Jij moet eens een andere bril op doen, allereerst is het geen klagen wat ik deed, ik noemde het bij mezelf gebitch, goedkoop ipv cheap gebruikte ik (aangezien we hier op een nederlandse forum zitten) is vanwege het feit dat ik het niet speciaal vind, zodoende dat youtube filmpje om mijn woorden wellicht duidelijker te maken.Boeboe schreef op maandag 07 september 2009 @ 13:56:
[...]
Ja, en mensen die throwen zijn ook cheap...en mensen die chargen....en mensen die steeds blocken....*diepe zucht*
Waar klaag jij in hemelsnaam over. Het is gewoon een speelstijl. Eentje die niet veel voorstelt, granted, maar de manier waarop jij erover rant lijkt we alsof je je er echt over frustreert. Kan je er niet van winnen ofzo
Weet je wat "cheap" is? "Cheap" roepen om een speelstijl. Als het in het spel zit is het toegelaten. Ik vraag me af op welke console je speelt want je bent duidelijk geen fighters gewoon.
Oguz286: Verkoop je je stick nog? Ik heb interesse.
En let eens op je toon knul, en als je iets persoonlijks wil zeggen doe je dat via een PM, heb het hier over het gefrusteerd gedeelte.
En over dat winnen had ik ook al een antwoord op gegeven, ik verlies niet door jabs, het lijkt wel alsof jij je hier aangevallen door voelt.
En ik heb een hele zooi aan fighters gespeeld van SF2 (alle versies), SFA, SFA2, SFA3, SF3, KOF vanaf 95 tot aan 2000, Tekken, Virtua Fighter, Soul Edge, en ja dat was arcade ipv consoles dus heb mijn deel "fighters" al binnen.
[ Voor 8% gewijzigd door Sm0k3r op 07-09-2009 14:57 ]
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."