firlian schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 22:20:
Ik doe elke dag 8uur programmeren en dan nog street fighter s'avonds.
Maar 3uur SFIV achter elkaar houd ik toch al niet snel vol, na 30-60min ben ik het vaak alweer zat. Ik kan 30-60 later wel weer gewoon weer een sessie van 3-60min doen, and so on...
Anyway Oguz... Maar even niet programmeren voor het toernooi zaterdag dan
Bijna elke keer dat jij won met akuma was het door die ultra of super van je, en vaak was het nog random ook (dat je geluk hebt dat ik net een imput heb gedaan). Het begon mij op een gegeven moment gewoon op te vallen

O_o Ik moet echt veel pauzes houden, want ik hou het niet zolang vol

Maar don't worry, zaterdag ga ik niet proggen, ik ga gitaar spelen om de handjes warm te krijgen. Op een toernooi zeggen "Ja... maar m'n handen waren koud D:" is nou niet bepaald handig denk ik
Ik doe die random ultra's ook alleen bij jou, want jij speelt best unsafe

Je Bison heb ik zelfs zovaak gedemoned, dat zegt genoeg denk ik

Jij hebt het voordeel dat jij heel rushdown speelt en dat ik vaker bezig ben met het counteren van wat je
kan doen, dan dat ik zelf een aanval plan. Ik had je nog heel wat vaker kunnen demon'en (maar ben een n00b

), dus je moet wel een beetje opletten
Je doet bijv. best vaak een normal wanneer ik net op de grond ga landen. Dat is dus elke keer een ultra en het zou best jammer zijn als je je tegenstander helemaal kapot maakt, maar dan verliest omdat je net 1 foutje maakt (600 dmg = 60% hp weg). De super was niet random, dat is iets wat jij ook moet leren

Als je de super point blank doet, dan landt hij gegarandeerd. Om dat voor elkaar te krijgen gebruikte ik de demon flip palm. Het mooie daaraan is, is dat je geen recovery hebt voor het landen op de grond, je kan dus meteen een aanval doen. De super buffer ik in de lucht en op het moment dat ik op de grond sta doe ik de super. Ik heb je geen DF palm zien doen

Die is stukken handiger dan de DF slide die jij wel vaak gebruikte, maar die heeft als nadeel dat hij een lange recovery heeft (heb ik zelfs gedemoned).
Pak maar Bison zaterdag, want dat je mij verslaat met Akuma wil (helaas) niet veel zeggen