Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BM schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 11:25:
[...]
Die werkt in Fifa ook ;) Schieten met B, en direct daarna op A is een fake-shot. Idem met X, gevolgt door A, wat een fake-pass oplevert.
En werkt 'ie in de zin van: kom je er een speler mee voorbij? Of de keeper?
(nog nooit de keeper uitgespeeld trouwens...)

Oja nog een 'oproep' : Ik vind het altijd erg leuk om doelpunten gemaakt door andere spelers hier te zien! Dus issie mooi, uploaden en hup in het FIFA topic! (als je daar zin in hebt dan natuurlijk ;))
En dan juist niet van die vreemde goals, voorzet waait erin enz. Ik wil ook wel eens zien dat iemand de keeper mooi voorbij speelt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 11:14:
(voor de hand liggende filmpjes (ingame, 'bovenaan' youtube enz) heb ik uiteraard al bekeken, en werd er niet wijzer van).
En toch raad ik je dit you-tube filmpje aan: ;)
http://www.youtube.com/watch?v=KOnrUUmzBYw

Ik heb alle moves geleerd van dat filmpje (en van de knoppen lijst in het menu). Je oefent die dingen gewoon in de Arena, en bij fifa 10 kan je het zelfs in een oefen-wedstrijd oefenen).

Skill moves zijn idd zeer nuttig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 01:08

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Dit zijn wel de skillmoves uit FIFA 09 ;) Zijn ze hetzelfde qua controls voor FIFA 10?

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unrealchipie
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-08 18:37
Is er nog een (basis)plekje over in de club? Zal me vanavond even aanmelden, hopelijk hoef ik niet op de bank te zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thrace Grumble schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 11:58:
[...]

Dit zijn wel de skillmoves uit FIFA 09 ;) Zijn ze hetzelfde qua controls voor FIFA 10?
De moves van fifa 09 zijn precies het zelfde als van fifa 10 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retonator
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-08 12:07
unrealchipie schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 12:02:
Is er nog een (basis)plekje over in de club? Zal me vanavond even aanmelden, hopelijk hoef ik niet op de bank te zitten ;)
Je kan je zoiezo nog wel aanmelden volgens mij. Al was het gister ook al aardig druk maar dat zou betekenen dat we gewoon gaan splitsen over 2 match rooms heen. Misschien dat we straks nog een echte selectie gaan krijgen ;), als we ooit aan regional en national league's willen gaan mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 12:10:
[...]

De moves van fifa 09 zijn precies het zelfde als van fifa 10 ;)
Jep, en je hebt ook nog een paar nieuwe.

Voor de nieuwe trucs van fifa 10: http://www.youtube.com/wa...eature=player_profilepage

Ik ben nu een weekendje weg en ben zondagavond pas terug :) Tot die tijd niet online op de xbox dus.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2009 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi om te zien dat er zo veel animo is :) Hopelijk blijft iedereen de komende tijd actief zodat er altijd wel mensen beschikbaar zijn. Heb wel weer zin om wat potjes te doen, maar dat zal na het weekend pas worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retonator
Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:58:
Mooi om te zien dat er zo veel animo is :) Hopelijk blijft iedereen de komende tijd actief zodat er altijd wel mensen beschikbaar zijn. Heb wel weer zin om wat potjes te doen, maar dat zal na het weekend pas worden
Dat hoop ik ook, maar de ervaring leert is dat je meestal een piek hebt in het begin en dat het dan wat afzwakt. De kunst is om het leuk en gezellig te houden zodat veel mensen terug blijven komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Retonator schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:16:
[...]

Dat hoop ik ook, maar de ervaring leert is dat je meestal een piek hebt in het begin en dat het dan wat afzwakt. De kunst is om het leuk en gezellig te houden zodat veel mensen terug blijven komen.
en ook kans krijgen om te spelen, want ik zat gistere echt 30 min te wachten totdat ik aan de beurt kwam maar vervolgens gaan anderen in een ander kleedkamer en zette ze er meteen een slotje op :s Ik ben ook nieuw inde game en wil ook wat aan spelen toe komen met jullie, als het toch om de fun gaat waarom niet> ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:42

Player1S

Probably out in the dark

Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:38:
[...]

en ook kans krijgen om te spelen, want ik zat gistere echt 30 min te wachten totdat ik aan de beurt kwam maar vervolgens gaan anderen in een ander kleedkamer en zette ze er meteen een slotje op :s Ik ben ook nieuw inde game en wil ook wat aan spelen toe komen met jullie, als het toch om de fun gaat waarom niet> ;)
Waarschijnlijk was jij die jongen die in kleedkamer 1 zat als Captain. Je deed echter niks en we kregen ook geen reactie van je. Vandaar dat we vertrokken.

Als je captain bent (de eerste die in de kleedkamer komt) moet je met je linker stick even naar links waar je wat opties kunt bewerken en oa een wedstrijd kunt starten.
Zelf probeer ik te vermijden dat ik de captain ben.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Start post is aangepast met een aanvulling van Matsetst voor de Tweakers League.

Ik merk dat ik nogal veel problemen heb met het connecten. Gisteren lukte het niet, toen was het logisch, toen stond m`n xbox op strickt. Nu lukt het weer niet tegen Calabarboon, maar nu staat mijn xbox op open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retonator
Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:38:
[...]

Ik denk dat hier dan iets mis is gegaan is je gamertag MW... of zoiets?We waren inderdaad aan het wachten tot de game gestart werd. Ook kunnen we geen slotje op de game room zetten maar als er 10 zijn dan kan je er gewoon niet meer bij.

Misschien is het in het vervolg handig om ff met zijn alle in de kleedkamer te wachten en dan afspreken dat we met een deel in de ene room gaan en een deel in de andere. zodat er niet 10 in room 1 zitten en er 2 zitten te wachten, beter kunnen we dan 6, 6 doen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retonator
Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 17:13:
Start post is aangepast met een aanvulling van Matsetst voor de Tweakers League.

Ik merk dat ik nogal veel problemen heb met het connecten. Gisteren lukte het niet, toen was het logisch, toen stond m`n xbox op strickt. Nu lukt het weer niet tegen Calabarboon, maar nu staat mijn xbox op open.
Bedoel je met open dat je je poorten hebt gemapped?, als je je connection test is dan alles tot en met LIVE groen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb het over de poorten. Alles is nu groen (hij staat op open). Gisteren stond hij op strickt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

tegen Calababoon lukte het mij gister ook niet, tegen anderen wel. probleem ligt dus bij hem :)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retonator
Thrace Grumble schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 17:29:
tegen Calababoon lukte het mij gister ook niet, tegen anderen wel. probleem ligt dus bij hem :)
Dat kan natuurlijk ook nog ;). Waardoor maus denkt dat het wel "weer" aan hem zal liggen ;). Vanavond ook maar eens wat potjes uit de league spelen, en natuurlijk weer knallen met de club.

Ik kapte er rond 21:45 mee ofzo zijn jullie daarna nog lang door gegaan en zo ja wat waren de resultaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
We zijn nog even door gegaan. Dat ging best goed. Ook was calarbaboon er toen bij, dat scheelt met de verdediging. (resultaten moet je zelf even kijken, kan je zien bij my club, weet ze zo niet meer)
--

Als meer mensen dat probleem ervaren, dan zal het aan de settings liggen van calabarboon. Hij stuurde net dat hij het ging nakijken, hij is al even weg, dus ik denk dat hij het probleem heeft geconstateerd, en het aan het fiksen is.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2009 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:48
Ik heb de xbox nu als DMZ host ingesteld staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
GoT Club Update: Team zit nu op 29!! spelers.

GoT League Update: Iedereen even checken of z`n xbox op 'open' staat.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2009 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:29
Thrace Grumble schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 17:29:
Hier precies hetzelfde bij hem. Nu heb ik zelfs met alle poorten open en upnp open nog steeds moderate dus af en toe kan het ook aan mij liggen. Krijg het niet voor elkaar dus binnenkort maar eens die Fritzbox eruit smijten.

offtopic:
Nog tips voor een goed wireles router die perfect werkt met xboxlive ? of is alles met Dmz aan te raden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Retonator schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 17:15:
[...]

Ik denk dat hier dan iets mis is gegaan is je gamertag MW... of zoiets?We waren inderdaad aan het wachten tot de game gestart werd. Ook kunnen we geen slotje op de game room zetten maar als er 10 zijn dan kan je er gewoon niet meer bij.

Misschien is het in het vervolg handig om ff met zijn alle in de kleedkamer te wachten en dan afspreken dat we met een deel in de ene room gaan en een deel in de andere. zodat er niet 10 in room 1 zitten en er 2 zitten te wachten, beter kunnen we dan 6, 6 doen ofzo.
Ik geen captain, en als ik dat was sorry, ben een nieuwe in dit game dus weet niet zoveel. Bovendien was mijn nickname: aightZz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retonator
Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 19:39:
[...]

Ik geen captain, en als ik dat was sorry, ben een nieuwe in dit game dus weet niet zoveel. Bovendien was mijn nickname: aightZz
Geen probleem, maar jij was het niet. Maakt ook niet zo heel veel uit hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan mij ook alvast bij de Tweakers competitie bijschrijven in de startpost met team SL Benfica, ik meld me zondagavond (opnieuw) aan :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2009 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 23:37:
Je kan mij ook alvast bij de Tweakers competitie bijschrijven in de startpost met team SL Benfica, ik meld me zondagavond (opnieuw) aan :)
Idem hier: heb me aangemeld voor de competitie met FC Twente (dank aan L1nt!!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retonator
Best lekker gespeeld gister. Je ziet alleen al wel dat er niet veel gerouleerd wordt qua positie ;). Iedereen wil toch een beetje zijn eigen "plekje". De keren dat we verloren was het vooral tegen hele snelle poppetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
Retonator schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 11:33:
Best lekker gespeeld gister. Je ziet alleen al wel dat er niet veel gerouleerd wordt qua positie ;). Iedereen wil toch een beetje zijn eigen "plekje". De keren dat we verloren was het vooral tegen hele snelle poppetjes.
Dat waren volgens mij niet alleen hele snelle poppetjes maar er zaten ook flinke reuzen bij en dan ook nog poppetjes met onwaarschijnlijke afstandschoten en vrije trappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat ging echt helemaal nergens meer over. Die schoten ff van 40 meter een bal erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Verwijderd schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 12:15:
Dat ging echt helemaal nergens meer over. Die schoten ff van 40 meter een bal erin.
Net zo nog gescoort tegen BurningMEtal!
Sorry mate....1-1 was terechter geweest. Jammer van die fout van de keeper.
Ook sorry dat ik ff de boel stil legte. Kreeg last van lag en bedacht me dat ik nog aan het downloaden was :o

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:00

BM

Moderator Spielerij
Net potje tegen L1nt gespeeld. Helaas verloren, maar hoe.... keeper deed to-taal niks op een schot van een meter of 35. Ja, duiken toen ie al zowat in doel lag. Kwam er later ook niet meer doorheen, helaas :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie wilt tegen mij 1 tegen 1? ik wil me skills testen. voeg em toe, gamertag: aightZz

Laat me weten op dit forum dat je derb ent (op xbox) ik refresh om de 2 min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Aaah man ..echt af en toe met dit spel !! net mijn laatste controller uiteen laten spatten tegen de muur. Gooit die keeper ineens een hele andere kant op uit en kwas gelijk de weg kwijt.

Daarna lukte gelijk niks meer (lag aan mij ;) en verloor ik weer eens. Volgens mij ben ik niet geschikt voor online spelen, want het wordt een dure hobby zo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:50
oh ik zie dit topic nu pas.....

had wel al de league gejoined maar had de regel van 4 sterren niet gezien (was gejoined met aston villa 4,5 sterren) zal later leaven en opnieuw proberen te joinen met een 4 sterren team.)

Ik moet zeggen dat ik het club gebeuren wel het leukste aspect vind van fifa 10 tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Vanaaf zal ik dan eindelijk eens weer online zijn voor een aantal potjes in de league, en misschien ben ik zelfs wel op tijd voor de Club! :) Leeft de league nog een beetje, of speelt niemand meer echt wedstrijden 's avonds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirDarkAngel
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-09 10:03
Ik kan heel de club niet vinden. Kijk ik er nu overheen, doe ik wat fout.. of ????

De league wel gewonnen. 1 Wedstrijd gespeeld, onterecht gewonnen, maarja dat is voetbal toch }:O

Wilde altijd al iets over computers weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zo meteen weer wat clubwedstrijdjes spelen? :) Zit al in de kleedkamer :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er over ca. een kwartiertje ook bij :) Als ik ineens niks meer doe ben ik als een gek mn batterijen wisselen trouwens, dat gaat zeer bijna fout hehe

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2009 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben er denk iets na 20:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:33
Hoi,

Ik heb me ook toegevoegd aan de competitie, met Fenerbache (4 sterren)
Ik ben nu online, dus wie een potje online wil, leuk.
Gamertag: ReneMNL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
Iemand heeft de stekker eruit getrokken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirDarkAngel
kwiebus schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 21:47:
Iemand heeft de stekker eruit getrokken?
Ziet er wel naar uit ja ;)

edit: Kan iemand tijdens deze downtime uitleggen hoe ik de club kan joinen. Zie bij andere mensen wel staan dat ze er lid van zijn, maar als ik de club zoek is deze onvindbaar. :(

[ Voor 33% gewijzigd door SirDarkAngel op 19-10-2009 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
SirDarkAngel schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 21:48:
[...]

Ziet er wel naar uit ja ;)

edit: Kan iemand tijdens deze downtime uitleggen hoe ik de club kan joinen. Zie bij andere mensen wel staan dat ze er lid van zijn, maar als ik de club zoek is deze onvindbaar. :(
Voor de pro gewoon naar tweakers zoeken met got als pass en ff op nederlands zetten bij de zoek opties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een geweldige sessie was dat vanavond :) Dank allen voor het speelplezier! Laatste wedstrijd begon een beetje gaar voor mij, verloor ineens alle kopduels en liet me makkelijk uitspelen, maar dat kwam uiteindelijk weer goed en toch verdiend gewonnen :)

edit: ook heel wat verdedigende accomplishments geunlocked op deze manier :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2009 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen, het was erg leuk deze avond! We hebben goed gespeeld en ook nog eens vaak gescoord. Alleen zijn er nog wat puntjes van verbetering. Als we in de buurt van het goal zijn denkt iedereen gelijk aan schieten, erg normaal, maar ik denk dat als we dan gaan pasen en het slim uitspelen dat wij 9 van de 10x zullen gaan scoren. En ook is het heel handig als de Centrale Middenvelder gewoon in het midden blijven en niet op de 16 gaan staan, zo kunnen terugvallende ballen altijd worden opgevangen door de CM en die kunnen dan de gaten zoeken om de perfecte steekpass of pass af te leveren :). Voor de rest vind ik dat de verdediging staat als een huis! Vooral Sjagga vond ik erg goed spelen als de verdediging. Dus de enige dingen waarvan ik persoonlijk vind dat die beter kunnen zijn:

- Meer pasen in de buurt van het goal, niet meteen zelf schieten.
- Centrale middenvelder op de helft van 1 helft blijven, zo kunnen afvallende ballen makkelijker worden opgeraapt en kunnen er mooie passen vanuit komen.

Vond het erg goed gaan vandaag ! ;)

Tommzazo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zelfs mijn eerste doelpunt(en) voor Tweakers FC mogen verwelkomen! :P

/Billy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 13:48
Sinds gisteren heb ik ook FIFA. Zal me vanavond even aanmelden..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirDarkAngel
Beakzz schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 23:21:
[...]

Voor de pro gewoon naar tweakers zoeken met got als pass en ff op nederlands zetten bij de zoek opties
En dan zegt die dat er geen resultaten zijn. Met de league gaat dat wel goed, maar het lijkt wel of jullie je verstopt hebben bij pro.

Kan zijn dat er problemen zijn met FIFA, kon gisteren ook geen pro ranked matches spelen tot de server ermee stopte. Daarna werkte het gewoon. Dus misschien dat het vanaaf wel werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 19:40
Gister ook mijn eerste wedstrijd mee gespeelt (ben raptorNL81, misschien ff aanpassen).
Xbox weer terug na een weekje Duitsland (rrod)

Zal mij vanavond ook aanmelden voor de competitie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Ging erg goed inderdaad!
Maus betrapte me er een keer op dat ik als LM te ver naar voren stond, had hij wel gelijk in. Voorzover ik zelf aanvoel, ging het daarna qua positiespel met mij als LM voor mij stukken beter :)

Alleen jammer dat ik het laatste potje als ANY zo ontzettend slecht was :( Nog best lastig, ANY zijn met maar 5 echte spelers, je hebt zo'n beetje de COMPLETE verdediging als taak ;)

Was wel blij dat ik toch 2x heb gescoord op de hele avond :P Zou graag ook een keer spits of gewoon iets verder naar voren spelen willen proberen, mits dit geen probleem is uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 01:37:
Vooral Sjagga vond ik erg goed spelen als de verdediging. Dus de enige dingen waarvan ik persoonlijk vind dat die beter kunnen zijn:

- Meer pasen in de buurt van het goal, niet meteen zelf schieten.
- Centrale middenvelder op de helft van 1 helft blijven, zo kunnen afvallende ballen makkelijker worden opgeraapt en kunnen er mooie passen vanuit komen.

Vond het erg goed gaan vandaag ! ;)

Tommzazo
Aw dank je! Al had ik ook nog wel hier en daar de nodige foutjes (en tegen sommige teams had ik wat eerder jockey moeten gaan gebruiken), maar ik moet zeggen dat ik het ook wel leuk vind om ANY te pakken :)

En wat je zegt over passen bij kansen; helemaal mee eens. Aangezien ik bijna nooit mee deed aan de aanval kon ik goed kijken waar iedereen stond, en een balletje opzij om de keeper te omspelen was in 75% van de gevallen mogelijk. Maargoed, we scoorden nu ook al zat 8)

edit: waar ik me wel een beetje aan begin te storen is dat gezever van de commentatoren over de celebrations. ELKE goal weer dat gelul erover :/

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2009 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er werd gisteren erg goed gespeelt! We maakte het iedereen lastig, zelfs de betere teams(met veel meer punten), hadden moeite met ons. Het top-punt was een 0-2 achterstand ombuigen naar een 6-3 overwinning. Erg netjes! Ook ben ik het eens met het afleggen. Voor m`n gevoel doe ik dat opzich al wel redelijk vaak(heb 22 assits ofzo).

Ik denk dat ik niemand meer kan accepteren bij de GoT club, omdat er al 30 man inzit. Zal dat zo nog even nakijken.

edit: Volgens mij kunnen er tot 50 man in de club.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2009 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes tot 50.

Overigens hadden jullie gisteren wel een paar koningsgoals, ik herinner me er nog een van een meter of 25-30? O_o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja het ging gisteravond wel lekker, elke wedstrijd sowieso meerdere keren gescoord :) En ook vaak de 0 gehouden.
Speelde eerst als RCM wat me wel beviel, beetje aanspeelbaar blijven en ballen onderscheppen, daarna nog 4/5 wedstrijdjes RS gespeeld wat ook wel lekker ging :D Ook nog een vrije trap gescoord vanaf ongeveer 28 meter.

Misschien is het handig om vrije trap specialisten te hebben? Als je de vrije trap krijgt en je weet dat je er geen bal van bakt is het misschien verstandiger is om iemand anders hem te laten nemen. Vind zelf dat ik wel aardig ben in vrije trappen, als je een situatie hebt als in dit filmpje http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/10641128 of http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/10318273 zit hij er eigenlijk altijd in.

De wedstrijd dat we terug kwamen van 2-0 was zeker mooi ja :) jammer dat we dat niet konden herhalen in de laatste wedstrijd waar als we scoorden de tegenstanders vanuit de aftrap gelijk wisten te scoren door telkens de zelfde actie.

Mijn bijnaam is trouwens Vol gas :p Dan weet je dat ik dat ben.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2009 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat jij wel onze vrije trap specialist kan zijn. Je bent de enige de ze scoort, of iig op de doel schiet. Er is nog wel iemand anders geweest die een magische vrije trap erin had geschoten, maar wie dat was, blijft een mysterie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was het in ieder geval NIET (ben waardeloos met die dingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retonator
Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 13:05:
Er werd gisteren erg goed gespeelt! We maakte het iedereen lastig, zelfs de betere teams(met veel meer punten), hadden moeite met ons. Het top-punt was een 0-2 achterstand ombuigen naar een 6-3 overwinning. Erg netjes! Ook ben ik het eens met het afleggen. Voor m`n gevoel doe ik dat opzich al wel redelijk vaak(heb 22 assits ofzo).

Ik denk dat ik niemand meer kan accepteren bij de GoT club, omdat er al 30 man inzit. Zal dat zo nog even nakijken.

edit: Volgens mij kunnen er tot 50 man in de club.
Pfff weer moeten missen :(. Hopelijk morgen weer wat potjes mee ballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, laat vrije trappen lekker random staan, krijgt iedereen zo z'n pleziertje.
heb nu bijna alle wedstrijden centraal achterin gestaan, ook niet altijd leuk. Gister 2x centraal middenveld 'gegapt' en dat ging gewoon heel goed (ook gescoord (met afstandsschot)). Dus als we de mensen voorin (waarschijnlijk?) nu ook al de vrije trappen laten nemen...

En de man met de fabelachtige vrije trap vorige week (ongeveer) van 35 meter waardoor we in de wedstrijd bleven was van Erikbobo. Keihard onder de lat

/EDIT: en vrije trappen erin schieten is echt niet zo moeilijk, dus voor iedereen te doen. heb er met Fifa 10 al zeker 20 ingelegd

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2009 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- pf dubbelpost, soz -

[ Voor 107% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2009 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 09:00
Gisteravond ook mijn eerste goal mogen maken......Puur mazzel natuurlijk, bal op de rug geschoten gekregen, keeper duikt al in de hoek en hoefde de bal alleen nog maar in te pissen. Maar dat zijn we volgende week vergeten en dan staat er dus in ieder geval een 1-tje achter mijn naam :)

Bij Corners en vrije trappen wordt ik meestal voorin gezet op de middenstip....logisch met mijn 1,96m. Maar ik heb problemen met het afmaken. Ik KOP namelijk alles over of naast. Hoorde van 1 van jullie dat ik 2 keer de X moest gebruiken.....maar dat leverde mij meteen een gele kaart op (waar rood niet had misstaan). Iemand een tip voor de perfecte kopbal?

Verder hoorde ik dat iedereen speelt met het TELE camera standpunt. Nu begrijp ik ook waarom er toch heel veel ballen door het midden gaan ipv over de vleugels. Ik speel op het standaard camera standpunt (PRO) en loop als LM of RM met het krijt aan mijn schoenen (dus tegen de lijn aan, en soms erover) zo vrij als een vogeltje. Na het camera standpunt op TELE te hebben gezet was ik erg aan het zoeken waar ik stond want dan volgt het spel de bal ipv de speler.

Wel gisteren een perfecte hoge voorzet afgeleverd vanaf links (Achievment "Good friend" mee behaald) op Camera standpunt TELE.

Graag jullie mening welk camera standpunt het beste is? TELE is natuurlijk vertrouwd, maar PRO geeft meer overzicht. Gisteravond speelden we bijvoorbeeld tegen een team zonder LM, RM of LVM en RVM. Hierdoor werden we op het middenveld overlopen omdat we in de minderheid waren met de RCM en LCM. Dit zie je naar mijn idee beter met het PRO standpunt.

[ Voor 10% gewijzigd door i-dj op 20-10-2009 15:17 ]

PSN: IS_DJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
[b][message=32772595,noline]
Graag jullie mening welk camera standpunt het beste is? TELE is natuurlijk vertrouwd, maar PRO geeft meer overzicht.
Ik vind juist dat tele een beter overzicht heeft, en speel hier ook mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ah, erikbobo was het. Dat was echt een geweldige vrije trap! Zeker idd omdat we toen weer in de wedstrijd waren.

De vrije trappen staan random, zolang we voor of gelijk staan vind ik het best dat iedereen dat mag proberen. Maar zodra we achter staan, vind ik dat iemand de vrije trap moet nemen die een kans maakt om hem er in te schieten. Eens?

Camera heb ik op Tele staan. Voor mijn gevoel zoeken we vrij vaak de vleugels op, maar als dat niet gebeurd moet je dat gewoon zeggen. "Eeeej, sta vrij aan de zijkant" , ik weet zeker dat je dan de bal krijgt (als het mogelijk is). Ik hoor niet vaak mensen zichzelf aanbieden, dan kan je ook niet verwachten dat je altijd gezien word natuurlijk...

Ik vind dat er vaak leuke potjes worden gespeelt, met veel doelpunten. Vaak dat we terug komen van een achterstand, of dat we met 7-0 winnen. (laten we die nederlagen maar niet bespreken :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het toch het idee dat we redelijk gebalanceerd door het midden en via de zijkanten spelen, er staan me van beide situaties genoeg dingen bij nog. Soms heb je wel eens een wedstrijd dat jouw kant overgeslagen lijkt te worden though. Maargoed als de tegenstander alles in het midden heeft staan moeten we daar gebruik van maken en langs de zijkant gaan uiteraard :)
Ikzelf speel wel met TELE, die PRO cam vind ik juist ontzettend onoverzichtelijk en ik vind het voor geen meter spelen. Als je de speler wilt volgen ipv te bal kan dat ook door op select te raggen geloof ik. Verder is het kaartje onderin wat belangrijker op deze manier natuurlijk :)

edit: suggestie voor vrije trappen lijkt me prima. Alleen werkt dat op die manier wel dat je zo kan wisselen? Ik deed ooit eens 'change kick taker' en vervolgens moest ik 'm alsnog zelf nemen. Dit was wel in een random 10vs10 met minder dan 6 spelers.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2009 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

i-dj schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:13:
Gisteravond ook mijn eerste goal mogen maken......Puur mazzel natuurlijk, bal op de rug geschoten gekregen, keeper duikt al in de hoek en hoefde de bal alleen nog maar in te pissen. Maar dat zijn we volgende week vergeten en dan staat er dus in ieder geval een 1-tje achter mijn naam :)
Ik kopte op je rug bij een corner! Je hebt m'n doelpunt gestolen! ;)
(als dat de situatie was die je bedoelde dan hoor ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Mooi om te lezen dat iedereen het tof vond :)
Vanaaf kan ik er helaas niet weer bij zijn, maar morgen + donderdag ben ik weer van de partij! :)

Misschien een tip dat iedereen ff zn in-game naam/XBL naam als signature zet? Had nl. geen idee dat Resonance Sjagga was :P

Wat betreft het nemen van vrije trappen op goal: Gewoon random houden imho, dan heeft iedereen een eerlijke kans om es mooi te scoren! :9
Is het nu trouwens al zo dat iedereen een vaste positie heeft? Merkte gisteraaf dat veel mensen steeds dezelfde positie nemen, maar het lijkt me toch dat we een beetje afwisselen?

Keep up the good work! :)

[ Voor 35% gewijzigd door Thrace Grumble op 20-10-2009 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 09:00
Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:44:
[...]

Ik kopte op je rug bij een corner! Je hebt m'n doelpunt gestolen! ;)
(als dat de situatie was die je bedoelde dan hoor ;))
Sorry....maar het is bijna <+:) tijd...dus ik moest dit kadootje wel uitpakken.

PSN: IS_DJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
Vanavond mensen aanwezig of gaat iedereen voetbal kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Marc3l schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 16:41:
Vanavond mensen aanwezig of gaat iedereen voetbal kijken?
Zal wel aanwezig zijn, maar pas rond kwart voor 11 :P Kijken of het dan nog net zo druk is als het gister was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben aanwezig tot het voetbal begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
Mooi, ben er ook vanaf uurtje of 8 tot wedstrijd begint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie bijna niemand, beetje verdrietig!

correctie:
4 man alweer :)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2009 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 13:32
Zo inmiddels ook aangemeld!

Naam: Elroy :)

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
Leuke potjes gister :)

Is er trouwens ook een melding in te stellen als er een wedstrijd is afgelopen dat je een melding krijgt?
Nu moet je maar een beetje in de kleedkamer zitten wachten tot er een wedstrijd is afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal idd even m'n Xbox Live naam in m'n sig zetten, kan me voorstellen dat het een beetje verwarrend is zo 8) Vanavond ben ik denk ik om een uurtje of 8 weer beschikbaar \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 19:02
even een vraagje, kan je ook in meerdere clubs zitten? Ik zit nu in een club met vrienden maar die spelen het niet zo vaak en ik krijg zin om in een grotere groep te spelen ;)

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:50
Kr44nVogel schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 16:22:
even een vraagje, kan je ook in meerdere clubs zitten? Ik zit nu in een club met vrienden maar die spelen het niet zo vaak en ik krijg zin om in een grotere groep te spelen ;)
voor zover ik weet kan je maar bij 1 club tegelijk zitten.

ik ben er vanavond waarschijnlijk niet en morgen maar heel even. daarna een korte week vrijdag tm woensdag op vakantie dus ook afwezig.

kan maus mijn topscorerspositie weer overnemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stilte voor de storm op het moment? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 19:18:
stilte voor de storm op het moment? ;-)
Ik kom er zo aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er vanaf nu tot Real - Milan begint :)

edit: ok, dat was dus 1 wedstrijd met zo'n lag dat het net leek alsof ik een olietanker aan het besturen was :s Probeer dan maar eens te verdedigen tegen ventjes die van links naar rechts zigzaggen

Nja better luck next time, ik ben tv kijken :)

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2009 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 20:06:
Ik ben er vanaf nu tot Real - Milan begint :)

edit: ok, dat was dus 1 wedstrijd met zo'n lag dat het net leek alsof ik een olietanker aan het besturen was :s Probeer dan maar eens te verdedigen tegen ventjes die van links naar rechts zigzaggen

Nja better luck next time, ik ben tv kijken :)
Die pot was idd erg ruk. Mijn gastje zwalkte ook alle kanten op. meer dan normaal :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
L1nt schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 21:01:
[...]

Die pot was idd erg ruk. Mijn gastje zwalkte ook alle kanten op. meer dan normaal :X
Voor dat potje liep me xbox vast, raar. Daarna gewacht tot jullie klaar waren gingen jullie allemaal weg :P Allemaal TV kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 21:37:
[...]

Voor dat potje liep me xbox vast, raar. Daarna gewacht tot jullie klaar waren gingen jullie allemaal weg :P Allemaal TV kijken?
Denk het, maar hadden we blijkbaar beter ook niet kunnen doen :p Nja misschien dat de tweede helft wel enigszins de moeite waard is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30
Zo te zien is iedereen weer weg. Had eigenlijk nog wel zin in wat late potjes.

Ik ben trouwens bezig om een forum op te zetten (met chatbox) waarop het makkelijker moet worden om dit soort dingen te regelen. Zoiezo omdat je dan wat meer gaming functionaliteiten hebt. Een xbox leaderboard bv en je gamercard bij je userinfo. Zodat je makkelijker kunt zien wie er online zijn (aangezien je snel die 100 users hebt bereikt) en anders voor een ander spel kunt kiezen waar wel mensen online mee zijn. Ideaal als je naast je xbox een laptop of pc hebt staan. Chat ook makkelijker ;)

Ik ben bijna klaar met opzetten en laat wel weten waar het te vinden is.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 22:03:

Ik ben trouwens bezig om een forum op te zetten (met chatbox) waarop het makkelijker moet worden om dit soort dingen te regelen. Zoiezo omdat je dan wat meer gaming functionaliteiten hebt. Een xbox leaderboard bv en je gamercard bij je userinfo. Zodat je makkelijker kunt zien wie er online zijn (aangezien je snel die 100 users hebt bereikt) en anders voor een ander spel kunt kiezen waar wel mensen online mee zijn. Ideaal als je naast je xbox een laptop of pc hebt staan. Chat ook makkelijker ;)

Ben benieuwd! De wedstrijd op tv is inmiddels een stuk boeiender dus het was niet voor niks dat iedereen weg was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ok, maar nu hij is afgelopen kunnen we toch wel weer even met het team spelen?
Heb net even tegen je gespeeld (Sjagga). Was spannende wedstrijd. Eerste helft was op zich niet speciaal maar na 0-1 toch nog met 2-1 winnen in de laatste 6 minuten was toch wel spectaculair (2 goals in 6 min). Ach, met een Duits team kan je dat verwachten ;) . Maar was wel leuk spelen. En mijn eerste competitie overwinning trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zo, we hebben net even met z`n 4en zitten 'ownen' ;) (ik, smashed, martinspire en hasanova)

We hebben 10 keer achter elkaar gewonnen! (en eigenlijk 12 keer, want er waren 2 teams die quiten)We hebben de balans even wat bijgesteld (nu is het iets van 28-4-32) Dus dat is al een stuk beter. Ook zitten we nu aan de 2000 punten ofzo. We hebben ze echt billenkoek gegeven vanavond. We staan nu ook 73ste van noord-europa. Ging echt even lekker. Ben nu direct of indirect verantwoordelijk voor iets van 80 goals :o

Het team is ook hier te vinden:
http://www.eafootballworl...s/742A0001/36405/overview

Doelpunten/assists/scores/ etc.:
http://www.eafootballworl...bs/742A0001/36405/members

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2009 04:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l

Handig ja, alleen me pc staat in de andere kant van mijn woonkamer :P

Je kan in je player hub (adresboek, stats enz) ook zien wie er wat aan het doen is.
Ook als het team aan het spelen is en je zit in de kleedkamer kan je zien welke helft het is + de stand.

Maar heb je ook een optie op een berichtje/geluidje te krijgen zodra de wedstrijd is afgelopen als je aan het wachten bent in de kleedkamer? Nu zit je daar maar doodleuk niets te doen en ga meestal ff een boekje lezen maar je moet natuurlijk ook blijven opletten anders zit iedereen alweer in de matchroom.

Vanavond van een uurtje of 9 weer aanwezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 04:06:
Zo, we hebben net even met z`n 4en zitten 'ownen' ;) (ik, smashed, martinspire en hasanova)

We hebben 10 keer achter elkaar gewonnen! (en eigenlijk 12 keer, want er waren 2 teams die quiten)We hebben de balans even wat bijgesteld (nu is het iets van 28-4-32) Dus dat is al een stuk beter. Ook zitten we nu aan de 2000 punten ofzo. We hebben ze echt billenkoek gegeven vanavond. We staan nu ook 73ste van noord-europa. Ging echt even lekker. Ben nu direct of indirect verantwoordelijk voor iets van 80 goals :o

Het team is ook hier te vinden:
http://www.eafootballworl...s/742A0001/36405/overview

Doelpunten/assists/scores/ etc.:
http://www.eafootballworl...bs/742A0001/36405/members
Goed bezig!! :D

Ben benieuwd :) Kan natuurlijk een officieel GoT FIFA 10 Clubforum worden, altijd leuk, en toch meer mogelijkheden dan hier op GoT zelf! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als mensen uitgenodigt worden voor de Competitie, en je hebt geen zin of wat dan ook. Stuur dan even op z`n minst een berichtje, anders zit ik hier ook maar voor jan lul te wachten. Probeer al 2 dagen tegen Matsets te spelen, maar die gaat gewoon offline, of stuurt niet eens een berichtje of wat dan ook. Je hoeft niet te spelen, maar het is wel zo netjes om even iets van je te laten horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 12:58:
Als mensen uitgenodigt worden voor de Competitie, en je hebt geen zin of wat dan ook. Stuur dan even op z`n minst een berichtje, anders zit ik hier ook maar voor jan lul te wachten. Probeer al 2 dagen tegen Matsets te spelen, maar die gaat gewoon offline, of stuurt niet eens een berichtje of wat dan ook. Je hoeft niet te spelen, maar het is wel zo netjes om even iets van je te laten horen.
Beetje lastig alleen als je in een online potje verwikkeld bent ofzo, dan heb je geen mogelijkheid om rustig een bericht te gaan zitten typen :( Als iemand declined dan merk je het toch ook wel denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Gister ging inderdaad lekker.
Zet maar RCM bij mijn positie want dat bevalt me nog het beste. Kun je mee met aanval en ook de verdediging in stappen. Al moet ik trouwens wel zeggen dat ik wel es op verkeerde positie sta en dat ik ook vaak minpunten krijg voor situaties waar ik niets aan kan doen. Middenvelders halen eigenlijk nooit een goede score.

Maar goed, zolang het lekker speelt is het prima. Hoe kun je trouwens met een competitie meedoen als club? Of is die mogelijkheid er niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 13:18:
[...]
Beetje lastig alleen als je in een online potje verwikkeld bent ofzo, dan heb je geen mogelijkheid om rustig een bericht te gaan zitten typen :( Als iemand declined dan merk je het toch ook wel denk ik?
Ik time meestal m`n invites. Als ik zie dat je bezig ben, dan wacht ik tot ik zie dat je klaar ben. En als iemand declined, dan zie je dat niet. En in de rust even een berichtje typen als 'ff niet' , dat kost niet zoveel tijd lijkt me..

@Martin: Zie start-post voor de competitie met een club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand zin in een competitie wedstrijd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Martinspire schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 13:25:
Gister ging inderdaad lekker.
Zet maar RCM bij mijn positie want dat bevalt me nog het beste. Kun je mee met aanval en ook de verdediging in stappen. Al moet ik trouwens wel zeggen dat ik wel es op verkeerde positie sta en dat ik ook vaak minpunten krijg voor situaties waar ik niets aan kan doen. Middenvelders halen eigenlijk nooit een goede score.

Maar goed, zolang het lekker speelt is het prima. Hoe kun je trouwens met een competitie meedoen als club? Of is die mogelijkheid er niet?
Hebben we ondertussen al een vaste positie dan? :P Dacht dat we konden afwisselen. Vanaaf zal ik weer online zijn trouwens, LM positie bevalt me wel goed, maar ik zou ook wel een keer nog iets verder naar voren willen spelen. Moeten we maar ff kijken, maar ik dacht dat de posities tamelijk random waren van iedereen, niet? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laat mij maar op any verdediging best goed gisteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrace Grumble schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 13:34:
[...]

Hebben we ondertussen al een vaste positie dan? :P Dacht dat we konden afwisselen. Vanaaf zal ik weer online zijn trouwens, LM positie bevalt me wel goed, maar ik zou ook wel een keer nog iets verder naar voren willen spelen. Moeten we maar ff kijken, maar ik dacht dat de posities tamelijk random waren van iedereen, niet? :D
Hehe als we al vaste posities hadden zijn die van mij net allebei weggekaapt :p

Ben er vanavond sowieso niet trouwens (duh, PSV en Ajax spelen 8))

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2009 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 12:58:
Probeer al 2 dagen tegen Matsets[b] te spelen, maar die gaat gewoon offline, of stuurt niet eens een berichtje of wat dan ook.
Ik was aan het eten en dan laat ik mijn xbox gewoon aanstaan :) Ook omdat ik nog met iemand anders speelde en we wel werden wilden :) Dus ik was er niet en kon ook niet reageren, sorry.

Wil best tegen je spelen hoor maar het komt niet uit als je invite :O Gister stuurde ik volgens mij nog wel een berichtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 13:44:
[...]

Hehe als we al vaste posities hadden zijn die van mij net allebei weggekaapt :p

Ben er vanavond sowieso niet trouwens (duh, PSV en Ajax spelen 8))
Kijk, duidelijk :) Maareh, je vergeet de belangrijkste wedstrijd van vanavond: FCT! (begint om 1900h imho, dus tijd zat na de webstrijd!) :D

[ Voor 6% gewijzigd door Thrace Grumble op 22-10-2009 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrace Grumble schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 13:52:
[...]

Kijk, duidelijk :) Maareh, je vergeet de belangrijkste wedstrijd van vanavond: FCT! (begint om 1900h imho, dus tijd zat na de webstrijd!) :D
Ohja zou ze bijna vergeten :P Dan wil ik voor de compleetheid Heerenveen ook nog wel even benoemen maar dat is toch niet echt de moeite waard

edit: ik ben sowieso de wedstrijden niet thuis kijken dus t schiet helemaal niet op 8)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2009 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 13:32:
Heeft iemand zin in een competitie wedstrijd ?
Nee, jij bent geen counter ploeg ;) continu die standaard 1-2tjes door het midden... Overigens wel goed gespeelt. Ik liep alleen wel weer af en toe te klunsen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2009 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is wel effectief :P 2 x Rood
Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 14:14:
[...]

Nee, jij bent geen counter ploeg ;) continu die standaard 1-2tjes door het midden...
Pagina: 1 ... 3 ... 16 Laatste