Klinkt best goed, leuke nummers. Wel zou ik proberen de 0db grens een beetje in de gaten te houdenEl_V schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 12:12:
moet aankomende donderdag op een wat groter festival openen (Alcatrazz). heb daar even een warm-up mixje voor opgenomen:
http://soundcloud.com/el_v/el-v-alcatrazz-promotie-mix
tiny glitches in track 5 and 10 due to the recording laptop sucking balls
1. Dep Affect - Swallow the Sun
2. Meccano Twins - Gamma Release
3. Sandy Warez - Push the Last Door (Remix)
4. Waldhaus - A Journey Through Time
5. Angels of Darkness - Cold As Ice (Tha Playah Remix)
6. Inyoung & Dazzler - Forever
7. Amnesys - My Motherfuckin' Name
8. Placid K - Are You Aware (2011 Remix)
9. G-Town Madness - Headbanger
10. Nitrogenetics - Down Like Gravity
11. Kasparov - Trapped In This World
12. Miosa - No More Jealousy
13. Distorted Revelation - The Horizon
14. Hellsystem - The Doctor
15. Catscan vs Predator - Fire And Ice
16. Promo - Unafraid
17. Lenny Dee - Forgotten Moments (Ophidian Remix)
18. Distorted Revelation - Get Ya Guns Out
19. Hellsystem - Pray
20. E-Noid - Disorder
21. Hellsystem - Shut up and die (Angerfist remix)
22. Synapse - Hiresh
23. Ophidian - End the Earth
gemixt met timecode vinyl
Leuke line-up ook voor dat feest zie ik, misschien iets om heen te gaan donderdag. Keep it up!
Verwijderd
Weten jullie of, op het moment dat iemand mijn Kontrol S4 overkoopt, eventueel geupgrade software (van pro S4 naar pro 2) ook mee kan verhuizen? Of moet de eventuele koper zelf weer die upgrade uitvoeren?
Je moet je key unregisteren voordat je m verkoopt, daarna kan diegene de software opnieuw aanmelden en upgraden.. Je mag overigens naar mijn weten de software op 2 computers draaien zonder problemen..Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 12:47:
Weten jullie of, op het moment dat iemand mijn Kontrol S4 overkoopt, eventueel geupgrade software (van pro S4 naar pro 2) ook mee kan verhuizen? Of moet de eventuele koper zelf weer die upgrade uitvoeren?
overigens :
http://www.bax-shop.nl/di...wart/product-details.html
levertijd xone:1d van 2-4 dagen naar 2 weken
traktor scratch!
Lekker bezig, ouwe!-_D_- schreef op zondag 29 mei 2011 @ 17:16:
Gisteren gedraaid op een huisfeestje en een dude leren kennen die me aanbood om komende zomer op een aantal festivals te draaien! AwakeFest, Solar, Dance Valley en meerNatuurlijk even afwachten hoe serieus het is, en hij wist ook niet zeker of het doorging, maar hij had een DJ nodig voor een chillruimte van een of ander merk dat op al die festivals staat.
Als dat doorgaat; winning
Maar ff duimen voor je!
...:::everybeat.nl
Klopt, maar volgens mij mogen ze niet tegelijk draaien. Alhoewel natuurlijk de vraag is of dat te controleren is.Erikie schreef op maandag 30 mei 2011 @ 17:09:
Je mag overigens naar mijn weten de software op 2 computers draaien zonder problemen..
Zo vraag ik me ook af hoe het zit als je al TSP(2) hebt, en voor 30 juni een S4 koopt. Je krijgt dan een gratis update van TPS4 naar TSP2, maar blijft je oude TSP(2) licentie dan ook geldig, of heb je dan twee TSP(2) licenties op één account? Zal wel weer een betere vraag zijn voor het NI forum.
Je kunt gewoon twee TP2 licenties op je account hebben. Wellicht verstandiger om die tweede TP2 licentie dan door te verkopen.
Tesla Model Y RWD (2024)
dank u. ik zag dat ik beetje over de 0db grens zat maar had de line-in van mn laptop op het allerlaagste en met mn mengpaneel zit ik er sowieso niet boven dus vroeg me af hoe dit kon..brtk schreef op maandag 30 mei 2011 @ 12:25:
[...]
Klinkt best goed, leuke nummers. Wel zou ik proberen de 0db grens een beetje in de gaten te houden![]()
Leuke line-up ook voor dat feest zie ik, misschien iets om heen te gaan donderdag. Keep it up!
verder zijn mn mengpaneel en mixer beide oud en gaar dus kan daar natuurlijk ook aan liggen
Als je overstuurt om alles een beetje te levelen dan is het beter om lichtelijk over te sturen op je mengpaneel dan in je opname. Analoog clippen is wat geluidsvriendelijker dan digitaal.El_V schreef op maandag 30 mei 2011 @ 21:03:
[...]
dank u. ik zag dat ik beetje over de 0db grens zat maar had de line-in van mn laptop op het allerlaagste en met mn mengpaneel zit ik er sowieso niet boven dus vroeg me af hoe dit kon..
verder zijn mn mengpaneel en mixer beide oud en gaar dus kan daar natuurlijk ook aan liggen
Een nogal primitieve maar effectieve methode uit de casettebandjes tijd, werkt vaak beter dan limiten. *peerd bedenkt dat ie best wel eens tapesaturatie op z'n mixen zou kunnen doen*
maar lekker lange mix dus, zal 'm thuus in de keet eem luustern mjong.
Verwijderd
Thanks voor de antwoorden people. 
Ben me nu aan het orienteren op een definitieve keuze voor CD/multimedia spelers. Waarschijnlijk worden het toch de CDJ850's.
Ben me nu aan het orienteren op een definitieve keuze voor CD/multimedia spelers. Waarschijnlijk worden het toch de CDJ850's.
[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2011 08:51 ]
Verwijderd
Ik denk dat ik er nu eindelijk uit ben: ik neem de Numark Mixtrack Pro.
Dit mede omdat ik een klein budget heb en ik denk dat ik met deze controller kan kijken of het DJ gebeuren wat voor mij is.
Dit mede omdat ik een klein budget heb en ik denk dat ik met deze controller kan kijken of het DJ gebeuren wat voor mij is.
GoedzoVerwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 17:31:
Zaterdag heb ik vóór afsluiter Tek-no-bee een pompende roeiset van 140 bpm gedraaid op een illegale.
Tracks van o.a. Counterpart, Hertz, A.Paul, Eric Sneo, Technasia en Renato Cohen.
[Soundcloud: http://soundcloud.com/bramble-1/bramble-technofarm-2011]
Enjoy!
Tracks van o.a. Counterpart, Hertz, A.Paul, Eric Sneo, Technasia en Renato Cohen.
[Soundcloud: http://soundcloud.com/bramble-1/bramble-technofarm-2011]
Enjoy!
[ Voor 3% gewijzigd door bram1984 op 31-05-2011 22:01 ]
Toevallig hier nog iemand die midde / eind deze zomer zijn (in goede staat verkeerdende) Xone 22 of 42 weg gaat doen?
De glazen horen klinken, maar niet weten waar de tap is.
Perfecte controller om mee te beginnen. Je krijgt veel voor relatief weinig geld.Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 17:31:
Het enige grote nadeel van de controller is dat er geen gain knoppen op zitten, maar als je met je faders op 80% gaat zitten heb je altijd nog een beetje headroom. Veel plezier
Verwijderd
Het is een mooie controller, maar hij is wel helemaal van plastic, maarja wat wil je anders voor zo'n prijs.kaos- schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 08:21:
[...]
Perfecte controller om mee te beginnen. Je krijgt veel voor relatief weinig geld.
Het enige grote nadeel van de controller is dat er geen gain knoppen op zitten, maar als je met je faders op 80% gaat zitten heb je altijd nog een beetje headroom. Veel plezier
Zijn er anders nog andere goede controllers voor een budget van 250 euro?
2e hands vci-100. Compleet metaal, loeizwaar, maar een van de beste controllers op de markt.Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 11:09:
[...]
Het is een mooie controller, maar hij is wel helemaal van plastic, maarja wat wil je anders voor zo'n prijs.
Reloop ook een optie idd, maar vind ik niet "pro".
Verwijderd
De vci-100 ziet er goed uit, maar dan ga ik toch echt wel over mijn budget heen aangezien je er dan ook nog een geluidskaart bij moet kopen.kaos- schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 11:42:
[...]
2e hands vci-100. Compleet metaal, loeizwaar, maar een van de beste controllers op de markt.
Kun je niet even de out van je laptop gebruiken en dan rustig verder sparen voor een audio2dj? Gaat prima volgens mij.
Verwijderd
Dan ga ik toch eerst voor de Numark Mixtrack Pro en kijken of dit wat voor mij is.sjer schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 12:01:
Kun je niet even de out van je laptop gebruiken en dan rustig verder sparen voor een audio2dj? Gaat prima volgens mij.
Als dit is wat ik wil, dan ga ik verder sparen voor het professionele spul.
Tja in hoeverre heeft hij "pro" nodig. Daarnaast zal die VCI best stevig zijn hoor, maar ik vind 'm er verder nou niet bepaald "pro" uitzien.kaos- schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 11:42:
[...]
2e hands vci-100. Compleet metaal, loeizwaar, maar een van de beste controllers op de markt.
Verwijderd
Ik vind de Numark Mixtrack Pro er wel professioneel uit zien, maar de bouwkwaliteit zal minder zijn als de vci.bram1984 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 12:04:
[...]
Tja in hoeverre heeft hij "pro" nodig. Daarnaast zal die VCI best stevig zijn hoor, maar ik vind 'm er verder nou niet bepaald "pro" uitzien.
Zoals ik al had aangegeven ga ik gewoon eerst de Mixtrack kopen, en als dat mij bevalt ga ik later overstappen naar het professionele spul.
Hij heeft het niet zozeer nodig omdat hij nog in de "vind-ik-het-wat?"-fase zit. Maar voor mij persoonlijk vallen Reloop,Numark,Hercules en aanverwanten af. VCI vind ik wel een pro-look hebben, al is het alleen maar door het materiaal wat gebruikt is.bram1984 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 12:04:
[...]
Tja in hoeverre heeft hij "pro" nodig. Daarnaast zal die VCI best stevig zijn hoor, maar ik vind 'm er verder nou niet bepaald "pro" uitzien.
Uiteindelijk maakt het allemaal weinig uit, want het knopje op je goedkope midi-controller doet hetzelfde als eentje van een dure.
Ik ben nu een beetje aan het nadenken over uitbreiden. Mijn huidige setup:
- Traktor Pro
- midi controller
- draaitafel
Ik wil op de lange termijn nog een tweede draaitafel, want dat vind ik de leukste manier van draaien. Nu is de draaitafel deck A in Traktor, en deck B gewoon intern. De midi controller is 2 decks, shiften kan wel maar dat werkt eigenlijk voor geen meter.
Mijn vraag is dus: wat voor een mixer is in deze situatie het beste? Ik wil Traktor blijven gebruiken maar ook met twee draaitafels draaien. Traktor is enorm handig en niet eens zozeer vanwege de effecten, want die gebruik ik amper.
- Traktor Pro
- midi controller
- draaitafel
Ik wil op de lange termijn nog een tweede draaitafel, want dat vind ik de leukste manier van draaien. Nu is de draaitafel deck A in Traktor, en deck B gewoon intern. De midi controller is 2 decks, shiften kan wel maar dat werkt eigenlijk voor geen meter.
Mijn vraag is dus: wat voor een mixer is in deze situatie het beste? Ik wil Traktor blijven gebruiken maar ook met twee draaitafels draaien. Traktor is enorm handig en niet eens zozeer vanwege de effecten, want die gebruik ik amper.
@catbread;
Je hebt geen aparte mixer nodig. Je kan gewoon een 2e draaitafel ophooken aan je geluidskaart en je midicontroller als mixer gebruiken.
Je hebt geen aparte mixer nodig. Je kan gewoon een 2e draaitafel ophooken aan je geluidskaart en je midicontroller als mixer gebruiken.
Verwijderd
Ik heb hier nog n code van Junodownload met 10% korting op alle DJ en studio equipment (dus ook kabels, stands en allerhande accesoires en dj merchandise)
Ik heb zelf even niks te kopen maar ze hebben best wel veel spul en misschien is het wel handig voor jullie!
http://bit.ly/djshizzl10percentoff
de kortingscode die je bij winkelwagen moet invullen: DJTEN
(rechts bovenaan staat alle dj/studio equipment
Ik heb zelf even niks te kopen maar ze hebben best wel veel spul en misschien is het wel handig voor jullie!
http://bit.ly/djshizzl10percentoff
de kortingscode die je bij winkelwagen moet invullen: DJTEN
(rechts bovenaan staat alle dj/studio equipment
De Digital Jockey 2 heeft alleen 1 input die ik nu al gebruik. Ik zou ook een aparte geluidskaart kunnen kopen maar dan heb ik nog dat ik via shift deck C en D moet aansturen. Het is op zich wel een voordelige optie.kaos- schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 13:17:
@catbread;
Overswitchen naar Traktor Scratch? Van mijn kant iig erg goede ervaringen mee.catbread schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 13:08:
Ik ben nu een beetje aan het nadenken over uitbreiden. Mijn huidige setup:
- Traktor Pro
- midi controller
- draaitafel
idd.. werkt heel erg fijn maar dan zul je wel flink wat (prijzige) dingen moeten aanschaffen..
nog een draaitafel.
audio4dj of audio8dj
en ook nog een mixer.
nog een draaitafel.
audio4dj of audio8dj
en ook nog een mixer.
Probleem;
Heb een MacBook Pro 13 inch 2011 model met een Intel Core i5 processor erin.
Nu wil ik dus een Vestax VCI-100 Mk2 gaan kopen, maar op verschillende site wordt gezegd dat de "Intel Core i series" niet wordt ondersteund. Nu vraag ik me dus af, wát wordt er niet ondersteund?
http://www.new-line.nl/nl...tax-vci-100-mk2_31223.htm
(onderaan de page)
Erg vreemd verhaal..
Nu wil ik dus een Vestax VCI-100 Mk2 gaan kopen, maar op verschillende site wordt gezegd dat de "Intel Core i series" niet wordt ondersteund. Nu vraag ik me dus af, wát wordt er niet ondersteund?
(onderaan de page)
Erg vreemd verhaal..
dat zal vooral te maken hebben met drivers, die zullen dan nog niet uit zijn denk ik.
zodra die te downloaden zijn zal je nergens problemen mee hebben.
alsnog een erg vreemd verhaal idd.
EDIT:
http://www.vestax.com/v/p...p?cate_id=118&parent_id=8
op hun site staat niks over dat het niet kan. een aantal processors idd niet maar een i5 moet gewoon kunnen als ik het zo zie.
EDIT:
http://www.vestax.com/v/p...p?cate_id=118&parent_id=8
op hun site staat niks over dat het niet kan. een aantal processors idd niet maar een i5 moet gewoon kunnen als ik het zo zie.
[ Voor 35% gewijzigd door Tijn96 op 01-06-2011 15:43 ]
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Heb wat andere fora afgezocht, en het schijnt dus al vanaf januari te lopen dat het "niet supported" is. Het is nu juni, vind het een beetje laat om eerlijk te zijn.Tijn96 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 15:41:
dat zal vooral te maken hebben met drivers, die zullen dan nog niet uit zijn denk ik.
Lees ook een boel verhalen dat de 2e generatie een 24bits geluidskaart zou hebben en er een ander team aan zou werken. Kan alleen niets vinden wanneer die generatie dan zou uitkomen.
Verwijderd
Dan zou ik gaan voor de Reloop Mixage. Straatprijs 260 euro. Dan heb je geen 'rare' master fader maar 'gewoon' een rotary. Bovendien gewoon rotatries voor de gains per kanaal. Het hangt er natuurlijk ook af van wat je gewend bent maar ik zou niets anders willen.Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 11:09:
[...]
Het is een mooie controller, maar hij is wel helemaal van plastic, maarja wat wil je anders voor zo'n prijs.
technisch gezien kan er geen beperking door het gebruik van de type CPU zijn, het enige wat ik me kan voorstellen is dat het mogelijk problemen op bepaalde chipsets kan geven, maar de CoreI is op verschillende chipsets te krijgen en lang niet altijd meer van alleen Intel zelf. Zo geloof ik dat de chipset voor de Macbook van SIS is. Bovendien geloof ik dat USB apparaten drivers op een laag boven OSx worden geschreven welke weer onafhankelijk van de chipsetdrivers zou moeten fungeren.kaos- schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 15:20:
Probleem;
(onderaan de page)
Erg vreemd verhaal..
Dan nog, het is een midicontroller, feitelijk geeft ie alleen maar controllerwaardes door via de USB poorten, hoe fout kan dat nu gaan?
Daarentegen wil je natuurlijk geen risico nemen bij de aanschaf van het nieuwe apparaat.
Puh...ik lees net dat geen enkele AMD word ondersteund?? Zijn ze commerciele zelfmoord aan het plegen ofzo daar bij vestax? Als ik het zo doorlees lijkt me dit apparaat wel garant voor allerlei vreemde driverissues dan.
[ Voor 8% gewijzigd door vlaaing peerd op 01-06-2011 16:18 ]
Vind het ook erg raar hoor. Maar wat ik dus wel lees over AMD cpu's, dat bepaalde controllers met ingebakken soundcards gewoonweg gaar werken. Audio dropouts, kraken, stotteren, etc. Misschien hetzelfde gezeur met de Core i ? Lijkt me niet, maar wil geen risico nemen.
Nu zie ik dus ook op de site van Vestax doodleuk een plaatje van een MacBook Pro staan met een VCI-100 Mk2 eronder. Bij de features wordt aangegeven dat hij niet supported is met een Core i chipset
Sowieso raar, want er bestaat niet iets als een Core i chipset. Wat peerd ook al zegt; SiS, Intel, etc maken ook chipsets voor die CPU.
Nu zie ik dus ook op de site van Vestax doodleuk een plaatje van een MacBook Pro staan met een VCI-100 Mk2 eronder. Bij de features wordt aangegeven dat hij niet supported is met een Core i chipset

Sowieso raar, want er bestaat niet iets als een Core i chipset. Wat peerd ook al zegt; SiS, Intel, etc maken ook chipsets voor die CPU.
Reeds gedaan. Maar is Japan hé, kan wel even duren ben ik bang voorVerwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 16:53:
Je kan mischien ook de klantenservice opbellen of een mailtje sturen?

Volgens de review Op AboutDJ had die in april op de markt moeten komen.kaos- schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 15:42:
[...]
Lees ook een boel verhalen dat de 2e generatie een 24bits geluidskaart zou hebben en er een ander team aan zou werken. Kan alleen niets vinden wanneer die generatie dan zou uitkomen.
http://www.aboutdj.nl/rev...vci-100-mkii.html?start=5
Beetje raar dat het niet met AMD of Core i chipset zou werken,is toch gewoon een USB midicontroller
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
Ik zit steeds erg te twijfelen om een MIDI-controller aan te schaffen, puur alleen om te kijken of ik het dj-en leuk vind en voornamelijk leuk blijf vinden. Toen kwam ik na wat rondkijken dit apparaat tegen:
iCON iDJ. Simpel apparaat, maar 89 euro. Qua kwaliteit verwacht ik niet veel, maar daar zoek ik ook niet naar. Simpel, compact en overzichtelijk met weinig knoppen. Daarnaast is hij compatible met Traktor en eventueel te mappen.

Alleen op internet is er bijna niets over te vinden, alleen dit bericht. Wel een korte review, maar over het algemeen positief gestemd.
http://www.junodownload.com/plus/2011/05/20/icon-idj-review/
Op de filmpjes die ik erover kan vinden en ook staat vermeldt in het bericht hierboven, wordt er voornamelijk scratchwerk mee gedaan. Mijn stijl is dat niet (house, deephouse, techno en minimal). Daarnaast mis ik een beetje waar nou de headphones in gaan, laptop of toch de controller. Zie geen aansluiting namelijk en bij de specs op internet wordt het ook niet duidelijk.
Ben benieuwd of er iemand hier zo'n ding heeft?
iCON iDJ. Simpel apparaat, maar 89 euro. Qua kwaliteit verwacht ik niet veel, maar daar zoek ik ook niet naar. Simpel, compact en overzichtelijk met weinig knoppen. Daarnaast is hij compatible met Traktor en eventueel te mappen.

Alleen op internet is er bijna niets over te vinden, alleen dit bericht. Wel een korte review, maar over het algemeen positief gestemd.
http://www.junodownload.com/plus/2011/05/20/icon-idj-review/
Op de filmpjes die ik erover kan vinden en ook staat vermeldt in het bericht hierboven, wordt er voornamelijk scratchwerk mee gedaan. Mijn stijl is dat niet (house, deephouse, techno en minimal). Daarnaast mis ik een beetje waar nou de headphones in gaan, laptop of toch de controller. Zie geen aansluiting namelijk en bij de specs op internet wordt het ook niet duidelijk.
Ben benieuwd of er iemand hier zo'n ding heeft?
R.D50
Net aan de Traktor 2 gegaan. Besloten m'n ouwe (aangepaste DJTT)-mapping niet mee te nemen. Van de grond af aan opnieuw aan het mappen om zo de Xone 1D te kunnen integreren.
Toch nog een hele klus
Toch nog een hele klus

Het is alleen een controller,geluid zal je ergens anders vandaan moeten halen bv uit je laptop maar dan heb je waarschijn alleen een stereo uit en geen headphones.rodian50 schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 01:33:
Daarnaast mis ik een beetje waar nou de headphones in gaan, laptop of toch de controller. Zie geen aansluiting namelijk en bij de specs op internet wordt het ook niet duidelijk.
Ook zal je laptop met ASIO4ALL drivers moeten kunnen werken anders is het geen doen ivm met de latency.
Ik zal toch iets meer uitgeven aan een betere controller,desnoods tweedehands via bv marktplaats.
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
@Rodian en Steven Veeneman,
De budget dingetjes zijn imho gewoon aan te raden en de rest van het geld gewoon even op te sparen. De kans is groot dat je draaien leuk gaat vinden, maar je smaak en voorkeur voor medium kan juist heel erg veranderen nadat je wat skills en technieken beheerst en wat dieper op "het vak" bent ingegaan.
Ik denk dan ook dat je na een halfjaartje veel duidelijker voor ogen hebt op wat voor manier je verder wilt gaan, misschien blijkt dan wel dat je liever met tijdcode draait of met CDJ's. Eenmaal op dat punt aangekomen lijkt me veel verstandiger om er een smak geld tegen aan te gooien voor het apparaat waar je zeker van bent dat die precies doet wat jij wilt.
De budget dingetjes zijn imho gewoon aan te raden en de rest van het geld gewoon even op te sparen. De kans is groot dat je draaien leuk gaat vinden, maar je smaak en voorkeur voor medium kan juist heel erg veranderen nadat je wat skills en technieken beheerst en wat dieper op "het vak" bent ingegaan.
Ik denk dan ook dat je na een halfjaartje veel duidelijker voor ogen hebt op wat voor manier je verder wilt gaan, misschien blijkt dan wel dat je liever met tijdcode draait of met CDJ's. Eenmaal op dat punt aangekomen lijkt me veel verstandiger om er een smak geld tegen aan te gooien voor het apparaat waar je zeker van bent dat die precies doet wat jij wilt.
Verwijderd
dit is helemaal waar,vlaaing peerd schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 15:00:
want ik hed tot voor kort een behringer bcd 3000 (zeer aan te raden: headphones, line/phono in en stereo out
)deze zijn nieuw iets duurder(+-125 euro en tweedehands heb je er al een voor 70/80 euro.
nu ben ik bezig met grotere set aanschaffen heb nu behringer ddm 4000 en een american audio sdj 1 en wil daarbij of de numark ndx 800 2 maal of reloop RMP-3 2 maal, maar nu is de vraag welke zijn beter? ndx of RMP? allebeigoede specs en goede reviews.
help welke moet ik nemen?

of iemand nog andere suggesties?
Heb alleen geen code, krijg je die automatisch of kan iemand anders je ook toevoegen?Tsunami schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 17:47:
Nieuwe Beatport beta site is wel heel anders, maar ziet er niet slecht uit.
Er worden ieder uur een x aantal codes uitgegeven op http://beta.beatport.com, en iedereen die zich registreert krijgt ook weer 2 codes om weg te geven.
[ Voor 4% gewijzigd door Tsunami op 03-06-2011 12:54 ]
Code over toevallig?Tsunami schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 12:54:
Er worden ieder uur een x aantal codes uitgegeven op http://beta.beatport.com, en iedereen die zich registreert krijgt ook weer 2 codes om weg te geven.
Ik heb er 2: 18ETLYEN en 7FRAC8YI.
Zeg even welke je gebruikt hebt
[ Voor 8% gewijzigd door Matthew op 03-06-2011 13:32 ]
Thanks, 18ETLYEN gebruiktMatthew schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 13:02:
Wel even wennen ja
gebruikt : 7FRAC8YI.Matthew schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 13:02:
traktor scratch!
YX1MQXAT gebruikt. ThanksErikie schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 13:26:
YX1MQXAT and P8CRR7J7 nieuwe code's voor jullie
Waar vind ik mijn beta codes? Dan drop ik ze ook hier voor geïnteresseerde.
Je ontvangt een e-mail met daarin de codes.
Verwijderd
Oh wow, ik had ook een beta key gekregen, weet ik mijn account name niet meer. Blijkbaar kan je dus ook niet je account name opvragen, aangezien je altijd bij password reset uiteindelijk terechtkomt.
Thanks P8CRR7J7 gebruikt.
Hier 2 nieuwe TNTGX9PD en VNZN961M.
[ Voor 5% gewijzigd door DVR123 op 03-06-2011 22:22 ]
TNTGX9PD gebruikt.DVR123 schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 14:18:
Thanks P8CRR7J7 gebruikt.
de email zal wel onderweg zijn...
De mijne zijn inmiddels ook binnen:
44GKAFZJ
NLZUHCPW
44GKAFZJ
NLZUHCPW
Weer twee nieuwe: 4U3VYNLJ en 8APWFN84
Canon Eos 40d, 28-105 F3.5-F4, 18-55 is F3.5-F5.6, Lowepro Slingshot 350AW, 70-200mm F4L,580EX II
87F4IGUI = gebruiktTsunami schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 14:25:
Nou vooruit, als er nog liefhebbers zijn: 87F4IGUI en 9BE783GM
Hier nog twee:
B7Q19BHG and NH281JCL
Vond toch de oude site wat overzichtelijker, maar het is waarschijnlijk nog even wennen
Ik had er ook nog 2:
PMA2EEBV & 5GTH3TNI
Ik vind de nieuwe layout tot nu toe niet echt handiger, maar misschien is het inderdaad gewoon wennen, wel zal je geloof ik altijd de oude layout kunnen blijven gebruiken als ik het goed heb begrepen
PMA2EEBV & 5GTH3TNI
Ik vind de nieuwe layout tot nu toe niet echt handiger, maar misschien is het inderdaad gewoon wennen, wel zal je geloof ik altijd de oude layout kunnen blijven gebruiken als ik het goed heb begrepen
* PSN=Chef_NL** *
PMA2EEBV gebruikt, thanks!
2 nieuwe: N3Y6S8WU and SQXTNUQV
2 nieuwe: N3Y6S8WU and SQXTNUQV
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!
Bovenste code's zijn inmiddels gebruikt. Hier 2 nieuwe:
PKJ2D77M & 7DYTP1CR
PKJ2D77M & 7DYTP1CR
F75KTMWX gebruikt
PFMZZ45E en 6MRNK2XX
PFMZZ45E en 6MRNK2XX
"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."
6MRNK2XX gebruikt.
GILY94CL en D6KH7IM4
GILY94CL en D6KH7IM4
D6KH7IM4 gebruikt.
UQG8RSNZ en W2D6IZ9U
Succes!
UQG8RSNZ en W2D6IZ9U
Succes!
W2D6IZ9U gebruikt
FX7HTNUT and EVZN3IMC
thx!
FX7HTNUT and EVZN3IMC
thx!
FX7HTNUT gebruikt
6SXIIQ5E en 7E1UA1IS beschikbaar
6SXIIQ5E en 7E1UA1IS beschikbaar
Tussen de Beatport codes door, heb ik mijn eerste setje online gezet!
Na wat oefenen en spelen met mijn Hercules MK4 en Traktor Pro 2 is hier het eerste resultaat, klinkt wel lekker aldus mijzelf, aantal keren beluisterd en wel tevreden.
De syncknop is natuurlijk niet gebruikt
Luister hem hier!:
Na wat oefenen en spelen met mijn Hercules MK4 en Traktor Pro 2 is hier het eerste resultaat, klinkt wel lekker aldus mijzelf, aantal keren beluisterd en wel tevreden.
De syncknop is natuurlijk niet gebruikt
Luister hem hier!:
[ Voor 75% gewijzigd door Mandera op 05-06-2011 20:08 ]
Linkje vergeten
?
Gister heerlijk bovenop een dak gedraaid op een klein feestje in limburg. Dikke pret.

Tijd om weer eens wat op te nemen
.
Gister heerlijk bovenop een dak gedraaid op een klein feestje in limburg. Dikke pret.

Tijd om weer eens wat op te nemen
[ Voor 14% gewijzigd door Florinsz op 05-06-2011 20:12 ]
Hij werkt nog steeds niet
wel
[ Voor 16% gewijzigd door Florinsz op 05-06-2011 20:11 ]
Hehe, is een keer wat anders heWhyte schreef op zondag 05 juni 2011 @ 20:08:
Linkje vergeten?
[afbeelding]
Tijd om weer eens wat op te nemen.
Afgelopen donderdag (hemelvaart) 6 keer gedraaid op 2 verschillende locaties (Oldenzaal Good Heavens, Enschede Good Vibrations), dat hakt er behoorlijk in kan ik je zeggen
[ Voor 4% gewijzigd door kaos001 op 06-06-2011 08:22 ]
Zaterdag in een (kleine) opwelling een totaal nieuwe set gekocht bij Feedback in Apeldoorn.
Mijn Reloop Digital Jockey 2 vervangen voor tweemaal een Stanton SCS 1D en Stanton SCS 1M Mixer.
Deze lagen voor een belachelijk lage prijs van 199,- per stuk bij Feedback. En je kreeg ook nog eens 10% korting.
In totaal dus 540 euro betaald voor deze set:

Plus dus nog een SCS 1D!
Ik moet eerst wat zooi gaan opruimen, daarna maak ik een foto van de set.
Mijn Reloop Digital Jockey 2 vervangen voor tweemaal een Stanton SCS 1D en Stanton SCS 1M Mixer.
Deze lagen voor een belachelijk lage prijs van 199,- per stuk bij Feedback. En je kreeg ook nog eens 10% korting.
In totaal dus 540 euro betaald voor deze set:

Plus dus nog een SCS 1D!
Ik moet eerst wat zooi gaan opruimen, daarna maak ik een foto van de set.
ZT8BFTTM and KI4393MH
Lekker moeilijk, de sync knop niet gebruiken op een controller. De BPM staat op 2 decimalen nauwkeurig in de software weergegeven.
edit: Ik vind het niet veel, die nieuwe Beatport site. Waarom kunnen we overigens nog steeds niet pitchen in de previewplayer, zoals op Decks.de? Kun je tenminste checken hoe een track klinkt als je 'm een tandje sneller zet. Daarnaast mis ik ook de BPM.
Knap hoor. Voel je je nu een ekte DJ?Mandera schreef op zondag 05 juni 2011 @ 20:01:De syncknop is natuurlijk niet gebruikt
Lekker moeilijk, de sync knop niet gebruiken op een controller. De BPM staat op 2 decimalen nauwkeurig in de software weergegeven.

edit: Ik vind het niet veel, die nieuwe Beatport site. Waarom kunnen we overigens nog steeds niet pitchen in de previewplayer, zoals op Decks.de? Kun je tenminste checken hoe een track klinkt als je 'm een tandje sneller zet. Daarnaast mis ik ook de BPM.
[ Voor 26% gewijzigd door bram1984 op 06-06-2011 10:11 ]
Ik vind de html5 versie van beatport ook ruk... Veel te veel gescroll, en t voelt zo traag aan. Van mij mogen ze gewoon bij de flex applicatie blijven, wat volgens mij ook wel blijft bestaan..bram1984 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 10:08:
ZT8BFTTM and KI4393MH
[...]
Knap hoor. Voel je je nu een ekte DJ?
traktor scratch!
thehe, was dat dat feestje in duitsland waar plots 1600 man op afkwam?Whyte schreef op zondag 05 juni 2011 @ 20:08:
Linkje vergeten?
[afbeelding]
Tijd om weer eens wat op te nemen.
traktor scratch!
Als je op de track naam klikt krijg je het BPM en de key te zien.bram1984 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 10:08:
Daarnaast mis ik ook de BPM.
Wow, die krengen kostten volgens mij een lange tijd 750 per stuk, dus dat is inderdaad best belachelijk goedkoop. Misschien toch maar eens kijken of ik ze insla.Gerald182 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 09:03:
Edit: wel apart dat ze ineens zo goedkoop zijn als ze die dingen weer nieuw leven in willen blazen, enige hardwarematige verschil met de nieuwe versies schijnt een nieuwe crossfader voor de 1M te zijn.
[ Voor 24% gewijzigd door Tsunami op 06-06-2011 20:08 ]
Verwijderd
Ik heb ook op Good Heavens gedraaid samen met mijn maat aka D-Vine & Kubahwe. Onder welke artiestennaam draai jij?kaos- schreef op maandag 06 juni 2011 @ 08:22:
[...]
Hehe, is een keer wat anders he![]()
Afgelopen donderdag (hemelvaart) 6 keer gedraaid op 2 verschillende locaties (Oldenzaal Good Heavens, Enschede Good Vibrations), dat hakt er behoorlijk in kan ik je zeggenWel erg vette dag gehad, dat wel.
Ik heb een mail gekregen van beatport (nu we toch bezig zijn
)
In die mail staat dat ik 25% krijg op mijn eerste aankoop, nu ga ik die hoogstwaarschijnlijk niet gebruiken.
Dus mocht je interesse in die kortings code hebt DM mij even.
In die mail staat dat ik 25% krijg op mijn eerste aankoop, nu ga ik die hoogstwaarschijnlijk niet gebruiken.
Dus mocht je interesse in die kortings code hebt DM mij even.
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
used: ZT8BFTTM
Nieuw
KMFIGBAJ and 1T1I231X.
Nieuw
KMFIGBAJ and 1T1I231X.
jeuh!!

#$(%*@#$ kreng om te programmeren.. Ik heb m dr maar weer dr tussenuit gehaald, en lig nu op de bank om knopjes in te rammen.. dit gaat nog wel een weekje duren

#$(%*@#$ kreng om te programmeren.. Ik heb m dr maar weer dr tussenuit gehaald, en lig nu op de bank om knopjes in te rammen.. dit gaat nog wel een weekje duren
traktor scratch!
Kun jij wel lekker bijdraaien Erikie of doe je dat op de oldschool manier door met je pitch te beatmatchen? Er zit niet veel ruimte tussen je TT en je laptop
De glazen horen klinken, maar niet weten waar de tap is.
Tell me something. Ik ben nu voor 3 controllers een nieuwe mapping aan het maken. KutwerkErikie schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:15:
jeuh!!
[afbeelding]
En dan hoef je voor die Xone nog niet eens midi-outs voor de ledjes te mappen, die heb je namelijk niet
Dit topic is gesloten.