Acties:
  • 0 Henk 'm!
SD5k schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:40:
[...]

Poongko speelt erg spectaculair inderdaad, maar het bleek later dat dit niet echt stand houdt tegen de Japanse en Amerikaanse topspelers. Ook is hij ingehaald door Laugh als beste Koreaanse speler.
Tsja, dat is het leuke van competitief sf natuurlijk, je moet de combo's kennen en kunnen, maar dan ook nog is onder tournooi druk kunnen uitvoeren, daar loopt het spaak bij de mindere goden. (hoewel je als nr 2 van Korea jezelf echt niet hoeft te schamen me dunkt).

[ Voor 37% gewijzigd door Sagat op 11-11-2009 15:38 ]

10 second ninja DONE

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

[ Voor 7% gewijzigd door Slashdotter op 12-11-2009 06:55 ]

• Slashdotter
  • Niet online
Deze is wel interessant, een interactieve stop motion:

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:50

Sm0k3r

cough...cough...

De Blanka als Lobo en de Guile als Bionic Commando zijn erg goed gedaan!

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongJoy1980
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-07 01:25
Saaang..
Het forum valt hier dood..

Heeft dat te maken met..
Of Tekken 6..
Of..
Modern Warfare 2..?
haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:14
Tekken kan ik me niet zo goed voorstellen, gezien er nog niet eens een topic over is :)

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
Ik wacht nogsteeds op Buggie voor mijn match...
En ik heb het idee dat mijn verbinding weer k*t is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:05

buggienuk

lekker buggie

(jarig!)
check je DM :p

en je verbinding zal vast niet al te kut zijn, tot nu toe heb ik met player matches altijd 4-5 balkjes gehad en ging alles perfect. Tenzij je via de draadloze 2Mbit verbinding van je overburen speelt zou het goed moeten komen.

Ook bekend op XBL als buggienuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Zelfs met groene streepjes kan ik lag hebben... Zyxel modem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hey Sagat, wij moeten ook ff matchen. Laat ff weten wanneer het jou uitkomt okay?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Buggie - Firlian: 0 - 2.
Op naar de Finals? Maar eerst moeten jullie nog wat potjes spelen in de loosers bracket om te bepalen wie zijn best mag doen om mij 2x te verslaan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hey MrV, misschien zondag avond ergens? Ik hoop tussen 8 en 10 wel even een kwartiertje online te kunnen.

@longjoy
Heeft dat te maken met..
Of Tekken 6..
Of..
Modern Warfare 2..?
haha

Nee, hd trials, leuk spelletje, erg pittig maar ik heb wel het idee dat het steeds wat beter gaat.
Mw2 en tekken doen me beiden niet zoveel.

Ook even sf 2 en 3 gespeeld vandaag op een tournooitje. Erg leuk maar met sf2 ben ik nu echt wel klaar. sf3 daarentegen vond ik erg leuk. Misschien is kijken naar ggpo enzo.

[ Voor 66% gewijzigd door Sagat op 15-11-2009 00:10 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Doen we sagat :).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 23:59:
sf3 daarentegen vond ik erg leuk. Misschien is kijken naar ggpo enzo.
Wanna give it a go? >:) Ik denk dat je m'n nickname wel kan raden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Was SF3 niet de SF met een overpowerd Akuma? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Niet online
De engelstalige trailer van SSF4
(niets nieuws qua beelden als je de japanse versie van vorige week al hebt gezien)
http://www.gametrailers.c...-modes-super-street/58994

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@MrV
ok cu tonight.
Overpowered valt wel mee volgens mij, zelfs met mijn noobie skills versloeg ik bijna een akuma op het tournooitje gister. En ik heb niet gezien dat er heel veel mee werd gespeeld. Wat ikzelf echt eng vind is Yun, die alpha mode achtige ultra kan echt mega veel schade doen als je em goed gebruikt. Maar ja daar zit waarschijnlijk de moeilijkheid. Als je em niet goed gebruikt is zelfs het beste char niet veel waard (mijn sf4 game ervaring in een notendop ;) )

@Oguz
Als ik de sw geinstalleerd heb zullen we wel een potje spelen, don't worry. Maar ik zou nog steeds liever hebben dat ie gewoon op xbla kwam, ik mis het configureren en installeren van pc gaming totaal niet.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SF3:3S Akuma heeft niet zoveel aan zijn zankuu's en gouhadou's want je kan gewoon alles parryen. Hij heeft wel een fatsoenlijke kara-demon die 50% dmg doet en gegarandeerd landt. Blijkbaar vinden pro's (momochi bijv.) beide Akuma's ongeveer even goed. Ik speel op dit moment beter met 3S Akuma, maar overpowered is hij zeker niet.
Sagat schreef op zondag 15 november 2009 @ 08:47:
@Oguz
Als ik de sw geinstalleerd heb zullen we wel een potje spelen, don't worry. Maar ik zou nog steeds liever hebben dat ie gewoon op xbla kwam, ik mis het configureren en installeren van pc gaming totaal niet.
GGPO is hartstikke simpel om op te zetten. Je moet in je router een paar poorten open zetten (moet je ook voor je 360 als je fatsoenlijk wil spelen), de roms in de goede folder dumpen (wordt verteld welke folder dat is) en gaan met die metaforische banaan ;)

Of je koopt: http://www.xbox.com/en-US...ycollection/details.page/

[ Voor 5% gewijzigd door Oguz286 op 15-11-2009 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-02 11:12
Kneok, wanneer wil jij? mijn gamertag is Emersion, laat me het maar weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:30

KneoK

Not in a million lightyears

Emersion schreef op zondag 15 november 2009 @ 18:04:
Kneok, wanneer wil jij? mijn gamertag is Emersion, laat me het maar weten.
Ik zal je in ieder geval toevoegen, ben bijna dagelijks wel even online te vinden, heb laat in de middag of 's avonds meestal wel tijd. Looking forward to get my ass kicked :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@mrV
Grrr was gisteren pas om 10.00 thuis. Daarnaast geruzied met mijn tomtom, dus mijn hoofd stond niet naar sf. Misschien kan je vandaag? Uurtje of 21.30ish?

@Oguz
Mijn router is nogal annoying wat port forwarding betreft. Maar ik zal binnenkort wel is kijken.
Het spel wat je noemt heb ik trouwens gewoon (orgineel), maar die schijnt nogal buggy op de 360 te lopen. Met mijn xbox1 kan ik niet veilig online O-)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik was gister de tijd vergeten, voor ik het wist was het 02;00 en zat ik modern warfare te spelen. Half 10 is mij prima :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Euh ik ben online, maar ik weet je Gamertag niet :?
Mijne = S4g4tNL

En gevonden, Alucarduu toch? Die staat iig in mijn vriends list. (met last online 11 days ago......mw2 was sp dan?)

[ Voor 47% gewijzigd door Sagat op 16-11-2009 21:51 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Fuck ja. Fuck :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vond het niet heel erg dat je er niet was MrV :P
Toen ik toch moest wachten ging ik maar even warm spelen. CE mode tegen een Ken, Ryu en een Sakura.
Hier mijn rapport cijfters:

Ken, cijfter 3
Het toonbeeld van de flowcharters, jump in en sweeps, maar -wait for it- geen dragon punches! Zelfs niet op mijn zeer slechte getimede jump ins. Maar ik had het koude handen syndroom (TM Oguz 2009) en kreeg er zelf ook helemaal niets uit. geen knees, geen tiger uppercuts. Ronde 1 verloren, ronde 2 gewonnen, en toch nog ronde 3 ook verloren, ik schaamde me dood.

Ryu, cijfer 6
Deze ruy was G2-A dus ik verwachte eigenlijk wel een goede speler. Maar dat was ie niet. hij was redelijk consequent met een jump in, low mk into fireball combo, en mijn handen waren nog steeds koud, dus slecht getime hk, weigerende knees en uppercuts betekende en vrijwel gratis victory. Hij had bijna een 7 van me gehad, maar een dragon punch into ultra whiffde :P

Sakura cijfer 7. Gewoon een degelijke speler. Maakte goed gebruik van focus en kende een paar goede combo's. Had ook een 6 gehad, maar door het (imho) lastige char (geen health!) komt er een puntje bij.
Zelfs mijn noobie HK mash skills hadden het iig een spannend gevecht moeten maken, niet dus. Ik kon mezelf op dat moment net verhinderen te ragequitten omdat dat gewoon lame is, maar ik was seriously pissed....xbox UIT.

Einde avond.

Ok, ff vergeten dat toen nog maar even sp ging doen. Omdat ik met Rufus steeds strand bij Seth dan maar is Seth zelf gaan spelen om hem zo wat beter te kunnen analyseren. Maar dat was ook een drama |:(
Vind het wel een leuk char om te spelen. Zeer veel opties. Alleen zijn health is natuurlijk dramatish.

[ Voor 10% gewijzigd door Sagat op 17-11-2009 11:11 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 10:33:
Maar ik had het koude handen syndroom (TM Oguz 2009) en kreeg er zelf ook helemaal niets uit. geen knees, geen tiger uppercuts. Ronde 1 verloren, ronde 2 gewonnen, en toch nog ronde 3 ook verloren, ik schaamde me dood.
Ruk he? Story of my life... :/

Damn you KHS, damn you! :(

Anyway ik ga vanavond weer tegen Megaman spelen maar nu met Rufus en hij offroster. Dat moet leuk worden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Oguz
Joey is idd een leuke tegenstander (lees goed), hebben hij en Firlian al wel is gespeeld? Veel plezier iig.

@MrV
Ben redelijk gaar dus ga vandaag niet meer oline spelen, en morgen avond misschien? Zal dan ook weer 21.30ish of later zijn.

@tournament deelnemers
Het zou wel leuk zijn als we iig binnen een paar dagen ronde 3 kunnen afronden (no pun intenden). En dan in het weekend r4 (is immers maar 1 gevecht)

Dan kunnen we volgende week het eerste tournooitje afronden met de grand final :D

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Sagat, staat in me telefoon! Half 10 ass kicken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zirito
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-07-2023
Beste leden,

Graag zou ik een keer willen sparren tegen jullie en ervaring opdoen. Ik bezit een PS3 en mijn gamerstag is Murderlove . Ik heb niet al te veel ervaring, maar ach zie het maar als kanonnenvoer :)

Mvg,

[ Voor 4% gewijzigd door Zirito op 17-11-2009 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zirito schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 22:43:
Beste leden,

Graag zou ik een keer willen sparren tegen jullie en ervaring opdoen. Ik bezit een PS3 en mijn gamerstag is Murderlove . Ik heb niet al te veel ervaring, maar ach zie het maar als kanonnenvoer :)

Mvg,
Ik voeg je wel toe. Het wordt dan kanonnenvoer tegen kanonnenvoer :).

PSN: KSL1808

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb gisteren en vandaag alle trials van Rufus gehaald en heb vandaag zelfs aardig wat punten gewonnen in G1... en dat zonder skill :+ 1100 HP > 850 HP zullen we maar zeggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-09 09:49

Roq

Oguz286 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 14:21:
Ik heb gisteren en vandaag alle trials van Rufus gehaald en heb vandaag zelfs aardig wat punten gewonnen in G1... en dat zonder skill :+ 1100 HP > 850 HP zullen we maar zeggen :+
Rufus kom ik echt bijna nooit online tegen, zelfs Rose en Gen worden nog vaker gekozen.
En inderdaad dat hp verschil merk je wel ja :)

• firlian
Ik zit erover na te denken een uitbebreid bracket systeem te maken voor toernooien. Nu moet ik voor school nog een website maken met Java/JSP/Servlets... Dus daar kan ik dan mooi een projectje van maken. Enige probleem waar ik nu tegenaan loop is de hosting. Zowel mijn NAS van Synology als mijn cheapo webhost (pcextreme) hebben geen Java ondersteuning. :/

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:05
firlian schreef op donderdag 19 november 2009 @ 20:42:
Ik zit erover na te denken een uitbebreid bracket systeem te maken voor toernooien. Nu moet ik voor school nog een website maken met Java/JSP/Servlets... Dus daar kan ik dan mooi een projectje van maken. Enige probleem waar ik nu tegenaan loop is de hosting. Zowel mijn NAS van Synology als mijn cheapo webhost (pcextreme) hebben geen Java ondersteuning. :/
Was pas op een lan.. http://thereality.nl die ook met een compo bracketsysteem werken. Was zelf admin werkt heel handig en snel (kind kan de was doen)..Misschien dat die je wat info kunnen geven?

[ Voor 3% gewijzigd door djerror op 19-11-2009 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vernuft
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-11-2024
Djerror worden er bij elke Reality X lan party sf4 gespeeld? Zaterdagavond 21 november om 20:00 zijn er inschrijvingen maar ik weet niet welke games er gespeeld gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
Vernuft schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 02:02:
Djerror worden er bij elke Reality X lan party sf4 gespeeld? Zaterdagavond 21 november om 20:00 zijn er inschrijvingen maar ik weet niet welke games er gespeeld gaan worden.
Vorige keer heb ik zelf een fun-compo opgezet en daarvan was ik de admin. Wil het in maart wel weer doen maar dan met SSF4 (hoef je ook geen characters te unlocken) als die dan uit is en alleen op de ps3. Deed het nu op de pc maar dat was een gekut met controllers je had zelfs gasten die met keyboard speelde. Van een daarvan heb ik in de finale verloren van een toetsenbord ken heheh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
firlian schreef op donderdag 19 november 2009 @ 20:42:
Was er op drakenslag ook niet iemand bezig met een programmatje daarvoor? flashbracket maker ofzo?

@djerror:
Lol, maar ja, uiteindelijk komt het toch neer op de skill die je hebt niet waar je mee speelt....ik weet dat er in snooker sommige spelers nog steeds spelen met een cue van een paar tientjes (iig goedkope 'beginners' versie) omdat ze daar gewoon helemaal aan gewend zijn.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
Zekers..was wel 4-3 overigens..stond 3-0 voor en toen vernaggelde ik het voor mezelf heheh. Hij hitte vaak de targetcombo into fierce dp..doet auw en gaat veel health vanaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vernuft
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-11-2024
djerror schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 09:30:
[...]

Vorige keer heb ik zelf een fun-compo opgezet en daarvan was ik de admin. Wil het in maart wel weer doen maar dan met SSF4 (hoef je ook geen characters te unlocken) als die dan uit is en alleen op de ps3. Deed het nu op de pc maar dat was een gekut met controllers je had zelfs gasten die met keyboard speelde. Van een daarvan heb ik in de finale verloren van een toetsenbord ken heheh
Ik gebruik een ps3 arcade fighting stick op de pc dus dat komt goed uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
djerror schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 11:32:
Zekers..was wel 4-3 overigens..stond 3-0 voor en toen vernaggelde ik het voor mezelf heheh. Hij hitte vaak de targetcombo into fierce dp..doet auw en gaat veel health vanaf
Die target combo van Ken doet eigenlijk helemaal niet zoveel damage. Gewone FP into DP doet meer damage dankzij damage scaling... Target combo is alleen voor de show, best sneu voor Ken ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Voor toernooi: Emersion 2 - 0 Kneok

Helaas geen filmpjes, had geen zin de camera te plaatsen op dat moment :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Genadeloos afgemaakt door z'n Vega :D Wel nog wat leuke potjes voor de fun gespeeld, ik lekker saai met alleen Akuma en Emersion at random, zo veelzijdig ben ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
  • Laatst online: 27-04-2024
Voor de geïnteresseerden: vandaag en morgen wordt het NorCal Regionals toernooi gespeeld.
http://www.norcalregionals.com/

Stream via iPlayWinner:
http://iplaywinner.com/

Ben net thuis van het stappen... even een uurtje kijken tot ik ga slapen. :P

Morgen trouwens ook Battlefield Arcadia #8. Dat zijn tegenwoordig mijn favoriete toernooien om naar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tournooi schema updated.
@MrV
Ik heb vandaag overdag geen tijd, maar misschien 's avond ergens MrV? Ik kijk iig even of ik je kan vinden.

Wel vanochtend nog ff snel tegen de ai gespeeld, had ik wel wal grappigs (wsl al bekend maar ik had het nog niet eerder meegemaakt).
Ikke met Sagat vs Vega, ik doe een low tiger shot, hij springt over me heen tegen de rand van het scherm en doet zijn ultra. Ik dacht dat ik zwaar de haas was want ik zat natuurlijk nog in de mijn recovery. Schiet ie over me heen, vol in mijn tiger shot die al bijna het scherm uit was 8)7
Ik weet heel goed dat de ai niet alles is maar dat vond ik toch wel erg grappig.

Dat was trouwens in een poging de achievement te halen voor het spel uit te spelen op hardest, afgaande op de time en survival trials had ik verwacht dat het nog wel pittig zou worden maar ik liep eigenlijk zonder enig probleem naar Seth (die zonder problemen mij dan weer afmaakt *zucht*). Zit een beetje op een morele crossroad, het is tegen mijn principes om continue te gebruiken in fighters, maar ik wil eigenlijk toch wel de sp achievements binnenharken voordat super uitkomt :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Yo, ik moet vanavond met de camera op stap, als jij ff een tijd zegt dan is er een grote kans dat ik wel online ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laten we het dan maar op 22.00 zetten, dan ben ik vrijwel zeker thuis, en is jr naar bed.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:16
Speel de laatste tijd ook weer redelijk actief. Ik betrap mezelf er wel op dat ik nogal graag aas op 'mooie' combo's ipv praktische (bv met Ryu shoryu -> fadc -> ex tatsu). Gelukkig kan ik in training mode wel lekker loos daar voor. Bv. met Sagat, jump in met FP -> fierce TU -> FADC -> EX TU -> Super -> ultra. Qua damage scaling natuurlijk onzinnig (en ook onmogelijk in 't 'echie') maar toch erg vermakelijk.

Als er nog mensen iemand zoeken om af en toe tegen te sparren (Ryu/Cammy vooral), IsaCorsisa op xbox live.

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Sagat schreef op zondag 22 november 2009 @ 11:51:
Laten we het dan maar op 22.00 zetten, dan ben ik vrijwel zeker thuis, en is jr naar bed.
Uuuggh!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
  • Laatst online: 27-04-2024
Battlefield Arcadia #8

gogogogogo!

http://www.frame-advantage.com/beta/live

Top East Coast toernooi met top-tier commentaar van Chris Hu. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan niet geloven dat mijn router 'opeens' weer NAT moderate heeft. Hoewel ik laatst wel mijn router een keer herstart heb, en hij daarbij toch wat zaken vergeten heeft. Ik ga morgen nog wel wat verder prutsen, want atm krijg ik het niet voor elkaar :(

Geen error meer bij NAT test. De xbox heeft weer zijn vertrouwde ip adres en dan komt alles goed. Morgenavond tijd mrV?
* Sagat gaat nu pitten.

[ Voor 24% gewijzigd door Sagat op 22-11-2009 23:17 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OMFC, die Sagat vs Abel hahahahahahha OMG

Waarom deed die Sagat geen TS van ver? Hij VROEG erom :D

Ronde 3 was NOG erger... :o

Wow, wat een match! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:56
Door Sagat terecht gekomen in dit topic!
Binnenkort dit spel maar eens aanschaffen voor mijn 360 :)
gamertag = FOAMO

perhaps tot snel ;)

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik weet niet of je ook de start post hebt gelezen, maar mocht je in de start post genoemd willen worden als je het spel hebt stuur me dan een dm.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/2vw9xxg.jpg

Cody en Adon voor SSF4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-07 20:20

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Adon :D

Had niet aanzien komen dat Cody geintroduceerd zou worden, of heb ik vorige geruchten gemist..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

Mr.Nash schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 09:24:
Had niet aanzien komen dat Cody geintroduceerd zou worden, of heb ik vorige geruchten gemist..
Nee, die was ook nieuw nieuw voor mij :)
Ben wel erg benieuwd hoe hij gaat worden in 4.

en bij deze, Guy:

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/2qajp5c.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

(jarig!)
Die characters zien er wel tof uit, zijn er al gameplay-vids van uit? Ik krijg zo wel steeds meer zin in SSF4

Acties:
  • 0 Henk 'm!
What can i say, ik koop eigenlijk al mijn spellen voor budget prijzen, import, 2e hands whatever, maar voor ssf4 ren ik gewoon de winkel weer in. Kan niet wachten.

Cody, Guy en Adon zater allen natuurlijk al in alpha, maar ik heb ze daar nooit echt gespeeld. Ben nieuwsgieriger naar de mogelijke sf3 chars.

Dudley en Alex worden genoemd. Met Alex heb ik ooit getracht sf3 te leren omdat ik het wel een leuk char vond, beetje een mix tussen Guile en Abel voor mijn gevoel (disclaimer, mijn pogingen omf sf3 te leren stranden altijd heel snel omdat ik van parryen niks snapte :P dus dit kan wel ik compleet niet kloppen).
Hij kan wel is een serieuze opvolger worden van mijn Sagat main, hoewel als ze hem idd nerfen het misschien ook nog wel leuk blijft om mee door te spelen.
Verder zou het leuk zijn als er nog meer orginele chars zoals Yuri komen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

Sagat schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 12:00:
Ben nieuwsgieriger naar de mogelijke sf3 chars.
Dudley en Alex worden genoemd.
Dudly, ibuki en makoto zijn de gene die ik gehoord heb.

Als je in het plaatje rechtboven bij Guy kijkt, zie je dat een kunai blockt ofzo

Afbeeldingslocatie: http://img253.imageshack.us/img253/3717/invertkunai.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.yoshiart.com/gallery/d/3238-2/kunai.jpg

Dat zijn dus de wapens die Ibuki gooit.
Verder heeft Seth Killian laten weten dat Viper en Sim erg sterk lijken te worden in SSF4, dus een boost voor mijn main character is nooit verkeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:56
Sagat schreef op maandag 23 november 2009 @ 23:05:
Ik weet niet of je ook de start post hebt gelezen, maar mocht je in de start post genoemd willen worden als je het spel hebt stuur me dan een dm.
Zal ik vandaag even doen O+
Game is besteld bij zavvi, even wachten tot hij binnen is en dan kan ik weer wat mensen van het scherm vegen met mijn flashkicks :+

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Nieuwe trailer van de nieuw aangekondigde characters met nieuwe character themes en engelse stemmen.

• Roq

Roq

Ziet er goed uit, kan niet wachten.

Maar, iemand anders die zich een beetje soort aan de engelse stemmen van T-hawk en Dee Jay? Juri vind ik weer wel goed klinken.

Verwijderd

Roq schreef op donderdag 26 november 2009 @ 09:29:
Ziet er goed uit, kan niet wachten.

Maar, iemand anders die zich een beetje soort aan de engelse stemmen van T-hawk en Dee Jay? Juri vind ik weer wel goed klinken.
Niet echt sorend, ik zet zoiezo altijd de taal dan op japans :P Ben blij dat mijn favo char terus is ADON!

• Roq

Roq

Japans is inderdaad ook een optie. Ik heb veel stemmen op Japans, maar sommige moeten gewoon engels praten, denk aan Boxer, Guile en Cammy b.v.

Afgezien van achtergrond, vind ik Japans ook echt raar klinken als ze sommige specials doen. De manier waarop Guile 'Sonic Boom' zegt, en hoe Cammy 'Spiral Arrow' zegt in het japans klinkt voor mij te vreemd.
Cammy klinkt meer als 'Spiral Bubble' ofzo, maar goed :p

T-Hawk is voor mij ook iemand die engels zou moeten praten, maar als ik dat zo hoor begin ik wel te twijfelen.

Verwijderd

De Ultra van Guy ziet er wreed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Gaat het toernooi nog eens uitgespeeld worden? :/
Hoop over minder dan een maand tijd mijn eigen online tournament system af te hebben. Nu nog even bezig FO op te stellen... 8) Feature requests zijn welkom trouwens :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het wachten is op MrVegeta en mijzelf. We leven behoorlijk langs elkaar heen op live schijnbaar. Morgen overdag gaat het ook niet worden maar ergens in de avond MrVegeta? Ik stuur het iig ook nog even over live aan hem.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik zit nu bij mijn ouders, ga rond 7 uur richting groningen, dus rond half 10 dan maar? Hopen dat we nu wel verbinding krijgen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
21.30 red ik misschien net niet, maar veel gaat het niet schelen, zie je zo dan hopelijk!

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb MrVegeta niet gezien maar het maakt niet uit, sinds het niet kunnen spelen vorige week is mijn nat de hele tijd open geweest, tot vandaag :( :( .
Ik heb nog even een half uur geprobeerd dit weer terug te veranderen maar in tegenstelling tot de vorige keer kan ik deze keer niet verklaren waarom hij teruggevallen is (misschien een probleem met een ip adres lease van een week?) en derhalve is het ook niet te herstellen. Ik ga over een paar maanden van provider veranderen en daar krijg ik ook een nieuwe router dus even iets anders kopen doe ik ook niet.

Maar ik vind wel dat door mijn schuld we zo goed als zeker niet kunnen spelen. Had het graag zeker geweten.
Misschien kunnen we het morgen dan nog maar is proberen, maar mocht het dan weer niet werken dan noteer ik de partij als winst voor MrV.

Gelukkig nog wel even tegen Meganman mogen spelen, damn he's good. Daarna nog even online CE mode. Speel ik tegen iemand man 4 verbindings strepen, beginnen we, een groot lag feest. Het was een flowchart Ken maar hij pakte wel ronde 1. Ronde 2 pak ik heb echter en ronde 3 *poof* disconnect. Grr de pot daarna geen lag maar een goede balrog speler die me in 2 rondes naar huis stuurt, IRRITANT (maar ik ben al zwaar sjacherijnig over die fijne router, dan heb ik iets meer moeite met zulke shit).

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

nvm, Sagat heb je geen msn ofzo?

[ Voor 79% gewijzigd door MrVegeta op 29-11-2009 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik dm je mijn addy wel even, morgen (of wanneer je tijd hebt) zorg ik dat ik het dan wel aan heb.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hell has frozen over! MrV en ikzelf hebben gespeeld. * Sagat aait zijn router O+

Het was een spannende pot, en de morele winnaar is most def MrV, maar god tier+semi educated button mashing heeft gezegevierd. 2-1 voor mij.

Volgende match is:
Sagat vs Emersion

en optioneel voor de 5e&6e plek:
MrVegeta vs Kneok

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Haha, niet zo bescheiden ;). Ik speelde iets te gehaast, maar was zeker leuk! Kneok, heb je ook msn? Spreekt wat makkelijker af haha.

[ Voor 26% gewijzigd door MrVegeta op 01-12-2009 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

MrVegeta schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 00:41:
Haha, niet zo bescheiden ;). Ik speelde iets te gehaast, maar was zeker leuk! Kneok, heb je ook msn? Spreekt wat makkelijker af haha.
Nee, heb geen MSN helaas. Maar heb 's avonds en in het weekend altijd wel tijd dus wellicht kunnen we wat via DM hier regelen ?

Mijn stick is na een paar duizend matches overigens redelijk aan vervanging toe. Moves komen er moeilijker uit en ik merk soms dat ik bij een simpele hadouken ineens spring :D De switches reageren veel te snel nu.

Eens zien of er in het hardware topic nog tips staan die een beetje up-to-date zijn en anders de knots maar eens vervangen.

Edit: heb meteen maar een Sanwa JLF-TP-8YT besteld bij Lizard Lick. Zal nog wel even duren voordat die binnen is maar dan ben ik voor SSF4 in ieder geval weer voorbereid :)

[ Voor 10% gewijzigd door KneoK op 01-12-2009 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

Voor mensen die niets te doen hebben:

Livestream: NORTHEAST CHAMPIONSHIPS (NEC X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Roq schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 22:48:
Voor mensen die niets te doen hebben:

Livestream: NORTHEAST CHAMPIONSHIPS (NEC X)

wat een k*tcommentaar |:( haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik geef me trouwens over in het tournooi, 4e plek dan maar ;). a: mijn xlive tijd is op en b: mijn controller doet beetje vervelend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Jammer MrVegeta, had nog wel even willen verliezen van je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is zeker jammer. MrV is dan 6de & Kneok 5de. Emersion en ikzelf lopen elkaar ook weer mis. Misschien vanaaf?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
:z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Sagat schreef op zondag 06 december 2009 @ 11:28:
Dat is zeker jammer. MrV is dan 6de & Kneok 5de. Emersion en ikzelf lopen elkaar ook weer mis. Misschien vanaaf?
Zo grappig, ik zie jullie beide toch vrij vaak online maar bijna nooit tegelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En we zijn al weer een ronde verder. Emersion vs S4g4tNL 2-0.
In de casuals daarna stal Emersion ook nog is mijn 'King Random' titel door met het vraag teken te spelen, maar ikzelf compenseerde dit wel door zeer veel random ultra's (succes rate 0%) |:( ) Oh well toch nog met mijn Seth iig 1 potje kunnen pakken. Mochten we dit tournooi ooit nog is af krijgen en een 2e doen zal ik met dit char beginnen :*)

Daarmee ben ikzelf geëindigd op de 4e plek en zijn we beland in de Verlierzers finale. En de spelers zijn:

Emersion vs Buggienuk.

De winnaar hiervan mag in de grote finale tegen Firlian.
De verliezer is geëindigd met een (virtuele ;) ) bronze medaille.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Ik heb buggie toegevoegd , maar hij is al sinds 14 november niet op xbox live geweest , en heb hem hier ook al een tijdje niet gezien, hopen dat dat goed komt :)

• KneoK

KneoK

Lizard Lick is snel zeg, heb gisteren de stick al ontvangen. Dit scheelt weer enorm, het is als het goed is dezelfde stick maar ik merk nu dat m'n oude toch echt niet helemaal meer werkte zoals het zou moeten.
Hopen dat je stick weer helemaal de oude word (of zelfs beter) met je upgrades Kneok.

Wat betreft het tournooi. Ik heb zowel Buggie als Emersion even een dm-tje gestuurd met de vraag of ze op enigsinds korte termijn kunnen spelen. We hebben natuurlijk wel met zijn allen afgesproken dat het voor de lol was en het niet te streng zou worden met tijd enzo.

Dat gezegd hebbende ga ik voor het volgende tournooitje (mocht er interesse voor zijn) wel werken met tijdslimieten. Iets van een week (inc/ weekend) de tijd om te spelen lijkt me redelijk.
Wat de sanctie word voor niet spelen moet dan even in overleg. Als iemand duidelijk aangeeft contact gezocht te hebben dan vind ik het wel lullig als dan beiden gedisqualificeerd zouden worden.

In dit geval denk ik dat we buggie nog even tijd moeten geven, maar als ie na zondag en nog niet gereageerd heeft op de dm EN nog niet op live geweest is dan is het mijn voorstel om Emersion de winnaar te verklaren en hem tegen Firlian te laten spelen.

Maar comments/suggesties zijn meer dan welkom :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Sagat schreef op donderdag 10 december 2009 @ 09:38:
Hopen dat je stick weer helemaal de oude word (of zelfs beter) met je upgrades Kneok.

Wat betreft het tournooi. Ik heb zowel Buggie als Emersion even een dm-tje gestuurd met de vraag of ze op enigsinds korte termijn kunnen spelen. We hebben natuurlijk wel met zijn allen afgesproken dat het voor de lol was en het niet te streng zou worden met tijd enzo.

Dat gezegd hebbende ga ik voor het volgende tournooitje (mocht er interesse voor zijn) wel werken met tijdslimieten. Iets van een week (inc/ weekend) de tijd om te spelen lijkt me redelijk.
Wat de sanctie word voor niet spelen moet dan even in overleg. Als iemand duidelijk aangeeft contact gezocht te hebben dan vind ik het wel lullig als dan beiden gedisqualificeerd zouden worden.

In dit geval denk ik dat we buggie nog even tijd moeten geven, maar als ie na zondag en nog niet gereageerd heeft op de dm EN nog niet op live geweest is dan is het mijn voorstel om Emersion de winnaar te verklaren en hem tegen Firlian te laten spelen.

Maar comments/suggesties zijn meer dan welkom :)
De stick werkt weer 100%, heb weer iets meer weerstand en alle moves komen er weer uit zoals ik ze bedoelde. Ik zit er nu ook aan te denken mijn knoppen te gaan vervangen maar moet nog even leuke uitzoeken.

Een volgend toernooi lijkt mij wel weer leuk, ook al heb ik vrij glorieus verloren en een tijdslimiet lijkt me inderdaad wel handig. We zitten nu natuurlijk ook met allerlei feestdagen.
Ik denk inderdaad dat het wel eerlijk is om buggie nog tot na het weekend de tijd te geven en zondag of maandag de twee finalisten te bepalen.

Ik weet overigens niet wat het de laatste paar dagen is, ik kom alleen nog maar Ryu kloontjes tegen. Het lijkt wel of ik elke keer tegen dezelfde persoon zit te spelen. Aan het begin van de ronde backjump, hadouken, hadouken, hadouken, shit werkt niet, uhm, forward jump fierce kick, shit block, back jump, hadouken, hadouken, tatsu, backjump, hadouken, hadouken, shit werkt nog steeds niet, forward jump, forward jump medium kick, low jab, shoryuken, shit geblokt, backjump, forward jump air tatsu, shoryuken, shit weer geblokt, random ultra, shit overheen gesprongen, dood.
Ronde twee precies hetzelfde, het enige spannende wat er gebeurt is een forward jump medium punch juggle into ultra (als ik zo stom ben ook maar eens naar voren te springen) en als ik dan nog niet dood ben weer precies hetzelfde riedeltje als ronde 1. Het maakt ook niet uit of ik tegen iemand met 2000 of 14000 punten speel.

Heb m'n tactiek dan ook maar aangepast aan die Ryu's, de counterbastard >:) Lekker in mijn eigen hoekje blijven staan, air hadoukens strooien, jump-ins counteren met een focus of shoryuken en geen moeite doen om aan te vallen. 90% win :+

Wordt echt tijd voor G1, maar ik moet nog zoveel puntjes (zit pas op 6500 op pc en 5000 op 360 ofzo, nadeel van op twee systemen spelen).

[ Voor 7% gewijzigd door KneoK op 11-12-2009 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
24 nov heeft Buggie voor het laatst hier gepost, maar het baart me meer zorgen dat ie niet meer op live geweest is volgens Emersion, hij staat niet in mijn friendlist dus ik kan het zelf niet zo snel checken.
We wachten iig even het weekend af.

Btw ik helemaal lyrisch omdat ik dacht dat ik voor het eerst een g2 tourney gewonnen had, bleek het gewoon al de 2e keer te zijn. (in een heleboel pogingen :$ ) Zo is ff kijken of ik kan terugzien wat dan die eerste keer was, weet er niks meer van (zo ver uitelkaar liggen dus mijn matches).

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Op xbox live zie ik ook alleen maar off line bij buggie zonder datum, maar...

http://xboxapi.duncanmack...g.ashx?GamerTag=buggienuk
<LastSeen>2009-11-14T20:04:35+00:00</LastSeen>
Dat is is dus 14 nov ipv 24... Denk dat ik toen tegen hem heb gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buggienuk

buggienuk

lekker buggie

(jarig!)
Ja het klopt dat ik al een tijd niet meer online ben geweest/gepost heb. Ik ben veel te druk bezig met vanalles. Ik zie sowieso de komende 1 a 2 weken de kans niet om online te komen. Dus ik denk dat deze ronde naar emersion gaat, anders duurt de tourney nog langer :p. Dan speel ik ergens in het nieuwe jaar tegen emersion voor de eer.

-buggie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Jammer buggie.

Emersion dit weekend nog tijd om de finale te doen? :>
Ben dit weekend thuis aan het werk, dus kan wel een moment vrij maken dat het jou uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeker jammer. Een optionele pot opgeven is niet zo erg maar de kleine finale...zonde hoor. Maar ok onze grand final is dan Firlian vs Emersion. Het zou leuk zijn als een van jullie een video kan maken :D

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Ik kan helaas geen videos maken, dus dan zou Emersion dat moeten doen. Nog character voorkeur voor de eerste serie (double elimination, dus je zou 2x moeten winnen) trouwens? Ryu of Bison :>

[ Voor 46% gewijzigd door firlian op 12-12-2009 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Finale gespeeld, geen videos (?).

Eerste serie, Ryu - Vega: 0-2 Emersion wint _/-\o_
Tweedde serie Bison - Vega: 2-0 voor Firlian :>

GGs, je moest duidelijk even wennen aan mijn Bison eerste match, daarna ging het een stuk beter maar die rol on wakeup is niet zo'n goed idee *free ultra* :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Camera is leeg, vergeet hem steeds op te laden de laatste 3 matches al...volgende toernooi zal ik eraan denken. Als je het op xbox live gemessaged had, had ik hem even op de oplader gedaan voor de match.

Nice matches firlian, ik kwam een paar keer goed dichtbij tegen je bison , maar uiteindelijk is hij toch te sterk :)

die rol was idd niet zo slim , ik let te weinig op de meters omdat ik geen flikker aan mijn ultra heb en altijd wel genoeg super , dus ik dacht dat je de standaard teleport deed en die pakt de rol meestal :P

Over het algemeen ging het in het midden van de arena wel goed met mij , maar als je me 1 keer neer hebt en die mix up op wake up begint is vega heel erg kwetsbaar tegen bison , vooral in de hoek hehe.
Ik moet ook leren tegen bison nooit te backflippen en meer backdashes te gebruiken :)
Je blijft met bison toch een stukje beter :D

Na mass effect 2 ga ik sf4 wat serieuzer spelen in voorbereiding van ssf4, want die ga ik helemaal platspelen, omdat dat spel eindelijk de online functies heeft die ik wensde.
Ik verwacht dat ik dan wat beter word. Hopelijk is Vega dan ook wat beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jammer van de video's. Maar c'est la vie.

Ok eind uitslag van het eerste GoT sf4 tournooitje

Plaats 7/8 Pkunk&Oguz
Plaats 6 MrVegeta *
Plaats 5 Kneok *
Plaats 4 Sagat
Plaats 3 Buggienuk *
Plaats 2 Emersion *

En onze grand champion Firlian *insert waves of applause* :D _/-\o_

Iedereen bedankt voor de deelname en GG. Ik kan niet voor de rest spreken maar ik heb zeker veel lol gehad.

De plaatsen met een * zijn helaas ontstaan uit het (gedeeltelijk) niet spelen van een ronde. Sowieso het resultaat van de 'losse' planning van het tournooi. Als men interesse heeft in nog een tournooi dan gaat dit in ieder geval veranderen en strakker geplanned worden. Ook moeten deelnemers dan dm aan hebben en er in ieder geval eens in de paar dagen naar kijken.
Ik vond zelf het idee van geen vaste chars uiteindelijk wel leuk, omdat er afaik, niet aan counterpicking werd gedaan, en dat de mindere goden ook een wat betere kans hadden tegen de toppers (hoewel ik uit eigen ervaring weet dat de alts van onze nr 1 e n2 ook behoorlijk sterk zijn). Wat we ook nog zouden kunnen doen is een setup met 'ik begin met char a, bij verlies switch ik naar char b' maar ik denk dat dit niet noodzakelijk is.

Het lijkt me sowieso handig om in de kerst vakantie niets te doen, Dus start van tournooi 2 in week 2 van januari? Aanmelden kan iig vanaf nu :P
* Sagat hoopt dat Cinneq, MegamanlanX en Longjoy zich ook melden!

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

Sagat schreef op maandag 14 december 2009 @ 08:42:
* Sagat hoopt dat Cinneq, MegamanlanX en Longjoy zich ook melden!
Sure thing!
Vooralsnog heb ik alleen tegen jou en KneoK (kwam ik toevallig tegen op de PC versie) gespeeld, dus ben benieuwd naar de rest :)

Ik probeer tegenwoordig wat rustiger te spelen met m'n Sim, want ik heb nogal de neiging om er vol in te duiken. Helaas pakte dat de laatste dagen wat slecht uit, dus vandaar de nieuwe tactiek.

P.s. Congrats Firlian!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Ik heb die angst voor counterpicking nooit zo begrepen... Op bijna alle belangrijke toernooien is het toegestaan. Op ons niveau heeft het uberhaubt geen invloed. Wil volgend toernooi best weer beginnen met Ryu en switchen naar Bison als ik in de loosers bracket beland :>

Trouwens Bison Vs Sim is een slachtpartij wanneer sim niet mega defensief speelt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Ik meld me wel weer aan dat kleine kwartiertje wat de matchen spelen
kost kan ik echt wel kwijt :)

Nog even wat voorstellen/tips voor de volgende keer (niet super nodig sinds het een kleine groep is):

Bij informatie/posts van jou over het toernooi als organisator alle
comminucatie met xboxlive tags.
Als jij het bijvoorbeeld hebt over Mrvegeta vs Emersion moet ik er
maar zelf bijvogelen dat zijn tag alacarduu is :P en het beste geval
noem je zowel tweaker username als xboxtag.

Misschien ook aankomend match bericht met een eventuele deadline op
xboxlive? (op xbox typen is lastig, maar je kunt gewoon inloggen bij
xbox,com en van daaruit messagen , zelfs aan mensen die niet op je
lijst staan).

Misschien volledig onnodig voor een toernooi van 8+ man, maar er je kunt ook een bracket maken en de site hier doorlinken op verschillende sites zoals www.bracketmaker.com

Ik geef deze tips, omdat ik ook mee deed aan een toernooi mee van dutchnoobs, en ik en anderen weten eigenlijk niet wat er gaande is en dat is jammer.

Ik hoop dat we met ssf een keertje iets kunnen organiseren in de endless battle mode :D
Zeker lijkt me het ook lachen om met tweaker teams aan de slag te gaan in de team battle mode :D
Pagina: 1 ... 13 ... 62 Laatste