Ik was ook van plan aanwezig te zijn, maar helaas zit ik dankzij de NS nu al 70 minuten vast op station den bosch. Hieperdepiep hoera

Verwijderd
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Ik ookThrace Grumble schreef op maandag 30 november 2009 @ 11:18:
Vanaaf zal ik er zijn, zal zo rond 20.00/20.30 worden
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Meld je jezelf aan bij tweakers2? Of verwacht je een uitnodigingamahusu schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 19:37:
jeuj, ik heb een nieuwe elite + fifa2010, let's get this party started!!
gamertag: amahusu
[ Voor 7% gewijzigd door i-dj op 01-12-2009 19:56 ]
PSN: IS_DJ
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
heb me gister al aangemeld, maar nog niet acceptedi-dj schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 19:53:
[...]
Meld je jezelf aan bij tweakers2? Of verwacht je een uitnodiging
p.s. Spelen we vanavond nog een potje?
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Ik heb niet elke avond tijdamahusu schreef op woensdag 02 december 2009 @ 16:35:
[...]
heb me gister al aangemeld, maar nog niet accepted
Ik zag geen verzoek staan. Ik heb je een invite gestuurd. Laat me even weten of je hem ontvangen hebt!!amahusu schreef op woensdag 02 december 2009 @ 16:35:
[...]
heb me gister al aangemeld, maar nog niet accepted
Ajax speelt ook vanavondThrace Grumble schreef op woensdag 02 december 2009 @ 14:42:
Was gister wel ff online tegen 2100u, maar helaas niemand aanwezig. Vanaaf maar weer een paar potjes spelen?
hehe, ben zelf ook eerst druk met FCT kijken hoorVerwijderd schreef op woensdag 02 december 2009 @ 18:24:
[...]
Ajax speelt ook vanavondMoet even zien of ik kom.
Ik kan helaas pas a.s. maandag weer, 's weekends ben ik niet bij mn Xbox in de buurtVerwijderd schreef op donderdag 03 december 2009 @ 20:57:
Vanavond nog animo?
Same here, kan zijn dat ik visite heb, dan reageer ik dus nietMartinspire schreef op maandag 07 december 2009 @ 10:30:
Vanavond ook eindelijk weer tijd. Zal kijken of ik om 20.30 er ben (let niet zo erg op de tijd), maar als ik op Xbox Live zit, dan stuur me maar een berichtje.
Je moet wel prioriteiten stellen, anders raak je misschien je basisplaats wel kwijtThrace Grumble schreef op maandag 07 december 2009 @ 11:13:
[...]
kan zijn dat ik visite heb, dan reageer ik dus nietZal mn best doen er te zijn!
aanmelden is gewoon mogelijk..... ik zorg er dan voor dat je vanavond nog kunt meespelen (als jij je natuurlijk vanavond nog aanmeldVerwijderd schreef op maandag 07 december 2009 @ 17:18:
Zoeken jullie nog members?
:o! Was gister trouwens wel online rond die tijd: FIFA aan t spelen, maar toen ik naar een clubmatch zocht, was niemand onlinei-dj schreef op maandag 07 december 2009 @ 12:21:
[...]
Je moet wel prioriteiten stellen, anders raak je misschien je basisplaats wel kwijt
[ Voor 8% gewijzigd door Thrace Grumble op 08-12-2009 10:21 ]
gisteravond ook online rond 20:30 uur. Zag 1 persoon fifa spelen maar bij de club zat er niemand in de kleedkamer. Heb na 15 minuten toch maar AC2 in de xbox gepropt.Thrace Grumble schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 10:20:
[...]
:o! Was gister trouwens wel online rond die tijd: FIFA aan t spelen, maar toen ik naar een clubmatch zocht, was niemand online
Is me wel een invite gestuurd?
Vanavond kan ik wel weer overigens!20.00-20.30 maar doen?
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2009 13:02 ]
Verwijderd
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2009 19:32 ]
Vreemd. We hebben op dit moment maar 12 leden. Lijkt mij niet dat er geen leden meer toegelaten mogen worden. Ik heb wel wat oude invites verwijderd van leden van de OUDE club. Zij hebben niet gereageerd op de invite. We kunnen nog steeds speler gebruiken zodat we als club regelmatig kunnen spelen......Nu is de spoeling wat dun en komt het regelmatig voor dat we niet genoeg spelers hebben om een potje te voetballen.Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 13:38:
Ik kan me niet aanmelden omdat het maximaal aantal aanmeldingen voor de club is bereikt.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik vind de 'ANY' positie wel leuk. Krijg alleen altijd een verschrikkelijke beoordeling....gem. een 4,36 terwijl ik verdedigend wel redelijk mijn mannetje sta. Gisteren een Penalty veroorzaakt en daarna meteen gestopt....Vind ik wel een lekker gevoel. Je fout kunnen herstellen. Normaal gesproken is een fout in de verdediging meteen een tegen doelpunt.
[ Voor 8% gewijzigd door Thrace Grumble op 16-12-2009 09:42 ]
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
De club is volgens mij nog lang niet vol
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2009 19:37 ]
Gaude et aude
[ Voor 13% gewijzigd door Thrace Grumble op 04-01-2010 11:11 ]
Heb je een invite gestuurd!Marc3l schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 09:19:
Zou iemand mij een invite kunnen sturen, volgens mij lig ik eruit![]()
Xbox tag: raptorNL81
Ben helaas te laat in de buurt van mn xbox, maandag oid gaat het wel lukkenVerwijderd schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 23:26:
Zondagavond online, meer mensen?
Ben er vanavond ookThrace Grumble schreef op zondag 10 januari 2010 @ 17:21:
[...]
Ben helaas te laat in de buurt van mn xbox, maandag oid gaat het wel lukken
Kan gebeuren hea! Ben vanavond ook wel rond 20:30 onlineThrace Grumble schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 12:01:
Aaarghh!! Probeer je online te komen, ben je ontzettend laat thuis van je werk. Mijn excuses voor afgelopen maandag, was helaas niet aanwezig dus
Vanaaf maar weer proberen, zal proberen online te zijn! Jammer dat het altijd zo lastig gaat om iets af te spreken/regelen
ja hoor....ik wil je wel een invite sturen. Wat is je XBOX tag?Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 14:44:
Is er nog een plek vrij in de competitie voor mij?
Met de competitie zeer slecht, misschien is een nieuwe beginnen want er wordt niet meer gespeeldbadboynova schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 20:21:
weet nog niet als ik klaar ben voor het team (ik ben wel aan het aan oefenen), maar hoe is het met de competietie.
Ik ben zelf niet super goed maar ook niet super slecht, dus als er nog plek is in de competitie wil ik graag mee doen met sporting (portugal) als die nog vrij is (anders met glasgow rangers).
me gametag is Dnova79.
Ook, ook, maar er worden nog wel wat potjes gespeeldkwiebus schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 21:01:
Niet alleen met de competitie gaat het zeer slecht. Ook voor de online teamplay lijkt er erg weinig animo te zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2010 13:17 ]
Was inderdaad erg tof! Vooral die laatste wedstrijd, met de penalty in de laastste minuutVerwijderd schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 23:05:
[...]
Ook, ook, maar er worden nog wel wat potjes gespeeldZoals vanavond ging het wel goed
, helaas waren we maar met 3 personen maar toch!
We moeten misschien even een afspraak maken voor een avond, aanstaande zondag oid. Zodat meer mensen mee kunnen doen.
Ben er zondag rond 20:00, misschien vanavond nog rond 21:00
[ Voor 8% gewijzigd door Thrace Grumble op 14-01-2010 14:10 ]
Misschien ben ik later op de avond ook aanwezig.Was inderdaad erg tof! Vooral die laatste wedstrijd, met de penalty in de laastste minuut
Ik zal vanaaf ook ff de xdoos aanzwengelen denk ik, ff idlen in de kleedkamer tot er meer mensen komen
Er is voor zover ik weet geen iphone applicatieMarc3l schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 16:43:
[...]
Misschien ben ik later op de avond ook aanwezig.
Bestaat er geen (Iphone) applicatie waarmee je een berichtje krijgt als iemand in de kleedkamer is?
Zou wel heeeeel erg handig zijn, nu ga je toch niet wachten lijkt mij (zonder af gesproken te hebben dan) als je de eerste bent.
Nou, vooruit, ik kom er aanVerwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 19:51:
[...]
Er is voor zover ik weet geen iphone applicatieJe kan wel op internet zien welke clubleden er allemaal online zijn op dat moment op de site: http://www.eafootballworl...s/742A0001/106407/members
Ben nu al klaar om te clubben! Helaas ben ik de enige haha.
Ik heb geen invite gezien, maar heb me wel aan gemeld.Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 20:49:
[...]
Met de competitie zeer slecht, misschien is een nieuwe beginnen want er wordt niet meer gespeeld![]()
Uiteraard ben je klaar voor het team! Iedereen is welkom! Zal je een invite sturen.
Die komt in Fifa zelf bij berichten.badboynova schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 22:37:
[...]
Ik heb geen invite gezien, maar heb me wel aan gemeld.
Het was inderdaad ouderwets leuk, maar we hadden ook 5 spelers aan het eind van de avond. Alleen kunnen we nog niet echt winnen.Marc3l schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 08:42:
[...]
Die komt in Fifa zelf bij berichten.
Ik dacht dat deze bij je dashboard kwam te staan, zag hem eerst ook niet.
Gister was leuk, alleen resultaat wat minder
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2010 19:43 ]
Ik moet persoonlijk erg opletten dat ik niet alleen naar de bal kijk. Ik ben dan teveel aan het kijken naar het spel en mijn VP blijft dan lekker hangen halverwege de helft van de tegenstander. Ik probeer nu mijn VP altijd op de eigen helft te krijgen als ik in de spits sta en wij niet in balbezit zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 19:40:
Wat anders, over de aanval. Er zijn wel eens gevalletjes dat iemand een metertje of 20 buitenspel staat hahaals de bal op onze eigen helft is als spits proberen voor de centrale verdedigers te staan.
hopelijk boet je VP dan niet teveel in op snelheid (alhoewel er gisteren bij dat BARCA team een Beest van een speler voorin stond. Groot, Kracht en Snelheid is blijkbaar wel mogelijk)Daarom heb ik mijn speler al laten groeien van 1.67 naar 1,80 zodat ik ook es een kopduel windus op dat gebied zouden uittrappen vaker in ons team moeten blijven omdat ik de bal naar een teamgenoot kan koppen
mijn voorkeur 4-1-2-1-2. Alleen moet de CVM dan wel zijn verdedigende taak in de gaten houden om counters te voorkomen. Zo heb je op het veld een betere balans.Nog een puntje is de formatie, wat spelen jullie het liefst? 4-4-2, 4-1-2-1-2, 4-3-3 vindt ik zelf wel goed
Nee dat viel wel mee! Had het net even nagekeken hij is zelf 188 cm geworden, hij is nu wel een beetje licht met ongeveer 67 kilohopelijk boet je VP dan niet teveel in op snelheid (alhoewel er gisteren bij dat BARCA team een Beest van een speler voorin stond. Groot, Kracht en Snelheid is blijkbaar wel mogelijk)
Mee eens, de CVM kan mooi ballen opvangen en de CAM mooi de spitsen weg sturenmijn voorkeur 4-1-2-1-2. Alleen moet de CVM dan wel zijn verdedigende taak in de gaten houden om counters te voorkomen. Zo heb je op het veld een betere balans.
Ik heb net even gekeken en mijn VP is ook 188 cm en is ongeveer 72 kilo. Wat vreemd is dat tussen de 50 en 72 kilo bij deze lengte niets aan de eigenschappen van de speler verandert. Boven de 188 cm wordt hij trager en ook boven de 72 kilo wordt hij trager.Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 21:15:
[...]
Nee dat viel wel mee! Had het net even nagekeken hij is zelf 188 cm geworden, hij is nu wel een beetje licht met ongeveer 67 kiloIk hoef nog maar een verdienste te halen om alle snelheids verdiensten te hebben ( 200 wedstrijden gespeeld hebben ) en daar zit ik al dicht bij in de buurt.
[...]
Er kan volgens mij maar een iemand ANY zijn, maar als je ANY bent kan je met de speler die het dichts bij de bal is druk zetten door op de B-knop te drukken, dan kan je zelf de vrije man dekkenkwiebus schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 23:44:
[...]
Misschien een raar idee maar ik zat te denken of het misschien niet handig kan zijn om als je met weinig spelers bent met twee any's te gaan spelen. De één kan dan druk zetten op de tegenstander met de bal en de ander eventueel vrijlopende tegenstanders in de gaten houden.
Toen ik een rode kaart kreeg speelde ik opeens ook met ANY.Verwijderd schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 01:59:
[...]
Er kan volgens mij maar een iemand ANY zijn, maar als je ANY bent kan je met de speler die het dichts bij de bal is druk zetten door op de B-knop te drukken, dan kan je zelf de vrije man dekken
Each team must have a minimum of 2 players on the roster. You must have one designated team captain who will be responsible for scheduling games and ensuring the team is available to play. A game cannot start with less than 3 players per side. The maximum number of players in a game is 6. Each team may select up to 2 players to play the “any” position. All other players must select a position. Every player on every roster must be registered at www.premiergamingleagues .com
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2010 14:09 ]
Had ik gister wat een klote avond, alles tegen de paal of lat en de ander schuift hem er zo inbadboynova schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 22:55:
ik kom straks ook weer even gezellig mee doen, want 1v1 gaat de laatste dagen ook niet echt lekker en team play leid wel wat af dan
[ Voor 35% gewijzigd door Thrace Grumble op 18-01-2010 11:23 ]
Geen woorden maar dadenThrace Grumble schreef op maandag 18 januari 2010 @ 11:22:
Heb er zin in vanaaf, hoop dat er meer mensen zullen zijn!
Misschien is het ook een idee om iets meer te communiceren tijdens het spelen?Valt me wel soms op dat het een beetje stil is, terwijl overleg wel goed kan zijn tijdens een match.
4-1-2-1-2 bedoel je? Dit geeft wat meer rust volgens mij.Die ruitopstelling (weet zo ff niet meer welke dat is) beviel mij overigens elke keer wel goed! 4-4-2 ook wel trouwens.
Hihi, truei-dj schreef op maandag 18 januari 2010 @ 13:28:
[...]
Geen woorden maar daden![]()
[...]
4-1-2-1-2 bedoel je? Dit geeft wat meer rust volgens mij.
We hebben gisteren (Cala, Mats en ik) toch even 2 mijlpalen neergezet. Waar wij normaal gesproken in de 80 minuut een tegengoal krijgen hebben wij gisteren het omgekeerde gedaan. En dus 2 wedstrijden winnend op onze naam mogen schrijven.
Hoe spelen Seattle Sounders vinden jullie? Of moeten we gewoon kiezen voor een Superteam zoals MAN UTD, CHELSEA, REAL, BARCA, AC, INTER etc? Ik stel voor om wat te expirimenteren. Ik vond namelijk de verdediging van de Sounders traag terwijl de vleugels wel snel en vaardig zijn.
Om eerlijk te zijn geef ik de voorkeur aan beide, aangevuld met vaardige spitsen en een super keeper.....maar dat zal wel een eutopie zijnThrace Grumble schreef op maandag 18 januari 2010 @ 13:33:
[...]
Om eerlijk te zijn geef ik hier meer prio aan dan aan snelle vleugelspelers, aangezien dit altijd wel redelijk gaat qua snelheid.
Experimenteren kan uiteraard geen kwaad, zet maar iets op!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2010 16:38 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq