[iPhone 3GS] Importeren en / of losse koop - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 108.402 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skaljee
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-07-2024
Gisteren een mail gestuurd met vraag omtrent levering (gezien de uitlevering van een aantal iphones):

Beste,

Dit waren de helaas enkel zwarte toestellen. Maar vandaag werden er witte toestellen geleverd.
Uw toestel zou dus eerstdaags aangeboden moeten worden.

Dus met een beetje geluk... Zie op de site dat de witte 16gb voorradig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:42
Ik zit nog een beetje te twijfelen tussen 2 telefoons, de iPhone 3GS en de Samsung Omnia B7610. Ik denk dat de Samsung meer te bieden heeft qua functionaliteit etc, maar denk dat de iPhone beter is als het gaat om het Touchscreen en zijn besturingssysteem. De Omnia B7610 maakt gebruik van WM, en dat vond ik op mijn Touch HD toch niet zo heel fijn werken. Iemand tips om te kijken welke telefoon meer voor mij is, of kan iemand uitleggen waarom ik voor de iPhone zou moeten gaan ipv de Omnia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

Vandaag m'n 3GS 16gig wit opgehaald bij Mobistar in Genk. Slecht 1 van beide winkels hadden er gisteren nog in voorraad. De winkel waar ik de mijne had gereserveerd had gisteren nog een heel aantal in voorraad, zowel zwart als wit. Vanavond een half uurtje voor sluitingstijd was de iPhone die ik gereserveerd had al bijna de laatste, al de zwarte waren al de deur uit. Het gaat erg hard soms...

Maar een tip voor onze noorderburen: in Genk hebben ze momenteel in 1 van de 2 Mobistar Centers nog 32gigs op voorraad, in de andere komen ze volgende week terug binnen.

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 13:04
Lizardz schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 19:21:
Ik zit nog een beetje te twijfelen tussen 2 telefoons, de iPhone 3GS en de Samsung Omnia B7610. Ik denk dat de Samsung meer te bieden heeft qua functionaliteit etc, maar denk dat de iPhone beter is als het gaat om het Touchscreen en zijn besturingssysteem. De Omnia B7610 maakt gebruik van WM, en dat vond ik op mijn Touch HD toch niet zo heel fijn werken. Iemand tips om te kijken welke telefoon meer voor mij is, of kan iemand uitleggen waarom ik voor de iPhone zou moeten gaan ipv de Omnia?
Leg in dit geval eerst eens uit, wat heeft de Omnia, in jouw ogen, meer te bieden dan de iPhone?
Ik heb zelf 2 jaar lang een gewone Omnia gehad, en heb nu een iPhone, en ben ERG tevreden met de iPhone.
Het voelt bij mij gewoon meerdere malen stabieler aan dan Windows Mobile. En er is nog niks op de iPhone, wat er niet op zit, waarvan ik het idee had, dat dat wel in Windows Mobile zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:42
jvsjmedia.nl schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 20:51:
[...]

Leg in dit geval eerst eens uit, wat heeft de Omnia, in jouw ogen, meer te bieden dan de iPhone?
Ik heb zelf 2 jaar lang een gewone Omnia gehad, en heb nu een iPhone, en ben ERG tevreden met de iPhone.
Het voelt bij mij gewoon meerdere malen stabieler aan dan Windows Mobile. En er is nog niks op de iPhone, wat er niet op zit, waarvan ik het idee had, dat dat wel in Windows Mobile zit.
Natuurlijk het ontbreken van een fysiek toetsenbord ( al is dat zeker geen must voor mij ) en het niet ondersteunen van Java, MMS en Flash.En ik denk dat de Iphone best gelimiteerd is in de programma's ( zonder dat je ze moet kopen ) en met de dingen die hij ondersteund. Maar zoals ik zei ben ik ook totaal geen fan van WM 6.1, dus ik wil graag een ander OS een kans geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf de Samsung Omnia (i900), en ik ben hier echt totaal niet over te spreken.
Daarom zou ik zo snel mogelijk over willen stappen naar een iPhone.

Nu na een jaar, verslechterd mijn bereik enorm. Vaak zet de telefoon, de telefoon functies zomaar uit en moet ik die weer inschakelen. Het toetsenbord werkt niet lekker + de resolutie word niet door veel programma's gesupport. Ik weet niet hoe die nieuwere Omnia is, maar als ik dat woord al hoor en samsung.. dan zal ik al snel zeggen van.. 'ga voor de iphone'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skaljee
Vanochtend is mijn iphone 3gs geleverd!
Prima en snelle service dus via www.hcw.be En dat voor € 2,= bezorgkosten. Goed verpakt en per pakketdienst bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampje
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 27-03 19:48
Gisteren waren de witte iPhone 3gs' al leverbaar bij HCW.be maar de zwarte laat nog op zich wachten.. Ach, we wachten nog een aantal dagen, tot 2010. Vandaag besteld, duurt natuurlijk toch lang voordat hij dan binnen is.

Oh wordt het toch de witte.. ^^

[ Voor 7% gewijzigd door Lampje op 31-12-2009 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxpost21
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:40
vandaag mijn iphone 3gs zwart 32gb ontvangen, besteld op 19december. HCW rules :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 13:04
Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 22:46:
Ik heb zelf de Samsung Omnia (i900), en ik ben hier echt totaal niet over te spreken.
Daarom zou ik zo snel mogelijk over willen stappen naar een iPhone.

Nu na een jaar, verslechterd mijn bereik enorm. Vaak zet de telefoon, de telefoon functies zomaar uit en moet ik die weer inschakelen. Het toetsenbord werkt niet lekker + de resolutie word niet door veel programma's gesupport. Ik weet niet hoe die nieuwere Omnia is, maar als ik dat woord al hoor en samsung.. dan zal ik al snel zeggen van.. 'ga voor de iphone'.
Ik zat dus ook al een hele tijd met een Omnia, en uiteindelijk voor de iPhone 3GS gegaan, en ik kan je zeggen, I'LL NEVER GO BACK!
De Omnia heb ik hier nog liggen, die ben ik aan het flashen voor me zus, die heeft een andere telefoon nodig.
Maar man, want vind ik het resitieve touchscreen van de Omnia nu zwaar bagger werken, nu ik aan de iPhone gewend ben. Niet meer met je nagels of met pennetjes de telefoon bedienen, maar gewoon de lichtste aanraking van je duim wordt geregistreerd. En inderdaad, de Omnia heeft een ontzettend vervelende resolutie (QVGA)
Maar bij de iPhone heb je dan ook alleen apps die zijn gebouwd voor alle iPhones, en dus altijd even goed werken. Bij een WinMo toestel zit een ontwikkelaar met diverse resoluties, erg veel verschillende hardware specs en ga zo maar door.

Hoop dat je hier wat aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lizardz schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 22:00:
Maar zoals ik zei ben ik ook totaal geen fan van WM 6.1, dus ik wil graag een ander OS een kans geven.
Je vergeet de Android Based Mobiles, of heb je daar helemaal geen behoefte aan?
Wat mij betreft het beste van de twee werelden van WM en het iPhone OS, een eigen market, high end
hardware (ligt natuurlijk aan het Android toestel wat je koopt maar dat terzijde), opensource en vernieuwend!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revelry
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
http://www.marktplaats.nl/ en dan zoeken naar '308262969'
Te goedkoop?

[ Voor 35% gewijzigd door Revelry op 30-12-2009 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.I.C.
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:24
skaljee schreef op woensdag 30 december 2009 @ 11:26:
Vanochtend is mijn iphone 3gs geleverd!
Prima en snelle service dus via www.hcw.be En dat voor € 2,= bezorgkosten. Goed verpakt en per pakketdienst bezorgd.
20 december besteld, vandaag m'n iPhone (16Gb White) ontvangen.
_/-\o_ voor HCW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Moet je dat nog vragen ? Oftewel je komt ergens op een industrieterrein met je centjes, krijgt een doos met toestel te zien en krijgt dan een klap in je nek, of (en dat lijkt me waarschijnlijker) het betreft een gedeelte van de 4000 in België gestolen iPhones.

[ Voor 26% gewijzigd door Marly op 30-12-2009 19:16 . Reden: quote toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 31-10-2024

RAAF12

*.*

Lizardz schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 19:21:
De Omnia is achterhaald door de HD2 van Samsung. Die heeft een capacitief scherm en lekker groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revelry
  • Niet online
MarlyS schreef op woensdag 30 december 2009 @ 19:14:
[...]

Moet je dat nog vragen ? Oftewel je komt ergens op een industrieterrein met je centjes, krijgt een doos met toestel te zien en krijgt dan een klap in je nek, of (en dat lijkt me waarschijnlijker) het betreft een gedeelte van de 4000 in België gestolen iPhones.
Hij zegt komt uit China ;)

Ik heb het er wel voor over, voor die 250 voordeel :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-09 09:11
Katseviool schreef op maandag 28 december 2009 @ 17:30:
Iemand bekend met de site: www.macsales-now.com
Krijg wel het gevoel dat "if it's to good to be true,...."
klopt

http://answers.yahoo.com/...qid=20091204130131AAlhZaD

sowieso als de prijs veel lager is dan alle andere winkels kan je 99,99% van de tijd vanuit gaan dat je op wat voor manier dan ook genept wordt.

[ Voor 19% gewijzigd door haakjesluiten op 30-12-2009 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand met welke vervoerder HCW samenwerkt binnen NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-12-2024
Maandag 28-12 een zwarte 3Gs 32Gb besteld voor € 557.85 excl.btw (aangezien ik m zakelijk koop).
Als de verhalen hier kloppen moegt ik m rond 8 jan binnen krijgen...
Volgens mij verkoopt HCW.BE heel veel Iphones aan "Ollanders" .

• Marly
  • Laatst online: 29-05-2021
Revelry schreef op woensdag 30 december 2009 @ 20:36:
[...]

Hij zegt komt uit China ;)

Ik heb het er wel voor over, voor die 250 voordeel :>
Welke van de 2 door mij genoemde opties heb je er wel voor over |:( ?
1.Klap in je nek, centjes weg en geen toestel, of
2.Heling van een gestolen en geblokkeerde iPhone ?

• skaljee
Verwijderd schreef op woensdag 30 december 2009 @ 20:48:
Weet iemand met welke vervoerder HCW samenwerkt binnen NL?
GLS --> http://www.gls-netherlands.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12

RAAF12

*.*

Er is net een topic gestart dat Hi en Vodafone nu ook de iPhone gaan verkopen.
[iPhone] Abbonementen vrijgegeven aan Hi en Vodafone

[ Voor 13% gewijzigd door RAAF12 op 02-01-2010 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
hebben die net als tmobile ook een levertijd van 1 maand voor iphones :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12

RAAF12

*.*

Crazyanz schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 19:25:
hebben die net als tmobile ook een levertijd van 1 maand voor iphones :+
Kan een hoax zijn. Komende week zal het duidelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Je zal het hopelijk goed bedoelen, maar het komt nu wel erg over als spam :)

[ Voor 62% gewijzigd door Hoedje op 03-01-2010 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar

Darkstar

BSOFH

Mooie site die PriceX.
Quote vanop de site:
PriceX is vandaag gegarandeerd de goedkoopste aanbieder van Nederland en België! Wordt nevenstaand product vandaag elders goedkoper aangeboden? Neem dan contact met ons op en wij verlagen onze prijs!
In België kost een 3GS 16gig toch echt geen 699... 125 € meer voor hetzelfde toestel is gewoon afzetterij, zo kan iedereen een handeltje beginnen in iPhones.

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12

RAAF12

*.*

Hiervoor mag je een topic report aanmaken (Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif), dan kan een moderator er naar kijken :)

[ Voor 77% gewijzigd door Hoedje op 03-01-2010 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 21:02
Darkstar schreef op zondag 03 januari 2010 @ 00:32:
Mooie site die PriceX.
Quote vanop de site:

[...]

In België kost een 3GS 16gig toch echt geen 699... 125 € meer voor hetzelfde toestel is gewoon afzetterij, zo kan iedereen een handeltje beginnen in iPhones.
Ik heb een mailtje gestuurd. Nu afwachten wat ze doen. Schandalig namelijk.... ze zijn zelfs een stuk duurder dan gewoon in de winkel.

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revelry
  • Niet online
http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/iphoneiphone/

Dit is nog een voorbeeld van een goedkope iPhones.
Gelukkig hebben we allemaal door dat het NEP is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisg
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-07 11:24
Ik heb vandaag via een kennis de mogelijkheid gekregen een iPhone 3G over te nemen. Het betreft een origineel T-mobile gelockt toestel. Nu heb ik op dit moment een Ben sim only in gebruik en dit bevalt mij eigenlijk wel goed. Mijn vraag is dan dus ook, heeft iemand ervaringen met een gelockte iPhone en een Ben abonnement? Ben werkt namelijk ook op het netwerk van T-Mobile en het zou fijn zijn als dit werkt zonder een jailbreak..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:24
Als het een iets oudere 3G is, bijvoorbeeld 1 jaar oud kan je hem volgens mij gratis simlock vrij laten maken door T-Mobile :) ( of is dat pas bij 2 jaar ? )

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisg
@ SanderPS3 Klopt had ik ook aangedacht maar hij is een halfjaar oud dus daar moet ik nog even op afwachten.. En bij een jailbreak verlies ik de push functionaliteiten en dat zou ik wel erg jammer vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 16:21
Chrisg schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 16:56:
@ SanderPS3 Klopt had ik ook aangedacht maar hij is een halfjaar oud dus daar moet ik nog even op afwachten.. En bij een jailbreak verlies ik de push functionaliteiten en dat zou ik wel erg jammer vinden
Bij simunlock wel , bij jailbreak verlies je je push niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisg
jjbstolk schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 16:59:
[...]

Bij simunlock wel , bij jailbreak verlies je je push niet!
Excuus! Bij een simunlock inderdaad! Nouja dan maar even kijken of ik zonder push verder wil of een simonly bij tmobile nemen..

Niemand tot zover kan mij bevestigen of een Tmobile iPhone gewoon Ben simmetjes slikt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
Vandaag folder van TforTelecom binnengekregen en wat staat er pagina 4 ?
Iphone 3Gs icm 2 jarig Vodafone 35 abonnement + Zorgeloos internet € 99,00 icm abonnement.
Reserveer nu....
Op de site is niets te vinden (zowel Vodafone als TforTelecom), dus de geruchten zijn toch waar ?
Heb vorige week zelf al een 3Gs 32gb in België besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12

RAAF12

*.*

arjan571 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 20:47:
Vandaag folder van TforTelecom binnengekregen en wat staat er pagina 4 ?
Iphone 3Gs icm 2 jarig Vodafone 35 abonnement + Zorgeloos internet € 99,00 icm abonnement.
Reserveer nu....
Op de site is niets te vinden (zowel Vodafone als TforTelecom), dus de geruchten zijn toch waar ?
Heb vorige week zelf al een 3Gs 32gb in België besteld.
Denk het niet btw dit lijktt me ook een leuk dingetje een Internet telefoon van Google!
137 Teletekst di 05 jan
Kort nieuws buitenland

` Google heeft zijn eigen mobiele
telefoon met internet,de Nexus One,op
de markt gebracht.Het Amerikaanse
internetbedrijf speelt in op de trend
dat consumenten steeds vaker op hun
telefoon surfen in plaats van op de
computer.Dit voorjaar komt de Nexus One
ook in Europa in de verkoop.Zonder
abonnement kost het toestel 529 dollar.

volgende nieuws weer&verkeer sport

Bedankt voor je bijdrage, maar de "Google Phone" heeft een eigen topic: Google Nexus One. Hier graag ontopic over het importeren van de iPhone 3G(S).

[ Voor 7% gewijzigd door Hoedje op 06-01-2010 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je kijkt op www.tfortelecom.nl/shoponly en dan de folder bekijken, staat de iPhone icm Vodafone. Zal morgen eens in de winkel navragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
44,95 p.m ( die 22,50 is maar een paar maanden) en dan alsnog 99 bij tikken lekkere aanbieding hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

22,50 is eerste 12 maanden, totaalbedrag is €903,-
Los kopen in België en Super simonly is totaal €899,-
Maakt niets uit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 19:39
scheelt toch 2 biertjes! ;)

Ga hem dit weekend halen in Antwerpen (3GS 32GB). Heb nu een 2G en die gaat dan mooi naar mijn vriendin die er al een hele tijd op zit te azen ;)

Zal na het weekend laten weten of ze daar nog op voorraad waren.

[ Voor 16% gewijzigd door Sluuz op 07-01-2010 10:15 ]

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:31

Lulukai

God's gift to women

Sluuz schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 10:14:
scheelt toch 2 biertjes! ;)

Ga hem dit weekend halen in Antwerpen (3GS 32GB). Heb nu een 2G en die gaat dan mooi naar mijn vriendin die er al een hele tijd op zit te azen ;)

Zal na het weekend laten weten of ze daar nog op voorraad waren.
Voorzover ik weet hebben ze meestal de 32 GB wel in voorrraad, de 16GB is moeilijker.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jodie01
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 16:39
Ik heb maandag een witte 16 Gb besteld bij HCW en vandaag binnen gekregen, de overige modellen hadden daar een langere levertijd. Het huishouden is nu compleet voorzien van Iphone's! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
Vandaag mijn 3Gs 32Gb black binnengekregen via HCW 28-12 besteld en 07-01 al binnen !
Top service voor die 2 euro verzendkosten !
Zal de eerste dagen wel zoet zijn met het installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martwoutnl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-08 14:11
Vraagje. Kan je de simkaart van je oude toestel erin stoppen of moet je perse een nieuwe simkaart kopen?

Edit: Ik heb nu een abo bij KPN en heb nog geen ervaring met het kopen van simlockvrije toestellen.

[ Voor 33% gewijzigd door martwoutnl op 10-01-2010 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
martwoutnl schreef op zondag 10 januari 2010 @ 12:21:
Vraagje. Kan je de simkaart van je oude toestel erin stoppen of moet je perse een nieuwe simkaart kopen?

Edit: Ik heb nu een abo bij KPN en heb nog geen ervaring met het kopen van simlockvrije toestellen.
Waarin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelcee
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:26
martwoutnl schreef op zondag 10 januari 2010 @ 12:21:

Ja je kunt gewoon je huidige simkaart in het nieuwe (simlockvrije) toestel plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Zoals beloofd: 3GS gekocht in Antwerpen. 32GB model.

In de eerste winkel die ik tegenkwam (Switch, Apple premium reseller, om het hoekje bij het eind van de Meir) hadden ze ze nog. Er stond ook een bordje dat ze weer op voorraad waren.

Wat een snelheid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-09 21:19

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Via http://www.maccity.nl/ nu 3GS 16GB voor 659,- :)

Nu ook met Flickr account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

Vind ik nog altijd vrij fors moet ik zeggen O-)

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ccc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-07 12:02

Ccc

Passenger schreef op donderdag 24 december 2009 @ 23:52:
3gs 32gb black op 18 december besteld bij HCW.be. Keurig en snel via mail geholpen, factuur zonder BTW en vandaag (6 dagen later) al binnen! Aanrader!
Hoe heb jij je bestelling gedaan? Gewoon via de webshop of heb je per email echt contact met hen moeten opnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-08 00:14
Dit baart me toch wel zorgen. Eind deze maand, in ieder geval wanneer de stufi binnen is wil ik samen met een vriend toch even naar België rijden (geen cc tot onze beschikking). Maar de HCW heeft weer helemaal niets op voorraad en dat ritje van 40 euro (20 p.p.) doe ik echt liever niet op de gok als student..

In retrospect, it was inevitable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
Waarom bestel je ze niet online bij HCW ? heb ik ook gedaan duurde exact 9 dagen voordat ik mijn zwarte 3Gs 32gb binnen had, en dat voor € 567,23 excl btw (plus nog 2 euro verzendkosten). Wordt geleverd via GLS. Ben nog steeds erg blij met dit fantastisch toestel (en ik heb al diverse telefoons gehad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zer0l
Je hebt mijn post wel gelezen? Ik heb geen CC tot mijn beschikking en overschrijvingen wil dus zeggen dat ik na mijn stufi eind deze maand (dan heb ik genoeg geld) dus ook weer minimaal 2.5 week aan het wachten ben. En het ritje lijkt me ook wel fun alleen niet voor niks zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
Welke HCW wil je bezoeken dan? Waarom rijd je niet gewoon naar Antwerpen? Daar hebben ze min. 5 winkels waar alles wel op voorraad is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zer0l
virtualJac schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 12:48:
Welke HCW wil je bezoeken dan? Waarom rijd je niet gewoon naar Antwerpen? Daar hebben ze min. 5 winkels waar alles wel op voorraad is...
Ik wou sowieso niet een HCW bezoeken maar omdat die in geen enkel filiaal meer wat had nam ik aan dat ze gewoon iedere keer weer uitverkocht raken in de grote steden. Maar als dat niet zo is rijd ik zo eind deze maand naar Antwerpen toe. Maar er is zeker niet ergens wat meer zekerheid te vinden over een actuele status qua voorraad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

-Cyril- schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 18:33:
[...]

Ik wou sowieso niet een HCW bezoeken maar omdat die in geen enkel filiaal meer wat had nam ik aan dat ze gewoon iedere keer weer uitverkocht raken in de grote steden. Maar als dat niet zo is rijd ik zo eind deze maand naar Antwerpen toe. Maar er is zeker niet ergens wat meer zekerheid te vinden over een actuele status qua voorraad?
De 32GB is bijna altijd in voorraad bij de officiele verdelers.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zer0l
Maar ik ben helaas niet geïnteresseerd in de 32GB. Dit zal ik sowieso nooit gebruiken. Ik wil graag de 16GB, alleen wit of zwart ben ik nu niet meer zo zeker van.. Dus vandaar. Die moeten ze dan wel hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 09:59
-Cyril- schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 23:08:
Maar ik ben helaas niet geïnteresseerd in de 32GB. Dit zal ik sowieso nooit gebruiken. Ik wil graag de 16GB, alleen wit of zwart ben ik nu niet meer zo zeker van.. Dus vandaar. Die moeten ze dan wel hebben!
zover ik weet is alleen de 32gig wit en 16 alleen in zwart verkrijgbaar

// volgens mij kan je achterkantjes wel appart bestellen door alsnog wit op je 16gb te krijgen

[ Voor 11% gewijzigd door P-Nut op 15-01-2010 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, ik heb een 16GB witte, helemaal standaard. Je kan de witte 16GB bestellen bij HCW, ik had hem met 6 dagen in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zer0l
Ik wou net zeggen, ik heb hem meerdere keren in wit gezien. Maar goed zolang ze de 16GB maar hebben want meer geld heb ik niet. Dan kies ik dan wel wit of zwart! Iemand een idee of ze er de 23ste op de zaterdag zijn of hoe ik dit kan checken? Het wordt Antwerpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
-Cyril- schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 00:10:
Ik wou net zeggen, ik heb hem meerdere keren in wit gezien. Maar goed zolang ze de 16GB maar hebben want meer geld heb ik niet. Dan kies ik dan wel wit of zwart! Iemand een idee of ze er de 23ste op de zaterdag zijn of hoe ik dit kan checken? Het wordt Antwerpen.
Bellen? Ze spreken daar gewoon Nederlands, dus ik voorzie geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

Sluuz schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 17:19:
[...]

Bellen? Ze spreken daar gewoon Nederlands, dus ik voorzie geen problemen.
Bwa, als je een rasechte Antwerpenaar aan de lijn hebt, kan de communicatie wel problematisch zijn >:) .

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITert
  • Laatst online: 29-11-2024
Ik ben afgelopen weekend maar op de gok naar Antwerpen gereden. Ik had een lijstje meegenomen van adressen waar ze allemaal de iPhone verkopen (mediamarkt, saturn, mobistar winkels). Gelukkig zit alles dicht bij elkaar in de hoofd winkel straat (Meir en Keyserlei).
Als eerste bij de MM aangekomen had ik direct al beet. Ik was opzoek naar een 32gb zwart. De jongen van de MM vertelde dat ze alleen nog 32gb's hadden, dus voor mij prima. Hij liep naar een kast bij de info balie en daar zag ik nog aardig wat iPhones in liggen.
Voor mij is het dus de moeite waard geweest om even heen en weer te rijden en ik kan iedereen aanraden hetzelfde te doen als je een iPhone wilt en geen t-mobile abo of niet te veel wilt betalen bij een sim-lock vrij toestel in een NL-webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
Bij de Saturn aan de Meir zijn er een hele hoop iPhone 3Gs wit te koop in ieder geval :) Je kan altijd even bellen van tevoren als je me niet geloofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriessenDev
  • Laatst online: 03-09 13:56
iPhone 3GS 16GB bij OneDayPrice.
Ik weet niet of het een bijster goede aanbieding is. Lijkt me nog vrij aan de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar

Darkstar

BSOFH

Voor alle duidelijkheid, dat is géén goede aanbieding. Zoals al vaker gemeld kost de 3GS 16GB € 575 in België. Die afprijzing van "€ 949 naar € 739" is dus eigenlijk gewoon bedrog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arjan571 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 22:39:
Waarom bestel je ze niet online bij HCW ? heb ik ook gedaan duurde exact 9 dagen voordat ik mijn zwarte 3Gs 32gb binnen had, en dat voor € 567,23 excl btw (plus nog 2 euro verzendkosten). Wordt geleverd via GLS. Ben nog steeds erg blij met dit fantastisch toestel (en ik heb al diverse telefoons gehad)
Het kan nog sneller... Heb de 3GS 16gb (black) op maandag besteld bij HCW. Werd gisteren (woensdag) al bij met thuis aangeboden. Helaas was ik er niet maar ik haal hem vanmiddag op. Omdat ik een bedrijfje heb hoef ik de BTW niet te betalen. Kost me € 475,- , zo goedkoop is hij nergens in NL te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knip

[ Voor 98% gewijzigd door zeef op 20-01-2011 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 10:09:
[...]

Het kan nog sneller... Heb de 3GS 16gb (black) op maandag besteld bij HCW. Werd gisteren (woensdag) al bij met thuis aangeboden. Helaas was ik er niet maar ik haal hem vanmiddag op. Omdat ik een bedrijfje heb hoef ik de BTW niet te betalen. Kost me € 475,- , zo goedkoop is hij nergens in NL te krijgen.
Voor de mensen die het willen weten, ik heb hem gewoon BTW-vrij gekocht in de winkel zelf in Antwerpen. Mag je het pakketje alleen niet in België openmaken :') Kan zowel bij de Mobistarcentre als bij de Saturn. Rest weet k niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zer0l
Hmm. Nou ik ga morgenochtend dan eindelijk de gok wagen. Alleen de onzekerheid is niet echt afgenomen na mijn belrondje. Alleen de Saturns in Antwerpen (Wilrijk en Meir) hebben nog de 16GB en dan maar een paar stuks in wit. Dus hopen op goed geluk dan maar want voordat die voorraad stabiel is kan ik wel lang wachten denk ik zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knip

[ Voor 98% gewijzigd door zeef op 20-01-2011 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar

Darkstar

BSOFH

Ook handig om te vermelden waarom we daar dan nooit meer naartoe mogen gaan... (!!!!!!!1!!1one1!one!!1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-HARUN
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-06 20:24
Darkstar schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 16:32:
Ook handig om te vermelden waarom we daar dan nooit meer naartoe mogen gaan... (!!!!!!!1!!1one1!one!!1)
lees een paar posts eerder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar

Darkstar

BSOFH

A-HARUN schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 22:32:
[...]

lees een paar posts eerder...
8)7 Good point :9
offtopic:
Maar dan nog vind ik die 2e reactie onnodig en overdreven

Nog een tip voor de mensen die zeker willen zijn dat ze een iPhone hebben als ze naar Antwerpen afzakken: bel even naar de winkel en als ze er eentje hebben, laat ze die dan opzij houden voor je. Bij een Mobistar center bijvoorbeeld zullen ze dat zonder problemen voor je willen doen als je zegt dat je diezelfde dag of de dag erna er om komt. Bij grote ketens zoals MM of Saturn zal dit waarschijnlijk niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zer0l
Dit is niet helemaal waar, de Mobistar beweerde dat ze niets hadden toen wij deze ochtend belden (op de Meir) en wat blijkt: ze hadden genoeg 16GB Wit en 32GB Zwart daar in de winkel. Aan de telefoon waren ze ook erg saai en bot. Ook de Saturn deed heel vaag over zijn voorraad maar goed, uiteindelijk daar bleek ook dat ze er nog genoeg hadden :). Dus het is bij mij en een vriend vandaag helemaal goed gekomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFS
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-09 13:50

DFS

virtualJac schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 13:03:
[...]

Voor de mensen die het willen weten, ik heb hem gewoon BTW-vrij gekocht in de winkel zelf in Antwerpen. Mag je het pakketje alleen niet in België openmaken :') Kan zowel bij de Mobistarcentre als bij de Saturn. Rest weet k niet.
Geen btw ?! relaxt. Hoe werkt dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
DFS schreef op zondag 24 januari 2010 @ 09:46:
[...]

Geen btw ?! relaxt. Hoe werkt dat dan?
Dat kan alleen voor de mensen met een eigen bedrijfje. Dan kunnen Belgische winkels hem btw vrij uitvoeren naar Nederland. Dit kan alleen voor bedrijfsmatig gebruik uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-08 23:36

DJT

Kun je iets meer vertellen over het kopen op bedrijfsnaam? Ik heb ook een bedrijfje maar ik zie nergens een optie om BTW nummer o.i.d. in te vullen op de site van HCW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-10-2020
DJT schreef op zondag 24 januari 2010 @ 15:33:
Kun je iets meer vertellen over het kopen op bedrijfsnaam? Ik heb ook een bedrijfje maar ik zie nergens een optie om BTW nummer o.i.d. in te vullen op de site van HCW.
[iPhone 3GS] Zakelijk btw-vrij importeren vanuit Belgie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoKL
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-09 15:40

MarcoKL

That's a huge b*tch!

HCW heeft z'n verzendkosten even omhoog gegooid naar 20 euro.. ach geef ze es ongelijk :D wel jammer voor ons nederlanders..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar

Darkstar

BSOFH

Dan ben je nog steeds goedkoper dan er eentje simlock vrij in NL te kopen. Ze zullen de vraag op deze manier misschien een beetje willen afremmen? Geen idee hoeveel het eigenlijk kost om zoiets te versturen, maar echt goedkoop is dat meestal toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij HCW doe je gewoon de bestelling online en geef je bij opmerkingen aan dat je zonder BTW wilt bestellen + je BTW nummer.
NB Bij de afrekening via je creditcard zie je nog wel het bedrag inclusief BTW maar HCW belast je kaart dan exclusief BTW.
Gaat simpel en snel, ik had mijn 3GS 16GB binnen twee dagen thuis bezorgt en dat voor € 475,00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
En als je "zomaar" een BTW nummer invoert? Dan wordt er 475 EUR van je CC afgehaald en dan ben je toch ook klaar? Hoe verloopt die controle eigenlijk?

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Nu gewoon even voor de duidelijkheid van alles. Heb al bijna alles hier gelezen maar snap het niet helemaal.
Ik wil graag een iphone. Uit Amerika dan wel.
Ik ken iemand in Amerika die gewoon helemaal Amerikaans is. Als ik hem nou eens een iPhone laat halen bij de Apple store? Kan hij dan zeggen dat het kado is? of zo iets? Dat ie zowiezo ZONDER abbo neemt?
Er zit dan wel een sim lock op maar die haal ik er zelf wel af thuis. (Wat zijn hier de nadelen van? ik had iets gehoord dat de push niet meer werkte?)
Groetjes Melle ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 10:25:
Hallo,
Nu gewoon even voor de duidelijkheid van alles. Heb al bijna alles hier gelezen maar snap het niet helemaal.
Ik wil graag een iphone. Uit Amerika dan wel.
Ik ken iemand in Amerika die gewoon helemaal Amerikaans is. Als ik hem nou eens een iPhone laat halen bij de Apple store? Kan hij dan zeggen dat het kado is? of zo iets? Dat ie zowiezo ZONDER abbo neemt?
Er zit dan wel een sim lock op maar die haal ik er zelf wel af thuis. (Wat zijn hier de nadelen van? ik had iets gehoord dat de push niet meer werkte?)
Groetjes Melle ;)
Alleen als je iemand kent die 100% Amerikaans is, gaat het werken. Ze scannen je voordat je er eentje mag kopen. :+

Even zonder gekheid, als die kennis een inwoner van de USA is en dat kan bewijzen, dan staat niets je in de weg hem een iPhone te laten kopen. Dat kan gewoon in de Apple Store. Als je het zelf wil kopen, heb je alleen kans bij een Best Buy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tekn0z schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 17:04:
En als je "zomaar" een BTW nummer invoert? Dan wordt er 475 EUR van je CC afgehaald en dan ben je toch ook klaar? Hoe verloopt die controle eigenlijk?
Ik weet niet precies hoe ze de controle doen maar er is wel degelijk een check op het juiste nummer.
(kan ik weten omdat ik in 1e instantie een fout nummer had doorgegeven, kreeg direct een mail of ik dat wilde corrigeren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok. Maar dus ZONDER abbo is het? 1x een bedrag en dan nooit meer voor de telefoon (tenzij ik zelf abbo in NL neem natuurlijk).
En het sim vrij maken kan? met 3.1.2? Geen nadelen?
Enne op de US site staat dat een 16GB 199 dollar kost? Is dit voor de losse? Zo niet hoeveel kost een lossen dan?

Groetjes }:O

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2010 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:18

mjl

Ugh

Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 11:48:
ok. Maar dus ZONDER abbo is het? 1x een bedrag en dan nooit meer voor de telefoon (tenzij ik zelf abbo in NL neem natuurlijk).
Enne op de US site staat dat een 16GB 199 dollar kost? Is dit voor de losse? Zo niet hoeveel kost een lossen dan?

Goh, lees 's ff het topic door: nee dat is de prijs met abonnement, ff zoeken voor de echte prijs mag je zelf doen maar ik geloof dat je in Belgie ongeveer hetzelfde kwijt bent ex btw.

Je kunt in de US een toestel kopen zonder abonnement als een "kado" voor iemand anders, die dient er wel een abonnement bij te nemen, ze zijn met simlock en op dit moment 3.1.2 te omzeilen met blackrain maar of dat bij de niuwste bootloader goed werkt zonder bij elke restart een jailbreak te moeten doen weet ik zo niet.

Kortom de makkelijkste en relatief voordeligste manier is er 1 in Belgie halen/bestellen.
dinow schreef op maandag 25 januari 2010 @ 20:06:
HCW heeft z'n verzendkosten even omhoog gegooid naar 20 euro.. ach geef ze es ongelijk :D wel jammer voor ons nederlanders..
Ach voor dat geld, ophalen kost je benzine en en dag reizen ... dus 20 euro is echt niet duur.

[ Voor 14% gewijzigd door mjl op 28-01-2010 13:55 ]

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 11:48:

Volgens mij zijn de iPhones uit de USA niet simlockvrij.
Die uit Belgie in ieder geval wel.
iPhone aan, simcard (any provider) erin, iTunes aan en gaan met die banaan.
Bij HCW kost de 3GS met 16GB € 575,- (475,- ex BTW)

http://www.hcw.be/Browse....t=HK0003&pub=Apple&page=1

Ik heb hem vorige week gekregen, toen nog slecht € 2,- verzendkosten, heb begrepen dat dat nu € 20,- is.
Werd binnen twee dagen thuisbezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martwoutnl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-08 14:11
Ik heb hem vorige week gekregen, toen nog slecht € 2,- verzendkosten, heb begrepen dat dat nu € 20,- is.
Werd binnen twee dagen thuisbezorgd.
Ik heb hem maandag besteld (incl de 20,- verzendkosten, dan is het nog aanzienlijk goedkoper) maar nog niet binnen. Waarschijnlijk is de levertijd wat langer (maandag stond erop dat het dan vrijdag zou worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok. Niemand weet prijzen los bij Amerikaanse Apple store? Als een ECHTE Amerikaan gewoon zegt dat het een kado is. En dat die gene later er een abbo bij neemt? O+

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2010 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HCW heeft hem volgens de site niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enne... Als ik dan in België haal. Ik lees er veel over maar nogmaals niet veel duidelijkheid.
Mijn broer heeft een eigen bedrijf. Als ik hem laat bestellen op de site van HCW. Daar kost de 16GB € 575.00. En dan -21% word het € 475.21. Dus als ik mijn broer het laat kopen. Kan hij hem kopen voor 575 euro en laten geld terug vragen zodat hij maar wel 475.21 euro heeft betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:24
Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 19:05:
Enne... Als ik dan in België haal. Ik lees er veel over maar nogmaals niet veel duidelijkheid.
Mijn broer heeft een eigen bedrijf. Als ik hem laat bestellen op de site van HCW. Daar kost de 16GB € 575.00. En dan -21% word het € 475.21. Dus als ik mijn broer het laat kopen. Kan hij hem kopen voor 575 euro en laten geld terug vragen zodat hij maar wel 475.21 euro heeft betaald?
Nee, je moet van te voren aangeven dat je BTW vrij wilt kopen. Het gaat hier om intercommunitaire handel (spelfouten voorbehouden :P). Je kan BTW die in het buitenland afgedragen is niet terugvorderen bij de Nederlandse belastingsdienst. Je moet dus contact op nemen met HCW, zeggen dat je BTW vrij wilt kopen en dan hoef je de BTW niet te betalen. geen gezeur met achteraf terugvorderen (minnen op je eigen afdracht), maar je hoeft maar 475,21 te betalen ;).

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk dat is duidelijk! Doen maar zeg ik! :D:D:D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch nog klein vraagje. Word de iphone 3GS goedkopen als de 4G uitkomt in april?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 22:50:
Toch nog klein vraagje. Word de iphone 3GS goedkopen als de 4G uitkomt in april?
Reken maar op juli ipv april... Maar dan zal de 3GS goedkoper worden ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:18

mjl

Ugh

MrsRossi schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 23:53:
[...]

Reken maar op juli ipv april... Maar dan zal de 3GS goedkoper worden ja.
Of de 3GS gaat uit de schappen, Apple is er erg goed in om voorraden leeg te laten lopen alvorens een nieuw product ter vervanging in de markt te zetten. Een '4G 32GB' zou dan ongeveer even duur of net iets goedkoper zijn als de dan niet meer geleverde 3GS 32GB. De '4G 64GB' variant (best kans van) zal dan weer wat duurder zijn dan de huidige 3GS 32GB.

Wellicht dat Apple de 3GS 16GB nog aan zal houden (met dus een nieuwe 32 en 64GB '4G') net zoals er nu nog 8GB 3G's te krijgen zijn. de 3G zal dan wel van het toneel verdwijnen. Maar alles is nog speculatie, een '4G' zou best nog een jaartje kunnen duren ipv een half jaar ...

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 17:32:
Ok. Niemand weet prijzen los bij Amerikaanse Apple store? Als een ECHTE Amerikaan gewoon zegt dat het een kado is. En dat die gene later er een abbo bij neemt? O+
Laatste keer 430 dollar ex belasting + verzendkosten = gewoon in België halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
mjl schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 12:57:
[...]

Of de 3GS gaat uit de schappen, Apple is er erg goed in om voorraden leeg te laten lopen alvorens een nieuw product ter vervanging in de markt te zetten. Een '4G 32GB' zou dan ongeveer even duur of net iets goedkoper zijn als de dan niet meer geleverde 3GS 32GB. De '4G 64GB' variant (best kans van) zal dan weer wat duurder zijn dan de huidige 3GS 32GB.

Wellicht dat Apple de 3GS 16GB nog aan zal houden (met dus een nieuwe 32 en 64GB '4G') net zoals er nu nog 8GB 3G's te krijgen zijn. de 3G zal dan wel van het toneel verdwijnen. Maar alles is nog speculatie, een '4G' zou best nog een jaartje kunnen duren ipv een half jaar ...
Als ze nog 1,5 jaar gaan wachten dan loopt de iPhone wel héél erg achter qua specs vergeleken met andere telefoons (doet ie nu al), en als de iPad ook nog eens een soort van flop gaat worden mogen ze wel met wat beters komen. De 3GS was ook maar een verbeterde 3G, weinig vernieuwend verder.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.