Oke bedankt, ik ga vanavond gelijk de formatie een keer proberen!
Misschien zit het in het niveau waar jij op speelt. Ik speel op het volgende niveau: Gameplay: Professional, Bestuur: Professional.
Jij?
Honda kon ik al gelijk het eerste seizoen kopen voor, 4 miljoen zijn marktwaarde op dat moment was 2,4 miljoen nu: 18 miljoen.
Flatini en Adebayor heb ik het laatste seizoen waar ik in speel gekocht (4de), Flatini was wedstrijd fit, maar 4 wedstrijden van de 38 officieele wedstrijden voor de grootmacht van Ac Milan uitgekomen, dus vandaar kon ik hem voor 23 miljoen kopen. (Informatie over aantal gespeelde wedstrijden: toets RS op je Xbox 360 controller gebruiken bij speler).
Marktwaarde van Flatini was op dat moment 18 Miljoen en zijn salaris bij Ac Milan was rond de 18000, bij mij verdient hij 25000.
Adebayor, daarintegen is wel wat duurder in zijn salaris hij kreeg bij Manchester City: 32000, bij PSV verdient hij op dit moment 74000 per wedstrijd. Gekocht voor 32 Miljoen.
En nu is er vast en zeker van jouw kant de vraag: hoe kom je aan al die miljoen en aan zo´n groot salaris budget.
Als volgt, ik kom aan al die miljoenen door talenten te scouten en door te verkopen ook verdiend ik me brood bij PSV door ´´vrije´´ spelers te contracteren en het volgende seizoen voor 4 á 10 miljoen te laten vertrekken. Je enige kosten aan deze spelers is het salaris.
Ik had in het 2de seizoen de keeper van Olympic Marseille gehaald voor 12,2 miljoen en een salaris van 45000.
In praktijk bleek hij echt bager te kiepen, mijn vertrouwde goalie Isaksson stond al snel weer in het doel.
Maar daarmee was de last van 45000 nog niet opgelost.
Vervolgens dat seizoen goed gepresteerd, veel sponser aanboden gekregen, want wie wil nou niet met zijn bedrijf op het shirt van PSV staan als ze ECC (Champions League) spelen!
Mooie sponser uitgekozen, waardoor salarisbudget omhoog ging, vervolgens als de wiedeweer in het seizoen waar ik Flatini en Adebayor kocht de EX-keeper van Olympic Marseille verkocht aan Celtic voor 10,8 Miljoen.
Wel wat verlies ach ja het is niet anders, ik ben blij dat ik ervan af ben en weer een 1,99 meter lange Isaksson in de goal heb!