@ Sjoewe
Jij zit ook op PF zeker?
Ik ben Bramble.
Jij zit ook op PF zeker?
Ik ben Bramble.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
[ Voor 13% gewijzigd door EZ_ op 18-11-2010 16:10 ]
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Als je het had gelezen had je gezien dat ik mijn bericht heb aangepastTsunami schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 10:21:
Je mag ook best je vorige post quoten in plaats van twee keer hetzelfde te posten hoor
Idd had ik ook met een Numark, maar kan zijn dat je cd-speler gewoon niet goed met het merk overweg kan. Ik heb zeer goede ervaringen met sony cdr's,ik koop niks anders meer. 95procent van de cd spelers werk hij mee is mijn ervaringEZ_ schreef op donderdag 18 november 2010 @ 16:10:
Ben ook al CD-spelers tegengekomen die enkel 'echte' CD's afspeelden (terwijl ik mijn tracks koop en dan brandt), gelukkig heb ik toch nog enkele albums compilaties in m'n CD-map
(was een dubbele Numark als ik het me goed herinner)
Nee helaas, want ik heb zelfs winamp gebruikt, omdat de gewone versie gelimiteerd is tot 2x speed. Maar netjes vlam op 8xSaturnus schreef op donderdag 18 november 2010 @ 15:22:
Nero had ooit een tooltje. 8x nog niet laag genoeg...is het dan niet gewoon een fout (ISO) formaat of iets dergelijks?
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Best goed ja, als op de industriële variant van dezelfde fabrikant (Taiyo Yuden) 90% van alle CD content word gedrukt.Whyte schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 19:28:
Verbatim blijkt ook goed
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Bedoel je Nero DriveSpeed?Saturnus schreef op donderdag 18 november 2010 @ 15:22:
Nero had ooit een tooltje. 8x nog niet laag genoeg...is het dan niet gewoon een fout (ISO) formaat of iets dergelijks?
Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!
* PSN=Chef_NL** *
[ Voor 10% gewijzigd door Ome_Les op 20-11-2010 20:43 ]
...:::everybeat.nl
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
[ Voor 54% gewijzigd door regmaster op 22-11-2010 23:14 . Reden: Probleem opgelost ]
Helaas zijn deze niet meer te krijgen. Er is wel een nieuwere versie die ook digital-in via coax ondersteund maar die is gelijk 160,-. Ik heb nu de ESI U24 XL gevonden die aan de wensen voldoet en de helft goedkoper is, denk binnenkort maar bestellen.crack_en_hack schreef op woensdag 17 november 2010 @ 23:40:
[...]
Dan heb je niet naar de goeie gekeken, ik heb deze: Plaatje
traktor scratch!
[ Voor 71% gewijzigd door Ome_Les op 25-11-2010 08:06 ]
Netwerken, netwerken, en nog eens netwerken, een mixtape hoef je niet meer aan te beginnen. Beter is het om een demo/promo van een eigen productie te overhandigen. Leer mensen kennen, en zorg dat je jezelf onderscheidt van anderen, want alleen daarmee val je op en blijven ze je onthouden.Stoney3K schreef op donderdag 25 november 2010 @ 01:54:
Misschien een rare vraag hier, maar:
Hoe komen de DJ's hier (en dan voornamelijk de club/dance DJ's) aan hun klussen in de clubs? Volgens mij gaat dat tegenwoordig toch veel via boekingsbureau's en concertpromotors en die zetten je niet zomaar ergens neer als ze nog niks van je gehoord/gezien hebben.
Wat doen jullie over het algemeen? Gewoon een berg mixtapes naar Extrema/Armada/Magik etc. sturen en hopen dat ze een antwoord geven? Ik heb de ervaring dat zomaar in de club 'pluggen' niet meer werkt en de CD's gewoon in de prullenbak verdwijnen omdat ze een deal met de grote organisators hebben.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Ik weet niet of je het daar wel bij het rechte eind hebt. Wat je dus beweert is dat het tegenwoordig meer een populariteitswedstrijd is geworden, Keesje heeft meer vriendjes dan Pietje dus die komt wél in de club te staan.Chiron schreef op donderdag 25 november 2010 @ 09:52:
[...]Netwerken, netwerken, en nog eens netwerken, een mixtape hoef je niet meer aan te beginnen. Beter is het om een demo/promo van een eigen productie te overhandigen.
Helaas komt het daar wel op neer. Dat merk ik ook met het programeren van mijn eigen feest. Het gaat echter wel een stukje verder dan "Keesje is populair maar Pietje heeft de skills". In de praktijk hebben zowel Pietje als Keesje "de skills". Het vergaren en behouden van een achterban is gewoon een essentieel deel van je werk als DJ vandaag de dag. Er zijn amper clubs met residents meer, dus je moet als DJ ook zorgen dat in iedergeval een deel van je achterban ook bereid is om achter een DJ aan te reizen/anderen aan te zetten dit te doen. En een goede manier om mensen aan je te verbinden/te interesseren is toch wel steeds meer met eigen producties te komen.Stoney3K schreef op donderdag 25 november 2010 @ 12:12:
Ik weet niet of je het daar wel bij het rechte eind hebt. Wat je dus beweert is dat het tegenwoordig meer een populariteitswedstrijd is geworden, Keesje heeft meer vriendjes dan Pietje dus die komt wél in de club te staan.
http://soundcloud.com/erik-de-boer/ eens ff kijken of soundcloud wat is.Erikie schreef op donderdag 25 november 2010 @ 01:39:
Weer eens een mix gemixt! met oa egbert, format b, luca m, marco faraone, luigi rocca, sebjak, sutin martin, candre crom, jay lumun, milton jackson en meer.. ( minimal / techno ) . dm or be creative!
[ Voor 48% gewijzigd door Erikie op 25-11-2010 13:29 ]
traktor scratch!
Ik denk ook dat dat een beetje het resultaat is van waardeloze mastering. Als alles op de CD al tot 0dB gebrickwalled is, dan maakt het ook geen barst meer uit als je als DJ op je DJM gewoon alles in 4 lampjes rood staat te draaien. De enige die dan aan de overkant staat te vloeken en te schelden is de geluidstechnicus, het publiek zal er niet wakker van liggen.Erikie schreef op donderdag 25 november 2010 @ 13:20:
[...]
Helaas hoort de hoofdmoot het verschil niet meer tussen de skill dj en de (nofi) huiskamer dj.
Als je naar normale feestjes en normale clubs gaat dan kan ik je garanderen dat niemand een vooraf opgenomen set gaat draaien. Doe zoiets in een serieuze setting en je kan je eventuele carrière als DJ wel vergeten; genoeg DJ's die wél willen draaien, en het ook kunnen.Stoney3K schreef op donderdag 25 november 2010 @ 14:00:
'Cheaters' die doen alsof ze de nieuwe Tiësto zijn en uiteindelijk maar een beetje toneel staan te spelen boven een vooraf opgenomen mixtape kan ik zelf niet uitstaan. IMO gaat het vak 'DJ' om het (op het podium) kunnen laten zien wat je waard bent en on-stage improviseren op wat het publiek wil horen. Ik vind het een ander verhaal als het publiek voor jou als 'DJ' komt omdat je één van de grote namen bent, maar dan is het verwachtingspatroon anders. Dan draai jij niet meer wat het publiek wil horen, maar komt het publiek omdat je precies draait wat ze op basis van je eerdere sets verwachten.
- - Ik draai en maak muziek :) - -
It's not far back to sanity
At least it's not for me
And when the wind is right you can sail away
And find serenity
Je mag toch hopen dat dat soort lui door de mand vallen, voor zover ik het hier lees zijn er aardig wat 'grote' namen die het zo doen en gewoon een bek opzetten:-_D_- schreef op donderdag 25 november 2010 @ 14:34:
[...]
Als je naar normale feestjes en normale clubs gaat dan kan ik je garanderen dat niemand een vooraf opgenomen set gaat draaien. Doe zoiets in een serieuze setting en je kan je eventuele carrière als DJ wel vergeten; genoeg DJ's die wél willen draaien, en het ook kunnen.
En waarom zou men zich moeten beperken tot die werkwijze? De hedendaagse techniek leent zich juist uitstekend om ter plekke live tracks te remixen, maar dat ook te combineren met eigen werk, en zelfs live artiesten zoals een gitarist/saxofonist/percussionist, zodat zelfs de grens dj/producer en live band begint te vervagenEigen producties maken is voor mij ook een uitdaging in het vak. Maar dan moet het wel een 'DJ-productie' blijven -- de essentie van een DJ is dat ie andermans werk gebruikt en het op een creatieve manier opnieuw in elkaar plakt. Begin je helemaal opnieuw dan ben je gewoon een dance-componist.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Zoals Karocel op Nachtdigitaal, Mathias Kaden stond met een trommelaar, saxofonist, zangeres, fluit en weet ik het wat allemaal nog op het podium. Het enige wat hij ongeveer nog deed was een baslijn + high hat, bijna 100% improvisatie, erg vermakelijk!zelfs live artiesten zoals een gitarist/saxofonist/percussionist, zodat zelfs de grens dj/producer en live band begint te vervagen
De glazen horen klinken, maar niet weten waar de tap is.
Mee eens, maar het gaat wel om de live ervaring die jou als DJ goed maakt, en niet hoe goed je in de studio je mixtape van een uur voor kan bereiden. Dat is wat ik bedoelde, als je als DJ/live-artiest ter plekke tracks staat te remixen, mashen en met live muziekspel combineert, dan heb ik daar juist respect voor. Dat is het goed gebruik maken van de nieuwe tools die je als DJ de laatste jaren hebt.[b][message=35096997,noline]En waarom zou men zich moeten beperken tot die werkwijze? De hedendaagse techniek leent zich juist uitstekend om ter plekke live tracks te remixen, maar dat ook te combineren met eigen werk, en zelfs live artiesten zoals een gitarist/saxofonist/percussionist, zodat zelfs de grens dj/producer en live band begint te vervagen
Kijk, deze lui geven nu een keer het goeie voorbeeldMobb_Deep schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 15:21:
Om nog heel even terug te komen op DJ / Live-act / Artiesten etc etc etc
Karocel...
[video]
[ Voor 3% gewijzigd door Stoney3K op 27-11-2010 16:11 ]
Ik vraag me toch echt af wat jij dan grote namen vindtStoney3K schreef op donderdag 25 november 2010 @ 14:46:
Je mag toch hopen dat dat soort lui door de mand vallen, voor zover ik het hier lees zijn er aardig wat 'grote' namen die het zo doen en gewoon een bek opzetten:
Jezus wat vetMobb_Deep schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 15:21:
Om nog heel even terug te komen op DJ / Live-act / Artiesten etc etc etc
Karocel...
[video]
At least it's not for me
And find serenity
Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2010 10:55 ]
Klopt ja, die is echt vetDrumandBass schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 21:00:
YouTube: Vote for Oakenfold
Deze blijft echt awesome
At least it's not for me
And find serenity
[edit] Ik kan je geen DM sturen, dus dan maar gewoon hier dacht ik.Mobb_Deep schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 17:44:
Oke even weer wat anders, ik vraag graag jullie mening over mijn persoonlijke dilemma.
De keuze is:
2x 2e hands Technics SL1200mk2 of 1210mk2 rond de € 500, ouderdom niet echt bekend.
2x nieuwe Reloop RP 4000 M3D ( € 250 p.s.)
De reden voor de Reloop is omdat ik die van een maat van me ongeveer 7 jaar geleden 2 Reloops had aangeschaft en ik die de afgelopen maanden geleend had wat mij een beetje over heeft gehaald om ook platenspelers aan te schaffen... Ongeveer 7 jaar geleden had hij ze nieuw gekocht en ze werken nog perfect.
Alvast bedankt voor de reacties
(miss nog iemand die draaitafels weg wilt doen voor een mooi prijsje (A)?)
[ Voor 5% gewijzigd door ElayZ op 30-11-2010 22:25 ]
Headhunterz is ook fail...vind zichzelf echt echt heel goed en vooral belangrijk.Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 10:54:
nog even over de faker dj's. ik zag laatst een leuk plaatje van headhunterz. (ik weet niet in hoevere dit "echt" is maargoed) (klik het plaatje om hem te vergroten)
http://www.dumpert.nl/med...eb0/headhunterz_fail.html
Ik zou er wel Concorde DJ-S / E naaldjes op zetten als ik jou was. Die Arkivs zijn elliptische naalden en eigenlijk niet geschikt om mee te DJ'en, tenzij je je vinyl snel wil verslijten.ElayZ schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 19:38:
Concorde Arkiv
Niet mee eens, als je moet opwarmen voor een ander moet je rustiger draaien, zodat je dj na jou kan knallen. Dat is de kunst van het opwarmen.Kaap schreef op woensdag 01 december 2010 @ 07:54:
[...]
Headhunterz is ook fail...vind zichzelf echt echt heel goed en vooral belangrijk.
Draaide vorig jaar zomer van 00:30 t/m 01:30 en hij zou het direct na mij overnemen. Publiek was vrij stug dus ik moest er best wat stevige nummers op gooien om de dansvloer te vullen. Begon die te zeuren dat ik zo hard draaide, dus ik zeg van ja euh....kan toch, gaat om het publiek. "Ja, maar nu is mijn set...". Ja? Dus? Moet ik daar rekening mee houden dan... Beetje moeilijk kijken en sjago om vervolgens een uur lang enkel zijn eigen hitjes te draaien
Sterallures dat mannetje... Gelukkig zijn er ook een heleboel bekende DJ's die gewoon zijn gebleven.
Feest begon om 23:00, om 00:30 begon ik met voldoende publiek aanwezig. Niet echt opwarmer mijn inziens.addictive schreef op woensdag 01 december 2010 @ 13:54:
[...]
Niet mee eens, als je moet opwarmen voor een ander moet je rustiger draaien, zodat je dj na jou kan knallen. Dat is de kunst van het opwarmen.
Leuker was echter geweest als je zijn hitjes in jouw set was gaan draaien
Haha, vette actieSjoewe schreef op woensdag 01 december 2010 @ 16:15:
Heb wel een keer een headliner overgenomen en toen als tweede plaat een track van hem gedraaid die hij onder een alias had gemaakt. Was wel priceless. Hij stond nog wat na te babbelen met een andere DJ en je zag 'm toen zo denken 'leuk plaatje, ooh wacht dat is mijn plaat, fffffuuu" en toen keek 'ie om naar mij en ik echt zo vanmoest 'ie ook lachen, wederzijds duimpje omhoog.
At least it's not for me
And find serenity
ja idd.
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
iemand?addictive schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 19:51:
Ik ga zondag even kijken voor een 2de handsmixer (Nuo 5) nog dingen waar ik op moet letten?
Label vind ik vreemd. Maar dat je van de artiest zelf niks draait, lijkt me een (ongeschreven) regel in dj-landTijn96 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 18:55:
[...]
maar even over dat contract is idd beetje raar. het is toch juist leuk als je van de volgende dj al wat nummers draait. zeker als het goeie opwarmers zijn. dan kan de volgende dj knallen met zijn nieuwste nummers.
en als je van het hele label niks mag draaien en het is een groot label dan wordt het moeilijk draaien lijkt me
Ja weet ik maar ik zat meer te denken van misschien een plaat die al langer bestaat en die hij toch niet gebruikt in zijn set zo dacht ikWhyte schreef op woensdag 01 december 2010 @ 21:40:
[...]
Label vind ik vreemd. Maar dat je van de artiest zelf niks draait, lijkt me een (ongeschreven) regel in dj-land
Geef het lekker de tijd joh. Blijf gewoon mixes maken en aan je muziekcollectie werken. Wanneer je echt tevreden bent ga je wat exposure kweken en netwerken. (en ondertussen lekker blijven oefenen op huisfeestjes en verjaardagen) Je hebt maar één eerste indruk dus spring er zuinig mee om.Tijn96 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 18:55:
ik moet nog maar eens zorgen dat ik ik op het podium kom.
Nope still not done. Na iemand kan je het erop wagen, van te voren doe je het niet. Tenzij je op gelijke voet staat en het onder de noemer van een gebbetje kan vallen.Tijn96 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 21:55:
Ja weet ik maar ik zat meer te denken van misschien een plaat die al langer bestaat en die hij toch niet gebruikt in zijn set zo dacht ik
[ Voor 17% gewijzigd door Sjoewe op 02-12-2010 01:06 ]
Persoonlijk kan ik het ook veel meer waarderen als het echt mooi klinkt en het echt een mix is ipv het knopje automix te gebruiken.Sjoewe schreef op donderdag 02 december 2010 @ 01:04:
[...]
Niet naar jou persoonlijk hoor, maar ik ervaar persoonlijk niks zo irritant als van die 'jochies' die wel heel veel van de praatjes doen, maar ondertussen met gebrekkige techniek een beetje halfbakken hun van blogs afgetrokken 'collectie' aaneen staat te prakken. Met bescheidenheid, oefening, kennis en techniek kom je veel verder
Heb wel eens wat filmpjes gezien en het is inderdaad wel een showmannetje (dat beeld heb ik ook van het publiek, maar dat doet er niet zo toe). Maar het lijkt op zich wel een dubieuze foto, maar het lijkt me toch logisch dat je de EQ knoppen instelt voordat je het volume daarvan opengooit.Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 10:54:
nog even over de faker dj's. ik zag laatst een leuk plaatje van headhunterz. (ik weet niet in hoevere dit "echt" is maargoed) (klik het plaatje om hem te vergroten)
http://www.dumpert.nl/med...eb0/headhunterz_fail.html
The point, you're missing itTijn96 schreef op donderdag 02 december 2010 @ 17:17:
[...]
Persoonlijk kan ik het ook veel meer waarderen als het echt mooi klinkt en het echt een mix is ipv het knopje automix te gebruiken.
Uit ervaring kan ik zeggen dat Hardstyle publiek erg vervelend publiek is om voor te draaien. Grootste deel komen voor de naam en de mashups/promos/edits.catbread schreef op donderdag 02 december 2010 @ 22:20:
(dat beeld heb ik ook van het publiek, maar dat doet er niet zo toe).
Dat bewonder ik ook wel aan de stijl. Mafkezen genoeg maar geen gezeik op zo'n feest en helemaal voor de muziek.Kaap schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 06:44:
[...]
Ik draai ook Hardcore en je kan vinden van hardcore publiek wat je wil, maar de meeste van die lui komen wel voor het feest en de muziek.
kan je dat uitleggen?
[ Voor 7% gewijzigd door Tijn96 op 03-12-2010 16:48 ]
audio 2 djKaap schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 11:00:
Trouwens, iemand hier ervaring met externe geluidskaarten?
Mijn nieuwe laptop heeft geen line-in en dus wil ik een extern kastje kopen. Enige doel is om mijn mengpaneel er op aan te sluiten en zo mijn mixen te kunnen opnemen.
Er zijn nogal wat verschillende van o.a. Behringer, Numark en Ikey, maar gebruikerservaringen zijn wel welkom.
Negeer 't maar... Wat zijn we weer vriendelijk hier
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Je zal zien dat 70% van de pro's dit ook niet snaptImmortalSoul schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 16:54:
Ik ben benieuwd hoeveel van de DJ's hier nu netjes op 0 dB uitsturen?
Als huis technicus zie ik vaak DJ's die een avond komen draaien en meteen ervoor zorgen dat alle VU lampjes op hun DJ mixer branden.
Heeft dit nog een bepaalde reden? Ik heb het gevoel dat ze alleen maar zo hard mogelijk willen, maar schijnbaar snappen ze niet dat ze hun eigen geluid om zeep helpen en ik uiteindelijk toch het volume in de zaal bepaal.
Heb ik alleen maar met amateurs te maken of zit ik gewoon helemaal fout?
* PSN=Chef_NL** *
[ Voor 22% gewijzigd door Da_maniaC op 03-12-2010 17:39 ]
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Ik zal niet zeggen dat ik strak op 0 db draai maar ik hou wel altijd mijn gain op 0 m.u.v. als een nummer echt beduidend zachter is dan normaal. Soms met overgangen gaat je gain iets omhoog, maar geleiding daarna draai ik mijn gain terug op 12 uur.ImmortalSoul schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 16:54:
Als huis technicus zie ik vaak DJ's die een avond komen draaien en meteen ervoor zorgen dat alle VU lampjes op hun DJ mixer branden.
Heeft dit nog een bepaalde reden? Ik heb het gevoel dat ze alleen maar zo hard mogelijk willen, maar schijnbaar snappen ze niet dat ze hun eigen geluid om zeep helpen en ik uiteindelijk toch het volume in de zaal bepaal.
Heeft niets met onvriendelijk zijn te maken.BtM909 schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 17:05:
Negeer 't maar... Wat zijn we weer vriendelijk hier
Tuurlijk. Je reageerde heel selectief op mijn bericht. Wat ik bedoelde te zeggen is dat, ik vind, dat je pas aan serieus DJ'en moet beginnen als je niet alleen de mixtechniek onder de knie hebt maar ook de muziek beheerst.Tijn96 schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 16:31:
kan je dat uitleggen?
[ Voor 3% gewijzigd door Tijn96 op 04-12-2010 17:28 ]
Heel bekend fenomeen... Ik ben zelf geluidstechnicus en praktisch elke DJ die ik tegenkom op een fuif denkt dat de VU meters dienen als frontbelichting.ImmortalSoul schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 16:54:
[ Voor 12% gewijzigd door NjitsSs op 04-12-2010 15:51 ]
Als ik niet mag drinken tijdens mijn set, dan geen setNjitsSs schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 15:50:
[...]
Heel bekend fenomeen... Ik ben zelf geluidstechnicus en praktisch elke DJ die ik tegenkom op een fuif denkt dat de VU meters dienen als frontbelichting.![]()
Ik probeer meestal de DJ's nog even er van te overtuigen dat het echt voor geen meter klinkt, maar 2 minuten later staan de rode leds weer in te branden.
Lang leve XTA processors met goeie limiters
Net hetzelfde met drank boven de draaitafels. Ik voorzie de complete booth van stickers die heel duidelijk vermelden dat 'k geen drank boven de CDJ's en DJM's wil, maar toch staat er elke keer een halve gare met een of andere alcoholische drank boven te zwaaien...
Tenzij je in zon veelste krappe booth moet waar je amper plek hebt om je spullen neer te leggen.catbread schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 16:38:
Drinken kun je ook achter je neerzetten.
At least it's not for me
And find serenity
En jij bent dan ook van mening dat je draaikwaliteiten steeds beter worden als de hoeveelheid alcohol in je bloed stijgt? Een DJ is bij mij een persoon die aan het werk is, en tijdens het werk drink je niet. Die fles Jack Daniels die ik zo vaak op een booth zie staan bewaar je maar voor na je set...Kaap schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 16:33:
[...]
Als ik niet mag drinken tijdens mijn set, dan geen setHallo....moet voor mij ook leuk blijven
[ Voor 6% gewijzigd door NjitsSs op 04-12-2010 23:26 ]
Jij bent zeker zo'n geluidsdude die altijd maar loopt te zeuren op allesNjitsSs schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 23:25:
[...]
En jij bent dan ook van mening dat je draaikwaliteiten steeds beter worden als de hoeveelheid alcohol in je bloed stijgt? Een DJ is bij mij een persoon die aan het werk is, en tijdens het werk drink je niet. Die fles Jack Daniels die ik zo vaak op een booth zie staan bewaar je maar voor na je set...
En op fuiven richt ik de DJ booth meestal meer dan ruim genoeg in. Achter de booth zet ik meerdere tafels (of flightcases) neer waar je genoeg drank kwijt kunt om de hele zaal in coma te krijgen.
Ik denk dat ik gewoon eens wat vaker "onhandig" moet doen met m'n 4D Maglite... Zal ze leren
[ Voor 12% gewijzigd door RZor op 05-12-2010 10:46 ]
Gruwelijk gejatte Icoon!
Ik vind wel dat ik beter draai als ik een paar biertjes gedronken heb ja. Maar dat is geen continue stijgende lijn nee.NjitsSs schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 23:25:
[...]
En jij bent dan ook van mening dat je draaikwaliteiten steeds beter worden als de hoeveelheid alcohol in je bloed stijgt? Een DJ is bij mij een persoon die aan het werk is, en tijdens het werk drink je niet. Die fles Jack Daniels die ik zo vaak op een booth zie staan bewaar je maar voor na je set...
Word je er voor betaald? Indien ja: werken...Kaap schreef op zondag 05 december 2010 @ 11:07:
[...]
En in jouw ogen is wat anders dan in mijn ogen. Jij vind dat ik aan het werk ben, ik vind dat ik mijn hobby uitoefen.
Ik loop niet te zeuren op alles, maar mijn bedrijf wordt er op aangekeken als het geluid op een fuif slecht was. Ik lees vaak genoeg reacties van fuifgangers op Facebook: "Hoe was de fuif?" "Oh, muziek was goed, geluid was slecht"...Whyte schreef op zondag 05 december 2010 @ 04:55:
[...]
Jij bent zeker zo'n geluidsdude die altijd maar loopt te zeuren op alles?
Alsof iedereen die in de entertainmentindustrie werkt altijd helemaal nuchter isNjitsSs schreef op zondag 05 december 2010 @ 12:32:
[...]
Word je er voor betaald? Indien ja: werken...
At least it's not for me
And find serenity
Als jij claimt dat het werken is en er dus niet gedronken dient te worden, dan zou ik graag zien dat je dat onderbouwd met een quote uit de CAO waarmee ik dan blijkbaar akkoord ben gegaanNjitsSs schreef op zondag 05 december 2010 @ 12:32:
[...]
Word je er voor betaald? Indien ja: werken...
hehe gek onnie
K to the KillaZ
Goed, wie wil vrijwillig helpen met het aanmaken van een topicstart?Kaap schreef op zondag 05 december 2010 @ 18:56:
[...]
Maar goed, daarom is dit dan ook niet het How to become a regeltjesneuker geluidstechnicus
en anders wordt er iemand gedwongenStoney3K schreef op maandag 06 december 2010 @ 15:39:
[...]
Goed, wie wil vrijwillig helpen met het aanmaken van een topicstart?
Ik werk fulltime, woon samen, heb een kind en dit alles in een 3kamer appartement.KillaZ schreef op maandag 06 december 2010 @ 14:50:
Helaas een DJ minder in het gros van de mensen hier![]()
Ik moet door extreem tijdgebrek (lees: Afgestudeerd en een baan van 45~50 uur p.w.) en door ruimtegebrek (eigen "grote" slaapkamer bij pa en ma naar samenwonen in een 3-kamer appartement) mijn hobby opgeven.
Hebben andere mensen daar geen last van?![]()
Het gros is weg, nu mijn Reloop DJIE2 nog, was uiteindelijk wel erg leuk om mee te spelen
Komt altijd wel entertainend over wanneer hij draait e baco zuipt als water. Maar ik begrijp best dat als je serieus bezig bent een dronkenlap altijd hinderlijk is. Maar dronken beatmatchen.... tsjatooter schreef op maandag 06 december 2010 @ 14:06:
heb voor een paar jaar terug met een dronken darkraver moetten werken en dat is echt niet leuk!.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq