Ik zit je setje nu te luisteren, klinkt lekker tot nu toe!
Zijn er meer mensen die problemen hebben met uploaden bij soundcloud?
Ik heb nu zo'n premium account genomen notabene en ik blijf vage shit houden...
Eerst probeerde ik het wave bestand van mn mix te uploaden, rechtstreeks vanaf mn Macbook, ging ie keurig staan uploaden, ook t balkje loopt gewoon en toen hij klaar was NIKS, geen nieuwe track toegevoegd of überhaupt ook maar enige bevestiging dat ik wat geüpload had.... Maar ik las ergens dat je track vanzelf bewaard wordt en de waveform gemakt moet worden ofzo, dus ik heb echt 4 uur gewacht ofzo maar nog altijd niks te zien.
Vervolgens op mn gewone PC geprobeerd te uploaden over netwerk kabel ipv wifi. Maar dat werkt helemaal kl*te...
Dan begin ik met uploaden, dat balkje schiet direct naar 85% ofzo en er gebeurd verder niks.
Nou mp3 bestand er van gemaakt, ik denk misschien is t te veel data ofzo (weet ik t) schiet ie direct naar 38% en blijft daar hangen.
Ik heb t nu echt tig keer geprobeerd, en geduld te hebben enzo maar het gaat gewoon niet goed op de een of andere manier, zowel op mn pc als macbook niet, bedraad/wifi, mp3/wav het maakt allemaal niks uit!
Als ik die FAQ lees staat er dat je evt je virusscanner enz uit moet doen en niet over wifi moet uplaoden etc, naja allemaal gedaan, helpt geen zak. Ook die "old school" upload methode die ze zelf als alternatief geven werkt ook niet.
[edit]Nu zie ik dat er ook een of ander proggie is wat je kunt installeren, nu ga ik dat nog maar ff proberen.
Vorige keer is t met veel pijn en moeite en ook tig keer opnieuw proberen gelukt om iets er op te krijgen maar ik wordt hier nu toch wel lichtelijk geïrriteerd van eigenlijk... Betaal ik 79 eu voor een jaar en heb je dit soort gedoe!
Uploaden naar usenet is een stuk eenvoudiger!!!
[
Voor 16% gewijzigd door
ElayZ op 18-09-2010 01:32
]