Tjonge zeg, wat een gefrustreerd mannetje ben jij! Besef je wel dat je dit topic behoorlijk zit te verzieken met je gehuil? Is het al in je opgekomen dat je misschien gewoon een aantal keren pech hebt gehad met enkele wedstrijden? Misschien moet je nog iets meer oefenen?RedHat schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 18:41:
[...]
Hier in dit topic zijn al meerdere mensen die aangegeven het zelfde te hebben.
Je wilt gewoon 'doorzeiken' op het feit dat ik geen skill heb. Zeg dat dan gewoon. En direct, dan hoeven we de hele discussie niet te houden. Want je lult echt enorm stom. Je loopt overal 'omheen te lullen'. Je zegt nu weer dat ik geen voorbeelden aandraag. Lees het hele topic even terug man.
[...]
Dat je speler gedeselecteerd wordt, dat je niet tussen passen in kan staan (je doet gewoon domweg je benen wijd) (heeft niets met uitverdedigen te maken), spelers die in één keer stilstaan en een animatie laten zien dat er wat gebeurd terwijl dat ergens anders is (ziet er heel vaag uit, iemand neemt bal aan, tegenstander pakt bal af, gastje 10 meter daarboven laat een animatie zien) en zo heb ik nog een aantal voorbeelden gegeven.
Ook heb ik aangegeven dat Slory ineens zeker 1.5x zo langzaam is als een niet zo hele snelle verdediger. Maar daar reageer je ook niet op. Popi-jopi gedrag, want je wilt alleen maar zeggen dat ik zuig en dat jij pro bent maar doet dat op een hele nare manier.
Cheatende AI is misschien niet geheel het goede woord, maar catch-up AI misschien wel. Ik heb MINSTENS 10 voorbeelden aangedragen dus blijf dan For FUCKS SAKE niet doorlullen over dat ik geen voorbeelden aandraag. Over het DESELECTEREN, je leest het goed, DESELECTEREN van een speler terwijl ik NIET iemand anders selecteer of wat dan ook, of dat er geen ENKELE reden is voor het DESELECTEREN van een speler kun je wel 1000x zeggen dat dat een optie is; Dat snap ik wel... Ik wil alleen automatisch selecteren en zeg alleen dat als je voor staat of heel goed draait dat hij dan het systeem gaat 'fucken'. Al een aantal keer tegen je gezegd maar blijkbaar snap je het niet of kun je niet lezen of probeer je weer ergens op te fitten en kun je het niet loslaten ofzo.
Ook reageer je heel selectief; ik draag 10 punten aan en je pakt 1 punt, verdraait die en geeft daar je mening op. Man man man, zo kan ik toch geen discussie startenHoe kunnen we het over een bepaald punt hebben als jij daar steeds aan loopt te draaien en te twisten en ergens op doelt en daar mij op daar blijft gaan.
Kun je lezen? Want ik raak behoorlijk gefrustreert van je, held
Dus ik zal nog even voor je opsommen; zoals ik al meerdere keren gedaan heb, misschien kun je dan niet één dingetje selectief quoten en daaromheen draaien maar gewoon inhoudelijk reageren?Zomaar even een paar puntjes van wat ik al aangehaald heb. Dit zal vast wel met niveau->instellingen te maken hebben maar dit zijn wel jammere dingen. Ik ben geen pro-FIFA speler die 100én uren eraan spandeert. Maar ik wil gewoon no-nonsense een potje voetballen zonder dat er een catch-up functie in zit. Zit in deze FIFA, of in ieder geval op de PS3 wel in. Heb je zelf een PS3? Speel je FIFA10 op een PS3? Misschien zit daar het verschil in
- Slory is één van de snelste speler in de eredivisie; toch als je voor staat is hij minstends 1.5 keer zo langzaam als een langzame verdediger!
- Als je voor staat of een héél goed seizoen draait of whatever en tegenstander zet een aanval in, en je wilt uitverdedigen met je laatste verdediger, loop je er naar toe, druk je op kruisje om de bal af te pakken; echter dan deselecteerd ie ineens je speler waardoor de aanvaller langs je verdediger heen kan
- Als je soms voor staat (is niet wedstrijd-based, maar overall denk ik) heb je soms 'scripted' acties. Dan is het van begin tot eind of beine eind vastgelegd wat er gebeurd; want op amateur spelen ze knullig... Is niet heel moeilijk uit te verdedigen maar dan opeens kun je geen block zetten of wat dan ook. Ook altijd wordt de bal hoog gespeeld en ingekopt. Dit gebeurd niet vaak (1x in de 3 wedstrijden) maar is wel scripted. Ik kan het moeilijk uitleggen maar dit moet je zien.
- Als er iets gebeurd doet een andere speler soms mee in een animatie; hij gaat helemaal stil staan ofzo, ziet er heel raar uit. Dit is dan gewoon een bug, maar als je mee wilt lopen en je poppetje gaat ineens stil staan is dat frustreend, vooral wanneer tegenstander uitbreekt.
- Tegen PSV kwam ik héél gemakkelijk 3-0 voor, in nog geen 10 minuten. Daarna gebeuren er dingen die héél vaag zijn. In een actie 'stunnen' de poppetjes. Erg naar want je straat vastgenageld aan de grond. Ik verloor de wedstrijd met 3-6
ik weet het niet.
Om er inhoudelijk op in te gaan: ik kom geen enkele situatie tegen die jij (nogal agressief) aanhaalt. Heb geen last van een cheatende AI, spelers die opeens te langzaam zijn of passes die ik niet kan onderscheppen. Ik speel op de xbox.
Ik heb ook de ultieme oplossing voor je: ga een ander spelletje spelen. Of probeer iets te doen met de vele oplossingen die in dit topic al zijn aangedragen.