*voel de haat....Heerlijk...!!!*
Welke haat, jegens PSN bedoel je of XBOX, ik haat XBOX niet, het is alleen zonde van mijn geld om naast de 2 TE sticks die ik heb voor de PS3 heb gekocht om SF4 te spelen een XBOX erbij te kopen incl. TE stick incl. SF4 om alleen maar meer tegenstanders te hebben...LongJoy1980 schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 13:56:
*voel de haat....Heerlijk...!!!*
Zodoende PC versie die mij maar 10 euro en een beetje kost en ik gewoon mijn TE stick kan gebruiken, is pure logica ipv haat hoor...
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
*die was ook sarcastisch bedoeld....*
Gister als een voorlopig afscheid even SF4 gespeeld. De disk een knuffel gegeven, hem gezegd dat hij rustig aan moet doen en dat ik hem over een tijdje wel weer zie
......Want de gamewinkel belde mij gister dat Tekken 6 de special edition voor mij klaar lag.
Wat een game zeg.....!!!!

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....
smoker, je weet dat alle coole mensen de 360 versie spelen, dat is die kleine *ahum* investering toch wel waard?
Ik zal vanmiddag trouwens is inventariseren wie zin hebben in een online tournooitje, maar ik denk dat het alleen voor de 360 misschien net een 8 player opzet zou kunnen worden, en voor ps3 heeeel misschien 4 mensen, maar dat het wijzer is om gewoon het idee te schrappen.
Er zijn natuurlijk via drakenslag ook online tourneys, maar het leek me nu net leuk om met 'bekenden' te spelen.
Oh dat is trouwens misschien een tip voor je smoker, op drakenslag zijn ook genoeg ps3 spelers te vinden, dan hoef je de pc versie ook niet eens aan te schaffen.
Ik zal vanmiddag trouwens is inventariseren wie zin hebben in een online tournooitje, maar ik denk dat het alleen voor de 360 misschien net een 8 player opzet zou kunnen worden, en voor ps3 heeeel misschien 4 mensen, maar dat het wijzer is om gewoon het idee te schrappen.
Er zijn natuurlijk via drakenslag ook online tourneys, maar het leek me nu net leuk om met 'bekenden' te spelen.
Oh dat is trouwens misschien een tip voor je smoker, op drakenslag zijn ook genoeg ps3 spelers te vinden, dan hoef je de pc versie ook niet eens aan te schaffen.
10 second ninja DONE
Zoals ik al had gezegd, count me in
Ik begin nu eindelijk wat punten te sprokkelen in G1 dus ik word steeds iets beter. Hopelijk genoeg om een beetje fatsoenlijk te eindigen in een eventuele GoT-toernooi
Indeed....afglopen zaterdag al mee bezig geweestMeagaShira schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 10:45:
Gister als een voorlopig afscheid even SF4 gespeeld. De disk een knuffel gegeven, hem gezegd dat hij rustig aan moet doen en dat ik hem over een tijdje wel weer zie![]()
......Want de gamewinkel belde mij gister dat Tekken 6 de special edition voor mij klaar lag.
Wat een game zeg.....!!!!
Ik moet wellicht nog een aantal dagen wachten op mijn gamehubs delivery..
en dan...?LongJoy1980 schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 13:51:
[...]
Indeed....afglopen zaterdag al mee bezig geweest
Ik moet wellicht nog een aantal dagen wachten op mijn gamehubs delivery..
....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....
Heeft hij zijn versie van Tek6 binnen (en zijn stick
).
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Ik heb hem binnen ja heb alleen geen stick.... 
Had de special edition besteld en daar zat geen stick bij........
Vanavond maar eens even bij Bol.com kijken wat de prijzen zijn.
Edit:
Ik snap hem........
Had de special edition besteld en daar zat geen stick bij........
Vanavond maar eens even bij Bol.com kijken wat de prijzen zijn.
Edit:
Ik snap hem........

[ Voor 9% gewijzigd door MeagaShira op 28-10-2009 15:11 ]
Stick edition kost 149,- in de winkel...
Ach ja..
Begin alvast toe te voegen op de Allmighty X box Live
longjoy1980
Ach ja..
Begin alvast toe te voegen op de Allmighty X box Live
longjoy1980
Ok inventarisatie interesse voor een online GoT tournooitje SF4:
Op de PC: 0
Op de PS3: 2 stuks: mr nash & smoker (beiden alvast gefeliciteert met in ieder geval een tweede plaats
)
Op de 360: 6 personen
1 mrvegeta
2 emersion
3 oguz
4 kneok
5 pkunk
6 sagat
Bijna de 8 personen die ik voor ogen had! Misschien kan het toch nog gaan gebeuren dan? Vandaag en morgen nog open voor last minute inschrijvingen (/me nudges pheno en longjoy) en dit weekend ga ik dan wel loten. Mocht je erbij staan en geen tijd/zin/whatever hebben laat het weten, en mocht je in het lijstje erbij willen dan uiteraard ook even reageren.
Edit: pheno speelt ps3, maar als hij dat tournooi wil versterken is dat natuurlijk ook zeer fijn
Op de PS3: 2 stuks: mr nash & smoker (beiden alvast gefeliciteert met in ieder geval een tweede plaats
1 mrvegeta
2 emersion
3 oguz
4 kneok
5 pkunk
6 sagat
Bijna de 8 personen die ik voor ogen had! Misschien kan het toch nog gaan gebeuren dan? Vandaag en morgen nog open voor last minute inschrijvingen (/me nudges pheno en longjoy) en dit weekend ga ik dan wel loten. Mocht je erbij staan en geen tijd/zin/whatever hebben laat het weten, en mocht je in het lijstje erbij willen dan uiteraard ook even reageren.
Edit: pheno speelt ps3, maar als hij dat tournooi wil versterken is dat natuurlijk ook zeer fijn
[ Voor 8% gewijzigd door Sagat op 29-10-2009 10:25 ]
10 second ninja DONE
Ik wil wel meedoen op de x360, ik heb alleen geen stick dus moet het met een xbox controller gaan doen. Tot nu toe werkt het redelijk, ik zit nu al (pas?) in de G2-E. GT = buggienuk. Is er al een datum bekend of komt die nog? Ik kan sowieso nooit op maandag-/vrijdagavonden en deze zaterdag is ook een no-go.
Ook bekend op XBL als buggienuk
/care dat niet hoog zit, gewoon sagat kiezen tiger knees raggen bitch.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Ik wil best tegen Nash spelen maar toernooi heb ik echt geen tijd voor, ik ben sporadisch on-line, heb het erg druk.Sagat schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 10:23:
Ok inventarisatie interesse voor een online GoT tournooitje SF4:
Op de PS3: 2 stuks: mr nash & smoker (beiden alvast gefeliciteert met in ieder geval een tweede plaats)
1 mrvegeta
2 emersion
3 oguz
4 kneok
5 pkunk
6 sagat
Bij deze Nash wat is jouw PSN naam dan voeg ik jou toe.
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Ik wil ook wel meedoen met het xbox toernooitje, laatste 2 maanden amper gespeeld en mijn niveau is dan ook behoorlijk gedaald
Eergisteren dacht iemand dat bij mij te kunnen doen om een paar lucky shots te hebben (is genoeg tegen Akuma) maar hij wilde maar niet snappen dat de 2-hit tiger knee gepunished kan worden. Dus het was:MrVegeta schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 12:13:
/care dat niet hoog zit, gewoon sagat kiezen tiger knees raggen bitch.
tiger knee -> goushoryu -> tiger knee -> goushoryu -> repeat
2e ronde was zelfs perfect voor mij
Firlian lives, dacht al dat je monnik was geworden ofzo
iig dan hebben we nu 8 personen, dus ik zal is een loting gaan doen.
Ik heb nog niet heel erg lang nagedacht over het hoe en wat, omdat ik niet verwacht had hier genoeg geinteresseerden te vinden. Maar in grote lijnen dacht ik
- gewoon standaard ronde instellingen (99 seconden, best of 3 rounds)
- en dan ook best of 3 matches. dus als je 2x eem match wint ben je verder, en een match is dan weer die bovengenoemde best of 3 rounds
- double elimination, dus 1x match verliezen = verliezers ronde, 2x verliezen = tournooi afgelopen
- 1 week tijd om te spelen per 'tournooi rond.
Ik zal is kijken of ik dat een beetje kan uitwerken. Suggesties/tips zijn altijd welkom.
iig dan hebben we nu 8 personen, dus ik zal is een loting gaan doen.
Ik heb nog niet heel erg lang nagedacht over het hoe en wat, omdat ik niet verwacht had hier genoeg geinteresseerden te vinden. Maar in grote lijnen dacht ik
- gewoon standaard ronde instellingen (99 seconden, best of 3 rounds)
- en dan ook best of 3 matches. dus als je 2x eem match wint ben je verder, en een match is dan weer die bovengenoemde best of 3 rounds
- double elimination, dus 1x match verliezen = verliezers ronde, 2x verliezen = tournooi afgelopen
- 1 week tijd om te spelen per 'tournooi rond.
Ik zal is kijken of ik dat een beetje kan uitwerken. Suggesties/tips zijn altijd welkom.
10 second ninja DONE
ach ja.....
TIs effe wachten tot mijn stick binnenkomt..
Eignelijk interesseer ik me niet zo echt meer voor SF...maar mocht iemand nog uitvallen...dan wil ik wel..
Eignelijk interesseer ik me niet zo echt meer voor SF...maar mocht iemand nog uitvallen...dan wil ik wel..
Jij ook al, verdomde SF4 is duurste game ooit voor mij, heb 2x TE stick en speel het nu nog amper pffffffffLongJoy1980 schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 15:00:
ach ja.....
Quake 3 heb ik 6 jaar lang gespeeld (misschien langer), 99,- gulden voor betaald oftewel 0,05 cent per dag hahahahahaha
Nadat mevrouw Sagat geheel belangenloos de loting heeft uitgevoerd is dit ronde 1 geworden:
Pkunk vs Buggienuk
Kneok vs Sagat
Emersion vs MrVegeta
Firlian vs Oguz
Nog even samenvattend: best of 3 matches, waarbij een match gewoon de default settings heeft (best of 3 rounds, def time settings). Let op dat het doube elimination is, dus als je een keer verliest zit je nog in het tournooi en kan je zelfs nog steeds overall winnaar worden!
Foto/videobewijs van de match en/of uitslag mag, maar is wat mij betreft niet noodzakelijk omdat we alleen maar voor de lol en eer spelen.
Probeer zo snel mogelijk te spelen, en geef hier de resultaten door om het tournooi lekker soepel te laten verlopen. Goodluck iedereen.
(god knows i need it
)
Pkunk vs Buggienuk
Kneok vs Sagat
Emersion vs MrVegeta
Firlian vs Oguz
Nog even samenvattend: best of 3 matches, waarbij een match gewoon de default settings heeft (best of 3 rounds, def time settings). Let op dat het doube elimination is, dus als je een keer verliest zit je nog in het tournooi en kan je zelfs nog steeds overall winnaar worden!
Foto/videobewijs van de match en/of uitslag mag, maar is wat mij betreft niet noodzakelijk omdat we alleen maar voor de lol en eer spelen.
Probeer zo snel mogelijk te spelen, en geef hier de resultaten door om het tournooi lekker soepel te laten verlopen. Goodluck iedereen.
(god knows i need it

[ Voor 10% gewijzigd door Sagat op 29-10-2009 18:45 ]
10 second ninja DONE
nouja de sticks kun je ook met alle andere vechtspellen gebruiken
voor mij is het ook een duur spel geweest , maar tevens is het een spel uit februari die ik nog steeds speel, kan ik van geen enkel ander spel zeggen bij mij
voor mij is het ook een duur spel geweest , maar tevens is het een spel uit februari die ik nog steeds speel, kan ik van geen enkel ander spel zeggen bij mij
Klopt, sticks gebruik ik ook voor MAME en SSF4 koop ik ook wel.Emersion schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 18:45:
nouja de sticks kun je ook met alle andere vechtspellen gebruiken![]()
Aangezien Daigo bij iedereen wel bekend is, vroeg ik me af of dat mensen Tomo Ohira kennen?
Dit was de beste Street Fighter speler in de 90's.
Als je hem nog niet kent en je wilt een beetje de history lezen over de vroegere SF scene, heb ik hier misschien een leuk linkje voor jullie.
http://forums.shoryuken.com/showthread.php?t=103126
Hij was ook op EVO 2K9 aanwezig in een interview.
Zie:
http://www.youtube.com/watch?v=xyTuLRDbS_w
http://www.youtube.com/wa...CS0U05Qh8&feature=related
Hoop dat jullie het leuk vinden!
Dit was de beste Street Fighter speler in de 90's.
Als je hem nog niet kent en je wilt een beetje de history lezen over de vroegere SF scene, heb ik hier misschien een leuk linkje voor jullie.
http://forums.shoryuken.com/showthread.php?t=103126
Hij was ook op EVO 2K9 aanwezig in een interview.
Zie:
http://www.youtube.com/watch?v=xyTuLRDbS_w
http://www.youtube.com/wa...CS0U05Qh8&feature=related
Hoop dat jullie het leuk vinden!
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
ik wil ook wel meedoen voor ps3 tournooi :x
Komt er aan!LongJoy1980 schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 15:00:
ach ja.....
Ziet er goed uit yo, misschien even een tabbeletje tikken enzo?Sagat schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 18:43:
Nadat mevrouw Sagat geheel belangenloos de loting heeft uitgevoerd is dit ronde 1 geworden:
Pkunk vs Buggienuk
Kneok vs Sagat
Emersion vs MrVegeta
Firlian vs Oguz
(god knows i need it)
Voor mij is het ook een dure game geworden aangezien ik hiervoor een xbox360 heb gekocht tja daar moest ook een (full)HD scherm bij, 2 pads en een stick. Maar goed, ook wel een erg leuke game sowieso als Fighter erg goed.Emersion schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 18:45:
nouja de sticks kun je ook met alle andere vechtspellen gebruiken![]()
Emersion, wanneer heb je tijd om te matchen? Ik ben vanaf zaterdag tot zondag weg, daarna kan ik meestal wel op de namiddag of avond.
[/quote]
Round 1.
Player | Player | Match 1 | Match 2 | Match 3 |
Pkunk | Buggienuk | |||
MrVegeta | Emersion | |||
Kneok | Sagat | |||
Firlian | Oguz |
[ Voor 10% gewijzigd door MrVegeta op 29-10-2009 21:26 ]
Kerel..wat jij met Q3 had...had ik met UT' 99Sm0k3r schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 15:52:
[...]
Jij ook al, verdomde SF4 is duurste game ooit voor mij, heb 2x TE stick en speel het nu nog amper pffffffff
Quake 3 heb ik 6 jaar lang gespeeld (misschien langer), 99,- gulden voor betaald oftewel 0,05 cent per dag hahahahahaha
Geloof me..dat waren verdorie pas tijden..!!!!!!
Laat 's nachts online beginne met spelen en pas ergensrond 08:00 's morgen gaan slapen..
Shiiiiittttt..
Q3 was leuk...maar Ut 99 had die slag echt gewonnen..
Spel was oh zo fucking snel en zo verdomd team gericht..
Pfff
The good old dayszzzzz
Pardon...??MrVegeta schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 20:56:
[...]
Komt er aan!
[...]
Ziet er goed uit yo, misschien even een tabbeletje tikken enzo?
[...]
Voor mij is het ook een dure game geworden aangezien ik hiervoor een xbox360 heb gekocht tja daar moest ook een (full)HD scherm bij, 2 pads en een stick. Maar goed, ook wel een erg leuke game sowieso als Fighter erg goed.
Emersion, wanneer heb je tijd om te matchen? Ik ben vanaf zaterdag tot zondag weg, daarna kan ik meestal wel op de namiddag of avond.
[/quote]
Round 1.
Player Player Match 1 Match 2 Match 3 Pkunk Buggienuk MrVegeta Emersion Kneok Sagat Firlian Oguz
Hoezo MOET je perse een Full HD scherm hebben..??
Ik speel nog rustig op mijn lekker ouderwetse 4:3 SDTV uit 1996...
Gast mijn tv kwam bijna uit de 2e wereldoorlog en ik wilde graag HD films gaan kijken
.
Ik kan ook wel vaak savonds mrvegeta, voeg me gewoon toe en we zien elkaar wel een keer online.
Sagat zijn er nog regels voor de characters? (bijvoorbeeld vast character voor hele toernooi) of kan ik gewoon kiezen waar ik zin in heb?
Sagat zijn er nog regels voor de characters? (bijvoorbeeld vast character voor hele toernooi) of kan ik gewoon kiezen waar ik zin in heb?
He cool., toernooi is op touw gezet. Ik heb de afgelopen weken bijna niet gespeeld en merk dat m'n niveau echt vreselijk gedaald is (zit op de 360 nog in G3A en verlies daar al minstens 40% van de matches op het moment
) en ik alles mis wat er te missen valt maar de laatste plek is ook een plek 
Morgen maar weer een dagje trainen en alle cheesy moves weer even afleren, het is echt teleurstellend hoe snel ik weer terugval in dom spelen.
@Sagat >>> Laat maar weten wanneer je tijd hebt om het uit te vechten, dit weekend zal ik sowieso alle tijd hebben, heel volgende week ook.

Morgen maar weer een dagje trainen en alle cheesy moves weer even afleren, het is echt teleurstellend hoe snel ik weer terugval in dom spelen.
@Sagat >>> Laat maar weten wanneer je tijd hebt om het uit te vechten, dit weekend zal ik sowieso alle tijd hebben, heel volgende week ook.
Q3 is volgens mij sneller, ik speelde ook UT, maar je hebt gelijk dat waren pas tijden, dat een spel tig jaren meegaat.LongJoy1980 schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 23:07:
[...]
Kerel..wat jij met Q3 had...had ik met UT' 99
Geloof me..dat waren verdorie pas tijden..!!!!!!
Laat 's nachts online beginne met spelen en pas ergensrond 08:00 's morgen gaan slapen..
Shiiiiittttt..
Q3 was leuk...maar Ut 99 had die slag echt gewonnen..
Spel was oh zo fucking snel en zo verdomd team gericht..
Pfff
The good old dayszzzzz
Ik speelde ook andere spellen hoor, COD, Wolfenstein (en Enemy Territory) en nog meer spellen die uitkwamen, maar keerde altijd terug naar Q3 als vaste spel.
Ik heb heel lang op fighter gebied Street Fighter Alpha gespeeld, zowel 1 als 2, begon in arcade en ging thuis verder op MAME.
Kon je tenminste in de lucht blocken, SF4 niet wat ik erg irritant vond.
Back in the old days.......speelde ik alleen maar Soldier of Fortune.......wat een tijd was dat inderdaad......
s' Nachts tournooien spelen die we via Clanbase georganized hadden........
REC Pwnd the internet...
s' Nachts tournooien spelen die we via Clanbase georganized hadden........
REC Pwnd the internet...
@Kneok
Ik verwacht zaterdag wel ergens tijd te hebben, zal je zo ff adden,
@Emersion
Het is maar een tournooitje voor de lol, dus wat mij betreft is de char keuze vrij, maar als men liever de regel heeft voor een vast char vinnik het ook best.
Ik verwacht zaterdag wel ergens tijd te hebben, zal je zo ff adden,
@Emersion
Het is maar een tournooitje voor de lol, dus wat mij betreft is de char keuze vrij, maar als men liever de regel heeft voor een vast char vinnik het ook best.
10 second ninja DONE
Geen charge chars!
Ben begonnen met SF, daarna Starcraft, toen CoD, toen lange tijd niks en nu weer SF en straks weer Starcraft.
Jammer dat er maar weinig Ps3 players zijn hier, of althans actief zijn. Er zijn er zat maar ik weet niet of ze nog spelen, heb zelf al een hele tijd niet gespeeld. Furfoot, JCRags, Megaman, etc.
Jammer dat er maar weinig Ps3 players zijn hier, of althans actief zijn. Er zijn er zat maar ik weet niet of ze nog spelen, heb zelf al een hele tijd niet gespeeld. Furfoot, JCRags, Megaman, etc.
LOL
Dat betekent geen Blanka, Balrog die ik alletwee al irri vind.
En belangrijker, geen dodelijke Bison van Firlian, en ook geen dodelijke Vega van Emersion.
rest van de chargers boeit dan niet eens meer maar is mooi meegenomen
Regel aangenomen!
btw: UT99 zeer veel gespeeld, maar alleen omdat mijn lanpart crew het leuker vond dan q3. Denk dat ikzelf q3 eigenlijk net wat leuker vind. Maar beide top games in hun genre.
Dat betekent geen Blanka, Balrog die ik alletwee al irri vind.
En belangrijker, geen dodelijke Bison van Firlian, en ook geen dodelijke Vega van Emersion.
rest van de chargers boeit dan niet eens meer maar is mooi meegenomen
Regel aangenomen!
spoiler:
(Mocht er ook maar iemand zijn die het sarcasme niet snapt, bovenstaande is dus gewoon een geintje, everything goes character wise )
btw: UT99 zeer veel gespeeld, maar alleen omdat mijn lanpart crew het leuker vond dan q3. Denk dat ikzelf q3 eigenlijk net wat leuker vind. Maar beide top games in hun genre.
10 second ninja DONE
megaman has crossed over to the dark side.
Ik heb het 'genoegen' om geregeld mijn ass gekicked te krijgen door hem. (zelfs als hij bij iemand anders met een frickin' pad speelt
)
Ik heb het 'genoegen' om geregeld mijn ass gekicked te krijgen door hem. (zelfs als hij bij iemand anders met een frickin' pad speelt

10 second ninja DONE
Ik heb gisteren nog met hem gespeeld (zowel SF4 als SF3:3S) en dat heb ik gemerkt ook. Ik kom niet eens in de buurt van zijn Sagat en dat is goed ook want dan wordt ik gedwongen om mijn aanval goed te plannen. Alleen was ik gisteren wel zo moe dat ik gewoon tegen zijn tiger shots aanliep 
Trouwens zoals Emersion al zei: vast char. of mag je wisselen?

Trouwens zoals Emersion al zei: vast char. of mag je wisselen?
Begint gelijk goed voor meSagat schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 18:43:
Firlian vs Oguz

Hey, JIJ hoeft niet tegen Firlian (althans niet nu) dus stfu(god knows i need it)
Emersion maint Vega?
Fuck my ass. Fuerte vs Vega is zo een debiele match up
.
Fuck my ass. Fuerte vs Vega is zo een debiele match up
Oguz...potje spelen..?
na een maand weer effe mijn xbox aangooien
hehehe
na een maand weer effe mijn xbox aangooien
hehehe
Is deze game zo goed ? Deze kreeg heel goede reviews maar in de Game Mania (gaming winkel keten in België, ik weet niet of dat ook in Nederland bestaat) lagen er verdacht veel bij het 2e hands aanbod.
PSN: Beretta1979
@Oguz:
Hehe, je enige geluk is dat hij een tijd niet gespeeld heeft, grijp je kans! Echter ik heb zelf ook al weer even niet gespeeld (als ik al tijd heb dan speel ik nu sf2 vs de ai ter voorbereiding van een off line tournooitje) en let's face it, i am not god's gift to sf4, dus ja, i need it (too).
@MrV
Dat deed hij wel, maar ook hij had dacht ik sf4 op een laag pitje gezet, ymmv zeg maar.
@char vast of niet.
Nogmaals maakt me helemaal niks uit. dus dan kom ik uit op char keuze vrij, maar als de rest ook zijn stem laat horen dan word het officieel als regel ingesteld
Hehe, je enige geluk is dat hij een tijd niet gespeeld heeft, grijp je kans! Echter ik heb zelf ook al weer even niet gespeeld (als ik al tijd heb dan speel ik nu sf2 vs de ai ter voorbereiding van een off line tournooitje) en let's face it, i am not god's gift to sf4, dus ja, i need it (too).
@MrV
Dat deed hij wel, maar ook hij had dacht ik sf4 op een laag pitje gezet, ymmv zeg maar.
@char vast of niet.
Nogmaals maakt me helemaal niks uit. dus dan kom ik uit op char keuze vrij, maar als de rest ook zijn stem laat horen dan word het officieel als regel ingesteld
10 second ninja DONE
Beretta: Ja, maar je gaat hier natuurlijk ook geen ander antwoord krijgen
.
Ik denk alleen dat veel mensen gedacht hebben om het 'wel even' te gaan leren, en dan kom je van een koude kermis thuis. Niveau online varieert, maar als je nooit eerder sf serieus gespeeld hebt is de leercurve hoog/lastig.
En we hebben ook gamemania hier in NL.
Ik denk alleen dat veel mensen gedacht hebben om het 'wel even' te gaan leren, en dan kom je van een koude kermis thuis. Niveau online varieert, maar als je nooit eerder sf serieus gespeeld hebt is de leercurve hoog/lastig.
En we hebben ook gamemania hier in NL.
10 second ninja DONE
Wil je SF spelen, download MAME32 en download Street Fighter Alpha 2 Zero, is gratis, is het wat dan kan je SF4 kopen als je computer op hard kan verslaan, je kan als je wilt ook Super Street Fighter 2 Turbo downloaden, lijkt meer op SF4.Beretta1979 schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 12:57:
Is deze game zo goed ? Deze kreeg heel goede reviews maar in de Game Mania (gaming winkel keten in België, ik weet niet of dat ook in Nederland bestaat) lagen er verdacht veel bij het 2e hands aanbod.
Wel ik had vroeger nog de originele gespeeld en dat was heel leuk dus ik zit te twijfelen om de 4 2e hands op te pikken, niet om het die hard te spelen maar gewoon af en toe tegen vrienden. Bedankt voor de tips allemaal alleszinds ! 
EDIT: Dat zal niet de allereerste maar Street Fighter II geweest zijn.
EDIT: Dat zal niet de allereerste maar Street Fighter II geweest zijn.
[ Voor 13% gewijzigd door Beretta1979 op 30-10-2009 13:16 ]
PSN: Beretta1979
Ik main Vega nog altijd ja, maar de vraag voor de characters stelde ik juist omdat ik misschien wel een andere wil kiezen.MrVegeta schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 12:48:
Emersion maint Vega?
Fuck my ass. Fuerte vs Vega is zo een debiele match up.
Neemt niet weg dat ik hoogst waarschijnlijk wel Vega kies als ik een match verlies
EDIT:
Ik ben de laatste tijd niet zo actief in sf4 door dingen als Brutal legend, forza 3, uncharted 2, borderlands en demon's souls..... dus ik verwacht geen wereldprestatie van mijzelf, wie ik ook kies
[ Voor 20% gewijzigd door Emersion op 30-10-2009 13:16 ]
Haha maakt niet uit
. Heb je vanavond zin/tijd?
@Oguz
Ik ben niet zo vaak op XBL te vinden dus misschien is het handig hier een moment af te spreken.
Moet wel zeggen dat 1 van de redenen dat ik zo weinig SF heb gespeeld de lag is. Ik heb geen idee waar het vandaan komt.
Op het moment is het voor mij grootendeels speelbaar en toen ik eergisteren of zo weer even potje deed merkte ik er weinig van. Maar toch heb ik alweer van andere mensen gehoord dat ze het niet speelbaar vinden, dussss.... Als het echt heel erg is wil ik me wel diskwalificeren op basis daarvan.
Ik ben niet zo vaak op XBL te vinden dus misschien is het handig hier een moment af te spreken.
Moet wel zeggen dat 1 van de redenen dat ik zo weinig SF heb gespeeld de lag is. Ik heb geen idee waar het vandaan komt.

Op het moment is het voor mij grootendeels speelbaar en toen ik eergisteren of zo weer even potje deed merkte ik er weinig van. Maar toch heb ik alweer van andere mensen gehoord dat ze het niet speelbaar vinden, dussss.... Als het echt heel erg is wil ik me wel diskwalificeren op basis daarvan.
Firlian, dang dat is vervelend! Longjoy had zich aangemeld als reserve speler, dus als het echt niet gaat neemt hij jouw spot in.
10 second ninja DONE
hahahahaha ik lach lag uit, moet je op ps3 komen dan wen je er vanzelf aan, pfffffffffffffirlian schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 13:27:
@Oguz
Moet wel zeggen dat 1 van de redenen dat ik zo weinig SF heb gespeeld de lag is. Ik heb geen idee waar het vandaan komt.![]()
Zelfs met persoonlijke buddies die ook in amsterdam wonen (groene bars helemaal vol) heb je alsnog lagshots, ik wil de persoon die netcode heeft geschreven een nekshot geven voor al die lagshots!!!
Over lag gesproken, speelde een week of twee terug tegen iemand waarbij er zoveel lag was dat we ruim 7 minuten over twee rondes deden (allebei gewonnen uiteraard
). Echt extreem slowmo, heel vaag.
En ik vermoed dat ook veel knuppels lekker een puist torrents hebben aan staan terwijl ze vechten, vreselijk irritant.
En ik vermoed dat ook veel knuppels lekker een puist torrents hebben aan staan terwijl ze vechten, vreselijk irritant.
Misschien minder pr0n downloadenfirlian schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 13:27:
@Oguz
Moet wel zeggen dat 1 van de redenen dat ik zo weinig SF heb gespeeld de lag is. Ik heb geen idee waar het vandaan komt.![]()
Mijn vingers zijn zo verschrikkelijk koppig

P.S. Schiet de volgende keer eens op met een char kiezen, duurt echt foking lang met jou altijd
eehm ik heb vanochtend mijn stick binnengehad..
vandaar dat het nu heel close was...
en naast dat is het behoorlijk irritant dat ik nu met stick speel die 8 knoppen heeft waar je voorheen gewend was aan een 6 button systeem..
Mijnvingers dwalen af naar de verkeerde knoppen dus dat is minpunt nummer 1 (waar hopelijk wel aan gewend kan worden..)
Minpunt nummer 2 is het ontbreken van een vaste ondergrond....daar moet nog wat op gevonden wordn...
Minpunt nummer 3 vind ik dat de stick en de knoppen te dicht op elkaar ligge..( waarschijnlijk ook vanwege 8 ipv 6..)
En ja..character kiezen is makkelijk als je hoofdzakelijk maar met 1 a 2 personen bezighoudt....maar ja...ik varieer met meerdere personen...
Ren niet zo vaak weg man....shiiit...ik was echt bezig om je ass te predatorren...
en naast dat is het behoorlijk irritant dat ik nu met stick speel die 8 knoppen heeft waar je voorheen gewend was aan een 6 button systeem..
Mijnvingers dwalen af naar de verkeerde knoppen dus dat is minpunt nummer 1 (waar hopelijk wel aan gewend kan worden..)
Minpunt nummer 2 is het ontbreken van een vaste ondergrond....daar moet nog wat op gevonden wordn...
Minpunt nummer 3 vind ik dat de stick en de knoppen te dicht op elkaar ligge..( waarschijnlijk ook vanwege 8 ipv 6..)
En ja..character kiezen is makkelijk als je hoofdzakelijk maar met 1 a 2 personen bezighoudt....maar ja...ik varieer met meerdere personen...
Ren niet zo vaak weg man....shiiit...ik was echt bezig om je ass te predatorren...
LongJoy, heb je dat ding nu al? Nice. Ehm die knoppen kan je ook gewoon toewijzen hé
.
Meteen een tip voor jou, zet al je knoppen op de laatste 6, de eerste 2 kan je of uitschakelen of gooi je daar de 3x punch en 3x kick op, dan zijn jouw handen niet meer zo dichtbij.LongJoy1980 schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:07:
En de 1980 slaat volgens mij op jouw geboortejaar dus je bent wellicht arcade in NL gewend, dan moet je sowieso de laatste 6 gebruiken want in Amerika en Europa zijn de knoppen recht boven elkaar.
@Oguz:
Downloaden pr0n zorgt niet voor lag, het is uploaden waardoor je ping omhoog gaat, ik kan een DVD downloaden en gamen tegelijk zonder dat mijn ping omhoog gaat, maar als ik iemand iets stuur via MSN of upload naar iets dan schiet ping omhoog.
ja ik heb het...en ja...knoppen heb ik toegewezen maar nog steeds voelen mijn vingers automatisch alle 8 knoppen aan....terwijl ik in mijn hoofd aan 6 zit te denken...
Ehm, ik speel Akuma he, dat weet je toch? Ik moet een moment van je vinden waarin je een fout maakt zodat ik je kan afstraffen. Naar je toe lopen omdat ik je verslaan is niet zo heel verstandig met mijn 850HPLongJoy1980 schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:07:
Dat weet ik, daar was de "Sm0k3r schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:15:
[...]
@Oguz:
Downloaden pr0n zorgt niet voor lag, het is uploaden waardoor je ping omhoog gaat, ik kan een DVD downloaden en gamen tegelijk zonder dat mijn ping omhoog gaat, maar als ik iemand iets stuur via MSN of upload naar iets dan schiet ping omhoog.
offtopic:
...en ik studeer Technische Informatica en heb dinsdag een tentamen over Telematica Netwerken gehad heel toevallig
...en ik studeer Technische Informatica en heb dinsdag een tentamen over Telematica Netwerken gehad heel toevallig
Ja ik weet...meteen nadat ik de eerste pot had verloren ben ik eruit gegaan en heb de laatste 6 ingesteld...*vandaar dat ik effentejs weg was Oguz...*Sm0k3r schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:15:
[...]
Meteen een tip voor jou, zet al je knoppen op de laatste 6, de eerste 2 kan je of uitschakelen of gooi je daar de 3x punch en 3x kick op, dan zijn jouw handen niet meer zo dichtbij.
En de 1980 slaat volgens mij op jouw geboortejaar dus je bent wellicht arcade in NL gewend, dan moet je sowieso de laatste 6 gebruiken want in Amerika en Europa zijn de knoppen recht boven elkaar.
De eerste 2 zijn gewoon no function..
Maar het gaat toch met moeite..
Like I said...ik voel ze alle 8...maar in mijn hoofd denk ik aan 6
Ik moet zeggen..vind het opzicht wel een leuke verzameling of niet..?

[ Voor 8% gewijzigd door LongJoy1980 op 30-10-2009 15:27 ]
Ik moet ook een stick hebben, ik kan zoveel moves die ik wil doen niet op een pad
Ziet er goed uit ja!
Eeehm...DSB bankrekeningen zijn al iets van 2 weken niet meer beschikbaar hoor..Oguz286 schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 16:04:
[...]
Ik moet ook een stick hebben, ik kan zoveel moves die ik wil doen niet op een pad* Oguz286 checkt zijn bankrekening...[/b]
vanavond kan ik waarschijnlijk niet mrvegeta , ik zag dat jij niet kon in het weekend, dus moeten we maar na het weekend vechten
ik zal wel ff aan het oefenen slaan
1980.... net zoals als ik, maar jou dekbed man of is dat van je broertje?LongJoy1980 schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:21:
![]()
[...]
Ja ik weet...meteen nadat ik de eerste pot had verloren ben ik eruit gegaan en heb de laatste 6 ingesteld...*vandaar dat ik effentejs weg was Oguz...*
De eerste 2 zijn gewoon no function..
Maar het gaat toch met moeite..
Like I said...ik voel ze alle 8...maar in mijn hoofd denk ik aan 6
Ik moet zeggen..vind het opzicht wel een leuke verzameling of niet..?![]()
![]()
[afbeelding]
Of het is jouw favoriete dekbed aangezien hij aardig flets is zal hij dan ook uit 1980 komen hehehehe
Nee..die komt uit 1979..
Old skool weet je..
Old skool weet je..
Zo, het is alweer een tijdje geleden dat ik in dit topic heb gekeken.
Ik heb deze week eindelijk weer wat tijd om SFIV te spelen, dus voeg me maar toe als je een PS3 hebt: OmePee
Ben echter niet zo scherp meer als vóór de zomervakantie.
Ik heb deze week eindelijk weer wat tijd om SFIV te spelen, dus voeg me maar toe als je een PS3 hebt: OmePee
Ben echter niet zo scherp meer als vóór de zomervakantie.
Gisteren weer wat potjes kunnen spelen zonder lag. Misschien is mijn broertje ook wel de oorzaak ervan. Wanneer hij naar een bepaalde lage kwaliteits-internetstream voetbal kijkt (voor engelandse clubs) gaat mijn ping enorm omhoog. Zou kunnen dat hij meer voetbal kijkt dan ik door heb. Ik heb gewoon een "20mbit" adsl lijn van telfort, dus ik snap er ook niks van.
Even wat testjes gedaan:

Zoek de verschillen
Mijn broertje moet dus gewoon minder voetbal kijken
Even wat testjes gedaan:

Zoek de verschillen
Mijn broertje moet dus gewoon minder voetbal kijken

[ Voor 29% gewijzigd door firlian op 31-10-2009 15:49 ]
Ach, onze potjes zullen waarschijnlijk toch niet lang duren
Dan kijkt hij maar even geen voetbal
Hij is verkeerd...
Oguzzzzzzzzz wanneer ben jij online? Ik wil je headstompe
Beste alucarduu,
U ontvangt deze e-mail omdat uw abonnement op Xbox Live Prepaid Gold-lidmaatschapskaart voor 3 maanden is geannuleerd op zondag 1 november 2009.
Als je Gold-lidmaatschap verloopt, word je een Silver-lid. Als Silver-lid van Xbox LIVE heb je nog steeds toegang tot de Xbox LIVE Arcade, demo's van games, trailers, downloads en je gamerprofiel.
Als je je Gold-abonnement wilt verlengen om gebruik te maken van alle functies die een Gold-lidmaatschap biedt, surf je naar: http://www.xbox.com/extendmembership
Wij danken u voor het gebruik van Microsoft Online Services.
Xbox LIVE-team
Ugh lekkere timing hoer. Iemand een plekje waar ik via Ideal snel en goedkoop xlive gold kan kopen?
U ontvangt deze e-mail omdat uw abonnement op Xbox Live Prepaid Gold-lidmaatschapskaart voor 3 maanden is geannuleerd op zondag 1 november 2009.
Als je Gold-lidmaatschap verloopt, word je een Silver-lid. Als Silver-lid van Xbox LIVE heb je nog steeds toegang tot de Xbox LIVE Arcade, demo's van games, trailers, downloads en je gamerprofiel.
Als je je Gold-abonnement wilt verlengen om gebruik te maken van alle functies die een Gold-lidmaatschap biedt, surf je naar: http://www.xbox.com/extendmembership
Wij danken u voor het gebruik van Microsoft Online Services.
Xbox LIVE-team
Ugh lekkere timing hoer. Iemand een plekje waar ik via Ideal snel en goedkoop xlive gold kan kopen?
http://www.xbox.com/nl-NL/live/Join_Xbox_Live_Gold.htm
Staat nu kopen, dus denk ik dat dat wel zal kunnen
Staat nu kopen, dus denk ik dat dat wel zal kunnen
[ Voor 33% gewijzigd door Acid_Burn op 01-11-2009 18:29 ]
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
http://www.livecodes.nl/xboxlive.phpMrVegeta schreef op zondag 01 november 2009 @ 17:59:
Iemand een plekje waar ik via Ideal snel en goedkoop xlive gold kan kopen?
[ Voor 79% gewijzigd door firlian op 01-11-2009 18:42 ]
Ik heb vandaag m'n potje tegen Pkunk gehad, het ging best goed. Zo gingen de rondes:
buggie - Pkunk
Cammy - Akuma 2-1
Cammy - Akuma 2-0
(einde tournie play)
Chun - Akuma 1-2
Chun - Akuma 0-2
Chun - Viper 0-2
Sakura - Viper 0-2
Balrog - Ryu 0-2
Duidelijk dat ik bijna alleen maar met cammy speel, maar het waren toffe potjes
buggie - Pkunk
Cammy - Akuma 2-1
Cammy - Akuma 2-0
(einde tournie play)
Chun - Akuma 1-2
Chun - Akuma 0-2
Chun - Viper 0-2
Sakura - Viper 0-2
Balrog - Ryu 0-2
Duidelijk dat ik bijna alleen maar met cammy speel, maar het waren toffe potjes
nvm, zie bovenstaande
gg dude
Was overigens 2-1 Met Viper vs Chun en Balrog vs Ryu
//edit:
Meteen maar even weer wat online gaan spelen, maar dat ging echt voor geen ene meter. Ik heb echt zoveel last van lag. De simpelste bnb combo's komen er nieteens uit. Kan me niet herinneren dat ik daar voorheen zo'n last van had. Ook bij speler die minstens 4 streepjes hebben.
Was overigens 2-1 Met Viper vs Chun en Balrog vs Ryu
//edit:
Meteen maar even weer wat online gaan spelen, maar dat ging echt voor geen ene meter. Ik heb echt zoveel last van lag. De simpelste bnb combo's komen er nieteens uit. Kan me niet herinneren dat ik daar voorheen zo'n last van had. Ook bij speler die minstens 4 streepjes hebben.
[ Voor 215% gewijzigd door Pkunk op 01-11-2009 21:50 ]
Hallo met Tim
Oh heb ik daar nog een ronde gewonnen?
Het ging echt slecht toen ik met niet-cammy speelde. Maar het waren leuke potjes, ik kan niet wachten op ssf4 en juri.
Aargh net met 2-0 van Kneok verloren, gelukkig met casuals wat eer kunnen redden, het stond 3-3 teon we stopten zag ik, hrmm hadden we er eigenlijk nog een moeten spelen 
Aangezien het tournooi nu dus al loopt stel ik voor de vrije char regel hand te haven, mochten we nou nog een tournooi doen hierna dan stel ik voor dat we het duidelijk van te voren af spreken.
* Sagat gaat al wat namen in het excel sheet plaatsen.
Aangezien het tournooi nu dus al loopt stel ik voor de vrije char regel hand te haven, mochten we nou nog een tournooi doen hierna dan stel ik voor dat we het duidelijk van te voren af spreken.
* Sagat gaat al wat namen in het excel sheet plaatsen.
10 second ninja DONE
De eer is inderdaad gered. Heb wel met veel geluk gewonnen hoor, ik speelde allesbehalve goed, we hebben volgens mij beiden bijna geen combo kunnen maken bij elkaar 
Vrije char regel is wat mij betreft prima, zoals je al hebt gezien speel ik toch maar met 1 char
Vrije char regel is wat mij betreft prima, zoals je al hebt gezien speel ik toch maar met 1 char
Voor mij hoeft toernooi character ook niet van te voren vast te staan. Kies zelf waarschijnlijk Bison zoals jullie gewend zijn maar als iemand anders wil "counterpicken", be my guest
Op off line toernooien mag je toch ook bijna altijd zelf weten wanneer je van character wisselt?
Tsja ik ben gewoon niet echt een combo master, ben al blij als ik succesvol die High kick into ultra kan doen
Het is grappig dat Akuma, op zo veel verschillende manieren gespeeld kan worden trouwens, ik heb aardig wat tegen Oguz gespeeld en ken ook iemand anders die Akuma maint (hoewel hij dat ook met Dhalsim doet, hij is er nog steeds niet uit wie het om het echie word
) maar geen van jullie speelt hetzelfde.
Trouwens gisteren weer iets vaags in CE, ik speel mijn semi final, win, zie opeens mijn punter er al bij komen en daarna gelijk weer verdwijnen (wat natuurlijk vreemd is, normaal krijg je alleen punten als je verliest of als je de finale wint). Daarna kijk ik bij tournament status en zie ik gewoon dat ik nog steeds in de semi final zit!!!
Waarschijnlijk een fijne disconnect actie van mijn tegenstander.
Daarnaast had ik ook weer diverse malen 'opeens' last van lag. Ik kan er echt niet bij dat er mensen zijn die bewust lag genereren middels downloads, maar daar lijkt het toch verdomd veel op.
Het is grappig dat Akuma, op zo veel verschillende manieren gespeeld kan worden trouwens, ik heb aardig wat tegen Oguz gespeeld en ken ook iemand anders die Akuma maint (hoewel hij dat ook met Dhalsim doet, hij is er nog steeds niet uit wie het om het echie word
Trouwens gisteren weer iets vaags in CE, ik speel mijn semi final, win, zie opeens mijn punter er al bij komen en daarna gelijk weer verdwijnen (wat natuurlijk vreemd is, normaal krijg je alleen punten als je verliest of als je de finale wint). Daarna kijk ik bij tournament status en zie ik gewoon dat ik nog steeds in de semi final zit!!!
Daarnaast had ik ook weer diverse malen 'opeens' last van lag. Ik kan er echt niet bij dat er mensen zijn die bewust lag genereren middels downloads, maar daar lijkt het toch verdomd veel op.
10 second ninja DONE
Nee dat zijn mensen die niet weten hoe dataverkeer en prioriteit werkt, is onwetendheid.Sagat schreef op maandag 02 november 2009 @ 11:34:
Tsja ik ben gewoon niet echt een combo master, ben al blij als ik succesvol die High kick into ultra kan doen![]()
Het is grappig dat Akuma, op zo veel verschillende manieren gespeeld kan worden trouwens, ik heb aardig wat tegen Oguz gespeeld en ken ook iemand anders die Akuma maint (hoewel hij dat ook met Dhalsim doet, hij is er nog steeds niet uit wie het om het echie word) maar geen van jullie speelt hetzelfde.
Als ik ga gamen ben ik klaar met alles downloaden, uploaden etc etc, die andere mensen doen alles tegelijk, gamen, downloaden, uploaden, eten, poepen etc etc
Doe ik ook, en ik lag niet. Rarara
Is er trouwens een bracket van de 360 tourney?
Aan welke doe je mee, eerst overige dingen dan gamen OF alles tegelijk, indien je alles tegelijkertijd doet dus ook uploaden dan heb je of glasvezel of een router i.c.m. QOS net zoals bijvoorbeeld de DIR-655 van D-Link.Mr.Nash schreef op maandag 02 november 2009 @ 13:08:
Doe ik ook, en ik lag niet. Rarara
edit: en is Mr.Nash trouwens ook je PS3 naam want ik had jou een PB gestuurd.
[ Voor 10% gewijzigd door Sm0k3r op 02-11-2009 13:30 ]
Roud 1!
Player | Player | Match 1 | Match 2 | Match 3 |
Pkunk | Buggienuk | Buggienuk | Buggienuk | /- |
MrVegeta | Emersion | /- | ||
Kneok | Sagat | Kneok | Kneok | /- |
Firlian | Oguz | Firlian | Firlian | /- |
[ Voor 10% gewijzigd door MrVegeta op 02-11-2009 15:32 ]
Momenteel staat het schema in excel, maar het is nog niet in een vorm gegoten die ik met de wereld wil delen zeg maar 
Wanneer de eerste ronde klaar is, post ik de volgende te spelen partijen.
Wanneer de eerste ronde klaar is, post ik de volgende te spelen partijen.
10 second ninja DONE
Ik ben door (met ryu
), 2-0 dus.
Ik ga gewoon met Ryu spelen om het wat makkelijker te maken voor jullie, als ik dan voor de eerste keer geëlimineerd wordt kan ik altijd nog bison kiezen
Of er moet iemand zijn die liever tegen mijn bison speelt
Ik ga gewoon met Ryu spelen om het wat makkelijker te maken voor jullie, als ik dan voor de eerste keer geëlimineerd wordt kan ik altijd nog bison kiezen
Of er moet iemand zijn die liever tegen mijn bison speelt
[ Voor 13% gewijzigd door firlian op 02-11-2009 15:25 ]
Gelukkig koos je niet je Bison... tering zeg, dat was nogal hard 
* Oguz286 moet ECHT een stick hebben... *zucht*
* Oguz286 moet ECHT een stick hebben... *zucht*
Emirson, ik heb je op msn toegevoegd, laat maar weten wanneer je klaar bent voor je defeat!
Vanmiddag 3 potjes gespeeld waaronder ook een vega, 1 ronde gewonnen. Dus wie weet kerel
.
Vanmiddag 3 potjes gespeeld waaronder ook een vega, 1 ronde gewonnen. Dus wie weet kerel
Mwoah..Sm0k3r schreef op maandag 02 november 2009 @ 11:39:
[...]
Nee dat zijn mensen die niet weten hoe dataverkeer en prioriteit werkt, is onwetendheid.
Als ik ga gamen ben ik klaar met alles downloaden, uploaden etc etc, die andere mensen doen alles tegelijk, gamen, downloaden, uploaden, eten, poepen etc etc
Ik probeer uit te vinden hoe ik mijn router in kan stellen dat ik 30 % upload naar mijn pc kan gooien..10% buffer en de overige 60 naar mijn xbox..
Dit soort dingen moeten in te stellen zijn op een router..
Maar tot op heden nog niet echt ontdekt..
Welke router heb je, en beschikt hij sowieso over QOS??LongJoy1980 schreef op maandag 02 november 2009 @ 16:50:
[...]
Mwoah..
Ik probeer uit te vinden hoe ik mijn router in kan stellen dat ik 30 % upload naar mijn pc kan gooien..10% buffer en de overige 60 naar mijn xbox..
Dit soort dingen moeten in te stellen zijn op een router..
Maar tot op heden nog niet echt ontdekt..
Netgear model WGR614 v7
http://kb.netgear.com/app/products/model/a_id/2589
http://kb.netgear.com/app/products/model/a_id/2589
[ Voor 54% gewijzigd door LongJoy1980 op 02-11-2009 17:18 ]
Nope geen QOS oftewel packet prioritizing op IP-adres, dan kan je zeggen 192.168.0.X is xbox die moet altijd voorrang krijgen op alle overige adressen, etc etcLongJoy1980 schreef op maandag 02 november 2009 @ 17:14:
Netgear model WGR614 v7
"Onizuka_1" is mijn PSN. Ik heb idd qos ingesteld op mijn Cisco leen/test routertje..Sm0k3r schreef op maandag 02 november 2009 @ 13:25:
[...]
Aan welke doe je mee, eerst overige dingen dan gamen OF alles tegelijk, indien je alles tegelijkertijd doet dus ook uploaden dan heb je of glasvezel of een router i.c.m. QOS net zoals bijvoorbeeld de DIR-655 van D-Link.
edit: en is Mr.Nash trouwens ook je PS3 naam want ik had jou een PB gestuurd.
Ok hieronder even de tournooi verloop zoals ik het geplanned heb inclusief verliezers bracket.
De layout is een beetje brak door de conversie vanaf word.
Voor tips en suggesties hou ik me aanbevolen, 1e keer dat ik zoiets inelkaar geflanst heb
Ronde 1
Speler 1 vs Speler 2, winaar = W1, verliezer = V1
Speler 3 vs Speler 4, winaar = W2, verliezer = V2
Speler 5 vs Speler 6, winaar = W3, verliezer = V3
Speler 7 vs Speler 8, winaar = W4, verliezer = V4
Ronde 2
Winnaars bracket
W1 vs W2, Winnaar = HF1, verliezer = V5
W3 vs W4, Winnaar = HF2, verliezer = V6
Verliezers bracket
V1 vs V2, Winnaar = VQF1, verliezer = uitgeschakeld
V3 vs V4, Winnaar = VQF2, verliezer = uitgeschakeld
Ronde 3
Winnaars bracket
HF1 vs HF2, Winnaar = F1, verliezer = V7
Verliezers bracket
VQF1 vs V6, Winaar = VHF1, verliezer = uitgeschakeld
VQF2 vs V5, Winaar = VHF2, verliezer = uitgeschakeld
Ronde 4
Verliezers bracket
VHF1 vs VHF2, Winnaar = VSF1,verliezer = uitgeschakeld
Ronde 5
Verlierzers bracket finale
VSF1 vs V7, Winaar = F2, verliezer = uitgeschakeld
Ronde 6
Finale
F1 vs F2, Winnaar = tournooi winnaar
Nb: F1 mag de eerst best of 3 match verliezen, want dan valt hij in de verliezers ronde. Dan moet er nog een extra best of 3 matches gespeeld worden.
De layout is een beetje brak door de conversie vanaf word.
Voor tips en suggesties hou ik me aanbevolen, 1e keer dat ik zoiets inelkaar geflanst heb
Ronde 1
Speler 1 vs Speler 2, winaar = W1, verliezer = V1
Speler 3 vs Speler 4, winaar = W2, verliezer = V2
Speler 5 vs Speler 6, winaar = W3, verliezer = V3
Speler 7 vs Speler 8, winaar = W4, verliezer = V4
Ronde 2
Winnaars bracket
W1 vs W2, Winnaar = HF1, verliezer = V5
W3 vs W4, Winnaar = HF2, verliezer = V6
Verliezers bracket
V1 vs V2, Winnaar = VQF1, verliezer = uitgeschakeld
V3 vs V4, Winnaar = VQF2, verliezer = uitgeschakeld
Ronde 3
Winnaars bracket
HF1 vs HF2, Winnaar = F1, verliezer = V7
Verliezers bracket
VQF1 vs V6, Winaar = VHF1, verliezer = uitgeschakeld
VQF2 vs V5, Winaar = VHF2, verliezer = uitgeschakeld
Ronde 4
Verliezers bracket
VHF1 vs VHF2, Winnaar = VSF1,verliezer = uitgeschakeld
Ronde 5
Verlierzers bracket finale
VSF1 vs V7, Winaar = F2, verliezer = uitgeschakeld
Ronde 6
Finale
F1 vs F2, Winnaar = tournooi winnaar
Nb: F1 mag de eerst best of 3 match verliezen, want dan valt hij in de verliezers ronde. Dan moet er nog een extra best of 3 matches gespeeld worden.
10 second ninja DONE
Aaah..das balen..Sm0k3r schreef op maandag 02 november 2009 @ 17:20:
[...]
Nope geen QOS oftewel packet prioritizing op IP-adres, dan kan je zeggen 192.168.0.X is xbox die moet altijd voorrang krijgen op alle overige adressen, etc etc
ach ja..dan pech gehad....
Tis niet dat je veel nodig hebt om te kunnen surfen..hehe