer jongeren (grotere stad ook), maar Hengelo en Almelo verschillen (bijna)niets van elkaar. De gemeente Almelo is gewoon erg slecht bezig op party-gebied. Sowieso heeft Almelo een erg slechte naam qua stad. De mensen die er wonen zijn 9 van de 10 keer best leuk,maar de stad zelf suckt gewoon.

Het is gewoon te zot voor woorden dat ik een tijd geleden in Nijverdal dubstep aan het draaien was. Nijverdal... dat kleine gat wat bij ons in de buurt ligt. En de tent zat ram vol.

[ Voor 8% gewijzigd door kaos001 op 07-06-2011 15:49 ]

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaos- schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 08:14:
[...]

kaos & proces

(check soundcloud link)
Ah dubstep etc ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobb_Deep
@ Erikie, Bas Amro - Let me be you (Original Mix). Weet ik weer waar ik mee ga openen a.s. zaterdag :)

Zoeken @ FB op 't Wagie Festival

p.s. ik organiseer ook wel eens wat... Sfeer impressie van vorig jaar (toen was het in mijn achtertuin / laatste DJ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuisM4t
  • Niet online
Over dat feest: heeft er niet iemand ergens contacten bij een poppodium of andere non-profit instelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Mobb_Deep schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 17:08:
@ Erikie, Bas Amro - Let me be you (Original Mix). Weet ik weer waar ik mee ga openen a.s. zaterdag :)

Zoeken @ FB op 't Wagie Festival

p.s. ik organiseer ook wel eens wat... Sfeer impressie van vorig jaar (toen was het in mijn achtertuin / laatste DJ)

[video]
Okee, dat wordt dus een feestje in jouw achtertuin!!!! Count me in :P

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mobb_Deep schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 17:08:
Ha! Ik zal het Bas zeggen, zeker wel legaal verkregen toch?;)
vlaaing peerd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 15:45:
merkte ook al dat Hengelo en Enschede goed actief op partygebied is.
Nou is het in Enschede en Hengelo ook erg beperkt hoor. De mainstream stijlen lopen goed (house, hardstyle) (mede door Absolutely Fresh), maar voor de rest is het mager (op dubstep atm na). Afgelopen keer tijdens Twidl met Speedy J was er twintig man in het Metropool. Tijdens Onraad (house/techno) was het beter, maar ook niet vol.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2011 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
MuisM4t schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 17:18:
Over dat feest: heeft er niet iemand ergens contacten bij een poppodium of andere non-profit instelling?
Heb ik wel, alleen moeten we wel met een goed format komen. Welke sfeer gaan we neerzetten, wat voor soort feest gaat het worden, wat voor publiek trekken we aan etc.

Het moet geen "van alles en nog wat" feestje worden denk ik. Hiphop, house, dubstep, elektro zijn allemaal genres wat ik vet vind, maar om dat in 1 feest te proppen is ook weer zoiets.

Als mensen goede plannen hebben kan ik misschien eventueel wel iets op poten zetten, al klinkt de achtertuin van Mobb_deep ook niet verkeerd 8)

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan eventueel mischien ook wel iets regelen bij poppodium De Meester in Almere. Techno & House zie je eigenlijk nooit bij De Meester, dus dan kunnen we mischien met een uniek format (uniek voor De Meester) komen. Echter Hiphop en dubstep feestjes worden daar vrij vaak gedaan. Als ik me niet vergis is het dacht ik ook met 2 zalen. heeft De Meester ook twee zalen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2011 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 10:24
afgelopen donderdag op een festival moeten openen..

alleen op het einde was er nog een dj te laat dus toen nog kwartiertje in moeten vallen :D

video: http://www.facebook.com/video/video.php?v=227523997275801 (weet alleen niet of de video op prive staat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
Damn wat een herrie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 10:24
dank u :P track was sandy warez - push the last door (remix)

draai overigens wel meer als alleen dit 'soort' muziek,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Ik wilde ook wat posten, maar ik dacht, laat ik lief blijven :P

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-05 22:54
Toch maar een upgrade naar Traktor 2 Pro gedaan (had de vorige versie al), en dat bevalt me erg goed zeg! :) Ik ga denk ik switchen van Ableton Live naar Traktor voor mixen.

Aangesloten met m'n VCM 600, externe mixer heb ik niet eens meer nodig zo. Gister 3 uur non stop staan mixen. :)

Noushka's Magnificent Dream | Unity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlaaing peerd
MuisM4t schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 17:18:
joah. In Groningen en Emmen wel. sjeah, voor de meesten wel een flinke uithoek denk ik.

We zouden op zich best een flinke zaal in Groningen kunnen afhuren met een stuk of 3-4 areas , iedere area eigen stijl en verzorgt eigen DJ's etc. Nou, als er wat lui of 6-7 te porren zijn valt het ook wel mee met de kosten en risico's. Misschien loopt 't wel vol, verdienen we er ook nog aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vlaaing peerd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 21:39:
[...]

joah. In Groningen en Emmen wel. sjeah, voor de meesten wel een flinke uithoek denk ik.

We zouden op zich best een flinke zaal in Groningen kunnen afhuren met een stuk of 3-4 areas , iedere area eigen stijl en verzorgt eigen DJ's etc. Nou, als er wat lui of 6-7 te porren zijn valt het ook wel mee met de kosten en risico's. Misschien loopt 't wel vol, verdienen we er ook nog aan.
Denk dat locatie wel meevalt, zowiezo gaan de meeste wel wat verder voor een leuk feestje :).
Maar van de kosten afhangend wil ik best wel meedoen, een introtje draaien of dergelijks. Zeker omdat ik graag ook wel wat club ervaring wil opdoen, tot nu toe eigenlijk alleen nog maar op wat house partys en wat kleinere feestjes gedraait. Maar hoeveel zou dat ongeveer kosten voor als we iets van 7 man kunnen porren?

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2011 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
Reken maar op zo'n 2000 euro minimaal. Exclusief decoratie, aanvullende techniek, promotie e.d.

Heb hier een kant en klaar concept liggen voor een feest dat 2 area's beslaat, incl kostenraming e.d. Dan zit je (incl) locatie al gauw aan de 10.000 euro hoor :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoewe
Top tip: zorg dat je een BTW-nummer hebt, want alles is kwa prijs exclusief BTW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-09 16:48

Tijn96

In speed we trust

Whyte schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 22:19:
Reken maar op zo'n 2000 euro minimaal. Exclusief decoratie, aanvullende techniek, promotie e.d.

Heb hier een kant en klaar concept liggen voor een feest dat 2 area's beslaat, incl kostenraming e.d. Dan zit je (incl) locatie al gauw aan de 10.000 euro hoor :/
misschien zijn er wel winkels/bedrijven, die dj stuff etc verkopen die dit idee interessant vinden en een gedeelte willen sponseren (bijv. speakers leveren).

Het idee vindt ik iig erg leuk ;)

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoewe
Reken er maar niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuisM4t
  • Niet online
vlaaing peerd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 21:39:
[...]

Groningen heeft wat dat betreft inderdaad wel veel te bieden (woon er toevallig zelf ook :+ ) . Afgelopen zaterdag nog naar Slagmalskluben geweest op de Vismarkt en later in Simplon. Vond het in Simplon tegenvallen: ze kregen hun apparatuur niet goed aangesloten , zo leek het tenminste, en toen gingen ze niet live spelen maar ging één van die jongens "gewoon" draaien. Een paar van die gasten nog wat dronken random aan de filters draaien etc. Jammer. Op de Vismarkt was het wel wat ik ervan had verwacht: erg de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobb_Deep
Waarom meteen zo groot, samen met andere heb ik al meerdere feestjes georganiseerd (Minimaal = Maximaal). Gewoon een geschikte kroeg benaderen en je idee vertellen. Geluidset huren + apparatuur. 1000 flyers laten drukken voor nog geen 30 euro inc. verzendkosten. Entree op een eurotje of € 5 en de baromzet is voor de kroegeigenaar. En gaan met een mannetje of 2 a 3 honderd?

+ wij hadden ook nog een killer van een promotour gedaan :D. Kiek me gaan met me trekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlaaing peerd
Ik heb even rongekeken. Ik verwacht de komende dagen nog exactere offertes terug, maar op basis van hun vaste prijzen:

Groningen - Hundread Sound accompany - 3 indoor area's + 1 outdoor = €352,- voor 6 uur (waarschijnlijk dan de gehele nacht) + apparatuurhuur +/- €300,- Lichtshow/PA) Nadeel, geen personeel, voordeel; baropbrengsten zijn voor de organisatie. Erg underground locatie, extreem goede geluidsapparatuur. Zelf regelen: DJ's en specifieke randapparatuur (controllers bv), personeel voor drank- kaartverkoop, garderobe. Iemand nodig met BTW#/KvK inschrijving.

Emmen - Blanko - 1 grote zaal (+/-400mensen) + buitenterras, incl 8KW soundsysteem, huur=Gratis! baropbrengst voor de zaal, kaartopbrengst voor de organiserende partij. Nadeel, in 1 zaal kun je moeilijk verschillende stijlen doen, buitenterras gaat om 12u dicht. Zelf regelen: DJ's en specifieke randapparatuur (controllers bv), 1 a 2 mensen personeel voor allroundwerkzaamheden/communicatie met de mensen van de zaal.

Tel bij zulke evenementen zo'n 250 eurie uit voor posters/flyers op en dan is het allemaal best te doen, mits we gewoon uit eigen forum de DJ's halen. Verdere evenementpromotie is gratis.

Een bezoeker of 300 moet sowieso lukken , bij een ticketprijs van 5,- is het risico p.p. ongeveer precies 0,- in het geval van Emmen kunnen we niet eens met 100 bezoekers erbij in schieten. En elke bezoeker meer is gewoon aftikken.

sja, waarom niet?

[ Voor 3% gewijzigd door vlaaing peerd op 08-06-2011 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:30
Ahhh dacht je klaar te zijn, gaat het toch weer kriebelen.....
Mijn oom heeft een upgrade gedaan naar een paartje CDJ2000 en een DJM 2000 (don't ask :X )
Zijn oude setje staat nu stof te happen...vandaar deze vraag.

Wat vinden jullie een mooie prijs voor een paartje Denon S3500 en een DJM 800?
Die DJM's gaan voor 700 euro van eigenaar dacht ik zo en die S3500 heb ik niet echt een prijsindicatie.

Het blijft familie maar ik wil wel een realistisch bod doen.

(iets met aard en beestje)

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-05 22:54
Lijkt me ook wel een tof plan zo'n feest. :) Mocht je nog DJ's te kort komen dan hou ik me aanbevolen. ;)

Noushka's Magnificent Dream | Unity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ KillaZ: ik denk dat 1000 euro wel een realistisch bod is voor de gehele set. Afhankelijk van hoe oud alles is en eventueel nog geldende garantie etc.

De S3500 zijn EOL, maar wel erg goede spelers. De DJM is het meest waardevast. Ja, denk dat 1000 euro wel redelijk is. 400 voor de spelers en 600 voor de mixer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Kunnen we niet een DJ contest houden voor enkele plekken in de line-up van het Tweakersfeest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Unomomentodado schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 11:22:
Kunnen we niet een DJ contest houden voor enkele plekken in de line-up van het Tweakersfeest?
Dat is sowieso een leuke, zelfs zonder tweakfest.. Moeten we alleen wel genre's verzinnen.. 3 genres bijv? 1. dubstep, 2. minimal / techno, 3. house?

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlaaing peerd
Dan moet er wel eerst een tweakerfeest zijn natuurlijk ;)

Het lijkt mij het beste idee om gewoon met zo'n 8 lui die zelf draaien het feest inelkaar te flansen, en naast zelf draaien het één en ander aan hand- en spandiensten doen, zoals zaal opbouwen, DJ booth inrichten, andere DJ begeleiden,enz. zodat we zoveel mogelijk personeelskosten kunnen uitsparen.

De kosten komen dan op zo'n 150,- p.p en een realistisch risico dat je er 50,- bij inschiet en de mogelijkheid om het geld te verviervoudigen.

Dus 8 lui, 4 hoofdstijlen/area's. Who's in?

Hebben we het dan op poten gezet dan kunnen we zeker nog meer t.net-Dj's erbij halen, maar er moet wel eerst iets op papier staan natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubjo99
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-07-2020
Ik doe hier volledig aan mee, als er duidelijke plannen etc zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlaaing peerd
rubjo99 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 11:41:
Ik doe hier volledig aan mee, als er duidelijke plannen etc zijn :)
Bij inzet begint het natuurlijk! Als er genoeg animo is dan wil ik er wel een fatsoenlijke planning van maken.

- Wat voor stijl draai je, kun je in je genre nog meer lui verzamelen en heb je zin voor dat genre een zaal in te richten?
- ben je bereid 150,- te investeren?
- Ben je bereid naast een DJ set te leveren ook wat klusjes te doen zoals zaal inrichten e.d.?

Dezelfde vragen gelden voor elke andere geinteresseerde natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubjo99
- Wat voor stijl draai je, kun je in je genre nog meer lui verzamelen en heb je zin voor dat genre een zaal in te richten? Ik draai voornamelijk Drum&Bass, dubstep, minimal, glitch en electro house. En daar een zaal voor inrichten zou ik totaal geen probleem vinden
- ben je bereid 150,- te investeren? Jazeker :)
- Ben je bereid naast een DJ set te leveren ook wat klusjes te doen zoals zaal inrichten e.d.? Totaal :)

Misschien ook wel handig voor als er een locatie is afgesproken, voor mensen die er dan te ver vanaf wonen, om slaapplekken te regelen

[ Voor 3% gewijzigd door rubjo99 op 08-06-2011 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
- Wat voor stijl draai je, kun je in je genre nog meer lui verzamelen en heb je zin voor dat genre een zaal in te richten?
Voornamelijk Dubstep en Drum and bass.
Ikzelf wel, even mijn DJ-maat vragen (we draaien altijd samen)
- Ben je bereid naast een DJ set te leveren ook wat klusjes te doen zoals zaal inrichten e.d.?
Geen enkel probleem :)

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dubstep, een zaal inrichten zal een goed idee zijn aangezien het aantal dubstep djs.
Tuurlijk, maar hetzelfde als Kaoss, even mijn maat vragen vanmiddag.
Geen enkel probleem.

EDIT: Denk wel dat groningen mischien een betere locatie is, echter zitten er wel 2 groten nadelen aan zie ik. Heeft iemand een KvK#? En het personeel, ik vind het niet erg om zelf bijvoorbeeld achter de bar te staan als ik niet draai, maar ik weet niet of iedereen dat wel wil doen?

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2011 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ik sta er in principe ook wel voor open.

Ik draai techno, in de breedste zin van het woord: minimaal, housey of gewoon snoeihard.

Hier wat sets:

http://soundcloud.com/bramble-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlaaing peerd
wow, beswel veel dubstep lui dus hiero.

Slaapplekken zijn te regelen, geen enkel probleem. Zojuist een offerte aangevraagd bij Hundread van oa:http://www.ondrstbvn.nl/ en http://partyflock.nl/location/9476/archive.html#archive

ik zal jullie het direct laten horen als ik antwoord heb.

Als we al een zaal voor dnb en dst hebben blijven er nog 2 areas over, we zouden dan evt iets van Techno/minimal erbij kunnen doen (1 zaal hard, 1 zaal wat chiller)? Animo?

edit@Dutchbastard
Zojuist al iemand gevonden met KvK/BTW# én sociale hygiene, in orde dus. Inderdaad zullen we zulke klusjes moeten verdelen, ook ik heb wel barervaring en ook ik wil buiten het draaien om wel een dienst draaien. Ik denk dat we daarover wel uitkomen.

@Bram,
Mooi ook wat uit de techno hoek, weet je nog meer lui te porren in je stijl?

[ Voor 28% gewijzigd door vlaaing peerd op 08-06-2011 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

bram1984 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:12:
Ik sta er in principe ook wel voor open.

Ik draai techno, in de breedste zin van het woord: minimaal, housey of gewoon snoeihard.

Hier wat sets:

http://soundcloud.com/bramble-1
with stupid ^^

minimal / techno / deephouse / house
http://www.erikie.nl/podcast

PS, beter geven we zo'n feest een thema.. Apenkooien :D

[ Voor 6% gewijzigd door Erikie op 08-06-2011 13:22 ]

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niets ten nadele van jullie en van het idee dat jullie hebben, houdt echter wel in je achterhoofd dat je alles zelf moet doen & regelen. Publiek komt niet uit zichzelf opdagen, zelfs niet als je flink gaat promoten. Houdt er dus rekening mee dat je zelf publiek moet meenemen. Zorg tevens dat je afspraken op papier zet m.b.t. aansprakelijkheid, verzekering, kosten, schulden, opbrengsten etc.

"better safe than sorry".

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2011 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vergeet ook de bewaking niet, is bijna altijd verplicht.

Verder denk ik dat er misschien ook wel wat mensen zijn die nog niet goed -lees slecht- kunnen draaien, maar eventueel wel willen meehelpen met andere klusjes. Onder deze groep val ik ook trouwens. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlaaing peerd
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:41:
Niets ten nadele van jullie en van het idee dat jullie hebben, houdt echter wel in je achterhoofd dat je alles zelf moet doen & regelen. Publiek komt niet uit zichzelf opdagen, zelfs niet als je flink gaat promoten. Houdt er dus rekening mee dat je zelf publiek moet meenemen. Zorg tevens dat je afspraken op papier zet m.b.t. aansprakelijkheid, verzekering, kosten, schulden, opbrengsten etc.

"better safe than sorry".
Bedankt voor je advies en no worries, ik heb al vaker feesten georganiseerd. Je hebt zeker gelijk en als de boel op gang komt zullen we zeker alles op papier moeten zetten.

- Verzekering is voor de gehuurde apparatuur/zaal niet nodig. Eigen meegenomen apparatuur (laptops, controllers e.d) heeft eigen risico of moet de eigenaar zelf verzekeren.
- Uiteraard gaan we zorg dragen voor het veilig opbergen van eigen apparatuur en neem ik van collega DJ's aan dat ze ook voorzichtig met elkaars spullen omspringen.
- Alle kosten zullen we geregistreerd moeten doen, bonnetjes, btw afdrage,enz altijd bewaren. Niet alleen voor btw afdrage maar ook om aantoonbaar aan iedereen de kosten te verantwoorden.
- Promotie is absoluut een must, maar je mag uit ervaring in deze regio al wel uitgaan van een minimum van 100 betalende bezoekers, wat het financiele risico natuurlijk al een stuk omlaag brengt. Wat iedereen zelf meebrengt is natuurlijk gewoon extra.
- zodra het totale kostenplaatje rond is zal ik deze aan de deelnemers presenteren. Weten waar je wat instopt en wat we eraan overhouden moet natuurlijk zo transparant mogelijk gebeuren.

We gaan natuurlijk voor een vet evenement waar we op z'n minst quitte spelen, maar ik had al aangegeven dat de risico's over 8 personen te dragen is en bij een goed lopend evenement kan het zelfs een erg aangename verrassing worden.

En is het een succes, dan kunnen we zoiets wel vaker doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -_D_-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 13:38

-_D_-

Polsbandje

Whyte en ik hebben eind van de maand een KvK-nummer.

Ja Whyte, dat hebben we dan :+

- - Ik draai en maak muziek :) - -
It's not far back to sanity
At least it's not for me
And when the wind is right you can sail away
And find serenity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Peerd, als je 3 area's hebt, dan hebben we ook wel meer dan 8 DJ's toch ? :) Dus is het risico nóg kleiner lijkt me. Of wil je het puur met 8 man op poten zetten?

[ Voor 16% gewijzigd door kaos001 op 08-06-2011 14:47 ]

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ik ga een 8 uurs set draaien. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bikkel 8)

Maar zowiezo Kaos, als je bijvoorbeeld al met ze 2e bent kan je ook nog wel een wat langere set draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
-_D_- schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:38:
[...]

Whyte en ik hebben eind van de maand een KvK-nummer.

Ja Whyte, dat hebben we dan :+
Lolwut :+ , fijn om te weten :D .

Maar ik neem aan dat -_D_- en ik het ook tof vinden om ons hier in te mengen :) .

Vormgeving zou ik evt ook wel kunnen doen.

Draaien zit ik in de minimal/techno hoek. Daar zou ik evt nog wel wat mensen voor kunnen meeslepen, mits we niet genoeg in die stijl vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

nou, voor de minimal / techno stage hebben we dus nu al

Mobb_Deep, Whyte, Bram & ik. Dat wordt nog een gevecht :)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:30
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 10:46:
@ KillaZ: ik denk dat 1000 euro wel een realistisch bod is voor de gehele set. Afhankelijk van hoe oud alles is en eventueel nog geldende garantie etc.

De S3500 zijn EOL, maar wel erg goede spelers. De DJM is het meest waardevast. Ja, denk dat 1000 euro wel redelijk is. 400 voor de spelers en 600 voor de mixer.
Ah nice, ik zat zelf aan 1100 te denken namelijk......

Twijfels twijfels twijfels :+

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-09 16:48

Tijn96

In speed we trust

(progressive) house, en daarom heen.

ja geen probleem

Graag zelfs.

Ik ben wel beginnend, heb toevallig laatst wat feestjes gehad alleen maar goeie reacties gehad, nu kan ik mijzelf nog lang niet vergelijken met jullie.

Dus misschien voorprogramma of iets dergelijks. zou het wel erg gaaf vinden om er aan mee te doen.

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlaaing peerd
@ Whyte en -_D_-

zoals je boven kan lezen kunnen we nog wat in de techno hoek gebruiken. Erikie en Bram zitten ook in dezelfde gebied, mogelijk dat jullie 2 zalen kunnen coordineren en de dst/dnb de andere 2?

Wat ontwerpen betreft heb ik zonet een mailtje van een kunststudent teruggekregen die nu stage loopt bij een reclamebureau. Hij wil de flyers/posters op zich nemen en gaat nog even bij zijn stagebaas navragen of die voor ons ook de flyers,tickets en evt meer wil sponsoren, lijkt me verstandig om dat balletje bij hun te laten liggen.

Had niet verwacht dat we er in anderhalve dag een feest uit zouden stampen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Goed toch? Het leek mij tof aangezien er hier best wat serieuze mensen zitten. Dat blijkt maar weer.
Heb er zin an!

Credits naar peerd voor de inzet!
Peerd, als je 3 area's hebt, dan hebben we ook wel meer dan 8 DJ's toch ? :) Dus is het risico nóg kleiner lijkt me. Of wil je het puur met 8 man op poten zetten?
Kan je op deze nog even reageren ? :)

[ Voor 55% gewijzigd door kaos001 op 08-06-2011 16:00 ]

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubjo99
Dan moet we dus ook een line-up samenstellen, per stage. En kijken wie er willen en kunnen draaien.

Eens kijken hoe veel mensen we hebben binnen een paar dagen. Lijkt me dan practisch even een simpele lijst samen te stellen. Tijden te bespreken etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
@ Vlaaing

Ik ken de locatie niet verder. Is het een tent die normaliter van zichzelf al volloopt? Zo nee, is het misschien belangrijk om toch externe acts binnen te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silens
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20:51
Hardstyle area? Dan ben ik wel van de partij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
@Whyte,

Ik ken de mannen van Noisia (tenminste, 1 ervan). Dat zijn zeg maar DE drum and bass mannen van de benelux. Die zorgen standaard voor een dikke show en veel publiek, misschien daar even hengelen?

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaos- schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 16:01:
@Whyte,

Ik ken de mannen van Noisia (tenminste, 1 ervan). Dat zijn zeg maar DE drum and bass mannen van de benelux. Die zorgen standaard voor een dikke show en veel publiek, misschien daar even hengelen?
Met noisia heb je gegarandeerd een volle bak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
Vlaaing Peerd, zet je DM ff aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuisM4t
  • Niet online
ik zal je dan ook even een berichtje sturen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:59
Vast wel. Deephouse, Techno en Minimal
Yep
Ik wil wel uitsmijten ;) geen probleem! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlaaing peerd
kaos- schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:58:
Kan je op deze nog even reageren ? :)
Jazeker. Om 4 areas voor een uur of 7 a 8 te vullen zijn inderdaad al meer lui nodig en uiteraard kunnen de kosten p.p. dan nog verder omlaag. Meer is welkom, maar we hebben de lijn al een beetje gelegd richting Techno/Minimal/Dubstep/Drum n' bass. Bovendien moet de communicatie met zo'n grote groep wel houdbaar blijven.

Als we dan ook eens beginners als Trabbie en Tijn's mixjes even checken en kijken of ze zijn in te plannen dan is dat alleen maar leuker.
Whyte schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 16:00:

Ik ken de locatie niet verder. Is het een tent die normaliter van zichzelf al volloopt? Zo nee, is het misschien belangrijk om toch externe acts binnen te halen?
Deze tent is vrij bekend om zijn underground feestjes en je kan ervan uitgaan dat er standaard al 100 a 150 lui zullen komen.Dat wil niet zeggen dat we niet sterk op de promotie moeten letten natuurlijk.

Ik heb nog even een duit in het zakkie gedaan, ik heb voorgedragen om volgende maand gratis in Barcelona te draaien als de hoofdact van daar eens gratis hier komt draaien, hij heeft zojuist toegezegd en we hebben dus iig een internationale dnb act staan! :D

@iedereen:

DM staat aan, graag zou ik van iedereen die mee wil doen ook even een mailtje ontvangen op riezjart<apenstaart>hotmail<punt>com

Graag even je forum naam, DJ naam en echte naam erin + linkje naar een set.

Ik ga dan alle acts even verzamelen en vervolgens in 1 overzicht aan iedereen rondmailen. Dan weet iedereen met wie ze te maken hebben.

Laten we overigens nog niet al te hard van stapel lopen, ik moet nog de offerte van de zaal ontvangen en horen wat hun beschikbare data zijn en wij moeten met z'n allen ook nog eens op die datum kunnen enz, enz.

@Michie
Ook uitsmijters is nodig, ben je ook een beetje als bulldozer gebouwd dan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:59
vlaaing peerd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 20:14:

@Michie
Ook uitsmijters is nodig, ben je ook een beetje als bulldozer gebouwd dan? ;)
Nee was meer een grapje, ik ben alles behalve bulldozer. Heb wel ervaring met entree enzo. Mail is onderweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlaaing peerd
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 16:03:

Met noisia heb je gegarandeerd een volle bak.
:/ je wilnie weten wat ze kosten. Als die gasten hier in de stad zelf geen feest organiseren staan ze dat weekend wel ergens in Japan of Brazilie ofzo, of allebei. Niet normaal meer hoe populair die gasten zijn. <envy>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog even een duit in het zakkie gedaan, ik heb voorgedragen om volgende maand gratis in Barcelona te draaien als de hoofdact van daar eens gratis hier komt draaien, hij heeft zojuist toegezegd en we hebben dus iig een internationale dnb act staan! :D
Nice, d:)b
@iedereen:

DM staat aan, graag zou ik van iedereen die mee wil doen ook even een mailtje ontvangen op riezjart<apenstaart>hotmail<punt>com

Graag even je forum naam, DJ naam en echte naam erin + linkje naar een set.

Ik ga dan alle acts even verzamelen en vervolgens in 1 overzicht aan iedereen rondmailen. Dan weet iedereen met wie ze te maken hebben.
Heb je hiervoor een deadline? Want ik moet even dan de set van een vriend lenen om er een te draaien (bax-shops return is namelijk heeeeeeeel snel :( )
vlaaing peerd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 21:38:
[...]

:/ je wilnie weten wat ze kosten. Als die gasten hier in de stad zelf geen feest organiseren staan ze dat weekend wel ergens in Japan of Brazilie ofzo, of allebei. Niet normaal meer hoe populair die gasten zijn. <envy>
Daarom, ben wel benieuwd hoe bevriend kaos met hen is :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2011 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
[b][message=36189441,noline]Dutch Bastard schreef op woensdag 08 juni 2011 @

Daarom, ben wel benieuwd hoe bevriend kaos met hen is :)
Ken Nik inmiddels een jaar of 8 ongeveer. Ben ook wel es in het begin bij hun over de vloer geweest. Ik kan wel even bellen en vragen of ze iets voor mij (ons) kunnen betekenen. :)

Soundcloud

Pagina: 1 ... 33 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.