Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:30

KneoK

Not in a million lightyears

Slashdotter schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 00:11:
Vandaag hebben ze op iBood voor 25 euro inclusief verzendkosten een apparaat waarmee je audio/video signalen kan capturen naar je PC. Misschien iets voor sommige SF4 spelers onder ons?

http://www.ibood.com/nl/n...Audio_en_Video_Converter/

Hopelijk komt in de volgende SF4 een optie zodat je elke partij lokaal kan opslaan, dan kan je dit apparaat helemaal optimaal benutten.
Hmm, op zich wel een aardig apparaatje maar met een console heb je er denk ik niets aan, die stuurt maar 1 x signaal uit. De meesten zullen de HDMI uitgang gebruiken en dan wordt volgens mij de composiet uitgang sowieso niet benut en als je de composiet uitgang gebruikt dan kun je dit apparaat weer niet aansluiten want dan zitten je stekkertjes al in je tv (of een scartblokje). Misschien met creatief splitten van de kabels, maar dat lijkt me de beeldkwaliteit niet ten goede komen.

Laten we inderdaad hopen dat de volgende SF4 gewoon een recorder optie heeft die je altijd kunt gebruiken in plaats van zo als het nu geregeld is.

[ Voor 32% gewijzigd door KneoK op 09-10-2009 04:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wegens tijd te kort en mijn verloren interesse in SF wil ik mijn Xbox 360 Street Fighter IV Arcade Stick kwijt, ongeveer maar 30 potjes op gespeeld. Er zit nog ongeveer 7 maand garantie op maar het is van zo een degelijke kwaliteit dat dat waarschijnlijk niet eens nodig is. Op xboxhome.nl kan je hem halen voor 80 euro (inc verzendkosten).

Ik doe hem de deur uit voor 65 + verzendkosten voor de koper, of nog liever iemand in groningen/friesland dan wil ik wel ff met het OV in de buurt komen. Tevens zet ik hem op marktplaats maar jullie krijgen natuurlijk voorrang.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik speel ook bijzonder weinig SF4 tegenwoordig, gewoon omdat ik het wel gezien heb (en geen behoefte eraan heb om nog andere characters te leren) en er nog veel andere games zijn die ik wil spelen. Volgend jaar als SSF4 uitkomt pak ik het weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Niet online
Deze mag wat mij betreft wel in de openingspost, street fighter 2 champion edition spelen in de browser. Geweldig :D

http://www.silvergames.com/game/street-fighter-2-ce/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Niet online
Street Fighter, Ryu's evolution: http://gamevideos.1up.com/video/id/23602

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Onder het mom van mijn (virtuele) lul is groter dan die van jou:

Poststats laatste 100 dagen voor APG

Ik moet minder lullen en meer aan m'n studie werken :') MAAR ik heb wel 15040 punten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongJoy1980
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-07 01:25
MrVegeta schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 15:34:
Wegens tijd te kort en mijn verloren interesse in SF wil ik mijn Xbox 360 Street Fighter IV Arcade Stick kwijt, ongeveer maar 30 potjes op gespeeld. Er zit nog ongeveer 7 maand garantie op maar het is van zo een degelijke kwaliteit dat dat waarschijnlijk niet eens nodig is. Op xboxhome.nl kan je hem halen voor 80 euro (inc verzendkosten).

Ik doe hem de deur uit voor 65 + verzendkosten voor de koper, of nog liever iemand in groningen/friesland dan wil ik wel ff met het OV in de buurt komen. Tevens zet ik hem op marktplaats maar jullie krijgen natuurlijk voorrang.
Tsja...ik ga binnekort wel een arcadestick kopen dus is opzicht wel interessant..
Welke stick heb je..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

http://www.xboxhome.nl/pr...ghting-stick-xbox-360.htm

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxhome.nl/img/products/large/madcatz-street-fighte-iv-arcade-fighting-stick.jpg
Via xboxhome.nl kan je hem voor 87 euro kan je hem daar weg halen en voor 73 euro kan je die van mij overnemen.

Het maakt niets uit welke je koopt maar ja die van mij is 14 euro goedkoper ;).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online

buggienuk

lekker buggie

Om in de geest van foute street fighter filmpjes te blijven, dit is wel echt een must-see. Wat gebeurt er met de trouwe SF cast na de games?

Ook bekend op XBL als buggienuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-04-2024
Vanavond is de tweede editie van Street Fighter Bar Fights, met als grote trekpleister de West Coast v East Coast 5v5 (wat helaas niet op EVO had kunnen plaatsvinden). Als het goed is, worden de belangrijkste matches gestreamed, maar ik weet nog niet waar. De samenstelling van de teams belooft in ieder geval veel goeds.

West Coast:
- Alex Valle
- Ed Ma
- Combofiend
- Ken I
- Mike Ross

East Coast:
- Justin Wong
- Marn
- Arturo/Sabin
- Sanford Kelly
- Joe

[ Voor 5% gewijzigd door Aryawn op 11-10-2009 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-07 20:20

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

East Coast gaat naar huis met de win verwacht ik. Heb je al resultaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit er aan te denken om een madcatz controller voor de xbox 360 te bestellen. Na enig zoeken lijkt deze het goedkoopst te zijn bij xboxhome.nl. (41 euries inclusief verzendkosten) Heeft iemand ervaring met deze gamepad en/of webshop? Heeft iemand een andere webshop waar deze goedkoper is? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Is wel een prima controller en webwinkel is ook prima :). Ik heb op het moment ook een stick te koop voor ongeveer 30 euro meer ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil het bij een gewone gamepad houden... Ben ik wat meer gewend. Ik zie mezelf ook niet met zo'n stick op mijn knie zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrLZ Gambit
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:10
Mr.Nash schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 10:44:
Bar Fights staan hier recorded

http://streetfighterbarfights.com/live-stream/

[ Voor 35% gewijzigd door DrLZ Gambit op 12-10-2009 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 18:31:
Ik wil het bij een gewone gamepad houden... Ben ik wat meer gewend. Ik zie mezelf ook niet met zo'n stick op mijn knie zitten :P
't Is in ieder geval een verademing ten opzichte van de standaard controllers. Heb er een poos lang erg veel plezier mee gehad. Nu zit ik toch lekker met zo'n stick op mijn knie :P (of eigenlijk lig ik languit op de bank met de stick op m'n benen).

[ Voor 33% gewijzigd door KneoK op 12-10-2009 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrLZ Gambit
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:10
.

[ Voor 95% gewijzigd door DrLZ Gambit op 12-10-2009 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
  • Laatst online: 27-04-2024
Mr.Nash schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 10:44:
Dat was ook mijn verwachting (hoewel ik een zwak heb voor West Coast spelers) en we hebben geen ongelijk gekregen. Beast Coast heeft met 5-1 gewonnen.

Ik weet niet de exacte details, maar Valle kon nog net voorkomen dat West Coast niet op het scorebord verscheen. Bovendien speelde East Coast niet eens met hun main characters. Zo speelde Justin volgens mij met Fei Long, Sanford met Dan (LOL) en Marn met Abel.

Dus ja, beetje zonde. Ik had gehoopt dat het spannender zou zijn. Overigens is niet alles op de stream gekomen, wat ook jammer is.

EDIT: oke, dat klopt dus niet helemaal. Lees het volledige verslag hier.

http://www.eventhubs.com/...-stream-getting-underway/

[ Voor 20% gewijzigd door Aryawn op 12-10-2009 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Niet online

Een 40 hit combo op 9.11 :D

[ Voor 12% gewijzigd door Slashdotter op 14-10-2009 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En daarom jongens en meisjes is Akuma de man _/-\o_

Het is dus mogelijk om te comboen in een demon door een gouhadou te cancelen maar niet te dashen waardoor je de tegenstander NET kan crippelen en daarna de demon te doen. Dat gaan we morgen oefenen, maar het zal vast een super timing vereisen :P Ik denk dat is 30-35% van die combo's ook kan (sommigen kan ik makkelijk, andere moet ik iets beter m'n best doen :P), maar dat betekent helaas niet dat ik goed ben :'(

[ Voor 14% gewijzigd door Oguz286 op 15-10-2009 02:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Ontzettend stoere combo's, daar moeten er vast wel een hoop van lukken... In training mode... Ik weet niet wat het is de laatste tijd, maar ik kom alleen maar tegenover tegenstanders te staan die minstens 4 keer zoveel punten hebben (zowel ranked als Championship) die me alle hoeken van het scherm laten zien (alle twee !!). Mag ik een keertje linken dan schrik ik zo dat ik net mis en weer zo'n HP Shoruyken in m'n gezicht krijg (want nog steeds sta ik voor 75% tegen Kens te vechten waarvan er weer 75% lekker cheesy loopt te counteren en ik daar 90% van de keren in trap door m'n geduld te verliezen omdat ik niet met 5% minder leven wil verliezen op de teller :X ). Die paar keer dat ik tegen een Gief, Gouken of Abel speel win ik meestal ook wel, maar echt veel diversiteit kom ik niet meer tegen, lijkt wel of iedereen alleen nog maar punten loopt te grinden.

Heb wel even die dubbele Shakunetsu Hadoken of een enkele gevolgd door Shoryuken of EX Tatsu zitten oefenen, heel erg tof, maar die zie ik me in een gevecht echt niet gebruiken, daar moet je echt tegen je tegenstander voor aan staan.

@Oguz >>> Natuurlijk wel dashen he, anders kun je je demon niet eruit gooien, alleen pas na de focus hit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:05
KneoK schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 03:48:
Ontzettend stoere combo's, daar moeten er vast wel een hoop van lukken... In training mode...
Sommige combo's heb je jammer genoeg geen reet aan door de damagescaling..zonde van je meter dan...als je een special move fadc-ed

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heh, ik had me net voorgenomen om sf4 op een (nog :'( ) lager pitje te zetten ivm 2 spellen welke ik geleend heb en toch ook een keer weer ingeleverd moeten worden (Voor de geïntresseerden Mass Effect/360 en Twilight princess/wii). Maar na het zien van wat sf2 en sf3 filmpjes wat ik gisteren toch weer in de stemming. Eerst even sp met project Rufus (wat zeker een potent char is, maar hij ligt me nog niet) waar ik uiteindelijk tegen, hoe ironisch, Sagat het onderspit moest delven.

Daarna weer online, eerst vs een Bison en daarna een Dan, beide close matches maar wel gewonnen. De derde pot, was vs een Ryu welke op zich wist wat ie deed, maar waar ik mezelf toch wel kansen tegen toedichte, Halverwege de 1e ronden werd het spel opeens echter zeer traag.
Nou zeg ik er gelijk bij, mijn internet wordt met een goedkope sweex/sitecom router verdeeld over mijn 2pc's en mijn 360. En mijn vrouw was ook bezig op een van de pc's, dus wellicht werd de lag veroorzaakt aan mijn kant.
Maar toch vermoed ik dat het door mijn tegenstander werd veroorzaakt. Aangezien de eerste 2 matches perfect liepen. En het eerste gedeelte van deze 3e match dus ook. Deze pot uiteindelijk wel verloren dus, maar door deze verdachte omstandigheden hou ik toch wel een bitter nasmaakje over.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KneoK schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 03:48:
@Oguz >>> Natuurlijk wel dashen he, anders kun je je demon niet eruit gooien, alleen pas na de focus hit ;)
Als je goed kijkt zie je dat wanneer hij canceled hij niet meteen dasht maar de FA laat hitten en daarna meteen dashed en de demon landt. Mij is het een keer toevallig gelukt in training mode met auto block training dummy, maar daar heb je volgens mij zo'n goede timing voor nodig dat dat niet voor mij is weggelegd (we gaan wel oefenen natuurlijk :D).
djerror schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 10:57:
[...]
Sommige combo's heb je jammer genoeg geen reet aan door de damagescaling..zonde van je meter dan...als je een special move fadc-ed
Nuttig is inderdaad anders, maar ik heb wel eens een 10 hit combo (ex-zankuu, sHK, cLK, LK Tatsu, HP DP, FADC, Shakunetsu) gedaan en hoewel ik meer damage doe met simpelere combo's geeft het wel de indruk dat je weet wat je doet (en dat is bij mij heel belangrijk want dan denkt m'n tegenstander dat ik goed ben :P).
Dat heb ik ook wel een paar keer meegemaakt. Dan was ik aan het winnen (en dik ook nog) en ineens begint die hele zooi te laggen terwijl alleen m'n Xbox het internet gebruikt (alle andere apparatuur staat uit). En dan verlies ik uiteraard omdat timing bij Akuma cruciaal is ;( Dan krijg je daarna een "n00b" reactie... dat vind ik toch heel verdacht moet ik zeggen. |:( Om maar te zwijgen over het IQ van sommige spelers die denken dat ze goed zijn omdat lag mij meer beinvloed terwijl ik net 1,5 ronde hem/haar helemaal de grond inboorde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Oguz286 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 13:25:
[...]

Als je goed kijkt zie je dat wanneer hij canceled hij niet meteen dasht maar de FA laat hitten en daarna meteen dashed en de demon landt. Mij is het een keer toevallig gelukt in training mode met auto block training dummy, maar daar heb je volgens mij zo'n goede timing voor nodig dat dat niet voor mij is weggelegd (we gaan wel oefenen natuurlijk :D).
Ik heb met Ryu lately ook de neiging om te stunnen met een close range FA samen met een hadouken. Het zorgt niet voor extra damage maar ik vind het gewoon leuk om te doen. Bij Akuma kun je dan idd z'n sgs geven, zie je eigenlijk weinig tot nooit voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Oguz286 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 13:25:
[...]

[...]
Da's inderdaad wat ik bedoelde, hadouken, focus attack laten hitten en niet direct dashen en pas nadat je (level 2 ?) focus geraakt heeft die dashen en je demon er op loslaten. Krijg meteen weer zin om even de training mode in te gaan :)

Verder is je lagverhaal zeer herkenbaar, zeker op de pc (daarom heb ik 'm maar weer aangeschaft voor de 360). Lijkt wel of sommigen halverwege een ronde ineens een zooi torrents aangooien ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Laatst online: 18:50
Ik ben sinds gisteren ook de gelukkige eigenaar van street fighter 4! Vroeger van eerste krantenwijkje een SNES gekocht met SF2, nachten oefenen op moves :9~
Op de ps2 eigenlijk nooit verder gegaan met SF, maar na gisteren heb ik bijna weer blaren op m'n duimen.
Ik had een xbox maar daar was de game niet op te besturen met die joypad, nu ik een ps3 heb komen de moves er zonder probleem uit _/-\o_ (jajaja beste is een stick)
Ik heb alleen nog moeiete met een gave character zoeken, ik ben redelijk met Ryu (neeee nie nog een :P )
Maar wil graag een ander character onder de knie krijgen, alleen heb ik best moeiten met de charge moves (altijd gehad) lukt me maar moeilijk die moves goed toe te passen.

Maar deze game is wel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het probleem is dat lvl 2 FA raken na een cancel niet mogelijk is als de tegenstander blokt (of ik heb ontzettend veel geluk die ene keer van de 100 keer proberen) maar je ervan uitgaat dat hij probeert te counteren met een aanval, want dan raakt hij wel en is hij/zij op z'n zachtst gezegd de lul ;) Het is net zoals een sHK doen en hopen dat de tegenstander het gaat proberen de counteren zodat je voordat de 2e kick raakt een ultra/super doet en de tegenstander wederom de sigaar is ;)

Ik heb net weer even gespeeld en ik ben weer terug :D Gisteravond en vandaag heb ik eerst 10-20 min trainingmode gedaan om m'n handen warm te krijgen. Normaal is het zo dat ik ijskoude handen krijg tijdens SF, maar als ik eerst train en daarna speel zijn mijn handen redelijk warm en kan ik veel beter spelen. Ik heb bovendien ook mijn pressuretaktiek met Akuma aangepast en het schijnt te werken :9 Heb net een paar goede spelers verslagen :)

Ik heb mijn meest damaging combo met de tegenstander in de hoek gevonden. 467 dmg maar daar heb je wel een volle superbar voor nodig: jHK, sHP, EX Tatsu, EX Goushoryu (2x laten raken), FADC, Shakunetsu _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:50
Mutatie schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 16:49:
Ik ben sinds gisteren ook de gelukkige eigenaar van street fighter 4! Vroeger van eerste krantenwijkje een SNES gekocht met SF2, nachten oefenen op moves :9~
Op de ps2 eigenlijk nooit verder gegaan met SF, maar na gisteren heb ik bijna weer blaren op m'n duimen.
Ik had een xbox maar daar was de game niet op te besturen met die joypad, nu ik een ps3 heb komen de moves er zonder probleem uit _/-\o_ (jajaja beste is een stick)
Ik heb alleen nog moeiete met een gave character zoeken, ik ben redelijk met Ryu (neeee nie nog een :P )
Maar wil graag een ander character onder de knie krijgen, alleen heb ik best moeiten met de charge moves (altijd gehad) lukt me maar moeilijk die moves goed toe te passen.

Maar deze game is wel _/-\o_
Je moet elke character gewoon uitproberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongJoy1980
Oguz286 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 17:12:

Ik heb net weer even gespeeld en ik ben weer terug :D Gisteravond en vandaag heb ik eerst 10-20 min trainingmode gedaan om m'n handen warm te krijgen. Normaal is het zo dat ik ijskoude handen krijg tijdens SF, maar als ik eerst train en daarna speel zijn mijn handen redelijk warm en kan ik veel beter spelen. Ik heb bovendien ook mijn pressuretaktiek met Akuma aangepast en het schijnt te werken :9 Heb net een paar goede spelers verslagen :)
Aaaah..dus nu ga je me die 2 perfect's (in 1 game) met Balrog eindelijk terug betalen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:02
Mocht iemand SF4 voor de Xbox 360 voor een zacht prijsje willen hebben, stuur mij maar een DM. Het is niet echt mijn spel. En ik heb ook nog een Hori Fighting Stick EX2, wat lekker werkt voor fighters, dus als iemand daar interesse in heeft, mag je ook DM'en :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:50

Sm0k3r

cough...cough...

Oguz286 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 17:12:
Het probleem is dat lvl 2 FA raken na een cancel niet mogelijk is als de tegenstander blokt (of ik heb ontzettend veel geluk die ene keer van de 100 keer proberen) maar je ervan uitgaat dat hij probeert te counteren met een aanval, want dan raakt hij wel en is hij/zij op z'n zachtst gezegd de lul ;) Het is net zoals een sHK doen en hopen dat de tegenstander het gaat proberen de counteren zodat je voordat de 2e kick raakt een ultra/super doet en de tegenstander wederom de sigaar is ;)

Ik heb mijn meest damaging combo met de tegenstander in de hoek gevonden. 467 dmg maar daar heb je wel een volle superbar voor nodig: jHK, sHP, EX Tatsu, EX Goushoryu (2x laten raken), FADC, Shakunetsu _/-\o_
Als het goed is hoef je geen EX Goushoryu te gebruiken maar voldoet een normale HP.DP ook, net zoveel damage.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

LongJoy1980 schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 00:46:
[...]

Aaaah..dus nu ga je me die 2 perfect's (in 1 game) met Balrog eindelijk terug betalen..?
Oh shit Oguz. Gedist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Enige wat ontbrak zijn de seconden per ronde te vermelden hahahahaha :+

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ow crap, nu weet het hele forum het, dankje :( :>

Ik ben sowieso slecht tegen Balrog, maar ik moet nu wel mijn eer redden natuurlijk, dus ik zal binnenkort je kont wel eens schoppen ja >:)
Don't get me started on your mistakes, cookman -O- :>
Sm0k3r schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 11:57:
[...]
Ik wist niet eens dat hij een dubbele perfect had gehaald (enkele wel dat weet ik nog), maar met mijn skills heb ik geen reden om te twijfelen :+ Maar ik denk (hoop) dat het wel iets langer duurde dan een paar seconden :P
Sm0k3r schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 09:39:
[...]
Als het goed is hoef je geen EX Goushoryu te gebruiken maar voldoet een normale HP.DP ook, net zoveel damage.
Ik weet dat er een combo is waarbij je de EX moet gebruiken, maar ik weet niet meer of het die is. Het zou best kunnen ja.
MrVegeta schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:09:
FA on wake up = demon rageRaging demon :(.
Geen dank :>

[ Voor 90% gewijzigd door Oguz286 op 16-10-2009 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

FA on wake up = demon rage :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Oguz286 schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:05:

Ik weet dat er een combo is waarbij je de EX moet gebruiken, maar ik weet niet meer of het die is. Het zou best kunnen ja.
Geen, trust me ik ben ook Akuma speler. Dus je kan je ex meter voor luchtvuurbal gebruiken na combo als je naar achteren springt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Heeeerlijk :D Lekker een reversal DP eruit trappen (meestal wel even inschatten hoe goed ze zijn, er wil er nog weleens eentje uit dashen en mij weer een reversal geven) of een demon als ze voor je gaan staan en de focus aan het opladen zijn terwijl je op de grond ligt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongJoy1980
Sm0k3r schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 11:57:
[...]

Eeehm...uiterlijk tot de 80 sec...
Je weet zelluf...
Akuma heeft 850 HP...(laagste) en naast dat raakt ie snel dizzy...
Dus ja..1 + 1 was 2 perfects......achter elkaar...

>:)

Sjorryyy Oguz..hehe
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

LongJoy1980 schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 21:47:
[...]

Eeehm...uiterlijk tot de 80 sec...
Je weet zelluf...
Akuma heeft 850 HP...(laagste) en naast dat raakt ie snel dizzy...
Dus ja..1 + 1 was 2 perfects......achter elkaar...

>:)

Sjorryyy Oguz..hehe
:P
Nare vent die je bent... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
haha honor has been lost, and needs to be regained :P

Misschien een online GoT tournooitje doen? Als mensen hier interesse in hebben wil ik wel iets opzetten.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Sagat schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 14:19:
haha honor has been lost, and needs to be regained :P

Misschien een online GoT tournooitje doen? Als mensen hier interesse in hebben wil ik wel iets opzetten.
Is aardig rottig want we zijn verspreid over verschillende platformen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja das idd lastig. Niet geheel onzelfzuchtig zat ik in eerste instantie aan de 360 te denken. Maar goed misschien moeten we dan maar 2 of zelfs 3 tourneys organiseren.

Maar eerst maar is reacties afwachten :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Cooking master heeft er wel zin in count me in xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Ligt het aan mij of is er op PSN niet bijster veel te beleven? Of niemand of slecht verbonden :|
ik krijg de game redelijk onder de knie, heb paar overwinningen op naam staan, met Chun-Li kom ik verder als met Ryu :*)
Het cancelen snap ik alleen nog niet helemaal, kom dan ook niet heel ver in challenges.
Nu ik Akuma heb vrijgespeeld en zijn moves mij erg passen denk ikeraan met hem wat te doen, maar laag hp is wel hard :9

[ Voor 66% gewijzigd door Mutatie op 19-10-2009 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Mutatie schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 21:13:
Ligt het aan mij of is er op PSN niet bijster veel te beleven? Of niemand of slecht verbonden :|
ik krijg de game redelijk onder de knie, heb paar overwinningen op naam staan, met Chun-Li kom ik verder als met Ryu :*)
Het cancelen snap ik alleen nog niet helemaal, kom dan ook niet heel ver in challenges.
Nu ik Akuma heb vrijgespeeld en zijn moves mij erg passen denk ikeraan met hem wat te doen, maar laag hp is wel hard :9
Fuck laag hp, je tegenstander gewoon geen andere keus laten dan binnen 20 secs hopeloos de controller tegen de muur te smijten :D Akuma is een en al offensief, best moeilijk om onder de knie te krijgen want je moet eigenlijk continu druk uit blijven oefenen omdat je zo snel het haasje bent maar oh zo bevredigend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
KneoK schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 21:25:
[...]

Fuck laag hp, je tegenstander gewoon geen andere keus laten dan binnen 20 secs hopeloos de controller tegen de muur te smijten :D Akuma is een en al offensief, best moeilijk om onder de knie te krijgen want je moet eigenlijk continu druk uit blijven oefenen omdat je zo snel het haasje bent maar oh zo bevredigend.
Ik bust zijn moves er wel simpel uit, vuurballen alle kanten op, raging demons everywhere! :+ Maar tegen menselijke speler houd ik nog amper stand. Wel constant in de aanval inderdaad, defensive kan ook maar dan moet ik de tegenstanders beter kennen nog. Verder ben ik altijd Akuma fan geweest sinds Alpha, maar heb na deel 2 amper street fighter gespeeld, ben een beetje verroest en heb sinds de ps1 amper op niveau gespeeld.
Op de SNES nog het meest, daar heb ik het op geleerd :*)

[ Voor 6% gewijzigd door Mutatie op 19-10-2009 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongJoy1980
Tegen Akuma spelen is net als tegen Dhalsim spelen...
*UP CLOSE AND PERSONAL BLIJVEN...!!!!*

Geef Akuma geen kans om te zonen...ander sheb je inderdaad probleem..

En ja..
Mijn controller is al een aantal weken kaput..*3e aanvaring met de muur heeft ie niet overleefd..* dus ja..ikw eet niet hoe het er nu op Xbox Live aan toe gaat..

Mocht er een toernooi plaatsvinden dan vind ik dat Xbox users gewoon hard moeten zijn een eens een keer moeten EISEN dat Ps3 users het spel op de Box leren spelen..
Vind dat Ps3 users het teveel voor het zeggen hebben...
Ze verwachten over het algemeen vaak dat wij op de Ps3 spelen maar verdommen het om de game goed te leren spelen op de Box...

Meest voorkomende reden......De controller werkt niet..
Bla bla bla bla bla..
Als je dat filmpje van Akuma hebt gezien dan heb je vast 1 an die comments gelezen waarin werd gezegd dat die speler ALLES middels keyboard deed...

Nou..als dat allemaal via keyboard te doen is dan vind ik niet dat men moet klagen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

*wiebelt met zijn Fight Stick...

Van de week nog wat potjes gespeeld maar god jezus wat zit ik mezelf op te fokken zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
LongJoy1980 schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 01:51:

En ja..
Mijn controller is al een aantal weken kaput..
Nou ja, de PS3 users hebben wel gelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-09 09:49

Roq

Voor de gene die SB4 finals gemist hebben; Daigo(Ryu) vs Justin Wong(Fei Long).

Part1:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=vkwQJ5Rwn2Q]
Part 2:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=GOREZ6gB1DA]
Part 3:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=6Pk8ENfEmXE]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Tegen Akuma spelen is net als tegen Dhalsim spelen...
*UP CLOSE AND PERSONAL BLIJVEN...!!!!*

Geef Akuma geen kans om te zonen...ander sheb je inderdaad probleem..

En ja..
Mijn controller is al een aantal weken kaput..*3e aanvaring met de muur heeft ie niet overleefd..* dus ja..ikw eet niet hoe het er nu op Xbox Live aan toe gaat..

Mocht er een toernooi plaatsvinden dan vind ik dat Xbox users gewoon hard moeten zijn een eens een keer moeten EISEN dat Ps3 users het spel op de Box leren spelen..
Vind dat Ps3 users het teveel voor het zeggen hebben...
Ze verwachten over het algemeen vaak dat wij op de Ps3 spelen maar verdommen het om de game goed te leren spelen op de Box...

Bla bla bla bla bla..
Als je dat filmpje van Akuma hebt gezien dan heb je vast 1 an die comments gelezen waarin werd gezegd dat die speler ALLES middels keyboard deed...

Nou..als dat allemaal via keyboard te doen is dan vind ik niet dat men moet klagen..
Sorry maar de xbox controller werkt ook voor geen meter, ik heb sinds kort een ps3 en nu pas sf4 gekocht, met de xbox kon ik het gewoon niet! Vind dat xbox mensen het te goed denken te weten :P Ze verdommen het goed op een SNES te leren :+
Nee die d-pad is onmogelijk vind ik, heb het veel geprobeerd, had op de xbox sfHD remix en kon er echt niks mee, de ps3 d-pad voelt als 2e natuur. Mischien persoonlijk maar kan me niet goed voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:36

On_E

Housemusic

Mutatie schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:43:
[...]

Sorry maar de xbox controller werkt ook voor geen meter, ik heb sinds kort een ps3 en nu pas sf4 gekocht, met de xbox kon ik het gewoon niet! Vind dat xbox mensen het te goed denken te weten :P Ze verdommen het goed op een SNES te leren :+
Nee die d-pad is onmogelijk vind ik, heb het veel geprobeerd, had op de xbox sfHD remix en kon er echt niks mee, de ps3 d-pad voelt als 2e natuur. Mischien persoonlijk maar kan me niet goed voorstellen.
Analoge stick ftw.

Ik speel SF4 vrjiwel niet meer helaas, na 140 uur was ik het toch wel redelijk zat geworden, op naar SSF4. ;)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongJoy1980
Mutatie schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:43:
[...]

De xbox controller werkt...maar men neemt er de tijd niet voor omdt men te lui is..

Het grappige is dat Xbox users both ways kunnen werken...namelijk met zowel een Xbox als Ps3 overweg kunnen...en vooral als je xbox goed onder controle hebt dan komen de moves op een ps3 er vele malen makkelijker uit..

En daar wordt misbruik van gemaakt.
Ps3 users..LEER OOK OVERWEG KUNNEN MET EEN bBOX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Het grappige is dat veel XBOX gebruikers ook een PS3 in huis hebben en PS3 gebruikers veelal niks ernaast nodig hebben ;)

Zodoende dat je dus niet kan verwachten dat wij (PS3 gebruikers) effe online kunnen komen vanwege het niet in bezit zijn van een XBOX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Men wil de xbox controller niet leren omdat dit gewoon @best een zeer matige dpad is. Beste oplossing is leren op een stick te spelen en deze dan (laten) modden naar ps3 en 360. Kan je altijd op je eigen stick spelen (ook nog op pc dan).

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
LongJoy1980 schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:39:
[...]

De xbox controller werkt...maar men neemt er de tijd niet voor omdt men te lui is..

Het grappige is dat Xbox users both ways kunnen werken...namelijk met zowel een Xbox als Ps3 overweg kunnen...en vooral als je xbox goed onder controle hebt dan komen de moves op een ps3 er vele malen makkelijker uit..

En daar wordt misbruik van gemaakt.
Ps3 users..LEER OOK OVERWEG KUNNEN MET EEN bBOX
Nee niet waar :+ Ik game sinds de NES op consoles en heb 4 jaar een 360 gehad en die controller is perfect voor 3d zooi, maar dit is echt waardeloos! Had zelfs op een gegeven moment de d-pad gemod, dit werkte al wat fijner maar nog waardeloos. En met het stickie..sorry dat kan echt niet, alsof je met een pincet een olifant wil pakken :P

[ Voor 12% gewijzigd door Mutatie op 20-10-2009 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Sagat schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 16:05:
Men wil de xbox controller niet leren omdat dit gewoon @best een zeer matige dpad is.
Ik snap echt niet dat mensen niet gewoon met de analog stick leren spelen..
Amen.
Mutatie schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 17:15:
En met het stickie..sorry dat kan echt niet, alsof je met een pincet een olifant wil pakken
De analog stick is groter dan je dpad.. Of pak je hem vast als een arcade stick?

[ Voor 25% gewijzigd door Pkunk op 20-10-2009 19:57 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Pkunk schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 19:55:
[...]

De analog stick is groter dan je dpad.. Of pak je hem vast als een arcade stick?
Op een D-pad kan je nog soort van rossen, stevig de moves eruit beuken, met de analoge stick blijft het voelen alsof je de moves eruit moet kietelen!
Dat dingetje voelt te wiggly om BAM! BAM! BAM! te gaan :P
De mensen met een arcade stick staan vast te lachen over d-pad discussies,, maar zo'n stick is ook fijner omdat je er stevig mee kan spelen. Als ik overstap naaar wat anders is het een arcade stick.
2D fighters met een analoge joypad stick=noGo voor mij. (3D stiekum ook :o )

[ Voor 11% gewijzigd door Mutatie op 20-10-2009 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

*wiebelt met zijn fightstick.

Doe mij maar een fightpad :), kheb nog een fightstick over mocht je interesse hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongJoy1980
Sm0k3r schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:45:
Het grappige is dat veel XBOX gebruikers ook een PS3 in huis hebben en PS3 gebruikers veelal niks ernaast nodig hebben ;)

Zodoende dat je dus niet kan verwachten dat wij (PS3 gebruikers) effe online kunnen komen vanwege het niet in bezit zijn van een XBOX.
Grappige is dat bij veel xbox users , die ook een ps3 hebben staan, de Ps3 met regelmaat stof staat te happen..
Ps3 only users zijn zeer strikte fanboys die (met moeite) toegeven dat Sony deze generatie lang niet zo erg weet te overtuigen zoals de afgelopen 2 generaties wel het geval was..

Xbox users kunnen zodoende makkelijk overschakelen mocht dat eventueel nodig zijn waar Ps3 daar veel meer moeite mee hebben..

Daar zeg ik dus eerder mee dat ik niet perse verwacht dat je specifiek een box moet aanschaffen maar dat het ookg een kwaad kan om eens de moeite te nemen om een moeilijekre gamepad onder controle te krijgen..

Men zegt vaak..de D pad werkt neit en ga zo maar door....maar dat is het hem inderdaad ook..
De D pad reageert inderdaad heel erg gevoelig en dat heeft zo zijn voordelen.....
Ik krijg veel makkelijker ultra's en supers uit een Box d pad dan uit een Ps3 D Pad...

En naast dat...wat betreft je betoog over xbox users die ook een ps3 hebben staan...

Vraag eens aan al die mensen die beide machine's in hun bezit hebben...welke van de 2 ze het meest gebruiken..
Ik durf er geld op de wedden dat 7 van de 10 man zegt dat ie vaker achter een Box zit dan achter een ps3...
(toegegeven..ligt natuurlijk ook aan het type spel waar je voornamelijk van houdt...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wat heeft die console vs console kwestie te maken met SF, anyway ik heb zelf op de PS3 controller gespeeld en daar ging het redelijk mee (schouder buttons zijn stront vervelend) maar ik heb geen eens een poging gedaan om het met de xbox controller te gaan proberen. Imo kan/hoor je fighters niet spelen met de standaard controller. In ieder geval tot een bepaald niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongJoy1980
MrVegeta schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 04:25:
Wat heeft die console vs console kwestie te maken met SF, anyway ik heb zelf op de PS3 controller gespeeld en daar ging het redelijk mee (schouder buttons zijn stront vervelend) maar ik heb geen eens een poging gedaan om het met de xbox controller te gaan proberen. Imo kan/hoor je fighters niet spelen met de standaard controller. In ieder geval tot een bepaald niveau.
Hehehe

Het ging er bij mij om dat, stel dat dit forum een groots SF 4 toernooi zou houden waar Ps3/box users aan zouden deelnemen....dan weet ik vrijwel zeker dat Ps3 users zouden eisen dat het op hun console gespeeld werd...
Gewoon omdat ze niet met een Box controller kunnen/willen omgaan..

En dat bedoel ik met Ps3 users hebben het teveel voor het zeggen terwijl Box-users zich daar niet hard tegenover maken..
Ik ben zo ongeveer op het punt aangekomen waarbij ik me neit zo makkelijk meer gewonnen geef..
Als ik toevallig een ps3 user tegenkom die graag tegen mij een potje wilt spelen dan eis ik gewoon rustig dat dat op de box gebeurt..
heb me de afgelopen maanden telkens coulant opgesteld en merk dat ps3 users daar standaard vanuit gaan dat het uiteidenljik toch wel effe op de Ps3 wordt gespeeld..

Dat absoluut niet...dan maar geen potje Sf4..

*ja ik weet..ik ben een lastige en kijk heel anders tegen dit soort zaken aan...*

Wat ebtreft je laatste opmerking...

Ik denk dat vrijwel elke serieuze toernooi SF-pro geen pad gebruikt om het spel te spelen...
Dit was egwoon als voorbeeld noemend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Ik heb alleen een PS3, klaag me aan :') Ik vond de standaard PS3 controller voor een fighter ook poep, die Madcatz is echt een verademing dan. Een xbox controller heb ik nog nooit in mijn handen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
  • Laatst online: 06-02 11:12
Ik heb gisteren ook weer even sf4 gedaan na het een tijdje niet meer actief gespeeld te hebben. Damn wat merk je dan dat je domme fouten maakt.
Het is alsof je jezelf ziet spelen en dan jezelf een paar keer een klap wilt verkopen als je weer iets idioots doet :P

uiteindelijk na een uurtje of anderhalf nog wel wat goede matches gehad, moet toch maar een soort routine in het sf spelen houden 8)7

Over dat toernooitje , ik ben er wel voor in als het op de xbox is.
Ik heb wel een ps3 maar daar heb ik geen stick voor en geen sf4 voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Over een got tournooi.

nu dus 3 potentiële deelnemers (bijna 2 dagen na semi aankondiging)
MrVegeta/xbox
Emersion/xbox
Sagat/xbox

ps3 en pc nul aanmeldingen, of met wat fantasie 1 in de vorm van smoker voor ps3.
conclusie is denk ik dat er te weinig animo&idd platform verdeeldheid is (onder de gotters).

Toch maar blijven grinden in CE dan |:(

We kunnen natuurlijk nog een echt apart topic er voor maken maar denk niet dat veel gottende sf spelers dit topic negeren.....toch? Even kijken of er na dit weekend nog veel mensen bij gekomen zijn anders zet ik het definitief uit mijn hoofd.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Ik vind een toernooitje wel leuk, maar ik weet niet of ik er tijd voor heb :(

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het gaat (in mijn gedachten althans) om een online tournooitje, ik zat zelf te denken aan 16 player, maar ik denk dat we met 8 al blij moeten zijn :P

Met 8 krijg je dan:
ronde 1:kwart finale 8 spelers
ronde 2:semi finale = 4 spelers
ronde 3:finale = 2 spelers

Zelfs als je matches speelt met 3 victories required en dan best of 3 matches duurt een ronde niet langer dan 10-15 minuten, dus als je finalist bent kost het je in het ergste geval 45 minuten.....verspreid over 2 weken ofzo?
Moet lukken toch? :D

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou dan zal ik ook maar even reageren:

als er een online toernooi wordt gehouden doe ik mee op de xbox. Zo lang duren de potjes niet (stfu LongJoy :P) dus zelfs ik kan dan wel meedoen.

Terwijl jullie zitten te zeuren over controllers ben ik wat aan het trainen geslagen and it's paying off 8) Dus ga vooral door over de xbox/ps3 discussie want dan maak ik meer kans :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Ik ook voor de Ps3. Wordt het dan toch 2 toernooien, opzich zou het wel kunnen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Pkunk schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 11:53:
Ik vind een toernooitje wel leuk, maar ik weet niet of ik er tijd voor heb :(
Ik ben op vakantie, dus nee, ik heb er geen tijd voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-09 09:49

Roq

Tegenwoordig kost de PC versie ook niet zo veel meer geloof ik, wellicht dat dat nog een optie is als je iedereen wil betrekken.

Ps3 controllers, xbox controllers, en sticks werken op de PC dus kan iedereen gebruiken wat die zelf wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Laatst online: 13-09 19:05
Gaat toch helemaal niet om aan de controller te wennen imo. Ik als Ps3 user zal geen xbox aanschaffen voor een spel (heb al een stofzuiger in huis >:) )..Anyways maak een lijstje idd waar de voorkeur naar uitgaat en kies dat platform

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

djerror schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 13:15:
Gaat toch helemaal niet om aan de controller te wennen imo. Ik als Ps3 user zal geen xbox aanschaffen voor een spel (heb al een stofzuiger in huis >:) )..Anyways maak een lijstje idd waar de voorkeur naar uitgaat en kies dat platform
Klopt gaat helemaal niet over controllers, zowel de Xbox spelers als de PS3 spelers die ik ken spelen veelal met of een speciale pad of hebben een stick.

Oh en de mensen die ik ken die beide hebben spelen op de XBOX vanwege gedownloade spellen kan op PS3 niet, dat is enige reden wat ik van hun allemaal heb verkregen, velen gebruiken hun PS3 als mediacrap en BR lezer.

En ja, SF4 online is beter op de XBOX vanwege meerdere tegenstanders, ik zelf "spuug" op PSN als het om SF4 gaat, schijtziek word ik ervan dat ik niet eens een handje vol tegenstanders kan vinden met een goede verbinding.

edit: de mensen met een speciale joypad en stick zijn veelal de mensen die SF4 redelijk serieus spelen oftewel die dus wellicht zin hebben om mee te doen met een toernooi, daar slaat dit hele stukje op

[ Voor 9% gewijzigd door Sm0k3r op 21-10-2009 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben het er volkomen mee eens dat voor offline tournooien een serie goede en identieke pc's het beste antwoord is.
Iedereen heeft dan zijn eigen stick/pad/keyboard ;)
(schijnt dat je nog wel wat werkt moet verrichten om ps3 spul te laten werken, maar het kan)

Maar het helpt niet voor de online scheiding tussen live en psn spelers.
Dus idd 2 tournooien. (bij genoeg interesse uiteraard)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Hmm, toernooitje lijkt me best leuk. Ik wacht even af of er nog meer deelnemers komen en wat eventueel geplande data worden. Speel de laatste tijd slechter en slechter dus als iemand niet mee wil doen omdat ze denken als laatste te eindige, gewoon meedoen, de laatste plek is voor mij gereserveerd :D

En Sm0k3r zegt het al een beetje, als je een beetje serieus SF4 speelt heb je de hardware ervoor. Mensen kopen racesturen van 200 Euro, gamesmuizen voor 80 Euro, flightsticks voor een vliegtuigspel, zit dus niet zo te bashen op standaard hardware en schaf voor een paar tientjes een fightpad of voor iets meer een stick aan als het niet bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Ik ben blij met m'n DS3, heb nog 2 fightpads liggen en heb al 2 TE sticks verkocht. Toch keer ik elke keer terug naar m'n DualShock's. Het enige wat mij nu irriteert is dat ze niet goed werken (lees: sommige knoppen zitten vast na een paar harde botsingen met mijn muur). Komt goed, van de week contact gehad met Sony en die gaat ze gratis omruilen.

Maar genoeg over controllers; terug ontopic.

Wie heeft de volledige uitslag van SB4? Ik heb gehoord dat Daigo geirriteerd was nadat hij van Fei Long de eerste keer. Is dat ook waaR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister avond even een offline meet gehad en zowel sf4/360 als sf2/ps2 gespeeld. Echt de dpad van mijn saturn pad met ps2 aansluiting blijft heerlijk, alleen die knoppen zijn ergonomisch niet zo vriendelijk. (mijn rechter duim is nu nog gevoelig). Als men een fightpad maakt met de saturn dpad zou ik in de 7de hemel zijn.

SB4 is dat niet te googlen? Ik zal wel ff snel mijn mail checken, wellicht dat gooteks ergens een link heeft.

Edit:
I am teh google ma$t4h ofzo:
linkje

[ Voor 15% gewijzigd door Sagat op 22-10-2009 09:52 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb thuis 4 controllers. Kun je ook 2-vs-2 spelen op één computer?

We spelen vaak PES 2009 2-vs-2, maar willen nu ook weleens wat anders spelen. We zoeken nog een shooter en een vechtspel die je 2-vs-2 kunt spelen met controllers.

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2009 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
  • Laatst online: 06-02 11:12
street fighter 4 is strikt 1v1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind dat ik een redelijk brede kennis heb van fighting games maar voor de xbox kan ik er geen verzinnen die 2vs2 hebben.
Heel misschien kof12 maar die is nog niet uit.

Andere opties
smash bros/nintendo
powerstone/dc/psp/??
guardian heroes/saturn

Verder kom je dan eigenlijk uit bij worstelgames denk ik.

Maar fighting games zijn natuurlijk bij uitstek geschikt voor 'winner stays' arcade style play.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongJoy1980
Dead or Alive...

Op de oude xbox had je Kung Fu chaos...
Ook best wel leuk..
:)

BTW vanmiddag tekken 6 gespeeld op ps3..
Werd me toch hard afgeslacht door iemand..
Moet me echt maar effe gaan verdiepen in dat juggles gedoe...

[ Voor 16% gewijzigd door LongJoy1980 op 25-10-2009 03:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh wat vind ik SF4 toch een heerlijk spel. Ik heb de afgelopen tijd wat zitten oefenen wanneer ik pauze nam van het studeren. Wat leuke (en dodelijke) trucjes geleerd en wat aan mijn timing gedaan. Laten we zeggen dat het z'n vruchten langzaamaan begint af te werpen ;)

En mijn meest damaging combo is van 463 (in de hoek alleen) naar 495(!) gegaan (die ik zowel in de hoek als in het midden van het veld kan doen) >:)

GoT-tournooi zie ik ineens wel zitten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Oguz286 schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 17:48:
Oh wat vind ik SF4 toch een heerlijk spel. Ik heb de afgelopen tijd wat zitten oefenen wanneer ik pauze nam van het studeren. Wat leuke (en dodelijke) trucjes geleerd en wat aan mijn timing gedaan. Laten we zeggen dat het z'n vruchten langzaamaan begint af te werpen ;)

En mijn meest damaging combo is van 463 (in de hoek alleen) naar 495(!) gegaan (die ik zowel in de hoek als in het midden van het veld kan doen) >:)

En welke combo mag dat zijn van 495 damage...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sm0k3r schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 17:56:
[...]
En welke combo mag dat zijn van 495 damage...
Omdat je het zo netjes vraagt O-)

jHK -> HP(c) -> LK Tatsu -> LP DP -> FADC -> EX Shaku -> EX Tatsu

Als je het goed doet raakt de EX Tatsu op het eind 2x zodat het in totaal een 9-hit combo is. Ik maak misschien wel een filmpje als het niet helemaal duidelijk is, maar dat zit wel goed neem ik aan.

Deze combo vond ik nadat ik wilde weten hoe nuttig ik m'n 4 EX bars kan gebruiken in 1 keer. In sommige situaties kan een kara-demon super handig zijn (be afriad, be very afraid ;)) maar ik land vaker een jHK. Dus als die jHK landt... tjah, dan kan ik toch aardig wat damage doen, mijn tegenstander best demoraliseren (de combo ziet er best vet uit :P) en dus aardig gevaarlijk zijn :)

[ Voor 33% gewijzigd door Oguz286 op 25-10-2009 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Oguz286 schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 18:12:
[...]

Omdat je het zo netjes vraagt O-)

jHK -> HP(c) -> LK Tatsu -> LP DP -> FADC -> EX Shaku -> EX Tatsu

Als je het goed doet raakt de EX Tatsu op het eind 2x zodat het in totaal een 9-hit combo is. Ik maak misschien wel een filmpje als het niet helemaal duidelijk is, maar dat zit wel goed neem ik aan.

Deze combo vond ik nadat ik wilde weten hoe nuttig ik m'n 4 EX bars kan gebruiken in 1 keer. In sommige situaties kan een kara-demon super handig zijn (be afriad, be very afraid ;)) maar ik land vaker een jHK. Dus als die jHK landt... tjah, dan kan ik toch aardig wat damage doen, mijn tegenstander best demoraliseren (de combo ziet er best vet uit :P) en dus aardig gevaarlijk zijn :)
Ach dat mag ook wel nadat ik jou had geholpen met de EX DP gewoon te laten voor een normale DP omdat er geen damage verschil in zit, en daarmee EX bars bespaart ;)

Wat ik aan het oefenen ben en wat nog steeds niet lukt is de FA linken in combo voor een crumple en dan een Demon rage, maar tevergeefs, heb er een halve dag opzitten en vind dat wel genoeg hehehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sm0k3r schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 18:48:
[...]
Ach dat mag ook wel nadat ik jou had geholpen met de EX DP gewoon te laten voor een normale DP omdat er geen damage verschil in zit, en daarmee EX bars bespaart ;)
Daarom ;)
Wat ik aan het oefenen ben en wat nog steeds niet lukt is de FA linken in combo voor een crumple en dan een Demon rage, maar tevergeefs, heb er een halve dag opzitten en vind dat wel genoeg hehehehe
Volgens mij is dat ook helemaal niet mogelijk. In dit combovideo stond de dummy op no block denk ik. Toch kan zo'n combo handig zijn omdat een lvl2 FA de tegenstander zal crumpelen als hij iets anders doet dan blocken (bijv als hij een reversal probeert te doen). Ik zou liever de kara-demon super oefenen, want hij is makkelijker en helpt bij je mixup. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Oguz286 schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 19:08:
[...]

Daarom ;)

[...]

Volgens mij is dat ook helemaal niet mogelijk. In dit combovideo stond de dummy op no block denk ik. Toch kan zo'n combo handig zijn omdat een lvl2 FA de tegenstander zal crumpelen als hij iets anders doet dan blocken (bijv als hij een reversal probeert te doen). Ik zou liever de kara-demon super oefenen, want hij is makkelijker en helpt bij je mixup. ;)
Ik heb mijn tegenstander met block en zonder block geprobeert want de FA moet in de combo zitten, want in dat filmpje waar jij het over hebt wordt alles gelinked dus zit het in de combo dus blocken kan sowieso niet.

Kara-demon die ik gebruik is de medium punch (overhead) demon, die valt wel mee, zo effectief is hij niet, ik land hem dan liever als overhead attack, tacklen en springen en in de lucht de demon doen, tegenstander kan niet wegspringen vanwege snelheid activatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sm0k3r schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 19:15:
[...]
Ik heb mijn tegenstander met block en zonder block geprobeert want de FA moet in de combo zitten, want in dat filmpje waar jij het over hebt wordt alles gelinked dus zit het in de combo dus blocken kan sowieso niet.

Kara-demon die ik gebruik is de medium punch (overhead) demon, die valt wel mee, zo effectief is hij niet, ik land hem dan liever als overhead attack, tacklen en springen en in de lucht de demon doen, tegenstander kan niet wegspringen vanwege snelheid activatie.
Het punt van de kara-demon is dus dat op het moment dat je hem activeert dat hij zeker landt. Als je overhead raakt dan heb je 0 frames advantage (bron) en als je over de tegenstander wil springen dan heb je een grote kans dat je geraakt wordt. Je kan dus een alerte tegenstander ook niet tackelen omdat je dat teveel frames kost. Je kan dus niks linken aan de overhead en loop je risico dat je gecountered gaat worden (en die kans is best groot aangezien je -5 frames adv. hebt als de tegenstander het blokt). Juist omdat de tegenstander de overhead goed kan counteren wil je de kara-demon doen zodat ze het niet kunnen counteren.

Stel wij vechten en ik zie jou een overhead doen, dan kan ik dus niet wegspringen (wel weg teleporten maar stel ik doe dat niet of ik gebruik Ryu ofzo). Als ik blok dan eet jij een BnB. Als ik het niet blok dan backdash ik of counter ik alsnog met een shoryuken (hangt van je speelstijl af). Als je een kara-demon doet dan landt je de demon terwijl ik (on)bewust nog aan het beslissen ben of ik moet counteren of niet. Dat is het mooie aan de kara-demon, maar je moet natuurlijk wel een goede mixup hebben zodat de tegenstander echt niet weet wat je gaat doen en alles verwacht. En als je alles verwacht is het heel moeilijk om dat gelijk te counteren waardoor de kans dat de demon landt groot is.

Verder is een belangrijk punt van de kara-demon dat de overhead je meer bereik geeft (waardoor hij gegarandeert landt). Als je precies voor de tegenstander staat wanneer de startanimatie van de super demon start dan landt hij gegarandeerd. Maar om daar te komen zonder de tegenstander 1x in z'n gezicht te meppen (of 2x als je traag bent) is niet mogelijk, tenzij je de overhead doet ;) De tegenstander moet wel in een neutrale staat zijn (niks doen of blocken) en je moet precies voor hem/haar staan om de super te landen. Als je over hem springt en gelijk de super doet aan de andere kant dan kan de tegenstander alsnog wegspringen tenzij jij aan de andere kant precies tegenhem aan landt. Als je dat consistent lukt ben je wel goed bezig :P Scratch that, als je hem tackeled, over hem heen springt en dan gelijk de super doet dan kan hij alsnog wegspringen. Test maar in training mode ;) Ik heb dat namelijk wel eens gehad dat ik dat deed. Mijn tegenstander was of nerveus of een beginner want hij blokte na zijn wakeup. Als je kan blocken kan je ook wegspringen en dat kan dus niet bij een karademon.

Heel wat technisch gelul... sorry :P

[ Voor 7% gewijzigd door Oguz286 op 25-10-2009 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongJoy1980
Oguz286 schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 17:48:

2 perfects achter elkaar in 1 game anyone..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Oguz286 schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 19:38:
[...]

Het punt van de kara-demon is dus dat op het moment dat je hem activeert dat hij zeker landt. Als je overhead raakt dan heb je 0 frames advantage (bron) en als je over de tegenstander wil springen dan heb je een grote kans dat je geraakt wordt. Je kan dus een alerte tegenstander ook niet tackelen omdat je dat teveel frames kost. Je kan dus niks linken aan de overhead en loop je risico dat je gecountered gaat worden (en die kans is best groot aangezien je -5 frames adv. hebt als de tegenstander het blokt). Juist omdat de tegenstander de overhead goed kan counteren wil je de kara-demon doen zodat ze het niet kunnen counteren.

Stel wij vechten en ik zie jou een overhead doen, dan kan ik dus niet wegspringen (wel weg teleporten maar stel ik doe dat niet of ik gebruik Ryu ofzo). Als ik blok dan eet jij een BnB. Als ik het niet blok dan backdash ik of counter ik alsnog met een shoryuken (hangt van je speelstijl af). Als je een kara-demon doet dan landt je de demon terwijl ik (on)bewust nog aan het beslissen ben of ik moet counteren of niet. Dat is het mooie aan de kara-demon, maar je moet natuurlijk wel een goede mixup hebben zodat de tegenstander echt niet weet wat je gaat doen en alles verwacht. En als je alles verwacht is het heel moeilijk om dat gelijk te counteren waardoor de kans dat de demon landt groot is.

Verder is een belangrijk punt van de kara-demon dat de overhead je meer bereik geeft (waardoor hij gegarandeert landt). Als je precies voor de tegenstander staat wanneer de startanimatie van de super demon start dan landt hij gegarandeerd. Maar om daar te komen zonder de tegenstander 1x in z'n gezicht te meppen (of 2x als je traag bent) is niet mogelijk, tenzij je de overhead doet ;) De tegenstander moet wel in een neutrale staat zijn (niks doen of blocken) en je moet precies voor hem/haar staan om de super te landen. Als je over hem springt en gelijk de super doet aan de andere kant dan kan de tegenstander alsnog wegspringen tenzij jij aan de andere kant precies tegenhem aan landt. Als je dat consistent lukt ben je wel goed bezig :P Scratch that, als je hem tackeled, over hem heen springt en dan gelijk de super doet dan kan hij alsnog wegspringen. Test maar in training mode ;) Ik heb dat namelijk wel eens gehad dat ik dat deed. Mijn tegenstander was of nerveus of een beginner want hij blokte na zijn wakeup. Als je kan blocken kan je ook wegspringen en dat kan dus niet bij een karademon.

Heel wat technisch gelul... sorry :P
Dat laatste klopt niet wat je zegt, ik heb in training mode met constante super meter een hele tijd (indien je het precies doet) supers kunnen planten zonder dat tegenstander kan wegspringen, dus Super, over hem heen springen Super, over hem heen springen, Super, over hem heen springen, Super etc etc etc.

Hij probeerde constant weg te komen en kan alleen als ik een fout maakte, oftewel in een echte battle, iemand die je neer haalt meteen over heen springen en heb je 1x een super zonder dat hij weg kan springen.

Probeer maar tegen een maat van je in training mode of broertje, persoon hoeft geen SF4 persoon te zijn om weg te willen springen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LongJoy1980 schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 19:55:
[...]
2 perfects achter elkaar in 1 game anyone..?
Stfu :P Waarom denk je dat ik train? ;)
Sm0k3r schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 19:55:
[...]
Dat laatste klopt niet wat je zegt, ik heb in training mode met constante super meter een hele tijd (indien je het precies doet) supers kunnen planten zonder dat tegenstander kan wegspringen, dus Super, over hem heen springen Super, over hem heen springen, Super, over hem heen springen, Super etc etc etc.

Hij probeerde constant weg te komen en kan alleen als ik een fout maakte, oftewel in een echte battle, iemand die je neer haalt meteen over heen springen en heb je 1x een super zonder dat hij weg kan springen.

Probeer maar tegen een maat van je in training mode of broertje, persoon hoeft geen SF4 persoon te zijn om weg te willen springen ;)
Als de tegenstander op het moment dat je de super dat al half staat landt hij ja, maar als hij net bezig is met opstaan dan landt hij niet zover ik weet. Ik zal het nogmaals proberen straks. :)

EDIT: Hij landt niet bij mij. Ik heb de traningdummy op jump gezet. Ik haal hem neer met cHK, spring meteen over hem heen en buffer de demon in de lucht zodat ik precies wanneer ik op de grond ben de super activeer en toch springt hij. Als ik hem pas laat springen op het moment dat ik de super activeer DAN springt hij niet weg bij mij (maar dat is de bedoeling ook).

[ Voor 13% gewijzigd door Oguz286 op 25-10-2009 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LongJoy1980 schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 03:05:
Dead or Alive...

Op de oude xbox had je Kung Fu chaos...
Ook best wel leuk..
En de oude naruto games (iig op de cube) zijn er natuurlijk ook nog. Weet niet hoe het met de mp zit in de nieuwere.

Maar ik denk idd dat DOA de beste suggestie is (damn nooit aangedacht, de game speelden we een tijdje terug met een hele zwik mensen bij mij thuis, maar alleen 1 vs 1)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Oguz286 schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 20:00:
Als de tegenstander op het moment dat je de super dat al half staat landt hij ja, maar als hij net bezig is met opstaan dan landt hij niet zover ik weet. Ik zal het nogmaals proberen straks. :)

EDIT: Hij landt niet bij mij. Ik heb de traningdummy op jump gezet. Ik haal hem neer met cHK, spring meteen over hem heen en buffer de demon in de lucht zodat ik precies wanneer ik op de grond ben de super activeer en toch springt hij. Als ik hem pas laat springen op het moment dat ik de super activeer DAN springt hij niet weg bij mij (maar dat is de bedoeling ook).
Jammer dat jij een XBOXER bent anders zou ik wel effe met jou willen sparren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongJoy1980
Sm0k3r schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 22:51:
[...]

Jammer dat jij een XBOXER bent anders zou ik wel effe met jou willen sparren...
Dat is makkelijk om op te lossen..
Schaf er 1 aan en ervaar dat het veel plezieriger is om daarop te spelen..

"In the end...they all bow down to the Shitbox"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk dit weekend weer een potje SF4 gespeeld :) Ik main sinds het begin Bison, maar na een paar potjes tegen een goeie ryu gespeeld te hebben lijkt hij me toch wel interessant . Twijfel nog tussen Ryu en Ken. Maar net ff alle Hard Trial gedaan van Ryu en het was wel goed te doen :) Alles ge one shot behalve de laatste daar zit ik nu nog ff vast :)

Het lijkt mij dat alleen de 3e hard trial van Ryu goed zou kunnen zijn voor in een echte match. Behalve die zijn er nog Bread 'n Butter combos van Ryu die ik moet kennen? ( Stond niks op SRK.com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

LongJoy1980 schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 18:39:
[...]

Dat is makkelijk om op te lossen..
Schaf er 1 aan en ervaar dat het veel plezieriger is om daarop te spelen..

"In the end...they all bow down to the Shitbox"
Ik hou mijn geld wel in mijn zak en geef liever 10 euro uit om het dan maar op de PC te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sm0k3r schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:19:
[...]

Ik hou mijn geld wel in mijn zak en geef liever 10 euro uit om het dan maar op de PC te spelen.
haha ofniet. Ik speel het voornamelijk op ps3, en afentoe op pc. Samen met de te stick. Uiteindelijk shijt men op de shitbox. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:25:
[...]

haha ofniet. Ik speel het voornamelijk op ps3, en afentoe op pc. Samen met de te stick. Uiteindelijk shijt men op de shitbox. :9
Enige reden waarom ik hem ga kopen voor PC is omdat PSN te bout is in SF4, handje vol tegenstanders zogenaamd.

Pagina: 1 ... 10 ... 62 Laatste