[iPhone 3GS] Importeren en / of losse koop - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 108.406 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan mij iemand vertellen waar een 3gs 16gb op voorraad is in belgie? of zijn er overal wachtlijsten?

dank je voor je antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Kite
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-09 11:47

Mr_Kite

Alles van waarde is weerloos

naar verluid is hij bij de mediamarkt nog goed verkrijgbaar, maar ik zou even een belronde doen (http://www.mediamarkt.be/shops/map_nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W.Zijlstra. schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 23:52:
[...]

Ik heb dat enkele maanden opgezocht. Weet het niet precies meer uit mijn hoofd maar wat ik er van weet is dat tijdens de release van de Iphone 3g er veel mensen in Zwitserland een koopten omdat die daar erg goedkoop was.
DIt was helaas niet het geval met de 3GS en de prijs van 400 euro is dus kul. Vooral als je je realiseert dat daar blijkbaar ook nog de winstmarge inzit. Bovendien waarom zou iemand eentje voor 400 verkopen als je een legitieme zaak hebt waar je er in nederland mindstens 675 voor kan vragen (wat de goedkoopste belgische prijs is)

Mocht het wel werken horen we het natuurlijk graag
Het wantrouwen is er dus niet voor niets.
Er komt geen reactie op de mail en de naam levert enkele hits op uit de fora van opgelicht.nl, radar en kassa.

If it sounds too good to be true... it probably is!

Dan toch zelf maar eentje opscharrelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le-BenZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-12-2011
Vandaag "een order" aan laten maken bij Mobistar Maasmechelen. Volgens de dame achter de toonbank zijn er nog 5 wachtende voor mij en zou het eerder een kwestie van weken dan van maanden zijn....Ik heb de 3GS 16GB besteld, zwart. Zaterdag een witte in mijn handen gehad die ik meteen had mogen meenemen....maar ik heb toch liever de zwarte.

Wel vind ik het trouwens stierenpoep dat je er voor 54 euro accessoires bij moet nemen. Anders worden ze niet verkocht door de betreffende vestiging van Mobistar. De dame wist mij te vertellen "dat zij ze ook zo geleverd kreeg dus zo verkoop ik ze ook door". Ik heb nog gevraagd of deze 'regeling' alleen voor Nederlanders gold aangezien er in de folders van Mobistar niets te vinden is over deze combinatie verkoop.

Ik heb het hoesje en de screenprotector meteen ingeruild voor een dockingstation! Ik ben benieuwd hoe lang het wachten gaat duren!

Never Underestimate the Predictability of Stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:37
Zelf ben ik ook op zoek naar een iPhone 3GS, gezien de slechte verkrijgbaarheid in Belgie ben ik ook online aan het zoeken.

Nu ben ik deze eBay verkoper tegen gekomen die een hele rits aan 32GB Iphone's te koop heeft staan.
http://shop.ebay.nl/massa...from=&_ipg=&_trksid=p4340
Met verzendkosten komt dat neer op ongeveer 560 euro.

Heb de verkoper de volgende vraag gesteld: The iPhones you have on offer are factory unlocked (like those sold in Belgium and Italy)? Or unlocked by jailbreaking them? I'm looking for an iPhone without simlock that is not jailbreaked.
En kreeg als antwoord: Yes it's factory unlocked (from Belgium).

Wat denken jullie? De moeite waard om het te proberen, of kan dit niet anders dan een scam zijn. Er is kopersbescherming want betaling geschied via Paypal. Of voor hetzelfde geld een 16Gb zoeken in Belgie?

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:18

mjl

Ugh

Millert schreef op maandag 23 november 2009 @ 23:37:
Zelf ben ik ook op zoek naar een iPhone 3GS, gezien de slechte verkrijgbaarheid in Belgie ben ik ook online aan het zoeken.

Nu ben ik deze eBay verkoper tegen gekomen die een hele rits aan 32GB Iphone's te koop heeft staan.
http://shop.ebay.nl/massa...from=&_ipg=&_trksid=p4340
Met verzendkosten komt dat neer op ongeveer 560 euro.

Heb de verkoper de volgende vraag gesteld: The iPhones you have on offer are factory unlocked (like those sold in Belgium and Italy)? Or unlocked by jailbreaking them? I'm looking for an iPhone without simlock that is not jailbreaked.
En kreeg als antwoord: Yes it's factory unlocked (from Belgium).

Wat denken jullie? De moeite waard om het te proberen, of kan dit niet anders dan een scam zijn. Er is kopersbescherming want betaling geschied via Paypal. Of voor hetzelfde geld een 16Gb zoeken in Belgie?
Hmm, best nog een kans dat deze uit een gestolen sere komen (onlangs een grote kraak geweest in Belgie ...). Indien we Mobistar kunnen geloven zijn de serie nummers die daar binnen vallen geblokkeerd en dus onbruikbaar .... maar dan nog je hebt kopers bescherming, als het product dus niet werkt krijg je je geld terug ?

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 12:08
Mr_Kite schreef op maandag 23 november 2009 @ 18:39:
naar verluid is hij bij de mediamarkt nog goed verkrijgbaar, maar ik zou even een belronde doen (http://www.mediamarkt.be/shops/map_nl)
Ik heb in oktober 615 EURO voor een witte 16GB 3GS betaald bij MediaMarkt Gent na een wachttijd van ongeveer 4 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
mjl schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 14:22:
[...]

Hmm, best nog een kans dat deze uit een gestolen sere komen (onlangs een grote kraak geweest in Belgie ...). Indien we Mobistar kunnen geloven zijn de serie nummers die daar binnen vallen geblokkeerd en dus onbruikbaar .... maar dan nog je hebt kopers bescherming, als het product dus niet werkt krijg je je geld terug ?
Zojuist een e-mail ontvangen van eBay met daarin het volgende,

Wij hebben opgemerkt dat u onlangs contact hebt gehad met massard1983 via eBay.

Wij vermoeden dat deze eBay-account werd gebruikt om niet toegestane activiteiten op de site uit te voeren. Het is mogelijk dat dit is gebeurd zonder toestemming van de eigenaar van de account. Om de privacy van het lid te beschermen, kunnen we u niet meer informatie geven over de account en de eventuele maatregelen die we hebben genomen.

Soms maken mensen misbruik van eBay-accounts om e-mails te verzenden. In deze e-mails vragen ze andere leden om objecten buiten eBay om te kopen of te verkopen; of ze stellen vragen die geen verband houden met eBay. Dit doen ze in de hoop dat u zult reageren en hen uw e-mailadres en eventuele andere informatie zult geven.

We raden u dan ook aan om niet te reageren op e-mails die u van deze gebruiker ontvangt.

Is dus inderdaad niet helemaal pluis daar 8)7 , alle door hem aangeboden iPods zijn ook verdwenen van eBay.

Goed, vriendin van me studeert in Antwerpen en heeft daar eens rondgekeken naar de 3Gs. Deze hadden ze op meerdere plaatsen op voorraad, bij de Saturn en Mediamarkt kost de 16Gb 575e en de 32Gb 675e.

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb 13-08 een zwarte 16Gb besteld (deels vooruitbetaald) bij Krefel in Belgie. Sta nu bovenaan de wachtlijst. Vind het nu wel erg lang duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl

mjl

Ugh

Millert schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 19:18:
[...]

Zojuist een e-mail ontvangen van eBay met daarin het volgende,

Wij hebben opgemerkt dat u onlangs contact hebt gehad met massard1983 via eBay.

Wij vermoeden dat deze eBay-account werd gebruikt om niet toegestane activiteiten op de site uit te voeren. Het is mogelijk dat dit is gebeurd zonder toestemming van de eigenaar van de account. Om de privacy van het lid te beschermen, kunnen we u niet meer informatie geven over de account en de eventuele maatregelen die we hebben genomen.

Soms maken mensen misbruik van eBay-accounts om e-mails te verzenden. In deze e-mails vragen ze andere leden om objecten buiten eBay om te kopen of te verkopen; of ze stellen vragen die geen verband houden met eBay. Dit doen ze in de hoop dat u zult reageren en hen uw e-mailadres en eventuele andere informatie zult geven.

We raden u dan ook aan om niet te reageren op e-mails die u van deze gebruiker ontvangt.

Is dus inderdaad niet helemaal pluis daar 8)7 , alle door hem aangeboden iPods zijn ook verdwenen van eBay.

Goed, vriendin van me studeert in Antwerpen en heeft daar eens rondgekeken naar de 3Gs. Deze hadden ze op meerdere plaatsen op voorraad, bij de Saturn en Mediamarkt kost de 16Gb 575e en de 32Gb 675e.
Dan zijn dat vast de gestolen iPhones, 'k ben benieuwd in hoeverre we daar nog meer over te horen krijgen. Overigens zijn de door jou genoemde prijzen de standaard prijzen in Belgie. Indien je meer moet betalen kun je een klacht bij mobistar neererleggen (of daar mee onderhandelen dat ze het voor de opgegeven prijzen dient te gaan).

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josh
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-12-2021

Josh

A Cloggy in Norway

psychodweep schreef op maandag 09 november 2009 @ 12:47:
Ik heb wel 10 mobistar winkels / apple resellers gebeld en ze hebben er allemaal geen in voorraad; oftewel hebben ze enkel de 3G. 1 winkel had wel een witte over. (zocht zwarte)
Vandaag heb ik precies hetzelfde geprobeerd. Meer dan 10 winkels gebeld waarvan er slechts 3 opnamen. Alle drie hadden dan hetzelfde verhaal: totaal geen voorraad en een wachttijd van 2 maanden.

Ik ben behoorlijk ten einde raad, maar wil écht geen onofficiele iPhone gaan kopen.

* Josh zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 21:02
Josh schreef op woensdag 25 november 2009 @ 15:21:
[...]

Vandaag heb ik precies hetzelfde geprobeerd. Meer dan 10 winkels gebeld waarvan er slechts 3 opnamen. Alle drie hadden dan hetzelfde verhaal: totaal geen voorraad en een wachttijd van 2 maanden.

Ik ben behoorlijk ten einde raad, maar wil écht geen onofficiele iPhone gaan kopen.

* Josh zucht
Rijd gewoon even naar Antwerpen ofzo, gewoon op voorraad hoor. Ook al zeggen ze van niet. Collega van me heeft er gisteren nog 1 gekocht.

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josh

Josh

A Cloggy in Norway

virtualJac schreef op woensdag 25 november 2009 @ 15:58:
[...]

Rijd gewoon even naar Antwerpen ofzo, gewoon op voorraad hoor. Ook al zeggen ze van niet. Collega van me heeft er gisteren nog 1 gekocht.
Ja, dat vermoeden had ik dus al toen ik dat las in dit topic. Kunnen meer mensen dit verifiëren? Antwerpen is best te doen, maar niet als ik voor niets rij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:48
Josh schreef op woensdag 25 november 2009 @ 15:21:
[...]

* Josh zucht
Geloof niets van dat voorraad verhaal. Ze hebben meestal wel voorraad maar volgens mij hebben ze opeens geen voorraad meer als ze erachter komen dat je uit NL komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josh

Josh

A Cloggy in Norway

dangerpaki schreef op woensdag 25 november 2009 @ 16:03:
[...]

Geloof niets van dat voorraad verhaal. Ze hebben meestal wel voorraad maar volgens mij hebben ze opeens geen voorraad meer als ze erachter komen dat je uit NL komt.
Het lijkt er inderdaad op. Ook op iPhoneclub melden meerdere leden dat ze gewoon (of iemand die ze kennen) zonder problemen een iPhone kunnen kopen in verschillende winkels rondom Antwerpen. Terwijl iedereen aan de telefoon verkondigt dat er een wachtlijst is.

Misschien dat ik een dezer dagen een tripje Antwerpen doe dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
Dat is wat ik ook te horen heb gekregen, dinsdag heeft m'n vriendin voor me rond gekeken in Antwerpen. En bij verschillende zaken (Mediamarkt, Saturn) was de 3GS gewoon op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal morgenvroeg wel eens gaan kijken bij de beide Saturn-winkels in Antwerpen en bij de Mediamarkt. Ik woon in Roosendaal, dus da's vlakbij. Ik begin het wachten een beetje beu te raken.. Ik neigde zelfs even naar een HTC HD2 omdat het zo lang duurt allemaal, maar ik zou net wat liever een iPhone hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
-Mijn fout, zat op de verkeerde pagina :P-

[ Voor 82% gewijzigd door MacorgaZ op 25-11-2009 17:17 ]

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:38

dbzfan

Nee.

http://az-electronic.com/shop/product.php?id_product=21

Kent iemand deze site? Die prijzen kunnen toch niet kloppen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Laatst online: 10:55
@dbzfan: If it sounds to good to be true... It probably is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josh

Josh

A Cloggy in Norway

Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2009 @ 17:15:
Ik zal morgenvroeg wel eens gaan kijken bij de beide Saturn-winkels in Antwerpen en bij de Mediamarkt. Ik woon in Roosendaal, dus da's vlakbij. Ik begin het wachten een beetje beu te raken.. Ik neigde zelfs even naar een HTC HD2 omdat het zo lang duurt allemaal, maar ik zou net wat liever een iPhone hebben..
Laat nog maar even je bevindingen weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hachy
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-09 10:52

Hachy

Laadpas Nerd

Een vriend van mij in Tilburg gaat vrijdag voor mij een rondje Turnhout doen op zoek naar een 3GS 16GB wit. Mocht dat niet lukken dan rij ik zaterdag gewoon naar Antwerpen. Winkels genoeg daar die ze gewoon op voorraad hebben.

Tip: http://www.iphoneclub.nl/...gs-belgie-deel-4-a-7.html

Ioniq5 & Zoe | 13000 Wp | LaadpasTop10.nl | Goedkoperrijden.blogspot.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus als ik het goed begrijp kan ik gewoon (mits op voorraad) een simlock vrije iphone halen in bijv. Antwerpen en een sim-only abonnement afsluiten bij een willekeurige telefoonmaatschappij in Nederland, en dan moet alles zonder problemen werken? Hoe zit dat dan met internet toegang, volgens mij zit dat vaak niet inbegrepen bij sim-only abonnementen of wel?

• Josh

Josh

A Cloggy in Norway

Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2009 @ 23:44:
Dus als ik het goed begrijp kan ik gewoon (mits op voorraad) een simlock vrije iphone halen in bijv. Antwerpen en een sim-only abonnement afsluiten bij een willekeurige telefoonmaatschappij in Nederland, en dan moet alles zonder problemen werken? Hoe zit dat dan met internet toegang, volgens mij zit dat vaak niet inbegrepen bij sim-only abonnementen of wel?
Het internetabonnement moet je apart hierbij nemen. De voorwaarden en benaming hiervan verschilt een beetje per provider, maar bij Vodafone heet het bijvoorbeeld Internet Blox, bij T-mobile heet het web'n'walk bijvoorbeeld. Over het algemeen kost dit net geen €10,- per maand.

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:06
Nou, ik ga morgenochtend dan maar eens een ritje naar antwerpen wagen. Vanuit Utrecht dus ongeveer 1,5 uur rijden. Hoop dan wel echt dat ze ze hebben :-)

• psychodweep
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-06-2023
Je moet es bellen naar The Phonehouse. Ze hebben een centraal nummer en kunnen elke winkel op hun voorraad checken en ze nemen altijd op. Hier in de buurt zijn er 2 shops. Ik belde voor de zwarte versie. In de ene shop hadden ze er nog een tiental (van 16gb), de andere nog 2 (van 32gb).
In belcompany hebben ze em ook als ik me niet vergis.

Verwijderd

MM Antwerpen Keyserley geen voorraad. Alleen 'reservatie'. Nu Saturn Meir proberen

• Shinji
Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 12:50:
MM Antwerpen Keyserley geen voorraad. Alleen 'reservatie'. Nu Saturn Meir proberen
Kan je niet gewoon een shop van mobistar proberen?

Verwijderd

Daar kwam ik niet als eerste langs.. :) Maar leed is geleden: Saturn heeft zwart 16 en 32 voldoende op voorraad. Kon aantallen niet zien. Wit 16 en 32 wordt vanmiddag om 15u in de winkel verwacht. Is binnen, maar nog in magazijn. Ieder ca 15 stuks.

Verwijderd

Aanvulling: betreft vestiging Meir..

Verwijderd

Saturn Wilrijk heeft alleen zwart 16 en 32 gb liggen. Wit wordt volgende week weer verwacht. Ligging van deze winkel is veel gunstiger en parkeren is makkie.. Tenzij je tóch van plan was om te gaan shoppen zou ik deze vestiging aanraden. Succes!

• Retrail
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:39
Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 14:14:
Saturn Wilrijk heeft alleen zwart 16 en 32 gb liggen. Wit wordt volgende week weer verwacht. Ligging van deze winkel is veel gunstiger en parkeren is makkie.. Tenzij je tóch van plan was om te gaan shoppen zou ik deze vestiging aanraden. Succes!
Ze hebben nog wel genoeg voorraad daar denk je?
Aangezien ik morgen vrij ben zit ik ervover te denken om morgen een ritje richting onze zuiderburen te maken.

Verwijderd

@retail: ja hoor, ik verwacht niet dat je voor niets rijdt. Ik zou beginnen in Wilrijk vanwege de veel gunstigere ligging, tenzij je een witte wilt. De 'meir' in Antwerpen is veel lastiger te bereiken met de auto (dure downtown winkelstraat). Lekker op tijd vertrekken, dan heb je voor het weekend je nieuwe gadget..:)

• Shinji
In Brasschaat hadden ze niks meer, in Kappellen wel, alleen wit 32 dus die heb ik nu :-)

• Retrail
Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 15:26:
@retail: ja hoor, ik verwacht niet dat je voor niets rijdt. Ik zou beginnen in Wilrijk vanwege de veel gunstigere ligging, tenzij je een witte wilt. De 'meir' in Antwerpen is veel lastiger te bereiken met de auto (dure downtown winkelstraat). Lekker op tijd vertrekken, dan heb je voor het weekend je nieuwe gadget..:)
Ok dan denk ik dat ik dat maar eens ga proberen morgen. Voor mij gaat het om een Zwarte 16 GB namelijk. Dus zou goed moeten komen dan!

• Josh

Josh

A Cloggy in Norway

Retrail schreef op donderdag 26 november 2009 @ 19:34:
[...]

Ok dan denk ik dat ik dat maar eens ga proberen morgen. Voor mij gaat het om een Zwarte 16 GB namelijk. Dus zou goed moeten komen dan!
NEE! Dat komt niet goed. Ik ging namelijk een paar uur geleden voor precies hetzelfde model, uitverkocht. Ze hadden nog ontzettend veel witten (en er zat een levering van nog eens 40 aan te komen) en de enige zwarte die ze hadden was de 32GB. Ik heb dus 100 euro extra betaald voor een 32GB.

Voor de duidelijkheid dus, Saturn Wilrijk heeft dus:
  • Enorme voorraad, het kastje stond overvol!
  • Maar geen 3GS 16GB zwart
  • Krijgt deze ook niet binnenkort binnen, vertelde de verkoper. Dit is voorlopig de laatste order 16GB die ze gehad hebben.
  • Vriendelijk personeel.
Ik heb geen idee waarom Maykel1972 wel te horen kreeg dat ze nog 16GB zwart hebben, maar wellicht waren dit vandaag de laatsten. De verkoper meldde namelijk dat vandaag de laatste verkocht was. Op advies van Maykel1972 was ik namelijk naar die Saturn gereden. Geen probleem hoor, want ik ben tevreden met mijn 32GB zwart!

[ Voor 15% gewijzigd door Josh op 26-11-2009 21:27 ]

• Retrail
@ Josh
Bedankt!
Dan wordt het toch een ritje antwerpen voor mij. The Phonehouse schijnt er daar dan nog voldoende te hebben volgens psychodweep.

Ik kijk wel, anders maar een 32GB ;)

Verwijderd

Ik zit er ook over te denken dit weekend even een ritje Antwerpen te doen. Anderhalf uurtje rijden vanaf Den Haag is goed te doen lijkt mij. Ben op zoek naar een 32gb, zwart of wit maakt me niet zo veel uit, hoewel wit mijn voorkeur heeft.

Is het aan te raden eerst te bellen en te informeren naar de voorraad, of gewoon een dagje uittrekken en langs een aantal zaken rijden?

Ik zal waarschijnlijk zaterdag gaan rijden, zal mijn ervaring wel even posten hier :)

Verwijderd

Ik vrees dat Saturn Wilrijk de laatste 16GB zwart heeft verkocht nadat ik langs was geweest om te vragen wat er zoal nog lag. Er waren toen nog 'enkele' 16GB-modellen aanwezig, maar ik kreeg echt uitgelegd dat er geen witte zouden zijn; deze zouden volgende week pas weer komen.

Wellicht dat ik morgen voor een collega nog een keer terugrijd (weet ik morgenvroeg definitief) maar dat zou voor een zwarte 16GB zijn.. Wilrijk kan ik dus overslaan; goed om te weten.

Als ik iets nieuws hoor, post ik wederom meteen als ik buiten de winkel sta..

@retrail: ik weet niet hoe laat jij gaat, maar als je een telefoon met internet mee kunt nemen is dat misschien wel handig.. we kunnen elkaar een beetje op de hoogte houden dan..:)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2009 22:36 ]

• Retrail
@ Maykel1972

Ik zal aan het begin van de middag gaan rijden vanuit omgeving Utrecht.
Ik heb atm een Xperia, die neem ik mee dus heb gewoon internet op zak! Zal het topic in de gaten houden en updaten als ik wat meer info heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc P
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-11-2024
Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 22:26:
Ik zit er ook over te denken dit weekend even een ritje Antwerpen te doen. Anderhalf uurtje rijden vanaf Den Haag is goed te doen lijkt mij. Ben op zoek naar een 32gb, zwart of wit maakt me niet zo veel uit, hoewel wit mijn voorkeur heeft.

Is het aan te raden eerst te bellen en te informeren naar de voorraad, of gewoon een dagje uittrekken en langs een aantal zaken rijden?

Ik zal waarschijnlijk zaterdag gaan rijden, zal mijn ervaring wel even posten hier :)
In Antwerpen kun je naar de Media Markt, de Saturn, de phonehouse, meerdere mobistar filialen allemaal bij de Meir en de Keizerlei. Een wandeling van maximaal een half uurtje, kun je al die adressen bezoeken.
Daarnaast kun je in Antwerpen dan ook nog eens enorm lekker eten en winkelen. Vergeet bij de Saturn ook niet even de feestzaal in te lopen, daar zit een soort bali waar ze ook apple verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenvdnberg
  • Laatst online: 11-09 13:05
Marc P schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 14:48:
[...]

In Antwerpen kun je naar de Media Markt, de Saturn, de phonehouse, meerdere mobistar filialen allemaal bij de Meir en de Keizerlei. Een wandeling van maximaal een half uurtje, kun je al die adressen bezoeken.
Daarnaast kun je in Antwerpen dan ook nog eens enorm lekker eten en winkelen. Vergeet bij de Saturn ook niet even de feestzaal in te lopen, daar zit een soort bali waar ze ook apple verkopen.
Wat betaal je nu voor deze Iphone in Antwerpen? Weet je toevallig de prijzen voor de 16gb en 32gb? Anders rij ik er ook even langs.. :)

Volgens mij 575 voor 16gb en 675 voor 32gb right?

[ Voor 3% gewijzigd door jeroenvdnberg op 27-11-2009 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodweep
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-06-2023
jeroenvdnberg schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 14:55:
[...]
Volgens mij 575 voor 16gb en 675 voor 32gb right?
Dat is correct.
Retrail schreef op donderdag 26 november 2009 @ 22:11:
The Phonehouse schijnt er daar dan nog voldoende te hebben volgens psychodweep.
Nee, dat weet ik niet. Ik woon niet in de buurt van Antwerpen. Je belt best even naar hun centraal nr (op de site). De filialen zelf hebben geen telnr. Alle communicatie gebeurt via 1 nr (in Brussel)

[ Voor 50% gewijzigd door psychodweep op 27-11-2009 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retrail
Vandaag 3GS Zwart gekocht bij Saturn in Antwerpen. Ze hebben die nog voldoende op voorraad. Ook de 16 en 32 GB versie van de witte zijn daar nog genoeg. Mocht je interesse hebben in een zwarte 16GB moet je even verder zoeken ben ik bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Retrail schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 19:10:
Vandaag 3GS Zwart gekocht bij Saturn in Antwerpen. Ze hebben die nog voldoende op voorraad. Ook de 16 en 32 GB versie van de witte zijn daar nog genoeg. Mocht je interesse hebben in een zwarte 16GB moet je even verder zoeken ben ik bang!
Ben je bij die Saturn in Wilrijk geweest? Ik ga denk ik morgen even snel langs!

Even een stomme vraag misschien, pinnen in belgië is geen probleem? Na wat slechte ervaringen in Duitsland en Spanje ben ik een beetje terughoudend met pinnen in het buitenland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retrail
Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 21:41:
[...]

Ben je bij die Saturn in Wilrijk geweest? Ik ga denk ik morgen even snel langs!

Even een stomme vraag misschien, pinnen in belgië is geen probleem? Na wat slechte ervaringen in Duitsland en Spanje ben ik een beetje terughoudend met pinnen in het buitenland
Nee, bij de Saturn op de Neir in Antwerpen Centrum. In België is het geen punt om te pinnen. Werkt exact hetzelfde als in Nederland alleen moest ik ipv mijn magneetstrip de chip al gebruiken daar voor pinnen.

Succes als je vandaag gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Retrail schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 10:13:
[...]

Nee, bij de Saturn op de Neir in Antwerpen Centrum. In België is het geen punt om te pinnen. Werkt exact hetzelfde als in Nederland alleen moest ik ipv mijn magneetstrip de chip al gebruiken daar voor pinnen.

Succes als je vandaag gaat.
Heb zojuist een witte 32gb gehaald bij Saturn in Wilrijk. Kan de zaak iedereen aanraden, vriendelijk personeel, makkelijk parkeren. Zover ik kon zien was er meer dan genoeg op voorraad, zowel 16 als 32 in beide kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-08 00:14
Tegenstrijdige berichten steeds over de Saturn in Wilrijk, niet qua klantvriendelijkheid maar qua voorraad. Of verschilt die van dag tot dag? Josh zegt even hierboven dat de 16GB niet te krijgen is bij de Saturn in Wilrijk namelijk.
Ik wil binnenkort ook voor deze versie naar Belgie toe gaan namelijk..

In retrospect, it was inevitable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet hoeveel ze er per dag over de toonbank schuiven, maar het is een onmetelijk grote zaak en bijzonder druk toen ik er was, ik kon amper door de gangpaden lopen. Het kan best zijn dat ze elke dag of elke 2 dagen een nieuwe lading binnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenvdnberg
Oké, besluit staat vast, binnenkort ook maar even ritje naar Antwerpen maken. Maar weet iemand toevallig of er nog leuke sinterklaas / kerst aanbiedingen zijn te verwachten binnen nu en een aantal weken? Meestal worden deze niet van te voren bekend gemaakt maar misschien heeft iemand ergens iets gehoord?

Want misschien is het dan verstandig om toch nog even geduld op te brengen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik geef het denk ik op met die iphone van HCW hoor je niks meer en om nou helemaal naar belgie te rijden van uit enschede is mij een beetje te veel van het goede.

En de iphones via via zijn nu er 4000 gejat zijn ook niet echt betrouwbaar meer:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze mail net binnengekregen van HCW

Wednesday, December 02, 2009 1:53:57 PM

Beste klant,

U heeft ons gevraagd u op de hoogte te brengen van de beschikbaarheid van het volgende product(en):

Apple iPhone 3GS - 16 GB - Black
Met plezier laten we u weten dat het artikel(s) vanaf nu besteld kan worden. Als u nog vragen heeft kunt u steeds terecht op info@hcw.be of in onze winkels.

We zien uw bestelling tegemoet. Hartelijk dank voor het gestelde vertrouwen!

Met vriendelijke groet,

Het HCW-team

Helaas is mijn spaargeld al aan andere dingen opgegaan in de tussentijd, maar misschien biedt dit hoop voor iedereen die nog bij hen op de waitinglist staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Zijlstra.
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-07 17:22
Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2009 @ 16:02:
Exact dezelfde gekregen =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2009 @ 16:02:

Wednesday, December 02, 2009 1:53:57 PM

Beste klant,

U heeft ons gevraagd u op de hoogte te brengen van de beschikbaarheid van het volgende product(en):

Apple iPhone 3GS - 16 GB - Black
Met plezier laten we u weten dat het artikel(s) vanaf nu besteld kan worden. Als u nog vragen heeft kunt u steeds terecht op info@hcw.be of in onze winkels.

We zien uw bestelling tegemoet. Hartelijk dank voor het gestelde vertrouwen!

Met vriendelijke groet,

Het HCW-team

Helaas is mijn spaargeld al aan andere dingen opgegaan in de tussentijd, maar misschien biedt dit hoop voor iedereen die nog bij hen op de waitinglist staat
Klopt, ze hebben bij HCW een lading binnen gehad en zijn nu aan het uiteveren. Dus als het goed is krijg ik eind deze week of begin volgende week mijn iPhone eindelijk binnen. Dat is me nu met alle zekerheid toegezegd. En die dingen worden nu ook al verstuurd. Dus dat is heel mooi. Ik hoop dat hij deze week al binnen komt en dat ik er eindelijk gebruik van kan maken. Komt erg goed uit. Want m'n Debitel abo moet voor 9 December opgezegd worden en voor die datum moet ook m'n nieuwe operator al dorgeven bij Debitel dat er sprake is van nummerbehoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook dezelfde mail gehad.. Even naar een HCW-winkel gebeld om te vragen of een (nieuwe) bestelling dan ook echt meteen verzonden wordt c.q. afgehaald kan worden, maar dat is niet het geval; er staan nog veel bestellingen open en die gaan voor. Een collega wilde een oude order van mij wel overnemen (15 sept.). De vriendelijke man aan de telefoon verwachtte morgen een nieuwe zending en zou dan misschien iets kunnen leveren. Zal morgen nog wel eens bellen maar heb er niet veel hoop op. Lijkt erop dat HCW niet direct als eerste toestellen krijgt op het moment dat Mobistar een zending binnenkrijgt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenvdnberg
Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2009 @ 22:14:
Ik heb ook dezelfde mail gehad.. Even naar een HCW-winkel gebeld om te vragen of een (nieuwe) bestelling dan ook echt meteen verzonden wordt c.q. afgehaald kan worden, maar dat is niet het geval; er staan nog veel bestellingen open en die gaan voor. Een collega wilde een oude order van mij wel overnemen (15 sept.). De vriendelijke man aan de telefoon verwachtte morgen een nieuwe zending en zou dan misschien iets kunnen leveren. Zal morgen nog wel eens bellen maar heb er niet veel hoop op. Lijkt erop dat HCW niet direct als eerste toestellen krijgt op het moment dat Mobistar een zending binnenkrijgt..
Wel makkelijk dat je bij hun tenminste (goedkoop) online kunt bestellen, maar als jou bestelling al vanaf 15 september staat te wachten..vind ik het toch wel erg lang duren voordat ze iets verzenden..
Toch maar langs de winkels rijden denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
Afgelopen week vrijdag in Vise, kwartiertje van Maastricht, de Mobistar winkel binnen gelopen. Verkoper vertelde me dat hij ze woensdag binnen zou krijgen, eentje gereserveerd en vandaag op kunnen halen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louise525
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-04 14:06
Ook ik heb een mail van HCW gekregen, dat de iPhone 32 GB wit op voorraad is. Ik heb deze bij hun in bestelling staan sinds eind oktober. Ik zou dan binnenkort een verzendbericht moeten ontvangen, als het goed is tenminste, het zal mij benieuwen.

Mac Mini i5 Late 2012 / Dell XPS 15 i5 L502 FHD GTM525 / Dell U2711 /Nexus 6 64 GB White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Louise525 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 14:50:
Ook ik heb een mail van HCW gekregen, dat de iPhone 32 GB wit op voorraad is. Ik heb deze bij hun in bestelling staan sinds eind oktober. Ik zou dan binnenkort een verzendbericht moeten ontvangen, als het goed is tenminste, het zal mij benieuwen.
Ja ik wacht dus ook nog steeds op het verzendbericht. Volgens een van de heren daar worden de iphones verspreid over gisteren en vandaag verzonden. Dus ik hoop dat ik dat mailtje krijg en dat die dingen richting mij komen. Heb namelijk nog maar erg kort om m'n debitel abo op te zeggen en Vodafone aan te vragen. Dus dat hij morgen op de mat zou liggen is wel erg makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louise525
Ik heb mijn iPhone bij HCW met mijn creditcard besteld, dus ik heb net even gekeken of er al iets gedeclareerd was. En jawel, HCC heeft het hele bedrag al op 1 december geincasseerd van mijn CC, dus vooruitlopend op het verzendbericht. Maar in ieder geval weet ik nu zeker dat er daar iets gebeurt.!

Mac Mini i5 Late 2012 / Dell XPS 15 i5 L502 FHD GTM525 / Dell U2711 /Nexus 6 64 GB White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Louise525 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 15:37:
Ik heb mijn iPhone bij HCW met mijn creditcard besteld, dus ik heb net even gekeken of er al iets gedeclareerd was. En jawel, HCC heeft het hele bedrag al op 1 december geincasseerd van mijn CC, dus vooruitlopend op het verzendbericht. Maar in ieder geval weet ik nu zeker dat er daar iets gebeurt.!
Had je al een mailtje gekregen dat je toestel was verstuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HCW heeft blijkbaar toch wel een leuke zending binnengekregen. Mijn oude bestelling van 15 sept stond nog steeds in hun systeem en vanmiddag heb ik een mail gekregen met de mededeling dat ik een zwarte 16 gb af kan halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 21:02
Net ff langs mobistar centre hier in Antwerp gelopen, alle modellen nog verkrijgbaar :)

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louise525
dangerpaki schreef op donderdag 03 december 2009 @ 15:40:
[...]

Had je al een mailtje gekregen dat je toestel was verstuurd?
Nee, misschien dat dat nog een paar dagen gaat duren?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-09 23:04
Zojuist deze mail ontvangen van HCW:

Geachte klant,

Hierbij willen wij u informeren over de huidige status van uw bestelling.
Het door u bestelde toestel is binnengekomen en mag worden afgehaald!

Vanwege de enorme populariteit van de iPhones en de lange wachttijden zien wij ons genoodzaakt uw bestelling maar tot ten laatste donderdagavond 17 december opzij te laten staan.
Als u hier voor de vooropgestelde datum niet kan geraken, mag u mij dat altijd per kerende laten weten en dan verlengen wij de termijn voor u.

Ref.:FXXXXXXXXX

------------------------------------------------------------

PXXXX Apple iPhone 3GS - 16 GB - Black
aantal door u besteld: 1
aantal voor u in reservatie op dit moment: 1

------------------------------------------------------------

Vriendelijke groeten,

Het salesteam van Het Computerwinkeltje

Het heeft mij helaas wat te lang geduurd, en inmiddels ben ik al een tijdje voorzien en een happy user!

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.26 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V153 - CT003 V117 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louise525
Zojuist is mijn iPhone thuisbezorgd! Dit was een bij HCW via CC betaalde bestelling van eind oktober, echter zonder dat er eerst een verzendmelding of andere vooraankondiging is gekomen.
Zo meteen ga ik 'm maar eens op mijn gemakje uitpakken. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zer0l
Netjes! Ik ging ook is even bij die HCW kijken en ik probeer hem daar te reserveren alleen krijg ik bij de laatste fase: bestelbon, alleen een datum, alle overige gegevens staan niet ingevuld, ik kan verder nergens meer op klikken en krijg geen email tot nu toe. Hoort dit zo of doe ik iets fout?
Wil hem bij Schoten gaan reserveren, dan word het niet een onzeker ritje naar Antwerpen en ik kan wel even wachen. Wil hem eind december begin januari gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:52
Kan iemand mij het voordeel vertellen om een losse iphone te halen?
Ik snap dat hij simlock vrij is maar verder zie ik niet echt voordelen.
een NL Abbo is toch veel goedkoper dan een losse iphone+simonly abbo of vergis ik me hier?

ik heb het dan over een standaard goedkope abbo van 5-10 euro voor bellen en 10 euro internet

[ Voor 17% gewijzigd door Bexxerz op 04-12-2009 11:00 . Reden: bijgewerkt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zer0l
Remcov250 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 10:59:
een NL Abbo is toch veel goedkoper dan een losse iphone+simonly abbo of vergis ik me hier?

ik heb het dan over een standaard goedkope abbo van 5-10 euro voor bellen en 10 euro internet
Volgens mij zijn er hier al meerdere voorbeeld berekeningen van gegeven. Maar als je een 5 euro abonnement voor bellen kan regelen en daar een gratis Iphone bij krijgt ben ik natuurlijk heel erg benieuwd daarnaar! Wie niet, eigenlijk ;).
Niet dat ik daar overigens genoeg aan zal hebben maar dat achterwege gelaten.

[ Voor 5% gewijzigd door zer0l op 04-12-2009 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenvdnberg
Remcov250 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 10:59:

Er zijn natuurlijk ook altijd mensen die nog aan hun contract vast zitten maar wel toe zijn aan een nieuwe telefoon..voor hun is het dan wel aantrekkelijk om een losse Iphone te halen in België..
En natuurlijk wat Cyrill zegt, zo'n goedkoop abonnement met een gratis Iphone, ga je volgens mij niet vinden!

[ Voor 7% gewijzigd door jeroenvdnberg op 04-12-2009 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Mijn iphone is bezorgd!!! hahahah super cool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
-Cyril- schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 11:05:
[...]

Volgens mij zijn er hier al meerdere voorbeeld berekeningen van gegeven. Maar als je een 5 euro abonnement voor bellen kan regelen en daar een gratis Iphone bij krijgt ben ik natuurlijk heel erg benieuwd daarnaar! Wie niet, eigenlijk ;).
Niet dat ik daar overigens genoeg aan zal hebben maar dat achterwege gelaten.
Sorry voor beetje onduidelijk heid.
ik bedoel:
losse iphone + goedkope simonly bel+inet = 675 + (15x24)= 1035
iphone abbo (tmobile i150) = 200 + (30x25) = 920
Dat is 115 euro bespaard. toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Remcov250 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 11:13:
[...]

ik bedoel:
Je bespaart dan wel 115 euro, maar als in jou omgeving t-mobile slecht bereik is, dan is het die 115 euro meer cker wel waard voor veel mensen hier.

Het gaat de meesten hier ook niet om het goedkoopst, maar om een andere provider :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl

mjl

Ugh

[...]

ik bedoel:
Super Sim Only bij vodafone is 13,50 per maand (inclusief internet en 200 minuten of SMS). Komt op 999 euro voor 2 jaar. Ik heb het er wel voor over, internet werkt super en nagenoeg overal.

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louise525
-Cyril- schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 10:42:

Wil hem bij Schoten gaan reserveren, dan word het niet een onzeker ritje naar Antwerpen en ik kan wel even wachen. Wil hem eind december begin januari gaan halen.
Waarom laat je 'm niet thuisbezorgen? Dat kost € 2 (echt waar ook al is het bijna niet te geloven) en dan wordt hij bezorgd als pakketje (handtekening zetten voor ontvangst).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
[...]

ik bedoel:
Losse iphone BTW vrij uit belgie. reken even 100 euro minder. Voor de 13,50 heb je bij vodafone al een abo die beter is dan de tmob 30 euro abo. En ze hebben sneller internet. Laatste tijd wel vaak storing helaas.
mjl schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 11:39:
[...]

Super Sim Only bij vodafone is 13,50 per maand (inclusief internet en 200 minuten of SMS). Komt op 999 euro voor 2 jaar. Ik heb het er wel voor over, internet werkt super en nagenoeg overal.
Er zit daar een sms verdubbelaar bij he. Dus 400 smsjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
mjl schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 11:39:
[...]

wow die actie kon ik nog niet :) maar ziet er inderdaad naar uit dat ik een bezoekje naar onze buurland moet maken binnenkort :D bedankt voor de info allemaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobophile
  • Laatst online: 15:36
Nou, gisteravond heb ik ook maar een iPhone 16GB besteld bij HCW. Het wordt de vervanger van mijn Treo 680.

Nu kreeg ik vandaag een mailtje met de volgende tekst:
Geachte klant,

Hierbij willen wij u informeren over de huidige status van uw bestelling.

Wij hebben recent onze wachtlijst kunnen wegwerken voor de meeste types iPhones. Helaas hebben wij op dit moment geen stock meer beschikbaar. Het is onduidelijk wanneer een nieuwe zending iPhones beschikbaar zal zijn. Gelieve dus rekening te houden met het eventueel uitlopen van de levertermijn. Alvast bedankt voor uw begrip.
Hier had ik al rekening gehouden, dus dat was geen teleurstelling.

Maar tot mijn verbazing zie ik net op de website bij de iPhone 16GB Black staan dat 'ie 'in stock' is in drie steden. Bovendien staat er
Leveringstermijn: Nu bestellen > Woensdag geleverd
Ik neem toch aan dat als ze die dingen toch op voorraad hebben, ze wel zo vriendelijk zullen zijn een exemplaar in een envelop te proppen en naar ondergetekende te sturen?

Ik heb nu toch wel enige hoop dat 'ie er binnenkort is eigenlijk. Nou ja, we zien wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenvdnberg
Phobophile schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 17:28:
Nou, gisteravond heb ik ook maar een iPhone 16GB besteld bij HCW. Het wordt de vervanger van mijn Treo 680.

Nu kreeg ik vandaag een mailtje met de volgende tekst:

[...]

Hier had ik al rekening gehouden, dus dat was geen teleurstelling.

Maar tot mijn verbazing zie ik net op de website bij de iPhone 16GB Black staan dat 'ie 'in stock' is in drie steden. Bovendien staat er
[...]

Ik neem toch aan dat als ze die dingen toch op voorraad hebben, ze wel zo vriendelijk zullen zijn een exemplaar in een envelop te proppen en naar ondergetekende te sturen?

Ik heb nu toch wel enige hoop dat 'ie er binnenkort is eigenlijk. Nou ja, we zien wel...
Beetje tegenstrijdig inderdaad, bovenaan staat vandaag besteld woensdag in huis, maar onderaan staat dat er leveringsproblemen zijn...ik ga hem toch maar bestellen denk ik.. :)

edit: bij de witte versie staat 10 dagen levertijd, bij de zwarte is vandaag besteld woensdag in huis :)

[ Voor 5% gewijzigd door jeroenvdnberg op 04-12-2009 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobophile
Nou ja dat is het inderdaad, omdat de levertijd ook zo expliciet afwijkt van wat er bij andere modellen staat. Bovendien was deze versie gisteravond/nacht toen ik 'm bestelde nergens op voorraad. Dus als die nu op bepaalde plekken wel op voorraad staat, moet dat toch het gevolg zijn van een statusupdate i.p.v. een status-achterstand... Denk ik dan (met de wens als vader van de gedachte :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

---

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2009 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iphone 32 GB 3GS zojuist opgehaald voor 600 euries, jailbreaked en simlockvrij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobophile
Verwijderd schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 13:02:
iphone 32 GB 3GS zojuist opgehaald voor 600 euries, jailbreaked en simlockvrij!
Je bedoelt jailbroken als in 'geen pc nodig na een reboot'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retrail
Phobophile schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 14:05:
[...]

Je bedoelt jailbroken als in 'geen pc nodig na een reboot'?
Zit er dik in. Ik ga er voor 600 euro niet vanuit dat het een nieuwe is. Aangezien dat model nieuw in België 675 euro kost.

Dan zal het waarschijnlijk een ouder model zijn en dus gewoon normaal jailbreak-baar met blackra1n.

Nu wachten tot ze een jailbreak verzinnen voor de nieuwste modellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:35
Heeft iemand ervaring met de volgende verkoper?

http://link.marktplaats.nl/302528358

Ik weet; If it looks to good to be true, it probably is. Maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
Lizardz schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 19:18:
Heeft iemand ervaring met de volgende verkoper?

http://link.marktplaats.nl/302528358

Ik weet; If it looks to good to be true, it probably is. Maar toch.
Serieus, gewoon niet doen. Ventje is 1 dag actief op Marktplaats en iets wat normaal €600 kost nu voor €250 :?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Mute schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 19:22:
[...]

Serieus, gewoon niet doen. Ventje is 1 dag actief op Marktplaats en iets wat normaal €600 kost nu voor €250 :?
Ja dacht ik dus ook al. Maar het ziet er ook gewoon TE goed uit. Weet iemand anders dan een goedkope Iphone 3GS 16GB ( 8GB 3GS is er niet toch ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobophile
Lizardz schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 19:33:
[...]

Ja dacht ik dus ook al. Maar het ziet er ook gewoon TE goed uit. Weet iemand anders dan een goedkope Iphone 3GS 16GB ( 8GB 3GS is er niet toch ?)
Ik heb ook een tijdje marktplaats afgeschuimd in de hoop een relatief goedkope GS te vinden. Hier en daar gereageerd, maar als 'ie aan de goedkope kant is, word je altijd opgelicht. Op een zeker moment vroeg ik me af waarom ik in 's hemelsnaam dacht/hoopte een goedkope 3GS te kunnen vinden. Waarom zou je zo'n ding verkopen voor een te laag bedrag? Die dingen zijn niet aan te slepen. Voor een unlocked exemplaar kun je met gemak €500 euro krijgen. Hoeft 'ie maar een dag voor op marktplaats te staan. Misschien dat je een vriend of familielid een geinig prijsje gunt, maar waarom zou je zo'n ding honderden euro's onder de aanschafprijs en daadwerkelijke waarde verkopen aan een volslagen vreemde?

Je gaat die iPhone niet goedkoop vinden. Ik kreeg een sik van mijn marktplaatsobsessie, heb de knoop doorgehakt en het ding in België besteld... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Bij welke winkel en voor welk bedrag ( evt model )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:30

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Phobophile schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 21:24:
[...]

Ik heb ook een tijdje marktplaats afgeschuimd in de hoop een relatief goedkope GS te vinden. Hier en daar gereageerd, maar als 'ie aan de goedkope kant is, word je altijd opgelicht. Op een zeker moment vroeg ik me af waarom ik in 's hemelsnaam dacht/hoopte een goedkope 3GS te kunnen vinden. Waarom zou je zo'n ding verkopen voor een te laag bedrag? Die dingen zijn niet aan te slepen. Voor een unlocked exemplaar kun je met gemak €500 euro krijgen. Hoeft 'ie maar een dag voor op marktplaats te staan. Misschien dat je een vriend of familielid een geinig prijsje gunt, maar waarom zou je zo'n ding honderden euro's onder de aanschafprijs en daadwerkelijke waarde verkopen aan een volslagen vreemde?

Je gaat die iPhone niet goedkoop vinden. Ik kreeg een sik van mijn marktplaatsobsessie, heb de knoop doorgehakt en het ding in België besteld... ;)
Das mijn probleem nou ook. Marktplaats staat genoeg, maar of het te vertrouwen is.... vaak niet, en dan voor 200 euro al helemaal niet 8)7

Ben zelf op zoek naar zo'n 3gs maar heb geen kans om naar belgie zelf te gaan om er 1 te halen... als je hem besteld wat zijn de ervaringen? Want ik lees dat dit soms echt lang kan duren levertijd onbekend ect... Ik heb er echt snel nodig (nu niets meer) Iemand tips of iets?

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobophile
Ik heb ook geen zin naar België te rijden. N.a.v. dit topic heb ik mijn iPhone bij www.hcw.be besteld. Nog niet binnen, maar volgens mij zijn de ervaringen hier goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Retrail schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 18:15:
[...]

Zit er dik in. Ik ga er voor 600 euro niet vanuit dat het een nieuwe is. Aangezien dat model nieuw in België 675 euro kost.

Dan zal het waarschijnlijk een ouder model zijn en dus gewoon normaal jailbreak-baar met blackra1n.

Nu wachten tot ze een jailbreak verzinnen voor de nieuwste modellen...
Hoe zie ik of het het nieuwste model is?

Cyndia staat erop, werkt als een zonnetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

Misschien dat het sommigen kan helpen: in Belgisch Limburg heb je vaak wat meer kans om nog iPhones te vinden dan in de winkels in en rond Antwerpen. Vooral de wat kleinere steden hebben blijkbaar regelmatig stock liggen (heb ik allemaal van een collega van mij die ook op zoek was naar een iPhone).
Een tijdje geleden hadden ze er +10 op voorraad bij het Mobistar Center in Tongeren.
Op de website van Mobistar kan je de gegevens van de winkel opzoeken zodat je eerst eens kan informeren voordat je je reis aanvangt. ;)

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Phobophile schreef op zondag 06 december 2009 @ 00:28:
Ik heb ook geen zin naar België te rijden. N.a.v. dit topic heb ik mijn iPhone bij www.hcw.be besteld. Nog niet binnen, maar volgens mij zijn de ervaringen hier goed. :)
Jawel zeker goede ervaringen, goede gasten daar. Echt super geduldig en super service.
Heb de mijne van de week van ze binnen gehad, maar stond wel even op de wachtlijst.

EDIT: ik ga dit topic trouwen verlaten, ik zit het anders alleen maar te vervuilen en aangezien ik mijn iphone al binnen heb heb ik hier niets meer te zoeken. Ik wens jullie veel succes met het kopen van jullie iphones.

[ Voor 19% gewijzigd door dangerpaki op 06-12-2009 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenvdnberg
dangerpaki schreef op zondag 06 december 2009 @ 10:53:
[...]

Jawel zeker goede ervaringen, goede gasten daar. Echt super geduldig en super service.
Heb de mijne van de week van ze binnen gehad, maar stond wel even op de wachtlijst.

EDIT: ik ga dit topic trouwen verlaten, ik zit het anders alleen maar te vervuilen en aangezien ik mijn iphone al binnen heb heb ik hier niets meer te zoeken. Ik wens jullie veel succes met het kopen van jullie iphones.
Mijn Iphone staat er sinds vrijdag ook in bestelling, nu maar hopen dat er snel (in elk geval voor de kerst....) geleverd wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even over de BTW vrij aanschaf vanuit Beglie (of is dit het verkeerde topic daarvoor?)

Ik kreeg vrijdag van HCW dit bericht nav een vraag van mij:

"De btw moet in de winkel betaald worden, maar wij schrijven deze terug over als u de factuur afgetekend en met stempel aan de douane aan ons overhandigd."

Klopt dit? Lijkt me zo'n gedoe om weer helemaal met de douane te gaan lopen schakelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phobophile
Net op de site gekeken en nu is de 16GB in drie vestigingen op voorraad. Dat is dus meer dan eerst. Ik weet het niet jongens, maar volgens mij is er toch weinig reden om maanden te wachten voor ze die iPhones opsturen naar de mensen die 'm besteld hebben... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:30

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Phobophile schreef op maandag 07 december 2009 @ 10:15:
Net op de site gekeken en nu is de 16GB in drie vestigingen op voorraad. Dat is dus meer dan eerst. Ik weet het niet jongens, maar volgens mij is er toch weinig reden om maanden te wachten voor ze die iPhones opsturen naar de mensen die 'm besteld hebben... :)
Ik zit ook aan te denken om te bestellen bij die site. Staat idd dat als je de 32gb besteld er vrijdag bezorgd. Is dit alleen maar voor belgie, en dat er andere levertijden zijn voor NL? Wat is de ervaring met de wachttijd bij deze site? Want heb nu helemaal geen telefoon, dus als ik bestel zou die dan ook daadwerkelijk vrijdag binnen zijn (kan ook iets later natuurlijk, maar niet pas na de kerst ofzo?)

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 14:11

Kju

Nadat ik een aantal maal op mp had geboden zag ik in dat het geen nut had. Mensen bieden vaak rond 500 voor een 16GB en de verkopers hebben vaak niet eens een bon of aankoopbewijs als ze het toestel met een verlenging hebben gekregen.

Omdat ik zaterdagavond toch naar de bios ging in Antwerpen ben ik maar eerder op de middag vertrokken om te winkelen in Antwerpen. Als ik toevallig geluk had met een iphone was het mooi meegenomen. Liep de Media Markt binnen, daar was het alleen nog maar op bestelling. Mobistar en Phonehouse hadden geen voorraad. Bij de Saturn op Meir was het gelukkig wel raak. Ik heb een witte 32 GB gehaald, precies wat ik wilde :D

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc P
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-11-2024
Mother_Goozz schreef op maandag 07 december 2009 @ 10:37:
[...]

Ik zit ook aan te denken om te bestellen bij die site. Staat idd dat als je de 32gb besteld er vrijdag bezorgd. Is dit alleen maar voor belgie, en dat er andere levertijden zijn voor NL? Wat is de ervaring met de wachttijd bij deze site? Want heb nu helemaal geen telefoon, dus als ik bestel zou die dan ook daadwerkelijk vrijdag binnen zijn (kan ook iets later natuurlijk, maar niet pas na de kerst ofzo?)
Bij mij werd het pakket de dag na verzending al aangeboden. Puntje van aandacht is dat de courier die ze gebruiken niet in het weekend aanbied.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.