[iPhone 3GS] Importeren en / of losse koop - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 108.404 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenvdnberg
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 13:05
Daarnet dit mailtje binnen gekregen van HCW, bestelling op vrijdag geplaatst:

Geachte klant,

Hierbij willen wij u informeren over de huidige status van uw bestelling.

Wij hebben recent onze wachtlijst kunnen wegwerken voor de meeste types iPhones. Helaas hebben wij op dit moment geen stock meer beschikbaar. Het is onduidelijk wanneer een nieuwe zending iPhones beschikbaar zal zijn. Gelieve dus rekening te houden met het eventueel uitlopen van de levertermijn. Alvast bedankt voor uw begrip.

Wat op de website staat (vandaag besteld, overmorgen in huis) klopt dus niet!

edit:
Nu net een nieuw mailtje:

Geachte klant,

Uw toestel kan verzonden worden zodra wij het bedrag ontvangen op onze rekening.

Nu maar hopen dat de banken een beetje opschieten! Kan ik misschien deze week nog in het bezit zijn van deze telefoon!

[ Voor 22% gewijzigd door jeroenvdnberg op 07-12-2009 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:42
Kju schreef op maandag 07 december 2009 @ 11:41:
Nadat ik een aantal maal op mp had geboden zag ik in dat het geen nut had. Mensen bieden vaak rond 500 voor een 16GB en de verkopers hebben vaak niet eens een bon of aankoopbewijs als ze het toestel met een verlenging hebben gekregen.

Omdat ik zaterdagavond toch naar de bios ging in Antwerpen ben ik maar eerder op de middag vertrokken om te winkelen in Antwerpen. Als ik toevallig geluk had met een iphone was het mooi meegenomen. Liep de Media Markt binnen, daar was het alleen nog maar op bestelling. Mobistar en Phonehouse hadden geen voorraad. Bij de Saturn op Meir was het gelukkig wel raak. Ik heb een witte 32 GB gehaald, precies wat ik wilde :D
Voor hoeveel? en weet je toevallig ook hoeduur de 16GB was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobophile
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:36
jeroenvdnberg schreef op maandag 07 december 2009 @ 12:09:
Daarnet dit mailtje binnen gekregen van HCW, bestelling op vrijdag geplaatst:

Geachte klant,

Wij hebben recent onze wachtlijst kunnen wegwerken voor de meeste types iPhones. Helaas hebben wij op dit moment geen stock meer beschikbaar. Het is onduidelijk wanneer een nieuwe zending iPhones beschikbaar zal zijn. Gelieve dus rekening te houden met het eventueel uitlopen van de levertermijn. Alvast bedankt voor uw begrip.

Wat op de website staat (vandaag besteld, overmorgen in huis) klopt dus niet!

edit:
Nu net een nieuw mailtje:

Geachte klant,

Uw toestel kan verzonden worden zodra wij het bedrag ontvangen op onze rekening.

Nu maar hopen dat de banken een beetje opschieten! Kan ik misschien deze week nog in het bezit zijn van deze telefoon!
Mmh, ik heb geen mailtje gekregen, terwijl ik mijn iPhone op donderdagavond heb besteld en betaald met creditcard. Er is ook geen geld van de creditcard afgehaald... :/ Irritant als je geen statusinformatie over je bestellingen en betalingen kan checken op een website.

Maar eens een mailtje gestuurd. Geen zin om te wachten tot de voorraden weer op zijn...

[ Voor 7% gewijzigd door Phobophile op 07-12-2009 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:37
Lizardz schreef op maandag 07 december 2009 @ 16:24:
[...]

Voor hoeveel? en weet je toevallig ook hoeduur de 16GB was?
De prijzen van de iPhones 3Gs zijn overal in Belgie gelijk, is al meerdere malen hier voorbij gekomen, de 16Gb kost 575e en de 32Gb 675e.

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Kju schreef op maandag 07 december 2009 @ 11:41:
Nadat ik een aantal maal op mp had geboden zag ik in dat het geen nut had. Mensen bieden vaak rond 500 voor een 16GB en de verkopers hebben vaak niet eens een bon of aankoopbewijs als ze het toestel met een verlenging hebben gekregen.

Omdat ik zaterdagavond toch naar de bios ging in Antwerpen ben ik maar eerder op de middag vertrokken om te winkelen in Antwerpen. Als ik toevallig geluk had met een iphone was het mooi meegenomen. Liep de Media Markt binnen, daar was het alleen nog maar op bestelling. Mobistar en Phonehouse hadden geen voorraad. Bij de Saturn op Meir was het gelukkig wel raak. Ik heb een witte 32 GB gehaald, precies wat ik wilde :D
Dubbelpost sorry

[ Voor 4% gewijzigd door Lizardz op 07-12-2009 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobophile
Lizardz schreef op maandag 07 december 2009 @ 18:15:
[...]

Hoeduur was hij? En weet je toevallig hoeduur een witte 16GB is.
Ondanks dat deze info in dit topic te vinden is, ondanks dat je n.a.v. dezelfde quote deze vraag al eens hebt gesteld, ondanks dat Millert hierboven de gevraagde info nog maar eens geeft... toch nog eens dezelfde vraag stellen. :'( :X 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Phobophile schreef op maandag 07 december 2009 @ 18:31:
[...]

Ondanks dat deze info in dit topic te vinden is, ondanks dat je n.a.v. dezelfde quote deze vraag al eens hebt gesteld, ondanks dat Millert hierboven de gevraagde info nog maar eens geeft... toch nog eens dezelfde vraag stellen. :'( :X 8)7
Ja sorry was dubbelpost. Ik had niet gezien dat er een nieuwe pagina was begonnen en dacht dat mijn reactie niet was geplaatst. Vandaar. Kun je mijn domheid ondanks alles vergeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobophile
Nou vooruit dan maar. Als teken van goede wil zal ik zelfs je nieuwsgierigheid bevredigen: €575,-

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 12:08
Millert schreef op maandag 07 december 2009 @ 17:30:
[...]

De prijzen van de iPhones 3Gs zijn overal in Belgie gelijk, is al meerdere malen hier voorbij gekomen, de 16Gb kost 575e en de 32Gb 675e.
Toch niet helemaal waar.

Een vriend uit Bels die er voor mij 1 geregeld heeft moest toch echt bij meerdere Media Markt vestigingen 615 Euro voor een 16GB 3GS betalen. En de 32GB 3GS kwam op 715 Euro. Ik heb een originele factuur.

Maar goed, misschien toch genaaid....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenvdnberg
Phobophile schreef op maandag 07 december 2009 @ 16:30:
[...]

Mmh, ik heb geen mailtje gekregen, terwijl ik mijn iPhone op donderdagavond heb besteld en betaald met creditcard. Er is ook geen geld van de creditcard afgehaald... :/ Irritant als je geen statusinformatie over je bestellingen en betalingen kan checken op een website.

Maar eens een mailtje gestuurd. Geen zin om te wachten tot de voorraden weer op zijn...
Al reactie terug gehad? Ik had het geld via overschijving overgemaakt gemaakt, dus duurt een paar dagen voordat het door gestort is. Vraag me trouwens dan wel af wat voor selectie beleid ze daar dan hebben..als je hem inderdaad eerder hebt besteld..

Zeker irritant dat je geen duidelijke statusinformatie kunt zien op de website en ook geen geplaatste bestellingen..maar moet zeggen dat ze wel netjes steeds een e-mail versturen.

@Hierboven: Als je inderdaad 615 hebt moeten betalen, dan ben je gewoon opgelicht :)
Zelfs via internet bestellen kosten ze 575 + 2 euro verzendkosten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 14:11

Kju

Millert schreef op maandag 07 december 2009 @ 17:30:
[...]

Wat hij dus zei... :P

Ik moet overigens wel zeggen dat het verschil in snelheid tussen 3g en 3gs wel degelijk groot is. Ik stond echt versteld van de snelheid waarmee ook zware pagina's (tweakers, telegraaf, ign) werden gerenderd. Ook in apps als NU lijken artikelen vrijwel zonder vertraging te laden. Overigens wel op wifi.
* Kju is happy :D

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 13:04
Gister mijn T-Mobile abbo verlengd.
Krijg binnen 4 weken een witte iPhone 3GS 16GB thuisgestuurd voor 99 euro :).

Abbo van 30 euro, gratis onbeperkt 2Mbit verbinding, gratis visual voicemail, 150 belminuten en 150 smsjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snelwegkat
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-09 09:01

snelwegkat

..... plat

Naar aanleiding van de verhalen hier heb ik gisteren eens een mail naar HCW gestuurd over de status van mijn witte 3GS 16GB.
Ik had hem besteld op 24-10.
Antwoord:

Beste,

Uw toestel werd vandaag verzonden.

Lijkt erop dat ze echt (bijna?) door de wachtlijsten heen zijn...

PC, DIY NAS, Ender3v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobophile
jeroenvdnberg schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 10:28:
[...]

Al reactie terug gehad? Ik had het geld via overschijving overgemaakt gemaakt, dus duurt een paar dagen voordat het door gestort is. Vraag me trouwens dan wel af wat voor selectie beleid ze daar dan hebben..als je hem inderdaad eerder hebt besteld..

Zeker irritant dat je geen duidelijke statusinformatie kunt zien op de website en ook geen geplaatste bestellingen..maar moet zeggen dat ze wel netjes steeds een e-mail versturen.

@Hierboven: Als je inderdaad 615 hebt moeten betalen, dan ben je gewoon opgelicht :)
Zelfs via internet bestellen kosten ze 575 + 2 euro verzendkosten..
Nog niets gehoord :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobophile
Vandaag geen mailtje gehad, op mijn werk ingelogd om te kijken of er geld van mijn creditcard was gehaald... niets. "Dit gaat een lang verhaal worden", dacht ik nog. Zat te twijfelen of ik maar weer moest mailen om wat verder te zeuren over de bestelstatus.

Kom ik net thuis... Moet ik de rest nog vertellen? Vast niet *O* *O* *O* *O* *O*

Zo, en nu eens lekker spelen... :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenvdnberg
Phobophile schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 17:28:
Vandaag geen mailtje gehad, op mijn werk ingelogd om te kijken of er geld van mijn creditcard was gehaald... niets. "Dit gaat een lang verhaal worden", dacht ik nog. Zat te twijfelen of ik maar weer moest mailen om wat verder te zeuren over de bestelstatus.

Kom ik net thuis... Moet ik de rest nog vertellen? Vast niet *O* *O* *O* *O* *O*

Zo, en nu eens lekker spelen... :w
:o :o :o :o
Mazzelaar! Ik kan ook niet wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:01
Is marktplaats veilig? zie ze voor 150/300//350/450 euro etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
Wat denk je zelf? Een telefoon die moeilijk leverbaar is (simlock-vrij) en in de winkel al snel €600 kost, voor €100-€400 op Marktplaats? Gewoon doen!

Als je graag bedondert wilt worden.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenvdnberg
Caneezy schreef op woensdag 09 december 2009 @ 15:07:
Is marktplaats veilig? zie ze voor 150/300//350/450 euro etc..
Ik zou zeggen: doen! :X 8)7

niet dus..zoals al eerder gezegd in dit forum, deze mensen zijn vaak pas 1 dag lid van Marktplaats en dus niet echt betrouwbaar..

[ Voor 24% gewijzigd door jeroenvdnberg op 09-12-2009 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjibie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-09 10:57
Eindelijk ligt mijn iphone ook klaar bij hcw :) Heb net geld overgemaakt. Weet iemand hoe lang het duurt voordat hcw het geld ontvangen heeft en hoelang het pakketje er vervolgens over doet om bij mij aan te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenvdnberg
sjibie schreef op woensdag 09 december 2009 @ 16:03:
Eindelijk ligt mijn iphone ook klaar bij hcw :) Heb net geld overgemaakt. Weet iemand hoe lang het duurt voordat hcw het geld ontvangen heeft en hoelang het pakketje er vervolgens over doet om bij mij aan te komen?
Ik heb vrijdag avond besteld en geld overgemaakt, pakketje ligt al even klaar maar tot nu toe nog geen bericht gehad dat hij verzonden is. Maar zoals hierboven ook al te lezen is geweest, kan het best zijn als ik straks thuis kom dat hij klaar ligt..Zodra hij er is laat ik weten hoelang het geduurd heeft.

Verwijderd

sjibie schreef op woensdag 09 december 2009 @ 16:03:
Idem, ik kreeg dinsdag mail dat mijn iPhone binnen was (besteld op 26 oktober), geld overgemaakt en zit nu ook te wachten op verzending... Bij de ING was de internationale betaling binnen een uur verwerkt, ik ben benieuwd wanneer het in België daadwerkelijk binnen is...

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2009 10:52 ]

• sacaji
Moet hem ook maar bestellen :(

Verwijderd

Toen ik maandag mailde over de status zei hij dat de wachtlijst nagenoeg was weggewerkt, dus als je nu besteld dan moet je hem volgens mij snel of misschien zelfs direct kunnen krijgen...

• jeroenvdnberg
Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 01:10:
[...]

Idem, ik kreeg dinsdag mail dat mijn iPhone binnen was (besteld op 26 oktober), geld overgemaakt en zit nu ook te wachten op verzending... Bij de ING was de internationale betaling binnen een uur verwerkt, ik ben benieuwd wanneer het in België daadwerkelijk binnen is...
Iphone vrijdagavond 4 december besteld (na 9 uur), direct geld overgemaakt, verschillende mailtjes gehad en vandaag te horen gekregen (na een mailtje) dat hij gisteren (9 december) is verzonden. Ik verwacht dus dat hij vandaag uiterlijk morgen geleverd wordt.
Ze zijn er dus echt op voorraad en wachtrij is volledig weggewerkt.

Alleen jammer dat je niet iets van een track en trace code hebt om je bestelling te volgen.

Verwijderd

Ha!
Uw iPhone werd vandaag verzonden.

Met vriendelijke groeten,

Xavier Dewever
Het Computerwinkeltje
Flanders Informatics Trade N.V.
Warehouse Manager
Ik ben benieuwd.... ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2009 15:46 ]

Verwijderd

Door dit topic ook terecht gekomen bij HCW.be
Dinsdagochtend besteld en betaald met Mastercard.
Gistermiddag briefje bij de post dat er niemand thuis was.
Vandaag weer gekomen en ja ik heb de Iphone 3Gs 16GB black.
Zelfs nog exclusief BTW ook!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 16:07:
Dinsdagochtend besteld en betaald met Mastercard.
Gistermiddag briefje bij de post dat er niemand thuis was.
Relaxed, dan duurt de verzending slechts één dag en zou hij morgen moeten worden bezorgd... :*)

wel erg snel zeg jouw levering... :) Welke pakketdienst was het?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2009 16:31 ]

• jeroenvdnberg
Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 16:29:
[...]

Relaxed, dan duurt de verzending slechts één dag en zou hij morgen moeten worden bezorgd... :*)

Mijne is gisteren al verzonden, helaas nog niks in de bus vandaag! Nog maar een dagje wachten..

Edit:
Te vroeg gereageerd, was bij de buren bezorgd. Alleen jammer dat ze geen briefje in de bus doen waar ze hem afgeleverd hebben! En je hoeft niet eens een handtekening te zetten..
Gelijk proberen nu :)

[ Voor 22% gewijzigd door jeroenvdnberg op 10-12-2009 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeyore98
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-08 19:50
hoe dat zo ???

en - bevalt ie :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daWeasel
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01-11-2022
Ook bij HCW een bestelling geplaats; de 32gb witte versie. Betaald met creditcard, zondag besteld, dinsdag bericht dat hij verzonden is en woensdag in huis. En wat is de 3gs snel vergeleken met mijn oude 8 gb 3g. Heerlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 16:29:
[...]

Zeker erg snel... stond er ook van te kijken na al die berichten hier. Werd bezorgd door GLS.
eeyore98 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 08:43:
[...]
hoe dat zo ???

en - bevalt ie :-)
Hij bevalt prima! Had eerst me twijfels dat het zo'n overhyped ding was maar ben er nu toch wel erg blij mee hoor.
Had eerst een HTC met slide dus dit is wel even wennen maar het scherm reageert zo goed dat ik er haast geen moeite mee heb.

Geen idee eigenlijk met die BTW, gewoon me bedrijfsgegevens ingevuld. BTW nummer etc en er werd €476,80 afgeschreven van me mastercard. Exclusief BTW is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke versie iPhone OS zit er eigenlijk op? :)
Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 09:57:
[...]
Geen idee eigenlijk met die BTW, gewoon me bedrijfsgegevens ingevuld. BTW nummer etc en er werd €476,80 afgeschreven van me mastercard. Exclusief BTW is dat.
Relaxed, toch maar eens inschrijven bij de KvK dan :P

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2009 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenvdnberg
Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 10:14:
[...]

Welke versie iPhone OS zit er eigenlijk op? :)
Bij mij staat er versie 3.1.2 (7D11) op..bevalt tot nu toe goed, maar wel heel erg wennen! Vooral als je nooit touchscreen hebt gehad :)

Maar ben er blij mee!
Halen jullie er nog een screenprotector voor of laat je hem "kaal"?
Zit nu alleen nog te kijken voor eventuele verzekering..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
jeroenvdnberg schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 11:45:
Halen jullie er nog een screenprotector voor of laat je hem "kaal"?
Ik heb op mijn vorige iPhones altijd een screenprotector gehad, maar dat is me slecht bevallen. Je vingers gaan niet lekker meer over het scherm heen. Mijn 3GS heb ik nu al een half jaar, en er zit geen krasje op het scherm. Als je hem niet samen met sleutels oid in je zak doet blijft het scherm gewoon netjes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al wel een screen protector gekocht (3-pack), denk dat ik er gelijk eentje op doe. Mijn spijkerbroek heeft precies een metalen logotje boven mijn broekzak, dus de kans is groot dat die met regelmaat langs het scherm gaat. Als ik dat niet had gehad had ik hem er niet opgedaan denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenvdnberg
Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 12:19:
Ik heb al wel een screen protector gekocht (3-pack), denk dat ik er gelijk eentje op doe. Mijn spijkerbroek heeft precies een metalen logotje boven mijn broekzak, dus de kans is groot dat die met regelmaat langs het scherm gaat. Als ik dat niet had gehad had ik hem er niet opgedaan denk ik...
Zit nog te twijfelen, ziet er natuurlijk mooier uit zonder protector. Meestal zie je er namelijk toch wel iets van zitten. Denk dat ik er geen opdoe, maar een mooi (stoffen) hoesje ofzo ervoor haal. Blijft hij ook wel netjes van denk ik..en heb ik gelijk iets voor de kerstman ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Laat maar. heb niks gezegd.

Iphone komt tussen 18-21..
32gb Zwart.. can;t wait!

[ Voor 77% gewijzigd door sacaji op 11-12-2009 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij marktplaats moet je goed opletten!!! heb gister een originele apple iphone 3GS gekocht 32GB voor 579 die was helemaal top handelaar had er nog 3 maar over het algemeen zijn er veel neppe in de omloop....dus goed opletten!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Ik heb mijn iPhone 3GS afgelopen maandag besteld via de telefoon, bij T-Mobile, hun zeiden dat het ongeveer 4 weken zou duren. Hoe lang duurt het dan ongeveer voor het op http://www.aflevertijd.nl/ komt te staan?
(Als het daar überhaubt op komt te staan, T-Mobile vertelde me alleen dat de koerier op een dag contact op neemt, meer weet ik er niet vanaf hoe het in z'n werk gaat..)

Bestaat er ook een kans dat de telefoon eerder komt?

(Witte iPhone 3GS 16GB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeroenvdnberg schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 12:49:
[...]

Zit nog te twijfelen, ziet er natuurlijk mooier uit zonder protector. Meestal zie je er namelijk toch wel iets van zitten. Denk dat ik er geen opdoe, maar een mooi (stoffen) hoesje ofzo ervoor haal. Blijft hij ook wel netjes van denk ik..en heb ik gelijk iets voor de kerstman ;)
Ik heb uiteindelijk de screenprotector er toch niet opgedaan. Ik ga het stoffen hoesje van mijn iPod Touch gewoon gebruiken, die past prima... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenvdnberg
Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 16:23:
[...]

Ik heb uiteindelijk de screenprotector er toch niet opgedaan. Ik ga het stoffen hoesje van mijn iPod Touch gewoon gebruiken, die past prima... :)
Ik wil ook zo'n stoffe hoedje hebben, maar waar kun je die het beste halen?
Zag hem zo snel niet in de store staan..

(verzonden vanaf m'n iPhone :))

[ Voor 5% gewijzigd door jeroenvdnberg op 11-12-2009 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobophile
jeroenvdnberg schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 22:23:
[...]

Ik wil ook zo'n stoffe hoedje hebben, maar waar kun je die het beste halen?
Zag hem zo snel niet in de store staan..

(verzonden vanaf m'n iPhone :))
Om even terug te komen op andere vormen van bescherming... Ik heb folie van bodyguardz over de iPhone geplakt. De achterkant is een ellende en de hoekjes lijken niet mooi te gaan worden. Het scherm daarentegen is echt superstrak. Duurt een paar dagen voor echt alle vochtbubbeltjes weg zijn, maar dat zie je echt niet. Vind het toch wel een prettig idee dat die bescherming erop zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeyore98
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-08 19:50
toch maar even trip(je) Antwerpen gedaan - vanuit kop Noord-Holland:

- Mediamarkt: alleen nog wit (he nee jasses...)
- Mobistar op de Keyserlei: nope
- Mobistar op de Meir: jazeker, ik heb altijd alles op voorraad - dat hadden uw landgenootjes u toch wel kunnen vertellen zeker ??? Leuke gozer - vriendelijke service - 16GB Zwart mee.

Dus geslaagd - topzaak !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-12-2024
Zojuist ook maar een 16Gb zwarte besteld bij HCW.BE besteld (zaterdag) ben benieuwd of ik m komende week geleverd krijg (en dat voor 2 euro verzendkosten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snelwegkat
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-09 09:01

snelwegkat

..... plat

arjan571 schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 17:32:
Zojuist ook maar een 16Gb zwarte besteld bij HCW.BE besteld (zaterdag) ben benieuwd of ik m komende week geleverd krijg (en dat voor 2 euro verzendkosten)
Ja mooi is dat die verzendkosten... Zouden ze hier in NL moeten doen!

Ik ben gisteren bij vodafone geweest om een super sim only af te sluiten en ze waren wel geinteresseerd in de shop waar ik hem simlockvrij vandaan had voor € 575 + € 2 verzendkosten...

HCW kon het nog wel eens druk krijgen :-)

PC, DIY NAS, Ender3v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
Toen ik m bestelde (zaterdag) was ie nog op voorraad... nu is de levertijd opgelopen tot ongeveer 10 werkdagen. Ben benieuwd of ik m dan nog op tijd krijg...
Ik denk dat er veel mensen de site van HCW.BE hebben ontdekt :-(
Vodafone moet toch ook een manier vinden om net als de KPN aan vaste/goede klanten een Iphone te kunnen leveren, niet iedereen heeft er veel zin in om een 2 jarig contract te gaan afsluiten bij Tmobile terwijl je al ongeveer 8 jaar (zakelijke) klant bent bij Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:31

Lulukai

God's gift to women

Net even snel het topic doorgelezen. Jullie Nederlanders 'importeren' dus een iPhone uit Belgie? Ik woon zelf in Belgie en op minder dan 5 km van mijn huis zijn er een drietal winkels die hem allemaal in voorraad hebben, maar ik vind 600 euro wel aan de forse kant.

Zijn er geen interessante mogelijkheden meer om hem te importeren uit de VS? De eerste iPhones kostten toch omgerekend iets van een 280 euro ?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:18

mjl

Ugh

ruyckske schreef op zondag 13 december 2009 @ 16:00:
Net even snel het topic doorgelezen. Jullie Nederlanders 'importeren' dus een iPhone uit Belgie? Ik woon zelf in Belgie en op minder dan 5 km van mijn huis zijn er een drietal winkels die hem allemaal in voorraad hebben, maar ik vind 600 euro wel aan de forse kant.

Zijn er geen interessante mogelijkheden meer om hem te importeren uit de VS? De eerste iPhones kostten toch omgerekend iets van een 280 euro ?
Nee want die zijn niet simlock vrij en niet meer zo makkelijk te krigen als destijds (er moet nu een abonnement bij gekocht worden en zonder zijn ze weer een stuk duurder...). Dit is overigens algemeen bekend, voortaan even wat meer reseach doen als je een vraag hebt.
eeyore98 schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 09:32:

- Mediamarkt: alleen nog wit (he nee jasses...)
- Mobistar op de Keyserlei: nope
- Mobistar op de Meir: jazeker, ik heb altijd alles op voorraad - dat hadden uw landgenootjes u toch wel kunnen vertellen zeker ??? Leuke gozer - vriendelijke service - 16GB Zwart mee.

Dus geslaagd - topzaak !
Tja, onzin dus, de mobistars hebben echt niet altijd voorraad ... het is nu wel beter maar enkele maanden terug waren ze ook daar niet zo te krijgen (alleen op bestelling...)

[ Voor 29% gewijzigd door mjl op 13-12-2009 17:17 ]

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc P
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-11-2024
eeyore98 schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 09:32:

Dus geslaagd - topzaak !
Creatief met de waarheid noemen ze dat geloof ik.
Maar fijn dat het gelukt is met je aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

ruyckske schreef op zondag 13 december 2009 @ 16:00:

Het importeren uit de VS is uitvoerig besproken, lees dat dus nog even na. Eigenlijk de enige manier om als buitenlander een iPhone te kopen zonder abbo is Best Buy voor $599 de 16GB of, zoals ik heb gedaan, voor $699 de 32GB. Dit is zonder Sales TAX. Dan komt er voor het invoeren nog minimaal 19% bij. De Dollar staat vrij laag, maar €280 kan ik er niet van maken.
De iPhone 2G was wel een stuk makkelijker te krijgen. Ik heb hem uiteindelijk voor €330 hier gekregen.

[ Voor 5% gewijzigd door fsfikke op 14-12-2009 14:30 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
Vandaag mailtje gehad uit belgie (hcw) dat de vooraad helemaal op is en dat men in januari pas weer voorraad verwacht, toch een domper.
Toch is het wel een gemiste kans van Apple vind ik want men kan zoveel meer Iphones verkopen als men wil.
Kan onze Nelie niets doen aan die koppelverkoop binnen de EU ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:24
Hmm, tegen de tijd dat er een regel komt wat betreft die koppelverkoop en dergelijke is de iphone 6G oid er al :o

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arjan571 schreef op maandag 14 december 2009 @ 23:39:
Vandaag mailtje gehad uit belgie (hcw) dat de vooraad helemaal op is en dat men in januari pas weer voorraad verwacht, toch een domper.
Zelfde hier inderdaad (32 GB zwart). We wachten geduldig af ;)

[ Voor 186% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2009 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl

mjl

Ugh

arjan571 schreef op maandag 14 december 2009 @ 23:39:
Toch is het wel een gemiste kans van Apple vind ik want men kan zoveel meer Iphones verkopen als men wil.
Kan onze Nelie niets doen aan die koppelverkoop binnen de EU ?
Nee het wordt zelfs erger, in princiepe is er zelfs een (EU) uitspraak geweest dat er in Belgie ook weer koppelverkoop mag worden toegepast, alleen de Belgen (gelukkig maar) willen er nog niet aan !

Op zich is koppelverkoop prima (gratis telefoon afbetalen met een duur abonnement enzo.), zo lang je maar de keus hebt ook simlock vrij zonder abonnement te kunnen kopen (of een abonnement naar keuze in het land van jou voorkeur...).

[ Voor 3% gewijzigd door mjl op 15-12-2009 10:02 ]

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

mjl schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 10:01:
[...]

Nee het wordt zelfs erger, in princiepe is er zelfs een (EU) uitspraak geweest dat er in Belgie ook weer koppelverkoop mag worden toegepast, alleen de Belgen (gelukkig maar) willen er nog niet aan !

Op zich is koppelverkoop prima (gratis telefoon afbetalen met een duur abonnement enzo.), zo lang je maar de keus hebt ook simlock vrij zonder abonnement te kunnen kopen (of een abonnement naar keuze in het land van jou voorkeur...).
offtopic:
Klopt niet helemaal. Telenet biedt met zijn 'Mobile' abo's ondertussen ook al gsm's aan voor 1€ bij afsluiten van een contract van 2 jaar. Andere voorbeelden zijn er naar mijn weten nog niet, maar als er één schaapje over het hek is...

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 21:02
Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 09:52:
[...]

Zelfde hier inderdaad (32 GB zwart). We wachten geduldig af ;)
Net even gebeld met HCW zakelijk. Ze kunnen niets zeggen over de levertijd. Kan morgen zijn dat ze binnenkomen of over 4 weken. Lullig.

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Antwerpen is er toch wel bijna altijd een winkel welke ze op vooraad heeft

- Mediamarkt
- Saturn
- mobistar aan de keyserlei
- mobistar op de meir
- switch op het einde van de meir rechts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl

mjl

Ugh

Darkstar schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 10:04:
[...]

offtopic:
Klopt niet helemaal. Telenet biedt met zijn 'Mobile' abo's ondertussen ook al gsm's aan voor 1€ bij afsluiten van een contract van 2 jaar. Andere voorbeelden zijn er naar mijn weten nog niet, maar als er één schaapje over het hek is...
Kijk aan ... Is dat met een simlock of is dat nog net een te hoog hek ;)

-------

• lazydave-II
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-01 18:00
ik kwam deze tegen.. een prepaid 16gb 3gs voor 440 gbp (+/- 494 euro)... kan alleen niet terugvinden of ie gelocked is

http://direct.tesco.com/q/N.2000278/Nr.99.asp

• jeroenvdnberg
lazydave-II schreef op donderdag 17 december 2009 @ 10:44:
ik kwam deze tegen.. een prepaid 16gb 3gs voor 440 gbp (+/- 494 euro)... kan alleen niet terugvinden of ie gelocked is

http://direct.tesco.com/q/N.2000278/Nr.99.asp
Heel betrouwbaar is het niet denk ik..."Page cannot be found"

• sacaji
Ik krijg mijn Iphone 3GS 32GB Morgen binnen, althans dat hoop ik

• pezevenK-
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-05 11:07

pezevenK-

#dont.hate

Zo, gister even om 17.30 Switch Wijnegem gebeld om te vragen of ze een zwarte 16GB 3GS op vooraad hadden. In de auto gestapt en richting Belgique gereden.
Om 19.30 was ik de trotse eigenaar van een 3GS 16GB zwart :D.

fyi , ze hadden er nog genoeg op vooraad.
Vriendelijke verkopers zijn het niet, maar goed ze zullen "ons hollanders" wel een beetje beu zijn :P

• virtualJac
Woensdag 1 gehaald in de Saturn aan de Meir Antwerpen. Had er nog 75 exemplaren liggen. 8)7
Collega van me heeft er daarna nog 8 gehaald.

• marcelcee
  • Laatst online: 00:26
virtualJac schreef op donderdag 17 december 2009 @ 23:01:
Collega van me heeft er daarna nog 8 gehaald.
Om met de humor uit België te spreken: "En wat is daar het praktisch nut van?"

• arjan571
ceelcoumans schreef op donderdag 17 december 2009 @ 23:12:
[...]

Waarschijnlijk om ze met 100 euro winst door te verkopen in Nederland...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelcee
arjan571 schreef op donderdag 17 december 2009 @ 23:35:
[...]

Waarschijnlijk om ze met 100 euro winst door te verkopen in Nederland...
Met die winstmarge heb ik er 1 verkocht begin september. Toch wel enige moeite moeten doen, dus hopelijk blijft 'ie niet met die 8 in z'n maag zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
ceelcoumans schreef op donderdag 17 december 2009 @ 23:12:
[...]

Hij heeft een eigen bedrijfje. Heeft ze daar excl BTW Belgische prijs ingekocht en verkoopt ze incl BTW voor Nederlandse prijs door. Waren al verkocht voordat hij ze haalde ;) Dus het nut? 1600 euro winst voor retour ritje naar Antwerpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

Dus dan heeft hij nog altijd 8 'gekke' Nederlanders gevonden die 200 euro extra wouden betalen. Die aankoop zonder BTW maakt niets uit, want die BTW moet hij er weer bijdoen bij het verkopen.

edit: als hij zonder BTW verkoopt kan hij natuurlijk wel veel winst maken, maar dat lijkt me allerminst legaal.

edit2: indien ik voor iemand uit een Nederland een iPhone in België moet kopen, geen probleem, PM maar

[ Voor 72% gewijzigd door Lulukai op 18-12-2009 11:13 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelcee
ruyckske schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 11:04:
edit: als hij zonder BTW verkoopt kan hij natuurlijk wel veel winst maken, maar dat lijkt me allerminst legaal.
Zijn bedrijfje kan de BTW gewoon terugvorderen (maar die is dus niet betaald), zijn klanten betalen indien particulier de BTW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeanJeremy
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-08 13:45

JeanJeremy

broer van Ron

morgen een dagje Hasselt voor een etentje, dus ik denk dat ik meteen eens de lokale middenstand ga sponsoren en mezelf beloon met een kado :)

Het is erg, maar het kan nog veel erger. Dus eigenlijk valt het reuze mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
ceelcoumans schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 13:01:
[...]

Zijn bedrijfje kan de BTW gewoon terugvorderen (maar die is dus niet betaald), zijn klanten betalen indien particulier de BTW.
Inderdaad. En het is gewoon legaal hoor. Sommige mensen kijken niet op het geld en vinden de rit naar België een groter bezwaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
virtualJac schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 11:00:
[...]

Hij heeft een eigen bedrijfje. Heeft ze daar excl BTW Belgische prijs ingekocht en verkoopt ze incl BTW voor Nederlandse prijs door. Waren al verkocht voordat hij ze haalde ;) Dus het nut? 1600 euro winst voor retour ritje naar Antwerpen.
Alleen jammer dat ie als bedrijf de btw ook moet afdragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

Nieuwste iPhone 3GS 32 gb kost 675 euro inc BTW, dus 558 exc. Hij maakt er 200 euro winst op, dus verkoopt hij ze aan 758 euro exc BTW. Als eerlijk bedrijf moet hij nog een BTW erop heffen, dus dan wordt de totaalprijs 921 euro!

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxpost21
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:40
hallo,

ik heb gisteren (zaterdag 19 december) een iphone 32gb zwart besteld bij hcw.be besteld nu maar afwachten. ik heb hier gelezen dat ze hem daar ongeveer in januari weer krijgen toch? er staat dat ik voor de exacte lever datum moet kijken in het productenfiche alleen die kan ik niet vinden :/

mvg

Max Post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.I.C.
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18:10
Ter info: Gisteren in Wijnegem (Switch, Mobistar, Belcompany, The PhoneHouse) geweest, overal uitverkocht. Op Switch na (klantonvriendelijk personeel btw), verwacht iedere winkel komende week weer een levering.

Zojuist maar via HCW een witte 16GB besteld.

[ Voor 10% gewijzigd door M.I.C. op 20-12-2009 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxpost21
waarschijnlijk krijg je hem ergens in januari toch? of gaat die levering ook meteen door naar HCW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.I.C.
Ik heb geen idee of dat diezelfde levering ook bij HCW binnen gaat komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxpost21
oke, dat zou wel mooi zijn. hadden we maar een goede vriend bij HCW die toegang heeft tot alle leveringsdata :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 31-10-2024

RAAF12

*.*

jeroenvdnberg schreef op donderdag 17 december 2009 @ 13:40:
[...]

Heel betrouwbaar is het niet denk ik..."Page cannot be found"
http://direct.tesco.com/q/N.2000278/Nr.99.aspx

Maar levert niet vanuit de UK naar Nederland.....

Deze dan in Hoofddorp
http://www.gigavolt.nl/in...=com_virtuemart&Itemid=53

Simlockvrij €599 (gejailbraked)

[ Voor 30% gewijzigd door RAAF12 op 20-12-2009 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.I.C.
Heb onderstaande mail van HCW ontvangen:
Geachte klant,

Helaas is onze stock van dit product volledig uitgeput. Wij verwachten geen nieuwe leveringen van toestellen voor nieuwjaar. Het aanbod van toestellen binnen België is nog steeds te klein om aan de enorme vraag te kunnen voldoen. De toestellen zullen hoogstwaarschijnlijk opnieuw verkrijgbaar zijn begin januari. Wij danken U alvast voor uw begrip.

Vriendelijke groeten,

Het salesteam van Het Computerwinkeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxmaxmax
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-12-2024
ik kom net terug uit de uk (london) na een hoop files sneeuw en verstopte tunnels heb ik een iphone 3gs bemachtigd.

eerst naar de macstore op oxfortstreet gegaan daar moet je eerst aan een kereltje vragen of je er een mag. vervolgens gaat er een hekje open (het is daar nl loeidruk) en er wordt gevraagd of je een uk geregistreerde creditcard of telefoonnummer hebt met een engels adres. ze willen nl niet dat hun telefoons worden meegenomen over de grens.... hier en daar wat op internet rondgesnuffeld en ben uiteindelijk in de o2 winkel terechtgekomen in white city. even in de rij staan bij pay as you go, wordt vriendelijk gevraagd of ik aan een tafeltje kom zitten. En daar wordt gevraagd wat ik wil: is het mogelijk dat ik een iphone 3gs kan kopen 16 gb. antwoord dat kan. ik: ook als ik uit het buitenland kom? verkoper: ja hoor, hij is echter wel gelocked op o2 en je moet 10 pond betalen voor een prepaid kaart incl gratis 1 jaar gratis internet(in de uk). vervolgens vraagt ie of ik nog accesoires wil en neem voor 10 pond nog een schermprotector mee. Hoe wil je betalen, pin probeer ik eerst, maar die geeft een error (ik denk maximum bereikt ;) ) vervolgens met creditcard geprobeerd voila betaald. in een tasje met erop "GOT IT" loop ik naarbuiten met m'n nieuwe iphone 3gs 16 gb voor 460 pond

Ik kon 'm nog niet activeren in londen omdat de iphone eerst aan itunes moet ik heb wel de kaart geactiveerd in london met m'n andere telefoon, mocht ik nog problemen tegenkomen met unlocken laat ik het wel weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Kreeg vanavond een mailtje van aflevertijd.nl.
Heb via hun site afspraak gemaakt voor aankomende donderdag.
Gelukkig heb ik nu vakantie, en kan ik het pakje tenminste aannemen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:24
maxmaxmax schreef op maandag 21 december 2009 @ 22:57:
ik kom net terug uit de uk (london) na een hoop files sneeuw en verstopte tunnels heb ik een iphone 3gs bemachtigd.

eerst naar de macstore op oxfortstreet gegaan daar moet je eerst aan een kereltje vragen of je er een mag. vervolgens gaat er een hekje open (het is daar nl loeidruk) en er wordt gevraagd of je een uk geregistreerde creditcard of telefoonnummer hebt met een engels adres. ze willen nl niet dat hun telefoons worden meegenomen over de grens.... hier en daar wat op internet rondgesnuffeld en ben uiteindelijk in de o2 winkel terechtgekomen in white city. even in de rij staan bij pay as you go, wordt vriendelijk gevraagd of ik aan een tafeltje kom zitten. En daar wordt gevraagd wat ik wil: is het mogelijk dat ik een iphone 3gs kan kopen 16 gb. antwoord dat kan. ik: ook als ik uit het buitenland kom? verkoper: ja hoor, hij is echter wel gelocked op o2 en je moet 10 pond betalen voor een prepaid kaart incl gratis 1 jaar gratis internet(in de uk). vervolgens vraagt ie of ik nog accesoires wil en neem voor 10 pond nog een schermprotector mee. Hoe wil je betalen, pin probeer ik eerst, maar die geeft een error (ik denk maximum bereikt ;) ) vervolgens met creditcard geprobeerd voila betaald. in een tasje met erop "GOT IT" loop ik naarbuiten met m'n nieuwe iphone 3gs 16 gb voor 460 pond

Ik kon 'm nog niet activeren in londen omdat de iphone eerst aan itunes moet ik heb wel de kaart geactiveerd in london met m'n andere telefoon, mocht ik nog problemen tegenkomen met unlocken laat ik het wel weten.
Alleen ik snap niet; voor 60 euro meer had je een simlockvrij toestel uit belgie. Het is maar 60 euro (niet veel op zo'n groot bedrag) en dan had je geen gezeur gehad met unlocken en dergelijke. vanwaar jouw keuze voor een engels toestel ?

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxmaxmax
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-12-2024
de sport.

even los van de emotioneele waarde van een weekeinde kerstmisshoppen en een telefoon scoren.

btw blackra1n deed zojuist z'n werk, registratie geen probleem jailbreak wilde ik toch, enige nadeel is dat er een uk lader bij zit, ik heb al een europa lader van die andere.

leuke ad trouwens hieronder cloontjes

[ Voor 21% gewijzigd door maxmaxmax op 22-12-2009 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skaljee
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-07-2024
Gisteravond een 16gb witte besteld bij HCW, en inderdaad vanochtend een mail ontvangen m.b.t. geen voorraad etc. (zie hierboven).

Ik begrijp dat deze iphones simlockvrij zijn. Vanochtend wist iemand mij echter te vertellen dat op het moment ik een software-update uitvoer via itunes, de telefoon gelocked zou worden omdat 'ie via itunes automatisch gaat zoeken naar tmobile? Kortom: niet updaten en als je het dan toch wilt doen, moet je je iphone weer laten unlocken. Is dit waar? En moet ik de telefoon we/niet laten jealbreaken, wat zijn hiervan de voordelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc P
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-11-2024
skaljee schreef op woensdag 23 december 2009 @ 12:56:
Gisteravond een 16gb witte besteld bij HCW, en inderdaad vanochtend een mail ontvangen m.b.t. geen voorraad etc. (zie hierboven).

Ik begrijp dat deze iphones simlockvrij zijn. Vanochtend wist iemand mij echter te vertellen dat op het moment ik een software-update uitvoer via itunes, de telefoon gelocked zou worden omdat 'ie via itunes automatisch gaat zoeken naar tmobile? Kortom: niet updaten en als je het dan toch wilt doen, moet je je iphone weer laten unlocken. Is dit waar? En moet ik de telefoon we/niet laten jealbreaken, wat zijn hiervan de voordelen?
Dit zijn factory unlocked telefoons. Deze kun je zonder probleem updaten met iTunes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelcee
dubbel..

[ Voor 96% gewijzigd door marcelcee op 23-12-2009 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

skaljee schreef op woensdag 23 december 2009 @ 12:56:

Bij de meeste iPhones is dit inderdaad het geval omdat die een simlock hebben. Bij iPhones uit Belgie en Italie is er echter geen simlock en kan je ze zonder problemen updaten via iTunes.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Kreeg zonet van ANP zowel een e-mail als een SMS dat mijn iPhone 3GS morgen tussen 8 uur en 10 uur wordt geleverd :).
4 december ofzo besteld.

• arnoutvw
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 20:25
Zo dit was wel een interessante kerstavond. 17 december bij HCW een bestelling geplaatst voor een 3GS 16GB black. Ik kreeg de 18e een mail zoals hier even verder terug over dat de voorraden uitgeput zijn en dat ze pas in januari weer nieuwe toestellen verwachten. Maar vandaag lag er dan toch echt een pakketje op mij te wachten met daarin een 3GS. Blijkbaar hebben ze niet heel veel last meer van voorraad problemen. Ik vind dit namelijk behoorlijk snel. Dus voor meer mensen die hem besteld hebben bij HCW er is hoop op snelle levering ;). IIg _/-\o_ voor HCW.

• Passenger
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-08 00:25
3gs 32gb black op 18 december besteld bij HCW.be. Keurig en snel via mail geholpen, factuur zonder BTW en vandaag (6 dagen later) al binnen! Aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit: sorry verkeerd forum, kan een mod deze post deleten?

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2009 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skaljee
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-07-2024
Da's goed nieuws voor jullie :-) Have fun!
Denk dat ik net achter het net vis.... nog niets ontvangen. Was ook later met bestellen.
We wachten af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:45
Iemand bekend met de site: www.macsales-now.com
Krijg wel het gevoel dat "if it's to good to be true,...."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

Via telefoon eentje gereserveerd in een mobistar center! Morgen ben ik hopelijk de trotse eigenaar van een 3GS 16GB!

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

Katseviool schreef op maandag 28 december 2009 @ 17:30:
Iemand bekend met de site: www.macsales-now.com
Krijg wel het gevoel dat "if it's to good to be true,...."
Als het waar ik koop ik er direct 5 over van je

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland_EM25
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-09 10:21

Roland_EM25

Steek 'r een infuus in!

Ik zou het niet doen, die prijzen zijn gewoon té laag. Waarschijnlijk sturen ze een mooie kopie op.
Site komt ook naarboven op een fakedatabse: http://db.aa419.org/fakebanksview.php?key=42138

Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Kun je bij de Iphone ook een achtergrond instellen? ( en dan bedoel ik niet bij het "Slide to unlock", maar bij het homescreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonthouse
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
offtopic:
Wel als je deze jailbreaked, dan kun je ook volledige thema's met widgets en alles instaleren :)

[ Voor 9% gewijzigd door Bonthouse op 28-12-2009 21:01 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.