Ik kan hier weer een weekje meedoen sinds de clio weg is, heb nu een week een splinternieuwe megane station voor de deur staan (2 weken oud). Beetje jammer dat het kaartje voor de ingebouwde tomtom navigatie niet erin zit (blijven huurauto's natuurlijk) dus moet nu m'n telefoon gebruiken voor navigatie. Hij is vergeleken met het vorige model megane (ook flink wat mee gereden) behoorlijk beter moet ik zeggen, stiller, comfortabeler en van binnen voelt het veel meer kwaliteit aan.
De nieuwe tellerunit moet ik wel ff aan wennen, die combinatie van een analoge toerenteller en een digitale snelheidsmeter naast elkaar ben ik niet zo'n fan van. Wel mooi dat ie de cruisecontrolsnelheid duidelijk aangeeft boven je snelheid (en met groene en rode vakjes rondom de teller als ie onder of boven die snelheid komt als je zelf gas geeft bv).
De nieuwe tellerunit moet ik wel ff aan wennen, die combinatie van een analoge toerenteller en een digitale snelheidsmeter naast elkaar ben ik niet zo'n fan van. Wel mooi dat ie de cruisecontrolsnelheid duidelijk aangeeft boven je snelheid (en met groene en rode vakjes rondom de teller als ie onder of boven die snelheid komt als je zelf gas geeft bv).