Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat me overigens nog opvalt over het verdedigen als je 2 of meer verdedigers bestuurt, is dat heel vaak de computergestuurde verdedigers als een gek naar voren gaan rennen, zelfs als het andere team de bal heeft.

Af en toe komt het voor dat daardoor een tegenstander eenvoudig achter de verdediging komt omdat de niet geselecteerde verdediger (die je na de pass wel wilt zijn) al een heel stuk naar voren gerend was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:50
Verwijderd schreef op maandag 02 november 2009 @ 00:30:
Wat me overigens nog opvalt over het verdedigen als je 2 of meer verdedigers bestuurt, is dat heel vaak de computergestuurde verdedigers als een gek naar voren gaan rennen, zelfs als het andere team de bal heeft.

Af en toe komt het voor dat daardoor een tegenstander eenvoudig achter de verdediging komt omdat de niet geselecteerde verdediger (die je na de pass wel wilt zijn) al een heel stuk naar voren gerend was.
dat je verdedigers weglopen kan komen omdat iemand anders 'b' ingedrukt houd als de tegenstander de bal heeft. hiermee roep je een extra man op om druk te zetten. imo mag alleen degene die any speelt dit doen omdat hij de bestuurder is van deze mannetjes.

Gisteren liep fifa 10 bij mij echt helemaal niet. alles hakkelde en voelde stroperig aan. hierdoor was ik vaak net te laat met passen / schieten etc. ik denk dat het aan mijn internet verbinding lag maar wat ik vreemd vond is dat ook het scherm echt hakkelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-04 19:36
Was inderdaad niet een succesvolle avond voor het GOT-team :X
Ik had gisteren ook last van haperingen en traag reageren van passen/schieten... :?
verder is mn poppetje ook niet echt goed als verdediger... hij kan niet tackelen en is erg traag.
Nog maar even offline mn best doen om hem beter te krijgen. ;)

Steam: McKluit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup bij een heel aantal wedstrijden hakkelde het beeld inderdaad, dat was behoorlijk irritant :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dramadag inderdaad gisteren, zie dat het de rest nu afschrikt? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is dat nou echt zo?
THE_CR0SS schreef op maandag 02 november 2009 @ 08:30:
[...]

dat je verdedigers weglopen kan komen omdat iemand anders 'b' ingedrukt houd als de tegenstander de bal heeft. hiermee roep je een extra man op om druk te zetten. imo mag alleen degene die any speelt dit doen omdat hij de bestuurder is van deze mannetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
druk maar eens op b zonder dat je de bal hebt. je krijgt dan een grijs mannetje boven je hoofd. je kunt het ook in single player gebruiken om een extra verdediger bij te roepen.

p.s. zie ook boekje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scorende spitsen nu graag online :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluit
tjah lekker gaat het niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naaah ik snap nu officieel niks meer van deze spelmodus :p

Ik dacht hoera, ik kan een keer spits spelen maar mijn god, ik krijg de meest simpele ballen er niet meer in. Als ik zulke dingen in m'n manager mode met Torino er niet in schiet baal ik als een stekker aangezien dat zeldzaam is, waarom lukt het nu dan niet :/ Zou het de druk zijn ofzo, want de stats van m'n ventje zijn net zo als die van een matig team dacht ik zo.

Dat terwijl m'n 'carriere' zo mooi begon :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NO2
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

NO2

Hey hey!

Ik probeerde zonet te joinen bij de competitie (lijkt me geweldig leuk :D) Maar hij geeft de melding dat't al vol zit....

Ah toe pleeeaaaassse mag ik erbij O-) ?

xbox: jarnooooo / jarno0

[ Voor 8% gewijzigd door NO2 op 03-11-2009 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is het probleem dat de competitie al gesloten is, niet specifiek dat er geen plek meer is. Betwijfel of je er dan überhaupt nog bij kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 12:25:
Volgens mij is het probleem dat de competitie al gesloten is, niet specifiek dat er geen plek meer is. Betwijfel of je er dan überhaupt nog bij kan.
hmm ik wil ook opnieuw joinen, ben nu 4.5 ster team (aston villa) omdat ik die regel van max 4 sterren niet gezien had en je vantevoren de andere teams ook niet kan zien (anders was er wel een belletje gaan rinkelen).

ik kan zelf niet wisselen van team dus heb aan matset gevraagt om mij te verwijderen uit de competitie. betekend dit dat ik er niet meer terug ik kan zodra dit gedaan is?

btw er is een tweaker en een tweakers competitie. ik heb zelf alleen nog maar in de tweaker competitie gespeeld. die andere lijkt een beetje dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De competitie is nu gesloten tot de competitie is uit gespeeld. :o

Als ik je er nu uit kick THE CR0SS dan kan je er niet meer bij tot dat de competitie is afgelopen :( Van mij mag je wel blijven met aston villa dit seizoen.

De competitie tweakers had ik eerst aangemaakt maar daar duurde een speelhelft maar 2 minuten, tekort dus. Omdat je dit niet meer kan aanpassen ondanks ik de competitie had gereset moest er een nieuwe komen, Tweaker dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
Waarom beginnen we niet gewoon wat meerdere competities?
1 voor slechte teams (0 tot 2 sterren)
1 voor 3 sterren teams
1 voor 4 sterren teams
1 voor 5 sterren teams
1 met allemaal hetzelfde team

Zoiets? Alsof we die competities ooit nog eens uit gaan spelen. Vind het gewoon leuk om met wat bekendere gamertags te spelen dus dat is zoiezo wel leuk. Maar aangezien niet altijd tijd heeft kom je vaak met het probleem dat er een paar niet kunnen spelen. En dan heb ik het nog niet over de router/firewall problemen van sommigen waardoor spelen helemaal niet mogelijk is.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je kan ook gewoon mensen toevoegen en buiten de competitie spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 02 november 2009 @ 22:19:
Naaah ik snap nu officieel niks meer van deze spelmodus :p

Ik dacht hoera, ik kan een keer spits spelen maar mijn god, ik krijg de meest simpele ballen er niet meer in.
Ghehe, er is gisteren gespeeld ? De bal er online in krijgen is zeker niet zo makkelijk als in de offline speelmodus. Dit omdat het online wat trager is, en je tegenstander veel beter is.. (en idd de 'druk' ;) )
Martinspire schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 15:53:
Waarom beginnen we niet gewoon wat meerdere competities?
1 voor slechte teams (0 tot 2 sterren)
1 voor 3 sterren teams
1 voor 4 sterren teams
1 voor 5 sterren teams
1 met allemaal hetzelfde team
Lijken me wat veel competities ;) Die competitie die we nu hebben word maar 'mondjes maat' gespeelt. Laten we er eerst eens eentje afmaken, voordat we er meer aanmaken.
Jazeker, alleen ANY mag die knop gebruiken (b) in de Club!. Met B zet je namelijk druk met een 2de speler (waarmee je dus ook de verdediging uit elkaar trekt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 17:05:
[...]

Ghehe, er is gisteren gespeeld ? De bal er online in krijgen is zeker niet zo makkelijk als in de offline speelmodus. Dit omdat het online wat trager is, en je tegenstander veel beter is.. (en idd de 'druk' ;) )
Nouja 1 op 1 met de keeper kreeg ik er zelfs niet in, dat is toch vrij schandelijk hehe. Als ik in een random online clubs pot de spitspositie heb peer ik er meestal toch wel minstens een in, maargoed dat is tegen een willekeurig stel malloten natuurlijk ;D

Ben de laatste tijd denk ik gewoon wat minder in vorm, ik speel ook nauwelijks meer tussendoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren is er inderdaad gespeeld :P Heb maar 2 wedstrijdjes mee gedaan, in allebei wel gescoord :) Helaas maar een gewonnen.

Jammer dat de club nu weer meer verloren dan gewonnen heeft :P Maar daar kunnen we wat aan doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vanavond weer is een potje? Ik ben er al..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 20:02:
Vanavond weer is een potje? Ik ben er al..
Ik zou wel willen maar krijg geen connectie met de EA servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ik ben er vanavond ook niet bij omdat ik een feestje in de stad heb. Maar ik geloof dat ik niet de enigste ben. Of zijn er ineens een hoop gebanned?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Komen er vanavond nog mensen online om een potje te ballen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam vrijdagavond nog even kijken maar toen was er niemand.. nouja, morgenavond nog maar eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vanavond kan ik denk ik ook wel weer mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Mooi, ik hoop er ook rond 8en weer te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat ik verloopig niet mee kan doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Hoezo? Gebanned?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jep :) Heeft lang mogen duren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ik heb het idee dat er nog maar een paar over zijn gebleven. Op zich niet erg, ware het niet dat de activiteit nu ineens is ingekakt tot bijna 0. Erg jammer en ik hoop dat er nog af en toe gespeeld kan/gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:59
Martinspire schreef op zondag 08 november 2009 @ 20:37:
Ik heb het idee dat er nog maar een paar over zijn gebleven. Op zich niet erg, ware het niet dat de activiteit nu ineens is ingekakt tot bijna 0. Erg jammer en ik hoop dat er nog af en toe gespeeld kan/gaat worden.
Zeker Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
Had je dan een omgebouwde Xbox 360? >:)
Zo ja, ik heb het vanmiddag nog gedacht toen ik zag dat je ook Forza 3 had en laten we eerlijk zijn, dat is niet je enigste game.
Ja, ik weet het dat is geen reden om in het bezit te zijn van een omgebouwde Xbox 360, het kon ook zijn dat je er veel geld aan uit gaf.
Maar toch...
En heb je lang op Xbox Live geweest? Daar ben ik wel benieuwd naar. Ik denk wel dat het een gemis voor je gaat worden, dat je niet meer online kan met je Xbox 360, want je was vaak online te vinden! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tis een beetje offtopic, maar ik vind het niet erg dat ik geband ben hoor, volkomen terecht :) Speelde al 1,5 jaar alles ver voor de release. Wat ik al zei, het heeft lang mogen duren :). Enige jammer is dat ik nu niet meer mee kan doen voor de club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:08
wie beheert de club nu dan nu Maus geband is? En zijn er meer spelers geband? het is vrij rustig namelijk de afgelopen dagen.

PSN: IS_DJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Nu online
Het is de laatste week wel opvallend rustig. Misschien dat ik mij toch maar eens naar een andere club laat transfereren want zo schiet het niet echt op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Het wordt inderdaad wel heel erg rustig en het lijkt me inderdaad handig om 1 of meerdere aanpassingen te maken aan het ledenbestand. Al is het mogelijk makkelijker om een nieuwe competitie/club op te zetten (als aanpassen niet gaat) om dan in ieder geval de betalende spelers toegang te geven 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
i-dj schreef op zondag 08 november 2009 @ 23:06:
wie beheert de club nu dan nu Maus geband is? En zijn er meer spelers geband? het is vrij rustig namelijk de afgelopen dagen.
Ik wil wel graag PSV overnemen, ipv. Fenerbache, natuurlijk nadat de results die ´´MAUS´´ gehaald heeft gereset zijn!
Is dit mogelijk? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
Martinspire schreef op maandag 09 november 2009 @ 00:14:
Al is het mogelijk makkelijker om een nieuwe competitie/club op te zetten (als aanpassen niet gaat) om dan in ieder geval de betalende spelers toegang te geven 8)
Dit lijkt mij slimmer. Dan zijn de stats ook weer op NUL gezet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prima, maak maar 'n nieuwe dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
Misschien even polsen hoe de rest er overdenkt om opnieuw te beginnen???

Ik wil best een nieuw team aanmaken, maar als de meesten er klaar mee zijn dan heeft het weinig zin toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:19
Ik heb nog steeds interesse hoor ,maar ook weer geen zeeen van tijd ofzo. Tis ook superdruk op mijn werk dus heel laat maak ik het ook niet vaak meer en dat wordt het altijd als ik ff een potje mee speel rond 10 uur.

Kmoet wel zeggen dat als dit eenmaal doodbloed er vaak geen leven meer in te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook best mee doen met een competitie. Ik ken ook nog iemand die mee wilt doen. Mijn gebruikersnaam is Kaaarls en die van een vriend is valley09.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Competitie begin ik niet meer aan maar een nieuw GoT team wil ik nog wel aan meedoen, maar het animo lijkt nu wel heel erg beperkt idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
Het gaat mij ook meer om het GoT team. Ik vind dit een leuke spelvariant van FIFA 10 en het moet toch mogelijk zijn om met een man of 30 actieve (legale O-) ) spelers een een paar leuke potjes te kunnen spelen 's avonds.
Je hoeft dan niet elke avond mee te spelen. Maar nu is het elke avond hopen dat er nog een balletje samen te trappen is.

Ik maak vanavond een GoT Team 2 aan......en zie wel wie er mee doet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluit
ik kan helaas ook niet meer spelen :'(
mag van microsoft niet meer online... en geen idee waarom :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

i-dj schreef op maandag 09 november 2009 @ 19:12:
Het gaat mij ook meer om het GoT team. Ik vind dit een leuke spelvariant van FIFA 10 en het moet toch mogelijk zijn om met een man of 30 actieve (legale O-) ) spelers een een paar leuke potjes te kunnen spelen 's avonds.
Je hoeft dan niet elke avond mee te spelen. Maar nu is het elke avond hopen dat er nog een balletje samen te trappen is.

Ik maak vanavond een GoT Team 2 aan......en zie wel wie er mee doet ;)
Ok specificeer even hoe we die gaan vinden dan meld ik me ook asap even aan :)

@Kluit: heb je een niet geflashde Xbox dan? Als dat zo is is er toch iets grondig mis gegaan en zou ik meteen even gaan protesteren bij microsoft :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
het NIEUWE GoT Team

via INET kun je je aanmelden voor TWEAKERS2:
http://www.eafootballworl.../742A0001/106407/overview

Via FIFA 10: zoeken op clubnaam tweakers2, regio Noord-Europa

Ben benieuwd!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Nu online
Ik heb een join request ingediend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit er bij, bedankt voor de invite 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
kwiebus schreef op maandag 09 november 2009 @ 23:23:
Ik heb een join request ingediend.
You're IN!!! d:)b

tot 11:30 ben ik thuis. Daarna kan ik pas vanavond weer via de website van EA kijken of er nog meer aanmeldingen zijn.
Met een beetje mazzel kan vanvond dan de eerste topscorer worden gekroond *O*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
Huidige stand aangemelde leden voor tweakers2:

- matsetst
- calabarboon
- sjagga
- crysanianl
- i dj

aanmelden via http://www.eafootballworl.../742A0001/106407/overview
of via je XBOX (Via FIFA 10: zoeken op clubnaam tweakers2, regio Noord-Europa)

Dus als je zin hebt om af en toe in groepsverband een digitaal balletje te trappen en je bent niet gebanned :P Meld je dan nu aan!!!!! (ik zou in de marketing moeten gaan werken met deze wervende teksten!! :+ )

OLE OLE!!!!

[ Voor 27% gewijzigd door i-dj op 10-11-2009 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ik heb de invite geaccepteerd, maar denk niet dat ik vanavond in Fifa zit. CODMW2 komt vanavond toch ff mn xbox niet uit. Of er moet meteen iedereen fifa zitten te doen, maar dat denk ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NO2
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

NO2

Misschien dat ik binnenkort ook aanhaak.
Ben student -> doordeweeks @ studie adres / 's weekends @ pa en ma, ik zit er dus even mee wanneer ik xbox-able ben :)

Gamertag: Jarno0 (alleen silver @ the moment) Jarnoooooo (xbox live voor een maand :) )

Kunnen invites worden verstuurd? Zou iemand dan ' Jarnooooo' willen inviten?

Tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
Er kan ook een invite worden verstuurd voor lidmaatschap van tweakers2 naar Gamertag: ReneMNL

Verwijderd

Topicstarter
Er word weinig gespeeld de laatste tijd? Zonde :(

• Martinspire
Tja, erg druk met COD. Zie ook niet veel meer FIFA spelen trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
Zijn er misschien meer club leden gebanned? Ik heb de meesten uitgenodigd om lid te worden van TWEAKERS2. Maar ik heb maar van een 5-tal reactie gekregen.

Ik heb 1 echte aanmelding gehad,van billy....? Deze heb ik geaccepteerd maar toen kreeg ik de melding dat Billy al was aangemeld bij een andere club. Ik kan echter geen enkele gegevens meer vinden.

Dus wil je spelen en je hebt een invite ontvangen meld je dan aan. Dan zijn de niet COD-ers ook weer van de straat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

i-dj schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 00:03:
Zijn er misschien meer club leden gebanned? Ik heb de meesten uitgenodigd om lid te worden van TWEAKERS2. Maar ik heb maar van een 5-tal reactie gekregen.

Ik heb 1 echte aanmelding gehad,van billy....? Deze heb ik geaccepteerd maar toen kreeg ik de melding dat Billy al was aangemeld bij een andere club. Ik kan echter geen enkele gegevens meer vinden.

Dus wil je spelen en je hebt een invite ontvangen meld je dan aan. Dan zijn de niet COD-ers ook weer van de straat ;)
Hoi, ik (Billy) heb me inderdaad weer aangemeld (heb volgens mij geen uitnodiging ontvangen) maar sta nog steeds geregistreerd bij Tweakers. Moet je dan eerst weggaan bij die club? Hoe doe je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 11:17:
[...]

Hoi, ik (Billy) heb me inderdaad weer aangemeld (heb volgens mij geen uitnodiging ontvangen) maar sta nog steeds geregistreerd bij Tweakers. Moet je dan eerst weggaan bij die club? Hoe doe je dat?
Ik heb je echt geaccepteerd hoor......
Via het menu kun je je afmelden maar ook via de site van EA. Ik ben nu niet in de buurt van mijn XBOX. Mocht het toch niet lukken meld dat even dan kijk ik straks even. Ik heb het namelijk moeten uitvoeren om de nieuwe club aan te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu weg bij Tweakers 1 en heb een request gestuurd voor Tweakers 2.
Nu zou het wel moeten lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 19:37:
Ik ben nu weg bij Tweakers 1 en heb een request gestuurd voor Tweakers 2.
Nu zou het wel moeten lukken
you're in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ondertussen al gespeeld met tweakers2? Ik krijg maandag als het goed is ook Modern Warfare 2 binnen, dus dan zit ik met FIFA, Forza3 en MW2 dus dat gaat lastig worden :p In dat geval werkt een concrete afspraak voor mij beter dan elke keer tussen 8 en 9 komen kijken om er achter te komen dat er niemand is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Ik wil ook wel komen ballen!! Moet overdag wel altijd gewoon werken (vandaag niet dan), dus ik zou soms wel eens in de avonduren mee kunnen doen. Waar ik speel boeit me niet zoveel.. zet me maar op het middenveld neer ergens :P sta ik in "het echte leven" ook ;)

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het lijkt wel of mijn afwezigheid ook het einde heeft ingeluid van dit Voetbal Team :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 12:50:
Het lijkt wel of mijn afwezigheid ook het einde heeft ingeluid van dit Voetbal Team :)
Mwah de week voor je werd gebanned werd er ook al geen wedstrijd meer gespeeld. Zoiets als dit houdt het nooit echt lang vol ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 01:08

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 13:27:
[...]

Mwah de week voor je werd gebanned werd er ook al geen wedstrijd meer gespeeld. Zoiets als dit houdt het nooit echt lang vol ;(
Ben anders nog steeds in voor wat potjes hoor! :) Alleen, elke keer als ik kijk of er mensen aanwezig zijn, ben ik de enige. Ik denk dat de oplossing is om concreet afspraken te maken, volgens mij kan je dan voldoende mensen optrommelen :)

Heb me afgemeld voor de oude club, en aangemeld voor de nieuwe :)

[ Voor 6% gewijzigd door Thrace Grumble op 18-11-2009 15:29 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 18:20:
Ik wil ook best mee doen met een competitie. Ik ken ook nog iemand die mee wilt doen. Mijn gebruikersnaam is Kaaarls en die van een vriend is valley09.
Invite gestuurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
Thrace Grumble schreef op woensdag 18 november 2009 @ 15:26:
[...]
Heb me afgemeld voor de oude club, en aangemeld voor de nieuwe :)
En geaccepteerd.....Welkom.

Ik weet dat er vanavond wordt gevoetbald door het NL 11-tal. Maar morgenavond vanaf 20:30 uur kunnen we best een paar potjes doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
i-dj schreef op woensdag 18 november 2009 @ 17:22:
[...]

Ik weet dat er vanavond wordt gevoetbald door het NL 11-tal. Maar morgenavond vanaf 20:30 uur kunnen we best een paar potjes doen?
Denk het wel 8)

Verwijderd

Ik zal er ook zijn :)

Donderdag ca. 20:30

• kwiebus
  • Nu online
Ik kan ook wel meedoen.

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 01:08

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

i-dj schreef op woensdag 18 november 2009 @ 17:22:
[...]

Thanks! :)
Ben wel helaas verhinderd vanavond :( Anders had ik zeker meegedaan! :)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• i-dj
Tweakers 2 staat op de kaart! Moest weer even wennen maar moet zeggen dat we redelijk goed gespeeld hebben.

Zondagavond ben ik vanaf 20:20 uur (wie kijkt er nou boer zoekt vrouw) weer beschikbaar. Hopelijk kunnen we dan de scores dan verder verbeteren.

Aanmelden kan nog steeds via http://www.eafootballworl.../742A0001/106407/overview
of via de standaard methode in fifa 10 natuurlijk.

Verwijderd

Topicstarter
Zondag ben ik ook van de partij :)

We speelde wel aardig met 4 man, denk dat als je met paar man meer bent het wat makkelijker gaat :*)

Beetje jammer dat er een team quitte toen we 2-0 voor stonden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was wel weer leuk om een avondje te spelen. Ik kon deze keer even niet meeluisteren naar wat er allemaal gezegd werd aangezien ik redelijk muziek aan het pompen was (daar is het nou eenmaal de donderdagavond voor ;))
Ik zal 'ns kijken of ik zondagavond nog een beetje op tijd kan komen, ik vrees echter dat ik wel wat later thuis ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vanavond weer d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
Vanavond rond 20:30 uur ben ik ook weer van de partij!!

Update members TWEAKERS2 team: 9 11
In Random order
- Matsetst
- Sjagga
- Calabarboon
- Martinspire
- Tommzazo
- Billy2139
- CrysaniaNL
- Thrace Grumble
- I DJ
- Hasanova
- ReneMNL

[ Voor 10% gewijzigd door i-dj op 22-11-2009 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat minder dan ik had verwacht :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
Ik wil vanavond ook wel van de partij zijn, alleen nog geen invite gekregen:
Gamertag: ReneMNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
PSP123 schreef op zondag 22 november 2009 @ 18:19:
Ik wil vanavond ook wel van de partij zijn, alleen nog geen invite gekregen:
Gamertag: ReneMNL
Ik heb je op 10 nov al uitgenodigd ;)

Invited 10/11/2009 0 Comments
ReneM NL
Ranking 0 Free Agent Yes

Zoek anders de club Tweakers2 (regio North Europe oid)op via FIFA10!!

Voordat er meer mensen gaan melden dat ze geen uitnodiging hebben gekregen....de volgende mensen hebben nog een PENDING invite:
- Hasanova
- Jarnooooo
- ReneM NL (dus)
- iMAARTENehv
- dark excitement
- SmashRocket
- Maus II NL II (als hij weer mee mag doen is hij van harte welkom)
- SM4SH3D NL
- BamBeakz

Mocht ik iemand hebben gemist dan mijn nederige excuses. Meld je aan en je kunt meteen meespelen omdat de club (voorlopig) vrij toegankelijk is voor iedereen!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of het een foutje is maar je zegt dat je ReneM NL een invite hebt gestuurd terwijl PSP123 zegt dat zijn gamertag ReneMNL is, misschien typefoutje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
Verwijderd schreef op zondag 22 november 2009 @ 18:42:
Ik weet niet of het een foutje is maar je zegt dat je ReneM NL een invite hebt gestuurd terwijl PSP123 zegt dat zijn gamertag ReneMNL is, misschien typefoutje?
My fault, het klopt dat het ReneM NL is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
[quote]i-dj schreef op zondag 22 november 2009 @ 18:33:
[...]

Ik heb je op 10 nov al uitgenodigd ;)

Invited 10/11/2009 0 Comments
ReneM NL
Ranking 0 Free Agent Yes

Sorry, je hebt gelijk ik ga kijken of ik er vanavond bij kan zijn. Eerst nog even een stukje CCNA leren!

[ Voor 6% gewijzigd door PSP123 op 22-11-2009 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
We zijn nog maar met 3 in de kleedkamer! :'(

EDIT: Jammer dat de servers niet mee zaten of wat er dan ook aan de hand was :( Telkens viel bij het starten van de wedstrijd iedereens xbox uit :P

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2009 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 november 2009 @ 20:38:

EDIT: Jammer dat de servers niet mee zaten of wat er dan ook aan de hand was :( Telkens viel bij het starten van de wedstrijd iedereens xbox uit :P
Ik zag dat je me nog een berichtje had gestuurd, wat attent is, alleen was ik pas rond een uur of 10 thuis dus dat had weinig zin meer 8) Volgende keer ben ik er waarschijnlijk weer bij :) (deze week in de avonden tijd zat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
Verwijderd schreef op zondag 22 november 2009 @ 20:38:

Zeker jammer, elke keer liep de Xbox 360 vast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vanavond rond 20:30 weer proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 16:45:
Vanavond rond 20:30 weer proberen?
ah dan kan ik ook eindelijk :)

eerste keer dat het mij uitkomt met het tweakers 2 team. erg druk gehad met andere dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben vanaf 20:45 kijken hoe AZ vecht voor z'n laatste kans dus dat schiet helaas niet op vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 19:24:
Ben vanaf 20:45 kijken hoe AZ vecht voor z'n laatste kans dus dat schiet helaas niet op vanavond.
je kunt ook via de NOS Livestream de wedstrijd volgen en toch meevoetballen ;)
Ik zal ook proberen aanwezig te zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
Ik vermoed dat er iets mis is met onze club. Blijkbaar hadden we geen club meer. alleen maar een land!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
Ik zal even een club selecteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
gefixt. We kunnen weer los!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jammer dat we 2x voor stonden en de tegenstander toen quitte :( gebeurde maandag ook al..

Ben donderdag en zondag avond weer van de partij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Leuk om weer eens een paar potjes te doen. Al ging het meteen al waardeloos bij mij :o . Veel kansen gemist en aannames gingen vaak de in soep .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 23:08:
Jammer dat we 2x voor stonden en de tegenstander toen quitte :( gebeurde maandag ook al..

Hey toevallig, waarschijnlijk ik ook die twee avonden :) Alhoewel ik donderdag niet 100% zeker weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 23:08:

Ik zou ook bang worden als tegenstanders als je vanaf de aftrap binnen 4, 5 tikkies de eerste tegengoal in het netje hebt liggen.

Was trouwens in een 4-1-2-1-2 opstelling, dus met een ruit in het midden. Ik had het idee dat dit meer (en daar komt weer een voetbalterm) balans op het middenveld geeft.

Hierdoor creeer je namelijk 1 ondersteuner voor de aanval (CAM) en 1 voor de verdediging (CVM). Zo is er ook een betere aansluiting tussen de verdediging en de aanval. In de 4-4-2 volgt vaak bij bal verlies voorin een tegengoal omdat er teveel spelers voor de bal staan.

Ik vind ANY wel een leuke "positie", maar dan alleen als er meer dan 3 of 4 spelers zijn. Gisteren het laatste potje onbewust als ANY aangewezen door FIFA (niemand hat gekozen voor de ANY) maar had het gevoel dat ik alleen maar naar mezelf aan het spelen was en kon heel moeilijk Crysania en Martinspire bedienen.

[ Voor 15% gewijzigd door i-dj op 25-11-2009 07:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Het ging gisteren bij mij echt slecht. had al een tijdje geen fifa meer gedaan (laatste keer was met het tweakers 1 club team :) ) dus moest weer even wennen. penalty gemist |:(

Donderdag ga ik irl sporten dus kan ik niet meedoen. misschien zondag. maar in het weekend weet ik nooit zeker.

Verwijderd

Topicstarter
Zal er vanavond rond kwart voor 9 zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zal proberen vanavond online te zijn :D
Pagina: 1 ... 5 ... 16 Laatste