Gisteravond ook mijn eerste goal mogen maken......Puur mazzel natuurlijk, bal op de rug geschoten gekregen, keeper duikt al in de hoek en hoefde de bal alleen nog maar in te pissen. Maar dat zijn we volgende week vergeten en dan staat er dus in ieder geval een 1-tje achter mijn naam
Bij Corners en vrije trappen wordt ik meestal voorin gezet op de middenstip....logisch met mijn 1,96m. Maar ik heb problemen met het afmaken. Ik KOP namelijk alles over of naast. Hoorde van 1 van jullie dat ik 2 keer de X moest gebruiken.....maar dat leverde mij meteen een gele kaart op (waar rood niet had misstaan). Iemand een tip voor de perfecte kopbal?
Verder hoorde ik dat iedereen speelt met het TELE camera standpunt. Nu begrijp ik ook waarom er toch heel veel ballen door het midden gaan ipv over de vleugels. Ik speel op het standaard camera standpunt (PRO) en loop als LM of RM met het krijt aan mijn schoenen (dus tegen de lijn aan, en soms erover) zo vrij als een vogeltje. Na het camera standpunt op TELE te hebben gezet was ik erg aan het zoeken waar ik stond want dan volgt het spel de bal ipv de speler.
Wel gisteren een perfecte hoge voorzet afgeleverd vanaf links (Achievment "Good friend" mee behaald) op Camera standpunt TELE.
Graag jullie mening welk camera standpunt het beste is? TELE is natuurlijk vertrouwd, maar PRO geeft meer overzicht. Gisteravond speelden we bijvoorbeeld tegen een team zonder LM, RM of LVM en RVM. Hierdoor werden we op het middenveld overlopen omdat we in de minderheid waren met de RCM en LCM. Dit zie je naar mijn idee beter met het PRO standpunt.
[
Voor 10% gewijzigd door
i-dj op 20-10-2009 15:17
]