Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retonator
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-08 12:07
Thrace Grumble schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 14:08:
[...]

Hehe, laad me raden: jij hebt de filmpjes in het spel bekeken ;)
Jockey is inderdaad wel erg tof, maar zelf vergeet ik het altijd :$
Ik hoop vanaaf ff een paar potjes te kunnen spelen! Mensen die ook nog tamelijk nieuw zijn met FIFA en zin hebben in een paar potjes online? Voeg me gerust toe: Thrace Grumble.

Kkijk er naar uit om mee te spelen in het Tweakers team :D
Ja ik heb de filmpjes gekeken maar ook in fifa09 gebruikte ik al jockey ;).
Natuurlijk kunnen 2 "echte" spelers dat trucje van de B ook doen door 1 druk te laten zetten en de andere in de rug mee te laten dekken of in de baan van de bal gaan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Retonator schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 14:35:
[...]

Natuurlijk kunnen 2 "echte" spelers dat trucje van de B ook doen door 1 druk te laten zetten en de andere in de rug mee te laten dekken of in de baan van de bal gaan staan.
Ja dat lijkt me wel :P Maar misschien weet niet iedereen van het druk zetten met een 2e speler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 01:08

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Is het trouwens niet een idee om binnen het Tweakers team ook een compo op te zetten voor reguliere FIFA 10 games (dus niet be-a-pro mode)? Of bestaat een dergelijke compo al?

Lijkt me wel tof :)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net nog even 3 potjes random online club match gedaan met ANY, kwam er telkens op neer dat ik de hele verdediging voor mn rekening nam. Eerste pot 5-0 gewonnen, niet gescoord maar wel man of the match met een 10.0 :p Pot daarna ging ook leuk alleen de laatste helaas verloren. Tegen echt goeie is 't verdedigen echt ruk :(

Ik had wel het idee dat ik als een van de weinigen in mn team een beetje visie had waar de bal heen moest, veel lui denken niet echt na :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retonator
Thrace Grumble schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 14:48:
Is het trouwens niet een idee om binnen het Tweakers team ook een compo op te zetten voor reguliere FIFA 10 games (dus niet be-a-pro mode)? Of bestaat een dergelijke compo al?

Lijkt me wel tof :)
Volgens mij kan je iets van een league aanmaken dus dat is opzich ook wel leuk straks thuis eens kijken hoe en wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Retonator schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 15:07:
[...]

Volgens mij kan je iets van een league aanmaken dus dat is opzich ook wel leuk straks thuis eens kijken hoe en wat.
Als je dan daar in een lobby kan rondhangen en zien wie er is om vervolgens een potje te spelen zou wel leuk zijn. Ik schaam me een beetje dat ik zo onbekend ben met online modes :p Ik heb FIFA 09 helemaal grijs gespeeld maar dat was eigenlijk 95% van de tijd manager mode. Vandaar dat het nog even wennen is online 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net even een competitie gemaakt, de naam is tweakers net zoals de naam van de club :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:42

Player1S

Probably out in the dark

Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 15:45:
Ik heb net even een competitie gemaakt, de naam is tweakers net zoals de naam van de club :)
Vrije teamkeuze??
Lijkt me wel zo leuk als iedereen een beetje gelijkwaardige teams kiest.

Dips on FC Twente ;)

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

L1nt schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 15:55:
[...]

Vrije teamkeuze??
Lijkt me wel zo leuk als iedereen een beetje gelijkwaardige teams kiest.

Dips on FC Twente ;)
Misschien is het een idee om gewoon alle teams met 3 tot 3.5 sterren toe te laten?
Ik wil FCT al :P Als inwoner van Enschede heb ik er recht op ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Thrace Grumble op 14-10-2009 16:00 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan heb ik recht op de boeruuh :p Maar het zal me een worst wezen verder :) Ik zal vanavond eens even kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thrace Grumble schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 16:00:
[...]

Misschien is het een idee om gewoon alle teams met 3 tot 3.5 sterren toe te laten?
Ja is misschien wel beter ja, ik zal even kijken hoor!

Ik had de competitie even opnieuw gemaakt en ik zie nergens een max. niveau voor teams staan, maar misschien kunnen we gewoon afspreken niet hoger te gaan dan 4 sterren? Heb nu zelf ajax gekozen.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2009 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Misschien even een nieuw topic maken?
Hoeveel slots heb je voor teams? Misschien uiterste inschrijfdatum anders blijf je aan het wachten.

Speel je straks gewoon 2x tegen elkaar dan?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
L1nt schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 16:12:
Misschien even een nieuw topic maken?
Hoeveel slots heb je voor teams? Misschien uiterste inschrijfdatum anders blijf je aan het wachten.

Speel je straks gewoon 2x tegen elkaar dan?
Je speelt 2x tegen elkaar en er kunnen 32 mensen in. Een wedstrijdhelft duurt 2 minuten.

Wil best wel een nieuw topic er voor aanmaken, gebruik ik ongeveer de zelfde opbouw als in dit topic is gebeurt, is wel goed toch?

EDIT: Heb er even een wachtwoord op gedaan, het wachtwoord is got. Gewoon met kleine letters.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2009 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 16:14:

Wil best wel een nieuw topic er voor aanmaken, gebruik ik ongeveer de zelfde opbouw als in dit topic is gebeurt, is wel goed toch?
Lijkt me uitstekend. Als er maar wat extra info instaat. Heb zat vragen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Klinkt goed :) Count me in dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal als fanaat ook wel mee doen. Ik zal wel een beetje zuigen online vermoed ik maar ach :p

2 minuten per helft is wel erg kort trouwens lijkt me? Maargoed ik zie straks wel heo alles precies in elkaar steekt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat lijkt jullie het best, een deadline tot a.s. zondag of een weekje later?

Zal vanavond even een nieuwe topic openen.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2009 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 19:40
Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 16:36:
Wat lijkt jullie het best, een deadline tot a.s. zondag of een weekje later?
Ik heb een ring of death dus moet ff wachten tot hij weer terug is (gister verzonden).
Of kan je een plaatsje reserveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retonator
Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 15:45:
Cool idee ga zo meedoen na het eten. Lijkt me verder een mooie afspraak om niet boven de 4 sterren te gaan.

Zeker voor als er niet genoeg spelers zijn voor club

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Retonator schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 17:38:
[...]

Cool idee ga zo meedoen na het eten. Lijkt me verder een mooie afspraak om niet boven de 4 sterren te gaan.

Zeker voor als er niet genoeg spelers zijn voor club
Zou het wel stijl vinden als de mensen die weten dat ze nogal erg goed zijn een iets minder team kiezen. Wordt het voor de mindere goden ook nog een beetje leuk. Anders krijg je van de Schotse Premier League praktijken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik had even gekeken naar vorige topics, daar zat het competitie gedeelte gewoon in het zelfde topic als de club. Geen slecht idee op zich anders krijg je allemaal fifa 10 topics. Maus, als ik een stukje schrijf en het even naar jouw stuur kan jij het in de openingspost zetten?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2009 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:29
Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 18:10:
Ik had even gekeken naar vorige topics, daar zat het competitie gedeelte gewoon in het zelfde topic als de club. Geen slecht idee op zich anders krijg je allemaal fifa 10 topics. Maus, als ik een stukje schrijf en het even naar jouw stuur kan jij het in de openingspost zetten?
Ik zou het ook gewoon in dit topic houden alleen dan ff duidelijk maken over welke mode je het hebt [pro] of [11]
ervoor bv :p

Anders komen er idd veel topics en zakken ze alleen maar sneller weg. Ik ga zeker meedoen en als we het echt goed willen doen dan met headset tegen elkaar zodat de betere spelers kunnen laten weten wat de andere speler verkeerd doet of dat er een goede knoppencombo voor bestaat. Daar worden we uiteindelijk allemaal beter van ;)

Ik ben nog steeds opzoek naar die superlijst die ik vorig jaar ovan Fifa 09 had. Dat waren een heleboel Pdf's met taktieken, alle truukjes op een rij enz. Het was een soort van Fifasite, maar volgens mij niet officieel ? iemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beakzz schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 18:44:
[...]

Ik zou het ook gewoon in dit topic houden alleen dan ff duidelijk maken over welke mode je het hebt [pro] of \[11]

Ik ben nog steeds opzoek naar die superlijst die ik vorig jaar ovan Fifa 09 had. Dat waren een heleboel Pdf's met taktieken, alle truukjes op een rij enz. Het was een soort van Fifasite, maar volgens mij niet officieel ? iemand ?
In Fifa zelf kan je bij virtuele pro mijn vaardigheden bekijken, als je dan naar vaardigheidmoves gaat volgens mij en dan op Y drukt kan je ook alle trucjes zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem verholpen! Mijn instellen zoals praten enzo stonden op Friends Only en dat moest ik even omzetten naar everyone. Ik hoop dat dit ook andere mensen uit de brand helpt die dit probleem hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

wie is die amerikaan trouwens die zich heeft aangemeld voor de competitie? Wackleton??
Overigens maakt het volgens mij niet uit in welke volgorde je speelt. Je moet gewoon 2x tegen elkaar dus kun je zo iemand uitnodigen voor een wedstrijd.
Hoeveel teams heb je ingesteld??
Als het al mag, wil ik al wel een potje of 2 spelen hoor.

Trouwens niemand online voor een wedstrijd met ons team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit er ook in, ben Benfica. Volgende week wellicht een paar wedstrijdjes spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supreme tweaker
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 01:27
L1nt schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 20:40:
wie is die amerikaan trouwens die zich heeft aangemeld voor de competitie? Wackleton??
Dat ben ik!

Ik ben geen amerikaan, alleen amerikaans live account ;)
Ik ben binnenkort waarschijnlijk wel regelmatig online te vinden, zal ik die competitie eens eventjes winnen :P.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 06:43
Ik had me aangemeld voor de competitie met psv alleen er was al iemand met die club dus heb de comp weer verlaten maar ik kan me nu niet meer aanmelden ;(

Dus misschien wil de beheerder me ff uitnodigen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Check, zit in de compo :)
Alleen heeft nog niemand mijn verzoek om in het Tweakers pro-elftal te komen geaccepteerd. Iemand die dit wil/kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supreme tweaker
Zojuist mn eerste potje gespeeld in de competitie tegen Thrace Grumble, 1-0 gewonnen :).
2 minuten per helft is wel kort hoor! Een paar kansjes per helft, winnen is meer mazzel dan dat je de tijd hebt om de verdediging rustig af te breken. Ach ja, ik sta in ieder geval voorlopig bovenaan :P

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

supreme tweaker schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 23:34:
Zojuist mn eerste potje gespeeld in de competitie tegen Thrace Grumble, 1-0 gewonnen :).
2 minuten per helft is wel kort hoor! Een paar kansjes per helft, winnen is meer mazzel dan dat je de tijd hebt om de verdediging rustig af te breken. Ach ja, ik sta in ieder geval voorlopig bovenaan :P
Hehe, was fun inderdaad! :) Wel erg kort die 2 minuten inderdaad :P
Op een of andere manier had ik ook best veel lag tegen jou (geen invloed op mn spel trouwens), tegen Erikbobo met Lazio heb ik zojuist 0-0 gespeeld, was wel geheel lagloos.

Ach, voor een Fifa noob gaat het best redelijk :D
Maar om een of andere reden kan ik totaal NIET scoren, iemand tips? De keeper houdt er alles uit, en voorzetten van de zijkant mislukken altijd.. :S Gebruik WEL RB + B, voor de subtielere schoten op het doel overigens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:27
Amelandbor schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 21:51:
Ik had me aangemeld voor de competitie met psv alleen er was al iemand met die club dus heb de comp weer verlaten maar ik kan me nu niet meer aanmelden ;(

Dus misschien wil de beheerder me ff uitnodigen ;)
Ik heb mij ook aangemeld met PSV maar kan dat zo te zien niet wijzigen dus speel ik daar ook maar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supreme tweaker
Thrace Grumble schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 23:43:
[...]

Hehe, was fun inderdaad! :) Wel erg kort die 2 minuten inderdaad :P
Op een of andere manier had ik ook best veel lag tegen jou (geen invloed op mn spel trouwens), tegen Erikbobo met Lazio heb ik zojuist 0-0 gespeeld, was wel geheel lagloos.

Ach, voor een Fifa noob gaat het best redelijk :D
Maar om een of andere reden kan ik totaal NIET scoren, iemand tips? De keeper houdt er alles uit, en voorzetten van de zijkant mislukken altijd.. :S Gebruik WEL RB + B, voor de subtielere schoten op het doel overigens :)
Ye de source van mn lag heb ik gevonden >_> mn ma was haar flickr vol aan het gooien met fotos. Das dus verholpen. Op zich was de lag niet echt storend, fifa loopt dan gewoon iets langzamer, heb je de tijd om goed na te denken wat je gaat doen :P.

Gebruik trouwens LB om spelers vrij te laten lopen, scheelt een boel!

Edit: Inmiddels ook al 0-0 gespeeld tegen die andere PSVer, en nu 2-0 tegen Erikbobo. :)

[ Voor 4% gewijzigd door supreme tweaker op 14-10-2009 23:51 . Reden: gespeelde wedstrijden ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel een beetje zonde dat het maar 2 minuten per helft is, waarom niet gewoon 5 of 6?

@Kwiebus: Als het goed is stuurde je me vanavond een invite, maar ik zat net halverwege een online team play potje, vandaar dat ik niet kon accepten :)

Dat online team play is sowieso wel leuk. Aangezien iedereen als aasgieren de voorste posities pak neem ik maar ANY, maar dat speelt eigenlijk best leuk, je kan een beetje dirrigeren zo als het meezit. Alleen soms heb je van dit potten dat iedereen als een malloot met de bal naar voren gaat rennen, niet passt, constant buitenspel staat etc.
Ook nog 1 pot de strikerpositie weten te bemachten, begon wat stroef, maar uiteindelijk 4-2 met 4 goals van yours truly :p Maargoed genoeg FIFA voor nu

ediT: oh ja op een gegeven moment een pot met uberslechte medespelers, die na de 2e tegengoal de hele tijd eigen goals gingen proberen te maken. Ben trots op mezelf dat ik het uitgezeten heb en niet gequit ben :p

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2009 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supreme tweaker
Zo, nog even 2-0 tegen Thrace Grumble gespeeld (1 doelpunt door een keepersfoutje van hem, en ik ontsnapte aan een tegendoelpunt doordat een geweldige knal van Ruiz op de lat belandde), en 0-0 tegen die andere PSVer. Dan vind ik het wel weer mooi geweest voor vandaag!

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
Twee minuten is echt wel kort voor een halve wedstrijd, ik heb er nu twee gespeeld met twee keer 0-0 als uitslag. In de eerste wedstrijd moest ik wel een doorgebroken speler neerleggen wat mij op een rode kaart kwam te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supreme tweaker
kwiebus schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 00:12:
Twee minuten is echt wel kort voor een halve wedstrijd, ik heb er nu twee gespeeld met twee keer 0-0 als uitslag. In de eerste wedstrijd moest ik wel een doorgebroken speler neerleggen wat mij op een rode kaart kwam te staan.
Smeerlap, Toivonen was er door!
Maar inderdaad, in 2 minuten kan je geen echt representatieve uitslag krijgen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Hehe :) Dit is fun :) Ben het wel met jullie eens dat 2 mins eigenlijk wel veel te kort is,ook al verlies ik nu al ;)
Helaas tot nu toe alles in de compo wel verloren of gelijk gespeeld :(
Naja, als je maar fun hebt! :D Die knal van Ruiz was trouwens wel tof, ik schrok er zelf van ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Thrace Grumble op 15-10-2009 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
2 min is idd te kort , maarja tis een leuk begin. Net mijn eerste potje gewonnen en met een andere speler kreeg ik volgens mij geen verbinding. Nu lekker slapen , maar morgenaaf ben ik zeker weer online te vinden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
Beakzz schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 00:24:
Net mijn eerste potje gewonnen en met een andere speler kreeg ik volgens mij geen verbinding.
Die andere speler was ik. Ik heb een paar keer je uitnodiging geaccepteerd en jou ook een aantal keren uitgenodigd om te spelen maar op de één of andere manier lukte dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 14:18:
[...]
Jep, als je in je eentje verdedigt als ANY kan je altijd 2 spelers besturen, zet je met B druk met de speler die het dichts bij de bal is en kan je zelf met de geselecteerde speler andere spelers dekken.
Dit soort tactieken raad ik af, als ik tegen iemand speel die met 2 spelers druk zet.... daar maak ik echt gehakt van, je trekt zo heel je eigen defensie open.
Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 18:10:
Maus, als ik een stukje schrijf en het even naar jouw stuur kan jij het in de openingspost zetten?
Sure! Maar ik zag dat je 2 minuten per wedstrijd heb gedaan? Dat is wel echt te weinig, dit moet min. 4 zijn.
supreme tweaker schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 00:09:
Zo, nog even 2-0 tegen Thrace Grumble gespeeld
Ik zag morgen wel eens mee doen in de League >:)

Ik speel wel ook met PSV (veel PSV-ers hier,goeie zaak) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blij dat ik niet óók PSV heb gekozen dan, maar ik deel wel mee in het sentiment dat het een goede zaak is dat er zo veel fans zijn!

Ik ben denk ik helaas pas maandagavond weer beschikbaar om wat wedstrijdjes te spelen. Wat betreft die 2 minuten, misschien kunnen we deze comp relatief snel sluiten en afmaken en als soort van oefening gebruiken alvorens het echte werk (ca. 5 mins) begint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retonator
Dus als ik het goed begrijp kan je gewoon iemand uitnodigen voor een match uit de league?Hoe gaat dit precies in zijn werk?

Wel jammer dat er gister niemand was voor de club ben toe maar wat gaan spelen met vrienden, ook leuk ;).

2 mins is echt veel te kort voor een league wedstrijd kan dit nog veranderd worden?Misschien kan de league manager dit doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supreme tweaker
Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 00:35:
[...]

Dit soort tactieken raad ik af, als ik tegen iemand speel die met 2 spelers druk zet.... daar maak ik echt gehakt van, je trekt zo heel je eigen defensie open.

Niet geheel met je eens, het inderdaad dom om met 2 spelers in te stappen, want daarmee zet je een andere speler vrij. Het is alleen soms wel te zien waar de speler met de bal heen wil, en kan je dus die kant met je eigen mannetje dekken, terwijl je de bal onder druk laat zetten door een CPU speler.

[...]

Sure! Maar ik zag dat je 2 minuten per wedstrijd heb gedaan? Dat is wel echt te weinig, dit moet min. 4 zijn.

Ik denk dat 6 misschien het beste is, dat is Ranked quick match ook namelijk, en dat bevalt me prima, heb je tenminste kans om terug te komen in de wedstrijd, als je lafjes achterkomt, en ook kans om een heel verdedigende partij langzaam af te breken en los te peuteren

[...]

Ik zag morgen wel eens mee doen in de League >:)
Bring it.

Ik speel wel ook met PSV (veel PSV-ers hier,goeie zaak) ;)
Sowieso!

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Retonator schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 08:44:
2 mins is echt veel te kort voor een league wedstrijd kan dit nog veranderd worden?Misschien kan de league manager dit doen?
Het is 2 minuten per helft dus 4 per wedstrijd, alsnog kan ik er wel 3/4 minuten per helft van maken alleen dan moet of de competitie hersteld worden of de competitie afgemaakt worden. Er zijn nog niet veel resultaten en als iedereen er eens mee is dat hij kan worden hersteld doen we dat toch? Kunnen we gelijk even afspreken wie welke club neemt zodat er geen dubbele clubs zijn :) ( alhoewel iedereen psv wilt zijn volgens mij :P )
[...]
Niet met 2 spelers druk zetten, met een speler druk zetten via B en met de ander in de weg van de bal lopen zodat pasen moeilijk is.
[...]
2 minuten per helft, dus 4 per wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 09:22:
[...]

Het is 2 minuten per helft dus 4 per wedstrijd, alsnog kan ik er wel 3/4 minuten per helft van maken alleen dan moet of de competitie hersteld worden of de competitie afgemaakt worden. Er zijn nog niet veel resultaten en als iedereen er eens mee is dat hij kan worden hersteld doen we dat toch? Kunnen we gelijk even afspreken wie welke club neemt zodat er geen dubbele clubs zijn :) ( alhoewel iedereen psv wilt zijn volgens mij :P )
Reset maar.

Ik kies FC Twente tenzij er bezwaar is. Dan neem ik de Seattle Sounders FC. Love their shirts _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retonator
L1nt schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 09:37:
[...]

Reset maar.

Ik kies FC Twente tenzij er bezwaar is. Dan neem ik de Seattle Sounders FC. Love their shirts _/-\o_
Ja reset inderdaad maar, club maakt mij niet zoveel uit pak wel een 3 of 3,5 sterren team. Maar hoe werkt dat league gebeuren nou precies? Ik bedoel hoe nodig ik iemand uit voor een league match?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Hmmz...is er echt een groot bezwaar tegen dubbele clubs dan in de league? Ik zou toch wel errrrrug graag FC Twente willen, maar dat wil L1nt dus ook :P

Voor het uitnodigen van een match: Je kunt in een overzicht zien welke spelers in de league op dat moment online zijn, en of je nog 1 of 2 wedstrijden moet spelen tegen die persoon. Mits dat zo is, kan je de persoon direct uitnodigen voor een league duel.

In het overzicht staat ook 1 persoon met de kolom AD actief, iemand enig idee wat dit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Thrace Grumble schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 10:31:
Hmmz...is er echt een groot bezwaar tegen dubbele clubs dan in de league? Ik zou toch wel errrrrug graag FC Twente willen, maar dat wil L1nt dus ook :P
Ik kies anders Seattle wel. Tenzij men geen bezwaar heeft dat 1 club vaker voorkomt. Immers zijn er al zeker drie die PSV willen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retonator
Thrace Grumble schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 10:31:

Voor het uitnodigen van een match: Je kunt in een overzicht zien welke spelers in de league op dat moment online zijn, en of je nog 1 of 2 wedstrijden moet spelen tegen die persoon. Mits dat zo is, kan je de persoon direct uitnodigen voor een league duel.

In het overzicht staat ook 1 persoon met de kolom AD actief, iemand enig idee wat dit is?
Bij mij is dat LM en volgens mij is dat de League manager. Volgens mij is metsels de LM. bij club is er ook 1 met CM en dat is de club manager.

Bedankt voor de uitleg btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 06:43
Is ie al hersteld, dan zal ik me ff aanmelden met een andere club dan psv. Is wel zo leuk dat er wat verschillende ploegen in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja doe maar een Reset. 2 minuten is te weinig. Ik zal me straks aanmelden. Ik pak wel PSV, want dat is toch echt mijn clubje (zie avatar) :D

Ik ben niet tegen dubbele teams. Al is het natuurlijk wel wazig als er 6 psv-teams inzitten ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2009 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yay reset! Hoeveel mins per helft ga je zetten nu? Van mijn part gewoon net zo lang als online ranked play :)

Ik blijf wel bij Benfica dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal hem rond 2 uur resetten. Kan er nu niet bij, zit nu op mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 11:33:
Ja doe maar een Reset. 2 minuten is te weinig. Ik zal me straks aanmelden. Ik pak wel PSV, want dat is toch echt mijn clubje (zie avatar) :D

Ik ben niet tegen dubbele teams. Al is het natuurlijk wel wazig als er 6 psv-teams inzitten ;)
Hey Maus :P
Ik blijf je stalken met dezelfde vraag ;) Gister heb ik ff gekeken, maar ik was nog niet toegelaten in de Tweakers club. Komt mijn aanvraag wel goed aan, ik las namelijk dat iemand anders er ook moeite mee heeft om een aanvraag in te dienen. :)

En een reset is prima! Dan sta ik niet meer laatste ;) Ff iets meer tijd te nemen voor oefenen :D

[ Voor 7% gewijzigd door Thrace Grumble op 15-10-2009 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retonator
Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 11:50:
Yay reset! Hoeveel mins per helft ga je zetten nu? Van mijn part gewoon net zo lang als online ranked play :)

Ik blijf wel bij Benfica dan.
5-6 mins per helft is het leukste volgens mij. Had gister ook een potje van 3 mins per helft maar dat is echt niks krijg je een bal of 3-4 in de 16 per team per helft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hij is wel hersteld maar ik kan geen een instelling aanpassen laat staan de competitie verwijderen want er zijn teveel leden :?

Heb een nieuwe competitie aangemaakt genaamd Tweaker met het zelfde wachtwoord, got. Niet erg handig maar er was geen andere optie :s. Een speelhelft duurt hier 5 minuten en een wedstrijd dus 10 minuten :)

Ben zelf maar weer ajax geworden.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2009 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
Ik heb mijzelf ook bij deze nieuwe competitie aangemeld, nu met AZ in plaats van PSV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retonator
Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 13:57:
Hij is wel hersteld maar ik kan geen een instelling aanpassen laat staan de competitie verwijderen want er zijn teveel leden :?

Heb een nieuwe competitie aangemaakt genaamd Tweaker met het zelfde wachtwoord, got. Niet erg handig maar er was geen andere optie :s. Een speelhelft duurt hier 5 minuten en een wedstrijd dus 10 minuten :)

Ben zelf maar weer ajax geworden.
Oke prima, vanmiddag na het werk maar eens aanmelden ik kies wel weer een 3 of 3,5 sterren club als Utrecht of Groningen, mij boeit het namelijk helemaal niet waar mee ik speel als ik maar een beetje mee kan komen ;)

We hebben toch nog steeds de grens van 4 sterren?

[ Voor 3% gewijzigd door Retonator op 15-10-2009 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Retonator schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 14:22:
[...]

We hebben toch nog steeds de grens van 4 sterren?
Ja, heb net 2 wedstrijdjes gespeeld :) 10 minuten per wedstrijd is wel goed heb 2-0 verloren van Erikbobo en 1-0 gewonnen van Tommzazo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

wat is het limiet van teams? Heb je die op 32 gezet?

Kun je ook nog het ww wijzigen? Misschien kun je op een bepaald moment nieuwe toelatingen wijzigen want anders kun je nooit de competitie afsluiten omdat op t laatst er weer iemand bij komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
L1nt schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 15:13:
wat is het limiet van teams? Heb je die op 32 gezet?

Kun je ook nog het ww wijzigen? Misschien kun je op een bepaald moment nieuwe toelatingen wijzigen want anders kun je nooit de competitie afsluiten omdat op t laatst er weer iemand bij komt.
Limiet staat op 32 en kan het wachtwoord wijzigen :) Denk dat volgende week zondag mooie deadline is? Vanavond komt er in de openingspost stukje over de competitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 15:20:
[...]

Limiet staat op 32 en kan het wachtwoord wijzigen :) Denk dat volgende week zondag mooie deadline is? Vanavond komt er in de openingspost stukje over de competitie.
Volgende week zondag in de zin van 24e? :) Ik kan pas namelijk a.s. maandag weer online zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

kun je ook je team aanpassen?
Dus standaard tactiek. Welke spelers in de basis e.d.??

Of moet ik eerst offline de boel aanpassen? Vind het beetje lullig om eerst uitgebreid mijn opstelling aan te passen terwijl mijn tegenstander zit te wachten

/edit
Deadline van volgende week(24e) lijkt met ok.
Wijzig je het wachtwoord en meld het niet, kan er ook niemand meer bij komen. Einde van de competitie gooi je hem weer los voor een week ofzo.

/edit2: @Hieronder: 30 secs vind ik te weinig. Wil geen haast-werkje

[ Voor 35% gewijzigd door Player1S op 15-10-2009 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

L1nt schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 15:29:
kun je ook je team aanpassen?
Dus standaard tactiek. Welke spelers in de basis e.d.??

Of moet ik eerst offline de boel aanpassen? Vind het beetje lullig om eerst uitgebreid mijn opstelling aan te passen terwijl mijn tegenstander zit te wachten
Dit kan, heb je 30s oid voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supreme tweaker
Als ik het goed begrijp moet ik de huide league leaven, en eentje met dezelfde naam joinen?
edit: Ah ik zie het, zojuist gejoined met Bolton Wanderers, voor wat engelse spirit. Dan is er in ieder geval een PSV minder, het lijkt me wel een nobel streven om zo veel mogelijk dubbele teams te vermijden.

[ Voor 53% gewijzigd door supreme tweaker op 15-10-2009 17:10 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retonator
Ik heb lazio gepakt. Speelde net tegen die gast met amerikaanse live maar die heeft wel wat last van lag volgens mij. Wackleton dat was het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supreme tweaker
Retonator schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 17:16:
Ik heb lazio gepakt. Speelde net tegen die gast met amerikaanse live maar die heeft wel wat last van lag volgens mij. Wackleton dat was het
Ik had nergens last van, pings zijn normaal atm, dus ik weet het allemaal ook niet. Speel nu een potje volledig lagloos

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retonator
supreme tweaker schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 17:22:
[...]

Ik had nergens last van, pings zijn normaal atm, dus ik weet het allemaal ook niet. Speel nu een potje volledig lagloos
Ow dat was jij ;). Na goed ik weet niet waar het aan ligt misschien mijn eigen verbinding kan ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thrace Grumble schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 12:31:
[...]
Hey Maus :P
Ik blijf je stalken met dezelfde vraag ;)
Oh sorry, overheen gekeken denk ik :) . Ik zal je aanvraag meteen accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Zo ik ben ook weer aanwezig met Sunderland. Mooie wijziging want nu kunnen er echte wedstrijden komen. Verwacht me ergens onder in de league, want ik kan leuk passen en redelijke schieten , maar begin nu pas tricks enz te leren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retonator
offtopic:
Maus ik heb even mijn xbox gechecked en volgens mij staan alle poorten open etc.. Heb gister ook wat potjes gespeeld tegen mensen die mij invite en heb gister ook zelf iemand geinvite, misschien waren we wat dingen door elkaar aan het doen waardoor het niet goed ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het ligt aan mij, mijn xbox staat ineens op strickt, ben het nu aan het fixen.

edit: gefixed.

Ik heb ook weer mensen ge-accepteerd bij GoT Club. Zijn er nu al aardig veel (26). Ik kan ook niet verifiëren of het ook allemaal tweakers zijn, of willekeurige mensen die via een zoekfunctie ofzo er op komen.

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2009 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yo,

Ik wil ook graag meedoen, ik heb me speciaal aangemeld op dit forum, is het zo dat je 1 speler bent of mag iedereen een club uitzoeken en samen in een competitie spelen? hoe zit dat? Want iedereen kiest nu zijn/haar eigen clubje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

ik heb me aangemeld met Celtic dus Thrace Grumble mag Twente kiezen.

straks een paar potjes spelen lijkt me zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voeg me toe op xbox360, gamertag: aightZz

het is dus verplicht om een club te kiezne tusssen 3.5 / 4 sterren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

L1nt schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 19:28:
ik heb me aangemeld met Celtic dus Thrace Grumble mag Twente kiezen.

straks een paar potjes spelen lijkt me zo.
W00t, thanks L1nt! :) Vind je het niet een probleem om met Celtic te spelen? :) If not, dan ga ik idd voor FCT! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
kom mensen, het is 20:00 :)

GoT club zit wel bijna vol . Ik denk dat 30 het max. is, omdat er maar 3 match rooms zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retonator
Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 19:37:
Voeg me toe op xbox360, gamertag: aightZz

Nou het zou leuk zijn als iedereen een clubje onder de 4 neemt en de wat betere mensen wat lager maar je bent nergens toe verplicht.

Verder denk ik dat 30 mensen max wel leuk is. Over een tijdje weet je toch wel wie er actief is en wie niet en dan kan je de rest kicken ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 20:06:
kom mensen, het is 20:00 :)

GoT club zit wel bijna vol . Ik denk dat 30 het max. is, omdat er maar 3 match rooms zijn.
kan je me adden in die club? gamertag: aightZz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 19:37:

Onder de 4 sterren ja :) Dat neemt iedereen en is dus wel zo leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 20:21:
[...]

Onder de 4 sterren ja :) Dat neemt iedereen en is dus wel zo leuk.
waar kan ik een club kiezen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galileo84
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 00:59
Wow, het is opeens zo druk bij onze club dat we wel twee teams kunnen vullen! Wel weer twee mooie potten gespeeld! Zat nog even na te genieten van mn man of the match stats net maar dat duurde iets te lang aangezien de room al weer vol was;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:00

BM

Moderator Spielerij
Heb me net ook even aangemeld :) Gamertag is BurningMetal
Zal niet heeeel vaak mee kunnen spelen, maar zo nu en dan een potje lijkt me wel leuk :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Galileo84 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 21:36:
Wow, het is opeens zo druk bij onze club dat we wel twee teams kunnen vullen! Wel weer twee mooie potten gespeeld! Zat nog even na te genieten van mn man of the match stats net maar dat duurde iets te lang aangezien de room al weer vol was;)
haha, ja had ik ook. Paar mooie potjes.
Jammer van dat verlies tegen Chelsea maar de rest was super gespeelt.
Had paar mooie voorzetten en uit mijn corner werd gescoort 8)
Helaas zelf niet kunnen scoren.

Toen ie vol zat maar ff potje tegen Calabaroon (??) gedaan in de league. 0-0. Hij was wel beter maar kon de 0 houden. Scoren zat er echter niet in. Volgens mij heb ik geen kans gehad :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Niet heel handig trouwens dat je bij Online Clubs niet makkelijk ziet wie beschikbaar is voor een wedstrijd. Je ziet alleen wie er online is, maar niet of ze aan het gamen zijn ofzo.
Niemand wil tegen mij spelen ;(

[ Voor 10% gewijzigd door BM op 15-10-2009 22:19 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
Als je een speler die online is selecteert en dan gamer card kiest dan kan je zien waar hij op dat moment mee bezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ja, dat had ik gezien, maar had handiger geweest als er een status in de lobby zou zitten oid.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
Wat ben ik toch slecht in kansen verzilveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
kwiebus schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 22:44:
Wat ben ik toch slecht in kansen verzilveren.
Heb ik net tegen jou gespeeld? :P Had dan iig wel een gelijkspel mogen zijn ja.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
BM schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 22:47:
[...]

Heb ik net tegen jou gespeeld? :P Had dan iig wel een gelijkspel mogen zijn ja.
Ja, een paar keer praktisch alleen op de keeper af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
kwiebus schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 22:55:
[...]

Ja, een paar keer praktisch alleen op de keeper af.
Geeft 2 dingen aan.
Jij moet leren afronden (ik ook trouwens), en ik moet leren verdedigen :+ Je kwam er af en toe wel erg makkelijk doorheen lopen. Maar was wel leuk :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 20:28:
[...]

waar kan ik een club kiezen dan?
Als je de club hebt gevonden ( Tweaker ) en erin gaat ( wachtwoord is got ) kan je de club kiezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
Ik merk wel dat wanneer je met ANY speelt en je niet alleen de achterste linie maar daarnaast ook middenvelders moet bedienen dat het moeilijk is om het overzicht te bewaren. Op het moment dat je een middenvelder aan het controleren bent dan zie je niet meer zo snel waar je eigen verdedigers en de aanvallers van de tegenstander staan. Bij balverlies sta je dan al snel verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

kwiebus schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 23:47:
Ik merk wel dat wanneer je met ANY speelt en je niet alleen de achterste linie maar daarnaast ook middenvelders moet bedienen dat het moeilijk is om het overzicht te bewaren. Op het moment dat je een middenvelder aan het controleren bent dan zie je niet meer zo snel waar je eigen verdedigers en de aanvallers van de tegenstander staan. Bij balverlies sta je dan al snel verkeerd.
Wat betreft dit:
Ik heb zelf nog niet mee kunnen spelen helaas in de club-mode, maar is het altijd zo dat je de speler 'over-the-shoulder' bestuurt? Is het ook mogelijk om een standaard view te krijgen als je ANY speelt (zoals je ook league matches speelt dus)? Dan heb je namelijk veel meer overzicht, wat handig is bij de ANY rol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Bij settings kun je de BaP camera instellen op Tele.
Vervolgens kun je ingame op de back knop drukken om te switchen tussen bal volgen en jou speler volgen.

Persoonlijk volg ik de bal. Echter als LAM of LW komt het wel eens voor dat ik mijzelf kwijt raak en buiten de lijnen loop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

L1nt schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 09:42:
Bij settings kun je de BaP camera instellen op Tele.
Vervolgens kun je ingame op de back knop drukken om te switchen tussen bal volgen en jou speler volgen.

Persoonlijk volg ik de bal. Echter als LAM of LW komt het wel eens voor dat ik mijzelf kwijt raak en buiten de lijnen loop.
Ok, super, persoonlijk vind ik het 'over-the-shoulder' niet echt duidelijk :) Denk dat veel mensen dit probleem hebben, lijkt me veel makkelijker/overzichterlijker als je het isometrische gebruikt, zoals de wedstrijden op TV :)
Goed om te lezen dat dit wel mogelijk is dus! (tenminste, als ik het duidelijk heb uitgelegd/gevraagd)

Die andere (default) view heet toevallig dynamic view?

[ Voor 5% gewijzigd door Thrace Grumble op 16-10-2009 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retonator
Galileo84 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 21:36:
Klopt en opzich begint het ook wel te lopen qua verdediging en middenveld. de keer dat we met 5-1 ofzo verloren was tegen een team meet iets van 2200 punten ofzo, dus dat was niet echt een schande. Wat ik wel zag in die pot was dat zei met 4-5 mensen in de spits liepen dit zou moeten betekenen dat er veel ruimte is in het middenveld en/of achterin, wij zouden dus in zo;n situatie veel meer op de snelle counter moeten spelen en snel uitbreken met vleugel spelers.

Verder vond in het fijn om te verdedigen samen met Billy hij LCB en ik RCB, vanavond weer eens wat potjes op het middenveld spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, was leuk en druk.
Centraal achterin beviel me wel, beter dan back in ieder geval :s

Natuurlijk wil je ook middenvelder en spits zijn (zoals iedereen), maar zag wat spelers rondlopen die toch 3x zo goed zijn, dus had er gelijk vrede mee ;). Wat me opviel is dat ik nog steeds Fifa speel zonder 'trucjes' en passeerbewegingen, nooit echt in verdiept, vond ze altijd maar nutteloos. Heb nu echter gezien dat je daadwerkelijk mensen voorbij kan komen.
Iemand een GOED filmpje of een tutorial (tekst mag ook, handiger nog zelfs, of plaatjes) hoe die passeerbewegingen in zijn werk gaan, want van die ingame tutorial werd ik niet veel wijzer. Hoef zomaar 2 passeerbewegingen echt te kennen, die supertrucs heb ik geen geduld voor. Maar mannetje voorbij spelen is toch wel handig. Vroeger bij PES6 gebruikte ik altijd de 'schiet-en-breek-af-met-passknop-kapbeweging die simpel en effectief was. Suggesties iemand? (voor de hand liggende filmpjes (ingame, 'bovenaan' youtube enz) heb ik uiteraard al bekeken, en werd er niet wijzer van).

Terwijl ik dit type besef ik me dat ik me nooit echt Echt heb verdiept in de bewegingen in het boekje... Eerst dat binnenkort maar eens doen voordat ik hier een lulverhaal plemp ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 11:14:
Vroeger bij PES6 gebruikte ik altijd de 'schiet-en-breek-af-met-passknop-kapbeweging die simpel en effectief was.
Die werkt in Fifa ook ;) Schieten met B, en direct daarna op A is een fake-shot. Idem met X, gevolgt door A, wat een fake-pass oplevert.

Xbox

Pagina: 1 2 ... 16 Laatste