Tja kak, geen midi out led verlichting.. wel erg donker in t donker, maar opzich is alles op de tast prima te vinden..
Daarom deze xone:1d, die ik volgens mij nu echt onmogelijk heb gemapt. Ik gebruik de faders voor de dry/wet van mn effecten, en die potmeters voor de overige knoppen van de effecten. Die 12 knopjes eronder gebruik ik voor de loop en beatjump, en de lengte instellingen (met die shiftknop boven de jogwheel) . Die shiftknop gebruik ik dan ook weer door het browsen van mn mappen.. de onderste 4 buttons voor t aan en uitzetten van mn effecten. Per deck (ik gebruik er maar twee a+b) heb ik dus 1 permanent effect (filter:92) gemapt en 2 gedeelde (delay & flanger). die kan ik opzich nog een keer instellen met een vage shiftknop.. Nu nog een layout maken, maar eigenlijk vraag ik me af of dat wel zinnig is, want niemand mag er aan komen
Maargoed, 5 uur lopen mappen doe ik niet meer...
Eigenlijk is het enige voordeel dat m'n effectenbak nu naast mn mengtafel staat, ipv zo'n onhandig keyboard waar de effecten op de toetsen zijn gemapt ... Mensen vroegen zich nogal eens af of ik een liedje ging spelen......
overigens nog een deephoussetje van van 't weekend
[Soundcloud: http://soundcloud.com/erik-de-boer-1/lets-go-deep]
Uiteraard oldskool beatmatchen met de pitch van de draaitafels. Dat is echt geen probleem meer bij mij..Af en toe bijsturen vind ik juist een heel erg fijn 'dj' gevoel, alleen zelfs dan verveel ik me nogMobb_Deep schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:07:
Kun jij wel lekker bijdraaien Erikie of doe je dat op de oldschool manier door met je pitch te beatmatchen? Er zit niet veel ruimte tussen je TT en je laptop
Eigenlijk is het enige voordeel dat m'n effectenbak nu naast mn mengtafel staat, ipv zo'n onhandig keyboard waar de effecten op de toetsen zijn gemapt ... Mensen vroegen zich nogal eens af of ik een liedje ging spelen......
overigens nog een deephoussetje van van 't weekend
[Soundcloud: http://soundcloud.com/erik-de-boer-1/lets-go-deep]
traktor scratch!