Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:11

Acid_Burn

uhuh

Je kan alvast hier kijken :)
http://fightstick.theglasseye.nl/

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Oguz286 schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 16:21:
Zo, ik zit eindelijk in G1 met precies... jawel 15000 punten :+ Nog geen wedstrijden in G1 gedaan, maar ik moet leren dus dat wordt dan weer een andere keer :)
Ah, fresh fish, mwhoehoehoehahaha >:)

[ Voor 1% gewijzigd door Slashdotter op 26-09-2009 23:41 . Reden: boosaardige lach verbeterd ]

Damn, thats mighty impressive _/-\o_ , nu wil ik zeker het eindresultaat zien :)

Oh en not very impressive, maar toch was ik er erg blij mee, gisteren een onfortuinlijke Chun Li te grazen genomen (euh dit klinkt slightly pervy, maar gewoon verslagen dus :P ) met de fw high kick into ultra! 8)
Ik zat er al een paar keer op te azen maar bij deze chun was het dus de ronde winnaar. Het was ook nog is de laatste ronde, en in de eerste ronde was ik toch behoorlijk in de pan gehakt dus ik was er extra blij mee.
* Sagat hoort ergens in de verte de Rocky tune*

Ben dus ietsjes minder Sagat n00b :P
(en voor Oguz, ik had de ultra idd pas ingezet nadat ik zag dat de kick raak was, met hitconfirm dus, maar je/ik moet er volledig op gefocussed zijn anders ben ik gewoon te traag/onzorgvuldig met mijn execution)

10 second ninja DONE

BRING

IT

ON!!! >:)

hahaha :D Gisteren was ik net verslagen door een Guile, stuurt die gast mij een bericht: "Welcome to the USA. His name is Guile." Ik lag echt dubbel van het lachen :D :'( :D Ik stuurde hem meteen een bericht: "I'll invite you to my island* soon.". En daarna de gebruikelijke "gg bro" berichten uitgewisseld :+

*Voor de niet kenners: Akuma heeft een eigen eiland genaamd Gokuentou (Hell Island) ;)
Zoiets wil ik misschien ook eens maken. Ik had eens een arcadekast gebouwd (is wel ergens te vinden hier op GoT) en die heb ik afgebroken. De onderdelen daarvan zou ik kunnen gebruiken om een poor-man's-arcade-stick© te maken. Ziet er erg goed moet ik zeggen :)

EDIT: Ik heb net even een half uurtje G1 gedaan en ik moet zeggen dat het niveau niet echt veel hoger ligt dan G2 tot nu toe dan. Ik eindigde 15015 dus netto :9 Sommigen hebben me we wel keihard afgemaakt maar ik sommigen ook :9

[ Voor 37% gewijzigd door Oguz286 op 27-09-2009 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-09 09:49

Roq

http://www.capcom.co.jp/newwarrior/index.html :o

Er gaat iets gebeuren, veel gepraat over een nieuwe versie (Super Street fighter 4, Street fighter 4 Dash) of misschien gewoon wat meer DLC we zien wel :)

Verder ben ik wat met Chun gaan oefenen om even een compleet andere style als sim te proberen, en het bevalt me wel. Nog altijd wat moeite met charge chars, maar dat komt vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die mogen me toevoegen en ik wil graag op de lijst ;) Mijn psn-id is Tiduus.

me main is Sagat/Ryu/Zangief

Ik hoop trouwens dat ze snel met SSF4 komen :)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2009 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roq schreef op maandag 28 september 2009 @ 10:03:
http://www.capcom.co.jp/newwarrior/index.html :o

Er gaat iets gebeuren, veel gepraat over een nieuwe versie (Super Street fighter 4, Street fighter 4 Dash) of misschien gewoon wat meer DLC we zien wel :)

Verder ben ik wat met Chun gaan oefenen om even een compleet andere style als sim te proberen, en het bevalt me wel. Nog altijd wat moeite met charge chars, maar dat komt vanzelf.
Nu al een nieuwe versie? Lijkt me een DLC (althans dat hoop ik). Hopelijk verbeteren ze de multiplayer :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

Tja, de updates zijn in het verleden ook vrij snel uitgekomen voor de oudere versies (denk aan 2nd impact van SFIII) dus het is mogelijk.
Het is bijvoorbeeld niet dat het gelijk SF5 wordt natuurlijk.

Hier nog wat speculatie op de tv:

http://images.idgentertai...c266e74b787a70c7_x600.jpg

Ik weet niet het echt is, maar goed mogelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

On_E

Housemusic

Oguz286 schreef op maandag 28 september 2009 @ 10:17:
[...]

Nu al een nieuwe versie? Lijkt me een DLC (althans dat hoop ik). Hopelijk verbeteren ze de multiplayer :9
Reken er maar op dat het een full price game wordt, er komen als het goed is 10 nieuwe chars bij.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoop DLC, maar verwacht ook een nieuwe game. Capcom heeft de sf games altijd behoorlijk uitgemelkt.
(maar ja, ik koop het either way....ondanks alle minpunten van sf4, met sf4 is gewoon online street fighter for the masses gekomen, and i love it).

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Niet online
Roq schreef op maandag 28 september 2009 @ 10:46:
Tja, de updates zijn in het verleden ook vrij snel uitgekomen voor de oudere versies (denk aan 2nd impact van SFIII) dus het is mogelijk.
Het is bijvoorbeeld niet dat het gelijk SF5 wordt natuurlijk.

Hier nog wat speculatie op de tv:

http://images.idgentertai...c266e74b787a70c7_x600.jpg

Ik weet niet het echt is, maar goed mogelijk :)
Ah T Hawk, leuk dat hij terug is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Niet online
Sagat schreef op maandag 28 september 2009 @ 11:33:
Hoop DLC, maar verwacht ook een nieuwe game. Capcom heeft de sf games altijd behoorlijk uitgemelkt.
(maar ja, ik koop het either way....ondanks alle minpunten van sf4, met sf4 is gewoon online street fighter for the masses gekomen, and i love it).
Ik hoop een nieuwe game in de vorm van DLC naast de fysieke distributie. Scheelt me weer tijd om naar de (web)winkel te gaan om het aan te schaffen en daarna alsnog naar m'n harddisk te kopieren. Kan ik net zo goed mspoints kopen via ideal en het met m'n 20 mbit verbinding in een half uurtje binnen trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-07 20:20

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Ik denk niet dat het een dlc wordt als ik de geruchten moet geloven. Naast nieuwe chars zou er namelijk ook gameplay veranderende wijzigingen toegevoegd worden. Dan denk ik dat het beter is om twee aparte disks met games te hebben dan 1 disk voor 2 games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:50

Sm0k3r

cough...cough...

Slashdotter schreef op maandag 28 september 2009 @ 11:51:
[...]

Ik hoop een nieuwe game in de vorm van DLC naast de fysieke distributie. Scheelt me weer tijd om naar de (web)winkel te gaan om het aan te schaffen en daarna alsnog naar m'n harddisk te kopieren. Kan ik net zo goed mspoints kopen via ideal en het met m'n 20 mbit verbinding in een half uurtje binnen trekken.
Je hebt niks aan een +10Mbit verbinding aangezien PS3 gecapped is op 10Mbit, ik heb een 60Mbit verbinding en PS3 haalt max 10Mbit.

Is om PSN niet te veel te stressen op gebied van load.

edit: oh zag niet dat je het over MS hebt, oftewel XBL, iig weten de mensen nu dat PSN capped is op 10Mbit :P

[ Voor 8% gewijzigd door Sm0k3r op 28-09-2009 13:13 ]

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mr.Nash schreef op maandag 28 september 2009 @ 12:02:
Dan denk ik dat het beter is om twee aparte disks met games te hebben dan 1 disk voor 2 games.
Euh why? Net zoals iemand hierboven al zegt, lekker downloaden en direct van hd spelen is zoveel fijner dan DJ spelen. Maar buiten het aantal wijzigingen is het (imho helaas) commercieel gewoon interessanter om een losse dvd uit te brengen denk ik.
offtopic:
itunes, steam, direct to drive, gametap en nu ook de psp go ,ik denk echt dat digitale distributie de toekomst heeft.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Twee dvd's is makkelijker omdat je dan niet van het internet afhankelijk bent om het normale of de super variant te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Man wat zuig ik toch in SF4 :| Ik zit in G1 en nog steeds ben ik slecht in basic gameplay. Al die fancy combo's die ik allemaal kan (zelfs online zonder al te veel moeite) hebben geen zin als je timing gewoon zo ruk is dat n00bs je makkelijk af kunnen maken. Zit nu op 1496x punten...

Zal ik het ooit leren? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

Afbeeldingslocatie: http://i36.tinypic.com/t9iamv.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i38.tinypic.com/ftj09x.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i38.tinypic.com/4ftmxh.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/1zqee6e.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i34.tinypic.com/abnzow.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

Die juki ziet er belovend uit, beetje een vrouwelijke hwoarang (tekken) variant. T-hawk kan me weinig schelen eigelijk, nooit echt interessant gevonden.

Wat ik me ook afvraag is waarom de Ultra meter er anders uitziet, meer ultras? meer mogelijkheden? opslaan van meerdere ultra (2x per round).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

Roq schreef op maandag 28 september 2009 @ 16:58:
Die juki ziet er belovend uit, beetje een vrouwelijke hwoarang (tekken) variant. T-hawk kan me weinig schelen eigelijk, nooit echt interessant gevonden.

Wat ik me ook afvraag is waarom de Ultra meter er anders uitziet, meer ultras? meer mogelijkheden? opslaan van meerdere ultra (2x per round).
Volgens de geruchten krijgt iedere char een extra Ultra, vandaar dat die meter er anders uit ziet denk ik.

edit : gevonden.
* The previously leaked characters are all said to be in the game. Dee Jay, T. Hawk, Dudley, Ibuki, Makoto, Adon, Cody and Guy. The new characters are rumored to be:
o Hakan - An Arabic grappler obsessed with oil.
o Juri - Evil Asian girl fighter working for Seth.
* All characters will have two Ultras. They will both be available at one time, not selectable like with Third Strike's Super Arts. The commands to execute your Ultras do not overlap.
o It sounds like the characters from Third Strike are set up with their prior Super Arts. They had three in that game, so one will be their Super and the other two their Ultras.
o Gen has four Ultras because of his two fighting styles. One of these is said to be an Air Ultra.
o All characters still have one Super, except Sakura who apparently has a Shinkuu Hadoken (Super Fireball) as well.
* Some characters will have Air Ultras.
* The Bonus Stages will be returning.
* This will be an exclusive arcade release at least for a few months.
* An official announcement is said to be coming at the Tokyo Game Show and on the Japanese Street Fighter 4 blog soon.
* Expect the return of the many familiar Supers, and a few new ones like Metsu Shoryuken. You'll see the return of Chun-Li's Kikosho (Super Fireball), Gouken's Denjin, Sagat's Tiger Cannon (Super Fireball).
* Ibuki has a run command.
* Guile has his Sonic Hurricane move from Marvel vs. Capcom 2.
* Dudley has his Chain combos from Third Strike, plus one additional Chain combo.
* Cody is the only character with an Alpha Counter and he still has his knife. He supposedly needs his knife to perform one of his Ultras.
* Rufus can cancel-break the last hit of his Spectacle Romance, or the launch kick of Space Opera Symphony.
* Guy has his Chain combos.
* Makoto has her Tanden Renki Super from Third Strike.
* Zangief is said to have a 720 degree motion Air Ultra called the Siberian Blizzard.
* The game takes place one year after Street Fighter 4.
* Dudley was searching for his car in Third Strike, in this game he's searching for a rose.
* T. Hawk's storyline involves him protecting Juni or Juli.
* Dhalsim's new Ultra is called the Yoga Shangri'la.
* There's a new gameplay system called Tadan Saving, the phrase implies a multi-hitting or multiple-level Focus Attack.
* The console characters are all said to be added to the upcoming arcade release, with the possible exceptions of Seth and Gouken.

[ Voor 70% gewijzigd door On_E op 28-09-2009 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Niet online
Voor mij ziet die Ultra er hetzelfde uit hoor.

Edit:
- gelukkig heeft Guile nu weer een bruikbare ultra, die huidige ultra is zwaar ruk in de praktijk.
- de return van Gouken's Denjin? Dat is toch een nieuwe character? Wat valt er te returnen dan?
- hopelijk krijgt Vega een wakeup ultra, het is zo irritant dat je alleen maar kunt blocken bij het opstaan.
- bonus stages terug? dus we kunnen weer auto's en vallende tonnen in elkaar beuken? Neat!

[ Voor 92% gewijzigd door Slashdotter op 28-09-2009 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

Slashdotter schreef op maandag 28 september 2009 @ 17:10:
De I tussen Ultra en Combo is nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slashdotter schreef op maandag 28 september 2009 @ 17:10:
cker niet. er staat ultra en combo, combo stond er niet in de originele sf4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-02 11:12
als ze met al die nieuwe characters en ultra's maar niet vergeten Vega te fixen...tenminste zijn wall dive bugs weghalen als ze verder niks doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen Shin Akuma? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Niet online
Oguz286 schreef op maandag 28 september 2009 @ 15:08:
Man wat zuig ik toch in SF4 :| Ik zit in G1 en nog steeds ben ik slecht in basic gameplay. Al die fancy combo's die ik allemaal kan (zelfs online zonder al te veel moeite) hebben geen zin als je timing gewoon zo ruk is dat n00bs je makkelijk af kunnen maken. Zit nu op 1496x punten...

Zal ik het ooit leren? :'(
mwhoehoehoehahaaahaaaa >:)

Maar even serieus, ligt het misschien aan die low defense low offense character Akuma die je speelt? Is het handiger om tijdelijk terug te keren naar Ryu en Ken?

Troost je, ik speelde eens tegen iemand in G1 die 14200 punten had. Ouch! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Niet online
Emersion schreef op maandag 28 september 2009 @ 17:20:
als ze met al die nieuwe characters en ultra's maar niet vergeten Vega te fixen...tenminste zijn wall dive bugs weghalen als ze verder niks doen :P
Vega heeft walldive bugs :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
:'(
Maar even serieus, ligt het misschien aan die low defense low offense character Akuma die je speelt? Is het handiger om tijdelijk terug te keren naar Ryu en Ken?

Troost je, ik speelde eens tegen iemand in G1 die 14200 punten had. Ouch! ;)
Hoezo terugkeren? Ik heb altijd al met Akuma gespeeld :P Ben ook niet van plan iemand anders te kiezen want de moves van Akuma zijn super.

Het probleem is niet dat hij weinig HP heeft, maar dat ik de standaard game basics gewoon niet onder de knie heb. Ik maak gewoon altijd domme fouten die nergens over gaan. DAT gecombineerd met weinig HP is idd niet zo'n goede combo, maar ik zou met Ryu niet meer winnen ofzo :P

Een voorbeeld is dat ik vaak spring en air-hadoukens gebruik. Ik time die dingen altijd slecht zodat ik bijna altijd door projectielen van anderen geraakt word, of dat ik een shoryuken in m'n gezicht krijg. Zelf speel ik meer defensief dan offensief en dat is nou ook niet handig met Akuma.

* Oguz286 gaat straks maar even verder klooien als hij tijd heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Jup Vega heeft de neiging geen muur te raken bij een walldive , of erg laat de muur te raken.
soms vliegt vega zelfs uit het scherm om pas later weer teruggevonden te worden :P

dit betekent vaak free combo's of vega in het hoekje... of in het beste geval een ex barcalona aanval die je niet kunt izuna droppen omdat vega niet of te laat de muur raakt.... Ik heb hier wel eens matches door verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou ik heb de avond toch af kunnen sluiten met 15018 punten, een stuk meer dan laatst dus :P Het niveau verschilt echt enorm. Sommige spelers maakte ik echt hard af (perfect enzo) en anderen lieten niks van me heel. Kwam een Akuma tegen die niet ontzettend goed was maar wel extreem veel geluk had. Ik kreeg hem elke ronde tot ong 10% hp en dan deed ik een jump-in ex-air-hadou en hij countert met ultra. Als IK dat probeer dan word ik uit mijn ultra geknockt, maar als iemand anders dat doet -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit ook al bijna in G1, nog 24 puntjes. Moet vandaag dus wel lukken 8)

Bij mij is het de laatste tijd zo dat ik over het algemeen wel win van spelers met redelijk veel punten (soms word ik ook helemaal in elkaar geschopt :+ ), die op een normale wijze spelen, maar vervolgens verlies ik dan van een of andere blanka die alleen maar naar je poten grijpt (tackle) of van die rol aanvallen doet, of een of andere zangief die de hele tijd met zijn armen zwaait (en dan "gloria" oid schreeuwt :P)

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2009 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
We kunnen wel even sparren hoor Oguz, dan krijg je gegarandeerd weer je vertrouwen terug ;)

Ik speel de laatste tijd iig op mijn niveau, dat betekent dan ik af en toe (in g2) helemaal weggeslagen word door mensen die ook beter zijn, maar mensen die niet beter zijn of alleen flowcharten of een trucje het halen. Daar win ik dan meestal wel van. Ook verlies ik meestal 2-1, dat vind ik toch minder erg dan 2-0's.
Een paar weken terug verloor ik echt van mensen die zelfs vergeleken met mij niet goed zijn en ja, dat is nogal frusti! (ik gooi nooit met controllers, maar moet dan wel echt even verbaal stoom afblazen, rondlopen etc etc)

Misschien vanavond maar weer is wat spelen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is officieel SSf4 komt eraan wel in het voorjaar 2010.

Nieuwe teaser

http://www.youtube.com/watch?v=ZG5463McCmE

Capcom kondigt Super Street Fighter IV aan voor lente 2010

Capcom maakt vandaag bekend dat ze bezig zijn met Super Street Fighter IV en dat de game in de lente van 2010 naar de Xbox 360 en de PlayStation 3 zal komen. De game zal onder meer over enkele nieuwe personages beschikken.

Volgens producer Yoshinori Ono zal het vervolg op het populaire Street Fighter IV over acht nieuwe speelbare personages beschikken. Zo kunnen gamers straks onder meer vechten met oude bekenden T Hawk en Dee Jay, en zal ook de nieuwe vechtster Juri haar opwachting maken.

Verder zal de game een flinke berg aan upgrades en tweaks met zich meekrijgen die Capcom naar eigen zeggen heeft doorgevoerd naar aanleiding van feedback vanuit de community. De game zal dus stand-alone te spelen zijn en Yoshinori Ono belooft dat deze niet voor de volledige retailprijs in de winkels zal verschijnen.
Ultra combo’s

Naast de nieuwe personages zullen er ook nieuwe Ultra combo’s te gebruiken zijn voor de vechters die we al kennen uit de originele Street Fighter IV. Ook zijn er enkele aanpassingen gedaan aan de game-engine waardoor Super Street Fighter IV een iets ander gevoel moet geven dan de originele game.

Eerder deze maand maakte Natsuki Shiozawa van Capcom al bekend dat de uitgever en ontwikkelaar met nieuwe Street Fighter content bezig was, maar in welke vorm deze zou verschijnen bleef nog onduidelijk. Nu weten we dus dat het hier om Super Street Fighter IV gaat en dat de game over een half jaar naar de Xbox 360 en de PlayStation 3 zal komen.

Bron: http://www.gamez.nl/xbox/...-aan-voor-lente-2010.html

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2009 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 10:01:
We kunnen wel even sparren hoor Oguz, dan krijg je gegarandeerd weer je vertrouwen terug ;)
Ik heb nu wel even tijd :P
FUUUUUUUU-

Wel leuk dat het niet voor de volledige retailprijs in de winkel zal liggen (eerst zien, dan geloven), maar geen Shin Akuma is gewoon fail. Toch weet ik 99% zeker dat ik dat spel zal halen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
Ah, dus ik heb nog een half jaar om te oefenen in die focus en dash linking combos, die ik maar niet onder de knie krijg :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Oguz286 schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 10:48:
[...]

Ik heb nu wel even tijd :P

[...]

FUUUUUUUU-

Wel leuk dat het niet voor de volledige retailprijs in de winkel zal liggen (eerst zien, dan geloven), maar geen Shin Akuma is gewoon fail. Toch weet ik 99% zeker dat ik dat spel zal halen :X
Shin Akuma zal in geen enkel (officieel) spel voorkomen want hij is dan overpowered, waar we (de Akuma spelers) wel over aan het discussieren zijn op shoryuken.com is wat hij krijgt, hopelijk een super vuurbal die je in een combo kan gooien of een super uppercut ala Ken...maar.... we denken dat er een super air vuurbal zal komen want die moet echt gemikt worden, die kan dus mis gaan.

(dit allemaal als ze karakters een extra uper geven naast een extra ultra)

Als extra ultra hmmmm laat je fantasie de vrije loop nemen als Akuma speler hehehehehehe

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ook, maar even got op het werk valt niet op, sf4 spelen (met bijbehorende gamer movements en rare bekkentrekkerij en gevloek) wsl wel O-)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Oguz286 schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 10:48:
geen Shin Akuma is gewoon fail...
Wat is er zo geweldig aan shin akuma?

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sm0k3r schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 11:24:
[...]
Shin Akuma zal in geen enkel (officieel) spel voorkomen want hij is dan overpowered, waar we (de Akuma spelers) wel over aan het discussieren zijn op shoryuken.com is wat hij krijgt, hopelijk een super vuurbal die je in een combo kan gooien of een super uppercut ala Ken...maar.... we denken dat er een super air vuurbal zal komen want die moet echt gemikt worden, die kan dus mis gaan.

(dit allemaal als ze karakters een extra uper geven naast een extra ultra)

Als extra ultra hmmmm laat je fantasie de vrije loop nemen als Akuma speler hehehehehehe
Ehm Shin Akuma komt wel officieel voor (SFA3Max, CvS2) en hij is inderdaad sterker dan de gewone Akuma. Maar hij heeft ook NOG minder HP. Soms kan je met Akuma 1 foutje veroorloven, met Shin Akuma helemaal niet. Ik weet niet of je ooit Capcom vs Snk 2 hebt gespeeld, maar de Shin Akuma die daarin zit (de lijpste vind ik) is ontzettend sterk maar heeft ook ontzettend weinig HP. Als je b.w.v.s. 2 combos landt dan is hij KO. Bovendien is Shin Akuma badass :9

Ik vind het super en ultra systeem van SF4 best ruk. Wtf moet ik met 2 Raging Demons? De super heeft wel een super korte startup (1 frame maar) maar hoevaak gebruik je die nu? Ik erg weinig tenzij mijn tegenstander te weinig hp heeft en ik het zeker kan landen.

In SF3:3S kan hij de Messatsu Gouhadou (super vuurbal) en Tenma Gouzankuu (super air vuurbal) als je zijn eerste super art kiest (bijde zijn toch vuurballen, dus op de grond of in de lucht maakt niet echt uit). Daarnaast heeft hij altijd de Raging Demon en de Kongo Kokuretsuzan (groundslam). DAT is wat ik ook wil in SF4, want dan heb je tenminste keuze en dat maakt het spannender omdat je niet weet wat je tegenstander gaat doen als zijn ultrabar gloeit.
Sagat schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 11:33:
[...]
Ik ook, maar even got op het werk valt niet op, sf4 spelen (met bijbehorende gamer movements en rare bekkentrekkerij en gevloek) wsl wel O-)
"Maar baas, dit zijn anti-RSI oefeningen :? " _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alpha 2 Shin Akuma was wel te sterk. Dubbele air vuurbal die door het hele scherm ging en volgens mij had hij juist meer hp en was hij sterker. Shin Akuma van ssf2t schijnt ook god tier te zijn, maar dat spel heb ik niet zo vaak gespeeld.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2009 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 12:22:
Alpha 2 Shin Akuma was wel te sterk. Dubbele air vuurbal die door het hele scherm ging en volgens mij had hij juist meer hp en was hij sterker.
Dat is ook de Shin Akuma waar ik het over heb, die was te sterk, zodoende dat je hem alleen tegenkomt als vijand en alleen op de ps1 kon je hem kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Pkunk schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 11:44:
[...]

Wat is er zo geweldig aan shin akuma?
Ze willen graag een ongebalanceerd spel.
Een beetje godmode like, zeg maar.

Niet echt leuk om online te spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Niets is zo leuker dan bij de start van een ronde Shin Akuma's Kongo Kokuretsuzan te geven, haha, perfect in 1seconde als je tegen een andere Shin Akuma of God Rugal speelt.

Als ze Shin Akuma er in zetten moeten ze ook Evil Ryu terug brengen. Hij is mijn vaste char in alle spellen waarin hij voorkomt. Geen van deze twee verwacht ik echter terug. Misschien in een CvS4, deze verwacht ik zelf wel over een paar jaar nu zowel een nieuwe SF als een nieuwe KoF uit is gebracht. Of anders in SFA4, ook deze verwacht ik nu het officieel is dat er een Super iteratie van SFIV komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shin Akuma is gewoon een lijp character :P En het hoeft niet ongebalanceerd te zijn als ze Shin Akuma zouden toevoegen (wel moeilijk, maar het kan :P). Of desnoods als Boss Character toevoegen of hem heel weinig HP geven, weet ik veel, voeg hem toe :9

* Oguz286 Akuma fanboi is... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Oguz286 schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 13:19:

Shin Akuma is gewoon een lijp character :P En het hoeft niet ongebalanceerd te zijn als ze Shin Akuma zouden toevoegen (wel moeilijk, maar het kan :P). Of desnoods als Boss Character toevoegen of hem heel weinig HP geven, weet ik veel, voeg hem toe :9

* Oguz286 Akuma fanboi is... :')
Hier nog een Akuma fan maar beter is Evil Ryu, geef mij maar zijn normale vuurballen, Ryus vuurballen zijn sterker dan die van Akuma, daar wil ik best zijn airvuurballen voor opofferen.

Ryu met super tatsu, super uppercut, super vuurbal en DEMON RAGE FTW!!!

[ Voor 5% gewijzigd door Sm0k3r op 29-09-2009 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Evil El Fuerte! Damn awesome.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:30

KneoK

Not in a million lightyears

Oguz286 schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 11:46:
[...]

Ehm Shin Akuma komt wel officieel voor (SFA3Max, CvS2) en hij is inderdaad sterker dan de gewone Akuma. Maar hij heeft ook NOG minder HP. Soms kan je met Akuma 1 foutje veroorloven, met Shin Akuma helemaal niet. Ik weet niet of je ooit Capcom vs Snk 2 hebt gespeeld, maar de Shin Akuma die daarin zit (de lijpste vind ik) is ontzettend sterk maar heeft ook ontzettend weinig HP. Als je b.w.v.s. 2 combos landt dan is hij KO. Bovendien is Shin Akuma badass :9

Ik vind het super en ultra systeem van SF4 best ruk. Wtf moet ik met 2 Raging Demons? De super heeft wel een super korte startup (1 frame maar) maar hoevaak gebruik je die nu? Ik erg weinig tenzij mijn tegenstander te weinig hp heeft en ik het zeker kan landen.

In SF3:3S kan hij de Messatsu Gouhadou (super vuurbal) en Tenma Gouzankuu (super air vuurbal) als je zijn eerste super art kiest (bijde zijn toch vuurballen, dus op de grond of in de lucht maakt niet echt uit). Daarnaast heeft hij altijd de Raging Demon en de Kongo Kokuretsuzan (groundslam). DAT is wat ik ook wil in SF4, want dan heb je tenminste keuze en dat maakt het spannender omdat je niet weet wat je tegenstander gaat doen als zijn ultrabar gloeit.

[...]

"Maar baas, dit zijn anti-RSI oefeningen :? " _O-
Ik gebruik z'n super demon eigenlijk nooit in online matches, alleen offline voor die achievement dat je x flashy background finishes moet halen (300 of 400 ofzo ?). Ik gebruik m'n supermeter over het algemeen alleen voor zo nu en dan een dubbele air fireball of fadc move (s.HK, c.LP, LK Tatsu, HP shoryuken, fadc, EX Tatsu vind ik stoer :D Maar ik doe een EX Tatsu ook omdat ik de red fireballs meestal niet goed getimed krijg, moet die toch eens wat meer gaan oefenen).

Ben enorm benieuwd naar SSF4 en al helemaal benieuwd naar de tweaks en extra ultra's, de extra characters boeien me niet zo, van de ruim 1800 online matches (veelal player matches, heel af en toe een ranked en wat tournaments (vandaar dat ik nog steeds in G2 zit) tot nu toe heb ik 96% met Akuma gespeeld volgens mijn statistieken :D Ik hoop niet dat ze Akuma veel gaan aanpassen, met een beetje geluk proppen ze er wat ultra's bij die te linken zijn (dan mag de damage output van mij wel een beetje minder zijn dan z'n demons) en laten ze 'm voor de rest zoals 'ie is.

Nadeel van Akuma vind ik de timing, ik speel op de pc en dan merk je soms dat mensen aan de andere kant met een of andere Aldi laptop het spel op max graphics instellingen spelen en je na elke fireball een paar seconde naar een diashow kijkt, dat linkt zo verrot af en toe en elke counter is gewoon gevaarlijk voor Akuma. Vind het wel heerlijk om tegen Zangiefs te spelen, die onderschatten Akuma meestal gigantisch, dan valt het best tegen om de zoveelste goed getime demonflip op je lariat te krijgen :D

Ik probeer zo nu en dan weleens wat andere characters dan Akuma, maar mis dan meteen dat gigantische scala aan special moves. Vind het ook zo zonde om andere Akuma spelers alleen maar red fireballs en demon flips te zien spammen, afgewisseld met zo nu en dan een verkeerd getimede back jump air fireball |:( Heb dan altijd de neiging een bericht te sturen dat ze maar 10% van z'n echte kracht gebruiken, maar doe dat maar niet, bijna alles wat je tegen een andere speler zegt wordt over het algemeen meteen negatief gezien en dan krijg je weer van die nooob, fu, you suck etc. berichten terug :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

http://www.youtube.com/watch?v=csly3YrSVPQ

Yuri vs T-hawk.

De ultra van Yuri ziet er wel vet uit evenzogoed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
  • Laatst online: 27-04-2024
Fuck iedereen, als Dudley erin komt, heb ik mijn nieuwe main character gevonden.

Nu maar hopen dat ik de tijd heb om te spelen als SSFIV uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Aryawn schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 19:20:
Fuck iedereen, als Dudley erin komt, heb ik mijn nieuwe main character gevonden.

lijkt wel goed te zitten met dudley
Afbeeldingslocatie: http://cache.gawker.com/assets/images/comment/9/2009/09/9ec3e63849a3aa72619cf8e578b45afa/original.jpg

ook nog een interview met ono hier: http://tgs.gamespot.com/video/6230545/

Ik had in een eerdere post gemeld dat ik interesse in sf4 verloor door het afwezig zijn van lobby's met meer personen.... mocht dat nou het eerste zijn wat Ono roept...Hopelijk is dat dus ook verholpen volgende lente :P

[ Voor 17% gewijzigd door Emersion op 29-09-2009 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aryawn schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 19:20:

Let's fight... like gentlemen.

K.O.!

Guttertrash

:D
Roq schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 16:05:
http://www.youtube.com/watch?v=csly3YrSVPQ

Yuri vs T-hawk.

De ultra van Yuri ziet er wel vet uit evenzogoed :)
Juri is taekwondo hotness :9
Emersion schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 19:33:
[...]

lijkt wel goed te zitten met dudley
[afbeelding]

ook nog een interview met ono hier: http://tgs.gamespot.com/video/6230545/

Ik had in een eerdere post gemeld dat ik interesse in sf4 verloor door het afwezig zijn van lobby's met meer personen.... mocht dat nou het eerste zijn wat Ono roept...Hopelijk is dat dus ook verholpen volgende lente :P
FUUUUUUUU-

Ik ga SSF4 halen. Punt.

Best grappig: aan de ene kant een Engelse gentleman die bokst en de andere kant een echte bum die bokst :D

Edit: Schijnt fake te zijn die pic :'(

[ Voor 40% gewijzigd door Oguz286 op 29-09-2009 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iedereen die serieus met sf4 bezig zou ssf4 moeten halen, het is een feit dat de community en masse zal overstappen als de game uit is. Tenzij het echt een slechte versie wordt, maar he, capcom melkt misschien, ze leveren doorgaans wel kwaliteit melk af.

Mijn online avontuur was vanaf weer een drama in het begin. Kwam oa een Rufus tegen die vrij goed was, maar bvb ook een bison die me continue headstompte, kon mijn strategie niet aanpasen, daar moet ik toch echt de trainingsmode voor induiken om daar iets op te verzinnen. Gelukkig ging het later iets beter. Uiteindelijk zelfs nog een finale gehaald, maar mijn tegenstander was een degelijke fei long die (god wat vind ik dit leuk om te zeggen :( ) verdiend won. Wel weer 2-1 dus zeker niet weggeblazen.

Merk trouwens wel dat het lastiger word om tegenstanders te vinden, misschien zijn veel spelers stiekum ook voetbal fan, want het is natuurlijk CL avond, maar ik denk eerder dat de casuallers nu echt aan het afvallen zijn. Zal nog wel erger worden als straks modern warface, ac2 etc etc komen.

10 second ninja DONE

• Slashdotter
  • Niet online
Ik heb maar 1 verzoek voor SSF4: geen Backstreet Boys intro Afbeeldingslocatie: http://i.fokzine.net/s/we.gif

• Pheno79
Slashdotter schreef op woensdag 30 september 2009 @ 07:56:
Ik heb maar 1 verzoek voor SSF4: geen Backstreet Boys intro [afbeelding]
Dat melodietje wordt zelfs geirriteerd geneuried door mijn vrouw als ik het spel opstart. :D

Verwijderd

Gisteren heb ik G1 gehaald. Ik kwam binnen met 15030 punten, maar ik zit inmiddels op 14970 :P

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Ik heb ook zin om te spelen. Mijn broertjes spelen dagelijks en schommelen nog rond de 14000 punten op de "familie-account". Vanaf volgend week zit ik anderhalf week thuis ivm een operatie, vanaf dan ga ik weer lekker spelen!

• Roq

Roq

http://www.youtube.com/watch?v=1jyK3j0rqAk

T-hawk en Dee-jay footage, en high quality super/ultra van Juri :9~
Ik ben echt benieuwd hoe de moves van Juri zullen zijn (qcf of charge). Ik hoop geen charge, maar we zien wel

Verwijderd

IIk ben blij dat Adon weer terug is, was mijn favo char in Alpha 3 max. Daarnaast dee jay en Thawk zeer interessante characters.

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Roq schreef op woensdag 30 september 2009 @ 10:33:
http://www.youtube.com/watch?v=1jyK3j0rqAk

T-hawk en Dee-jay footage, en high quality super/ultra van Juri :9~
Ik ben echt benieuwd hoe de moves van Juri zullen zijn (qcf of charge). Ik hoop geen charge, maar we zien wel
Ziet er erg vet uit moet ik zeggen :D Alhoewel ik het wel een beetje melken vind om weer compleet een nieuwe versie uit te brenge in de tijd van DLC. Maargoed, het past wel bij de serie. Ik ga em iig halen.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Niet online
Ik kwam deze street fighter commercials tegen op Youtube, best wel gaaf _/-\o_

Cammy

Chun Li en Bison
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=AK0HKlQ4JWc]

Vega

Chun Li met Ryu
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=4qcqIN7PMY4]

Sakura
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=q-zQmvi-2eg]

Jackie Chan's City Hunter _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

reclame voor de action figures, het is zoooo slecht dat het campy goed wordt :D
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=3vd15thwy14]

hier nog zo'n campy reclame :')

[ Voor 5% gewijzigd door Slashdotter op 01-10-2009 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Whats a Dhalsem? DUSH! Ow! Loooooooooool

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Crosspost :P
*O* Eindelijk af *O*

Afbeeldingslocatie: http://fightstick.theglasseye.nl/DSC_5120.jpg
Een zelfgebouwde wireless fightstick op basis van een xbox360 controller. Het was een hoop werk, maar hij doet het :) Straks maar eens even gaan raggen in SF4 om aan de stick te wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongJoy1980
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-07 01:25
wow...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Nice!

Jongens ik heb sinds kort een PS3 met SF4 en ik wil poppetjes vrijspelen. Is het de bedoeling dat je geen continues gebruikt en in 1 streep alles uitspeelt?

Dat lukt me namelijk niet.. Zelfs niet op easy :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Geen continues gebruiken idd... Voor de rest, hier kan je zien voor welk karakter je wat moet doen:
http://mycheats.1up.com/v...street_fighter_4/xbox_360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira
  • Laatst online: 15:06

MeagaShira

MeagaShira_NL

Geen cont gebruiken en 2 ultra's landen als finish is alleen nodig om Akuma, Gouken en Seth vrij te spelen.....de rest maakt niet uit.....Succes..

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zelfs ik heb alle chars dus moeilijk is het nie :P

Weet trouwens niet zo goed wat de grens is om een nieuw topic te openen, maar wanneer het zover is, wie heeft heeft zin om mij op te volgen als topicstarter?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Denk niet dat je je daar heel erg druk om moet maken ;) kan best wel doorlopen hoor. Maar wie weet met SSF. Trouwens, gaat die game ook weer á 50 euro kosten? Hoe zit dat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
In de meeste interviews zeggen ze dat het niet de volledige prijs van een nieuw spel gaat worden. En ook dat bezitters van de originele SFIV wat extra's krijgen. Klinkt niet helemaal logisch, dus misschien is het nog even afwachten.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Pkunk schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 14:13:
In de meeste interviews zeggen ze dat het niet de volledige prijs van een nieuw spel gaat worden. En ook dat bezitters van de originele SFIV wat extra's krijgen. Klinkt niet helemaal logisch, dus misschien is het nog even afwachten.
Ik hoop het, om voor een update van het spel weer het volle pond neer te leggen is mij wat gortig. Al zou ik er wel over denken, maar toch :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:05
Pkunk schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 14:13:
Ja ik denk dat er wat extra op de sf4 disc staat wat nu nog niet unlocked is (zoals de alternate costumes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

Acid_Burn schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 22:29:
Geen continues gebruiken idd... Voor de rest, hier kan je zien voor welk karakter je wat moet doen:
http://mycheats.1up.com/v...street_fighter_4/xbox_360
Op easy zetten en op 1 ronde zetten wist ik, voor de rest is het bullshit wat er staat. Nooit dat je Seth verslaat op die manier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm in de 'gewone' 3 ronden stand is seth in ronde 1 altijd vrij eenvoudig te verslaan. Dus als je maar 1 ronde hebt......En very easy is idd very easy. Maar goed, je kan het altijd proberen (als je Seth nog niet hebt, of als je wilt kijken of het waar is, niets te verliezen toch?)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Hij heeft wel gelijk, seth valt direct aan met die lage rubberen armen. Gewoon gelijk een jump in doen en aanpakken die hap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

Het verste hoe ik nu ben gekomen is om em neer te halen met een lowkick, en vervolgens de hele tijd die charge attack te doen wanneer hij net opstaat. Maar dan perst hij er een paar debiele ultra combo's uit zodat ik als nog verlies :P

[edit]
Dat teringwijf blokt soms niet, hij kan die charged shit blokken..
Ik doe een lowkick, die raakt em niet eens maar hij kan wel zo'n uberthrow doen.. wat een kutspel

[ Voor 27% gewijzigd door Booth op 05-10-2009 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Booth schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 17:38:
[edit]
Dat teringwijf blokt soms niet, hij kan die charged shit blokken..
Ik doe een lowkick, die raakt em niet eens maar hij kan wel zo'n uberthrow doen.. wat een kutspel
Je hebt dus geen idee wat je aan het doen bent en vindt het daarom een kutspel. Misschien is het een idee om het spel eens te leren :?

Net met Emersion gespeeld en omfc, ik werd echt hard in elkaar gemept. Ik heb soms dat ik ijskoude handen heb als ik SF speel (erger dan normaal), dan speel ik nog slechter :'( :D Ik kon de simpelste shit niet linken, de controller gleed uit mijn hand :') Moeten we een keer over doen Emersion, dit was te erg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

Oguz286 schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 18:45:
[...]

Je hebt dus geen idee wat je aan het doen bent en vindt het daarom een kutspel. Misschien is het een idee om het spel eens te leren :?
Wat een domme reactie, jij vindt het dus leuk omdat jij altijd geluk hebt?

Het zou toch niet zo moeilijk moeten zijn om een poppetje vrij te spelen op easy?
Ik probeer alles en als ik in de buurt ben gaat het ineens 3x zo snel zodat ik geen kans krijg om hem af te maken, hij kan ineens alles blokken en ik raak niks meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Mensen die niet tegen hun verlies kunnen horen geen street fighter te spelen maar kunnen beter nog wat mensen gaan afknallen in een of andere shooter aangezien het maanden kost om SF wat degelijk onder de knie te krijgen :p. Dusja, kan je beter SF4 opgeven.

[ Voor 26% gewijzigd door boe2 op 05-10-2009 21:01 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Booth: Ik had in het begin ook heel erg veel problemen met Seth. De 1e ronde is meestal niet zo'n probleem, de 2e ronde vond ik echt pittig zelfs op easiest. Wat je kan doen is in training mode gewoon oefenen tot je de moves uit je hoofd weet, met alleen jabben schiet het niet echt op. Maar als je 1 ronde matches speelt moet het echt niet moeilijk zijn hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

Ik kan haar tricks ook wel (heb SF3 The 3rd Strike, megaveel gespeeld dus de combinaties zijn niet nieuw), dat is allemaal niet zo'n probleem. Het is alleen dat bij mij die Seth zo extreem wild wordt. Ik heb voor de gein eens Hard de arcade doorlopen, is volgens mij geen verschil hoor :?

[edit]
Ik leg em voorlopig weer ff weg.

[ Voor 7% gewijzigd door Booth op 05-10-2009 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Oguz286 schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 18:45:
[...]

Net met Emersion gespeeld en omfc, ik werd echt hard in elkaar gemept. Ik heb soms dat ik ijskoude handen heb als ik SF speel (erger dan normaal), dan speel ik nog slechter :'( :D Ik kon de simpelste shit niet linken, de controller gleed uit mijn hand :') Moeten we een keer over doen Emersion, dit was te erg :P
Haha ik had er ook een beetje last van misschien , charge characters zijn een tweede natuur voor mij, maar ik schrok van hoe slecht ik viper bestuurde :P ik moet meer quarter cirkel spelen tussen mijn vega door hehe.

Tuurlijk komt er nog wel een keertje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Booth schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 19:19:
[...]

Wat een domme reactie, jij vindt het dus leuk omdat jij altijd geluk hebt?

Het zou toch niet zo moeilijk moeten zijn om een poppetje vrij te spelen op easy?
Ik probeer alles en als ik in de buurt ben gaat het ineens 3x zo snel zodat ik geen kans krijg om hem af te maken, hij kan ineens alles blokken en ik raak niks meer.
Geluk? Wat heeft het met geluk te maken? Ik laat het niet over aan geluk, ik speel door tactiek te gebruiken. Als ik maar random dingen ga doen dan verlies ik een stuk vaker ja. Dat betekent niet dat ik altijd de juiste tactiek gebruik.
Booth schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 20:05:
Ik kan haar tricks ook wel (heb SF3 The 3rd Strike, megaveel gespeeld dus de combinaties zijn niet nieuw), dat is allemaal niet zo'n probleem. Het is alleen dat bij mij die Seth zo extreem wild wordt. Ik heb voor de gein eens Hard de arcade doorlopen, is volgens mij geen verschil hoor :?

[edit]
Ik leg em voorlopig weer ff weg.
Sorry maar je kwam/komt over alsof je nooit SF hebt gespeeld, vandaar dat ik zeg dat je beter het spel kan leren dan dat je het een kutspel noemt en aan de kant legt. Zou toch best jammer zijn als je het spel hebt gekocht omdat het je leuk lijkt maar het daarna na een uur aan de kant gooit omdat je niks anders kan dan jabben bijv. Je zegt dat je 3S hebt gespeeld (welke een stuk technischer is dan SF4) en je dus de combos kent (iig de basics neem ik aan).

SF4 is een langzamer dan SF3:3S. Hoe komt het dan dat je het te snel vindt gaan als je dichtbij een character komt? Komt het omdat je geen pad gewend bent, omdat je al een hele tijd geen SF gespeeld hebt of door iets anders? Door je reacties lijkt het alsof je niet zoveel weet van SF vandaar dat ik zei dat je beter het spel kan leren (doe de challenges, kijk op youtube, ga online spelen) dan dat je het maar een kutspel noemt. En dat zeg ik niet om je af te zeiken (hell, ik ben zelf ook niet goed hoor) maar om je aan te moedigen om het spel niet aan de kant te flikkeren en af te zeiken, maar beter in te worden door er tijd in te steken.

Oh en de difficulity settings geven meer aan WAT de tegenstander kan doen. Op easiest doen ze zover ik weet geen supers/ultras en throwen ze niet. Hoe hoger de moeilijkheidsgraad, hoe meer ze kunnen.
Emersion schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 20:45:
[...]
Haha ik had er ook een beetje last van misschien , charge characters zijn een tweede natuur voor mij, maar ik schrok van hoe slecht ik viper bestuurde :P ik moet meer quarter cirkel spelen tussen mijn vega door hehe.

Tuurlijk komt er nog wel een keertje :D
Ja maar jij hebt tenminste nog een reden. Ik kon niet eens met Akuma fatsoenlijk spelen door koude, zweterige handen (en het verschil in skill *kuch* :'( :D ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

Oguz286 schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 21:49:
[...]

Geluk? Wat heeft het met geluk te maken? Ik laat het niet over aan geluk, ik speel door tactiek te gebruiken. Als ik maar random dingen ga doen dan verlies ik een stuk vaker ja. Dat betekent niet dat ik altijd de juiste tactiek gebruik.
Ik weet net zo weinig over jouw speelstijl als jij over de mijne. Daarom gooide ik er ff een domme uitspraak uit, omdat ik dat dus ook van jou vond.
[...]

Sorry maar je kwam/komt over alsof je nooit SF hebt gespeeld, vandaar dat ik zeg dat je beter het spel kan leren dan dat je het een kutspel noemt en aan de kant legt. Zou toch best jammer zijn als je het spel hebt gekocht omdat het je leuk lijkt maar het daarna na een uur aan de kant gooit omdat je niks anders kan dan jabben bijv. Je zegt dat je 3S hebt gespeeld (welke een stuk technischer is dan SF4) en je dus de combos kent (iig de basics neem ik aan).
Het is een stuk moeilijker om met C.Viper alles te linken en succesvol attacks uit te voeren, en bij Seth is 1 misstap direct fataal.. Heb het idee dat die gewoon meer kan. Dat hij een throw doet, echt 1 mseconde voordat mijn lowkick aankomt enzo. Erg frustrerend!
SF4 is een langzamer dan SF3:3S. Hoe komt het dan dat je het te snel vindt gaan als je dichtbij een character komt? Komt het omdat je geen pad gewend bent, omdat je al een hele tijd geen SF gespeeld hebt of door iets anders? Door je reacties lijkt het alsof je niet zoveel weet van SF vandaar dat ik zei dat je beter het spel kan leren (doe de challenges, kijk op youtube, ga online spelen) dan dat je het maar een kutspel noemt. En dat zeg ik niet om je af te zeiken (hell, ik ben zelf ook niet goed hoor) maar om je aan te moedigen om het spel niet aan de kant te flikkeren en af te zeiken, maar beter in te worden door er tijd in te steken.

Oh en de difficulity settings geven meer aan WAT de tegenstander kan doen. Op easiest doen ze zover ik weet geen supers/ultras en throwen ze niet. Hoe hoger de moeilijkheidsgraad, hoe meer ze kunnen.
Ik denk dat het aan C.Viper ligt dan. Ik was ook toen ik postte ook nogal chagrijnig van elke keer dat het mislukte..
Maar hij throwt wel degelijk en de supers weet hij er ook wel uit te persen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

Seth is moeilijker dan de rest in arcade, zeker in het begin lijkt het onmogelijk.
Maar je moet maar zo denken, het blijft AI

http://www.youtube.com/watch?v=0hj2END9u8w

Met RH jump in > sweep, repeat, kan je met bijna elke char seth verslaan. gewoon niet te moeilijk doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Supers en throws heb ik hem op very easy nog nooit zien doen hoor.
Het ligt waarschijnlijk aan je C. Viper kunsten. Ik heb iedereen vrijgespeeld met Rose bv. Seth is een lulhannes als je dichtbij komt, die 100feet kick (zo noem ik het maar even) is echt zo frustrerend, om maar niet te spreken van zijn piledriver als hij op je af komt springen, oppakt en je de tegels laat tellen van dichtbij. Als hij op je af komt springen: anti air, meteen. Dat kan al een high kick zijn, maar oefen dat eerst in practice.

Als hij gaat teleporten (als je de helft van hem af hebt lijkt hij niets anders meer te doen) is het wachten dat hij achter je komt, een kwestie van geduld. Komt hij te dichtbij, wegwezen. En anders rammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Booth: speel je ook online? En dan met name tegen Zangiefs? Zo ja dan weet je hoe krachtig worpen zijn.
Zo moet je Seth ook zien. Wat jij noemt over het snelle werpen, merk ik ook als ik tegen de Zangief en Abel ai speel. Maar zoals gezegd Seth is net wat sneller/agressiever/cheaper. En Gief heeft natuurlijk geen dragon punch......
En hij moet dat allemaal ook hebben, want hij is natuurlijk DE einbaas ;) Volgens mij is Seth zijn health trouwens niet zo laag als in de versus mode, maar nog steeds is het niet bizar hoog.

Ik vind het zelf wel leuk dat de ai weer 'wat tegenstand' bied, weet niet of jij (of anderen hier) marvel super heroes wel is gespeeld heeft, die kon je letterlijk uitspelen met alleen hp gebruik (Saturn euro versie ), difficulty aanpassen maakte niks uit.

Iig succes gewenst.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Ik weet wat hij bedoelt, Seth is een lijer als je hem op 3 rondes hebt staan, easy of hard, dat bedoelt hij.

Eerste ronde super easy, 2de ronde is hij boos kennelijk en laat de computer zien hoe makkelijk hij jou verslaat, 3de ronde is hij weer te doen.

2de ronde staat hij op nightmare ofzo, ULTRA HARD, dan doet hij alles en krijg je amper de kans om te bewegen hahahahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Booth schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 08:52:
[...]

Ik weet net zo weinig over jouw speelstijl als jij over de mijne. Daarom gooide ik er ff een domme uitspraak uit, omdat ik dat dus ook van jou vond.
Je zegt zelf:
Booth schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 17:38:
Het verste hoe ik nu ben gekomen is om em neer te halen met een lowkick, en vervolgens de hele tijd die charge attack te doen wanneer hij net opstaat. Maar dan perst hij er een paar debiele ultra combo's uit zodat ik als nog verlies :P
dus ik weet wel iets over je speelstijl (tegen Seth i.i.g.). Ik zou dat dus niet doen bij hem en wel om de reden dat als hij een wakeup reversal doet dat hij jouw focus attack verslaat. Voor het geval je niet weet wat een reversal is; als je bijv. nadat je opstaat in de eerste frame meteen een aanval doet (shoryuken bijv.) dan verslaat dat een focus attack. Kijk maar rechts wanneer je dat weer doet, dan zie je de tekst 'Reversal' staan. Maar het moet wel de eerste frame zijn want anders wint de focus attack natuurlijk.
[...]

Het is een stuk moeilijker om met C.Viper alles te linken en succesvol attacks uit te voeren, en bij Seth is 1 misstap direct fataal.. Heb het idee dat die gewoon meer kan. Dat hij een throw doet, echt 1 mseconde voordat mijn lowkick aankomt enzo. Erg frustrerend!
Ok je speelt dus met Viper en zij is inderdaad een van de lastigste characters om te gebruiken. Maar welke 'lowkick' doe je dan? Light, medium of hard? Sowieso is Seth gewoon niet makkelijk, maar als je steeds crouching Hard kick (cHK) doet (neem ik aan gezien je daarna steeds die 'charge' attack (focus attack) doet) kan je inderdaad gethrowed worden omdat het een langere startup tijd heeft dan bijv. een cLK. Als hij dat doet kan JIJ hem ook throwen, maar dat is natuurlijk wel erg lastig.
[...]

Ik denk dat het aan C.Viper ligt dan. Ik was ook toen ik postte ook nogal chagrijnig van elke keer dat het mislukte..
Dat zou heel goed kunnen. Viper is gewoon lastig om te bedienen. Ik bedoelde met de moeilijkheidsgraad de mogelijkheden van iedereen behalve Seth. Hij hoort ook moeilijk te zijn (eindbaas he). Als je een paar simpele combo's met haar leert kan je Seth een stuk makkelijker neerhalen omdat hij bijna altijd begint met de lange armen waar je overheen springt en dan een dikke combo landt. Hij heeft de minste HP uit het spel dus 2-3 redelijke combo's en hij is kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Niet online
Ga eerst gewoon in practice mode tegen Seth spelen, CPU als tegenstander, moeilijkheidsgraad op 2 sterren, als dat je makkelijk af gaat gooi je de moeilijkheidsgraad wat hoger, etc...

Lijkt me de beste manier om te oefenen tegen Seth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Booth schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 08:52:
[...]

[...]

[...]

Seth is een eitje als je een beetje voorzichtig bent. Je hoeft helemaal niet te linken, gewoon een klein beetje afstand houden en moves spammen. Ik heb 3rd Strike nauwelijks gespeeld, heb nog nooit met C. Viper gespeeld en kijk wat ik er in 1 poging uitpers door alleen die firekick te spammen:

Easiest, 1 round, meer heb je niet nodig om iedereen te unlocken. Ik ben hier nog veel te onvoorzichtig, de tweede poging die ik deed had ik 'm bijna flawless te pakken.

Let niet op de kwaliteit, iPhone die ik even met een pakje sigaretten en een doosje satéprikkers heb gericht en een beetje overbelicht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Zo, nu ben ik wel benieuwd naar die twee lampen die je daar hebt. Werkt dat op de Playstation 3 ook?

En tja, het is gewoon moelijk voor mensen die verwachten dat het makkelijk is. Bijna altijd,.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Zijn twee AmbX setjes (starterskit, 25 Euro bij Computerland, Paradigit en nog wat winkels, 2.1 Premium setje voor 66 Euro), heb m'n pc op het moment even naast de tv staan (daar draait SF4 ook op), werkt nog niet op de PS3 of 360. Hier amBX Gaming System loopt een topic over de setjes, daar staan ook links naar het AmbX forum, daar gaan al een poosje verhalen rond dat er 'binnenkort' ook ondersteuning voor de PS3 aan zit te komen.

Edit: en inderdaad wat je zegt, ik verwachtte in het begin ook dat ik het zo onder de knie zou hebben, heb het spel ook bijna in de prullenbak gegooid (letterlijk) na een aantal uren frustratie. Nu ben ik blij dat ik doorgezet heb. Het is een vrij toegankelijk spel maar je moet niet verwachten dat je na een dagje spelen al mee kan komen met topspelers. Het loont zeker om advies van anderen in te winnen en af te kijken van mensen die het al een poosje spelen, ik zie nu nog steeds combo's en links die ik nooit zelf zou hebben verzonnen :D Dan ga ik lekker de training mode in en probeer net zo lang te klooien tot ik een combo of variatie daarop onder de knie heb. Daarna lekker online proberen, dat valt altijd weer tegen maar is oh zo lonend als het op een gegeven moment gaat lukken als je onder druk staat.

[ Voor 59% gewijzigd door KneoK op 06-10-2009 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Op hardest is Seth niet zo lastig als je weet hoe je hem moet aanpakken. Met Bison pak ik hem door halfscreen van hem af te staan en hem met de Cr HK onderuit te halen.

[ Voor 4% gewijzigd door dreester op 06-10-2009 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

KneoK schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 17:26:
[...]

Seth is een eitje als je een beetje voorzichtig bent. Je hoeft helemaal niet te linken, gewoon een klein beetje afstand houden en moves spammen. Ik heb 3rd Strike nauwelijks gespeeld, heb nog nooit met C. Viper gespeeld en kijk wat ik er in 1 poging uitpers door alleen die firekick te spammen:

[video]

Easiest, 1 round, meer heb je niet nodig om iedereen te unlocken. Ik ben hier nog veel te onvoorzichtig, de tweede poging die ik deed had ik 'm bijna flawless te pakken.

Let niet op de kwaliteit, iPhone die ik even met een pakje sigaretten en een doosje satéprikkers heb gericht en een beetje overbelicht :D
_/-\o_ Het ligt aan mij dus. Werd nog wel close op het eind inderdaad ;)
Straks maar even jouw taktiek overnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Booth schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 20:56:
[...]

_/-\o_ Het ligt aan mij dus. Werd nog wel close op het eind inderdaad ;)
Straks maar even jouw taktiek overnemen.
Neh, het ligt waarschijnlijk een beetje aan je ongeduldigheid ;) Was inderdaad nog best close op het eind ja, werd een beetje te ongeduldig en dan ga ook ik fouten maken (kuch, komt een beetje arrogant over alsof ik goed ben, maar dat valt best mee :X ).

Let vooral op waar hij op reageert. Je ziet dat ik een paar keer naar 'm toe jump en op een gegeven moment beantwoord hij dat met een Dragon Punch of andere cheesy move. Dan stop je dus met jumpen en doe je gewoon een paar stapjes terug voordat je je volgende move doet. Gelukkig is tegen Seth offline spelen anders dan online spelen, dus je bent volledig vrij om zo cheesy mogelijk te reageren op 'm :D Zorg gewoon dat je de ruimte bewaart, na elke firekick move ligt hij op z'n donder, een mooie mogelijkheid om even wat afstand te nemen. Als 'ie gaat teleporten dan jump je gewoon wat in de rondte tot hij stopt (hij doet er altijd twee of drie achter elkaar) en dan ga je gewoon weer lekker verder met spammen.

Maakt ook verder geen moer uit dat je een paar continues nodig hebt, pas als je Akuma en Gouken wilt unlocken (en dan moet je iedereen behalve Seth al unlocked hebben) wordt het belangrijk dat je geen ronde meer verliest.

Het linken enzo kun je veel beter oefenen in training mode en online. Verliezen is leren, ik heb nu ongeveer 2000 online matches gespeeld en volgens mij maar een winpercentage van zo'n 40% (wil je niet ontmoedigen hoor, maar ik heb het mezelf gewoon een beetje moeilijk gemaakt door een aantal keer van controller te wisselen, eerst fightpad, heel even geprobeerd met standaard controller, toen arcade stick, eventjes terug naar fightpad en toen naar TE stick), moest elke keer toch weer flink wat matches spelen om weer een beetje op niveau te komen. En ik heb mezelf in het begin ook een hele foute tactiek aangeleerd met Akuma, lekker fireballs spammen zonder me druk te maken om links en combo's, da's leuk in G3, maar een van de eerste berichten die ik kreeg toen ik eenmaal 1500 punten had was iets in de trant van "Welcome to G2, lol" :D Toen toch maar eens wat meer gaan trainen.

[ Voor 9% gewijzigd door KneoK op 06-10-2009 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
  • Laatst online: 27-04-2024
En als je gewoon een Ultra eruit had gegooid, had je het jezelf een stuk makkelijker kunnen maken... :l

Ik heb het afgelopen weekend na lange tijd weer even SFIV kunnen spelen. Zijn er andere mensen op PSN die geen matches kunnen vinden? Als ik een Quick Match (in alle soorten online matches) wil, krijg ik 0,0 resultaten. Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. Ik kan echter wel gevonden worden door anderen: als ik met Arcade Request settings aan speel, word ik wel uitgedaagd. Beetje vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Aryawn schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 11:04:
En als je gewoon een Ultra eruit had gegooid, had je het jezelf een stuk makkelijker kunnen maken... :l

Ik heb het afgelopen weekend na lange tijd weer even SFIV kunnen spelen. Zijn er andere mensen op PSN die geen matches kunnen vinden? Als ik een Quick Match (in alle soorten online matches) wil, krijg ik 0,0 resultaten. Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. Ik kan echter wel gevonden worden door anderen: als ik met Arcade Request settings aan speel, word ik wel uitgedaagd. Beetje vreemd.
Is enige reden waarom ik SF4 amper tot niet meer speel, waarom werkt de verdomme filter niet, waarom staan mensen ertussen die toch vol zijn of niet tegen te spelen.

Waarom zijn er zo weinig mensen zogenaamd, waarom klopt er ook niks van verbindings indicator, waarom, waarom....

XBLA is veel beter hoor en zie ik, zelfs PC spelers hebben het goed alleen dan heb je probleem met andere mensen met verkeerde instellingen...

Ik ga iig geen xbox kopen om sf4 te spelen, er zijn zat spellen die het online wel goed doen op PSN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Als ik op de pc een offline potje start met fight request op Championship dan kan ik gerust 5 uur over dat offline potje doen voordat ik bij Seth ben aangekomen, voor of tijdens elke ronde heb ik minstens 20 mensen die me uitdagen, alleen die instellingen beginnen me inderdaad zo vreselijk de strot uit te komen. Compleet groene verbinding maar bij elke move op het scherm gaat het aan alle kanten laggen als de pest. Geheid dat er dan weer zo'n knuppel aan de andere kant zit met een Aldi laptop die van mening is dat dat prutsding op de hoogste instellingen nog best 8xAA en 16xAF aan moet kunnen |:( Waarom niet gewoon een limiter inbouwen ? Verplicht een benchmarkje draaien voor de eerste keer online en de instellingen gewoon vastzetten op acceptabel niveau.

Ik ga 'm dan ook weer voor de 360 aanschaffen (had 'm aan een maat verkocht omdat ik veel meer op de pc speelde), ik wordt er doodmoe van om van hp shoryuken spammende Kens te verliezen omdat mijn zoveelste counter gewoon mist of mijn block of counter gewoon veel te laat wordt geregistreerd. Mijn winpercentage op de 360 is ook veel hoger.

@Aryawn >>> Ik had ook kunnen linken, ik had me ook in andere moves van Viper kunnen verdiepen, ik had ook gewoon Akuma kunnen pakken en 'm flawless alle hoeken van het scherm kunnen laten zien, maar het ging mij erom dat het weldegelijk een eitje is als je gewoon moves spamt tegen Seth in tegenstelling tot wat Booth dacht... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Niet online
Vandaag hebben ze op iBood voor 25 euro inclusief verzendkosten een apparaat waarmee je audio/video signalen kan capturen naar je PC. Misschien iets voor sommige SF4 spelers onder ons?

http://www.ibood.com/nl/n...Audio_en_Video_Converter/

Hopelijk komt in de volgende SF4 een optie zodat je elke partij lokaal kan opslaan, dan kan je dit apparaat helemaal optimaal benutten.

[ Voor 23% gewijzigd door Slashdotter op 09-10-2009 00:13 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 62 Laatste