Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Jajajaja, al aangepast. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empathy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-07 10:05

Empathy

Extreme Audio

Vaag trouwens dat de volumeknoppen van de headphone aan de voorkant van het apparaat zitten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-06 06:16
Even terugkoment op het feit dat je niet met tijdcode zou kunnen draaien in combinatie met een niet-analoge mixer; Het kan wel degelijk.

DJ-maatje van me draait thuis met 2x Technics SL1200 op een Vestax VCI-100 midicontroller. Loopt als een trein d:)b

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empathy
  • Laatst online: 08-07 10:05

Empathy

Extreme Audio

Dat kan (later?) toch ook met een S4?
of was dat al gezegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Empathy schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 11:40:
Dat kan (later?) toch ook met een S4?
of was dat al gezegd?
Geen idee, maar dat lijkt me wel. Je stuurt gewoon de hele kermis aan met je midi-controller en laat tijdcode gewoon over je decks lopen. Niet met je vingers aan de jogwheels komen van je midi-controller, dat kan nog wel es je tijdcode in de war schoppen.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

bram1984 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 09:07:

In principe wel, maar we zitten hier op Tweakers, niet op DJ'en voor Dummies.
DJ's voor dummies heeft die mogelijkheid misschien niet, maar op Tweakers hebben we netiquette en Topic Reports ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgrovert
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:41
Radiance schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 09:01:
Ik zit met een dilemma :D
Ik wil een nieuwe mixer aanschaffen maar dr is zo veel keuze, misschien kunnen jullie mij helpen.
Zelf werk ik al jaren met een dateq xtc. De dateq mixers zijn kwa degelijkheid een stuk beter dan de pioneer mixers. Sinds een paar jaar is de xtc II op de markt. Dit is een 4 kanaals mixer, waar precies opzit wat je nodig hebt. 4 kanalen en toonregeling per kanaal. Gezien je aangeeft de effecten in traktor te willen maken zit op deze mixer precies wat je nodig hebt.
Verder zou ik op een Dj mixer geen 4 kanaals toonregeling willen hebben. 4 kanalen ga je pas gebruiken als je live muziek gaat uitmixen. En daar neem je dan weer geen Dj mixer voor.

Lost In Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267809

De XTC & XTC II zijn al wel aardig op leeftijd. Zelf ben ik een fan van de Ecler NUO serie. Tevens zal de Denon DN-X1100 ook een passende mixer voor jou zijn (niet te veel poespas, wel matrix routing).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-03 11:25
Ikzelf gebruik nu de DJM800, leukigheidje is ook dat je alle knoppen tevens als midicontroller kan gebruiken, stel je gebruikt 2 kanalen niet dan kan je deze gebruiken of b.v. effecten aan te sturen via traktor, haal je nog een setje Novation Dicers erbij en je kan knallen :)

De Ecler Nuo5 heb ik zelf ook gehad en is ook een erg fijne mixer, XTC zou ik zelf niet zo snel naar toe stappen, 100mm faders, wel degelijk, maar erg basic, en inmiddels nogal achterhaald vind ik. De DJM800 zit kwa geluidskwaliteit prima, geen overheadprobleem meer zoals op de 600.

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 402288

Is de Reloop Digital Jockey 2 een gelijkwaardige controller als de NI S4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-05 11:22

Tijn96

In speed we trust

Anoniem: 402288 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 21:27:
Lijkt me raar dat een ding van 250€ even goed is als een net op de markt gebracht ding van €800.
Maar waarom moeten wij dat voor jou zeggen? Kun je dat niet zelf uitzoeken.
Het is tweakers geen google

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Anoniem: 402288 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 21:27:
Serieus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tijn96 schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 07:11:
[...]

Lijkt me raar dat een ding van 250€ even goed is als een net op de markt gebracht ding van €800.
Maar waarom moeten wij dat voor jou zeggen? Kun je dat niet zelf uitzoeken.
Het is tweakers geen google
Laat ik dan nu eens met een serieuze vraag komen:

Ik kan geen keuze maken tussen de Numark mixdeck quad en de Native Instruments S4.
Het zijn beide goede DJ controllers, waarbij de Numark wat grotere jogwheels heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:46

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Met alle respect, maar moeten wij die keuze dan voor je maken?

Goed, NI S4.

En eigenlijk gaan we er van uit dat elke vraag hier serieus is. Iets meer eigen input dus als het kan? :)

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Anoniem: 402288 schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 10:30:
[...]

Laat ik dan nu eens met een serieuze vraag komen:

Ik kan geen keuze maken tussen de Numark mixdeck quad en de Native Instruments S4.
Het zijn beide goede DJ controllers, waarbij de Numark wat grotere jogwheels heeft.
Heb je ze beide al geprobeerd? Waarom twijfel je tussen die twee?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BtM909 schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 14:15:
[...]

Heb je ze beide al geprobeerd? Waarom twijfel je tussen die twee?
Ik twijfel tussen deze twee vanwege mijn niet al te grote budget.
De reloop is vele malen goedkoper als de S4, maar ik denk toch dat ik dan voor de S4 moet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Maar wat is een "niet al te groot budget"? Is het genoeg voor een S4, dan ga je voor een S4 en weet je dat je iets van kwaliteit koopt waar je heel veel mee kunt. Is het niet genoeg voor een S4, dan ga je of sparen of je gaat voor een goedkopere controller waar je minder mee kan, simpel. Verder is het kiezen van apparatuur gewoon een kwestie van specificaties en prijzen vergelijken, reviews lezen, en liefst natuurlijk in het echt uitproberen om zeker te weten of iets bevalt voordat je een bak geld neertelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 293046

Wie kan mij iets vertellen over garantie van stanton of bax-shop?
Mijn stanton dj pro 3000 heeft last van het welbekende scheuren in de verschuifbare delen.
ding is net 2 maanden oud en nog nooit van mijn bureau af geweest.

Via internet vind ik niet veel meer dan geklaag over het probleem maar, geen concrete oplossingen.
Eerdaags bax-shop maar eens mailen. Had ik nou toch maar die hdj-500 of hd25 gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-06-2021

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Op dit moment wordt de eerste Progressional Education episode van Restricted Sessions gedraaid op het boten feest op Key Largo, Florida.
2+ boats floating jamming
9:17 PM
to this now
200+
in key largo florida
and 100 people at pool
De geluids- stream is hier te volgen, mocht je hem niet meer kennen:
http://simplyradio.com/radio-files/simply-electro.m3u

...:::everybeat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerald182
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-11-2017
Uitzending van Danceflight 794 van afgelopen vrijdag:

[Soundcloud: http://soundcloud.com/danceflight794/danceflight-794-21-mei-2011-22]

Enjoy!

Tracklist:

1. Artitic Raw - Rio de Janeiro (Original Mix)
2. Biggi - Esa Musica (Original Mix)
3. Simone Cattaneo adn Alex Gardini ft. Regina - We will rock you

(Alex Gray From Miami Remix)
4. Gala - Freed from Desire (Klaas Club Mix)
5. R3hab - The Bottle Song (Original Mix)
6. Fedde le Grand vs. Sultan & Ned Shepard ft. Mitch Crown - Running

(Original Mix)

Time for Talent: Chemicalz
7. Max Enforcer & Waverider – Epic
8. Scope DJ - Into The Capital (Official Bassleader 2011 Anthem)
9. Ran-D – Living For The Moment
10. Noisecontrollers – Marlboro Man (The Pitcher Re-Amp)
11. Frontliner – Warphole
12. Dozer – In Full Effect
13. Atmozfears – Welcome To Hell
14. Coone & B-Front – Crossin’ Over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Laatst online: 14-07 12:47

Erikie

www.erikie.nl

'k heb ook weer een mixje in elkaar geflanst. Dit keer wat ( oldskool ) deephouse..

http://www.erikie.nl/podc...ame=2011-05-18_paris4.mp3

Our Alma - Original Mix Javier Varez
Big Up Deep - Original Mix Ramiro Lopez
Entr'acte Music Andomat 3000 & Jan
Feel Alright - The Hoodfellas Tutto Bene Mix Mirco Violi
Equinox (Henrik Schwartz Remix - Dixon Edit) Code 718
14. Joris Voorn - Incident (Miyagi remix)
Side Off Aldo Cadiz
Let's Go Juno (District One Aka Bart Skils & Anton Pieete Remix) Rejected
Hunter Becomes Hunted Rylan White
Falling Up (Carl Craig Remix) Theo Parrish
Decompression Mathew Jonson
Spastik Plastikman
Funkworm Stimming
Ramiro Lopez - Brunch in Guadalmar (Mucky Pubs Aka M.in & Jonas Mellow Remix)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Iemand ervaring met een VCI-100 Mk2 ? Vind vrij veel reviews, alleen niet wat mensen er nu echt van denken. De feel, het gebruiksgemak, etc.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobb_Deep
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-06 22:01
Erikie schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 10:37:
'k heb ook weer een mixje in elkaar geflanst. Dit keer wat ( oldskool ) deephouse..

Spastik Plastikman
? :P

De glazen horen klinken, maar niet weten waar de tap is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Ja okee, sorry.. die dan weer niet :P maar die is universeel toch? :D

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

ff iets anders .. m'n vakantiegeld is binnen... :9

Nu is m'n akai lpd8 naar de hemel vertrokken (usb connector is echt best wel brak, direct gesoldeerd op de printplaat, dus die heb ik een beetje verkracht). Nu wil ik een vervanging..

Ik twijfel tussen de xone:1d en de NI x1.

Het enige wat ik er mee wil is m'n 4 effecten aansturen, en kunnen browsen door m'n muziek. Ik neig heeel erg naar de xone:1d want die fader gebruik ik dan voor de 1e knop van m'n effecten (volume van het effect) en de overige 3 voor de overige 3 rotary knobs van m'n effect panel.. Die jogwheel kan ik gebruiken om te scrollen door m'n muziek. Dan heb ik nog 12 andere knopjes over voor andere onzin zoals het inladen van m'n tracks.. De xone:1d is nu overigens ook maar 150 euro. spotgoedkoop dus. Ik zie dus alleen maar voordelen t.o.v. de NI x1.. tenzij iemand mij wat anders wijs maakt.. Het missen van de ledverlichting maakt mij niet zoveel uit omdat ik meestal toch wel weet welk effect ik aan heb staan of niet..

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-05 23:20
Xone 1D is maar 150 euro? Dan zou ik zeker voor die gaan. Voordelen van X1 zullen dan neerkomen op draagbaarheid + directe mapping in Traktor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -_D_-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-07 14:14

-_D_-

Polsbandje

Erikie schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 16:35:
ff iets anders .. m'n vakantiegeld is binnen... :9

Nu is m'n akai lpd8 naar de hemel vertrokken (usb connector is echt best wel brak, direct gesoldeerd op de printplaat, dus die heb ik een beetje verkracht). Nu wil ik een vervanging..

Ik twijfel tussen de xone:1d en de NI x1.

Het enige wat ik er mee wil is m'n 4 effecten aansturen, en kunnen browsen door m'n muziek. Ik neig heeel erg naar de xone:1d want die fader gebruik ik dan voor de 1e knop van m'n effecten (volume van het effect) en de overige 3 voor de overige 3 rotary knobs van m'n effect panel.. Die jogwheel kan ik gebruiken om te scrollen door m'n muziek. Dan heb ik nog 12 andere knopjes over voor andere onzin zoals het inladen van m'n tracks.. De xone:1d is nu overigens ook maar 150 euro. spotgoedkoop dus. Ik zie dus alleen maar voordelen t.o.v. de NI x1.. tenzij iemand mij wat anders wijs maakt.. Het missen van de ledverlichting maakt mij niet zoveel uit omdat ik meestal toch wel weet welk effect ik aan heb staan of niet..
Ik heb een Xone1D en als je het vooral voor effecten en shit wil gaan gebruiken dan is hij prima geschikt. Je zal echter nog een ander apparaat nodig hebben om de basic controls te kunnen bedienen (cue/stop/sync/loop etc.) want de Xone1D is leuk, maar niet een machine waar je alles mee kan bedienen. De X1 heeft een logische indeling die dan weer prima geschikt is voor die basic controls dus eigenlijk wil je ze allebei ;)

Als je alleen effecten e.d. wil gaan bedienen moet je zeker voor de 1D gaan; je hebt dan faders, een jog (met 4 drukpunten), genoeg rotaries (ook 4 met push dus dubbele mapping) en een zooi druktoetsen :)

[ Voor 6% gewijzigd door -_D_- op 24-05-2011 16:50 ]

- - Ik draai en maak muziek :) - -
It's not far back to sanity
At least it's not for me
And when the wind is right you can sail away
And find serenity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

-_D_- schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 16:48:
[...]

Ik heb een Xone1D en als je het vooral voor effecten en shit wil gaan gebruiken dan is hij prima geschikt. Je zal echter nog een ander apparaat nodig hebben om de basic controls te kunnen bedienen (cue/stop/sync/loop etc.) want de Xone1D is leuk, maar niet een machine waar je alles mee kan bedienen. De X1 heeft een logische indeling die dan weer prima geschikt is voor die basic controls dus eigenlijk wil je ze allebei ;)

Als je alleen effecten e.d. wil gaan bedienen moet je zeker voor de 1D gaan; je hebt dan faders, een jog (met 4 drukpunten), genoeg rotaries (ook 4 met push dus dubbele mapping) en een zooi druktoetsen :)
cue / stop / sync / loop gebruik ik nooit, ik draai timecoded vinyl. Heel af en toe gebruik ik loop, maar dat zie ik meer als een zwakheid, of luiheid als ik te laat een nummer erin knal.. 1D it is :)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Juist met de stijl die jij draait zou je toch de enorme toevoegingen wel moeten kunnen waarderen, die het gebruik van loops met zich meebrengt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
Shit, het was me helemaal niet opgevallen dat die Xone maar 150euro was.. Dat gooit mijn hele upgrade-plan weer in elkaar :'( . Wou twee X1's halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Volgens mij is Bax-shop echt de enige waar hij 150 euro is, dus ik denk dat je er snel bij moet zijn. Hij was altijd 250.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoewe
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-07 20:26
Ik heb nog een Xone 1D over, DM maar bij interesse :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
Damn 150eu is erg verlijdelijk, wel heb ik onlangs alles keurig in een flightcase gebouwd, dat is dan wel weer "vervelend" daar passen ze uiteraard niet meer bij.hmm misschien Links en Rechts ernaast houden hmmz..

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Whyte schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 19:54:
Shit, het was me helemaal niet opgevallen dat die Xone maar 150euro was.. Dat gooit mijn hele upgrade-plan weer in elkaar :'( . Wou twee X1's halen..
Ligt er ook aan wat je wil he.. Als je in traktor blijft draaien (en dan alleen digitaal) dan lijkt mij 2 maal X1 wel een betere optie. Ik zie niet voor niets veel digital dj's met 2x X1. Voordeel is dan ook de backlight verlichting van een aantal knoppen, die heb je volgens mij bij de 1D weer niet. En idd, hij is wel mooi portable, maar ik vind zo'n plat dingetje naast m'n draaitafel maar onhandig.

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312503

Zometeen me VMS4 ophalen bij het postkantoor, ben benieuwd, heb er erg goede dingen over gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Anoniem: 312503 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 14:07:
Zometeen me VMS4 ophalen bij het postkantoor, ben benieuwd, heb er erg goede dingen over gehoord.
Laat even je bevindingen weten hier! :)

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kaos- schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 14:09:
[...]

Laat even je bevindingen weten hier! :)
Doe ik!

EDIT: Man oh man oh man, hoe dom kan je zijn, ID vergeten. Vanavond maar weer terug dan.

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 312503 op 25-05-2011 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

ik ben ook erg benieuwt aangezien ik hem misschien ook wil kopen.

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-07 18:53
Even een/wat vragen van een wat ander kaliber, gebruiken nu enkele jaren bpm studio bij drive-in show, met de RCP-2001A controller... aardig prijzig pakket, (flinke) losse pc erbij, aparte geluidskaart enz. En software die hopeloos veroudert is.
Nu kunnen we hier nog een leuke cent voor krijgen (al vind ik dat het pakket nieuw zelfs niet waard), en zitten we te denken aan een overstap naar Denon HC-5000+BU-4500+Itch+Mac Mini.
Hele geheel wordt een stuk compacter, en dankzij mac ook wat stabieler.

Maar is er hier iemand die wat ervaring heeft met Itch en drive-in shows, meeste zal wel 'echte dj werk' zijn. Heb het programma al wel gedownload, maar aangezien het hardware gestuurd is krijg ik slechts 1 player waar je weinig mee kan. HC-5000 geeft Itch ook geen effecten mee, maar dat is niet nodig.

Daarnaast de Mac, is het verstandig daar een XFS geformatteerde harde schijf aan te hangen, of beter NTFS kiezen en zorgen dat de mac daar uiteindelijk mee overweg kan, eerste lijkt me stabieler, 2e heeft voordelen dat een windows bak er ook nog mee overweg kan. (wat niet snel nodig is)

Keuze voor Itch, controller ondersteunt het volledig (tekst in displays ed), wel vertrouwen in merk Denon en Serato, ingebouwde geluidskaart en Itch heeft naar wat ik zo kan zien een vrij goede geschiedenis (handig voor drive-in) Daarnaast blijven toekomstige upgrades gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renio
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-04-2024
ik ben ook erg benieuwd naar de VMS4 ... alhoewel ik met de VMS2 (2-kanaals en 100€ goedkoper) wel voldoende zou hebben... of zijn er buiten die 2 kanalen minder nog andere noemenswaardige verschillen?

anyway... laat dat reviewtje maar komen 'Dutch Bastard'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
Ik ga over een kwartiertje weer live met mijn wekelijkse show op www.onlineclubber.com, ben van plan wat ritmischer te draaien als normaal. Kijken hoe dat uit gaat pakken :).

Ik zit in de chatroom daar, dus als je vragen hebt of ff wilt kletsen, joinen maar!

Edit: On air nu :)

[ Voor 5% gewijzigd door Florinsz op 25-05-2011 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renio
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-04-2024
Whyte schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 21:43:
Ik ga over een kwartiertje weer live met mijn wekelijkse show op www.onlineclubber.com, ben van plan wat ritmischer te draaien als normaal. Kijken hoe dat uit gaat pakken :).

Ik zit in de chatroom daar, dus als je vragen hebt of ff wilt kletsen, joinen maar!

Edit: On air nu :)
lekerrrrrrrrrrre deuntjes :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
thx :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik houdt het kort, kom net van sport terug en dan vindt ik het altijd wel relaxed om gewoon achterover te zitten en naar In Deep With Whyte te luisteren :). Ik heb er zowiezo nog niet veel mee kunnen klooien dus ik post nu ff mijn first impression en schrijf morgen wel een goede uitgebreide review.

Eerste wat mij opviel, platters zitten niet goed in hun draaischroef, de platters zelf zijn rond, maar maken bij het draaien een klein rondje. De opdruk op het voor paneel loopt net 2 mm scheef. Dus niet erg in precipe. De faders zijn echt super lekker, ik vindt ze lekker zwaar maar niet stroef. De druk knoppen op de bovenkant zijn ook gewoon goed, behalve de 3 druk knoppen onder de platter, (Cue, play & Pause) Die moet je echt in het midden indrukken anders voelt het gewoon raar. De draaiknoppen voor de sample & effects gedeelte is de select knop en endless knop, maar de control en volume knoppen zijn dat niet. De EQ draaiknoppen zijn lekker behalve de gain, booth en master knop, die vindt ik iets te soepel. Het ding is alleen wel erg zwaar, maar de casing is wel helemaal metaal, met zwarte stoot randen op de hoeken. Ik ben er erg tevreden over, ik vindt het alleen jammer dat de platters niet goed draaien om hun as. Ik post morgen wel een uitgebreidere review, maar nu eerst, In deep with whyte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobb_Deep
Zo weer even genoeg midicontroller geouwehoer. Back to school kids, een leuk filmpje over geluid...

http://www.electronicbeat...-Funktion-One-Slices-2-10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlaaing peerd
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-07 11:24
wrhaaaaaaaaaaaaaaaa! Festival seizoen vangt weer aan, heb 4 boekingen binnen voor feestjes in/rondom Barcelona....dit word weer een vette zomer! :D :D :D

Ik zal deze keer eens de sets opnemen en even hier posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

vlaaing peerd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:11:
wrhaaaaaaaaaaaaaaaa! Festival seizoen vangt weer aan, heb 4 boekingen binnen voor feestjes in/rondom Barcelona....dit word weer een vette zomer! :D :D :D

Ik zal deze keer eens de sets opnemen en even hier posten.
sonar festival? :)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobb_Deep
Artiestennaam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlaaing peerd
SDI, Seismic Drum Industries

Sonar, mocht ik willen, die helaas niet. Gewoon wat lokale festivals en 2 clubnights. Ik draaide sinds 2008 om de maand in Spanje, maar dat verwaterde sinds laatste winter een beetje. Blij dat ik nog steeds bij de organisatoren in de spotlight sta.

edit,

hier nog een filmpje van vorig jaar:

allemaal verre van Sonar formaat dus ;)

wtf...zover ik weet alleen ooit op youtube gepost en nu staat dat rukding op allerlei andere sites als Yahoo music, ruktubes, enz enz??

[ Voor 36% gewijzigd door vlaaing peerd op 26-05-2011 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobb_Deep
Ziet er chill uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
@ peerd: Heb jij geen artiestenprofiel op PF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlaaing peerd
@Bram.

PF? wasda?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
PartyFlock? Je hebt trouwens mail op je Asu*-account ;]

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Partyflock, de grootste partysite van Nederland. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjer
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-05 15:58
kaos- schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 11:23:
Iemand ervaring met een VCI-100 Mk2 ? Vind vrij veel reviews, alleen niet wat mensen er nu echt van denken. De feel, het gebruiksgemak, etc.
Er van uitgaande dat deze hetzelfde is als de eerste versie, denk ik dat het geen slechte aankoop is.
Ik heb zelf een VCI-100 (DJTT) gehad en vond het best wel een mooi ding. Degelijk gebouwd, lekker compact maar toch goed werkbaar & heel veel mogelijkheden. Dat laatste is meteen de reden dat ik hem weer vrij snel verkocht heb. Hij heeft voor mij iets te veel (kleine) knopjes waardoor ik af en toe het overzicht kwijt raakte. Ik hou van overzicht en bij deze controller voelde ik me niet erg prettig. Verder zijn Traktor en ik nooit echt vrienden geweest. Het programma ligt mij gewoon niet. Heel persoonlijk dus.
Maar goed. Reviews en support is allemaal dik in orde. Dus als je twijfelt over het kunnen van het apparaat zou ik me geen zorgen maken.

Heb nu de VCI-300 i.c.m. EFX-1 (Serato Itch) en ben er erg contènt mee.
Afbeeldingslocatie: http://i34.photobucket.com/albums/d115/djsjer/2011-05-25-20-58-51-670.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door sjer op 26-05-2011 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een styleflip erop? Nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
Ik heb nieuwe knopjes :D . Alleen geen tijd om te posten of mee te spelen, kan er volgende week pas mee aan de slag :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoewe
Toevallig ben ik weer wat knopjes kwijt vandaag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pfff, ben al de hele avond bezig met de audio routing in Traktor / Audio drivers, kan het maar niet goed krijgen :(

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 312503 op 26-05-2011 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
Sjoewe schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 22:14:
Toevallig ben ik weer wat knopjes kwijt vandaag ;)
O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122700

Iemand nog geinteresseerd in een Traktor Kontrol S4 inclusief decksaver voor 659 euro? Ik wil er z.s.m. vanaf, vandaar de lage prijs. ;)

Verder wil ik liever vandaag dan morgen de knoop doorhakken voor wat betreft één van deze opties:
- Denon DNS 1200
- Pioneer CDJ 350
- Pioneer CDJ 850

Het is voornamelijk voor thuisgebruik, maar wil met deze spelers wel zo goed mogelijk aansluiten op datgene wat je op locatie vaak tegenkomt. Waarom staat de Denon er dan tussen? Die heeft ook weer een aantal voordelen: natuurlijk de prijs maar ook uitgebreidere features..

Grote voordelen van de Pio's zijn: Rekordbox (als je bijv. de 350 gebruikt kan je je playlists ook gewoon gebruiken voor alle andere nieuwe CDJ's) en het is gangbaarder op locatie. Verder vind ik de jogwheel van zowel de 350 als de 850 beter aanvoelen dan de DNS 1200.

Wie helpt er met kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoewe
Het is simpel, kan je het betalen, koop dat de CDJ-850. Dat is de beste bang for buck: een full size jogwheel gelijkend aan de clubspalers etc. Heb je dat niet te besteden, ga dan lekker voor de Denon. Die heeft een mooie prijs en leuke features. Plus als je gewoon een beetje talent/vaardigheden hebt, heb je een andere CDJ binnen 2 platen wel door.

Ik zelf denk erover om te sparen voor twee tweedehands DN-S1200's en dan Traktor eruit te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-07-2021

marrk

marrk

Sjoewe schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 09:13:
[...]
Ik zelf denk erover om te sparen voor twee tweedehands DN-S1200's en dan Traktor eruit te doen.
Zoiets zit ik eigenlijk ook aan te denken, maar voor een deel ook wel omdat je juist net nog wel kan traktorren met die denons. Ik ben best gecharmeerd van cd/midi apparaten als die dn-s1200 of de cdj-350/400 of die numark ndx-800. Gewoon wat kunnen klooien zonder cd's te hoeven branden heeft toch wel zijn charme ook.

blog
sow
eee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
marrk schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 09:20:
[...]

Gewoon wat kunnen klooien zonder cd's te hoeven branden heeft toch wel zijn charme ook.
Vind dat juist charm-loos om eerlijk te zijn. Maar wel erg handig, daarom draai ik full-Traktor :9

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik merkte gewoon dat ik meer op gevoel mix, meer natuurlijk so to speak, met de oude vertrouwde cd-spelers. Daarom ga ik weer terug naar cd-spelers.

Neig het meeste naar de CDJ 850 inderdaad. Alhoewel het argument: dat is gangbaarder op locatie ook wel weer ontkracht kan worden door het feit dat ik idd zo gewend ben aan een andere CDJ, ook al heb je thuis iets anders staan. Nadeel van de Denons is dat ik dan geen Rekordbox heb...

Blijft toch lastig.

Edit: die numark ndx800 heb ik ook heel even naar gekeken, maar dat is gewoon crap. Heb nu ook spelers van de axis serie thuis staan en die kregen na een half jaar al last van haperende cue/play knoppen en het slecht lezen van cd's etc. Als je spelers wil die lang meegaan dan ontkom je er volgens mij niet aan om Denon of Pioneer te kopen. Overigens ga ik altijd zeer netjes met mijn spullen om en rag ik niet als een malle op die knoppen, dus het feit dat ze zo snel al gingen haperen licht gewoon echt aan de spelers. Merken als Reloop en in meerdere mate Numark compenseren, voor mijn gevoel, een matige bouwkwaliteit door er een shitload aan features op te gooien. Op de lange termijn wordt je daar echter niet vrolijker van.

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 122700 op 27-05-2011 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoewe
Nou de Reloop RMP-2 en RMP-3 zijn ook behoorlijk degelijke dingen hoor, maar het is wel zo dat Denon en Pioneer boven aan de keten staan.

Het argument tegen de CDJ-850 is de CDJ-900, want tja als je toch zoveel gaat betalen wil je ook de link-functie etc etc. Ik zou record-box niet perse een argument vinden, wat ik ervan hoor werkt het allemaal zo lekker nog niet en als je nou naar de CDJ's gaat om weer laptop vrij te zijn, dan zit je in ene toch weer met een laptop...
marrk schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 09:20:
[...]

Zoiets zit ik eigenlijk ook aan te denken, maar voor een deel ook wel omdat je juist net nog wel kan traktorren met die denons. Ik ben best gecharmeerd van cd/midi apparaten als die dn-s1200 of de cdj-350/400 of die numark ndx-800. Gewoon wat kunnen klooien zonder cd's te hoeven branden heeft toch wel zijn charme ook.
Ik heb nu al bijna 5 jaar Traktor Scratch, maar ik ben er echt compleet klaar mee om bij gigs iedere keer thuis de boel los te trekken, die laptop mee te slepen en in het donker ergens de hele benden aan te sluiten. Plus dat je dan thuiskomt en de boel weer een week onaangesloten blijft liggen.

[ Voor 43% gewijzigd door Sjoewe op 27-05-2011 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Anoniem: 122700 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 09:37:
Ik merkte gewoon dat ik meer op gevoel mix, meer natuurlijk so to speak, met de oude vertrouwde cd-spelers. Daarom ga ik weer terug naar cd-spelers.

Neig het meeste naar de CDJ 850 inderdaad. Alhoewel het argument: dat is gangbaarder op locatie ook wel weer ontkracht kan worden door het feit dat ik idd zo gewend ben aan een andere CDJ, ook al heb je thuis iets anders staan. Nadeel van de Denons is dat ik dan geen Rekordbox heb...

Blijft toch lastig.
Goed om te zien dat je weer terug gaat met de hand te mixen.. (nu nog vinyl >:) ) . Wat dat betreft ben je veel meer bezig met muziek.. Hoelang had je die s4 nou? :D

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, de laptop heb je altijd nodig, maar ik wil hem niet meer nodig hebben tijdens het draaien. Een music management programma vind ik wel handig. Zeker als je met USB sticks gaat werken.

De CDJ850 kan ik in een set krijgen bij een bepaalde webshop voor 1425. Dat is, ondanks de cashback die je momenteel krijgt bij de CDJ900, toch een stuk minder prijzig.

Reloop hoor ik toch ook wisselende verhalen over. Enerzijds is het prima, anderzijds blijft het toch allemaal OEM productie.

Twijfel twijfel...

Heb de S4 een half jaar nu denk ik. Wel zonde van de investering, maar goed als ik hem kan verkopen ben ik al blij. Midi is toch meer voor de mensen die van loopjes etc houden. Dat past meer bij je als je tech-house of minimal draait vind ik persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlaaing peerd
kaos- schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 14:39:
[...]

PartyFlock? Je hebt trouwens mail op je account ;]
u got meel.

ahja Partyflock, toch maar eens aanmaken dan.

Ik had ze lange tijd geboycot vanwege enkele aanvaringen in het verleden. Allereerst wilden ze in de begintijd niet eens drum en bass feesten toevoegen omdat het volgens hun niet onder "Dancemuziek" viel. Daar maak je bij mij niet zo'n goede beurt mee. Gelukkig denken ze er tegenwoordig wel anders over.

Ten 2e was door een fout op een flyer voor een editie van Hardbass ipv de bedoelde Seismic Records onze naam komen te staan. Na herhaaldelijk aangeven dat wij absoluut 100% SDI zijn en NIET op dat feestje draaiden, werd dat genegeerd en -ondanks de rectificatie van de Hardbass organisatie zelf- zelfs door dat achterlijk stelletje pepsnoevers beschuldigd van naamplagiaat!

lol, nog een oud linkje gevonden: http://partyflock.nl/topi...smic_drum_industries.html -> dat waren wij dus niet maar "seismic records"

Maar goed, tijden veranderen, tijd voor een account. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
Afbeeldingslocatie: http://images.instagram.com/media/2011/05/27/91a929c7b8a2428781b26af9ca4e81f2_7.jpg
Welkom bij de familie, Xone O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Anoniem: 122700 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 08:48:
Iemand nog geinteresseerd in een Traktor Kontrol S4 inclusief decksaver voor 659 euro? Ik wil er z.s.m. vanaf, vandaar de lage prijs. ;)
Wat kost die decksaver los? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morzzz
  • Laatst online: 20-06 20:44
Weet iemand een mooie alternatieve naam voor mijn muziekstijl? Techtrance/hardtrance is het zo'n beetje...

Het woord trance heeft helaas in veel kringen zijn naam niet kunnen zuiveren, en levert mij steevast scheve gezichten op. Veel kleine/middelgrote locaties gebruiken het woord niet in hun lineups, terwijl veel house/techhouse/techno DJs zweverige platen draaien...

Hoe kan ik mijzelf in de markt zetten zonder het verboden woordje te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

lul, die wou ik ;) Nu heb ik er 1 moeten bestellen bij bax-shop... eta nog 2 dagen :( ps.. Je kunt overlay's downloaden en uitprinten :)

[ Voor 22% gewijzigd door Erikie op 27-05-2011 15:40 ]

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlaaing peerd
how about full-on psy-hardtechhouse?

Werkelijk geen serieus idee. Als je wat muziek van jezelf post kunnen we misschien wat nauwkeuriger zijn.

Ikzelf vind al die benaming altijd maar onnodig gehype alsof er weer iets helemaal 2011 is en daarom maar een nieuw genre uit de kast getrokken moet worden. Maar ok, het publiek wil graag hapklare indeelbare hokjes, dus je punt is begrijpelijk.

edit, post was voor Morzzz

@Whyte
Nicccceeeee!

[ Voor 6% gewijzigd door vlaaing peerd op 27-05-2011 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
+1

Ik draai ook gewoon "techno", of het nu een tech-house-, minimal-, diepe- of roeiset is. Eén pot nat, wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand een goedkope soundcard waarbij je in precipe kanalen kan scheiden zodat je booth, master en cue output zou kunnen doen? Was bij de mediamarkt en had de Sweex 7.1 usb soundcard gehaald, verkoper bleef maar volhouden dat je headphones en 2.1 out zou kunnen scheiden, helaas gaan die dus gewoon over een kanaal en kan je ze niet scheiden. Morgen maar terugbrengen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-05 14:58

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Topicstarter
Een poos geleden dat ik ergens een liveset heb gepost, maar deze was zo gruwelijk lekker dat ik het niet kon laten :) (zoveel goede releases ook de laatste tijd).

Het is een Hardstyle Liveset bestaande uit 15 Tracks (Mijn Top15 van 2011 tot nu toe, zou je wel kunnen zeggen).

Tracklist:
1. Abyss and Judge - Get it Right
2. A-Lusion - Fortuna (The in between)
3. The Pitcher - Sky Rocket
4. Waverider - Be as One
5. Wildstylez and The Noisecontrollers - Stardust
6. Toneshifterz - We are the Future
7. Bass Modulators - Music is my life
8. Wildstylez - Back 2 Basics
9. Bioweapon - Eternal Vision
10. Digital Punk feat. The Noisecontrollers - Blue Horizon
11. Toneshifterz and Bioweapon - Dead of the Night
12. The Pitcher & The Noisecontrollers - Shut Up
13. The Noisecontrollers - Gimme Love
14. Frontliner - Discorecord
15. Wildstylez and The Noisecontrollers - A Different Story

Enjoy!

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-05 22:39
Anoniem: 312503 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 20:04:
Weet iemand een goedkope soundcard waarbij je in precipe kanalen kan scheiden zodat je booth, master en cue output zou kunnen doen? Was bij de mediamarkt en had de Sweex 7.1 usb soundcard gehaald, verkoper bleef maar volhouden dat je headphones en 2.1 out zou kunnen scheiden, helaas gaan die dus gewoon over een kanaal en kan je ze niet scheiden. Morgen maar terugbrengen dan.
De Audio2DJ van Native Instruments komt aardig in de buurt. Heb je alleen geen booth maar dat kan je eventueel via je mengpaneel regelen?

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Radiance schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 08:29:
[...]

De Audio2DJ van Native Instruments komt aardig in de buurt. Heb je alleen geen booth maar dat kan je eventueel via je mengpaneel regelen?
Hmm, dat is ook een optie. Maar dan zou ik ook kunnen gaan voor de Mixvibes U-Mix44. Want die heeft ook een mic input. Ik wil eigenlijk gewoon een soundcard om de VMS4 build-in soundcard te vervangen, want die is niet echt heel super.
( http://www.bax-shop.nl/us...face/product-details.html )
Heeft iemand ervaring met die kaart toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-07 12:10
moet aankomende donderdag op een wat groter festival openen (Alcatrazz). heb daar even een warm-up mixje voor opgenomen:

http://soundcloud.com/el_v/el-v-alcatrazz-promotie-mix

tiny glitches in track 5 and 10 due to the recording laptop sucking balls

1.­ Dep Affect - Swallow the Sun
2.­ Meccano Twins - Gamma Release
3.­ Sandy Warez - Push the Last Door (Remix)
4.­ Waldhaus - A Journey Through Time
5.­ Angels of Darkness - Cold As Ice (Tha Playah Remix)
6.­ Inyoung &­amp;­ Dazzler - Forever
7.­ Amnesys - My Motherfuckin' Name
8.­ Placid K - Are You Aware (2011 Remix)
9.­ G-Town Madness - Headbanger
10.­ Nitrogenetics - Down Like Gravity
11.­ Kasparov - Trapped In This World
12.­ Miosa - No More Jealousy
13.­ Distorted Revelation - The Horizon
14.­ Hellsystem - The Doctor
15.­ Catscan vs Predator - Fire And Ice
16.­ Promo - Unafraid
17.­ Lenny Dee - Forgotten Moments (Ophidian Remix)
18.­ Distorted Revelation - Get Ya Guns Out
19.­ Hellsystem - Pray
20.­ E-Noid - Disorder
21.­ Hellsystem - Shut up and die (Angerfist remix)
22.­ Synapse - Hiresh
23.­ Ophidian - End the Earth

gemixt met timecode vinyl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
Voor de liefhebbers, ik heb nog een CDJ1000MK3 die ik wegdoe, evt incl sefour stand, tevens ga ik eens grote opruiming houden want ik heb minimaal 4 sets naalden liggen waar ik niks meer mee doe, nog een bijna ongebruikte Redsound Soundbite 2 en nog meer spul.

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoewe
Wat voor naalden? Ortofon cardridges?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm zit nu serieus te overwegen te VMS4 terug te brengen, dat ding kan volgens mij gewoon niet samen met Traktor lijkt het, het lukt mij gewoon niet om de audio routing goed te krijgen. Ik zit nu te denken om 2 Xone 1D's te halen, en mischien nog een APC20/40 er tussen, dat zou toch gewoon moeten werken als ik nog een Soundcard erbij haal?

EDIT: Zowiezo heb ik altijd nog beschikking tot 2 CDJ800's en een DJM800 via mijn vriend. Gaat mij er meer om dat ik thuis een leuk setje heb staan voor feestjes en dergelijke.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 312503 op 28-05-2011 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
Anoniem: 312503 schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 16:14:
Hmm zit nu serieus te overwegen te VMS4 terug te brengen, dat ding kan volgens mij gewoon niet samen met Traktor lijkt het, het lukt mij gewoon niet om de audio routing goed te krijgen. Ik zit nu te denken om 2 Xone 1D's te halen, en mischien nog een APC20/40 er tussen, dat zou toch gewoon moeten werken als ik nog een Soundcard erbij haal?

EDIT: Zowiezo heb ik altijd nog beschikking tot 2 CDJ800's en een DJM800 via mijn vriend. Gaat mij er meer om dat ik thuis een leuk setje heb staan voor feestjes en dergelijke.
als je echt een goeie traktor controller wilt kun je net zo goed een VCI halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
Sjoewe schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 15:59:
Wat voor naalden? Ortofon cardridges?
Ook, een Setje Concorde Pro's,een Set Shure M44-7, en stanton Almk2's (of mk1's? weet ik zo 123 niet meer:)

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Whyte schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 17:21:
[...]

als je echt een goeie traktor controller wilt kun je net zo goed een VCI halen.
Zit nog echt zwaar te twijfelen tussen de VCI-100 en de Mk2 versie. Hoor best wat verhalen dat de Mk2 niet zo stevig gebouwd is. Zit wel ingebouwde soundcard in wat ik dan wel weer lekker vind

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerald182
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-11-2017
Uitzending van Danceflight 794 - 27 mei 2011

Deze week een speciale Summer Club Editie met een uur non-stop Club,Dance, House en Electro in de mix!

[Soundcloud: http://soundcloud.com/danceflight794/danceflight-794-27-mei-22-00]

Tracklist:

1. The Shapeshifters & Shemanology - Waiting for you (Original Mix)
2. Arias & Arno Cost ft. Michael Feiner - The Days to Come (Original Mix)
3. Daddy's Groove and Little Mark - We are in da house (Orginal Mix)
4. Gregro Slato ft. Laurrhie - Turning (Vocal Mix)
5. Grooveflavourz ft. MC Gi - Danca Do Facao (Sebas Marin vs. Generis Mix)
6. Retrick Abigail and Levino - Prince of Beats (Orginal Mix)
7. Tim Mason - The Moment (Steve Angello Edit)
8. DJ PP - The House of Love (Koen Groeneveld Remix)
9. Afrojack & Gregor Slato ft. Jombolee - I'll be there (Main Mix)
10. Nicky Romero - Switched (Hardwell & DJ Funkadelic Remix)
11. Steve Angello - KNAS (Original Mix)
12. Felix Da Housecat - Thee Anthem (original Mix)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les
  • Laatst online: 22-06-2021

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Ziet er netjes uit gozert! :)

...:::everybeat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -_D_-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-07 14:14

-_D_-

Polsbandje

Gisteren gedraaid op een huisfeestje en een dude leren kennen die me aanbood om komende zomer op een aantal festivals te draaien! AwakeFest, Solar, Dance Valley en meer :D Natuurlijk even afwachten hoe serieus het is, en hij wist ook niet zeker of het doorging, maar hij had een DJ nodig voor een chillruimte van een of ander merk dat op al die festivals staat.

Als dat doorgaat; winning :Y)

- - Ik draai en maak muziek :) - -
It's not far back to sanity
At least it's not for me
And when the wind is right you can sail away
And find serenity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
kaos- schreef op zondag 29 mei 2011 @ 14:03:
[...]

Zit nog echt zwaar te twijfelen tussen de VCI-100 en de Mk2 versie. Hoor best wat verhalen dat de Mk2 niet zo stevig gebouwd is. Zit wel ingebouwde soundcard in wat ik dan wel weer lekker vind
Ik vond extern juist fijn, is er minder aan wat kapot kan, en mocht het dat toch gaan, is het makkelijker te vervangen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quinie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-05 17:18

Quinie

.nl

Gisteren met Maat van me een collab sessie gedaan. Later ook nog een keer met zijn broer en nog wat vrienden.

met als resultaat dit voor de eerste keer:
http://soundcloud.com/wereoutthere/improv

http://www.Quinie.nl
http://soundcloud.com/quinie
https://www.wereoutthere.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
Weer een heerlijk mixje gedraaid afgelopen weekend (al zeg ik t zelf :9 )

[Soundcloud: http://soundcloud.com/elayz/mei-mix]

Tracklist:
1 Dirty Culture - Its A Freak In Me (Someone Else Remix)
2 Maximiljan - Kosamui
3 Brian Benson & Michael Gull - 23 Children (Matt Star Remix)
4 Tiger Stripes - Snake Charmer (Tom De Neef Remix)
5 Evren Ulusoy & Sezer Uysal - Da Boom (Francesco Bonora Remix)
6 Mihai Popoviciu - Underwater Hero
7 Maximiljan - Ketanyo
8 Dirty Culture - Do You Know
9 Heartik - Obscurity
10 Sarp Yilmaz - Jazz Gone Bad (Original Mix)
11 Jay Lumen - Say Yes (Original Mix)
12 Lauhaus - Highlife
13 Daniel Sanchez and El Mundo Satori - Lamalulluh
14 Mendo, Danny Serrano - Red City (Original Mix)

Feedback is altijd welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Whyte schreef op zondag 29 mei 2011 @ 17:23:
[...]

Ik vond extern juist fijn, is er minder aan wat kapot kan, en mocht het dat toch gaan, is het makkelijker te vervangen..
Klopt helemaal, alleen heb je wel weer meer mee te slepen. Nu heb je in principe alleen;

Laptop
VCI-100 mk2
USB kabel
Koptelefoon.
(eventueel lader voor je laptop, ligt eraan hoe lang je draait)

Rugtas setup :*)

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
kaos- schreef op maandag 30 mei 2011 @ 09:21:
[...]

Klopt helemaal, alleen heb je wel weer meer mee te slepen. Nu heb je in principe alleen;

Laptop
VCI-100 mk2
USB kabel
Koptelefoon.
(eventueel lader voor je laptop, ligt eraan hoe lang je draait)

Rugtas setup :*)
Mijn rig nu :p

Laptop
VCI-100
VCM-100
Xone 1D
Audio4DJ geluidskaart
USB-hub
Headphones
Lader
Audiokabels
USB-kabels
Adapter voor hub
Schuimrubber stands

Da's wel 2 rugzakken vol :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Ik bedoel maar :+
Liever hou ik het compact, maar wel kwaliteits spul. Daarom zit ik nog te twijfelen tussen de Mk2 en de normale versie van de VCI-100. Maar heb em besteld, binnenkort in de winkel even aanvoelen en onder de loep nemen :)

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

Nu wil ik binnekort gaan upgraden.
Druk bezig met zoeken etc. alleen nu kwam ik de reloop contour controller tegen ( zonder geluidskaart).
alleen nu is de vraag, als ik er daarvan 2 wil kopen dan moet daar nog een mixer bij, alleen moet dit dan een mixer zijn met usb?
en als dat niet hoeft hoe moet ik het dan aansluiten.

Ik heb al gegoogled, maar ik kwam alleen dingen tegen over cd-spelers of voor vinyl.

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoewe
Tja, dat ligt er maar aan wat je wil van je mixer. USB is alleen maar een aansluiting, dat een mixer 'USB heeft' zegt ook niks namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
Overigens vind ik 'de reloop controller (zonder geluidskaart)' wel een beetje een vage beschrijving 8)7 . Reloop heeft namelijk een hele berg controllers. Welke bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:21
Whyte schreef op maandag 30 mei 2011 @ 12:15:
Overigens vind ik 'de reloop controller (zonder geluidskaart)' wel een beetje een vage beschrijving 8)7 . Reloop heeft namelijk een hele berg controllers. Welke bedoel je?
Tijn96 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 11:12:
Druk bezig met zoeken etc. alleen nu kwam ik de reloop contour controller tegen ( zonder geluidskaart).
Pagina: 1 ... 31 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.