Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goede tips Emersion. Omdat het idd om een wat kleinere groep ging en de meesten elkaar wel kennen en ook in de nicks list van de OP staan ben ik eigenlijk van tweakers nicks uitgegaan.

Wat betreft bracket maker, aargh. Omdat ik zoiets niet kon vinden heb ik zelf maar wat inelkaar gepruts, in de verloren uurtjes @ work :P
Ik zal het zeker bekijken.

En het is idd te hopen dat het met ssf4 allemaal ingebouwd is.

Btw er is in januari ook een leuk tournooi in Enschede, Off line dus en team battle 2 vs 2.
Ik ga er zelf iig wel heen denk ik.
Voor meer info: Drakenslag

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Ik ben wel weer voor zo'n got toernooitje hoor. Ondanks de verliezen vond ik het best leuk :)

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:56
Sagat je hebt een DM :)
SF4 sinds vorige week binnen, tijd om mijn skillz te showen :)

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Miza vroeg me of ik dit wilde posten:

http://maps.google.nl/map...630.00047ab36e2cade170cd4

Hier zijn de adressen van SF spelers van Nederland. Als jullie willen kunnen jullie jullie eigen gegevens toevoegen :)

EDIT: Omg wat ben ik een n00b. Ik lees nu dat Firlian heeft gewonnen :X Gefeliciteerd :D

[ Voor 15% gewijzigd door Oguz286 op 17-12-2009 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-02 11:12
Voel er niet zoveel voor om mijn adres zomaar op internet bekend te maken , alleen bij bestellen van goederen :D

Tenzij het alleen plaatsnaam is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb hetzelfde, daarnaast ga toch ik niet hosten omdat dat niet zo'n goede combo is met mijn vrouw en kid :D

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Gisteravond en deze voormiddag nog een aantal uren SF4 aan het spelen geweest en ik heb er direct weer genoeg van. Wat is dat in hemelsnaam met al die Ryu spelers??
Begrijp me niet verkeerd, het is gemakkelijk punten scoren op die manier, maar toen ik voor de twaalfde (!) keer na elkaar Ryu zijn rotsmoel zag staan in het laadscherm heb ik gewoon mijn xbox afgezet.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boeboe schreef op zondag 20 december 2009 @ 13:59:
Gisteravond en deze voormiddag nog een aantal uren SF4 aan het spelen geweest en ik heb er direct weer genoeg van. Wat is dat in hemelsnaam met al die Ryu spelers??
Begrijp me niet verkeerd, het is gemakkelijk punten scoren op die manier, maar toen ik voor de twaalfde (!) keer na elkaar Ryu zijn rotsmoel zag staan in het laadscherm heb ik gewoon mijn xbox afgezet.
12x ???
Balrog, Ryu, Ryu, Ryu, Seth, Akuma, Sagat, Ryu, Viper, Ryu, Sagat, Vega, dat zijn mijn laatste 12 tegenstanders geweest in CE mode. Geef gelijk toe dat dan nog bijna de helft Ryu is....

Ik vind trouwens ook zeker dat de ene Ryu niet gelijk is aan de andere, niveau verschil is vrij hoog.

Oh well, denk dat ik vrijwel zeker G1 toch niet haal voordat ssf4 uitkomt dus CE is voor toch al wat minder interresant dan het was. Gelukkig nog genoeg te doen in de sp ook.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
ik zie juist een afdaling in ryu's, maar er blijven er veel.
Het is niet zo gek natuurlijk, ondanks dat Sagat het beste character is, is ryu veelzijdiger en het bekendste character van street fighter naast een veel slechtere ken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij mij varieert het nogal. Ik kwam gisteren een paar Ryus, Goukens, Akumas, Sagats, Chun Li's en een Rufus tegen. Wie wil nog heel even tegen mij? Ik ga zo naar londen maar wil nog wel even spelen :P

Live is afgelopen :/

[ Voor 7% gewijzigd door Oguz286 op 21-12-2009 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-09 16:30

KneoK

Not in a million lightyears

Emersion schreef op maandag 21 december 2009 @ 14:41:
ik zie juist een afdaling in ryu's, maar er blijven er veel.
Het is niet zo gek natuurlijk, ondanks dat Sagat het beste character is, is ryu veelzijdiger en het bekendste character van street fighter naast een veel slechtere ken
Niet gek, maar wel heel jammer. Van minstens de helft van de Ryu spelers kun je van tevoren al inschatten hoe ze spelen. Je merkt het al in het character screen, ze gaan als een idioot over alle chars heen om je zogenaamd in de war te maken ofzo. Aan het begin van de ronde komt de bekende backjump gevolgd door een hadouken. Dan nog een hadouken, een tatsu, een backjump, een forward jump hard kick en als die lukt een sweep. Als ze het geluk hebben dat je op de grond ligt komt de stap naar achteren en overhead jump, low jab, shoryuken en dan begint het weer helemaal opnieuw. Als de ultrameter eenmaal gevuld is gaat de helft bufferen als een gek en de andere helft gaat als een gek springen met de medium punch air juggle zodat als ze eenmaal het geluk hebben je te raken de ultra erachteraan gegooid wordt. Als ik niet op zit te letten en ze winnen een ronde dan verloopt ronde 2 en 3 exact zo, totaal geen variatie. Zo speelt echt 80% van de Ryu spelers waar ik tegen speel. Maar heel af en toe kom ik er nog eentje tegen waar ik met trots van win of met plezier van verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben je ook al te druk om Live te bestellen? :P

BTW Ik vind dat 'we' als de GoT sf4 comunity Oguz even moeten overtuigen om zijn ass naar Enschede te draggen voor het komende drakenslag tournooi. Hij woont er fokking om de hoek, maar komt alleen maar als zijn homie MegmanX ook gaat.

Ik vind gewoon dat hij sowieso moet komen, en met MMX een team moet vormen if possible en als MMX niet gaat gewoon met iemand anders een team moet vormen. Show your skills irl.

Tis dat ik geen glazen huis had, anders ging ik er wel een weekje inzitten voor dit goede doel (lord knows dat het voor mijn figuur ook niet verkeerd zou zijn :+ )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:56
Lees een gerucht dat er misschien nog 4 nieuwe characters komen ;)

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Het was al vanaf het begin bekend dat er 8~9 nieuwe chars in SSFIV zouden zitten afaik.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik weet het niet, ben nog steeds niet zo gehyped qua nieuwe chars. Geen idee ook welke ik wil gaan spelen. Misschien een leuk idee voor een poll als ze allemaal bekend zijn.

Moet trouwens gelijk denken een strip die gepost werd een tijdje terug. Is kijken of ik em kan vinden.

Deze :D

[ Voor 12% gewijzigd door Sagat op 22-12-2009 11:14 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:50

Sm0k3r

cough...cough...

[b][message=33145933,noline]

Moet trouwens gelijk denken een strip die gepost werd een tijdje terug. Is kijken of ik em kan vinden.

Deze :D
So true, so true....

Bij mij ook, check al deze nieuwe karakters, vet man... select character....Ryu vs. Akuma hahahahahahahaha

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik was meteen verliefd op El Fuerte :>

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lol, ik was vroeger al Sagat fan, en in dit spel speelt ie ook nog is heerlijk weg. Elk ander char is een stap terug. Ik moet zeggen dat ik Seth ook wel leuk vind om mee te spelen (zijn health is natuurlijk zwaar bagger).

Misschien een van de final fight chars van de nieuwe, maar in sf alpha vond ik die nou ook niet echt heel fijn.
Met de orginele chars, hakan en die koreaaanse chick heb ik echt helemaal niks....

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Ik probeer zo nu en dan eens wat meer met Abel te doen, best een toffe char maar na een paar duizend matches met Akuma is het wel vreselijk wennen om een opening proberen te vinden.

Als SSF4 uit is ben ik bang dat ik al die nieuwe chars een keer probeer en weer gewoon m'n vertrouwde Akuma tevoorschijn haal :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Vega is en blijft mijn main. Maar ik heb al besloten om Juri ook meester te worden als secondary, ik vind haar er cool uitzien, met coole moves en ik heb wel wat met "evil" characters.
Zij word de eerste evil dame hehe. (die ik ken in street fighter tenminste, ik heb niks van alpha).

Dit omdat ik veel meer tijd in SSF4 ga steken door de fatsoenlijke online modes, waardoor ik dus wel tijd heb voor een secondary character.
Ik heb het met Ken en Akuma en Viper geprobeerd, daarbij was Viper toen even te moeilijk om onder de knie te krijgen met al haar cancels, vooral online(ik zal dat ooit nog wel eens proberen, want viper vind ik ook leuk) en ik heb geleerd dat shoto characters niks voor mij is.... ik kan niet goed uitleggen waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
@Emersion
Bison niks voor jouw als vega speler? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Wanneer de uitbreiding er is ga ik waarschijnlijk wel een flink stuk actiever spelen (en EINDELIJK uit G2 weggeraken, nog niet eens halfweg :x). Momenteel iets teveel frustraties en ik merkte dat de eeltlaag op mijn duim teveel verdwenen was, had weer een blaar overhouden aan mijn sessie van vorige week. De pijn die een gamepad gebruiker moet ondergaan...:|

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
firlian schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 16:33:
@Emersion
Bison niks voor jouw als vega speler? :9
Qua speelwijze misschien wel, maar voor de rest kan ik me helemaal niet vinden in Bison.
Omdat ik geen ander woord kan vinden om uit te leggen hoe ik me voel over Bison, zal ik maar zeggen dat ik Bison te lomp vind.
Tevens vind ik bison er niet uitzien, en die smaak is puur persoonlijk natuurlijk, want veel vinden Vega "gay", terwijl het mijn favoriete fictionele character is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ssf4 is uitgesteld! Samen met 3 andere capcomtitels. Alles is verschoven naar fiscaal jaar 2010 wat begint in april en 31 maart 2011 eindigt. Er is nog geen releasedate vrijgegeven.

http://kotaku.com/5432200/capcom-delays-major-games

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2009 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 19:55:
ssf4 is uitgesteld! Samen met 3 andere capcomtitels. Alles is verschoven naar fiscaal jaar 2010 wat begint in april en 31 maart 2011 eindigt. Er is nog geen releasedate vrijgegeven.
"This corroborates rumors spread about Super Street Fighter 4's new release date of April 1st being confirmed in this week's Famitsu, due out Thursday."

• LongJoy1980
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-07 01:25
Broeders...ben een beetje stil geweest de afgelopen periode...lastige periode achter de rug....maar mag ik van dit moment gebruik maken om iedereen alvast een paar prettige feestdagen toe te wensen..?

:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
FREAKJAM schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 00:28:
Lees een gerucht dat er misschien nog 4 nieuwe characters komen ;)
Wikipedia: Super Street Fighter IV

The game is planned to feature ten additional characters, as well as tweaks and changes to the existing ones, such as new ultra combos.[6] Among the added characters are T. Hawk and Dee Jay[5], who were initially intended to be in the original Street Fighter IV but later dropped.[7] Also revealed was Juri, an all new character, along with Adon from the original Street Fighter, and Cody and Guy from Final Fight, characters who were last featured in Street Fighter Alpha 3. Characters from Street fighter 3: Third strike will also feature in the game. The 3 third strikers are no other than Dudley, Ibuki and Makoto. A rumor as also been given in the japanese famitsu game magazine stating that a character named Shadow (Formally Charlie Nash of the alpha series) will also be in the game. This will increase the ssfiv character roster to 36 characters. In addition the game will feature new stages[8] and new audio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb even een computer gevonden met internet, dus ik dacht laat ik eens even een bezoekje brengen hier :+ Allereerst prettige feestdagen iedereen. Ten tweede: arcades in Engeland zijn FOKKING duur :/ 1 POND PER GAME!

Ik had dus EINDELIJK een arcade gevonden waar ze sf4 hadden (en dan ook maar 1tje), blijkt dat die stick ook nog eens kapot is :? Ik heb sowieso nooit met stick gespeeld, maar ik wende er best snel aan. Komt er een indisch kind van 7 ofzo naast me zitten, pakt ie Sagat en beat my ass 8)7 Ik kon geeneens een hadouken doen en hij maar jHK -> cMK -> TS spammen. Uiteindelijk had ik wat meer controle over de stick en begon ik iets beter te spelen. Hij begon op te scheppen dat hij super is op de PS3 nadat ik had gezegd dat ik op de 360 speel en dat ik nooit met stick heb gespeeld en dat hij het dus rustig aan moet doen :P Hij keek best verbaasd toen ik recht voor zijn neus een kara demon deed O-) En toen ik hem feliciteerde omdat hij mij had verslagen en hem een hand gaf, deed hij heel cocky en gaf hij maar 4 vingers als in 'ja knijp maar ff in m'n vingers en rot maar op' :X Echt, soms wil ik zo graag een demon in het echt doen, niet normaal :+
Sagat schreef op maandag 21 december 2009 @ 21:20:
[...]
Ben je ook al te druk om Live te bestellen? :P
Nou nee, ik ben nu eigenlijk in London :P
BTW Ik vind dat 'we' als de GoT sf4 comunity Oguz even moeten overtuigen om zijn ass naar Enschede te draggen voor het komende drakenslag tournooi. Hij woont er fokking om de hoek, maar komt alleen maar als zijn homie MegmanX ook gaat.

Ik vind gewoon dat hij sowieso moet komen, en met MMX een team moet vormen if possible en als MMX niet gaat gewoon met iemand anders een team moet vormen. Show your skills irl.

Tis dat ik geen glazen huis had, anders ging ik er wel een weekje inzitten voor dit goede doel (lord knows dat het voor mijn figuur ook niet verkeerd zou zijn :+ )
Ja maar... ja maar... ja maar... MMX is niet mijn homie, MMX is mijn bro :> :+

Nee maar er is een grote kans dat ik wel ga meedoen. Alles verloopt zoals ik het wil (studie n shiz) dus dat komt wel goed.
KneoK schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 14:54:
Ik probeer zo nu en dan eens wat meer met Abel te doen, best een toffe char maar na een paar duizend matches met Akuma is het wel vreselijk wennen om een opening proberen te vinden.

Als SSF4 uit is ben ik bang dat ik al die nieuwe chars een keer probeer en weer gewoon m'n vertrouwde Akuma tevoorschijn haal :X
Elk character heeft z'n sterke en zwakke kanten, maar een gemiddelde Akuma speler kan elke char zwaar inmaken. Hij is heel erg gebalanceerd, dat zal je wel eens zijn met me. Hij kan heel veel damage doen, heeft veel aanvallen, is snel, maar daar staat weer tegenover dat hij weinig hp heeft en dat is maar goed ook, want anders was hij God Tier geweest. Kijk maar eens op youtube. Random Akuma's winnen van Mago (beste Sagat van de wereld) 8)7
Sagat schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 14:24:
Lol, ik was vroeger al Sagat fan, en in dit spel speelt ie ook nog is heerlijk weg. Elk ander char is een stap terug. Ik moet zeggen dat ik Seth ook wel leuk vind om mee te spelen (zijn health is natuurlijk zwaar bagger).

Misschien een van de final fight chars van de nieuwe, maar in sf alpha vond ik die nou ook niet echt heel fijn.
Met de orginele chars, hakan en die koreaaanse chick heb ik echt helemaal niks....
Juri :9
Emersion schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 16:04:
Vega is en blijft mijn main. Maar ik heb al besloten om Juri ook meester te worden als secondary, ik vind haar er cool uitzien, met coole moves en ik heb wel wat met "evil" characters.
Zij word de eerste evil dame hehe. (die ik ken in street fighter tenminste, ik heb niks van alpha).

Dit omdat ik veel meer tijd in SSF4 ga steken door de fatsoenlijke online modes, waardoor ik dus wel tijd heb voor een secondary character.
Ik heb het met Ken en Akuma en Viper geprobeerd, daarbij was Viper toen even te moeilijk om onder de knie te krijgen met al haar cancels, vooral online(ik zal dat ooit nog wel eens proberen, want viper vind ik ook leuk) en ik heb geleerd dat shoto characters niks voor mij is.... ik kan niet goed uitleggen waarom.
Kijk jij snapt het :9 (behalve dat shoto gedeelte :+) Ik ga ook met Juri spelen.

Tot zover mijn rant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo ik ben weer terug en er is weinig activiteit hier blijkbaar :/

Maargoed, ik heb zojuist weer even de 360 aangezet en gespeeld en het schijnt dat een week niet spelen nogal helpt, want ik heb lekker wat punten gesprokkeld :9 Gaat best lekker met m'n Akuma :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Ik ben op het moment ook akuma aan het leren :D
Ik vind alleen zijn ultra zo lastig, hij komt er alleen goed uit wanneer ik naar achteren LK + FP voor mijn gevoel erg langzaam achter elkaar indruk.

kwam deze akuma guide tegen: http://www.giantbomb.com/guides/akuma-101/1165/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
firlian schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 10:34:
Ik ben op het moment ook akuma aan het leren :D
Ik vind alleen zijn ultra zo lastig, hij komt er alleen goed uit wanneer ik naar achteren LK + FP voor mijn gevoel erg langzaam achter elkaar indruk.

kwam deze akuma guide tegen: http://www.giantbomb.com/guides/akuma-101/1165/
Je kan gewoon LP,LP, <- + LK + HP doen, oftewel je kan de laatste drie tegelijk indrukken. Als het nog niet lukt dan doe je iets fout, want zijn ultra en super zijn (voor mij iig) heel makkelijk te doen. Het leuke is dat Akuma AL zijn normals kan cancelen in z'n super en ultra. Voorbeelden hiervan zijn de kara demon en een anti air demon.

LordOfUltima heeft heel wat Akuma video's die heel leerzaam zijn (eentje staat in de link die je gaf). Het heeft me veel geholpen want hij legt het allemaal goed uit en laat het ook zien met z'n stick.

Wil je oefenen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Als ik de knoppen tegelijk indruk werkt het meestal niet bij mij. Maar het moet in ieder geval wel heel snel kunnen want om vanuit bijvoorbeeld forward -> MP (overhit) te cancelen into demon moet je wel snel zijn... Lukt mij 1/15.

En die roundhouse loop is al helemaal lastig, mijn record is nu 2 achter elkaar na even 5min oefenen :D

Akuma heeft in ieder geval VEEL meer diepgang dan ik voorheen dacht, die guide en videos van LordOfUltima kunnen mij nog maanden bezig houden gok ik (als ik echt akuma zou willen masteren- niet zoveel tijd meer om te spelen)

Nadeel is alleen dat ik nu niet met ryu kan spelen, is echt een stijve hark als je met akuma hebt gespeeld :/

Kwam laatst trouwens een Zangief tegen die mij redelijk inmaakte met elk character dat ik koos (zelfs mijn Bison ;(). En het trieste was dat hij tijdens alle 5 matches niet 1 keer een throw heeft gebruikt of lariat is gaan spammen... Na die 5 potjes kreeg ik een vriendelijk berichtje met de text "scrub"... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tjah Zangief kan gewoon alles blocken en als hij je een keer slaat moet je hem weer 10x raken voor dezelfde dmg. Over Ryu: dat heb ik dus ook, Akuma is snel, veelzijdig en kan heel veel damage doen. Omdat ik soms overspoeld word door alle opties van Akuma, kies ik even Ryu, maar als snel ga ik weer terug naar Akuma.

Die fwd -> MP (overhead) cancelen in de super (of ultra, maar die heeft geen nut) is juist heel simpel:

LP+MP, LP+MP, back+LK+HP

Ik doe dat vaak juist te snel en dan lukt hij soms niet. Als ik die met een normale tempo doe dan komt hij er 90% uit bij mij.

* Oguz286 wil een stick :'( (no homo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren gespeeld tegen Firlian & Sagat. Ggs heren :)

@Firlian: ik zie dat je timing met Akuma niet altijd even consistent is, maar voor iemand die 'even' met Akuma speelt doe je het heel erg goed (oftewel nog even en je maakt me ALTIJD in met Akuma ;) ). Op een gegeven moment versloeg je steeds mijn Akuma, naja zeg... mij verslaan met m'n main :D Gelukkig kwam ik daarna nog wel even terug, maar dat je met Gouken versloeg vond ik echt :o Ik dacht eerst dat je verkeerd had gekozen dus liet ik je je gang gaan... en toen was het de volgende ronde en moest ik weer goed spelen want je wist wel wat je deed :D Je Bison is zoals altijd... eng :P Ik heb een paar keer de AA demon proberen te doen, maar ik moet de pad anders vastpakken om die te doen en dat was te merken geloof ik :P

@Sagat: Ik zou meer Tiger combo's oefenen dan Tiger Soup :D Het is altijd klote om tegen Sagat te spelen, want hoewel Akuma de beste char is om tegen Sagat te gebruiken, kan je met half dood krijgen met 1 combo :| Die ene ronde dat ik je Sagat lichtelijk verkrachtte (no homo) had ik je bijna en toen deed ik van dichtbij een hadouken bij je wake up 8)7 Echt ik schreeuwde tegen mezelf "WTF BEN JE AAN HET DOEN AAP :X ", nadat ik mijn 80% lifelead door een fout weer kwijt was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
GGS Oguz, waren leuke matches, moeten we vaker doen :D

Viel me wel op dat mijn akuma nog vrij slecht is vergeleken met de andere characters waar ik mee kan spelen. Krijg de ultra er nu eindelijk goed uit. Ik zou alleen die hele guide moeten doorspitten, maar daar heb ik geen zin in, want ik wil spelen O-)

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
firlian schreef op woensdag 30 december 2009 @ 17:26:
GGS Oguz, waren leuke matches, moeten we vaker doen :D

Viel me wel op dat mijn akuma nog vrij slecht is vergeleken met de andere characters waar ik mee kan spelen. Krijg de ultra er nu eindelijk goed uit. Ik zou alleen die hele guide moeten doorspitten, maar daar heb ik geen zin in, want ik wil spelen O-)
Binnenkort pakken we de headset erbij en dan wil ik je best wat dingen die ik weet uitleggen, maar zo heel goed ben ik niet dus verwacht geen zo-word-je-pro-en-win-je-chickies-en-word-je-een-husler-tips© :+ BnB combo's kan je al aardig, dus nu wat meer tactiek oefenen :9

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Oguz286 schreef op donderdag 31 december 2009 @ 13:47:
zo-word-je-pro-en-win-je-chickies-en-word-je-een-husler-tips©
Dat is meer El Fuerte zijn stijl imo.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• KneoK

KneoK

MrVegeta schreef op donderdag 31 december 2009 @ 14:05:
[...]

Dat is meer El Fuerte zijn stijl imo.
Weinig springen, veel focus attack gebruiken, dan hustled Fuerte ineens niet meer :P

• firlian
@Oguz
Lijkt me leuk, een oguz akuma training session :>
Heb zelf helaas geen xbox headset, want ik heb de arcade versie :o

Normaal gesproken versta ik er toch niks van als iemand wat tegen mij zegt over xbl, omdat het stemvolume zo laag is, ik heb ook nog nergens een goede oplossing daarvoor gevonden.
Mijn workaround is om het volume van SFIV heel laag te zetten en daarna het volume van mijn versterker omhoog te gooien. De bleepjes die je hoord wanneer je door het xbox menu navigeert zijn dan helaas wel snoeihard...

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
komende 22 uur kost SFIV maar €9,50 via steam.
firlian schreef op donderdag 31 december 2009 @ 17:59:
@Oguz
Lijkt me leuk, een oguz akuma training session :>
Heb zelf helaas geen xbox headset, want ik heb de arcade versie :o

Normaal gesproken versta ik er toch niks van als iemand wat tegen mij zegt over xbl, omdat het stemvolume zo laag is, ik heb ook nog nergens een goede oplossing daarvoor gevonden.
Mijn workaround is om het volume van SFIV heel laag te zetten en daarna het volume van mijn versterker omhoog te gooien. De bleepjes die je hoord wanneer je door het xbox menu navigeert zijn dan helaas wel snoeihard...
Ai :X Als je een party maakt dan is het geluid namelijk wel goed, maar als je ingame praat via het spel zelf dan is het gigantisch bagger inderdaad. Dan moet je maar naar mij luisteren :P
Ike. schreef op donderdag 31 december 2009 @ 19:27:
komende 22 uur kost SFIV maar €9,50 via steam.
Kopen :9 Ik wil toch een stick gaan bouwen, zo kan ik op de 360 en op de pc spelen tegen mensen :D

EDIT: eeeeeen gekocht :)

Gelukkig nieuwjaar iedereen! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=0tmoa0rBv7c&feature=related]

HAHAHAHAHAHAHAHA :'( :D

TIGEEEEEEEER... DANCE!!! K.O.!

Sagat is a ladies man, net zoals ik want ik ben ook kaal :9

[ Voor 33% gewijzigd door Oguz286 op 01-01-2010 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

pelvic thrust! pelvic thrust! pelvic thrust! pelvic thrust!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou ik heb mijn eerste championship in G3-E op de pc gewonnen (was ook gelijk de eerste championship waaraan ik mee deed :') )... en dat met een kapotte pad :+ Die lui in G3-E weten dus echt niet wat ze doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

G3-E? Is dat niet het laagste...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, ik heb gisteren SF4 ook voor de PC gekocht, was 9,49 euro dus kon het niet laten :+ Maar ik zit nu in G3-D omdat ik 1 championship heb gewonnen :o zo makkelijk was dat vroegah!

[ Voor 34% gewijzigd door Oguz286 op 01-01-2010 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Oh je zit op de PC :), en heb je het idee dat daar op wordt gecheat oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrVegeta schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 20:01:
Oh je zit op de PC :), en heb je het idee dat daar op wordt gecheat oid?
Nou nee, maar ik heb dan ook maar 3 matches online gedaan (en alle drie gewonnen). Dus ik kan er niet veel over zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 14:05
Gisteren de steamversie eindelijk aangeschaft. Loopt t spel regelmatig vast, wat me erg irriteert. Iemand meer last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb het spel nu 2 dagen en heb al wat matches online en offline gedaan, maar nog geen 1 vastloper gehad. Ik heb wel ontzettend last van lag bij sommigen en anderen zetten hun instellingen zo hoog dat het spel eruit ziet als slowmotion -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Speel dan ook gewoon op de xbox mafkees ;)
<nogsteeds akuma aan het spelen>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 14:05
hehe ik ben erachter wat de vastlopers veroorzaakt. Mn ATI drivers die op den duur vastlopen! Fijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
firlian schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 16:46:
Speel dan ook gewoon op de xbox mafkees ;)
<nogsteeds akuma aan het spelen>
:o

Doe ik ook, maar het is zo leuk om G3-E mensen te verslaan :+

"How the fuck did you do that? :o " :D

EDIT: Omg, ik heb net een Balrog zo hard ingemaakt, die kerel is fokkin pissed denk ik :+ Eerste ronde had ik geen hp meer (geen hp bar meer over dus) en heb ik toch gewonnen omdat ik steeds poke'te en een lp shakuzan deed. Hij reageerde daarom met een TAP dus kreeg hij leuk te maken met mijn Ultra :D Tweede ronde maakte ik hem helemaal gek met leuke mixups :P

[ Voor 37% gewijzigd door Oguz286 op 02-01-2010 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Firlian: erg flauw van die Gief om jou een scrub te noemen, slechte winnaar tenzij het als een grap bedoeld was

@Oguz
haha, soup ging idd beter dan sf4.
ik heb, schat ik, ongeveer 4 maanden 1 op 1 training met Daigo nodig voordat ik enigsinds tegenstand kan bieden. Het erge is dat ik je patronen vaak ook niet of laat zie. Maar goed, ik blijf stug doormodderen ;) Tegen betere tegenstanders spelen helpt altijd. Misschien vanaaf weer even g2 checken.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog steeds in G2? :o

Je speelt de dancemaster, gewoon TS spammen en daarna Tiger Dance doen! :+ Als je wil spelen moet je maar roepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
<- nieuw kuma avatar plaatje O-)

Weer ineens tering veel lag online, dus ga maar weer wat nuttigs doen (zend framework cms bouwen (8>).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Loltima's avatar _/-\o_ Akuma ftw >:)
Weer ineens tering veel lag online, dus ga maar weer wat nuttigs doen (zend framework cms bouwen (8>).
Jah hallo zeg :o Ik kon wel tegen je spelen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Poe he, eindelijk 10k puntjes bij elkaar gesprokkeld op de pc (vind het toch lekkerder spelen achter m'n bureautje met zo'n grote stick), nog 5k en dan kan ik m'n ass echt laten kicken :D

@Oguz >>> Als je fixed in plaats van variable framerate aanzet zou je als het goed is een stuk minder last moeten hebben van die knuppels die op een 6 jaar oude Acer laptop het spel op ultra settings spelen.

/me gaat nog maar eens wat puntjes grinden

Heb nu eindelijk de mp cancel naar ultra goed te pakken, zo lekker om met een voet tegen je knie een demon uit te voeren :X

[ Voor 12% gewijzigd door KneoK op 02-01-2010 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KneoK schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 22:15:
Poe he, eindelijk 10k puntjes bij elkaar gesprokkeld op de pc (vind het toch lekkerder spelen achter m'n bureautje met zo'n grote stick), nog 5k en dan kan ik m'n ass echt laten kicken :D

@Oguz >>> Als je fixed in plaats van variable framerate aanzet zou je als het goed is een stuk minder last moeten hebben van die knuppels die op een 6 jaar oude Acer laptop het spel op ultra settings spelen.

/me gaat nog maar eens wat puntjes grinden

Heb nu eindelijk de mp cancel naar ultra goed te pakken, zo lekker om met een voet tegen je knie een demon uit te voeren :X
Huh? Jij doet de kara ultra? Waarom? :? Kara cancel naar super is heel makkelijk, ik snap niet dat mensen daar last van hebben (tenzij je echt de super gaan mashen tijdens de overhead, want dat is niet te doen :P ). Het kan op 2 manieren (op de 360 pad):

1. fwd+LP+MP, LP+MP, fwd+3xP+3xK
2. fwd+LP+MP, fwd+LP+MP, fwd+down+3xP+3xK (oftewel je houd naar fwd ingedrukt tijdens de eerste 2 inputs en de derde buk je naar voren).

Komt er bij mij 95% uit :> Niet te moeilijk doen he :P

Ja die variable framerate kan ik wel aanzetten, maar dan is m'n timing weer off ;(

[ Voor 7% gewijzigd door Oguz286 op 02-01-2010 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oguz286 schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 20:14:
Nog steeds in G2? :o

Je speelt de dancemaster, gewoon TS spammen en daarna Tiger Dance doen! :+ Als je wil spelen moet je maar roepen.
What can i say, in g2 kom ik mensen tegen die ik makkelijk versla, dan een middenmoot waar ik soms win en soms verlies terwijl ik had kunnen winnen, en dan is er nog een groep van spelers die me echt zonder enig probleem aan de kant zetten, net nog een Guile met maarliest 2100 punten ofzo, maar die kickte echt zonder iets byzonders te doen mijn ass, maar hij counterde vrijwel alles wat ik op em af stuurde.

Zit nu zonder een ronde verlies in een halve finale, maar geen tegenstander boven 2 streepjes......

* Sagat moonwalks of into the distance....

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Oguz286 schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 22:28:
[...]

Huh? Jij doet de kara ultra? Waarom? :? Kara cancel naar super is heel makkelijk, ik snap niet dat mensen daar last van hebben (tenzij je echt de super gaan mashen tijdens de overhead, want dat is niet te doen :P ). Het kan op 2 manieren (op de 360 pad):

1. fwd+LP+MP, LP+MP, fwd+3xP+3xK
2. fwd+LP+MP, fwd+LP+MP, fwd+down+3xP+3xK (oftewel je houd naar fwd ingedrukt tijdens de eerste 2 inputs en de derde buk je naar voren).

Komt er bij mij 95% uit :> Niet te moeilijk doen he :P

Ja die variable framerate kan ik wel aanzetten, maar dan is m'n timing weer off ;(
M'n ultrameter is altijd een stuk sneller vol dan m'n supermeter :D En de kara ultra is heel makkelijk uit te lokken (hetzelfde natuurlijk als de super), vooral tegen fireball spammers. Twee keer een vuurbal van je tegenstander focussen naar voren en dan fMP om even door de blok te slaan (want de meeste Ryu's vinden het fijn om op de knietjes te zitten). De tweede keer krijg je 9 van de 10 keer wel een sweep of iets als ze weer dezelfde beweging zien.
Of een forward jump met LP air fireball, nog een keer hetzelfde, laten blokken en dan komt er 9 van de 10 keer wel een sweep of MK als ze mijn handje omhoog zien gaan.
Of als ze op de grond liggen neutral jump mP air fireball die achter ze landt, ook een bijna gegarandeerde sweep als je ze de eerste keer uitlokt met een gewone forward MP (en een klein beetje afstand houden als ze liggen zodat ze geen wakeup shoryuken doen).
Of gewoon heel stoer op ze aflopen vanaf de rand van het scherm en vlak voor ze de kara eruit gooien, geeft prachtige reacties. Of prachtige counter ultra's :D
Of lekker arrogant een kara super vanuit hK van ver en dan direct een ultra eruit (die setup lukt meestal wel goed, de meesten springen over je super heen), maar dat doe ik meestal als ik genoeg hp over heb (lang leve de focus, die heb ik nu echt gevonden om m'n ultra op te laden) en ik zeker weet dat de ultra, als 'ie connect, een gegarandeerde ko is.
Of of of of... :+

De kara super doe ik ook zo, alleen doe ik niet 3xP en 3xK maar gewoon forward+LP+MP, forward+LP+MP, downforward+LK+HP (is wat makkelijker op een stick te doen, dan hoef ik niet m'n hele hand te bewegen maar kan ik m'n wijsvinger omlaag naar de LK doen en m'n pink naar de HP).
Kara ultra hetzelfde alleen dan back+LK+HP.

Net ook nog maar weer eens m'n sHK - sLP string getrained, dat blijf ik een moeilijke combo vinden. Vooral de hitconfirm is nog lastig als ik geen stats op het scherm heb staan en ik vind het nog lastig inschatten wanneer ik 'm af moet maken met bijvoorbeeld sLP, LK tatsu, HP shoryuken. Nog lang niet betrouwbaar genoeg om er zo even in een match uit te gooien.
En ik was toch in training mode dus ook nog maar wat aan m'n cLP, cLP, cMP, focus cancel gedaan, ik suck echt nog met combo's waarin ik een fireball moet cancellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-09 09:49

Roq

KneoK schreef op zondag 03 januari 2010 @ 03:09:
[...]

Net ook nog maar weer eens m'n sHK - sLP string getrained, dat blijf ik een moeilijke combo vinden.

Even tussendoor een erg vette match wat menig akuma speler wel kan waarderen.
Ojisan boy is zeker een van de betere sagat spelers, maar dat zie je daar niet aan af.

(waar de health/super bars gebleven zijn weet ik ook niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Roq schreef op zondag 03 januari 2010 @ 03:29:
[...]

[video]

Even tussendoor een erg vette match wat menig akuma speler wel kan waarderen.
Ojisan boy is zeker een van de betere sagat spelers, maar dat zie je daar niet aan af.

(waar de health/super bars gebleven zijn weet ik ook niet)
Nice! Die ga ik eens uitproberen (in training mode :p )

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Damn dat is HK into MP of zelfs LP? Het ziet er ontzettend simpel uit om zo een lange combo te maken, maar ik stel me voor dat de timing toch wel pittig is want ik ben dit nog niet vaak tegen gekomen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En nu ik toch bezig ben, deze week inschrijvingen voor GoT SF4 tournooi nr 2.
In principe richt ik me weer op 8 deelnemers, maar als er overweldigende belangstelling is kan dit worden uitgebreid.

Verder kunnen we gelijk even discusieren over wat een redelijke tijd is om een match te spelen. Ik denk zelf dat 4 werkdagen heel redelijk is.
Het lijkt het me vrij wenselijk dat alle deelnemers DM aanhebben en eventueel ook een email adres doorgeven (desnoods alleen aan je tegenstander als je bang bent voor spam ;) ). Maar ik denk zelf dat het met DM i.c.m. met dit forum bezoeken voldoende moet zijn.

Wat mij betreft starten we in week 3 dan met het tournooi.

Nog even kort samengevat de regels
- Char select is vrij (alternatief, keuze voor ander char bij verlies partij.)
- standaard xbox live match regels, first two rounds, 99 seconds. En first to two matches wint.
- we spelen met een losers bracket, dus je mag een keer verliezen, bij de 2e keer ben je uitgeschakeld.
- het tournooi schema zal deze keer worden gemaakt via www.bracketmaker.com

*note to self* xbox live subscription verlengen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
* Pkunk meld zich aan

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
* doet ook mee om zijn titel te verdedigen :7

Zal dit maal beginnen met akuma, Bison laat ik wel achter voor het echte werk O-)

[ Voor 48% gewijzigd door firlian op 03-01-2010 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie dit zovaak he, random Akuma's winnen van de beste Sagat's (ok ok Tokido is een hele goede Akuma speler). Zoek maar eens op Mago (de beste Sagat) die tegen Akuma's vecht... de meeste verliest hij omdat Akuma gewoon een stuk sneller is en een hele goede mixup heeft bij knockdown.
Sagat schreef op zondag 03 januari 2010 @ 10:46:
Damn dat is HK into MP of zelfs LP? Het ziet er ontzettend simpel uit om zo een lange combo te maken, maar ik stel me voor dat de timing toch wel pittig is want ik ben dit nog niet vaak tegen gekomen.
Ik heb het gisteren en de vorige keer bij je geprobeerd maar het lukte niet echt :P Je moet de sLP en sHK plinken dus: sLP~sLP+sMP, sHK~sHK+sMK (~ is dat je er een frame tussen laat, oftewel plinken). Maar dat gaat zo moeilijk op een pad vind ik :P
firlian schreef op zondag 03 januari 2010 @ 13:25:
* doet ook mee om zijn titel te verdedigen :7

Zal dit maal beginnen met akuma, Bison laat ik wel achter voor het echte werk O-)
>:)

Als ik mijn AA demon eenmaal flawless kan, dan is je Bison meteen al een stuk minder goed tegen een Akuma ;) Headstomp kan je leuk counteren >:)

* Oguz286 starts reading "The way of the Dark Hadou" in preperation for the 2nd tournament >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
@Oguz
Met AA demon bedoel je de crouching mk demon? Die is namelijk vrij simpel. Die werkt denk ik niet als headstomp counter. Naar achteren dashen -> demon lijkt me dan het beste.

Als je de follow-up devil reverse bedoelde, die kun je wel counteren met (cr-mk->)demon, maar dat gaat je niet zo snel lukken. Meestal skip ik de devil reverse follow up, en jij mag 'm pas op het laatste moment counteren, anders kan ik nog van richting veranderen.

Ben zo wel even op XBL trouwens O-)

[ Voor 4% gewijzigd door firlian op 03-01-2010 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja dat bedoelde ik (naar achteren dashen dan demon) |:(

Ik moet stoppen wanneer ik begin te verliezen hahaha :+

Zojuist een Guile die dacht elke keer maar jumpins te doen afgestraft met een AA demon :D Tijdens het activeren zag je gewoon dat z'n been dwars door me heen ging... en daarna lag hij op de grond >:)

Oh trouwens, je deed net de super om mijn jumpin te counteren, maar dat gaat niet werken want de super heeft geen invincibility frames, maar de ultra wel. Dat is ook de reden waarom AA demon gedaan moet worden met de ultra en kara demon juist met de super :) Verder heb je wel hard m'n aarsch gekickt zeg :o Je speelt wel aggressief en zo hoort het ook met Akuma. Als hij eenmaal in de buurt van de vijand is dan is hij heel erg gevaarlijk (als in, iedereen is Akuma's bitch :+ ). Ggs! d:)b

Oh nog een ding (geldt voor alle Akuma spelers): oefen de cLP,cLP,cLP -> LK tatsu link. De eerste twee cLP's kun je mashen maar de tweede en de derde moet je linken, dus precies wanneer de tweede ophoud met de derde beginnen. Als je het goed doet kan je de derde cancelen in een LK tatsu. Zo kan je hitconfirmen :) Firlian deed dit niet (maar landde bijna altijd z'n BnB :+ ) maar ik probeerde dit wel :)

Nog een laatste ding: bijna alles wat ik hier uitleg heb ik van loltima en Miza _/-\o_

[ Voor 23% gewijzigd door Oguz286 op 03-01-2010 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Eerste paar matches maakte jij mij toch aardig hard in, toen dacht ik nog van *misschien was het toch niet zo'n goed idee om voor het tournooitje kuma in te zetten* :D

Op een gegeven moment ging ik juist iets rustiger spelen (lees: meer blokken), voor mijn gevoel in ieder geval, toen ging het wat beter.

Toen met Ryu was mooi :D Ik was gestunned en jij wou het mooi afmaken met kara demon, die mislukte en toen won ik alsnog :+

Die lag was wel erg trouwens :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
firlian schreef op zondag 03 januari 2010 @ 15:55:
Eerste paar matches maakte jij mij toch aardig hard in, toen dacht ik nog van *misschien was het toch niet zo'n goed idee om voor het tournooitje kuma in te zetten* :D

Op een gegeven moment ging ik juist iets rustiger spelen (lees: meer blokken), voor mijn gevoel in ieder geval, toen ging het wat beter.

Toen met Ryu was mooi :D Ik was gestunned en jij wou het mooi afmaken met kara demon, die mislukte en toen won ik alsnog :+

Die lag was wel erg trouwens :/
Nou eigenlijk deed ik juist geen kara demon om daarna tegen mijzelf te zeggen: "HAD NOU EEN KARA DEMON GEDAAN AAP! :X :'( ".

Dikke fail van mijn kant dus :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Ik schrijf me ook weer in voor het tweakers toernooi sagat!
Ben je klaar voor zaterdag?

ik zal deze week nog even wat uurtjes in oefenen steken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok ingeschreven voor got tournooi part deux:

01.Pkunk
02.Firlian
03.Emersion
04.S4g4tNL

(als de inschrijving klaar is maak ik een lijstje met got nicks en xbl tags)

@Emersion
ik speel als ik speel alleen online, sp staat on hold tot na het tournooi. Verder zit mijn TU, fadc, forward+hk into ultra nu een heel stuk beter in mijn vingers in de trainings mode. Echter onder wedstrijd druk krijg ik die er nog niet uit. Woensdag een avondje offline trainen met 2 dudes, en verder zal ik online gaan waar ik kan :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

Sagat schreef op maandag 04 januari 2010 @ 11:43:
(als de inschrijving klaar is maak ik een lijstje met got nicks en xbl tags)
Zal ik ook maar mee doen dan :)
Ik ga het gewoon met sim proberen, we zien wel hoe dat uitpakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik doe ook mee :) Deze keer wil ik niet plaats 7/8 innemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elbaceever
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-01 10:05
spijtig dat het tornooi op xbox live is :/

iRacing Profiel - Race Rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

En dat ik niet speciaal voor SF xlive tijd koop :+ maar goed, dan heeft Oguz ook een kans om niet laatste te worden. Is ook wel zo netjes... :D

[ Voor 47% gewijzigd door MrVegeta op 04-01-2010 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb bij het opzetten van het eerste tournooitje ook gevraagd of er interesse was voor pc en ps3, maar dat was niet genoeg om een tournooi op te zetten. Als dit nu anders is doen we uiteraard nog 1 of 2 tournooien erbij wat mij betreft.
Ik vond dit trouwens vreemd want de ps3 nick lijst is langer dan de 360 lijst, maar de 360 spelers zijn actiever lijkt het. Iig in het forum :)

@mrV
Haha, ik wel. ik vind race games ook wel leuk maar die heb ik tot nu toe amper online gespeeld, zelfde geld voor guitar hero. FPS met controller vind ik (nog?) niet leuk dus dan blijft er niet zo veel over.
Zonder sf4 (en natuurlijk de opvolger en misschien ook BB) had ik mijn live niet verlengd.
* Sagat mompelt iets over peggle, maar das alleen voor de achievements :$

[ Voor 34% gewijzigd door Sagat op 04-01-2010 21:18 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrVegeta schreef op maandag 04 januari 2010 @ 21:07:
En dat ik niet speciaal voor SF xlive tijd koop :+ maar goed, dan heeft Oguz ook een kans om niet laatste te worden. Is ook wel zo netjes... :D
Put your money (or dynamic cooking) where your mouth is >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Ach, laat ik ook maar weer aanschuiven aan de toernooitafel. Heb sinds ik Bayonetta vorige week gekocht heb SF vrijwel niet meer aangeraakt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Update:
Ingeschreven voor got tournooi part deux:

01.Pkunk
02.Firlian
03.Emersion
04.S4g4tNL
05.Roq
06.Oguz286
07.Kneok

Ben wel nieuwsgierig of we nog boven de 8 uitkomen deze keer :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Bij een oneven getal krijgt de winnaar van het vorige toernooi vrijstelling voor ronde 1? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
firlian schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 11:59:
Bij een oneven getal krijgt de winnaar van het vorige toernooi vrijstelling voor ronde 1? O-)
Denk dat we beter die akuma van plaats 7/8 vrijstelling kunnen geven _O-

Geintje hoor oguz >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lol, ik moet bekennen dat ik nog niet naar die bracket maker site heb gekeken. Maar in het ergste geval (dat die site niet accepteerd dat we maar 7 spelers hebben, of een ander oneven getal, lijkt me niet waarschijnlijk) doen ik weer een loterij voor de plaatsing. Kan eventueel gefilmed worden in brak iphone video vision :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
*heeft zin in toernooi van zaterdag en hoopt dat er niet veel sneeuw valt* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Emersion schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 13:41:
[...]
Denk dat we beter die akuma van plaats 7/8 vrijstelling kunnen geven _O-

Geintje hoor oguz >:)
Ik hoop zoooooo dat ik tegen jou moet zaterdag >:) Doe vooral je backflip... into my ultra >:)
firlian schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 15:39:
*heeft zin in toernooi van zaterdag en hoopt dat er niet veel sneeuw valt* *O*
* Oguz286 heeft scheit aan sneeuw (gaat met de trein, 10 minuutjes) en heeft ook zin in het toernooi.

Hey ik heb nog steeds geen naam bedacht... nou eigenlijk 1tje, maar toen was ik heel melig: Dic(k)fist -O-

* Oguz286 gaat ergens in een hoekje huilen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Oguz286 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 17:28:
Ik hoop zoooooo dat ik tegen jou moet zaterdag >:) Doe vooral je backflip... into my ultra >:)
Moet je dus al geluk hebben dat je als eerste moet spelen (wordt van tevoren bepaald voor het gehele toernooi) >:)
Oguz286 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 17:28:
Hey ik heb nog steeds geen naam bedacht... nou eigenlijk 1tje, maar toen was ik heel melig: Dic(k)fist -O-
Doe maar DemonDic dan :D (Serieus :') )

[ Voor 19% gewijzigd door firlian op 05-01-2010 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DemonDic :D :'( :D :'(

Naja als je je bedenkt dat Joey en ik ons team EroGaijin wilden noemen... :D

[ Voor 64% gewijzigd door Oguz286 op 05-01-2010 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

Haha, ik weet wel bij wie ik moet zijn als ik ooit eens een team naam nodig heb :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Voor degene die bang is om laatste te worden wil ik ook wel mee doen met het toernooitje...
Wat is de poedelprijs? :p

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De roem van een 8ste plek is net wat minder dan de roem van winnaar, het is een tournooi voor de lol en bragging rights, Firlian is nu de beste gottende sf4 speler en het is aan ons om hem van de plek af te stoten (no pun intended).

Maar goed dan hebben we nu al 8 deelnemers, ik zal is kijken of ik al iets van megaman gehoord heb. Longjoy heb geen dm dus die kan ik niet spammen...........aaaaaaaaah.

Switcherd als je nog even je xbox live tag kan doorgeven dan zal ik de lijst aanvullen. Van de andere deelnemers heb ik ze al.

[ Voor 13% gewijzigd door Sagat op 05-01-2010 22:46 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Sagat schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 22:44:
De roem van een 8ste plek is net wat minder dan de roem van winnaar, het is een tournooi voor de lol en bragging rights, Firlian is nu de beste gottende sf4 speler en het is aan ons om hem van de plek af te stoten (no pun intended).
De "beste" en "slechtste" GoT SFIV speler in 1 team zaterdag _O-

Oefenen wil trouwens nog niet echt lukken online, weer tering veel lag -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
oefenen wil bij mij wel redelijk , ik word alleen wel gek van de veelzijdigheid van Ryu...... veel characters benodigen een bepaalde manier van spelen, maar bij Ryu kun je een verdedigende ryu tegenkomen, een rushdown ryu, een footsie/pokende ryu...... Ryu kan gewoon zoveel rollen goed aan dat de ene ryu heel erg verschilt van de andere en dat kan met het meest gekozen character erg irritant zijn :P.
Vooral omdat de manier van vega spelen heel anders is bij de "verschillende" ryu's , akuma's en anderen kunnen ook afwijkende speelwijzes hebben , maar ik hoef dan niet mijn hele vega om te gooien :P

Heb zon idee dat het ook komt door de constante dreiging van dp>super, dp>ultra, ex tatsu (>ultra wanneer in hoek).., geen enkel character wordt zo dreigend met super en ultra meter als ryu...... behalve sagat en rufus misschien.

[ Voor 35% gewijzigd door Emersion op 06-01-2010 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb ook zin in zaterdag! Buiten het zelf spelen, vind het ook leuk om Emersion en Oguz is in het echie te ontmoeten en om Firlian weer te zien.

Verder vind ik de vibe op een tournooi altijd erg gaaf, en helemaal omdat er ook nog is duiters, en misschien zelfs fransen komen!
En ook om het spel live gespeeld te zien worden op hoog niveau en onder druk vind ik errug tof.
Meedoen is bijna hetzelfde als tijdens een wk of champions league wedstrijd in het veld te staan. :+

Maar idd, de sneeuw en gladheid mogen even in de *drumroll* ijskast :P |:(

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

Misschien kom ik ook wel ff kijken, kan je gewoon binnen droppen ook als je niet ingeschreven staat?
Vind het zoizo wel leuk om eens een toernooi te zien, want naast een paar vrienden ken ik maar weinig mensen die echt hype worden voor fighting games

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk het wel. Maar als je toch al wilt gaan, waarom doe je dan gewoon niet mee? Ga naar het forum van drakenslag een geef je op als iemand die een teammaat zoekt. Dan komt het wsl wel goed :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

Sagat schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 14:36:
Ik denk het wel. Maar als je toch al wilt gaan, waarom doe je dan gewoon niet mee? Ga naar het forum van drakenslag een geef je op als iemand die een teammaat zoekt. Dan komt het wsl wel goed :)
Omdat ik waarschijnlijk niet voor de volle tijd kan blijven vanwege werk.
Ik werk daar in de buurt, dus kan ik wel ff langskomen tussendoor
Pagina: 1 ... 14 ... 62 Laatste