Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Maus|IA2
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 06-11-2011
Mede-auteur:
  • Matsetst
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 04-07-2013

Matsetst

GoT Club:

-
Dit topic is alleen voor Xbox 360
-

:? Wat is Fifa - Pro Club Championship / Kampioenschap ?
Fifa Pro Club Championship is een online speel modus voor Fifa 10. Hier kan je het met jouw Club openemen tegen andere Clubs. Een Club kan een X aantal spelers hebben, maar er kan maar met 10 mensen online gespeelt worden. Dit doe je dan tegen 10 andere mensen, van een andere Club. Iedereen speelt met 1 speler, je 'Virtual Pro'.

:? Virtual Pro / Virtuele prof ?
Virtual Pro is je eigen gemaakte speler. Deze kan je aanmaken in het hoofdmenu. (of het persé nodig is om een Virtual Pro te hebben voor het Club spel, weet ik niet zeker)

:? GoT Club ?
De GoT Club is de Tweakers2 Club. Je kan deze Joinen op deze manier:
  1. Menu -> Xbox Live -> Prof Club Kampioenschap-> Zoeken naar club
  2. Zoeken op: Naam: Tweakers2 Taal: Nederlands (de rest niet invullen / laten staan zoals het stond)
  3. Als het goed is krijg je nu 1 resultaat, dat is de GoT Club (te herkennen aan de naam: Tweakers2)
  4. Meld je aan, en wacht tot ik of iemand anders je accept.
Je kan ook dit topic om een invite vragen.

:? Zijn er verplichtingen ?
Nee, maar om nou nooit mee te doen is ook zo wat.

:? Moet ik goed zijn ?
Nee. Al is het wel handig als je weet wat buitenspel is enzo ;)

:? Regels ?
Die zijn er niet. Al word het wel op prijs gesteld om serieus te spelen. Ga niet als links-achter hele tijd in de spits lopen. Dit word niet gewaardeerd. Het is een Team spel, dus pasen. Iedereen komt aan de beurt, we rouleren de postities.

*O* De leden:
1: Matsetst
2: I DJ
3: Calarbarboon
4: Thrace grumble
5: Tommzazo
6: Billy2139
7: Sjagga
8: CrysaniaNL
9: Martinspire
10: Garwadeluxe
11: RaptorNL81
12: IanHendon
13: Dnova79
14: ReneM NL
15: Casitolo
16: vkram13
17: Downbound Train
18: Terranca
19: KrIsS oS
20: M1stiqal
21: Amahusu
22: RoYZZ
23: WickedWbah
24: Joostius XI

:? Hoeveel leden zijn er nu ?
24

:? Hoe ?
Zie hierboven. Na aanmelden bij het team, kan je hier in dit topic reageren, zodat ik de lijst kan updaten.

:? Wat nog meer?
Er is een Club-Klassement, een Prof Klassement per positie, een trofeeën kamer etc. Er worden aardig wat stats bij gehouden. Oogt allemaal erg leuk.

Elke dag om 20:30 verzamelen. De gene die er dan zijn, kunnen spelen.
Video's

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
GoT League:

Aanvulling door Matsetst:

:? Wat is een bekercompetitie?
Een bekercompetitie begint met poules, in deze poules speelt iedereen een keer tegen elkaar. Winst levert 3 punten op en een gelijkspel 1 punt. Na de poules gaan de beste 2 van elke poule door naar kwartfinales van de winnaars ronde en de 2 slechtste naar de kwartfinales van de verliezers ronde. Dan valt er steeds iemand af.

:? Hoe geef ik me op?
Je kan gewoon een berichtje achterlaten in dit topic :)

:? Hoe geef ik de uitslag door?
Je kan mij een berichtje sturen via de xbox of het forum. Je kan ook hier een berichtje achterlaten.

:?Zijn er nog regels?
- Een wedstrijd duurt 12 minuten, 6 per helft.
- Als je expres de verbinding verbreekt wordt het automatisch een 0-3 verlies.
- De virtuele pro mag mee doen ( discussieer...)
- Max 4,5 sterren team.
- Have fun

Poules
Poule A:

RaptorNL81 - Everton
Ianhendon - Bayern Munchen
Joostius XI - Valencia
Garcia - Sevilla

Stand

Naam Gespeeld Punten
1. Ianhendon 3 4
2. RaptorNL81 3 3
3. Joostius XI 3 1
4. Garcia 3 0

Poule B:

Bbeyazz - Arsenal
Dnova - Sporting Lissabon
I DJ - Manchester City
Flawlesz - AFC Ajax

Stand
Naam Gespeeld Punten
1. Flawlesz 3 9
2. Bbeyazz 3 6
3. I DJ 3 1
4. Dnova 3 1

Poule C:

Matsetst - Atletico Madrid
Martinspire - Bayern München
SkyR Hunter - Villareal C.F.
WickedWbah - AS Roma

Stand
Naam Gespeeld Punten
1. WickedWbah 3 9
2. Kriss os 3 6
3. Matsetst 3 3
4. SkyR Hunter 30

Poule D:

Calarbarboon - Ac Milan
Thrace grumble - Fc Twente
Crysania NL - Aston Villa
Alucarduu - Juventus

Stand
Naam Gespeeld Punten
1. Crysania NL 3 6
2. Alucarduu 3 6
3. Calarbarboon 33
4. Thrace grumble 3 0

Schema kwartfinales

Uitslagen
Poule A

Ianhendon Bayern München 4 - 2 Garcia206 Sevilla
RaptorNL81 Everton 3 - 0 Garcia206 Sevilla
Joostius XI Valencia 2 - 3 Garcia206 Sevilla
Ianhendon Bayern München 1 - 1 Joostius XI Valencia
Ianhendon Bayern München 0 - 0 RaptorNL81 Everton
Joostius XI Valencia 0 - 0 RaptorNL81 Everton

Poule B

Flawlesz AFC Ajax 3 - 1 Bbeyazz Arsenal
I DJ Manchester city 1 - 3 Bbeyazz Arsenal
I DJ Manchester city 0 - 4 Flawlesz AFC Ajax
Flawlesz AFC Ajax 4 - 0 Dnova Sporting Lissabon
Dnova Sporting Lissabon 0 - 4 Bbeyazz Arsenal
I DJ Manchester city 0 - 0 Dnova Sporting Lissabon

Poule C

Matsetst Atletico madrid 3 - 1 Skyr Hunter Villareal
Matsetst Atletico madrid 4 - 5 WickedWbah AS Roma
WickedWbah AS Roma 2 - 1 Skyr Hunter Villareal
Kriss Os Bayern Munchen 3 - 1 SkyR Hunter Villarreal
Kriss Os Bayern Munchen 2 - 1 Matsetst Atletico madrid
Kriss Os Bayern Munchen 1 - 2 WickedWbah AS Roma

Poule D

CrysaniaNL Aston Villa 5 - 0 Calabarboon AC Milan
Thrace grumble Fc Twente 0 - 1 Alucarduu Juventus
CrysaniaNL Aston Villa 1 - 0 Alucarduu Juventus
Calabarboon AC Milan 0 - 3 Alucarduu Juventus
Calabarboon AC Milan 3 - 0 Thrace grumble Fc Twente
CrysaniaNL Aston Villa 0 - 0 Thrace grumble Fc Twente

Matsetst wijzigde deze reactie 19-05-2010 16:50 (101%)

• Player1S
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 20-05 19:40

Player1S

Formerly known as L1nt

mdewals = L1nt hier. :)

Volgens mij heb je niet persé 10 spelers nodig. Die 10e wordt dan net als de goalie door de CPU bestuurd.

Misschien ook handig om te vermelden op welke positie iedereen zijn Virtual Pro heeft aangemaakt.
Zelf ben ik een LW.

Heb er geen probleem mee als ik middenveld of verdediging moet spelen maar als er maar een beetje gerouleerd wordt.

Player1S: Mixer

• Maus|IA2
We rouleren inderdaad. Ik heb je suggestie toegepast; positie zet ik nu ook bij de leden neer.

• kwiebus
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 21:20
Ik heb mij aangemeld: Xbox tag: calabarboon

Positie LB

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 20:32
Ik heb me ook aangemeld. Hopelijk blijft deze club iets langer actief. De andere was al snel heel erg leeg waardoor anderen ook maar weggingen.
In ieder geval laatst mijn eigen gezicht op mn pro geplakt en nu in volle glorie te beschouwen.

Ik ben op dit moment nog niet helemaal uit welke positie ik wil spelen. Graag aanval, al merk ik dat ik in afronden niet mega ben. Dus middenveld. Maar om mijn attributen te verbeteren ben ik op dit moment op allerlei posities aan het spelen. Verdediging, middenveld, aanval. Gewoon om alles op een goed niveau te krijgen. Aanvallend is mijn ventje al best goed, maar qua conditie, verdediging en mentaliteit nog niet.

Ik denk dat ik het liefst als mid-mid (oid) wil gaan spelen, maar daarvoor moet ik nog wel wat meer wedstrijden spelen. En ik ben nog een beetje aan het kijken welke camera ik nou het fijnste vind. De standaard Pro camera is wel aardig, maar daarvoor heb je weinig overzicht in de breedte.

Martinspire - PC, PS4, X1

• Matsetst
Als ik pro speel zet ik de camera gewoon op tele :)

Ik wil ook wel meedoen aan het GoT team. Ik speel vaak fifa en het lijkt me wel leuk om in een echt team te spelen en niet met random mensen die allemaal gaan aanvallen en buitenspel lopen.. :P Mijn gamertag is Matsetst. Weet nog niet welke positie ik graag wil ben pas net begonnen met mijn virtuele pro :) Zal morgen even kijken en me aanmelden.

• Marc3l
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 20:56
quote:
Martinspire schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 01:44:
Ik heb me ook aangemeld. Hopelijk blijft deze club iets langer actief. De andere was al snel heel erg leeg waardoor anderen ook maar weggingen.
In ieder geval laatst mijn eigen gezicht op mn pro geplakt en nu in volle glorie te beschouwen.
Vorig jaar hield mijn tv er mee op, hoop het dit jaar langer vol te houden :P
quote:
Maus schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 20:27:
6: raptorNL81 - Xbox tag: raptorNL81
Postitie:
Dit is alleen mijn xbox tag

Misschien ook handig om een dag/tijd aan te houden wanneer we spelen?
Geen verplichting is prima maar een indicatie is misschien wel makkelijk

• Resonance
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 01-10-2015
¡ Hola !

In eerste instantie had ik dit topic even gemist maargoed ik ben er :) Mijn virtual pro zal met behoorlijk lage stats beginnen (enkel in de arena wat dingetjes gehaald) maar dat zal verder wel loslopen. Ik ben zelf denk in een redelijk allround speler, dus posities rouleren lijkt me geen probleem :)

Zoals Marc3l al zei wel handig om wellicht inderdaad even te inventariseren wanneer de meeste spelers beschikbaar zijn. ik zelf heb doordeweeks in ieder geval in de avond de tijd. In de weekenden ben ik over het algemeen niet thuis :(

(Xbox live tag: Sjagga)

• Retonator
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 09-03 10:59
Ik zou ook graag meespelen ga me denk ik vandaag aanmelden.
Positie maakt me ook niet zoveel uit al vind ik het leuk om op het midden veld te spelen.

• _AN
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 19-04 09:16
Klinkt leuk! Ik hoop morgen Fifa10 binnen te krijgen en wellicht meld ik mij dan aan.

• Matsetst
quote:
Matsetst schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 03:10:
Zal morgen even kijken en me aanmelden.
Heb me aangemeld :)

• GrandDestroyer
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 23:45
Count me in! Ik zal me vanavond wel even aanmelden, positie maakt me niet echt uit:P Gamertag = DeathGod NL. Me gameface er maar is ff in gaan zetten hehe

• emielovic
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 24-02-2014
xbox tag = unknown em :P
favo positie linksvoor/ rechtsvoor of links/rechts midden/verdediger

• Galileo84
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 14-05 00:47
Leuk idee, ik wil ook wel meedoen! Gamertag=Galileo5, zal straks even de club proberen te vinden. Mn virtual pro heb ik een CAM gemaakt, maar ik kan eigenlijk overal wel spelen, verdediging lijkt me voor de afwisseling ook wel eens leuk.

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

Hebben er nog mensen zin om vanavond een potje te spelen??

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 20:32
Ik zit nu in kleedkamer 1 en hoop dat er nog wat anderen bijkomen om ff te spelen.
Heb helaas geen mic meegenomen (zit nu thuis), maar kan wel gamen...

Martinspire - PC, PS4, X1

• Beakzz
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 05:07
Ik speel het liefst Ml of ergens anders op het middenvel, maar rouleren klinkt goed. Misschien handig om een beetje te laten weten op welke dagen spelers meestal wel beschikbaar zijn ?

Voor mij zijn dinsdagaaf en donderdagaaf het meestgeschikt. Natuurlijk wel andere tijstippen ook maar dan laat en heel afwisselend.

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

mmm jammer dat er niemand bij kwam.
Ik ga gestrekt. Te weinig geslapen vannacht en morgen weer werken.

Kijk morgen nog wel een keer. Rond 20:00 heb ik vaak wel tijd.

• Matsetst
Heb de hele avond al tijd om te spelen helaas ben ik nog niet niet toegelaten :p

• kwiebus
Voor mij geldt eigenlijk hetzelfde als bovenstaande.

• Egootje
  • Niet online
quote:
5: Egootje - Xbox tag: Thomas Colliers
Postitie: CDM
Maakt me op zich niet zoveel uit.

Ik ben zowat elke avond wel beschikbaar. (vanaf 7-8 uur ofzo) Dus als ik hier wat datums zie verschijnen ben ik erbij. ;)

• Maus|IA2
Ik zal morgen iedereen accepteren, kan er nu helaas niet bij. Misschien dat we morgen is kunnen proberen met z`n alle om een uur of 8 savonds online te zijn?

• Resonance
quote:
Maus schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 21:38:
Ik zal morgen iedereen accepteren, kan er nu helaas niet bij. Misschien dat we morgen is kunnen proberen met z`n alle om een uur of 8 savonds online te zijn?
Ik zal er zijn, mits er geen acute dementie optreedt :)

• Retonator
quote:
Ik zal er ook zijn ben meestal wel tegen 8e online. Gister nog wat potjes online team play gedaan met wat random spelers. Opzich eerste potje ging vrij goed alleen 2e potje was net een wedstrijd van de F-jes. Met z'n alle achter de bal aan rennen.

• Marc3l
quote:
Zal even kijken of ik vanavond nog wat tijd heb, zal er dan uurtje of half 9 zijn

• Beakzz
Ik zal niet aanwezig zijn helaas. ja na 11en maar dan is het feest vast alweer voorbij ;)

• Maus|IA2
Ik heb net alle aanvragen goed gekeurd. Het team bestaat nu uit 13 spelers.

• kwiebus
Ik zie het, maar "We kick bottems", bottems bewust zo gespeld?

• Matsetst
quote:
Maus schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 18:14:
Ik heb net alle aanvragen goed gekeurd. Het team bestaat nu uit 13 spelers.
_/-\o_ Alleen in de openings post heb je mijn naam verkeerd gespeld :$

• Maus|IA2
quote:
kwiebus schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 18:27:
Ik zie het, maar "We kick bottems", bottems bewust zo gespeld?
Haha, ja bewust zo gespeld. Wist even niks... suggesties zijn welkom...

@hierboven: Als het goed is, is het nu goed. Kan voorkomen dat ik foutjes maak, over het algemeen zijn die xbox tags altijd vreemde namen/tekens. :o

• Marc3l
quote:
Marc3l schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 13:45:
[...]

Zal even kijken of ik vanavond nog wat tijd heb, zal er dan uurtje of half 9 zijn
Nou wil dus ff een potje mee doen tot Voetbal Inside begint.
Zet me xbox aan..... The red ring of death :X :X

Is/was een launchbox maar heb er nog garantie op dat scheelt maar wel klote nu we net beginnen |:(

• Egootje
  • Niet online
Toch nog erg buggy allemaal. Raakte net disconnected en kwam terug op clubscherm terecht zonder iets te kunnen doen. Jammer, potjes waren wel lollig. We hebben nog veel training nodig. :p

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

Jup training is nodig.

merk dat me poppetje soms beetje sloom reageert waardoor ik een hele nietsnut lijk (normaal slechts een halve nietsnut :X)

Headset lijkt voor mij geen optie. Ben erg vocaal tijdens een wedstrijd en heb overal wel een opmerking over. Ben bang dat mensen het als commentaar op hen gaat beschouwen terwijl het eigenlijk meer een reactie op mijzelf of op die Luinge is.

• Matsetst
Net paar potjes gespeeld jammer alles verloren! We hadden zeker kans op winst, vooral de laatste pot die ik mee speelde. Toen verloren we nog met 1-0 :( Toch hadden we een paar mooie acties.

Als meerdere mensen een headset hebben is het wel een voordeel natuurlijk, kon vanavond alleen niet iedereen even goed verstaan.

Ik weet niet of mensen het leuk vinden maar ik heb een pinnacle recorder waarmee ik de wedstrijden op kan nemen, weet niet of er belangstelling voor is? Kan je de wedstrijd terug kijken en mooie goals opslaan.

Matsetst wijzigde deze reactie 12-10-2009 22:49 (55%)

• Galileo84
Heb ook net mn debuut gemaakt als LW, was een goeie pot die we met 4-0 wonnen (zal niet aan mij gelegen hebben;) ) Erg leuk om te doen als er veel mensen zijn!

• Resonance
Dat was een leuk avondje FIFA :) Het begon allemaal nogal stroef en matig maar op het eind waren we op stoom met die 10-1 als hoogtepunt ;D Goed bezig geweest.

Alleen word ik wel ééééérg makkelijk en snel van de bal gezet, weet niet of dat aan de stats van m'n mannetje ligt of gewoon het feit dat je tegen mensen speelt maargoed.
Ondertussen is m'n pro wel aardig wat beter geworden :)

• Maus|IA2
Jep, waren leuke potjes! Met de 10-1 idd als hoogte punt. We waren op een gegeven moment met 9 spelers, dat is volgens mij vrij veel. Hopen dat we dat vaker kunnen doen.

We hebben nu 4 wedstrijden gewonnen, 1 gelijk, en 5 verloren. Van de verlies wedstrijden waren er een paar die we hadden kunnen winnen.

Mag mezelf nu topscoorder en top assists gever noemen :*)

Headset is wel handig voor de communicatie.

edit:Het snel van de bal gezet worden heeft iedereen (inc. je tegenstander). Niet sprinten, en snel pasen zijn daar de oplossing voor. Maarja, dat lukt natuurlijk niet altijd. Soms zitten ze er gewoon te kort op. Als je mannetje dat soort duels vaak wint, zal hij wel sterker worden.

Maus|IA2 wijzigde deze reactie 13-10-2009 00:28 (25%)

• Galileo84
Ja die 10-1 was een mooie pot, maar die wedstrijd erna (4-1 ofzo?) was ook mooi, was tegen een tegenstander die veel meer punten had verzameld dan wij. Merkte ook wel dat je poppetje trager reageert (was vooral in de laatste wedstrijd) en dat je niet snel kan doorpassen of schieten, dat leverde soms nogal wat problemen op.

Maar nogmaals, was erg leuk om te doen, morgenavond weer?

• kwiebus
Ik heb de hele tijd met ANY gespeeld. Dat is af en toe wel lastig omdat je goed moet opletten welke speler je bent en ook naar de juiste speler moet switchen. Het voordeel is wel dat je redelijk vaak aan de bal bent.

• Maus|IA2
Misschien dat we gewoon kunnen afspreken; elke dag rond 8 verzamelen. De gene die er dan zijn, kunnen dan gewoon een pot spelen.
quote:
kwiebus schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 00:28:
Ik heb de hele tijd met ANY gespeeld. Dat is af en toe wel lastig omdat je goed moet opletten welke speler je bent en ook naar de juiste speler moet switchen. Het voordeel is wel dat je redelijk vaak aan de bal bent.
Die kans van jou in de 16 :o Helemaal vrij voor het lege doel, toen je niet meteen door had dat je dat mannetje was(any) :D

Maus|IA2 wijzigde deze reactie 13-10-2009 00:36 (63%)

• kwiebus
Die was wel erg ja.

Het laaste potje dat ik speelde ging ik ook nog met de keeper behoorlijk in de fout door de bal tegen een tegenstander uit te schieten.

• Maus|IA2
Jep, tot dan toe hielden we het vrij goed vol tegen een betere tegenstander. Maarja, boeien, foutjes kunnen gebeuren (al was deze wel heel lelijk :o )

Overigens stond je verder wel lekker te verdedigen. In het begin was het misschien wat stroefjes, maar toen hadden volgens mij ook meerdere mensen 'any'. En dat is lastig.

Maus|IA2 wijzigde deze reactie 13-10-2009 00:37 (36%)

• Retonator
mooi, dat jullie nog wat hebben kunnen winnen ;). Zal wel gekomen zijn door mijn afwezigheid haha!.
Ik vond het erg leuk om op deze manier te spelen en het maakt me niet uit als mensen een beetje verbaal zijn ik neem dat zoiezo niet als direct commentaar ;).

Opzich ging het wel lekker als RW-er maar er valt nog een hele hoop te leren ook als team. Misschien dat ik vandaag ook nog 1-2 potjes mee kan doen moet eerst ff motorrijden (les).

Ik zag gister ook meer als gewoon een beetje inkomen in het hele gebeuren later kunnen we eens gaan kijken hoe of wat we het tactische aanpakken. Wat ging er trouwens goed toen jullie met 10-1 wonnen is wel leuk om dat te weten?

Helaas moest ik gister vroeg weg, om zoals je ziet weer vroeg op mijn werk te zijn :(

En het is wel handig als maar 1 persoon ANY neemt.

Retonator wijzigde deze reactie 13-10-2009 07:11 (9%)

• Fanning
  • Laatst online: 10-02-2010
Heb me gister ook nog aangemeld (Xboxtag = Billy2139) maar werd niet toegelaten boehoehoe! Toen heb ik met wat fransen gespeeld en ANY gekozen. Ik bestuurde de volledige achterste linie plus CAM, en de 0 gehouden :p. Mijn schot op de lat van 25 meter kwam me wel op zeer veel 'biens' te staan, wat een taaltje :p

• kwiebus
quote:
Retonator schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 07:07:
Wat ging er trouwens goed toen jullie met 10-1 wonnen is wel leuk om dat te weten?
Een verschrikkelijk slechte tegenstander?

• Matsetst
Hoeveel mensen kunnen er eigenlijk totaal bij de selectie?

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

wel jammer dat die positie zo belangrijk is in je rating en dat deze erg verrot is.

ik speelde als LW en na een aanval moest je binnen 2 tellen zowat op je eigen achterlijn staan anders kreeg je al minpunten. Op die manier veel punten verloren.

• Retonator
quote:
L1nt schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 09:29:
wel jammer dat die positie zo belangrijk is in je rating en dat deze erg verrot is.

ik speelde als LW en na een aanval moest je binnen 2 tellen zowat op je eigen achterlijn staan anders kreeg je al minpunten. Op die manier veel punten verloren.
Ik hoefde als RW niet helemaal terug hoor ongeveer tot midden lijn en meestal iets verder terug op eigen helft.
Meestal ga ik na een aanval ook meteen terug naar mijn positie en dan wel vaak gewoon rennen dus niet sprinten anders verlies je hier weer kostbare stamina.

Jammer dat ik niet bij die 10-1 was had dat wel willen mee maken ;).

En voor de startpost, mijn xbox tag is Retonator en positie:RW dat vind ik wel fijn spelen. Dus moet veel gaan oefenen op crosses enzo.

Retonator wijzigde deze reactie 13-10-2009 09:45 (9%)

• Resonance
quote:
Retonator schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 09:44:
[...]

Ik hoefde als RW niet helemaal terug hoor ongeveer tot midden lijn en meestal iets verder terug op eigen helft.
Meestal ga ik na een aanval ook meteen terug naar mijn positie en dan wel vaak gewoon rennen dus niet sprinten anders verlies je hier weer kostbare stamina.

En voor de startpost, mijn xbox tag is Retonator en positie:RW dat vind ik wel fijn spelen. Dus moet veel gaan oefenen op crosses enzo.
Ik heb de potjes dat jij weg was ook als RW gespeeld (positie die me ook wel ligt kwam ik achter trouwens :p) en had ook niet echt last van minpunten door positie. Af en toe wel maar dat werd vrij makkelijk gecompenseerd.

En Kwiebus, buiten de paar foutjes (shit happens :p) vond ik dat je met ANY behoorlijk lekker stond te verdedigen :)

• GrandDestroyer
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 23:45
Oops, moet me nog steeds aanmelden :P nog geen tijd/zin gehad om een virtuele prof aan te maken want hij moet natuurlijk wel mijn hoofd hebben :P

• Retonator
quote:
Resonance schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 11:36:
[...]

Ik heb de potjes dat jij weg was ook als RW gespeeld (positie die me ook wel ligt kwam ik achter trouwens :p) en had ook niet echt last van minpunten door positie. Af en toe wel maar dat werd vrij makkelijk gecompenseerd.

En Kwiebus, buiten de paar foutjes (shit happens :p) vond ik dat je met ANY behoorlijk lekker stond te verdedigen :)
Geen probleem we kunnen toch lekker rouleren in het team. Ik vind zoiezo een vleugel positie wel lekker, maar een keertje middenveld of achtering lijkt me ook wel leuk. Ik ben alleen benieuwd hoe dat gaat qua stats van je pro. Aangezien ik voor een striker heb gekozen is mijn defense echt heel laag. Of kan je meerdere pro's aanmaken?Want dan maak ik er ook 1 voor achterin aan.

Wat ik me nog wel af vroeg gister wat is de invloed van het team dat je kiest op je stats. Volgens mij maakt het namelijk niet uit of je barca kiest of een 1 sterren team aangezien je speelt met de stats van je pro. enige is misschien de standaard formatie van het team.

• Resonance
quote:
Retonator schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 11:43:
[...]

Geen probleem we kunnen toch lekker rouleren in het team. Ik vind zoiezo een vleugel positie wel lekker, maar een keertje middenveld of achtering lijkt me ook wel leuk. Ik ben alleen benieuwd hoe dat gaat qua stats van je pro. Aangezien ik voor een striker heb gekozen is mijn defense echt heel laag. Of kan je meerdere pro's aanmaken?Want dan maak ik er ook 1 voor achterin aan.

Wat ik me nog wel af vroeg gister wat is de invloed van het team dat je kiest op je stats. Volgens mij maakt het namelijk niet uit of je barca kiest of een 1 sterren team aangezien je speelt met de stats van je pro. enige is misschien de standaard formatie van het team.
Dat zijn nou precies 2 dingen die ik me ook afvraag! Dat met het team lijkt me inderdaad alleen formatie en logo/commentaarnaam waar het om gaat. Volgens mij kun je maar 1 pro maken.

edit: qua positie maakt het mij niet uit verder hoor, ik wil overal wel spelen :) Alleen puur verdediging ben ik nogal kwetsbaar kwam ik achter dat ene potje dat ik LB speelde.

Resonance wijzigde deze reactie 13-10-2009 12:03 (8%)

• Maus|IA2
quote:
Retonator schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 07:07:
Wat ging er trouwens goed toen jullie met 10-1 wonnen is wel leuk om dat te weten?
Een slechte tegenstander idd, maar in dat potje liep het combinatie spel ook goed.
quote:
Matsetst schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 08:58:
Hoeveel mensen kunnen er eigenlijk totaal bij de selectie?
Geen idee, maar volgens mij vrij veel, aangezien er meerdere 'match rooms' zijn. Ons team kan dus meerdere wedstrijden tegelijk spelen, mits er genoeg mensen online zijn.
quote:
Fanning schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 08:45:
Heb me gister ook nog aangemeld (Xboxtag = Billy2139) maar werd niet toegelaten boehoehoe!
Ik zag je pas laat, maar als het goed is zit je er nu bij. Probleem is dat mijn xbox alleen regelmatig blijft hangen bij het goedkeuren.
quote:
[...]
Of kan je meerdere pro's aanmaken?Want dan maak ik er ook 1 voor achterin aan.
Je kan maar 1 virtual pro aanmaken
quote:
Het maakt niet uit welk team je pakt, de echte spelers van Barca zitten er toch niet in. Het enige wat je idd krijgt is het stadion, shirtjes, opstelling en tactiek. We kunnen dit wel veranderen in PSV of Oranje ofzo.

Verder vind ik wel dat er maar 1 speler ANY kan zijn, meer als 1 word een zooitje (zie de eerste wedstrijden gister)

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

quote:
Retonator schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 09:44:
[...]

achterlijn is lichtelijk overdreven.
Jammere is dat je dus niet de verdediger kunt dekken EN op tijd terug kunt zijn op je positie als de keeper uittrapt zonder meteen zo'n position penalty te krijgen.
Als je al terug loopt loop je de kans dat ie de bal naar een verdediger gooit. Tenminste toen ik nog echt voetbalde (int echt ook LW omdat er dan nog 2 linies waren om mijn fouten te corrigeren) deden we dat zo.

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

quote:
Maus schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 12:31:

Het maakt niet uit welk team je pakt, de echte spelers van Barca zitten er toch niet in. Het enige wat je idd krijgt is het stadion, shirtjes, opstelling en tactiek. We kunnen dit wel veranderen in PSV of Oranje ofzo.
Zullen we dan Oranje kiezen? Of Seatle Sounders...Hebben Xbox 360 live als sponsor ;)
Aangezien we GoT 360 team zijn :9

Voor de mensen die met hun E-Penis bezig zijn:

Team Player 25G
Play a Pro Club Championship match as a full team (10 players)

Binnenkort even regelen??

Recognise Anyone? 5G
Download your Club member Game Faces from EA SPORTS™ Football World

Waarschijnlijk oud nieuws.

en

Good Friend 25G
Create a goal for a Friend with a cross

• Retonator
quote:
L1nt schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 12:33:
[...]

achterlijn is lichtelijk overdreven.
Jammere is dat je dus niet de verdediger kunt dekken EN op tijd terug kunt zijn op je positie als de keeper uittrapt zonder meteen zo'n position penalty te krijgen.
Als je al terug loopt loop je de kans dat ie de bal naar een verdediger gooit. Tenminste toen ik nog echt voetbalde (int echt ook LW omdat er dan nog 2 linies waren om mijn fouten te corrigeren) deden we dat zo.
Misschien dat je dan qua formele definitie geen LW bent maar iets anders ;). Of misschien moeten we dat bij formation of custom tactic ofzo wijzigen dat je dus minder snel terug valt.

• Retonator
quote:
L1nt schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 12:38:
[...]

Zullen we dan Oranje kiezen? Of Seatle Sounders...Hebben Xbox 360 live als sponsor ;)
Aangezien we GoT 360 team zijn :9

Voor de mensen die met hun E-Penis bezig zijn:

Team Player 25G
Play a Pro Club Championship match as a full team (10 players)

Binnenkort even regelen??

Recognise Anyone? 5G
Download your Club member Game Faces from EA SPORTS™ Football World

Waarschijnlijk oud nieuws.

en

Good Friend 25G
Create a goal for a Friend with a cross
10 moet te doen zijn.

En die 5g voor recognize anyone die heb ik al ;). Je hoeft alleen maar download game faces aan te klikken.

En good friend moet ook te doen zijn als iedereen elkaar toevoegd als friend.

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

quote:
Retonator schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 12:45:
[...]

Misschien dat je dan qua formele definitie geen LW bent maar iets anders ;). Of misschien moeten we dat bij formation of custom tactic ofzo wijzigen dat je dus minder snel terug valt.
Ik moet gewoon beter worden om het te compenseren.
Offline lukt het me al wel om dat te doen.

Wat ik zeg. Loop je al terug, gooit de keeper uit dus kun je niet direct storen. Blijf je staan, trapt ie uit en krijg je een penalty. Either way, you lose

• BM
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 21:30

BM

Moderator Spielerij
quote:
[...]

Je kunt via Edit Pro gewoon wisselen van positie. Als ik me niet vergis behoud je dan gewoon alle stats, maar veranderd enkel je 'officiele' positie. Was zelf ook begonnen als striker, maar ben nu veranderd naar sweeper. Merk dat mijn pro daar toch beter uit de bus komt. (Je kent me, dus je weet wel waarom ;))

Als er nog plek is zal ik me donderdag/vrijdag (dan pas thuis) ook eens aanmelden voor de GoT club. Lijkt me wel leuk :)

BM wijzigde deze reactie 13-10-2009 13:02 (8%)

X1 Gamercard | iRacing
Even the dark has a silver lining

• Thrace Grumble
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 20-05 16:57

Thrace Grumble

PSN: ThraceG

Zit er aan te denken om ook FIFA 10 voor de 360 te halen. Heb alleen geen ervaring met voetbal games, maar het klinkt in ieder geval wel erg tof! :D
Is er eventueel ook een plekje vrij voor een FIFA n00b? :)

PSN: ThraceG | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029

• Resonance
Tuurlijk 8)

Overigens voor die "Good Friend" achievement (25G) is het ook voldoende om enkel samen in het team te spelen. Ik kreeg 'm gister in ieder geval gewoon :)

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

Volgens mij is iedereen gewoon welkom. :)

Kunnen we ons ook inschrijven voor een competitie? Hoewel dat natuurlijk wel weer verplichtingen meebrengen.

• Retonator
quote:
BM schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:01:
[...]

Je kunt via Edit Pro gewoon wisselen van positie. Als ik me niet vergis behoud je dan gewoon alle stats, maar veranderd enkel je 'officiele' positie. Was zelf ook begonnen als striker, maar ben nu veranderd naar sweeper. Merk dat mijn pro daar toch beter uit de bus komt. (Je kent me, dus je weet wel waarom ;))

Als er nog plek is zal ik me donderdag/vrijdag (dan pas thuis) ook eens aanmelden voor de GoT club. Lijkt me wel leuk :)
Aah owkay. Maar is het niet zo dat je base stats worden bepaald op het begin rekening houdende met positie? Mijn defence is bijvoorbeeld heel erg laag. Maar misschien dat dat dan weer komt omdat ik nog geen defence positie heb gespeeld.

En tuurlijk ben je welkom waarom ben je er dond / vrijdag pas zit je op opdracht in een hotel ofzo? Ik zie je wel online komen. Ik weet niet of er een max zit aan het aantal leden volgens mij niet. Ook heb ik gezien dat je 3 match rooms hebt dus als er echt veel mensen komen kunnen we ook nog met verschillende teams spelen en een selectie natuurlijk ;).

• Retonator
quote:
Thrace Grumble schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:06:
Zit er aan te denken om ook FIFA 10 voor de 360 te halen. Heb alleen geen ervaring met voetbal games, maar het klinkt in ieder geval wel erg tof! :D
Is er eventueel ook een plekje vrij voor een FIFA n00b? :)
Aangezien ik ook een aardige n00b ben en ik al mee heb gespeeld zeg ik ja! En volgens mij zitten we toch nog in de uitzoek en speel fase. Tuurlijk gaat het er al wel eens fanatiek aan toe maar de echte competitie moet nog komen.

Zat je niet al standaard in een league? Want volgens mij zijn er wel regionale / nationale competities in de game.

• Resonance
Volgens mij is 50 players max (dat las ik net ergens). Zitten we dus nog laaaaaaang niet aan :)

• Tomza2
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 19-12-2013

Tomza2

Vliegtuig Poetser

Hallo allemaal :) Ik wil ook graag in jullie team. Alleen ik heb een probleempje, ik heb jullie team gevonden alleen er staat nergens waar ik me kan aanmelden! kan iemand mij helpen?

Oja en me gamertag is: Tommzazo

Tomza2 wijzigde deze reactie 13-10-2009 19:20 (8%)

Ik ben een Tom

• Maus|IA2
Heb je het team wel gevonden ? (in de start-post staat hoe). Als het goed is moet je je daar ergens aan kunnen melden.

Vanavond 20:00 is er weer een ronde :) (dat is dus bijna)

Maus|IA2 wijzigde deze reactie 13-10-2009 19:25 (21%)

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Check! Heb me zojuist aangemeld voor Tweakers :)
Hoop dat er een plekje voor mij als noob vrij is ;)

Gamertag: Thrace Grumble
In game player: Thrace Grumble

Thrace Grumble wijzigde deze reactie 13-10-2009 21:25 (22%)

PSN: ThraceG | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029

• kwiebus
Lekker hoor als meteen na de aftrap van een wedstrijd je xbox freezed.

• Retonator
Doe ik 1 potje mee op de avond verliezen we met 10-1 lekker hoor ;). Misschien is het handig om over wat tactische dingen te praten ;). In die wedstrijd gebeurde het nogal veel dat er 3-4 aanvallers waren en wij maar met 2 verdedigers ofzo. Ook is het vaak goed om de man voor je te houden krijg je hem naast je dan is het altijd lastig verdedigen ;).

en ik zelf moet eens flink gaan werken aan passen en goed lopen met bal ;). tot morgen dan maar weer!

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

|:( Moet echt aan me reactie vermogen werken.

- Ho heb de bal!!
- erm wie staat er vrij
- pass
- ah kut bal al weer kwijt -O-

We blijken ook een heuze Bernard Parker te hebben!! Ik schiet op open goal, raak ik medespeler _O-
Gelukkig later in de wedstrijd de 2-1 gemaakt *O*

Volgens mij ging het met meerdere speler stukken beter dan wanneer we met 4-5 man speelden.

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Stomme vraag: krijg je automagisch bericht als je in het team bent toegelaten? :)
Heb de basics doorgenomen, en wil wel een potje met het team/one-vs-one spelen :D

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

quote:
Thrace Grumble schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 22:14:
Stomme vraag: krijg je automagisch bericht als je in het team bent toegelaten? :)
Heb de basics doorgenomen, en wil wel een potje met het team/one-vs-one spelen :D
Nee, maar als je bent toegelaten staat "my club" hoger in de lijst en kun je er daadwerkelijk heen gaan en de medespelers zien.

• i-dj
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 20:41
ik heb mij ook aangemeld. Ik speel RVM met de naam van mijn zoontje. Deze naam kwam namelijk wel voor als gesproken naam en mijn (toch vrij veel gehoorde) achternaam niet.

mijn gamerstag is I DJ en ik durf niet te zeggen waar ik sta qua spelerssterkte. Speel al vanaf 1995 fifa op de pc en sinds dit jaar op de XBOX. Sinds kort speel ik wat wedstrijden online en wordt door EA dus niet zo hoog ingeschat.

Ik hoor wel of ik contributie mag gaan betalen ;-)

PSN: IS_DJ

• Maus|IA2
Verloren met 10-1??? ai..ai....

Moet ik zeggen dat toen ik nog mee deed het al voor geen meter liep. Ik stond Spits, en af en toe dat er gewoon nog 3 mede-spelers voor me stonden :? . +1 voor tactische besprekingen, want dit loopt niet :o (weet niet hoe het verder gegaan is...)

• Resonance
Neem me niet kwalijk dat 'm ik die laatste pot die ik zou spelen in de rust gepeerd ben, ik raakte een beetje gefrustreerd van hoe het team liep deze avond, en dan met rust 5-0 achter :/
Ik zit overigens te denken of het misschien niet handiger is om een 4-4-2 (of soortgelijk, 4-4-1-1, 4-1-2-1-2, 4-2-2-2) te spelen, de LM en RM kunnen opkomen en zo als wingers fungeren (gebeurt anders toch ook al merkte ik wel) en hou je 2 CM's over om mee te verdedigen. Nu helpt eigenlijk enkel de ene CM mee met verdedigen en de rest loopt elkaar een beetje in de weg :p

Resonance wijzigde deze reactie 14-10-2009 00:24 (6%)

• Beakzz
quote:
Maus schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 23:31:
Verloren met 10-1??? ai..ai....

Moet ik zeggen dat toen ik nog mee deed het al voor geen meter liep. Ik stond Spits, en af en toe dat er gewoon nog 3 mede-spelers voor me stonden :? . +1 voor tactische besprekingen, want dit loopt niet :o (weet niet hoe het verder gegaan is...)
Aan je scores te zien stond je gisteren ook al spits ? Kvin het namelijk veel makkelijk om in positie te blijven als spits. Als middenvelder wordt je vooraan verwacht als de bal er is en als iemand hem afpakt moet je binnen 3 sec achterin staan.

Dat het (nog) niet loopt vind ik verder niet zo vreemd op een 2e avond. We moeten ons gewoon niet zo druk maken om winnen en gewoon lekker spelen. Je gaat vanzelf beter leren spelen met elkaar en als je een topteam zou willen moet je de beste eruit pikken.

Ik vond mijn eerste avondje (en de eerste keer dat ik be a pro speelde ;) ) wel grappig eigenlijk. Tuurlijk is met 10-1 verliezen niet leuk en ik doe alles om te winnen ,maar toch 2 assists kunnen geven en gescoord.
Ok ok ik was ook de man op de lijn, maar kon echt niet weg komen :p

Het wordt waarschijnlijk ook veel leuker wanneer er 10 mensen spelen of iig in de buurt, want het is leuk als 1 man anny neemt, maar dan is hij meestal ook 3 verdedigers. Naar mijn idee kan je dan beter 4 mensen op anny zetten.

Iig laten we er gewoon lol in houden en als we elkaars spel leren kennen zie ik ons nog wel goed worden ook.

• Resonance
Ik denk persoonlijk dat alle 4 de verdedigers besturen op ANY makkelijker is dan 4 mensen met 1 verdediger, het is in mijn beleving een stuk lastiger om zelf met een menneke mee te lopen dan dat de AI dat voor je doet en je op het goede moment gewoon omschakelt en de bal afpakt (net als in een 1 player match). Maar kan ook aan mijn heel erg gelimiteerde be-a-pro verdedigende ervaring liggen :p
Waar ik vanavond helemaal gek van werd was het heen-en-weer flipperkast effect. Elke keer als ik weer een stuk naar achter was om te verdedigen was de bal alweer in 2 passes naar voren, ik rennen en hop balverlies dus weer terug. En dat keer op keer op keer :p tis jammer dat het online zo lastig is om wat rust in te bouwen en rond te tikken opzij en terug als het moet.

• Retonator
quote:
Beakzz schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 00:43:

Dat het (nog) niet loopt vind ik verder niet zo vreemd op een 2e avond. We moeten ons gewoon niet zo druk maken om winnen en gewoon lekker spelen. Je gaat vanzelf beter leren spelen met elkaar en als je een topteam zou willen moet je de beste eruit pikken.
Daar heb je helemaal gelijk in maar het is wel leuk om te kijken of en hoe snel we daar verandering in kunnen krijgen.

Om bij mezelf te beginnen ik heb eigenlijk het zelfde als L1nt. Dat betekent dat ik meer of in de arena of offline in "be a pro" moet oefenen hierop. Qua team denk ik gewoon dat het heel belangrijk is dat we ons goed aan de posities houden en dat iedereen weet wat er van die positie wordt verwacht. Ook de voorstellen van Resonace om met andere systemen te gaan spelen zijn goed en zijn het zeker waard om gewoon uit te proberen.

En natuurlijk uiteindelijk gaat het allemaal om de lol.... en de winst!! ;)

Kijk dat we met zoveel verliezen is natuurlijk niet leuk maar ik vind deze manier van spelen en de spelers zelf wel erg goed en het is zeker iets waar ik niet snel bij zou willen afhaken, en door veel spelen worden we vanzelf beter etc...

Retonator wijzigde deze reactie 14-10-2009 07:08 (10%)

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

We moeten niet vergeten dat een aantal van die teams van gisteren een veel hogere puntenaantal hadden.
Zag er een paar met 3000+ terwijl wij rond de 600 zaten.
Waarschijnlijk spelen die al vanaf 09 samen. Ze weten elkaar goed te vinden.

Iedereen die in het echt gevoetbalt heeft weet dat nieuwe teams altijd moeite hebben elkaar te vinden in het echt.
Toen we gisteren en eergisteren tegen teams speelden die meer ons niveau hadden ging het bij ons ook veel beter. Bij die erg goede teams weet je op een gegeven moment ook niet meer wat je moet doen om ze tegen te houden.

• Fanning
Ik heb ook een contract getekend bij de Tweakers-club!
Salaris is alleen niet om over naar huis te schrijven, er moet geld bij... ;(

• Tomza2
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 19-12-2013

Tomza2

Vliegtuig Poetser

Daar ben ik weer :P! Ik kan echt niet vinden waar ik me moet aanmelden als ik de club heb gevonden en er dan op klik krijg ik 2 opties : Club bekijken en Annuleren. Als ik de club bekijk staat er : Je Communicatiemogelijkheden zijn momenteel beperkt.

Ik ben een Tom

• Galileo84
Je hebt wel gold toch?

En om beter te worden kunnen we denk ik twee dingen doen: veel spelen en goed positie houden. Het werkt natuurlijk niet als we telkens met zn zessen aanvallen en dat we dan verdedigers tekort komen.

• Retonator
quote:
Tomza2 schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 11:05:
Daar ben ik weer :P! Ik kan echt niet vinden waar ik me moet aanmelden als ik de club heb gevonden en er dan op klik krijg ik 2 opties : Club bekijken en Annuleren. Als ik de club bekijk staat er : Je Communicatiemogelijkheden zijn momenteel beperkt.
Ik geloof dat ik ergens een optie had toen ik de tweakers club gevonden had, om mezelf aan te melden.
Ik weet niet meer precies waar en hoe maar ik geloof dat ik er weinig moeite mee had om het te vinden dus het moet niet al te moeilijk zijn.

• Retonator
quote:
Galileo84 schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 11:34:
Je hebt wel gold toch?

En om beter te worden kunnen we denk ik twee dingen doen: veel spelen en goed positie houden. Het werkt natuurlijk niet als we telkens met zn zessen aanvallen en dat we dan verdedigers tekort komen.
Nee klopt en dat is 1 van die dingetjes volgens mij voor de defenders en midfielders. en natuurlijk aan formatie houden niet alle middenvelders moeten op komen bij een aanval.

Veel spelen moet gewoon en ook individueel oefenen op passen / lopen met de ball tricks etc.. daar heb je het team natuurlijk niet voor nodig. en misschien is het ook handig als we vanaf nu voor een match bepalen wat we gaan doen?Hoeft natuurlijk niet altijd maar als we echt willen "trainen" dan is het handig om een doel te stellen. bijvoorbeeld veel passen of nul houden door goed te verdedigen etc...

• Maus|IA2
@tomza2: Als je de stappen in de start-post volgt, moet het lukken. Als je daar alles heb gedaan, dan zou ik het zo ook niet weten. Ik zal anders straks kijken of ik je op een of andere manier kan uitnodigen.
quote:
Fanning schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 08:48:
Ik heb ook een contract getekend bij de Tweakers-club!
Salaris is alleen niet om over naar huis te schrijven, er moet geld bij... ;(
Klopt, de financiele crisis heeft erin gehakt ! (zal je straks accepteren ;) )
quote:
[...]
Aan je scores te zien stond je gisteren ook al spits ? Kvin het namelijk veel makkelijk om in positie te blijven als spits. Als middenvelder wordt je vooraan verwacht als de bal er is en als iemand hem afpakt moet je binnen 3 sec achterin staan.
Ik stond gisteren idd spits, maar dat stonden er meer(huh, dat kan niet 8)7 ), dag ervoor stond ik spits en centraal op het middenveld. Zelf denk ik dat ik het meest op mijn plaats ben in de spits, al denkt iedereen dat natuurlijk :o . Ik mis over het algemeen nooit, alleen gisteren wel 2 x een grote kans laten liggen, jammer. Ik wil best eens op de rechter-vleugel, of weer op het middenveld.
quote:
Ok ok ik was ook de man op de lijn, maar kon echt niet weg komen :p
haha, dat was echt grappig. Super verdediger was je even, alleen aan de verkeerde kant ;)
quote:
Naar mijn idee kan je dan beter 4 mensen op anny zetten.
Nee, dat denk ik niet. 1 op any, want meerdere word een zooitje (elke any weet dan niet wanneer hij word gekozen als any). Altijd maar 1 op any!
quote:
Resonance schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 00:15:
Neem me niet kwalijk dat 'm ik die laatste pot die ik zou spelen in de rust gepeerd ben, ik raakte een beetje gefrustreerd van hoe het team liep deze avond, en dan met rust 5-0 achter :/
Ik zit overigens te denken of het misschien niet handiger is om een 4-4-2 (of soortgelijk, 4-4-1-1, 4-1-2-1-2, 4-2-2-2) te spelen, de LM en RM kunnen opkomen en zo als wingers fungeren (gebeurt anders toch ook al merkte ik wel) en hou je 2 CM's over om mee te verdedigen. Nu helpt eigenlijk enkel de ene CM mee met verdedigen en de rest loopt elkaar een beetje in de weg :p
Ben het met je eens dat er tactisch wat veranderd moet worden. Ik zal daar straks wat aan sleutelen. Sowieso moeten we niet meer op buiten-spelval spelen (wat barca standaard wel doet).
offtopic:
En Quiten niet doen pls, daar ben ik echt allergisch voor (al was ik gisteren niet bij die monster-nederlaag) ;)

Oja, nog een tip aan iedereen: Probeer als je de bal krijgt, meteen de bal door te pasen. Dit doe je dan met LB+A, zodat je meteen vooruit loopt voor een 1-2.

Je moet dan al gepassed hebben, voordat je de bal ontvangt. Het echt nederlandse combinatie spel idd. Je moet dus voordat je de bal krijgt, eigenlijk al hebben gezien waar de bal weer heen moet. Probeer de bal niet aan te nemen. Dit geld natuurlijk niet voor een situatie waar je genoeg ruimte en tijd heb om de bal aan te nemen/ of een stukje te lopen.

Counter-attack:
Als ik in de spits sta, en ik krijg de bal aangespeelt in de middencirkel voor een counter attack, verwacht dan altijd direct de bal terug als je in komt lopen. Ik speel altijd een LB+A op de inkomende mensen als ik daar aangespeelt word. Dit doe ik omdat de verdedigers altijd instappen. De inkomende man aan mijn zijde krijgt dan de bal van mij, ik ben vervolgens meteen vooruit gelopen voor de 1-2. Als er dan een Y of een LB+Y word gespeelt, dan is dit bijna altijd een 1vs1 kans op de keeper. Dit werkt altijd super goed, alleen bij ons nog niet , omdat ik merk dat mensen de bal dan niet verwachten. (pas dit maar is toe in je manager mode, en zie hoeveel je ineens gaat scoren ;) )

Maus|IA2 wijzigde deze reactie 14-10-2009 11:49 (15%)

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

@Maus: Heb je mij al geaccepteerd? :) Kan het nu niet zien (@Work), ben wel benieuwd :)

En verder een stomme vraag: Wat is ANY (ja, nog steeds een noob :P)? :$

Thrace Grumble wijzigde deze reactie 14-10-2009 11:49 (9%)

• Maus|IA2
Weet niet of ik je al geaccepteerd heb, als ik het zie, doe ik dat meteen.

Bij het starten van een wedstrijd kiest iedereen zijn posities; LB, CB, RB, CM of CF etc. Je kan daar ook de positie ANY kiezen. Dat betekend dat jij alle spelers ben, die niemand heeft gekozen. Dat was anders de AI, nu is het de gene die ANY pakt.

edit: reactie op je edit: Zitten genoeg noobs in het team, dus dat komt wel goed ;) :D

Maus|IA2 wijzigde deze reactie 14-10-2009 11:52 (13%)

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

quote:
Maus schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 11:38:

haha, dat was echt grappig. Super verdediger was je even, alleen aan de verkeerde kant ;)
maar goed dat ik toen mijn headset niet aan had. Mijn eerste doelpunt gewoon GESTOLEN :( :+

Ik ben er ook wel schuldig aan om in de spits te lopen. Komt ook omdat ik iemand via de zijkant zie komen en dan naar binnen trek om proberen vrij te staan.
Zal er aan werken

• Matsetst
Zijn er wat mensen die vanmiddag een potje kunnen spelen?

Ik denk dat ik wel op me plaats ben als CM of een (vleugel)spits, moet even proberen. Kan denk ik ook wel goed verdedigen als ik ANY ben, maar ik heb niet zin om elke wedstrijd te verdedigen :p

Matsetst wijzigde deze reactie 14-10-2009 12:05 (67%)

• Resonance
quote:
[b][message=32737758,noline]
offtopic:
En Quiten niet doen pls, daar ben ik echt allergisch voor (al was ik gisteren niet bij die monster-nederlaag) ;)
Ja ik zelf ook dus dat zou je vrij hypocriet kunnen noemen :p Maarja ik moest nog een half potje en was het echt heeeeelemaal zat :( Maargoed dat is iets wat niet meer voor gaat komen (tenzij m'n batterijen ineens leeg zijn zoals gister en ik dan eens géén vervanging binnen handbereik heb :o ff nieuwe halen straks hehe)

Overigens, mijn pro lijkt helemaal geen bewegingen en trucjes te kunnen? Zelfs de simpelste sleepbewegingen kan 'ie niet, alleen een beetje de bal hooghouden :/ Moet ik die eerst nog unlocken en dergelijke zeker, dan moet ik daar maar eens naar gaan kijken.

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

quote:
Maus schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 12:31:

Wat zijn de meningen hierover?
Gewoon Barca houden of iets anders kiezen?
quote:
Resonance schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 12:13:
Overigens, mijn pro lijkt helemaal geen bewegingen en trucjes te kunnen? Zelfs de simpelste sleepbewegingen kan 'ie niet, alleen een beetje de bal hooghouden :/ Moet ik die eerst nog unlocken en dergelijke zeker, dan moet ik daar maar eens naar gaan kijken.
Volgens mij wel ja :/

Player1S wijzigde deze reactie 14-10-2009 12:17 (33%)

• Fanning
Ik denk overal wel goed overweg te kunnen, en overal dus ook slecht (tweebenig, allebei niet ;))
Ben een echte passer :)

• Maus|IA2
@L1nt: Volgens mij was Oranje als team wel een goede keuze.
quote:
[...]
Deze moet je idd unlocken in de arena. Dit doe je door alle skill moves per catergorie uit te voeren. Zo kom je steeds een lvl verder. Mijne heeft alle dribble skills, er zitten ook nieuwe skills in fifa 10.

Maus|IA2 wijzigde deze reactie 14-10-2009 12:30 (5%)

• Matsetst
quote:
[...]

Moet je inderdaad in de arena doen, je kan zien welke trucjes nog moet bij vaardigheden en als je dan op Y drukt kan je zien hoe alle trucjes moeten ;)

• Resonance
Heb net wat zitten klooien al, wel vreemd want ik weet zeker dat ik die accomplishment met het hooghouden al had en dus skill moves 2. Maja, vanmiddag of vanavond maar eens even tot het eind alles halen.

• Kluit
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 20-05 19:32
Gisteren Fifa10 eindelijk gekocht :) Ga vanavond even een Virtual Pro aanmaken en dan meld ik me graag aan bij het team! Heb geen voorkeur voor positie, maar hou wel van de nodige afwisseling.

xbox naam: iMAARTENehv

Steam: McKluit

• Retonator
quote:
Matsetst schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 11:57:
Zijn er wat mensen die vanmiddag een potje kunnen spelen?

Ik denk dat ik wel op me plaats ben als CM of een (vleugel)spits, moet even proberen. Kan denk ik ook wel goed verdedigen als ik ANY ben, maar ik heb niet zin om elke wedstrijd te verdedigen :p
Ik kan denk ik vanmiddag wel wat spelen na een uurtje of 16, waarschijnlijk ben ik in de avond vanaf een uurtje of 18:30 online tot een uur of 20:30-21:00

Wel leuk dat er al wat over tactiek en techniek wordt gesproken. Wat ik wil toevoegen
is dat de verdedigers eens kunnen kijken of ze jockey en running jockey kunnen gebruiken

LT en LT + RT, op deze manier face je altijd de aanvaller en is er minder kans dat hij langs je heen komt.
Wat ook mooi is, is als er een beetje rug dekking wordt gegeven en als 1 speler druk zet terwijl de andere speler de meest logisch baan voor een pass afdekt.

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

quote:
Retonator schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 14:05:
[...]

Ik kan denk ik vanmiddag wel wat spelen na een uurtje of 16, waarschijnlijk ben ik in de avond vanaf een uurtje of 18:30 online tot een uur of 20:30-21:00

Wel leuk dat er al wat over tactiek en techniek wordt gesproken. Wat ik wil toevoegen
is dat de verdedigers eens kunnen kijken of ze jockey en running jockey kunnen gebruiken

LT en LT + RT, op deze manier face je altijd de aanvaller en is er minder kans dat hij langs je heen komt.
Wat ook mooi is, is als er een beetje rug dekking wordt gegeven en als 1 speler druk zet terwijl de andere speler de meest logisch baan voor een pass afdekt.
Hehe, laad me raden: jij hebt de filmpjes in het spel bekeken ;)
Jockey is inderdaad wel erg tof, maar zelf vergeet ik het altijd :$
Ik hoop vanaaf ff een paar potjes te kunnen spelen! Mensen die ook nog tamelijk nieuw zijn met FIFA en zin hebben in een paar potjes online? Voeg me gerust toe: Thrace Grumble.

Kkijk er naar uit om mee te spelen in het Tweakers team :D

• Matsetst
quote:
Retonator schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 14:05:
[...]

Jep, als je in je eentje verdedigt als ANY kan je altijd 2 spelers besturen, zet je met B druk met de speler die het dichts bij de bal is en kan je zelf met de geselecteerde speler andere spelers dekken.
Pagina: 1 2 3 ... 16 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True