Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jpg97 schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 15:54:
Erg lastig om online te spelen.Constant 2 verdedigers op m'n nek, en ze pakken meteen de bal af.
Niet eens de kans om de vrije man te vinden en door te passen...

Of ligt dat aan mij? Al die schijnbewegingen lukken ook niet, dus ik kom amper een mannetje voorbij :'(
Dat komt omdat iedereen standaard het gevoel heeft dat elke pass naar voren moet :)
Probeer eens terug te spelen en het spel op de andere flank te openen. Probeer eens met een mannetje de breedte van het veld in te lopen pas naar voren te passen als iemand ineens vrij loopt voorin. Als het goed is, is er altijd beweging als jij de bal laat 'bewegen'. En nogmaals, wees niet bang om terug te spelen en rust te zoeken en gaatjes te vinden. Dan houdt je controle en kun jij wachten op zijn fout, ipv dat hij op jouw fout wacht door heftig druk te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-09 15:51
Weet iemand hoe de PC versie is online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marc3l schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 16:17:
Schrijf mij maar in :) (xbox name: raptorNL81)
me too, Xboxtag: Billy2139

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2009 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneRanger schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 15:25:
@Resonance:

Hoe heb je schieten ingesteld staan?
Ik heb alle 3 de instellingen veelvuldig geprobeerd en semi vind ik persoonlijk het lekkerst.
Auto is me te makkelijk en manual vind ik [nog] niet te doen.
Niks aan veranderd dus ik gok alles auto ;) Ik mis alsnog regelmatig kansen dus ik ga het voorlopig nog niet veranderen aangezien ik op World Class speel en het nu nog uitdaging genoeg is :)
In FIFA 09 zou ik misschien wel met Semi of zelfs Manual uit de voeten kunnen maargoed, nu is het 10 wat de klok slaat ;)

Ik durf in ieder geval te wedden dat het niet lang gaat duren voor er weer een periode komt dat niks lukt en ik de pan in gehakt word dus ik blijf maar gewoon gematigd optimistisch over de laatste paar doelpuntrijke wedstrijden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-09 14:56
Leuke bug (althans ik mag hopen dat het dat is). Transfermarkt is weer open in de wintermaanden en blijkbaar heeft het bestuur zonder mijn goedkeuring enkele spelers verkocht. Zo heb je opeens nog maar 6 verdedigers in je team ipv 8. :(

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
DT-PiSanG schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 20:56:
Leuke bug (althans ik mag hopen dat het dat is). Transfermarkt is weer open in de wintermaanden en blijkbaar heeft het bestuur zonder mijn goedkeuring enkele spelers verkocht. Zo heb je opeens nog maar 6 verdedigers in je team ipv 8. :(
Assistent coach aanstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
Nu je mij daar aan helpt herinneren, die heb ik inderdaad tussen 2 wedstrijden door aan gehad omdat ik niet wist wat het is. Toen ik zag dat deze m'n hele team door elkaar gooide hoe 't hem uitkwam heb ik deze weer uitgezet.

Lekker is dat, een assistent die kan doen wat ie wil. :( Maargoed, bedankt voor de tip ;)

Edit: Van de andere kant toch raar.. Ik mag zelf namelijk geen spelers verkopen, maar de assistent dus wel. Toch een bug :P

[ Voor 16% gewijzigd door Jorco op 08-10-2009 21:32 ]

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Pfff, ben ik net bezig geweest gameface te installeren zit ik ineens in iemand anders zijn online account. :?
Ene piety17 o.i.d. uit het zuiden des lands.

Vanavond even een custom corner gemaakt voor de corners van de andere kant en de 2e was meteen raak.
Ik moet nog wel een beetje sleutelen om ze gelijktijdig op de plaatsen te krijgen waar ze horen uit te komen en dat blonde mannetje wat naar de 16 loopt klopt niet helemaal.
Wel grappig dat de AI opzoek gaan naar de/hun mannetjes.

http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/10779639

Dit begint al een verslaving opzich te worden.
Geweldig ook dat je voor alle zones [6 stuks geloof ik] 4 slots hebt om op te slaan.
In totaal dus 24 varianten.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 01:49
In manager mode wordt mijn team niet meer opgeslagen... lekkere bug.... (xbox360) ik kan dus alleen maar met het default team spelen of moet voor elke wedstrijd weer het team aanpassen!
De assistent staat uiteraard uit. Na elke wedstrijd is m'n team (Ajax) weer default...

Overigens vraag ik me ook af of het normaal is dat spelers na elke wedstrijd weer een heel ander cijfer hebben.... komt dat door de vorm? Dat scheelt wel wat veel dan... En, wellicht ook door vorm enzo.... ik ben een paar keer manager mode opnieuw begonnen (vanwege dat niet saven van de opstelling) en vond het ook wat opvallend dat ik Ajax met 3-en-half, 4 en met 4-en-half sterren heb gehad... aan de start van manager mode! :?

[ Voor 23% gewijzigd door Exar op 08-10-2009 21:42 ]

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
Kan iemand al een update doen van Live Season? Heb alle wedstrijden van voor het weekend inmiddels wel gespeeld, maar die van afgelopen weekend staan er nog niet in? :/

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=32706652,noline]
Overigens vraag ik me ook af of het normaal is dat spelers na elke wedstrijd weer een heel ander cijfer hebben.... komt dat door de vorm? Dat scheelt wel wat veel dan... En, wellicht ook door vorm enzo.... ik ben een paar keer manager mode opnieuw begonnen (vanwege dat niet saven van de opstelling) en vond het ook wat opvallend dat ik Ajax met 3-en-half, 4 en met 4-en-half sterren heb gehad... aan de start van manager mode! :?
Dit vind ik persoonlijk ook een beetje verwarrend. Heeft met de vorm te maken, wat in principe wel leuk is maar ook potentie om in een neerwaarste spiraal te raken. Dat het aan het begin van het seizoen elke keer anders is vind ik vreemd :/ Alsof er dan random vorm toegekend wordt elke keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 12:52

Hoeveel mensen willen er mee doen met een GoT-Club? En wie wil deze oprichten? Of misschien dat er genoeg animo is voor een GoT-league ?(competitie). En dan hopen dat er meer gespeelt word als in fifa 09.
(xbox 360)
Schrijft mij ook maar in :P ( Matsetst )

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2009 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
Assistent-coach staat uit en er is alweer een speler vertrokken zonder ik daar iets van te horen krijg. Transfersom is ook niet gerechtvaardigd. :(

Ben ik de enige of de eerste die dit heeft?

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik zit de menu's door te spitten, maar ik kom geen optie tegen om de huidige EA account uit te loggen (en onder een andere account in te loggen). Weet iemand of dat mogelijk is, en hoe?

Aangezien mijn vorige (FIFA 2009) account gebruik maakte van een email adres wat niet meer in gebruik is, maar hij deze wel automatisch inlogt, en ik mijn wachtwoord niet meer weet (om op de website in te loggen en de gegevens te wijzigen), kan ik dus helemaal niets met online functionaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeroen76
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-09 08:25
DT-PiSanG schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 21:44:
Kan iemand al een update doen van Live Season? Heb alle wedstrijden van voor het weekend inmiddels wel gespeeld, maar die van afgelopen weekend staan er nog niet in? :/
DT-PiSanG schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 22:52:
Assistent-coach staat uit en er is alweer een speler vertrokken zonder ik daar iets van te horen krijg. Transfersom is ook niet gerechtvaardigd. :(

Ben ik de enige of de eerste die dit heeft?
Je noemt 2 van de drie grootste problemen waar EA mee te maken heeft op dit moment.. Gameface is het derde probleem, maar dat zou gefixt zijn. Manager mode zit vol met bugs, waardoor de lol er snel af gaat.
Live Season 2 is offline en onbekend wanneer weer online, ook daar zitten grote fouten in: freezes, onzichtbare spelers e.d. Er staat op het officiële Fifa-forum (klik) een mededeling dat iedereen zijn huidige liveseasondata moet wissen om straks de nieuwe data te kunnen downloaden. Heb dus al die wedstrijden voor niks gespeeld in Myliveseason! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:10

Phydomir

Dennis

Exar schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 21:40:
In manager mode wordt mijn team niet meer opgeslagen... lekkere bug.... (xbox360) ik kan dus alleen maar met het default team spelen of moet voor elke wedstrijd weer het team aanpassen!
De assistent staat uiteraard uit. Na elke wedstrijd is m'n team (Ajax) weer default...
Je weet dat als je voor een wedstrijd (in het wedstrijd scherm, waar je ook het stadion enzo ziet) je opstellingen veranderd het alleen voor die wedstrijd is. Als je het permanent wilt veranderen moet je het in het hoofdmenu onder team management doen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-08 17:59
Ik speel tegen een vriend online head-to-head, maar nu willen we samen in een team tegen de cpu spelen. Is dat mogelijk, want met online team play lukt het ons niet (dan heb je 5 spelers nodig?).

Het valt mij trouwens op wat een verschil er zit tussen spelen tegen de cpu en online spelen. Online lijkt het wel hyena voetbal, je wordt zo enorm opgejaagd omdat je tegenstander achter elke tegenstander aanjaagt. Tegen de cpu heb je meer tijd en rust in je spel om iets op te bouwen.

[ Voor 42% gewijzigd door DutchAddick op 09-10-2009 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voeg mij ook maar toe: NL THIJS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:01
Hoe kan je met fifa10 gewoon een seizoen starten?

Ik kan het nergens vinden, alleen toernooi en dat be a prof ofzo.

Maar niet een gewoon seizoen van 34 wedstrijden

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Manager Mode?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-08 17:59
Qosmic schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 10:42:
Hoe kan je met fifa10 gewoon een seizoen starten?

Ik kan het nergens vinden, alleen toernooi en dat be a prof ofzo.

Maar niet een gewoon seizoen van 34 wedstrijden
Is het niet zo dat als je bij toernooi kiest voor bv Eredivisie of Premier League je dan een seizoen speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Laatst online: 20:01
ik dacht t niet, heb gister ff gekeken, maar dacht dat je dan je eigen team moest kiezen en dan andere teams eraan toe moet voegen.
Had meer t idee dat het een soort champions league was ofzo

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 21-09 17:16

BM

Moderator Spielerij
Zoals Gunner zegt, in Manager Mode kun je seizoenen spelen.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-09 14:58
Sinds gisteren doet de GameFace Beta het weer :), mijn eerste creatie kwam echt helemaal verkeerd uit in de game. Leek wel de Joker van the Dark Knight terwijl hij in de PC viewer best overeen kwam.

Nu een nieuwe poging gewaagd, pas zondag kan ik kijken of hij in de game ook enigszins lijkt.

Alhier mijn creabea:

Let niet op mijn "stoned" look ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.mypicx.com/uploadimg/1055704915_10092009_1.png

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Phydomir schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 08:52:
[...]

Je weet dat als je voor een wedstrijd (in het wedstrijd scherm, waar je ook het stadion enzo ziet) je opstellingen veranderd het alleen voor die wedstrijd is. Als je het permanent wilt veranderen moet je het in het hoofdmenu onder team management doen.
Dat weet ik, ik pas mijn team aan in Team Management (daar waar je ook de assistent trainer uit moet zetten).
En toch is het team na elke wedstrijd weer het default team. :| Ben ik nu de enige met deze bug die managermode zo'n beetje waardeloos maakt? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Je gameface lijkt op Shrek :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exar schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 11:37:
[...]

Dat weet ik, ik pas mijn team aan in Team Management (daar waar je ook de assistent trainer uit moet zetten).
En toch is het team na elke wedstrijd weer het default team. :| Ben ik nu de enige met deze bug die managermode zo'n beetje waardeloos maakt? 8)7
Ik denk het wel... Ik heb er geen last van iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneRanger schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 15:04:
Zal moeilijk worden denk ik aangezien ik een PS3 heb. ;)
Dat word idd lastig :)

GoT-Team, ik heb even alle mensen die mee willen doen op een rijtje gezet. Als ik iemand over het hoofd heb gezien, meld dat eventjes, dan zet ik je erbij. Ik zal vanmiddag/vanavond een Team aanmaken.

Xbox Tag:
1: raptorNL81
2: Billy2139
3: Matsetst
4: Egootje
5: mdewals

6?:Ik zag ook een reactie van "THE_CR0SS". Die vroeg daarin ook naar een GoT-club. Als je mee wilt doen, moet je even je xbox tag hier neer kwakken.

Nog meer animo?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2009 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
Yeroen76 schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 02:58:
[...]

[...]

Je noemt 2 van de drie grootste problemen waar EA mee te maken heeft op dit moment.. Gameface is het derde probleem, maar dat zou gefixt zijn. Manager mode zit vol met bugs, waardoor de lol er snel af gaat.
Live Season 2 is offline en onbekend wanneer weer online, ook daar zitten grote fouten in: freezes, onzichtbare spelers e.d. Er staat op het officiële Fifa-forum (klik) een mededeling dat iedereen zijn huidige liveseasondata moet wissen om straks de nieuwe data te kunnen downloaden. Heb dus al die wedstrijden voor niks gespeeld in Myliveseason! :(
GameFace is inderdaad sinds gisteren opgelost. Manager mode heb ik naast deze slechts 1 andere bug kunnen ontdekken (gelukkig).. Live Season deed het perfect, alleen in de eerste wedstrijd kon ik niet wisselen (dan kreeg je dus die freeze), daarna geen last meer van gehad.

Lekker is dat als ik die data moet wissen. Speelde elke competitie met minstens 1 team. Dat ze m'n geld maar terugsturen :P

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-09 15:41

Player1S

Probably out in the dark

Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 11:52:
[...]

GoT-Team, ik heb even alle mensen die mee willen doen op een rijtje gezet. Als ik iemand over het hoofd heb gezien, meld dat eventjes, dan zet ik je erbij. Ik zal vanmiddag/vanavond een Team aanmaken.

Xbox Tag:

5?:Ik zag ook een reactie van "THE_CR0SS". Die vroeg daarin ook naar een GoT-club. Als je mee wilt doen, moet je even je xbox tag hier neer kwakken.

Nog meer animo?
Wil best wel eens meedoen maar wil geen verplichtingen.
tag: mdewals

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay, heb je erbij gezet. Geen verplichtingen! daar ben ik zelf ook allergisch voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:12

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

The Otherside schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 11:12:
Sinds gisteren doet de GameFace Beta het weer :), mijn eerste creatie kwam echt helemaal verkeerd uit in de game. Leek wel de Joker van the Dark Knight terwijl hij in de PC viewer best overeen kwam.

Nu een nieuwe poging gewaagd, pas zondag kan ik kijken of hij in de game ook enigszins lijkt.

Alhier mijn creabea:

Let niet op mijn "stoned" look ;)

[afbeelding]
Dat valt me flink tegen. Ik wilde vanavond het weer gaan proberen, maar je moet dus nog flink bij schaven qua mond/gezicht wil je het goed kloppend krijgen. Andere kant, an sich is het al een erg leuke feature :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een club aangemaakt. Ik kan zelf geen mensen toevoegen, ik kan alleen aanvragen goedkeuren.

Zoeken op:
naam: Tweakers
taal: Dutch

Verder hoef je niks in te vullen bij het zoeken (alles standaard laten staan). Als het goed is krijg je dan 1 club te zien, en dat is Tweakers club.

Ik wist niet welk team we willen, dus heb maar even Barca gepakt.

Moet zeggen dat het er wel leuk uitziet. Stats van alle spelers worden bijgehouden. In het start scherm zie je de beste aanvallers/verdediger/middenvelders, etc. Wel geinig

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2009 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:30
Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 12:40:
Ik heb een club aangemaakt. Ik kan zelf geen mensen toevoegen, ik kan alleen aanvragen goedkeuren.

Zoeken op:

Verder hoef je niks in te vullen bij het zoeken (alles standaard laten staan). Als het goed is krijg je dan 1 club te zien, en dat is Tweakers club.

Moet zeggen dat het er wel leuk uitziet. Stats van alle spelers worden bijgehouden. In het start scherm zie je de beste aanvallers/verdediger/middenvelders, etc. Wel geinig
Cool, zal me aanmelden. DutchLeon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 11:43:
[...]

Ik denk het wel... Ik heb er geen last van iig
Ben blij voor je dat jij er geen last van hebt, maar ik heb net op de officiele FIFA 10 forums een topic gevonden waarin 55+ bugs worden beschreven die in de Manager Mode zitten... 8)7
Ik heb van tenminste de helft van deze bugs al last gehad in de één avondje MM spelen.
Beetje triest dit, en ik vraag me af of EA dit wel gaat patchen. :X

[ Voor 21% gewijzigd door Exar op 09-10-2009 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:30
Exar schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 13:08:
[...]

Ben blij voor je dat jij er geen last van hebt, maar ik heb net op de officiele FIFA 10 forums een topic gevonden waarin 55+ bugs worden beschreven die in de Manager Mode zitten... 8)7
Ik heb van tenminste de helft van deze bugs al last gehad in de één avondje MM spelen.
Beetje triest dit, en ik vraag me af of EA dit wel gaat patchen. :X
Ik herken de bug.. Was bij mij echter na een aantal wedstrijden opgelost. Gok dat het bij mij met assistant aan uit aan uit gezet te hebben over ging. Zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:38
Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 12:40:

Zoeken op:

Nice :)

Zal mij vanavond ook aanmelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:54
Dat FIFA online spelen op de PS3 is wel grappig. 10 tegen 10. Iedereen loopt elkaar in de weg; niemand passt de bal. Héél vervelend :D Iedereen struikeld over elkaar heen ;verdedigers die in het doel staan bij de tegenstander. Elke voorzet buitenspel.

Kunnen we niet 10vss10 GoT Match maken :D

Ook als je spits bent dan is het klote zeg. Je moet bij de aanval voorop lopen, bij verdediging moet ik bij de verdedigers staan. Bij de omschakeling krijg ik steeds 3x - punten voor positie. Nu heb ik de teleport-knop nog niet gevonden maar die zal er dan vast wel zijn :? :D

[ Voor 32% gewijzigd door RedHat op 09-10-2009 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

donleone83 schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 12:43:
[...]

Cool, zal me aanmelden. DutchLeon
Ik heb me ook aangemeld, gamertag Sjagga.

Net als L1nt al zei, wel voor de lol, geen verplichtingen :)

Ik heb hier overigens speciaal een pro voor aangemaakt aangezien ik verder alleen maar manager mode speel tot nu toe, dus mijn menneke zal wel zo'n beetje de slechtste zijn ;D

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2009 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Qosmic schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 10:50:
ik dacht t niet, heb gister ff gekeken, maar dacht dat je dan je eigen team moest kiezen en dan andere teams eraan toe moet voegen.
Had meer t idee dat het een soort champions league was ofzo
Ik weet niet precies meer hoe want ik zoek me altijd de pleuris als ik gewoon een seizoen zonder aankopen etc wil spelen maar het zit/zat idd onder tournaments.
Geen idee waarom maar ze hebben het goed verstopt.

@Zamorano:
volgens mij kun je je gewoon opnieuw aanmelden op ea.com en daarna je PS3-id koppelen aan je nieuwe account.
Anders wordt het mailen met de support van EA want volgens mij koppel je via hun en is het niet terug te vinden in je PS3.
Een omslachtige optie is om een nieuw/extra account aan te maken op je PS3.
Andere opties zijn er volgens mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 13:38:
[...]

Net als L1nt al zei, wel voor de lol, geen verplichtingen :)

Ik heb hier overigens speciaal een pro voor aangemaakt aangezien ik verder alleen maar manager mode speel tot nu toe, dus mijn menneke zal wel zo'n beetje de slechtste zijn ;D
Zeker een aanvaller?? :+ Ik trouwens ook hoor...een LW. :P

Denk dat we maar wat moeten rouleren dan of gewoon 0-0-10 spelen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn gameface werkt niet helemaal.
nu al 5 keer geprobeerd, maar de face blijft na uploaden en generation enzo gewoon zwart.
iemand dit ook meegemaakt toevallig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 14:19:
Mijn gameface werkt niet helemaal.
nu al 5 keer geprobeerd, maar de face blijft na uploaden en generation enzo gewoon zwart.
iemand dit ook meegemaakt toevallig ?
Moet je niet aply gameface oid doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 13:38:
Top, je zit er in.

Het is idd wel een beetje van belang dat niet iedereen een Spits is. Ik zelf ben een Aanvallende middelvelder. Maar we rouleren de posities wel. Zal wel leuk zijn als we een compleet team neer kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L1nt schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 14:44:
[...]

Moet je niet aply gameface oid doen??
dat heb ik gedaan , maar hij blijft helemaal zwart.
met verschillende foto's ...
vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Beetje jammer dat ik mijn eigen haarkleur niet kan kiezen, verder lijkt het wel. :+

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/dsGCNSxEeamuL7Rp4eUyKD38/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-09 14:21
Vanochtend manager mode zitten spelen maar ik trok mijn haren er bijna uit van frustratie. Ten eerste tijdens een wedstrijd: als je een sliding maakt op de bal en de bal verovert, komt er altijd een teamgenoot naar je toe rennen om die bal te pakken maar die struikelt dan over jouw eigen sliding!! Hierdoor staat je sliding vent langzamer op en ligt je andere kerel op zijn snufferd, terwijl de tegenstander opstaat en er met de bal vandoor gaat.

Ten tweede al die bugs in manager mode. Dit is de mode die ik het meeste speel (lijkt het meest op de Master League in PES) en deze is zooo bagger. Spelers die 3 keer in 3 weken een transfer maken, soms dezelfde transfer zelfs! Dus week 1 van NAC naar Feyenoord en in week 2 gaan ze weer van NAC naar Feyenoord, voor een ander bedrag!?

Ik snap echt niet hoe ze dit zo hebben kunnen vern******. Spel staat op marktplaats, ik wacht wel op PES.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L1nt schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 14:08:
[...]

Zeker een aanvaller?? :+ Ik trouwens ook hoor...een LW. :P

Denk dat we maar wat moeten rouleren dan of gewoon 0-0-10 spelen.
Nee ik had wel verwacht dat voorin alles bezet zou zijn :) Ik heb m'n pro als RM gemaakt.

Als ben ook best bereid om R(W)B te spelen, daarnaast lijkt RW of C(A)M me ook prima. Ben niet zo kieskeurig en hoef me niet volledig op goals scoren te richten, ik vind een mooie assist of verdedigende actie ook bevredigend :)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2009 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
Mijn laatste poging, blijft toch een ander aanzicht dan het echt, hoewel de zijkant aardig overeenkomt met het echie. Ben er een beetje klaar mee... in de game ziet het er waarschijnlijk toch compleet anders uit.

Afbeeldingslocatie: http://www.mypicx.com/uploadimg/37709741_10092009_1.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img185.imageshack.us/img185/7756/blackface.th.png

ter illustratie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
LoneRanger schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 15:12:
Beetje jammer dat ik mijn eigen haarkleur niet kan kiezen, verder lijkt het wel. :+

[afbeelding]
LOL :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
Dat probleem had ik ook met Firefox, internet explorer werkte bij mij zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oakley
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-08 17:14
RedHat schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 13:27:
Dat FIFA online spelen op de PS3 is wel grappig. 10 tegen 10. Iedereen loopt elkaar in de weg; niemand passt de bal. Héél vervelend :D Iedereen struikeld over elkaar heen ;verdedigers die in het doel staan bij de tegenstander. Elke voorzet buitenspel.
Inderdaad erg lache die 10 vs 10. Gisteren eens geprobeerd. Moet je een positie kiezen, maar toen was ik koffie halen. Dus kreeg ik ANY. Dat is best grappig want dan bestuur je alle overige posities (we zaten met z'n 6-en in een team) inclusief de keeper. Moet je alleen wat beter opletten want je bent vaker aan de bal. Mooie ervan is dat je niet constant op positie hoeft te letten, want je kunt gewoon naar een ander popje switchen en de cpu loopt vanzelf dat andere popje weer in positie. 8)

Tipje voor de openingspost: Ik zie veel verhalen van nieuwe spelers die nog niet helemaal begrijpen met welke controls etc. Fifa gespeeld moet worden en hoe je moet verdedigen enzo. Er zijn een hoop demo filmpjes (onder MyFifa geloof ik) die aardig goed de basis uitleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

volgens mij kun je net zo goed zonder schijtrechter spelen. Wat een Roelof Luinge is het toch!!!
Hopelijk pakken ze dat aan met een patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Otherside schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 16:26:
[...]

Dat probleem had ik ook met Firefox, internet explorer werkte bij mij zonder problemen.
Heb hier hetzelfde probleem, zowel in Firefox als iexplorer krijg ik de foto niet te zien, alleen een zwart vlak :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 22:29:
[...]

Heb hier hetzelfde probleem, zowel in Firefox als iexplorer krijg ik de foto niet te zien, alleen een zwart vlak :?
Ik kreeg ook het zwarte silhouet met rode ogen, maar na een paar keer heen en weer klikken was dat weg. Alleen vervolgens tot 2x toe een timeout na een hele tijd generating. Sowieos was alles ontzettend traag dus ik laat het maar even zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Wel stom. Fitness stond op 4/10 en iedereen bekaf. Geld om up te graden dus naar 5/10 en nu vrijwel iedereen fit voor elke wedstrijd. Beetje jammer weer dat je van niks naar top gaat met 1 upgrade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-09 22:43
Pffff ik heb de game inmiddels ook gehaald. Heb eigenlijk nooit meer een voetbal gespeeld sinds de oudere reeks 99 / 2000 fifa's. Maar echt.. wat is het moeilijk zeg. Ik heb al uren zitten spelen maar het lukt me gewoon niet om te scoren. Soms win ik wel een game, maar dan is dit puur met strafschoppen. Heb hem op amateur modus staan met als snelheid langzaam, maar helaas :(

Even oefenen dus.. tips ??? :)

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Possible schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 00:05:
Pffff ik heb de game inmiddels ook gehaald. Heb eigenlijk nooit meer een voetbal gespeeld sinds de oudere reeks 99 / 2000 fifa's. Maar echt.. wat is het moeilijk zeg. Ik heb al uren zitten spelen maar het lukt me gewoon niet om te scoren. Soms win ik wel een game, maar dan is dit puur met strafschoppen. Heb hem op amateur modus staan met als snelheid langzaam, maar helaas :(

Sja, oefenen oefenen oefenen. Langzaamaan de belangrijke basishandelingen onder controle krijgen en dan uitbouwen met meer speciale moves lijkt me :)
Kijk waar de ruimte ligt, slim passen, probeer eens een steekballetje op een loopactie, richten tijdens het schieten, rennen op de juiste momenten.
Ik vind het lastig om specifieke tips te geven maar ik denk toch dat gewoon doorgaan met potjes spelen het beste werkt, zo word je vanzelf beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Oefening baart kunst ja. Erg cliché, maar heel erg waar. Je moet de feeling zien te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Possible schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 00:05:

Misschien handig als je aangeeft waar het precies fout loopt.
Creëer je gewoon amper kansen, heb je überhaupt moeite om de bal in de ploeg te houden, gaat het mis bij de afronding, ....?

Als je FIFA 99 / 2000 gewend bent, gok ik dat je teveel loopt met de bal, en hem dan vrij snel kwijt raakt. :) Rondpassen is het recept om te volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Laatst online: 06-09 06:43
Wat zitten er toch een trieste figuurtjes online.
Gister maar ff een gold besteld voor fifa. Van de 6 potjes al 3 gehad die niet af werden gemaakt en 1 gast die na 3-0 in z'n eigen doel begon te schieten.

Laatste pot sta ik 2-0 achter, scoor de 2-1 en die gast houdt er mee op 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Iemand trouwens ook de indruk dat we wel 360 graden kunnen lopen maar dat de bal nog wel gelimiteerd is tot 8 richtingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
L1nt schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 12:08:
Iemand trouwens ook de indruk dat we wel 360 graden kunnen lopen maar dat de bal nog wel gelimiteerd is tot 8 richtingen?
Yep..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat zo? Dat verklaart waarom het zo moeilijk is om manual te schieten. :p

Ben trouwens ook de XBL Tweakers club gejoined. Username: Thomas Colliers. Misschien beter een topic voor aanmaken om afspraken te maken ed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Keepers zijn toch nog steeds niet heeeeel slim trouwens :X

http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/11008226

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is lopen ook niet 'echt' 360 graden, maar eerder 16 of 32 richtingen.
Verwijderd schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 13:08:
Ben trouwens ook de XBL Tweakers club gejoined. Username: Thomas Colliers. Misschien beter een topic voor aanmaken om afspraken te maken ed?
Ik zal je straks toevoegen. Heb er gisteren al 4 of 5 toegevoegt. Dus begint al op een team te lijken.

Een apart topic lijkt me idd erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Is er trouwens ook al zo'n team van ps3 gebruikers? Wordt een beetje moe van die mensen die proberen vanaf links back naar de goal van de tegenstander te rennen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Laatst online: 02-08 11:17
Bij de ps3 versie ( volgens mij ook bij de andere versies ) heb je een blaadje gekregen met een code eropom een presatieboost tekrijgen.
Deze met je invullen in de fifa store , maar waar kan ik deze invullen. Kijk ik erzo langs ??

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 20:05

lasharor

7 december 2004

Amelandbor schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 11:13:
Wat zitten er toch een trieste figuurtjes online.
Gister maar ff een gold besteld voor fifa. Van de 6 potjes al 3 gehad die niet af werden gemaakt en 1 gast die na 3-0 in z'n eigen doel begon te schieten.

Laatste pot sta ik 2-0 achter, scoor de 2-1 en die gast houdt er mee op 8)7
doe ik ook altijd als ik 3-0 achter sta, de kans dat je online nog wint of gelijkspeelt is dan 0,0% en om dan maar de wedstrijd te verlaten is ook zo stom. Dus maar blij doen en je tegenstander helpen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Terrestra schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 14:53:
Bij de ps3 versie ( volgens mij ook bij de andere versies ) heb je een blaadje gekregen met een code eropom een presatieboost tekrijgen.
Deze met je invullen in de fifa store , maar waar kan ik deze invullen. Kijk ik erzo langs ??
In de shop even navigeren met L1 en R1, dan kom je de optie/keuzes vanzelf tegen.
L1nt schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 23:55:
Wel stom. Fitness stond op 4/10 en iedereen bekaf. Geld om up te graden dus naar 5/10 en nu vrijwel iedereen fit voor elke wedstrijd. Beetje jammer weer dat je van niks naar top gaat met 1 upgrade
Weet je zeker dat je b.v. nu maar 1 keer per week een wedstrijd hebt waar je voorheen een zaterdag-woensdag schema had?
Ik heb een 3 sterren fitnesscoach en eigenlijk kan ik elke wedstrijd dan wel dezelfde 11 opstellen als ik geen midweekse wedstrijden heb.
Heb ik wel een midweek programma dan heb ik met m'n 26 spelers eigenlijk nog een te kleine selectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

LoneRanger schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 15:11:

Weet je zeker dat je b.v. nu maar 1 keer per week een wedstrijd hebt waar je voorheen een zaterdag-woensdag schema had?
Ik heb een 3 sterren fitnesscoach en eigenlijk kan ik elke wedstrijd dan wel dezelfde 11 opstellen als ik geen midweekse wedstrijden heb.
Heb ik wel een midweek programma dan heb ik met m'n 26 spelers eigenlijk nog een te kleine selectie.
Je hebt gelijk. Wou er al net over gaan klagen.
Duurt nog zeker 3 ton voordat ik weer kan upgraden naar een 6/10 coach.
Bij mijn volgende club transfers maar overslaan en eerst op die coach richten.

Wel vreemd. Ik speel als Adelaide United (dacht, nieuwe coach halve ster dus ook klein team kiezen).
In de Astralische competitie zitten 10 teams. Volgens de kalender speel ik elk team 1x. Volgens het hoofdmenu waar je "next match" kiest speel ik zeker 3x tegen een club. Waarschijnlijk zelfs nog een 4e keer.
Nergens vind ik dit weer op de kalender.
Mja we zien wel. Of ik ben klaar na 18 wedstrijden of niet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Als het goed is speel je uit en thuis tegen elke club, maar dan:
Play-offs na de reguliere competitie

De nummers 1 en 2 van de eindstand spelen de Grote Halve finale.

De nummers 3 en 4 van de eindstand spelen de Kleine Halve finale

De winnaar van de Grote Halve Finale plaatst zich voor de Grote Finale.

De verliezer van de Grote Halve Finale plaatst zich voor de Voorronde Finale.

De winnaar van de Kleine Halve Finale plaatst zich voor de Voorronde Finale.

De verliezer van de Kleine Halve Finale is uitgeschakeld.

De winnaar van de Voorronde Finale plaatst zich via een omweg ook uiteindelijk voor de Grote Finale voor het landskampioenschap.

De Kleine en Grote Halve finale wordt gespeeld over een thuis- en uitduel.

De voorronde finale en Grand Finale wordt over 1 duel gespeeld.

De nummers 1 en 2 plaatsen zich voor de AFC Champions Leauge.
Maar voor het seizoen begint:
De Pre-Season Cup wordt gehouden in juli en augustus voorafgaand aan het reguliere seizoen. Voor dit toernooi worden de acht clubs verdeeld over twee groepen en in iedere groep speelt iedere club één keer tegen de andere drie clubs. Na de groepsfase volgen knock-out-rondes en de Pre-Season Cup wordt afgesloten met een finale.
Veel plezier. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:31
Woei, gelukkig zijn de servers van EA weer 's zwaar overbelast en is het spelen van een normaal potje clubs uitgesloten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

LoneRanger schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 15:24:
Als het goed is speel je uit en thuis tegen elke club, maar dan:

[...]

Maar voor het seizoen begint:

[...]

Veel plezier. :P
de MLS heeft niet haar real-life setup dus verwacht ik eerlijk gezegt ook niet dat de Australische competitie de echte setup heeft :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Xbox Tag:
5: mdewals

6?:Ik zag ook een reactie van "THE_CR0SS". Die vroeg daarin ook naar een GoT-club. Als je mee wilt doen, moet je even je xbox tag hier neer kwakken.

Nog meer animo?
add unknown em plz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
hoe kan het zijn als ik een speler beetje aantik gelijk geel krijg terwijl de AL (computer) nooit of zelden geel krijg.
ik word nu in 1 wedstrijd een keer zwaar geblesseerd getrapt krijg nog geen vrije trap neer.
daarna 2 keer door gebroken speler neer halen en geblesseerd geen geel of rood. en daarna word er nog een speler geblesseerd getackeld ook nu weer geen geel of zelfs vrije trap. Heb dit bij meer wedstrijden maar nu is het wel heel extreem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
soccerroos schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 17:02:
hoe kan het zijn als ik een speler beetje aantik gelijk geel krijg terwijl de AL (computer) nooit of zelden geel krijg.
ik word nu in 1 wedstrijd een keer zwaar geblesseerd getrapt krijg nog geen vrije trap neer.
daarna 2 keer door gebroken speler neer halen en geblesseerd geen geel of rood. en daarna word er nog een speler geblesseerd getackeld ook nu weer geen geel of zelfs vrije trap. Heb dit bij meer wedstrijden maar nu is het wel heel extreem.
Geen last van (krijg zelf nauwelijks kaarten, slidings zet ik goed in maar meestal pak ik de bal "correct af).

Als ik word neergehaald door de tegenstander krijgen ze toch echt kaarten..welk niveau speel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Laatst online: 23:22
[...]

ik heb een request gestuurd om me aan te melden voor het team. tag: CrysaniaNL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

waar ik kan in fictief-persoon's naam mijn geuploade screenshots bekijken??
Google geeft enkel sites met screenshots maar niet waar ik de mijne kan vinden en de EA website bied ook weinig hulp.

heb een gevalletje wel/geen buiten spel :S

[edit]hebbes. Even widget toevoegen en dan photos kiezen

http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/image/11051803

De aanvaller rechts staat vrijwel op gelijke hoogte met de bal lijkt het maar krijgt iig geen buitenspel.
Mijn gevoel zegt dat de CPU het zowaar fout heeft :X

[ Voor 39% gewijzigd door Player1S op 10-10-2009 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-09 18:22

PromoX

Flying solo

Verwijderd schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 13:08:
Is dat zo? Dat verklaart waarom het zo moeilijk is om manual te schieten. :p

Als er nogal wat berichten over komen, is dat geen verkeerd idee, aangezien het niet iedere volger van dit topic zal interesseren :).

Zie voor een opzet de topics van vorig jaar:
\[360] Het grote GoT Football clubtopic voor FIFA09
[PS3] Het grote GoT Fifa 09 Club Topic

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
Exorcist schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 17:14:
[...]

Geen last van (krijg zelf nauwelijks kaarten, slidings zet ik goed in maar meestal pak ik de bal "correct af).

Als ik word neergehaald door de tegenstander krijgen ze toch echt kaarten..welk niveau speel je?
semie pro maar dit is zelfgemaakte toernooi met landen maarja net weer een geblesseerde krijgt geen kaart terwijl ik toch echt er vol onderuit ga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
L1nt schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 17:19:
waar ik kan in fictief-persoon's naam mijn geuploade screenshots bekijken??
Google geeft enkel sites met screenshots maar niet waar ik de mijne kan vinden en de EA website bied ook weinig hulp.

heb een gevalletje wel/geen buiten spel :S

[edit]hebbes. Even widget toevoegen en dan photos kiezen

http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/image/11051803

De aanvaller rechts staat vrijwel op gelijke hoogte met de bal lijkt het maar krijgt iig geen buitenspel.
Mijn gevoel zegt dat de CPU het zowaar fout heeft :X
Ben je niet zelf ook de laatste man voorbij? Volgens mij geldt de buitenspel regel dan niet meer.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

BM schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 17:53:
[...]

Ben je niet zelf ook de laatste man voorbij? Volgens mij geldt de buitenspel regel dan niet meer.
Het is in deze situatie buitenspel als de aanvaller waar de bal naartoe gaat voor de bal staat. Op deze screen staan ze gelijk dus geen buitenspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:02
[...]

GoT-Team,

Nog meer animo?
Yep Bambeakz hier. Kan de club niet vinden zelf ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zit er bij unknown ;)

CrysaniaNL ook toegevoegt.

@Beakzz: Zoeken op : Tweakers, en dan taal zetten op : Nederlands.

@Egootje: Ik maak wel even een topic aan.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2009 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Phydomir schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 18:04:
[...]

Het is in deze situatie buitenspel als de aanvaller waar de bal naartoe gaat voor de bal staat. Op deze screen staan ze gelijk dus geen buitenspel.
Het is maar net waar je de streep trekt en hoe breed/dik. ;)

Leuke huiskamer vraag, moet je als speler achter de bal zijn of mag op gelijke hoogte van de bal ook om buitenspel op te heffen?
M.a.w. waar trek je de streep, links, dwars door of rechts van de bal?

Volgens mijn meting[en] staat hij in het gunstigste geval op gelijke hoogte.

De replay heb je zeker niet meet L1nt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Replay leek mij te onduidelijk dus niet bewaard.

Ik ben er ook achter waarom mijn spelers bekaf zijn en waarom ik de helft van de wedstrijden niet op de kalender vond.
Als je die uitgebreide fixture bekijkt blijkt dat ik gewoon 2!! wedstrijden op 1 dag speel :( |:( 8)7 :X

echt, WT F'ing F EA!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een topic voor het XBOX 360 GoT team is aangemaakt, en hier te vinden: KLIK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Een stuk of 50 competities en dan krijgen ze niet eens de Australische, waar de hele wereld naar uitkeek, competitie 100% voor elkaar. 8)7

Niet dat ze niet beter hun best moeten doen op iets wat ze in het spel stoppen maar vind je niet dat je een beetje erg aan het zoeken bent?
Volgens mij is het beter voor je bloeddruk om het spel te verkopen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

LoneRanger schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 20:41:
[...]

Een stuk of 50 competities en dan krijgen ze niet eens de Australische, waar de hele wereld naar uitkeek, competitie 100% voor elkaar. 8)7

Niet dat ze niet beter hun best moeten doen op iets wat ze in het spel stoppen maar vind je niet dat je een beetje erg aan het zoeken bent?
Volgens mij is het beter voor je bloeddruk om het spel te verkopen. ;)
Lijkt me toch niet onredelijk dat hij het nogal raar vind dat ze hem twee wedstrijden op één dag laten spelen. Nogal een prutswerkje als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Idd.

Ik verwacht geen 100% realistische setup van de league. Ik verwacht geen realistisch wedstrijdschema.
Dit soort geintjes kwamen ook voor in FIFA 09. Is het teveel gevraagt om er iets in te bakken dat 2 wedstrijden op 1 dag niet voorkomen? In het echt lukt ze het ook om wedstrijdschema's te maken en daar moeten ze ook nog met 100.000 andere dingen rekening houden. In een spel hoef je geen rekening te houden of Marko Bosaap in het Gelredome staat of de politie in Nijmegen te druk is met 50.000 wandelaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Laatst online: 22:09

Koppensneller

winterrrrrr

L1nt schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 20:21:
Replay leek mij te onduidelijk dus niet bewaard.

Ik ben er ook achter waarom mijn spelers bekaf zijn en waarom ik de helft van de wedstrijden niet op de kalender vond.
Als je die uitgebreide fixture bekijkt blijkt dat ik gewoon 2!! wedstrijden op 1 dag speel :( |:( 8)7 :X

echt, WT F'ing F EA!!!
Ik heb dat ook een paar keer in de Engelse competitie gehad. Gelukkig had ik een vrijwel dubbel uitgevoerde selectie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phydomir schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 18:04:
[...]

is buitenspel hoor. die aanvaller staat met z'n lichaam dichter bij de goal dan de bal.

Nou van doelmannen verbetert heb ik toch niet nog niet veel gemerkt. Die gasten pakken precies alles maar uitkomen uit het strafschopgebied is blijkbaar taboo (laat staan meevoetballen).
Heeft er iemand tips om 1-1 en voorzetten te scoren? is echt een nachtmerrie om een bal tussen de palen te koppen, laat staan binnenkoppen met die superman-doelmannen.
Scheidsrechters zijn ook maar zwak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

KoppenSneller schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 21:23:
[...]

Ik heb dat ook een paar keer in de Engelse competitie gehad. Gelukkig had ik een vrijwel dubbel uitgevoerde selectie ;)
Ja hoor....de A-League eindigt met een playoff gebeuren.

elke ronde een keer uit en een keer thuis.
Op één dag |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(

In positiever nieuws. 2e wedstrijd ook gewonnen door naar de finale waar ik in de 3e minuut mijn allereerste doelpunt maak vanuit een vrije trap!! Volgens mij heb ik dat in 08 en 09 nog nooit gedaan _/-\o_

http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/11114527

En het is ook nog eens een mooie :9~

[ Voor 25% gewijzigd door Player1S op 11-10-2009 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ff een korte update na een weekje weg te zijn geweest.
Met notts county sta ik eerste heb wel mijn eerste league wedstrijd verloren.

Maar goed daarna tegen arsenal voor de league cup, bleef gewoon wat rondtikken.
En arsenal was toch wat zwakker dan gedacht uitendelijk met een uitval gewonnen met 1-0.

Heb een spits een een middenvelder via scouting aangetrokken en wat voorhoede spelers verkocht.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit met een probleem. Zit nu in het 2e seizoen met real madrid, speel nu 2e wedstrijd halve finale CL tegen AC Milan. Helaas kan ik deze wedstrijd niet spelen hij zegt dat mijn team niet compleet is, dus even kijken maar nee hoor geen een geschorste of geblesseerde speler :?

Mooi klote dit want als ik de wedstrijd verlies gaat mijn reputatie met 10 punten omlaag en vertrouwen zowat met 40% achteruit. De wedstrijd erna kan ik wel gewoon zonder enig probleem spelen, heb spel al opnieuw opgestart maar lijkt niet te werken.

Als iemand iets weet zou dat super zijn, anders heb ik mooi 2 seizoenen voor niks gespeeld :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag dat het tweakers team al aardig aan het opvullen is. Ik heb eigenlijk alleen geen idee hoe het spelen hiermee in z'n werk gaat aangezien ik in 09 die mode nooit gedaan heb.

Dus bij dezen de vraag; hoe werkt het spelen met de tweakers club?

edit: nevermind ik had even over de link naar het topic hiervoor heen gekeken, excuus :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2009 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 15:08:
Zit met een probleem. Zit nu in het 2e seizoen met real madrid, speel nu 2e wedstrijd halve finale CL tegen AC Milan. Helaas kan ik deze wedstrijd niet spelen hij zegt dat mijn team niet compleet is, dus even kijken maar nee hoor geen een geschorste of geblesseerde speler :?

Mooi klote dit want als ik de wedstrijd verlies gaat mijn reputatie met 10 punten omlaag en vertrouwen zowat met 40% achteruit. De wedstrijd erna kan ik wel gewoon zonder enig probleem spelen, heb spel al opnieuw opgestart maar lijkt niet te werken.

Als iemand iets weet zou dat super zijn, anders heb ik mooi 2 seizoenen voor niks gespeeld :|
Ben er al uit, blijkbaar had van Nistelrooij vorige wedstrijd rode kaart gepakt. Maar omdat dat al paar wedstrijden geleden was laat hij dat niet automatisch zien. Beetje slordig als je het mij vraagt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Whut, je wint de Europacup en het enige wat je ziet zijn 6 spelers (niet eens alle 11) die arm om arm op de middenstip beetje aan je springen zijn?!

Anticlimax hoor....
Pagina: 1 ... 14 ... 29 Laatste

Let op:
Voor FIFA World Cup South Africa kun je in dit topic terecht.