Ik ga waarschijnlijk mijn N97 mini ruilen voor de iPhone 3GS 32GB Wit (lijkt me toch een goeie deal, of zegt iemand naar ervaring met het gebruik van de iPhone niet doen ? ) , maar er zit een T-Mobile simlock op ik heb op het moment nog T-Mobile maar vanaf april ga ik over naar Kpn. Is het mogelijk deze dan simlock vrij te laten maken of kan dat pas naar een bepaalde tijd en vervalt de garantie dan ?
Ik heb niet zoveel ervaring met iPhones, maar in het algemeen geldt, dat je, wanneer het toestel minstens een jaar oud is, de unlock-code gratis bij de provider kunt opvragen, zolang het toestel nog geen jaar is, kan het ook, maar dan is het duur. Bij gebruik van de originele code van de provider blijft de garantie behouden.
Maar jij kunt die code niet aanvragen bij T-Mobile, dat moet de eerste eigenaar doen.
Lukt dat niet, zijn er nog enkele andere manieren, om de telefoon simlockvrij te maken, waarbij je dan vaak wel de garantie verliest.
Maar jij kunt die code niet aanvragen bij T-Mobile, dat moet de eerste eigenaar doen.
Lukt dat niet, zijn er nog enkele andere manieren, om de telefoon simlockvrij te maken, waarbij je dan vaak wel de garantie verliest.
Ja dat kost dan 120 euro, na een jaar abonnement is het gratis (via T-mobile dus), garantie blijft natuurlijk in tact. Behalve als je een illegale methode gebruikt en apple komt daar achter.Verwijderd schreef op zondag 31 januari 2010 @ 20:53:
Ik ga waarschijnlijk mijn N97 mini ruilen voor de iPhone 3GS 32GB Wit (lijkt me toch een goeie deal, of zegt iemand naar ervaring met het gebruik van de iPhone niet doen ? ) , maar er zit een T-Mobile simlock op ik heb op het moment nog T-Mobile maar vanaf april ga ik over naar Kpn. Is het mogelijk deze dan simlock vrij te laten maken of kan dat pas naar een bepaalde tijd en vervalt de garantie dan ?
Overigens gaat KPN ook de iPhone verkopen, dus daar zou ik dan dus op wachten, zit je niet met het simlock gedoe.
Andere overweging is om vodafone te nemen, goedkoper dan kpn en sneller internet + beter bereik.
Het is geen code in geval van de iphone maar een database update bij Apple. Overigens kan een ieder de telefoon laten unlocken zolang het abonnement wat er origneel bij verkocht ismaar meer dan 1 jaar geleden is aangegaan (over tussentijds unlocken,wat geld kost maar ik geloof elke 3 maanden iets minder duur is, zou het kunnen dat T-mobile daar niet aan begint).. T-mobile mag het verwijderen van de simlock niet weigeren behalve als de telefoon als gestolen staat geregistreerd natuurlijk. In zulk een geval (bij Apple geregistreerd als gestolen) is een iPhone ook al snel waardeloos omdat bij een eerste contact via itunes de iphone gebrickt kan worden.Marly schreef op zondag 31 januari 2010 @ 21:26:
Ik heb niet zoveel ervaring met iPhones, maar in het algemeen geldt, dat je, wanneer het toestel minstens een jaar oud is, de unlock-code gratis bij de provider kunt opvragen, zolang het toestel nog geen jaar is, kan het ook, maar dan is het duur. Bij gebruik van de originele code van de provider blijft de garantie behouden.
[ Voor 41% gewijzigd door mjl op 31-01-2010 22:31 ]
-------
Daar komt dus mijn gebrek aan kennis van de iPhone om de hoek kijkenmjl schreef op zondag 31 januari 2010 @ 22:25:
Het is geen code in geval van de iphone maar een database update bij Apple.
Wat betreft het weigeren van T-Mobile, om een unlock-code te geven : natuurlijk mogen ze het niet, maar ze doen het wel. Twee keer meegemaakt in de familiekring, dat T-Mobile geen unlock-code stuurde, omdat de betreffende prepaid simkaart verlopen was en men dus "geen telefoonnummer aan het toestel kon koppelen".
Dan kun je natuurlijk naar de Geschillencommissie Telecom of de OPTA gaan, maar in beide gevallen betrof het een goedkoop toestelletje en de betreffende, al wat oudere, familieleden vonden dat de moeite niet waard en ze hebben dus, met de gedachte : "nooit meer T-Mobile", maar een ander toestelletje gekocht.
Niet helemaal waar.Marly schreef op maandag 01 februari 2010 @ 02:30:
[...]
Daar komt dus mijn gebrek aan kennis van de iPhone om de hoek kijken. Maar het wezenlijke klopt in ieder geval wel : na een jaar is het gratis, vantevoren erg duur en doe je het op een andere manier, is de garantie weg.
Op een andere manier is in feite wel garantie weg, maar even aan iTunes hangen, herstellen en hoppa je simlock staat er weer op en je garantie is weer terug
PSN: Sluuz
Behalve als ie zo stuk is dat een restore niet werktSluuz schreef op maandag 01 februari 2010 @ 09:07:
[...]
Niet helemaal waar.
Op een andere manier is in feite wel garantie weg, maar even aan iTunes hangen, herstellen en hoppa je simlock staat er weer op en je garantie is weer terug
-------
Als ie zo stuk is, krijg je waarschijnlijk gewoon een nieuwe (of refurbished) en gaan ze hem niet repareren.mjl schreef op maandag 01 februari 2010 @ 14:39:
[...]
Behalve als ie zo stuk is dat een restore niet werkt
PSN: Sluuz
Verwijderd
Ik wil ook graag een IPhone 32gb bestellen bij HCW, liefst zonder btw ;-)
Nu heb ik zelf geen eigen bedrijf, maar een vriend van mij is bereid om 'm op zijn bedrijf te kopen. Ik zal dus zijn BTW en KVK nummer doorgeven. Maar moet het dan ook met zijn creditcard of kan ik mijn cc gegevens gebruiken? En als het met zijn cc moet, moet dat dan met een cc van het bedrijf of kan dat een persoonlijke cc van hem zijn? En zullen ze moeilijk doen als IK een account aanmaak op mijn naam en 'm met ZIJN cc gegevens koop? Oftewel, zal hij dan ook een eigen account moeten aanmaken?
Klinkt misschien als geneuzel, maar ik zou graag zeker weten dat het goed gaat.
Alvast dank voor het antwoord!
Nu heb ik zelf geen eigen bedrijf, maar een vriend van mij is bereid om 'm op zijn bedrijf te kopen. Ik zal dus zijn BTW en KVK nummer doorgeven. Maar moet het dan ook met zijn creditcard of kan ik mijn cc gegevens gebruiken? En als het met zijn cc moet, moet dat dan met een cc van het bedrijf of kan dat een persoonlijke cc van hem zijn? En zullen ze moeilijk doen als IK een account aanmaak op mijn naam en 'm met ZIJN cc gegevens koop? Oftewel, zal hij dan ook een eigen account moeten aanmaken?
Verwijderd
Denk dat je hem rustig kunt kopen met eigen cc. Zal het verkopend bedrijf een zorg zijn zolang de nummers maar kloppen.Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 15:18:
Ik wil ook graag een IPhone 32gb bestellen bij HCW, liefst zonder btw ;-)
Andere vraag is wat de Nederlandse fiscus er van vindt. Het BTW nummer en KvK nummer van het bedrijf van je vriend wordt immers geregistreerd. Kan vreemd overkomen (...) wanneer de computer niet in zijn boeken opduikt. Gaat waarschijnlijk 99 van de 100 keer goed maar bij een grote controle kan het volgens mij een probleem worden (niet voor jou maar voor je vriend). en kan er naheffing + boete volgen.
Verwijderd
Dank je!Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 15:59:
[...]
Denk dat je hem rustig kunt kopen met eigen cc. Zal het verkopend bedrijf een zorg zijn zolang de nummers maar kloppen.
Andere vraag is wat de Nederlandse fiscus er van vindt. Het BTW nummer en KvK nummer van het bedrijf van je vriend wordt immers geregistreerd. Kan vreemd overkomen (...) wanneer de computer niet in zijn boeken opduikt. Gaat waarschijnlijk 99 van de 100 keer goed maar bij een grote controle kan het volgens mij een probleem worden (niet voor jou maar voor je vriend). en kan er naheffing + boete volgen.
Heb inmiddels HCW gebeld en zij zeggen dat de cc gegevens idd niet uitmaken. Maar heb (uiteraard) wel vervolgvragen:
1. Bij wie worden het kvk- en btw-nummer geregistreerd? Geeft HCW de gegevens door aan de Nederlandse fiscus?
2. Om geen problemen met de fiscus te krijgen zou zijn bedrijf hem dus zelf moeten kopen met een cc van het bedrijf? In dat geval zou ik het bedrag naar zijn bedrijf kunnen overmaken, maar ook dat staat vreemd voor de fiscus. Begrijp ik het zo goed?
3. Betekent dat dat iedereen hier die zijn iPhone via zijn bedrijf heeft gekocht dat ook ten laste van zijn bedrijf heeft gedaan, dus niet met een privé-cc en zonder daarna privé geld over te maken naar zijn bedrijf?
Ik heb cash betaald, maar het maakt niet uit betreffende een telefoon. Ik heb em gewoon als demo model opgegeven. Je btw nummer enz worden gebruikt zodat zij hem btw vrij uit kunnen voeren. Alleen als hij doorverkocht wordt door je vriend moet er btw in nl afgedragen worden.
there's no tweak without the tweaker
Verwijderd
Ik begrijp dat er geen btw afgedragen hoeft te worden. Het gaat erom dat als hij de iPhone koopt op naam van zijn bedrijf maar ik hem betaal met mijn creditcard, er dan niks in zijn boeken komt te staan en hij hem dus op papier helemaal niet heeft gekocht, maar ik, en er dus wel btw zou moeten worden betaald. Ook als hij hem wel koopt met zijn creditcard en ik het geld naar hem (zijn bedrijf) overmaak, staat er iets vreemds in de boeken (een overboeking van mij naar hem van hetzelfde bedrag als de prijs van de iPhone). Daar zou de fiscus moeilijk over kunnen doen. Mijn vraag aan Vike32 is of dit verhaal klopt.virtualJac schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 19:42:
Ik heb cash betaald, maar het maakt niet uit betreffende een telefoon. Ik heb em gewoon als demo model opgegeven. Je btw nummer enz worden gebruikt zodat zij hem btw vrij uit kunnen voeren. Alleen als hij doorverkocht wordt door je vriend moet er btw in nl afgedragen worden.
En daarnaast de vraag aan andere kopers via een bedrijf of zij dat ten laste van het bedrijf hebben gedaan en de iPhone dus op papier ook echt van het bedrijf is. En zo niet, wat is het risico dat de fiscus daar achterkomt/moeilijk over doet?
als je steekproef gewijs wordt gecontroleerd krijg je miss een paar vragen. Er is een speciaal topic voor btw vrij kopen uit België. Miss kun je daar beter terecht. Ik zou me niet teveel zorgen maken, vergeet niet dat we het hier over een telefoontje van 500eurie hebben. Als jij hem met je creditcard betaald op zijn naam en zijn btwnummer kan er niets misgaan. Hij heeft em dan gekocht, hoe je betaaldVerwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 21:54:
[...]
knip
En daarnaast de vraag aan andere kopers via een bedrijf of zij dat ten laste van het bedrijf hebben gedaan en de iPhone dus op papier ook echt van het bedrijf is. En zo niet, wat is het risico dat de fiscus daar achterkomt/moeilijk over doet?
maakt geen hol uit. Op jouw naam en zijn btw nummer lijkt me een beetje dom.
Verwijderd
Precies, ik zou 'm ook door hem laten kopen op naam van zijn bedrijf en 'm ook daarheen laten sturen. Maar wel met mijn creditcard gegevens. Wat er mis kan gaan, is dat als de fiscus hem controleert, er bij hem geen bedrag voor een iPhone is afgeschreven, terwijl de fiscus die gegevens wel van HCS heeft ontvangen. Hoe is-ie dan betaald, zou de fiscus kunnen vragen, en dan zou er dus alsnog btw moeten worden betaald, evt. met een boete. Maar daarvan zeg jij dus dat ze niet moeilijk gaan doen voor dat bedrag..?
Ik had dezelfde vraag gesteld op het topic dat jij bedoelt maar daar is het vrij stil..
Ik had dezelfde vraag gesteld op het topic dat jij bedoelt maar daar is het vrij stil..
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2010 12:12 ]
Cash betaald. Omdat hij geen limiet had op z'n cc. Maak je niet te druk over die controle. Het is geen auto van 50000.
Heb gisteren ook maar de knoop doorgehakt en er één bij HCW besteld, BTW vrij. Even rekenen bleek dat voor mij goedkoper uit te vallen dan een abbonement bij T-Mobile 
Volgende week verwachten ze weer nieuwe toevoer van iPhones, dus een hele lange levertijd verwacht ik niet.
Volgende week verwachten ze weer nieuwe toevoer van iPhones, dus een hele lange levertijd verwacht ik niet.
Life is what happens while you're busy making other plans
Hoe weet je dat, heb je contact met ze gehad?frumper schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 10:59:
Ik heb er gisteren ook één besteld. (De liefde met mijn N95 is over.) Op de site geven ze aan dat de levertijd ongeveer 10 dagen is.
Ja, ik heb contact met ze gehad, en ze verwachten ze in de loop van volgende week weer binnen te krijgen.IMadeLove2MyN95 schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 21:05:
[...]
Hoe weet je dat, heb je contact met ze gehad?
Ik heb er gisteren ook één besteld. (De liefde met mijn N95 is over.) Op de site geven ze aan dat de levertijd ongeveer 10 dagen is.
p.s. het wordt voor jou dan wel tijd voor een nickchange
Verwijderd
ik ben van plan om bij HCW een iphone 3gs 16gb black te bestellen. alleen heb ik geen creditcard. het is ook mogelijk om via een bankoverschrijving te betalen. heeft iemand hier ervaring mee? ik zie hier alleen berichten over mensen die met creditcard betalen. dus ik vroeg me af of het veilig is om met een directe bankoverschrijving te betalen.
alvast dank voor een antwoord!
Verwijderd
Iemand enig idee waarom de iPhone's hier zo goed en orgineel zijn zoals ze zeggen, je zou zeggen dat het bijna niet kan ??? http://www.enashop.com/13-apple-iphone-3g-16gb-black.html
If something sounds too good to be true, it probably is
Package content:Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2010 @ 20:17:
Iemand enig idee waarom de iPhone's hier zo goed en orgineel zijn zoals ze zeggen, je zou zeggen dat het bijna niet kan ??? http://www.enashop.com/13-apple-iphone-3g-16gb-black.html
* 1 Apple iPhone 3G Phone
Geen 3GS dus, het is het oude model dat Apple aan de straatstenen niet meer kwijt kan.
De summary bevat echter: Apple iPhone 3G S 16GB Black
Bij de 32G iPhone 3GS staat zelfs dat er een batterij bij zit
Maw niet te vertrouwen.
Snelste en veiligste manier om een origineel simlockvrije iPhone 3GS te krijgen is zelf ophalen uit Belgie, heb ik ook gedaan vanuit Groningen.
[ Voor 25% gewijzigd door Cozm0 op 09-02-2010 13:13 . Reden: onbetrouwbare website verder bekenen ]
| Specs! | IRC is just multiplayer notepad | }:O |
Als ze dat aanbieden kan dat gratis via een internationale overschrijving (BIC/IBAN gegevens gebruiken). Enig is dan wellicht dat je dus van te voren betaald terwijl je CC pas aangeslagen wordt op het moment dat de iPhone echt naar je verstuurd wordt.Verwijderd schreef op zondag 07 februari 2010 @ 13:44:
ik ben van plan om bij HCW een iphone 3gs 16gb black te bestellen. alleen heb ik geen creditcard. het is ook mogelijk om via een bankoverschrijving te betalen. heeft iemand hier ervaring mee? ik zie hier alleen berichten over mensen die met creditcard betalen. dus ik vroeg me af of het veilig is om met een directe bankoverschrijving te betalen.
-------
Verwijderd
je kan er zelfs al de ipad kopen en hij is leverbaarVerwijderd schreef op maandag 08 februari 2010 @ 20:17:

Jep... en de nieuwe Sony Bravia 70" voor 900eurieVerwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 13:41:
[...]
je kan er zelfs al de ipad kopen en hij is leverbaar
Verwijderd
Ik heb bepaalde opties bekeken, maar denk dat toch de beste optie is om hem te bestellen bij HCW omdat je dan zeker bent van een echte orginele versie (of heeft iemand hier slechte ervaring mee met wat dan ook ? ). Wat betreft de garantie van het toestel is geldt deze alleen voor in Belgie of ook in Nederland ?
Volgens mij heeft HCW weer nieuwe voorraad. Op hun site geven ze nu aan dat ze binnen één dag kunnen leveren.IMadeLove2MyN95 schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 21:05:
Mijn exemplaar (vorige week woensdag besteld) heb ik nog niet ontvangen, al is TNT gisteren wel met een pakje aan de deur geweest...
HCW heeft vandaag de bestellingen met GLS verstuurd.
Mijn vraag is nu eigenlijk... levert GLS met 24h leveringen van België naar NL? En leveren ze evt bij de buren indien er niemand thuis is?
Mijn vraag is nu eigenlijk... levert GLS met 24h leveringen van België naar NL? En leveren ze evt bij de buren indien er niemand thuis is?
GLS zuigt ... 2x aanbieden, daarna afhalen op een afhaalpunt, meestal zowat net zo ver weg als de afzender ...frumper schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 15:03:
HCW heeft vandaag de bestellingen met GLS verstuurd.
Je kan een briefje op de deur plakken, bij DHL werkt dat in iedergeval wel, anders je werk adres opgeven voor de 2de bezorging (ik geloof dat dat wel weer tot de opties behoorde...).
-------
Ik vind het zelf wel fijn dat ze hem niet bij de buren droppen.. Er staat wel in t klein 'iphone' op de factuur. Gelukkig was m'n vriendin thuis
Maandag avond besteld en vandaag al binnen, top services! het betreft een zwarte 16gb 3gs. De site staat niet op voorraad, maar vind het best snel voor iets wat niet op voorraad is
Maandag avond besteld en vandaag al binnen, top services! het betreft een zwarte 16gb 3gs. De site staat niet op voorraad, maar vind het best snel voor iets wat niet op voorraad is
De mijne (ook besteld bij HCW) is gisteren door GLS afgeleverd, gelukkig was ik toevallig thuis. Uiteindelijk heeft het ruim een week geduurd voordat ik hem ontving. Maar omdat ze hem momenteel op voorraad hebben leveren ze nu zo te zien nog sneller.
Even een vraagje. Ik wil volgende week naar Belgie, om een 3GS 16Gb Wit te halen. Waar kan ik hem het best halen? En ik wil dan een sim only abbonement erbij. Met internet en die 1 jaar duurt. Weet iemand daarvoor een goede provider/abonnement?
vandaag afgeleverd, door GLS. Anderhalve week levertijd dus. Vond ik nog wel meevallen. leuk speelgoed 
In een nette doos, goed verpakt. Gelukkig maar, want GLS kennende, willen ze nog weleens met dozen gooien.
Hij was wel ijs en ijskoud
In een nette doos, goed verpakt. Gelukkig maar, want GLS kennende, willen ze nog weleens met dozen gooien.
Hij was wel ijs en ijskoud
[ Voor 39% gewijzigd door frumper op 13-02-2010 01:33 ]
Tof!dinow schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 18:10:
Ik vind het zelf wel fijn dat ze hem niet bij de buren droppen.. Er staat wel in t klein 'iphone' op de factuur. Gelukkig was m'n vriendin thuis![]()
Was bij mij ook het geval. Werd vertelt dat ze de witte niet meer op voorraad hadden.
Moest rekening houden met 3 a 4 weken.
Vrijdags akkoord gelegd, en de week erop op Donderdag binnen gekregen
Leuke verassing dan.
Verwijderd
Ik wil ook graag een iPhone, maar vind 575 eigenlijk nog net teveel geld. 500 heb ik er wel voor over. Dus ik lees even mee om op de aanbiedingen te kunnen letten, misschien dat er komende tijd een mooie voorbij komt
De prijs is overal 575 euro voor een iPhone 16GS. Apple reguleert de prijzen dus je kan lang naar een aanbieding zoeken.Verwijderd schreef op zondag 14 februari 2010 @ 10:45:
Ik wil ook graag een iPhone, maar vind 575 eigenlijk nog net teveel geld. 500 heb ik er wel voor over. Dus ik lees even mee om op de aanbiedingen te kunnen letten, misschien dat er komende tijd een mooie voorbij komt
.
Verwijderd
of je gaat voor de goedkopere 3g... bij HCW voor 475Verwijderd schreef op zondag 14 februari 2010 @ 10:45:
Verwijderd
3g vind ik iets te oud om nieuw te kopen, maar heeft wel de prijs die ik wens
@ruyckske Waarom zie ik dan prijzen van 575 tot 700 of 800 langskomen?
@ruyckske Waarom zie ik dan prijzen van 575 tot 700 of 800 langskomen?
De prijs voor een iPhone 16GB 3GS is overal 575 euro. Een hogere prijs betekent dat het een reseller is, een lagere prijs bestaat niet. Voor 500 euro zal je er geen vinden.
.
Verwijderd
Dan heb ik 3 opties:
1. Marktplaats, risico want veel troep
2. Wachten
3. 75 euro erbij lappen
Eens rustig over denken
1. Marktplaats, risico want veel troep
2. Wachten
3. 75 euro erbij lappen
Eens rustig over denken
Zou beslist voor het vodafone iphone abonnement (super sim only noemen ze het) gaan. Erg voordelig voor de iphone! Zoek op iphone op de vodafone site. Maar eigenlijk hoort dit dan weer in providers en abonnementen...Lizardz schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 15:28:
Even een vraagje. Ik wil volgende week naar Belgie, om een 3GS 16Gb Wit te halen. Waar kan ik hem het best halen? En ik wil dan een sim only abbonement erbij. Met internet en die 1 jaar duurt. Weet iemand daarvoor een goede provider/abonnement?
site offline. Dus als je daar besteld had ben je nu armer geworden. Romena als thuisland. Iets te ver weg en te geweldadig om je geld op te halendinow schreef op maandag 08 februari 2010 @ 20:19:
If something sounds too good to be true, it probably is

[ Voor 46% gewijzigd door Klaas van der Heide op 15-02-2010 09:05 ]
Klaas
Of via BEN. Dan zit je er geen jaar aan vast maar betaal je per maand. Is voor mij ook wat waard.falconz schreef op maandag 15 februari 2010 @ 08:56:
[...]
Zou beslist voor het vodafone iphone abonnement (super sim only noemen ze het) gaan. Erg voordelig voor de iphone! Zoek op iphone op de vodafone site. Maar eigenlijk hoort dit dan weer in providers en abonnementen...
6,95 voor 250minuten
9,95 voor 1000 sms
9,95 onbeperkt internet
Gewoon via het T-mobile netwerk.
[ Voor 7% gewijzigd door virtualJac op 15-02-2010 10:10 ]
Vodafone is zelfs 2 jaar bij een supersim abbo.virtualJac schreef op maandag 15 februari 2010 @ 09:47:
[...]
Of via BEN. Dan zit je er geen jaar aan vast maar betaal je per maand. Is voor mij ook wat waard.
6,95 voor 250minuten
9,95 voor 1000 sms
9,95 onbeperkt internet
Ik betaal wel maar 13,50 voor bellen en onbeperkt internet in 1 pakket,
Minuten weet ik niet precies meer, maar volgens mij 300.
Supersim kun je alleen in een vodafone winkel regelen.
Klopt, maar neem er onbeperkt sms bij en je zit ongeveer aan dezelfde prijs. Die paar euro p maand extra heb ik over voor het feit dat ik er niet aan vast zit voor langer dan een maand. Kwestie van persoonlijke voorkeur uiteraard.Marc P schreef op maandag 15 februari 2010 @ 10:29:
[...]
Vodafone is zelfs 2 jaar bij een supersim abbo.
Ik betaal wel maar 13,50 voor bellen en onbeperkt internet in 1 pakket,
Minuten weet ik niet precies meer, maar volgens mij 300.
Supersim kun je alleen in een vodafone winkel regelen.
Kun je dat abonnement ook afsluiten voor 1 jaar dan?falconz schreef op maandag 15 februari 2010 @ 08:56:
[...]
Zou beslist voor het vodafone iphone abonnement (super sim only noemen ze het) gaan. Erg voordelig voor de iphone! Zoek op iphone op de vodafone site. Maar eigenlijk hoort dit dan weer in providers en abonnementen...
Verwijderd
Super abo zeg van Vodafone! T-Mobile heb zo'n traag internet standaard 
Heb besloten ook een simlock vrije te kopen, ondanks dat ik T-Mobile heb. Wil begin juli weg dan bij TM en dan naar VF of KPN toe.
Heb besloten ook een simlock vrije te kopen, ondanks dat ik T-Mobile heb. Wil begin juli weg dan bij TM en dan naar VF of KPN toe.
Is gewoon betrouwbaar, heb daar ook mijn 3gs 32Gb besteld (duurde +/- 9 dagen)Verwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 19:56:
Ik heb bepaalde opties bekeken, maar denk dat toch de beste optie is om hem te bestellen bij HCW omdat je dan zeker bent van een echte orginele versie (of heeft iemand hier slechte ervaring mee met wat dan ook ? ). Wat betreft de garantie van het toestel is geldt deze alleen voor in Belgie of ook in Nederland ?
Verwijderd
Als je naar een Mobistar center gaat in België (iPhone 3GS voor 575 euro)
Kun je hem dan ook in de winkel simlockvrij zonder BTW kopen??
Dat scheelt namelijk nogal wat!
Ja, het kan. Maar niet elke Mobistar center wil het doen.Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 12:17:
.
Verwijderd
ik heb afgelopen donderdag nacht mn iphone daar besteld, en gister al afgeleverd door GLSarjan571 schreef op maandag 15 februari 2010 @ 23:11:
[...]
Is gewoon betrouwbaar, heb daar ook mijn 3gs 32Gb besteld (duurde +/- 9 dagen)
Als je een eigen bedrijf en btw nummer hebt kun je dat opgeven. Je moet echter wel de btw in de winkel betalen, maar deze wordt later terug gestort. Nadat je een aantal papieren hebt ingevuld.Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 12:17:
Verwijderd
Na lang dubben toch maar de knoop doorgehakt en hem besteld bij HCW. Op Marktplaats/Speurders best aardige aanbiedingen, maar ik durf het niet aan. 300 euro betalen, Nokia 5800 inleveren en dan maar zien wat je krijgt. Je weet nooit zeker of ten eerste de iPhone echt is, ten tweede of hij legaal is en als laatste of hij gehacked is voor de simlock.Alleen maar gezeik levert dat op. Dus dan toch maar die 600 neergelegd en een nieuwe besteld, weet ik zeker dat het goed is. Hopen dat ik nog 100 a 150 voor mijn Nokia 5800 retour krijg, dan valt het uiteindelijk allemaal nog wel mee.
Hoop dat ie er snel is overigens, is op voorraad en vandaag besteld morgen binnen. Mijn vriendin is toevallig 2 dagen vrij, dus zou mooi uitkomen
Hoop dat ie er snel is overigens, is op voorraad en vandaag besteld morgen binnen. Mijn vriendin is toevallig 2 dagen vrij, dus zou mooi uitkomen
offtopic:
[quote]virtualJac schreef op maandag 15 februari 2010 @ 09:47:
[...]
Of via BEN. Dan zit je er geen jaar aan vast maar betaal je per maand. Is voor mij ook wat waard.
6,95 voor 250minuten
9,95 voor 1000 sms
9,95 onbeperkt internet
[/quote]
Let wel op. Bij BEN is de snelheid van internet: De maximum snelheid is 384 Kbps downstream en 64 Kbps upstream.
[...]
6,95 voor 250minuten
9,95 voor 1000 sms
9,95 onbeperkt internet
[/quote]
Let wel op. Bij BEN is de snelheid van internet: De maximum snelheid is 384 Kbps downstream en 64 Kbps upstream.
Geen idee. Surfen en mail gaat erg snel met 3G. Grote bestanden downloaden doe ik niet met me foon. En anders thuis of een van me andere wifi punten._Rayman_ schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 21:06:
offtopic:
[...]
6,95 voor 250minuten
9,95 voor 1000 sms
9,95 onbeperkt internet
[/quote]
Verwijderd
Iemand die bij hcw besteld heeft en mij kan vertellen hoe de opvolging van een bestelling daar loopt? Ik heb gisteren netjes een order bevestiging binnen gehad, maar daarna is het stil gebleven. Is dat normaal, en komt GLS nu vanzelf langs, of moet ik nog meer informatie krijgen?
/ongeduld modus
/ongeduld modus
Inderdaad... vanaf nu gewoon wachten, en dan staat GLS plots voor de deur... of je vindt een geel briefje dat ze langs zijn geweest en dat ze a) nog een keer langskomen b) je hem op een depot kan ophalen.Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 13:11:
Iemand die bij hcw besteld heeft en mij kan vertellen hoe de opvolging van een bestelling daar loopt? Ik heb gisteren netjes een order bevestiging binnen gehad, maar daarna is het stil gebleven. Is dat normaal, en komt GLS nu vanzelf langs, of moet ik nog meer informatie krijgen?
/ongeduld modus
Wat je ook kan doen, even een mailtje/belletje naar HCW en vragen of hij al verstuurd is.
GLS levert namelijk de volgende dag af (werkdagen).
Verwijderd
Geld is wel van de creditcard gegaan gisteren, dus hoooooopelijk heb ik gelukje
Heb een rustig weekend in Duitsland staan dus lekker 2 dagen om te pielen dan. En anders wordt het klooien volgende week, als hij naar het depot gaat 
-Edit-
En binnen krijg ik net door geSMS't! Kan niet wachten
-Edit-
En binnen krijg ik net door geSMS't! Kan niet wachten
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2010 16:04 ]
Gisteren een zwarte 16GB 3GS gehaald bij de Mobistar aan het einde van de Meir, deze had alle modellen op voorraad. Helaas kwam ik er in de winkel achter dat mijn Rabo europas een 500 euro limiet heeft bij betalingen in het buitenland. Ik had gelukkig mijn creditcard ook bij me.
[ Voor 41% gewijzigd door gjkamstra op 21-02-2010 14:46 ]
Hier had een grappige signature moeten staan, maar helaas: geen inspiratie
Sorry hoor maar als je naar de pricewatch-prijzen kijkt bovenaan het topic dan zie je toch echt dat een zwarte 16Gb iPhone maar 538 pleuro kostruyckske schreef op zondag 14 februari 2010 @ 13:05:
[...]
De prijs is overal 575 euro voor een iPhone 16GS. Apple reguleert de prijzen dus je kan lang naar een aanbieding zoeken.
13'' Macbook White / 23'' Cinema Display / Powermac G4 Cube (450Mhz, 256Mb, 80Gb hd, Apple Dvi-Adc-adapter, Apple Bt Keyb 1eG), 15'' ADC Acryl / Dlink DIR-655 / Airport Extreme N / Nokia N78 / 60Gb PS3 / Wii /
Ik hapte bijnaLau26 schreef op zondag 21 februari 2010 @ 17:37:
[...]
Sorry hoor maar als je naar de pricewatch-prijzen kijkt bovenaan het topic dan zie je toch echt dat een zwarte 16Gb iPhone maar 538 pleuro kost
offtopic:
Houd er rekening nee, dat dat toestel een t-mobile simlock heeft
@gjkamstra: Hoe is het parkeren daar? Ik dinsdag even af wat t-mobile voor z'n 1 jarige abo's gaat vragen. Mocht het goedkoper zijn om een simlock vrije telefoon te halen, dan wil ik ook die kant op (of mobistar in Kapelle).
Goed dat het zegt van die 500 euro, daar had ik nog geeneens aan gedacht. Dan neem ik het geld wel contant mee.
-edit-
Sorry Tha_Duck, ik bedoelde gjkamstra

[ Voor 73% gewijzigd door _Rayman_ op 22-02-2010 07:38 ]
In Kapellen kun je in parkeergarage onder dat winkelcentrumpje parkeren. Gewoon aan de hoofdstraat erin._Rayman_ schreef op zondag 21 februari 2010 @ 19:08:
offtopic:
@gjkamstra: Hoe is het parkeren daar? Ik dinsdag even af wat t-mobile voor z'n 1 jarige abo's gaat vragen. Mocht het goedkoper zijn om een simlock vrije telefoon te halen, dan wil ik ook die kant op (of mobistar in Kapelle).
Goed dat het zegt van die 500 euro, daar had ik nog geeneens aan gedacht. Dan neem ik het geld wel contant mee.
-edit-
Sorry Tha_Duck, ik bedoelde gjkamstra
In Antwerpen kun je het beste je auto bij het scheepvaart museum zetten. Altijd plek + het kost geen hol. Wel 5 a 10 minuutjes lopen naar de Mobistar winkel.
Diverse malen naar Mobistar in Kapellen gebeld, maar er werd telkens niet opgenomen. Daarom naar een andere gebeld en die meldde dat geen enkele mobistar winkel in Belgie voorraad heeft. De levering start weer in begin maart. Hij meldde wel dat de Media Markt in Antwerpen nog Iphones had, dit bleek inderdaad zo te zijn. Vanmiddag heb ik daar een Iphone 3GS 16 GB (Wit) opgehaald. Verder hadden ze nog 8 zwarte 32GB liggen. Ook daar de volgende levering in begin maart (1e of 2e week).
Ik zag dat de witte 16GB weer is uitverkocht bij HCW. Verwachte levertijd zal ongeveer 3 weken zijn.
In ieder geval sta ik op de wachtlijst.
In ieder geval sta ik op de wachtlijst.
Hebben stelt niets voor als je niet zelf iets bent.
Wat waren de prijzen bij Media Markt Antwerpen dan?
| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |
Die hanteren dezelfde prijzen als alle andere winkels in Belgiëck2000nl schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 07:55:
Wat waren de prijzen bij Media Markt Antwerpen dan?
Zojuist met Media Markt Antwerpen gebeld en die hebben geen witte 16GB op voorraad.
[ Voor 58% gewijzigd door Donde op 25-02-2010 14:16 ]
Nee, de laatste 16GB iPhone die de media markt in Antwerpen had, die heb ik opgehaald eergisteren. De prijs is 575,= incl btw (zelfde prijs al in derrest van belgie).
Er waren nog wel 32GB iPhones op voorraad, toen ik er was.
Er waren nog wel 32GB iPhones op voorraad, toen ik er was.
Ook de Mediamarkt in Hasselt heeft de 16GB niet meer op voorraad. Ze kunnen ook niet aangeven wanneer ze weer een nieuwe lading ontvangen.
Morgen even een paar Mobistar winkels proberen te bellen.
Morgen even een paar Mobistar winkels proberen te bellen.
Aangezien het hier bijna 2000 posts zijn sinds het eerste deel van dit topic;
Zijn er ergens actuele prijzen te vinden?
Ik wil gewoon weten waar ik het goedkoopste een (zonder simlock) iPhone 3GS 16GB Black kan kopen...
Ik wil een versie die niet door de winkel unlocked word ofzo, ik wil gewoon helemaal "legaal". Geen gezeur, niks.
Ik wil gewoon weten waar ik het goedkoopste een (zonder simlock) iPhone 3GS 16GB Black kan kopen...
Ik wil een versie die niet door de winkel unlocked word ofzo, ik wil gewoon helemaal "legaal". Geen gezeur, niks.
Serieus ? Dat staat hier echt ongeveer 500x beschrevenNiekk schreef op zondag 28 februari 2010 @ 22:04:
Aangezien het hier bijna 2000 posts zijn sinds het eerste deel van dit topic;
gewoon nee.
Sorry, overheen gekeken.SanderPS3 schreef op zondag 28 februari 2010 @ 22:08:
[...]
Serieus ? Dat staat hier echt ongeveer 500x beschrevenGewoon altijd nog 575
.
Ik wil graag een iPhone, maar die T-mobile abbo's zijn te dur voor wat je er voor krijgt... Dat is gewoon neit fijn vind ik
Verwijderd
Ik ben benieuwd hoe de 'after-sales' van HCW is... Ik ontdek net een dode pixel, op een iPhone 3GS van nog geen 1,5 week oud. Lijkt me een gevalletje garantie, maar benieuwd naar de reactie. Heb ze net een mail gestuurd dus hoop morgen te horen.
De levering was in ieder geval super, 17 feb besteld, 19 feb netjes geleverd.
Zal je voor je garantie terug moeten gaan naar HCW of mag je dat lokaal in NL regelen bij een centraal(Apple?) punt regelen? Ik ben benieuwd naar hun reactie.Verwijderd schreef op maandag 01 maart 2010 @ 22:57:
Ik ben benieuwd hoe de 'after-sales' van HCW is... Ik ontdek net een dode pixel, op een iPhone 3GS van nog geen 1,5 week oud. Lijkt me een gevalletje garantie, maar benieuwd naar de reactie. Heb ze net een mail gestuurd dus hoop morgen te horen.
Verwijderd
Ik ook, heb nog niets gehoord. Gisteravond een e-mail gestuurd, maar kan me voorstellen dat het even duurt voor ze antwoorden. Ik gok dat hij terug moet naar HCW overigens, maar we zullen het later weten
offtopic:
Ook ik heb 1 dode pixel gevonden, maar ga er niet mee terug. Het zit dichtbij het randje van het scherm (links). Enkel als je een video kijkt of iets dergelijks, dan zie je hem.
Volgens mediamarkt in Antwerpen, kan ik voor garantie zaken gewoon terecht bij een mediamarkt in Nederland.
Ook ik heb 1 dode pixel gevonden, maar ga er niet mee terug. Het zit dichtbij het randje van het scherm (links). Enkel als je een video kijkt of iets dergelijks, dan zie je hem.
Volgens mediamarkt in Antwerpen, kan ik voor garantie zaken gewoon terecht bij een mediamarkt in Nederland.
Ik overweeg ook sterk om een iPhone in België te halen. Het enige wat mij ervan weerhoudt is de kans dat er over een paar maanden een nieuwe versie uitkomt.
Zijn de mensen die nu nog een 3GS kopen ongeduldig?
Volgens mij is dat niet bekend ... meer een gerucht. Verder zeg ik altijd: als je het nodig hebt moet je niet wachten met de aanschaf... als je wel altijd op het nieuwste model wacht kun je eeuwig wachtenPixelz schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 13:51:
Ik overweeg ook sterk om een iPhone in België te halen. Het enige wat mij ervan weerhoudt is de kans dat er over een paar maanden een nieuwe versie uitkomt.
En dan is er ook nog eens de kans dat er eerst een paar firmware updates nodig zijn voordat het nieuwe model perfect werkt ... bij alle iPhones is dat tot nog toe het geval geweest (hoewel bij de 3GS in mindere mate) ...
-------
Volgens HCW kun je met je garantie ook in NL terecht.
Iemand nog tips waar je een iPhone(op voorraad!) in België kunt halen?
[ Voor 5% gewijzigd door Donde op 03-03-2010 18:42 ]
Overal. MM, Saturn, Mobistar centre, sommige Belcompanys....Donde schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 18:37:
Volgens HCW kun je met je garantie ook in NL terecht.
Volgens mij hebben ze ze overal weer binnen, 't gaat niet meer zo hard.
De prijs is overal 575 euro. Raar dat die webshop in de Pricewatch mag blijven staan, want het kan alleszins niet.Lau26 schreef op zondag 21 februari 2010 @ 17:37:
[...]
Sorry hoor maar als je naar de pricewatch-prijzen kijkt bovenaan het topic dan zie je toch echt dat een zwarte 16Gb iPhone maar 538 pleuro kost
.
Die telefoon is ook niet simlockvrij, maar t-mobile "lockt" .
De MM in Antwerpen, Luik, Hasselt hebben in ieder geval geen 16GB op voorraad.virtualJac schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 18:43:
[...]
Overal. MM, Saturn, Mobistar centre, sommige Belcompanys....
Volgens mij hebben ze ze overal weer binnen, 't gaat niet meer zo hard.
Afgelopen week in de apple shop in new york naar de nieuwe iphone gevraagd.Pixelz schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 13:51:
En die verwachten ze midden zomer!
Hoe vaak heb ik dat in Hasselt moeten horen...!Donde schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 21:37:
Ook de Mediamarkt in Hasselt heeft de 16GB niet meer op voorraad. Ze kunnen ook niet aangeven wanneer ze weer een nieuwe lading ontvangen.

Verwijderd
Weet je toevallig ook als dan alleen de 4g versie uitkomt of komt deze samen met de 4gs uit ? Zo niet is er dan bekend in welke periode eventueel de 4gs uitkomt ?Thedarkside schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 23:21:
[...]
Afgelopen week in de apple shop in new york naar de nieuwe iphone gevraagd.
En die verwachten ze midden zomer!
Verwijderd
Antwoord van HCW: geen garantie, 1 pixel valt binnen de marge. Wat moet je daar nu mee.. Kan HCW niets aan doen natuurlijk, maar tis toch absurd dat zoiets binnen de marge van een fabrikant kan vallen.
Als je een nieuwe auto koopt en er zit een ster in de voorruit dan valt dat toch ook niet "binnen de marge" ofzo.
Ik vind het te dol voor woorden. Zaterdag maar eens een appeltjes winkel opzoeken in de buurt, kijken wat ze zeggen.
Als je een nieuwe auto koopt en er zit een ster in de voorruit dan valt dat toch ook niet "binnen de marge" ofzo.
Ik vind het te dol voor woorden. Zaterdag maar eens een appeltjes winkel opzoeken in de buurt, kijken wat ze zeggen.
Volgens mij hanteren ze bij TFT schermen ook zoiets.Verwijderd schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 18:37:
Antwoord van HCW: geen garantie, 1 pixel valt binnen de marge.
[ Voor 44% gewijzigd door Donde op 04-03-2010 22:25 ]
Alleen dat er nieuwe komt kon ie vertellen.Verwijderd schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 18:30:
[...]
Weet je toevallig ook als dan alleen de 4g versie uitkomt of komt deze samen met de 4gs uit ? Zo niet is er dan bekend in welke periode eventueel de 4gs uitkomt ?
Niemand buiten een aantal selecte mensen binnen Apple HQ en CEO's van grote netwerken weten wat er precies komt en wanneer. Het is alleen te verwachten dat er in juni een nieuwe uitkomt zoals elk jaar.Thedarkside schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 23:18:
[...]
Alleen dat er nieuwe komt kon ie vertellen.
Iemand die zegt dat ie weet welke de volgende iPhone is, wat hij gaat kosten of wanneer hij uitkomt, praat onzin of heeft een roddel gehoord. Met zekerheid weet je het pas tot de releasedag, zoals het meeste personeel van Apple en ALLE verkopers van Apple stores. Men dacht ook met zekerheid dat de "4G" (de 3GS, opvolger van 3G) een front-facing camera had en men had ook foto's van "originele" faceplates en hoesjes met een uitsparing voor cam.
De hype is te groot om geen misbruik te maken van Photoshop en goed geloof van mensen.
Trouwens is het dankzij de buitenlanders dat er in België geen iPhones op voorraad zijn, niet omdat België er te weinig heeft. Een tijd geleden verplichtte Mobistar per iPhone een abo te verkopen en dat zou een goede oplossing zijn geweest, helaas gaven veel winkels tegenvuur om logische redenen (lastige klanten). Dus nu zijn we terug bij >50% verkoop aan buitenlanders.
[ Voor 17% gewijzigd door Phuncz op 05-03-2010 10:03 ]
Aangezien ik nu echt helemaal klaar ben met m'n Samsung Omnia die onderhand 2x per dag opgeladen moet worden, wil ik ook een iPhone 3Gs bij HCW bestellen (BTW vrij).
Maar nu zie ik in mijn winkelwagentje dat de verzendkosten naar Nederland 50 Euro zijn. Wat zijn dit voor praktijken, proberen ze gewoon alle Hollanders die hier geen simlock vrije iPhone kunnen halen een beetje uit te knijpen? Heb er maar ff een mailtje aan gewaagd om te vragen of dit wel klopt, lijkt me toch niet normaal...
Iemand die de laatste tijd nog daar besteld heeft met normale verzendkosten of is er gewoon niks aan te doen en moet ik de extra 30 euro voor lief nemen?
Maar nu zie ik in mijn winkelwagentje dat de verzendkosten naar Nederland 50 Euro zijn. Wat zijn dit voor praktijken, proberen ze gewoon alle Hollanders die hier geen simlock vrije iPhone kunnen halen een beetje uit te knijpen? Heb er maar ff een mailtje aan gewaagd om te vragen of dit wel klopt, lijkt me toch niet normaal...
Iemand die de laatste tijd nog daar besteld heeft met normale verzendkosten of is er gewoon niks aan te doen en moet ik de extra 30 euro voor lief nemen?
MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb
Weekje of wat geleden was het €2 LOL!! Kijk je wel goed?
Wat denk je zelf.... (No offencevirtualJac schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 12:11:
Kijk je wel goed?

MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb
Die 2 euro was natuurlijk wel héél goedkoop vroeger.
.
Dit topic is gesloten.