Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja klopt, het is zeker effectief. Het is ook nauwlijks te verdedigen. Maarja, het zat bij mij ff niet mee, 3 x de lat ofzo, plus 2x zo`n karig doelpunt weg gegeven. Jammer dat er maar 2 potjes gespeelt kunnen worden tegen elkaar.

Ojah, die 2 rode kaarten waren 2 noodstoppen :>

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2009 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 01:08

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Jammer dat er maar 2 potjes gespeelt kunnen worden tegen elkaar.
Tja, dat is nu eenmaal inherent aan een competitie ;)
Maar je kunt ook wel gewoon potjes spelen tegen elkaar hoor, tellen ze alleen niet meer voor de compo :P

Heb trouwens gister ook 2 comp. wedstrijden gespeeld: 0-0 tegen mdewals (L1nt?) en dik verloren met 0-6 tegen matsetst :(
Ging echt slecht, puur gebrek aan skills aan mijn kant. Had tot rust tegen matsetst nog wel de 0-0 gehouden, vond het toen al onverwacht goed gaan :P

[ Voor 35% gewijzigd door Thrace Grumble op 22-10-2009 14:30 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hmm, schraal. Speelde net een league wedstrijd. Ik stond voor, vliegt men live eruit, Nu is het een 'loss' :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=32785843,noline]plus 2x zo`n karig doelpunt weg gegeven.
Dat is een beetje the story of my life wat betreft online matches voor mij tot nu toe. Ik geef op zulke stomme manieren goals weg, en vervolgens vergeet ik zelf om m'n aanvallen eens af te maken :(
Maargoed dit zijn zon beetje de eerste potjes online die ik speel, heb alleen bergen met ervaring tegen world class CPU. Maja daar heb je online een stuk minder aan hehe.

Net ook nog even 1 random online pot gedaan, de ratings daarvan kloppen ook van geen kant. Ik had ANY, 2x gescoord, geen tegengoals en 75% pass completion, in de eerste helft stond de balk op iets van 90%, tweede helft maak ik 1 foutje en ineens is ie bijna leeg, eindig ik met ene rating 4.4. Raar.

Maargoed ik moet er vandoor, ben de komende dagen niet in de buurt van mn xbox waarschijnlijk

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2009 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Karig alsin, keeper uitrap recht in de voeten van de aanvaller. :) Ram altijd veelste snel A in die situaties. Al vind ik dat soort doelpunten maar 'mwah mwah'. Maar goed, moet ik hem maar weg rammen.

Wat ik wel irritant vind is dat m`n xbox steeds blijft hangen als ik iemand wil uitnodigen in de League.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30
Ik bedoelde niet dat we vaste plekken hebben, maar voor mijzelf is dat wel de beste positie denk ik.

Die competitie bedoelde ik niet van GoT maar van de GoT Club tegen andere clubs met eigen personen.

Vanavond ben ik er trouwens niet bij. Morgen weet ik niet, maar grote kans dat ik dit hele weekend niet online ben. Zit nu weer bij mn ouders namelijk. Zal morgen het forum wel ff openen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 23:29
Lijkt me fijn want het is maar moeilijk te zien wie nu beschikbaar is voor een potje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Geen BaP clubmatches vanavond? :( Zit alleen in de kleedkamer :P

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thrace Grumble schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 21:46:
Ben zelf Ajax aan het kijken nu en denk dat meer mensen voetbal aan het kijken zijn :). Zal na de wedstrijd kijken of er nog wat mensen zin hebben in wat late potjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morenoo91
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 15:04

Morenoo91

Flexible Mexican

Keb me net aangemeld, nou maar 'ff wachte tot ik geaccepteerd word :)

PSN: MGFlexican.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 19:40
Beetje jammer idd je gaat toch geen Ajax kijken als je ook kan fifa-en :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Marc3l schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 08:59:
[...]

Beetje jammer idd je gaat toch geen Ajax kijken als je ook kan fifa-en :+
Ga jij je Xdoos qua connectie nu maar es eerst fixen ;) ;) }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retonator
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-08 12:07
Ik ben denk ik vanavond weer van de partij. Ben vooral offline en online head-to-head aan het doen om eens een beetje beter te worden in het spelen van fifa. Maak nog veel te veel fouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Retonator schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 09:58:
[...]

Ik ben denk ik vanavond weer van de partij. Ben vooral offline en online head-to-head aan het doen om eens een beetje beter te worden in het spelen van fifa. Maak nog veel te veel fouten.
Zal er vanavond ook zijn, vanaf een uurtje of 8/half 9. Als je nog iemand zoekt voor head-to-head matches, en ik ben online, kan je mij ook altijd uitdagen :) Vind serieuze online matches erg tof, en je kunt inderdaad zo goed van je fouten leren. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timv37
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11:09
nvm. :)

[ Voor 97% gewijzigd door Timv37 op 23-10-2009 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh m'n weekendplannen zijn gewijzigd, ik kan vanavond wel gewoon aanwezig zijn voor wat club matches, vanaf een uur of 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Misschien hebben we nu geen anny meer nodig , want met de nieuwe patch staan je AI teamgenoten op world class :)

Weet iemand of je opnieuw moet beginnen met manager mode om voordeel van de update kan hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bleh na 2 potjes heb ik 't wel weer gehad vanavond. Ging redelijk kut. Eerste wedstrijd als RM(vleugel) nagenoeg niet in het spel betrokken, 2e potje als ANY gewoon gaar, keeper deed steeds niet wat ik wilde en tegen die uber zigzaggende mannetjes weet ik gewoon niet wat ik moet doen -.-

En ik word een beetje moe van die - rating dingen, als de bal snel van de ene naar de andere kant gespeeld wordt, en dan weer terug etc etc kun je onmogelijk op positie blijven en vliegen de minnetjes je om je oren. Schiet je met de keeper een bal uit die niet door een medespeler geraakt wordt minnetjes etc etc. Stom gedoe

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2009 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Weeee! Net tegen Calarbaboon in de compo twee wedstijden gespeeld: Hij AZ, ik FCT.

Eerste pot 1-1 (hij maakte gelijk in de 90e minuut :( ), tweede pot ik met 1-0 gewonnen!
Mn eerste overwinning in de competitie! :D

Wel veel blunders aan beide kanten though..

[ Voor 11% gewijzigd door Thrace Grumble op 23-10-2009 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had trouwens de headset op vanavond, alleen de mic gemute. Ik ben niet Retonator zoals jullie dachten ;) Al lijkt Resonance er wel op ;) Ik ga m'n mic niet aanzetten ook aangezien ik altijd behoorlijk zit te schelden en vloeken tijdens FIFA, dat wil ik jullie besparen :p Maar ik kan jullie wel horen dus

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2009 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beakzz schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 19:37:
Misschien hebben we nu geen anny meer nodig , want met de nieuwe patch staan je AI teamgenoten op world class :)
De Al hoorde al op world class te staan maar stond op een iets lager niveau volgens mij. Donderdag avond speelde we ook een potje toen niemand op ANY speelde en dat is toch niet echt ideaal als je met 5 man bent :P De tegenstander kan de computer zo uit spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retonator
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-08 12:07
Verwijderd schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 01:18:
Ik had trouwens de headset op vanavond, alleen de mic gemute. Ik ben niet Retonator zoals jullie dachten ;) Al lijkt Resonance er wel op ;) Ik ga m'n mic niet aanzetten ook aangezien ik altijd behoorlijk zit te schelden en vloeken tijdens FIFA, dat wil ik jullie besparen :p Maar ik kan jullie wel horen dus
Nee want dat ben ik ;). En ik heb vooral head-to-head gespeeld gister. Heb wel een paar keer gekeken in de club room maar ja dan is iedereen meestal aan het spelen. Het is echt irritant dat je geen message ofzo kan instellen als de mensen klaar zijn met een potje.

Ik hoop vanavond weer wat mee te kunnen doen in de club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Iemand zin in een potje League?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is dat ik niet bij mijn xbox kan maar morgen sluit de competitie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Verwijderd schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 22:37:
Het is dat ik niet bij mijn xbox kan maar morgen sluit de competitie :)
Sluit in de zin van: geen wedstrijden meer speelbaar, of in de zin van dat er geen nieuwe mensen meer bij kunnen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrace Grumble schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 13:41:
[...]

Sluit in de zin van: geen wedstrijden meer speelbaar, of in de zin van dat er geen nieuwe mensen meer bij kunnen? :)
het tweede :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu al dood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tja, wel een beetje idd.

Nog mensen zin in een potje fifa club vanavond? Word er nog wel gespeelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom denk ik straks nog wel even, over een minuut of 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok top. Dan wacht ik nog even met starten.

Mensen kom op, spelen ! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al tijd om de helft eruit te gooien misschien? ;)
Niet fout bedoeld hoor, maar moeten levend blijven!

Als we nu al vol zitten en dit is er online op een maandagavond om 8 uur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ik ben het er mee eens dat er wel wat actievere spelers bij moeten komen, maar anders komt er toch gewoon een 2e competitie bij? Eventueel kijken we daarvan wie de top10 spelers zijn en starten daarmee een ere-divisie :)

Ik heb trouwens het forum online gegooid:
http://www.gotlive.nl
Daar vind je (indien ingelogd) ook een chatbox en daarmee kunnen we dus kijken wie er online zijn. Ook is er een geintegreerde xbox live leaderboard waarbij je makkelijk kunt zien wie er online zijn of ze eventueel een berichtje sturen.

Ik ben er trouwens om 22u weer bij. Eerst een meeting en dan kom ik.

[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 26-10-2009 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-04 19:36
zo net mn eerste potjes meegespeeld, en zelfs een goal gescoord :D
laatste potje in defense, maar dat viel ff tegen! Moet mn poppetje wat beter krijgen want dat schiet zo niet op!
had een score van 0.3 |:( is dat een record 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Kluit op 26-10-2009 21:30 ]

Steam: McKluit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoop dat er nog wat mensen online zijn rond elfen :)

EDIT: Ik krijg maar geen verbinding met EA servers :S

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2009 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
Zal er vanavond weer zijn zo rond 21:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Kvon het weer leuk gisterenaaf. Voor gaan we misschien nog steeds te snel vooruit ipv ff opzij en als het minder gaat valt het wat sneller op dan ik aanvallend speel , maar al met al ging het best lekker.

Nog een paar voorzetjes en doelpunten kunnen bijdragen dus ook al krijg ik vanaaf eindelijk forza 3 zal ik toch zeker weer even aanwezig zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Gister ging inderdaad wel lekker. Al was het (dat idee kreeg ik) wel ineens over. Iedereen offline nadat een wedstrijd was afgelopen. Al kan dat ook aan mn verbinding hebben gelegen, maar er was ineens niemand meer.

Ach, op zich niet erg, een keertje vroeg naar bed ;)

Ik merk inderdaad dat iedereen snel naar voren gaat. Vooral de centrale middenvelders (als ik daar niet sta) staat vaak vlakbij de spits.

En graag zou ik ook eens zien dat de bal ook eens terug gespeeld word. Er worden nu telkens hele moeilijke manieren gezocht om de bal maar constant naar voren te spelen. Mogelijk komt het door de camera's die men gebruikt, maar vaak moet en zal de bal maar naar voren gaan.

En vanaf de zijkant mag ook wel een hoge voorzet gemaakt worden. Dat gaat ook alleen maar over de grond. Juist nu je de spelers kunt besturen, kun je veel makkelijker de CPU aan de kant duwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=32811013,noline]Nog een paar voorzetjes en doelpunten kunnen bijdragen dus ook al krijg ik vanaaf eindelijk forza 3 zal ik toch zeker weer even aanwezig zijn ;)
Oeh gewaagde uitspraak. Forza 3 is verschrikkelijk goed en verslavend (oh nog één evenementje, ok nog één dan, etc) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Martinspire schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 20:33:
Ik ben het er mee eens dat er wel wat actievere spelers bij moeten komen, maar anders komt er toch gewoon een 2e competitie bij? Eventueel kijken we daarvan wie de top10 spelers zijn en starten daarmee een ere-divisie :)

Ik heb trouwens het forum online gegooid:
http://www.gotlive.nl
Daar vind je (indien ingelogd) ook een chatbox en daarmee kunnen we dus kijken wie er online zijn. Ook is er een geintegreerde xbox live leaderboard waarbij je makkelijk kunt zien wie er online zijn of ze eventueel een berichtje sturen.

Ik ben er trouwens om 22u weer bij. Eerst een meeting en dan kom ik.
Check, top! :) Heb me aangemeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 11:48:
[...]

Oeh gewaagde uitspraak. Forza 3 is verschrikkelijk goed en verslavend (oh nog één evenementje, ok nog één dan, etc) ;)
Ik zeg toch ook even ! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirDarkAngel
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-09 10:03
Martinspire schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 11:17:

Ik merk inderdaad dat iedereen snel naar voren gaat. Vooral de centrale middenvelders (als ik daar niet sta) staat vaak vlakbij de spits.

En graag zou ik ook eens zien dat de bal ook eens terug gespeeld word. Er worden nu telkens hele moeilijke manieren gezocht om de bal maar constant naar voren te spelen. Mogelijk komt het door de camera's die men gebruikt, maar vaak moet en zal de bal maar naar voren gaan.
Deed gisteren voor het eerst mee (als centrale middenvelder) en vond het sowieso lastig om positie te houden. Regelmatig stond ik op plekken waar ik helemaal niet hoorde te staan, maar dat zal een kwestie van oefenen zijn.

Wat jij zegt dat middenvelders snel bij de spits staan komt denk ik door de manier van spelen. De ballen gaan of snel langs de zijkant of worden doorgetikt naar voren waar er (dan wel onmogelijk) wordt geprobeerd asap het doel te vinden. Zelden wordt er gecontroleerd een aanval opgebouwd waardoor de centrale middenvelder of een extra verdediger wordt of zinloos als deze niet verder mee naar voren gaat.

Verder vond ik het wel gezellig. Zelfs nog gescoord (erg lucky)

Wilde altijd al iets over computers weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nog mensen die vanavond mee doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik doe mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 09:00
ik heb gisteravond ook weer meegespeeld. Wat mij vooral opviel was dat wij bij balverlies voorin kansloos zijn in de Counter (Ik zal niet zeggen wie het meeste balverlies veroorzaakte, maar het was volgens mij de LM/RM, afhankelijk van waar ik stond :X )

Blijkbaar kunnen we met de Any niet snel genoeg de snelle spitsen van de tegenstander opvangen. Voor de rest speelt iedereen toch vooral aanvallend.

Ik ben het met SirDarkangel eens dat het lastig is om de positie goed te behouden. Ik speel dus LM/RM en ben regelmatig bezig met het lopen in tegengestelde richting van de bal. Of de bal is alweer uit de ploeg (of ik zit te kijken naar de wedstrijd en vergeet dat ik ook nog mee speel).

iemand ideeën hoe we de Counter het best kunnen bestrijden? Want aanvallend staat ons team als een huis met superspitsen MAUS en Vermeulen (SM4S3?)

PSN: IS_DJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Als middenvelder heb je al snel het gevoel (daar helpen de positiepijlen ook bij ) dat je voorin moet zijn. En gisteren als Lm was ik daardoor vaak de assist gever of en kwam ik af en toe tot scoren. Een mee aanvallende middenvelder is onmisbaar voor de spits (ook al denkt onze spits dat naar voren bijna altijd het beste is ;) ) (no offence btw)

Denk alleen dat lm en rm mee moeten komen en de Cm's zich het beste wat terug kunnen laten zakken (rond de middellijn) om de counters mee op te vangen.

We hebben idd wat mensen voorin die goed kunnen scoren alleen door het bijna alleen maar naar voren rennen is het als middenvelder een stuk moeilijker om goed te spelen. We lijden daardoor veel onnodig balverlies en dan wordt het pingpong waarbij je het pingpongbatje aan allebei de kanten bent.

En voor de rest vooral lol hebben natuurlijk. Nog ff Forza in en dan kom ik nog ff kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
We staan in de plus! 46 gewonnen - 6 gelijk - 45 verloren. Veel van de verloren partij-en zijn in het begin toen iedereen nog moest wennen. We staan nu 55ste, en beaten doen ze ons niet zomaar meer.

Ik denk idd best aanvallend. :) Maar probeer het middenveld er zeker bij te betrekken. Het loopt opzich ook allemaal wel. Alleen ging het vanavond meteen mis toen er 9 mensen tegelijk gingen spelen.(alsin de eerste verlies partij van die avond met lelijke cijfers) Zodra er meer mensen in komen, word het lastig. Het beste lijkt mij dat er 1 ANY is, die dan ook de hele verdediging is. Dus dan kan je met 6 mensen max. spelen + 1 any (442). Als we dan met 8+ man zijn, kunnen we misschien beter 2 wedstrijden starten. Met 10 man is leuk, maar wel heel moeilijk en te chaotisch.

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2009 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ik speel de laatste tijd eigenlijk alleen maar RCM. Ik geloof dat ik niet de enigste ben die die positie fijn vind om te spelen, maar ik heb het idee dat ik gewoon beter ben :>

Anyways, ik zak altijd wat meer terug, probeer de counter op te vangen (al moet ik daar nog wel iets beter positie voor pakken) en sta vaak tussen wat verdedigers in. Ik weet niet of degene die vaak ANY spelen dat gezien hebben, maar ik geloof dat het altijd wel aardig uitkomt. Maar zoals velen hier kunnen beamen is het vaak onduidelijk wie nou eigenlijk de bal heeft en kun je er niet altijd vanuit gaan dat je naar voren kunt lopen of in de verdediging moet blijven.

Daarnaast denk ik dat dit team mogelijk beter zal spelen met 3 aanvallers. Hoewel de 2 spitsen aardig hun best doen, is er voorin vaak genoeg ruimte. De RM en LM posities worden echter vaak niet goed genoeg benut, waardoor die er vaak voor spek en bonen bij lopen en je op het midden van het middenveld vaak wat tekort komt (ok, daar lopen er nu 2, maar dat kan beter).

Kijk misschien even naar de opstelling van Bayern Munchen. Niet dat we dat team moeten gebruiken, maar ik vind dat op zich wel prettig spelen. Uiteraard kunnen de RM en LM wat meer naar buiten toe (waar vaak ongelofelijk veel ruimte is), maar dan kunnen ze toch een wat groter gebied gebruiken zonder veel minnetjes te krijgen.

Ik weet ook wel dat mijn score niet altijd goed uitkomt, maar dat komt vaak omdat ik niet helemaal op mijn positie sta, maar meer op mandekking bezig ben. Daardoor loop ik vaak helemaal door tot de verdediging en dan mis ik dus mijn positie.

Trouwens, een keer terugleggen als we vlakbij het keepersgebied van de tegenstander aankomen is niet erg. Zeker niet als iemand effe een harde poeier kan geven. Ik zie zovaak die bal gewoon verkeerd ingespeeld worden terwijl het ook gewoon mogelijk is om ff een stapje terug te doen en te kijken naar waar iedereen staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 09:00
Martinspire schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 01:22:

De RM en LM posities worden echter vaak niet goed genoeg benut, waardoor die er vaak voor spek en bonen bij lopen en je op het midden van het middenveld vaak wat tekort komt (ok, daar lopen er nu 2, maar dat kan beter).
Klopt. Ik wacht op een kansje en loop vaak van naar voren naar achteren langs de hele zijlijn zonder een bal te krijgen. Als ik dan de bal krijg is de ruimte er niet meer en wordt ik er vaak door snellere speler uitgelopen en ben ik de bal kwijt. (hoe kan ik mijn poppetje op dit punt verbeteren?).
Kijk misschien even naar de opstelling van Bayern Munchen. Niet dat we dat team moeten gebruiken, maar ik vind dat op zich wel prettig spelen.
Ik denk dat we dan ook een betere balans vinden. In de wedstrijden die uk heb gespeeld heb ik nog maar weinig tegenstanders gezien die via de vleugels spelen. We worden door het midden overlopen. Misschien een 4-4-2 met een ruit in het midden? Dus met een CAM en een CVM en de RM en de LM iets meer naar binnen laten spelen.
Trouwens, een keer terugleggen als we vlakbij het keepersgebied van de tegenstander aankomen is niet erg. Zeker niet als iemand effe een harde poeier kan geven. Ik zie zovaak die bal gewoon verkeerd ingespeeld worden terwijl het ook gewoon mogelijk is om ff een stapje terug te doen en te kijken naar waar iedereen staat.
Mee eens!!! Zie dit meer als opbouwende kritiek. Ik denk dat MartinSpire hier mee bedoeld dat we hier (nog) meer doelpunten kunnen maken dan toch proberen te schieten vanuit een onmogelijke hoek.

PSN: IS_DJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
Gister hele tijd (- het laatste potje) lm of rm gespeeld en dat ging vrij aardig moet ik zeggen.
Als ik meeging naar voren bleef ik meestal zo rond de 16 hangen. Zo kan je ook de bal makkelijk opvangen bij het uitverdedigen van de tegenpartij. Ook ben je sneller terug bij een counter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-04 19:36
Heb gisteren een aantal potjes op het middenveld gespeeld (LM, LCM) en wist telkens niet of of ik een verdedigende middenvelder was of niet. Ik was iig veel rond de 16m te vinden en ook nog een paar kop goaltjes meegepakt :)
Het probleem van middenvelder is dat dat gebied door zowel de tegenstander als got team amper gebruikt wordt en daardoor krijg je geen bal als je blijft hangen :| . Dus daarom maar gewoon in de volle sprint mee naar voren ;)

Steam: McKluit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
LCM is niet perse verdedigend, maar staat gewoon links van het midden. Als er dus een bal naar voren gaat moet je niet in de 16 gaan staan, maar een meter of 5 ervoor. Zeker als daar de bal wordt verloren, kun je deze makkelijker opvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik een tip mag geven voor een opstelling: 4-1-2-1-2 is briljant, zoals i-dj ook al voorstelde een 442 met een ruit in het midden. Super balans op die manier. Brazilie speelt geloof ik in die opstelling.

Verder ben ik het er een beetje mee eens dat de bal te snel naar voren gaat, maar ik heb een vermoeden dat in deze spelmode het vrijwel onmogelijk is om rustig op te bouwen, het is allemaal een beetje extreem gejaagd.

Ik vind zelf persoonlijk RCM ook fijner dan RM in deze opstelling, RM staat te ver naar buiten en wordt bijna niet betrokken, als RCM blijf je iets meer naar achter hangen en krijg je het gevoel dat je belangrijker bent aangezien je vaker mee verdedigt en de aansluiting tussen achter en voor bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:50
ik ben weer terug van vakantie en zal vanavond ook weer even komen spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kluit schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 09:29:
Ik was iig veel rond de 16m te vinden en ook nog een paar kop goaltjes meegepakt :)
Je was lekker bezig met het hoofd ja, elke voorzet die ik gaf kopte je er zowat in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Gister was ik rond 2200u nog ff online om te kijken naar een clubmatch, maar ik was de enige? Betekent dit dat FIFA 10 clubmatches zo'n beetje niet meer gespeeld worden? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Thrace Grumble schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 11:25:
Gister was ik rond 2200u nog ff online om te kijken naar een clubmatch, maar ik was de enige? Betekent dit dat FIFA 10 clubmatches zo'n beetje niet meer gespeeld worden? :(
ik ben gisteren van 19 tot een uur of 22 online geweest maar was weinig te bekennen. vanavond maar weer eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharulerz
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-04 05:16
Ik ga proberen om er vanavond ook eens bij te zijn! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
Jawel hoor, gister eerste wedstrijd gedaan
Alleen verloren van PSV beetje jammer weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met al dat voetbal op tv zal het de komende weken wel wat minder zijn gok ik zo. Vanavond ook weer FC Suarez dus ik denk dat ik er weer niet bij ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Van waar die conclusie? Er word nog vrij veel gespeeld, eergisteren hebben we nog een wedstrijd of 10 gewonnen en 1 verloren. Het komt soms wel eens voor dat er niet gespeelt word. Soms moet je ook ff wat berichtjes sturen. Gisteren was mijn xbox wel online, maar er waren teveel mensen hier op bezoek om mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Het komt ook door het uitkomen van diverse games (Forza 3, GTA 4 Gay Tony) en binnenkort ook nog Modern Warfare. Daarbij komt ook nog de echte voetbal wedstrijden.

Maar het zal wel weer komen, maar mogelijk niet zoals in de eerste paar weken.
Echter een paar wedstrijden op zijn tijd is helemaal niet erg.

Via www.GoTLive.nl zouden we af kunnen spreken om een bepaald schema te maken van games die we per avond spelen ofzo. Lijkt me leuk om wat meer af te wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:33
Verwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 12:38:
Als ik een tip mag geven voor een opstelling: 4-1-2-1-2 is briljant, zoals i-dj ook al voorstelde een 442 met een ruit in het midden. Super balans op die manier. Brazilie speelt geloof ik in die opstelling.
Staat 4-1-2-1-2 in het standaard lijstje van je formatie of moet je deze opstelling zelf maken?
Momenteel speel ik met PSV in manager mode dan met de formatie: 4-3-2-1
Met Emanuel Adebayor in de spits en daarachter Lazovic/Ambrabat en Elia/Dszudsak.
Middenveld: Affelay, Toivonen/Bakkal/Flamini (Ac Milan), Honda.
Verdediging: Marcelis, Ooijer, Douglas (Fc Twente), Salcido

Met deze opstelling voetbal ik het best:

--------------------Emanuel Adebayor-------------------

Lazovic-------------------------------------------Dszudsak---

Affelay--------------------Flamini---------------Honda---

-------Marcelis------Ooijer---Douglas-------Salcido---

Niet gek na drie seizoenen.

[ Voor 14% gewijzigd door PSP123 op 29-10-2009 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
Foutje bedankt! ;)

[ Voor 97% gewijzigd door PSP123 op 29-10-2009 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe heb je Adebayor en Flamini ooit naar PSV gekregen :o Ik kreeg het na kampioen worden en de beker winnen niet eens voor elkaar om Honda te kopen.

4-1-2-1-2 staat er standaard in ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 16:19:
Hoe heb je Adebayor en Flamini ooit naar PSV gekregen :o Ik kreeg het na kampioen worden en de beker winnen niet eens voor elkaar om Honda te kopen.

4-1-2-1-2 staat er standaard in ja :)
Oke bedankt, ik ga vanavond gelijk de formatie een keer proberen!
Misschien zit het in het niveau waar jij op speelt. Ik speel op het volgende niveau: Gameplay: Professional, Bestuur: Professional.
Jij?
Honda kon ik al gelijk het eerste seizoen kopen voor, 4 miljoen zijn marktwaarde op dat moment was 2,4 miljoen nu: 18 miljoen.
Flatini en Adebayor heb ik het laatste seizoen waar ik in speel gekocht (4de), Flatini was wedstrijd fit, maar 4 wedstrijden van de 38 officieele wedstrijden voor de grootmacht van Ac Milan uitgekomen, dus vandaar kon ik hem voor 23 miljoen kopen. (Informatie over aantal gespeelde wedstrijden: toets RS op je Xbox 360 controller gebruiken bij speler).
Marktwaarde van Flatini was op dat moment 18 Miljoen en zijn salaris bij Ac Milan was rond de 18000, bij mij verdient hij 25000.
Adebayor, daarintegen is wel wat duurder in zijn salaris hij kreeg bij Manchester City: 32000, bij PSV verdient hij op dit moment 74000 per wedstrijd. Gekocht voor 32 Miljoen.
En nu is er vast en zeker van jouw kant de vraag: hoe kom je aan al die miljoen en aan zo´n groot salaris budget.
Als volgt, ik kom aan al die miljoenen door talenten te scouten en door te verkopen ook verdiend ik me brood bij PSV door ´´vrije´´ spelers te contracteren en het volgende seizoen voor 4 á 10 miljoen te laten vertrekken. Je enige kosten aan deze spelers is het salaris.
Ik had in het 2de seizoen de keeper van Olympic Marseille gehaald voor 12,2 miljoen en een salaris van 45000.
In praktijk bleek hij echt bager te kiepen, mijn vertrouwde goalie Isaksson stond al snel weer in het doel.
Maar daarmee was de last van 45000 nog niet opgelost.
Vervolgens dat seizoen goed gepresteerd, veel sponser aanboden gekregen, want wie wil nou niet met zijn bedrijf op het shirt van PSV staan als ze ECC (Champions League) spelen!
Mooie sponser uitgekozen, waardoor salarisbudget omhoog ging, vervolgens als de wiedeweer in het seizoen waar ik Flatini en Adebayor kocht de EX-keeper van Olympic Marseille verkocht aan Celtic voor 10,8 Miljoen.
Wel wat verlies ach ja het is niet anders, ik ben blij dat ik ervan af ben en weer een 1,99 meter lange Isaksson in de goal heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah wel vaag, ik heb gameplay op world class maar board ook gewoon op prof., en ik kan echt niemand aantrekken. Ook niet met belachelijke salarissen en aankoopsommen. Scouten lukt uiteraard wel.

Hoe zit het met transfervrije spelers? Ik heb die niet kunnen vinden op de Xbox, terwijl ik weet dat die op de PC er wel zijn. Nu heb jij het ook over 'vrije' spelers, waar vind je die?!

edit: we zijn overigens een beetje ontzettend offtopic bezig, dit is het GoT clubtopic :p

Excuuuuus!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2009 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 18:47:
Ah wel vaag, ik heb gameplay op world class maar board ook gewoon op prof., en ik kan echt niemand aantrekken. Ook niet met belachelijke salarissen en aankoopsommen. Scouten lukt uiteraard wel.

Hoe zit het met transfervrije spelers? Ik heb die niet kunnen vinden op de Xbox, terwijl ik weet dat die op de PC er wel zijn. Nu heb jij het ook over 'vrije' spelers, waar vind je die?!

edit: we zijn overigens een beetje ontzettend offtopic bezig, dit is het GoT clubtopic :p

Excuuuuus!
Ach het is Fifa dus ik geef ff snel antwoord :p gewoon bij de transferlijst zoeken met Y en dan ipv "on the list" free player selecteren. Kan je hele mooie spelers scoren iig.

Vanaaf wil ik ook wel weer een paar wedstrijden spelen ,maar dat zal na Forza en Gay tony zijn >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
PSP123 schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 16:39:
[...]
<knip>veelste lang verhaal voor dit topic</knip>
Probeer even ontopic te blijven please.

Gaat er vanavond gespeelt worden? Ik denk dat ik misschien wat later wel even mee kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woembah
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-09 13:17

Woembah

YNWA

ik heb ook maar een request gedaan om mee te doen, username=WickedWbah

Ik zou graag vanavond nog even meespelen :)

Check out my photography on Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Woembah schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 20:35

Ik zou graag vanavond nog even meespelen :)
Ik ook maar kan geen verbinding krijgen met EA servers :| Dat is al de 2e keer deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of het mogelijk is maar kan de eigenaar van de competitie mij er uit verwijderen? (Sjagga, Benfica). Ik beleef niet echt lol eraan, ten eerste heb ik in de helft van de wedstrijden dat m'n ventjes niet goed reageren en ten tweede vind ik mn gekozen team ontzettend kut spelen.
Liever dat ik er uit ben zodat ik geen invites meer krijg en dergelijke, ik ga me er niet meer mee bezig houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:18
Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 21:53:
Ik weet niet of het mogelijk is maar kan de eigenaar van de competitie mij er uit verwijderen? (Sjagga, Benfica). Ik beleef niet echt lol eraan, ten eerste heb ik in de helft van de wedstrijden dat m'n ventjes niet goed reageren en ten tweede vind ik mn gekozen team ontzettend kut spelen.
Liever dat ik er uit ben zodat ik geen invites meer krijg en dergelijke, ik ga me er niet meer mee bezig houden.
Was je daarom meteen weg na het laatste fluitsignaal?

Ik bak er vooral aanvallend zelf ook weinig van maar daardoor laat ik mij niet uit het veld slaan, oefening baart kunst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, was 'm meteen gepeerd nadat er afgefloten was, was redelijk gefrustreerd doordat er gewoon geen zak van klopte wat er gebeurde, en daarbij was de wedstrijd op tv al weer begonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 21:23:
[...]

Ik ook maar kan geen verbinding krijgen met EA servers :| Dat is al de 2e keer deze week.
Ik had het net ook ineens (tijdens een online wedstrijd, erg fijn) dus ik ben maar weer GTA gaan doen. Morgen weer een dag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 21:53:
Oke is goed, jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind het best relaxed gaan op het moment eigenlijk :-)
Alleen jammer dat de verdediging totaal zuigt, en als iemand verplicht verdediger is al snel als een soort Trabelsi in de voorhoede loopt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 12:56:
Alleen jammer dat de verdediging totaal zuigt, en als iemand verplicht verdediger is al snel als een soort Trabelsi in de voorhoede loopt ;-)
Nou nou zuigt vind ik een groot woord. Vind hoe dan ook dat de voorhoede altijd wel wat te zeggen over de verdediging. Meestal staat er 1 op anny en ik weet niet of je dat weleens geprobeerd hebt want dat valt niet mee en is een stuk moeilijker dan de bal in het net schieten. Als het ff kan ontwijk ik die positie dan ook graag.

Als verdediger moet je eigenlijk gewoon achterin blijven en tot de middelijn mee op komen, maarja ik kan best begrijpen dat als de middenvelders vast staan en de spits en iemand alleen maar verdediging kan spelen een keer naar voren gaat rennen om wat actie te krijgen.

Middenvelders worden trouwens heel de tijd misleidt door die gele pijlen , want het is helemaal naar achteren en helemaal naar voren of je staat in de verkeerde positie. En dan ren je voor de 1000ste x naar voren en dan zie je de bal alweer voorbij vliegen 8)7

Ik snap dat het makkelijk is om de verdediging de schuld te geven, maar bij het middenveld en voorin ontstaat het probleem juist vaak. Onmogelijke pass, proberen door een mannetje te rennen en weinig overspelen.

Als er een team over ons heen rent (wat gelukkig maar af en toe gebeurt) dan zijn dat vaak teams die heel snel en strak pasen (vooral naar mannetjes die vrij staan ;) )
Iedereen die voetbal kijkt weet dat veel balverlies je bijna altijd de wedstrijd kost, want je kan als verdediger wel vlak voor je doel gaan staan, maar dan werkt de buitenspelval niet en zodra voor de bal weer eens wordt verloren en er start een aanvaller van de tegenstander precies optijd dan kan je als verdediger eigenlijk al niks meer den behalve bidden :+

Dus eerst in de verdediging gaan staan en dan zeuren ;) Alleen daarom zouden we al moeten rouleren 8)

Edit : Ondanks dit hele zeurverhaal vind ik het nog steeds superleuk hoor :) , maar nu weet iedereen tenminste waarom ik niet naar alle kritiek luister die van de spitsen komt :P

[ Voor 6% gewijzigd door Beakzz op 30-10-2009 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 12:56:
wat is jou gamertag?

ik kan namenlijk niet herinneren dat ik in een team speelde waar dit in gebeurde. meestal wordt de hele verdediging gespeeld door 1 any of we moeten met heel veel mensen zijn. (wat niet vaak voorkomt).

ik heb gisteren 2x any gespeeld en verdedigen tegen 6 menselijke aanvallers (opkomende middenvelders) is echt heel anders als een team dat door 1 heel persoon wordt bestuurd op xbox live of tegen de computer.

mensen lopen veel beter de gaten in en staan zo vrij voor de goal. ook maken mensen vaak veel beter af als de gemiddelde computer op prof niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok... iets te sterk woord gebruik met dat zuigen!
Helemaal eens met je verhaal voor de rest :)
Any vind ik opzich best te doen, zolang ik maar tenminste 1 mid heb anders loop ik onbewust ook met een verdediger over het halve veld 8)7
Beakzz schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 13:18:
[...]

Nou nou zuigt vind ik een groot woord. Vind hoe dan ook dat de voorhoede altijd wel wat te zeggen over de verdediging. Meestal staat er 1 op anny en ik weet niet of je dat weleens geprobeerd hebt want dat valt niet mee en is een stuk moeilijker dan de bal in het net schieten. Als het ff kan ontwijk ik die positie dan ook graag.

Als verdediger moet je eigenlijk gewoon achterin blijven en tot de middelijn mee op komen, maarja ik kan best begrijpen dat als de middenvelders vast staan en de spits en iemand alleen maar verdediging kan spelen een keer naar voren gaat rennen om wat actie te krijgen.

Middenvelders worden trouwens heel de tijd misleidt door die gele pijlen , want het is helemaal naar achteren en helemaal naar voren of je staat in de verkeerde positie. En dan ren je voor de 1000ste x naar voren en dan zie je de bal alweer voorbij vliegen 8)7

Ik snap dat het makkelijk is om de verdediging de schuld te geven, maar bij het middenveld en voorin ontstaat het probleem juist vaak. Onmogelijke pass, proberen door een mannetje te rennen en weinig overspelen.

Als er een team over ons heen rent (wat gelukkig maar af en toe gebeurt) dan zijn dat vaak teams die heel snel en strak pasen (vooral naar mannetjes die vrij staan ;) )
Iedereen die voetbal kijkt weet dat veel balverlies je bijna altijd de wedstrijd kost, want je kan als verdediger wel vlak voor je doel gaan staan, maar dan werkt de buitenspelval niet en zodra voor de bal weer eens wordt verloren en er start een aanvaller van de tegenstander precies optijd dan kan je als verdediger eigenlijk al niks meer den behalve bidden :+

Dus eerst in de verdediging gaan staan en dan zeuren ;) Alleen daarom zouden we al moeten rouleren 8)

Edit : Ondanks dit hele zeurverhaal vind ik het nog steeds superleuk hoor :) , maar nu weet iedereen tenminste waarom ik niet naar alle kritiek luister die van de spitsen komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SmashRocket

Mooiste zou natuurlijk zijn om 4 goede menselijke verdedigers op te stellen en sowieso met 11 (voor het grootste gedeelte vaste) mensen spelen elke avond.
THE_CR0SS schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 13:30:
[...]

wat is jou gamertag?

ik kan namenlijk niet herinneren dat ik in een team speelde waar dit in gebeurde. meestal wordt de hele verdediging gespeeld door 1 any of we moeten met heel veel mensen zijn. (wat niet vaak voorkomt).

ik heb gisteren 2x any gespeeld en verdedigen tegen 6 menselijke aanvallers (opkomende middenvelders) is echt heel anders als een team dat door 1 heel persoon wordt bestuurd op xbox live of tegen de computer.

mensen lopen veel beter de gaten in en staan zo vrij voor de goal. ook maken mensen vaak veel beter af als de gemiddelde computer op prof niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:54:
SmashRocket

Mooiste zou natuurlijk zijn om 4 goede menselijke verdedigers op te stellen en sowieso met 11 (voor het grootste gedeelte vaste) mensen spelen elke avond.

[...]
lastigste is juist mensen vinden die verdedeging willen spelen :)

er zijn een aantal mensen die wel verdediging willen spelen met "any" dus alle 4 verdedigers en eventueel andere posities die vrij zijn maar ik weet niet of je mensen gaat vinden die 'altijd' verdedeging willen spelen.

ikzelf speel het liefst ook ls/rs. op het middenveld ren ik me het apenzuur en is mijn balkje veel te snel leeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ken 't, heb ook last van me balkje ja ;-) altijd lcm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind totaal niet dat de verdediging zuigt. Tuurlijk gaat het niet altijd perfect, maar heb je weleens met ANY gespeelt? Dat is echt niet makkelijk! Any spelers als Hasanova, Calabarboon e.a hebben ons echt al erg veel overwinningen bezorgt! Tuurlijk moeten de spitsen hem erin knallen, maar dat is zeker niet zo lastig als goed met ANY spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ANY (verdediging) is retelastig tegen sommige tegenstanders, maar desalniettemin wel leuk om te spelen. Soms gebeuren er wel onwijs knullige dingen dat je je een beetje schuldig gaat voelen, maar andere keren speel je solid as a rock :p

Ik vind het niet zo'n probleem om ANY te pakken, maar inderdaad niet *altijd*. Ben de laatste dagen er niet zo veel geweest, te wijten aan al dat europese en bekervoetbal (en de meeste weekends ben ik er niet). Ik ben iig wel van plan om de komende tijd met regelmaat mee te spelen, ik vind deze specifieke spelmodus behoorlijk leuk :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2009 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand moet het doen he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nah, liever iemand die het ook echt kan. Zijn er niet zoveel die dat kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

12 van de 35 spelers hebben nog geen wedstrijd gespeeld en op een zondagmiddag wordt er geen clubmatch gespeeld... 5 van de 23 hebben nog geen 10 wedstrijden gespeeld.

Dus eigenlijk zijn er zo'n 18 spelers die regelmatig spelen.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2009 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Schandalig dat er vandaag niets wordt gespeeld :+

Al zou ik wel een potje willen spelen :o

Gewoon kicken die hap. Alles wat nog geen wedstrijd heeft gespeeld en een nieuwe regel hanteren dat binnen 1 week een wedstrijd mee moet worden gespeeld, anders wordt je eruit gezet.

[ Voor 50% gewijzigd door Martinspire op 01-11-2009 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan de captain geen invites gaan versturen aan NL spelers die veel wedstrijden spelen?
Valt best te doen met dat transfersysteem lijkt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hasanova is weg ? ;(

Word er nog gespeelt vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schijnbaar ja!
Ik doe wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ik kom om 9u online. Eerst probleempje met mn telefoon fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

join allemaal ik ben in bloedvorm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dit is al de 3e avond deze week dat ik geen verbinding krijgt met EA servers :| Normaal lukt het wel maar als ik voor de club wil spelen ho maar.. Vage servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ns ff kijkje nemen dan, ben net weer thuis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
Martinspire schreef op zondag 01 november 2009 @ 18:22:
Schandalig dat er vandaag niets wordt gespeeld :+

Al zou ik wel een potje willen spelen :o

Gewoon kicken die hap. Alles wat nog geen wedstrijd heeft gespeeld en een nieuwe regel hanteren dat binnen 1 week een wedstrijd mee moet worden gespeeld, anders wordt je eruit gezet.
Onzin!
Je ontloopt elkaar net vaak genoeg, zou geen reden zijn om iemand er zo maar uit te zetten.
Ik heb bijvoorbeeld de persoon die met PSV speelt, gewoon een bericht gestuurd en toen we allebei één van de volgende dagen online waren netjes een match gespeeld, afspraken maken met behulp van messages werkt ook hoor!

[ Voor 5% gewijzigd door PSP123 op 01-11-2009 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Ja precies ..volgens mij heb ik nog maar 5 wedstrijden gespeeld en elke keer kijk ik weer online of er mensen zijn en probeer ik een wedstrijd te spelen. Dus afspreken lijkt me de manier. En kmoet zeggen dat als ik tijd heb ik vaak met de club bezig ben ipv de league ;) .

Natuurlijk is Forza 3 (zeker de paintshop) ontzettend tijdrovend maar als je tegen me wil spelen stuur me dan en bericht en dan geef ik mijn tijden aan. Druk op het werk en prive , maar ook nog zat uurtjes beschikbaar,
PSP123 schreef op zondag 01 november 2009 @ 22:21:
[...]

Onzin!
Je ontloopt elkaar net vaak genoeg, zou geen reden zijn om iemand er zo maar uit te zetten.
Ik heb bijvoorbeeld de persoon die met PSV speelt, gewoon een bericht gestuurd en toen we allebei één van de volgende dagen online waren netjes een match gespeeld, afspraken maken met behulp van messages werkt ook hoor!

[ Voor 11% gewijzigd door Beakzz op 01-11-2009 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje matige avond club voetbal weer, niet zo goed voor de ratings geweest :p Die mislukte worp van de keeper in mijn laatste wedstrijd (waar een tegengoal uit kwam) sloeg trouwens ook nergens op zeg, ik wilde 'm gewoon ver en langs de zijkant gooien aangezien daar iemand vrij stond, had die knop degelijk lang ingedrukt en goed gericht, gooit ie 'm toch zomaar kort naar de verkeerde :/
Voorin verder werden bakken met kansen verspeeld trouwens zeg :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wow, wat een kut-avond club voetbal zeg. Het ging echt op alle fronten van het veld mis. Def, mid, en aanval.
PSP123 schreef op zondag 01 november 2009 @ 22:21:
[...]
Onzin!
Ik denk dat hier een mis-communicatie is. Volgens mij heeft Martin het over de "Club" en jij hebt het over de "Competitie".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Het ging vandaag weer erg lekker bij mij.
0,83 - 2,2 - 3 - 4,5
Allemaal puike scores.
Op zich ging het achterin niet heel erg verkeerd, maar er ontstaat wel vaak een overmacht situatie.

Op het middenveld ging het wel beter, maar nog niet echt heel lekker. Had vaak last dat ie de bal te lang vasthield.

Ik heb mijn ventje ff aangepast. Martinspire ipv Boris (net als mn gamertag) en een andere audionaam: Hoo. In het Engels lijkt dat erg veel op Who? En dat vond ik wel grappig. Ik merk wel dat er een aantal namen in het spel zitten die niet gekozen kunnen worden. Zo heb je bij Bayern Munchen een Martins spelen die ook gewoon genoemd wordt, maar bij de namenlijst zit ie er niet tussen.

Pagina: 1 ... 4 ... 16 Laatste