[X360] Het grote GoT voetbal clubtopic voor FIFA10 Overzicht Laatste deel

Pagina: 1 ... 15 16 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woembah
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-09 09:04

Woembah

YNWA

Thrace Grumble schreef op maandag 14 juni 2010 @ 21:26:
[...]

Nou, er is atm niemand in Tweakers2 online :( Zit weer in mn eentje in de lobby....Ik blijf er bij: volgens mij is Tweakers2 al verdoemd en 'dood'..
Niet zo snel conclusies trekken, dat is de laatste tijd al te veel gebeurd. Lijkt me begrijpelijk dat er tijdens wk-wedstrijden wat minder mensen club kunnen doen :P

Check out my photography on Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Even een vraagje :>

Hoe staat het met het toernooi? Ik en Madset hebben als enige een match gespeeld in de eerste pool, het lijkt een beetje dood te bloeden. 2e vraag, mijn pro is niet echt pro 28% complete. Krijg je ook skills/punten etc door online te spelen? Dan zou ik wel eens een match mee willen ballen, van mijn part ergens in de 75e minuut als wissel?

Als jullie toch tegen een ledentekort aanzitten tenminste.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woembah

Woembah

YNWA

Kom er maar bij, ik weet uit ervaring dat jij sowieso heel aardig kunt ballen :P dus kom er gewoon bij, de club is nu vrij toegankelijk.

En super any heeft net met vieze goaltjes van vooral madian revanche genomen, jammer XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou mensen, ik zal dit nog eens even 2 weken bekijken, daarna kijk ik wel of ik doorga met club. De plezier is er voor mij op het moment wel een beetje van af. Dat kan mischien komen omdat ik het slechte nieuws pas sinds vandaag weet. Dus ik geef mezelf 2 weken om gewoon weer wat 'plezier' terug te vinden in fifa. Lukt het niet dan ga ik eens goed nadenken of ik wel door wil met club , met de huidige gang van zaken.

Have a good night ;) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 14 juni 2010 @ 22:33:
.......

En Flawlesz... Wat hebben Cala, Tom, Wicked en ik jullie godallejezus hard ingemaakt ;)
Laten we dat maar snel vergeten :P

Madian deed het overigens niet express hoor :D Ik quote "men mannetje liep echt automatisch op um af" _/-\o_
Maar dat veranderd natuurlijk niets aan het feit dat het een vieze goal was :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een summary van de 2-5 nederlaag van Tweakers2: 1e goal was MadIan die voor de keeper ging lopen bij het uittrappen. 2e goal was Tom die iedereen op z'n bek probeerde te halen in de 16 :P. 3 goal was gewoon goed. 4e goal was Tom die een eigen goal maakte xD. 5e goal was Mats die van veel te ver en veel te moeilijke hoek die bal de kruising in lobt en onze keeper gewoonweg immobiliseert of zo.

Grrr.... We'll be back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-09 22:58
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 00:01:
Nou mensen, ik zal dit nog eens even 2 weken bekijken, daarna kijk ik wel of ik doorga met club. De plezier is er voor mij op het moment wel een beetje van af. Dat kan mischien komen omdat ik het slechte nieuws pas sinds vandaag weet. Dus ik geef mezelf 2 weken om gewoon weer wat 'plezier' terug te vinden in fifa. Lukt het niet dan ga ik eens goed nadenken of ik wel door wil met club , met de huidige gang van zaken.

Have a good night ;) !
Ik heb precies hetzelfde gevoel als Tom. Ik heb natuurlijk al mijn voetbalspullen opgeborgen en de kleedkamer verlaten maar zie dat de kern van het team Tweakers2 een warm hart toedraagt. Aan de ene kant geeft mij dat een warm bad gevoel en wil ik er meteen bij inspringen, aan de andere kant ben ik het totaal niet eens met clubhopping......en dat de club daarom maar moet openstaan. Tuurlijk is Tweakers2 voor iedereen toegankelijk (@MrVegata KOM ERBIJ ZOU IK ZEGGEN), maar niet om als veredeld speelveldje te gebruiken voor de SUPER ANNIE's of welke andere club dan ook.

Ik zeg maak een keuze en blijf daarbij. Dat maakt het voor iedereen duidelijk. Tweakers2 is ook zo open dat ze niet blind mag zijn voor andere initiatieven.

Alleen de manier waarop stak mij behoorlijk. Ik heb mij misschien ook een beetje door emotie laten leiden en ben huilend in de hoek gaan staan schreeuwend: "MAMMIE, ik mag van de grote jongens niet meespelen". Mijn traantjes zijn nu opgedroogd en ben blij om te zien dat de rest van Tweakers2 niet zulke Cry Baby's zijn en gewoon verder gegaan waar ze gebleven waren.......TO KICK SOME ASS, maar dan wel met lach op het gezicht!!!!

FLAW, JOOST ..... Sorry!

CALA, ik ga jouw advies opvolgen en meld mij vandaag of morgen weer op het trainingscomplex!

PSN: IS_DJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:13
Wat een toestand :P

Even een heads-up, gedurende het WK kan ik geen Club spelen; mijn vriendin heeft me verboden om én het WK te kijken, én Fifa te spelen op de Xbox.

Ik heb voor de start van het WK druk gepusht bij de persoon die poule 3 heeft opgezet (omdat ik er niet meer in kon wegens een foutieve max. aantal spelers), maar geen reactie gehad. Mocht poule 3 wel gewoon doorgespeeld hebben, dan kan ik uitgeschreven worden uit het landentoernooi. Anders zou ik het na het WK graag nog oppakken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 08:12:
Even een summary van de 2-5 nederlaag van Tweakers2: 1e goal was MadIan die voor de keeper ging lopen bij het uittrappen. 2e goal was Tom die iedereen op z'n bek probeerde te halen in de 16 :P. 3 goal was gewoon goed. 4e goal was Tom die een eigen goal maakte xD. 5e goal was Mats die van veel te ver en veel te moeilijke hoek die bal de kruising in lobt en onze keeper gewoonweg immobiliseert of zo.

Grrr.... We'll be back...
Na dat je weg was, is er nog een wedstrijd gespeeld.. Ik zal niet zeggen met hoeveel die is geëindigd :P

Nog even terugkomend op IDJ, je speelt het toch voor je zelf.. Je hebt er zelf de fun in, hou die fun er gewoon in.. er zijn zat mensen in tweakers2.. Gisteren was het bijv 4 tegen 6 ofso.. Het viel me overigens wel op dat cala in de verdediging ging staan.. :D

Nogmaals voor TOM, dudeee up-date de standen etc post het ernges.. doe wat met de WK Tweakers 2010 =]

[ Voor 5% gewijzigd door beyazz06 op 15-06-2010 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

i-dj schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 08:31:
[...]

Ik heb precies hetzelfde gevoel als Tom. Ik heb natuurlijk al mijn voetbalspullen opgeborgen en de kleedkamer verlaten maar zie dat de kern van het team Tweakers2 een warm hart toedraagt. Aan de ene kant geeft mij dat een warm bad gevoel en wil ik er meteen bij inspringen, aan de andere kant ben ik het totaal niet eens met clubhopping......en dat de club daarom maar moet openstaan. Tuurlijk is Tweakers2 voor iedereen toegankelijk (@MrVegata KOM ERBIJ ZOU IK ZEGGEN), maar niet om als veredeld speelveldje te gebruiken voor de SUPER ANNIE's of welke andere club dan ook.

Ik zeg maak een keuze en blijf daarbij. Dat maakt het voor iedereen duidelijk. Tweakers2 is ook zo open dat ze niet blind mag zijn voor andere initiatieven.

Alleen de manier waarop stak mij behoorlijk. Ik heb mij misschien ook een beetje door emotie laten leiden en ben huilend in de hoek gaan staan schreeuwend: "MAMMIE, ik mag van de grote jongens niet meespelen". Mijn traantjes zijn nu opgedroogd en ben blij om te zien dat de rest van Tweakers2 niet zulke Cry Baby's zijn en gewoon verder gegaan waar ze gebleven waren.......TO KICK SOME ASS, maar dan wel met lach op het gezicht!!!!

FLAW, JOOST ..... Sorry!

CALA, ik ga jouw advies opvolgen en meld mij vandaag of morgen weer op het trainingscomplex!
Precies! Ik heb mezelf ook wat laten leidde door emoties. Ik heb gewoon nog even nodig om weer wat plezier terug te vinden. En ik zelf ben het ook niet eens met het clubhopping en dat de club moet open staan. Maarja, we doen het maar om iedereen tevreden te houden, want ik heb echt helemaal geen zin in ruzie met iedereen straks. Het liefst heb ik hem ook gewoon op private staan.

Clubhoppen blijf ik maar vreemd vinden. Hoe ga je zo ooit statistieken opbouwen? :P En als er dadelijk 1 iemand online is bij Tweakers en 3 bij Super Any, waarvan er 2 eigenlijk van Tweakers zijn. Gaan ze dan terug naar Tweakers? Of blijven ze? Gaan ze ook terug als ze net bij Super Any 10 wedstrijden achter elkaar hebben gewonnen? Ik heb geen problemen met iemand hier! Ik denk dat ik er alleen nog aan moet wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beyazz06 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 11:00:
[...]

Na dat je weg was, is er nog een wedstrijd gespeeld.. Ik zal niet zeggen met hoeveel die is geëindigd :P

Nog even terugkomend op IDJ, je speelt het toch voor je zelf.. Je hebt er zelf de fun in, hou die fun er gewoon in.. er zijn zat mensen in tweakers2.. Gisteren was het bijv 4 tegen 6 ofso.. Het viel me overigens wel op dat cala in de verdediging ging staan.. :D

Nogmaals voor TOM, dudeee up-date de standen etc post het ernges.. doe wat met de WK Tweakers 2010 =]
Het spijt me Beyazz , ik zit met mijn hoofd niet echt bij dat WK Tweakers. Of WK Tweakers/Super Any hoe het nu ook heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En jongelui .. wat denken we ervan...
Vanavond een rematch? ;-) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboynova
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:00
Ik stem er voor om I-DJ extra straf training te geven }) , als welkom back kado *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoera voor I DJ Kan je gelijk IanHendon uitdagen. Dan is poule 4 afgerond. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 13:49:
[...]

Precies! Ik heb mezelf ook wat laten leidde door emoties. Ik heb gewoon nog even nodig om weer wat plezier terug te vinden. En ik zelf ben het ook niet eens met het clubhopping en dat de club moet open staan. Maarja, we doen het maar om iedereen tevreden te houden, want ik heb echt helemaal geen zin in ruzie met iedereen straks. Het liefst heb ik hem ook gewoon op private staan.

Clubhoppen blijf ik maar vreemd vinden. Hoe ga je zo ooit statistieken opbouwen? :P En als er dadelijk 1 iemand online is bij Tweakers en 3 bij Super Any, waarvan er 2 eigenlijk van Tweakers zijn. Gaan ze dan terug naar Tweakers? Of blijven ze? Gaan ze ook terug als ze net bij Super Any 10 wedstrijden achter elkaar hebben gewonnen? Ik heb geen problemen met iemand hier! Ik denk dat ik er alleen nog aan moet wennen.
Yo Tom!
Enigszins al een beetje duidelijk wat de opzet is?
Wij draaien nu met vaste members (Mats, BBeyazz, Madian, Prod1gy, Ibramhim, Outlaw en ik).
Joost en Wbah spelen met ons mee als de GoT club offline is.

Thats it!

mzzltov

inmiddels bijna 2700 punten. Op naar de 3000 komende avonden! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:31

Royz

Kleurenblind!!

Damn, net mijn 1e poule wedstrijd net in de laatste minuut 2-2. Good game Jonkooh ;)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royz schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 14:30:
Damn, net mijn 1e poule wedstrijd net in de laatste minuut 2-2. Good game Jonkooh ;)
Ah.
Dan kunnen wij vanavond ook even onze poule afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 13:12:
[...]

Wij draaien nu met vaste members (Mats, BBeyazz, Madian, Prod1gy, Outlaw en ik).
Joost en Wbah spelen met ons mee als de GoT club offline is.
Je vergeet Ibrahim06 aap :>

Maarre Tom wat heeft de WK te maken met Super Any/Tweakers? Ik dacht dat het een open toernooi was voor algemeen GOT/Tweakers.. Is toch ook zo? Ik bedoel er spelen ook mede tweakers mee die niet in de clubs zitten..!

Dus hop Tom UP-DATE :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beyazz06 schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 15:17:
[...]
Je vergeet Ibrahim06 aap :>
Ohja.

Edit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog 25 punten \o/

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2010 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*Crescendo* lalalaLA: "Wil 'IanHendon' zich melden bij I DJ voor de laatste wedstrijd van poule 4"

Bitte sehr, S'il vous plait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 11:05:
*Crescendo* lalalaLA: "Wil 'IanHendon' zich melden bij I DJ voor de laatste wedstrijd van poule 4"

Bitte sehr, S'il vous plait.
Pour favour! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal er zo snel mogelijk achteraan gaan, maar voor vanavond wordt het erg lastig :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
damn zat ik net een mooi(kort) verhaal te tikke, wil net op "verstuur bericht" klikken gaat ie opeens naar een andere pagina :O foetsie verhaal!

Dan maar nog korter :p
Wedstrijd tussen mij en Royz is in mijn voordeel met 4-2 geindigd
Turkije 4
Spanje 2

Korte notitie, Royz was niet al te sportief.. meerdere gele kaarten en zelfs 1 rode(2 x geel) kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arme drommel :P. Maar dan is jullie poule ook bijna klaar, toch? Hoe staat het met de andere poules?

Status Poule 4: Alle wedstrijden gespeeld behalve de topper I DJ - IanHendon (bij mijn weten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik moet nog 2 matches in poule 1.

[ Voor 6% gewijzigd door MrVegeta op 19-06-2010 12:23 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

beyazz06 schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 03:42:
Korte notitie, Royz was niet al te sportief.. meerdere gele kaarten en zelfs 1 rode(2 x geel) kaart.
WTF??? :z

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-09 22:58
Verwijderd schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 12:22:
Status Poule 4: Alle wedstrijden gespeeld behalve de topper I DJ - IanHendon (bij mijn weten).
Status update: Ook de Topper tusen Kroatie en Rusland is gespeeld waarbij Rusland 3 x het net wist te vinden.

Het verschil tussen IanHendon en I-DJ is vooral duidelijk in de 16 van de tegenstander, Waar I-DJ zich vastloopt en weinig kansen creeert Weet IanHendon met dodelijke preciesie die paar kansen die de verdedigers van Kroatieweg gaven meesterlijk af te ronden.

Qua kansen lag het gelijk, ik durf haast te zeggen dat I-DJ hier een kleine boventoon voerde. Alleen tot de 16 ging alles goed. Binnen de 16 waren de verdedigers van Rusland Olic en Petric meer dan de baas. Het leek dan ook heel lang 0-0 te blijven totdat de Kroatische verdedigers slordig werden en concentratie verloren.

Hierdoor heeft IanHendon terecht gewonnen (Op zijn Nederlands kan ik nu haast wel zeggen ;) )

Kroatie is weer onderweg naar de Balkan .... Adieu I-DJ die er geen BAL van KAN.

PSN: IS_DJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

i-dj schreef op zondag 20 juni 2010 @ 20:03:
[...]

Status update: Ook de Topper tusen Kroatie en Rusland is gespeeld waarbij Rusland 3 x het net wist te vinden.

Het verschil tussen IanHendon en I-DJ is vooral duidelijk in de 16 van de tegenstander, Waar I-DJ zich vastloopt en weinig kansen creeert Weet IanHendon met dodelijke preciesie die paar kansen die de verdedigers van Kroatieweg gaven meesterlijk af te ronden.

Qua kansen lag het gelijk, ik durf haast te zeggen dat I-DJ hier een kleine boventoon voerde. Alleen tot de 16 ging alles goed. Binnen de 16 waren de verdedigers van Rusland Olic en Petric meer dan de baas. Het leek dan ook heel lang 0-0 te blijven totdat de Kroatische verdedigers slordig werden en concentratie verloren.

Hierdoor heeft IanHendon terecht gewonnen (Op zijn Nederlands kan ik nu haast wel zeggen ;) )

Kroatie is weer onderweg naar de Balkan .... Adieu I-DJ die er geen BAL van KAN.
Volledig mee eens. Vond het heel erg lastig om tegen jou fatsoenlijke kansen te creëren, maar gelukkig had jij hetzelfde probleem :P. Toen eenmaal de eerste goal erin lag was het voor mijn gevoel wel beslist, al kwam je via een 1-op-1 nog gevaarlijk dichtbij. Hoe ver gevorderd zijn de rest van de poules, en hoeveel gaan er eigenlijk per poule door? Ik neem aan de eerste twee plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk ik ook, en voor poule 4 (die bij deze is afgerond) zijn dat IanHendon en Joostius XI. Vliegtuigtickets zijn geboekt voor België olv Kriss, Australië olv Dnova en Kroatië olv I DJ.

Boodschap aan de andere poules: volg ons voorbeeld :)

P.S. Thrace Grumble heeft gisteravond voor Tweakers2 de mooiste goal ooit gescoord (in combinatie met de opbouw).

WickedWbah en Alucarduu en Binnerts slenterden wat rond de 16 met de bal, maar konden geen gaatje vinden om Thrace te bereiken. Toen kwam de bal bij Binnerts, die op goed geluk een hoge steekpass gaf, omdat er 1 verdediger veel verder naar achteren stond dan de rest. Deze suisde over iedereen heen om bij Thrace terecht te komen in een onmogelijke positie. Hierop dacht Thrace duidelijk: Fuck it en met een weergaloze omhaal schopt hij die bal het net in om de score gelijk te maken.

Hulde!

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2010 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik ben vereerd dat ik er bij mocht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Thrace zeg. Die jongen kruipt helemaal uit zijn schulp sinds onze topscorer er vandoor is.
Hoop vanavond en morgenavond nog een potje met jullie te spelen, want vanaf woensdag t/m (minimaal) 12 juli ben ik afwezig ;w

Ik weet het jongens heel tragisch om die lange Lil' Jon, jaja hij is weer 2meter lang en 1 meter breed, voor een tijdje te missen. Maar zonder Kriss Os gaat de tijd ook snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
Mijn wedstrijd tegen jonkooh(brazilie) is ook gespeeld met een 2-2 eindstand

Was een goeie wedstijd, waar ik de nodige kansen heb gemist.. Turkije scoorde dan ook de eerste 1-0, waar na een slecht wegwerk actie de 1-1 werd gemaakt. De Turken bleven echter door gaan waarna hard werken de 2-1 werd gescoord. Door stomme bal verlies na een korner, brak brazilie uit en werd het 2-2!

Zo is de stand als volgt:
Beyazz 4 punten met alle wedstrijden gespeeld
Jonkooh 3 punten met alle wedstrijden gespeeld
Flawlesz 4 punten met nog 1 wedstrijd te gaan
Royz 1 punt met nog 1 wedstrijd t gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, Flawlesz tegen Royz nog voor die poule. Poule 4 is klaar. In Poule 1 nog vrij veel matches. Poule 2 of 3, dat regelt WickedWbah wel.

Tom, help je eigen toernooi te regelen! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Flawlesz, ben je er vanavond? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondanks afhakende clubmembers was de WK meeting geslaagd gisteren.

Joost en Wicked, proost 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, de volgende meeting zal in Dronten zijn, zo hebben we bedacht. Met een mooie rondleiding door Tom en Mats, dacht ik zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 07:31

NeHoX

Gamer + PV

Kan je ook met 2 man achter 1 Xbox mee doen?

Ik wil in ieder geval erg graag mee doen. (NeHoX360)

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 15:38:
Ja, de volgende meeting zal in Dronten zijn, zo hebben we bedacht. Met een mooie rondleiding door Tom en Mats, dacht ik zo ;)
Ik kan niet wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeHoX schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 15:43:
Kan je ook met 2 man achter 1 Xbox mee doen?

Ik wil in ieder geval erg graag mee doen. (NeHoX360)
Meedoen met de club of het toernooi? Ik denk dat je iemand in het toernooi wel kan vervangen en de club gewoon kan joinen.

Geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:36

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Updateje van mijn kant:

Heb onlangs een huis gekocht met mn vriendin :)
Aangezien de tijd voor games hierdoor denk ik toch stiekem wel aanzienlijk minder zal worden, heb ik besloten mijn 360 incl. alles te verkopen (V&A aangeboden: Xbox 360 Elite (120GB) met 2e controller en Play&Charge kit , anyone interested? :P) en een nieuwe PS3 aan te schaffen. De tijd die ik voor gamen overhoud zal ik dan graag willen besteden aan de *in mijn ogen* betere PS3 exclusives. Dit houdt dus ook in dat Fifa 10 de deur uit zal gaan.

Het kan dus zijn dat ik op korte termijn niet meer beschikbaar zal zijn, helaas. Tot die tijd ben ik er uiteraard! :D

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboynova
Thrace Grumble schreef op maandag 28 juni 2010 @ 18:59:
Updateje van mijn kant:

Heb onlangs een huis gekocht met mn vriendin :)
Aangezien de tijd voor games hierdoor denk ik toch stiekem wel aanzienlijk minder zal worden, heb ik besloten mijn 360 incl. alles te verkopen (V&A aangeboden: Xbox 360 Elite (120GB) met 2e controller en Play&Charge kit , anyone interested? :P) en een nieuwe PS3 aan te schaffen. De tijd die ik voor gamen overhoud zal ik dan graag willen besteden aan de *in mijn ogen* betere PS3 exclusives. Dit houdt dus ook in dat Fifa 10 de deur uit zal gaan.

Het kan dus zijn dat ik op korte termijn niet meer beschikbaar zal zijn, helaas. Tot die tijd ben ik er uiteraard! :D
Je houd de boel gewoon voor de gek, je gaat gewoon een xbox360 s 250 GB kopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

badboynova schreef op maandag 28 juni 2010 @ 19:07:
[...]

Je houd de boel gewoon voor de gek, je gaat gewoon een xbox360 s 250 GB kopen :+
Eehh...nee :P Wilde ik eerst misschien wel inderdaad, maar de plannen zijn toch echt om de X360 te verkopen en daarna een PS3 te kopen. *offtopic*

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

THRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACE!

Maar ik begrijp het ook wel. Stoppen op je hoogtepunt. Je omhaal kan je natuurlijk nooit meer toppen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Verwijderd schreef op maandag 28 juni 2010 @ 19:34:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

THRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACE!

Maar ik begrijp het ook wel. Stoppen op je hoogtepunt. Je omhaal kan je natuurlijk nooit meer toppen :(
:) Tis meer het ik-ga-veel-minder-tijd-hebben-voor-met-name-multiplayer-games aspect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yow!

In POULE 2 is vorige week de laatste wedstrijd gespeeld.

Duitsland - Spanje 5-0.

De eindstand in de poule is als volgt:

1. Flawlesz
2. BBeyazz
3. Jonkooh
4. Royzzz

Enne Trace... XBOX inruilen voor een PS3.... }:| B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey boys,

Ik vrees dat ik slecht nieuws (niet voor iedereen) heb mee te delen: Wicked en ik gaan ruim een maand naar Indonesië en Singapore. Voor Wicked back to the roots, voor mij vakantie.

We vertrekken vanavond al en komen pas 5 augustus weer in die Niederlände.

Hoop dat jullie het volhouden tot die tijd :+

Ciao!

Wicked en Joostius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Veel plezier :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Have phun (B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woembah

Woembah

YNWA

Ik wilde hier zelf ook even een afscheidsberichtje zetten, maar er valt niet veel meer toe te voegen aan Joost z'n berichtje :)

Ik ga iedereen hier missen (behalve Joost 8))

En jullie natuurlijk ook allemaal een fijne zomer toegewenst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
have fun booyyzz!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Het moment is daar geweest: zojuist mn Xbox verkocht :(
Voor de mensen die me nog steeds willen kennen en ook actief zijn op PSN: ik zal mn PSN ID hier achterlaten :)

Dank voor de supertijd in Tweakers1 en Tweakers2!!! Zonder mij redden jullie t ook vast wel ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer thrace
onze die hard tukker gaat zn xbox kicksen ophangen.
helaas maar ik wens je succes met je ps3 carriere

en kriss os is ook weer back in holland :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2010 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Mn PSN ID: ThraceG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het had je rapnaam kunnen zijn Thrace G >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drGoeroe
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-09-2021
Ik ben al terug van vakantie dus ik wil graag meedoen aan de GoT league indien mogelijk!

Gamernaam is Dutchgoeroe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboynova
Joehoe leven we allemaal nog, want ik zie niemand in club komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woembah

Woembah

YNWA

drGoeroe en dnova: Ik geloof dat de club momenteel grotendeels nog wel zomervakantie heeft, dus veel activiteit valt er niet te verwachten. Ik en Joost zitten hier in ieder geval op Bali nogal ver van onze xbox vandaan :P

Bovendien is het inmiddels ook al een beetje wachten op FIFA11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woembah schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 12:35:
Bovendien is het inmiddels ook al een beetje wachten op FIFA11.
30 september :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboynova
Dan kan er nog een klein toernooi gehouden worden toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guess who's back... Back again... Joostius XI en z'n VP are back... Back again...

Dus... Moet wel veel werken komende week, maar zal toch proberen jullie een beetje te spreken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste fifa boys.

Ik zou graag jullie team vergezellen.

Xbox live naam is : gielos074

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mogen we je eerst een paar vraagjes stellen? Als het accomplishment/verdienste percentage (niet dat we daar heel zeikerig over zijn, maar een beetje stats zijn wel heel fijn).
En je positie van voorkeur?

Cheers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tuurlijk mag dat!

eeum niveau 21.
punten iets van 3000. en waar ik moet staan, ja het liefst ergens in de aanval he:)
Maar die zal wel goed bezet zijn.

Maar hebben jullie echt allemaal een vaste plek, of wisselen jullie ook af?

Heb trouwens weinig ervaring met teamplay ( of hoe dat heet ) Speel eigenlijk alleen 1 tegen 1 online.
Maar laatst een avondje met een paar engelse gespeeld, en is toch eigenlijk best leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat bij positie denk ik vooral om hoe je Virtual Pro er fysiek uitziet, want dat heeft veel impact op je spel.
Mijn Pro is op z'n groots en redelijk breed dus is het niet slim om op de vleugels te spelen.

maar wel leuk als er nog iemand joined bij de club voor deze laatste 2maanden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow ik heb nog helemaal geen eigen speler, moet ik die maar eens aanmaken!
Maar dan zal het wel ff duren voordat ik ook een goeie speler heb toch?

Spelen jullie onderling niet 1 tegen 1 dan.
Want word beetje gek van de quiters en bug players.

Nog 2 maanden, fifa 11 komt eind deze maand al uit toch, of blijven jullie dan nog bij 2010?

Anders kan ik jullie beter joinen als 11 er is.

gr giel

• dannzyx
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-06 16:05
Hallo,

Ik wil ook wel mee doen, de stats van mijn pro zijn allemaal in de 90 (alle accomplishments vrijgespeeld) en mijn lvl iets van 12 (ik speel nooit ranked matches.)

gamertag: dannbla

ST CF RW LW AMF

[ Voor 6% gewijzigd door dannzyx op 12-08-2010 11:48 ]

• Woembah

Woembah

YNWA

Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 19:22:
Ow ik heb nog helemaal geen eigen speler, moet ik die maar eens aanmaken!
Maar dan zal het wel ff duren voordat ik ook een goeie speler heb toch?

Spelen jullie onderling niet 1 tegen 1 dan.
Want word beetje gek van de quiters en bug players.

Nog 2 maanden, fifa 11 komt eind deze maand al uit toch, of blijven jullie dan nog bij 2010?

Anders kan ik jullie beter joinen als 11 er is.

gr giel
Het is wel fijn als je twee seizoenen Be A Pro of Manager Mode met jouw pro erin gedaan hebt voordat je het online gaat proberen. Je pro hoeft echter niet bijzonder goed te zijn, zolang je de beperkingen van je poppetje gewoon kent en niet te rare dingen gaat doen (Daar heb ik zelf nog wel eens moeite mee :+). Door het spelen met online clubs wordt je pro namelijk ook beter.

Wij doen ook wel eens 1 tegen 1 toernooitjes en vaak nodigen clubleden elkaar ook uit voor een vriendschappelijke 1 vs 1 op het moment dat er niet geclubbed wordt, dus daarvoor ben je natuurlijk ook welkom! Ik weet niet zeker of er voor de release van fifa11 nog een heel toernooi georganiseerd gaat worden.

Ik denk dat de meesten hier wel over gaan stappen naar FIFA11, en ik hoop/ga ervan uit dat je VP-stats gewoon behouden blijven in fifa11. In dat geval zou je dus in fifa10 alvast kunnen trainen en joinen 8)
dannzyx schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 11:20:
Hallo,

Ik wil ook wel mee doen, de stats van mijn pro zijn allemaal in de 90 (alle accomplishments vrijgespeeld) en mijn lvl iets van 12 (ik speel nooit ranked matches.)

gamertag: dannbla

ST CF RW LW AMF
Jij bent ook van harte welkom! :)

Voor jullie beiden: De club is momenteel gewoon vrij toegankelijk. Je kunt je dus gewoon aanmelden op de manier van de TS maar je hoeft niet te wachten tot je geaccepteerd bent, je bent gewoon meteen lid. Wel zou ik even een friend invite sturen naar mij (gamertag= WickedWbah) en andere leden, zodat wij het van elkaar zien als we beschikbaar zijn voor club.

Verwijderd

Ik ga er eerlijk gezegd wel van uit dat alle stats gereset worden. Ze zullen ongetwijfeld weer nieuwe accomplisments hebben bedacht en bovendien verviel je VP bij de overstap van 2009 naar 2010 toch ook?

Nu ik erover nadenk, zelfs bij het importeren van je VP van 2010 naar Fifa: World Cup werden de skills niet meegenomen.

Verwijderd

Het lijkt mij ook niet dat je skills mee worden genomen. Denk dat het gewoon weer van voor af aan moeten beginnen met onze VP.

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:45
Gamertag: GamerYouR men virtual pro is klein maar snel (75 alg. en groeiende)
ook zal ik Fifa 11 halen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kriss, jongen. Ik heb het plaatje voor al je forumgebruik gevonden:

Afbeeldingslocatie: http://www.krackblog.com/wp-content/uploads/2009/09/LIL-JON.GIF

I know, I know ;)

[ Voor 106% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2010 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha ja dit word hem.
Het mooie is ook dat ie op deze foto een KNVB vest aan heeft d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja precies xD

Dit is gewoon je pasfoto, of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha Joost, you just can't get over it, do you?
I'm totally white dude :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2010 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Laatst online: 24-08-2024
Ello allemaal! Ik ga mij zo ook maar eens aanmelden via de xbox bij deze club.. ben van de week begonnen met VP dus hij is nog niet erg goed.. speel al langer FIFA maar altijd de custom matches, en vind de VP-mode wel erg leuk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 19:24
Ik wil de komende tijd ook weer wat meer actief gaan voetballen met fifa 10. Beetje oefenen voor als dadelijk fifa 11 weer uit is. Aangezien er in fifa wc2010 geen club modus zit wil ik wel in fifa 10 weer meedoen, maar ik zie nu dat er dus 308.000 tweakers clubs zijn aangemaakt? En bij beiden is er zo goed als niemand online.
Niet erg handig dus en dat is erg zonde.

Bij welke zal ik me nu aanmelden (of beter gezegd aangemeld houden). Super Any, tweakers2 of een andere? Zou graag nog eens wat wedstrijdjes online willen meespelen dus mocht er wat gaan beginnen en ik ben toevallig online (Gamertag Martinspire) dan stuur maar een game/party invite.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweakers2 is nog steeds de "officiële" club so to speak, maar daar is al een flink aantal weken niemand meer geweest. Super Any is een alternatieve club, die graag een hoger niveau wilden halen, met een vaste groep mensen, dus daar kan je volgens mij niet zomaar spelen. Allemaal niet heel erg handig geregeld, vooral in het geval van tweakers2, want die club ligt momenteel in coma. Ik denk dat we na de vakantie, misschien zelfs pas met FIFA 11, weer normaal kunnen clubben, als iedereen er weer zin in heeft :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 22:22:
Tweakers2 is nog steeds de "officiële" club so to speak, maar daar is al een flink aantal weken niemand meer geweest. Super Any is een alternatieve club, die graag een hoger niveau wilden halen, met een vaste groep mensen, dus daar kan je volgens mij niet zomaar spelen. Allemaal niet heel erg handig geregeld, vooral in het geval van tweakers2, want die club ligt momenteel in coma. Ik denk dat we na de vakantie, misschien zelfs pas met FIFA 11, weer normaal kunnen clubben, als iedereen er weer zin in heeft :).
Als je stats maar hoog genoeg zijn of als ze je aardig genoeg vinden mag je wel bij SUPER ANY spelen.

dannbla met alle stats in de 90 had zich eerst bij Tweakers2 aangemeld en is nu door SUPER ANY ingelijfd.

Tweakers2 ligt momenteel volledig op zijn gat en het helpt ook niet als potentieel nieuwe spelers meteen door SUPER ANY ingelijfd worden.

Nog even een aanvulling, het is op dit moment zelfs zo dat SUPER ANY meer actieve spelers heeft dan Tweakers2. Ik meen mij te herinneren dat de founding fathers van SUPER ANY hadden aangegeven dat het een kleinschalige club zou zijn en dat het niet de bedoeling was om spelers van Tweakers2 weg te kapen.

[ Voor 13% gewijzigd door kwiebus op 15-08-2010 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Maar waarom die splitsing? Regel online gewoon verschillende rooms voor normale tweakers en Super Any?
Ik zie het probleem niet helemaal hoor.
Zeker nu tweakers2 zo stil is dat je een kanon af kunt schieten.

Gewoon regelen dat iedereen in room 1 mag. Spelers van 75 of hoger in room 2 (of andere regel) en in room 3 alleen hele serieuze spelers met hele nette stats (weet ff niet wat normaal is maar zeg bv 85+).

Op de huidige manier zorg je er gewoon voor dat je dadelijk bij Fifa 11 hetzelfde probleem hebt door de mensen die serieus willen spelen weer te gaan scheiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Nu online
Martinspire schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 09:12:
Maar waarom die splitsing? Regel online gewoon verschillende rooms voor normale tweakers en Super Any?
Ik zie het probleem niet helemaal hoor.
Zeker nu tweakers2 zo stil is dat je een kanon af kunt schieten.

Gewoon regelen dat iedereen in room 1 mag. Spelers van 75 of hoger in room 2 (of andere regel) en in room 3 alleen hele serieuze spelers met hele nette stats (weet ff niet wat normaal is maar zeg bv 85+).

Op de huidige manier zorg je er gewoon voor dat je dadelijk bij Fifa 11 hetzelfde probleem hebt door de mensen die serieus willen spelen weer te gaan scheiden.
Als je dat doet dan stijgt het overall niveau van je club niet. De punten die in de ene room gewonnen worden worden in de andere room dan meteen weer verspeeld. Dat is juist één van de redenen waarom men zich heeft afgesplitst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt me overbodig om oude koeien uit de sloot te trekken. Een paar pagina's terug is de hele discussie te lezen. Verder heeft Super Any nog altijd maar een spelertje of 12 (waarvan er op dit moment misschien 6 actief zijn).

Het is echt wachten op fifa 2011. Vermoedelijk begint iedereen dan op hetzelfde niveau (namelijk wel je eigen VP, maar met een skill van 70 of zo) en kan een nieuwe Tweakers-club begonnen worden. Het is nog niet duidelijk hoe die eruit gaat zien. We'll see :)

30 september, heren. 30 september.

P.S. al zijn er rond die tijd een paar hele mooie releases, dus ik weet niet hoe actief ik bij fifa zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
kwiebus schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 09:24:
[...]

Als je dat doet dan stijgt het overall niveau van je club niet. De punten die in de ene room gewonnen worden worden in de andere room dan meteen weer verspeeld. Dat is juist één van de redenen waarom men zich heeft afgesplitst.
Misschien dat het aan mij ligt, maar wat boeit het niveau van je club? Dat we dan in de statistieken wat beter komen te staan? Doe me een lol en ga dan gewoon een Fifa 10 club oprichten die niets met tweakers te maken heeft. Zowel bij fifa als op tweakers zelf.

Edit: ik begrijp dus dat het niveau van je club bepaald wat voor tegenstanders je krijgt?
Ok leuk prima, maar hou je eigen club dan lekker apart en laten we het hier dan over tweakers2 houden.

Ik hoop dat er vanavond wat meer mensen online zijn om weer es wat potjes te spelen want dat is ook weer erg lang geleden. Ik hoop rond 8u toch wel een potje op te kunnen zetten dus kom rond die tijd ook online en dan kunnen we weer ballen.

[ Voor 42% gewijzigd door Martinspire op 15-08-2010 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Nu online
Martinspire schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 12:53:
[...]

Misschien dat het aan mij ligt, maar wat boeit het niveau van je club? Dat we dan in de statistieken wat beter komen te staan? Doe me een lol en ga dan gewoon een Fifa 10 club oprichten die niets met tweakers te maken heeft. Zowel bij fifa als op tweakers zelf.
Dat moet je niet tegen mij zeggen ik heb die hele afsplitsing niet bedacht. Ik geef alleen aan hoe de oprichters van SUPER ANY er over denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woembah

Woembah

YNWA

Gaan we weer...

Ik heb sinds ik terug ben van vakantie nog niemand van de clubs online op fifa gezien behalve Joost, Kriss en Flawlesz. Aangezien ik, Joost en Kriss gewoon goede xbox live vrienden zijn van Flawlesz en we alle vier graag weer wilden clubben hebben wij de uitnodiging van flaw aangenomen om met zijn club mee te spelen. Dit is gewoon handiger dan wanneer flaw weer bij tweakers2 zou spelen, iets met clubmanagerschap en zo. Dannbla had zich inderdaad aangemeld voor tweakers2, maar toen hij ook daadwerkelijk online kwam om clubs te spelen waren wij al bezig bij Super Any. Flawlesz was het er eerst niet helemaal mee eens dat hij zomaar in de club zou komen, maar na beloofd te hebben dat het alleen voor die avond zou zijn omdat het veel makkelijker is kon hij toch gewoon meespelen.

Wanneer er weer veel animo is om met tweakers2 verder te gaan zal ik mij gewoon weer daarbij aansluiten. Ik weet niet wat Joost en Kriss vinden, maar ik neem aan dat zij het zelfde doen.

Ik stuitte trouwens laatst op het FIFA10 clubtopic voor de PS3 en daar was een paar weken geleden precies het zelfde aan de gang: De toppers van de club raakten gefrustreerd van het niveauverschil, en startten een eigen club. Een deel van de achterblijvers verloor daardoor het plezier en dacht dat de club in de verdoemenis was gebracht, en ze stopten ermee. Na alles uitgepraat te hebben zijn ze toch weer aangesloten en is de club in verdunde vorm gewoon verder gegaan waar het gebleven was. Het lijkt simpelweg onvermijdbaar dat dit gebeurt, zolang de clubs deze open structuur behouden.

Ik moet trouwens zeggen dat ik veel begrip heb voor de keuze van Flawlesz en co om een eigen club te beginnen, tweakers2 lijkt op dit moment totaal geen ambitie uit te stralen en dat vind ik echt heel jammer. Als het zo doorgaat zit ik bij FIFA11 ook liever bij een club die wél doelstellingen heeft en het niveau op peil wil houden. Ik stel zelf dan ook voor om bij de FIFA11-GoT-club na verloop van tijd zekere minimumeisen in te stellen voor nieuwe leden. Zo moet de VP van de speler wat mij betreft minimaal 40% van de accomplishments gehaald hebben. Deze maatregel hebben ze ook ingevoerd bij de PS3-club en dat werkt gewoon goed. Daarbij vind ik dat je bij online ranked matches (gewoon 11vs11) minstens 2000 punten moet hebben.

Ik ben erg benieuwd naar wat jullie van een dergelijke opzet vinden. Naar mijn mening is de club zo nog steeds 'open' genoeg, iets waar men hier blijkbaar heel veel waarde aan hecht. Ik hoop dat de 'leavers' die nu bij SA zitten op deze manier ook weer brood zien in een terugkeer naar de oude vertrouwde Tweakers-club. Ik ben overigens ook bereid om het nieuwe topic (en daarbij de nieuwe club) t.z.t. te starten, maar voordat dat kan moet ik wel de nodige input hebben over hoe en wat.

cheers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Het is inderdaad beter om te gaan kijken wat we met Fifa11 kunnen verbeteren zodat het geen ongeregeld zootje wordt die maar allemaal voor hunzelf begint.

Ik snap het idee dat men een hoger niveau wil halen helemaal. Maar dan moet je dat lekker zelf uitzoeken en niet gaan doen alsof het vanuit tweakers geregeld wordt.

De bedoeling is altijd al geweest dat Tweakers allianties, clubs, guilds en weet ik wat meer altijd het gezamelijke casual gaming karakter hadden. Dus wel gezellig, maar niet perse om prestaties.
Juist als men meer prestaties wilde kon men altijd ervoor kiezen om tweakers te laten voor wat het is en verder te gaan met een eigen alliantie, club, guild of whatever.

Ik zou het jammer vinden als een aantal mensen zich hierdoor minder kunnen vinden bij een tweakers club, maar zo is het nou eenmaal. Wil je meer bereiken dan moet je toch voor jezelf beginnen.
En als je dat doet, moet je dat op een nette manier doen en niet gelijk voor een hoop kabaal zorgen en iedereen in het donker laten, want dat is voor beide clubs gewoon niet handig. Je ziet het al aan de verminderde aanwezigheid.

En dit betekend dus ook dat je eigenlijk geen minimumeisen moet stellen aan het joinen van een alliantie. Tweakers zijn vaak wel degene die altijd alles als eersten hebben, maar dat gebeurd ook niet altijd. En door de bovenstaande maatregelen te gebruiken zorg je ervoor dat je op den duur wat nieuwere spelers weinig kans geeft om met de rest mee te kunnen doen.

Wat je wel zou kunnen doen is zorgen voor een soort sport-methodiek. Een selectie, wissels en bankzitters. Waarbij iedereen gewoon lekker op niveau 1 (bankzitters) mee kan doen, maar dat je een soort van selectie hebt, waarmee je dus de eer probeert hoog te houden. Ik zie nog geen mogelijkheid om dit met behulp van Fifa 10 te doen (aangezien het niveau gekoppeld is aan alle gespeelde wedstrijden), maar hoop dat Fifa 11 hier wel wat meer opties in biedt.

Nou weet ik verder niet hoe je van 2 clubs lid kunt zijn, maar ik hoop dat we met Fifa 11 gewoon lekker kunnen blijven ballen en het gezellig houden. Mochten er geen betere functionaliteiten bij komen, dan is het misschien wel handiger om 2 of meerdere clubs te gebruiken voor de niveauverschillen. Maar dan moet dat wel met openheid van zaken gebeuren en niet zomaar wat doen "omdat je even wat wilde uitproberen".
Gewoon duidelijke plannen maken, waarbij een aantal mensen het voortouw nemen (omdat ze gewoon verslaafd zijn :+ ) en de rest op de hoogte houdt.

Nou ben ik met een aantal tweakers al op http://www.gotlive.nl een kleine tweakers community begonnen waarbij men lekker kan regelen om online te gaan gamen. We zijn hierbij begonnen met Bad Company 2. Aangezien daarbij het hele topic werd gekaapt door alle PC-gamers die klaagden over alles en nogwat.
Nu praten we op gotlive lekker met elkaar over allerlei games die we willen gaan doen en kunnen we dus ook beter onze online-gaming zaken regelen. Fifa 10 (of 11) kan hierbij gewoon zijn eigen topic krijgen en misschien meer.

Edit: Jammer dat er niemand online is om te spelen, morgen misschien beter?

[ Voor 44% gewijzigd door Martinspire op 15-08-2010 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
zooo me is back on track either!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ik had trouwens nog wel het idee om voor Fifa 11 (als het systeem niet verder veranderd qua club level en tegenstanders) dat het misschien beter is om elke 2 maanden (of ander tijdsbestek) een nieuwe club aan te maken zodat de statistieken weer op 0 komen te staan.
Dan hou je het open karakter van de club en hoef je niet allemaal kleinere clubs te gaan maken.
Bovendien zorg je ervoor dat je telkens per club alleen actieve leden overhoudt.

Verwijderd

De eerste reden zie ik eerlijk gezegd als een nadeel. Hoe moet je een rating van 4000 halen als je maar 2 maanden er de tijd voor hebt? Ik kan je uit ervaring vertellen dat er dan aardig veel gespeeld moet worden.
De laatste reden vind ik wel een goeie, maar daar zijn ook alternatieven voor.

• Martinspire
Dat die rating inderdaad geen giga hoge score is, snap ik ook wel. Maar zo hoog is ie nu ook niet (en de club bestaat al bijna een jaar). En 2 maanden is ook maar een voorstel. Kan ook 3 of 4 zijn, maar ik zou hem gewoon niet zo lang laten staan dan.

En hoe belangrijk is die rating nou eigenlijk. Ik bedoel: het gaat er toch gewoon om dat je effe lekker kan ballen. Toch niet om wereldheerschappij ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen met interresse om een Poule te maken gewoon voor de fun, met een team naar eigen keus ofcourse. Geen internationale teams.

Lijkt me leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
Is er hier nog leveeeeen? =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdb1982
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-03 21:51
Volgens mij zit iedereen op Fifa 11 te wachten. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat, en m'n studie (die van meerdere, denk ik) is begonnen en dat is toch vies aanpoten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Misschien handig om al een nieuw topic voor Fifa 11 club te maken? Of is dat nog te vroeg?

Verwijderd

is er genoeg animo voor clubs met fifa 11 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat denk ik zeker, als je zag hoeveel mensen in de laatste weken van fifa 10 nog bij de tweakersclub wilden.
Ik denk dat als er een forum wordt aangemaakt voor een tweakersclub in fifa 2011 die binnen enkele weken helemaal vol zit. Waarschijnlijk worden er zelfs meerdere clubs opgericht. We zien wel.
Dan moeten mensen wel het initiatief nemen, natuurlijk. Ik zou zeggen: tot donderdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Zo te merken is er nog geen Xbox 360 fifa 11 club topic op GoT. Is iemand die toevallig nog aan het maken?

Heb hem zelf vanmiddag kunnen bemachtigen, dus ga vanavond lekker ballen (of ik moet toevallig nog wat F1 kunnen doen met wat maten).

Ik ben trouwens eventueel wel bereid om op www.gotlive.nl een apart forum aan te maken voor een eventuele GoT Fifa 11 club. Mocht tweakers niet uitgebreid genoeg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 'm samen met een slim besteld op mediamarkt, maar dat kan even duren. Ik zie wel hoe het er allemaal voor staat als ik mijn versie eindelijk heb.

• Martinspire
Het nieuwe topic is aangemaakt:
[X360] Fifa 11 Tweakers Club

Dit topic kan uiteraard nog wel gebruikt worden voor Fifa 10

Pagina: 1 ... 15 16 Laatste