[iPhone 3GS] Importeren en / of losse koop - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 108.325 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

5183

Erhm, ik heb hem laten versturen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-06 12:25
_Rayman_ schreef op zondag 21 februari 2010 @ 19:08:
offtopic:
Houd er rekening nee, dat dat toestel een t-mobile simlock heeft

@gjkamstra: Hoe is het parkeren daar? Ik dinsdag even af wat t-mobile voor z'n 1 jarige abo's gaat vragen. Mocht het goedkoper zijn om een simlock vrije telefoon te halen, dan wil ik ook die kant op (of mobistar in Kapelle).
Goed dat het zegt van die 500 euro, daar had ik nog geeneens aan gedacht. Dan neem ik het geld wel contant mee.

-edit-
Sorry Tha_Duck, ik bedoelde gjkamstra :z
In Kapellen kun je in parkeergarage onder dat winkelcentrumpje parkeren. Gewoon aan de hoofdstraat erin.

In Antwerpen kun je het beste je auto bij het scheepvaart museum zetten. Altijd plek + het kost geen hol. Wel 5 a 10 minuutjes lopen naar de Mobistar winkel.

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

Diverse malen naar Mobistar in Kapellen gebeld, maar er werd telkens niet opgenomen. Daarom naar een andere gebeld en die meldde dat geen enkele mobistar winkel in Belgie voorraad heeft. De levering start weer in begin maart. Hij meldde wel dat de Media Markt in Antwerpen nog Iphones had, dit bleek inderdaad zo te zijn. Vanmiddag heb ik daar een Iphone 3GS 16 GB (Wit) opgehaald. Verder hadden ze nog 8 zwarte 32GB liggen. Ook daar de volgende levering in begin maart (1e of 2e week).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donde
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-03 05:57
Ik zag dat de witte 16GB weer is uitverkocht bij HCW. Verwachte levertijd zal ongeveer 3 weken zijn.
In ieder geval sta ik op de wachtlijst.

Hebben stelt niets voor als je niet zelf iets bent.

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Wat waren de prijzen bij Media Markt Antwerpen dan?

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

• virtualJac
ck2000nl schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 07:55:
Wat waren de prijzen bij Media Markt Antwerpen dan?
Die hanteren dezelfde prijzen als alle andere winkels in België

• Donde
Zojuist met Media Markt Antwerpen gebeld en die hebben geen witte 16GB op voorraad.

[ Voor 58% gewijzigd door Donde op 25-02-2010 14:16 ]

• _Rayman_

_Rayman_

Nee, de laatste 16GB iPhone die de media markt in Antwerpen had, die heb ik opgehaald eergisteren. De prijs is 575,= incl btw (zelfde prijs al in derrest van belgie).

Er waren nog wel 32GB iPhones op voorraad, toen ik er was.

• Donde
Ook de Mediamarkt in Hasselt heeft de 16GB niet meer op voorraad. Ze kunnen ook niet aangeven wanneer ze weer een nieuwe lading ontvangen.

Morgen even een paar Mobistar winkels proberen te bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekk
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-04-2021

Niekk

Human-readable is relatief

Aangezien het hier bijna 2000 posts zijn sinds het eerste deel van dit topic;
Zijn er ergens actuele prijzen te vinden?

Ik wil gewoon weten waar ik het goedkoopste een (zonder simlock) iPhone 3GS 16GB Black kan kopen...
Ik wil een versie die niet door de winkel unlocked word ofzo, ik wil gewoon helemaal "legaal". Geen gezeur, niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:41
Niekk schreef op zondag 28 februari 2010 @ 22:04:
Aangezien het hier bijna 2000 posts zijn sinds het eerste deel van dit topic;
Zijn er ergens actuele prijzen te vinden?

Ik wil gewoon weten waar ik het goedkoopste een (zonder simlock) iPhone 3GS 16GB Black kan kopen...
Ik wil een versie die niet door de winkel unlocked word ofzo, ik wil gewoon helemaal "legaal". Geen gezeur, niks.
Serieus ? Dat staat hier echt ongeveer 500x beschreven ;) Gewoon altijd nog 575 ;).

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekk
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-04-2021

Niekk

Human-readable is relatief

SanderPS3 schreef op zondag 28 februari 2010 @ 22:08:
[...]

Serieus ? Dat staat hier echt ongeveer 500x beschreven ;) Gewoon altijd nog 575 ;).
Sorry, overheen gekeken.

Ik wil graag een iPhone, maar die T-mobile abbo's zijn te dur voor wat je er voor krijgt... Dat is gewoon neit fijn vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

5183

Ik ben benieuwd hoe de 'after-sales' van HCW is... Ik ontdek net een dode pixel, op een iPhone 3GS van nog geen 1,5 week oud. Lijkt me een gevalletje garantie, maar benieuwd naar de reactie. Heb ze net een mail gestuurd dus hoop morgen te horen.

De levering was in ieder geval super, 17 feb besteld, 19 feb netjes geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donde
5183 schreef op maandag 01 maart 2010 @ 22:57:
Ik ben benieuwd hoe de 'after-sales' van HCW is... Ik ontdek net een dode pixel, op een iPhone 3GS van nog geen 1,5 week oud. Lijkt me een gevalletje garantie, maar benieuwd naar de reactie. Heb ze net een mail gestuurd dus hoop morgen te horen.

De levering was in ieder geval super, 17 feb besteld, 19 feb netjes geleverd.
Zal je voor je garantie terug moeten gaan naar HCW of mag je dat lokaal in NL regelen bij een centraal(Apple?) punt regelen? Ik ben benieuwd naar hun reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

5183

Ik ook, heb nog niets gehoord. Gisteravond een e-mail gestuurd, maar kan me voorstellen dat het even duurt voor ze antwoorden. Ik gok dat hij terug moet naar HCW overigens, maar we zullen het later weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_

_Rayman_

offtopic:
Ook ik heb 1 dode pixel gevonden, maar ga er niet mee terug. Het zit dichtbij het randje van het scherm (links). Enkel als je een video kijkt of iets dergelijks, dan zie je hem.
Volgens mediamarkt in Antwerpen, kan ik voor garantie zaken gewoon terecht bij een mediamarkt in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixelz
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-06 11:32
Ik overweeg ook sterk om een iPhone in België te halen. Het enige wat mij ervan weerhoudt is de kans dat er over een paar maanden een nieuwe versie uitkomt.

Zijn de mensen die nu nog een 3GS kopen ongeduldig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl
  • Laatst online: 11-06 00:41

mjl

Ugh

Pixelz schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 13:51:
Ik overweeg ook sterk om een iPhone in België te halen. Het enige wat mij ervan weerhoudt is de kans dat er over een paar maanden een nieuwe versie uitkomt.

Volgens mij is dat niet bekend ... meer een gerucht. Verder zeg ik altijd: als je het nodig hebt moet je niet wachten met de aanschaf... als je wel altijd op het nieuwste model wacht kun je eeuwig wachten ;)

En dan is er ook nog eens de kans dat er eerst een paar firmware updates nodig zijn voordat het nieuwe model perfect werkt ... bij alle iPhones is dat tot nog toe het geval geweest (hoewel bij de 3GS in mindere mate) ...

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donde
Volgens HCW kun je met je garantie ook in NL terecht.

Iemand nog tips waar je een iPhone(op voorraad!) in België kunt halen?

[ Voor 5% gewijzigd door Donde op 03-03-2010 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
Donde schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 18:37:
Volgens HCW kun je met je garantie ook in NL terecht.

Iemand nog tips waar je een iPhone(op voorraad!) in België kunt halen?
Overal. MM, Saturn, Mobistar centre, sommige Belcompanys....
Volgens mij hebben ze ze overal weer binnen, 't gaat niet meer zo hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-06 14:37

Lulukai

God's gift to women

Lau26 schreef op zondag 21 februari 2010 @ 17:37:
[...]

Sorry hoor maar als je naar de pricewatch-prijzen kijkt bovenaan het topic dan zie je toch echt dat een zwarte 16Gb iPhone maar 538 pleuro kost ;)
De prijs is overal 575 euro. Raar dat die webshop in de Pricewatch mag blijven staan, want het kan alleszins niet.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_

_Rayman_

Die telefoon is ook niet simlockvrij, maar t-mobile "lockt" .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donde
virtualJac schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 18:43:
[...]

Overal. MM, Saturn, Mobistar centre, sommige Belcompanys....
Volgens mij hebben ze ze overal weer binnen, 't gaat niet meer zo hard.
De MM in Antwerpen, Luik, Hasselt hebben in ieder geval geen 16GB op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedarkside
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-12-2024
Pixelz schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 13:51:

Afgelopen week in de apple shop in new york naar de nieuwe iphone gevraagd.
En die verwachten ze midden zomer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inztigator
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-04-2024
Donde schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 21:37:
Ook de Mediamarkt in Hasselt heeft de 16GB niet meer op voorraad. Ze kunnen ook niet aangeven wanneer ze weer een nieuwe lading ontvangen.
Hoe vaak heb ik dat in Hasselt moeten horen...! 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

5183

HCW heeft ze de witte 16GB weer in het warehouse! Athans, een paar uur terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247433

Thedarkside schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 23:21:
[...]

Afgelopen week in de apple shop in new york naar de nieuwe iphone gevraagd.
En die verwachten ze midden zomer!
Weet je toevallig ook als dan alleen de 4g versie uitkomt of komt deze samen met de 4gs uit ? Zo niet is er dan bekend in welke periode eventueel de 4gs uitkomt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

5183

Antwoord van HCW: geen garantie, 1 pixel valt binnen de marge. Wat moet je daar nu mee.. Kan HCW niets aan doen natuurlijk, maar tis toch absurd dat zoiets binnen de marge van een fabrikant kan vallen.

Als je een nieuwe auto koopt en er zit een ster in de voorruit dan valt dat toch ook niet "binnen de marge" ofzo.

Ik vind het te dol voor woorden. Zaterdag maar eens een appeltjes winkel opzoeken in de buurt, kijken wat ze zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donde
5183 schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 18:37:
Antwoord van HCW: geen garantie, 1 pixel valt binnen de marge.
Volgens mij hanteren ze bij TFT schermen ook zoiets.

[ Voor 44% gewijzigd door Donde op 04-03-2010 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

5183

Ja, een TFT is wel een stuk groter... Dus niet echt te vergelijken lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedarkside
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-12-2024
Anoniem: 247433 schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 18:30:
[...]

Weet je toevallig ook als dan alleen de 4g versie uitkomt of komt deze samen met de 4gs uit ? Zo niet is er dan bekend in welke periode eventueel de 4gs uitkomt ?
Alleen dat er nieuwe komt kon ie vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Thedarkside schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 23:18:
[...]

Alleen dat er nieuwe komt kon ie vertellen.
Niemand buiten een aantal selecte mensen binnen Apple HQ en CEO's van grote netwerken weten wat er precies komt en wanneer. Het is alleen te verwachten dat er in juni een nieuwe uitkomt zoals elk jaar.

Iemand die zegt dat ie weet welke de volgende iPhone is, wat hij gaat kosten of wanneer hij uitkomt, praat onzin of heeft een roddel gehoord. Met zekerheid weet je het pas tot de releasedag, zoals het meeste personeel van Apple en ALLE verkopers van Apple stores. Men dacht ook met zekerheid dat de "4G" (de 3GS, opvolger van 3G) een front-facing camera had en men had ook foto's van "originele" faceplates en hoesjes met een uitsparing voor cam.

De hype is te groot om geen misbruik te maken van Photoshop en goed geloof van mensen.

Trouwens is het dankzij de buitenlanders dat er in België geen iPhones op voorraad zijn, niet omdat België er te weinig heeft. Een tijd geleden verplichtte Mobistar per iPhone een abo te verkopen en dat zou een goede oplossing zijn geweest, helaas gaven veel winkels tegenvuur om logische redenen (lastige klanten). Dus nu zijn we terug bij >50% verkoop aan buitenlanders.

[ Voor 17% gewijzigd door Phuncz op 05-03-2010 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NrG_82
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Aangezien ik nu echt helemaal klaar ben met m'n Samsung Omnia die onderhand 2x per dag opgeladen moet worden, wil ik ook een iPhone 3Gs bij HCW bestellen (BTW vrij).

Maar nu zie ik in mijn winkelwagentje dat de verzendkosten naar Nederland 50 Euro zijn. Wat zijn dit voor praktijken, proberen ze gewoon alle Hollanders die hier geen simlock vrije iPhone kunnen halen een beetje uit te knijpen? Heb er maar ff een mailtje aan gewaagd om te vragen of dit wel klopt, lijkt me toch niet normaal...

Iemand die de laatste tijd nog daar besteld heeft met normale verzendkosten of is er gewoon niks aan te doen en moet ik de extra 30 euro voor lief nemen?

MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
Weekje of wat geleden was het €2 LOL!! Kijk je wel goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Wat denk je zelf.... (No offence :P )

Afbeeldingslocatie: http://img130.imageshack.us/img130/939/hcwverzendkosten.th.jpg

MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

Die 2 euro was natuurlijk wel héél goedkoop vroeger.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

5183

Net bij een Apple winkel geweest in Zeist en die hadden nog nooit een dode pixel gezien en vonden het garantie. Maar dat konden zij niet ivm Belgische aankoop. Ze hebben met naar de reparateur van heel NL of anders Apple Nederland doorverwezen.

En anders gaan we net over de grens wel naar een Appeltjes winkel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

ruyckske schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 14:56:
Die 2 euro was natuurlijk wel héél goedkoop vroeger.
Ja maar 50 euro is gewoon afzetterij.... Kan je beter bij een andere winkel bestellen de pricewatch is de goedkoopste nu toch een stuk goedkoper. Kan me herinneren dat het eerst inderdaad 2 euro was, dat was te goedkoop, toen naar 20 (ok nog steeds duur maar totaalplaatje was het goedkoper, maar 50 euro? Kom op, dat is echt oplichterij :N

pricewatch: Apple iPhone 3GS 16GB Zwart

[ Voor 18% gewijzigd door Slasher op 06-03-2010 18:11 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donde
Vandaag mijn witte 3GS 16GB iPhone opgehaald. Goeie service, vriendelijk, prima geregeld dus.

@Tha_Duck: vandaag nog duidelijk gevraagd hoe het zit met garantie. En ze gaven aan dat je met je iPhone gewoon garantie kan claimen in een Apple store of verdeler daarvan in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
Slasher schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 18:09:
[...]

Ja maar 50 euro is gewoon afzetterij.... Kan je beter bij een andere winkel bestellen de pricewatch is de goedkoopste nu toch een stuk goedkoper. Kan me herinneren dat het eerst inderdaad 2 euro was, dat was te goedkoop, toen naar 20 (ok nog steeds duur maar totaalplaatje was het goedkoper, maar 50 euro? Kom op, dat is echt oplichterij :N

Alleen zijn dat waarschijnlijk unlockte iPhones en niet zoals in België simlock vrij :P
Voor €45 breng ik hem wel thuis bij je? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

Slasher schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 18:09:
[...]

Zoals de shop noemt, bestel maar, je zal zien dat er iets niet klopt. De prijs moet minstens 575 euro zijn.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

ruyckske schreef op zondag 07 maart 2010 @ 17:53:
[...]

Zoals de shop noemt, bestel maar, je zal zien dat er iets niet klopt. De prijs moet minstens 575 euro zijn.
Dat zou kunnen, die site is sowieso een beetje vaag.

Ander vraagje: Kan je, als je een losse iphone koopt ergens in NL, deze verzekeren bij proassist of Actua? De sites van beide bedrijven staan niet echt bol van de informatie helaas.

Ik zie dat ze wel iphones verzekeren bij gsmverzekeren.nl, maar geen buitenlandse iphones.

Als ik kijk op de t.net pricewatch bij bijvoorbeeld Yordeal, heb ik het idee dat ze die uit het buitenland halen, maar feitelijk bestel ik het bij een nederlandse webwinkel, maar volgens mij kunnen ze aan het IMEI nummer zien dat het een buitenlandse iphone is.

Hoe zit dat precies?

[ Voor 37% gewijzigd door Slasher op 07-03-2010 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

5183

Donde schreef op zondag 07 maart 2010 @ 00:40:
Vandaag mijn witte 3GS 16GB iPhone opgehaald. Goeie service, vriendelijk, prima geregeld dus.

@Tha_Duck: vandaag nog duidelijk gevraagd hoe het zit met garantie. En ze gaven aan dat je met je iPhone gewoon garantie kan claimen in een Apple store of verdeler daarvan in NL.
Dat hoopte ik ook, thx voor het vragen in ieder geval. Ik was gisteren bij iCenter Zeist maar die wilden hem niet aannemen :( Morgen ga ik bellen met Apple NL en de reparateur in NL waar alle iPhones heen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193933

Donde schreef op zondag 07 maart 2010 @ 00:40:

Dan hebben ze je niet goed voorgelicht, kan namelijk niet. De iPhone krijgt in NL garantie via T-Mobile, niet via Apple zelf. APR's of andere verkooppunten kunnen dan ook niets met een iPhone uit België.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donde
Dat zou dan een minpuntje voor HCW zijn. Maar zo lang er niks met mijn iPhone aan de hand is, dan heb ik ze ook niet nodig. Even afwachten of Tha_Duck met meer informatie komt vanuit Apple NL.

En als er wel wat aan de hand is, dan rijden we een stukje over de grens om hem in te leveren voor reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron555
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-06 20:54
Ik kon er zo vlug even niets over vinden:

Als een iphone uit duitsland komt
(nieuw in doos geen neppert)
hoe zit het dan met simlockvrij en zo.

Ik zit er namelijk niet op te wachten dat ik na een software update met een gelockte foon zit.
"Men" (de betreffende winkel) zegt wel dat dit niet zo is...maar ja
Iemand hier ervaring met een Iphone die simlock vrij uit duitsland komt.

Belgie is wel een alternatief maar daar is NUL voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
Ron555 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 10:53:
*knip*

Belgie is wel een alternatief maar daar is NUL voorraad.
Volgens mij staat er in de TS een overzicht?

Verder is het onzin dat er in Belgie nul voorraad is. Er zijn genoeg winkels met voorraad, sommige zeggen dit telefonisch niet, maar bijvoorbeeld in Antwerpen kom je soweso met een iPhone thuis.

Hier lees ik dat Duitse iPhones niet simlockvrij zijn.

[ Voor 19% gewijzigd door virtualJac op 08-03-2010 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donde
Waarom reserveer je niet eentje alvast bij HCW. Zodra er weer voorraad is, dan ben jij als één van de eerste.
Op deze manier heb ik het ook gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron555
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-06 20:54
ik heb al heel wat afgebeld richting Belgie
mobistars diversen geen voorraad mogelijk volgende week maar niets is zeker.
Media Markt (antwerpen) geen voorraad.

Dus als je een tip hebt waar ze wel een 32gb zwart op voorraad hebben hou ik me aanbevolen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Laatst online: 19:24
Vandaag nog een Iphone 3gs 32gb zwart, was op voorraad. Ga hem woensdag ophalen in belgie:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

5183

Een kleine update van mijn 'dode pixel probleem':

Apple NL gebeld, die verwijzen me door naar een 0800 nummer of T-Mobile. Ik heb T-Mobile direct gebeld maar die kunnen me helaas niet helpen (logisch). Dus nu nog dat andere nummer bellen, en anders ga ik een Servicepoint zoeken net over de grens denk ik.

Maar al met al vind ik het een matige service tot op heden van Apple. Tis mijn eerste Apple ervaring, en ben niet echt bijster positief over de service en contactmogelijkheden. Over de iPhone zelf ben ik overigens 100% tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

Een zwarte iPhone van 32GB is volgens mij wel overal beschikbaar. Misschien niet zo vlot in het Noorden van België (Antwerpen) maar als je iets zuidelijker gaat, vind je ze wel overal.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donde
5183 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 16:06:
*knip*

Dus nu nog dat andere nummer bellen, en anders ga ik een Servicepoint zoeken net over de grens denk ik.

*knip*
Als je bij Breda de grens overgaat, dan kun je bij HCW in Schoten terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31197

V&A mag op de FP: http://tweakers.net/aanbod :)

[ Voor 81% gewijzigd door Hoedje op 10-03-2010 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsukushi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-04 12:10
In eerdere topics stond Engeland wel nog vermeld maar in de 3Gs topics niet meer. Heeft iemand ervaring met het importeren van een iPhone 3GS uit Londen?

Enkele dingen die ik me afvraag:
- Is de iPhone er te verkrijgen zonder abonnement?
Als je bij O2 een iPhone koopt zou je kunnen kiezen uit Pay Monthly of Pay & Go, laatstgenoemde zou zogenaamd prepaid zijn maar ik heb gelezen dat je in principe toch vastzit aan een soort abonnement voor 6 maanden (10 pond per maand). Daarentegen heb ik ook weer gelezen dat je wel iets zou moeten ondertekenen voor dat Pay & Go maar als je het nooit activeert dat het niet in zou gaan?
- Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Ik dacht dat je alleen met creditcard kon betalen en absoluut geen cash, maar ergens anders stond weer geschreven dat een bankpas met Maestro ook zou kunnen. Nu moet ik hier wel zekerheid over hebben omdat ik over het laatstgenoemde beschik en niet over een creditcard (en ook zeker niet van plan ben een creditcard te nemen).
- Heb je nog garantie op een iPhone gekocht in het buitenland bij de Apple Store?
Gezien het Engeland betreft zou ik zeggen dat dit onder de Europese wetgeving valt en dus beantwoord kan worden met ja... Maar daarentegen wordt weer gezegd dat de garantie onder de provider valt en dus niet door Apple is geregeld (wat me trouwens erg onlogisch lijkt).
- Kan de iPhone direct unlocked worden?
iPhones met Pay & Go van O2 zouden door O2 unlocked kunnen worden. Maar hiervoor zou je wel een O2 nummer nodig voor hebben, dus als je het Pay & Go nooit in zou laten gaan zou je vast zitten met een telefoon waar je niets mee kunt. En anders moet je een O2 simkaart kopen op eBay en die opwaarderen naar 15 pond en dan de unlockprocedure starten. <- Dat heb ik tenminste gelezen.
- Waar is het te kopen?
Wat ik heb gehoord is dat het alleen bij officiële Apple Stores of O2 winkels zou kunnen, wat me ook wel logisch lijkt in principe.

Ik heb geprobeerd het meeste natuurlijk zelf te vinden, maar toch heb ik liever wat meer duidelijkheid voor ik het daadwerkelijk koop. Als de iPhone nou niet zo overdreven duur was dan zou ik het wel in Nederland (of liever België) hebben gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Ik ga denk ik binnen nu en een aantal maanden een iphone kopen bij HCW.be, maar nu lees ik dat je van te voren het bedrag moet betalen en dan kom je op de wachtlijst te staan. Dat is toch wat minder. Is dit waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donde
Slasher schreef op zondag 14 maart 2010 @ 19:16:
Ik ga denk ik binnen nu en een aantal maanden een iphone kopen bij HCW.be, maar nu lees ik dat je van te voren het bedrag moet betalen en dan kom je op de wachtlijst te staan. Dat is toch wat minder. Is dit waar?
Totaal niet waar. Ik stond op de wachtlijst zonder dat ik maar ook een cent heb betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfn345
  • Laatst online: 00:30
Voor diegenen die het interessant vinden:

Ik heb vandaag bij Belcompany (belgie) een 32gb witte iphone gehaald.

In Turnhout (net over de grens) is de iphone o.a. normaal gesproken beschikbaar bij:

The Phone House
Belcompany
Mobistar
Apple winkeltje
en vele anderen op loopafstand.

Maar vandaag waren ze overal uitverkocht. The Phone house verwacht morgen weer voorraad te hebben. Bij de anderen niet gevraagd.

Wat ik wil zeggen: HCW,The Phone House,Belcompany,Mobistar, etc. etc. Iedereen heeft de iphone (voor dezelfde prijs). Staar je dus niet blind op de voorraden van HCW, want er zijn meer dan voldoende aanbieders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Ondanks de hoge verzendkosten van HCW toch maar besteld vorige week. Volgens hun verkoopmedewerker was het een beslissing van het management waar hij verder weinig over kon zeggen, maar wel dat het te maken had met verzekeringen. Beetje onzin als je het mij vraagt, maar je moet toch wat als je een simlockvrije iPhone wilt. ;)

Vorige week dinsdag een 3Gs 16gb zwart besteld (toen niet op voorraad) en per mail gevraagd of er ook een verzendbevestiging verstuurd werd. Vrijdag een mailtje dat hij verzonden werd en maandag een GLS bezorger aan de deur. Factuur zonder BTW en verzendkosten uiteindelijk EUR 41, dus voor EUR 521 een mooie simlockvrije iPhone :)

Al met al nette service van HCW, steeds vlot reactie op mijn emails en uiteindelijk ook snel geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Factuur zonder BTW gaat alleen maar op als je een bedrijf hebt neem ik aan?
razorhead schreef op maandag 15 maart 2010 @ 20:51:
Voor diegenen die het interessant vinden:

Ik heb vandaag bij Belcompany (belgie) een 32gb witte iphone gehaald.

In Turnhout (net over de grens) is de iphone o.a. normaal gesproken beschikbaar bij:

The Phone House
Belcompany
Mobistar
Apple winkeltje
en vele anderen op loopafstand.

Maar vandaag waren ze overal uitverkocht. The Phone house verwacht morgen weer voorraad te hebben. Bij de anderen niet gevraagd.

Wat ik wil zeggen: HCW,The Phone House,Belcompany,Mobistar, etc. etc. Iedereen heeft de iphone (voor dezelfde prijs). Staar je dus niet blind op de voorraden van HCW, want er zijn meer dan voldoende aanbieders.
dank voor je informatie, turnhout is inderdaad een goede optie, hebben er mensen met kopen in een mobistar winkel?

[ Voor 85% gewijzigd door Slasher op 20-03-2010 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NrG_82
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Slasher schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 12:42:
Factuur zonder BTW gaat alleen maar op als je een bedrijf hebt neem ik aan?
Zonder BTW kan idd alleen als je een bedrijf hebt met geldig BTW-nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIKDCC
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-06 14:36
Tsukushi schreef op zondag 14 maart 2010 @ 14:37:
In eerdere topics stond Engeland wel nog vermeld maar in de 3Gs topics niet meer. Heeft iemand ervaring met het importeren van een iPhone 3GS uit Londen?

Enkele dingen die ik me afvraag:
- Is de iPhone er te verkrijgen zonder abonnement?
Als je bij O2 een iPhone koopt zou je kunnen kiezen uit Pay Monthly of Pay & Go, laatstgenoemde zou zogenaamd prepaid zijn maar ik heb gelezen dat je in principe toch vastzit aan een soort abonnement voor 6 maanden (10 pond per maand). Daarentegen heb ik ook weer gelezen dat je wel iets zou moeten ondertekenen voor dat Pay & Go maar als je het nooit activeert dat het niet in zou gaan?
- Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Ik dacht dat je alleen met creditcard kon betalen en absoluut geen cash, maar ergens anders stond weer geschreven dat een bankpas met Maestro ook zou kunnen. Nu moet ik hier wel zekerheid over hebben omdat ik over het laatstgenoemde beschik en niet over een creditcard (en ook zeker niet van plan ben een creditcard te nemen).
- Heb je nog garantie op een iPhone gekocht in het buitenland bij de Apple Store?
Gezien het Engeland betreft zou ik zeggen dat dit onder de Europese wetgeving valt en dus beantwoord kan worden met ja... Maar daarentegen wordt weer gezegd dat de garantie onder de provider valt en dus niet door Apple is geregeld (wat me trouwens erg onlogisch lijkt).
- Kan de iPhone direct unlocked worden?
iPhones met Pay & Go van O2 zouden door O2 unlocked kunnen worden. Maar hiervoor zou je wel een O2 nummer nodig voor hebben, dus als je het Pay & Go nooit in zou laten gaan zou je vast zitten met een telefoon waar je niets mee kunt. En anders moet je een O2 simkaart kopen op eBay en die opwaarderen naar 15 pond en dan de unlockprocedure starten. <- Dat heb ik tenminste gelezen.
- Waar is het te kopen?
Wat ik heb gehoord is dat het alleen bij officiële Apple Stores of O2 winkels zou kunnen, wat me ook wel logisch lijkt in principe.

Ik heb geprobeerd het meeste natuurlijk zelf te vinden, maar toch heb ik liever wat meer duidelijkheid voor ik het daadwerkelijk koop. Als de iPhone nou niet zo overdreven duur was dan zou ik het wel in Nederland (of liever België) hebben gekocht.
Ik was toevallig 'n paar dagen geleden in de apple store in Milton Keynes en daar kon je 'n Iphone 3G(s) kopen met prepaid kaart van O2 van 10 pond.
Het toestel wordt met simlock geleverd en dan ontvang je binnen 2 weken 'n SMS met de unlockcode. Toestel is dan ook gewoon bruikbaar in NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-02 14:41

iNFiNiTY-

pro

Wat kost een 3GS / 16GB op dit moment? en zijn deze makkelijk simlock vrij te krijgen dat iemand weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:16
ik zou eerst even dit topic doorneuzen, je vragen zijn echt te simpel om niet te vinden bij enig speurwerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-06 13:27
Ik kwam toevallig het volgende tegen tijdens het rondbrowsen in mijn pauze:

http://gizmodo.com/5499439/buy-iphones-without-contract-now-official-apple-document-leaked

Lijkt erop dat Apple wat 'losser' wordt met het aanbieden van losse toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
NIKDCC schreef op zondag 21 maart 2010 @ 15:01:
[...]

Ik was toevallig 'n paar dagen geleden in de apple store in Milton Keynes en daar kon je 'n Iphone 3G(s) kopen met prepaid kaart van O2 van 10 pond.
Het toestel wordt met simlock geleverd en dan ontvang je binnen 2 weken 'n SMS met de unlockcode. Toestel is dan ook gewoon bruikbaar in NL
Volgens mij is een iPhone niet te unlocken met een code. Apple houd een database bij waarin elke iPhone geregistreerd staat. Voldoet deze aan de eisen om simlockvrij gemaakt te worden dan is het volgens mij gewoon simpel uitvinken. Volgens mij is het simlock dus alleen te verwijderen door Apple zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023

cv8x

Tsjakkaaaa

iNFiNiTY- schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 12:25:
Wat kost een 3GS / 16GB op dit moment? en zijn deze makkelijk simlock vrij te krijgen dat iemand weet?
Check de pricewatch:

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239914

maniak schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 12:33:
Ik kwam toevallig het volgende tegen tijdens het rondbrowsen in mijn pauze:

http://gizmodo.com/5499439/buy-iphones-without-contract-now-official-apple-document-leaked

Lijkt erop dat Apple wat 'losser' wordt met het aanbieden van losse toestellen.
Naar het lijkt nog steeds AT&T locked en daarmee dus onbruikbaar zonder hack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik heb net een Iphone 3Gs 16gb even gehaald uit Belgie. het scheelt wel even meer dan € 150 met Nederland want ik heb maar € 475 voor betaald. Ze adverteren zelfs op de radio ermee. Het is niet helemaal legaal maar je krijgt TomTom er gratis bij, 2 jaar garantie en zelfs gebruiksaanwijzing. Niet updaten dus is geen simlockvrije maar voor de prijs kon ik het niet laten. Vorige week was die zelfs in de aanbieding. Je vindt de winkel ook op Internet en alles werkt zoals het moet. Afhandeling ging gewoon goed. Ik heb geen extra kosten gehad. De site is www.de-ka.be en ze zitten in Diestersteenweg, Leopoldsburg

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

5183

itsalex schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 21:51:
Ik heb net een Iphone 3Gs 16gb even gehaald uit Belgie. het scheelt wel even meer dan € 150 met Nederland want ik heb maar € 475 voor betaald. Ze adverteren zelfs op de radio ermee. Het is niet helemaal legaal maar je krijgt TomTom er gratis bij, 2 jaar garantie en zelfs gebruiksaanwijzing. Niet updaten dus is geen simlockvrije maar voor de prijs kon ik het niet laten. Vorige week was die zelfs in de aanbieding. Je vindt de winkel ook op Internet en alles werkt zoals het moet. Afhandeling ging gewoon goed. Ik heb geen extra kosten gehad. De site is www.de-ka.be en ze zitten in Diestersteenweg, Leopoldsburg
Sorry hoor, maar als ik dit zo lees zeg ik: je hebt een neppe gekocht. Ofwel, een apparaat van hooguit 150 hebben ze je verkocht voor 475.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Niet online
Mocht dat zo zijn wat heb ik dan in mijn handen nu?

Ik werk met Iphone app zonder problemen,

- GPS doet het gewoon,
- wifi doet het,
- bluetooth werkt perfect,
- mijn Itunes werkt gewoon (wil hem ook updaten naar 3.1.3 versie) (lijkt me niet zo verstandig nu),
- tomtom doet het,
- met balpen kan ik hem niet bedienen,
- serienummer klopt als een bus,
- camera is haarscherp, (1 mb voor een 3mp camera met firmware 3.1.2, model: Apple iPhone 3GS met GPS coordinaten, 2048x1536) (wordt opgeslagen in de map DCIM>100APPLE)
- ik heb een 3,5 plug voor hoofdtelefoon,
- digitaal compas werkt perfect,
- mijn menu is compleet (geen rare chinese menu's maar alles keurig in Nl (zelfs wintertijd zomertijd is automatisch aangepast), wordt keurig herkend als Iphone en alles.
- kan de batterij niet eruit halen
- Iphone is even accuraat als bij mijn klanten, zelfs spraakherkenning werkt, telefoonboek is over
- Ipod functie werkt
- kopieer knip en plakken werkt
- kan met de touch de focuspunten aangeven voor de camera
- invulfunctie werkt
- mijn rootmapje kloppen en werkt met DiskAid
- S/n en P/n kloppen met de doos
- Bluetooth en Wifi mac adres komen overeen

Wat moet ik nog meer checken? Mijn andere USB kabels werken ook wat ik voor mijn ipod gebruikt (zelfs niet orginele), Gmail account werkt, de gegevens van de tel zijn alsvolgt:

Model: - iPhone 3G S (Black)
Codename: - ?
Build Country: - We have no clue where your Mac was built.
Build Year: - Your device was built in 2009.
Build Week - Your device was built in week 48 of that year (November).
Production Nr.: - Your device was number 20** to be built that week.

Processor, mem, alles klopt als een bus.

Het is een factory locked maar ze hebben gewoon blackra1n bijgeleverd. Ik weet waar die nu vandaan komt. Dat is Luxemburg. Dus naar mijn weten is het betrouwbaar en er stond tevens een belg naast ons. Als die probeerde de boel te n**ien dan zou ik het op een manier moeten zien maar alles klopt als een bus. Als het zo is dat de boel nep is dan kloppen de camera, invul, nl tekst, etc allemaal niet. Dat kan je volgens mij niet van een Chinees verwachten dat dit klopt. Zelfs de spaanse, franse, duitse, engelse taal klopt.

[ Voor 95% gewijzigd door itsalex op 28-03-2010 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijg064
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-04 14:13
Ik heb toch een beetje m'n twijfels over HCW in Belgie. Eind februari heb ik een 32GB wit daar besteld. Eerst zou hij midden maart binnen zijn. Begin maart nogmaals gevraagd of midden maart nog steeds zeker was, maar dat was nog steeds niet zeker of Mobistar dan voorraad zou hebben (zij betrekken hun voorraad vanuit Mobistar).
Vandaag nog een keer gevraagd, en nu is de leverdatum weer naar midden april opgeschoven....

Op de website van HCW blijft maar staan dat de verwachte levertijd ong. 10 dagen is...

Ik begin toch een beetje een raar gevoel hierbij te krijgen... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl

mjl

Ugh

itsalex schreef op zondag 28 maart 2010 @ 12:58:
Mocht dat zo zijn wat heb ik dan in mijn handen nu?

Ik werk met Iphone app zonder problemen,

- GPS doet het gewoon,
- wifi doet het,
- bluetooth werkt perfect,
- mijn Itunes werkt gewoon (wil hem ook updaten naar 3.1.3 versie) (lijkt me niet zo verstandig nu),
- tomtom doet het,
- met balpen kan ik hem niet bedienen,
- serienummer klopt als een bus,
- camera is haarscherp, (1 mb voor een 3mp camera met firmware 3.1.2, model: Apple iPhone 3GS met GPS coordinaten, 2048x1536) (wordt opgeslagen in de map DCIM>100APPLE)
- ik heb een 3,5 plug voor hoofdtelefoon,
- digitaal compas werkt perfect,
- mijn menu is compleet (geen rare chinese menu's maar alles keurig in Nl (zelfs wintertijd zomertijd is automatisch aangepast), wordt keurig herkend als Iphone en alles.
- kan de batterij niet eruit halen
- Iphone is even accuraat als bij mijn klanten, zelfs spraakherkenning werkt, telefoonboek is over
- Ipod functie werkt
- kopieer knip en plakken werkt
- kan met de touch de focuspunten aangeven voor de camera
- invulfunctie werkt
- mijn rootmapje kloppen en werkt met DiskAid
- S/n en P/n kloppen met de doos
- Bluetooth en Wifi mac adres komen overeen

Wat moet ik nog meer checken? Mijn andere USB kabels werken ook wat ik voor mijn ipod gebruikt (zelfs niet orginele), Gmail account werkt, de gegevens van de tel zijn alsvolgt:

Model: - iPhone 3G S (Black)
Codename: - ?
Build Country: - We have no clue where your Mac was built.
Build Year: - Your device was built in 2009.
Build Week - Your device was built in week 48 of that year (November).
Production Nr.: - Your device was number 20** to be built that week.

Processor, mem, alles klopt als een bus.

Het is een factory locked maar ze hebben gewoon blackra1n bijgeleverd. Ik weet waar die nu vandaan komt. Dat is Luxemburg. Dus naar mijn weten is het betrouwbaar en er stond tevens een belg naast ons. Als die probeerde de boel te n**ien dan zou ik het op een manier moeten zien maar alles klopt als een bus. Als het zo is dat de boel nep is dan kloppen de camera, invul, nl tekst, etc allemaal niet. Dat kan je volgens mij niet van een Chinees verwachten dat dit klopt. Zelfs de spaanse, franse, duitse, engelse taal klopt.
Kan wel een echte zijn natuurlijk, maar wellicht een gestolen of van de vrachtwagen gevallen exemplaar ;) Lijkt me interessant om te achterhalen waar de originele simlock van is ...

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donde
krijg064 schreef op donderdag 01 april 2010 @ 12:05:
Ik heb toch een beetje m'n twijfels over HCW in Belgie. Eind februari heb ik een 32GB wit daar besteld. Eerst zou hij midden maart binnen zijn. Begin maart nogmaals gevraagd of midden maart nog steeds zeker was, maar dat was nog steeds niet zeker of Mobistar dan voorraad zou hebben (zij betrekken hun voorraad vanuit Mobistar).
Vandaag nog een keer gevraagd, en nu is de leverdatum weer naar midden april opgeschoven....

Op de website van HCW blijft maar staan dat de verwachte levertijd ong. 10 dagen is...

Ik begin toch een beetje een raar gevoel hierbij te krijgen... :|
Ik heb geen problemen gehad bij HCW. Mijn witte 16GB was niet op voorraad en het zou 3 weken duren voor er weer een levering zou arriveren. Ik heb exact 2 weken gewacht en kreeg netjes een mailtje dat ik hem kon ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Niet online
De simlock zal wel ergens van Luxemburg mobile zijn of zo. Telefoon werkt perfect en zonder problemen. Gestolen of van de vrachtwagen afgevallen weet ik echt niet maar alles werkt zoals bij een Iphone moet werken. Ik heb een T-Mobile Iphone 3GS 32GB ernaast gehad. Hetzelfde toontje, werking, alles alleen 2 icontjes waren verwisseld in het beginscherm maar alles was hetzelfde (je kan het instellen dus dat zal het ook niet zijn). Zelfs met de appstore van Apple is het allemaal geen probleem. GPS, camera werkt alles zoals het moet zijn. De wlan en bluetooth ook. Geef die zaak misschien toch een kans behalve als het gej*tte tel zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Hoedje op 07-04-2010 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

5183

@itsalex:
Dat klinkt inderdaad echt, dan heb je dus geluk gehad. Had het niet verwacht eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Niet online
*knip*

Je spullen te koop aanbieden mag op de FP: http://tweakers.net/aanbod/ :)

[ Voor 90% gewijzigd door Hoedje op 07-04-2010 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 31-10-2024

RAAF12

*.*

Hoe gaat zoiets met garantie, accepteert die belgische zaak een bon die niet op naam van de tweedehandskoper staat?

[ Voor 62% gewijzigd door Hoedje op 07-04-2010 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 342963

Ik wil ook een losse Iphone kopen, en camera4all komt bij de pricewatch als 1 van de goedkoopste uit de bus, maar hun telefoons komen uit Azie. Is dat een probleem met garantie, of kan ik deze gewoon aanschaffen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl

mjl

Ugh

Anoniem: 342963 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 17:33:
Ik wil ook een losse Iphone kopen, en camera4all komt bij de pricewatch als 1 van de goedkoopste uit de bus, maar hun telefoons komen uit Azie. Is dat een probleem met garantie, of kan ik deze gewoon aanschaffen ?
Moeilijk topic doorlezen ...

Ja gezeur met garantie moet via de winkel.... simlock moet je navragen (fabrieksvrij of gehackt, indien laatste zou ik 'm niet kopen en is de prijs van die winkel veeeels te hoog! 675 voor een 3GS 32GB is de Apple prijs.....)

Wil je een iPhone zonder te veel gedoe en voor een correcte prijs: koop er 1 in Belgie!

[ Voor 6% gewijzigd door mjl op 09-04-2010 12:10 ]

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

mjl schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 12:09:

Wil je een iPhone zonder te veel gedoe en voor een correcte prijs: koop er 1 in Belgie!
Naar belgie rijden voor garantie vind ik toch wel veel gedoe hoor, en een buitelandse iphone kan je in NL ook niet verzekeren, persoonlijk vond ik dat teveel risico en heb een 1jarig abbo bij T-Mobile afgesloten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 342963

Slasher schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:25:
[...]

Naar belgie rijden voor garantie vind ik toch wel veel gedoe hoor, en een buitelandse iphone kan je in NL ook niet verzekeren, persoonlijk vond ik dat teveel risico en heb een 1jarig abbo bij T-Mobile afgesloten :)
Waarom zou ik een telefoon verzekeren ? De premie die je voor zo'n verzekering betaald staat naar mijn mening niet in verhouding tot de prijs van het toestel. Denk dat ik hem toch maar in nederland koop, eerste jaar loopt de garantie toch via de zaak waar ik hem wil kopen, en voor het prijsverschil (575 tov 627) ga ik niet naar belgië rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-06 16:30
Slasher schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:25:
[...]

Buitenlandse iPhone kun je wel verzekeren. Iphonemonster.nl biedt ze zelfs aan met verzekering (en garantie in nederland).

Persoonlijk ben ik het wel eens met ErwinNMT. Ik vind de premies gewoonweg te duur. Zeker als je al zuinig bent op je spullen is een verzekering daarvoor vaak niet rendabel.

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 21-04-2010 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Bosmonster schreef op woensdag 21 april 2010 @ 11:33:
[...]

Buitenlandse iPhone kun je wel verzekeren. Iphonemonster.nl biedt ze zelfs aan met verzekering (en garantie in nederland).

Persoonlijk ben ik het wel eens met ErwinNMT. Ik vind de premies gewoonweg te duur. Zeker als je al zuinig bent op je spullen is een verzekering daarvoor vaak niet rendabel.
Bij actua of pro-assist kan het iig niet.
En gezien de prijzen op die site die jij noemt (725 voor een 3GS) is het niet echt voordelige aanbieding.

Ik lees gewoon teveel slechte verhalen over de garantieafhandelingen van mensen die een iPhone hebben gekocht, veel garantieclaims worden afgewezen onder het motto "vochtschade" dan ga je echt een lange juridische weg in om je gelijk te krijgen, of een gepeperde rekening betalen. Dan ben ik liever verzekerd en wat gemoedsrust te hebben :)

[ Voor 37% gewijzigd door Slasher op 21-04-2010 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Slasher schreef op woensdag 21 april 2010 @ 11:45:
[...]

Bij actua of pro-assist kan het iig niet.
En gezien de prijzen op die site die jij noemt (725 voor een 3GS) is het niet echt voordelige aanbieding.

Ik lees gewoon teveel slechte verhalen over de garantieafhandelingen van mensen die een iPhone hebben gekocht, veel garantieclaims worden afgewezen onder het motto "vochtschade" dan ga je echt een lange juridische weg in om je gelijk te krijgen, of een gepeperde rekening betalen. Dan ben ik liever verzekerd en wat gemoedsrust te hebben :)
Die prijzen zijn import, dus simlockvrij. Logisch dat dat wat hoger ligt. Voordeel is dat je gewoon garantie in nederland hebt ipv op lokatie als je hem zelf gaat importeren.

Veel van de vochtschade komt van het dragen in de broekzak. Dan vraag je er zelf om mijnsinziens. Je draagt je telefoon op de meest ongunstige plek waar je een stuk elektronica maar kunt bewaren. Warm, vochtig en continu onder druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl

mjl

Ugh

Bosmonster schreef op woensdag 21 april 2010 @ 12:01:
[...]

Die prijzen zijn import, dus simlockvrij. Logisch dat dat wat hoger ligt. Voordeel is dat je gewoon garantie in nederland hebt ipv op lokatie als je hem zelf gaat importeren.

Veel van de vochtschade komt van het dragen in de broekzak. Dan vraag je er zelf om mijnsinziens. Je draagt je telefoon op de meest ongunstige plek waar je een stuk elektronica maar kunt bewaren. Warm, vochtig en continu onder druk.
Oftewel volgens jou mag je een mobiele telefoon niet in de broekzak hebben .... ik heb 'm nooit ergens anders gedragen en nooit problemen gehad, als een telefoon er niet tegen kan is dat gewoonweg een fabricage danwel design fout ...

Kontzak ok, daar kunnen ze dan niet tegen ;)

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Waar je hem draagt is je eigen verantwoordelijkheid natuurlijk. Maar je kunt moeilijk ontkennen dat een broekzak geen gunstige plek is voor een stuk elektronica. Het is nu eenmaal warm en vochtig en continu in beweging en onder druk. Voor simpele telefoons maakt het niet zoveel uit, maar als het gaat om een geavanceerd en relatief grote smartphone met groot touchscreen dan is het logischerwijs wel iets gevoeliger.

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 26-04-2010 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Volgende week ga ik op vakantie naar Maleisie. Iemand enig idee wat een Iphone 3GS 16gb daar ongeveer kost op dit moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 00:07
Mijn iPhone 3GS die ik eind december bij MediaMarkt in Antwerpen heb gekocht heeft last van haarscheurtjes. Ik heb voor de garantie geinformeerd bij dit filiaal en zeiden dat ik ook bij elk ander MediaMarkt filiaal de garantie kon claimen. Ik heb dus even gebeld naar de dichstbijzijnde MediaMarkt (Amsterdam-Noord), en vanuit hier konden zij 'm gewoon opsturen naar een servicepunt. Vanmiddag maar eens proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_

_Rayman_

Goed om te horen dat de mediamarkt in Nederland dit oppakt. Mijn iPhone komt ook uit de mediamarkt van Antwerpen.

Laat even weten hoe het is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
Laat even weten hoe het is gegaan.
Ik ben vandaag uiteindelijk langsgeweest bij MediaMarkt, ze deden totaal niet moeilijk over het opsturen van de iPhone. Alleen op de bon stond dat het een gesimlockte iPhone van T-Mobile zou zijn, dus dat heb ik gelijk laten veranderen, anders krijg ik straks misschien een gesimlockte terug. Het ging alleen wel minimaal drie weken duren :/

[ Voor 0% gewijzigd door oohh op 16-05-2010 16:55 . Reden: spelfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-05 07:07
oohh schreef op zondag 16 mei 2010 @ 15:42:
[...]
Het ging alleen wel minimaal drie weken duren :/
Vervelend, maar komt wel ongeveer overeen met de tijden van ProAssist via T-mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
  • Laatst online: 29-05 22:50
Even dit topic weer omhoog halen.

Ik ben van plan mijn ipod touch (G3 32GB) en telefoon (nokia 5800) te verkopen en een iPhone aan te schaffen.
iPhone moet simlockvrij zijn!

Ik heb niet echt een vast budget (<500-450 euro wel), maar wil er wel een die er nog zeer goed uitziet, nieuwstaat is, of simpel weg nieuw is. Ik zou graag een 3Gs willen, 16GB is voldoende, alleen zou 32 gig ook mooi zijn. De kleur heeft geen grote voorkeur, maar wit vind ik net iets mooier.

Ik ben er van op de hoogte dat waarschijnlijk maandag 7 juni de nieuwe iPhone aangekondigd of ge released wordt. Nu verkoop ik waarschijnlijk aanstaande vrijdag mijn iPod, en mijn nokia stuur ik op naar vodafone 'inruil service' voor 75 euro. De rest leg ik bij.

Nu lijkt het me verstandig te wachten tot na maandag. Misschien dat de prijzen (en 2e hands prijzen) omlaag gaan. Waar vind ik het voordeligste een (simlockvrije) iPhone 3Gs? Als je even zoekt op het internet kom je ze vaak wel voor 450 euro ongeveer. Nu wil ik wel ophalen of een webwinkel waar andere tweakers ook ervaring mee hebben.

Ik hoor het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
Je comment lijkt meer een *gezocht* advertentie van marktplaats ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
  • Laatst online: 29-05 22:50
Haha, zo was het niet bedoeld.
Excuses als het zo overkomt. Zoeken op marktplaats doe ik liever zelf als een gevraagd advertentie plaatsen.
Ik wil eventueel ook een iPhone in de winkel of in een webshop kopen. Maar de prijzen van rond de 600 euro vind ik dan weer te veel.

Ik woon in Bergen op Zoom, Antwerpen ligt net over de grens. Daar zijn simlockvrije toestellen te koop. Iemand een idee wat deze kosten? En hoe zit het dan met garantie?

Igor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
Igor92 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 22:36:
Haha, zo was het niet bedoeld.
Excuses als het zo overkomt. Zoeken op marktplaats doe ik liever zelf als een gevraagd advertentie plaatsen.
Ik wil eventueel ook een iPhone in de winkel of in een webshop kopen. Maar de prijzen van rond de 600 euro vind ik dan weer te veel.

Ik woon in Bergen op Zoom, Antwerpen ligt net over de grens. Daar zijn simlockvrije toestellen te koop. Iemand een idee wat deze kosten? En hoe zit het dan met garantie?

Igor
In Antwerpen kost de 32GB versie 675 Euro. Ik geloof dat de 16GB versie 575 Euro kost. Ik heb geen idee of de prijzen in de winkel nu omlaag zijn gegaan of nog gaan, maar er zijn ook genoeg nieuwe en gebruikte iPhones te koop in de V&A! Zelfs een witte 32GB voor 500 Euro! ;)

[ Voor 4% gewijzigd door oohh op 03-06-2010 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

Ben benieuwd wat de prijs van de pas aangekondigde iPhone wordt.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
ruyckske schreef op maandag 07 juni 2010 @ 20:41:
Ben benieuwd wat de prijs van de pas aangekondigde iPhone wordt.
waarschijnlijk ook 575 voor de 16GB en 675 voor de 32 GB
(gezien het feit dat de 3GS nu met een prijs van 199$ ook 575 los is.. en naar 99$ gaat, dus dan 525 - 475?

Ik speculeer dan nu over de losse prijzen in Belgie..

[ Voor 9% gewijzigd door keanu_ op 07-06-2010 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-05 07:07
met de huidige euro koers kan dat nog wel eens tegenvallen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:39

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.