Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Klappen geven, afwachten, walljump over hem heen, timer afwachten. /lol.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
Ik heb als bison niet zoveel moeite met zangief. Veel van mijn moves zijn save on block als je zoning goed is. Daarnaast heb ik ook hele goede pokes. Bovendien gaan bijna alle zangiefs zielig in een hoekje zitten en rechtomhoog springen met fierce punch... Als ik hij mij dan eens tegen de vlakte heeft gegooid omdat ik iets te veel risico neem (saaie matchup) heb ik tal van opties om zijn crossups te counteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:50

Sm0k3r

cough...cough...

LongJoy1980 schreef op maandag 02 november 2009 @ 17:48:
[...]

Aaah..das balen..

ach ja..dan pech gehad....
Tis niet dat je veel nodig hebt om te kunnen surfen..hehe
Surfen zorgt niet voor lag, laatste keer dan maar ;) het is uploaden van constante data, doe maar een ping naar je favoriete site en download maar iets van 100MB, er gebeurt niks, ga nu weer pingen jouw favo site en dan uploaden boem >100ms van de +/-10ms opeens >100ms.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongJoy1980
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-07 01:25
Sm0k3r schreef op maandag 02 november 2009 @ 18:07:
[...]

Surfen zorgt niet voor lag, laatste keer dan maar ;) het is uploaden van constante data, doe maar een ping naar je favoriete site en download maar iets van 100MB, er gebeurt niks, ga nu weer pingen jouw favo site en dan uploaden boem >100ms van de +/-10ms opeens >100ms.
Ik weet..
Dat bedoel ik juist.
Surfen vereist niet veel..
Pas als ik ga uppen dan gaat de tegenstander het problematisch ondervinden..
Ook al zet ik mijn torrents zeg maar op 40 Kb up...en de overige 100 Kb voor Xbox...dan nog ondervind tegenstander de lag..
hmz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

MrVegeta 2, Emersion 0!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-04-2024
Sm0k3r: wat is jouw PSN? Voeg "OmePee" maar toe.
LongJoy1980 schreef op maandag 02 november 2009 @ 17:52:
Effe serieus he..
maar hoe komen jullie Zangief voorbij..?
Ik speel met Chun en Honda. Wanneer ik met Chun speel, is het meestal een kwestie van hit-and-run. Eén of twee hits, dan weer backdash. Chun's standing HK is erg goed tegen jump-ins en is ook te gebruiken tegen Lariat (bij de laatste draai). Gebruik fireballs om Lariats uit te lokken (de meeste online scrubs gebruiken dat om fireballs te ontwijken), ga daarna voor de sweep.

Met Honda is het wat lastiger, want het is een nadelige match-up. Wat ik meestal doe, is in een hoek Ochio's whiffen, zodat ik EX meter krijg. Standing HK en HP zijn wel goede pokes. Splashes zijn niet echt safe, behalve als anti-air. Als je in een hoek gedreven bent of op de grond ligt, kun je wel EX Splash gebruiken om weg te komen. EX Headbutt is erg handig tegen jump-ins. Dat werkt overigens tegen alle characters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vs Gief
HK mashen werkt tegen walk ins & jump ins, en tiger knee vs lariat. Ik had zondag Zangief dag, kreeg er 4 of 5 vlak achter elkaar. 1 verloren omdat ik in zijn freaking lariat bleef lopen vanuit een hoek (verwacht steeds een spining pile driver) |:( Die move is echt te irritant. Maar over het algemeen ook niet al te veel moeite mee, vooral omdat de ultra meestal redelijk voorspel baar is.

@Got tournooitje
Ok iedereen heeft gespeeld op naar ronde 2
Winnaars ronde:
Buggienuk vs Kneok
MrVegeta vs Firlian
verlierzers ronde
Pkunk vs Sagat
Emersion vs Oguz

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

MrVegeta vs Firlian

Greeeeaaaaaaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:30

KneoK

Not in a million lightyears

Giefs zijn voor mij met Akuma niet echt een probleem tenzij ze echt weten waar ze mee bezig zijn. Meestal een vuurballetje en wachten op de lariat, demon flipje en combo away :D Ook tof is dat als je Akuma's ultra een beetje timed je 'm precies als counter voor een lariat kan gebruiken. Als ze zielig in een hoekje gaan staan jumpen dan schiet ik een vuurbal, op het moment dat hij z'n lariat inzet input ik de ultra en bij de laatste spin van z'n lariat grijpt Akuma 'm bij z'n kladden. Wel oppassen dat de vuurbal net uit beeld is, als je het te vroeg doet loop je met je hoofd tegen z'n vuisten, te laat is counter van zijn kant (wat 8 van de 10 keer een nieuwe lariat is :X ).

Ik zie overigens dat Buggienuk met Cammy speelt, crap :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
MrVegeta schreef op maandag 02 november 2009 @ 21:35:
MrVegeta vs Firlian

Greeeeaaaaaaat.
Hey, ik speel met Ryu zolang ik in de winners bracket zit, dus je maakt wel degelijk kans :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Praise the lords! Wanneer heb je er tijd voor?

[ Voor 46% gewijzigd door MrVegeta op 02-11-2009 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Morgenavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

It´s a date!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
  • Laatst online: 06-02 11:12

Mijn nieuwe project Akuma, vrijdag mee begonnen na Viper op te geven, viper bleek te nog even te technisch met al haar cancels na cancels om goede damage te doen :P
Ik vond Firlian een goed idee hebben een ander character kiezen en mijn main in de loser round.

Ik hoop begin 2010 een goede akuma te hebben, want ik kon nu geen ronde pakken haha.

Ik wist absoluut niet wat ik als akuma moest doen tegen een fuerte, ik had meer moeten teleporten op wake up en ik wist niet hoe ik dichtbij voor combo's moest komen.
Valt erg tegen om een dp character te spelen na zolang enkel charge te spelen voor mij (ik ben nog beetje mashy met dp's), maar tegen andere dp characters gaat het nog wel goed online met mij , land ik wel combo's etc, tegen fuerte dus niet hehe.

Goed gespeeld mrvegeta!!

Oguz jij moet weer tegen Vega! Mirror match zou je waarschijnlijk toch niks vinden (ik vind ze tenminste nooit wat.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Emersion schreef op maandag 02 november 2009 @ 23:22:
[video]

Mijn nieuwe project Akuma, vrijdag mee begonnen na Viper op te geven, viper bleek te nog even te technisch met al haar cancels na cancels om goede damage te doen :P
Ik vond Firlian een goed idee hebben een ander character kiezen en mijn main in de loser round.

Ik hoop begin 2010 een goede akuma te hebben, want ik kon nu geen ronde pakken haha.

Ik wist absoluut niet wat ik als akuma moest doen tegen een fuerte, ik had meer moeten teleporten op wake up en ik wist niet hoe ik dichtbij voor combo's moest komen.
Valt erg tegen om een dp character te spelen na zolang enkel charge te spelen voor mij (ik ben nog beetje mashy met dp's), maar tegen andere dp characters gaat het nog wel goed online met mij , land ik wel combo's etc, tegen fuerte dus niet hehe.

Goed gespeeld mrvegeta!!

Oguz jij moet weer tegen Vega! Mirror match zou je waarschijnlijk toch niks vinden (ik vind ze tenminste nooit wat.)
D:

Liever je Akuma dan je Vega, want dan win ik nog :D Nee kies maar wie je wil, ik kijk zo wel ff naar de video.

Ok even een paar opmerkingen. Don't be such a pussy :P Je blijft maar weggaan van hem, nergens voor nodig. Hij 'dissde' je zelfs door FA's te doen bij je wakeup (dat flikt hij niet meer bij mij ;) ). Dat had je dus met een reversal shoryu of een ultra kunnen counteren. Als hij aan de andere kan van het scherm staat moet je bereid zijn op zijn walljump en counteren met een shoryu. Doe verder niet zomaar LK Tatsu's, je moet hem juist linken aan iets zoals... bijna alles :P Daarna natuurlijk afmaken met een shoryu (liefst HP als je niet wil/kan cancelen).

Maargoed toen ik in het begin tegen hem speelde maakte hij best wat fouten tegen mij en dat heeft hij geweten ook :P Nu daarentegen speelt hij een HEEL stuk beter en maakt hij beter gebruik van zijn char, dus makkelijk zou het sowieso niet makkelijk worden tegen hem :)

[ Voor 25% gewijzigd door Oguz286 op 03-11-2009 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

/me Voelt zich trots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Ok ik ben erover uit, SF4 is (denk ik vanwege netcode) geen on-line spel.

De combos die ik offline kan doen lukken niet vanwege timing verschil, ik zie nu ook op de youtube filmpjes dat die japanners allemaal groene balken hebben (glasvezel iemand?).

Gisteravond gespeeld, playermatch, en de combo met Akuma st.HK cr.MK en dan een move, de timing dat vereist wordt is haast onmogelijk vanwege fluctuatie datapakketten.... en offline lukt hij mij gewoon constant.

Het linken van st.HK naar cr.MK lukt opeens 1 op 5, de st.HK naar cr.MK is helemaal waardeloos...

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Misschien dat het op PSN wel allemaal erg kut is want ik ben het niet direkt eens met je stelling. Tegen nederlandse, belgische en heel soms engelse spelers heb ik groene balken. En ook al ben ik zelf heel slecht in het uitvoeren van combos, toch lukt het mijn tegenstanders wel (als ze goed zijn) om de combo's er consequent goed uit te krijgen. Dus dat doet mij vermoeden dat het gewoon aan mijzelf ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

firlian schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 15:16:
Misschien dat het op PSN wel allemaal erg kut is want ik ben het niet direkt eens met je stelling. Tegen nederlandse, belgische en heel soms engelse spelers heb ik groene balken. En ook al ben ik zelf heel slecht in het uitvoeren van combos, toch lukt het mijn tegenstanders wel (als ze goed zijn) om de combo's er consequent goed uit te krijgen. Dus dat doet mij vermoeden dat het gewoon aan mijzelf ligt.
Nee daar heb je gelijk in, in beide gevallen (PSN bouter dan XBOX en groene connectie naar buitenland), ik heb ook groene connectie status tegen duitsers of engelsen maar waar ik het over heb is dat het nauw luisterd.

Iets slechtere verbinding en je merkt het meteen, er zijn ook discussies over netcode van BlazBlue die vele malen beter is en dat die gebruikt moet worden voor dit soort spellen (laat niet weg dat BlazBlue verder zuigt, maar dat is weer een mening ;)) de rest zijn feiten...

edit: oh en combos heb je in verschillende soorten en veel combos zoals die van Ryu hebben een mindere scherpe timing nodig als die van Akuma (puur als voorbeeld, zeg niet dat het makkelijker is om met Ryu te winnen...)

edit2: en ik denk dat je ook gelijk hebt over PSN, je moet toch bij de amerikanen zijn voor dataverkeer en netwerkprotocollen, XBOX = Microsoft, die hebben al iets langer ervaring op het gebied van netwerken en dataverkeer volgens mij, zodoende dat het zo smooth gaat op XBOX itt PS3

[ Voor 23% gewijzigd door Sm0k3r op 03-11-2009 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Sm0k3r schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 14:40:
Ok ik ben erover uit, SF4 is (denk ik vanwege netcode) geen on-line spel.

De combos die ik offline kan doen lukken niet vanwege timing verschil, ik zie nu ook op de youtube filmpjes dat die japanners allemaal groene balken hebben (glasvezel iemand?).

Gisteravond gespeeld, playermatch, en de combo met Akuma st.HK cr.MK en dan een move, de timing dat vereist wordt is haast onmogelijk vanwege fluctuatie datapakketten.... en offline lukt hij mij gewoon constant.

Het linken van st.HK naar cr.MK lukt opeens 1 op 5, de st.HK naar cr.MK is helemaal waardeloos...
Ik begin er steeds minder last van te hebben, de st.HK naar x move (meestal cr.LP, tatsu etc. of cr.MK, fireball) komt er nu 7 van 10 keer gewoon uit, van de overige 30% die ik niet raak wijt ik het over het algemeen meer aan mijn skills. En in de meer laggy matches begin ik er gewoon niet meer aan, dan gooi ik m'n tactiek lekker om zodat ik wat minder op de timing hoef te letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sm0k3r schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 16:18:
edit: oh en combos heb je in verschillende soorten en veel combos zoals die van Ryu hebben een mindere scherpe timing nodig als die van Akuma (puur als voorbeeld, zeg niet dat het makkelijker is om met Ryu te winnen...)
Je hebt gelijk omdat Akuma minder hitframes heeft dan Ryu en je dus stukken beter MOET timen. Maar je zit ook op PSN en ik op XBL. Ik kan je vertellen dan ik met 4 (en soms met 3) strepen nog steeds prima kan spelen. Dus het is zeer zeker te doen zonder dat je tegenstander naast je zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Kan nog spannend worden vanavond Flirian! :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
MrVegeta schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 17:07:
Kan nog spannend worden vanavond Flirian! :D.
Wel apart dat je het tegen mijn Bison beter deed dan mijn Ryu. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik zat tegen Bison keep-a-way te spelen :p, die cross-ups (hm) zijn irritant man! Maar ik heb ook nog niet alles laten zien dus wie weet is er een verrassing vanavond ;).

Firlian, half 8 vanavond?

[ Voor 7% gewijzigd door MrVegeta op 03-11-2009 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Ok ik zal hier niet meer klagen over PSN, er zijn 100den Fora die het hebben over PSN en SF4, en netcode van SSF4 wordt heel anders lees ik, ik zie tevens ook mensen die hadden gehoopt op BlazBlue netcode voor alle vechtspellen want het is niet van de makers van BlazBlue maar een bedrijf heeft het voor hun geschreven oftewel ze hebben het uitbesteed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
MrVegeta schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 17:12:
Ik zat tegen Bison keep-a-way te spelen :p, die cross-ups (hm) zijn irritant man! Maar ik heb ook nog niet alles laten zien dus wie weet is er een verrassing vanavond ;).

Firlian, half 8 vanavond?
oooh, spannend! :+
Dacht trouwens eerst dat het aan mijn verbinding lag dat we niet konden spelen, omdat ik hem niet op "open" kreeg, normaal gesproken hoef ik dan alleen even mijn router te restarten, maar dat werkte deze keer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongJoy1980
Oguz286 schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 16:31:
[...]

Je hebt gelijk omdat Akuma minder hitframes heeft dan Ryu en je dus stukken beter MOET timen. Maar je zit ook op PSN en ik op XBL. Ik kan je vertellen dan ik met 4 (en soms met 3) strepen nog steeds prima kan spelen. Dus het is zeer zeker te doen zonder dat je tegenstander naast je zit.
Ik zal je vertellen.....zelfs op 2 streepjes heb ik nog een lag vrije game..
hehe
Ook meen ik me te herinneren dat ik ergens had gelezen dat de 360 versie soms 'sneller' werkt dan ps3..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Shiiiiiiiiiiiiit, voor een moment dacht ik dat je ik je had Firlian. Good game man, ben blij dat ik iig me eer heb terug gewonnen. Tenminste...

2-1 Firlian.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
GGS. Ik vond het ook even net iets te spannend worden :D

Totaal anders dan die 10 matches die we vanmiddag deden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-06-2024
Is er ergens een duidelijkere tutorial over die saturn controller?
Ik wil graag een usb controller van mijn saturn controller maken, maar vind de beschrijving in de link van de OP nogal kaal.

Of heeft iemand het al eens gedaan die toevallig meeleest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

firlian schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 19:54:
GGS. Ik vond het ook even net iets te spannend worden :D

Totaal anders dan die 10 matches die we vanmiddag deden.
Tactiek van vandaag was je vanmiddag laten denken dat ik niet zo goed was (...) en vrij voorspelbaar en dan s'avonds me spel wat meer mixen en je te verrassen! Je straft elke fout wel keihard af zeg en dan is het jammer dat ik 2 of 3 keer die ultra er uitgooi terwijl ik die legthrow wilde doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

LongJoy1980 schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 19:04:
[...]

Ik zal je vertellen.....zelfs op 2 streepjes heb ik nog een lag vrije game..
hehe
Ook meen ik me te herinneren dat ik ergens had gelezen dat de 360 versie soms 'sneller' werkt dan ps3..
Niet soms, het is sneller en beter.

PSN is brak en netcode SF4 ook dus; crap + crap = grote stinkende schijthoop.

XBL is goed zowat uitstekend dus; excellent + crap = een goed gelegde al droge drol waar niemand last van heeft.

Zoiets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongJoy1980
Sm0k3r schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 23:28:
[...]

Niet soms, het is sneller en beter.

PSN is brak en netcode SF4 ook dus; crap + crap = grote stinkende schijthoop.

XBL is goed zowat uitstekend dus; excellent + crap = een goed gelegde al droge drol waar niemand last van heeft.

Zoiets...
:+ :D _/-\o_

hahahaha
Zo kun je het inderdaad stellen.
maar nee....
Ik heb het ook over offline..
Schijnt dat je de comboo's op de box versie iets sneller moet indrukken dan bij Ps..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

LongJoy1980 schreef op woensdag 04 november 2009 @ 00:07:
[...]

:+ :D _/-\o_

hahahaha
Zo kun je het inderdaad stellen.
maar nee....
Ik heb het ook over offline..
Schijnt dat je de comboo's op de box versie iets sneller moet indrukken dan bij Ps..
Offline een verschil, hmmm lijkt me sterk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nieuws: 'Klassieke bonuslevels keren terug in Street Fighter'

Eindelijk ziet het ernaar uit dat we een SF4 versie krijgen zoals hij hoort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Sm0k3r schreef op woensdag 04 november 2009 @ 10:28:
[...]

Offline een verschil, hmmm lijkt me sterk
Heb er weleens wat over gelezen, maar het verschil was echt nihil, iets van 2 frames per 50 seconden.

Edit: http://www.eventhubs.com/...onsole-timing-test-video/

[ Voor 14% gewijzigd door KneoK op 04-11-2009 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oguz286 schreef op woensdag 04 november 2009 @ 15:53:
nieuws: 'Klassieke bonuslevels keren terug in Street Fighter'

Eindelijk ziet het ernaar uit dat we een SF4 versie krijgen zoals hij hoort :)
woohoo, lekker auto's, houten tonnen en olievaten slopen. Ik moet toegeven dat ik het toch altijd wel leuk vond in de sp :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
wel grappig dat het compleet onbelangrijkste nieuws de headline haalt, domme bonus levels (sorry sagat :P) , al het andere nieuws in het artikel klinkt erg erg goed.

[ Voor 11% gewijzigd door Emersion op 04-11-2009 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Emersion schreef op woensdag 04 november 2009 @ 16:40:
wel grappig dat het compleet onbelangrijkste nieuws de headline haalt, domme bonus levels (sorry sagat :P) , al het andere nieuws in het artikel klinkt erg erg goed.
Haha, neem wel wraak in het tournooi (mocht ik miraculeuze wijze zover komen dat ik tegen je mag) ;)

Ben het trouwens compleet met je eens dat de andere zaken (replays, 4 player rooms, 'echte' tournooi mogelijkheid) veel spannender zijn.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Juist het 'andere' nieuws vond ik interessant, al is het bashen van een auto ook best leuk ;)

Over bashen gesproken... ik moet nog tegen je Vega >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Laten we morgen afspreken Oguz, in de avond ergens.
Ik zit nu nog een kwartiertje op het werk, met Dragon Age in mijn tas en ik moet vanavond ook nog fitnessen, dus street fighter komt er niet meer van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Emersion schreef op woensdag 04 november 2009 @ 17:16:
Laten we morgen afspreken Oguz, in de avond ergens.
Ik zit nu nog een kwartiertje op het werk, met Dragon Age in mijn tas en ik moet vanavond ook nog fitnessen, dus street fighter komt er niet meer van :P
Ik ga vanavond ook fitnessen dus ik kan ook niet :P Maar morgen kan ik wel even denk ik, komt wel goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Niet online
Chun-Li can combo Crouching Light Punch into Ultra
Spotted through Versus City that Chun-Li can combo into her Ultra from Crouching Light Punch in Street Fighter 4.

This allows her to Link into her Ultra after hit-confirming with a couple of light attacks. While she could already combo into her Ultra before, it was difficult to land the majority of the hits if your opponent wasn't cornered, while this allows her to fully connect it no matter where her opponent is standing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Niet online

Die super op 1.21 met daar achteraan de Ultra is wel goed gedaan (als in, eindelijk heeft die ultra eens nut)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongJoy1980
hehe
dan moet je die onmogelijke guile combo's filmpje maar eens bekijken..
Dan gaat je kaak pas op de grond vallen..
TIs me tot nu toe 1x gelukt om vanuit flash kick naar Ultra te gaan..
Ik ben er nu op gebrand om FLash kick...Super...ultra te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Niet online
Deze slow motion van Ken's Ultra is wel gaaf om te zien:

Heeft iemand nog een simpele tutorial/tooltje om hier een GoT user icon van te maken?

[ Voor 26% gewijzigd door Slashdotter op 04-11-2009 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongJoy1980
Ik vraag me af hoe lang ie aan balletdansen heeft gedaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-07 20:20

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Ik vind die hele MK vs SF serie wel goed gedaan, met uiteindelijk een winnaar waar ik wel mee kan leven, alleen de manier hoe vind ik dan wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrLZ Gambit
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:10
LongJoy1980 schreef op woensdag 04 november 2009 @ 21:51:
hehe
dan moet je die onmogelijke guile combo's filmpje maar eens bekijken..
Dan gaat je kaak pas op de grond vallen..
TIs me tot nu toe 1x gelukt om vanuit flash kick naar Ultra te gaan..
Ik ben er nu op gebrand om FLash kick...Super...ultra te doen..
Ben zelf ook Guile speler en de flash naar super naar Ultra gaat bijna nooit connecten
(tegenstander valt te ver van je vandaan)

Super naar ultra (zonder flashkick vooraf) is heel goed te doen, connect 8 van de 10 keer.
Vooral het commentaar na het winnen met super naar Ultra geeft voldoening heheh.

Overigens is het meestal niet handig om voor de super te gaan, aangezien je zo een spaarsysteem op je EX-moves krijgt en je daardoor verliest (vaker dan mij lief is). Dit terwijl je had kunnen winnen als je toch die ene move als EX-had uitgevoerd. Maar als je eenmaal die Flashkick naar super (385 dmg), super naar ultra (ruim de helft dmg) plaatst, voelt dat zoooooooooooooooooo goed ! >:)

Overigens is het tegen iedere tegenstander keihard werken met Guile en krijg je niets gratis (in tegenstelling tot de makkelijk in te zetten en goedkope Dragon Punches :'( ).

zo das er uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongJoy1980
Ja...het is moeijlijk..ik weet maar het is niet onmogelijk..
ALs het die gozer lukt dan is dat al een teken dat de mogelijkheid bestaat.

Nu ben ik geen typische ren naar achteren...doe niets....alleen maar turtelende guile speler maar maak ik er zoveel mogelijk offensive ish van.....
Het lokken bij Guile is in ieder geval een keyword...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Ik begin SFIV weer leuk te vinden, en mijn Ryu wordt steeds beter :D
En belangrijker, de lag is weg (zolang mijn broertje de live stream niet aan heeft).
Dusss... hoe langer het toernooitje gaat duren, hoe minder kans je hebt om te winnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongJoy1980
mooi..
ik kom nu wel effe online..
Hele dag op bed gelegen vanwege koppijn..dus moet effe potje spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Ik kan helaas niet spelen wanneer de mensen in de kamer naast mij op bed liggen... Stick maakt teveel lawaai of zo, en hun maar keihard snurken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

firlian schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 02:44:
Ik kan helaas niet spelen wanneer de mensen in de kamer naast mij op bed liggen... Stick maakt teveel lawaai of zo, en hun maar keihard snurken 8)7
Haha, herkenbaar. Speel zowel op de pc als 360 en moet 's nachts echt op de bank gaan zitten met de stick op m'n schoot, op m'n bureau maakt dat ding veel teveel herrie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
firlian schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 02:06:
Ik begin SFIV weer leuk te vinden, en mijn Ryu wordt steeds beter :D
Vanwaar de overstap naar Ryu? Met Ken is veel uitdagender om de ultra in te combo-en, Gen is helemaal een char wat je weinig ziet.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

KneoK schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 03:22:
[...]

Haha, herkenbaar. Speel zowel op de pc als 360 en moet 's nachts echt op de bank gaan zitten met de stick op m'n schoot, op m'n bureau maakt dat ding veel teveel herrie :D
HAHAHAHA herkenbaar ik niet, PRECIES hetzelfde, ik speel SF4 vanuit mijn bed en dan wordt ik getikt door mijn vriendin over dat mijn joystick teveel clicked.

Je moet wat proberen indien je het niet doet; ik speelde eerst met geluid uit dus hoorde je joystick heel erg, hou je geluid aan (tuurlijk niet volume 20) en check dan of je partner de joystick irritant vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Sagat schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 07:18:
[...]
Vanwaar de overstap naar Ryu? Met Ken is veel uitdagender om de ultra in te combo-en, Gen is helemaal een char wat je weinig ziet.
Als ik zo goed zou zijn dat ik echt uitdaging nodig heb zou ik wel Dan gaan mainen :+
Die links van Gen vind ik met stick nog even te lastig... En hij heeft een aatal erg slechte matchups.
Ryu is allround erg goed en geloof me, ik heb nog genoeg te leren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Als je een match van mij verliest met Fuerte heb je iig nog een hoop te leren!

Hoe staat het onderhand met het tournooi Sagat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Firlian
Duidelijk. Ik weet wel dat ik je Ken al vrij lastig vond, maar goed ben zelf ook niet bepaald een wereldspeler.

@MrV
Ik dacht dat emersion en oguz gisteren gingen spelen, maar ik heb nog geen resultaat gezien. Verder heb ik Pkunk al een live pm gestuurd met de vraag wanneer ie wilde spelen, maar nog niets gehoord.

Dus maar even in BOLD
Geachte GoT tournooi deelnemers, gaarne zsm (het liefst dit weekend) ronde 2 van het tournooitje spelen.
Winnaars ronde:
Buggienuk vs Kneok
MrVegeta vs Firlian -> gespeeld Firlian wins, MrV naar losers bracket
verlierzers ronde
Pkunk vs Sagat
Emersion vs Oguz

[ Voor 14% gewijzigd door Sagat op 06-11-2009 13:52 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de liefhebbers, al denk ik dat de meeste wel hier de game al hebben, de limited edition van sf4 is bij consoleshop voor €29 te bestellen. Dit geld voor zowel de xbox als de ps3 versie.

http://www.consoleshop.nl...ted-edition-xbox-360.html

http://www.consoleshop.nl...-ps3-limited-edition.html

Wilt nou niemand tegen mij met sf4..?? :'( Voeg me toe op PSN Mootje-

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2009 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Buggienuk had aangegeven dit weekend wel tijd te hebben voor de match, dus die resultaten zullen zsm verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 21:42

Nohead

PSN ID: Nohead

Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 14:55:
Voor de liefhebbers, al denk ik dat de meeste wel hier de game al hebben, de limited edition van sf4 is bij consoleshop voor €29 te bestellen. Dit geld voor zowel de xbox als de ps3 versie.

http://www.consoleshop.nl...ted-edition-xbox-360.html

http://www.consoleshop.nl...-ps3-limited-edition.html

Wilt nou niemand tegen mij met sf4..?? :'( Voeg me toe op PSN Mootje-
Voeg me maar toe, als je nog niet in mijn lijst staat ;)
Gaan we wel een keer sparren.

Ik speel met Cammy & Ryu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Nieuwe beelden van Super Street Fighter 4, die de nieuwe modes uitbeelden.

Kan niet lezen wat er staat, maar met mijn beste poging las ik iets als: "street fighter krijgt online modes wat elke fighter tegenwoordig heeft!"
Tevens worden bonus levels laten zien.

Ik ben hyped voor de nieuwe online modes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongJoy1980
Ben er niet zo happig op dat mensen kunnen toekijken en daardoor dus voorbereidingen kunnen treffen zonder dat ik tegen hun heb gespeeld..
maar goed...

AL met al vraag ik me af waarom ze niet zo hebben gedacht in het begin.
maar geod..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nohead ik zal je toevoegen. Me main is sagat, ryu.

Dope trailer. Ze hebben gelukkig die irritante commentator verwijderd. Dit klinkt veel beter, FIGHT! hehe

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2009 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongJoy1980
Broeders en zusters.... (voor zover er zich hier zusters bevinden)

Vandaag is een heilige dag..
Vandaag is de dag dat SF4 voor de komende tijd zich zeer sporadisch in mijn Xbox 260 zal vertonen.
SF4 zit vanaf nu in het Tekken 6 doosje dus dat zegt, naar mijn mening, al genoeg.

Wees niet bevreesd om mij zo nu en dan uit te nodigen voor een potje SF4....ik heb het niet (compleet) afgeschreven...
Voor de komende tijd ben ik hooked aan deze game. Heb al een achterstand van bijna 2 weken en dat dient snel opgelost te worden.
Gaarne zou ik u hetzelfde willen aanbevelen om ook eens Tekken 6 voor uw spelconsole aan te schaffen.

Met vriendelijke groet

LongJoy

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LongJoy1980 schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 20:10:
Broeders en zusters.... (voor zover er zich hier zusters bevinden)

Vandaag is een heilige dag..
Vandaag is de dag dat SF4 voor de komende tijd zich zeer sporadisch in mijn Xbox 260 zal vertonen.
SF4 zit vanaf nu in het Tekken 6 doosje dus dat zegt, naar mijn mening, al genoeg.

Wees niet bevreesd om mij zo nu en dan uit te nodigen voor een potje SF4....ik heb het niet (compleet) afgeschreven...
Voor de komende tijd ben ik hooked aan deze game. Heb al een achterstand van bijna 2 weken en dat dient snel opgelost te worden.
Gaarne zou ik u hetzelfde willen aanbevelen om ook eens Tekken 6 voor uw spelconsole aan te schaffen.

Met vriendelijke groet

LongJoy
Twee woorden:

Hell no!

Tekken = but. IHMO O-)

Emersion heeft me met 2-0 verslagen. Ik heb wel 2 keer van z'n Vega gewonnen en 2 keer echt bijna :P Dus er is vooruitgang :D Verder was m'n Ryu iets beter dan de meeste random chars die hij koos (en dat is ook een vooruitgang :P). Ggs man ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tekken is een goed spel, net zoals forza 3 en modern warfare 2. Maar allemaal zijn ze mijn ding niet. Ik zal nog wel is een kijkje nemen naar Tekken 5 op mijn good old ps2, maar ik denk dat ik sf4 trouw blijf totdat ssf4 uitkomt (kof12 en bazblue zijn kanshebbers als ze in de budgetbak liggen, maar zullen vermoeddelijk hetzelfde lot ondergaan als MKvsDC)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou ik zal even uitleggen waarom ik Tekken niks vind. De graphics zijn super, daar kan niemand over twijfelen ok (ook al is de stijl van SF meer mijn ding). Maar het vechtsysteem zelf vind ik gewoon totaal niks. Ik vind de physics niks omdat de klappen totaal niet realistisch overkomen (SF heeft dit stukken beter geregeld vind ik) en het combo systeem is ook niks voor mij.

Tot zover mijn (enigzins gefundeerde) rant O-)

EDIT: Ik heb zojuist de graphics gezien... meh...

[ Voor 6% gewijzigd door Oguz286 op 07-11-2009 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongJoy1980
graphics zijn 2 jaar oud...dus ja..die is outdated..
SC is nieuwe dus die ziet er ook vele malen beter uit..
SC is ook DE te beaten (3d) fighting game op dit moment..

Moet wel zeggen..SF heeft een betere netwerkcode want bij tekken speel ik me toch standaard met een vertraging..
pffff
Tot nu toe al wel stuk of 12 games gewonnen dus ja...

HMz..en na 12 potjes eindelijk de eerste tegengekomen die een instelling heet van..
Fuck..ik kan niet winne...dan maar gooien..
*loser*
\Maar toch ass gekickt..
Maar goed..continue your Street FIghter talk hier..
haha

[ Voor 24% gewijzigd door LongJoy1980 op 07-11-2009 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:05

buggienuk

lekker buggie

(jarig!)
Zow heh, die ultra van akuma doet echt teveel schade :P

Maar buggienuk vs KneoK is 2-0 voor mij gewonnen. In de potjes erna werd het nog spannend, KneoK bleef met akuma spelen en ik wisselde van cammy naar chun, bison, guile, ken, ryu, vega en blanka. Uiteindelijk werd het 12-12, een leuk moment om te stoppen.

Ook bekend op XBL als buggienuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Grats buggie, dan mag je straks denk ik tegen mij in de winner finals :D
Volgens mij heb ik nog nooit tegen jouw gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

(jarig!)
Ik heb hiervoor nog nooit tegen mensen uit dit topic gespeeld, dus iedereen is nieuw voor mij :D. Ik hoop alleen dat ik wat vrije tijd kan vinden om de volgende rondes nog te spelen, maar dat komt vast wel goed. Jij speelt met Bison toch?

Het wordt bij mij iig tijd voor een stick, hoe vaak ik wel niet een CS ipv SA eruit heb gegooid tegen KneoK, evenals m'n links die soms niet lukten. Gelukkig heb ik al tegen teveel Akuma's gespeeld dat ze redelijk voorspelbaar zijn, hoewel ik er nog nooit eentje tegengekomen ben die zoveel air tatsu's doet :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Gratz bug ! Goeie matches. De eerste paar heb je me alle hoeken van het scherm laten zien zeg :D Gelukkig dat het daarna nog een beetje gelijk trok, doet het verliezen niet zo'n zeer.

And what can I say, I love flying :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Mijn main is bison. Maar ik heb gezegt met Ryu te spelen todat ik in de loosers bracket kom, dus dat zal ik dan maar doen :P
Of je moet heel graag tegen mijn Bison willen spelen... :+

[ Voor 10% gewijzigd door firlian op 08-11-2009 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

(jarig!)
Kom maar lekker met je Bison, ik heb nog nooit tegen een goede bison gespeeld :P Hopelijk kan ik dus in 2 a 3 rondes doorhebben hoe je een bison aanpakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Cammy is voor mij 1 van de meest irritante characters om tegen te spelen. Heel lastig om druk uit te oefenen (iets waar bison erg goed in is) omdat cammy haar "dragon punch" move bijna alles countered en ongelooflijk veel range heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

(jarig!)
Canon Strike heeft inderdaad absurde priority, het enige nadeel is dat als hij mist of geblockt wordt ik in 'a world of pain' zit, tegen iemand die me goed kan afstraffen dan. Bijvoorbeel als een akuma met ultra hem blocked, dan ben ik (bijna) dood.

Ik heb wel van het weekend denk ik pas weer tijd, dus jij hebt nog even tijd om op cammy's te oefenen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCRags
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-01-2022
Wat heb ik een hekel aan mensen die C.HP doen. De HE-LE-TIJD wachten tot je inspringt :(!!!

http://www.youtube.com/watch?v=3Om3rOu5vwA "filmpje van mijn gevecht :)" (weet helaas niet hoe je een youtube filmpje hier plaatst)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JCRags schreef op maandag 09 november 2009 @ 08:46:
Wat heb ik een hekel aan mensen die C.HP doen. De HE-LE-TIJD wachten tot je inspringt :(!!!

http://www.youtube.com/watch?v=3Om3rOu5vwA "filmpje van mijn gevecht :)" (weet helaas niet hoe je een youtube filmpje hier plaatst)
Netjes man, goed gedaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok ronde 2 is hiermee klaar, op mijn match tegen Pkunk na, ik heb heb net nog een GoT pm gestuurd. Dus hopelijk volgt de partij nu binnenkort. Zie post hieronder.

Ronde 3 Got sf4 tournooitje:
winners bracket:
Buggie vs Firlian
Losers:
Sagat vs Kneok
Emersion vs MrVegeta

Sagat vs MrVegeta
Emersion vs Kneok

Optioneel: Pkunk vs Oguz om te bepalen wie 7 & 8ste word.

Aanpassingen gedaan na aanpassing tournooi schema.

[ Voor 26% gewijzigd door Sagat op 10-11-2009 15:30 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
2-1 voor Sagat. gg dude, leuke potjes daarna ook. Ik moet toch maar eens wat gaan oefenen met charge characters, want daar kan ik echt geen ruk mee.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thanks, jij ook GG! Je hebt een goede Akuma, en die Viper vond ik ook flink eng. Van een Sim en een EF had ik laatst ook flink klappen gehad en dat zijn duidelijk nog steeds lastige tegenstanders voor me.

Ronde 3 kan nu helemaal officieel van start gaan. Mental note, volgende keer de verliezers van R2 gespiegeld laten instromen, want nu is ronde 3 een kopie van ronde 1 voor Kneok en mij. |:(

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Was nog mijn match tegen oguz schuldig, helemaal vergeten, was een beetje druk.
Zal even text op youtube kopieren:

Note the first and second round: In the first round the end looks so awesome, it almost looks like vega's scarlet terror move was made for countering akuma's air fireball!
Second round he makes an awesome comeback by always just poking when i was trying to do something and he recovered faster from his super then i did from my backflip :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Sagat schreef op maandag 09 november 2009 @ 16:23:
Thanks, jij ook GG! Je hebt een goede Akuma, en die Viper vond ik ook flink eng. Van een Sim en een EF had ik laatst ook flink klappen gehad en dat zijn duidelijk nog steeds lastige tegenstanders voor me.

Ronde 3 kan nu helemaal officieel van start gaan. Mental note, volgende keer de verliezers van R2 gespiegeld laten instromen, want nu is ronde 3 een kopie van ronde 1 voor Kneok en mij. |:(
En voor mij en Emersion ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Emersion schreef op maandag 09 november 2009 @ 23:54:

Note the first and second round: In the first round the end looks so awesome, it almost looks like vega's scarlet terror move was made for countering akuma's air fireball!
Second round he makes an awesome comeback by always just poking when i was trying to do something and he recovered faster from his super then i did from my backflip :D

[video]
Nou ik heb het nog best goed gedaan na een tentamen van 3,5 uur al zeg ik het zelf O-) Twee keer heb ik je vega verslagen en twee keer was het heel erg close, dus binnenkort ff spelen? >:)

EDIT:
Zojuist weer online gespeeld, maar ik was echt foking spastisch :| M'n handen trilden om de een of andere reden (adrenaline misschien >:) ). Anyway, ik kwam een Sagat tegen die ik versloeg, maar wel NET. Hij speelde ook zo spastisch als ik om een of andere reden. Even later wil hij player matches doen, dus ik accepteer want ik vind het leuk om tegen dezelfde persoon te spelen. Uiteindelijk wordt het 12-3 voor hem (paar waren ERG close, maargoed). Tegen het eind werden m'n handen EINDELIJK warm, waardoor ik stukken vloeiender begon te spelen, dus werdt het voor hem een stuk moeilijker om van me te winnen (elke ronde had hij max 15% hp over).

En nu mijn punt: ik maak complimenten omdat hij goed speelt en beter is dan ik. Jammer dat dat soort mensen dan gelijk gaan opscheppen door te zeggen dat ik 'boring' speel en 'it was nice kicking your ass, gg'... |:( Ben ik nou de enige die denkt dat je best aardig mag zijn ongeacht je niveau? :/ Friendly competition daargelaten natuurlijk (LongJoy >:) ). Dan vind ik het best jammer dat ik tegen hem heb gespeeld. Ik verlies liever elke match en dat ik met een aardig persoon speel (mag best kritiek hebben, geen probleem), dan dat ik alles win met perfects en dat hij/zij zich als een klootzak/pussy gedraagt...

* Oguz286 mompelt verder...

[ Voor 43% gewijzigd door Oguz286 op 10-11-2009 01:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongJoy1980
Hehehe.. ;-)
VInd het fijn dat ik nog door jouw gedachten heenzwerf.. haha
Ach...neits van aantrekken...dat soort mensen zul je altijd wel hebben...
Ik probeer me zoveel mogelijk te beheersen...anders werkt het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Emersion schreef op maandag 09 november 2009 @ 23:54:

[video]
Wat gebeurt daar nou rond 4:35? Een soort halve teleport ofzo?

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat wist ik niet zeker en ik was te lui om het te checken, maar ok mijn vermoeden daarom trent was dus ook correct.

Als iedereen akkoord gaat kunnen we de matches anders nu al wisselen, vind het leuker om tegen iemand anders te spelen dan een herhaling van ronde 1 (hoewel het wel een leuk idee is dat je misschien nu wel kan winnnen :P )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Herkenbaar. Ik heb weinig negatieve berichten gehad maar had een paar dagen terug dus het volgende.

Ik speelde tegen een EF die me in 30 seconden ofzo naar nog 10% van health sloeg. Irritant maar hij was zeer duidelijk de betere speler. Tot zover geen enkel probleem. Alleen wat doet die gozer nou, in plaats van me afmaken, gaat ie continu weg rennen. Slecht van mij dat ik er niets tegen kon doen, maar het is natuurlijk wel turtle vs hare style.
Echt puur om te jennen. Ik snap echt niet wat de lol daarvan is.
Ik had echt de neiging om dit via een msg te vragen. Maar ja, dat geilt zo'n figuur dan waarschijnlijk op. Het enige positieve wat ik eruit gehaald heb ik om is zelf met EF de practice mode in te duiken om te kijken hoe ie ongeveer werkt. Moet hem zelf eigenlijk ook even in sp en misschien zelfs mp spelen om helemaal een goed battleplan te verzinnen, maar goed

@tourney
als iedereen akkoord is met 'gespiegeld instromen' van de R2 verliezers dan is het losers bracket in R3 gewijzigd naar:
Sagat vs MrVegeta
Emersion vs Kneok

Ikzelf ben iig voor deze wijziging, maar ik hoor graag jullie 'stem' mochten we op een 2-2 uitkomen dan moeten we het gewoon houden zoals de orginele planning.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Ik ben er voor, ik weet dat mrvegeta tegen een vega vechten als zijn el fuerte niet leuk vind, tevens heb ik nog nooit tegen kneok gespeeld, dus dat is ook wel interessant :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@tourney
2 stemmen voor, dus met nog een stem erbij zijn we er.

Kwam trouwens dit filmpje tegen van de heer Poongko, mijn god. He makes it look SO easy.
disclaimer, het is niet al te nieuw, maar def indrukwekkend.

Linkje

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Fuck yea wisselen. Fucking Vega ;). haha Sagat :D. Dat wegrennen doe ik ook wel eens hoor. Dat is super leuk man, keep-a-way spelen! Proberen de timer dood te laten lopen, hilarisch.

[ Voor 67% gewijzigd door MrVegeta op 10-11-2009 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En dat is 3 uit 4 voor, motion passed! Ik zal mijn post aanpassen.

@mrV
Ah jij doet ook keep away. Fun...Oh well we zullen zien of ik het er deze keer beter vanaf breng tegen je. :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Eej, slight change of plans ? Ik ga, al ben ik wat laat, uiteraard akkoord :P Maar oef, tegen een Vega, dat gaat weer zeer doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Voor wie zin heeft in nog een online xbox live toernooi: http://www.drakenslag.com.../viewtopic.php?f=13&t=803
Anders dan de titel doet vermoeden kun je je tot uiterlijk 16 november inschrijven.

En buggie, mocht je door de weeks tot nog tijd hebben, stuur even een DM of zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Afbeeldingslocatie: http://img4.imageshack.us/img4/7828/rsf.gif ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Sagat schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 11:15:
Kwam trouwens dit filmpje tegen van de heer Poongko, mijn god. He makes it look SO easy.
disclaimer, het is niet al te nieuw, maar def indrukwekkend.

Linkje
Poongko speelt erg spectaculair inderdaad, maar het bleek later dat dit niet echt stand houdt tegen de Japanse en Amerikaanse topspelers. Ook is hij ingehaald door Laugh als beste Koreaanse speler.
Pagina: 1 ... 12 ... 62 Laatste