Sagat schreef op donderdag 10 december 2009 @ 09:38:
Hopen dat je stick weer helemaal de oude word (of zelfs beter) met je upgrades Kneok.
Wat betreft het tournooi. Ik heb zowel Buggie als Emersion even een dm-tje gestuurd met de vraag of ze op enigsinds korte termijn kunnen spelen. We hebben natuurlijk wel met zijn allen afgesproken dat het voor de lol was en het niet te streng zou worden met tijd enzo.
Dat gezegd hebbende ga ik voor het volgende tournooitje (mocht er interesse voor zijn) wel werken met tijdslimieten. Iets van een week (inc/ weekend) de tijd om te spelen lijkt me redelijk.
Wat de sanctie word voor niet spelen moet dan even in overleg. Als iemand duidelijk aangeeft contact gezocht te hebben dan vind ik het wel lullig als dan beiden gedisqualificeerd zouden worden.
In dit geval denk ik dat we buggie nog even tijd moeten geven, maar als ie na zondag en nog niet gereageerd heeft op de dm EN nog niet op live geweest is dan is het mijn voorstel om Emersion de winnaar te verklaren en hem tegen Firlian te laten spelen.
Maar comments/suggesties zijn meer dan welkom

De stick werkt weer 100%, heb weer iets meer weerstand en alle moves komen er weer uit zoals ik ze bedoelde. Ik zit er nu ook aan te denken mijn knoppen te gaan vervangen maar moet nog even leuke uitzoeken.
Een volgend toernooi lijkt mij wel weer leuk, ook al heb ik vrij glorieus verloren en een tijdslimiet lijkt me inderdaad wel handig. We zitten nu natuurlijk ook met allerlei feestdagen.
Ik denk inderdaad dat het wel eerlijk is om buggie nog tot na het weekend de tijd te geven en zondag of maandag de twee finalisten te bepalen.
Ik weet overigens niet wat het de laatste paar dagen is, ik kom alleen nog maar Ryu kloontjes tegen. Het lijkt wel of ik elke keer tegen dezelfde persoon zit te spelen. Aan het begin van de ronde backjump, hadouken, hadouken, hadouken, shit werkt niet, uhm, forward jump fierce kick, shit block, back jump, hadouken, hadouken, tatsu, backjump, hadouken, hadouken, shit werkt nog steeds niet, forward jump, forward jump medium kick, low jab, shoryuken, shit geblokt, backjump, forward jump air tatsu, shoryuken, shit weer geblokt, random ultra, shit overheen gesprongen, dood.
Ronde twee precies hetzelfde, het enige spannende wat er gebeurt is een forward jump medium punch juggle into ultra (als ik zo stom ben ook maar eens naar voren te springen) en als ik dan nog niet dood ben weer precies hetzelfde riedeltje als ronde 1. Het maakt ook niet uit of ik tegen iemand met 2000 of 14000 punten speel.
Heb m'n tactiek dan ook maar aangepast aan die Ryu's, de counterbastard

Lekker in mijn eigen hoekje blijven staan, air hadoukens strooien, jump-ins counteren met een focus of shoryuken en geen moeite doen om aan te vallen. 90% win
Wordt echt tijd voor G1, maar ik moet nog zoveel puntjes (zit pas op 6500 op pc en 5000 op 360 ofzo, nadeel van op twee systemen spelen).
[
Voor 7% gewijzigd door
KneoK op 11-12-2009 20:01
]