Mocht dat zo zijn wat heb ik dan in mijn handen nu?
Ik werk met Iphone app zonder problemen,
- GPS doet het gewoon,
- wifi doet het,
- bluetooth werkt perfect,
- mijn Itunes werkt gewoon (wil hem ook updaten naar 3.1.3 versie) (lijkt me niet zo verstandig nu),
- tomtom doet het,
- met balpen kan ik hem niet bedienen,
- serienummer klopt als een bus,
- camera is haarscherp, (1 mb voor een 3mp camera met firmware 3.1.2, model: Apple iPhone 3GS met GPS coordinaten, 2048x1536) (wordt opgeslagen in de map DCIM>100APPLE)
- ik heb een 3,5 plug voor hoofdtelefoon,
- digitaal compas werkt perfect,
- mijn menu is compleet (geen rare chinese menu's maar alles keurig in Nl (zelfs wintertijd zomertijd is automatisch aangepast), wordt keurig herkend als Iphone en alles.
- kan de batterij niet eruit halen
- Iphone is even accuraat als bij mijn klanten, zelfs spraakherkenning werkt, telefoonboek is over
- Ipod functie werkt
- kopieer knip en plakken werkt
- kan met de touch de focuspunten aangeven voor de camera
- invulfunctie werkt
- mijn rootmapje kloppen en werkt met DiskAid
- S/n en P/n kloppen met de doos
- Bluetooth en Wifi mac adres komen overeen
Wat moet ik nog meer checken? Mijn andere USB kabels werken ook wat ik voor mijn ipod gebruikt (zelfs niet orginele), Gmail account werkt, de gegevens van de tel zijn alsvolgt:
Model: - iPhone 3G S (Black)
Codename: - ?
Build Country: - We have no clue where your Mac was built.
Build Year: - Your device was built in 2009.
Build Week - Your device was built in week 48 of that year (November).
Production Nr.: - Your device was number 20** to be built that week.
Processor, mem, alles klopt als een bus.
Het is een factory locked maar ze hebben gewoon blackra1n bijgeleverd. Ik weet waar die nu vandaan komt. Dat is Luxemburg. Dus naar mijn weten is het betrouwbaar en er stond tevens een belg naast ons. Als die probeerde de boel te n**ien dan zou ik het op een manier moeten zien maar alles klopt als een bus. Als het zo is dat de boel nep is dan kloppen de camera, invul, nl tekst, etc allemaal niet. Dat kan je volgens mij niet van een Chinees verwachten dat dit klopt. Zelfs de spaanse, franse, duitse, engelse taal klopt.
[
Voor 95% gewijzigd door
itsalex op 28-03-2010 23:15
]