Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

na bijna een jaar zonder fifa/pes te moeten doen heb ik nu toch maar FIFA10 voor de ps3 gehaald (om alvast in te komen op fifa11/pes2011 ;)). Dus als mensen een leuk potje willen ballen, voeg me toe op psn: gen1ux

ik speel graag met alle teams, behalve de topteams als barca, man utd enzo. Doe mij dan maar Genoa vs Gremio of iets dergelijks; dan gaan de potjes tenminste nog om echte (tactische) skills en gameplay ipv met overpowered mannetjes door een verdediging rennen :+

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:46
SR8 schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 12:31:
Zeker niet veel FIFA09 gespeeld, toen was het nog veel erger met het in de weglopen van de scheids. In 10 vind ik het dan nog wel meevallen, ook al blijft het natuurlijk irritant.
Tja, realistisch is het wel. Het kan namelijk ook in het echt gebeuren. Overigens raak ik de scheids echt bijna nooit. 1x in de 10 wedstrijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf zou ik ook graag zien dat in Fifa11 de scheidsrechters toch wel een stuk strenger worden..
Nu kan je online heel vaak een overtreding maken op een doorgebroken speler, zonder daar rood, of soms zelfs geel, voor te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slico
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-08 18:14
@Iedereen
Ik doe ook mee onder de naam Metyhiels.
Natuurlijk houd ik ook van sportieve games en niet van weglopers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:00

HenkS

Da_king alias HenkS

heyy

voeg mij ook toe, ps3 : snijdm

vind het ook leuker om niet met topteams te voetballen, maar met 4 sterren of 3.5 sterren teams (psv bijvoorbeeld, al is dat ook top;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
* speek1984 gaat vanmiddag amahusu, slico en henks toevoegen

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

Speek schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 13:28:
* HenkS gaat vanmiddag amahusu, slico en henks toevoegen
henks is wel op ps3 snijdm :) (ja lekker handig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
HenkS schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 13:54:
[...]

henks is wel op ps3 snijdm :) (ja lekker handig)
had ik begrepen ja ;) bij de meesten is de GoT-nick niet gelijk aan het PSN-iD :) No problem, komt goed!

EDIT: Even een vraag zonder het boekje te hebben geraadpleegd.. Weet iemand hoe je een game invite van iemand in je friend-list kunt accepten in Fifa 10? Ik kreeg er gisteren een, maar kon het met geen mogelijkheid vinden, ook niet in de player hub.

[ Voor 31% gewijzigd door speek1984 op 09-08-2010 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Speek schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 14:31:
[...]
maar kon het met geen mogelijkheid vinden, ook niet in de player hub.
Dat is raar, want als in je in de player hub komt, hoort er direct game invite te staan, die je kan accepteren met X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer ik online speel, en daarbij mijn spelerslijst wordt geupdate, krijg ik problemen als ik vervolgens gewoon een multiplayer game op mijn ps3 wil starten met vrienden. Hij loopt dan vast. Als ik dan vervolgens de online save file verwijder kan ik wel opeen weer multiplayer spelen. Weet iemand hoe dit te verhelpen is? want is een erg irritant bug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:46

CeesKees

I rest my Kees

Verwijderd schreef op zondag 25 juli 2010 @ 20:51:
Je kan op de easports website de resultaten van alle wedstrijden zien.
Bij mij kon dat eerst ook, maar dat werkt dus niet meer.
In FIFA staat bij online instellingen dat de gegevens mogen worden geupload. Ik snap hier niets van.

Ik kreeg ook eerst altijd een mailtje van EA met de uitslag en statistieken. Dat is nu ook niet meer!

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees

CeesKees

I rest my Kees

NickThissen schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 12:32:
Wat is daar nou realistisch aan... Als er een tegenstander voor de keeper loopt zal hij toch niet de bal tegen hem opschieten?
Twente - Ajax. Luuk de Jong. Ben bang dat het soms wel zo is...

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
SR8 schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 16:06:
[...]

Dat is raar, want als in je in de player hub komt, hoort er direct game invite te staan, die je kan accepteren met X.
Hm vermoedde het al.. Staan PSN game-invites los van invites in Fifa zelf? De melding kwam volgens mij wel van het XMB, net als dat een friend online komt zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Is er een rede dat de EA Sports football website er uit ligt? Nu kan ik de achievements voor het uploaden van een replay en screenshot niet halen :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17:19
Ik kan gewoon nog op EA Football World hoor... lijkt me dat het aan jou ligt.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

ea profiel met laatste uitslagen kun je zo bekijken (snijdm is mijn id)
http://www.easports.com/player-hub/stats/PS3/snijdm

als je inlogt of account aanmaakt, kun je je console koppelen aan je account en klaar is kees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Thanks voor de link, daar kan ik wel inloggen :). Edit: vanaf nu ook bij de Football World website!

[ Voor 33% gewijzigd door Ronwiel op 10-08-2010 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Speek schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 17:03:
[...]

Hm vermoedde het al.. Staan PSN game-invites los van invites in Fifa zelf? De melding kwam volgens mij wel van het XMB, net als dat een friend online komt zeg maar.
In FIFA10 gaat het helemaal via het spel zelf. Waarschijnlijk had je vriend de invite ingetrokken en dan verdwijnt de invite ook direct uit je mailbox. Normaal vind je de invite dus in de mailbox in je player hub.

In de 2010 World Cup editie van FIFA gaat een game-invite trouwens wel met een bericht via PSN, dus grote kans dat het in FIFA11 ook zo gaat.

[ Voor 4% gewijzigd door SR8 op 10-08-2010 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een goede opstelling tegenover iemand die 4-2-2-2 speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees

CeesKees

I rest my Kees

If you cant't beat them, join them... Ook 4222 gaan spelen.

Of 41212. Heb je een mannetje tussen die twee middenvelders lopen en je vleugels vrij..

Je zou ook 4312 kunnen proberen. Maar dan speel je net ff wat verdedigender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
SR8 schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 17:19:
[...]

In FIFA10 gaat het helemaal via het spel zelf. Waarschijnlijk had je vriend de invite ingetrokken en dan verdwijnt de invite ook direct uit je mailbox. Normaal vind je de invite dus in de mailbox in je player hub.

In de 2010 World Cup editie van FIFA gaat een game-invite trouwens wel met een bericht via PSN, dus grote kans dat het in FIFA11 ook zo gaat.
Thanks voor de info, duidelijk. Dan zal het eerstgenoemde vast gebeurt zijn.. Via PSN is vooral handig als de game nog niet gestart is, dat doet 'ie dan meestal ook automatisch als je de invite accepteert toch?

Anyhoe, heb hem vast gemist.

4-3-1-2 speel ik ook vaak. Ik merk vaak dat als ik de opstelling laat zoals 'ie is, dat vooral spelers als Ronaldo zo door mijn verdediging heen manouvreren. Nu zijn meerdere spelers naar mijn idee nogal overpowered.. Ze lopen altijd sneller en winnen ieder duel, erg frustrerend. Je ziet de goals gewoon al aankomen en niets dat je er dan aan kunt doen.

Een dergelijke opstelling helpt me wel veel, ik houdt ze veel vaker tegen. Dat zit hem er dan vooral in dat ik meerdere verdedigers op 1 aanvaller gebruik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjepper
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:49
Op de ds unlock je nieuwe stadions in manager mode maar als ze unlocked heb heb ik nog steeds het zelfde stadion help?

|9800X3D|32GB|RTX 5070Ti|

• Mars18
  • Laatst online: 10-09 11:14
Ik hoor mensen in me omgeving die een update hebben gedowload voor de ps3, waarbij je al villa bij barca hebt, en andere transfers ook.

waar hebben ze die vandaan?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:55
Mars18 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 00:01:
Ik hoor mensen in me omgeving die een update hebben gedowload voor de ps3, waarbij je al villa bij barca hebt, en andere transfers ook.

waar hebben ze die vandaan?
Je kunt in het hoofdmenu ergen bij teams aanpassen de nieuwste spelerselecties downloaden.

Of is dat niet wat je bedoeld?

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

• SR8
  • Niet online

SR8

Dit zal hij wel bedoelen:

Squads with Summer Transfers (Download for PS3)

[ Voor 17% gewijzigd door SR8 op 19-08-2010 12:02 ]

Verwijderd

Bedankt voor deze info dit zocht ik namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

Verwijderd schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 12:31:
[...]

Bedankt voor deze info dit zocht ik namelijk
ben benieuwd of dit werkt, heeft iemand dit al geprobeerd?
ik heb de file al gedownload, maar zit op mijn werk dus kan het nu niet uitproberen..

ik heb de laatste file nu van dat topic (volgens mij op pagina 6) gedownload met de meest recente transfers

offtopic:
zo net fifa 11 pre-order geplaatst, whoeeehoeee _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door HenkS op 20-08-2010 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Diegene heeft gewoon al die transfers handmatig uitgevoerd. Een backup van die FIFA files gemaakt en online gezet. Niks bijzonders eigenlijk.

Je kan die teams natuurlijk niet voor Ranked Matches gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Verwijderd schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 15:35:
Zelf zou ik ook graag zien dat in Fifa11 de scheidsrechters toch wel een stuk strenger worden..
Nu kan je online heel vaak een overtreding maken op een doorgebroken speler, zonder daar rood, of soms zelfs geel, voor te krijgen.
Ja, maar aan de andere kant fluiten ze soms ook voor de minste overtredingen, en dan nog nieteens consequent (?). Maar inderdaad, trek weleens aan de noodrem en geef een doodschop aan een doorgebroken spelen en dan gaan bij de scheids gewoon netjes de "laatste keer" handjes over elkaar en kom je ervanaf met alleen een vrije trap :)

Ben nu erg druk met manual controls. Het schieten hiermee vind ik echt heel vet! Nog nooit zulke mooie goals gemaakt, vooral afstandschoten vliegen er nu regelmatig in. Echter gaan ballen ook nog zeer regelmatig kansloos naast en over het goal van dichtbij :) Alleen het passen vind ik soms nog erg brak gaan, steekpasses lukken sowieso totaal niet meer met Y en Y-hoog (X-box). En regelmatig belanden simpele passes achter de man... frustratie frustratie. Hoewel het wel leuke onvoorspelbare situaties oplevert.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ebayzo schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 13:17:
[...]
Ja, maar aan de andere kant fluiten ze soms ook voor de minste overtredingen, en dan nog nieteens consequent (?). Maar inderdaad, trek weleens aan de noodrem en geef een doodschop aan een doorgebroken spelen en dan gaan bij de scheids gewoon netjes de "laatste keer" handjes over elkaar en kom je ervanaf met alleen een vrije trap :)

Ben nu erg druk met manual controls. Het schieten hiermee vind ik echt heel vet! Nog nooit zulke mooie goals gemaakt, vooral afstandschoten vliegen er nu regelmatig in. Echter gaan ballen ook nog zeer regelmatig kansloos naast en over het goal van dichtbij :) Alleen het passen vind ik soms nog erg brak gaan, steekpasses lukken sowieso totaal niet meer met Y en Y-hoog (X-box). En regelmatig belanden simpele passes achter de man... frustratie frustratie. Hoewel het wel leuke onvoorspelbare situaties oplevert.
Ik vind dat ook wel vet, maar wel tè moeilijk. Het passen is inderdaad het moeilijkst. Je moet zo geconcentreerd zijn de hele tijd want alles moet precies goed.

• tiswat
  • Laatst online: 15:46
Zucht en iedere keer kom ik weer mensen tegen met Real Madrid. Donder op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

tiswat schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 16:59:
voeg mij toe, ps3 account: snijdm

ik speel met PSV O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Is Barcelona okej ?? :P

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:18
Of Inter en Chelsea
Of als er een champions league wedstrijd op tv is geweest pakken ze die clubs ook vrij vaak, te voorspelbaar
Dat zijn ook personen die het alleen op snelheid van je kunnen winnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Marc3l schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 10:07:
[...]

Of Inter en Chelsea
Of als er een champions league wedstrijd op tv is geweest pakken ze die clubs ook vrij vaak, te voorspelbaar
Dat zijn ook personen die het alleen op snelheid van je kunnen winnen
Dat vind ik juist leuk.

Ga echt niet met 2 sterren clubs spelen.
Saaie spelers zonder skills

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Mars18 schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 11:07:
[...]

Dat vind ik juist leuk.

Minder skills, maar het maakt zeer zeker wel leukere wedstrijden. En dan liever nog met manual controls, maar dat doen er maar zeer weinig online helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

Mars18 schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 11:07:
[...]

Dat vind ik juist leuk.

er zit ook nog wat tussen 2 en 5 sterren in.

het is gewoon niet leuk altijd die top teams.. beetje goed mikken met schieten en de bal gaat er altijd in. alle passen en bewegingen gaan altijd goed en iedereen rent super snel

Ik vind het leuk om bijvoorbeeld met PSV te spelen, toch 4 sterren maar je moet gewoon stuk beter kunnen fifa-en dan met een 5 sterren team.

Al vind ik het soms leuk, als iemand meteen Barcelona kiest of een ander top team, dan pak ik een iets minder team (bijvoorbeeld Sevilla of Valencia) en dan ze af te knallen :) maar goed.. die mensen quitten ook bijna altijd als ze verliezen met een dergelijk team..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Speek schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 12:13:
[...]

En dan liever nog met manual controls, maar dat doen er maar zeer weinig online helaas..
Ik kon laatst geen potje vinden en toen ging ik de online lobbies in en maakte een potje aan. Maar die lui in die online lobbies kijken dus NIET wat ze joinen. Ze zien ranked match staan en kijken naar je skill level (in mijn geval 23), maar kijken niet verder naar de controls.

En dat levert scheldberichten op van al die barca en real noobs, haha. "YOU HACKED MY CONTROLS, @#%^^%@#."

Leuk voor als je je verveelt op een zondagmiddag.

[ Voor 3% gewijzigd door SR8 op 30-08-2010 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Heb ik jou al toevevoegd? Als je wil is dat misschien wel lachen. Ik speel niet vaak manual meer (juist omdat niemand het online doet en ik speel zowat alleen maar online) terwijl ik dat eigenlijk wel leuker vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goh. Ik kreeg kort geleden weer eens nieuwe inspiratie voor een manager mode, maar heb nu al weer spijt dat ik er aan begonnen ben. Ik irriteer me toch zo verschrikkelijk mateloos aan hoe het spel werkt , sommige wedstrijden tegen ontzettende k*tclubs zijn NIET te winnen - je mannetjes bakken er he-le-maal niks meer van, alle schoten belanden op de paal of keeper en de CPU scoort direct uit de eerste halve kans. Vervolgens tegen een topclub bakken zij er niks van en maak je ze volledig in.
Hele spel heeft op deze manier nauwelijks met skill te maken, aangezien de CPU toch wel beslist of je een kans hebt om te winnen of niet... Frustrerend... Tijd voor FIFA 11, met sowieso een opgepoetste manager mode, die van 10 is eigenlijk gewoon verschrikkelijk slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reckoner
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:08
@Resonance:
Ik ben het volledig met je eens, maar ik betwijfel of dit gaat veranderen in FIFA 11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdb1982
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-03 21:51
Ik speel al wat langer Fifa (Xbox 360), maar nu de laatste tijd pas online. Moet eerlijk zeggen, dat het ontzettend leuk is.

Weet iemand toevallig of er nog een transfer update uitkomt? Of met de komst van Fifa 11 waarschijnlijk niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Nee, die komt niet, want ze willen juist dat je FIFA11 koopt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Dit blijft een verslavende oneerlijke kut spel. Hoe sommige potjes oneerlijk kunnen verlopen, ongelooflijk. En net 2 hele vreemde potjes gespeeld: 4-6 gewonnen en 9-6 verloren.
(http://www.easportsfootba...b/stats/PS3/gangstarr1905)

Die gast was al eerst 5 min lang bezig met zijn opstelling en vervolgens ingame scoort hij heel simpel door alleen een steekpass te geven. Ik kon er echt niks aan doen terwijl bijna iedereen al weet hoe je een steekpass van de verdediger naar de spits kan voorkomen maar bij deze niet hoor. Mijn Verdediger blijft steeds haken ofso en die gast is dan al 10 meter voor mijn verdediger wat resulteert in een doelpunt. Toch nog in 2 potjes 6x gescoord wat normaal meer dan genoeg moet zijn lol./

PS: Ik raad jullie aan om eens met Santos te spelen, 3.5 sterren team maar damn wat zijn ze goed. Eerste keer met Santos verloren. Was weer een frustrerende wedstrijd. Heb door een uitgooi fout van de keeper een doelpunt gekregen, 2x corner en 1x vrijetrap. Dit soort ongeluk komt laatste tijd veel voor :'( :'(

[ Voor 22% gewijzigd door Aslanboy1905 op 01-09-2010 16:30 . Reden: typo ]

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdb1982
Heeft iemand zin om eens online Fifa 10 te spelen (Xbox360)?
Ben gewoon een zaterdagamateur die nog maar net online speelt en nog een hoop moet leren. :)

Naam: NS2006

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
Ik ben nu bezig met virtuele pro spelen maar de doelstellingen zijn onrealistisch. Zo moest ik met nederland - spanje winnen met 5 goals verschil en een 10 krijgen. Hopelijk is dit veel beter in fifa11

• mvdb1982
NickThissen schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 10:14:
Je kunt ergens in de opties aanzetten dat je een mailtje krijgt met de uitslag + meer details van de laatste online ranked match. Zet dat maar eens aan. Als jij quit krijg je 0-3 verlies, en als de andere quit krijg jij 3-0 winst. Je krijgt er ook punten voor. Probeer maar eens 5 wedstrijden achter elkaar te quitten, en kijk dan eens naar je punten ;) (Doe maar niet! :p) Alleen als je binnen 5 minuten (speeltijd, niet echte tijd) quit gebeurt er niets, dan telt de wedstrijd gewoon niet mee.

EDIT
En ja, de connectie verliezen (dus xbox uitduwen of netwerk kabel eruit trekken) telt voor zover ik kan zien ook mee als quitten. Gebeurde me gister nog, m'n vader trok het modem eruit om iets te resetten tijdens mijn wedstrijd, en het mailtje zei dat ik met 0-3 verloren had (terwijl ik met 2-0 voorstond).
Waar vind ik die optie om de uitslag via e-mail te krijgen dan? Speel Fifa via Xbox360.
Bedankt.

• SR8
  • Niet online

SR8

Online Game Modes --> My FIFA10 Online --> Online Settings --> General Settings --> Forward End-of-Game Stats --> Yes

[ Voor 10% gewijzigd door SR8 op 02-09-2010 16:30 ]

• mvdb1982
SR8 schreef op donderdag 02 september 2010 @ 16:29:
Online Game Modes --> My FIFA10 Online --> Online Settings --> General Settings --> Forward End-of-Game Stats --> Yes
Ok, super bedankt. Ga het vanavond meteen proberen. Zit nu namelijk op mn werk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Benfica speelt echt heerlijk. Verdedigend nog sterker volgens mij dan Chelsea. Echt heel fysiek centraal duo.

En de rest is ook lekker

Wil graag nog wat potjes spelen, voeg maar toe Mars NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• typhoon1988
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-05 20:18
Heb nog nooit fifa online gespeeld.
Maar met als deze leuke verhalen wordt dat tog wel eens tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
ik dacht laat ik eens op legadarisch spelen maar man wat gaat dat snel zeg niet normaal gewoon niet te volgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Eindelijk voor het eerst sinds ik FIFA online speel heb ik 4000 punten volgens mij :)

Ik ga me eens in FIFA 11 echt eens richten op een platform, Want nu heb ik pas 281 wedstrijden op de 360 en denk 500 op PS3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Nou, ik ben er nu achter hoe FIFA werkt... Volgens mij krijgt degene die het mindere team heeft gewoon dik voordeel in een online wedstrijd. Ik speelde net een wedstrijd met twee 4-sterren teams, waarin ik met 5-1 won. We deden rematch, waarna hij op real ging staan en ik chelsea pakte. Toen wisselde hij nog naar een 4 sterren team... Nou ja, ok dan. Nu speel ik dus met een top team en hij met een wat minder team. En opeens gaat bij hem ALLES goed en bij mij ALLES mis. Simpele paasjes gaan nergens heen, schoten gaan allemaal op de paal of naast, zelfs een ingooi bepaald het spel dat hij toch niet naar links wil gooien waar ik naar kijk, maar hij gooit em toch liever even naar rechts waar de man gedekt staat... Ja, met een minder team heb je als nadeel dat je spelers minder goed zijn, maar volgens mij trekt het spel dat meer dan recht door jou gewoon al het geluk te geven. Hij won uiteindelijk met 4-2... Het was net echt te triest voor woorden, mijn tegenstander gaf het zelf ook toe (dat is ook nieuw...).

Als het echt zo werkt dan zou dat echt triest zijn. Als iemand kiest om met een minder team te spelen is dat zijn keuze, dan moet je hem niet voordeel gaan geven omdat hij in het nadeel zou zijn. Hij is ook in het nadeel, deal with it! Anders moet hij maar een beter team pakken. En voordat ik nu 30 replies krijg dat niet iedereen altijd met 5-sterren teams wil spelen, dat snap ik ook wel. Ik speel zelf ook vaak genoeg met 4-sterren teams of nog minder, maar als ik een keer met een 5-sterren team wil spelen dan moet dat ook kunnen en wil ik geen nadeel krijgen omdat ik een beter team wil pakken :(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Welk team is beter in FIFA 10 denken jullie?

Chelsea of Frankrijk, Ik zit te twijfelen tussen die teams voor nog wat online potjes

[ Voor 9% gewijzigd door Mars18 op 21-09-2010 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op maandag 20 september 2010 @ 17:04:
Nou, ik ben er nu achter hoe FIFA werkt... Volgens mij krijgt degene die het mindere team heeft gewoon dik voordeel in een online wedstrijd. Ik speelde net een wedstrijd met twee 4-sterren teams, waarin ik met 5-1 won. We deden rematch, waarna hij op real ging staan en ik chelsea pakte. Toen wisselde hij nog naar een 4 sterren team... Nou ja, ok dan. Nu speel ik dus met een top team en hij met een wat minder team. En opeens gaat bij hem ALLES goed en bij mij ALLES mis. Simpele paasjes gaan nergens heen, schoten gaan allemaal op de paal of naast, zelfs een ingooi bepaald het spel dat hij toch niet naar links wil gooien waar ik naar kijk, maar hij gooit em toch liever even naar rechts waar de man gedekt staat... Ja, met een minder team heb je als nadeel dat je spelers minder goed zijn, maar volgens mij trekt het spel dat meer dan recht door jou gewoon al het geluk te geven. Hij won uiteindelijk met 4-2... Het was net echt te triest voor woorden, mijn tegenstander gaf het zelf ook toe (dat is ook nieuw...).

Als het echt zo werkt dan zou dat echt triest zijn. Als iemand kiest om met een minder team te spelen is dat zijn keuze, dan moet je hem niet voordeel gaan geven omdat hij in het nadeel zou zijn. Hij is ook in het nadeel, deal with it! Anders moet hij maar een beter team pakken. En voordat ik nu 30 replies krijg dat niet iedereen altijd met 5-sterren teams wil spelen, dat snap ik ook wel. Ik speel zelf ook vaak genoeg met 4-sterren teams of nog minder, maar als ik een keer met een 5-sterren team wil spelen dan moet dat ook kunnen en wil ik geen nadeel krijgen omdat ik een beter team wil pakken :(
Muh, ik heb al 100 keer nieuwe theoriën bedacht omtrent die symptomen, en elke keer was na een paar potjes de theorie weer weerlegd. Volgens mij is het vrij willekeurig wie er precies het voordeel krijgt, maar vaak loopt het er op uit dat er inderdaad één team is waar niks bij lukt, terwijl voor de ander alles goed valt.

Dit kan ook in de loop van een wedstrijd nog veranderen overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou er ooit nog iemand komen die fifa 10 wil kopen? ik wil hem verkopen omdat ik niet echt van voetbalspellen houd maar niemand lijkt het te willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02-2024
Plaats je je automatisch voor europees voetbal in Be A Pro wanneer je kampioen wordt?

Of is het alleen met je team spelen en met het nationale team als je je daar voor wordt geselecteerd?

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:09

Superkiwi

Hoi doei

[b]Dat zijn ook personen die het alleen op snelheid van je kunnen winnen
Een vraag over snelheid:
Hoe kan het dat mijn vleugelspelers Rommedahl en Sulejmani (Ajax red.) niet de verdedigers eruit kunnen lopen?
Als ze de bal hebben lijken ze ontzettend traag te worden, zelfs met het doorstoten van de bal.
Iedere keer raken ze de bal simpel kwijt.
Nou zijn sommige gewoon snel, maar toch niet iedere verdediger van iedere Nederlandse club?
Ander raar ding: De vijand kan de bal heel lang aan de voet houden, zelfs als ik druk blijf zetten. Ga ik lopen met de bal en er zet een tegenstander druk ben ik 'm zo kwijt.

**heeft Fifa 10 pas een week, is redelijk laat haha :P. Maar 16 euro is geen geld**
Wel wat irritaties tov Fifa 09, maar coowl spel!

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 13-11-2010 08:24 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:27

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Zijn er nog servers voor Fifa 10 (PS3) online? Ik zou graag de selecties updates, wanneer dit nog mogelijk is.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Nee
December 6, 2011 Online Service Shutdown

FIFA 10 for PC, PlayStation 3 and Xbox 360
FIFA 10 Ultimate Team for PlayStation 3 and Xbox 360
2010 FIFA World Cup South Africa for PlayStation 3 and Xbox 360
En die selectie update had dan ook alleen maar de wintertransfer update van voetbalseizoen 09/10 ingehouden. dus veel was je er niet mee opgeschoten.
Pagina: 1 ... 28 29 Laatste

Let op:
Voor FIFA World Cup South Africa kun je in dit topic terecht.