[iPhone 3GS] Importeren en / of losse koop - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 108.402 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelcee
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:26
Is iemand op de hoogte van de beschikbaarheid in Italië? Tevens is mijn Italiaans niet meer wat het geweest is, dus levertijden op Apple Italia kan ik moeilijk lezen.
Indien er geen lange levertijd is ga ik zeker gebruik maken van het feit dat mijn zus onlangs naar Italië verhuisd is. Direct bij Apple bestellen, in Italië laten bezorgen en dan in een anoniem doosje richting Nederland. Want dat Belgische gedoe duurt me nu wel erg lang. Wacht sinds begin augustus op een iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem hoeft niet eens, is namelijk binnen de EU.. Of had je 't over anoniem tegen het stelen?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelcee
CLB schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 00:05:
Anoniem hoeft niet eens, is namelijk binnen de EU.. Of had je 't over anoniem tegen het stelen?
Ja anonieme verpakking zodat Jan de Postbode er zeker niet met mijn iPhone vandoor gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:48
ceelcoumans schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 00:07:
[...]

Ja anonieme verpakking zodat Jan de Postbode er zeker niet met mijn iPhone vandoor gaat ;)
Gewoon verzekerd opsturen, bedoel als je al dat geld uitgeeft maakt die dertien euro natuurlijk niet uit. Of met CC betalen want de meesten geven dan 90 of 180 dagen verzekering erbij. Alleen ik weet niet of die verzekering ook geldig is als je het product vervolgens zelf opstuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:18

mjl

Ugh

ceelcoumans schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 00:04:
Is iemand op de hoogte van de beschikbaarheid in Italië? Tevens is mijn Italiaans niet meer wat het geweest is, dus levertijden op Apple Italia kan ik moeilijk lezen.
Indien er geen lange levertijd is ga ik zeker gebruik maken van het feit dat mijn zus onlangs naar Italië verhuisd is. Direct bij Apple bestellen, in Italië laten bezorgen en dan in een anoniem doosje richting Nederland. Want dat Belgische gedoe duurt me nu wel erg lang. Wacht sinds begin augustus op een iPhone.
Ik was in Rome afgelopen week, de 32GB was gewooon te krijgen in een Vodofone winkel. Op Via Corso ;)

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Nou de volgende reply gehad van een retailer uit Belgie. Ik noem geen namen omdat anders Mobistar misschien alleen maar meer gaat lopen kutten:
Beste klant,

Helaas is de toestand nog steeds dezelfde. We blijven zonder nieuws en vooral zonder leveringen zitten vanwege Mobistar.
Ik kan alvast begrijpen dat het lange wachten lastig is. Helaas kunnen wij momenteel niets anders doen dan wachten.

Met vriendelijke groeten,
Nou volgens mij best duidelijk. Ik hoop dat een stel hackers de hele Mobistar shit om zeep helpt. Heb een hekel aan dit soort gedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl

mjl

Ugh

dangerpaki schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 10:14:
[...]

Dat bedoel ik dus. Terwijl Mobistar zelf levertijden van twee weken heeft (en dus overduidelijk met enige regelmaat toestellen binnen krijgt) zijn anderen al weken aan het wachten.
2 weken ... Ik wacht al 2 maanden bij mobistar... daar krijgen ze ook weinig binnen. Waarschijnlijk vanwege productie problemen mbt defecte schermen e.d.

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelcee
mjl schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 16:57:
[...]

2 weken ... Ik wacht al 2 maanden bij mobistar... daar krijgen ze ook weinig binnen. Waarschijnlijk vanwege productie problemen mbt defecte schermen e.d.
Net een telefoontje naar Mobistar Center Hasselt gepleegd. Geïnformeerd naar de levertijd/ mijn plaats op de wachtlijst.
"Amai, da zal nu vrijdag zijn he". Maar niet iedereen kan zijn telefoon toch tegelijkertijd krijgen? Op welke plaats in de wachtlijst sta ik dan?
"Jawel. Gij had toch 'n witte 16GB? Gewoonlijk krijgen we vrijdag een levering binnen, maar Apple doet een beetje lastig. Als we vrijdag geleverd krijgen kunt ge uw iPhone op komen halen. Maar ik bel u nog voor de zekerheid als dat 'm binnen is."

Vriendelijke vrouw aan de telefoon, ook vriendelijke medewerkers in de winkel toen ik er ging reserveren. Ze wist ook meteen welke versie ik gereserveerd had. Snel opgezocht of goed geheugen ;) , hoe dan ook heel anders dan ervaringen die ik hier lees. En zo te horen zijn de wachtlijsten hier erg klein/verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
ceelcoumans schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 17:54:
[...]

Net een telefoontje naar Mobistar Center Hasselt gepleegd. Geïnformeerd naar de levertijd/ mijn plaats op de wachtlijst.
"Amai, da zal nu vrijdag zijn he". Maar niet iedereen kan zijn telefoon toch tegelijkertijd krijgen? Op welke plaats in de wachtlijst sta ik dan?
"Jawel. Gij had toch 'n witte 16GB? Gewoonlijk krijgen we vrijdag een levering binnen, maar Apple doet een beetje lastig. Als we vrijdag geleverd krijgen kunt ge uw iPhone op komen halen. Maar ik bel u nog voor de zekerheid als dat 'm binnen is."

Vriendelijke vrouw aan de telefoon, ook vriendelijke medewerkers in de winkel toen ik er ging reserveren. Ze wist ook meteen welke versie ik gereserveerd had. Snel opgezocht of goed geheugen ;) , hoe dan ook heel anders dan ervaringen die ik hier lees. En zo te horen zijn de wachtlijsten hier erg klein/verdwenen.
Precies maar ondertussen zijn andere retailers dan Mobistar nog steeds de klos. Nou maar hopen dat inderdaad de meeste mensen de iphone gekocht hebben en nu Mobistar eens eindelijk andere winkels gaat leveren in plaats van egoistisch zelf alles verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelcee
dangerpaki schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 17:56:
[...]

Precies maar ondertussen zijn andere retailers dan Mobistar nog steeds de klos. Nou maar hopen dat inderdaad de meeste mensen de iphone gekocht hebben en nu Mobistar eens eindelijk andere winkels gaat leveren in plaats van egoistisch zelf alles verkopen.
Dat is inderdaad vervelend. Maar eerlijk gezegd snap ik niet waarom je bij een andere winkel zou kopen? Toen ik hoorde dat de iPhone simlockvrij in België te koop was, ben ik direct bij Mobistar uitgekomen. Als officiële aanbieder in Belgie leek mij dit ook niet meer dan logisch. Waarom dan verder zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:24
Vanuit nederland naar belgie rijden ?
Dat is een goede reden om hem ergens anders te bestellen.
Als ik naar belgie rijd, hoe zeker ben ik er dan van dat ik er een mee kan nemen ?
Reserveren als nederlander gaat niet :o

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:38
Misschien handig om de openings post te updaten met landen waar hij nog meer simlock vrij & los te krijgen is? Zoals bijvoorbeeld in KL, SG & NZ het geval is. Kuala Lumpur is ver verkoop prijs 2490 RM(487 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeeuw
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02:20

Zeeuw

5.6

Ben vandaag ook voor het eerst aan het rondbellen gegaan naar België...

Veel bedrijven namen niet op, maar ook veel hadden er geen, konden niks zeggen over levertijd, sommige hadden een wachtlijst, andere namen geen reserveringen meer aan, aanbetalingen heb ik gehoord....ook in het Frans wat winkels gebeld, allemaal negatief! Helaas!

Maar goed, ik bel donderdag en vrijdag Hasselt nog wel eens op, misschien krijgen ze er zoveel binnen dat ze toestellen over hebben... O-)

Als het deze week niet lukt ga ik toch naar Italië om daar eens te kijken, moet er toch zijn ivm werk.

Read the badge, Bitch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeeuw schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 20:51:
Ben vandaag ook voor het eerst aan het rondbellen gegaan naar België...

Veel bedrijven namen niet op, maar ook veel hadden er geen, konden niks zeggen over levertijd, sommige hadden een wachtlijst, andere namen geen reserveringen meer aan, aanbetalingen heb ik gehoord....ook in het Frans wat winkels gebeld, allemaal negatief! Helaas!

Maar goed, ik bel donderdag en vrijdag Hasselt nog wel eens op, misschien krijgen ze er zoveel binnen dat ze toestellen over hebben... O-)

Als het deze week niet lukt ga ik toch naar Italië om daar eens te kijken, moet er toch zijn ivm werk.
Hmm ik zit dus met hetzelfde.. Al veel belletjes gedaan maar ze nemen niet op of kunnen niets zeggen.

Laat het me even weten als je naar Italie gaat, je zou me een enorm plezier doen!

• dangerpaki
ceelcoumans schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 18:17:
[...]

Dat is inderdaad vervelend. Maar eerlijk gezegd snap ik niet waarom je bij een andere winkel zou kopen? Toen ik hoorde dat de iPhone simlockvrij in België te koop was, ben ik direct bij Mobistar uitgekomen. Als officiële aanbieder in Belgie leek mij dit ook niet meer dan logisch. Waarom dan verder zoeken?
Omdat die niet met leugens mij accessoires proberen aan te smeren, mij gewoon goede service verlenen, ik daar niet hoef te liegen dat ik Belg ben, ze gewoon mijn telefoon beantwoorden ook als is het een Nederlands nummer, ik daar direct BTW-vrij kan kopen etc etc etc.

En met name gewoon de klantvriendelijkheid en gerichtheid, en de mogelijkheid tot BTW-vrij kopen waren voor mij doorslaggevend om niet bij Mobistar aan te kloppen. En het belangrijkste nog: ze sturen het gewoon via de post op.

• marcelcee
dangerpaki schreef op woensdag 16 september 2009 @ 08:51:
[...]

Omdat die niet met leugens mij accessoires proberen aan te smeren, mij gewoon goede service verlenen, ik daar niet hoef te liegen dat ik Belg ben, ze gewoon mijn telefoon beantwoorden ook als is het een Nederlands nummer, ik daar direct BTW-vrij kan kopen etc etc etc.

En met name gewoon de klantvriendelijkheid en gerichtheid, en de mogelijkheid tot BTW-vrij kopen waren voor mij doorslaggevend om niet bij Mobistar aan te kloppen. En het belangrijkste nog: ze sturen het gewoon via de post op.
Inderdaad, was even voorbij gegaan aan het feit dat niet iedereen op een steenworp afstand van België woont. Voor mijzelf is het geen enkel probleem. Mijn ervaring met Mobistar is gewoon goed, op voorhand duidelijk de lange levertijd te horen gekregen. En toen ik zei dat ik enkel in een iPhone geïnteresseerd was, werd ik netjes verder geholpen. Zonder accessoires, liegen en niet beantwoorde telefoontjes ga ik vrijdag mijn iPhone ophalen (als het goed is ;) ).

• Ronald_stage
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:59

Ronald_stage

wat kan je hier nog zeggen

ceelcoumans schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 00:04:
Translate.google.nl

7 werkdagen op een iPhone 3GS 16GB

Verwijderd

Korte maar krachtige vraag:

Is de 3GS nou echt het geld waard i.v.m. de prestaties ?
Ik zit sterk te twijfelen tussen een 3G en 3GS maar vind die 100 euro extra wel duur voor iets dat alleen maar een beetje sneller is.

Is de 3G storend langzaam ofzo of zijn er nog meer dingen wat de 3GS beter heeft??

• Bloemstukje
Betere camera, video camera volgens mij heeft de 3G dat ook niet :)
OpenGL 2.0 ?
Of heeft de 3g dat ook ?:P

gewoon nee.

• marcelcee
Laatst even door de iTunes Store aan het bladeren. Zie ik tot mijn verbazing dat een update naar de 3.1 software geld kost (3,99EUR). Leef ik nu onder zo'n gigantische steen of is het uitzonderlijk dat Apple hier geld voor vraagt? Gebruik al jaren mac, nog nooit een betaalde software-update tegengekomen.

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:22
ceelcoumans schreef op donderdag 17 september 2009 @ 10:10:
Laatst even door de iTunes Store aan het bladeren. Zie ik tot mijn verbazing dat een update naar de 3.1 software geld kost (3,99EUR). Leef ik nu onder zo'n gigantische steen of is het uitzonderlijk dat Apple hier geld voor vraagt? Gebruik al jaren mac, nog nooit een betaalde software-update tegengekomen.
Was dat niet enkel voor de Touch? omdat deze niet geleverd word via een mobile reseller.

Computers make very fast, very accurate mistakes.

• marcelcee
tc982 schreef op donderdag 17 september 2009 @ 10:26:
[...]

Was dat niet enkel voor de Touch? omdat deze niet geleverd word via een mobile reseller.
Je hebt helemaal gelijk, excuseer mijn lompheid ;)

• Ronald_stage
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:59

Ronald_stage

wat kan je hier nog zeggen

Gisteren ben ik naar België gegaan om een gebruikte 3G 8GB op te halen (300 euro) ik had geen zin meer om te wachten.

• W.Zijlstra.
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-07 17:22
Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2009 @ 08:23:
Korte maar krachtige vraag:

Is de 3GS nou echt het geld waard i.v.m. de prestaties ?
Kort maar krachtig antwoord:
Ja

• dangerpaki
ceelcoumans schreef op donderdag 17 september 2009 @ 10:41:
[...]

Je hebt helemaal gelijk, excuseer mijn lompheid ;)
Dan is het nog steeds een trieste zaak. Eerst iets verkopen en vervolgens voor de support daarvan geld vragen.

• Bloemstukje
Jij kocht vorig jaar een nieuwe pc en moet nu betalen voor een nieuwe windows (7), raar zeg :| :o ....

gewoon nee.

• marcelcee
Laatste update in mijn zoektocht naar een 3GS. Ik las vanmiddag om 17u op een ander forum dat Krefel in Turnhout zowaar een voorraad iPhones had. Ik bellen, 1 apart laten leggen en in de auto gestapt. Om 18u had ik bij de uiterst behulpzame medewerkster afgerekend en was ik een 3GS rijker.

Nu zou ik morgen mogelijk gebeld worden door Mobistar Hasselt, mits ze geleverd kregen. Hier wilde ik niet op gokken. Mocht ik toch een telefoontje krijgen, dan ga ik daar mijn reservering afhalen, en gaat er eentje in de verkoop hier op tweakers.net. Houdt dus Vraag & Aanbod in de gaten als je om een iPhone verlegen zit (en een redelijk 'vindersloon' voor lief neemt ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
SanderPS3 schreef op donderdag 17 september 2009 @ 18:30:
Jij kocht vorig jaar een nieuwe pc en moet nu betalen voor een nieuwe windows (7), raar zeg :| :o ....
Sorry maar weet jij het verschil tussen een operating system en een firmware?

Wanneer heb jij de laatste keer betaald voor de firmware update van je mobo/videokaart/hardeschijf/geluidskaart etc etc? Ik nooit, en als jij ervoor betaald hebt dan ben je gewoon genaaid. Firmware updates zijn namelijk met enige uitzondering altijd gratis omdat het bij het product support hoort. De vorige firmware bevatte fouten dus krijg je een nieuwe, net zoals je de updates van windows gewoon gratis binnen kan halen als je eenmaal betaald hebt voor de windows zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
Dit topic gaat over het importeren van de iPhone. De discussie over het betalen voor softwareupdates voor de iPod touch is hier daarom niet op z'n plaats.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 21:16
na veel gelazer met andere telefoons en mijn continue verzet tegen apple, ben ik overtuigd van het merk en ben ik gaan zoeken naar een 3GS. Een losse koop in België zou mijn kosten rekening aardig kunnen drukken: bij T-mobile relax 400 + web&walk + 1000 sms ben ik aardig wat kwijt als ik de telefoon nu voor 1 jaar bestel. Het bedrag is velen malen hoger dan wanneer ik een sim only neem met dezelfde opties en een 3GS uit belgië tover.

Maar na lezen van dit en vorig topic moet ik concluderen dat het ons Nederlanders knap moeilijk wordt gemaakt in België. Een reisje op mijn week OV naar Antwerpen of Brussel zou wel eens op een teleurstelling kunnen uitlopen als ik het zo lees. Mijn stiefmoeder heeft een bedrijf wat in Brussel is gevestigd, maar zij heeft geen Belgisch paspoort of inwonerschap, dus lijkt me ook deze optie ook niet relevant, correct?

Voorlopig maar even in de rij aansluiten totdat Mobistar andere winkels gaat bevoorraden?

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 09:57
Ik heb familie momenteel in Nigiria wonen voor hun werk.
Ik kan echter niets vinden of de iphone daar ook wordt verkocht en of deze simlockvrij is.

Weet iemand dit toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

struik978 schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 11:39:
Ik heb familie momenteel in Nigiria wonen voor hun werk.
Ik kan echter niets vinden of de iphone daar ook wordt verkocht en of deze simlockvrij is.

Weet iemand dit toevallig?
Ach je moet gewoon wachten tot je zo'n mailtje krijgt waarin iemand beweerd dat hij de overlevende is van één of andere rijke vent die hem enkele miljoenen nagelaten heeft. Echter dat hij jouw rekening nodig heeft om het geld het land uit te smokkelen. :-p

Vervolgens reply je hem met de vraag of ze daar ook iPhone's verkopen en of die simlock vrij zijn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:58

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Mijn oom gaat 3 oktober naar de vs, en ik zie daar eigenlijk wel een mogelijkheid om redelijk cheap aan een toestel te komen. Mijn oom heeft daar een bedrijf en ik heb al afgesproken dat ik hem daar naar toe kan laten verzenden.. :)

Ik loop dus nu een beetje de ad's op ebay af te speuren maar ik loop tegen het volgende probleem aan:
Iedere aanbieder stuurt het pakket alleen op naar " confirmed" addresses .. Als ik het goed begrijp zijn dit dus de adressen die ik op mijn Pay-pal account heb staan? ( met paypal kopen is sowieso verplicht!)
Maar ik kan dus geen Buitenlands ( VS) adres aanmaken op een NL Paypal account...

Moet ik nu een US paypal account aanmaken? En hier mijn Creditcard gegevens aan koppelen? Heeft iemand advies of hier ervaringen mee?

de dank is groot!

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14:51
*knip*

Dat is hier niet op z'n plaats.

[ Voor 88% gewijzigd door Hoedje op 19-09-2009 10:00 ]

• Bloemstukje
Lees nou gewoon wat de mod zegt dan, ga er niet op in want het mag hier niet :)
Als je verder wilt discussieren dan doe je dat in het gewone iPhone topic,..

In dit geval is jouw reactie een stuk schever hoor ..

gewoon nee.

Verwijderd

Heb mailtje gestuurd naar HCW met de vraag of ze al iets meer wisten.

Beste,

Er is nog helemaal niets bekend hierover.
Het kan zijn dat het nog 2 weken duurt maar het kan evengoed (en die kans is groter) dat het nog verschillende maanden zal duren.
Ik heb zelfs al data horen vallen van januari…

Ben Lambrechts
Het Computerwinkeltje Schoten

• dangerpaki
Verwijderd schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 11:14:
Heb mailtje gestuurd naar HCW met de vraag of ze al iets meer wisten.

Beste,

Er is nog helemaal niets bekend hierover.
Het kan zijn dat het nog 2 weken duurt maar het kan evengoed (en die kans is groter) dat het nog verschillende maanden zal duren.
Ik heb zelfs al data horen vallen van januari…

Ben Lambrechts
Het Computerwinkeltje Schoten
Wat een zooi allemaal daaro, ik word zo strontziek van die hele onzin. Wil je gewoon simpel een simlockvrije iphone kopen, gotver moet je kijken wat je daar allemaal voor moet doen.
Januari, ja dacht het niet, dan trek ik mijn bestelling terug, want 3 maanden later kan ik dan de nieuwe iphone alweer pre-orderen.
Klopt =) Hopelijk wordt die gelijk veranderd qua uiterlijk / materiaal, dan overweeg ik 'm weer.

Voor de 3GS ga ik niet meer. Tevens zie ik steeds en steeds meer iPhone users rondlopen..
Mannen van 65 of kinderen van 13 jaar oud, iedereen loopt ermee.

Ikzelf ga wel voor wat exclusievers, heb nu de N900 pre-ordered, anders misschien een Motorola Sholes (Android)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:57
Ik begrijp het maandenlange tekort niet echt, het is toch al sinds de release in Juli dat zo'n 3GS nauwelijks te krijgen is in België? :?

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-08 08:42

• Ashy
  • Laatst online: 15:38
Voor de mensen die _toevallig_ naar new zealand, Singapore of Kuala Lumpur gaan, daar liggen ze voor het oprapen en goedkoper ook. Omgerekend 480 euro in KL/SG en ja, simlock vrij. Gezien deze nog steeds niet in de startpost vermeld staan, vermeld ik het even.

Verwijderd

Ik ga denk toch maar naar Mobistar om hem daar te reserveren volgens mij zijn die wachtlijsten iets korter als 4 maanden. Weet iemand iets over de wachtlijsten van Mobistar in Antwerpen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
CLB schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 14:42:
Klopt =) Hopelijk wordt die gelijk veranderd qua uiterlijk / materiaal, dan overweeg ik 'm weer.

Voor de 3GS ga ik niet meer. Tevens zie ik steeds en steeds meer iPhone users rondlopen..
Mannen van 65 of kinderen van 13 jaar oud, iedereen loopt ermee.

Ikzelf ga wel voor wat exclusievers, heb nu de N900 pre-ordered, anders misschien een Motorola Sholes (Android)
Het is de nieuwe standaard geworden he ;)

Off-topic:
Trouwens, wat mij opvalt is dat dat heel veel mensen nu ook een Blackberry hebben. Veel jongeren nu, ipv van vroeger alleen zakenmannen/vrouwen. Als ik niet beter wist en ik ging alleen af van wat ik op de straat zie, dan zou ik denken dat de markt in handen was van Apple (iPhone) en RIM (Blackberry).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

yup, de blackberry is helemaal hot om mee te twittereren. Snel korte berichten typen.

Ik wil een 2e hands 3g kopen. Waar moet ik op letten:

Hoe kan ik het beste controleren of de GPS werkt?
de vochtindicatoren nog intact zijn
wifi werkt
andere dingen?

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-08 20:34
Of is het zo dat Blackberry en iPhone eigenaren sneller patsen (of "per ongeluk midden op de straat de 'tijd' checken") ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ashy schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 18:52:
Gezien deze nog steeds niet in de startpost vermeld staan, vermeld ik het even.
Dan meld je het even netjes via 'n DM? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Vanx schreef op zondag 20 september 2009 @ 12:47:
Of is het zo dat Blackberry en iPhone eigenaren sneller patsen (of "per ongeluk midden op de straat de 'tijd' checken") ? ;)
Misschien ook om te patsen, maar met BB kan je lekker pingen. Heerlijk is dat zeg, ben zelf nu 1 maand Blackberry gebruiker en ik wil echt niets anders. Heb zelf de afgelopen tijd de volgende toestellen gebruikt: Iphone 3G, Nokia E71, Nokia 5800, Sony Ericsson C902, Nokia N97 en de enige die qua handigheid en snelheid zich echt kan meten met de Bold is de E71.

Btw, Iphone 3Gs is simlockvrij te koop in Londen (prijspeil 20 augustus) voor 450 pond, omgerekend 500 euro afgerond, voor een ieder die nog van plan is om Engeland aan te doen de komende tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Le0032 schreef op zondag 20 september 2009 @ 15:58:
Btw, Iphone 3Gs is simlockvrij te koop in Londen (prijspeil 20 augustus) voor 450 pond, omgerekend 500 euro afgerond, voor een ieder die nog van plan is om Engeland aan te doen de komende tijd...
simlockvrij...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Waarschijnlijk bij een paar louche winkeltjes. In New York heb ik dat ook een paar keer gezien, voor $699 een 'simlockvrije' 3GS 16GB. De kans dat deze factory unlocked zijn lijkt me erg klein.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Just my thougths.. maar ik wil 't even zeker weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodweep
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-06-2023
Peabz21 schreef op zondag 20 september 2009 @ 01:23:
[...]

Het is de nieuwe standaard geworden he ;)

Off-topic:
Trouwens, wat mij opvalt is dat dat heel veel mensen nu ook een Blackberry hebben. Veel jongeren nu, ipv van vroeger alleen zakenmannen/vrouwen. Als ik niet beter wist en ik ging alleen af van wat ik op de straat zie, dan zou ik denken dat de markt in handen was van Apple (iPhone) en RIM (Blackberry).
Het meeste kans heb je op afgelegen Mobistar Centers zoals in de minder drukke gebieden van West-Vlaanderen of Limburg of in Wallonië. In Antwerpen zijn wachtlijsten nog steeds heel lang en ik denk niet dat dit vlug zal veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
Welke winkel is de grootste kans van slagen denk je ? :)
Ga nu toch maar naar belgie toe denk ik ..

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T_E_O
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-09 22:31
Even 'n interessant feitje, wellicht voor anderen met 'n soortgelijk probleem ook nog nuttig: na 'n twee of drie keer vallen van kleine hoogte, met 'n hoesje eromheen en op 'n redelijk zachte vloer werkte de linker anderhalve centimeter van het touchscreen niet meer. Opengemaakt, drie stekkertjes van touchscreen/LCD losgemaakt, weer aangedrukt en dichtgemaakt: touchscreen werkt weer 100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ndrangeta
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-04 21:55
Iemand die toevallig weet hoe de beschikbaarheid is in Rome? En bij welke winkel is de slagingskans het grootst? Vodafone, TIM, of Apple Store? Vriend van me gaat binnenkort naar Rome en hij wil er wel 1 voor me meenemen, maar om hem niet de halve stad te laten afzoeken naar een iphone zou ik hem graag naar een winkel willen sturen waar ie meteen slaagt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Star65
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-09 12:21
Vandaag een rondje Krëfel winkels gedaan. Bij een stuk of 6 zaken langs geweest en nog 1 witte 32Gb op de kop kunnen tikken. Overal hetzelfde verhaal, uitverkocht en men weet niet zeker wanneer ze binnen komen.
Ik had nog een 2e witte kunnen kopen in de Krefel winkel in Hognoul, maar heb dit niet gedaan, dus als iemand erom verlegen zit sla je slag.

Woonboerderij, Atag I36CZ, Quatt Duo, Tado V3+, Home Assistant, Petrolhead (Dodge WC63 en Ural M72 sidecar),

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaP.NeT
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 17:16
In de UK (nu) ook te verkrijgeven via play.com. Simlockvrij en op voorraad, wel vanaf €780.

EDIT: Tevens handmatig unlocked :X

[ Voor 9% gewijzigd door JaP.NeT op 22-09-2009 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paranoy
  • Laatst online: 23-06 18:17
Star65 schreef op maandag 21 september 2009 @ 20:17:
Vandaag een rondje Krëfel winkels gedaan. Bij een stuk of 6 zaken langs geweest en nog 1 witte 32Gb op de kop kunnen tikken. Overal hetzelfde verhaal, uitverkocht en men weet niet zeker wanneer ze binnen komen.
Ik had nog een 2e witte kunnen kopen in de Krefel winkel in Hognoul, maar heb dit niet gedaan, dus als iemand erom verlegen zit sla je slag.
Damn, zit de tot laat op het werk.
Had zelf nog niet aan de Krefel winkels gedacht.
Zal ze zeker in de gaten houden. Bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
JaP.NeT schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 10:22:
In de UK (nu) ook te verkrijgeven via play.com. Simlockvrij en op voorraad, wel vanaf €780.

EDIT: Tevens handmatig unlocked :X
950 euro voor een 3GS 16GB. Bij iphonemonster krijg je voor dezelfde prijs een factory unlocked 32GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Star65
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-09 12:21
@Paranoy: Ik weet niet hoever je van Hognoul of Luik af bent, maar volgens de verkoper van de MediaMarkt in Luik (Apple gedeelte) zouden er vrijdag daar ook weer binnen moeten komen. Of dit werkelijk zo is weet natuurlijk geen mens.
Als je een beetje frans spreekt helpt wel in die contreien. ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Star65 op 22-09-2009 14:05 . Reden: typo ]

Woonboerderij, Atag I36CZ, Quatt Duo, Tado V3+, Home Assistant, Petrolhead (Dodge WC63 en Ural M72 sidecar),

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chenkman
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-03-2023
Volgens enkele berichten op internet zijn er inderdaad de meeste leveringen op vrijdag. Afgelopen vrijdagochtend heb ik daarom een mail naar ongeveer 10 Mobi* winkels gestuurd met de simpele vraag of ze er op dat moment een zwarte of witte 32GB op voorraad hadden. Tot mijn verbazing kreeg ik een positief antwoord terug van de vestiging in Oostende met de mededeling dat ze deze ook nog eens voor mij apart zouden leggen. Ben dus sinds dit weekend de gelukkige bezitter van een zwarte 32GB.
Voor mijn vriendin was ik nog op zoek naar een witte versie, dus ben ik toen een Krefel binnengestapt. Ze hadden er geen op voorraad in de winkel, maar het hoofdkantoor had nog 11 stuks in het magazijn. Daarop dus een aanbetaling gedaan en hopen dat het morgen klaar ligt in de winkel :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
  • Laatst online: 09:18
Chenkman schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 14:55:
Volgens enkele berichten op internet zijn er inderdaad de meeste leveringen op vrijdag. Afgelopen vrijdagochtend heb ik daarom een mail naar ongeveer 10 Mobi* winkels gestuurd met de simpele vraag of ze er op dat moment een zwarte of witte 32GB op voorraad hadden. Tot mijn verbazing kreeg ik een positief antwoord terug van de vestiging in Oostende met de mededeling dat ze deze ook nog eens voor mij apart zouden leggen. Ben dus sinds dit weekend de gelukkige bezitter van een zwarte 32GB.
Voor mijn vriendin was ik nog op zoek naar een witte versie, dus ben ik toen een Krefel binnengestapt. Ze hadden er geen op voorraad in de winkel, maar het hoofdkantoor had nog 11 stuks in het magazijn. Daarop dus een aanbetaling gedaan en hopen dat het morgen klaar ligt in de winkel :o
waar vind je de email adressen van een mobistar winkel??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chenkman
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-03-2023
Excel-bestandje met mailadressen: http://www4.mobistar.be/xls/BlackBerry_points_of_sale.xls
Let er wel op dat sommige adressen het niet meer doen. Stuur gewoon een mail naar enkele winkels tegelijk als BCC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl

mjl

Ugh

Ndrangeta schreef op maandag 21 september 2009 @ 18:23:
Iemand die toevallig weet hoe de beschikbaarheid is in Rome? En bij welke winkel is de slagingskans het grootst? Vodafone, TIM, of Apple Store? Vriend van me gaat binnenkort naar Rome en hij wil er wel 1 voor me meenemen, maar om hem niet de halve stad te laten afzoeken naar een iphone zou ik hem graag naar een winkel willen sturen waar ie meteen slaagt :)
Een paar weken terug nog bij de Vodafone op Via Corso op voorraad gezien.

-------

• Paranoy
  • Laatst online: 23-06 18:17
Star65 schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 14:05:
@Paranoy: Ik weet niet hoever je van Hognoul of Luik af bent, maar volgens de verkoper van de MediaMarkt in Luik (Apple gedeelte) zouden er vrijdag daar ook weer binnen moeten komen. Of dit werkelijk zo is weet natuurlijk geen mens.
Als je een beetje frans spreekt helpt wel in die contreien. ;)
Woon zelf in Landgraaf dus dat is op zich goed te doen (zeker met lease auto).
Frans wordt wel een probleem. Toch maar hopen op nederlandstalige medewerker. of engels. of duits. of limburgs dialect ;)
Chenkman schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 16:50:
Excel-bestandje met mailadressen: http://www4.mobistar.be/xls/BlackBerry_points_of_sale.xls
Let er wel op dat sommige adressen het niet meer doen. Stuur gewoon een mail naar enkele winkels tegelijk als BCC.
Thanx voor dit overzicht.
Zal vrijdag ook eens gaan mailen.

• RadioAir
  • Laatst online: 09:57
Van dit overzicht werkt de helft v/d e-mail adressen niet. Volgens mij worden er ook een paar mensen gek van de iPhone mania, ik krijg mailtjes terug als "WIJ VERKOPEN GEEN IPHONES!"

Verwijderd

Jonge ook een erg slecht actie om iedereen te laten mailen naar al die winkels.

Dan kan ik z'n reactie ook wel verwachten. als je ook een beetje de forums volgd dan weet je dat in heel belgie niet veel tot helemaal niks wordt geleverd aan 3en (winkels buiten mobistar) enzef bij mobistar de aanvoer ook niet optimaal is.

Dus ik zou zeggen stop met die winkels stalken, dat heeft helemaal geen zin en werkt alleen maar averechts, met effect dat je dan 50 euro aan hoesje enz moet betalen anders krijg je hem niet of ze zeggen wij verkopen alleen aan belgen enz.

Wacht gewoon nog ff af tot er betere voorraden zijn!

• RadioAir
  • Laatst online: 09:57
Ik vraag me af of de bevoorrading ooit beter wordt. Ik heb een keer of 5 de reactie gekregen dat Apple het zooitje loopt te stagneren, dus wanneer je een iPhone in 't wild spot moet je hem eigenlijk direct kopen ;)

• W.Zijlstra.
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-07 17:22
Al een keer gemeld in dit thread maar weinig respons op gekregen.

Iedereen die naar london gaat kan een iphone 3gs 16gb white/black kopen voor rond de 600 euro.

Ik heb de mijn gekocht bij :Euro Golf Mobile - 72-74 Edgware Road.

De verkoper heeft hem zelfs voor me geunlocked. 590 euro. Niet echt afgedingt ofzo. Keurig met bonnetje erbij en doosjes, alle accesoiris, alleen engelse lader dus moet nog ff een omvormertje kopen.

In dat zelfde straatje zitten meerdere winkeltjes maar die waren duurder.

O2 winkels / apple resellers verkopen hem ook in london maar alleen aan mensen met een UK Resident code. Die niemand heeft. Tenzij je mazzel hebt en ze het vergeten oid :)

[ Voor 9% gewijzigd door W.Zijlstra. op 23-09-2009 23:37 ]

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 16:56
Ik heb net een factory unlocked sealed iPhone 3GS 32GB zwart besteld via eBay, komt uit Londen. Ben benieuwd hoe snel ik 'm heb. Was met (ongunstige) wisselkoers ongeveer 800 euro kwijt.

linkje

• Bosmonster
McVirusS schreef op donderdag 24 september 2009 @ 15:52:
Ik heb net een factory unlocked sealed iPhone 3GS 32GB zwart besteld via eBay, komt uit Londen. Ben benieuwd hoe snel ik 'm heb. Was met (ongunstige) wisselkoers ongeveer 800 euro kwijt.

linkje
Hmm ik vind die prijs (GBP675) nogal verdacht voor een factory unlocked iPhone 32GB, zeker aangezien zij hem dan hebben moeten importeren uit een ander land al (hij wordt in GB niet factory unlocked verkocht).

(en je hebt geen garantie nu, ondanks dat je wel 800 euro hebt betaald)

Had ik persoonlijk toch liever 150 euro meer neergeteld en het zekere voor het onzekere genomen en hem met garantie besteld bij iphonemonster.nl ofzo.

[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 24-09-2009 16:52 ]

Ansich nette prijs, maar bij zo'n verkoper met zo weinig feedback had ik 't zelf niet gedaan..

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 16:56
Ik twijfelde ook wel over de feedback. Maar je hebt bij eBay/Paypal wel kopersbescherming. Anders had ik het niet gedaan.

• Ndrangeta
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-04 21:55
Staan best veel iphones op ebay zie ik nu. Ook uit Australië en Hongkong, dus factory unlocked. Maar weet niet of ik t moet vertrouwen...alhoewel die kopersbescherming van ebay idd wel vertrouwen inboezemd :)

• Bloemstukje
Hoe groot is de kans van slagen :

A.S. Zaterdag in antwerpen :) ?
Tips waar ik zeker moet kijken oid ? :)

gewoon nee.

Verwijderd

Geen kans van slagen! De grote steden is een onbegonnen missie.

• Bloemstukje
Hmm okay :) Jammer maar goed !
Zaterdag wil iemand er 1 voor me mee nemen als hij er 1 vind in Antwerpen, ga er maar niet op hopen :)

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
SanderPS3 schreef op donderdag 24 september 2009 @ 23:03:
Hmm okay :) Jammer maar goed !
Zaterdag wil iemand er 1 voor me mee nemen als hij er 1 vind in Antwerpen, ga er maar niet op hopen :)
Ik dacht dat jij hem bij hcw had besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat zijn nou precies de verschillen tussen de iphone's? ik kan het niet vinden.

er zijn 2 soorten?

iPhone 3G S 16GB
iPhone 3G S 32GB

Is de een sneller? Meer opslag? meer mogelijkheden?
zijn dit de enige 2 versie's? of is er nog een ervoor of ernaar?

laat even weten, of een website met overzichterlijke informatie.

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:11

Grin

Ride si sapis.

@ hierboven

Je maakt een grapje toch?
http://www.apple.com/nl/iphone/specs.html

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De iphone 3G S is dus recenter uitgekomen?
En de eenmaligekosten aan het begin voor een 30 euro abbo is duurder dan die van de normale 3G?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en alle 3GS zijn het zelde? alleen de opslag is verschillend 16GB en 32GB?

En de kleur is alleen de kleur een verschil?
wat is beter/leuker zwart of wit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl

mjl

Ugh

Zo, eindelijk, de iPhone kan worden opgehaald in Antwerpen!!

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom zijn Zakelijke abonnementen goedkoper? wanneer kom je daarvoor in aanmerking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:11

Grin

Ride si sapis.

Dit is niet de plaats voor deze vragen, dit gaat over importeren/losse koop.
No offence, maar wanneer je een beetje intelligent google't dan kan je alle antwoorden vinden.
Wikipedia: iPhone
Wikipedia: List of iPhone and iPod Touch models

En nu weer verder on-topic. <MOD mode/>

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 15:18:
en alle 3GS zijn het zelde? alleen de opslag is verschillend 16GB en 32GB?

En de kleur is alleen de kleur een verschil?
wat is beter/leuker zwart of wit?
Wit, de zwarte is net een Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-09 09:27
mjl schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 15:19:
Zo, eindelijk, de iPhone kan worden opgehaald in Antwerpen!!
Bij? Mobistar?

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl

mjl

Ugh

Yup, levertijd 7 weken dus ... voor een witte ;) . Komen inderdaad telkens op vrijdag binnen (althans er wordt telkens op een vrijdag gebeld) ... een collega was vorige week aan de beurt nl. .

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisje182
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-09 11:37
Ik laat er denk ik eentje uit engeland komen, die moet je toch jailbreaken he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren 3GS in Oostende opgepikt. Een van de weinig winkels waar ze hem nog wel hadden...
Gewoon kwestie van bellen en ophalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeBas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-04 17:47

GeBas

--

mjl schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 17:28:
[...]
Komen inderdaad telkens op vrijdag binnen (althans er wordt telkens op een vrijdag gebeld) ... een collega was vorige week aan de beurt nl. .
ik heb afgelopen vrijdag ook mail gehad dat de mijne gearriveerd was.

| Apple iMac 27" 2012 | Apple McBook Pro 13" 2010 | qnap ts-112 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl

mjl

Ugh

GeBas schreef op zondag 27 september 2009 @ 20:27:
[...]

ik heb afgelopen vrijdag ook mail gehad dat de mijne gearriveerd was.
Ze beginnen binnen te komen, bij de nieuwe mobistar vlak bij het station (hoek diamantstraat) had de verkoper net alle witte bestellingen die hij had staan uitgeleverd. Mijn reisgenoot is nu 2de op de bestel lijst.

Verder kon de verkoper me vertellen dat Apple bewust weinig uitlevert. Dit om te voorkomen dat er teveel simloch vrije iPhones in omloop komen... Ik heb wel te doen met de Belgen, die zijn er iteindelijk de dupe van.

De iPhone nu dus in gebruik genomen, wel mooi trouwens dat je de contacts met gmail kunt syncen... wel jammer dat de agenda dan weer niet met google calender te syncen is ...

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
mjl schreef op maandag 28 september 2009 @ 10:15:
[...]

De iPhone nu dus in gebruik genomen, wel mooi trouwens dat je de contacts met gmail kunt syncen... wel jammer dat de agenda dan weer niet met google calender te syncen is ...
http://www.google.com/mobile/products/sync.html#p=apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl

mjl

Ugh

Ja ondertussen gevonden ... weeer via activesyc oftewel via outlook, niet zo'n fan van .... eens zien of dat dat werkt, 'k zou het liever via een online verbidning direct met de iPhone syncen dan via een PC...

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 13:40
mjl schreef op maandag 28 september 2009 @ 15:58:
[...]

Ja ondertussen gevonden ... weeer via activesyc oftewel via outlook, niet zo'n fan van .... eens zien of dat dat werkt, 'k zou het liever via een online verbidning direct met de iPhone syncen dan via een PC...
Dit is dus geen outlook, het is gewoon het activesync-push protocol van exchange waar Google een licentie op heeft (net zoals Apple voor MobileMe) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Gisteren HCW maar weer eens gemaild met de vraag of ze wat van mobistar hadden gehoord ondertussen. Aangezien ik nu in een topic op een ander forum toch lees dat mobistar regelmatig (lees elke week) telefoons binnenkrijgt en die uitlevert aan klanten. Dus wordt ook eens tijd dat ze eens normaal met de rest van de APR's omgaan en ook naar hun uitleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
  • Laatst online: 09-09 09:27
Als iemand nog eens een trip maakt naar Belgie, graag ook 1 voor mij meenemen :P Ik begin het wachten toch behoorlijk zat te worden, had geen haast maar 3 maanden! En een simlock vrije iPhone van 150 euro + tomtom vertrouw ik niet helemaal op marktplaats 8)7

Mijn voorkeur gaat uit naar 16g wit of zwart, geld heb ik al 3 maanden op zij liggen sinds bestelling bij HCW, dus als je je geroepen voelt!

p.s. ook mail gestuurd naar HCW dat ik het schandalig vind dat ze niks van zich laten horen, een berichtje dat het langer duurt dan verwacht, vind ik meer dan logisch!

Voor de wachtende onder ons het antwoord: "Hoewel dit buiten onze wil om is wil ik ons bij deze toch excuseren voor de inmiddels toch al lange wachttijd."

[ Voor 64% gewijzigd door joint_me op 29-09-2009 10:23 ]

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
joint_me schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 10:19:
Als iemand nog eens een trip maakt naar Belgie, graag ook 1 voor mij meenemen :P Ik begin het wachten toch behoorlijk zat te worden, had geen haast maar 3 maanden! En een simlock vrije iPhone van 150 euro + tomtom vertrouw ik niet helemaal op marktplaats 8)7

Mijn voorkeur gaat uit naar 16g wit of zwart, geld heb ik al 3 maanden op zij liggen sinds bestelling bij HCW, dus als je je geroepen voelt!

p.s. ook mail gestuurd naar HCW dat ik het schandalig vind dat ze niks van zich laten horen, een berichtje dat het langer duurt dan verwacht, vind ik meer dan logisch!

Voor de wachtende onder ons het antwoord: "Hoewel dit buiten onze wil om is wil ik ons bij deze toch excuseren voor de inmiddels toch al lange wachttijd."
Ja maar goed wat heb je daar aan? We weten ook wel dat het buiten de wil van HCW om is. Maar ja, ik zit nu hel erg te overwegen om misschien maar even geen iPhone te gaan halen. Ik wacht het reply af. Heb er twee besteld. Een voor mezelf en een voor m'n baas. Ik overleg wel met hem, als hij hem per se wil hebben laat ik er wel een in bestelling staan. Maar als het veel langer duurt kan ik beter gewoon een aantal maanden wachten en straks de nieuwe iphone weer halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjbstolk
  • Laatst online: 12-09 16:21
mjl schreef op maandag 28 september 2009 @ 15:58:
[...]

Je kan ook via CalDav en ics je gmail agenda met je iPhone synchroniseren, dus met de Exchange connector heb je 3 mogelijkheden, als dat niet genoeg is.

• GeBas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-04 17:47

GeBas

--

Mensen,

ik heb de mijne besteld bij lab9.be, een APR in Aalst en Kortrijk.

ik heb voor hun gekozen omdat ze niet direct dicht over de grens zitten, familie van me woont in Aalst en hun kunnen/willen BTW leveren aan een NL firma.

Na het bestellen heb ik keurig een bevstigings PDF van ze ontvangen. Ze hebben wel direct aangegeven dat het lang kan duren.

Heb 2 maanden moeten wachten, die mensen reageren keurig op je mails en zoals hier boven al gemeld afgelopen vrijdag is hij binnen gekomen. Inmiddels is de iPhone aan zijn reis naar mij begonnen via belgische en nederlandse familie en ik verwacht hem vrijdag bij mij thuis. Lab9 kan ook verzenden ze rekenen € 50 voor een snelle expres zending.

Ik weet dat ze 8GB's momenteel op voorraad hebben, maar dat is geen GS versie. Maar toch.

Doe er je voordeel mee!

Ben benieuwd wie nav dit bericht daar ook gaat bestellen.

Behandel de mensen keurig wat dat doen ze jou ook. Hun kunnen er ook niks aan doen dat ze weinig geleverd krijgen.

| Apple iMac 27" 2012 | Apple McBook Pro 13" 2010 | qnap ts-112 |

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.