[iPhone 3GS] Importeren en / of losse koop - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 108.407 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Fatal
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:37
Cozm0 schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 11:28:
[...]

Nieuwe bootrom is (nog) niet te jailbreaken, de nieuwe bootrom versies worden sinds een dikke week verscheept door Apple.
Voor zover ik weet kan je in .US en .CA alleen iPhones MET abbo krijgen, worden in de winkel geactiveerd.
Als jij geen gezeur wil met unlocken zit je vast aan factory unlocked iPhones die je alleen kan krijgen in Belgie of Italie.
dan wordt het waarschijnlijk toch belgie.
Dat jail breaken hoeft voorlopig toch nog niet persee voor mij.
Maar die nieuwe bootrom is dus de 3.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-09 11:24
Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 15:28:
@SanderPS3.. same here!
ik ben ook wel geinteresseerd.

Mobistar in Merksplas is alweer door zijn voorraad heen :(
HCW in Mechelen ook.
roeni1 schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 14:54:
[...]

Wil je wel Dm'en maar dat gaat niet...
roeni1 [at]gmail.com
Jullie ; voeg mij maar toe op msn : sanderhudepohl APENSTAARTJE online PUNT nl

Of mailen mag ook natuurlijk :) !!

[ Voor 3% gewijzigd door Bloemstukje op 22-10-2009 16:29 ]

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Shinji schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 15:49:
[...]

Niemand die weet of push notifications werkt op een belgische iPhone met KPN in nederland?
Waarom denk je dat dat niet werkt is een betere vraag :P

M.a.w. ja werkt prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:03
Gaat via de server van apple. Jouw internet verbinding maakt niet uit (als je maar niet jailbreaked+hacktivate :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:10
Ik dacht dat naar aanleiding van deze beschuldigingen van een ontwikkelaar:
nieuws: 'Apple blokkeert push-notificaties bij unlockte iPhones'

Echter daarna nooit echt meer wat over gehoord dus vandaar mijn vraag :)

Maar dan weet ik genoeg en wordt het binnenkort naar belgie rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 21:02
The Fatal schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 16:19:
[...]

dan wordt het waarschijnlijk toch belgie.
Dat jail breaken hoeft voorlopig toch nog niet persee voor mij.
Maar die nieuwe bootrom is dus de 3.1?
Zag dat ze in Kapellen voorraad hadden bij één of andere telefoonwinkel van een Belgische provider. In overdekte winkelcentrumpje. Is net over de grens. Was daar voor me werk.

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Iphone van Merksplas is met versie 3.1

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2009 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:26

mjl

Ugh

Shinji schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 18:57:
Ik dacht dat naar aanleiding van deze beschuldigingen van een ontwikkelaar:
nieuws: 'Apple blokkeert push-notificaties bij unlockte iPhones'

Echter daarna nooit echt meer wat over gehoord dus vandaar mijn vraag :)

Maar dan weet ik genoeg en wordt het binnenkort naar belgie rijden.
Ja dat is alleen voor illegaal geunlockte iphones (die krijgen een of andere ID van een officiele ge-unlockte phone die dan dus niet klopt ...) Voor de iPhones in Belgie is dit dus inderdaad niet van toepassing, deze mogen met iedere provider gebruikt worden dus hebben dit probleem niet.

Success met zoeken, ik hoorde van de week van een collega dat de Mobistar winkels in Antwerpen ondertussen al geen bestellingen meer aannemen en een wachtijd hebben van 2-3 maanden. Maar goed, dat is van horen zeggen .... als ik hier zo lees valt het buiten de grote steden dus wel mee.

[ Voor 15% gewijzigd door mjl op 22-10-2009 22:56 ]

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:33
Nu maar hopen dat HCW snel mijn 2x 16gb zwarte toestellen opstuurt. zit nu sinds juli te wachten en vind het wel welletjes zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:52
Ik heb mijn iPhone 3GS 32GB eind september besteld bij T-Mobile zakelijk, zakelijk optimaal 175 eur voor toestel + 12,50 abo. Redelijk goedkoop dus, stop mijn t-mobile sim only '06 erin, super goedkoop :)

Ze wisten me te vertellen dat de 32GB op dit moment niet op voorraad is, maar wanneer hij binnen komt wordt ik meteen geholpen. Begin komende week dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc P
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-11-2024
dangerpaki schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 00:01:
Nu maar hopen dat HCW snel mijn 2x 16gb zwarte toestellen opstuurt. zit nu sinds juli te wachten en vind het wel welletjes zo.
Ik zou zeggen klim in de telefoon, bel ze even. Zijn hele vriendelijke mensen, die je vast wel de status kunnen vertellen. Mijn bestelling was van 23 juli en die is gisteren klaar gezet voor verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-09 09:27
Oh ik heb trouwens ook nog een bestelling staan bij HCW, om af te halen, geen idee of iemand geïnteresseerd is. Als ik uiteindelijk reactie krijg, anders cancel ik hem gewoon.

Je mag hem vast wel "voor mij" gaan ophalen ;)

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

Ik heb me laten vertellen dat buiten de grootsteden (en dan vooral in de regio Limburg), je blijkbaar wat meer kans maakt nog iPhones te vinden. In Tongeren bijvoorbeeld waren er begin deze week nog een 20-tal op stock.
Ik geef het maar even mee indien iemand een trip naar België planned ;)

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Marc P schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 08:51:
[...]

Ik zou zeggen klim in de telefoon, bel ze even. Zijn hele vriendelijke mensen, die je vast wel de status kunnen vertellen. Mijn bestelling was van 23 juli en die is gisteren klaar gezet voor verzending.
3 maanden :o

Dat je daar uberhaupt op gewacht hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
Voor de duidelijkheid: V&A is niet toegestaan op GoT. Spullen verkopen kan wel op http://tweakers.net/aanbod/. Maar handelen is ook daar niet toegestaan.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Marc P schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 08:51:
[...]

Ik had ze al gemaild en had inderdaad supervriendelijk een mailtje terug gehad. Waarschijnlijk zou ik net niet bij de eerste levering zitten. Toen ik je datum zag dacht ik he dat klopt niet, ik dacht op 7 julie besteld te hebben. Maar het was een maandje later. :D

Maar goed ik hoop natuurlijk heel erg dat ze snel de tweede levering binnenkrijgen en dat ik dan snel de mijne opgestuurd krijg. Maar mijn stiekeme hoop dat ik nog een toestel zou krijgen wat te jailbreaken is is steeds minder aan het worden.

*knip*

Dat is dus juist niet de bedoeling, het staat nota bene in de post boven je...

[ Voor 21% gewijzigd door Hoedje op 23-10-2009 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc P
Bosmonster schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 10:09:
[...]

3 maanden :o

Dat je daar uberhaupt op gewacht hebt...
Ach waarom niet. Mijn leven hangt niet af van het bezit van een iPhone. En ik heb 'm nu BTW vrij. Dus dat is wel erg voordelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjibie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-09 10:57
joint_me schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 08:55:
Oh ik heb trouwens ook nog een bestelling staan bij HCW, om af te halen, geen idee of iemand geïnteresseerd is. Als ik uiteindelijk reactie krijg, anders cancel ik hem gewoon.

Je mag hem vast wel "voor mij" gaan ophalen ;)
Ik heb interesse, afhankelijk welke iphone je besteld hebt. Hoe mag ik je contacten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
sjibie schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 11:46:
[...]

Ik heb interesse, afhankelijk welke iphone je besteld hebt. Hoe mag ik je contacten?
Voor zover ik weet heb ik een zwarte 16 gig in bestelling staan, maar dacht dat ze hiervoor pm hadden uitgevonden ;)

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeni1
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-12-2024
ik probeer erachter te komen of ze in belgie nog Iphones hebben maar ik krijg geen enkele mobistar dealer te pakken :( terwijl ze wel gewoon open zouden moeten zijn en het is ook geen nationale feestdag (toch?)

Weet iemand hoe dit komt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Laatst online: 20:28

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

roeni1 schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 15:49:
ik probeer erachter te komen of ze in belgie nog Iphones hebben maar ik krijg geen enkele mobistar dealer te pakken :( terwijl ze wel gewoon open zouden moeten zijn en het is ook geen nationale feestdag (toch?)

Weet iemand hoe dit komt??
HCW, genoeg aanwezig: http://www.hcw.be/Browse.aspx?cat=HK000300960

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeni1
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-12-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op de eiermarkt bij SWITCH in antwerpen gister avond nog 6 witte van 16 gb.
bij mobistar overal uitverkocht in t centrum.
wijnegem viel ook niks te halen. bij belcompany zeiden ze dat ze wel hadden binnen gekregen maar niet mochten verkopen. :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom heeft België eigenlijk zulke gigantisch lange levertijden? Ik heb mijn iPhone 3GS uit Italië, die werd binnen een week na bestelling gewoon verzonden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl

mjl

Ugh

Verwijderd schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 10:46:
Waarom heeft België eigenlijk zulke gigantisch lange levertijden? Ik heb mijn iPhone 3GS uit Italië, die werd binnen een week na bestelling gewoon verzonden..
In Belgie zijn ze goedkoper ...

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me iPhone inmiddels ook binnen. 1,5 week geleden besteld bij blue-link in belgië en afgelopen donderdag netjes geleverd. Enige nadeel is dat ik vooruit moest betalen. Verder wel alles netjes BTW vrij gekregen en betaald. (heb een eigen zaak). De prijs die de man hanteerde is dezelfde als mobistar hanteert. Een aanrader dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 12:11:
Ik heb me iPhone inmiddels ook binnen. 1,5 week geleden besteld bij blue-link in belgië en afgelopen donderdag netjes geleverd. Enige nadeel is dat ik vooruit moest betalen. Verder wel alles netjes BTW vrij gekregen en betaald. (heb een eigen zaak). De prijs die de man hanteerde is dezelfde als mobistar hanteert. Een aanrader dus!
Ook de zwarte versie??
En wat waren de verzendkosten?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2009 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
En misschien omdat half nederland, duitsland en frankrijk hun iPhones uit het kleine Belgie proberen te halen.
mjl schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 10:53:
[...]

In Belgie zijn ze goedkoper ...
De prijzen zijn nagenoeg gelijk, die paar tientjes gaat het verschil niet maken.

Importeurs werken allemaal vanuit Italie, daar is het aanbod gewoon veel groter en geen krenterig Nederlandje als buurland ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Bosmonster op 26-10-2009 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 09:22
omdat belgie een moeilijk land is voor Apple. Er is dus de verplichte simlock vrij, geen bundels en bijna geen partners die meedingen om dit binnen te halen. Ook is de belgische markt klein, dus de meeste leveringen gaan naar de grote markten.

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc P
Bosmonster schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 14:51:
[...]

En misschien omdat half nederland, duitsland en frankrijk hun iPhones uit het kleine Belgie proberen te halen.

[...]

De prijzen zijn nagenoeg gelijk, die paar tientjes gaat het verschil niet maken.

Importeurs werken allemaal vanuit Italie, daar is het aanbod gewoon veel groter en geen krenterig Nederlandje als buurland ;)
Eerst ligt het aan het feit dathalf nederland, duitsland en frankrijk hun iPhones uit het kleine Belgie proberen te halen en twee tellen later beweer je dat het door krenterig Nederlanje als buurland komt. Raar verhaal, misschien snap ik het verkeerd, maar waar ligt het nou aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl

mjl

Ugh

Marc P schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 17:52:
[...]

Eerst ligt het aan het feit dathalf nederland, duitsland en frankrijk hun iPhones uit het kleine Belgie proberen te halen en twee tellen later beweer je dat het door krenterig Nederlanje als buurland komt. Raar verhaal, misschien snap ik het verkeerd, maar waar ligt het nou aan?
Krenterig kan ik het ook niet noemen, een iPhone halen is niet even een kleine uitgave. 675 voor een telefoon... best veel! En daarbij ben je (over de gehele contractduur) duurder uit als je een abonnement neemt bij een telefoon die je al hebt.

Overigens is Belgie wel de goedkoopste optie...(zolang je maar niet te veel haast hebt). Italie is 40 euro duurder (vind ik best veel (meer dan een paar tientjes)). En wat die import shops hier in NL durven te rekenen is helemaal schandalig.

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 01:12
[...]

Say what? In België heb je de 3GS vanaf €575, in Nederland betaal je al snel €700-800 hoor :?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc P
mjl schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:08:
[...]

Krenterig kan ik het ook niet noemen, een iPhone halen is niet even een kleine uitgave. 675 voor een telefoon... best veel! En daarbij ben je (over de gehele contractduur) duurder uit als je een abonnement neemt bij een telefoon die je al hebt.

Overigens is Belgie wel de goedkoopste optie...(zolang je maar niet te veel haast hebt). Italie is 40 euro duurder (vind ik best veel (meer dan een paar tientjes)). En wat die import shops hier in NL durven te rekenen is helemaal schandalig.
Ik ben het helemaal met je eens. Ik heb net mijn iPhone op kunnen halen bij een GLS punt omdat ze natuurlijk het pakket hebben aangeboden toen ik niet thuis was.
Vind mezelf absoluut niet krenterig. Maar als je zoveel financieel voordeel kunt halen door wat langer te wachten op een telefoon uit België, dan ben je volgens mij gek als je het niet doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
[...]

Daarom, 675 voor de 32 GB 3GS in België tegenover 699 in Italie. Als je dan rekening gaat houden met de wachttijden in België, zou ik (zoals ik gedaan heb) gewoon voor Italië gaan. Waarom iedereen voor de 24 euro een aantal weken/maanden gaat wachten snap ik persoonlijk niet. Als je al 600 - 700 euro over hebt voor een telefoon maken die twee tientjes ook niet echt uit lijkt mij.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2009 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
Ik rij liever naar België voor mijn garantie dan naar Italië!

Al hebben we het over vakanties, dan is het andersom ;)

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:01
Verwijderd schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 12:11:
Hoe ben je hier achter gekomen? Op de site van blue-link staat hier niets over namelijk.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanochtend een bestelling -zonder betaling- geplaatst bij HCW maar kreeg de volgende reactie:
Geachte klant,

Hierbij willen wij u informeren over de huidige status van uw bestelling.

Door het grote aantal bestellingen de laatste dagen is onze voorraad iPhones volledig uitgeput. Wij verwachten echter elke week een nieuwe levering van Mobistar. Van sommige types moeten wij echter nog steeds oude klantenorders invullen. Gelieve dus rekening te houden met het eventueel uitlopen van de vooropgestelde levertermijn. Bedankt voor uw begrip.
dussss.... kan wel ff duren weer denk ik ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Ik heb Blue-Link maar even gemaild, ben wel benieuwd of zij iets kunnen betekenen naar aanleiding van de posts van Max1234.

[ Voor 24% gewijzigd door posttoast op 27-10-2009 15:09 ]

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc P
Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 15:01:
vanochtend een bestelling -zonder betaling- geplaatst bij HCW maar kreeg de volgende reactie:

[...]

dussss.... kan wel ff duren weer denk ik ?
Vast niet, tot vorige week werkte mobistar gewoon niet mee. Ik ben net even langs de vodafone store in rotjeknor geweest. Contract gelijk om laten zetten naar de super sim. Wat gerommel met het IME?? nummer wat niet zou kloppen. Maar alles is netjes opgelost en werkt als een tierelier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg afgelopen maandag een mailtje van HCW waar ik op 30/07/2009 een bestelling had geplaatst, dat ik nu wel in de top 10 zou staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Marc P schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 17:52:
[...]

Ik zeg toch echt 2x hetzelfde, alleen de tweede keer noem ik specifiek Nederland. Met een steekje onderwater naar de nederlandse graai-cultuur. Maar misschien dat je daardoor op je teentjes getrapt was?

Zelf heb ik hem gewoon laten importeren uit Italie, dus met garantie in Nederland (en dus ook niet in Belgie). Ja ik betaalde iets meer, maar heb hem dan ook al 3 maanden in gebruik. Die 2 punten alleen al zijn mij het beetje extra wel waard.

[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 28-10-2009 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc P
Bosmonster schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 11:42:
[...]

Ik zeg toch echt 2x hetzelfde, alleen de tweede keer noem ik specifiek Nederland. Met een steekje onderwater naar de nederlandse graai-cultuur. Maar misschien dat je daardoor op je teentjes getrapt was?

Zelf heb ik hem gewoon laten importeren uit Italie, dus met garantie in Nederland (en dus ook niet in Belgie). Ja ik betaalde iets meer, maar heb hem dan ook al 3 maanden in gebruik. Die 2 punten alleen al zijn mij het beetje extra wel waard.
Oh je probeerde grappig te zijn. Leuk joh :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Marc P schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 14:00:
[...]

Oh je probeerde grappig te zijn. Leuk joh :O
Sarcasme is niet per definitie grappig bedoeld, dat mag je voor jezelf beoordelen. Maar waarom trek je je het zo persoonlijk aan als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Verwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 10:54:
Ik kreeg afgelopen maandag een mailtje van HCW waar ik op 30/07/2009 een bestelling had geplaatst, dat ik nu wel in de top 10 zou staan :)
Dat is mooi, welk toestel had je besteld? Ik heb namelijk tien dagen later besteld bij ze, dus ik hoop dat ik ook snel aan de beurt kom. Wacht al zo lang..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3gs 16 gb zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc P
Bosmonster schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 16:56:
[...]

Sarcasme is niet per definitie grappig bedoeld, dat mag je voor jezelf beoordelen. Maar waarom trek je je het zo persoonlijk aan als ik vragen mag?
Laat maar je snapt het toch niet.

[ Voor 7% gewijzigd door Marc P op 29-10-2009 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Die heb ik ook besteld, twee stuks, dus ik hoop dat ik ook snel aan de beurt kom. Volgens de mail die ik eerder kreeg zou ik net niet bij de personen zitten die de eerst levering zouden krijgen. Ik ben wel benieuwd wanneer je hem krijgt. Had je deze week al wat gehoord of je hem geleverd zou krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
14/07/2009 >> Vraag me af waarom ik dan geen mail heb gehad :?

Thuisbezorgen of ophalen? En zo ophalen waar?

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
joint_me schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:24:
[...]

14/07/2009 >> Vraag me af waarom ik dan geen mail heb gehad :?

Thuisbezorgen of ophalen? En zo ophalen waar?
ook de zwarte 16gb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het mailtje dat ik van HCW had gekregen was een antwoord op een mailtje van mij, vandaar dat jij niks hebt ontvangen :)

Maar heb verder nog niks gehoord of de iphone binnen gekregen dus het is nog afwachten :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 17:51:
Het mailtje dat ik van HCW had gekregen was een antwoord op een mailtje van mij, vandaar dat jij niks hebt ontvangen :)

Maar heb verder nog niks gehoord of de iphone binnen gekregen dus het is nog afwachten :s
Ik had ze laatst ook gemaild met de vraag waar ik nu ongeveer stond qua positie, kreeg toen het antwoord dat ze dat mij niet konden vertellen want dat wisten ze zelf niet goed. ook raar. maar goed. als ik dat ding maar krijg binnenkort. wacht al zo land die paar dagen extra is niet zo boeiend. heeft iemand deze week al wat ontvangen. vraag me af of ze deze week nog uberhaupt toestellen binnen hebben gehad of dat mobistar nu weer met de gekke acties gaat beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou bij HCW hadden ze gisteren de 3GS 32gb wit weer op voorraad in een winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louise525
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-04 14:06
Verwijderd schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 12:42:
nou bij HCW hadden ze gisteren de 3GS 32gb wit weer op voorraad in een winkel.
Dat vind ik verbazingwekkend want ik heb er zo een in bestelling staan. Je mag dan toch verwachten dat de bestellingen eerst worden afgehandeld.

Mac Mini i5 Late 2012 / Dell XPS 15 i5 L502 FHD GTM525 / Dell U2711 /Nexus 6 64 GB White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-09 23:04
Louise525 schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 18:02:
[...]

Dat vind ik verbazingwekkend want ik heb er zo een in bestelling staan. Je mag dan toch verwachten dat de bestellingen eerst worden afgehandeld.
Ik kan het je nog sterker vertellen...ik heb gisteren bij HCW te Schoten een witte 16GB gekocht (op de gok naar Krefel gereden omdat er werd gezegd dat ze weer voorraad zouden hebben, en uiteindelijk twee deuren verder bij HCW naar binnen gestapt).

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.26 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V153 - CT003 V117 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Louise525 schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 18:02:
[...]

A3-D schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 20:17:
[...]

Ik kan het je nog sterker vertellen...ik heb gisteren bij HCW te Schoten een witte 16GB gekocht (op de gok naar Krefel gereden omdat er werd gezegd dat ze weer voorraad zouden hebben, en uiteindelijk twee deuren verder bij HCW naar binnen gestapt).
Dat bevestigt dus een beetje waar ik bang voor was. Dat ze bij HCW een beetje zoiets hebben dat die bestellingen toch al binnen zijn dus een deel maar lekker gewoon in de winkel verkopen. Of ze hebben alle witte toestellen die besteld zijn al geleverd. Voorlopig wacht ik nog steeds op mijn zwarte 16gb gs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben toch wel verbaasd dat er nog 'schaarste' is in Belgie terwijl bij de Mediamarkt in Nederland volop iPhones liggen. Apple is waarschijnlijk nog steeds niet blij met die Nederlanders die een simlockvrij toestel willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apple is uberhaut helemaal niet blij met de verkoop van simlockvrij telefoons, want dan lopen ze ook de extra inkomsten van de telfoon abo. mis (apple krijgt daar ook een percentate van mee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
Ik ben vandaag goed gestemd en heb een idee bedacht. Ik ben werkzaam in België. Ken redelijk wat Belgen en ben dus zo in contact gekomen met iemand die een telefoon zaak heeft of zijn vrouw oid. Nu lukt het misschien om wat korting te krijgen als ik >5 iPhones aanschaf, maar dan wil ik er zeker van zijn dat ik ze ook kwijtraak. Voor ik verder ga informeren, wil ik weten of iemand het misschien ziet zitten om met een clubje zoiets te organiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

virtualJac schreef op maandag 02 november 2009 @ 09:24:
Ik ben vandaag goed gestemd en heb een idee bedacht. Ik ben werkzaam in België. Ken redelijk wat Belgen en ben dus zo in contact gekomen met iemand die een telefoon zaak heeft of zijn vrouw oid. Nu lukt het misschien om wat korting te krijgen als ik >5 iPhones aanschaf, maar dan wil ik er zeker van zijn dat ik ze ook kwijtraak. Voor ik verder ga informeren, wil ik weten of iemand het misschien ziet zitten om met een clubje zoiets te organiseren.
Er zullen vast wel mensen geinteresseerd zijn, maar het organiseren van inkoopacties zijn op GoT niet toegestaan. In het verleden heeft dit nl. tot nogal nare ervaringen geleid, met organisatoren die er met een behoorlijk geldbedrag vandoor zijn gegaan.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
Daedalus schreef op maandag 02 november 2009 @ 10:21:
[...]
[mbr]Er zullen vast wel mensen geinteresseerd zijn, maar het organiseren van inkoopacties zijn op GoT niet toegestaan. In het verleden heeft dit nl. tot nogal nare ervaringen geleid, met organisatoren die er met een behoorlijk geldbedrag vandoor zijn gegaan.[/]
Prima. Begrijpelijk wel. Ik zal deze plannen hier niet spuien. Ik zal extern iets proberen op te zetten en dit op een andere manier communiceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Kite
  • Laatst online: 04-09 11:47

Mr_Kite

Alles van waarde is weerloos

dangerpaki schreef op zondag 01 november 2009 @ 11:27:
Dat bevestigt dus een beetje waar ik bang voor was. Dat ze bij HCW een beetje zoiets hebben dat die bestellingen toch al binnen zijn dus een deel maar lekker gewoon in de winkel verkopen. Of ze hebben alle witte toestellen die besteld zijn al geleverd. Voorlopig wacht ik nog steeds op mijn zwarte 16gb gs
Even gecheck bij HCW, kennelijk toch niet:

Beste klant,

De iPhones zijn nooit op ‘vrije’ voorraad geweest. Alle toestellen werden toegewezen aan klanten, maar door een bug in het systeem werden deze als stock aanzien.
Voor alle types zal het toch nog enkele weken duren. We ontvangen nu wel wekelijks leveringen van Mobistar. Het aantal toestellen is echter niet veel en de vraag is nog steeds enorm.

Ik wacht ook op mijn zwarte 16GB 3GS. Zou wel graag horen hier van mensen als ze een levering van HCW krijgen en wanneer ze besteld hebben, zodat het voor de mensen die nog wachten makkelijker is om een inschatting te maken... (ik heb 18 augustus besteld)

[ Voor 13% gewijzigd door Mr_Kite op 04-11-2009 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie mijn eerder post:
Maar heb hem nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Mr_Kite schreef op woensdag 04 november 2009 @ 10:51:
[...]

Beste klant,

De iPhones zijn nooit op ‘vrije’ voorraad geweest. Alle toestellen werden toegewezen aan klanten, maar door een bug in het systeem werden deze als stock aanzien.
Voor alle types zal het toch nog enkele weken duren. We ontvangen nu wel wekelijks leveringen van Mobistar. Het aantal toestellen is echter niet veel en de vraag is nog steeds enorm.

Ik wacht ook op mijn zwarte 16GB 3GS. Zou wel graag horen hier van mensen als ze een levering van HCW krijgen en wanneer ze besteld hebben, zodat het voor de mensen die nog wachten makkelijker is om een inschatting te maken... (ik heb 18 augustus besteld)
Ja een soortgelijke reply had ik ook al gehad. ik heb op 9 augustus besteld. Dus een aantal dagen voor jou. Mocht ik wat horen dan laat ik het hier weten. ook 2 stuks zwarte 16gb.
Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2009 @ 13:15:
Zie mijn eerder post:

[...]

Maar heb hem nog niet
Ja volgens mij heeft Mobistar om effe zogenaamd eerlijk over te komen een bestelling verstuurd en zijn ze nu weer bezig zelf hard te verkopen. Hoewel ze nu wel ongeveer overal voorraad hebben. Wel vette naaistreek. Want zo lang er veel vraag naar was hebben ze het zelf in de hand gehouden en nu het wat minder wordt sturen ze het wel naar de rest van de retailers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snelwegkat
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-09 09:01

snelwegkat

..... plat

Mr_Kite schreef op woensdag 04 november 2009 @ 10:51:
[...]

Beste klant,

Nu hebben ze bij HCW weer last van die vervelende bug:
Iphone 3GS 16Gb wit op voorraad in de winkel in Gent :?

PC, DIY NAS, Ender3v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
snelwegkat schreef op woensdag 04 november 2009 @ 15:11:
[...]

Nu hebben ze bij HCW weer last van die vervelende bug:
Iphone 3GS 16Gb wit op voorraad in de winkel in Gent :?
Ja denk dat het dezelfde bug is. Ze voeren hun spullen standaard in het systeem, maar schijnbaar kan dat systeem niet aan dat ze reserveringen/bestellingen hebben. Dus als ze iets binnenkrijgen in hun magazijn denkt dat systeem mooi dat hebben we op voorraad. Maar die voorraad is natuurlijk bestemd voor de eerdere bestellingen. Dus als je ze opbelt dan kunnen ze je waarschijnlijk niet helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dangerpaki schreef op woensdag 04 november 2009 @ 13:33:

[...]

Ja volgens mij heeft Mobistar om effe zogenaamd eerlijk over te komen een bestelling verstuurd en zijn ze nu weer bezig zelf hard te verkopen. Hoewel ze nu wel ongeveer overal voorraad hebben. Wel vette naaistreek. Want zo lang er veel vraag naar was hebben ze het zelf in de hand gehouden en nu het wat minder wordt sturen ze het wel naar de rest van de retailers.
Bedoel je dat Mobistar winkels ze op dit moment wel weer op voorraad zouden hebben??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2009 @ 11:04:
[...]

Bedoel je dat Mobistar winkels ze op dit moment wel weer op voorraad zouden hebben??
ik lees op het iphoneclub forum toch de laatste weken dat eigenlijk alle mensen een winkel opbellen en dan dezelfde dag erheen lopen om hun iphone op te halen. Maar bel je en laat je merken dat je vanuit NL bent dan hebben ze opeens geen voorraad meer. Want aan de NL'ers kunnen ze geen Abo aansmeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
dangerpaki schreef op donderdag 05 november 2009 @ 11:52:
[...]

ik lees op het iphoneclub forum toch de laatste weken dat eigenlijk alle mensen een winkel opbellen en dan dezelfde dag erheen lopen om hun iphone op te halen. Maar bel je en laat je merken dat je vanuit NL bent dan hebben ze opeens geen voorraad meer. Want aan de NL'ers kunnen ze geen Abo aansmeren.
Mobistar verkopers mogen ze niet meer verkopen aan Nederlanders als aan mensen zonder abo. Ik kan via een collega wiens broer bij Mobistar centre werkt waarschijnlijk een aantal kopen. Deze kosten wel iets extra aangezien hij er natuurlijk wat moet op verdienen.

Belcompany in België die koopt ze ook weer van andere vestigingen, waardoor het nog minder aantrekkelijk wordt om ze los te verkopen. 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door virtualJac op 05-11-2009 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• versc049
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 27-08 16:02
@virtualjack

Probeer je nu goed toe doen om te kijken of je iPhones goedkoper kan krijgen?
virtualJac schreef op maandag 02 november 2009 @ 09:24:
Of probeer je iets bij te verdienen?
virtualJac schreef op donderdag 05 november 2009 @ 13:52:
[...]

Ik kan via een collega wiens broer bij Mobistar centre werkt waarschijnlijk een aantal kopen. Deze kosten wel iets extra aangezien hij er natuurlijk wat moet op verdienen.
:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
virtualJac schreef op donderdag 05 november 2009 @ 13:52:
[...]

Mobistar verkopers mogen ze niet meer verkopen aan Nederlanders als aan mensen zonder abo. Ik kan via een collega wiens broer bij Mobistar centre werkt waarschijnlijk een aantal kopen. Deze kosten wel iets extra aangezien hij er natuurlijk wat moet op verdienen.

Belcompany in België die koopt ze ook weer van andere vestigingen, waardoor het nog minder aantrekkelijk wordt om ze los te verkopen. 8)7
Je begrijpt wel dat Mobistar dat gewoon zelf verzint he. Ze mogen gewoon los verkocht worden, want dat is precies de reden waarom die dingen daar simlockvirj moeten zijn. Zodat je zelf kan uitmaken welk abo je erin stopt. Waar je dat abonnement haalt dat maakt niet uit. Of dat bij mobistar is of ergens anders.
Dus die dingen worden heus wel los verkocht.
versc049 schreef op donderdag 05 november 2009 @ 14:30:
@virtualjack

[...]

[...]

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 08:21:
[...]

Probeer eens zonder nummerweergave die winkel te bellen?

Er zijn geruchten dat ze de Nederlanders beu zijn :)
Welke winkel in Lanaken is dat, gewoon Mobistar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dangerpaki schreef op donderdag 05 november 2009 @ 14:54:
[...]

Je begrijpt wel dat Mobistar dat gewoon zelf verzint he. Ze mogen gewoon los verkocht worden, want dat is precies de reden waarom die dingen daar simlockvirj moeten zijn. Zodat je zelf kan uitmaken welk abo je erin stopt. Waar je dat abonnement haalt dat maakt niet uit. Of dat bij mobistar is of ergens anders.

[...]

_/-\o_
Ik begrijp dus hieruit dat de tijd dat men graag iPhones aan de nederlanders verkocht zo goed
als voorbij is en het beter is om als je echt een iPhone wilt,dit door jou te laten kopen waarna
je het aan ons,nederlanders, doorverkoopt. Bon, en hoeveel extra kost dat bovenop de normale
prijs? Ik heb begrepen dat de iPhone in Belgie +/- 675 euro max kost,simlock vrij. Dus hoeveel
gaat dat kosten wanneer jij ze inkoopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
dangerpaki schreef op donderdag 05 november 2009 @ 14:54:
[...]

[...]

_/-\o_
Gisteren zelf gebeld en daarna een Belgische collega van me laten bellen naar wat vestigingen in o.a. Leuven en wat verder nog de Nederlandse grens af.

Tegen mij: Sorry meneer, werken met wachtlijsten, als u belangstelling heeft komt u maar langs. Daag.
Andere vestigingen namen niet op met mijn NL nummer.

Tegen me Belgische collega: Sorry meneer, we verkopen ze alleen icm abo. Een werknemer gaf nog wel als tip dat hij kon kiezen voor abo met onbepaalde duur en dan na maand opzeggen. Volgens een Belcompany kwamen er volgende week 5 binnen voor losse verkoop.

Dit bevestigd wat vermoedens. De collega wiens broer bij de Mobistar werkt kwam gisteren ook al aan dat hij niks meer kon regelen. OOK niet tegen extra betaling.
versc049 schreef op donderdag 05 november 2009 @ 14:30:
@virtualjack

[...]

[...]

Ja, 3 of 4 telefoons inkopen van 700eu stuk en verkopen met hoogstens 50eu winst. Hoop zaken regelen en het risico om ermee te blijven zitten. Flink bijverdienen ;) Bovendien dacht ik (na uitspraken collega) dat iPhones gewoon in normale getallen aanwezig waren rondom Brussel. Korting door er meerdere tegelijk in te kopen gaat hier dus niet op.

[ Voor 20% gewijzigd door virtualJac op 06-11-2009 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
double

[ Voor 97% gewijzigd door virtualJac op 06-11-2009 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 22:23:
[...]

Ik begrijp dus hieruit dat de tijd dat men graag iPhones aan de nederlanders verkocht zo goed
als voorbij is en het beter is om als je echt een iPhone wilt,dit door jou te laten kopen waarna
je het aan ons,nederlanders, doorverkoopt. Bon, en hoeveel extra kost dat bovenop de normale
prijs? Ik heb begrepen dat de iPhone in Belgie +/- 675 euro max kost,simlock vrij. Dus hoeveel
gaat dat kosten wanneer jij ze inkoopt?
Volgens mij begrijp je me verkeerd. Dat was iemand anders die dat wilde regelen. Ik woon zelf in NL en ben zelf Nederlander. Maar ik heb wel kunnen lezen op verschillende fora dat Mobistar in ieder geval niet meer mee wil werken als ze erachter komen dat Nederlanders de iphone willen kopen bij hun. Dan hebben ze opeens geen voorraad meer.

Mijn bestelling staat nog steeds bij HCW. Dus hoop dat die binnenkort eens wat leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnneman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-06 08:58

johnneman

rofl de bofl

wat is jullie mening hier over?
http://telecom.tweedehands.net/gsm-iphone/ (filter op BE)
de bedragen voor een iPhone 3gs schommelen tussen de 150 en de 300 euro.

dat is toch heel weinig? maar het zijn zoveel adverteerders die een 3gs voor dat bedrag aanbieden, kan me ook niet voorstellen dat dit een scam is..

Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-09 23:04
johnneman schreef op zondag 08 november 2009 @ 20:03:
wat is jullie mening hier over?
http://telecom.tweedehands.net/gsm-iphone/ (filter op BE)
de bedragen voor een iPhone 3gs schommelen tussen de 150 en de 300 euro.

dat is toch heel weinig? maar het zijn zoveel adverteerders die een 3gs voor dat bedrag aanbieden, kan me ook niet voorstellen dat dit een scam is..
Wat denk je nu werkelijk zelf?? 8)7

Bestel er maar eens eentje.... >:)

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.26 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V153 - CT003 V117 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Ik heb gisteren Blue-Link gemaild dat ik een 32GB 3Gs wil bestellen. Ben benieuwd wanneer ik reactie krijg.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodweep
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-06-2023
Ik heb wel 10 mobistar winkels / apple resellers gebeld en ze hebben er allemaal geen in voorraad; oftewel hebben ze enkel de 3G. 1 winkel had wel een witte over. (zocht zwarte)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schemert
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-08 13:38
Ik heb een iphone bij telecomlink gekocht
Op de site stond dat hij simlock vrij is, nu heb ik hem ontvangen en zit er een brief bij dat je de software niet mag updaten omdat anders de simlock verdwijnt.
Iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc P
schemert schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 22:32:
Ik heb een iphone bij telecomlink gekocht
Op de site stond dat hij simlock vrij is, nu heb ik hem ontvangen en zit er een brief bij dat je de software niet mag updaten omdat anders de simlock verdwijnt.
Iemand ervaring mee?
Telecomlink zijn rattten. Simlock vrij en dan tussen haakjes (unlocked) er achter zetten.
Handig gebruik maken van gebrek van kennis van mogelijke kopers...
Een simlockje verwijderen van een iPhone is wat complexer dan bij andere telefoon merken, dat leggen ze je bewust niet uit.

De telefoon die je hebt is software matig simlock vrij gemaakt doormiddel van Jailbreaking (als je naar 3.1 toe gaat staat de simlock weer aan)
Dat is heel wat anders dan de factory unlocked versies die je in België en Italië kunt kopen, die zijn vanaf de fabriek simlock vrij.

[ Voor 7% gewijzigd door Marc P op 11-11-2009 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
A3-D schreef op zondag 08 november 2009 @ 20:10:
[...]

Wat denk je nu werkelijk zelf?? 8)7

Bestel er maar eens eentje.... >:)
http://telecom.tweedehand...e-iphone-3g-s-32gb10.html

Grappig, een 3GS 32GB aanbieden en dan een fotootje van een 3G ernaast :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Zojuist de 32GB 3Gs besteld bij Blue Link in België. € 608, inclusief verzendkosten en exlcusief BTW. Ik ben benieuwd wanneer ik hem ontvang!

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
posttoast schreef op woensdag 11 november 2009 @ 15:08:
Zojuist de 32GB 3Gs besteld bij Blue Link in België. € 608, inclusief verzendkosten en exlcusief BTW. Ik ben benieuwd wanneer ik hem ontvang!
Heb je een website van die gasten. de website die ik vind kan ik geen producten op zien. word HCW een beetje zat namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
dangerpaki schreef op woensdag 11 november 2009 @ 15:43:
[...]

Heb je een website van die gasten. de website die ik vind kan ik geen producten op zien. word HCW een beetje zat namelijk
Ze hebben geen website. Gewoon even mailen dus.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schemert
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-08 13:38
Marc P schreef op woensdag 11 november 2009 @ 14:43:
[...]

Telecomlink zijn rattten. Simlock vrij en dan tussen haakjes (unlocked) er achter zetten.
Handig gebruik maken van gebrek van kennis van mogelijke kopers...
Een simlockje verwijderen van een iPhone is wat complexer dan bij andere telefoon merken, dat leggen ze je bewust niet uit.

De telefoon die je hebt is software matig simlock vrij gemaakt doormiddel van Jailbreaking (als je naar 3.1 toe gaat staat de simlock weer aan)
Dat is heel wat anders dan de factory unlocked versies die je in België en Italië kunt kopen, die zijn vanaf de fabriek simlock vrij.
zou het beter zijn deze terug te sturen en een goede in België te kopen?
Weet niet of ik nov last ga krijgen vh jb'en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
schemert schreef op woensdag 11 november 2009 @ 17:30:
[...]

Als het even kan zou ik hem zeker terugsturen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc P
schemert schreef op woensdag 11 november 2009 @ 17:30:
[...]

Als je de aankoop nog ongedaan kunt maken zeker doen.
Lees voor het gemak ook even de nieuws items op tweakers over de wormen op iPhones voor het geval je kiest deze te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tCC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 15:28

tCC

Gisteren gemaild en vandaag 2x een 32GB zwart gehaald bij S&S Wommelgem (Antwerpen) voor 675 incl btw per stuk.

Halverwege volgende week zouden er 20x 32GB zwart en 20x 32GB wit liggen met reserveringen waarvan niet duidelijk is of deze werkelijk opgehaald worden.

Het beste kun je even een mailtje sturen (mail adres te vinden op hun site) naar Antwerpen om er eentje te reserveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik ben opzoek naar een iPhone 3GS 16GB (Zwart).
Nu zou ik hem graag willen importeren uit België.
Zelf kom ik uit Nederland, maar mijn ouders moeten regelmatig in België zijn voor de zaak.
Nu willen zij voor mij wel een iPhone meenemen.
Alleen nu is de vraag, waar kan ik die het goedkoopste kopen?
Of zijn de standaard prijzen allemaal €575? (Mobistar)
Want ik heb wel al wat op internet gekeken maar kon niet goedkoper vinden.

Ik ben niet voor niks Tweaker om het goedkoopste eruit te halen hé. ;) d:)b
Mja wie gaat er dan ook meer betalen dan nodig? 8)7

Ik hoop dat mensen hier een beetje verstand van hebben.

Gr. JPtjee007

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 21:13

Roytoch

Nietes

Voor zover ik heb gezien en contact heb gehad met Belgische winkels ligt de prijs voor een 16GB op 475,21 ex BTW, dus zal inderdaad op 575 euro uitkomen (+21% Belgische BTW). Ben nog geen lagere prijzen tegengekomen.

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Kite
  • Laatst online: 04-09 11:47

Mr_Kite

Alles van waarde is weerloos

Even een bericht gekopieerd van iphoneclub.nl, een mail van HCW:
Wij hebben vorige week eindelijk het nieuws gekregen dat onze toestellen deze week zouden moeten toekomen. Het aantal zou voldoende moeten zijn om de wachtlijst volledig weg te werken. Laten we hopen dat Mobistar deze keer zijn woord kan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
Ben van de week even naar Antwerpen geweest, daar zijn ze schijnbaar gewoon weer in voorraad. Een aantal tegelijk kopen mag echter niet. Misschien als je zin hebt om overal in verschillende winkels 1 te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Mr_Kite schreef op maandag 16 november 2009 @ 20:42:
Even een bericht gekopieerd van iphoneclub.nl, een mail van HCW:

[...]
Ja die had ik ook al gelezen. Maar, dat heb ik wel vaker gehoord. Laten ze nu eens gewoon uitleveren. Het valt me gewoon op dat ongeveer elke APR zijn wachtlijsten al heeft weggewerkt en dus genoeg toestellen heeft binnengehad van Mobistar. Maar dat HCW de enige is die daar zoveel problemen mee heeft. Nu maar hopen dat ze eindelijk eens gaan leveren.

Heeft iemand ervaring hier met de levering van HCW? Is dat verzekerd of niet? Voor die prijs die ze vragen voor verzending zou het bijna niet kunnen namelijk. Bedoel als ik dat geld uitgeef mag het wel wat extra kosten. Heb geen zin straks weer na maanden dat ding kwijt te raken in de post.

EDIT:
Net mailtje terug van HCW met verwijzing naar het volgende artikel http://www.standaard.be/a....aspx?artikelid=G142I4RT6

Levering is dus minimaal 2 weken uitgesteld door dit voorval.

Omdat ik al een waarschuwing heb op het forum zal ik me alleen als volgt uitdrukken: @#$%@%$^#$%^&# (maar jullie begrijpen vast wat er in m'n hoofd gezegd wordt als ik nu al ruim 3 maanden wacht)

[ Voor 40% gewijzigd door dangerpaki op 17-11-2009 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

De Iphone 3GS is nu ook in Duitsland zonder simlock en abonnement te koop bij Simyo: http://www.chip.de/news/i...nd-SIM-Lock_33781597.html

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Hmm is wel bijna net zo duur als nederlandse importeurs, met als nadeel dat je garantie hebt in Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Zijlstra.
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-07 17:22
dangerpaki schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 10:07:
[...]

EDIT:
Net mailtje terug van HCW met verwijzing naar het volgende artikel http://www.standaard.be/a....aspx?artikelid=G142I4RT6

Levering is dus minimaal 2 weken uitgesteld door dit voorval.
Ik denk dat het inderdaad nog wel even gaat duren.

http://www.nieuwsblad.be/....aspx?articleID=G142I4RT6

4000 iphones.. Ik neem niet aan dat dat de levering 2 weken uitsteld.. Eerder 2 maanden. (Aangezien hun verkoop nou niet bepaald gigantisch te noemen was de afgelopen 6 maanden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van nature wantrouwend en toch heb ik gemaild over een 32gb 3gs voor 400 met factuur en 1 jaar garantie.
De aanbieder woont bij mij in de buurt dus zou hem op kunnen halen dus dat gaf de doorslag.
Op de foto staat een nota van swisscom.

Wie weet de recente prijs van een dergelijk toestel in Zwitserland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Zijlstra.
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-07 17:22
Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 19:58:
Ik ben van nature wantrouwend en toch heb ik gemaild over een 32gb 3gs voor 400 met factuur en 1 jaar garantie.
De aanbieder woont bij mij in de buurt dus zou hem op kunnen halen dus dat gaf de doorslag.
Op de foto staat een nota van swisscom.

Wie weet de recente prijs van een dergelijk toestel in Zwitserland?
Ik heb dat enkele maanden opgezocht. Weet het niet precies meer uit mijn hoofd maar wat ik er van weet is dat tijdens de release van de Iphone 3g er veel mensen in Zwitserland een koopten omdat die daar erg goedkoop was.
DIt was helaas niet het geval met de 3GS en de prijs van 400 euro is dus kul. Vooral als je je realiseert dat daar blijkbaar ook nog de winstmarge inzit. Bovendien waarom zou iemand eentje voor 400 verkopen als je een legitieme zaak hebt waar je er in nederland mindstens 675 voor kan vragen (wat de goedkoopste belgische prijs is)

Mocht het wel werken horen we het natuurlijk graag
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.