Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-02 11:12
Een Famitsu leak scan voor ssf4 , onder andere bekend gemaakt:

Metsu shoryuken ultra voor ryu
Nieuwe cammy ultra
Nieuwe viper ultra
Nieuwe fuerte ultra
Nieuwe bison,sagat,chun ultra's (slechte kleine pics naast de grote ryu ultra in het midden)

Paar alternatieve outfits , ryu en chun vooral.

(druk op link voor groter plaatje)
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/54749/99369744.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roq schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 14:50:
[...]
Omdat ik waarschijnlijk niet voor de volle tijd kan blijven vanwege werk.
Ik werk daar in de buurt, dus kan ik wel ff langskomen tussendoor
I hear ya, persoonlijk denk ik dat even kijken geen probleem is. tis gewoon een openbare gelegenheid en niets let je om even een drankje te kopen en een blik te werpen.
Een tegenargument is dat er al behoorlijk wat mensen komen, misschien ivm drukte weer niet....maar het is een vrij grote toko.

Als je ook daadwerkelijk casuals wilt spelen zullen sommige mensen misschien gaan zeuren omdat je niet betaald hebt (let op, is niet mijn mening). Als je wilt wil ik het anders wel ff vragen in het forum.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind dat die lui niet zo moeten zeuren, boeiend dat hij niet betaald heeft, hij speelt toch niet mee :? Wat zou SBO zijn zonder publiek?

Kijk als hij nou bij elk gevecht "JAAAAAA! PAK HEM!!!" schreeuwt terwijl iedereen zich probeert te concentreren... :+

@Emersion: :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Euh 'die lui' = mijn fantasie die redenen voor en tegen probeert te verzinnen :P

Vandaar ook mijn aanbod om de vraag maar even te droppen op ds. Then again, als hij toch vlakbij werkt, loop dan lekker langs en neem een kijkje. In het ergste geval zullen ze hem vragen te vertrekken. En dit lijkt me echt onwaarschijnlijk. De meeste mensen spelen fanatiek maar zijn relaxed in het echie is mijn indruk tot nu toe.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijkt mij ook hoor, maar ik heb het toch even gevraagd op DS. Ik zou gewoon komen, publiek is altijd leuk :)

Miza had weer eens een cryptisch antwoord half refererend naar Turken en ondanks dat ik zelf een Turk ben snap ik het nog niet helemaal :P Volgens mij is het antwoord: ja het mag :P

[ Voor 46% gewijzigd door Oguz286 op 06-01-2010 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Ik heb ook wel zin in zaterdag, eerste "echte" toernooi waar ik aan mee doe, ben benieuwd of zenuwen nog een rol gaan spelen voor me of dat ik zo relaxed als thuis zit :P

Ik ga trouwens hoogst waarschijnlijk ook naar Evo2k10 :D dat lijkt me ook wel stoer, daigo in actie zien etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
/me zoekt xbl mensen om tegen te spelen :w

[ Voor 12% gewijzigd door firlian op 06-01-2010 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

/me Kijkt andere kant op

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intrique
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Emersion schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 15:10:
Een Famitsu leak scan voor ssf4 , onder andere bekend gemaakt:

Metsu shoryuken ultra voor ryu
Nieuwe cammy ultra
Nieuwe viper ultra
Nieuwe fuerte ultra
Nieuwe bison,sagat,chun ultra's (slechte kleine pics naast de grote ryu ultra in het midden)

Paar alternatieve outfits , ryu en chun vooral.

(druk op link voor groter plaatje)
[afbeelding]
In beeld:
http://www.gametrailers.c...atures-super-street/60457

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Oh shit, die nieuwe ultra van Fuerte. Fuck. Misschien toch maar kopen.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

keihard! die zangief is wel loco met zijn outfit.

mrvegeta....misschien??? Halen die hap hij is al te importeren voor rond de 20 euro 8)7

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2010 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
firlian schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 20:58:
/me zoekt xbl mensen om tegen te spelen :w
Ik moet net weg -_- Straks misschien? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Kan niet spelen na een uur of 10. Dan gaan mijn ouders naar bed en die kunnen niet slapen wanneer ik mijn xbox aan heb staan... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-09 09:49

Roq

[b][message=33226767,noline]
Kijk als hij nou bij elk gevecht "JAAAAAA! PAK HEM!!!" schreeuwt terwijl iedereen zich probeert te concentreren... :+
Ik wilde eigelijk "ULTRAAAAA" gaan schreeuwen zodra de meter vol is, maar dat zit er niet in dus :p

En zoals sagat al zei, wat is SBO zonder publiek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
Die ultra van Dhalsim, de humor :D
Ik heb door wat aankopen tijdens mijn vakantie in Amerika weinig meer aan SF4 gedaan, nog wat veertjes zoeken in AC2 en dan heb ik platinum. Dan kan ik met een gerust hard weer SF4'en :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Zangief als Colussus van X-Men _/-\o_
ChunLi ziet er bijna hetzelfde uit, een ander kleur pakje, nagellak? Saai -O-
Cammy met een M Bison outfit :D
Balrog als gangsta rapper :D
Final Fight Guy _/-\o_
Fei Long's Bruce Lee one inch punch Ultra _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Slashdotter op 06-01-2010 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net even het filmpje gekeken, maar collosus en cammy als bison zien er imho uit als slecht pc mods. Vooral zangief zeg, die vond ik echt niet mooi.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
firlian schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 21:42:
Kan niet spelen na een uur of 10. Dan gaan mijn ouders naar bed en die kunnen niet slapen wanneer ik mijn xbox aan heb staan... |:(
Zelfde hier... naja, ze worden niet wakker van m'n xbox, maar ik kan bijv. geen headset op doen. Het wordt pas echt erg als ik een stick heb :X *klikklikklikkerdeklik*
Roq schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 22:08:
[...]
Ik wilde eigelijk "ULTRAAAAA" gaan schreeuwen zodra de meter vol is, maar dat zit er niet in dus :p

En zoals sagat al zei, wat is SBO zonder publiek :)
Dat zei ik :+

Edit: je mag dus gewoon langskomen lees ik net :)

[ Voor 3% gewijzigd door Oguz286 op 07-01-2010 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Komen er in die nieuwe SF ook nieuwe moves? Of blijft dat hetzelfde, opzich wel kansloos dat ik voor Fuerte die 2e editie wil kopen. Als het niet meer dan 35 euro is denk ik er serieus over na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrVegeta schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 00:59:
Komen er in die nieuwe SF ook nieuwe moves? Of blijft dat hetzelfde, opzich wel kansloos dat ik voor Fuerte die 2e editie wil kopen. Als het niet meer dan 35 euro is denk ik er serieus over na.
Iedereen krijgt een tweede ultra zover ik weet.

Ik had het nieuw voor 42 euro gekocht en deze wordt minder duur, dus ga er maar vanuit dat je het voor 30 euro kan krijgen. Bovendien denk ik dat de meeste mensen SSFIV gaan kopen en je zo dus minder spelers online hebt bij SFIV. Het is maar net wat je wil.

Edit: Nee denk het niet. Wat zou er toegevoegd moeten worden dan? Sinds SF2 zijn bijna alle moves hetzelfde afgezien van een move hier en daar.

[ Voor 10% gewijzigd door Oguz286 op 07-01-2010 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Op die ultra na bedoel ik. Nieuwe gewone moves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 01:02:
Op die ultra na bedoel ik. Nieuwe gewone moves.
Sommige characters zullen getweaked worden, dus verw8 wel veranderingen. Maar er is nog niet echt veel bekend heirover. Maar soweiso iedereen die sf4 dope vind, gaat overstappen op ssf4, en voor die prijs kan je m toch niet laten liggen....en tevens als je echte sf fan bent moet je m sowieso hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09 08:11

Acid_Burn

uhuh

Komt ie niet voor de PC?

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
PC versie is nog niet bekend gemaakt , twijfelachtig of die komt of niet. Ik neem aan van wel, maar een paar maand later misschien.

Ik vind alle alts behalve Zangief wel leuk.
Cammy is in de verhaallijn "gemaakt" als nieuw lichaam voor bison tenminste in street fighter alpha 3 , weet ik alleen maar omdat vega dat tegenhoud in zijn verhaallijn...(niet dat ik alpha 3 heb gespeeld , maar weet wel vega's verhaaltjes :P) dus ik vind het wel grappig dat ze haar een bisonpak hebben gegeven :P

Die ultra's vind ik wel cool, de camerapunten etc zijn veel dynamisher geworden dan met de huidige ultra's.
Ryu's ultra springt er wel bovenuit met die brute shoryuken in een wit scherm :D

Sinds Vega's alternate kostuum in Street fighter 4 redelijk suf is (gebruik hem soms voor de lol) hoop ik dat het nieuwe pakje cool is.
Ook hoop ik dat vega's nieuwe ultra cool is , maar vooral veel bruikbaarder is dan de bloody high claw. Want met de bloody high claw raken is nog veel lastiger dan een raging demon , en dat dan voor half de damage :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had de collectors edition op day 1 van de nl release voor 57 euro ofzo, not bad. Maar dit was gewoon in de stad.

Als je voor de laagste prijs wilt gaan dan kom je uit bij toko's als gamehubs (kun je vaak games pre orderen voor 35 euro) of de engelse shops als play/zavvi en the hut. Ik verwacht dat ie daar bij release echter 40-45 euro gaat zijn.
Voor andere games vind ik het allemaal best, maar ssf4 moet ik ook direct spelen als ie uit is hier, dus wsl weer gewoon in de stad halen.

Wat betreft moves, ik denk zelf dat EF zeker wel wat dingen erbij gaat krijgen. Capcom wil de balans/tiers verbeteren door zaken toe te voegen, niet door zaken weg te halen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trouwens wat anders, zou capcom de volgende twee zaken kunnen verbeteren?

Matchmaking: Wellicht heeft het te maken de me stijl van CE maar in deze mode kom ik een zeer grote varieteit aan skill tegen, van flowchart Kens tot een Guile waarbij ik al blij ben dat het geen 2x een perfect is voor hem. Ik heb soms ook echt hele leuke potten tegen mensen, maar dan moet het niveau gewoon een beetje bij elkaar liggen, enig idee hoe ze dat moeten oplossen?

Mensen die lag veroorzaken, het gebeurd gewoon te vaak dat er opeens lag is als je een ronde voorstaat en de 2e ook dreigt te winnen. Dit zou toch wel te meten moeten zijn? Is tricky.....maar lag veroorzakers zijn de opvolgers van de geliefde 09 ragequitters imho.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:05
Sagat schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 11:28:

Mensen die lag veroorzaken, het gebeurd gewoon te vaak dat er opeens lag is als je een ronde voorstaat en de 2e ook dreigt te winnen. Dit zou toch wel te meten moeten zijn? Is tricky.....maar lag veroorzakers zijn de opvolgers van de geliefde 09 ragequitters imho.
Ja dat valt mij ook inderdaad..1e ronde eerst alles smooth die ik gan gewonnen heb. 2e ronde ineens vette lag als ik probeer aan te vallen. Ook vaak lag bij het inzetten van mn Ultra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk niet dat ze moves gaan toevoegen, maar de dmg output en frame data van de chars gaan aanpassen (bijv. iets langere recovery voor shoryuken van Ken, iets minder dmg van Sagat, etc.).

Over lag: dat heb ik ook gemerkt en het is allemaal heel erg toevallig dat wanneer IK iemand de grond in boor, dat er dan ineens lag is :? Ik snap het sowieso niet want als ik zou verliezen zonder lag, dan speel ik alleen maar slechter MET lag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Lag creeren kan met een zogenaamde Lag switch. http://compnetworking.abo...tworks/f/lag_switches.htm

Daar kan capcom zo goed als niks aan doen.

Aan de skill ook niet.... als ik nu een nieuw xbox account maak en daarmee sf4 ga spelen in g3 en g2 ben ik waarschijnlijk op een hoger niveau als de meeste mensen... capcom kan geen ranking systeem bouwen wat zoiets tegenhoud.

Al was BattlePoints (het oude ranked systeem) veel beter voor dit soort dingen als de nieuwe championship mode.

Lag switches zijn lame, maar herinner dat soms ook gewoon lagstoten en disconnects op onfortuinlijke momenten gewoon echt voorkomen, vooral in landen die niet zo fortuinlijk als nederland zijn met zo'n goede internet infrastructuur.... capcom kan hier spelers niet te erg voor straffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lol and :'( Hardware kopen om online te cheaten, how lame can u get. Ik dacht zelf eigenlijk dat die figuren gewoon even een downloadje aanzetten, en omdat zij host zijn ze er dan minder last van hebben dan ik als gast speler......*shrug*.

Ik weet wel dat nu als training voor zaterdag en ook het komende GoT tournamentje nog online ga spelen, maar dat ik daarna even een pauzetje ga inlassen en voornamelijk lekker relaxed ga sp-en voor de achievements.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Relaxed SF spelen? Is dat mogelijk? Mijn bloeddruk schiet de lucht in als ik speel, maakt niet uit tegen wie of wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsja, je weet dat de ai geen lag gaat inzetten, en je hoeft ook niet 10 minuten te refreshen om een tegenstander te krijgen.
Combo trials gaat me waarschijnlijk de meeste moeite kosten, want het combo timing gevoel heb ik (hopelijk nog) niet. En sommige time en survival challenges duren wel lang, dat zuigt ook.
Storied reputation wilde ik eerst op default settings halen en een credit, nu is dat al afgezwakt naar continues gebruiken, en dan 'later' het nog goed overdoen, en dat gaat waarschijnlijk grinden worden met zangief, op 30 seconden&1round en dan alleen maar tegen Seth spelen. De overige tegenstanders op medium bieden meestal toch geen tegenstand.

De volgende stap is dan wsl medailles boosten met iemand......lame, maar als ik het spel op 990 punten heb wil ik die laatste achievement ook......bleh.

drifting off into the darkside...... :o

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
als je online wil spelen kun je het best gewoon gebruik maken van de arcade request optie.... dat gebruikt ik ook altijd... gewoon tegen de computer vechten tot er een online tegenstanders komt, als die connectiebar te slecht is, ga je terug naar arcade mode.....

Dit werkt 20x beter dan zelf matches zoeken..... ik kan vaak niet eens 1 match tegen de computer uitspelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Zit bijna elke avond wel even te oefenen met mijn Bison voor het toernooi zaterdag. BnB eindigen met HK ipv LK is nogsteeds een probleem. Goede tegenstanders vinden is ook lastig, met Bison versla ik bijna iedereen online (champ mode doe ik bijna niet aan omdat ik gewoon achter elkaar door wil spelen).

Kwam gisteren een Gen tegen waar ik heel veel moeite mee had. Ik kwam erachter dat wanneer je met Gen een bepaalde cheap ass playstyle aanhoud ik met Bison bijna niets kan beginnen. Hele tijd wegrennen en dan wall jumps doen, die de ene keer wel raak zijn en de andere keer niet, heel veel throws en cross ups. Al mijn cross ups kan Gen counteren met die in-de-lucht-trap move...

Bijna net zo irritant als Balrog. Op XBL heb je een hele goede Balrog waar ik regelmatig tegen speel. Die matches zijn saai en duren erg lang. Chip dmg en pokes afstraffen, en hopen dat Balrog een foutje maakt die ik niet echt goed kan afstraffen omdat Bison geen killer combos heeft...

Vandaag *lekker vrij* trouwens, omdat ik net naar de tandarts ben geweest en die gaat volgende maand nog even in mijn verstand boren :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het enige wat je dan doet is jezelf beschikbaar maken als host, dan kan ook vanuit het live menu. En dat is wat ik meestal doe als ik na een keer of 3/4 refreshen nog niemand vind. Maar online heb ik niet veel meer te halen, de combinatie van mijn skill en (gebrek aan) tijd zorgt ervoor dat ik niet meer G1 ga halen voor ssf4 uit is.
Online achievements heb ik vrijwel allemaal binnen (buiten die freaking icons/titels, bvb die aan medals hangen. 30x winnen op timeout!? Dat haal je normaal gesproken toch nooit, of doe ik echt iets fout?)

Sp daarentegen nog genoeg te doen.

Edit:
Beterschap Firlian

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik heb 30 x met time out gewonnen :D. Zo leuk om hele tijd door het beeld heen te springen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Op het PS3 netwerk is niet veel te vinden online, maar goed, misschien zit de rest al op G2 of zo, ik ben redelijk n00b :D

Dus ik heb inderdaad maar de de beschikbaarheidsmodus aan, dan komt er nog wel eens iemand binnendrijven. Jammer dat ze geen crossconsole netwerk kunnen (willen) maken, dan heb je een stuk meer spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Niet online

http://blitzcast.bigcartel.com/product/blitzbox-hd
Perfect om partijtjes mee op te nemen.
164 dollar (114 euro) inclusief verzenden naar NL.

[ Voor 19% gewijzigd door Slashdotter op 07-01-2010 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Sagat schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 14:45:
Het enige wat je dan doet is jezelf beschikbaar maken als host, dan kan ook vanuit het live menu. En dat is wat ik meestal doe als ik na een keer of 3/4 refreshen nog niemand vind. Maar online heb ik niet veel meer te halen, de combinatie van mijn skill en (gebrek aan) tijd zorgt ervoor dat ik niet meer G1 ga halen voor ssf4 uit is.
Online achievements heb ik vrijwel allemaal binnen (buiten die freaking icons/titels, bvb die aan medals hangen. 30x winnen op timeout!? Dat haal je normaal gesproken toch nooit, of doe ik echt iets fout?)

Sp daarentegen nog genoeg te doen.

Edit:
Beterschap Firlian
Arcade request is niet alleen als host zetten hoor, al is dat wel meestal het resultaat... hij zoekt gewoon mensen bij elkaar op request , jij wordt net zogoed speler als host bij arcade request... probeer het eens zou ik zeggen.... ik had een kameraad die het ook niet wou proberen en eenmaal geprobeerd doet hij ook niet anders meer dan arcade request.

En over de timeouts..... als Sagat doe je dan niks verkeerd.... ik als vega heb tegen bepaalde characters wel vaak timeouts ja..... denk aan blanka,balrog,honda, zangief.... daar moet ik veel hit en runnen, omdat vega niet kan cross uppen en geen overhead heeft (downback is dus een goed wapen tegen vega).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heh ik heb het wel is gedaan (makkelijke achievement he :P), maar goed, ik zal het nog wel is proberen en kijken of je gelijk hebt. Verschil is natuurlijk wel dat jij in g3 zit en ikkeh in g2.

Wat die timeouts betreft, ik probeer ze nu wel te forceren tegen de mindere goden.....maar dan krijgen ze vertrouwen, en gaan ze aanvallen en zo, lastig :P
Ik speel ook hierom af en toe met Seth, met zijn wall jump, teleports en lang armen is het wel makkelijker dan met old sags.

Wat peno zegt kan ik wel beamen. Voor mijn gevoel zitten echt een hele stamp spelers al in g3, wat er over is in g2 zijn mensen zonder tijd, zonder skill, of mensen die echt laat aan het spel begonnen zijn of iig pas laat aan de CE mode. Of een combinatie. G1 zal nog wel leger zijn, al hoewel Oguz daar niet over klaagde :P
(zit ie eindelijk in g1, gaat ie g3 op pc spelen 8)7 )

Wat ik trouwens lees op de diverse nl fora is dat er op de ps3 toch minder mensen zijn dan op live. Dus peno, als je wilt ontn00ben, join de darkside en koop een 360 :P

(als ssf4 er niet aan zou komen had ik inmiddels al wel sf4 voor ps3 gekocht, de ps3 zelf komt toch ooit wel, en het spel is echt dirt cheap tegenwoordig)

[ Voor 13% gewijzigd door Sagat op 07-01-2010 15:19 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik vond G1 echt wel moeilijk. In de G2 haalde ik makkelijk 500 punten in een uurtje ofzo? Al poosje geleden, maar ik sta nog steeds ergens op 16500 ofzo. In G1 nog maar paar punten gescoord en nooit tournooitje gewonnen.

Fuerte is soms wel wat slapjes :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Sagat schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 15:16:

Wat ik trouwens lees op de diverse nl fora is dat er op de ps3 toch minder mensen zijn dan op live. Dus peno, als je wilt ontn00ben, join de darkside en koop een 360 :P
Daar heb ik geen ruimte meer voor. Ik hoop op een revival met SSF4. Ondertussen zoek ik nog naar mijn fav char. Cammy vind ik wel alleraardigst, dus daar zoek ik combo's mee. En nog belangrijker: counterattacks, know your enemy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Niet lullig bedoeld maar Fuerte is echt niet zo slapjes, je zult zelf gewoon beter moeten worden. ;)
Zijn een paar hele goede nederlandse fuerte spelers op DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
* Sagat heeft het genoegen gehad om tegen Ferdi's EF te mogen spelen (jij toch ook Firlian?) Echt verschikkelijk, ik werd helemaal hyper van em. Maar het moraal van dit verhaal is, dat zelfs met de zogenaamde low tiers de goede spelers ook heel gevaarlijjk kunnen zijn.

Maar ik snap wel wat MrV bedoeld, laatst nog van een EF gewonnen die best leuk speelde, maar we 'traden' een paar keer hits, hij is veel eerder leeg dan Sagat.
Gisteren met Seth had ik het zelf toen ik een time out wilde halen, ik had nog 40-35% leven, 3 hits van sagat en het was over...... (disclaimer, cijfers kunnen afwijken van de werkelijkheid, maar zo voelde het wel ;) )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Tegen Ferdi zijn Fuerte heb ik wel een aantal keer gespeeld ja, maar vaker tegen JustBrainz (spelling?).

Volgens mij werd ik in dat DS toernooi eerst door Brainz zijn fuerte uigeschakeld in de winners bracket en gelijk daar uitgeschakeld in de loosers door Ferdi's Fuerte ;(

En ik had nog best veel speelervaring tegen Fuerte ook, dus het was niet zo dat ik werd verast of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Brainz fuerte speelde ik ook vaak tegen ja, dat was erg wennen... maar ik kan het inmiddels winnen, fuerte is zo vervelend op wake up :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

firlian schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 15:27:
[...]

Niet lullig bedoeld maar Fuerte is echt niet zo slapjes, je zult zelf gewoon beter moeten worden. ;)
Zijn een paar hele goede nederlandse fuerte spelers op DS.
Zeker weten, heb zelf ook nog wat matches tegen brainz gespeeld. Fuerte vs Fuerte, als een malle. Tuurlijk ligt het aan mijn eigen skill maar dat neemt niet weg dat Fuerte slapjes is qua HP en je goed moet opletten ;). Ik zeur ook niet. Fuerte :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb laatst nog tegen JustBrainz gespeeld en in het begin won ik gewoon niet van z'n Fuerte. Op een gegeven moment ging ik eens aggressief spelen en daarna won hij minder vaak :P Probleem was dat de meeste aanvallen van Fuerte hoog geblokt moeten worden en ik blok juist vaak laag. Toen ik dat niet meer deed en eindelijk de timing voor reversal ashura warp in de vingers had (elke match weer wennen -_-) won hij niet meer zo snel. Hij gebruikt ook Cammy maar dit was wel minder tegen mij, want die heb ik vaker verslagen. Uiteindelijk werd het 10-10 :) Was wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

oguz, sorry mn stick is stuk, kon dus ook geen berichtje schrijven op live
Ben ff schroevedraaier zoeken :D , misschien later nog wat potjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roq schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 19:55:
oguz, sorry mn stick is stuk, kon dus ook geen berichtje schrijven op live
Ben ff schroevedraaier zoeken :D , misschien later nog wat potjes?
lol, is goed hoor :P

Tering zeg wat is het moeilijk om in je buurt te komen. Als ik eenmaal een knockdown scoor dan is Dhalsim een stuk makkelijker te verslaan, maar zie dat maar eens te doen :P

Edit: dat ene stukje waar je en je ultra en je super deed... m'n 360 vloog zowat in de fik :D _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Oguz286 op 07-01-2010 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

Oguz286 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 19:56:
[...]

lol, is goed hoor :P
Tering zeg wat is het moeilijk om in je buurt te komen. Als ik eenmaal een knockdown scoor dan is Dhalsim een stuk makkelijker te verslaan, maar zie dat maar eens te doen :P
Edit: dat ene stukje waar je en je ultra en je super deed... m'n 360 vloog zowat in de fik :D _/-\o_
Ik moet wel proberen te ontwijken anders krijg ik zo'n lange combo op mn arse. Die heb je trouwens goed onder de knie moet ik zeggen, en doet veel te veel damage op sim hehe :p

Ik had last van een losse connector op mn stick (misschien wat minder hard op mn controller slaan hehe), dus ben zo weer online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Nieuwe footage:
http://www.gametrailers.c...atures-super-street/60457

http://www.gametrailers.com/video/ces-10-super-street/60527

http://www.gametrailers.com/video/ces-10-super-street/60525

//oh het was al gepost.. nouja.. lekker nog een keer :p

[ Voor 54% gewijzigd door Pkunk op 07-01-2010 22:08 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu btje oude footage is gister al gepost, check vorige pagina ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ggs Roq & Firlian. Ik ben echt foking moe merk ik nu de 360 heb uitgezet :|

* Oguz286 noteert: Nooit 5 uur programmeren en daarna 3 uur SF4 spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Ik doe elke dag 8uur programmeren en dan nog street fighter s'avonds. B)
Maar 3uur SFIV achter elkaar houd ik toch al niet snel vol, na 30-60min ben ik het vaak alweer zat. Ik kan 30-60 later wel weer gewoon weer een sessie van 3-60min doen, and so on...

Anyway Oguz... Maar even niet programmeren voor het toernooi zaterdag dan O-) :+
Bijna elke keer dat jij won met akuma was het door die ultra of super van je, en vaak was het nog random ook (dat je geluk hebt dat ik net een imput heb gedaan). Het begon mij op een gegeven moment gewoon op te vallen :D

[ Voor 5% gewijzigd door firlian op 07-01-2010 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
firlian schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 22:20:
Ik doe elke dag 8uur programmeren en dan nog street fighter s'avonds. B)
Maar 3uur SFIV achter elkaar houd ik toch al niet snel vol, na 30-60min ben ik het vaak alweer zat. Ik kan 30-60 later wel weer gewoon weer een sessie van 3-60min doen, and so on...

Anyway Oguz... Maar even niet programmeren voor het toernooi zaterdag dan O-) :+
Bijna elke keer dat jij won met akuma was het door die ultra of super van je, en vaak was het nog random ook (dat je geluk hebt dat ik net een imput heb gedaan). Het begon mij op een gegeven moment gewoon op te vallen :D
O_o Ik moet echt veel pauzes houden, want ik hou het niet zolang vol :'( Maar don't worry, zaterdag ga ik niet proggen, ik ga gitaar spelen om de handjes warm te krijgen. Op een toernooi zeggen "Ja... maar m'n handen waren koud D:" is nou niet bepaald handig denk ik ;)

Ik doe die random ultra's ook alleen bij jou, want jij speelt best unsafe :P Je Bison heb ik zelfs zovaak gedemoned, dat zegt genoeg denk ik :o Jij hebt het voordeel dat jij heel rushdown speelt en dat ik vaker bezig ben met het counteren van wat je kan doen, dan dat ik zelf een aanval plan. Ik had je nog heel wat vaker kunnen demon'en (maar ben een n00b :+ ), dus je moet wel een beetje opletten :>

Je doet bijv. best vaak een normal wanneer ik net op de grond ga landen. Dat is dus elke keer een ultra en het zou best jammer zijn als je je tegenstander helemaal kapot maakt, maar dan verliest omdat je net 1 foutje maakt (600 dmg = 60% hp weg). De super was niet random, dat is iets wat jij ook moet leren ;) Als je de super point blank doet, dan landt hij gegarandeerd. Om dat voor elkaar te krijgen gebruikte ik de demon flip palm. Het mooie daaraan is, is dat je geen recovery hebt voor het landen op de grond, je kan dus meteen een aanval doen. De super buffer ik in de lucht en op het moment dat ik op de grond sta doe ik de super. Ik heb je geen DF palm zien doen :o Die is stukken handiger dan de DF slide die jij wel vaak gebruikte, maar die heeft als nadeel dat hij een lange recovery heeft (heb ik zelfs gedemoned).

Pak maar Bison zaterdag, want dat je mij verslaat met Akuma wil (helaas) niet veel zeggen :+ :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 09:50
ello
akuma's nieuwe ultra.... (voor het geval ie niet is gepost)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
P-Nut schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 00:50:
ello
akuma's nieuwe ultra.... (voor het geval ie niet is gepost)
Waar?! :9~

nvm: http://ces.gamespot.com/video/6245064/

Hmm, ik weet niet wat ik ervan moet vinden... ik vind het... een beetje kinderachtig? :? Hij lijkt wel Taz de tazmaanse duivel :+ Volgens mij denken ze dat als je "天" (teken op Akuma's rug) gebruikt in een ultra dat het automatisch goed is. Hopelijk tweaken ze het een beetje, want het kan wel leuk worden denk ik.

[ Voor 53% gewijzigd door Oguz286 op 08-01-2010 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
woops niet echt handig geen link bij een comment te plaatsten ;) neways thnx...
kvind aantal ultras beetje jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Niet online
Oguz286 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 00:57:
[...]

Waar?! :9~

nvm: http://ces.gamespot.com/video/6245064/

Hmm, ik weet niet wat ik ervan moet vinden... ik vind het... een beetje kinderachtig? :? Hij lijkt wel Taz de tazmaanse duivel :+ Volgens mij denken ze dat als je "天" (teken op Akuma's rug) gebruikt in een ultra dat het automatisch goed is. Hopelijk tweaken ze het een beetje, want het kan wel leuk worden denk ik.
Ik vind m gaar, wat doet ie nou, hij schopt je in de lucht en daar krijg je weer een schop :O
Het feit dat hij moet springen om die ultra te doen belooft niet veel goeds. Het zal wel een 2x 360 move zoals Zangief zijn. Maar waarom? Ken's nieuwe ultra is ook alleen maar schoppen en zal wel 2x fireball maar dan met kick zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-09 16:30

KneoK

Not in a million lightyears

Slashdotter schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 02:51:
[...]

Ik vind m gaar, wat doet ie nou, hij schopt je in de lucht en daar krijg je weer een schop :O
Het feit dat hij moet springen om die ultra te doen belooft niet veel goeds. Het zal wel een 2x 360 move zoals Zangief zijn. Maar waarom? Ken's nieuwe ultra is ook alleen maar schoppen en zal wel 2x fireball maar dan met kick zijn.
Hmm, weet ook niet wat ik van die nieuwe ultra moet denken, zit wat damage betreft een beetje tussen de huidige super en ultra. Die bufferen trouwens ook lekker in de lucht hoor. Ik hoop in ieder geval niet dat het een 360 motion wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

doet me een beetje denken aan een van zijn super arts van 3s

Rond 0:15 ofzo.
Maar het had iets minder flashy gemogen.

Ik weet ook nog steeds niet wat ik moet vinden van sims nieuwe ultra, denk dat ik gewoon bij yoga catastrophy blijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roq schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 08:29:
doet me een beetje denken aan een van zijn super arts van 3s

[video]

Rond 0:15 ofzo.
Maar het had iets minder flashy gemogen.

Ik weet ook nog steeds niet wat ik moet vinden van sims nieuwe ultra, denk dat ik gewoon bij yoga catastrophy blijf.
Messatsu Gourasen. Ja die ziet er leip uit :9

Ik vind die Ultra van Dhalsim inderdaad ook niet echt... ziet er ook kinderachtig uit. Ze proberen het meer kiddy te maken lijkt het wel ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
@Oguz
Ik had wel door dat die super geplanned was, ik weet ook wel van die truukjes af en vond het knap dat je het voor elkaar kreeg, want dat lukt mij nog niet zo snel. ;)
Zelfde geld voor die ultra/super AA die ik niet goed uitvoerde :P

Ojah, ik vroeg me af waarom jij nooit quick wakeups doet of hoe dat ook maar heet. Jij blijft altijd lekker op de grond liggen waardoor ik wat chip dmg met akuma's fireball kan doen, in de loop van een match kost je dat gewoon erg veel health.

[ Voor 6% gewijzigd door firlian op 08-01-2010 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

Nieuwe balrog ultra.

Wtf at input evenzogoed, 720 op een charge character?
Nu begin ik ook te twijfelen bij de andere chars (zoals akuma, omdat die eerst springt) wat de inputs zal zijn. Hoop dat ze niet te veel 720s hebben gekozen

Hier nog een paar, beetje slechte kwaliteit maar toch

[ Voor 16% gewijzigd door Roq op 08-01-2010 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
De Vega ultra is wonderschoon, gewoon simpel, brutal en elegant tegelijk :D
Check ook de damage op dan (een 1000 health character zover ik weet?) en dat zonder klauw....damn dat zal wel niet final build damage zijn..... zo ja dan lijkt het een veel beter te raken ultra voor veel meer damage dan de bloody high claw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
ruk dmg van balrogs ultra :) die van chunli ziet dr wel gaaf uit.... en een sonnic hurricane van guile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:05
P-Nut schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 15:04:
ruk dmg van balrogs ultra :) die van chunli ziet dr wel gaaf uit.... en een sonnic hurricane van guile?
En de nieuwe ultra van Balrog ziet er niet uit echt lelijk..(die rare handjes)

[ Voor 5% gewijzigd door djerror op 08-01-2010 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Zal vanavond alle filmpjes eens bekijken nadat ik mijn laptop weer heb gefixed...

Was zo slim om mijn Linux Ext4 partitie te resizen met Partition magic 9 omdat Gparted de extended partition niet wou resizen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Niet online
Ik heb nu al 4 ultra's waarvan ik denk, tjaaaaaaaaa....

- Zangief's dubbeljump ultra: hij springt op z'n tegenstander af, pakt hem terwijl hij nog moet neerkomen en gaat er dan mee de lucht in zonder de grond aan te raken??? Bij ninja spellen zoals Shinobi kan je nog met een dubbeljump wegkomen maar in de wat serieuzere Street Fighter?
- Cody stalen pijp ultra, tjaaa.... ik vind wapens (tevoorschijn toveren) niet passen bij de serieuzere Street Fighter serie, anders kunnen ze net zo goed ook Rolento van Final Fight introduceren, die met messen en handgranaten gooit.
- Akuma ultra: met een schop de lucht in, als wervelwind erachteraan en dan nog een schop :N
- Bij Balrog krijg ik het gevoel dat die ultra niet af is en die domme handjes op het einde :N :N :N

En die van Ken is inspiratieloos, 4 a 5 keer exact dezelfde kick, en dan als afmaker nog een 6e keer :N :N

Het lijkt wel alsof de inspiratie op is of dat ze ander (minder creatief B ) team erop hebben gezet voor dit vervolg..

[ Voor 14% gewijzigd door Slashdotter op 08-01-2010 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev7381
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16-09 16:18
Slashdotter schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 19:33:
Ik heb nu al 4 ultra's waarvan ik denk, tjaaaaaaaaa....

- Zangief's dubbeljump ultra: hij springt op z'n tegenstander af, pakt hem terwijl hij nog moet neerkomen en gaat er dan mee de lucht in zonder de grond aan te raken??? Bij ninja spellen zoals Shinobi kan je nog met een dubbeljump wegkomen maar in de wat serieuzere Street Fighter?
- Cody stalen pijp ultra, tjaaa.... ik vind wapens (tevoorschijn toveren) niet passen bij de serieuzere Street Fighter serie, anders kunnen ze net zo goed ook Rolento van Final Fight introduceren, die met messen en handgranaten gooit.
- Akuma ultra: met een schop de lucht in, als wervelwind erachteraan en dan nog een schop :N
- Bij Balrog krijg ik het gevoel dat die ultra niet af is en die domme handjes op het einde :N :N :N

En die van Ken is inspiratieloos, 4 a 5 keer exact dezelfde kick, en dan als afmaker nog een 6e keer :N :N

Het lijkt wel alsof de inspiratie op is of dat ze ander (minder creatief B ) team erop hebben gezet voor dit vervolg..
Rolento bestaat ook in de SF serie.. @ Alpha 3 / capcom vs snk 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Livestream voor tournooi morgen: http://www.dutchnoobz.nl/...rnooi-9-jan-2010-enschede

Onder voorbehoud... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Niet online
Kev7381 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 22:12:
[...]

Rolento bestaat ook in de SF serie.. @ Alpha 3 / capcom vs snk 2 :)
Weet ik, al beschouw ik de Alpha serie als de minder serieuze experimentelere lijn, hetzelfde met "Capcom vs snk/marvel/whatever" :)

En om m'n klaagzang nog even af te maken: Chun Li en Zangief's nieuwe kostuums zijn beide inspiratieloos, een ander kleurtje en wat kleine details zoals nagellak of rode ogen.

Vanuit een zakelijk oogpunt lijkt het me logisch dat ze ervoor hebben gekozen om hun topmensen op het uitbouwen van nieuwe franchises hebben gezet. Street Fighter is 20 jaar een gevestigde naam en melkkoe, visueel en speltechnisch valt er niet veel te verbeteren aan een "super" edition (dus daar heb je je topmensen niet voor nodig) en een nieuwe versie met minimale verbeteringen verkoopt toch wel (dat hebben de vorige 30 ofzo delen wel bewezen), daar kan je bij wijze van spreken stagiaires opzetten en dan verkoop je vanwege de fanbase en community er nog miljoenen van.

Het zou me niet verbazen als het oorspronkelijke SF4 team bezig is geweest met Lost Planet 2, een nieuwe franchise waarvan deel 1 al bijna even veel heeft verkocht en die tegelijkertijd uitkomt. Als ze dat goed aanpakken hebben ze een nieuwe franchise naast SF zoals Resident Evil dat is.

En dat ze mensen tekort komen om alles goed uit te werken weten we sinds het Bionic Commando nieuwsbericht van vorige week. Die hadden ze uitbesteed aan een Zweeds bedrijf die een matig product ervan gebakken heeft en zodoende is geflopt in de verkoop. Daar komt ook de uitspraak vandaan dat ze voortaan alleen vervolgdelen uitbesteden aan andere toko's en het eerste zelf bij Capcom Japan.

[ Voor 14% gewijzigd door Slashdotter op 08-01-2010 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
al ben ik met je eens dat waarschijnlijk de topmensen er niet aan zitten, vind ik je wel een beetje aan het aanstellen , de nieuwe ultra's en costume's zijn een beetje hit or miss, altijd al geweest... dit komt puur omdat het specifieke smaken moet voldoen...

Ik vind Akuma's ultra wel grappig, maar iemand die Akuma mained en er fan van is vind het te cartoony voor akuma.(wat ik begrijpen kan), ik vind het bison pakje van cammy cool, Sagat vind het er niet uitzien.
Mecha zangief vinden veel mensen stom maar ook heel veel vinden dat het beste van allemaal.

zodra je met smaak te maken krijgt heb je altijd mensen voor en tegen specifieke dingen.....

Ik vind van de huidige (street fighter 4 dus) alternatieve outfits die van
Ryu, Zangief, chun, balrog,rose,gen goed, de overige 20 ofzo slecht, teveel lijkend op het origineel of "meh".

Dus het is niet nu begonnen..... van alle ultra's die ik gezien heb (zijn er meer te vinden dan wat hier gepost is) vind ik er een paar fucking cool , een paar cool, een paar "meh" en maar een stuk of 3 slecht.

EDIT: Ik denk ook dat het een beetje onwenning is... ultra's waren immers tot nu toe "coolerë supers van vroeger" nu heb je complete nieuwe dingen en dat kan van een serie wat al jaren bezig is misschien leiden tot wat onenigheid :D

[ Voor 12% gewijzigd door Emersion op 08-01-2010 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind de ultra's van SF4 echt prima, het allemaal behoorlijk serieus behalve Dan, maar die is ook geweldig. Nu vind ik de meeste een paar ultra's meh. Het begint meer cartoony te worden lijkt het en dat is nou net niet wat ik wil. Daarnaast duren sommige Ultra's echt foking lang, dat mag ook wel wat minder.

Die van Vega is nog de beste vind ik: is best 'serieus' en past echt perfect bij hem. _/-\o_ Die van Guile en Bison zijn ook erg goed, net zoals die van Chun Li. Die van Akuma... -_-

Edit: voor de mensen die morgen naar het toernooi gaan... de kale gast zonder wenkbrauwen is yours truly 8) There goes the neighborhood :+

[ Voor 36% gewijzigd door Oguz286 op 09-01-2010 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Je mag blij zijn dat ik niet mee ga, had ik je overgehaald om Gay Bar met me mee te zingen na elke overwinning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe ultra van Ryu ook heel erg bruut, ik zou hem er bijna voor gaan "mainen".
Hopelijk kan je alleen niet iemand erin gooien zoals bij Gouken, dat zou wel erg makkelijk worden.

Ook grappig Ryu krijgt de Ultra van Gouken en Gouken de Ultra van Ryu in SSFIV.

Ultra van Cammy, Cody (geinig 3e strike you're out :-) ) en Bison ook cool! Chun haar nieuw Ultra ziet er overigens erg bruikbaar uit.

De iets mindere Ultra's overduidelijk Akuma (helaas, mede omdat het nu mijn main is), krijg je idd Tazmania Devil gevoelens bij en Zangief, Yuri haar 2e.

Nieuwe arcade sticks... very nice! :9~ Iemand alvast de oude kopen ;)

Veel nieuw SSFIV materiaal kan je overigens bekijken op Hadoken.net

Hyped voor SSFIV. _/-\o_

Ben na een lange periode geen SFIV ook weer begonnen met SFIV na Sagat, Blanka, Bison, speel ik nu met Akuma.

Zou graag tegen wat gasten van hier oefenen mijn xbox live account:

Walter1982

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrVegeta schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 00:57:
Je mag blij zijn dat ik niet mee ga, had ik je overgehaald om Gay Bar met me mee te zingen na elke overwinning.
Goed idee!

"You Sir... I want to take you to a Gay Bar... I want to take you to a Gay Bar... Gay Bar GAY BAR... :*)
What? No? Oh...

...

I've got something to put in you!"

*BAM*

* Oguz286 wordt gemept door firlian met z'n TE stick :+

Edit: voor de mensen die het niet kennen: klik

@Walter: Voeg mij maar toe als je wil, ik main ook Akuma. XBL = Oguz286
Alleen speel ik vandaag in een toernooi, dus vandaag kan ik niet O-)

[ Voor 7% gewijzigd door Oguz286 op 09-01-2010 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Oguz286 schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 11:55:
[...]

Goed idee!

"You Sir... I want to take you to a Gay Bar... I want to take you to a Gay Bar... Gay Bar GAY BAR... :*)
What? No? Oh...

...

I've got something to put in you!"

*BAM*

* Oguz286 wordt gemept door firlian met z'n TE stick :+
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Het was leuk op het toernooi jongens!

Leuker dan ik gedacht had. Ging ook wel aardig allemaal.

Nu ben ik alleen aan het nadenken en kom ik ergens niet bij met mijn hoofd en het maakt in principe niet veel uit, maar het irriteert me dat ik me het niet kan herinneren.
we hadden 6 teams in onze poule

Ik herinner dat wij tegen oguz en firlian gewonnen hebben.
2-1
Ik herinner dat wij tegen een fuerte en sakura hebben gewonnen
2-1
Ik herinner mij dat ik verloren heb van een sagat die teamde met een boxer waar sagat van verloor....
0-2

Nu begint mijn herinnering mij te falen.

ik herinner mij ook dat ik van een akuma gewonnen heb (met die tattoo's) en een dictator verloren dat is alles wat ik mij herinneren kan.... dus in mijn hoofd mis ik logisch gezien een match...... het is de teammaat van die akuma die ik in mijn hoofd mis of de teammaat van die rufus.....dat waren geloof ik allebei dictators?

ik kan me echt niet herinneren dat ik van 2 dictators verloren heb..... heb ik van dat team met akuma gewonnen? of toch van 2 dictators verloren?

...... kan iemand mij helpen herinneren ? sagat misschien? heb ik misschien een match niet gespeeld ofzo? hehe

volgende keer neem ik wat mee om zelf mee te schrijven :D

Al goed ik heb me goed vermaakt, ook met de casuals voor en na de tijd.

Mijn eerste toernooi, maar zeker niet mijn laatste! _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Emersion op 10-01-2010 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
die andere pot was tegen die rufus en die dictator toch? die blonde dikke duitser met die bril, en die wat lange turkse jongen die een beetje op Cem lijkt. Volgens mij was dat ook een 2-0. die rufus pakte mij, en die dictator jou als ik me niet vergis..........het klopt dus dat je niet tegen rufus hebt gespeeld.

Anyways, kewl dat je met me geteamed heb. Ik wist van te voren al dat je de steunpilaar zou zijn maar ik speelde echt onrustig, en heb de kansen die ik kreeg niet goed kunnen benutten, iig geen perfects tegen me gekregen en nog wel wat rounds gepakt.

En het was helemaal gezellig om een soort van mini sf4GoT meet te hebben, tis jammer dat we allemaal zo ver uitelkaar wonen.

De laatste ronden waren trouwens ook top, hoog niveau sagat van een jongen van 14, dooms met zijn super ryu, Ferdi en Cem wat altijd een genot is om naar te kijken. En dan ook nog een frans team wat een de prijzenpot pakt via een gruwelijke Gief en zo mogelijk nog engere Fei long. Heb een erg leuke dag gehad iig.
(en nog net mijn joypad niet vergeten, scheelde niks!)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Toernooi was tof, veel mensen en genoeg ruimte voor iedereen.

Uitslag van drakenslag:
quote: ZenFire
1st) KFR: Killivan (Gief) + STARNAB (Fei Long)
2nd) Fighting Brothers: Cem (Ryu) + Ferdi (Abel)
3rd) Kebab FTW!!: Momi (Sagat) + Miza (Akuma)
4th) Gaming Kentagon Masters: AQH (Rufus) + Dooms (Ryu)
5th) Victorious Secret: ZenFire (Honda) + Nindo (Bison)
5th) Demondic: Firlian (Bison) + Oguz286 (Akuma) (?)
Blijkbaar dus vijfde geworden :D Dacht zelf dat we wat lager waren geeindigd. Ben erg beniewd naar de videos.

Trouwens, ik poste laatst over een Zangief die mij online scrub noemde, dat blijkt dus toch deze Zangief te zijn die eerste is geworden :/
Afbeeldingslocatie: http://img682.imageshack.us/img682/6042/kilivanscrub.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img695.imageshack.us/img695/6748/011010122946.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
netjes, wel hoog geeindigd, het ging ook wel goed met je :D comeback galore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijpe shit, 5e :D

Voor degenen die het niet weten: firlian is 5e geworden in het toernooi omdat mijn prestaties zwaar onder de maat waren. Nog erger (voor mijn bloeddruk) was dat hij eerst slecht ging spelen en dan dacht: "Weet je wat? Ik denk dat ik maar ga winnen." :D

Was wel jammer tegen Miza, echt NET verloren. Maar je bison is echt een beest _/-\o_

Die ene gast die ook Akuma speelde flipte helemaal: "Ja ik krijg de shoryuken er niet uit!" Welke andere Akuma speler ervaart nou hetzelfde wanneer hij tegen firlian speelt, I wonder? :D

[ Voor 19% gewijzigd door Oguz286 op 10-01-2010 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Ik loop misschien wat achter (maandje Amerika is niet goed voor je nieuwsgehalte) maar ik lees dus net dat de bonusstages terug zijn. Ouderwets autootje beuken dus :D

Nostalgie O+

http://www.youtube.com/watch?v=BjhDi5_vwwg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-07 20:20

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Akuma's nieuwe ultra: http://www.youtube.com/watch?v=LPUhiFHuReI
Weet niet wat ik er van moet denken, ik vind hem niks tbh!.

Sagat en Abel's nieuwe ultra;s http://www.youtube.com/watch?v=6XzWkGGHHyM
Deze zijn wel vet! Die van Sagat is ex style!

Zijn er trouwens nog vids van die tourney gister?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
GVD, mijn madcatz fightpad kaduuk. Tenminste, die receiver blijft maar rood knipperen en mijn fightpad maakt geen contact met de receiver. Ik lees net dat je maar 90 dagen garantie hebt, dat is toch triestig weinig? Iemand een suggestie voor een andere pad of stick waar je wel op kan bouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
  • Laatst online: 27-04-2024
Ik vraag me af waarom ze niet een van Akuma's bestaande Supers tot zijn nieuwe Ultra hebben gemaakt. Die nieuwe is een beetje suf. Dat liedje van die nieuwe stage is trouwens best okè. Maar goed, ik ben allang blij dat Chun nu een bruikbare Ultra heeft.

Ben wel benieuwd naar de laatste vier characters. Ik hoop nog steeds op Dudley.

Gisternacht heb ik trouwens de stream van een East Coast toernooi gekeken. Arturo was één van de commentatoren en die zei dat SSFIV iets sneller is dan SFIV. Klinkt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
stage muziek gaat bij mij toch meteen uit, character themes aan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@pheno: macatzpad op 360 rules! Come to us ;)

btw nog geen Posts gezien van dutchnoobs dus ik denk dat de footage nog wordt verwerkt. Net nog even tegen de ai gespeeld om gisteren te verwerken. Maar (as usual) was Seth weer irri. Ik speelde met Sim. Daarna boxer gepakt. Damn dat ging makkelijk. Seth op een credit neer. Alleen nog even de standaard headbutt into ultra leren en ik heb een nieuwe main. Had Oguz toch gelijk maanden terug toen ie nijn boxer beter vond dan mijn sagat -_-

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Vandaag even tegen mijn broertje gespeeld. Hele tijd was ik hem aan het beaten met mijn Bison/Akuma (half hp handicap voor mij :P), pakt hij ineens fei long en wordt ik ingemaakt O_O
Gewoon HP -> Ultra terwijl ik dacht dat Fei long alleen vanuit FA ultra kon landen... En hij is dus een totale noob die nooit SF speelt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
officiële link van het tournooi van zaterdag:
linkie

Vandaag trouwens de laatste dag van inschrijving voor GoT tournooi 2:
als ik vanaaf thuis kom kijk ik wie er mee doen en ga de bracket maker starten.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

Ik kon helaas niet meer komen wegens omstandigheden, maar wellicht de volgende keer.
Gefeliciteerd aan de gene die ergenst geeindigd zijn :p hoorde inderdaad dat die franse goed bezig waren.

Oh en eindelijk kan ik hype worden voor SSF4, ik kan met aladin spelen

Afbeeldingslocatie: http://media.eventhubs.com/images/2010/01/10_scan03.jpg

:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha, pakkie is niet echt een winnaar. Maar sowieso vind ik de meeste alts tot nu toe wat teleurstellend. Met zangief in de hoofdrol. Ik zal is ff checken hoe zijn MvsC versie eruitziet.......want daar scheen ie er ook al zo uit te zien, maar die heb ik niet vaak gezien.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Sagat schreef op zondag 10 januari 2010 @ 23:07:
@pheno: macatzpad op 360 rules! Come to us ;)
Stort het geld maar :7
Ik ga nog wel even zoeken. Ik heb wel contact gezocht met de supportdudes van madcatz, maar als ze nu al zouden reageren zouden ze verdomd snel zijn :D

De sixaxis is even wennen weer :X AL lukt me nu de ultra van bv Guile en Vega wel. Maar dan heb ik over een paar dagen een nieuwe PS3 controller nodig, denk ik zo :D

Het zoek nu een fightpad met draad, dat vertrouw ik toch meer dan zo'n receiver die blijkbaar binnen het jaar naar de *** gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hehe, where's your fight money?
* Sagat begint al Balrog mentaliteit te krijgen :P

Srsly, als de scene meer op de ps3 had gezeten was ik idd wsl ook niet eerder overgestapt. Helemaal met de frequentie waarmee ik speel. En tbh is de fightpad met draad ook niet alles. Hij voldoet voor mij, maar ik zit hoe langer hoe harder na te denken over een fightstick. Helemaal omdat ik toch ook wel zin heb in BB, en verwacht dat sf3 nog wel naar live komt, en misschien nog wel een vervolg op kof12 etc etc :P

Tis jammer dat ik geen tekken fan ben, zo'n set met die sticks en artbook voor BB zou ik zeker halen. Zit er nog half over te denken om de set zonder stick eventueel door te verkopen. Misschien ook een idee voor jou Oguz?

Nog even spammen voor Got Tournooi 2, momenteel de deelnemers:

01.Pkunk
02.Firlian
03.Emersion
04.S4g4tNL
05.Roq
06.Oguz286
07.Kneok
08.Switcherd

Wil je nog meedoen, laat het weten. (hoewel 8 tournooi technisch erg fijn is natuurlijk 8) )

[ Voor 14% gewijzigd door Sagat op 11-01-2010 12:46 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Sagat schreef op maandag 11 januari 2010 @ 12:39:
Hehe, where's your fight money?
* Sagat begint al Balrog mentaliteit te krijgen :P

Srsly, als de scene meer op de ps3 had gezeten was ik idd wsl ook niet eerder overgestapt. Helemaal met de frequentie waarmee ik speel. En tbh is de fightpad met draad ook niet alles. Hij voldoet voor mij, maar ik zit hoe langer hoe harder na te denken over een fightstick. Helemaal omdat ik toch ook wel zin heb in BB, en verwacht dat sf3 nog wel naar live komt, en misschien nog wel een vervolg op kof12 etc etc :P
Ik vind een gehele console voor 1 game kopen wat teveel van het goede ;)
Dan kan ik beter de arcade kast regelen en een netwerkverbinding daarmee maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
Dat ligt eraan, dan heb je geen console characters, en kun je met zowel ps3 en xbox geen verbinding maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
True. Maar niemand ervaring met andere pads of een betaalbare stick? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Pheno79 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 13:42:
True. Maar niemand ervaring met andere pads of een betaalbare stick? :)
Daarnet wou je nog een arcade kast kopen van 10.000+ euri en nu wil je een goedkope stick? :P

Als je de madcatz SE betaalbaar vind is die wel goed. Mocht je er later problemen mee krijgen omdat de knoppen/stick zijn versleten kun je die los kopen. Ik had met de standaard geen problemen, maar toch vrijwel direct sanwa erbij gekocht.
Pagina: 1 ... 15 ... 62 Laatste