[iPhone 3GS] Importeren en / of losse koop - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 108.404 views

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:24
Ik heb mijn iphone bij XXapp gehaald gisteravond :)
Perfect man, goudeerlijk en hele goede service :)
Dikke aanrader in ieder geval !
Ik heb mijn iphone :) wel iets meer dan ik had gehoopt te betalen maar dat terzijde.
Ik laat mijn bestelling in belgie staan, voor wie er dan een wil kopen die mag hem van mij over nemen :)
2x 16gb zwart !

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
dangerpaki schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 11:01:
[...]

...... Maar als het veel langer duurt kan ik beter gewoon een aantal maanden wachten en straks de nieuwe iphone weer halen.
Ik vrees dat het volgend jaar, na introductie van de 3GS2 (?), precies hetzelde liedje wordt :'( .
Zolang er maar mondjesmaat iPhones worden geleverd zal dat nooit beter worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:48
tollo71 schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 09:13:
[...]

Ik vrees dat het volgend jaar, na introductie van de 3GS2 (?), precies hetzelde liedje wordt :'( .
Zolang er maar mondjesmaat iPhones worden geleverd zal dat nooit beter worden.
Ja dat zal vast wel. Maar dan pre-order ik gewoon of sta ik bij release dat voor een winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 16:56
McVirusS schreef op donderdag 24 september 2009 @ 15:52:
Ik heb net een factory unlocked sealed iPhone 3GS 32GB zwart besteld via eBay, komt uit Londen. Ben benieuwd hoe snel ik 'm heb. Was met (ongunstige) wisselkoers ongeveer 800 euro kwijt.

linkje
Sinds gisteren heb ik 'm binnen (hij was er al dag eerder maar er was niemand thuis). Dus is betrouwbaar, ik heb het vermoeden dat het een japanse iPhone is. Als ik namelijk op het typenummer zoek (MC133ZP) krijg ik op Google allemaal japanse URL's terug.

Hij is in ieder geval factory unlocked en netjes gesealed. Duurde een week voordat ik 'm had, dus als je iemand nog een 32GB iPhone 3GS zoekt voor €800 dan kan je 'm op bovenstaand linkje bestellen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelcee
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:26
McVirusS schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 10:58:
[...]

Sinds gisteren heb ik 'm binnen (hij was er al dag eerder maar er was niemand thuis). Dus is betrouwbaar, ik heb het vermoeden dat het een japanse iPhone is. Als ik namelijk op het typenummer zoek (MC133ZP) krijg ik op Google allemaal japanse URL's terug.

Hij is in ieder geval factory unlocked en netjes gesealed. Duurde een week voordat ik 'm had, dus als je iemand nog een 32GB iPhone 3GS zoekt voor €800 dan kan je 'm op bovenstaand linkje bestellen :).
Liever EUR125 minder betalen en 'm in België kopen. Succes met het claimen van garantie, of hoef je daarvoor niet naar Japan ;)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ceelcoumans schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 15:13:
[...]

Liever EUR125 minder betalen en 'm in België kopen. Succes met het claimen van garantie, of hoef je daarvoor niet naar Japan ;)?
Alleen wel een wachttijd incasseren ;) Of weet iemand nog of er ergens 3G S'en op voorraad zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ja, daarvoor moet je naar Japan. Je kan alleen je garantie claimen in het land waar je hem gekocht hebt, zelfs binnen de eu :( Dat was voor mij de reden om hem niet uit Italie mee te nemen maar om hem in Belgie te kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mijn iPhone (3GS, 32GB, zwart) binnen via www.cd-media.nl (€ 699). Heb hem zelf afgehaald in Ridderkerk, maar kan ook gewoon verzekerd per post. Het gaat om geïmporteerde iPhones uit Engeland, die handmatig gejailbreakt zijn. Je kunt alleen met gejailbreakte iPhones niet updaten naar OS3.1. Er zijn er nog 10 op voorraad.

De eigenaar van cd-media.nl heeft uitgebreid 15 minuten de tijd genomen om even over de iPhone te praten, dingen uit de leggen, mij te vertellen hoe ik mijn contactlijst kon importeren. Was erg prettig allemaal.

Ben blij dat ik na maanden eindelijk een iPhone heb :D. Mijn oude telefoon was kapot en nu moest ik er wel een kopen! In België was er niets meer op voorraad en stiekem had ik er geen probleem mee dat hij gejailbreakt was. Ik heb hem eergisteren gehaald en hij is inmiddels ook al verzekerd via www.gsmverzekeren.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:22
[...]

Ik kan je verzekeren dat indien je 50euries aan de persoon beloofd als je de eerste krijgt die binnenkomt, je deze dan wel zult hebben! Ben je nog steeds 75euro goedkoper uit.

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 15:32:
Ik heb hem eergisteren gehaald en hij is inmiddels ook al verzekerd via www.gsmverzekeren.nl.
Kan dat.. die verzekeren toch alleen NL phones?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand toevallig het email adres van de mobistar store op de Meir of de Keyserlei in Antwerpen? :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2009 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 21:02
Ik ben al een tijdje aan het lurken, nu toch maar eens een postje.

Het zit namelijk zo: Collega van me zijn broer woont in Amerika. Daar gaat hij regelmatig langs en vorig jaar heeft hij een aantal iphones meegenomen. Dit jaar wil hij voor mij ook een iPhone meenemen.

Waar moet ik nu op letten?
- simlock vrij?
- ...

Kan ik gebruik maken van alle features van de telefoon of is dit niet mogelijk?
Ik heb gehoord dat ik geen gebruik kan maken van internet op een Amerikaanse iPhone. Hoe zit dat precies?

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
Maken telefoons in Amerika niet gebruik van CDMA in plaats van GSM? Wat er volgens mij voor zorgt dat je niks hebt aan Amerikaanse telefoons in Nederland, omdat die gewoonweg niet overweg kunnen met de netwerken hier.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coramoor
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-05-2022

coramoor

pyoro!

voor zover ik weet zijn de iphones in amerika gewoon gelijk aan de iphones hier. Ze zijn alleen wel gesimlocked. je moet ze dus jailbreaken en dan unlocken.

Mijn iphone 1gen had ik ook uit amerika.

[ Voor 12% gewijzigd door coramoor op 05-10-2009 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:57
Zo, het heeft eigenlijk maar heel even geduurd, maar ik heb mijn iPhone 3GS 32GB binnen! :)

Gekocht bij Mobistar Center Poperinge. Op 23/9 9.00 gemaild met behulp van de mailinglist, om 11 uur reactie van mevrouw Oisseur (leider GSI Infomatix), met de mailadressen van de mobistar centers in Dirksmuide, Ieper en Poperinge. Daar direct naartoe gemaild en op de wachtlijst gezet voor 2 toestellen. Zaterdag al een mail gehad dat mijn bestelling binnen was, werd een week vastgehouden. Afgelopen donderdag dus opgehaald! :) Werd zelfs voor mij geactiveerd in de winkel!

Mevrouw Croquette meldde mij dat de dag ervoor 20 iPhones binnengekomen waren, en dat er 19 naar Nederlanders gegaan zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu beperkt leverbaar bij Big Dennis
iPhone 3GS (32Gb) wit met USB Adapter en Maloperro case voor 849 Euro (simlockvrij).
alleen geen flauw idee of dat duur is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:18

mjl

Ugh

Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 13:23:
Nu beperkt leverbaar bij Big Dennis
iPhone 3GS (32Gb) wit met USB Adapter en Maloperro case voor 849 Euro (simlockvrij).
alleen geen flauw idee of dat duur is...
Ja is duur, in Belgie zijn ze 675 .. levertijd is dan wel 2 maanden dus als het verschil je de 2 maanden waard is ...

Overigens zit zo'n adapter standaard in de doos... zo niet dan is ie niet origineel ...

[ Voor 8% gewijzigd door mjl op 05-10-2009 14:02 ]

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cozm0
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-04 06:38

Cozm0

Unf!

Is de levertijd bij alle Mobistar winkels twee maanden?
Ook voor de 16GB GS?
Ik moet ervoor uit het noorden van NL komen dus wil wel zeker weten dat ik niet met lege handen huiswaards moet!

| Specs! | IRC is just multiplayer notepad | }:O |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl

mjl

Ugh

Cozm0 schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 15:42:
Is de levertijd bij alle Mobistar winkels twee maanden?
Ook voor de 16GB GS?
Ik moet ervoor uit het noorden van NL komen dus wil wel zeker weten dat ik niet met lege handen huiswaards moet!
Ik had de 3GS 32GB Wit besteld, dat koste 7 weken (prognose was 8 ...) een collega had bij een andere winkel besteld, levertijd was 6 weken (ook een 32GB wit). Dus ja er is variatie per winkel. Beide waren in Antwepen besteld, die van 7 weken bij de grote shop en die van 7 weken op de hoek van de Diamantstraat (vlak bij het station).

Het lijkt er op dat ze meer beschikbaar komen ... in de Mobistar in Antwerpen vlak bij het station was de nieuwe wachtlijst slechts 2 iphones lang (2 weken geleden), hoewel die nog niet is geleverd ...

Je moet overigens persoonlijk de telefoon bestellen in de winkel en aanbetalen (aanbetaling varieert tussen de 125 en 150 euro) dus 2x heen en weer moet je toch. Je wordt gebeld zodra de bestelling binnen is (zorg dat je tel.nr er dus goed op staat....) dus als het goed is is je 2de keer heen en weer niet voor niks ;)

Overigens was bij de grote mobistar center een bestel stop (2 weken terug). Bij de andere 2 shops in het centrum kon je nog wel reserveren.

[ Voor 17% gewijzigd door mjl op 05-10-2009 17:16 ]

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau26
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 11:58
mjl schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 14:00:
[...]

Ja is duur, in Belgie zijn ze 675 .. levertijd is dan wel 2 maanden dus als het verschil je de 2 maanden waard is ...

Overigens zit zo'n adapter standaard in de doos... zo niet dan is ie niet origineel ...
Kun je em alsnog beter bestellen via Ebay.co.uk want ik heb daar een 32Gb 3GS gevonden voor omgerekend 600 euro (incl verzendkosten!!) ;)

13'' Macbook White / 23'' Cinema Display / Powermac G4 Cube (450Mhz, 256Mb, 80Gb hd, Apple Dvi-Adc-adapter, Apple Bt Keyb 1eG), 15'' ADC Acryl / Dlink DIR-655 / Airport Extreme N / Nokia N78 / 60Gb PS3 / Wii /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
True, maar vanuit België is hij standaard af-fabriek simlockvrij. Dat is die van eBay waarschijnlijk niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 21:16
tha_bulldog schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 12:18:
Zo, het heeft eigenlijk maar heel even geduurd, maar ik heb mijn iPhone 3GS 32GB binnen! :)

Gekocht bij Mobistar Center Poperinge. Op 23/9 9.00 gemaild met behulp van de mailinglist, om 11 uur reactie van mevrouw Oisseur (leider GSI Infomatix), met de mailadressen van de mobistar centers in Dirksmuide, Ieper en Poperinge. Daar direct naartoe gemaild en op de wachtlijst gezet voor 2 toestellen. Zaterdag al een mail gehad dat mijn bestelling binnen was, werd een week vastgehouden. Afgelopen donderdag dus opgehaald! :) Werd zelfs voor mij geactiveerd in de winkel!

Mevrouw Croquette meldde mij dat de dag ervoor 20 iPhones binnengekomen waren, en dat er 19 naar Nederlanders gegaan zijn..
wat was je daar kwijt? 575?

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelcee
jeehaa schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 21:28:
[...]

Dat lijkt me sterk. Een 32GB versie kost standaard EUR675 in België.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeehaa schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 21:28:
[...]

675 is de vaste prijs voor een 32GB. Had jij een zwarte of een witte ? Een witte is blijkbaar zo op te halen in Antwerpen, een zwarte echter niet ... die heeft een levertijd van ca 2 maanden is mij verteld door Mobistar Antwerpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ndrangeta
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-04 21:55
In Rome zijn ze ook nergens te krijgen. Het beste wat er te krijgen was, was een zwarte 16gb. Maar laat ik nu net een witte 32gb willen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
Ik had een 32GB witte, voor 675 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ccc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-07 12:02

Ccc

Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 22:56:
[...]

675 is de vaste prijs voor een 32GB. Had jij een zwarte of een witte ? Een witte is blijkbaar zo op te halen in Antwerpen, een zwarte echter niet ... die heeft een levertijd van ca 2 maanden is mij verteld door Mobistar Antwerpen.
Welke vestiging als ik vragen mag. De mobistar winkels die ik tot nu toe heb gebeld hebben allemaal niks op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau26
tha_bulldog schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 20:15:
True, maar vanuit België is hij standaard af-fabriek simlockvrij. Dat is die van eBay waarschijnlijk niet ;)
Nee maar dat kun je toch voor een paar pleuro op de markt laten doen en dan ben je er ook vanaf :)

13'' Macbook White / 23'' Cinema Display / Powermac G4 Cube (450Mhz, 256Mb, 80Gb hd, Apple Dvi-Adc-adapter, Apple Bt Keyb 1eG), 15'' ADC Acryl / Dlink DIR-655 / Airport Extreme N / Nokia N78 / 60Gb PS3 / Wii /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 19:39
Lau26 schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 15:04:
[...]

Nee maar dat kun je toch voor een paar pleuro op de markt laten doen en dan ben je er ook vanaf :)
lees anders even wat over de iPhone

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc P
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-11-2024
Lau26 schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 15:04:
[...]

Je snapt toch wel het verschil tussen factory unlocked en jailbreaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau26
Marc P schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 16:17:
[...]

Je snapt toch wel het verschil tussen factory unlocked en jailbreaken?
Naar mijn idee heeft ie het over een sim-lock en die kun je meestal gewoon op de markt laten verwijderen (of zie ik het verkeerd? :X)

[ Voor 14% gewijzigd door Lau26 op 06-10-2009 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
Ja en die kan er bij de iphone echt niet voor een paar pleuro worden afgehaald hoor :p

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
Lau26 schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 18:06:
[...]

Naar mijn idee heeft ie het over een sim-lock en die kun je meestal gewoon op de markt laten verwijderen :)
De iPhone is wel ietsje beter beveiligd dan de gemiddelde Nokia of Samsung telefoon, dus nee, dat kan niet.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau26
Hoe breek je die beveiliging dan als ik vragen mag? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelcee
Lau26 schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 18:14:
'Enkele' (ahum) topics zijn hier reeds over te vinden. Ik zou bij je zoektocht vooral het keyword "jailbreak" in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl

mjl

Ugh

Ccc schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 11:04:
[...]

Welke vestiging als ik vragen mag. De mobistar winkels die ik tot nu toe heb gebeld hebben allemaal niks op voorraad.
Zucht, lees het topic 's even. iPhones zijn nergens op voorraad in Belgie (zeker niet in de bekende plaatsen langs de grens of gotere steden, reken op 6-8 weken levertijd. Als je er 1 wil bestellen moet je bij een winkel langs gaan, alle internet shops die 'm eventueel leveren hebben al 2-3 maanden geen levering gehad ..

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 19:39
Lau26 schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 18:14:
begint je zoektocht eens op iphoneclub.nl. Volgens mij is het niet de bedoeling daar hier over te praten, en dan nog, ik heb er ook geen zin in omdat het een vrij lang verhaal is met inmiddels een hele hoop variabelen.

[ Voor 5% gewijzigd door Sluuz op 07-10-2009 08:39 ]

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc P
Hmmmm.... uit irritatie over het lange wachten op HCW.be net maar eens gekeken om toch over te stappen op T-Mobile zakelijk. Blijken ze daar ook 4 weken wachttijd te hebben.....zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ccc

Ccc

mjl schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 21:10:
[...]

Zucht, lees het topic 's even. iPhones zijn nergens op voorraad in Belgie (zeker niet in de bekende plaatsen langs de grens of gotere steden, reken op 6-8 weken levertijd. Als je er 1 wil bestellen moet je bij een winkel langs gaan, alle internet shops die 'm eventueel leveren hebben al 2-3 maanden geen levering gehad ..
.

Bedankt voor je antwoord.

(Kleine tip: Als je nu dat eerste zinnetje achterwegen laat is je bericht veel leuker, je hebt me nu goed geholpen, dus opzich had dat zinnetje niet veel nut.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CTRace
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-01-2018
Zelf heb ik een factory unlocked zwarte 3GS 16Gb met Vodafone abo via phoneshop.nl gekocht incl abo verlenging.

Nu was ik voor mijn vrouw op zoek naar een witte 16Gb 3GS, maar dan in België gezien de lagere prijs. Heb de maillijst (zie elders...) van Mobistar winkels dinsdagavond aangeschreven en drie positieve reacties gehad. Ik kon er een afhalen in Antwerpen (Meir 127), Aalst en Popinge. Overal 1 exemplaar beschikbaar en te reserveren. Ze waren heel vriendelijk in hun reactie en heb hen zeer correct aangeschreven/beantwoord. Dus, het vragen stellen blijft de moeite waard. Wel via mail, want telefonisch krijg je alleen antwoordapparaten (heb 10 willekeurige shops gebeld en kreeg bij slechts 1 contact: "belt u over een paar maanden nog eens" :?).

Kortom, ondanks de krapte blijven er mogelijkheden in België!

spul, kabels, beeld, geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik een iphone 3g koop met 3.1 software erop kan ik em niet downgraden naar 3.0 toch? Wil namelijk tethering gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

===

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2009 13:27 . Reden: niet relevat ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelcee
Verwijderd schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 10:37:
Als ik een iphone 3g koop met 3.1 software erop kan ik em niet downgraden naar 3.0 toch? Wil namelijk tethering gebruiken.
Voorlopig is dat inderdaad nog niet mogelijk. Het heeft er wel veel van weg dat dit zeer binnenkort (zondag misschien al) wel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
Vanwaar noem je zondag ?:)
Komt er dan een nieuwe software update oid ? :)

dan spring ik een gat in de lucht namelijk :P

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:07
SanderPS3 schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 14:37:
Vanwaar noem je zondag ?:)
Komt er dan een nieuwe software update oid ? :)

dan spring ik een gat in de lucht namelijk :P
Ik denk dat hij het hier over heeft; klikkerdeklik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ccc

Ccc

CTRace schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 09:03:
Heb de maillijst (zie elders...)
Ik heb het hele topic doorgespit, maar ik vind geen maillijst, kun je mij vertellen waar je deze gevonden hebt? Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chenkman schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 16:50:
Excel-bestandje met mailadressen: http://www4.mobistar.be/xls/BlackBerry_points_of_sale.xls
Let er wel op dat sommige adressen het niet meer doen. Stuur gewoon een mail naar enkele winkels tegelijk als BCC.
Deze lijst bedoelt hij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige week vrijdag een 16 gig besteld bij xxapp.com, netjes geholpen en vandaag is de Iphone netjes geleverd. De doos was nog netjes dicht gesealed, ik ben er helemaal happy mee.

mensen die zich afvragen waar deze iphone's vandaan komen, de texten op de doos lijken me russisch of iets in die richting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ndrangeta
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-04 21:55
Gisteren Mobistar Antwerpen gemaild of ze iets op voorraad hadden. Kon vandaag m'n witte 32gb ophalen. Geen wachtlijst, helemaal niks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelcee
Eigenlijk niet voor in dit topic, maar dat bedoelde ik inderdaad. Denk dat blackra1n nog voor zondag komt, maar op zondag schijnt sowieso hier ook een JB te verschijnen onder de naam AppulaHa1l als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag alle email adressen een e-mail gestuurd (idd met een bcc in een mail) ... kreeg meerdere reacties die voorraad hadden ... maar had inmiddels via het forum van de iphoneclub een tip gelezen om bij krefel te vragen en idd die hadden de door mij gewenste 32 GB Zwarte variant op voorraad ... keurig geholpen en nu in mijn handen :-) dus de droogte lijkt nu echt voorbij want gisteren is er erg veel geleverd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrz
  • Laatst online: 14:52

Jrz

––––––––––––

Hoe zit het met de simlock verwijderen na een jaar?
Dat is in nederland verplicht toch?

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
Verwijderd schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 21:22:
Vorige week vrijdag een 16 gig besteld bij xxapp.com, netjes geholpen en vandaag is de Iphone netjes geleverd. De doos was nog netjes dicht gesealed, ik ben er helemaal happy mee.

mensen die zich afvragen waar deze iphone's vandaan komen, de texten op de doos lijken me russisch of iets in die richting.
Ik ben bij hem geweest, hij haalt ze overal weg :)
Polen, Rusland, Italie en Belgie, maar hij vertelde mij dat zelfs hij als groot inkoper weinig uit belgie haalt, maar meer uit andere landen !
Ik heb een Italiaanse iig :)

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cozm0

Cozm0

Unf!

Jrz schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 21:50:
Hoe zit het met de simlock verwijderen na een jaar?
Dat is in nederland verplicht toch?
Het hele idee van een iPhone in Belgie halen gaat juist om het feit dat ze daar factory simlock vrij worden verkocht.

Iemand nog nieuws over voorraad in bepaalde winkels (dicht bij de NL grens?) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrz
  • Laatst online: 14:52

Jrz

––––––––––––

Cozm0 schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 10:37:
[...]

Het hele idee van een iPhone in Belgie halen gaat juist om het feit dat ze daar factory simlock vrij worden verkocht.

Iemand nog nieuws over voorraad in bepaalde winkels (dicht bij de NL grens?) O-)
Ja dat snap ik. Maar in Nederland is de provider volgens mij verplicht simlocks te verwijderen

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cozm0

Cozm0

Unf!

Mobistar Mechelen meldt het volgende:
Wij hebben helaas geen voorraad en kunnen u jammer genoeg onmogelijk zeggen wanneer er terug voorraad zal zijn. Onze reservatielijst bevat ongeveer 150 |:( wachtenden. Wij zijn tijdelijk gestopt om nog reservaties in onze shop aan te nemen, aangezien we onmogelijk kunnen inschatten hoelang het nog gaat duren eer de reservatielijst is weggewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij zijn de levertijden, in ieder geval in Nederland, steeds minder aan het worden. Ik heb afgelopen donderdag bij T-mobile besteld (in de veronderstelling dat het 4 week zou gaan duren), morgen word ie afgeleverd. Nu nog wachten op een unlock methode......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag in Turnhout geweest. Geen voorraad. De aardige dame had het over een wachttijd van 6 maanden ?????
Morgen Antwerpen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeesterBas
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
V&A mag op de frontpage: http://tweakers.net/aanbod/. Alhoewel handelen daar niet is toegestaan :)

[ Voor 79% gewijzigd door Hoedje op 14-10-2009 13:44 ]

3 in de rij, kassa erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Laatst online: 12:30

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

[edit] was reactie op bovenstaande weggehaalde post, laat maar dus...

[ Voor 78% gewijzigd door majoh op 14-10-2009 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl

mjl

Ugh

Ccc schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 16:06:
[...]

.

Bedankt voor je antwoord.

(Kleine tip: Als je nu dat eerste zinnetje achterwegen laat is je bericht veel leuker, je hebt me nu goed geholpen, dus opzich had dat zinnetje niet veel nut.)
De eerste zin was meer er op gericht dat de antwoorden de laatste paar pagina's al verschillende malen gegeven zijn...

Overigens zijn de levertijden een stuk korter geworden. Tussen de 0-2 weken.... Verschillende winkels hebben 'm gewoon op vooraad, zelfs aan de grens ... Apple heeft, lijkt het, haast gewacht tot de update naar 3.1 de jailbreaks kon doorstaan ... en nu komen ze weer even los ;)

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koesper
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:22

Koesper

Matched: Blah blah

Na vorige week een Iphone 3GS te hebben besteld via eBay.be (16gb: 715€), zie ik ze nu bij BigDennis.nl, zelfde toestel, officieel simlockvrij voor 699€
Als ik dat had geweten had ik hem daar gekocht, koop daar sowieso vaak mn supplies, dus positieve ervaringen mee.
Kopen via eBay is helemaal gelukt hoor, keurig gedaan, maar toch wel een beetje spannend :-)

When I roll my head across my keyboard, it says: aerfcdv5y8iuh7y6t5rf4e3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc P
Even een update die ik heb ontvangen van HCW naar aanleiding van een email die ik vandaag heb verzonden,

Beste klant,

Normaal gezien hebben we deze week meer inzicht op het aantal toestellen die bij
de eerste lichting gaan zitten.
De gesprekken met Mobistar zijn aan de gang. U zit inderdaad bij de eerste 10-15
klanten, ik neem aan dat u bij de eerste lichting zal zitten.

Dus met een beetje mazzel gaat het eindelijk lopen.

[ Voor 4% gewijzigd door Marc P op 15-10-2009 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Marc P schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 12:52:
Even een update die ik heb ontvangen van HCW naar aanleiding van een email die ik vandaag heb verzonden,

Beste klant,

Normaal gezien hebben we deze week meer inzicht op het aantal toestellen die bij
de eerste lichting gaan zitten.
De gesprekken met Mobistar zijn aan de gang. U zit inderdaad bij de eerste 10-15
klanten, ik neem aan dat u bij de eerste lichting zal zitten.

Dus met een beetje mazzel gaat het eindelijk lopen.
Nu maar hopen dat ik ook snel de iPhones daaro opgestuurd krijg. Aardige gasten daar hoor. Heb ze zo vaak gespammed met vragen en updates, Altijd netjes gebleven. Die gasten hebben echt geduld niet normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc P
dangerpaki schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 13:08:
[...]

Nu maar hopen dat ik ook snel de iPhones daaro opgestuurd krijg. Aardige gasten daar hoor. Heb ze zo vaak gespammed met vragen en updates, Altijd netjes gebleven. Die gasten hebben echt geduld niet normaal.
Ik heb niet veel contact met ze gehad omdat iedereen op dit forum elkaar op de hoogte houd van mail wisselingen. Maar het contact dat ik met ze heb gehad is van een niveau waar de gemiddelde Nederlandse webshop heel wat van kan leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Marc P schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 13:15:
[...]

Ik heb niet veel contact met ze gehad omdat iedereen op dit forum elkaar op de hoogte houd van mail wisselingen. Maar het contact dat ik met ze heb gehad is van een niveau waar de gemiddelde Nederlandse webshop heel wat van kan leren.
Lol de gemiddelde shop in NL doet vaak niet eens de moeite om terug te mailen. bv. mijn vraag aan Vodafone. Sinds vorige week vrijdag gesteld. Zou binnen 3 werkdagen beantwoord moeten worden. Nou ik wacht nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cozm0

Cozm0

Unf!

In mijn hand een zwarte iPhone 3GS 32GB :*)
Vandaag gehaald in Belgie (het was een eindje rijden vanuit het Noorden)

Maar goed nieuws:
25 stuks voorraad (16 en 32 GB) bij een winkel genaamd Telecom Systems (Mobistar) aan de Leopoldstraat in Merksplas. (vlakbij Turnhout, waar geen iPhone te vinden is, zeker niet bij Krefel)
Tevens werd ik vlak na mijn koop gebeld door de Mobistar Meir in Antwerpen dat de Iphones daar binnen waren.

Doe er je voordeel mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:18
Cozm0 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 21:17:

Maar goed nieuws:
25 stuks voorraad (16 en 32 GB) bij een winkel genaamd Telecom Systems (Mobistar) aan de Leopoldstraat in Merksplas. (vlakbij Turnhout, waar geen iPhone te vinden is, zeker niet bij Krefel)
Tevens werd ik vlak na mijn koop gebeld door de Mobistar Meir in Antwerpen dat de Iphones daar binnen waren.

goeie tip!

32 GB wit gereserveerd en rij er nu meteen naar toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
  • Laatst online: 09-09 09:27
trekker22 schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:15:
[...]

goeie tip!

32 GB wit gereserveerd en rij er nu meteen naar toe!
Tot zo, ik kom om 13.00 aan ;)

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cozm0 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 21:17:

Maar goed nieuws:

Helaas, net contact gehad: Voorraad al weer op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anyonas
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 10:04
Heb nog een zwarte iphone 3gs 32 gb gereserveerd staan op mijn naam in turnhout (mobistar) (is binnen)
Ben gisteren een witte gaan halen... is eens iets anders dan al dat zwart.

Dus er komt er eentje vrij..
Iemand interesse? anders bel ik mijn reservatie af.

Wil eventueel men witte wel weg doen voor de zwarte maar gewoon voor de mobistar prijs.... Perfect in orde nog niet eens mee gebeld :P

It's dark but I don't want to find the light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp@rkie
  • Laatst online: 12-09 08:00
Inmiddels een week in bezit van factory unlocked iPhone 3GS, zwart , 32 GB.
Via eBay gekocht vanuit Australië. Het duurde 4 dagen toen ie binnen was.
Gelukkig met oude bootloader zodat ie nog te jailbreaken is. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbowh
  • Niet online
anyonas schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 11:29:
Heb nog een zwarte iphone 3gs 32 gb gereserveerd staan op mijn naam in turnhout (mobistar) (is binnen)
Ben gisteren een witte gaan halen... is eens iets anders dan al dat zwart.

Dus er komt er eentje vrij..
Iemand interesse? anders bel ik mijn reservatie af.

Wil eventueel men witte wel weg doen voor de zwarte maar gewoon voor de mobistar prijs.... Perfect in orde nog niet eens mee gebeld :P
Ik heb zeker interesse en heb je zojuist een DM gestuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
Was een rit naar belgie, maar ik heb hem :D

Had alleen een zwarte gereserveerd, maar bij aankomst waren er alleen nog maar witte 16 gigs. Dus toen maar een witte meegenomen.

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelcee
joint_me schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:42:
Was een rit naar belgie, maar ik heb hem :D

Had alleen een zwarte gereserveerd, maar bij aankomst waren er alleen nog maar witte 16 gigs. Dus toen maar een witte meegenomen.
Ga je jouw exemplaar jailbreaken? Zo ja, wil je dan je bevindingen even melden? Nieuwe iPhones schijnen met een nieuwe bootloader geleverd te worden waardoor blackra1n niet meer werkt. Dan weet ik hoeveel nut het nog heeft om te importeren uit België.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:18
heb een 32 gb witte van Telecom Systems, volgens de mevrouw waren ze zo op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 21:16
Vanmiddag lange auto trip gemaakt naar Diksmuide(BE) om daar mijn vorige week bestelde zwarte 3gs 16gb op te halen. Factory unlocked uiteraard. Dank voor de tip een aantal posts terug.geen idee welke bootloader erop staat,in ieder geval 3.1 fw.

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scharnout
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2024

Scharnout

Meuk

Op de bonnefooi naar Belgie gereden via Brasschaat, waar ze heel netjes melden dat er bij hun de kassa server uitlag en meldde gelijk dat ik niet naar merksem of kappelen hoefde te rijden omdat die ook die storing hadden. Op goed geluk naar Wijnegem en daar hadden ze volop voorraad gisteren binnen gehad. Dus een mooie witte 32GB en zwarte 32GB voor mijn collega gehaald. Doe er wederom je voordeel mee

(In Brasschaat hadden ze nog een witte 16 en 32)

* Scharnout druk met iTunes en iPhone :)

And Bob's your uncle ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Ik zit er over te denken om ee iPhone 3GS 32GB zwart te halen in België maar ik kon niet echt vinden wat nou precies de nadelen zijn. Er was op een gegeven moment een gerucht dat de push-notifications niet zouden werken buiten t-mobile? Is dat waar of niet? Ook dat de Visual Voicemail het niet zou doen, dat is volgens mij confirmed. Maar voicemail gebruik ik toch nauwelijks dus dat maakt me dan ook weer niet uit. Kan iemand uitsluitsel geven over de Push Notifications en zijn er nog andere (service) nadelen die van invloed kunnen zijn op het besluit om wel of geen iPhone te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Mensen.. ik zit met een groot dilemma :

Ik kan een iPhone 3GS 16 GB kopen die afgelopen week gekocht is in Amerika bij een AT&T shop..
Het mooie is dat die knakker heel dicht bij mij in de buurt woont.

Alleen zit ik dus te twijfelen of ik deze wel te unlocken is.. de productieweek is week 38.
Wat voor Firmware zou hier inzitten en welke baseband heeft hij?

Hopenlijk kan iemand mij het verlossende antwoord geven zodat ik hem kan kopen _/-\o_

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
ceelcoumans schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 17:01:
[...]

Ga je jouw exemplaar jailbreaken? Zo ja, wil je dan je bevindingen even melden? Nieuwe iPhones schijnen met een nieuwe bootloader geleverd te worden waardoor blackra1n niet meer werkt. Dan weet ik hoeveel nut het nog heeft om te importeren uit België.
Denk niet dat ik voorlopig ga jailbreaken, heb hem juist simlock vrij gehaald zodat ik dat niet hoefde te doen. Maar cydia heeft wel interessante applicaties. En tegen de tijd dat ik eraan toe ben, zal de block van apple ook wel omzeilt zijn. >:)

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Zijlstra.
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-07 17:22
dreameater schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 21:39:
Mensen.. ik zit met een groot dilemma :

Ik kan een iPhone 3GS 16 GB kopen die afgelopen week gekocht is in Amerika bij een AT&T shop..
Het mooie is dat die knakker heel dicht bij mij in de buurt woont.

Alleen zit ik dus te twijfelen of ik deze wel te unlocken is.. de productieweek is week 38.
Wat voor Firmware zou hier inzitten en welke baseband heeft hij?

Hopenlijk kan iemand mij het verlossende antwoord geven zodat ik hem kan kopen _/-\o_
Laat hem even kijken welke firmware er op zit, firmware 3.1 + is waarschijnlijk nieuwe baseband

Afbeeldingslocatie: http://www.depts.ttu.edu/ithelpcentral/announcements/images/iphone/iphone_sms_fix_13.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelcee
joint_me schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 08:18:
[...]

Denk niet dat ik voorlopig ga jailbreaken, heb hem juist simlock vrij gehaald zodat ik dat niet hoefde te doen. Maar cydia heeft wel interessante applicaties. En tegen de tijd dat ik eraan toe ben, zal de block van apple ook wel omzeilt zijn. >:)
Dat zijn twee aparte zaken. Ik heb ook een simlockvrije gehaald om vodafone te kunnen gebruiken. Maar als ik er nog een voor iemand anders koop dien ik wel gewoon een open besturingssysteem te hebben (apps zijn dan 'interessanter' ja ;) )!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet er iemand of je de iphones uit china nog kan unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:31
Vrijdag een iPhone 3GS 16GB besteld in Belgie (Mol), en vandaag een mail dat ie binnen was. Morgen half 6 op, en vanuit het noorden de tocht naar Belgie maken.
Hoe groot is de kans dat ik een nieuwe bootrom heb? Ik hoop maar dat ik de iPhone nog kan jailbreaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-08 20:34
VeeGee schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 20:39:
Vrijdag een iPhone 3GS 16GB besteld in Belgie (Mol), en vandaag een mail dat ie binnen was. Morgen half 6 op, en vanuit het noorden de tocht naar Belgie maken.
Hoe groot is de kans dat ik een nieuwe bootrom heb? Ik hoop maar dat ik de iPhone nog kan jailbreaken.
Hmm, ik denk klein. Maar er is niet zoveel zinnigs over te zeggen. Ligt er maar net aan uit wat voor magazijn die komt en of de iphone voorraden kunstmatig laag zijn (ze liggen ergens in een opslagplaats) of écht laag zijn en dat deze dus pas net geproduceerd is (na 9-09 is de nieuwe bootrom...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige week twee keer naar Turnhout en Antwerpen geweest. Niets. Vandaag weer geweest, en weer niets. Wel beloftes, maar geen Aaifoon. Reed ik langs Merksplas en zag daar de vlaggen van een Mobistar winkel die niet op de site van Mobistar staat. Ik dacht, probeer het maar eens. Op de vraag of ze nog Aaifoon 3GS hadden knikt de vriendelijke dame en zegt;"Ja."
Echt waar, zeg ik. Ja hoor, welke wilt U hebben. De witte 3GS dan maar. Ik kan het haast niet geloven als ze met het doosje terugkomt. Ik was al voorbereid op het ontkennende antwoord;" Nee die hebben we niet...."
Ze hebben er nog genoeg liggen.

Adres Leopoldstraat 57 Merksplas. Vlak voor Turnhout.

Ik heb hem net geactiveerd en ingesteld. Het is software versie 3.1

Voor Aaifoon mag U ook Iphone lezen :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2009 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:22
Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 19:13:
Vorige week twee keer naar Turnhout en Antwerpen geweest. Niets. Vandaag weer geweest, en weer niets. Wel beloftes, maar geen Aaifoon. Reed ik langs Merksplas en zag daar de vallgen van een Mobistar winkel die niet op de site van Mobistar staat. Ik dacht, probeer het maar eens. Op de vraag of ze nog Aaifoon 3GS hadden knikt de vriendelijke dame en zegt;"Ja."
Echt waar, zeg ik. Ja hoor, welke wilt U hebben. De witte 3GS dan maar. Ik kan het haast niet geloven als ze met het doosje terugkomt. Ik was al voorbereid op het ontkennende antwoord;" Nee die hebben we niet...."
Ze hebben er nog genoeg liggen.

Ik heb hem net geactiveerd en ingesteld. Het is software versie 3.1
een Aaiphone en vallgen? Is het normaal typen echt zo moeilijk? We zijn toch geen BrEeZeRs!?

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Fatal
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:28
lees veel over nieuwe bootrom.
Wat houd dat in precies?

ben namelijk van plan om te kijken komend weekend wat die Iphone hier in Canada kost.
Anders over paar weken naar U-S. Anders toch maar in belgie halen.
Maar kan dat van die bootrom niet helemaal begrijpen.
Belgie heeft de voorkeur vanwegen geen simlock.
En dat ik nog al regelmatig in het buitenland zit. (70%van het jaar) en ook wel eens andere simkaarten gebruik vind ik dat een groot plus punt om hem niet zelf te unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cozm0

Cozm0

Unf!

Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 19:13:

Voor Aaifoon mag U ook Iphone lezen :)
Ja daar heb ik de eifoown vorige week gehaald, die shop heeft voorraad zoals ik toen ook al aangaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cozm0

Cozm0

Unf!

The Fatal schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 03:29:
lees veel over nieuwe bootrom.
Wat houd dat in precies?

ben namelijk van plan om te kijken komend weekend wat die Iphone hier in Canada kost.
Anders over paar weken naar U-S. Anders toch maar in belgie halen.
Maar kan dat van die bootrom niet helemaal begrijpen.
Belgie heeft de voorkeur vanwegen geen simlock.
En dat ik nog al regelmatig in het buitenland zit. (70%van het jaar) en ook wel eens andere simkaarten gebruik vind ik dat een groot plus punt om hem niet zelf te unlocken.
Nieuwe bootrom is (nog) niet te jailbreaken, de nieuwe bootrom versies worden sinds een dikke week verscheept door Apple.
Voor zover ik weet kan je in .US en .CA alleen iPhones MET abbo krijgen, worden in de winkel geactiveerd.
Als jij geen gezeur wil met unlocken zit je vast aan factory unlocked iPhones die je alleen kan krijgen in Belgie of Italie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Laatst online: 12:30

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Krijg net een mailtje van HCW dat de witte 16g 3GS op voorraad is, en online te bestellen.
Zie verder op de website dat dit ook de enige naast de 3G is die op voorraad is.

Zelf twijfel ik nog steeds een beetje of ik m wil hebben, maar voor anderen, doe er je voordeel mee. En laat er nog eentje staan voor het geval ik dat ik klaar ben met twijfelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
majoh schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 13:04:
Krijg net een mailtje van HCW dat de witte 16g 3GS op voorraad is, en online te bestellen.
Zie verder op de website dat dit ook de enige naast de 3G is die op voorraad is.

Zelf twijfel ik nog steeds een beetje of ik m wil hebben, maar voor anderen, doe er je voordeel mee. En laat er nog eentje staan voor het geval ik dat ik klaar ben met twijfelen ;)
Ik heb de witte 3gs 16gig en in de wereld van zwarte iPhones toch wel speciaal ;)

En ik heb nog geen spijt! De alternatieven zijn er voor mij (nog) niet.

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc P
majoh schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 13:04:

Net telefonisch contact gehad met HCW en mijn Witte 32GB gaat vandaag de deur uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
2 Witte 16GB's komen mijn kant op via HCW :)
Ik heb ze over dus als iemand er belang bij heeft DM me maar :)

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeni1
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-12-2024
SanderPS3 schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 14:39:
2 Witte 16GB's komen mijn kant op via HCW :)
Ik heb ze over dus als iemand er belang bij heeft DM me maar :)
Wil je wel Dm'en maar dat gaat niet...
roeni1 [at]gmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@SanderPS3.. same here!
ik ben ook wel geinteresseerd.

Mobistar in Merksplas is alweer door zijn voorraad heen :(
HCW in Mechelen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Shinji schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 21:08:
Ik zit er over te denken om ee iPhone 3GS 32GB zwart te halen in België maar ik kon niet echt vinden wat nou precies de nadelen zijn. Er was op een gegeven moment een gerucht dat de push-notifications niet zouden werken buiten t-mobile? Is dat waar of niet? Ook dat de Visual Voicemail het niet zou doen, dat is volgens mij confirmed. Maar voicemail gebruik ik toch nauwelijks dus dat maakt me dan ook weer niet uit. Kan iemand uitsluitsel geven over de Push Notifications en zijn er nog andere (service) nadelen die van invloed kunnen zijn op het besluit om wel of geen iPhone te halen?
Niemand die weet of push notifications werkt op een belgische iPhone met KPN in nederland?
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.